Ja, jij bent die pyro, volgens mij!

Gister op Casbah :

[ Voor 26% gewijzigd door Elvis op 26-04-2008 18:32 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ja, jij bent die pyro, volgens mij!
[ Voor 26% gewijzigd door Elvis op 26-04-2008 18:32 ]
iedere een beetje goede zichzelf respecterende image applicatiekan dat wel. Irfanview of Paint.NET ofzo.Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:17:
ken iemand goeie image converter die van tga naar png gaat ?
Welk programma is hiervoor gebruikt?MistaV schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 17:13:
Tijdje geleden opgenomen tijdens een welkbekend "Fun avondje":
[afbeelding]
Helaas trok m'n pc het niet echt om deze video op te nemen, zal binnenkort nog eens een betere versie proberen online te krijgen..
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
He! Da's mijn sentry gun daar!
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Handiger is een demo opnemen, en dan de stukken die je wilt opnemen met Fraps als je de demo afspeelt. Scheelt je ook cpu/hdd load tijdens het spelen.frickY schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 20:10:
Ik heb de mijne inderdaad met Fraps opgenomen.
Je kan een soort playbackGUI oproepen door "demoui" of "demoui2" in te geven in consolefrickY schreef op zondag 27 april 2008 @ 00:39:
True. Ik meen zelfs dat je met playdemo2 al enigzins kunt regiseren in de demo met bookmarks. Athans, in CS1.6 was dat (buggy tough)
een of andere divx codec erover zwieren?frickY schreef op zondag 27 april 2008 @ 00:39:
In dit geval ging het alleen even om de shortcuts, en volstond fraps. Maareen fragment van 2 minuten is wel al gauw 1gb groot
Heb zelf sinds kort weer eens xfire geinstalleerd (username:mistav) en ze hebben daar een video beta. Met Scroll lock+V kan je een video starten dus. Werkt lekker simpel, en je kan em meteen uppen naar xfire, 1 gig opslag aldaarTijnisch schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:42:
[...]
Welk programma is hiervoor gebruikt?
Vanavond trouwens nog even een funavondje?
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Tik dit in je console:Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:17:
ken iemand goeie image converter die van tga naar png gaat ?
[ Voor 5% gewijzigd door HertogJanNL op 27-04-2008 21:24 ]
Chief of Staff is blijkbaar verlaagd naar 1 miljoen, wat vinden de carrière medics hier van?Brainstorm schreef op zondag 27 april 2008 @ 21:06:
Foto's van de achievements: http://flickr.com/photos/timdorr/sets/72157604735275955/ (laatste paar in de set)
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Verwijderd
Verwijderd
man wat leest dat shit...Switch schreef op zondag 27 april 2008 @ 21:58:
[...]
Chief of Staff is blijkbaar verlaagd naar 1 miljoen, wat vinden de carrière medics hier van?
Verwijderd
yep off bmp ook goed.HertogJanNL schreef op zondag 27 april 2008 @ 21:24:
[...]
Tik dit in je console:
bind "x" "JPEG"
Of wil je per sé png?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2008 23:06 ]
Ik ben zo trots op mijn 30 killsVerwijderd schreef op zondag 27 april 2008 @ 22:29:
En de HWG + medic 30 kills achievement is naar 20 gegaan. Dat vind ik eigenlijk wel beter. Nog steeds pittig hoor. Maar 30 kills is echt zeldzaam.
Verwijderd
32 kills als HWG. Einde van de ronde (ging niet dood, maar we capten) verpestte het om verder te gaan dan dat
Elvis z'n uberknop zit vastVerwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 00:23:
[...]
32 kills als HWG. Einde van de ronde (ging niet dood, maar we capten) verpestte het om verder te gaan dan dat. Maar killcounts van 20+ zijn onderhand zeldzaam op de GoT server, zeker als de medic ook nog eens niet dood mag
. Misschien maar eens met Elvis ofzo een random pub joinen om wat schade aan te richten
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Jup, met engineer. Ik had wel de 10 kills by sentry achievement, maar mijn stats vertelden me dat ik maar een 5 kill record had.Kain_niaK schreef op maandag 28 april 2008 @ 00:36:
Ik heb ooit een stuk of 20-25 kills gemaakt met een medic bij de eerste stage van dustbowl. Ik stond gewoon op het huisje voor de spawn en we zijn een paar keer terug gelopen om health de halen.
Daarna kwam er in de stats wel een nieuw record voor maximum damage maar mijn maximum kills bleven gewoon op het vorige staan. Hebben jullie dat wel eens meegemaakt ? Dat je zeker wist dat je een record had verbroken maar het toch niet in de stats werd aangepast.
Trots op: [GoT]cabo (113 Most backstab kills)
Verwijderd
niet zo lang ik scout kies ja ;p en in ander team zitVerwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 01:41:
[...]
Niet in een single life. Dus je failed sowieso al.
Wat bedoel je daar nou weer mee? Ik krijg regelmatig de ubercharger award van HLStats...
Da's een plan ^_^Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 00:23:
[...]
Misschien maar eens met Elvis ofzo een random pub joinen om wat schade aan te richten
Verwijderd
Hehehe ja laat je buddy maar even om het hoekje kijken vind ik ook goed hoorElvis schreef op maandag 28 april 2008 @ 02:35:
Da's een plan ^_^
PS: Ik beweer helemaal niet dat ik een goede medic ben. Daar ben ik veeels te suicidaal voor. Neusbeer heeft dat er vanavond nog eens ingewreven toen ik met 100% charge voor hem als BLU door de rechtergang van spawn naar B liep en een sniperbullet door mn hoofd kreeg...
2 minuten moeten aanhoren wat ik wel en niet zou moeten doen als medic. Achter hoekjes wachten terwijl mn buddy kijkt of alles veilig is, enzo... Where's the fun in that?
....en dan ben ik nu nog minder roekeloos dan vroeger
Pff, ik sta ook weer op de 1e pagina (tenminste gister, weet niet hoe het nu is), maar je moet niet vergeten elvisje dat ik een week op vakantie ben geweest. Ik streef je binnenkort wel weer voorbijElvis schreef op maandag 28 april 2008 @ 02:35:
[...]
Wat bedoel je daar nou weer mee? Ik krijg regelmatig de ubercharger award van HLStats...
http://gottf.hlstatsx.com...wardshistory&player=13679
Tegenwoordig opgeklommen naar plaats 46. Eindelijk ben ik te vinden op de eerste pagina ^_^
En Mik voorbijgaan (sorry Mik)
Suicidale medics voor de win... Niets is leuker dan een beetje risico nemen. En ja, helaas worden dat soort acties soms afgestraft. Maar het leven is een stuk leuker als suicidale medic.Da's een plan ^_^
PS: Ik beweer helemaal niet dat ik een goede medic ben. Daar ben ik veeels te suicidaal voor. Neusbeer heeft dat er vanavond nog eens ingewreven toen ik met 100% charge voor hem als BLU door de rechtergang van spawn naar B liep en een sniperbullet door mn hoofd kreeg...
2 minuten moeten aanhoren wat ik wel en niet zou moeten doen als medic. Achter hoekjes wachten terwijl mn buddy kijkt of alles veilig is, enzo... Where's the fun in that?
....en dan ben ik nu nog minder roekeloos dan vroeger
Dat is in één dag, vind het geen slechte prestatie.Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 01:41:
[...]
Niet in een single life. Dus je failed sowieso al.
Met de medic, iets van 14830 gehealt in 1 levensronde (wat een woord), maar kwam niet in mijn lijstje te staanKain_niaK schreef op maandag 28 april 2008 @ 00:36:
Ik heb ooit een stuk of 20-25 kills gemaakt met een medic bij de eerste stage van dustbowl. Ik stond gewoon op het huisje voor de spawn en we zijn een paar keer terug gelopen om health de halen.
Daarna kwam er in de stats wel een nieuw record voor maximum damage maar mijn maximum kills bleven gewoon op het vorige staan. Hebben jullie dat wel eens meegemaakt ? Dat je zeker wist dat je een record had verbroken maar het toch niet in de stats werd aangepast.
Valt wel mee toch, da's maar 1 kill per 12 minutenCabo schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:02:
[...]
Dat is in één dag, vind het geen slechte prestatie.
[ Voor 4% gewijzigd door PainkillA op 28-04-2008 10:17 ]
Ja, valt inderdaad mee.MochiGohan schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:07:
[...]
Valt wel mee toch, da's maar 1 kill per 12 minuten
[ Voor 77% gewijzigd door frickY op 28-04-2008 10:48 ]
Verwijderd
Dat gaat nog lastig worden met die Heavy achievementMost kills:21 (as Engineer)
Oh! Daardoor komt het dat Copy zo slecht speelde en zo kribbig was!* ^_^Mik! schreef op maandag 28 april 2008 @ 08:35:
maar je moet niet vergeten elvisje dat ik een week op vakantie ben geweest.
Om het eerst voorbij de 30? ^_^
[ Voor 11% gewijzigd door Elvis op 28-04-2008 10:57 ]
Ghe, zal je na moeten vragen bij Copy (ik ben onschuldig in ieder gevalElvis schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:56:
Oh! Daardoor komt het dat Copy zo slecht speelde en zo kribbig was!* ^_^
[...]
Om het eerst voorbij de 30? ^_^
*(nee, hoor grapje)
[ Voor 8% gewijzigd door Mik! op 28-04-2008 11:31 ]
Dat kan ik niet meer evenaren. Volgens mij heb ik dat gehaald in de tijd dat TF2 net uit was. Tegenwoordig draait iedereen wel 2x om, en schiet 2x op iedereen voor een spycheck.frickY schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:46:
Laat je niet gek maken
Wat is je max backstabs in 1 leven?
Ik ben de 6 nog niet voorbij.
//Edit
Ai, heb je al gevonden. 12
Er wordt idd heel veel & goed gespychecked tegenwoordig. Vooral als er al iemand gebackstabbed is, of ergens een sapper geplaatst word.Cabo schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:43:
[...]
Dat kan ik niet meer evenaren. Volgens mij heb ik dat gehaald in de tijd dat TF2 net uit was. Tegenwoordig draait iedereen wel 2x om, en schiet 2x op iedereen voor een spycheck.
Das waar, maar ik heb geen vriendje die op mijn account soldier, demo en dergelijke speelt en zo mn ranking omhoog houdt...Mik! schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:29:
Maare, ik heb natuurlijk wel minder speeltijd erin zitten, dus dat telt natuurlijk ook wel een beetje mee(4 dagen vs 7 dagen)
[ Voor 6% gewijzigd door Elvis op 28-04-2008 12:25 ]
Verwijderd
Ja, dat merk ik ook op public servers (daar speel ik alleen maar op eigenlijkCabo schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:43:
[...]
Dat kan ik niet meer evenaren. Volgens mij heb ik dat gehaald in de tijd dat TF2 net uit was. Tegenwoordig draait iedereen wel 2x om, en schiet 2x op iedereen voor een spycheck.
Helaas, maar ze doet alles over het algemeen zelf. Als je Mik ooit Soldier, Demo of dergelijke ziet spelen, dan is het meestal omdat ik bij haar thuis ben en we om de beurt even spelen. Maar ja, dat zijn korte sessies waarbij ik al blij mag zijn als ik haar 200 in de plus help. Het is dan helaas vaak zo dat er alleen newbies online zijn waarbij je dus 8 kills moet maken om 1 death te kunnen compenserenElvis schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:24:
[...]
Das waar, maar ik heb geen vriendje die op mijn account soldier, demo en dergelijke speelt en zo mn ranking omhoog houdt...
Eigenlijk mag ik je nu niet meer healen/uberen als je een andere class speelt dan medic. Jij verdient dan meer punten dan ik met gwone assists
En niemand komt op het idee om te zeggen "opletten jongens, staat een spy bij die tele exit!"?Kain_niaK schreef op maandag 28 april 2008 @ 13:01:
Je zoekt gewoon een teleport en die sap je niet ... nee je gaat er achter staan en iedereen die er door komt backstab je. Op de map toy_fort is dat soms nog wel lang vol te houden en daar spelen veel newbies. Mijn record staat nog op 8 maar daar klopt niks van want ik heb ooit een dikke 30 minuten achter 2 teleport gestaan bij elkaar en zeker meer als 10 spelers gebackstabt in één ronde.
Je zou me uberen....en toen ontplofte ikElvis schreef op maandag 28 april 2008 @ 02:35:
[...]
http://gottf.hlstatsx.com...wardshistory&player=13679
...
Met een beetje geluk heeft Valve de relevante stats al opgeslagen, heb volgens mij al een flink deel van de medic awards dan. Alleen die 10000 healing nog een keertje halen..Elvis schreef op maandag 28 april 2008 @ 02:35:
[...]
Nou is het maar hopen dat je die achievement direct krijgt toegekend en dat je ze niet moet overdoen
...
[ Voor 37% gewijzigd door Kanarie op 28-04-2008 14:04 ]
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Haha, mijn record is 11frickY schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:46:
Laat je niet gek maken
Wat is je max backstabs in 1 leven?
Ik ben de 6 nog niet voorbij.
//Edit
Ai, heb je al gevonden. 12
[ Voor 39% gewijzigd door CapTVK op 28-04-2008 14:59 ]
Lijkt mij de beste manier om medic te spelen. Heal iedereen als je daarvoor de gelegenheid hebt, maar zorg dat je één vaste 'buddy' hebt om te uberen. Dus wat is het probleem?frickY schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:07:
Ik hoop dat er met de nieuwe achievements daadwerkelijk meer medics op de GoT-server gaan spelen. Merk steeds vaker dat het gewoon moeilijk is om een medic mee naar voren te krijgen zonder dat hij halverwege afhaakt en een ander gaat healen, als je uberhaupt al een medic weet te krijgen.
Om medic roepen ([E]) werkt vrijwel altijd, bijna alle medics komen je dan te hulp. Alleen zodra je healt weer vol is verdwijnen ze weer net zo snel als dat ze kwamen. Het zijn vaak dezelfde die de 50% healt buff krijgen en succesvol naar voren weten door te stoten.
Verwijderd
Verwijderd
Je kan niet verwachten dat 1 medic jou continu gaat lopen healen terwijl er andere mensen lopen dood te gaan vind het zelf niet kunnen. Maar als je echt perse een dedicated medic wil hebben kun je het altijd via je mic vragen aan iemand in de hoop dat ie zo gek is.frickY schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:07:
Ik hoop dat er met de nieuwe achievements daadwerkelijk meer medics op de GoT-server gaan spelen. Merk steeds vaker dat het gewoon moeilijk is om een medic mee naar voren te krijgen zonder dat hij halverwege afhaakt en een ander gaat healen, als je uberhaupt al een medic weet te krijgen.
Om medic roepen ([E]) werkt vrijwel altijd, bijna alle medics komen je dan te hulp. Alleen zodra je healt weer vol is verdwijnen ze weer net zo snel als dat ze kwamen. Het zijn vaak dezelfde die de 50% healt buff krijgen en succesvol naar voren weten door te stoten.
Pyro, engie en medic, als ik dat speel mag je me healen ^^ Overige dingen is inderdaad Copy. En zo vaak speelt 'ie niet op mijn naam, want hij helpt mijn stats om zeepCleetje schreef op maandag 28 april 2008 @ 13:38:
[...]
Helaas, maar ze doet alles over het algemeen zelf. Als je Mik ooit Soldier, Demo of dergelijke ziet spelen, dan is het meestal omdat ik bij haar thuis ben en we om de beurt even spelen. Maar ja, dat zijn korte sessies waarbij ik al blij mag zijn als ik haar 200 in de plus help. Het is dan helaas vaak zo dat er alleen newbies online zijn waarbij je dus 8 kills moet maken om 1 death te kunnen compenseren
Anyway, sinds Mik haar eigen PC heeft, speelt ze vaker dan mij TF2Zou me niets verbazen als ze mij binnen 1-2 weken inhaalt..
CapTVK schreef op maandag 28 april 2008 @ 13:56:
[...]
En niemand komt op het idee om te zeggen "opletten jongens, staat een spy bij die tele exit!"?
You've got to be kidding right? RIGHT!?
Ik ben al blij als ik gehealed word.frickY schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:07:
Dat ik die vaste buddy nooit mag zijnHertogJanNL schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:26:
Lijkt mij de beste manier om medic te spelen. Heal iedereen als je daarvoor de gelegenheid hebt, maar zorg dat je één vaste 'buddy' hebt om te uberen. Dus wat is het probleem?
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Verwijderd
Verwijderd
Dit spel is gebundeld in "the Orange Box" Krijg je 3 spellen voor de prijs van 1. Je kan het ook los kopen via steampowered.com. Wel met een creditcard maar dan ben je wel goedkoper uit, dollar waarde namelijk.Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:43:
Ik heb een vraagje, is het het waard om dit spel te kopen? En waar kan ik het kopen? Ik heb al veel gezocht maar geen winkel gevonden die het verkoopt
[ Voor 3% gewijzigd door Cabo op 28-04-2008 19:15 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Waar ik me aan erger is dat niet bij alle commands je het in het scherm ziet wat er gezegd wordt, waaronder dus X-7 of X-8frickY schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:21:
[...]
Een fully charged medic healed je, ik storm naar voren en doe nog X-7 (Activate Charge Doc!) en als ik het hoekje omga besluit de medic dat hij zijn uber aan een ander wilt besteden en plakt mijn hoofd tegen een muur.
[ Voor 3% gewijzigd door CapTVK op 28-04-2008 21:06 ]
Je kan met binds en alias er text aan verbinden. Voor een paar zaken zoals "charge ready" gebruik ik het al maar ik zou de functionaliteit nog wat willen uitbreiden naar extra text-commands .Ben er nog mee bezig.Languh schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:31:
[...]
Waar ik me aan erger is dat niet bij alle commands je het in het scherm ziet wat er gezegd wordt, waaronder dus X-7 of X-8
1
| // dit is een lege config file (nou ja, bijna leeg) |
[ Voor 54% gewijzigd door Brainstorm op 28-04-2008 21:25 ]
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Verwijderd
dat doe ik dus ook, dan houd je tenminste nog wat overzichtBrainstorm schreef op maandag 28 april 2008 @ 21:23:
code:
1 // dit is een lege config file (nou ja, bijna leeg)
Of bedoel je met bepaalde scriptjes er in? Ik zet de mijne eigenlijk altijd in de autoexec.cfg, weet eigenlijk niet of dat verschil maakt?
Dat maakt iedereen wel die ik "ging uberen" wel eens een keertje mee.
Oplossing: Mic aanzetten, en "Elvis, blijf bij mij! Dan stormen we naar voren met die uber!" gillen ^_^frickY schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:21:
Een fully charged medic healed je, ik storm naar voren en doe nog X-7 (Activate Charge Doc!) en als ik het hoekje omga besluit de medic dat hij zijn uber aan een ander wilt besteden en plakt mijn hoofd tegen een muur.
[ Voor 46% gewijzigd door Elvis op 28-04-2008 21:38 ]
X-7 geeft toch echt duidelijk "Activate Charge!"Languh schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:31:
Waar ik me aan erger is dat niet bij alle commands je het in het scherm ziet wat er gezegd wordt, waaronder dus X-7 of X-8
Jammer van de CTF medling er dwars doorheen"Dodge this!"
[ Voor 6% gewijzigd door frickY op 28-04-2008 23:40 ]
[ Voor 6% gewijzigd door CapTVK op 28-04-2008 23:35 ]
Verwijderd
frickY schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:44:
[...]
X-7 geeft toch echt duidelijk "Activate Charge!"
X-8 echoed inderdaad niets en is puur voice.
CopyKat has entered The Matrix!
[afbeelding]
[...]
Jammer van de CTF medling er dwars doorheen
Verwijderd
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2008 03:53 ]
Verwijderd
Hey dat was ik niet, het was Blauw SteentjeTijnisch schreef op maandag 28 april 2008 @ 21:45:
Zat vandaag wat te kloten op de GoT server, vooral ene Moonroach, dat resulteerde vrij snel in een kick ; (.
Ach, ik zal maar niet klagen, hij was wel volkomen terecht.
Morgen update dan maar?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2008 07:33 ]
Leuk om te kijken! je begint scout al aardig onder de knie te krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 00:51:
vandaag nog op server.
flanke ik soldier die geen idee had waar ik was nogal lolig
http://files.filefront.co.../;10098109;/fileinfo.html
zou direkt downloade in plaats van player van filefront te gebruike heeft geen audio
http://files.filefront.co.../;10098495;/fileinfo.html 1980x1080
http://files.filefront.co.../;10098839;/fileinfo.html 1280x720
15 min job wat kills van vanavond
Verwijderd
zeer zeldzaam meeste keere ben ik close genoeg voor bat anyway ;>krakbracket schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:40:
[...]
Leuk om te kijken! je begint scout al aardig onder de knie te krijgen.
je gebruikt je pistool, voor zover ik heb gezien, niet. zoals zoveel scouts dat niet doen. ze gebruiken de scatter en voor melee de bat. is het pistool nou zo'n nutteloos wapen?
Verwijderd
Haha, wat tof! Heb ik soms ook wel eens gezien bij andere Pyro'sVerwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:45:
Wat ik vandaag op GoT #1 had: een vliegende Magique met bubbeltjesgeweer. Vanaf het spawnpunt af bleef 'ie maar zwemmen
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Verwijderd
Hhahaha eerst zien dan gelovenLUH-3417 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:42:
Ik was daarnet in een game waar mensen over elkaar heen vielen om te schreeuwen dat de update 'in a couple of hours' zou komen. Enige aanleiding waarom dit geloofwaardig zou kunnen zijn?
Er is een reviewer dit weekend bij Valve op bezoek geweest, behalve de foto's die de nieuwe achievements laten zien (heb ik een aantal posts hoger al gepost) heeft hij in zijn review ook vandaag als release date genoemd: http://www.neowin.net/new.../team-fortress-2-goldrushLUH-3417 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:42:
Ik was daarnet in een game waar mensen over elkaar heen vielen om te schreeuwen dat de update 'in a couple of hours' zou komen. Enige aanleiding waarom dit geloofwaardig zou kunnen zijn?
[ Voor 24% gewijzigd door Brainstorm op 30-04-2008 02:20 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq