[PC] Team Fortress 2, deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste
Acties:
  • 48.205 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Count me in :Y) Alhoewel ik niet al te lang ga bikkelen, als ie d'r niet is in 45 minuten ga ik naar m'n warme bedje.

Hoop dat er wat verassingen bijzitten eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 10:54
Switch schreef op woensdag 30 april 2008 @ 02:36:
Count me in :Y) Alhoewel ik niet al te lang ga bikkelen, als ie d'r niet is in 45 minuten ga ik naar m'n warme bedje.

Hoop dat er wat verassingen bijzitten eigenlijk :)
offtopic:
Verassingen... je speelt zeker vaak Pyro? :+

Ben benieuwd, al zal ik denk ik toch eerst even gaan slapen voordat ik 't daadwerkelijk ga spelen... Ben vooral benieuwd of goldrush een beetje gebalanceerd zal zijn, want bij de custom ES-maps is dat vaak een groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

update met tf2 restart steam!
Afbeeldingslocatie: http://img509.imageshack.us/img509/1153/updatesn4.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2008 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

UPDATE !!!!!! he jij zit al op 27%

Update is klaar ! :)
Als ik nu opstart dan zie ik dit

Afbeeldingslocatie: http://www.godzmodus.com/update.JPG

[ Voor 106% gewijzigd door Kain_niaK op 30-04-2008 03:04 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

100% toen ik poste ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

En het was natuurlijk te verwachten ..... iedereen die de server binnenkomt kijkt even om zich heen en dan : FUCK IT , I AM GOING MEDIC !!!!!Afbeeldingslocatie: http://www.godzmodus.com/medic.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 21:47
Eerste indruk: super patch. Goldrush ziet er echt leuk uit, speelt lekker. En inderdaad veel medics, de eerste achievements zijn al binnen :P

Ik heb 4 servers opgestart, ieder 24 man. Iedere server zat binnen de minuut gewoon vol :P Server trekt nu met 96 man ruim 12 MBit/s.

Patchnotes:
The required Team Fortress 2 update is now live. Please run hldsupdatetool to receive it. The specific changes include:

Source Engine:
Improved particle performance on multi-core machines.
Added FOV slider to Options | Video | Advanced for all games (moved there from TF2's multiplayer options) Fixed surround sound initialization problems with new speaker modes defined in Vista.

Team Fortress 2:
Added Goldrush.
Added Character Info and Loadout to the main menu.
Added 39 Medic achievements.
Added unique Medic items:
- The Blutsaugher, The Kritzkrieg, and The Ubersaw.
Added new attack animations to most melee weapons.
Added new speech for the Heavy and Demoman.
Added Stopwatch mode to Tournament mode.
- Automatically used on Attack/Defense maps.

Teleporter effect no longer shows up on invisible or disguised Spies.
Spies disguised as their own team can now capture control points.
Increased force taken by pipebombs by bullets and explosions Target ID hud is now colored red or blue to match the spectator target.
Tournament mode no longer ends matches early if the time limit is nearly up when a new round starts.
Fixed exploit where clients could start benchmark mode on servers.
Fixed drowning exploit that allowed players to regenerate health.
Fixed reload exploit that allowed plays to fire instantly after switching weapons.
Fixed flamethrower bug where a player flush against a wall couldn't be lit on fire from the front.
Fixed invulnerability overlay not drawing if the invuln player was previously on fire.
Fixed "times used" entry in teleporters maxing out at 32.
Fixed rare client crash on level change during control point capturing.
Minor fix to stat gathering to prevent players using sv_cheats to easily garner achievements.

For mapmakers:
- Mapmakers can now directly place the tf_gamerules entity into their map. Fixes Hammer thinking the inputs to it are broken.
- Mapmakers can now place Engineer buildings directly into a map, with an option for them to be invulnerable.
- Added "AddRedTeamScore" and "AddBlueTeamScore" inputs to tf_gamerules.
- Added "SetRequiredObserverTarget" input to tf_gamerules. Force spectators to use the specified viewpoint.

Granary:
- Added setup time logic, and gates to the middle.
- Fixed an overlay alignment bug on one of blue's gate signs.
- Minor lighting fixes in red/blue spawns.

2Fort:
- Added medium ammo and health to basement hallways.
- Added small ammo and health to top of spiral.
- Fixed a clip brush exploit outside blue sniper deck.
- Fixed number "2" overlay on front of red base not being assigned to the brush face.

Jason

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Wow, Goldrush is echt ge-wel-dig :D Beetje ongebalanceerd nog met 8 medics op elk team maar dat zal wel minder worden. Eerste indruk: Prachtmap, maar misschien beetje pittig voor rood om te defenden?

edit
Kijk hier om up-to-date te raken met de bugs die deze patch introduceerd. Er zijn heel wat server-side problemen maar Valve is er druk mee bezig blijkbaar.

Ikzelf ben al keertje vast blijven zitten in de cart, waardoor een scout me dood kon batten :P

[ Voor 45% gewijzigd door Switch op 30-04-2008 04:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Mja de eerste hotfix voor windows servers is inmiddels uit. CPU verbruik is serverside wel opeens stukken hoger (ruim 1.5 keer)

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Ziet er goed uit. Geen nieuw speelgoed voor de engineers zo te zien, maar je kan niet alles hebben. :)

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 10:00
Merk al wel op dat veel medics de bonesaw ontdekt hebben :P, wat een geh**r voor die awards gek xD.

Overigens wel handig dat je nu vrijwel altijd een medic achter je hebt :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Daarnet gemerkt dat oude demo files niet meer werken, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Teleporter effect no longer shows up on invisible or disguised Spies.
_/-\o_

Ik lees al op de steamforums dat valve de devolper commands niet eruit heeft gehaald waardoor je met commands de ubersaw krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:10
Net zat ik op een server, zegt een gozer: "I know how to bypass the system" "type (zie spoiler) for the weapon unlocks"

spoiler:
achievement_unlock TF_MEDIC_ACHIEVE_PROGRESS1
achievement_unlock TF_MEDIC_ACHIEVE_PROGRESS2
achievement_unlock TF_MEDIC_ACHIEVE_PROGRESS3

Je krijgt dan de 3 wapens, maar niet de achievements. Die kun je dus nogsteeds gewoon halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Dat soort vinden vind ik niet netjes om te posten eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Da's op zijn minst opmerkelijk. Foutje van valve ? Als je deze commands nu uitvoerd blijven ze dan voor altijd unlocked ? Nja ... zo is de fun van de achievements halen er wel af natuurlijk.
Ik denk niet dat ik de commands uitvoer ... tenzij de wapens ook weer te locken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb intusse al kritzkrieg ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
MochiGohan schreef op woensdag 30 april 2008 @ 11:06:
Net zat ik op een server, zegt een gozer: "I know how to bypass the system" "type (zie spoiler) for the weapon unlocks"

spoiler:
achievement_unlock TF_MEDIC_ACHIEVE_PROGRESS1
achievement_unlock TF_MEDIC_ACHIEVE_PROGRESS2
achievement_unlock TF_MEDIC_ACHIEVE_PROGRESS3

Je krijgt dan de 3 wapens, maar niet de achievements. Die kun je dus nogsteeds gewoon halen. :)
Valve kan denk ik wel het één en ander aanpassen? Ik bedoel je speelt toch via steam, je maakt altijd connectie met steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Dit was waarschijnlijk die andere manier om te "unlocken". Maar ik zie eerlijk gezegd het probleem niet, je hoeft die commands niet te gebruiken voor unlocks, je kan ze gebruiken. Als je achievements op de eerlijke manier wil verdienen kan het nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjah, maar dan kan je niet zien wie de echte hardcore spelers zijn ...Het gaat er juist om dat zo andere spelers kunnen zien wie ze eerlijk verdiend hebben.

Maar aan de andere kant wordt het een beetje minder competitive.. want de nieuwe wapens zijn wel beter dan de oude..

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2008 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Wow gratis weekend TF2 spelen. Dit zal TF2 een boost geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Laatst online: 26-08 19:26
er is ook een command om echte "alle" achiefments + wapens te hale :(

spoiler:
achievement_unlock_all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ik vind dat atm al erg veel spelers zijn.
compare tf2 servers met die van ut3 bv
Empty servers vs full servers ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Hier nog even een screenshot met de crit-uber/krieg whatever in actie...

IMO: Je ziet het echt niet of iemand hem heeft, enige indicatie is dat er een medic achter iemand aanholt en dat er een lichte gloei van een wapen afkomt. Van veraf zie je dat dus nooit.

http://img518.imageshack....rtogjannlislookingiz2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img518.imageshack.us/img518/2908/gothertogjannlislookingiz2.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Meh, ik verwacht eigenlijk dat zodra Valve weer wakker is dat ze een grote rollback van alle achievements zullen doen, de commands eruit halen, en dat iedereen weer overnieuw kan beginnen. Doordat je de nieuwe wapens kan halen met commands zijn ze gewoon niet meer speciaal, en is er eigenlijk niet zoveel aan. Slecht van Valve dat er zoveel bugs en foutjes inzitten, maar die commands erin laten zitten is wel erg slordig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Van mij mag Valve iedereen die wel wapens unlocked heeft, maar geen acheivements, een Steam-ban geven
Vepest het hele geweldige van deze patch.
Blunt Trauma: Assist in punching out 4 enemies with a single Uber-Charge on a
Zou je die ook kunnen halen met de crit-uber? Met crit-punches zou dit een eitje moeten zijn :p

[ Voor 39% gewijzigd door frickY op 30-04-2008 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat de patch uit is. Kom vanavond wel even wat medics achievements bezorgen ;) . Maar eerst de verjaardag van m'n pa vieren, die ouwe lul is al 50 geworden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meh zo erg is het ook niet gaat iedereen medic only servers op om het te hale en afspreke welke achiement ze wille doen zo kreeg ik de mijne.
+ denk aan clans bv en wars bv ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Mja beetje jammer van die unlock commands, hopelijk wordt er iets aan gedaan.

Vannacht trouwens totale madness met achievements die constant gehaald werden :D

Afbeeldingslocatie: http://www.red-snow.org/jp/achievements1.jpg

En ook voor die unlock waarbij je om medic moet roepen (clickable):

Afbeeldingslocatie: http://www.red-snow.org/jp/achievements2_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
Wat een gekkenhuis in die servers zeg, total achievement whore madness :+
Goldrush is wel erg tof moet ik zeggen, heerlijke map :)

Beetje jammer van die commands weer though...

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Goede map Goldrush echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Laatst online: 26-08 19:26
Cabo schreef op woensdag 30 april 2008 @ 12:35:
Goede map Goldrush echt geweldig.
alleen niet als je 2 teams vol medics hebt :(

[ Voor 4% gewijzigd door PainkillA op 30-04-2008 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
CapTVK schreef op woensdag 30 april 2008 @ 12:04:
Hier nog even een screenshot met de crit-uber/krieg whatever in actie...
http://img518.imageshack....rtogjannlislookingiz2.jpg
Hehehe... "Unlimited Powerrrrrr" :) Leuk als je geen medic speelt, krijg je alle ubers van de wereld!

Goldrush is wel een leuke map, ben benieuwd hoe die speelt als er minder medics spelen. Als pyro is het in ieder geval genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Mja alhoewel sommige medics eigenlijk best weer hun normale classes moeten spelen :P Meerdere malen doodgegaan met enkele medics om me heen die alleen elkaar of iemand anders aan het healen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Valve zal heus de mensen die dmv de command wapens en achievements hebben unlocked niet bannen hoor. Dat zou betekenen dat ze duizenden mensen moeten bannen en dus heel wat klanten verliezen. En dat door hun eigen stomme fout!

Waarschijnlijk resetten ze de boel, wellicht een rollback van de update. Dat ze dan de console commands eruit halen en opnieuw de patch uitbrengen.

We shall see, iig zijn geen van 3 wapens heel speciaal te noemen. Al is het wel lekker slashen soms met de ubersaw O+

[ Voor 3% gewijzigd door London op 30-04-2008 15:12 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Er is ook een reset commando voor achievements: achievement_reset - Usage: achievement_reset <internal name>
Het schijnt dat achievement_reset_all ook werkt. Beide commando's heb ik niet getest, dus weet niet of het werkt.

[ Voor 16% gewijzigd door Brainstorm op 30-04-2008 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Brainstorm schreef op woensdag 30 april 2008 @ 15:16:
Er is ook een reset commando voor achievements: achievement_reset - Usage: achievement_reset <internal name>
Het schijnt dat achievement_reset_all ook werkt. Beide commando's heb ik niet getest, dus weet niet of het werkt.
Dat klopt, maar als je dan naar je steam profiel gaat staan alle achievements er nog steeds als behaald. Dus veel haalt het niet uit.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Languh
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09-2024
koei gefeliciteerd!
En de rest ook al met het behalen van een aantal achievements!

Ik ga nog even bijn mijn ma langs en daarna ga ik ook een server binnenkomen... Wellicht iemand pyro+medic (dan ben ik wel de pyro ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
Brainstorm schreef op woensdag 30 april 2008 @ 15:06:
Mja alhoewel sommige medics eigenlijk best weer hun normale classes moeten spelen :P Meerdere malen doodgegaan met enkele medics om me heen die alleen elkaar of iemand anders aan het healen waren.
En daarom is het wel handig dat je de wapens ook kan "cheaten", veel mensen zijn gewoon nieuwsgierig en willen zelf zien/voelen hoe die wapens spelen. Als ze er na een paar dagen op uitgekeken zijn spelen ze weer hun normale class.

Ik speel overigens bijna altijd medic en kreeg al 8 achievements toen ik voor het eerst na de update een server joinde _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 01:55

DNB

Manman wat een chaos toen de update gereleased werdt.
Naarmate het uur naderde werden de steam forums steeds trager, op gegeven moment kreeg ik gewoon een timeout, ze trokken het echt niet meer daar.
En toen was eht zover. Dit plaatje zegt eigenlijk genoeg:
Afbeeldingslocatie: http://www.deneusbeer.nl/got/bandwidth.jpg
1 keer raden wanneer de update uitkwam :D .
In het begin kon je zien dat alle amerikaanse content servers flink vol zaten. Daarna zakte het een beetje af (maar nog steeds ruim boven de max van vorige dagen). en nu zie je weer een stijgende lijn, en alle europese content servers zijn nu flink bezig.

En op de servers, pure chaos. Brainstorm ahd 4 24 mans servers ingezet. Aleemaal binnen de minuut vol. Het geheel trok 15 Mbit per seconde ofzo.
En de achoevements, nohnoh. Aan het begin van de map kregen al die medics wel een paar achievements, happa, 20 achievements gespammed over de chat, en al die bekers boven hun hoofd met die geluiden erbij. Het was prachtig. Totale chaos op goldrush. Ook daarna, 9 man medic per team ofzo. Echte humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

MochiGohan schreef op woensdag 30 april 2008 @ 16:30:
[...]

En daarom is het wel handig dat je de wapens ook kan "cheaten".
[angrymode]
Get the f*ck out! Als je wil cheaten ga je maar iets anders spelen... :(
Die wapens zijn bedoeld voor degenen die VAST medic spelen, niet voor elke Jan_Lul_Laat_Ik_Lekker_Medic_Achievements_Cheaten :(
[/angrymode]

Die nieuwe achievements en wapens zijn imo juist om de goede medics van de minder goede te onderscheiden, als mensen gaan cheaten vernietig je het hele concept....

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

1ste ronde Gold Rush wat het direkt prijs :)Afbeeldingslocatie: http://i239.photobucket.com/albums/ff93/glashio/Achiements.png
Al die maanden niet voor niks gemedicd ;)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
DeNeusbeer schreef op woensdag 30 april 2008 @ 16:35:
Manman wat een chaos toen de update gereleased werdt.
Naarmate het uur naderde werden de steam forums steeds trager, op gegeven moment kreeg ik gewoon een timeout, ze trokken het echt niet meer daar.
En toen was eht zover. Dit plaatje zegt eigenlijk genoeg:
[afbeelding]
1 keer raden wanneer de update uitkwam :D .
In het begin kon je zien dat alle amerikaanse content servers flink vol zaten. Daarna zakte het een beetje af (maar nog steeds ruim boven de max van vorige dagen). en nu zie je weer een stijgende lijn, en alle europese content servers zijn nu flink bezig.

En op de servers, pure chaos. Brainstorm ahd 4 24 mans servers ingezet. Aleemaal binnen de minuut vol. Het geheel trok 15 Mbit per seconde ofzo.
En de achoevements, nohnoh. Aan het begin van de map kregen al die medics wel een paar achievements, happa, 20 achievements gespammed over de chat, en al die bekers boven hun hoofd met die geluiden erbij. Het was prachtig. Totale chaos op goldrush. Ook daarna, 9 man medic per team ofzo. Echte humor.
Bandbreedte verbruik van m'n servertje. Tot 02:00 uur het normale verkeer (vrijwel alleen maar #1), die liep toen leeg en om 03:00 de update. Afgezien van dipje in de ochtend (toen iedereen ging slapen) zitten alle 4 de server nu nog steeds op 24 man :P

Afbeeldingslocatie: http://www.red-snow.org/jp/traffic_update.png
(groen incoming, rood outgoing, blauw gecombineerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Valve's Robin Walker tells us they're working on the problem this morning, and we "should see some action on it shortly".

"We'll be able to tell who used the commands to do it," he notes ominously, "and look at how many people have done it. We'll take action based on that I think."
Aldus Robin Walker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Ha, das nog eens goed nieuws! ^_^
Ik hoop dat iedereen die die commands gebruikt heeft maar per dag een uurtje kan spelen en dat dan zn account gelocked mag worden. Imo is er geen straf te bedenken die zwaar genoeg is voor dit misdrijf...
Imo is dit godlaster, laster aan het koningshuis, laster aan een staatsfunctionaris tijdens dienst en drievoudige moord tegelijkertijd

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elvis schreef op woensdag 30 april 2008 @ 16:44:
[...]

[angrymode]
Get the f*ck out! Als je wil cheaten ga je maar iets anders spelen... :(
Die wapens zijn bedoeld voor degenen die VAST medic spelen, niet voor elke Jan_Lul_Laat_Ik_Lekker_Medic_Achievements_Cheaten :(
[/angrymode]

Die nieuwe achievements en wapens zijn imo juist om de goede medics van de minder goede te onderscheiden, als mensen gaan cheaten vernietig je het hele concept....
'Goede' medics van de 'minder goede' medics? Ik denk niet dat met z'n allen massaal proberen achievements te halen daar enige indicatie voor is. Sowieso snap ik niet dat je zo een onderscheid wil maken aan de hand van wat unlockable dingen. Het gaat er toch om of je je team beter maakt of niet?

Imho hadden de unlockables beter vrij kunnen komen na X uur medic te zijn geweest oid, als er toch een doel voor gehaald had moeten worden. Sommige achievements zijn zo vreemd dat ik niet verwacht veel crit-ubers te zien. Het zou het allemaal wat gevarieerder hebben gemaakt.

Ik denk trouwens ook dat de huidige medic-chaos ook wel verkomen kunnen worden als andere classes een 'Kill X medics with your melee/secondary/primary weapon' achievement had gekregen oid, dan voelde men zich misschien meer geroepen ook iets anders te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik vind die crit uber niet echt lekker werken. Normaal ren je in een groep met enemies met je uber maar hiermee ben je dan dus gewoon dood :P Ook heb ik het idee dat het best lang duurt voordat je crit uber opgeladen is. Imo loop ik het liefste rond met met de oude medigun maar wel de nieuwe needlegun en bonesaw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 17:43:
[...]

'Goede' medics van de 'minder goede' medics? Ik denk niet dat met z'n allen massaal proberen achievements te halen daar enige indicatie voor is. Sowieso snap ik niet dat je zo een onderscheid wil maken aan de hand van wat unlockable dingen. Het gaat er toch om of je je team beter maakt of niet?

Imho hadden de unlockables beter vrij kunnen komen na X uur medic te zijn geweest oid, als er toch een doel voor gehaald had moeten worden. Sommige achievements zijn zo vreemd dat ik niet verwacht veel crit-ubers te zien. Het zou het allemaal wat gevarieerder hebben gemaakt.

Ik denk trouwens ook dat de huidige medic-chaos ook wel verkomen kunnen worden als andere classes een 'Kill X medics with your melee/secondary/primary weapon' achievement had gekregen oid, dan voelde men zich misschien meer geroepen ook iets anders te doen.
De oplossing was vrij simpel geweest: release updates voor alles classes :)

Nu speelt iedereen massaal medic waardoor het spel totaal uit balans is. Daarom zeg ik (als medic/engi) gebruik de "cheats", speel er een dag mee en rot weer lekker op naar je favoriete class zodat het spel weer in balans is :)

Edit: voor de duidelijkheid: dit is niet tegen Terr, maar tegen alle mensen die normaal andere classes speelde en nu massaal medic spelen alleen om de unlocks :(

[ Voor 6% gewijzigd door MochiGohan op 30-04-2008 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

MochiGohan schreef op woensdag 30 april 2008 @ 18:23:
[...]

De oplossing was vrij simpel geweest: release updates voor alles classes :)

Nu speelt iedereen massaal medic waardoor het spel totaal uit balans is. Daarom zeg ik (als medic/engi) gebruik de "cheats", speel er een dag mee en rot weer lekker op naar je favoriete class zodat het spel weer in balans is :)

Edit: voor de duidelijkheid: dit is niet tegen Terr, maar tegen alle mensen die normaal andere classes speelde en nu massaal medic spelen alleen om de unlocks :(
Precies. Vandaag was erg weinig aan op de GoT servers. Voor elke heavy had je 2 a 3 medics. Van beide partijen. Nu kun je:
• Als spy mischien een heavy backstabben en dan weer wachten op de respawn :z
• Als sniper mischien een van die medics uitschakelen. En dan weer wachten op respawn :z
• Zelf als heavy/medic aan de slag gaan :/ .
• Engineer een bouwseltje maken en wachten tot de Uberheavy eraan komt :z

Verder nog opties?
Want het is een beetje eentonig en ongestructureerd op deze manier. Ik wacht op de scout achievements (boink!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat het spel uit balans is, is maar voor heel even hoor.

Veel medics kunnen niet eens medic spelen :S .. Zo ben ik vaak als soldier in de steek gelaten door een medic omdat hij/zij zelf achter de target aan ging rennen met een bonesaw/needlegun... en dan waren we allebei dood (vooral als de target een pyro betrof).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Een beetje chaos is wel grappig. Gister nacht was in ieder geval lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Ach voor vandaag vind ik het wel grappig, al die medics. Is niet veel anders dan een GoT funnight. Al heb ik me als admin af en toe wel in moeten houden om niet een paar medics te kicken... We moeten maar eens zien wat het lange-termijn beleid wordt met eenzijdige class verdelingen...

Maar Elvis, ik vind dat je een beetje overdreven reageert. Natuurlijk moet het gaaf zijn om de achievements te halen, maar heb vanochtend ook lol gehad met o.a. zerokewl om wat achievements te unlocken op een besloten server. Ik vind die console commands exploits en heb ook duidelijk gemaakt dat die niet op het teamfortress.be forum of de GoT servers mogen worden gepost. Dus inderdaad, ik hoop dat Valve een manier heeft om juist die truuk ongedaan te maken. Want als ze mijn 25 achievements afpakken wordt IK denk ik pissed...

[ Voor 6% gewijzigd door HertogJanNL op 30-04-2008 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Laatst online: 03-05 02:54
Ging lekker, heb al 2 mensen mogen bannen eerste dag van de update, en volgens mij is dat weinig. En het ergste is nogwel, dat mijn pc volledig vast liet lopen door die 36 text berichtjes, dat is al genoeg om gepermabanned to worden door mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Je kan wel merken dat niveau vandaag een stukje lager ligt. Is weer even 'Me'-fortress ipv 'team'-fortress. Mensen letten niet eens op de locatie van hun SG's. Nee, in plaats van een groep tegenstanders er naar toe te lokken lopen we direct erop af om buiten het bereik van eigen SG's te worden afgeslacht en de (mijn!) SG+disp volgt met een salvo rockets&stickies 15 sec later. Op een gegeven moment heb je het dan wel gehad als engineer. Als ik een andere klasse speel probeer ik een SG nog te beschermen om dat ik weet wat meer bescherming heb binnen zijn bereik. En tegenstanders concentreren zich meestal op de SG voordat ze naar jouw kijken. Daarnet heb ik als medic met succes een poosje een SG lopen beschermen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Hee op de onze servers is dit toch heel gemakkelijk op te lossen? Zet gewoon een limit van 2 medic op. Klaar. Ik heb dit al op verschillende server gezien waar dan een limit van 2 snipers is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Languh
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09-2024
Kain_niaK schreef op woensdag 30 april 2008 @ 20:25:
Hee op de onze servers is dit toch heel gemakkelijk op te lossen? Zet gewoon een limit van 2 medic op. Klaar. Ik heb dit al op verschillende server gezien waar dan een limit van 2 snipers is.
dat lijkt mij ook een beter idee.
Ik vind het wel treurig voor de regular medics, soms zijn zij/wij gedwongen om een andere class te nemen omdat de rest zo graag die achievements wil...
Darnaast is het persoonlijk wel weer leuker om weer effe een tijdje een andere class te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Team Fortress 2 Client update 30 april

Removed TF2 achievement console commands

:)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2008 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Maar ik heb al m'n wapens en achievements nog :P Lekker hoor dit.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben thuis. Tijd voor Goldrush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Kain_niaK schreef op woensdag 30 april 2008 @ 20:25:
Das nou net het probleem, dan zit je met 2 complete n00bs in je team die niet naar een andere class willen switchen... :(

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Elvis schreef op woensdag 30 april 2008 @ 21:28:
[...]

Das nou net het probleem, dan zit je met 2 complete n00bs in je team die niet naar een andere class willen switchen... :(
Laat je ze kicken :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Als die twee echt lopen te falen is er inderdaad wel een manier om ze op andere gedachten te brengen. De sociale controle op de GoT server was/is van nature heel groot, aangezien men elkaar immers redelijk goed kent. Dus ik beschouw dit als een fundag en neem aan dat het nieuwe (bij ons) er snel van af is. En dan kunnen we buitenstaanders daar ook op beoordelen en ze in het uiterste geval kicken als ze echt niet aan teamplay doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ik probeer nu de achievement te halen om 50 medics dood te maken met een bonesaw. Ik heb er 15. Momenteel doe ik er één elke 5 minuten. Dus dat duurt nog wel even. Het zal bij mij nog zeker een paar weken duren voor dat ik de eerste unlocks heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Team Fortress 2 Client
- Removed TF2 achievement console commands

Team Fortress 2 Server
- Fixed clients being able to trigger sv_soundscape_printdebuginfo on the server
- Fixed potential "nuke" exploit in rcon subsystem
gelukkig een fix voor de cheats :) nu maar hopen dat ze het bij de cheaters ook hebben weggehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Achievements zijn gereset zover ik zie. Dus weer eerlijke kansen.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Zeker weten? Ik heb net de update geinstalleerd en bij mijn achievements is niks veranderd maar ik heb ook niet met CVAR's zitten rotzooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CapTVK schreef op woensdag 30 april 2008 @ 22:50:
Zeker weten? Ik heb net de update geinstalleerd en bij mijn achievements is niks veranderd maar ik heb ook niet met CVAR's zitten rotzooien.
Ze zeiden ook dat ze alleen de archievements resetten van degene die het met de code hebben unlocked want dat kunnen ze zo zien.

En volgens mij ben ik de enige die nog geen enkele keer als medic heb gespeeld na de update :D .. Ik wacht wel tot de medicdrukte over is ofzo...

En het teamwork is nog nooit zo kut geweest in TF2 in het algemeen.. medics die met bonesaws rondrennen, medics die absoluut geen risicos willen nemen en rond de spawn hangen om hun uber vol te krijgen, medics die een andere medic uberen die al geuberd is.. etc..

Maarja dat is van korte duur... hoop ik ...

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2008 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:42
Dit belooft wel wat voor alle andere class-updates... Wat mij betreft mogen ze die dan allemaal in één keer doen, anders is het straks elke week hetzelfde maar dan met een andere class.

Van mij mag de rust weer snel terugkeren.. ik vond het wel prima zoals het was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

Afbeeldingslocatie: http://i239.photobucket.com/albums/ff93/glashio/goturgeislookinggood.jpgHerken de sniper
Wat een geweldige update van valve! Alleen zoveel medisch personeel om je heen doet je denken...

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Xtuv schreef op woensdag 30 april 2008 @ 23:30:
Dit belooft wel wat voor alle andere class-updates... Wat mij betreft mogen ze die dan allemaal in één keer doen, anders is het straks elke week hetzelfde maar dan met een andere class.

Van mij mag de rust weer snel terugkeren.. ik vond het wel prima zoals het was :P
Ik denk dat ik me een beetje zal voelen als Elvis en Mik als de Engineer klasse met z'n achievements komt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
De grap is dat de meeste van die medics niet eens door lijken te hebben dat die dingen die ze unlocken alleen nuttig zijn voor medics, dus als je die klasse eigenlijk liever niet speelt schiet je er nog niets mee op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had 25 unlocked zonder code die ook kwijt geraakt oh wel ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
CapTVK schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 00:02:
[...]

Ik denk dat ik me een beetje zal voelen als Elvis en Mik als de Engineer klasse met z'n achievements komt :/
Ik wacht ook op de engineer update. Heb nu 18 achievements van de medic. Weet iemand hoe je deze doet? "ÜberCharge 2 teammates at once."

Met één uber 1 teammate uberen dan een andere toch? Dacht dat ik dat had gedaan..

[ Voor 30% gewijzigd door Cabo op 01-05-2008 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
Cabo schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 01:52:
[...]

Ik wacht ook op de engineer update. Heb nu 18 achievements van de medic. Weet iemand hoe je deze doet? "ÜberCharge 2 teammates at once."

Met één uber 1 teammate uberen dan een andere toch? Dacht dat ik dat had gedaan..
2 personen healen, dus eerst persoon 1, snel switchen naar persoon 2 en dan weer terug naar 1 enz.
dit gedurende van 4 sec ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

falcon4ever schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 02:48:
[...]

2 personen healen, dus eerst persoon 1, snel switchen naar persoon 2 en dan weer terug naar 1 enz.
Is bugged. Heb het al 5 keer geprobeerd.

Deze trouwens vanavond gescored ;(

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YhkpXm6vF22SUvmX6fjd5aO3/thumb.jpg

Wat een verschrikkelijk shot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

falcon4ever schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 02:48:
[...]

Heb ik al een paar keer gedaan, zelfs als set-up. Lijkt niet (goed) te werken... Mss een beetje bugged ofzo...
Verder heb ik met Koe & Damir op een fast respawn server wat achievements zitten whoren, die GoT avond kwam/komt er toch niet van... :|
Anywayz, heb er nou 27. Moet nog:
You'll Feel a Little Prick
Assist in killing 3 enemies with a single ÜberCharge on a Scout.
Blunt Trauma
Assist in punching 2 enemies with a single ÜberCharge on a Heavy.
Ubi concordia, ibi victoria
Assist in killing 5 enemies on an enemy control point, in a single life.
Grand Rounds (zit op +- 50%)
Heal 200 teammates after they've called for 'Medic!'.
Infernal Medicine (zit op +- 50%)
Extinguish 100 burning teammates.
Doctor Assisted Homicide
Assist in killing 20 nemeses.
Second Opinion
ÜberCharge 2 teammates at once.
Family Practice
ÜberCharge ten of your Steam Community Friends.
Blast Assist
Assist in exploding 5 enemies with a single ÜberCharge on a Soldier.
Die 20 nemeses killen is wat grinden, de rest komt er vroeger of later wel voorbij door gewoon wat te spelen...

PS: Ik ga naar Valve mailen dat ze de volgende update niet op een (nederlandse) feestdag mogen lanceren, iedereen was net in een pesthumeur... (Ik ook, eerder op de dag, waarvoor excuses)
LOL! Dat was met die 50 medics killen setup. Op de duur deed ik niets als crits met mn zaag, vlogen ze helemaal terug de spawn in _O-
(wel spijtig van die lelijke netgraph, anders had ik em ZO als desktopachtergrond gezet ^_^)

[ Voor 12% gewijzigd door Elvis op 01-05-2008 03:05 ]

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Holy shit Elvis .... in jouw stats heb jij meeste kills ooit in single life ..... 55 als medic ???? WTF ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achievement server ;p zo haalde ik de krietzkrieg 2 keer ;> heb inmiddels alweer 25 achievements unlocked

check anders bij community page scout kills ;p

1 crit pyro uber vs 32 op 1 plek is meest efectief die gaan allemaal dood binnen 1 sec ge test.
scout is 2e meest efective

http://files.filefront.co.../;10111609;/fileinfo.html

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2008 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een beetje lekker als medic gespeeld, heb gelijk mn most assist kills (overall) van 15 naar 28 opgekrikt O-).

Verder als medic 4 dominations tegelijk open gehad :+
Afbeeldingslocatie: http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/cp_dustbowl0001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb 5 dominated gehad pre patch 18 assist kills zonder dead.
nogal easy anyway gewoon mistav blijfen healen en uberen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Gelukkig zijn mijn achievements er nog. Heb dan ook geen console commands gebruikt...
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 02:54:
[...]

Is bugged. Heb het al 5 keer geprobeerd.
Heb dat gister met Racio en Mace geprobeerd en na lang proberen: jawel! Tips:
- zet autoheal uit bij options->multiplayer->advanced (dus dan moet je de muisknop wel ingedrukt houden, maar anders is de vertraging tussen 2 targets te lang)
- druk één keer rechtermuisknop in, die hoef je niet vast te houden, maar mouse1 natuurlijk wel.
- uber slechts 2 personen (dus niet dat je per ongeluk nog iemand anders ubert)
- de eerste 4-5 seconden moet je verdomd snel wisselen tussen twee targets, daarna krijg je dan de achievement

Maar in het heetst van de strijd is het me nog niet gelukt.

Weet iemand trouwens hoe je die 'preventive medicine' achievement doet?
Block the enemy from capturing a control point with an ÜberCharged teammate.
Ik vind de timing daarvan nl. wel lastig. Heb gisteren op dustbowl meerdere malen de cap verdedigd en toen de uber aangegooit, terwijl de enemy er al op stond. Maar geen achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:26
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 06:05:
achievement server ;p zo haalde ik de krietzkrieg 2 keer ;> heb inmiddels alweer 25 achievements unlocked

...
Een achievement server is in mijn ogen gewoon cheaten! kun je het net zo goed met 10 vrienden even op een prive server achievements gaan halen of zo...
3 personen op rij staan...jij als medic en een andere vriend als scout, heb je de achievement van 3 kills met een ubered scout zonder enig probleem... (heb je trouwens maar 5 vrienden voor nodig ;-) ) maar triest is het wel... Wat is daar nu enige uitdaging aan?

Ik heb zelf pas 5 achievements...en dan echt de makkelijkste (Surgical Prep, Quadruple Bypass en zo nog drie...)

Specialist en Family Practice zal ik waarschijnlijk nooit halen, voor specialist ben ik veel te suicidaal, sta nu op 3100pnts en m'n friendslist houdt op na 4 ;-)

En het grootste probleem voor mij is dat ik graag erg aanvallend speel en veel spelers letten te erg op hun stats :-( dus dan moet ik het in m'n eentje doen en als medic ben je meer dood dan levend dan... en dan switch ik toch vaak snel naar m'n andere favoriete classes (soldier of pyro), jammer want medic spelen is afwisselend, leuk en geeft je het gevoel dat je, je team echt helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Kain_niaK schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 04:59:
Holy shit Elvis .... in jouw stats heb jij meeste kills ooit in single life ..... 55 als medic ???? WTF ????
Achievement Whoring comes with a prize... Compleet FUBAR stats :Y)
edit: lol most damage heb ik nou ook met medic :')
HertogJanNL schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 09:57:
Weet iemand trouwens hoe je die 'preventive medicine' achievement doet?

[...]
Ik vind de timing daarvan nl. wel lastig. Heb gisteren op dustbowl meerdere malen de cap verdedigd en toen de uber aangegooit, terwijl de enemy er al op stond. Maar geen achievement.
Als ze gaan cappen met een uber (& een buddy) de cap op lopen en alles afmaken dat niet jouw kleur is... Zo haalde ik hem...
chrisO schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 09:59:
[...]
Een achievement server is in mijn ogen gewoon cheaten! kun je het net zo goed met 10 vrienden even op een prive server achievements gaan halen of zo... Wat is daar nu enige uitdaging aan?
Zo dacht ik er eerst ook over, tot er een paar keer een cruber of crit-uber (of hoe je het ook wilt noemen) over jou en je teammates is gewalst.
Dan wil je die Kritzkrieg ook, en wel zo SNEL mogelijk!

Tis mss een wat laffe manier, maar nu zie je mij op de GoT server níét achter elke medic lopen met mn bonesaw... Of achter elke scout met mn syringegun... Of achter elke spy... en noem maar op.
Nou kan ik gwoon iedereen healen die wilt gehealed worden...

btw (en ff voor de duidelijkheid) 7k healing, 10k healing en 1mil healing had ik langer en eerlijk gehaald.

[ Voor 32% gewijzigd door Elvis op 01-05-2008 10:23 ]

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Ach ik had ook gisteren ff mee gedaan op zo'n achievement server en daarna maar ff gebruik gemaakt van de console code. Nu alles weer gereset is en ik de wapens heb getest ga ik ze ff gewoon halen denk ik.

Enige wat ik echt boeiend vond was sowieso de blutsauger en die is wel redelijk snel te halen.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:26
Elvis schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 10:20:
[...]

Tis mss een wat laffe manier, maar nu zie je mij op de GoT server níét achter elke medic lopen met mn bonesaw... Of achter elke scout met mn syringegun... Of achter elke spy... en noem maar op.
Nou kan ik gwoon iedereen healen die wilt gehealed worden...

btw (en ff voor de duidelijkheid) 7k healing, 10k healing en 1mil healing had ik langer en eerlijk gehaald.
Ik ren ook niet achter elke medic met m'n bonesaw aan, 50 medics killen met een bonesaw is ook niet zo veel, dus dat komt wel een keertje...
In plaats daarvan ren ik achter de medics aan als pyro...met 2 medics achter mijn en vaak heeft een van die medics nog een medic achter zich aan....
..burn burn burn medics... Het leven als pyro is heerlijk als elk team +/- 6 medics heeft.... genoeg doelwitten die geen schijn van kans maken...en genoeg medics die je healen en uber-chargen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Die 50medics killen met mn bonesaw had ik op een normale manier spelen niet gehaald. Dan hoor je als medic achter te blijven en alleen naar voren te komen om een uber te geven...µ
Op mijn van spelen had ik em zelfs niet gehaald, en ik loop dan dikwijls in de frontlinies met mn syringegun om te switchen naar Bonesaw als iemand wat dichtbij komt...

Feit is: Als je achter een medic aangaat met je bonesaw heb je 1 op 10 kans dat je het overleefd, terwijl het de bedoeling is dat je eigenlijk zo weinig mogelijk dood gaat als medic... Of zie ik dat verkeerd?

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Laatst online: 03-05 02:54
Ik merk wel op mijn server, voor de update was mijn server bijna altijd leeg, moest zelf wat vrienden uitnodigen eerdat de server beetje volkwam, en aan het einde van de middag was hij weer leeg. Sinds ik [Medic Limit: 2] in mijn servernaam heb geplakt en er dus een limiet op gezet, is mijn server constant vol. Word wakker, 0 players, ik ga vervolgens ontbijten: BAM! 16/16 vol.

Stukken leuker met maar 2 medics maximaal in een groep van 8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:01

Pinjataaa

Hit me!

Elvis schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:49:
Die 50medics killen met mn bonesaw had ik op een normale manier spelen niet gehaald. Dan hoor je als medic achter te blijven en alleen naar voren te komen om een uber te geven...µ
Op mijn van spelen had ik em zelfs niet gehaald, en ik loop dan dikwijls in de frontlinies met mn syringegun om te switchen naar Bonesaw als iemand wat dichtbij komt...

Feit is: Als je achter een medic aangaat met je bonesaw heb je 1 op 10 kans dat je het overleefd, terwijl het de bedoeling is dat je eigenlijk zo weinig mogelijk dood gaat als medic... Of zie ik dat verkeerd?
Als je de achievements wilt halen moet je egoistisch gaan spelen, denk aan de achievement dat je niet mag uberen, maar wel killen, of een scout uberen :s allemaal dingen waar je niks aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Pinjataaa schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 12:10:
[...]

Als je de achievements wilt halen moet je egoistisch gaan spelen, denk aan de achievement dat je niet mag uberen, maar wel killen, of een scout uberen :s allemaal dingen waar je niks aan hebt.
Tis net andersom:
First Do No Harm
Play a full round without killing any enemies, and score the highest on a team of 6 or more players.
Die heb ik gister gehaald door op mn allerbest te spelen (wat al heeel moeilijk is voor mij als ik geen kills mag maken :Y)) en dan op het eind van de ronde/match Koeitje te vragen of ie ff spec wou gaan... (Koe stond nl. eerste & ik tweede ;))

Maar ja, bv een scout uberen en daar 3 kills mee maken... Dat gebeurt normaal ook nooit. Of in een hééél zeldzame situatie in een 6vs6 clanwar ofzo.
Zo ook: Een heavy uberen en 2 mensen doodboksen. Als ik een heavy uber en die dude steekt zn Sasha weg om er wat op los te boksen (zonder vooraf ff te waarschuwen), ontknoop ik een scheldtirade met als gevolg dat ik geband word voor een paar uur, denk ik...

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:16
Je hoeft met de heavy niet dood te boksen, alleen raken is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Elvis schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 12:26:

Die heb ik gister gehaald door op mn allerbest te spelen (wat al heeel moeilijk is voor mij als ik geen kills mag maken :Y)) en dan op het eind van de ronde/match Koeitje te vragen of ie ff spec wou gaan... (Koe stond nl. eerste & ik tweede ;))
Ik speelde een vrij slechte ronde als medic en had nog niemand gekilld. Kwam daar teambalance precies voor het einde van de ronde. Toen was ik de beste van het andere team. Achievement gehaald _O-
Maar ja, bv een scout uberen en daar 3 kills mee maken... Dat gebeurt normaal ook nooit. Of in een hééél zeldzame situatie in een 6vs6 clanwar ofzo.
Zo ook: Een heavy uberen en 2 mensen doodboksen. Als ik een heavy uber en die dude steekt zn Sasha weg om er wat op los te boksen (zonder vooraf ff te waarschuwen), ontknoop ik een scheldtirade met als gevolg dat ik geband word voor een paar uur, denk ik...
Ik denk dat met de kritzkrieg het wel mogelijk moet zijn om een scout te uberen en er 3 kills mee te maken. De lastigste achiement lijkt me 20 kill assists met één heavy en dan beide niet dood gaan :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Freezerator schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 12:44:
Je hoeft met de heavy niet dood te boksen, alleen raken is voldoende.
Inderdaad, en op de C cap van gravelpit is dat echt geniaal. Tijdens onze clanwar tegen el Diablos stond er op een gegeven moment een heavy zonder ammo op hun cap. Een knal en je vliegt van de cap af. Is nog efficienter dan minigun als je onder tijdsdruk staat zoals bij een laatste cap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:42
Was gisteren aan het spelen, zaten er twee medics in het vijandige team elkaar te healen, ubers te geven en constant met de bonesaw aan te vallen.

Waarschijnlijk hadden ze die uberbonesaw al, want bijna continue waren ze wel uber. Best een irritante combinatie. Met een beetje gecoördineerd team, stickies en rockets, zouden ze wel af te houden zijn...maar op de server waar ik zat veroorzaakten die twee complete chaos :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Iemand nog succes om oude TF2 demo files van voor 29 april '08 te draaien? Of kan ik die gewoon in de prullenbak gooien? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Xtuv schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:16:
Was gisteren aan het spelen, zaten er twee medics in het vijandige team elkaar te healen, ubers te geven en constant met de bonesaw aan te vallen.

Waarschijnlijk hadden ze die uberbonesaw al, want bijna continue waren ze wel uber. Best een irritante combinatie. Met een beetje gecoördineerd team, stickies en rockets, zouden ze wel af te houden zijn...maar op de server waar ik zat veroorzaakten die twee complete chaos :(
Is toch leuk, medics die ownen. Zie je ook niet vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Die double medic combo ben ik gister ook een paar tegengekomen. Gewoon 2 medics die elkaar continue zaten te uberen. Ze moeten de inderdaad de ubersaw hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Team Fortress 2 Client
Removed TF2 achievement console commands

ehmm... mooi... al had ik liever gezien dat
1# die dingen langer bleven bestaan, en dat die personen die ze gebruiken vervolgens een flag krijgen die het voor ze onmogelijk maakt om sommige servers te joinen ( ik noem maar wat )
2# dan creer je ook het effect van "zo ik heb de unlocks, nu kan ik terug naar mijn eigen class"
3# ik nu niet hoef te wachten tot die game is geupdated... >_< ( stomme "je moet steam herstarten voor update zooi" )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Elvis schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:49:
Dat zie je verkeerd. Sinds de update stikt het van de noob-medics die blind naar voren stormen recht je bonesaw in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2017

iain

Full Flavor

Toch vind ik het wel wat hebben, al die medics. Ik heb gisteren 5 a 6 mensen (onder wie voornamelijk medics) in 1 x gedood als demoman. Heerlijk voor je stats. Alleen jammer dat je met al die medics in je team nog steeds geen medics om je heen ziet. Ben ik te suicidaal om geheald te worden?

I used to be an atheist, until I realised I was god.

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.