Niet, console zal altijd sloomer reageren. Keyboard + Mouse is en blijft toch het beste voor 90% van de FPS.Elvis schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:31:
Hoe kan je nou ook fatsoenlijk mikken op een console? (tenzij heel mss met de lightgun op de Wii)
jullie zijn een stelletje boeren 
Ga es wat nieuws proberen
Verwijderd
We wachten op onze updateNegaiido schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:41:
jullie zijn een stelletje boeren
Houd eens op met posten.
Zit op mn werk en heb er telkens de schijt in als mijn bookmark rood is in de vrees dat jullie goldrush aan het spelen zijn
Zit op mn werk en heb er telkens de schijt in als mijn bookmark rood is in de vrees dat jullie goldrush aan het spelen zijn
Ik denk dat ik al veels te lang shooters op PC speel om nog fatsoenlijk shooters op console te kunnen spelen 
Ik zou het toch wel eens willen proberen, though, TF2 op een console ^_^
Ik zou het toch wel eens willen proberen, though, TF2 op een console ^_^
Lol!frickY schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:36:
Houd eens op met posten.
Verwijderd
Dan gok ik op zaterdag, maar eerder is altijd beter natuurlijkVerwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:00:
[...]
We wachten op onze update. Ik verwacht hem donderdagnacht tbh. Waar zetten jullie je geld op in?
Als het donderdag niet is, dan is het zeker vrijdag *hoop, hoop*Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:11:
[...]
Dan gok ik op zaterdag, maar eerder is altijd beter natuurlijk
Het zou iig zeer fijn zijn als het voor het weekend is iig
Was het helemaal vergeten (gelukkig). Wil die update wel zien... Maar ik ga zo ie zo alleen voor de 1e medic wapen. Want de rest komt geleidelijk over 2 jaar wel.Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:00:
[...]
We wachten op onze update. Ik verwacht hem donderdagnacht tbh. Waar zetten jullie je geld op in?

Ik wacht onder het motto van Lewis Caroll's "Gisteren jam, morgen jam maar niet vandaag". Als ie er is, is ie er.
Ga wel kijken hoever ik kom met de medic achivements, wat me ook boeit is de kans op mogelijke upgrades voor de buildings(tele, dispenser) van de engineer.
Ga wel kijken hoever ik kom met de medic achivements, wat me ook boeit is de kans op mogelijke upgrades voor de buildings(tele, dispenser) van de engineer.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
in een interview is hierover naar voren gekomen dat men aan het testen is met teleporters die in 3secs laden en dispencer met bijna medic healsnelheidCapTVK schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:11:
Ik wacht onder het motto van Lewiss Carol's "Gisteren jam, morgen jam maar niet vandaag". Als is er is is er.
Dan moet er toch iets opgeofferd worden bij de dispenser en bij de teleporters om de balans ten opzichte van de gewone uitvoeringen te behouden. Bij een dispenser zou het trager genereren van ammo een oplossing kunnen zijn, bij de teleporter... ehm... misschien minder hitpoints (niet dat dat er nu veel zijn)?PainkillA schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:15:
[...]
in een interview is hierover naar voren gekomen dat men aan het testen is met teleporters die in 3secs laden en dispencer met bijna medic healsnelheid
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Waarschijnlijk meer metal om te upgraden, veel meer metal...
Ik zou het wel logisch vinden als de nieuwe buildings niet via een load-out menu gaan, maar net als de senties geupgrade kunnen worden.
Ging ik ook van uit: lv 1-3 SG, lv 1-3 disp etc...
Verwijderd
update uwer sentry... update uwer teleporters... update uwer dispensers...
hmm, wat als alles naar level 3 te halen is, maar je maar 1 ding naar level 3 mag halen ( of 2 naar level 2 mischien ) dat zou gaaf worden ^^
en/of mannable turrets (A)
hmm, wat als alles naar level 3 te halen is, maar je maar 1 ding naar level 3 mag halen ( of 2 naar level 2 mischien ) dat zou gaaf worden ^^
en/of mannable turrets (A)
damn you cabo
http://damnitdamnitdamnitdamnit.ytmnd.com/
[ Voor 16% gewijzigd door falcon4ever op 24-04-2008 01:42 ]
Uhh? Kan mij niet herinneren dat ik veel met jou te maken had. Wel met damir, haha.
Verwijderd
nee CapTVK, dat ziet er nogal lame uit... ik zat meer te denken aan die dingen die je neer kan gooien in fronline:feul of war ( wat ik trouwens voor dat geld echt niet ga kopen... anyway )
zoiets de M317 grenade machine gun of de EMA11 "rail" gun... natuurlijk helemaal gepimped voor TF2 usage... denk aan goede best wel logge apparaten die even duren voor je ze hebt neergezet, die de gebruiker goed beschermen tegen kogeltjes, maar zodra er erg veel komen, of een explosief of vuur, issie ZO weg
zoiets de M317 grenade machine gun of de EMA11 "rail" gun... natuurlijk helemaal gepimped voor TF2 usage... denk aan goede best wel logge apparaten die even duren voor je ze hebt neergezet, die de gebruiker goed beschermen tegen kogeltjes, maar zodra er erg veel komen, of een explosief of vuur, issie ZO weg
Owja?Cabo schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:58:
Uhh? Kan mij niet herinneren dat ik veel met jou te maken had. Wel met damir, haha.
Ben die crits echt zat als ik medic ben
Ik heb dat ook. Ik heb er ondertussen mee leren leven. Of anders moet je maar wat meer achteraan blijven ^_^Plisson schreef op donderdag 24 april 2008 @ 12:45:
[...]
Owja?
Ben die crits echt zat als ik medic benZe moeten mij altijd hebben als mn uber net klaar is
Verwijderd
Ik weet niet hoe je het af en toe voor elkaar krijgt sommige terug te koppen. Misschien beter opletten en niet achter mij verschuilen, ik stap namelijk ook opzij voor een crit rocketPlisson schreef op donderdag 24 april 2008 @ 12:45:
[...]
Owja?
Ben die crits echt zat als ik medic benZe moeten mij altijd hebben als mn uber net klaar is
Wat mij een héél pak heeft geholpen qua dodgen, was/is UT3 SP Campaign en DMs tegen bots. Alleen heeft het me ook (zo mogelijk) nóg roekelozer gemaakt...Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:30:
[...]
Ik weet niet hoe je het af en toe voor elkaar krijgt sommige terug te koppen. Misschien beter opletten en niet achter mij verschuilen, ik stap namelijk ook opzij voor een crit rocket
Verwijderd
gewoon rondjes renne maar nooit tusse tegenstander gaan staan en gene die je healed maakt het.
tbh dit is een ding dat zelf nie altijd doet maar infeite wel dinge makelijker maakt vaak.
om meer achter je te kijke terwijl de gene die je healed let op wat er voor je gebeurt
tbh dit is een ding dat zelf nie altijd doet maar infeite wel dinge makelijker maakt vaak.
om meer achter je te kijke terwijl de gene die je healed let op wat er voor je gebeurt
Verwijderd
ja, dat maakt het voor mij als sniper wat makkelijker om je neer te schieten als je rondjes gaat rennen
Verwijderd
Precies, je bereikt namelijk 2 maal het punt waarop je in een perfecte lijn met de sniper staat.Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 18:16:
ja, dat maakt het voor mij als sniper wat makkelijker om je neer te schieten als je rondjes gaat rennen
Advies is simpel: blijf rondkijken, let op je omgeving en "keep moving". En met let op je omgeving doel ik op snipers in de verte en hun sniperdots hier. Een dot bij jou in de buurt geeft aan dat jij als medic waarschijnlijk het volgende doelwit wordt.
Crit rockets uit het niets valt weinig aan te doen, het gebeurt. Ik heb zo vaak een crit rocket op me neus gekregen (auw!).
Crit rockets uit het niets valt weinig aan te doen, het gebeurt. Ik heb zo vaak een crit rocket op me neus gekregen (auw!).
Vroeger (2-3 maanden geleden) lette ik ook alleen maar op mijn buddy, wat echt dikwijls resulteerde in een onverwachte en meerder malen herhaalde, bloederige dood...
Tegenwoordig ben ik een pak oplettender, ik zie (en hoor) echt (bijna) alles in mn omgeving en zeg dat dan ook direct over TS/VC om mijn teamgenoten te waarschuwen...
Tegenwoordig ben ik een pak oplettender, ik zie (en hoor) echt (bijna) alles in mn omgeving en zeg dat dan ook direct over TS/VC om mijn teamgenoten te waarschuwen...
Inderdaad, ik vertrouw bijna volledig op VC's hoe sneller je teammates weten dat er iets aankomt hoe beter.
hint: als CapTVK "incoming" roept bedoeld hij dat hij een of twee enemies deze kant op ziet komen, als ie snel 2x achter elkaar "incoming" roept betekend dat er een hele groep aankomt!
hint: als CapTVK "incoming" roept bedoeld hij dat hij een of twee enemies deze kant op ziet komen, als ie snel 2x achter elkaar "incoming" roept betekend dat er een hele groep aankomt!
Dat is best een handig systeem, daar zal ik me ook eens aan gaan houdenCapTVK schreef op donderdag 24 april 2008 @ 20:13:
Inderdaad, ik vertrouw bijna volledig op VC's hoe sneller je teammates weten dat er iets aankomt hoe beter.
[ Voor 8% gewijzigd door Tijnisch op 24-04-2008 21:06 ]
Ik heb een hoop voice commands aan mijn function keys toegewezen, op die manier kan ik snel reageren. F1 "Activate charge", F2 "Spy", F3 "Gogogo", F4 "Incoming,..."Help" etc..Als ik 2x snel iets achter elkaar zeg betekent het meestal dat het ernstig is (1x "help"=hulp nodig 2x=heel snel hulp nodig!) of dat je snel moet zijn. Soms is een command wat specifieker "Move up" is bijvoorbeeld een teken aan ieder dat je naar voren moet maar ook dat engineers naar voren moeten gaan met hun spullen.
P.S Mocht ik ooit "Incoming" 3x roepen moet je als de sodemieter maken dat je wegkomt
P.S Mocht ik ooit "Incoming" 3x roepen moet je als de sodemieter maken dat je wegkomt
[ Voor 23% gewijzigd door CapTVK op 24-04-2008 21:19 ]
Verwijderd
ik weet nog in de tijd van de oude TFC1.5 ( en veel andere HL1 mods ) dat alles aankwam op impulseXX en die binden aan een key... op den duur leerde je dat wel uit je hoofd natuurlijk XD
maar wat zijn de commands dan die jij aan je F1 hebt gebinded ? en kan je ergens al die losse console commands vinden voor die radiobuttons ?
maar wat zijn de commands dan die jij aan je F1 hebt gebinded ? en kan je ergens al die losse console commands vinden voor die radiobuttons ?
Bij mij zit het zo in de config.cfg
ftr..de oude F10 functie zit, voor begrijpelijke reden, ergens heel anders nu.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| ...snip... bind "F1" "voicemenu 1 6" bind "F2" "voicemenu 1 1" bind "F3" "voicemenu 0 2" bind "F4" "voicemenu 1 0" bind "F5" "screenshot" bind "F6" "voicemenu 2 0" bind "F7" "voicemenu 1 2" bind "F8" "voicemenu 0 1" bind "F9" "voicemenu 0 3" ...snip... |
ftr..de oude F10 functie zit, voor begrijpelijke reden, ergens heel anders nu.
[ Voor 10% gewijzigd door CapTVK op 24-04-2008 23:41 ]
Verwijderd
console openen en quit intikken vind ik persoonlijk toch eigenlijk wel iets veiliger ^^
en als ik in game zit ga ik echt die config.cfg niet zelf aanpassen hoor, dat doe ik wel in game
bind [key] [actie] ^_^
en als ik in game zit ga ik echt die config.cfg niet zelf aanpassen hoor, dat doe ik wel in game
bind [key] [actie] ^_^
nuja, al dat ge incoming is wel leuk en aardig. Maar als ik zie dat er wat aankomt roep ik gewoon:
"WEGWEZEN! Uber heavy en Pyro en Demo komen deraan!!"
Denk dat dat toch wat effectiever is dan incoming roepen, en dan hoef je niet al die commando's en frequenties te bestuderen.
Denk dat dat toch wat effectiever is dan incoming roepen, en dan hoef je niet al die commando's en frequenties te bestuderen.
Ik zou die F5 screenshot gewoon weghalen en het volgende gebruiken:
// Gives the best posibble screenshots
jpeg_quality 100
//Screenshot
bind "j" "jpeg"
Dan krijg je tenminste jpeg files die je kan bekijken inplaats van die tga troep.
jpeg_quality 100
//Screenshot
bind "j" "jpeg"
Dan krijg je tenminste jpeg files die je kan bekijken inplaats van die tga troep.
dan moet je wel een mic hebben of heel snel kunnen tikkenDeNeusbeer schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 00:00:
nuja, al dat ge incoming is wel leuk en aardig. Maar als ik zie dat er wat aankomt roep ik gewoon:
Gebruik Irfanview en af en toe zet ik de boel over naar jpeg.Rutger Mulder schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 00:13:
Ik zou die F5 screenshot gewoon weghalen en het volgende gebruiken:
jpeg_quality 100
//Screenshot
bind "j" "jpeg"
En ik heb wel een headset met mike maar die zit slecht en de geluidskwaliteit is ongelooflijk slecht. Ik heb een fatsoenlijk paar boxen staan en een headset kan daar nooit aan tippen. Speel ik liever geluid over m'n boxen en met voicecommands heeft iemand anders er nog wat aan. Ze staan in me config omdat ik geen zin heb dat in de console te doen. Maar goed, ik zal eens kijken of ik mijn configuratie kan uitbreiden met het say command en dan wat gebruikelijke combo's heavy+medic, etc...zal toevoegen.
Net nog gepost dat ik een headset heb van 15 euro die het al sinds 2001 prima doet en dan gaat vanavond dat ding kapot. Nu ja, dit weekend meteen een nieuwe kopen anders heb ik maandag bij de training een probleem.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Hij is in ieder geval wel goed bang van je
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
PainkillA schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:15:
[...]
in een interview is hierover naar voren gekomen dat men aan het testen is met teleporters die in 3secs laden en dispencer met bijna medic healsnelheid
They all are. They should be too ^_^
Nu dacht ik toch dat er gisteren op de server werd gezegt dat de patch om 24:00 uit zou komen. Niet dus?
Eerder werd trouwens altijd gezegt dat ie op 20/04 uit zou komen. Heeft iemand nu nog enig idee wanneer de patch nu komt of is het echt allemaal natte vinger werk?
Eerder werd trouwens altijd gezegt dat ie op 20/04 uit zou komen. Heeft iemand nu nog enig idee wanneer de patch nu komt of is het echt allemaal natte vinger werk?
Hij zou in de week van 20/04 uitkomen. Dus dat kan vandaag, morgen of overmorgen nog zijn.Hathor schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:44:
Nu dacht ik toch dat er gisteren op de server werd gezegt dat de patch om 24:00 uit zou komen. Niet dus?
Heb mogelijk iets nieuw gevonden voor de spy dat vanavond even proberen
. Ook laptop geformatteerd want rond de 20 fps hangen is echt niks.
Deel gelijk even met iedereen wat je gevonden hebt dan. Dan weten we wat we vanavond kunnen verwachten
Verwijderd
Gisteren op corporation:

Geluid begon helemaal te kraken als die dingen begonnen te schieten

Geluid begon helemaal te kraken als die dingen begonnen te schieten
Fout. Valve werkt niet in het weekend, wat het zelfs twijfelachtig maakt dat ze hem op een Vrijdag zullen releasen aangezien ze er niet zijn voor hotfixes.MochiGohan schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:51:
[...]
Hij zou in de week van 20/04 uitkomen. Dus dat kan vandaag, morgen of overmorgen nog zijn.
Het is toch bekend dat Valve nooit released op releasedates?
http://developer.valvesoftware.com/wiki/Valve_Time
Die patch komt er wel, het is alleen een verassing wanneer.
http://developer.valvesoftware.com/wiki/Valve_Time
Die patch komt er wel, het is alleen een verassing wanneer.
Liever niet, moet het eerst testen. Ik kan je wel wat anders vertellen. In dustbowl als je in de 1e stage onder de tunnel loopt naar cap 2. Heb je boven een brug. De snelle classes van het rode team kunnen van links naar rechts springen en zo bij blauw komen waar ze altijd aan het wachten zijn. Je moet wel goed springen en zoveel mogelijk naar links uitwijken dacht ik.Hathor schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:08:
Deel gelijk even met iedereen wat je gevonden hebt dan. Dan weten we wat we vanavond kunnen verwachten
Gebruik dat ook als ik spy ben in het blauwe team. Je rent via het midden naar achter, tunnel in dan trap naarboven. Dan spring je naar de overkant en kom je zo bij cap1/sentries.
Het is idd altijd een raadsel wanneer Valve besluit een patch/update oid te releasen. ^_^
Natuurlijk weet ik van "Valve Time", maar toen ze er écht een datum opkleefden (al is het dan zoiets vaag als "de week van 20/04") begon er wel een klein sprankje hoop bij mij te groeien...
Ik weet niet of Valve al dan niet werkt op zaterdag en/of zondag, maar als ze dan niet zouden werken hoop ik nog altijd dat ie vanaaf gereleased word.
20u vanaaf is perfect, in Valve Time is dat dan 3u morgenochtend...
Natuurlijk weet ik van "Valve Time", maar toen ze er écht een datum opkleefden (al is het dan zoiets vaag als "de week van 20/04") begon er wel een klein sprankje hoop bij mij te groeien...
Ik weet niet of Valve al dan niet werkt op zaterdag en/of zondag, maar als ze dan niet zouden werken hoop ik nog altijd dat ie vanaaf gereleased word.
20u vanaaf is perfect, in Valve Time is dat dan 3u morgenochtend...
Tussen het wachten door even een (domme) vraag:
Ik ga binnenkort mijn computer leeggooien en de boel opnieuw installeren. Moet ik, om mijn Team Fortress 2 staat van dienst te behouden, nog iets back-uppen, of staan alle gegevens op de servers van Valve en laat hij me, nadat ik Steam en Team Fortress 2 opnieuw heb geinstalleerd, weer net zien hoeveel uur en punten in per class heb?
Ik ga binnenkort mijn computer leeggooien en de boel opnieuw installeren. Moet ik, om mijn Team Fortress 2 staat van dienst te behouden, nog iets back-uppen, of staan alle gegevens op de servers van Valve en laat hij me, nadat ik Steam en Team Fortress 2 opnieuw heb geinstalleerd, weer net zien hoeveel uur en punten in per class heb?
Verwijderd
Denk dat het op de servers staat, maar er is ook een lokale file: userstats.dmx oid. Ik zou die backuppen.LUH-3417 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 13:31:
Kopieer gewoon je volledige steam map naar een veilige locatie. Na het formateren kopieer je deze terug. Volgens mij heeft steam geen speciale windows filles nodig en werkt alles van uit die map. Zo heb ik het altijd gedaan en dat werkt nog steeds. (werkt alleen voor source games en niet voor third party zoals UT of zo)
Die route neem ik vaak als pyro. Heerlijk vlammen. Die medics gaan altijd achterin het hoekje staanCabo schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:51:
Liever niet, moet het eerst testen. Ik kan je wel wat anders vertellen. In dustbowl als je in de 1e stage onder de tunnel loopt naar cap 2. Heb je boven een brug. De snelle classes van het rode team kunnen van links naar rechts springen en zo bij blauw komen waar ze altijd aan het wachten zijn. Je moet wel goed springen en zoveel mogelijk naar links uitwijken dacht ik.
Gebruik dat ook als ik spy ben in het blauwe team. Je rent via het midden naar achter, tunnel in dan trap naarboven. Dan spring je naar de overkant en kom je zo bij cap1/sentries.
Je moet uiterst links opvan het uitsteeksel van het plateau (dakterras) springen en landen achter de banden, bovenop het kozijn. Dan kun je naar links strafen en er op springen.
@LUH-3417
Ik raad je aan de mappen /cfg/ en /maps/ te backuppen, en die na herinstallatie terug te plaatsen.
In de config staan al je keybinds en grafische instellingen, en de maps-folder kon wel eens een paar GB groot zijn. Zou zonde zijn als je straks alles opnieuw moet downloaden.
@Kain
Dat kan inderdaad ook. De GCF-files zijn ook een paar GB en gaat hij anders ook opnieuw downloaden.
[ Voor 16% gewijzigd door frickY op 25-04-2008 15:35 ]
Omdat ik gister MOEST formatteren door een gevalletje op m'n laptop.
Heb ik alleen de config files gebackupped. Jammer geen spray meer 
Maar als je gaat denken aan wat je kwijt bent, is het eigenlijk niks.
Maar als je gaat denken aan wat je kwijt bent, is het eigenlijk niks.
Ik speel op 2 pc's (thuis en studentenkamer) en die stats file wordt elke keer weer van Steam gedownload.LUH-3417 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 13:31:
Vergeet niet je .cfg's en spray evt.
Maar zoals gezegd is het, het makkelijkst om gewoon die hele map te backuppen.
Bedankt voor de reacties. Configuratie back-uppen is inderdaad ook wel een idee, net als de mappen. Scheelt weer een tijd downloaden die ik beter kan besteden aan spelen.
Wat als ik je nou vertel dat ik er als Heavy ook op kan komen..frickY schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 13:41:
[...]
Die route neem ik vaak als pyro. Heerlijk vlammen. Die medics gaan altijd achterin het hoekje staanAls demoman is het makkelijker erheen te stickyjumpen.
Je moet uiterst links op het uitsteeksel van het plateau (dakterras) springen en landen achter de banden, bovenop het kozijn. Dan kun je naar links strafen en er op springen.
Ik weet ongevéér waar jullie het over hebben, maar niet helemaalHathor schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 14:56:
[...]
Wat als ik je nou vertel dat ik er als Heavy ook op kan komen..
Schaamteloos gekopieerd van Steam TF2 Forums
*gasp*
*pant*
*wheeze*
"Well sonny, I seem tae member the day we almost had that there steam update. Yup, was glorious fer a moment. But that was neigh a fitty years ago an they still ain't finished."
*Grabs onto timmy's shoulders and latches his gaze of fury*
"YOU DO EN BETTER DEN ME ALRIGHT SONNY?, DON'T BE LETTING NOONE LIE TAE YE. YOU IS YER OWN MAN! YE EAR ME?"
*Coughs, letting go of timmy as the spasams rack his body*
"Aye, the years av not been a good tae me. Lost mae sleep and health waiting up all naight fer dat golden announcement. Fingers all twisted and gnarled from typing at mae keyboard an a hitting mae F5 key."
*Tears start to fall down his face as he looks to the heavens*
"WHY VALVE WHY!"
*Collapsing into his bed*
"All de medics left a long time agu, dey couldneet handle eet anymore. De heavies went soon aftar, hell after the heavies left de spies got bored and moved on. Without easy kills de solly's left too. All we got an now is the overlord pyros and der minions."
*Taking one last look over at timmy*
"Ima sory sun, tis my last"
*And falls into the deepest slumber*
*Timmy looks over at the body and brushes the hair out of her face*
"John, JOHN!!! I want a divorce"
[ Voor 72% gewijzigd door Elvis op 25-04-2008 15:31 . Reden: wat meer gepost ]
Dan geloof ik daar niets vanHathor schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 14:56:
Wat als ik je nou vertel dat ik er als Heavy ook op kan komen..
Vertel, hoe krijg je dat voor elkaar?
@Elvis
Dustbowl stage2. De rechtertunnel bij cp2 heeft 2 uitgangen. Die met de gele deur die automatisch afsluit, en een stukje ervoor op dat doodlopende stukje verhoging, waar vaak snipers gaan staan.
Het linkergebouw heeft een 'dakterras'. Via dat dak kun je op die verhoging van de tunneluitgang komen, om zo de tunnel in te kunnen. Je hoeft dus niet helemaal naar cp1 om erin te komen
[ Voor 63% gewijzigd door frickY op 25-04-2008 19:04 ]
Gewoon omlopenfrickY schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:34:
[...]
Dan geloof ik daar niets vanIk haal die jump als pyro niet eens altijd
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ja maar dat brengt weer risico's met zich mee. Dit is gewoon een strategie wat goed uit kan pakken. Zoals ik al zei. Als ik een blauwe spy ben loop ik snel door het midden en dan ben ik boven bij cap 1 en zap ik alles daar...
Omlopen lukt 9 vd 10 keer niet.. en al helemaal niet als HWG 
Deze methode is juist ideaal omdat jje meer als verassing komt, en bijvna maar de helft van de afstrand in de tunnel zelf hoeft te lopen.
Medics hebben dus minder tijd naar hun syringegun te grijpen
Die route is overigens ook ideaal als blauwe spy met engineer disquise. Meestal staan alle sentries bij cp1 bovenlangs waar je dan zo langs kunt, en ook de engineers in hun rug kunt pakken.
Door de voordeur bij cp1 lukt meestal niet omdat er veel gelopen en geschoten wordt.
Deze methode is juist ideaal omdat jje meer als verassing komt, en bijvna maar de helft van de afstrand in de tunnel zelf hoeft te lopen.
Medics hebben dus minder tijd naar hun syringegun te grijpen
Die route is overigens ook ideaal als blauwe spy met engineer disquise. Meestal staan alle sentries bij cp1 bovenlangs waar je dan zo langs kunt, en ook de engineers in hun rug kunt pakken.
Door de voordeur bij cp1 lukt meestal niet omdat er veel gelopen en geschoten wordt.
[ Voor 34% gewijzigd door frickY op 25-04-2008 17:20 ]
Hoewel ik zeker weet dat ik niet de eerste ben die deze methode ondekt heeft kan ik er niks over vinden via google.. Zal het in de server wel eens laten zien. Geef maar een gil als je me zien. Het is niet omlopen iigfrickY schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:34:
[...]
Dan geloof ik daar niets vanIk haal die jump als pyro niet eens altijd
Voor alle volledigheid even een poging met fraps gedaan;
[YouTube: http://www.youtube.com/v/1t6vwMZqU2Y]
Jij wint
Ik heb de HWG-methode ook ontdekt. Had hem nooit eerder gezien, maar goed om te weten!
[YouTube: http://www.youtube.com/v/PovLA312xnI]
Maar vind degene die ik al kende beter
[YouTube: http://www.youtube.com/v/1t6vwMZqU2Y]
Jij wint
[YouTube: http://www.youtube.com/v/PovLA312xnI]
[ Voor 113% gewijzigd door frickY op 25-04-2008 19:56 ]
Verwijderd
Op de steamforums valt een mail response van iemand van Valve te lezen. De update komt er binnenkort aan, waarschijnlijk begin volgende week. Hoe nauwkeurig dit is weet ik niet
Die route met de heavy wist ik niet, ziet er ook makkelijker uit.frickY schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 19:04:
[video]
Jij wintIk heb de HWG-methode ook gevonden. Had hem nooit eerder gezien, maar goed om te weten!
[video]
Er zijn een aantal dagen in de updatelijst van TF2 die op een zaterdag en zondag vallen. Ik denk zondag dus.
"very soon", nu schakelen we weer over naar échte Valve tijd.Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 19:30:
Op de steamforums valt een mail response van iemand van Valve te lezen. De update komt er binnenkort aan, waarschijnlijk begin volgende week. Hoe nauwkeurig dit is weet ik niet
Pronostiekje starten?
Ik zeg 5 mei, om 4u32 's morgens
Hmm ik zet in op volgende week dinsdag, ik verwacht er deze week niet zo heel erg veel meer van.
[ Voor 42% gewijzigd door Brainstorm op 25-04-2008 20:26 ]
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Kunnen we inzetten met HLStatX punten?Brainstorm schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:26:
Hmm ik zet in op volgende week dinsdag, ik verwacht er deze week niet zo heel erg veel meer van.
[ Voor 2% gewijzigd door Elvis op 25-04-2008 20:39 . Reden: typo ]
Lefty zet 5k op maandag, net als de release van de Beta.Kunnen we inzetten met HLStatX punten?
Fuck it, ik ga echt niet weer de hele nacht wakker blijven om te ontdekken dat de update word uitgerold 5 minuten voordat ik naar mijn werk moet vertrekken zoals met de Beta.
Verwijderd
En je hebt ook minder kans dat blauw je al een uur van te voren aan ziet komen (behalve als ze ook op dat platform daar tegenover staan natuurlijk)Cabo schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 19:38:
[...]
Die route met de heavy wist ik niet, ziet er ook makkelijker uit.
Die ingang nemen is handig als er mensen bij die deur staan te wachten. Meestal staat er ook wel een medic te chargen en wacht de rest op zijn uber.
Met die HWG route zien ze je zo voorbij komen, en hebben ze alle tijd je in je rug te schieten.
Via die andere route kan ik meestal al een paar gasten op het dak in de fik steken voor ik die medic te grazen neem. Als spy zijn beide routes uitermate handig
Met die HWG route zien ze je zo voorbij komen, en hebben ze alle tijd je in je rug te schieten.
Via die andere route kan ik meestal al een paar gasten op het dak in de fik steken voor ik die medic te grazen neem. Als spy zijn beide routes uitermate handig
He mijn koptelefoon werkt niet meer .... dat klote ding (morgen nieuwe kopen) en nu moet ik met mijn boxen spelen. Ik krijg alleen de surround niet aan de praat. Ik heb een soundmax onboard kaart.
Of ik ze nu op 5.1 zet of op 7.1 in krijg maar geen surround. In Assassin's Creed werkt het prima zolang ik maar 7.1 selecteer. OpenAL is geinstalleerd. Weet iemand een console command om surround te forcen of zo ?
Of ik ze nu op 5.1 zet of op 7.1 in krijg maar geen surround. In Assassin's Creed werkt het prima zolang ik maar 7.1 selecteer. OpenAL is geinstalleerd. Weet iemand een console command om surround te forcen of zo ?
frickY schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 19:04:
[video]
Jij wintIk heb de HWG-methode ook ontdekt. Had hem nooit eerder gezien, maar goed om te weten!
[video]
Relaxt.. die pryo route vaak geprobeerd maar altijd gedacht dat dat niet mogelijk was. Nog maar 'ns wat beter timen dus, die heavy route ziet er ook bruikbaar uit
Dank voor de tips!
Ej, maat en ik zijn aan het overwegen om de Orange Box te kopen. (PS3)
Alleen wilden we weten of :
a) de framerate drops verholpen zijn? (PS3)
b) hoe groot is de community? (PS3)
Sorry indien deze PS3 vraag misplaatst is
Verwijderd
op ageemfriek schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 23:33:
Ej, maat en ik zijn aan het overwegen om de Orange Box te kopen. (PS3)
er is 20 maart een patch uitgekomen welke de framedrops verhelpt... dus ja die zijn sinds kort verholpen.
op b
Die is vrij groot, niet zo groot als die van de pc versie natuurlijk maar deze groeit nog steeds redelijk
ah echt mooiVerwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 23:42:
[...]
op a
er is 20 maart een patch uitgekomen welke de framedrops verhelpt... dus ja die zijn sinds kort verholpen.
op b
Die is vrij groot, niet zo groot als die van de pc versie natuurlijk maar deze groeit nog steeds redelijk
en deeltje 2 ziet er ook zo goed uit
Ja op de pc.
De pc heeft zo ie zo meer content dan de console versie. Dat is weer het voordeel. En ja de pc krijgt altijd alles eerst ( gelukkig.
De pc heeft zo ie zo meer content dan de console versie. Dat is weer het voordeel. En ja de pc krijgt altijd alles eerst ( gelukkig.
Het is echt zonde als je deze game op een console gaat spelen, dat geeft nooit de zelfde ervaring.
nou, voortaan heet ik nu weer Meneer Edgar, zoals ik vroeger in Counterstrike was met een maat van me...
Hij heeft nu ook weer TF2
dus vandaar 
edit:
naja voortaan, alleen als hij speelt
Hij heeft nu ook weer TF2
edit:
naja voortaan, alleen als hij speelt
[ Voor 14% gewijzigd door Languh op 26-04-2008 01:34 ]
Na een vrolijke avond toch nog even komen checken of er nog update nieuws was. Niet dus: "morgen jam, gisteren jam maar nooit vandaag".
Die heavy truuk via de bouten op de beam te lopen had ik al een poosje geleden gevonden maar volgens mij is het nut van die route beperkt. De jump kan tricky zijn in het heetst van de strijd en en bovendien ben je een sitting duck vanaf de andere kant. Bovendien als je als blue achter de gate staat en opeens een heavy verder naar rechts voorbij ziet lopen weet je al hoe laat het is. Een alerte demoman of soldier en op het moment dat die heavy op de oildrum springt...en...BOEM!
Over truuk gesproken, heeft Cabo nog succes gehad met z'n veldtest?

Die heavy truuk via de bouten op de beam te lopen had ik al een poosje geleden gevonden maar volgens mij is het nut van die route beperkt. De jump kan tricky zijn in het heetst van de strijd en en bovendien ben je een sitting duck vanaf de andere kant. Bovendien als je als blue achter de gate staat en opeens een heavy verder naar rechts voorbij ziet lopen weet je al hoe laat het is. Een alerte demoman of soldier en op het moment dat die heavy op de oildrum springt...en...BOEM!
Over truuk gesproken, heeft Cabo nog succes gehad met z'n veldtest?
Bah had nog gehoopt dat het nieuwe spul bij de steam update zou zitten maar helaas
Verwijderd
Valve time:Plisson schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 10:16:
Update toch volgend week?
http://img521.imageshack....mage=1209188242932as0.jpg
Next week -> In 3 months
betreffende announcement staat trouwens op http://storefront.steampo...m/Marketing/message/1547/
Verwijderd
Haha, ik zie een Koeitje rondrennenMistaV schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 17:13:
Tijdje geleden opgenomen tijdens een welkbekend "Fun avondje":
[afbeelding]
Helaas trok m'n pc het niet echt om deze video op te nemen, zal binnenkort nog eens een betere versie proberen online te krijgen..
Dit topic is gesloten.