Ehm, via de teleporter die je niet gekilled had?Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 04:24:
zat gravelpit vanacht te spele op andere server trouwens.
zat ik bij B op dak als scout kun je daar op kome met wat preciese jumps.
teleporter op dak vernield sentry en dispenser dak was dus helemaal cleared.
wordt ik gekilled van achter door 1 pyro lol die achter me stond geen idee hoe hij daar op kwam ;>
En met garry's mod $25. Dat is een koopje
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
wooh dat is idd super goedkoop (is het al incl. belasting of niet)Cabo schreef op zondag 20 april 2008 @ 12:59:
TF2 is dit weekend 15 euro. $23,74
Maar even een vraagje ik zit nu in het GoT team. Alleen bestaan er ook echte GoT clans? die clanwars doen en echt trainen enzo tesamen.
Want ik vind tf2 echt zo'n ruig spel en ik vind het op de got servers ook altijd heel gezellig maar ik zou eigenlijk ook graag clanwars willen doen. Dusja zijn er hier mensen met een clan die nog nederlandse members zoeken? (ik hoor het wel)
Lovin' Steam and the Dollar 
@Kami; kom maar eens een kijkje nemen op teamfortress.be!
Die nieuwe meet the scout is leuk
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Ja, die 15 euro is incl belasting. En dat is zeker goedkoop voor deze geweldig spel.kami124 schreef op zondag 20 april 2008 @ 15:29:
[...]
wooh dat is idd super goedkoop (is het al incl. belasting of niet)
Joepie, 30 kills als heavy gehaald vandaag.
Ben intussen weer aan het oefenen voor medic, gaat de goede kant op: Healed in one life : 9598 , bijna! maar toen was de tijd omTijnisch schreef op zondag 20 april 2008 @ 19:09:
Joepie, 30 kills als heavy gehaald vandaag.

For the record dit is gewoon ingame, het gaat er keihard aan toe uber-counteruber-pushforward-fallback-uberpush-....
daar zat ik net al op te kijken thnxkrakbracket schreef op zondag 20 april 2008 @ 17:04:
Lovin' Steam and the Dollar
trouwens, die achievement dat je 10 miljoen moet healen slaat gewoon nergens op. Ik ben al 16,9 uur medic en heb pas iets als 650.000 geheald. Willen ze nu echt dat je 320 uur medict voor die ene achievement?
Inderdaad, zoveel mogelijk hp/s doen dan kun je hem al halen in 250 uur (of iets meer/minder)
[ Voor 23% gewijzigd door Brainstorm op 20-04-2008 23:09 ]
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Alsof je alles binnen een week moet halen. Ga er lekker voor werken.Tijnisch schreef op zondag 20 april 2008 @ 22:36:
trouwens, die achievement dat je 10 miljoen moet healen slaat gewoon nergens op.
Verwijderd
lol, nog meer mensen die niet kunnen wachten
maareuh, ja, volgens mij is het nu namelijk al minstens 4 uur nogwat 21 april daaro bij HQ valve/steam ... of moest ik nu optellen
maareuh, ja, volgens mij is het nu namelijk al minstens 4 uur nogwat 21 april daaro bij HQ valve/steam ... of moest ik nu optellen

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2008 23:46 ]
Ik heb gisteren maar even gebruik gemaakt van die aanbieding, kon hem niet laten liggen. Ik moet zeggen dat alle reviewcijfers zeker kloppen, wat een spel is dit 
Ik ben helemaal verslaafd geraakt aan de engineer, vooral de sentries zijn geweldig
Anyhow, tijd om dit topic ook te gaan volgen!
Ik ben helemaal verslaafd geraakt aan de engineer, vooral de sentries zijn geweldig
PS5 PSN: UnrealKazu
Valt best mee hoor die 10 mil.
Ik heb ff zitten rekenen. Ik heb er 245 uur en een beetje voor nodig met mn huidige heal tempo, zit nu bijna op de helft. Maar ik heb bv van codemann gehoord dat ie al over de 8 miljoen zit, met 167 uur. Dat is dan minder dan 210 uur voor de 10 mil. Zelf zit je aan de 260 uur met dit tempo. Hangt volledig af van je eigen tempo.
Dit is niet een achievement die je probeert te halen. Je speelt gewoon medic, en op gegeven moment heb je hem gewoon. Het is niet iets om echt naar toe te werken. Meer een beloning voor die paar echte toegewijde medics, en daarom zullen weinigen hem ook halen. Maar die medics zullen achievements van een andere class weer niet halen.
Vind ik eigenlijk wel leuk zo. Zo kan je de goede mensen (tot zekere mate) er uitpikken, en komt er wat meer diversiteit. Ook zitten er aan alle guns wel nadelen tov de oude. Alleen de ubersaw is toch wel beter
. Maar aangezien die pas bij 36 achievements beschikbaar is, zal je die heel erg weinig zien. Echt een waardige beloning voor de echte medic-top zegmaar.
Sommigen vinden die unlocks niet zo, bang voor achievement whores (was er niet zo'n filmpje van ? link)
Maar valve heeft volgens mij nu onderhand wel bewezen dat ze echt goed weten wat ze aan het doen zijn. Vaak bij updates werd in het begin gedacht dor sommigen dat het slecht was om reden x. Maar uiteindelijk is alles goed uitgepakt. Ik vind dit weer een geweldige uitbreiding op TF2 om het speelplezier te vergroten. Tóch weer die ene achievement proberen te halen.
.
Dit is niet een achievement die je probeert te halen. Je speelt gewoon medic, en op gegeven moment heb je hem gewoon. Het is niet iets om echt naar toe te werken. Meer een beloning voor die paar echte toegewijde medics, en daarom zullen weinigen hem ook halen. Maar die medics zullen achievements van een andere class weer niet halen.
Vind ik eigenlijk wel leuk zo. Zo kan je de goede mensen (tot zekere mate) er uitpikken, en komt er wat meer diversiteit. Ook zitten er aan alle guns wel nadelen tov de oude. Alleen de ubersaw is toch wel beter
Sommigen vinden die unlocks niet zo, bang voor achievement whores (was er niet zo'n filmpje van ? link)
Maar valve heeft volgens mij nu onderhand wel bewezen dat ze echt goed weten wat ze aan het doen zijn. Vaak bij updates werd in het begin gedacht dor sommigen dat het slecht was om reden x. Maar uiteindelijk is alles goed uitgepakt. Ik vind dit weer een geweldige uitbreiding op TF2 om het speelplezier te vergroten. Tóch weer die ene achievement proberen te halen.
Blijkt dat sommigen dus bang voor jou zijn.DeNeusbeer schreef op zondag 20 april 2008 @ 23:53:
Sommigen vinden die unlocks niet zo, bang voor achievement whores
(...)
Ik vind dit weer een geweldige uitbreiding op TF2 om het speelplezier te vergroten. Tóch weer die ene achievement proberen te halen..
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Ik heb nog een mooie, Mistav in actie. Maar wie is die soldier op z'n rug?

Probeer deze wapen met een sentry.Kazu schreef op zondag 20 april 2008 @ 23:50:
Ik heb gisteren maar even gebruik gemaakt van die aanbieding, kon hem niet laten liggen. Ik moet zeggen dat alle reviewcijfers zeker kloppen, wat een spel is dit

niet precies wat ik bedoelde met achievement whores. Ik zal een voorbeeld geven:The Zep Man schreef op zondag 20 april 2008 @ 23:56:
[...]
Blijkt dat sommigen dus bang voor jou zijn.
Er is een achievement waarbij je een scout moet uberen die dan geuberd 5 kills moet maken. Als achievement whore ga je dan alleen nog maar scouts uberen, om maar die achievement te halen. Dit is natuurlijk niet zo lekker voor het team, en iedereen wordt boos op je enzo.
Zo erg ben ik niet. Maar als de situatie zich toevallig voordoet, niemand anders in de buurt enzo, zal ik best eens die scout uberen om een poging te wagen, terwijl ik nu never nooit een scout zou uberen.
Zelf heb ik nog even snel gebruikt gemaakt van de aanbieding en TF2 als Steam gift aan iemand verstuurd. Het is werkelijk geen geld.
Wat die achivements betreft, je moet er vooral plezier in hebben. Ter oefening ben ik weer bezig met medic op wat pubservers en het is best lachen met wildvreemde spelers. Ik ben niet zo'n prater en ik maak veel gebruik van mijn voicecommands en het duurt even voordat ze door hebben dat ik als Medic met 100% uber op de teller het voicecommand "gogogo" roep bedoel : "ïk heb uber klaar, ready when you are ready" (plus dat de rest eigenlijk moet volgen). Maar als dat eenmaal zit gaat het super!
Wat die achivements betreft, je moet er vooral plezier in hebben. Ter oefening ben ik weer bezig met medic op wat pubservers en het is best lachen met wildvreemde spelers. Ik ben niet zo'n prater en ik maak veel gebruik van mijn voicecommands en het duurt even voordat ze door hebben dat ik als Medic met 100% uber op de teller het voicecommand "gogogo" roep bedoel : "ïk heb uber klaar, ready when you are ready" (plus dat de rest eigenlijk moet volgen). Maar als dat eenmaal zit gaat het super!
Nofi, maar LOL! 16,9 uur en al klagenTijnisch schreef op zondag 20 april 2008 @ 22:36:
Ik ben al 16,9 uur medic en heb pas iets als 650.000 geheald.
Wij (en dan spreek ik denk ik wel voor alle regular medics) hebben er écht wel al een pak meer tijd opzitten hoor!
Verwijderd
Ik zit al op 20 uur medic. Geloof ik. Of was dat mn maximum punten als medicElvis schreef op maandag 21 april 2008 @ 02:18:
[...]
Nofi, maar LOL! 16,9 uur en al klagen
Wij (en dan spreek ik denk ik wel voor alle regular medics) hebben er écht wel al een pak meer tijd opzitten hoor!

Ik hoop dat de volgende class die ze nieuwe wapens geven de sniper is. Zou wel een shotgun willen of een wapen zonder scope.
nou dat was effe een zwaar gaar spelletje vannacht bij castle...
pfff
kijk wel uit naar die ubersaw.
pfff
kijk wel uit naar die ubersaw.
Sniper heeft toch die machinegun.Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 03:11:
[...]
Ik zit al op 20 uur medic. Geloof ik. Of was dat mn maximum punten als medic.
Ik hoop dat de volgende class die ze nieuwe wapens geven de sniper is. Zou wel een shotgun willen of een wapen zonder scope.
Wat is nou 17 uurtjes op een spel als TF2Tijnisch schreef op zondag 20 april 2008 @ 22:36:
trouwens, die achievement dat je 10 miljoen moet healen slaat gewoon nergens op. Ik ben al 16,9 uur medic en heb pas iets als 650.000 geheald. Willen ze nu echt dat je 320 uur medict voor die ene achievement?
Dat zal hetzelfde zijn als de normale healgun. Alleen de uber is veranderd, voor zover ik heb gelezen.
Verwijderd
dat weet ik dus al hoe ik die 10k ga hale tbh.
http://img253.imageshack.us/img253/553/recordwi5.jpg
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2008 09:28 ]
Verwijderd
welke map mag dat nu weer zijn dan ?Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 09:22:
Verwijderd
achievement box
http://fpsbanana.clan-hom...112/achievementbox_b3.rar
http://fpsbanana.clan-hom...112/achievementbox_b3.rar
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2008 09:45 ]
Verwijderd
bedankt... hahaah oh god die naam he
je gaat toch niet menen dat die ook nog op servers wordt gespeeld ?
Ik hoop dat Valve die papzakken aanpakt die hun achievements proberen te halen met dit soort maps en andere trucs (bijv. wat Brainstorm al zei), het is juist leuk als je de nieuwe gear echt moet verdienen door hard werk.
Verwijderd
Ik vind dat valve strenger mag zijn in zijn server list! Deze morgend nog een server met zogezegd 10/24 players... na connecting bleek dat dus maar 2 players te zijn
Ook de fast respawn servers & de custom maps servers mogen van mij naar een ander tabje verhuizen.
Achievements zouden enkel op de 'standaard' servers mogen gehaald worden.
Ook de fast respawn servers & de custom maps servers mogen van mij naar een ander tabje verhuizen.
Achievements zouden enkel op de 'standaard' servers mogen gehaald worden.
Verwijderd
Als je refreshed dan heb je dat probleem toch niet?
De update komt donderdag denk ik.. Valve zei in de week va 20 april.
De update komt donderdag denk ik.. Valve zei in de week va 20 april.
Verwijderd
Ik speel alleen maar op Instant Respawn (Dustbowl 24/7), en dat bevalt me eigenlijk wel.
Behalve als je met 4 man op een team speelt gaat dat best goed, maakt het cappen ook nog een beetje uitdagend
.
Behalve als je met 4 man op een team speelt gaat dat best goed, maakt het cappen ook nog een beetje uitdagend
Verwijderd
ik ben ook wel eens te vinden op fastrespawn servers maar das gewoon voor de lol even tjes 15min ofzo
dustbowl is best een uitdaging op die manier, levert soms wel leuke situaties op..
Voor wat betreft die achievements... die zouden eigenlijk uitgeschakelt moeten zijn op die abnormale servers
Voor wat betreft die achievements... die zouden eigenlijk uitgeschakelt moeten zijn op die abnormale servers

Laatst de extreem zeldzame teamkill-bug van de engineer ontvangen 

Verder nog wat meer leuke screenies

Jammer van de fps counter enzo, maarja

Verder nog wat meer leuke screenies

Jammer van de fps counter enzo, maarja
ik snap niet waarom al die mensen steeds die lelijke netstat-counter in hun beeld hebben.
Zo'n grote lap tekst, dwars over je beeld. Ook dwars over je killed-by veldje.
Zelf gebruik ik dat soort counters amper, maar als ik er een gebruik gebruik ik cl_showfps 2 (of 1)
Dan kan je toch je fps zien, zit het nergens in de weg, en je hebt niet een hoop overbodige informatie waarvan de helft niet eens snapt waar het voor dient.
Zelf gebruik ik dat soort counters amper, maar als ik er een gebruik gebruik ik cl_showfps 2 (of 1)
Dan kan je toch je fps zien, zit het nergens in de weg, en je hebt niet een hoop overbodige informatie waarvan de helft niet eens snapt waar het voor dient.
Voor puur FPS niet nee, maar voor mij is net_graph 3 soms erg handig om mogelijke server problemen te onderzoeken. Mappers gebruiken het. Verder zit het ding alleen maar in de weg idd.
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
heb hm gewoon gebind onder een G key op mn g15 ( versie 2DeNeusbeer schreef op maandag 21 april 2008 @ 13:15:
ik snap niet waarom al die mensen steeds die lelijke netstat-counter in hun beeld hebben.
ook een kill command op een andere G toets gebind voor die laatste paar seconden voor de loss om de eer te redden
[ Voor 8% gewijzigd door PainkillA op 21-04-2008 13:35 ]
Verwijderd
ik heb anders redelijk vaak dat ik word gekilled door mijn eigen sentry hoor.
natuurlijk in vergelijking met de kills die die maakt bij de tegenpartij is dat te verwaarlozen, maar gekilled worden door je eigen sentry is best irritant.
en, over acchievement whores gesproken, zulke praktijken mogen ze echt viekand de nek omdraaien. http://www.youtube.com/watch?v=EfEe2V82oPA . danwelniet zorgen dat de stats niet meer worden opgeslagen van dat IP.
hmm, IP ban van stats server, dan komt er NIEMAND meer denk ik
natuurlijk in vergelijking met de kills die die maakt bij de tegenpartij is dat te verwaarlozen, maar gekilled worden door je eigen sentry is best irritant.
en, over acchievement whores gesproken, zulke praktijken mogen ze echt viekand de nek omdraaien. http://www.youtube.com/watch?v=EfEe2V82oPA . danwelniet zorgen dat de stats niet meer worden opgeslagen van dat IP.
hmm, IP ban van stats server, dan komt er NIEMAND meer denk ik
Ja door je eigen sentry gekilled worden is niet zo boeiend, gekilled worden door de sentry van iemand op je eigen team is een ander verhaal natuurlijk
Verwijderd
Ga dan ook gewoon niet voor onze Sentries lopen? Dan is het probleem ook opgelost natuurlijk.
Mja maar het is denk ik eerder de bedoeling dat je op een non-tk server eigenlijk helemaal niet kunt teamkillen...
Door veel en toegewijd medic te spelen, en zo een belangrijke en nuttige positie in het team in te nemen?Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 09:22:

@Dark_Matter
Vaag.. dat kan helemaal niet
[ Voor 17% gewijzigd door frickY op 21-04-2008 14:35 ]
Als je op je T3 sentry staat wordt ik nooit geraakt door de raketen, sta er toch regelmatig op. Ach op deze manier kan je dan ook makelijk 10k healing halen, sentry van blauw of een worldobject (is dat mogenlijk) die damage doet en dan een bot heavy erin laten spawnen, bots lopen dacht ik niet en die heal je dan continu. Laat de worldobject evenveel damage doen per seconde als je kan healen en tada.
Je kunt de plaats van die netstat counter volgens mij gewoon instellen (als je het erg vervelend vind), ik heb nog wel eens last van lag en dan kan ik daar mooi aan zien of het aan mijn eigen verbinding ligt of niet.DeNeusbeer schreef op maandag 21 april 2008 @ 13:15:
Verwijderd
Ja, en die wil ik vervangen door een shotgun. En de sniperrifle door een soort railgun zonder scope, maar wel met crosshair en headshot mogelijkheden.
Tja, ik heers gewoon zo hard dat ik zelfs m'n eigen team doodmaakSwitch schreef op maandag 21 april 2008 @ 13:02:
Laatst de extreem zeldzame teamkill-bug van de engineer ontvangen
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb het ook altijd aanstaan, kan ik mooi Loss en tickrate zien. Vooral als je net een server joined weet je binnen 2 seconden of het gaat laggen of niet.DeNeusbeer schreef op maandag 21 april 2008 @ 13:15:
Verwijderd
ik sta ook regelmatig op mijn sentry, ik ben geloof ik ook nooit geraakt door mijn raketten, dat kan geloof ik geneens *shrug* maar wie ben ik ^^
wat ik me trouwens wel afvraag, telt de hoeveelheid die je healed nu al mee voor die ene medic acchievement ? ik kan me voorstellen dat er heel veel mensen gaan tieren als het neit zo is
wat betreft unlocks van andere classen, ik kom zo hier en daar een leuke site tegen die leuk speculeert. maar valve heeft toch gezecht dat het alleen een andere manier van spelen met een class pushed, en dus niet beter is ? ( lijkt me ook niet dat ze dat kunnen maken )
het enige dat ik me voor kan stellen is een railgun voor de soldier of iets dergelijks.
en mischien een cluster launcher ( lange reload, clipsize 1 ) voor de demoman.
idee'en zoals MG's voor engineers ( engi maakt de MG, andere spelers hangen er guns aan ) en powderkegs voor de pyro lijken mij echt niet helemaal ( vooral die laatste ) in de sweer van het spel passen
wat ik me trouwens wel afvraag, telt de hoeveelheid die je healed nu al mee voor die ene medic acchievement ? ik kan me voorstellen dat er heel veel mensen gaan tieren als het neit zo is
wat betreft unlocks van andere classen, ik kom zo hier en daar een leuke site tegen die leuk speculeert. maar valve heeft toch gezecht dat het alleen een andere manier van spelen met een class pushed, en dus niet beter is ? ( lijkt me ook niet dat ze dat kunnen maken )
het enige dat ik me voor kan stellen is een railgun voor de soldier of iets dergelijks.
en mischien een cluster launcher ( lange reload, clipsize 1 ) voor de demoman.
idee'en zoals MG's voor engineers ( engi maakt de MG, andere spelers hangen er guns aan ) en powderkegs voor de pyro lijken mij echt niet helemaal ( vooral die laatste ) in de sweer van het spel passen
Maar als je op je sentry gaat staan en die begint omhoog te schieten? Lijkt me wel dat je dan geraakt wordt, hangt dus gewoon van de positie van de vijand af.
Verwijderd
een shotgun voor de sniper ? dan wordt ie veel te sterk man... ik ben wel te vreden met het huidige wapen hoor, alleen zou een ander geweer wel leuk zijn 1 die iets minder precies is 
Voor de soldier... lijkt me wel lachuh als die meerdere rockets tegelijk kan afvuren dan krijg je helemaal een chaos
Voor de soldier... lijkt me wel lachuh als die meerdere rockets tegelijk kan afvuren dan krijg je helemaal een chaos
Verwijderd
Waarom denk je dat ik een railgun zonder scope wil + een shotgun? Meer ownage. Minder precies zeker niet, daar ga ik mij de pleuris aan ergeren. Dan weet ik dat als ik mis het de schuld is van de inaccuraatheid van het wapen en niet van mijzelf. Als ik nu mis moet ik het probleem bij mijzelf zoeken.Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 15:01:
een shotgun voor de sniper ? dan wordt ie veel te sterk man... ik ben wel te vreden met het huidige wapen hoor, alleen zou een ander geweer wel leuk zijn 1 die iets minder precies is
Kwa rockets, een beetje zoals in SoF1?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2008 15:15 ]
Bots leveren je geen achievements op voor zover ik weet.Napo schreef op maandag 21 april 2008 @ 14:39:
Als je op je T3 sentry staat wordt ik nooit geraakt door de raketen, sta er toch regelmatig op. Ach op deze manier kan je dan ook makelijk 10k healing halen, sentry van blauw of een worldobject (is dat mogenlijk) die damage doet en dan een bot heavy erin laten spawnen, bots lopen dacht ik niet en die heal je dan continu. Laat de worldobject evenveel damage doen per seconde als je kan healen en tada.
Inderdaad. Sniper hoort sterk op lange afstand en slap van dichtbij te zijn.Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 15:01:
@Koeitje
Kunt toch gewoon roepen dat er iemand voor liep?
@Switch
Bots bestaan niet in TF2, meen ik
Ik denk dat er best een kans is dat het nieuwe wapen van de demoman de TNT uit het Meet The Demo filmpje. En dat zie ik dan voor me als een getimede explosief met een 'enorme' radius, welke een redelijk tijd duurt om te 'deployen'.
Ik hoop dat het zo is en dat Valve al een stokje heeft gestoken voor de meer brutale vormen van statbuilding anders zitten we over een á twee maanden met medics die alle achievements hebben maar nog geen eens een pleister kunnen plakken.Switch schreef op maandag 21 april 2008 @ 15:30:
[...]
Bots leveren je geen achievements op voor zover ik weet.
P.S
Ik zie nu ook al op een enkele server een map met de naam "Medicgrind" verschijnen

[ Voor 10% gewijzigd door CapTVK op 21-04-2008 19:38 ]
Verwijderd
Ik heb wel interesse om de GoT TF2 group te joinen. Misschien hebben jullie me al wel eens zien spelen onder de naam OMFGHAX of als Neocaridina.
Profiel
Profiel
Die dispenser in de deur truuk kan in principe nog werken ook (met maar een soldier als tegenstander voor heel even!) . Crits hebben geen effect op buildings, dus zolang de engineer metal heeft en buiten de blast radius zit kan hij doorgaan met repairen.
Update op de 10k medic achievement: 9850! Op het laatste moment door een pyro gepakt
Update op de 10k medic achievement: 9850! Op het laatste moment door een pyro gepakt

Verwijderd
Heb je wel eens zien spelen ja, maar daarvoor moet je op www.teamfortress.be zijnVerwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 20:46:
Ik heb wel interesse om de GoT TF2 group te joinen. Misschien hebben jullie me al wel eens zien spelen onder de naam OMFGHAX of als Neocaridina.
Profiel
Verwijderd
Enige dat ik een beetje jammer vind van de achievements is dat ik ze niet allemaal heb 
mis nog:
World traveler 6/6
head of the class 9/9
en dat terwijl dat progress dingetje wel op 9 van de 9 staat dus 9/9 en van die andere 6/6... hebben meer mensen dat ? vind het maar vreemd
mis nog:
World traveler 6/6
head of the class 9/9
en dat terwijl dat progress dingetje wel op 9 van de 9 staat dus 9/9 en van die andere 6/6... hebben meer mensen dat ? vind het maar vreemd
De statsservers hebben af en toe problemen. Heb wel eens 17SG kill gehad maar nooit opgenomen in me stats. Zou maar eens contact opnemen met de support van Steam.
[ Voor 50% gewijzigd door CapTVK op 21-04-2008 22:32 ]
Server starten en 'bot' in de console spawned een bot voor je zonder AI, en ik geloof dat je ze kan scripten (dus naar de muur laten lopen en schieten).
De stats die bij je "best moments" zijn zonder doodgaan, maar de counter van je sentry telt door als je doodgaat. Als je sentry dus op 17 staat, hoeft dat niet bij je "best moments" te komen
ik had nog wel 2 leuke ideen voor nieuwe wapens alternatieven...
een alternatief voor de sniper of spy zou kunnen zijn messenwerpen en dat brengt ook wel een leuk element in het spel: als je ergens een mes ziet liggen dan weet je dus ook dat er een spy in de buurt is
En voor de pyro een soort gasbom die hij/zij dan achterlaat en als je dan als bijv soldier in de buurt schiet dat je dan spontaan in de fik vliegt
een alternatief voor de sniper of spy zou kunnen zijn messenwerpen en dat brengt ook wel een leuk element in het spel: als je ergens een mes ziet liggen dan weet je dus ook dat er een spy in de buurt is
En voor de pyro een soort gasbom die hij/zij dan achterlaat en als je dan als bijv soldier in de buurt schiet dat je dan spontaan in de fik vliegt
@Switch
Ah ja.. de standaard Source-bots. Maar die hebben inderdaad geen AI.
Ah ja.. de standaard Source-bots. Maar die hebben inderdaad geen AI.
Dus zo werkt dat, moet leren nog "ietsje" langer in leven te blijvenblaataaps schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:57:
De stats die bij je "best moments" zijn zonder doodgaan, maar de counter van je sentry telt door als je doodgaat. Als je sentry dus op 17 staat, hoeft dat niet bij je "best moments" te komen
Wat dat "ïetsje" als medic betreft, heb net de 10K barriere genomen: 13500!
Op de map Happycow wel te verstaan. Drie keer gespeeld, blauw-rood-blauw, instant spawn. In het begin was het team waar ik in zat gewoon waardeloos, ubers verprutsen, snipers en demomen op de daken volkomen negeren, geen spychecks (als medic meer spies gekilled dan de rest!*

*Het erge was, zo goed waren de spies van de tegenpartij ook weer niet. Probleem was de rest van het team negeerde ze bijna volkomen! Hoe vaak ik ook Spy! riep, ze keken amper om. En spies gaan natuurlijk voor de medics (mij dus) als je even bezig bent. Gegeven moment was ik die backstabs zat en ging ik als medic in het begin een kwart van de tijd zelf te spychecken. Een paar heb ik gewoon in de rug kunnen aanvallen of met m'n needlegun aangepakt. Jammer dat Cabo er niet bij was. Hij had zich volledig kunnen uitleven aan de ultieme vernedering voor spies: gebackstabbed worden door een andere spy.
Om 1 of andere reden is dat zó herkenbaar...
Het meest ergerlijke is een scout (*hoest* MarkyB *kuch*) die rondjes maakt met mij als middelpunt (of wegloopt), probeer die maar is te targetten.
Als je wil mag je mijn Sentry Gun wel lenenElvis schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 00:29:
[...]
Om 1 of andere reden is dat zó herkenbaar...
Het meest ergerlijke is een scout (*hoest* MarkyB *kuch*) die rondjes maakt met mij als middelpunt (of wegloopt), probeer die maar is te targetten.
Ik speel het meeste demo, maar ik ondervind soms toch wel enige probs tegen scouts (als ze te dicht komen), iemand mss enige tips?
Gewone nades en/of je fles. If all else fails, stickyjump je uit zn buurt en laat je hem over aan iemand anders...Den Deze schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:40:
Ik speel het meeste demo, maar ik ondervind soms toch wel enige probs tegen scouts (als ze te dicht komen), iemand mss enige tips?
Bij CTF zet ik ook meestal dispensers in een opening zodat ze die eerst kapot moeten schieten om erdoor te kunnen. daarna worden ze meestal bekogelt door een sentry. Soldiers maken de dispenser wel snel kapot, maar het remt hun wel af, scouts springen eroverheen maar zijn ook zo neergemaaid door de sentry. oftewel, een handige manier om ze te vertragen of te stoppen.
(woohoo, kan eindelijk weer TF2 spelen. heb 2 weken moeten wachten dankzij m'n kapotte mobo
)
(woohoo, kan eindelijk weer TF2 spelen. heb 2 weken moeten wachten dankzij m'n kapotte mobo
If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It
Opzich is het geen slecht tactic, maar een béétje team valt dan molt dan vanop afstand die dispenser terwijl ze je langs de andere doorgang ongelooflijk hard assrapen...Z3R0 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:58:
Bij CTF zet ik ook meestal dispensers in een opening zodat ze die eerst kapot moeten schieten om erdoor te kunnen. daarna worden ze meestal bekogelt door een sentry. Soldiers maken de dispenser wel snel kapot, maar het remt hun wel af, scouts springen eroverheen maar zijn ook zo neergemaaid door de sentry. oftewel, een handige manier om ze te vertragen of te stoppen.

Ik probeer zo wat te voorspellen naar waar hij zou springen en daar stickies schieten, maar is niet altijd makkelijk als je tegen een goeie scout speelt!Elvis schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:50:
[...]
Gewone nades en/of je fles. If all else fails, stickyjump je uit zn buurt en laat je hem over aan iemand anders...

Het zal dan stickyjumpen worden
@ Elvis
ik gebruikte het in 2Fort . zodat als er iemand met de intel naar boven ging en dan net om de hoek staat er dan opeens een dispenser. Die zie je dus pas als je om de hoek bent. en alsk zie datie wordt aangevallen dan weet ik iig wel waar die is
ren er op af en als m'n sentry het niet af heeft gemaakt dan doe ik dat nog wel.
ik gebruikte het in 2Fort . zodat als er iemand met de intel naar boven ging en dan net om de hoek staat er dan opeens een dispenser. Die zie je dus pas als je om de hoek bent. en alsk zie datie wordt aangevallen dan weet ik iig wel waar die is
If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It
Het probleem met stickies is natuurlijk dat je ze pas na een seconde (ofzo) kan detonaten, dus daar komen gewone nades wel van pas (als je direct hits kan scoren).Den Deze schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:16:
[...]
Ik probeer zo wat te voorspellen naar waar hij zou springen en daar stickies schieten, maar is niet altijd makkelijk als je tegen een goeie scout speelt!![]()
Het zal dan stickyjumpen worden
Ik ben natuurlijk géén goede demo, dus van mij moet je niet direct iets aannemen, maar wat ik de betere demo's wel eens zie doen is de scout verplichten van richting te veranderen door nades/stickies naar de kant waar hij naartoe loopt te schieten. Een volgende goed geplaatste nade/sticky zou hem dan moeten raken, toch?
@Den Deze
Ik speel ook veel demo en heb hetzelfde probleem. Een enkele keer lukt het me een normale aim op een scouts hoofd te krijgen, maar dat is meer luck dan skill. (goede) scouts zijn gewoon te snel en onvoorspelbaar.
Ik probeer mezelf aan te leren bij het zien van een scout die het op mij gemunt heeft direct te schakelen naar stickylauncher en weg te stickyjumpen. Met een beetje geluk blaas je de scout op met het sticky waarmee je wegjumpt, maar heb al vaker gehad dat die krengen een hit overleven.
Als je te laat bent om weg te komen is je melee (fles) je beste optie als de scout dichtbij komt. Als hij om je heen blijft circelen met scattergun is het gewoon een verloren zaak en had je beter moeten opletten
Ik speel ook veel demo en heb hetzelfde probleem. Een enkele keer lukt het me een normale aim op een scouts hoofd te krijgen, maar dat is meer luck dan skill. (goede) scouts zijn gewoon te snel en onvoorspelbaar.
Ik probeer mezelf aan te leren bij het zien van een scout die het op mij gemunt heeft direct te schakelen naar stickylauncher en weg te stickyjumpen. Met een beetje geluk blaas je de scout op met het sticky waarmee je wegjumpt, maar heb al vaker gehad dat die krengen een hit overleven.
Als je te laat bent om weg te komen is je melee (fles) je beste optie als de scout dichtbij komt. Als hij om je heen blijft circelen met scattergun is het gewoon een verloren zaak en had je beter moeten opletten
[ Voor 3% gewijzigd door frickY op 22-04-2008 11:52 ]
Wannabe spies, altijd leukCapTVK schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 00:20:
[...]
*Het erge was, zo goed waren de spies van de tegenpartij ook weer niet. Probleem was de rest van het team negeerde ze bijna volkomen! Hoe vaak ik ook Spy! riep, ze keken amper om. En spies gaan natuurlijk voor de medics (mij dus) als je even bezig bent. Gegeven moment was ik die backstabs zat en ging ik als medic in het begin een kwart van de tijd zelf te spychecken. Een paar heb ik gewoon in de rug kunnen aanvallen of met m'n needlegun aangepakt. Jammer dat Cabo er niet bij was. Hij had zich volledig kunnen uitleven aan de ultieme vernedering voor spies: gebackstabbed worden door een andere spy.
Met scouts heb ik als Soldier in het open veld ook problemen. In gesloten ruimten gaat het nog wel dankzij de splashdamage van je rockets maar in het veld kan een scout met double jump makkelijk dodgen (je moet echt wachten op 2e jump voordat je kan mikken). En als ik me shotgun tevoorschijn haal verlies ik het vaak omdat ie terugtrekt en z'n pistol gebruikt of gewoon doubleshotgun inzet.
Moet eigenlijk wat vaker soldier oefenen maar ben op dit moment weer bezig met Medic en de diepere geheimen van de Engineer te doorgronden.Demo speel ik eigenlijk alleen op jumpmaps.
Apropos, vergeet niet dat het TEAM-fortress is! Je kan Scouts natuurlijk altijd naar een SG toe lokken of vragen aan een engineer om er een neer te zetten (wel de wacht houden terwijl de engineer bezig is). Een lv1 SG is al genoeg voor scouts en als je ook een beetje op de SG zelf let (tegen vijandelijke demo's en soldiers) heb je er veel plezier aan.
Moet eigenlijk wat vaker soldier oefenen maar ben op dit moment weer bezig met Medic en de diepere geheimen van de Engineer te doorgronden.Demo speel ik eigenlijk alleen op jumpmaps.
Apropos, vergeet niet dat het TEAM-fortress is! Je kan Scouts natuurlijk altijd naar een SG toe lokken of vragen aan een engineer om er een neer te zetten (wel de wacht houden terwijl de engineer bezig is). Een lv1 SG is al genoeg voor scouts en als je ook een beetje op de SG zelf let (tegen vijandelijke demo's en soldiers) heb je er veel plezier aan.
Om daar nog aan toe te voegen:CapTVK schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 12:48:
Met scouts heb ik als Soldier in het open veld ook problemen. In gesloten ruimten gaat het nog wel dankzij de splashdamage van je rockets maar in het veld kan een scout met double jump makkelijk dodgen (je moet echt wachten op 2e jump voordat je kan mikken). En als ik me shotgun tevoorschijn haal verlies ik het vaak omdat ie terugtrekt en z'n pistol gebruikt of gewoon doubleshotgun inzet.
Als het andere team meer dan het gemiddelde aantal irritante scouts heeft, kan je ook altijd vragen of er iemand pyro wil gaan ^_^
Sentries doen het IMO beter dan pyros tegen scouts, al zijn ze natuurlijk niet mobiel.
Van de week in dustbowl, in stage1 de rechtertunnel tussen cp1 en cp2 een poos verdedigt als demo samen met een sentry en diens engineer. Bijzonder effectief, er is niets langs ons gekomen.
Ik had stickies in het voorste stuk, gooide met regelmaat nades via de muur hetzelfde stuk in, en alles wat er tussendoor kwam was voor rekening van de sentry, terwijl ik me tegoed deed aan de bijgeplaatste dispenser.
Ubers werden verstoort door stickeis onder hen te gooien, en de sentry kregen ze niet down door de hardwerkende engineer. Was een erg leuke situatie
Ik ga in ieder geval vaker bij een sentry rondhangen om deze te beveiligen tegen demo's en soldiers die deze vanaf een veilige afstand prioberen te slopen.
Van de week in dustbowl, in stage1 de rechtertunnel tussen cp1 en cp2 een poos verdedigt als demo samen met een sentry en diens engineer. Bijzonder effectief, er is niets langs ons gekomen.
Ik had stickies in het voorste stuk, gooide met regelmaat nades via de muur hetzelfde stuk in, en alles wat er tussendoor kwam was voor rekening van de sentry, terwijl ik me tegoed deed aan de bijgeplaatste dispenser.
Ubers werden verstoort door stickeis onder hen te gooien, en de sentry kregen ze niet down door de hardwerkende engineer. Was een erg leuke situatie
Ik ga in ieder geval vaker bij een sentry rondhangen om deze te beveiligen tegen demo's en soldiers die deze vanaf een veilige afstand prioberen te slopen.
Verwijderd
Ja daar dacht ik ookal aan... Stel dat je een SG setup hebt . (dispenser --> engi -> SG) .. Dan is het best wel moeilijk om dat neer te halen. Behalve als demoman (+ medic.) . Maar als een demoman van hetzelfde team stickys bij de SG plaatst en zo de stickys van de andere demoman wegblaast kunnen ze er helemaal moeilijk langs
Verwijderd
Scouts die dichtbij komen zijn niet zo irritant. Scouts @ midrange zijn gruwelijk irritant. Veel lastiger om dan pipebombs te mikken. Dan werken sticky bombs meestal beter. Closerange niet, want door de delay daarop is er niet mee te raken. Behalve als ze als een gek achter je aan rennen (maar dat zijn meestal de pyo'sDen Deze schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:40:
Mistav-styleElvis schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:50:
[...]
Gewone nades en/of je fles. If all else fails, stickyjump je uit zn buurt en laat je hem over aan iemand anders...
En nog een tip voor mensen: roep niet om medic als je bijna dood bent en ik sta nog op je te schieten. Dat hoor en zie ik namelijk ook en dan weet ik dat je bijna de sjaak bent.
Sja, ik moet dat (als medic) ergens hebben gezien
[ Voor 6% gewijzigd door Elvis op 22-04-2008 14:27 ]
Zijn hier ook nog fanatieke fortress spelers op de ps3?
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Verwijderd
Je hoeft nou weer niet op die manier te reageren
Denk niet dat veel mensen het op de console spelen. Dan mis je gewoon de support van Valve.Sapstengel schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:59:
Zijn hier ook nog fanatieke fortress spelers op de ps3?
En misschien belangrijker nog; de community! Er komen af en toe pareltjes van customs voorbij...
... en ik ga niet beginnen over FPS op de pc of console...
in de console versie zitten mij echt nog te veel bugs en t speelt niet zo fijn als op de pc.
Heb em wel ff gespeeld maar uit eindelijk toch niet gehaald.
Heb em wel ff gespeeld maar uit eindelijk toch niet gehaald.
hehe gek onnie
Hear hear!frickY schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:24:
Nog een tip:
Engineers kunnen niet door hun eigen SG heenlopen noch schieten dus is het moeilijk sommige stickies te verwijderen. Dus: Als een demo je buddy is vraag hem alvast een of twee stickies onder je sentry gun te leggen!. Mochten er stickies door een vijandelijke demo gelanceerd worden en de engineer vraag om hulp worden ze gelijk weggeblazen. Gewoon weer herladen en weer stickies leggen bij de SG. Sterker nog, ik raad aan dit bij soldiers ook te doen. Als je stickies bij een SG ziet liggen schiet dan even een rocket af. Wij engineers zijn jullie er erg dankbaar voor.
Wat ik doe is zo snel mogelijk een afgesloten gang in te rennen of een andere plaats met zoveel mogelijk cover en stickies onder je voeten afschieten en van de scout weglopen. Als hij achter je aan komt kun je altijd de stickies nog ontploffen.Den Deze schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:40:
Stickyjumpen lijkt me een slechte strategie. Als je al een paar keer geraakt bent en eventjes moet wachten tot je de sticky kan laten ontploffen zul je waarschijnlijk niet levend de scout verlaten. Of je moet van suicide houden...
Gisteren sinds lange tijd weer engineer gespeeld. Eindelijk de sentry gunnner achievement gehaald

Net die "101 user for a dispenser"-truuk op een 32-mans Dustbowl server uitgetest. Op stage 2 de weg links van de shack(rechts voor blauw) vlak voor de spawn geblokkeerd. Het werkt nog ook (tegen spies).
[ Voor 13% gewijzigd door CapTVK op 22-04-2008 21:20 ]
Dat was een mooie match op Gravelpit!
Iemand anders nog mooie verhalen?
Het zijn dit soort dingen waardoor TF2 me nog steeds niet is gaan vervelen. Dit spel is echt een klasse apartHard moeten knokken voor A en B maar de timer tikt door. Als blauwe engineer Red een poosje bezig kunnen houden (hint: als je alleen bent en een demo staat stickies te schieten naar je SG, doe het zelf en ga in de aanval!) maar in de laatste paar minuten (2-3min) toch soldier gegaan, wil via B de rechter entrance naar C nemen maar krijg eerst een rooie heavy (uhoh!) tegenover me, schietend terugtrekken (red ik het nog?
) komt net een medic om de hoek rennen wij samen terugtrekken naar linker entrance. Medic krijgt een crit rocket op z'n neus (oh no!
). Ik besluit het nog een keer te proberen op rechts. Niemand te zien, loop door en op het juiste moment krijg ik een crit rocket ( 3 man weg!). Nog 1 min te gaan. Zie dat er een SG bij C staat dus ik loop weer terug naar linker entrance voor de juiste hoek en neem met de andere toegesnelde soldiers de sentry gun onder vuur (zit een engineer naast dus het gaat moeizaam). Uiteindelijk gelukt, zie dat ik nog een rocket heb en nog zo'n 30 sec op de timer en besluit "what the hell..." een rocketjump te wagen naar de cap. Hij lukt! Daarboven met me shotgun de engineer uitgeschakeld en terwijl de timer afloopt sta ik daar met nog 4 HP en ik pak in de laatste seconden de cap!
Iemand anders nog mooie verhalen?
Valve is van plan toch om het nieuwe spul ook op de PS3 uit te rollen na een tijdje?Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 17:41:
[...]
Denk niet dat veel mensen het op de console spelen. Dan mis je gewoon de support van Valve.
Weet wel dat de Xbox360 spelers de nieuwe content niet krijgen, want MS wil weer geld vangen voor updates wat tegen de filosofie van Valve is.
Een shooter hoort inderdaad thuis op de PCkrakbracket schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 17:58:
En misschien belangrijker nog; de community! Er komen af en toe pareltjes van customs voorbij...
Voor Unreal Tournament 3 kan je maps exporteren naar console formaat en dan op een USB stick kan je als hoster gewoon de map draaien op je PS3, neem aan dat iets soortgelijks mogelijk is met TF2 voor de PS3?
Hoe kan je nou ook fatsoenlijk mikken op een console? (tenzij heel mss met de lightgun op de Wii)
Dit topic is gesloten.