[PC] Team Fortress 2, deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste
Acties:
  • 48.198 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Play Doctor gaat enorm lastig worden op de GoT server 8)7

Sowieso zitten er echt enorm lastige tussen. 30 kills als heavy/medic combo is echt ziek veel. M'n record staat op 36 kills als HWG en dat is zeker niet met 1 medic geweest. Misschien moeten we maar even wat prive games aanmaken om dit soort shit te halen :X

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2008 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:24
Er zitten echt een paar moeilijke tussen :P En dit is alleen al van de medic. Ben beniewd wat de andere gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

De moeilijke imo:
1. First Do No Harm: Play a full round without killing any enemies and score the highest on a team of 6 or more players.
Vooral dan omdat ik zélf niemand mag killen (where's the fun in that)
24. Placebo Effect: Kill 5 enemies in a single life while having your uber-charge ready, but undeployed.
Met mijn suicidale lifestyle? Yeah Right! :D
25. Sawbones: Hit enemies with your bonesaw 10 times in arrow without dying or missing.
Vooral qua missen is dat vrij moeilijk denk ik... :S
36. Bedside Manner: Be healing a teammate as he achieves an achievement of his own.
Wie heeft die andere achievements nou nog niet? :S

Verder...
is:
32. Autopsy Report: Provide an enemy with a freezecam shot of you taunting above their ragdoll.
Wel lache ^_^

zijn:
31. Second Opinion: Uber-Charge 2 teammates at once.
en
34. Family Practice: Uber-charge ten of your steam community friends.
en
35. House Call: Join a game that one of your friends is in and then deploy and uber-charge on him.
Samen te doen, als je het ff regelt. ("Ga is ff in een kringetje staan, jongens", dan gewoon met een uber iedereen van dat kringetje snel doorgaan ^_^ )

en zijn:
33. FYI I Am A Medic: Use your bonesaw to kill 5 enemy spies who have been calling for "Medic!"
en
29. Hypocritical Oath: Kill an enemy spy that you have been healing.
Dingen waarvoor Cabo de regular medics gaat haten :P

Er zijn degelijk wel achievements bij die niet-regular medics nooit of te nimmer gaan halen, zoals die 10mil healing en 7000 en 10000 healing in een enkele ronde.
Voor die laatste ga ik zelf wel wat defensiever moeten spelen, denk ik. :Y)

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:43
HertogJanNL schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:10:
[...]

Die groep wordt niet echt meer gebruikt. Er zijn nu 149 leden. Zodra daar mensen bijkomen worden ze niet meer als lijst in steam friends weergegeven. En dan is het nut van die groep weg. Wat je wel kan doen is je registreren op www.teamfortress.be das de site van de GoT TF2 community. En er is altijd nog de algemene tweakers.net steam group (niet te verwarren met de GoT TF2 steam group.
Je kan toch gewoon wat inactievere leden uit de groep kicken, als ik 't zo zie zijn er al een aantal die >40 dagen niet op Steam zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Elvis schreef op donderdag 17 april 2008 @ 00:20:
Er zijn degelijk wel achievements bij die niet-regular medics nooit of te nimmer gaan halen, zoals die 10mil healing en 7000 en 10000 healing in een enkele ronde.
Voor die laatste ga ik zelf wel wat defensiever moeten spelen, denk ik. :Y)
Dat zal even slikken worden, maar dat zal ik dan ook maar moeten doen.. Of om even in jouw woorden te spreken 'Where's the fun in that?'. Ik heb de 10.000 in 1 beurt net niet gehaald, maar volgens mij moet het te doen zijn. Het is niet zo dat de achievements al voor spelen behaald kunnen worden op basis van je stats?? (sommige dan ^^)

Ik denk dat het sowieso een zware klus gaat worden, zeker op onze server. Maar ga zeker weten de uitdaging aan O+

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik vind het juist wel goed dat de achievements voor een deel ook ECHTE achievments zijn en niet even zo gehaald worden.
Het moet een uitdaging zijn om ze allemaal te halen en nu krijgt niet iedereen alle medic wapens 1-2-3. Ik denk wel dat er, opeens, een overvloed aan medic's zal zijn. Me to, maar speelde al regelmatig medic, maar dit is voor mij een boost om vaker medic te zijn.
Jammer genoeg bevorderen een aantal van de chalanges de teamplay niet, zoals bijvoorbeeld die van 5 kills terwijl je je uber klaar hebt maar niet gebruikt.
10M healing points gaat ook wel wat tijd duren maar voordat je alle achievements hebt zal je toch wel ruim over de helft zitten, misschien wel al op 75%.

Ach het blijft gewoon iets waarvoor je met een groep op een private server zo veel sneller kan doen en dat is jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 15:04

Bene

list incomprehension

Kickass.. Maar ik voorzie wat problemen voor mijzelf:
5. Trauma Queen: Deploy 3 uber-charges in less than 5 minutes, and assist in 5 kills during that time.
13. Big Pharma: Assist a heavy in killing 30 enemies where neither of you die.
17. Blunt Trauma: Assist in punching out 4 enemies with a single uber-charge on a heavy.
18. Medical Breakthrough: Assist in destroying 8 enemy engineer buildings with a single uber-charge on a Demoman.
28. Chief of Staff: Accumulate 10 million total heal points.
34. Family Practice: Uber-charge ten of your steam community friends.
Auw..

De namen zijn wel bril-bloody-jant! Komen er voor de andere classes ook dit soort awards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Er zitten echt ge-wel-di-ge achievements tussen! Kudo's @ Valve.

Vooral de sarcastische dingen als taunten boven de lijken voor de freezecam (wat sommige spelers voorheen ook al deden :p) zijn erg komisch.
Zitten een aantal erg pittige tussen, en ook een aantak die je met wat geluk en toeval moet halen. Maar ik voorzie veel plezier.

Als de nieuwe acnhievements voor de andere classes ook van dit niveau zijn kon het hele spel wel eens omslaan naar een veel grotere uitdaging 8)
Assist in destroying 8 enemy engineer buildings with a single uber-charge on a Demoman.
Hoevaak zie je nou 8 buildings bij elkaar? En sowieso. Voor een lv3 sentry heb je met een beetje geluk 3 stickies nodig. Dan houd je er 5 over (geen tijd voor reload) Dus dan zouden er nog wat teleports en dispensers in de buurt moeten staan :?

[ Voor 26% gewijzigd door frickY op 17-04-2008 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
frickY schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:42:

[...]

Hoevaak zie je nou 8 buildings bij elkaar? En sowieso. Voor een lv3 sentry heb je met een beetje geluk 3 stickies nodig. Dan houd je er 5 over (geen tijd voor reload) Dus dan zouden er nog wat teleports en dispensers in de buurt moeten staan :?
Teleporter exit/entrence grid, alleen dat kom je nooit tegen.
8 stuks zijn minimaal 2 engineers als hij alles bij elkaar bouwt, wat niet/nooit zo is. Dus als je je dispencer, teleporter exit en sentry bij elkaar zet moeten er 3 engineers zijn, en dan is de kans, dat ze dicht bij elkaar staan nog steeds minimaal.
misschien alleen voor de mensen die in groepen de achievement gaan halen, in pubs wordt het toch een grote uitdaging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Met andere woorden... uiteindelijk komen er een heleboel vooraf opgezette spelletjes waar mensen andere mensen helpen om hun achievements te halen. Net zoals ik mijn 10 sentry kills achievement heb gehaald door iemand vriendelijk te vragen zichzelf 10 keer kapot te laten schieten. (ik had al 8 kills gehaald op een pub.. maar na 2 maanden proberen wou ik toch echt mijn laatste achievement)

Er zullen we mensen zijn die het proberen op pubs maar sommige achievements zijn zo moeilijk... die haal je alleen maar als je vijand je vriend word.

[ Voor 11% gewijzigd door Kain_niaK op 17-04-2008 10:04 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Napo schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:54:
8 stuks zijn minimaal 2 engineers als hij alles bij elkaar bouwt, wat niet/nooit zo is. Dus als je je dispencer, teleporter exit en sentry bij elkaar zet moeten er 3 engineers zijn, en dan is de kans, dat ze dicht bij elkaar staan nog steeds minimaal.
misschien alleen voor de mensen die in groepen de achievement gaan halen, in pubs wordt het toch een grote uitdaging
Als er 2 of 3 lv3 sentries staan mag je goed je best toen je stickies bij die buildings in de buurt te krijgen. Over het algemeen ben je dan meer bezig met strafen en aimen dan met schieten.

@Kain
De achievements zijn om een extra dimensie aan het spel te geven, om voor jezelf een uitdaging toe te voegen. Dat gaat natuurlijk teniet als het afgesproken werk wordt Dan verpest je de lol voor jezelf.
Sommige zal het uiteraard gaan om het unlocken van de goodies, dan is afgesproken werk makkelijker.
Ik ga liever voor de uitdaging en het gestress om het spel weer interessant te maken, want momenteel raak ik er wat op uitgekeken.

[ Voor 23% gewijzigd door frickY op 17-04-2008 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Wat wel een optie zou zijn, maar dan moet het andere team een redelijk aantal engineers hebben is dat je met uber 1 de eerste 8 sticky's plaatst en die niet laat ontploffen. Hierbij hoop je natuurlijk dat de engineers ze niet wegschieten, dan de tweede uber laat je ze ontploffen en schiet je de nieuwe 8 sticky's.
Zie eigenlijk geen andere manier maar ja, dit is allemaal met een grote portie geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik hoop langs een kant wel dat ze meerdere classen hun achievements tegelijk krijgen, anders krijg je enkel maar medics in je team lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Elvis schreef op donderdag 17 april 2008 @ 00:20:
Dingen waarvoor Cabo de regular medics gaat haten :P
Of juist andersom. Voel me aangetrokken naar medics die uber hebben. Vraag maar aan Damir, die heeft het gisteren mee mogen maken.

Die achievements zijn echt uitdagend. Heb niet echt wat met medic. Maar ik kan alleen maar dromen wat de spy krijgt. "Backstab 50.000 enemies"

Over die achievement van dat een demoman 8 gebouwen moet slopen. Dat is niet zo moeilijk... Kijk eens bij de map corporation..??

Wat ik alleen jammer vind is dat de medic achivements eraan komen. En de achievements voor de andere classen? Eén class per kwartaal? Ben bang dat dit tot eind 2009 doorgaat :(

[ Voor 13% gewijzigd door Cabo op 17-04-2008 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08 14:40
Zag gister TF2 los te koop, dus niet meer in de Orange Box. Gelijk maar aangeschaft aangezien het er prachtig uit ziet en ik wel van dat cartoonachtige hou. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
hoeveel kost dat nou, TF2 los en niet de orangebox?
Alles meer als 30 euro is IMO niet de moeite waard, ookal heb je HL2 en EP1 al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

Napo schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:48:
hoeveel kost dat nou, TF2 los en niet de orangebox?
Alles meer als 30 euro is IMO niet de moeite waard, ookal heb je HL2 en EP1 al.
Als je via steam koopt, reken ik uit : $29,95 = €18,75.

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Hoop idd dat er snel voor de andere classes achievements komen. Medic wil ik niet tot in den treure spelen, al zal ik wel snel die extra syringe gun willen 'kopen'.
Dus het wordt tijd voor de tactical nuclear warhead rocket launcher van de soldier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Holografische spy _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 20:06

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

glashio schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:04:
[...]
Als je via steam koopt, reken ik uit : $29,95 = €18,75.
Komt nog tax overheen.

Los in de winkel kost TF2 30 euro.

[ Voor 8% gewijzigd door Kanarie op 17-04-2008 11:42 ]

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zeer nieuwsgierig wat de sniper voor achievements gaat krijgen :) heb ik eindelijk weer eens een ander doel dan alleen maar irritant zijn 8)7

de meeste medic achievements zijn trouwens niet eens zo hele moeilijk, zitten maar 3 echt lastige tussen vind ik... de rest is te halen. Tellen je oude stats trouwens mee ? als dat zo is dan heb ik er al een paar binnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Nee, ik denk niet dat je oude stats zullen meetellen. Een aantal stats, zoals het geven van een uber aan iemand die wordt beschoten door 4 vijandigen, worden momenteel niet eens geregistreerd.

Ik denk dat er voor de sniper wel een "Domino" achievement verwacht mag worden, waarbij je kogel bij het uittreden van het hoofd van je slachtoffer ook nog een 2de slachtoffer moet raken, en er is ook nog wel wat te verzinnen voor het melee-zwaard (Onthoofd een uber-ready medic, hak een gecloakte spy in zijn rug, etc).

Als je maar 3 lastige medic achievements ziet zou ik de lijst nog eens grondig bekijken, er staan er wel wat meer in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Napo schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:54:
[...]

Ik interpreteerde dat als iets dat niet in 1 keer moet gebeuren...
Als het wel zo zou zijn, word het idd ongelooflijk moeilijk...

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam deze nog tegen in m'n screenshot folder :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/B3IKIi2cHoeJRPn2rCppzLbR/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uytg0qir0ANM8gSkcgoXEuTx/thumb.jpg

Ow deze:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3MbSNURXaxoJX0tSQce6wTpN/full.png
_O-

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2008 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Aargh, die 1e screens waren van dat rampenpotje waarin we niet serieus speelden. Die 2e was op broma toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mik! schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:22:
Aargh, die 1e screens waren van dat rampenpotje waarin we niet serieus speelden. Die 2e was op broma toch?
impact2 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Dat herinner ik me nog, het gekke was dat we met zo'n 5- 6 engineers die een disco in de kelder hielden (zat zelf boven als soldier) gewoon konden de winnen. Af en toe dropte er een uber-demo naar beneden maar die was snel uitgeschakeld.

Igv het toont aan dat de 8 destructions met een uber-demo te doen zijn. Mits de engineers zin hebben om te dollen. }:O

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
Die map mag wat mij betreft ook van de server verdwijnen, stijl binnen heeft veel weg van UT en de meeste gevechten vinden plaats in een zijweg en op de daken 8)7
Oja dan vergeet ik nog dat gekke respawnable glas.
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 00:03:
Play Doctor gaat enorm lastig worden op de GoT server 8)7

Sowieso zitten er echt enorm lastige tussen. 30 kills als heavy/medic combo is echt ziek veel. M'n record staat op 36 kills als HWG en dat is zeker niet met 1 medic geweest. Misschien moeten we maar even wat prive games aanmaken om dit soort shit te halen :X
Ik help wel mee :D
Sommige archievements zijn zo dusdanig moeilijk of komen zo weinig voor dat ze beter in een gesimuleerde situatie gehaald kunnen worden >:)

[ Voor 46% gewijzigd door Jimmie op 17-04-2008 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk en dat is dus NIET de bedoeling van de achievements..... zal helaas genoeg gebeuren vrees ik das het enige wat ik wel jammer vind aan de achievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Laatst online: 03-09 21:47
Afbeeldingslocatie: http://www.red-snow.org/jp/spystab.jpg

De rode is Koeitje, gemaakt in de war van team 2 van vanavond.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
De meeste achievements zijn een beetje afhankelijk van de situatie (maps, pub/got-server, geluk, skill, doorzettingsvermogen! |:( ). Sommige achievements haal je sneller in bepaalde situaties dan anderen. Bv. ik denk dat ie 7000 en 10.000 single heal op een pubserver sneller lukken dan op de GoT-servers. Medics zijn daar "prime targets", kans dat je dat daar haalt is miniem.

Net nog even op een pubserver gespeeld (geen medic te bekennen dus ik gelijk iedereen healen) en me eigen healrecord van +4000 boven de +6000 getild. Met wat oefening moet die 10.000 ook nog wel lukken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijnisch
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2019
Hier zijn ze dan mensen, de medicwapens!
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3167415

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 22:12:
kijk en dat is dus NIET de bedoeling van de achievements..... zal helaas genoeg gebeuren vrees ik das het enige wat ik wel jammer vind aan de achievements
Ik snap je punt en vind het ook leuker om de archievements te halen zonder frauderen, maar ik wil gewoon de wapens 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
Zien er goed uit :D Zie ik het goed dat er ook nieuwe menu's komen?

Mja... was weer gezellig vanavond :) Paar keer Cabo met een Syringe gun gekilled :P Hij was hele tijd als mij vermomd dus het was lekker makkelijk om hem te vinden.

Ik ga morgen even naar mn screenshots kijken die ik intussen heb gemaakt. Zitten vast een paar leuke tussen die de moeite waard zijn om hier te posten :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miss alleen nog
With Friends Like these...

Play in a game with 7 or more players from your friends list.Relentless Offense

Win Hydro without giving up a capture.

ben lucky i gess ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Als je nog even wacht met die te halen, kun je straks een medic helpen "Bedside Manner" te halen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
frickY schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 08:13:
Als je nog even wacht met die te halen, kun je straks een medic helpen "Bedside Manner" te halen :p
Werkt dat toevallig ook niet met medics? Ik bedoel, medics krijgen een hele rits nieuwe achievements. Voor de "bedside manners" achievement hoef je als medic alleen maar een poosje achter een andere medic aan te hollen.

Wat betreft achievements in het algemeen, als je ze allemaal hebt is het al vrij bijzonder. De meeste mensen geven het snel op. Kijk maar eens bij de steam TF2 algemene achievements. Zelfs een makkelijke achivement als "hard to kill" (5 kills achter elkaar) haalt uiteindelijk net niet 60%, "Friends like these" komt uit op een schamele 3,3%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

"Friends Like These" was 1 van de eerste achievements die ik haalde :D

Ik denk wél dat er wat "fraudeurs" zullen zijn, m.a.w. spelers die dingen opstellen om die achievements te halen. i.p.v. de achievements op de gewone manier te halen.

Zo zou je normaal gezien een goede medic kunnen herkennen omdat hij de nieuwe wapens heeft, maar er zullen snel een stel n00bs rondlopen die de achievements niet fatsoenlijk gehaald hebben.
En dan zijn we weer terug bij af: geen enkele manier om de goede medics te onderscheiden (waar deze achievements imo voor dienen) en een hele hoop idioten die pochen dat ze alle achievements (en wapens) hebben, maar die er voor de rest geen ei mee kunnen bakken...

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Ik verbaas me toch wel over de achievement statestieken.

Maar 38% die 20+ games heeft gewonnen is nogal magertjes en lijkt me niet echt te kloppen.
Ach om die ubersaw te krijgen moet je toch flink wat tijd in medic gaan steken, het zou mij dan ook beter lijken om meerdere klasse nieuwe achievements tegelijk te geven.

Nu krijg je zo een medic boost, voor heavy's soldiers en demo's een tijdje gene tekorten meer, dat iedereen dat gaat doen terwijl misschien net 1% van de spelers de ubersaw gaat halen binnen een aanzienelijke periode. Minder als maand zie ik niet 1-2-3 gebeuren, en dat is zeker voor beginnende medics niet mogenlijk door die 10M healing points.

Ik denk dat ik toch meer, als ik de ubersaw heb, de blutsauger zou pakken of de critzcrieger. Allebei zeer nuttig en dan vind ik de ubersaw toch iets minder nuttig doordat je dan met je saw op de vijand af moet sprinten om het nut te laten hebben.

Ik zie meer in dat ze 2 of 3 klasse tegelijk nieuwe achievements uitbrengen dan 1 per keer.
(hopelijk komt spy niet binnenkort want die klasse haat ik en ik wil niet weten wat voor special wapens die krijgt, een instagib knife, extra sterke sapper ofzoiet:P)

@ elvis
Dat is dus precies hetzelfde als met COD4.
Je ziet mensen met golden wapens maar nog geen olifant kunnen raken, ze doen het ervoor om goed te lijken en dat ga je ook in TF2 krijgen. Kijk mij ik heb de ubersaw! wat cool!.
Maar gelukig zit die 10m healing points erbij, die haal je, zelfs met private server, niet in een paar uur.

[ Voor 12% gewijzigd door Napo op 18-04-2008 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 15:04

Bene

list incomprehension

NB: Ik kan mij voorstellen dat die demo / 8 destructions award niet in 1 run hoeft, maar ze net als grey matter en omstreken over de verschillende ubers optellen.

Edit: nou nog ergens.. uhm.. 8 vrienden scoren. Zou je die kunnen huren?

[ Voor 18% gewijzigd door Bene op 18-04-2008 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Elvis
Ik weet wel zeker dat die er zullen zijn, waaronder een aardig aantal regulars op de GoT server.Maar sowieso kun je aan een medic niet zien of hij zijn achievements heeft, tenzij hij met een nieuw wapen rondloopt nauturlijk.
De keus om als eerst een achievement- en weaponpack voor de medic vrij te geven is ook niet geweest om medics beter te maken, maar om meer medics in het spel te krijgen

@Napo
Ik meen dat je, als je wilt, met alle 3 de nieuwe wapens tegelijk rond kunt lopen.
Na het kiezen van de medic in de class-selection krijg je het loadout menu waar je per wapenslot kunt kiezen welk wapen je wilt; classic of new.

@Bene
Hij moet niet eens in 1 leven, maar zelfs tijdens 1 enkele ubercharge. Staat er duidelijk ;)
8 buildings slopen lukt nog wel in een gemiddelde round dustnbowl.
Ik denk dat je in stage3 cp1 dustbowl als rood nog wel een kans maakt 8 buildings (3 sentries rechts incl dispensers, en 2 tele exits) tegen te komen.

Wat betreft je 8 friends. Kies een paar regulars uit de GotTF2 groep

[ Voor 3% gewijzigd door frickY op 18-04-2008 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Bene schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:02:
NB: Ik kan mij voorstellen dat die demo / 8 destructions award niet in 1 run hoeft, maar ze net als grey matter en omstreken over de verschillende ubers optellen.

Edit: nou nog ergens.. uhm.. 8 vrienden scoren. Zou je die kunnen huren?
Uitdaging mag er ook wel zijn. Vind het goed dat sommige achievements aan het randje van onmogelijk hangen. Is toch niet leuk als je alles in één week kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Cabo schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 10:12:
[...]

Uitdaging mag er ook wel zijn. Vind het goed dat sommige achievements aan het randje van onmogelijk hangen. Is toch niet leuk als je alles in één week kan halen?
Een uitdaging moet het zijn, het zijn geen onmogelijke opgaves alleen zeer moeilijke zitten er wel tussen, sommige mappen zijn niet te doen met sommige chalanges, die met die heavy punchen moet je echt geluk mee hebben of een spawn sealen en geluk hebben dat er 4 mensen naar buiten komen ZONDER een medic erbij.

Maar zo blijft de ubersaw toch iets langer een status symbool voor de echte medics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... ja dat denk ik ook, voor mij gaat het wel even duren, volgende week is pyro week bij mij en de week erna is de medic weer eens aan de beurt maar dan gaat het weer een hele poos duren voordat het medic week wordt... dus mij ga je niet snel zien rondlopen met de nieuwe wapens denk ik :+ maar ach ik kan me er ook niet zo druk om maken...

hopenlijk schieten ze een beetje op met de andere achievements, zodat er tenminste niet straks 5 medics in een team van 6 of 7 man zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1/3 van de punches van de heavy is een crit.. .

Ik vind wel dat sommige archievements de teamwork niet erg ten goede komen :D . ..

Laatst zag ik nog 2 medics die elkaar aan het uberen waren de intel pakken .. . een uber van 20 sec :D

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Je kunt de intel niet pakken als je uber bent... zodra je uber gaat laat je de intel vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:10:
1/3 van de punches van de heavy is een crit.. .

Ik vind wel dat sommige archievements de teamwork niet erg ten goede komen :D . ..

Laatst zag ik nog 2 medics die elkaar aan het uberen waren de intel pakken .. . een uber van 20 sec :D
Maar je kan helemaal niet geuberd de intel pakken..toch?

Het komt teamwork niet altijd ten goede, maar sowieso zijn er soms van die ouwehoeravondjes. Copy was al helemaal blij dat Valve uberfisten (zo hebben we het even gedoopt) ondersteund, dus dat zijn van die dingen die vast ooit wel gebeuren. Maar goed, ik vind gewoon dat je de achievements op skills moet halen, niet op set-up of door te frauderen. Neen, werk maar voor de unlockables. Als je dat doet, dan ben je in mijn ogen een echte medic. Die andere die puur voor de sport de achievements willen halen en er dus ook alles aan zullen doen om ze te halen zijn, tsja wat moet je daar over zeggen..

Van de 1e ronde achievements heb ik er slechts 10. Maar dat zijn wel de achievements die ik zelf heb behaald. Dan is het leuk, maar ik ga niet lopen cheaten om de andere binnen te halen. Vind ik ook niet leuk to be honest. Ach, wat maken die achievements uit, je krijgt er toch geen beloning voor. Dat wordt met de nieuwe achievements heel anders.

Wat betreft 'with friends like these', zorg idd dat je een lading regulars in je lijst hebt staan en join een willekeurige avond vanaf een uur of 8. Geheid dat je de achievement binnenhaalt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Zien jullie het al voor je? Jij healed een medic en hij healed jou, hij krijgt een achievement (Team Doctor bijv.), daarvoor krijg jij je Bedside Manner achievement, vervolgens krijgt hij ook z'n Bedside Manner achievement. MADNESS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Switch schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:22:
Zien jullie het al voor je? Jij healed een medic en hij healed jou, hij krijgt een achievement (Team Doctor bijv.), daarvoor krijg jij je Bedside Manner achievement, vervolgens krijgt hij ook z'n Bedside Manner achievement. MADNESS!
Waarom niet zo? een nummer is een medic

1 <- 2 <- 3 <- 4 <- 5 <- 6 <- 7 <- 8 <- 1

Medic 1 healt weer medic 8 Medic 1 heeft de uber klaar in setup tijd, de rest krijgt bedside manner en omdat nr 8 bedside manner krijgt krijgt medic 1 ook nog de bedside manner. Misschien wel iets als achievement, chain reaction. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 16:52

Zydell

* * * * *

Wat boeit het hoe mensen die achievements halen en of ze vals spelen of niet, ik vind het een prachtige manier om meer medics in het spel te krijgen en om teamplay te bevorderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Komen die updates echt de 20e? Dat staat in dat artikel van IGN. Ook staat er te lezen dat ze werken aan een nieuwe class. Ben benieuwd, captain?

Die screenshot van brainstorm is geweldig. Ik was bang om mijn award niet te krijgen van de meeste backstab kills want racio(of het was raizer) was ook goed bezig. :Y)

Highres screenshots van de nieuwe wapens en menu.
http://www.prison.ro/imgserv/newmedichd1.jpg
http://www.prison.ro/imgserv/newmedichd2.jpg
http://www.prison.ro/imgserv/newmedichd3.jpg
http://www.prison.ro/imgserv/newmedichd4.jpg

De volgende class die in aanmerking komt voor updates is waarschijnlijk de engineer
We noticed in last night's game that Valve is also tinkering with upgrades for the Engineering class. While it's not concrete that these additions will go into the game's next Medic-friendly update, Valve is nevertheless looking at adding upgrade options for the Engineer's teleporter and dispenser. The former, when upgraded to Level 3, would reduce teleport recharge times from ten seconds to three. And a fully upgraded dispenser would heal all around it just slightly slower than a Medic--akin to Shadowrun's Tree of Life.
bron

[ Voor 102% gewijzigd door Cabo op 18-04-2008 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:35

The Zep Man

🏴‍☠️

Vraagje over de 10M achievement voor de medic:

Zou dit niet 'makkelijker' kunnen? Neem een private/public met wachtwoord server, drie spelers (onder je eigen beheer): 1 medic, 1 engineer en 1 soldier. Zet ergens een dispenser op in een ruimte met een laag plafond. Laat de soldaat naast de dispenser staan en hem constant naar de grond schieten, eventueel met een scriptmatige/permanente bind/plakker op het toetsenbord (herladen gaat toch automatisch al is de rakettenlanceerder leeg). Laat vervolgens de medic hem permanent healen terwijl hij springt (ook met een scriptmatige/permanente bind/plakker op het toetsenbord).

Als alternatief voor een engineer met dispenser zou je ook een map kunnen nemen waar ammo los respawned (moet wel in een ruimte met laag plafond zijn). Dan heb je nog eens het voordeel dat de soldier -alleen- maar gehealed wordt door de medic en niet ook nog is door de dispenser.

Paar nachtjes aan laten staan en die achievement zal wel binnenkomen. Toch maar eens een berekening maken hoe snel dit zou gaan al zou je nog 0 gehealed hebben. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
ongeveer 100 health eraf per keer.
10.000.000 / 100 = 100.000 rockets
Veel te lang dus en daarnaast wie gaat die soldier zijn, die schiet er niets mee op. Daarnaast is de tijd ook wel een keer op van een map of je moet een CTI map pakken en dan valt weer een deel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
En als ik nou een server plugin maak die spelers 1.000.000 hp geeft en de medic gun met 10.000 hp/s laat healen? Denk dat iedere achievement wel met cheaten makkelijk te doen is.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:08:
... ja dat denk ik ook, voor mij gaat het wel even duren, volgende week is pyro week bij mij en de week erna is de medic weer eens aan de beurt maar dan gaat het weer een hele poos duren voordat het medic week wordt... dus mij ga je niet snel zien rondlopen met de nieuwe wapens denk ik :+ maar ach ik kan me er ook niet zo druk om maken...
Jij bepaalt je class-keuze aan de hand van het weeknummer, in plaats van de map, je team, je humeur en overige factoren? :/

@Shrimp O Vis
Je critchange verhoogt naarmate je meer damage doet. Na 6 rake punches kunnen dat dus al best 60% crits zijn.

@The Zep Man
En het leuke daarin is? De voldoening die je er uit haalt?

De achievements zijn bedoeld om een nieuwe dimensie aan het spel toe te voegen. Een nieuwe uitdaging voor degene die reeds sinds de launch spelen en een beetje uitgekeken raken.
Ik vrees echter dat door de beloing met nieuwe wapens de achievements alleen maar spelletjes gaan verpesten. Vriendjes die in publics gaan proberen achievements te halen ten kostte van het team.

Mag ik iedereen vragen die door afgesproken werk de achievements te halen dit op een private server te doen, zodat de rest er geen last van heeft? Zie het al voor me dat je na hard zwoegen bijna cp2 in stage3 dustbowl te pakken hebt, eneen uber hwg aankomt, en die een beetje gaat lopen punchen in plaats van de spawns leeg te vegen.

[ Voor 27% gewijzigd door frickY op 18-04-2008 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Napo schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:36:
ongeveer 100 health eraf per keer.
10.000.000 / 100 = 100.000 rockets
Veel te lang dus en daarnaast wie gaat die soldier zijn, die schiet er niets mee op. Daarnaast is de tijd ook wel een keer op van een map of je moet een CTI map pakken en dan valt weer een deel af.
100.000 rockets: aangenomen dat je een raket per seconde hebt komt dat uit op ~28 uur. Is te doen. Zelfs al zou je een raket per 2 seconden gebruiken (dubbele, ~56 uur) dan is dat nog wel haalbaar. En de maptijd kan je op je eigen server wijzigen naar zolang je nodig hebt ervoor.

56 uur klinkt lang, maar dit zijn wel 56 uur waar je niet in hoeft te spelen. ;)
frickY schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:45:
@The Zep Man
En het leuke daarin is? De voldoening die je er uit haalt?
Ligt eraan en is compleet subjectief. Als je zo'n set-up kan maken zoals ik omschreven heb, kan dat technisch gezien best wel voldoening geven. Ligt eraan waar die persoon zijn/haar voldoening uithaalt. ;)

Misschien binnenkort toch eens testen. Kijken of ik van een kennis zijn account kan lenen. Bied ik ook wel aan om daarna het andere account ook van die achievement te voorzien. :>

[ Voor 3% gewijzigd door The Zep Man op 18-04-2008 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 05:04:
miss alleen nog
With Friends Like these...

Play in a game with 7 or more players from your friends list.Relentless Offense

Win Hydro without giving up a capture.

ben lucky i gess ;>
Ik moest gister alleen nog Gravelpit without giving up a capture en moet nu nog die met 7 or more players from your friends list.

Die van Gravelpit heb ik gister gehaald door zelf ff een game te createn en toen 5 minuten te wachten als rood tot de tijd op was :D
Neem aan dat je die van Hydro ook kan halen door als scout ff alles te cappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Jullie maken nu al plannen om te kijken hoe je bepaalde achievements het snelste kan halen? Wat dacht je van eerst proberen....

@moonroach. Eén class per week? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Mij maken die medic achievements niet eens zo veel uit als er maar ook leuke achievements en wapens komen voor andere klassen. Anders word je verplicht om medic te spelen als je meer uit het spel wilt halen. Ik ben er benieuwd wat dit voor de gameplay geeft. Als ik nu elke dag een uur medic speel hoe lang duurt het dan voor 10M te healen? Een maand ? Een half jaar? 3 jaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Zou wat zijn als Valve verborgen achievments erbij doet. Krijg je op eens the syringe grenade :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Cabo schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 13:38:
Jullie maken nu al plannen om te kijken hoe je bepaalde achievements het snelste kan halen? Wat dacht je van eerst proberen....
Met 'proberen' mag je meerdere maanden achter elkaar de medic class spelen voordat je bij de 10 miljoen bent. En ik heb al genoeg medic gespeeld om te weten dat ik daar geen zin in heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Zep Man schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 14:23:
[...]
Met 'proberen' mag je meerdere maanden achter elkaar de medic class spelen voordat je bij de 10 miljoen bent. En ik heb al genoeg medic gespeeld om te weten dat ik daar geen zin in heb. ;)
Zoiets als "10 mil" halen is ook niet een achievement die je jezelf als doel moet stellen...dat gebeurt na verloopt van tijd gewoon vanzelf als je vaak (medic) speelt.
Net zoals de huidige "get 1000 kills" achievement...die ga je jezelf toch ook niet even als doel stellen op een avondje :P.

Maar die most healt gaat wel lastig worden op public servers ja. Mijn hoogste is nu 6000...dat is krap over de helft :(.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Komend weekend een lan :) Kan je deze game eigenlijk ook tegen bots spelen of nie? Zo ja hoe? ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Er zijn geen bots voor TF2 (iig niet van Valve), denk ook niet dat er ooit een AI zal zijn die het spel dan leuk zal maken, de kracht ligt echt in het teamverband bij dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
Hopelijk komen de achievements voor de andere classes ook snel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistaV
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-08 14:56
Kain_niaK schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 13:39:
Mij maken die medic achievements niet eens zo veel uit als er maar ook leuke achievements en wapens komen voor andere klassen. Anders word je verplicht om medic te spelen als je meer uit het spel wilt halen. Ik ben er benieuwd wat dit voor de gameplay geeft. Als ik nu elke dag een uur medic speel hoe lang duurt het dan voor 10M te healen? Een maand ? Een half jaar? 3 jaar ?
Even uit mijn hoofd van dat statsprogje en time played:
ik geloof dat ik ongeveer 55 uur medic gespeeld had met iets van 2.230.000 health healed.
Dat is ongeveer 40.000 health healed per uur. (Bij anderen lag dit iets lager geloof ik)
10 miljoen zou dan theoretisch 250 uur duren, dus kan je ongeveer uitgaan van een jaar als je elke dag een uur medic speelt ^^

Als je met een soldier die +attack in z'n console typed in de resupply gaat staan zal het zo'n 50 uur duren gok ik (uitgaande van ongeveer 60 healing / seconde (geen idee of dit klopt though :P ))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
11 uur medic hier met 348.310 healed, ongeveer 8 healing per seconde :p slecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistaV
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-08 14:56
Napo schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 15:59:
Je moet die 8 healing/sec niet vergelijken met die 60 seconde, want dat is bij constant healen.. (zonder fully healed mensen te healen..)
Ik zit zelf op de 11 healing/sec ongeveer, dus het valt nog best mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
Ik heb op meerdere sites gelezen dat het 20 april zou zijn >:)

[ Voor 72% gewijzigd door Den Deze op 18-04-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:51
Cabo schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:47:
Komen die updates echt de 20e? Dat staat in dat artikel van IGN. Ook staat er te lezen dat ze werken aan een nieuwe class. Ben benieuwd, captain?

Die screenshot van brainstorm is geweldig. Ik was bang om mijn award niet te krijgen van de meeste backstab kills want racio(of het was raizer) was ook goed bezig. :Y)

Highres screenshots van de nieuwe wapens en menu.
http://www.prison.ro/imgserv/newmedichd1.jpg
http://www.prison.ro/imgserv/newmedichd2.jpg
http://www.prison.ro/imgserv/newmedichd3.jpg
http://www.prison.ro/imgserv/newmedichd4.jpg

De volgende class die in aanmerking komt voor updates is waarschijnlijk de engineer

[...]
bron
Sommige sites beweren de 20ste andere in de week van 20 april!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie

Erg droog met de TF2 geluidjes :)

De bekende Soulja boy was volgens mij al eens gepost, maar blijft ook geniaal.
Donnie schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 14:46:
Komend weekend een lan :) Kan je deze game eigenlijk ook tegen bots spelen of nie? Zo ja hoe? ;)
Op een LAN kan je ook online servers joinen toch, maar als iedereen Ali Illegali heeft zou ik 2fort doen (kleine en meest makkelijke map) en dan spreek je eventueel af dat je het riool niet gebruikt bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
Napo schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 15:59:
Waar kan je juist zien hoeveel je gehealed hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Of zoek gewoon in je TF2 directory naar TF2_playerstat.dmx , daar staat alles in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Laatst online: 26-08 19:26
nu ong 25 uur medic 1.030.000 gehealed ong :P 10 mil is nog ff weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je die DMX file niet gewoon editen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Die truuk gaat niet op, er staat een kopie op de steam servers en wordt elke map opnieuw geladen.

Gelukkig maar anders was het wel heeeeel gemakkelijk! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Jimmie schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 13:29:
[...]
Die van Gravelpit heb ik gister gehaald door zelf ff een game te createn en toen 5 minuten te wachten als rood tot de tijd op was :D
Neem aan dat je die van Hydro ook kan halen door als scout ff alles te cappen.
Is toch niks aan op die manier? Achievements zijn gemaakt als extra uitdaging. Als je jezelf graag voor de gek houd en niet van een uitdaging houd dan doe je het maar zo. :/

Ik ga proberen net als anders te spelen, archievements wil ik gewoon eerlijk verdienen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
Surgue schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 21:46:
[...]

Is toch niks aan op die manier? Achievements zijn gemaakt als extra uitdaging. Als je jezelf graag voor de gek houd en niet van een uitdaging houd dan doe je het maar zo. :/

Ik ga proberen net als anders te spelen, archievements wil ik gewoon eerlijk verdienen :*)
Voor de meeste archievements geef ik je zeker gelijk en heb de rest ook eerlijk gehaald (behalve 7 friends :+), maar die van Gravelpit is gewoon onmogelijk om te halen, tenzij de teams zooooo oneerlijk zijn... Misschien dat het op een complete n00b server te behalen is, maar ik speel het spel voor m'n plezier niet om 1000x een Gravelpit server te proberen in de hoop dat de tegenstander het een keer niet lukt om A of B te halen. Aangezien ik praktisch alleen op de GoT server speel is deze archievement sowieso onmogelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Jimmie schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 21:59:
[...]

Voor de meeste archievements geef ik je zeker gelijk en heb de rest ook eerlijk gehaald (behalve 7 friends :+)
Iedereen van GoT toevoegen.... as friend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Jimmie
Het gebeurd ook op de GoT-server met groot regelmaat dat de teams dusdanig unbalanced zijn dat er niets gecapped wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Gek genoeg heb ik de normale achievements allemaal op de harde manier gehaald. Aan het begin waren dingen zoals gravelpit best nog te doen op de GoT-servers. Ik denk dat gravelpit op sommige pubservers best nog wel te doen is als je een paar goeie spelers in je team krijgt. Gewoon proberen.

De laatste achievement die bij mij overbleef was 10 sg kills. Maar die heb ik intussen ook al 3-4 keer gehaald (op de GoT-servers!) Ok, de eerste keer stond ie op 9 en kreeg nog wat hulp van een vriendelijke spy voor de laatste kill. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
frickY schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 00:46:
@Jimmie
Het gebeurd ook op de GoT-server met groot regelmaat dat de teams dusdanig unbalanced zijn dat er niets gecapped wordt.
Ehm... wil dat niet zeggen dat de team juist IN balans zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
Cabo schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 22:54:
[...]

Iedereen van GoT toevoegen.... as friend
Zal volgende keer als het goed druk is, is een zo'tje regulars toevoegen :+
frickY schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 00:46:
@Jimmie
Heb dat zelf niet echt meegemaakt, komt wel regelmatig voor dat de teams unbalanced zijn maar dan meer iets als 60-40 tot 70-30, genoeg om de huidige pot saai te maken, maar dat het andere team kompleet kansloos is om niet eens A te halen kom ik toch bijna niet tegen. Vaak is het ook dat degene die juist voor de unbalance zorgen met z'n allen op B zitten :P

Maar goed, die paar archievements zoals Gravelpit winnen zonder tegencaptures, powerhouse offence op 2fort, Dustbowl zonder tegencaps winnen etc. Zijn gewoon niet boeiend om te halen, ik heb ze allemaal toevallig gehaald zonder dat ik het echt door had (behalve die van Gravelpit dan). Voor het halen van die genoemde archievements ben je ook heel erg afhankelijk van je team en ook de onvaardigheid van je tegenstander.
Je hebt er evenveel invloed op als 6 gooien met een dobbelsteen...

Was eigenlijk ook meer nieuwsgierig of je in je eentje die archievement kon halen en zo doende bleek dat te kunnen }:O

[ Voor 48% gewijzigd door Jimmie op 19-04-2008 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
W00t!

http://www.gamevideos.com/video/id/18489

Bewegende beelden van Goldrush én de nieuwe medgun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
Switch schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 02:14:
W00t!

http://www.gamevideos.com/video/id/18489

Bewegende beelden van Goldrush én de nieuwe medgun!
Geweldig om dit te zien :D Grappig dat je bij het karretje health krijgt :P Hoeven de medics niet hele tijd om je heen te hangen als je bij het karretje bent.

Ik twijfel zelf wel of ik de uber kan inruilen tegen crits aangezien je in die tijd dood kan gaan en het niet zal helpen als er veel sentry's staan.

De nieuwe syringe gun is ook lekker :) Vind het zelf al leuk om spies ermee af te maken en nu krijg je lekker health erbij als je iemand raakt :D

En die nieuwe bonesaw.. het is wel handig als je midden in een battle zit maar het lijkt me wel lastig :P Zelf gebruikt ik het nooit (alleen als we winnen).

Het menu zag er wel goed uit. Als ik het goed begrijp kun je zelf instellen wat de medic bij zich moet hebben en dat blijft zo tenzij je het weer veranderd. Ze waren trouwens aan het praten dat het niet zo lang zou duren voor de andere classes. Iemand enig idee hoe lang het kan duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm pyro + crit uber als defends wanneer hele zerg aan komt.
lijkt me nogal imba ;p

oh meet the scout out.

steam://run/5032 Copy paste in browser ;>

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2008 05:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Gaaf filmpje :) Technisch trouwens ook echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijnisch
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2019
BOINK!
BONK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Wat me wel tegenvalt is dat er visueel geen kenmerk is dat de critcharge aan is, hoe weet je als critcharge-ontvanger dat ie aanstaat? Alleen door het geluid van de medic?Hoe weet de tegenpartij dat hij aanstaat? Beetje verwarrend allemaal misschien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
Switch schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 11:57:
Wat me wel tegenvalt is dat er visueel geen kenmerk is dat de critcharge aan is, hoe weet je als critcharge-ontvanger dat ie aanstaat? Alleen door het geluid van de medic?Hoe weet de tegenpartij dat hij aanstaat? Beetje verwarrend allemaal misschien...
je ziet een soort blauwe stroom rond het wapen verspringen als je dat filmpje checkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die nieuwe wapens en achievements enzo...die worden gewoon via steam updates uitgerold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 12:10:
Over die nieuwe wapens en achievements enzo...die worden gewoon via steam updates uitgerold?
hoe dacht je anders :P In de winkel kopen? Andere unlocks schijnen sneller te komen omdat voor de medic ook een heel stuk backend werk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ik denk dat slindenau zich gewoon afvraagt of het gratis is ;) Ja, het is allemaal gratis.
je ziet een soort blauwe stroom rond het wapen verspringen als je dat filmpje checkt.
Niet duidelijk genoeg als je het mij vraagt, zeker in vergelijking met het effect wat er gebeurd bij de huidige uber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switch schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 12:40:
Ik denk dat slindenau zich gewoon afvraagt of het gratis is ;) Ja, het is allemaal gratis.

[...]

Niet duidelijk genoeg als je het mij vraagt, zeker in vergelijking met het effect wat er gebeurd bij de huidige uber.
Je ziet het duidelijk knetteren rond de loop van de gun hoor, maak je daar maar geen zorgen over.

Meet the Scout: _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Die (on)zichtbaarheid van de nieuwe wapens zit me ook niet lekker. Vanaf een afstand heb je totaal geen idee wat voor wapens een medic heeft. Een crit-uber van een medic merk je volgens mij pas op als ie gebruikt wordt. Je moet er echt letterlijk bovenop zitten om het soort wapen te herkennen en dat gaat een beetje in tegen de design filosofie van Valve, alle klasses (en daarmee hun eigenschappen) zijn duidelijk van een afstand herkenbaar. Die zekerheid is helemaal de deur uit als de andere klasses ook nieuwe wapens krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik hoop wel dat ze voorkomen dat spelerdie een crituber krijgt ook gelijktijdig een healthuber kan ontvangen.
Een pyro met beide ubers ragt anders elke defence plat.

//Edit
Owwwwwww vet. Wat is dat Meet The Scout filmpje weer verschrikkelijk GENIAAL! _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door frickY op 19-04-2008 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
Net al die meet the... filmpjes gekeken voor het eerst, geweldig _/-\o_
CapTVK schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 14:29:
Die (on)zichtbaarheid van de nieuwe wapens zit me ook niet lekker. Vanaf een afstand heb je totaal geen idee wat voor wapens een medic heeft. Een crit-uber van een medic merk je volgens mij pas op als ie gebruikt wordt. Je moet er echt letterlijk bovenop zitten om het soort wapen te herkennen en dat gaat een beetje in tegen de design filosofie van Valve, alle klasses (en daarmee hun eigenschappen) zijn duidelijk van een afstand herkenbaar. Die zekerheid is helemaal de deur uit als de andere klasses ook nieuwe wapens krijgen.
Als ze nou alleen de wapens blauw/rood oplichten + die stroompjes door de lucht, zou beter zijn denk ik.

[ Voor 79% gewijzigd door Jimmie op 19-04-2008 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Net die video van de nieuwe wapens ook eens gezien, lijkt wel dat die blutsauger veel preciezer schiet dan de gewone syringegun. Wordt weer aanpassen dus... :(
Wel tof bij die Goldrush is dat dat karretje op het einde ontploft :D

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zat gravelpit vanacht te spele op andere server trouwens.
zat ik bij B op dak als scout kun je daar op kome met wat preciese jumps.
teleporter op dak vernield sentry en dispenser dak was dus helemaal cleared.
wordt ik gekilled van achter door 1 pyro lol die achter me stond geen idee hoe hij daar op kwam ;>
Jimmie schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 17:28:
Net al die meet the... filmpjes gekeken voor het eerst, geweldig _/-\o_

[...]

Als ze nou alleen de wapens blauw/rood oplichten + die stroompjes door de lucht, zou beter zijn denk ik.
zo lang het maar niet te zichtbaar wordt voor tegenstander maakt iedereen direkt like.
<------ schiet hem mark

zo als ook al in begin van topic staat http://www.penny-arcade.com/images/2007/20070921.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2008 06:23 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.