Ik verbaas me toch wel over de achievement statestieken.
Maar 38% die 20+ games heeft gewonnen is nogal magertjes en lijkt me niet echt te kloppen.
Ach om die ubersaw te krijgen moet je toch flink wat tijd in medic gaan steken, het zou mij dan ook beter lijken om meerdere klasse nieuwe achievements tegelijk te geven.
Nu krijg je zo een medic boost, voor heavy's soldiers en demo's een tijdje gene tekorten meer, dat iedereen dat gaat doen terwijl misschien net 1% van de spelers de ubersaw gaat halen binnen een aanzienelijke periode. Minder als maand zie ik niet 1-2-3 gebeuren, en dat is zeker voor beginnende medics niet mogenlijk door die 10M healing points.
Ik denk dat ik toch meer, als ik de ubersaw heb, de blutsauger zou pakken of de critzcrieger. Allebei zeer nuttig en dan vind ik de ubersaw toch iets minder nuttig doordat je dan met je saw op de vijand af moet sprinten om het nut te laten hebben.
Ik zie meer in dat ze 2 of 3 klasse tegelijk nieuwe achievements uitbrengen dan 1 per keer.
(hopelijk komt spy niet binnenkort want die klasse haat ik en ik wil niet weten wat voor special wapens die krijgt, een instagib knife, extra sterke sapper ofzoiet:P)
@ elvis
Dat is dus precies hetzelfde als met COD4.
Je ziet mensen met golden wapens maar nog geen olifant kunnen raken, ze doen het ervoor om goed te lijken en dat ga je ook in TF2 krijgen. Kijk mij ik heb de ubersaw! wat cool!.
Maar gelukig zit die 10m healing points erbij, die haal je, zelfs met private server, niet in een paar uur.
[
Voor 12% gewijzigd door
Napo op 18-04-2008 08:43
]