Ja maar je moet er rekening mee houden dat een tank in Warhawk een stuk simpeler in mekaar zit dan de verschillen in optrekvermogen en de berekende physics tussen een Corvette en een Nissan GT-R, en die ook nog eens netjes synchroniseren op iedereens beeld.
GT5 Prologue ìs dat een beetje tespelen met een controller, of moet je echt een stuur hebben>?????
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Ik heb altijd GT met de controller gespeeld en dat is prima te doen. Met de nieuwe controllers gebruik ik nu de L2 en de R2 voor gassen en remmen, dan is het beter te doseren dan de knoppen.Erw schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 22:56:
GT5 Prologue ìs dat een beetje tespelen met een controller, of moet je echt een stuur hebben>?????
Anoniem: 50825
Bij Formula 1 schokken en zwabberen de auto's ook flink. Daar zie je ze zelfs flink van locatie verspringen af en toe. GT5 is wat dat betreft al een stuk beter.EfBe schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 22:36:
Die online races zijn echt vaag. Veel auto's schokken en zwabberen als een gek. Vreemd gezien geen andere online game (bv met poppetjes of vehicles zoals warhawk) dit heeft. Beginnersraces nog voor mij als GT3/4 veteran, maar mn impreza (subaru rox) trekt het niet op die lange stukken.
Ik doe trouwens ook de beginnersraces en ik vermaak me er goed mee. Als je de juiste rempunten weet dat kan je aardig in de top meedoen en soms zelfs winnen, ondanks dat er wat gebeukt wordt af en toe. (vind dat beuken overigens behoorlijk meevallen)
Ik vind die online races met die punten echt grandioos. Ik kon met mijn 'pimped' Evo gewoon meerijden tussen ferrari's
Hun ongetwijfeld op normal tires en ik met R3 en volle HP boost
Het beuken valt vind ik enorm mee, eerste ronde alleen gaat het wat vaak fout.
Enige domme is, je ziet voor je een botsing en automatisch ga ik dan opzij. Probleem is dat je soms het gras in duik maar gelukkig door kan rijden, krijg je een stomme 4,5sec penalty wegens shortcut
Maar hele online belooft heel veel goed 
En man.. wat gaat die F2007 toch heerlijk over de banen
Btw klein minpuntje met default instellingen van de G25, als je de pook op up/down heb staan (dus met paddles rijden) kan je niet in zn achteruit, enkel via de knoppen boven de pook.
Enige domme is, je ziet voor je een botsing en automatisch ga ik dan opzij. Probleem is dat je soms het gras in duik maar gelukkig door kan rijden, krijg je een stomme 4,5sec penalty wegens shortcut
En man.. wat gaat die F2007 toch heerlijk over de banen
Btw klein minpuntje met default instellingen van de G25, als je de pook op up/down heb staan (dus met paddles rijden) kan je niet in zn achteruit, enkel via de knoppen boven de pook.
[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 30-03-2008 01:30 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hmm ik heb de 27e het spel besteld bij play.com, krijg netjes orderbevestiging, en nu ik even m'n status wilde bekijken (kijken of ze alweer stock hebben), zie ik ineens dat hij in prijs is verlaagd naar 25,49 (euro).
Ben benieuwd wat er dan wordt afgeschreven van m'n CC... ;p
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Wat een super besluit deze game te halen ! Magnifiek spel ! Ben nog maar in de B klasse bezig maar heb al wel mn tuned 350z in de garage staan, en wat rijden die auto's heerlijk !
Uiteraard wel alle hulpmiddelen uitzetten, anders is het echt niet lekker rijden. Viel me op dat de physics enorm vooruit zijn gegaan, naast -uiteraard- de geweldige looks van en in de auto.
Online racen was fun, even 1 rondje gedaan en viel me op dat dit best goed in elkaar zat, weinig laad- en wachttijden, competetief rijden met de honda's/focus's op de baan.
Ik ben dolenthousiast en heb daarnaast goede hoop voor de échte GT5. Tot die tijd is prologue the one to beat
Uiteraard wel alle hulpmiddelen uitzetten, anders is het echt niet lekker rijden. Viel me op dat de physics enorm vooruit zijn gegaan, naast -uiteraard- de geweldige looks van en in de auto.
Online racen was fun, even 1 rondje gedaan en viel me op dat dit best goed in elkaar zat, weinig laad- en wachttijden, competetief rijden met de honda's/focus's op de baan.
Ik ben dolenthousiast en heb daarnaast goede hoop voor de échte GT5. Tot die tijd is prologue the one to beat
Deze plek is te koop.
Hmm.., ik heb UPNP aangezet in de router wireless modem, in GT5:P op 1 en 2 geprobeerd, maar ik blijf toch die ontzettend irritante mededeling krijgen dat het niet wilt lukken (update stopt halverwege). Ik weet niet meer wat te doen, iemand wel..?
[ Voor 4% gewijzigd door S_Chief op 30-03-2008 18:34 ]
Mischien rechtstreeks op het modem aansluiten router er tussen uit. Ik heb upnp aanstaan en nat2 ingesteld in gt5 werkte perfect.
Gewoon blijven proberen, de update gaat elke keer verder waar hij gebleven is (ook al lijkt dat niet zo). Mischien zit je al op 80%, maar is dat niet te zien.SChief schreef op zondag 30 maart 2008 @ 13:21:
Hmm.., ik heb UPNP aangezet in de router, in GT5:P op 1 en 2 geprobeerd, maar ik blijf toch die ontzettend irritante mededeling krijgen dat het niet wilt lukken (update stopt halverwege). Ik weet niet meer wat te doen, iemand wel..?
PSN-id: Chrasher
Anoniem: 140372
Eerst uitspelenDakoina schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 17:11:
Was er op de BD versie geen extra exclusief filmpje voorzien?
Het enige filmpje dat ik vond was de intro. Of heb ik iets gemist?
Extra film is een 1080p documentaire van halfuur, dus kan best 4gb zijn
Zo, tegenwoordig word ik steeds vaker eerste met de Honda NSX Type-R 
Je merkt wel dat mensen laf reageren na een botsing... Soms gebeurd het per ongeluk (bijvoorbeeld op de oval niet aangeremd krijgen omdat iemand voor je neus vliegt). Maar ik tackle iedereen die voor mijn flikker blijft rijden (dus ik ga opzij en hij ook zonder reden). Daarnaast geniet ik enorm van het spel
Ingame naam: FoutTM
Misschien heb je me wel eens zien rijden
Welke events spelen jullie eigenlijk?
Je merkt wel dat mensen laf reageren na een botsing... Soms gebeurd het per ongeluk (bijvoorbeeld op de oval niet aangeremd krijgen omdat iemand voor je neus vliegt). Maar ik tackle iedereen die voor mijn flikker blijft rijden (dus ik ga opzij en hij ook zonder reden). Daarnaast geniet ik enorm van het spel
Ingame naam: FoutTM
Misschien heb je me wel eens zien rijden
Welke events spelen jullie eigenlijk?
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Nee hoor. Bij n resolutie van 1366x768 kan t wel voordeel hebben om de ps3/xbox360 op 1080p te hebben staan.kbloem schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 13:20:
[...]
Je tv heeft inderdaad een resolutie van 1366x786 maar dat verschil is echt te verwaarlozen. Downscalen doet hij trouwens ook naar 720p en niet 768p. Klopt dus van geen kant en heeft al helemaal geen nut.
De tv scaled t dan ook niet naar 720p maar naar 1366x768 en vaak is dat beter dan de xbox360 op 720p te zetten. De tv krijgt meer data binnen om t beeld neer te zetten.
Waarom denk je anders dat 1080i bij langzame games vaak n beter en gedetailleerder beeld geven bij hdready tv's?
Maar omdat de tv moet de-interlacen en dat is moeilijker, de ene tv kan dat beter dan de andere, is dit voordeel bij snelle games verdwenen. Bij n 1080p hoeft dit niet meer en heb je vaak n mooier beeld.
Mijn xbox360 staat dus ook op 1080p bij mn hdready tv.
Anoniem: 249597
Gasten,
Ik heb een probleempje met mijn G25 in samen werking met een ps3 en gt5p.
Als ik rij tijdens een race valt soms het stuurtje uit ik kan dan niet meer stuur wel werken dan de knopen en de pendalen. Het lampje van de g25 die op de shifter zit gaat knipperen, als ik 4 sec. wacht gaat mijn stuur draaien van links naar rechts en dan doet hij het weer ??
Is er ook een mogelijkheid om de koppeling te gerbuiken met gt5p ik kan nu schakelen zonder de koppeling in te trappen??
greetz Carlo
Ik heb een probleempje met mijn G25 in samen werking met een ps3 en gt5p.
Als ik rij tijdens een race valt soms het stuurtje uit ik kan dan niet meer stuur wel werken dan de knopen en de pendalen. Het lampje van de g25 die op de shifter zit gaat knipperen, als ik 4 sec. wacht gaat mijn stuur draaien van links naar rechts en dan doet hij het weer ??
Is er ook een mogelijkheid om de koppeling te gerbuiken met gt5p ik kan nu schakelen zonder de koppeling in te trappen??
greetz Carlo
Als jij een HD-Ready TV hebt kan deze geen 1080p aan anders zou het toch wel een full-hd zijn? Als ik de 360 of ps3 op 1080p zet en je bevestigd die instelling dan geeft de tv gewoon keihard aan "not supported". 1080i kan wel maar ik heb liever progressive dan interlaced. Ik moet zeggen dat de ps3 wel beter met 1080i omgaat dan de 360....Ferry34 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 15:51:
[...]
Nee hoor. Bij n resolutie van 1366x768 kan t wel voordeel hebben om de ps3/xbox360 op 1080p te hebben staan.
De tv scaled t dan ook niet naar 720p maar naar 1366x768 en vaak is dat beter dan de xbox360 op 720p te zetten. De tv krijgt meer data binnen om t beeld neer te zetten.
Waarom denk je anders dat 1080i bij langzame games vaak n beter en gedetailleerder beeld geven bij hdready tv's?
Maar omdat de tv moet de-interlacen en dat is moeilijker, de ene tv kan dat beter dan de andere, is dit voordeel bij snelle games verdwenen. Bij n 1080p hoeft dit niet meer en heb je vaak n mooier beeld.
Mijn xbox360 staat dus ook op 1080p bij mn hdready tv.
1080p weergeven kan idd niet, 1080p input accepteren en scalen kan wel op veel HD-ready TV's.
Als je het niet zeker weet doe dan niet alsof je het wel zeker weet, werkt alleen maar verwarrend en is vervelend
@ Carlo:
Je had ook even kunnen zoeken in dit topic via de zoekfunctie
Het is maar een paar seconde werk en als je op "koppeling" zoekt vind je o.a. dit:
Als je het niet zeker weet doe dan niet alsof je het wel zeker weet, werkt alleen maar verwarrend en is vervelend
@ Carlo:
Je had ook even kunnen zoeken in dit topic via de zoekfunctie

Het is maar een paar seconde werk en als je op "koppeling" zoekt vind je o.a. dit:
Probeer dat eens zou ik zeggen.Grannd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 23:47:
Voor de koppeling bij G25 moest je op driehoekje drukken aan het begin van de race dacht ik. En die rijdende starts blijven helaas zo, ik denk dat de framerate anders zou droppen onder druk van de AI of de graphics met al die auto's zo dicht bij elkaar.
[ Voor 98% gewijzigd door nioz op 30-03-2008 17:50 ]
Technische problemen en vragen kunnen in Spielerij - Problemen & Vragen, maar lees alsjeblieft wel eerst de FAQ aldaar door: dit zou een veel te magere topicstart zijn.
[ Voor 85% gewijzigd door TheZeroorez op 30-03-2008 18:59 ]
Yes ....
Eindelijk hij doet het ..(G25). Ik kan nu de koppeling in drukken om te schakelen.
Weet iemand misschien hoe je je stuur kan instellen op de ps3 kan nu heel mijn stuur rond draaien terwijl ik dit wel korter wil ???
Thanks so far ...
Ik had misschien zelf ook kunnen zoeken wat betreft de koppeling alleen kon het niet vinden...
Eindelijk hij doet het ..(G25). Ik kan nu de koppeling in drukken om te schakelen.
Weet iemand misschien hoe je je stuur kan instellen op de ps3 kan nu heel mijn stuur rond draaien terwijl ik dit wel korter wil ???
Thanks so far ...
Ik had misschien zelf ook kunnen zoeken wat betreft de koppeling alleen kon het niet vinden...
Hmm, oké. Zal het vanavond nog ff snel proberen. Thanx.Chrasher schreef op zondag 30 maart 2008 @ 13:41:
[...]
Gewoon blijven proberen, de update gaat elke keer verder waar hij gebleven is (ook al lijkt dat niet zo). Mischien zit je al op 80%, maar is dat niet te zien.
Spel is voor de rest echt leuk. Klasse C al voltooid, nu bezig met B. Wil voor al die 4wd races een R8 kopen, maar die's best duur (166000, oké, lang niet zo duur als bijvoorbeeld een F2007).
En het is onmogelijk voor mij om met de Intergra in één rondje iedereen in te halen ( is een race in klasse B ). Blijf steeds op ongeveer de 11e plaats staan. Best balen.
Ik ben bij deze race elke keer 6e sneller lukt gewoon weg niet ????
iemand nog ideeen??? rij met een g25 stuur??
greetz Carlo
iemand nog ideeen??? rij met een g25 stuur??
greetz Carlo
Nope, mn hdready kan gewoon n input aan van 1080p en wel om de redenen die ik noemde. Zoals ik al uitlegde downscaled de tv t naar zn native resolutie van 1366x768.kbloem schreef op zondag 30 maart 2008 @ 17:30:
[...]
Als jij een HD-Ready TV hebt kan deze geen 1080p aan anders zou het toch wel een full-hd zijn? Als ik de 360 of ps3 op 1080p zet en je bevestigd die instelling dan geeft de tv gewoon keihard aan "not supported". 1080i kan wel maar ik heb liever progressive dan interlaced. Ik moet zeggen dat de ps3 wel beter met 1080i omgaat dan de 360....
Hoe rijdt gt5p eigenlijk ivm de f1 game van de ps3? Is dat ook n aanrader of moet ik die links laten liggen?
Een stuk minder realistisch. Ik heb de F1 2007 in GT5P nog niet, maar vergeleken met de A auto's die ik nu heb, is Formula One '06 wat meer Arcade.Ferry34 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 18:58:
[...]Hoe rijdt gt5p eigenlijk ivm de f1 game van de ps3? Is dat ook n aanrader of moet ik die links laten liggen?
Het is prima mogelijk, gewoon blijven oefenenSChief schreef op zondag 30 maart 2008 @ 18:37:
[...]
En het is onmogelijk voor mij om met de Intergra in één rondje iedereen in te halen ( is een race in klasse B ). Blijf steeds op ongeveer de 11e plaats staan. Best balen.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Goud met 1sec voorsprongSChief schreef op zondag 30 maart 2008 @ 18:37:
Dat rondje waar je iedereen moet in halen met die F430 is echt moeilijk
De Ford GT is echt niet onder controle te houden, zelfs TC en ASM helpen soms niet genoeg. De Mine's Skyline daarentegen
Op een gegeven moment kreeg ik een bmw 1 serie, iemand enig idee waarom?
Moet nog 1 race in A klasse en nog 7 in S klasse. Na de update voor de japanse versie kon ik meteen met de S klasse beginnen, toch maar eerst met C, B en A begonnen.
Het driften is wel moeilijker geworden vergeleken met GT:HD. Daar lukte het me om 13000 punten te halen, maar nu wist ik niet veel meer dan 5 a 6k te halen. Misschien nog een goeie drift auto kopen en afstellen, Blitz Skyline
En nu weer snel verder spelen
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Wow! Net eerste geworden op S4. Toen ik aan dit event begon hield ik amper de laatste auto bij. Ik vroeg me af hoe ik hier ooit brons zou gaan halen. En nu win ik met 7 seconden voorsprongen op nr 2.
Hmm.., oefening baart kunst zal ik dan maar zeggen hierbij. Trouwens, de fabrieksraces zijn ook wel erg leuk. Vooral met de Integra. Moet je 16 andere gaan inhalen op Daytona. 5 rondjes, jij begint als 16e.
Heb em al gehaald. Ik rij trouwens altijd handbak en professional, TC en ASM verschillen soms.
Slipstream + niet crashen tegen een ander = win... pak elk stukje slipstream wat je kan, dat scheelt weer (die wagen is moeilijk > 230 te schoppen)SChief schreef op zondag 30 maart 2008 @ 18:37:
[...]
Hmm, oké. Zal het vanavond nog ff snel proberen. Thanx.
Spel is voor de rest echt leuk. Klasse C al voltooid, nu bezig met B. Wil voor al die 4wd races een R8 kopen, maar die's best duur (166000, oké, lang niet zo duur als bijvoorbeeld een F2007).
Deze plek is te koop.
Die inhaalrace met de F430 is inderdaad best pittig. Gister eindelijk goud gehaald. Het wordt al iets makkelijker als je bedenkt dat je bochten gewoon mag afsnijden. Die laatste kronkelbocht kun je snoeihard afsnijden en dat scheelt al gauw 1-2 sec. Niet helemaal eerlijk, maar jaArm1n schreef op zondag 30 maart 2008 @ 20:09:
[...]
Goud met 1sec voorsprong![]()
Dat rondje waar je iedereen moet in halen met die F430 is echt moeilijk3de lukt wel redelijk maar eerste..
De Ford GT is echt niet onder controle te houden, zelfs TC en ASM helpen soms niet genoeg. De Mine's Skyline daarentegenProffesional mode alle hulpmiddelen uit en gaan met die banaan!
Op een gegeven moment kreeg ik een bmw 1 serie, iemand enig idee waarom?
Moet nog 1 race in A klasse en nog 7 in S klasse. Na de update voor de japanse versie kon ik meteen met de S klasse beginnen, toch maar eerst met C, B en A begonnen.
Het driften is wel moeilijker geworden vergeleken met GT:HD. Daar lukte het me om 13000 punten te halen, maar nu wist ik niet veel meer dan 5 a 6k te halen. Misschien nog een goeie drift auto kopen en afstellen, Blitz Skyline
En nu weer snel verder spelen

Die BMW 1 serie is een bonus auto die je krijgt als je (B?) klasse uitspeelt. Weet iemand toevallig of je nog een extra bonusauto of credits krijgt als je in een klasse alles op goud haalt?
Die F40 race viel me eigenlijk wel mee, de eerste keer derde geworden en nog niet verder geprobeerd. Moet nu nog twee S races. Fuji en Suzuka 700PP ik kom niet verder dan 6e 5e met R35 en mine's skyline, iemand tips voor een auto?Heerst schreef op maandag 31 maart 2008 @ 08:39:
Die inhaalrace met de F430 is inderdaad best pittig. Gister eindelijk goud gehaald. Het wordt al iets makkelijker als je bedenkt dat je bochten gewoon mag afsnijden. Die laatste kronkelbocht kun je snoeihard afsnijden en dat scheelt al gauw 1-2 sec. Niet helemaal eerlijk, maar ja. Nu nog de inhaalrace in de S klasse (met de F40). Die is pas echt frustrerend. Vooral omdat de baan zo smal is en je tegenstanders het liefst met z'n drieen naast elkaar door de bochten gaan. Collision penalty ahoy!
Ik moet nogAnoniem: 50825 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 20:14:
Wow! Net eerste geworden op S4. Toen ik aan dit event begon hield ik amper de laatste auto bij. Ik vroeg me af hoe ik hier ooit brons zou gaan halen. En nu win ik met 7 seconden voorsprongen op nr 2.
S-4
S-6
S-7
S-10
Hoe ben je eerste geworden op S4 ? Welke auto ?
ehm ik vind de f2007 in gt5:p toch wel erg onrealistisch hoor. Hij plakt veel te veel aan de weg en is veeeeel te makkelijk te controleren. Met alles uit rijd je nog met 2 vingers in je neuszAo schreef op zondag 30 maart 2008 @ 19:26:
[...]
Een stuk minder realistisch. Ik heb de F1 2007 in GT5P nog niet, maar vergeleken met de A auto's die ik nu heb, is Formula One '06 wat meer Arcade.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Deze game van het weekend ook aangeschaft. Hieronder mijn bevindingen:
- Ziet er ontzettend mooi uit! ( zelfs op mijn CRT puist breedbeeld tv )
- Een echt Gran Turismo gevoel
- Ondank dat het een voorproefje is genoeg te doen/halen/unlocken
- Ferrari
Gisteravond ook nog een tijdje geprobeerd om met mijn capuccino 1:30.00 te halen maar het lijkt wel onmogelijk, ik ben in deze GT voor het eerst handmatig aan het schakelen en ik denk dat dit wel beter is om snellere tijden te halen maar ik blijf het verdomde lastig vinden
- Ziet er ontzettend mooi uit! ( zelfs op mijn CRT puist breedbeeld tv )
- Een echt Gran Turismo gevoel
- Ondank dat het een voorproefje is genoeg te doen/halen/unlocken
- Ferrari
Gisteravond ook nog een tijdje geprobeerd om met mijn capuccino 1:30.00 te halen maar het lijkt wel onmogelijk, ik ben in deze GT voor het eerst handmatig aan het schakelen en ik denk dat dit wel beter is om snellere tijden te halen maar ik blijf het verdomde lastig vinden
Ferrari F430 '06 gebruik ik ervoor.Anoniem: 125123 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 09:31:
[...]
Ik moet nog
S-4
S-6
S-7
S-10
Hoe ben je eerste geworden op S4 ? Welke auto ?
Om deze race te winnen moest ik in / na de eerste bocht de eerste auto ingehaald hebben.
En verder:
spoiler:
Na het grote stuk over de kombaan (halverwege de ronde) komt er een bocht naar links waar je hard voor in de remmen moet, dan een klein stukje rechtdoor en dan rechts + links weer de kombaan op (snap je welk stuk in bedoel?) die twee bochten kan je sneller door dan ik in eerste instantie dacht. Hier is dus nog wel wat tijd te winnen
Verder een kwestie van remmen en sturen in de hele scherpe bochten, op zo'n manier dat je vol accelererend eruit kan komen zonder dat je van je gas af hoeft.
Als S4 niet lukt, kan ik vanavond wel ff een guide neerzetten, exact per bocht enzo, en welke instellingen ik gebruik voor de auto.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 50825 op 31-03-2008 10:05 ]
1:39 bedoel je denk ik?Nippletwister schreef op maandag 31 maart 2008 @ 09:36:
Zowiezo handmatig schakelen ja; en alle TCS en hulp uitzetten. Dan zorgen dat je in aanloop naar je snelle ronde ca. 1 auto voor je hebt en 1 of 2 achter je zodat je genoeg mogelijkheid tot slipstreamen hebt...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dit weekend hem ook gehaald (kon mij niet houden al ben ik nog maar 6% ver in GT4).
Ben wel tevreden moet ik zeggen, mooie game die op het eerste zicht uitgebreider is dan ik dacht (wordt die 40 euro nog gerachtvaardigd - trouwens waarom deze game voor 40 euro op PSN store uitbrengen als je hem in de winkel voor iets minder kan halen????).
Online wel nog enkele bedenking (tag= Ekfad; ID = VID SID Ekfad), ik kan niet begrijpen waarom ze in die beginnersraces niet ervoor zorgen dat alle auto's transparant ghost zijn. Zo vermijdt je toch die zinloze beukboel? Anderzijds wel zo fijn als je eerste wordt. Nu, gelukkig valt het nog redelijk mee, tot nu toe slechts een paar "slechte verliezers" tegengekomen en die kan je dan nog redelijk verschalken in het bochtenwerk als je wat handig bent.
Ik vroeg mij wel af waar de rijlicenties naar toe zijn (ook al was dat dikke shit, nu mis ik het wel
)en zijn er ook die al ergens de mogelijkheid hebben gevonden om statistieken op te halen? (gewonnen races enzo ...)
Hoop dat er in de toekomst een mogelijkheid komt een zelf online races op te zetten en vrienden uit te nodigen.
Ohja (edit), ook de willekeur van het uitdelen van straftijden moet nog aangepakt worden, beuken er achter tegen mij aan krijg ik de straftijd??? en ik heb zo de indruk dat er ook nog niet echt een duidelijke lijn getrokken is bij het transparant worden van wagens
Ben wel tevreden moet ik zeggen, mooie game die op het eerste zicht uitgebreider is dan ik dacht (wordt die 40 euro nog gerachtvaardigd - trouwens waarom deze game voor 40 euro op PSN store uitbrengen als je hem in de winkel voor iets minder kan halen????).
Online wel nog enkele bedenking (tag= Ekfad; ID = VID SID Ekfad), ik kan niet begrijpen waarom ze in die beginnersraces niet ervoor zorgen dat alle auto's transparant ghost zijn. Zo vermijdt je toch die zinloze beukboel? Anderzijds wel zo fijn als je eerste wordt. Nu, gelukkig valt het nog redelijk mee, tot nu toe slechts een paar "slechte verliezers" tegengekomen en die kan je dan nog redelijk verschalken in het bochtenwerk als je wat handig bent.
Ik vroeg mij wel af waar de rijlicenties naar toe zijn (ook al was dat dikke shit, nu mis ik het wel
Hoop dat er in de toekomst een mogelijkheid komt een zelf online races op te zetten en vrienden uit te nodigen.
Ohja (edit), ook de willekeur van het uitdelen van straftijden moet nog aangepakt worden, beuken er achter tegen mij aan krijg ik de straftijd??? en ik heb zo de indruk dat er ook nog niet echt een duidelijke lijn getrokken is bij het transparant worden van wagens
[ Voor 10% gewijzigd door Ekfad op 31-03-2008 11:22 ]
Ik moet alleen nog de laatste S 700PP race rijden. Eerst even wat geld verdienen voor een leuk autotje.
Met welke race sparen jullie trouwens geld op? Ik doe het met de F430 inhaal race, deze is erg makkelijk en maar 1 ronde
Met welke race sparen jullie trouwens geld op? Ik doe het met de F430 inhaal race, deze is erg makkelijk en maar 1 ronde
Ik hoop ook dat er een soort van online kampioenschappen komen. M.a.w. de online mogelijkheden mogen nog wel wat uitgebreid worden wat mij betreft.
Iemand een idee wat de online plannen zijn voor GT?
Iemand een idee wat de online plannen zijn voor GT?
Het is niet alleen in beginners waar je gebeukt wordt, tijdje nu die uitdagende (tot 500 tuning) en die zware races gedaan (tot 650 tuning) op London en Fuji, zelfde verhaal. Zeker op londen in die eerste haarspeldbocht nonstop geram op elkaar.
Toch bevalt het nog enorm, hopelijk verbeteren ze wel de detectie van 'strafpunten'.
En ik weet totaal niet hoe ik mensen toevoeg aan friends
Toch bevalt het nog enorm, hopelijk verbeteren ze wel de detectie van 'strafpunten'.
En ik weet totaal niet hoe ik mensen toevoeg aan friends

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Eens! En dit komt er gelukkig ook. Ik weet alleen nog niet wanneer dat komt.Ekfad schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:14:
Ja dat is echt te erg. Ook bij de S-klasse races gebeurt dit. Neem ik de bocht perfect maar wordt ik aangereden door een tegenstander, dan krijg ik af en toe toch straf.Ohja (edit), ook de willekeur van het uitdelen van straftijden moet nog aangepakt worden, beuken er achter tegen mij aan krijg ik de straftijd???
Anoniem: 107573
Hoeveel levert dat op per overwinning?KappeNou schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:22:
Ben ik net 2 dagen GT5:P verslaafd begeeft m'n PS3 het
, speelt geen discs meer af,
Dat word morgen opsturen en we zien wel hoe lang het duurt.

Dat word morgen opsturen en we zien wel hoe lang het duurt.
| Youtube |
Iemand enig idee hoe je de stuur uitslag aanpas met de g25 en ps3 gt5p??
ik moet nu heel erg ver draaien ??
greetz Carlo
greetz Carlo
20.000 in 2 minutenAnoniem: 107573 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:27:
[...]
Hoeveel levert dat op per overwinning?. Ik spaar geld op door online te racen. Als het meezit eindig ik meestal wel bij de eerste 3.
(3de plek is ook nog 10.000)
Anoniem: 230486
dat is de ideale manier om snel geld te verdienen.. die race is nu echt een eitje... waar ik omenteel vast mee zit is de fuji race in de S-klasse...4e lukt me maar 3e is voor mij onmogelijk.. welke auto gebruiken jullie daar??? (race S-7) Verder even een statement: die "scheidsrechter" voor botsen e.d. is soms echt te belachelijk voor woorden,.... heel erg frustrerendAnoniem: 50825 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 20:14:
Kan nog erger, heel makkelijkAnoniem: 230486 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:57:
Verder even een statement: die "scheidsrechter" voor botsen e.d. is soms echt te belachelijk voor woorden,.... heel erg frustrerend
Pak de F2007 (mocht je die hebben) en doe de C of B-klas sunday cup. Rijdende start, nog voordat je uberhaubt zelf mag rijden ram je al vol op de auto voor je.. hoppa penalty
Helaas zijn er nog geen online races die je zelf kan opzetten, maar mischien kunnen we wel regelmatig voor een avond een online event kiezen waar we dan met z'n allen naar toe gaan. De kans dat we elkaar tegenkomen is dan erg groot.
Weet niet hoever iedereen is met het behalen van de C-B-A klassen, want de Intermediate en Proffesional online races zijn alleen te spelen als je de A klasse hebt afgerond. (min. brons)
Zullen we voor vanavond 20:00H eens een race uitzoeken uit de lijst?
Beginner, Intermediate of meteen Proffesional?
Suggesties? Zullen we beginnen met een Intermediate race?
Weet niet hoever iedereen is met het behalen van de C-B-A klassen, want de Intermediate en Proffesional online races zijn alleen te spelen als je de A klasse hebt afgerond. (min. brons)
Zullen we voor vanavond 20:00H eens een race uitzoeken uit de lijst?
Beginner, Intermediate of meteen Proffesional?
Suggesties? Zullen we beginnen met een Intermediate race?
[ Voor 9% gewijzigd door Chrasher op 31-03-2008 12:38 ]
PSN-id: Chrasher
Is dat goedkoop? Wat is de normale prijs?scorpie schreef op zondag 30 maart 2008 @ 10:50:
Hmm ik heb de 27e het spel besteld bij play.com, krijg netjes orderbevestiging, en nu ik even m'n status wilde bekijken (kijken of ze alweer stock hebben), zie ik ineens dat hij in prijs is verlaagd naar 25,49 (euro).
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Eindlijk kan ik pro races online spelen en moet toch wel zeggen dat daar een stuk netter wordt geraced en niet zo'n beuk festijn is als de beginners races.
Ook zijn de geld prijzen degeljk bij de pro races, als je een race met 12 spelers doet krijg je als 6e nog steed 10.000.
Nu ff sparen voor een R8
.
Ook zijn de geld prijzen degeljk bij de pro races, als je een race met 12 spelers doet krijg je als 6e nog steed 10.000.
Nu ff sparen voor een R8
Ik hoef maar max 270 graden te draaien vanuit midden positie, beetje normale race niet verder dan 180 graden (high speedway amper 90graden). Lijkt aardig synchroom met het stuurtje vanuit cockpit view, mischien is het afhankelijk welke auto je rijd?Anoniem: 249597 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:48:
greetz Carlo
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 31-03-2008 13:05 ]
20K. Wat win je met online racen dan?Anoniem: 107573 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:27:
[...]
Hoeveel levert dat op per overwinning?. Ik spaar geld op door online te racen. Als het meezit eindig ik meestal wel bij de eerste 3.
Met die F430 race moet je trouwens in het begin bij de eerste bocht die soort van pitstraat letterlijk inknallen. Meteen naar je 2 terug schakelen en dan kom je vervolgens voor of achter die F40 uit. Daarna gewoon het truukje op het einde doen en je hebt altijd 20K in 2 min
in het hoofd menu van de game zit ergens de optie Options or Menu of iets in die richting.Anoniem: 249597 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:48:
greetz Carlo
Daar kun je instellingen aanpassen (zoals HP of PK KM/h of MP/h etc) daar zag ik ook opties voor die sturen maar heb niet gechecked hoe ver die instellingen daarvoor gaan.
De normale prijs bij play.com was 27.99 ofzo. Maar nu is hij op m'n bestelling dus ineens verlaagd naar 25.49. Denk omdat ze hem wat later binnenkrijgen (alhoewel, daar kreeg ik ook al vouchers voor, voor little big planet...).
Nouja het zal allemaal wel, voorlopig toch nog geen tijd om te spelen ;p
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
De G25 staat daar niet tussen, kan enkel de knoppen aanpassenDeadsy schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:28:
[...]
in het hoofd menu van de game zit ergens de optie Options or Menu of iets in die richting.
Daar kun je instellingen aanpassen (zoals HP of PK KM/h of MP/h etc) daar zag ik ook opties voor die sturen maar heb niet gechecked hoe ver die instellingen daarvoor gaan.
Misschien heb je de instellingen op standaard staan ipv proffesional, of de F1 is gewoon makkelijk te besturen, ik heb iig wel veel moeite met de ford GT en F40, daarmee kan je bijna geen gas geven in bochten..Phusebox schreef op maandag 31 maart 2008 @ 09:31:
[...]
ehm ik vind de f2007 in gt5:p toch wel erg onrealistisch hoor. Hij plakt veel te veel aan de weg en is veeeeel te makkelijk te controleren. Met alles uit rijd je nog met 2 vingers in je neus
Is trouwens ergens te zien hoeveel procent van de game je hebt uitgespeeld?
Vind trouwens wel dat er wat meer afwisseling in de events had mogen zijn. Ik kan me nog herinneren van GT3 dat je events had waarbij je moest slalommen en dat er remproeven waren, en volgens mij ook dat er een topsnelheid test was ofzo (de bocht uit en dan de hoogste snelheid behalen op een bepaald punt) ...
Vind trouwens wel dat er wat meer afwisseling in de events had mogen zijn. Ik kan me nog herinneren van GT3 dat je events had waarbij je moest slalommen en dat er remproeven waren, en volgens mij ook dat er een topsnelheid test was ofzo (de bocht uit en dan de hoogste snelheid behalen op een bepaald punt) ...
Klopt de meeste stuurtjes van logitech staan er in behalve de g25!!!!!SinergyX schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:35:
[...]
De G25 staat daar niet tussen, kan enkel de knoppen aanpassen
wtf het top model van logitech verwerken ze niet in de game???
iemand nog andere ideeen om de uitslag van het stuur te verkleinen???
draaie me nu een ons!!!
greetz Carlo
Owja, das waar.Anoniem: 244919 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:09:
dat waren de license tests. Dit zijn meer races.
Kom zoiets terug in GT5 final?
Is jou uitslag dan zo enorm? Ga in cockpit mode en kijk of je stuur gelijk gaat aan de 'handjes', die F2007 bijvoorbeeld gaat je stuur maar tot 180 graden (je kan gewoon doordraaien maar helpt niet) en je 'virtuele stuur' gaat evenredig mee.
En anders hopen dat later G25 ook wordt toegevoegd
Vast wel.Anoniem: 50825 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:12:
[...]
Owja, das waar.
Kom zoiets terug in GT5 final?
De handjes in de cockpit mode gaan wel gelijk mee, maar als ik gespint ben is het vervelend dat ik niet weet wanneer ik maximaal stuur?? ivm draaien.SinergyX schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:15:
Is jou uitslag dan zo enorm? Ga in cockpit mode en kijk of je stuur gelijk gaat aan de 'handjes', die F2007 bijvoorbeeld gaat je stuur maar tot 180 graden (je kan gewoon doordraaien maar helpt niet) en je 'virtuele stuur' gaat evenredig mee.
Is makkelijker als je dit kan aanpassen?
greezt carlo
Wellicht komt dit gewoon weer terug in GT5, vergeet niet dat di Prologue isAnoniem: 50825 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:08:
Is trouwens ergens te zien hoeveel procent van de game je hebt uitgespeeld?
Ik hoop het uiteraard wel want het waren leuke challenges.
Wat ik me afvraag,
Al die mensen die GT5 met een stuurtje spelen, zitten jullie achter een bureau (en heb je dus de PS3 aan een tft hangen) of speel je op een of andere manier vanaf de bank met een stuurtje
Al die mensen die GT5 met een stuurtje spelen, zitten jullie achter een bureau (en heb je dus de PS3 aan een tft hangen) of speel je op een of andere manier vanaf de bank met een stuurtje
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Vraag ik me ook af, mijn PS3 staat gewoon bij mij in de woonkamer dus het is niet echt een leuk gezicht om al die poespas in je woonkamer te hebben staan.Chaoss schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:47:
Wat ik me afvraag,
Al die mensen die GT5 met een stuurtje spelen, sitten jullie achter een bureau (en hebje dus de PS3 aan een tft hangen) of speel je op een of andere manier vanaf de bank met een stuurtje
psies en het aantrekkelijke van een Ps3 is toch datje lekker in full-HD kunt gamen op een 37"+ tv, beetje zonde om dan achter een bureau te gaan zitten met een 17-22"tft.
maar sowieso met een stuurtje spelen vanaf de bank lijkt me ook niet echt mogelijk
maar sowieso met een stuurtje spelen vanaf de bank lijkt me ook niet echt mogelijk
Zit nu met een PlaySeat te spelen op een 36" CRT, dat is al feest. Binnenkort even een 50" FullHD Plasmaatje kopen en dan helemaal in de hemel zijn
Nickname does not reflect reality
Ik heb een zelfbouw werk die initieel volledig demonteerbaar zou zijn, maar nu tijdelijk helemaal vastgeschroeft is. Burostoel van 2de PC op laagste stand ervoor en rijden maar 
(totale ruimte gok 90 x 65cm voor de 'houder' en nog een 40-60 cm voor de stoel)
edit: mijne staat btw in de slaapkamer.
Verder, volgens mij heeft elk gangbaar racestuur ook gewoon een D-pad, daarmee kan je gewoon links en rechts kijken. Of eerste bocht gewoon behind-view gebruiken, daarna terug schakelen naar cockpit view.
(totale ruimte gok 90 x 65cm voor de 'houder' en nog een 40-60 cm voor de stoel)
edit: mijne staat btw in de slaapkamer.
Verder, volgens mij heeft elk gangbaar racestuur ook gewoon een D-pad, daarmee kan je gewoon links en rechts kijken. Of eerste bocht gewoon behind-view gebruiken, daarna terug schakelen naar cockpit view.
[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 31-03-2008 15:19 ]
Dit is een Forza 2 setup die mogelijk is:

Dit is ook de enige manier voor een racegame om het beuken in bochten te verminderen. Spelend op 1 Monitor (wat we allemaal doen hier denk ik
), is het gewoon lastig. Je kijkt namelijk wel voor je, maar heel erg beperkt naast je. Als er 8 auto's op een bocht afgaan, en geen van die bestuurders kijkt naar links of rechts dan gaat het gewoon fout. De ene keer erger dan de ander, maar er is niet heel veel aan te doen.
Er zijn dus 3 mogelijkheden:

Dit is ook de enige manier voor een racegame om het beuken in bochten te verminderen. Spelend op 1 Monitor (wat we allemaal doen hier denk ik
- Allemaal 3 HDTV's aanschaffen (weet niet of die mogelijkheid voor GT5 gaat komen)
- Ghosts in de eerste ronde/bocht
- Accepteren dat het mis kan gaan
Ik hou het toch maar op racen vanaf mijn luie bank met een controllertje in de hand
Zolang ik niet beter weet weet ik ook niet wat ik mis
euhm jah leuk!
maar ik denk niet dat de gemiddelde gamert DAT in zijn huiskamer heeft staan
wat ik me gewoon afvraag is hoe de gamers onder ons GT5 spelen in de huiskamer?
-gewoon met ps3 controller
-een of andere oplossing met stuurtje
in een slaapkamer zijn er vaak wel andere oplossingen, maar daar heb ik even neits aan
in een slaapkamer zijn er vaak wel andere oplossingen, maar daar heb ik even neits aan
Optie 4:PWM schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:14:
[afbeelding]
Dit is ook de enige manier voor een racegame om het beuken in bochten te verminderen. Spelend op 1 Monitor (wat we allemaal doen hier denk ik), is het gewoon lastig. Je kijkt namelijk wel voor je, maar heel erg beperkt naast je. Als er 8 auto's op een bocht afgaan, en geen van die bestuurders kijkt naar links of rechts dan gaat het gewoon fout. De ene keer erger dan de ander, maar er is niet heel veel aan te doen.
- Allemaal 3 HDTV's aanschaffen (weet niet of die mogelijkheid voor GT5 gaat komen)
TrackIR ondersteuning.
Sowieso weet ik niet of 3 HDTV's werkt, de PS3 moet die TV's namelijk vertellen dat ze niet de standaard view en FOV laten zien.
Zou wel balen zijn als je ze koopt en het dan niet blijkt te werken.
Overigens ben ik een fervent racesimmert op de PC. Daar valt het beuken enorm mee als je in een league rijdt met een beetje niveau. De mensen daar kijken goed genoeg in hun spiegels om close racing zonder ongelukken mogelijk te maken. Dat zou met GT5 ook moeten kunnen.
Knopjes toewijzen aan naar links en naar rechts kijken zou trouwens veel helpen. Zit dat in de Prologue?
Gewoon met de controller op de bank liggen hier, en als ik online race ga ik meestal wel zitten.
Weet iedereen trouwens dat je nu dus wel kan rondkijken in de cockpit-view en naar links en naar rechts kan kijken in de andere views? Kwam ik pas laatst achter, speel nu altijd cockpit view
, heb vierkantje en rondje op rechts en links gezet, moet nog kijken of je als je op analoge stick zet of je dan ook een beetje kan kijken, zal wel niet.
Weet iedereen trouwens dat je nu dus wel kan rondkijken in de cockpit-view en naar links en naar rechts kan kijken in de andere views? Kwam ik pas laatst achter, speel nu altijd cockpit view
Met drie ps2's kon het met GT4 ookPWM schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:14:
[afbeelding]
Dit is ook de enige manier voor een racegame om het beuken in bochten te verminderen. Spelend op 1 Monitor (wat we allemaal doen hier denk ik), is het gewoon lastig. Je kijkt namelijk wel voor je, maar heel erg beperkt naast je. Als er 8 auto's op een bocht afgaan, en geen van die bestuurders kijkt naar links of rechts dan gaat het gewoon fout. De ene keer erger dan de ander, maar er is niet heel veel aan te doen.
Met het stuur speel ik achter een bureau op een 22" samsung TFT scherm. Dat is groot zat als je zo dichtbij zit.Chaoss schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:16:
euhm jah leuk!maar ik denk niet dat de gemiddelde gamert DAT in zijn huiskamer heeft staan
![]()
Zonder stuur gewoon achter een 40" full HD scherm
Ik heb ff gauw een plankje die uitschuift met pootjes gemaakt voor mun stuur onder de tafel waar mun TV op staat.Chaoss schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:47:
Wat ik me afvraag,
Ik zit nu in een bureaustoel met mun neus op mun 32" hdready tv, total immersion als je het mij vraagt, nog nooit zo lekker geraced( normaal speel ik rfactor op mun 22" tft achter mun bureau).
Als ik klaar met racen ben ff het plankje inschuifen gordijntje dicht en het ziet er weer strak uit.
Ik heb zelf n tafeltje gemaakt op de juiste hoogte, zodat ik heerlijk op mn 2-zitsbankje kan racen. Zit niet in de huiskamer, dat scheelt.Chaoss schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:51:
psies en het aantrekkelijke van een Ps3 is toch datje lekker in full-HD kunt gamen op een 37"+ tv, beetje zonde om dan achter een bureau te gaan zitten met een 17-22"tft.
Helaas geen ruimte voor zo'n racestoel.
Ik heb mijn G25 op een plank gemaakt met 2 poten ... zit nu op de bank de racen met een biertje in de hand .....
Prachtige opstelling!PWM schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:14:
[afbeelding]
Er bestaat trouwens voor de pc n apparaat waarmee je wèl de bocht in kan kijken.
Je zet dan n petje op met reflectoren en t apparaat dat op de pc is geinstalleerd heeft censoren. Wanneer jij de bocht in wilt kijken en je hoofd iets naar rechts draait, dan draait t beeld op je scherm ook die richting op. Het neemt dus de functie over vd stick waarmee je normaal om je heen zou kunnen kijken, maar aangezien je geen handen vrij hebt ...
Ik post de link vanavond wel, hopelijk komt er ook zoiets voor consoles.
This comment is worthless without pics!!!Anoniem: 249597 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:28:
Ik heb mijn G25 op een plank gemaakt met 2 poten ... zit nu op de bank de racen met een biertje in de hand .....
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Jaja....
Ook de combi van GT5 en G25
Super combi vooral als je alles uit zet en realism op professional zet
Ik merk alleen dat de stuur niet 100% 1op1 is met de "virtuele" stuur van een auto.
Bijvoorbeeld:
Ik moet in werkelijkheid verder dan 180graden draaien om de virtuele stuur 180graden te zien draaien.
Is dit ergens in een instellingte wijzigen?
Ik weet wel dat de knoppen van de G25 onder de DFP komen toch?
Ook de combi van GT5 en G25
Super combi vooral als je alles uit zet en realism op professional zet
Ik merk alleen dat de stuur niet 100% 1op1 is met de "virtuele" stuur van een auto.
Bijvoorbeeld:
Ik moet in werkelijkheid verder dan 180graden draaien om de virtuele stuur 180graden te zien draaien.
Is dit ergens in een instellingte wijzigen?
Ik weet wel dat de knoppen van de G25 onder de DFP komen toch?
Zoals ik al eerder aangaf, TrackIR.Ferry34 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:32:
[...]
Prachtige opstelling!
Er bestaat trouwens voor de pc n apparaat waarmee je wèl de bocht in kan kijken.
Je zet dan n petje op met reflectoren en t apparaat dat op de pc is geinstalleerd heeft censoren. Wanneer jij de bocht in wilt kijken en je hoofd iets naar rechts draait, dan draait t beeld op je scherm ook die richting op. Het neemt dus de functie over vd stick waarmee je normaal om je heen zou kunnen kijken, maar aangezien je geen handen vrij hebt ...
Ik post de link vanavond wel, hopelijk komt er ook zoiets voor consoles.
Yep! Ik las t net en wilde al editten dat je t zei!
Zou handig zijn als t kon met n console
[ Voor 3% gewijzigd door Ferry34 op 31-03-2008 16:48 ]
Ze komen er morgen aan .....!!!!King Dingeling schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:33:
[...]
This comment is worthless without pics!!!
Grrrrrrrrr moet alleen S:10 nog....
En gehaald! Met de GT40 Spec II test car lukte het ineens wel. Nu mag ik gaan sparen voor de F2007
En gehaald! Met de GT40 Spec II test car lukte het ineens wel. Nu mag ik gaan sparen voor de F2007
[ Voor 62% gewijzigd door ISaFeeliN op 31-03-2008 18:20 ]
vraagje: met welke auto('s) hebben julliue de races in de p700 serie in de s-klasse gehaald???? ik kom er maar niet doorheen!!!
veel met de Nissan R35 GT, later ook met de R34, die is ook best OK.Anoniem: 230486 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:46:
vraagje: met welke auto('s) hebben julliue de races in de p700 serie in de s-klasse gehaald???? ik kom er maar niet doorheen!!!
Pff, wat wordt ik moe van de penalties die gegeven worden soms.. 
Als je iemand voorbij bent en vervolgens de bocht insnijdt, dan zou ik iemand rammen? Nee; hij moet in de ankers.
Krijg je een zetje, waardoor je de muur raakt? Dat mag niet! Jemig..
Maargoed
Met welke auto's hebben jullie de 630punten races gehaald?
Als je iemand voorbij bent en vervolgens de bocht insnijdt, dan zou ik iemand rammen? Nee; hij moet in de ankers.
Krijg je een zetje, waardoor je de muur raakt? Dat mag niet! Jemig..
Maargoed
Mag ik jou instellingen overnemen ? Zet anders even je DM aan.Anoniem: 50825 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:04:toon volledige bericht
[...]
Ferrari F430 '06 gebruik ik ervoor.
Om deze race te winnen moest ik in / na de eerste bocht de eerste auto ingehaald hebben.
En verder:
spoiler:Na het grote stuk over de kombaan (halverwege de ronde) komt er een bocht naar links waar je hard voor in de remmen moet, dan een klein stukje rechtdoor en dan rechts + links weer de kombaan op (snap je welk stuk in bedoel?) die twee bochten kan je sneller door dan ik in eerste instantie dacht. Hier is dus nog wel wat tijd te winnen
Verder een kwestie van remmen en sturen in de hele scherpe bochten, op zo'n manier dat je vol accelererend eruit kan komen zonder dat je van je gas af hoeft.
Als S4 niet lukt, kan ik vanavond wel ff een guide neerzetten, exact per bocht enzo, en welke instellingen ik gebruik voor de auto.
Ik kan echt niet tunen
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar bij mij kunnen m'n ogen onafhankelijk van mijn hoofd draaien.-Sander schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:05:
[...]
Heel handig ja, wanneer je dan opzij kijkt kijk je naast je TV/monitor.
Maar zonder gekheid, het is iets waar je verbazingwekkend snel aan went.
Zo net even de laatste S race gereden. Dat is die 700PP race. Heb ik met de mine's skyline gedaan. Lekker die camber afgesteld en de ride hight en hij rijd fantastisch. Wel een paar keer over moeten doen aangezien je al die maloten bots moet inhalen die ineens gaan remmen en midden op de weg zijn gecrashed etc.. 1 keer helemaal uitgereden en offcourse goud met 0,5sec voorsprong.
wat waren in godsnaam je instellingen.... ik kan helemaal niks met die mine....moet de laatste 2 700 nog doenKappeNou schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:47:
Zo net even de laatste S race gereden. Dat is die 700PP race. Heb ik met de mine's skyline gedaan. Lekker die camber afgesteld en de ride hight en hij rijd fantastisch. Wel een paar keer over moeten doen aangezien je al die maloten bots moet inhalen die ineens gaan remmen en midden op de weg zijn gecrashed etc.. 1 keer helemaal uitgereden en offcourse goud met 0,5sec voorsprong.
waar kan je je auto afstellen/tunen
ik ben het niet tegen gekomen, of ik ben scheel (maar dat denk ik niet)
Verschil tussen PSN versie en Bluray versie:
- Schijfgebruik, dit komt omdat op de Bluray versie de GT-TV filmpjes al erop staan.
Echter bij de installatie kopieert hij alle filmpjes mee, dit kun je zelf later handmatig verwijderen. Je kan pas een film bekijken(of verwijderen) als je hem geunlocked hebt.
Bij de PSN versie moet je deze filmpjes downloaden.
- Schijfgebruik, dit komt omdat op de Bluray versie de GT-TV filmpjes al erop staan.
Echter bij de installatie kopieert hij alle filmpjes mee, dit kun je zelf later handmatig verwijderen. Je kan pas een film bekijken(of verwijderen) als je hem geunlocked hebt.
Volgens mij zijn het alleen maar de Opening en Creditsfilmpjes, meer zullen er zeker niet opstaan. Hopen dat iemand dat beyond the apex filmpje van de Amerikaanse kan rippen en op youtube oid zetten het leek me nu boeiend.
Anoniem: 244919
Op welke manier unlock je die filmpjes dan ?Anoniem: 125123 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:34:
Verschil tussen PSN versie en Bluray versie:
Dit topic is gesloten.