@Lady_moonlight: Het valt me op dat je erg veel vraagt over dingen die gewoon te vinden zijn op google en dat je er zelf niet erg veel energie in steekt. Als ik jou was zou ik mijn algemen kennis proberen wat op te schroeven door bovengenoemde boeken bijvoorbeeld eens te lezen of dingen te zoeken via google of dit forum natuurlijk: zo wordt het veel leuker omdat meer begrip van dingen meestal meer plezier oplevert. Jouw vragen zijn niet te beantwoorden, bijvoorbeeld "ik moet een telemacro hebben" is afhankelijk van zoveel dingen die persoonlijk zijn (budget, onderwerp etc.) Voorbeelden van de macro functie van de 70-300 APO moeten te vinden zijn op google, zoek ze op zou ik zeggen!
EDIT: ook is het ongewenst om je post weg te halen, nu weet niemand meer waar deze discussie over gaat met als gevolg dat deze "fout" nog een keer herhaald kan worden door een andere user. Ik zie nu na even verder kijken dat je al je posts heb weg gehaald, vreemd hoor.
EDIT: ook is het ongewenst om je post weg te halen, nu weet niemand meer waar deze discussie over gaat met als gevolg dat deze "fout" nog een keer herhaald kan worden door een andere user. Ik zie nu na even verder kijken dat je al je posts heb weg gehaald, vreemd hoor.
[ Voor 16% gewijzigd door Moby op 08-05-2008 15:24 ]
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme