* Grozno voegt zich bij leonpwner1
Mooi, ietwat warrig, verhaal, maar wat wil je hier nou mee zeggen?
Nee Leon. Ik loop veel meer voor op jullie, voor de economie, ik blijf niet bij de zelfde vragen hangen. Ik weet ongeveer hoe het werkt, de auto en de silicon markt zijn erg smerig. Lach me rot om welke reclame dan ook.
In je eentje voorlopen op de economie, daar schiet je helaas niets mee op. Je moet zorgen dat je iedereen mee krijgt voor een verandering, maar op dat moment loop je niet meer voor. Dan ben je weer deel van de massa

Ik zie volwassen mannen giechelen wanneer ze merken dat ze opscheppen met hun nieuwe telefoon, en het van hun zelf zeggen, je kunt het ook intresse delen noemen, sommige mensen zijn nou meer bezig met hun image, patseren

Hier kan ik helaas geen pap van maken...
Zal ik dan daar dan ook maar aan gaan beginnen? Dan zijn jullie niks meer..

Lol en ik heb ze nog geprobeerd te leren wat muziek maken is..krijg je er niet in helaas.
En waarom zijn wij niks meer als jij met iets begint te patsen?
Omdat jij zoveel beter kan patsen dan wij, waardoor we zwaar onder de indruk zijn van jouw geweldig pats kwaliteiten?
Ik ben tot nu toe niet echt onder de indruk moet ik zeggen...
Tech is leuk, maar het is voor het grootste gedeelte allemaal marketing, sommige van jullie zijn pionnen, de meeste draven mee en kopen.
Hé, de definitie van consument! Helemaal zelf bedacht?
Wil je zeggen dat jij niet consumeert? Lijkt me toch sterk.
Hopen dat AMD terug komt bla..enz alsof die weg zullen gaan..nooit...anders een goede overname door andere paarden..niemand zou dat laten gaan met genoeg kapitaal..ik niet iig
We hebben het hier niet om of AMD terugkomt of niet, het in dit topic om het discusiëren over wat AMD/ATI heeft gedaan en gaat doen.
Ga de mens in gedrag na, economie is de mens, pshychologisch geld verplaatsen. Dus dat is allemaal niet zo moeilijk. Ik wil gewoon dat dit allemaal veel sneller gaat.

Jullie blijven hangen en kiezen daarvoor want jullie worden constant opgegeild, kopen kopen kopen..lenen..hypotheken..verzekeringen... Je moet gewoon weten wat het echte leven inhoud. Dan heb je die shit niet nodig...sterker..dan is het allemaal veel mooier..en wil echte voortuitgang ziech ontplooien..we hangen te still..
Het echte leven houdt helemaal niets in, aan het eind ga je dood
En ondertussen kun je maar beter zoveel mogelijk opgegeild worden, dan heb je ten minste nog een beetje plezier.
Jullie krijgen ook geen bevrediging, kijk nou naar CJ, die vind het geweldig, en hoeft niet 88 X2 kaarten te bezitten om zich zeker te voelen..weet niet wat die van AMD/ATI daarnaast krijgt, dat terzijde

88 X2 kaarten heeft niemand nodig denk ik, wij zijn al bevredigd doordat we ons ondere andere in dit topic met onze hobby bezig kunnen houden.
Genoeg gepreekt, hf tweaking speculating, buying, gaming and enjoying.
Als je wat minder nogdig hebt, is het allemaal veel meer waard

Is het niet zo dat als je weinig hebt, je daar automatisch meer waarde aan hecht
Zoals Cassius zegt, back ontopic!
[
Voor 192% gewijzigd door
Grozno op 08-04-2008 15:35
]