Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjoekie schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 19:32:
[...]

Via de config kun je van alles instellen. Hij staat onder plugins.
ja zover was ik al maar kom er maar niet uit
kan ook nergens een duidelijk uitleg op internet vinden
kan iemand het hier misschien duidelijk uitleggen/ een link van een goede uitleg geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 19:39:
[...]

ja zover was ik al maar kom er maar niet uit
kan ook nergens een duidelijk uitleg op internet vinden
kan iemand het hier misschien duidelijk uitleggen/ een link van een goede uitleg geven?
Hier al gekeken? ThaClown in "Media Portal alternatief voor Windows Me..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:26

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Officiele Handleiding

En een kort verhaal over hoe eea in te stellen is door ThaClown:

ThaClown in "Media Portal alternatief voor Windows Me..."

Met behulp van de post van ThaClown is het mij ook gelukt. :)

edit: With ^^ dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Question Mark op 08-05-2009 08:01 ]

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
keepitfrosty schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:27:
Vaak genoeg gehad dat ik dacht van oooooh dat nog even toevoegen en vervolgens MP weer compleet in de soep hahah.
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik dit probleem heb :S Ik heb nooit problemen gehad met MP, en ik draai het al anderhalf jaar (minimaal). Waarmee/hoe backup jij eigenlijk?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaClown
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-02-2023

ThaClown

Design is more then pretty...

Topicstarter
Kunnen jullie mij helpen?
Ik heb sind kort een probleem heb geupgrade naar een Gigabyte GA-MA78GM-UD2H (o.a. zodat ik mij HD2400Pro weg kon doen) en een SSD drive (Vertex 60GB).

Alles draait perfect, heb een goede Zalman CPU cooler CNPS7000B-Cu en een Cooler Master casefan in mijn MCE 303 kast.

Nu heb ik ineens soms groene pixels als ik de Computer aanheb (zowel in Windows, MP and tijdens films). Deze pixels zitten niet altijd op dezelfde plaats en dus zijn het denk ik geen dode pixels van mijn TV (Als ik DVD's afspeel via de DVD speler zie ik de groene pixels niet)

Het lijkt hierop: http://img8.imageshack.us/my.php?image=03042009182.jpg.

Zelf denk ik nu dat de interne videokaart te heet wordt, maar wat kan ik hier aan doen? deze is passief gekoeld en er passen simpelweg niet meer fans in mijn kast!

Ook snap ik het niet, de SSD drive zou juist stiller en koeler moeten zijn en er is een videokaart minder in de kast!

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:39

Sherlock

No Shit

Kijk eens of het ook gebeurt als je de kast open hebt. Als dat niet zo is dan weet je al vrij zeker dat het aan de temperatuur ligt. Zet er voor de zekerheid een ventilator bij.

[ Voor 14% gewijzigd door Sherlock op 08-05-2009 10:01 ]

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan me herinneren dat ik een keer met een 6800LE ook zoiets gehad heb. Bleek dat er 1 van de pipes niet goed was waardoor hij artifects liet zien wat best veel lijkt op wat ik hier zie.

Je had dit niet met de 2400PRO?
Vanaf het begin dit probleem gehad (dan lijkt het erop dat je videochip niet goed is ofzo)
Kan je de GPU temperatuur uitlezen?

[ Voor 3% gewijzigd door -Leon- op 08-05-2009 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaClown

ThaClown

Topicstarter
Nee, niet met de 2400PRO,
Het probleem is er niet altijd, dus daarom heb ik het idee als de temp stijgt dat het probleem erger word...

GPU temp zal ik straks eens meten, kan ik dit met speedfan ofzo meten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThaClown schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:42:
Nee, niet met de 2400PRO,
Het probleem is er niet altijd, dus daarom heb ik het idee als de temp stijgt dat het probleem erger word...

GPU temp zal ik straks eens meten, kan ik dit met speedfan ofzo meten?
Als je geluk hebt wel. Normaal kan je dat doen in je control panel van Nvidia of ATI, maar aangezien je chip on-board is weet ik niet of je dat hebt.

Waarom heb je er trouwens voor gekozen om je 2400PRO eruit te doen? Zit hier zelf met een 2600XT en vroeg me af of het zin heeft om die te upgraden voor beter beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaClown

ThaClown

Topicstarter
De interne kaart van de Gigabyte GA-MA78GM-UD2H is een HD3200...
Die is toch zeker beter dan een HD2400Pro??

En ik denk altijd hoe meer geïntegreerd in de Mobo hoe beter voor verbruik en hitte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:47
Ik ken dit probleem! Dit had ik ook met mijn giga-byte bordje, probleem lag namelijk bij mijn hdmi connector! Zodra ik de kabel beetje bewoog, was het beeld weer goed. Blijkbaar is de connector op de moederbord niet echt van goede kwaliteit. Want soms uit het niets werd het beeld rood of groen of stippetjes in t beeld..
:(

Kijk of je hdmi kabel goed zit (als je die gebruikt)....ik heb zelf toen later maar een HD4830 erbij geprikt omdat ik meer ging gamen en sindsdien geen problemen meer.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaClown

ThaClown

Topicstarter
Ok! dat zou het best eens kunnen zijn.. aangezien ik het probleem pas heb sind ik het mobo heb vervangen en dus vanaf toen de HDMI kabel een aantal keer los heb gehaald en opnieuw vastgezet...

Ook springen de katten soms achter de media PC en misschien hebben die de kabel wel wat los getrokken... 8)7

Thx voor de suggestie ga het straks even proberen.

Trouwens welke passieve lowprofile videokaart is nu echt aan te raden?

[ Voor 29% gewijzigd door ThaClown op 08-05-2009 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Ik heb een vraag over Blu-ray. Ik weet dat blu-ray het doet over HDMI, maar valt daar ook DVI onder? Ik heb namelijk een DVI -> HDMI kabel op mijn 3850 en wil deze graag gebruiken om binnenkort Blu-ray af te spelen. Ik neem aan dat momenteel nog steeds geen beste support is hiervoor in Mediaportal behalve de work-around in de TS?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaClown

ThaClown

Topicstarter
Voor zover ik weet kan dat prima, DVI -> HDMI.. Maar ben geen expert op dat vlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deikke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:11
Ik heb nu DXVA werkend met subs, kan zeggen dat ik er erg over te spreken ben, 720p/1080p afspelen met <10% cpu. Ik heb hiervoor de SAF codec pack geinstalleerd + de MPC-HC subs engine onder Vista+Aero+EVR.

http://forum.team-mediapo...mpeg2-h-264-vc-1-a-44614/
http://forum.team-mediapo...c-subtitles-engine-54130/

Is echt een aanrader voor iedereen denk ik, ik zit alleen ermee dat als de MPC video decoder zeer langzaam is wat betreft 720p afspelen als het niet dxva compatible is. Dit verloopt dan zeer schokkig, zelfs slechter dan bijvoorbeeld ffdshow, welke mijn cpu nog aankan of CoreAVC. Weet iemand waar dit door komt? Ik vind het een beetje lastig om voor oudere films/series te moeten wisselen van video decoder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
LiquidT_NL schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 22:10:
[...]

Hmmz... dat het met Quicktime zelf niet lukt is logisch, dat is een player zonder directshow codec. QTLite is een directshow codec, zodat die ook door externe players wordt ondersteund. Maar goed om te horen dat het weer lekker draait met SAF :)

Ik heb zelf een flink irritant probleem bij mijn broer:
Hij heeft willekeurige crashes bij het afspelen van films. Mediaportal loopt vast, maar windows doet het wel goed na een forced shutdown met alt+f4, maar het duurt wel een paar minuten voordat Mediaportal echt pleite is.

De HTPC heeft 2 harddisks. Het vreemde is dat MP alleen crasht als files van de OS harddisk worden afgespeeld, met de DATA harddisk zijn er geen problemen. Het vreemde is echter dat streamen naar een Popcorn Hour Networked Media Tank perfect gaat. Ook afspelen met Mediaplayer classic is zonder problemen, dus ik neem aan dat het in Mediaportal foutgaat. Ik word ook niets wijzer uit de logs, iemand een idee?

Logfiles kunnen hier worden gedownload voor de log-guru's onder ons.
Iemand een idee? Binnenkort anders maar 1.0.2 erop, wanneer komt deze ongeveer uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LiquidT_NL schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:25:
Ik heb een vraag over Blu-ray. Ik weet dat blu-ray het doet over HDMI, maar valt daar ook DVI onder? Ik heb namelijk een DVI -> HDMI kabel op mijn 3850 en wil deze graag gebruiken om binnenkort Blu-ray af te spelen. Ik neem aan dat momenteel nog steeds geen beste support is hiervoor in Mediaportal behalve de work-around in de TS?
Ik heb een ATI2600XT welke met de ATI DVi --> HDMI dongle aangesloten zit op mijn receiver en receiver via HDMI weer naar TV. BluRay afspelen binnen MP werkt (voor zover mij bekend) nog niet, de workaround die ik gebruik is PowerDVD9 als externe speler opgeven in MovingPictures plugin. PowerDVD9 werkt ook erg goed met een afstandbediening sinds de Cinema Mode, alleen heb ik nog geen manier gevonden om hem af te sluiten (zonder de muis) als een film klaar is.

Link met uitleg
LiquidT_NL schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:01:
[...]

Iemand een idee? Binnenkort anders maar 1.0.2 erop, wanneer komt deze ongeveer uit?
Ik heb je logs eens bekeken, maar kan er niks vreemds in vinden. Volgens mij kan je trouwens beter Extensive logging (of zoiets) aanzetten zodat er meer info in je logfiles komt te staan.

En ik denk dat 1.0.2 niet zo lang meer kan duren aangezien de roadmaps op 100% staan.

[ Voor 19% gewijzigd door -Leon- op 08-05-2009 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Leon- schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:29:
[...]

Ik heb een ATI2600XT welke met de ATI DVi --> HDMI dongle aangesloten zit op mijn receiver en receiver via HDMI weer naar TV. BluRay afspelen binnen MP werkt (voor zover mij bekend) nog niet, de workaround die ik gebruik is PowerDVD9 als externe speler opgeven in MovingPictures plugin. PowerDVD9 werkt ook erg goed met een afstandbediening sinds de Cinema Mode, alleen heb ik nog geen manier gevonden om hem af te sluiten (zonder de muis) als een film klaar is.

Link met uitleg

[...]

Ik heb je logs eens bekeken, maar kan er niks vreemds in vinden. Volgens mij kan je trouwens beter Extensive logging (of zoiets) aanzetten zodat er meer info in je logfiles komt te staan.
Da's wel verrekte handig ja!!! Zoiets zocht ik nog. Ga ik iig naar kijken, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThaClown schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:52:
De interne kaart van de Gigabyte GA-MA78GM-UD2H is een HD3200...
Die is toch zeker beter dan een HD2400Pro??
Tja, ik vraag me dus of in hoeverre een betere (lees: duurdere) videokaart beter beeld gaat geven.
Zit me rot te zoeken naar recente test van videokaarten voor HTPC's maar kan er niks over vinden :(

Die 2600XT leek toen een goede/voordelige keus, maar als het beter kan dan gaan we gewoon upgraden!

Als iemand ergens een recente test (2009) weet te vinden over videokaarten voor HTPC's dan houd ik me zeker aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaClown

ThaClown

Topicstarter
Ik heb net even getest en als ik de HDMI aansluiting wiebel / extra goed aandruk dan gaan de groene pixels idd weg... Wel slecht dat die aansluiting zo brak is. Zal kijken of het probleem weer ontstaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaClown

ThaClown

Topicstarter
Ik denk idd niet dat (met het al zeer hoge niveau van 'goedkope' video kaarten van tegenwoordig) een duurdere kaart beter beeld gaat geven bij video.. Voor games en het verwerken van HD is een topkaart vast nuttig maar of de kwaliteit van het beeld echt beter is? ik betwijfel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThaClown schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:04:
Ik denk idd niet dat (met het al zeer hoge niveau van 'goedkope' video kaarten van tegenwoordig) een duurdere kaart beter beeld gaat geven bij video.. Voor games en het verwerken van HD is een topkaart vast nuttig maar of de kwaliteit van het beeld echt beter is? ik betwijfel het.
Dat is mijn idee ook (wil het alleen graag zeker weten of bevestigd zien uit tests!), maar aangezien de 2400/2600 kaarten echt 1 van de eerste HD kaarten waren kan een upgrade naar bijv. een HD4670 interessant zijn.

Las hier wat vergelijken, en dan zie je wel verschil tussen de allerlaagste kaarten (HD3400) en bijv. de HD4670. Helaas staat de 2400/2600 serie er niet bij, anders was het een mooi vergelijk geweest.

Kwam hier nog een redelijk recent artikel tegen.

[ Voor 3% gewijzigd door -Leon- op 08-05-2009 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Nee, dat gaat sowieso niet beter worden. Bij VGA (analoog) is het nog wel eens afhankelijk van de conversie van digitaal naar analoog, betere kaarten hebben betere Digital-to-Analogue-Converters (DACs). Bij HDMI/DVI is die conversie niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bijv. voor de 8300 gekozen boven de 780g, omdat deze volgens een test beter beeld gaf. Echter, die verschillen zijn voor het oog wss minimaal, maar er zit wel verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
-Leon- schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:40:
[...]

Dat is mijn idee ook (wil het alleen graag zeker weten of bevestigd zien uit tests!), maar aangezien de 2400/2600 kaarten echt 1 van de eerste HD kaarten waren kan een upgrade naar bijv. een HD4670 interessant zijn.

Las hier wat vergelijken, en dan zie je wel verschil tussen de allerlaagste kaarten (HD3400) en bijv. de HD4670. Helaas staat de 2400/2600 serie er niet bij, anders was het een mooi vergelijk geweest.

Kwam hier nog een redelijk recent artikel tegen.
Een passieve HD4550 voldoet ook al prima, want die heeft weer net genoeg kracht om alle postprocessing uite voeren en ook nog UVD2. Ik las trouwens ergens dat UVD3 geimplementeerd zal worden in de nieuwe HD5xxx reeks, vraag me af wat voor vernieuwingen er zullen komen tov uvd2. Ik ben nu al harstikke tevreden met uvd2 en wat zou er beter kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rainesh schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 16:57:
[...]
Een passieve HD4550 voldoet ook al prima, want die heeft weer net genoeg kracht om alle postprocessing uite voeren en ook nog UVD2. Ik las trouwens ergens dat UVD3 geimplementeerd zal worden in de nieuwe HD5xxx reeks, vraag me af wat voor vernieuwingen er zullen komen tov uvd2. Ik ben nu al harstikke tevreden met uvd2 en wat zou er beter kunnen?
Ja, alleen blijkt de nieuwe HD4670 bijna net zo duur en toch weer iets beter te presteren. Daarnaast is de HD2600 nog een PCI-E gen. 1.0 en de huidige kaarten allemaal PCI-E gen. 2.0
Link naar ATI kaarten

Hier nog 2 leuke overzichtjes van wat verschillende kaarten en de mogelijkheden.

Afbeeldingslocatie: http://www.xbitlabs.com/images/video/radeon-hd4770/playback/hqv.png

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2gspmcj.png

[ Voor 4% gewijzigd door -Leon- op 09-05-2009 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
-Leon- schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 19:57:
[...]

Ja, alleen blijkt de nieuwe HD4670 bijna net zo duur en toch weer iets beter te presteren. Daarnaast is de HD2600 nog een PCI-E gen. 1.0 en de huidige kaarten allemaal PCI-E gen. 2.0
Link naar ATI kaarten

Hier nog 2 leuke overzichtjes van wat verschillende kaarten en de mogelijkheden.

[afbeelding]

[afbeelding]
Raar dat de nieuwe HD4770 minder presteert in HQV dan de wat "oudere" kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Mediaportal versie 1.0.2 is uit! LINK

Changes:
- 0002144: [general] MediainfoWrapper: 720p/1080p/1080i and embedded subs are not correctly identified (chemelli) - resolved.
- 0002153: [Configuration] Shortcut for MP Extension installer needs to be manually launched with admin rights (chemelli) - resolved.
- 0001935: [My TV / Recorded TV] RecordedTv needs a cleanup (rtv) - closed.
- 0002106: [general] MakeDirectoryPath() is not always cleaning the path (chemelli) - closed.
- 0002114: [My Music] Support for Apple AIFF Musc Format (hwahrmann) - closed.
- 0002116: [Video Editor] Video Editor crashes and incorrectly patch continuity counter (Ambass) - closed.
- 0002100: [My Videos] Insert notification is triggered too often (Tourettes) - closed.
- 0002102: [general] Switch from Visual Studio 2005 to 2008 (misterd) - closed.
- 0002139: [general] MiniDisplayLibrary: Matrix Orbital GX nee dupdated 3rd party dll (chemelli) - closed.
- 0002135: [Skin Engine] reduce horizontal and vertical text scroll-speeds (rtv) - closed.
- 0002121: [general] log4net neds to be updated to .NET Framework 2.0 version (chemelli) - closed.
- 0002119: [My TV / Home] Timeshifting is broken (misterd) - closed.
Door mij wordt vooral de eerste fix (niet werken subs) zeer gewaardeerd. Helaas is de bug waarbij het geluid veel te laat wordt afgespeeld bij de video wanneer je op 24Hz draait nog niet opgelost (die fix staat op de roadmap voor versie 1.1.0).

[ Voor 8% gewijzigd door Alphega op 09-05-2009 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha nice,

dus nu met ingebouwde DXVA + subs codec ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 13:56:
Ha nice,

dus nu met ingebouwde DXVA + subs codec ?
Nee helaas nog niet. Die hebben ze opgeschoven naar de volgende versie.
Deze release stond eigenlijk niet op deze manier op de planning, maar vanwege een aantal kritieke bugs is die eerder gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mister I schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 14:13:
[...]
Nee helaas nog niet. Die hebben ze opgeschoven naar de volgende versie.
Deze release stond eigenlijk niet op deze manier op de planning, maar vanwege een aantal kritieke bugs is die eerder gekomen.
Da's nou weer ernstig jammer :( Dat had ik dus erg graag gezien, maar goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deikke
-Leon-: Het is niet ondersteund, maar wel heel gemakkelijk te installeren...

Gewoon de binaries downloaden, uitpakken en de configuratie starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deikke schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 16:09:

Ja, nieuwe binaries voor 1.0.2 staan er inderdaad net, maar ik lees nog wel erg veel geluiden over stotterende video's en verkeerde aspect ratios van die subs, of werkt het al 100% ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een probleem dat video bestanden (AVI / MKV) erg haperen als DirectVobSub (Auto Version) wordt aan gevinkt in het mediaportal config menu. Alsmede dat er aan geen subs te voorschijn komen als het wel aanstaat, maar dat tenzijde...

Nu ben ik daar al ff een tijdje mee bezig geweest om het proberen op te lossen, maar zonder resultaat. Enigste wat ik erover kon lezen dat een nieuwe install het kan oplossen.
Maar al het werk dat ik er heb ingestoken, inmiddels 3 volledige dagen, om Mediaportal zo te krigen als het nu is, zit ik daar natuurlijk niet echt op te wachten.

Mijn Codec instellingen* op heden:
MPEG-2 Videodecoder: Cyberlink Video/SP Decoder (PDVDp upnp)
H.264 Videodecoder: CoreAVC Video Decoder
MPEG / AC3 Decoder: Cyberlink Audio Decoder (PDVDp upnp)
AAC Audio decoder: Cyberlink Audio Decoder (PDVDp upnp)
* meerdere varianten geprobeerd, maar geen resultaat

Geinstalleerde progs a.o.:
FFDshow
Ac3filter
Haali Media Splitter
CCCP
KMplayer

Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?

==============================================================================
Edit:

Bijna de hele dag ermee bezig geweest om het te proberen op te lossen, en net voordat ik hier een berichtje plaats is er een topic gepost die het heeft opgelost. Zag alleen zojuist pas! hehe
Deze link heeft me probleem verholpen!
http://forum.team-mediaportal.com/ntegration-mpc-hc

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2009 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 17:50:
Ik heb sinds kort een probleem dat video bestanden (AVI / MKV) erg haperen als DirectVobSub (Auto Version) wordt aan gevinkt in het mediaportal config menu. Alsmede dat er aan geen subs te voorschijn komen als het wel aanstaat, maar dat tenzijde...

Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?
Je moet niet de 'auto-loading version' hebben maar de gewone.
Werkt hier prima icm CoreAVC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deikke
-Leon- schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 16:50:
[...]

Ja, nieuwe binaries voor 1.0.2 staan er inderdaad net, maar ik lees nog wel erg veel geluiden over stotterende video's en verkeerde aspect ratios van die subs, of werkt het al 100% ???
Goeie vraag, stotterende videos heb ik niet, anders dan de eerste 2/3 seconden, maar dit heb ik sinds ik DXVA gebruik, dus dat komt niet door de subs engine. De verkeerde aspect ratio probleem ken ik niet, maar is denk ik niet direct een reden om het niet te gebruiken. Je kan overigens de resolutie van de subs aanpassen, mischien dat dat helpt.

Het kan trouwens geen kwaad het eens te proberen denk ik, het is simpel te installeren en met een backupje ook zo weet terug te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deikke schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 20:14:
[...]
Het kan trouwens geen kwaad het eens te proberen denk ik, het is simpel te installeren en met een backupje ook zo weet terug te zetten.
Zal hem morgen eens proberen want DXVA wil ik ook wel aangezien ik goede verhalen lees over de ATI codec. Met CoreAVC heb ik nog maar 40% load met 1080p's dus als het niet lekker loopt dan w8 ik wel rustig tot 1.1.0 er is waar die dan standaard in zit.

Net update naar 1.0.2 gedaan, werkt perfect :)
LET OP:Voor de mensen die ook TV kijken via MP, start EERST TV-configuratie op zodat je het wachtwoord van de SQL dB kan invoeren ;) anders loopt de boel erg traag (lijkt te hangen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuZZ
  • Laatst online: 22:06
-Leon- schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:20:
[...]

Ik heb onder mijn .mkv's geen probleem met ondertiteling (gebruik ook CoreAVC als codec) en gebruik de volgende instellingen:

MP Config:
Movies --> Movie Player --> H.264 video decoder: CoreAVC Video Decoder
Movies --> Movie Post Processing --> laad hier DirecVobSub (NIET de auto-loading version!!). Zet in vinkje voor DirectVobSub onder "Activated filters". Klik vervolgens op Filter properties. in het scherm dat opent ga je naar tab "General" en zorg dat onderaan (onder Loading) vinkjes staan bij "External" & "Embedded".
Movies --> Tab "Subtitles" --> vinkje zetten bij "Display subtitles" en font wijzigen als je dat wilt.

In de ffdshow Video Decoder Configuration heb ik verder geen vinkje staan bij "Subtitles".
geen idee of je dit nog leest, maar het werkte! bedankt -Leon-!!! (v1.0.0 btw)

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:20

HaTe

haat niet

Gister de afstandbediening ontvangen die we op Ebay hebben gekocht :)
König RF afstandbediening.
Het enigste wat er moest gebeuren was de ontvanger inpluggen en daarna deed alles het direct :D Ook leuk dat je niet ergens naar toe hoeft te richten. Als je in MP de MCE remote activeert gaat het trouwens niet goed. Deze moet op General HID staan :)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LinuZZ schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 21:48:
[...]
geen idee of je dit nog leest, maar het werkte! bedankt -Leon-!!! (v1.0.0 btw)
yw ;) Nu alleen nog effe die patch draaien naar 1.0.2 en dan ben je weer up-to-date :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deikke, kan je eens goed uitleggen hoe dit de doen, THX _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk net zo iets als moving pictures voor video's maar dan voor muziek albums? Of iets wat er enigzins op lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben er eens mee aan de slag gegaan, maar ik vraag me af of alles goed gaat.
ATI Avivo codec pack geinstalleerd.
Quantum of Solace 1080p met CoreAVC geeft een load tussen de 35/40%.
Vervolgens DirectVobSub uitgeschakeld onder postprocessing (Videos) en de ATI MPEG codec geladen bij H.264 codecs. Het .srt bestand uit de map gehaald voor de zekerheid en vervolgens MP weer gestart.
De interne subs werken nog steeds en de load ligt nog steeds rond de 30/40%, dus ik vraag me af of DXVA werkt. GraphEdit lijkt ook maar niet te werken, want ik krijg niks te zien als ik een Graph wil starten :(

Iemand een idee?

** EDIT **
Nou, dus maar effe CoreAVC eraf gegooid, want die bleef blijkbaar hangen. Als ik een MKV 1080p startte dan kreeg ik met GraphEdit nog steeds CoreAVC te zien. Nu dus de ATI MPEG Video Decoder geladen bij H.264 maar als ik dan de film start krijg ik een foutmelding op mijn codecs :S
ffdshow geprobeerd, die pakt hij wel als video codec, maar dan is de load rond de 46% :S

Iemand een idee hoe ik die ATI codec werkend krijgt voor x/H.264 ?

[ Voor 18% gewijzigd door -Leon- op 10-05-2009 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
De interne subs werken nog steeds en de load ligt nog steeds rond de 30/40%, dus ik vraag me af of DXVA werkt.
Waarschijnlijk niet. Welke codec gebruik je die DXVA zou ondersteunen? Ik zie er namelijk geen in je verhaal. CoreAVC gebruikt CUDA, maar alleen op nVidia-platform. ATi MPEG Video Decoder is alleen fatsoenlijk bruikbaar voor MPEG2, voor MPEG4 ASP/AVC hoef je er niet aan te denken.

[ Voor 8% gewijzigd door Klaus_1250 op 10-05-2009 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, dankzij bovenstaande wel ergens anders achter gekomen!!

Input van mijn panel stata op dot-by-dot zodat hij netjes 1:1 mapped, maar dankzij de geweldige RefreshRate Changer, veranderd hij dus het aantal Hz tussen 24, 50 of 60 (afhankelijk van source) en toen kwam ik er net achter dat hij dan dus de instellingen van ATI CCC aanpast, maar dan moet je dus je scaling opties + pixelformats op alle 3 de instellingen goed hebben staan!
Ik kreeg continue op 1080p films een zwarte rand van ca. 3 cm om de films heen, en ze waren niet beeldvullend. Bleek dat als hij naar 24Hz switched hij een paar % underscan deed :S

Voor het geval iemand anders er ooit tegenaan loopt...

En nu maar weer verder om te kijken hoe ik een DXVA codec werkend krijg voor x264 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klaus_1250 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 15:24:
[...]

Waarschijnlijk niet. Welke codec gebruik je die DXVA zou ondersteunen? Ik zie er namelijk geen in je verhaal. CoreAVC gebruikt CUDA, maar alleen op nVidia-platform. ATi MPEG Video Decoder is alleen fatsoenlijk bruikbaar voor MPEG2, voor MPEG4 ASP/AVC hoef je er niet aan te denken.

Welke subtitle engine word en nu gebruikt en die die compatible met DXVA?
Ik heb vsFilter uit gezet, in MP config de MPC-HC subtitle engine geselecteerd.
Ik dacht dat die ATi MPEG Video Decoder dus voor H264/x264 was, maar blijkbaar niet?

Welke codec gebruiken jullie dan voor x/H.264 die DXVA ondersteund?

** EDIT **

Ik zal wel gek zijn. Ik selecteer ffdshow als video codec, ik selecteer AC3filter als audio codec en heb MPC-HC subtitle engine geselecteerd, en GraphEdit geeft de volgende output:

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/24e1df5.jpg

Ik had toch AC3filter als audio-codec geselecteerd?
En load is nu nog steeds rond de 50%

[ Voor 20% gewijzigd door -Leon- op 10-05-2009 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
ATi's MPEG Video Decoder zuigt. Hij kan wel H264, maar een zeer beperkt aantal. Sowieso is H264 problematisch op ATi-hardware omdat ze geen L5.1 H264 ondersteunen. Bij de meeste H264 releases word meestal vermeldt of ze "DXVA compatible" zijn of niet (ander woord voor, DXVA op ATi hardware).

Beste decoder voor H264 op ATi hardware is Cyberlink of eventueel de MPC-HC videodecoders. Cyberlink is niet gratis, maar wel op tal van plekken gratis "te vinden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klaus_1250 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 15:37:
ATi's MPEG Video Decoder zuigt. Hij kan wel H264, maar een zeer beperkt aantal. Sowieso is H264 problematisch op ATi-hardware omdat ze geen L5.1 H264 ondersteunen. Bij de meeste H264 releases word meestal vermeldt of ze "DXVA compatible" zijn of niet (ander woord voor, DXVA op ATi hardware).

Beste decoder voor H264 op ATi hardware is Cyberlink of eventueel de MPC-HC videodecoders. Cyberlink is niet gratis, maar wel op tal van plekken gratis "te vinden".
Ja, ik gebruik Cyberlink PDVD9 codec voor TV, maar die kan ik bij H264 niet selecteren :S
Ik kan alleen kiezen tussen ffdshow & ATI MPEG Video Decoder bij de H.264 codecs :(

Een idee hoe ik die andere erin krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Cyberlink heeft verschillende decoders. Die je nu hebt is voor MPEG2, niet voor H264/VC-1. Je moet dus nog een Cyberlink codec installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klaus_1250 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 15:45:
Cyberlink heeft verschillende decoders. Die je nu hebt is voor MPEG2, niet voor H264/VC-1. Je moet dus nog een Cyberlink codec installeren.
Ik had zowel de Ultra versie als het Ultra Audio Codec Pack geactiveerd :(
Ik kan me inderdaad herinneren dat ik met PDVD7 wel een HD codec erbij had zitten :S

** EDIT **

Ik moet die Codec trouwens wel geinstalleerd hebben want ik kan met PowerDVD9 gewoon BluRays afspelen :(

[ Voor 13% gewijzigd door -Leon- op 10-05-2009 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Ik zit nog steeds met een aantal problemen:
BasicHome pakt de verkeerde backdrop mappen bij een aantal menu opties.. maw, een paar menu items hebben altijd de zelfde achtergrond, ook al heb ik het wel goed ingesteld in de BasicHome.xml... Hoe kan dat?

Ik krijg het niet voor elkaar om de codec voor DTV te wijzigen naar ffdshow. Hij pakt altijd die Gabest MPEG2 video decoder. Weet iemand hoe dat kan?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaTe schreef op zondag 10 mei 2009 @ 15:50:
Ik zit nog steeds met een aantal problemen:
BasicHome pakt de verkeerde backdrop mappen bij een aantal menu opties.. maw, een paar menu items hebben altijd de zelfde achtergrond, ook al heb ik het wel goed ingesteld in de BasicHome.xml... Hoe kan dat?

Ik krijg het niet voor elkaar om de codec voor DTV te wijzigen naar ffdshow. Hij pakt altijd die Gabest MPEG2 video decoder. Weet iemand hoe dat kan?
Je zal het hebben over MovingPictures & TV-Series (welke gelijk zijn qua backdrops aan MyMovies & TV).
Wat je moet doen is die items uit het menu verwijderen met de MenuEditor die bij je skin zit en ze vervolgens weer toevoegen en dan een andere map toewijzen.
Ik weet niet welke skin je gebruikt, maar voor StreamedMP moet je dan de mapjes aanmaken in:
C:\Program Files\Team MediaPortal\MediaPortal\skinfolder\Media\Animation (uit mijn hoofd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klaus_1250 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 15:45:
Hebbes, PDVD9 codec staat nu in MP en het resultaat is:

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/259zbk5.jpg

Snap nog steeds niet waarom hij geen AC3filter gebruikt als audio-codec, maar goed...
Wat me opvalt is dat zodra de subtitle engine aan het werk gaat, de load naar 50% schiet (zoals te zien in het grafiekje), zodra de subs weer weg zijn (of na een aantal seconde) zakt de load weer af naar ca. 4%. Die 4% load is natuurlijk _/-\o_ maar waren springt hij weer naar 50% als er subs komen? (Trouwens nog alleen getest met embedded subs, en nog niet met losse .srt file)

** EDIT **

Dit is best ziek zeg :) Losse .srt en Quantum of Solace speelt met PDVD9 codec + subs af met een load van 2-4% !!!! :*) :9~ _/-\o_
Gelukkig geen audio-sync problemen, maar misschien dat dat komt omdat ik er een receiver tussen heb zitten. Lijkt allemaal goed te werken!!

TNX voor the tips & hulp Klaus!!

[ Voor 20% gewijzigd door -Leon- op 10-05-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
...

[ Voor 97% gewijzigd door Klaus_1250 op 10-05-2009 16:26 . Reden: doublepost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Omdat die subtitle engine heel erg zwaar is en alles via de processor doet. Is ook het probleem in MPC-HC. AFAIK is er ook nog geen oplossing voor in het vooruitzicht, e.g. er is een compleet nieuwe subtitle engine nodig. Vind het wel frappant dat ie met .srt geen problemen heeft, alhoewel, die zijn niet styled/animated e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klaus_1250 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 16:26:
Omdat die subtitle engine heel erg zwaar is en alles via de processor doet. Is ook het probleem in MPC-HC. AFAIK is er ook nog geen oplossing voor in het vooruitzicht, e.g. er is een compleet nieuwe subtitle engine nodig. Vind het wel frappant dat ie met .srt geen problemen heeft, alhoewel, die zijn niet styled/animated e.d.
Inderdaad, hij lijkt alleen een hogere load te geven met de embedded subs, maar met het .srt bestand blijft ie echt voor 95% van de tijd onder de 5% load

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

-Leon- schreef op zondag 10 mei 2009 @ 16:08:
[...]

Je zal het hebben over MovingPictures & TV-Series (welke gelijk zijn qua backdrops aan MyMovies & TV).
Wat je moet doen is die items uit het menu verwijderen met de MenuEditor die bij je skin zit en ze vervolgens weer toevoegen en dan een andere map toewijzen.
Ik weet niet welke skin je gebruikt, maar voor StreamedMP moet je dan de mapjes aanmaken in:
C:\Program Files\Team MediaPortal\MediaPortal\skinfolder\Media\Animation (uit mijn hoofd)
Ik gebruik de Aeon Wide skin. Ik bedoel de backdrops (achtergronden) in het hoofdmenu (basichome). En ik heb inderdaad voor elke menu item een apart mapje gemaakt en deze toegewezen met de Aeon Menu Generator. Welke nu het zelfde zijn: [TV en Series], [DVD en Films], [Plugins en TVGemist].
Het gekke is dat ik eerst ook nog een Settings menu item er in had staan en toen TVgemist nog wel een aparte achtergrond liet zien. Toen ik Settings weg had gehaald, waren TVgemist en Plugins opeens het zelfde :s

Maar wat ik eigenlijk nog iets belangrijk vind, is dat de verkeerde codec gepakt wordt voor Television...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaTe schreef op zondag 10 mei 2009 @ 16:47:
[...]

Ik gebruik de Aeon Wide skin. Ik bedoel de backdrops (achtergronden) in het hoofdmenu (basichome). En ik heb inderdaad voor elke menu item een apart mapje gemaakt en deze toegewezen met de Aeon Menu Generator. Welke nu het zelfde zijn: [TV en Series], [DVD en Films], [Plugins en TVGemist].
Het gekke is dat ik eerst ook nog een Settings menu item er in had staan en toen TVgemist nog wel een aparte achtergrond liet zien. Toen ik Settings weg had gehaald, waren TVgemist en Plugins opeens het zelfde :s

Maar wat ik eigenlijk nog iets belangrijk vind, is dat de verkeerde codec gepakt wordt voor Television...
Hmm... klinkt alsof alles goed gaat, misschien nog een keer opnieuw je BasicHome.xml genereren?

Dat codec-probleem heb ik hier ook, ik snap ook niet dat ie een andere codec pakt als dat ik toewijs, maar goed, als alles prima geluid geeft dan is het ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

-Leon- schreef op zondag 10 mei 2009 @ 16:50:
[...]

Hmm... klinkt alsof alles goed gaat, misschien nog een keer opnieuw je BasicHome.xml genereren?

Dat codec-probleem heb ik hier ook, ik snap ook niet dat ie een andere codec pakt als dat ik toewijs, maar goed, als alles prima geluid geeft dan is het ook goed.
Nou, vooruit dan maar.. Nog 1 keer... Maar dan moet ik wel weten welke XML file DVD gebruikt. De rest kom ik wel uit, maar DVD kan ik niet in het lijstje vinden.

En bij mij is het geluid wel goed, video gaat mis.. of nou ja.. mis ook weer niet, want het werkt wel. Ik wil alleen met ffdshow een aantal dingen instellen, zoals upscaling. Of kan dat ook met PDVD9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaTe schreef op zondag 10 mei 2009 @ 16:54:
[...]
Maar dan moet ik wel weten welke XML file DVD gebruikt.
Ik volg je niet. Het enige wat je hoeft te doen (wat ik tenminste heb gedaan met StreamedMP skin) is een paar extra mapjes aanmaken in je skin folder onder media/animation.
een DVD valt toch onder OF MovingPictures OF MyVideos (mapje: videos)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Ik wil ook het menu item DVD in het menu. Ik heb al gevonden wat het id er van is: 3001. Dus ik kan gewoon iets anders kiezen en dan het id in 3001 veranderen :)
Ik gebruik MovingPictures trouwens ;)
TVSeries.xml = My TV-series
mypics.xml = my pictures
myweather.xml = my weather
myvideo.xml = my videos
mymusicsongs.xml = my music
movingpictures.xml = moving pictures
mytvhome.xml = TV
mytvhomeserver.xml = TV, with server
Kijk. Ik zocht dus een xml file voor DVD, maar deze bestaat niet.

//edit
Menu is ok nu :)

[ Voor 45% gewijzigd door HaTe op 10-05-2009 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klaus_1250 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 15:37:

Wat een bullsh*t... die ATI codec werkt perfect met al mijn x.264 materiaal en geeft beter beeld dan COREAVC en FFDSHOW.. Heb je die trouwens wel al eens zelf geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Leon- schreef op zondag 10 mei 2009 @ 16:40:
[...]

Inderdaad, hij lijkt alleen een hogere load te geven met de embedded subs, maar met het .srt bestand blijft ie echt voor 95% van de tijd onder de 5% load
Wat zeg je nu dat DXVA met subs toch werkt voor srt files in MP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 23:45:
[...]

Wat een bullsh*t... die ATI codec werkt perfect met al mijn x.264 materiaal en geeft beter beeld dan COREAVC en FFDSHOW.. Heb je die trouwens wel al eens zelf geprobeerd?
Geen bullshit en tuurlijk heb ik het zelf geprobeerd, anders zou ik het natuurlijk niet zeggen. Beetje domme opmerking.

Van CoreAVC is bekend dat het beeld iets minders als de meeste andere codecs. ffmpeg gebruik ik alleen voor L5.1 H264 aangezien UVD dat niet aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 23:47:
[...]

Wat zeg je nu dat DXVA met subs toch werkt voor srt files in MP ?
Ja hoor, werkt prima. Ik heb gisteravond een paar series bekeken en een film met PDVD9 codec voor H.264 en AC3filter als audio-codec. Load rond de 5% max :D voor een 1080p film.

Heel af en toen nog wel het gevoel dat er een audio-sync probleem is, maar het valt maar zelden op.

Die ATi Codec krijg ik dus gewoon niet aan de gang want die komt in MP niet naar boven, maar aangezien ik toch al PowerDVD had geinstalleerd, lijkt me dat de beste oplossing.

Wat is van PDVD9 trouwens de beste de-interlace mode, want daar staan weer eens een aantal vreemde dingen in de lijst (Bob, Blend, en dan de nummers).

[ Voor 6% gewijzigd door -Leon- op 11-05-2009 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
-Leon- schreef op maandag 11 mei 2009 @ 09:08:
[...]

Ja hoor, werkt prima. Ik heb gisteravond een paar series bekeken en een film met PDVD9 codec voor H.264 en AC3filter als audio-codec. Load rond de 5% max :D voor een 1080p film.

Heel af en toen nog wel het gevoel dat er een audio-sync probleem is, maar het valt maar zelden op.

Die ATi Codec krijg ik dus gewoon niet aan de gang want die komt in MP niet naar boven, maar aangezien ik toch al PowerDVD had geinstalleerd, lijkt me dat de beste oplossing.

Wat is van PDVD9 trouwens de beste de-interlace mode, want daar staan weer eens een aantal vreemde dingen in de lijst (Bob, Blend, en dan de nummers).
Ik heb in ATI CCC vector-adaptive gekozen en dan in Powerdvd default gelaten, zo kiest ie bij mij automatisch vector-adaptive. Geeft ook voor mij het beste beeldkwaliteit bij interlaced films en dvd's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
Mijn setupje werkt heel prima. Ik heb 1 probleempje.
Mijn setup:
* Een Windows Home Server met een FireDTV (DVB-T, digitenne) setup met de laatste versie van TVServer van Mediaportal (v1.0.1)
* 1 Gigabyte aan RAM drive voor timeshift buffer
* Een mediacenter PC met de laatste versie van Mediaportal (client). (v1.0.1)
* Als ik 'm niet gebruik dan gaat ie in de standby (S3?)

Alles gaat prima, zappen, opnemen etc. gewoon stabiel. Maar ik heb regelmatig dat commerciële zender na een paar seconden stoppen... Ik kan nog wel zappen. Bijvoorbeeld nl 1 blijft gewoon spelen.
Als ik m'n CAM module uit de firedtv haal en na een paar seconden er weer in stop. M'n Mediacenter weer aanzet, dan kan ik gewoon weer kijken en is er niets aan de hand.

Iemand een idee waar dit door komt/ hoe dit op te lossen is?

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Bekijk de loggings van MediaPortal eens, en dan met name de TV.log (uit mijn hoofd).

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
Question Mark schreef op maandag 11 mei 2009 @ 12:08:
Bekijk de loggings van MediaPortal eens, en dan met name de TV.log (uit mijn hoofd).
Ik heb er wel naar gekeken, nog niet echt iets vreemds ondekt.
Wel 2 maal Signal: 0 Strength: 0

Tussen 7:20 en 7:22, heb ik de CAM module er op nieuw ingestopt.

Back met log vanuit de tv.log:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
230
231
232
233
234
235
236
237
238
239
240
241
242
243
244
245
246
247
248
249
250
251
252
253
254
255
256
257
258
259
260
261
262
263
264
265
266
267
268
269
270
271
272
273
274
275
276
277
278
279
280
281
282
283
284
285
286
287
288
289
290
291
292
293
294
295
296
297
298
299
300
301
302
303
304
305
306
307
308
309
310
311
312
313
314
315
316
317
318
319
320
321
322
323
324
325
326
327
328
329
330
331
332
333
334
335
336
337
338
339
340
341
342
343
344
345
346
347
348
349
350
351
352
353
354
355
356
357
358
359
360
361
362
363
364
365
366
367
368
369
370
371
372
373
374
375
376
377
378
379
380
381
382
383
384
385
386
387
388
389
390
391
392
393
394
395
396
397
398
399
400
401
402
403
404
405
406
407
408
409
410
411
412
413
414
415
416
417
418
419
420
421
422
423
424
425
426
427
428
429
430
431
432
433
434
435
436
437
438
439
440
441
442
443
444
445
446
447
448
449
450
451
452
453
454
455
456
457
458
459
460
461
462
463
464
465
466
467
468
469
470
471
472
473
474
475
476
477
478
479
480
481
482
483
484
485
486
487
488
489
490
491
492
493
494
495
496
497
498
499
500
501
502
503
504
505
506
507
508
509
510
511
512
513
514
515
516
517
518
519
520
521
522
523
524
525
526
527
528
529
530
531
532
533
534
535
536
537
538
539
540
541
542
543
544
2009-05-10 20:09:01.828125 [5]: Controller: AbortEPGGrabbing on card ID == 1
2009-05-10 20:09:01.828125 [5]: dvb:abort grabbing epg
2009-05-10 20:09:01.843750 [5]: Timeshifting epg grabber stopped.
2009-05-10 20:09:01.875000 [EPG Update thread]: EPG: database updated for #3 Doku/KiKa
2009-05-10 20:09:01.875000 [EPG Update thread]: user:epg remove
2009-05-10 20:09:01.875000 [EPG Update thread]: tvcard:FreeSubChannel: subchannels count 1 subch#0 keep graph=False
2009-05-10 20:09:01.875000 [EPG Update thread]: DVB subch:0 Decompose()
2009-05-10 20:09:01.875000 [EPG Update thread]: FreeSubChannel CA: freeing sub channel : 0
2009-05-10 20:09:01.875000 [EPG Update thread]: tvcard:FreeSubChannel : no subchannels present, stopping graph
2009-05-10 20:09:01.875000 [EPG Update thread]: dvb:StopGraph called
2009-05-10 20:09:01.875000 [EPG Update thread]: tvcard:FreeAllSubChannels:
2009-05-10 20:09:01.875000 [EPG Update thread]: dvb:StopGraph
2009-05-10 20:09:01.890625 [EPG Update thread]: Stopcard
2009-05-10 20:09:01.890625 [EPG Update thread]: dvb:StopGraph called
2009-05-10 20:09:01.890625 [EPG Update thread]: tvcard:FreeAllSubChannels:
2009-05-10 20:09:01.890625 [EPG Update thread]: dvb:StopGraph filterstate already stopped, returning.
2009-05-11 00:00:00.921875 [PowerEventThread]: TV service PowerEventThread 537
2009-05-11 00:00:00.921875 [PowerEventThread]: TV service PowerEventThread 537
2009-05-11 00:00:01.062500 [PowerEventThread]: TV service PowerEventThread 537
2009-05-11 00:00:01.062500 [PowerEventThread]: TV service PowerEventThread 537
2009-05-11 00:00:01.078125 [PowerEventThread]: TV service PowerEventThread 537
2009-05-11 07:20:04.968750 [10]: Controller: StartTimeShifting RTL 7 39
2009-05-11 07:20:04.968750 [10]: Controller: find free card for channel RTL 7
2009-05-11 07:20:04.968750 [10]: Controller:   got 1 tuning details for RTL 7
2009-05-11 07:20:04.968750 [10]: Controller:   channel #1 DVBT:tv:Digitenne RTL 7 Freq:826000 ONID:8720 TSID:2211 SID:13 PMT:0x406 FTA:False LCN:7 BandWidth:8 
2009-05-11 07:20:04.968750 [10]: Controller:    card:1 type:DvbT is available priority:2 #users:0 same transponder:False
2009-05-11 07:20:04.968750 [10]: Controller:    card:2 type:RadioWebStream cannot tune to channel
2009-05-11 07:20:04.968750 [10]: Controller: found 1 available
2009-05-11 07:20:04.968750 [10]: card: CardTune 1 RTL 7 hollywood:1:-1
2009-05-11 07:20:04.968750 [10]: card: Tune 1 to RTL 7
2009-05-11 07:20:04.968750 [10]: card: user: hollywood:1:-1 tune DVBT:tv:Digitenne RTL 7 Freq:826000 ONID:8720 TSID:2211 SID:13 PMT:0x406 FTA:False LCN:7 BandWidth:8
2009-05-11 07:20:04.984375 [10]: dvbt:  Tune:DVBT:tv:Digitenne RTL 7 Freq:826000 ONID:8720 TSID:2211 SID:13 PMT:0x406 FTA:False LCN:7 BandWidth:8
2009-05-11 07:20:04.984375 [10]: dvbt: tune: Assigning oldChannel
2009-05-11 07:20:04.984375 [10]: dvbt: tune: Current channel is null
2009-05-11 07:20:04.984375 [10]: dvbt: tune: Graph is tunning
2009-05-11 07:20:04.984375 [10]: dvbt: tune: Getting default locator
2009-05-11 07:20:04.984375 [10]: dvbt: tune: Putting bandwidth 8
2009-05-11 07:20:04.984375 [10]: dvbt: tune: put_ONID 8720
2009-05-11 07:20:04.984375 [10]: dvbt: tune: put_SID 13
2009-05-11 07:20:04.984375 [10]: dvbt: tune: put_TSID 2211
2009-05-11 07:20:04.984375 [10]: dvbt: tune: Carrier frequency 826000
2009-05-11 07:20:04.984375 [10]: dvbt: tune: put_Locator
2009-05-11 07:20:04.984375 [10]: dvbt: tune: Submitting tune request: SubId -1, channel DVBT:tv:Digitenne RTL 7 Freq:826000 ONID:8720 TSID:2211 SID:13 PMT:0x406 FTA:False LCN:7 BandWidth:8
2009-05-11 07:20:04.984375 [10]: dvbt: tune: Submitting tune request: System.__ComObject
2009-05-11 07:20:04.984375 [10]: dvb:Submiting tunerequest Channel:RTL 7 subChannel:-1 
2009-05-11 07:20:04.984375 [10]: dvb:Getting new subchannel
2009-05-11 07:20:04.984375 [10]: dvb:GetNewSubChannel:0 #0
2009-05-11 07:20:04.984375 [10]: TvDvbChannel ctor new subchIndex:0
2009-05-11 07:20:05.000000 [10]: dvb:Submit tunerequest size:1 new:0
2009-05-11 07:20:05.000000 [10]: subch:0 OnBeforeTune
2009-05-11 07:20:05.000000 [10]: dvb:Submit tunerequest calling put_TuneRequest
2009-05-11 07:20:05.000000 [10]: dvb:Submit tunerequest done calling put_TuneRequest
2009-05-11 07:20:05.000000 [10]: subch:0 OnAfterTune
2009-05-11 07:20:05.000000 [10]: FireDTV: HW Filtering disabled.
2009-05-11 07:20:05.000000 [10]: dvbt: tune: Running graph for channel TvLibrary.Implementations.DVB.TvDvbChannel
2009-05-11 07:20:05.000000 [10]: dvbt: tune: SubChannel 0
2009-05-11 07:20:05.000000 [10]: subch:0 OnGraphStart
2009-05-11 07:20:05.000000 [10]: subch:0 Graph already running - skip WaitForPMT
2009-05-11 07:20:05.000000 [10]: dvb:  RunGraph
2009-05-11 07:20:05.687500 [10]: dvb:  LockedInOnSignal ok
2009-05-11 07:20:05.687500 [10]: subch:0 OnGraphStarted
2009-05-11 07:20:05.687500 [10]: subch:0 SetupPmtGrabber:pid 406 sid:D
2009-05-11 07:20:05.687500 [10]: subch:0 set pmt grabber pmt:406 sid:D
2009-05-11 07:20:05.687500 [10]: WaitForPMT: Waiting for PMT.
2009-05-11 07:20:05.796875 [12]: subch:0 OnPMTReceived() True
2009-05-11 07:20:05.796875 [10]: WaitForPMT: Found PMT after 0.109375 seconds.
2009-05-11 07:20:05.796875 [10]: subch:0 SendPmt:D D FFFFFFFF 4
2009-05-11 07:20:05.796875 [10]: Decode pmt
2009-05-11 07:20:05.796875 [10]: descr1 len:6 9 4 b 0 e4 f 
2009-05-11 07:20:05.796875 [10]: Set descriptor data with length 7
2009-05-11 07:20:05.796875 [10]: subch:0 SendPMT version:4 len:41 13
2009-05-11 07:20:05.812500 [10]: FireDTV: #0/1 pmt data:0x0 0x2 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x2B 0x0 0x3 0x1 0x2 0xB0 0x29 0x0 0xD 0xC9 0x0 0x0 0xE4 0x7 0xF0 0x6 0x9 0x4 0xB 0x0 0xE4 0xF 0x2 0xE4 0x7 0xF0 0x0 0x3 0xE4 0x8 0xF0 0x0 0x6 0xE4 0x9 0xF0 0x7 0x56 0x5 0x64 0x75 0x74 0x9 0x0 0xF4 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 
2009-05-11 07:20:05.937500 [10]: FireDTV:GetCAMStatus() finished
2009-05-11 07:20:05.937500 [10]:   FireDTV:cam is inserted
2009-05-11 07:20:05.937500 [10]:   FireDTV:cam is valid
2009-05-11 07:20:05.937500 [10]:   FireDTV:cam is ready
2009-05-11 07:20:05.937500 [10]: subch:0 cam flags:True
2009-05-11 07:20:05.937500 [10]: subch:0 SetMpegPidMapping
2009-05-11 07:20:05.937500 [10]: subch:0  pid:407 pcr
2009-05-11 07:20:05.937500 [10]: subch:0  pid:406 pmt
2009-05-11 07:20:05.937500 [10]: subch:0  pid:407 video type:MPEG-2
2009-05-11 07:20:05.937500 [10]: subch:0    map pid:407 video type:MPEG-2
2009-05-11 07:20:05.937500 [10]: subch:0  pid:408 audio lang: type:MPEG-1
2009-05-11 07:20:05.937500 [10]: subch:0    map pid:408 audio lang: type:MPEG-1
2009-05-11 07:20:05.937500 [10]: subch:0  pid:409 teletext type:6
2009-05-11 07:20:05.937500 [10]: subch:0    map pid:409 teletext type:6
2009-05-11 07:20:05.937500 [10]: FireDTV: HW Filtering disabled.
2009-05-11 07:20:05.953125 [10]: subch:0 stop tif
2009-05-11 07:20:05.953125 [10]: WaitForPMT: sending PMT to CAM took 0.15625 seconds.
2009-05-11 07:20:05.953125 [10]: dvbt: tune: Graph running. Returning TvLibrary.Implementations.DVB.TvDvbChannel
2009-05-11 07:20:06.046875 [10]: card: Tuner locked: True
2009-05-11 07:20:06.046875 [10]: **************************************************
2009-05-11 07:20:06.046875 [10]: ***** SIGNAL LEVEL: 65, SIGNAL QUALITY: 65 *****
2009-05-11 07:20:06.046875 [10]: **************************************************
2009-05-11 07:20:06.046875 [10]: card: tuned user: hollywood subchannel: 0
2009-05-11 07:20:06.046875 [10]: user:hollywood add
2009-05-11 07:20:06.046875 [10]: card2:hollywood 1 0
2009-05-11 07:20:06.046875 [10]: Controller: hollywood 1 0
2009-05-11 07:20:06.046875 [10]: control2:hollywood 1 0
2009-05-11 07:20:06.046875 [10]: Controller: delete timeshift files R:\\live1-0.ts
2009-05-11 07:20:06.062500 [10]: card: StartTimeShifting 1 R:\\live1-0.ts 
2009-05-11 07:20:06.062500 [10]: card: CAM enabled : True
2009-05-11 07:20:06.062500 [10]: subch:0 SetTimeShiftFileName:R:\\live1-0.ts
2009-05-11 07:20:06.062500 [10]: Set video / audio observer
2009-05-11 07:20:06.062500 [10]: subch:0 SetTimeShiftFileName fill in pids
2009-05-11 07:20:06.062500 [10]: subch:0-0 tswriter StartTimeshifting...
2009-05-11 07:20:06.062500 [10]: card: WaitForTimeShiftFile - waiting _eventAudio & _eventVideo
2009-05-11 07:20:06.921875 [12]: PID seen - type = Audio
2009-05-11 07:20:06.921875 [12]: audioVideoEventHandler Audio
2009-05-11 07:20:06.968750 [12]: PID seen - type = Video
2009-05-11 07:20:06.968750 [12]: audioVideoEventHandler Video
2009-05-11 07:20:06.968750 [10]: card: WaitForTimeShiftFile - video and audio are seen after 0.90625 seconds
2009-05-11 07:20:06.984375 [10]: user:hollywood card:1 sub:0 add stream:R:\\live1-0.ts.tsbuffer
2009-05-11 07:20:06.984375 [10]: RTSP: add stream stream1.0 file:R:\\live1-0.ts.tsbuffer
2009-05-11 07:20:06.984375 [10]: Controller: StartTimeShifting started on card:1 to R:\\live1-0.ts.tsbuffer
2009-05-11 07:20:11.125000 [11]: Controller: DoSetChannelStates for 22 channels
2009-05-11 07:20:35.359375 [10]: Controller: TimeShiftingWouldUseCard RTL 4 37
2009-05-11 07:20:35.359375 [10]: Controller: find free card for channel RTL 4
2009-05-11 07:20:35.359375 [10]: Controller:   got 1 tuning details for RTL 4
2009-05-11 07:20:35.359375 [10]: Controller:   channel #1 DVBT:tv:Digitenne RTL 4 Freq:826000 ONID:8720 TSID:2211 SID:11 PMT:0x3F2 FTA:False LCN:4 BandWidth:8 
2009-05-11 07:20:35.375000 [10]: Controller:    card:1 type:DvbT is tuned to same transponder decrypting 1/1 channels
2009-05-11 07:20:35.375000 [10]: Controller:    card:1 type:DvbT is available priority:2 #users:0 same transponder:True
2009-05-11 07:20:35.375000 [10]: Controller:    card:2 type:RadioWebStream cannot tune to channel
2009-05-11 07:20:35.375000 [10]: Controller: found 1 available
2009-05-11 07:20:36.437500 [10]: Controller: StartTimeShifting RTL 4 37
2009-05-11 07:20:36.437500 [10]: Controller: find free card for channel RTL 4
2009-05-11 07:20:36.437500 [10]: Controller:   got 1 tuning details for RTL 4
2009-05-11 07:20:36.437500 [10]: Controller:   channel #1 DVBT:tv:Digitenne RTL 4 Freq:826000 ONID:8720 TSID:2211 SID:11 PMT:0x3F2 FTA:False LCN:4 BandWidth:8 
2009-05-11 07:20:36.437500 [10]: Controller:    card:1 type:DvbT is tuned to same transponder decrypting 1/1 channels
2009-05-11 07:20:36.437500 [10]: Controller:    card:1 type:DvbT is available priority:2 #users:0 same transponder:True
2009-05-11 07:20:36.437500 [10]: Controller:    card:2 type:RadioWebStream cannot tune to channel
2009-05-11 07:20:36.437500 [10]: Controller: found 1 available
2009-05-11 07:20:36.437500 [10]: tvcard:FreeSubChannel: subchannels count 1 subch#0 keep graph=True
2009-05-11 07:20:36.437500 [10]: tvcard:FreeSubChannel :0 - is timeshifting (skipped)
2009-05-11 07:20:36.453125 [10]: card: CardTune 1 RTL 4 hollywood:1:-1
2009-05-11 07:20:36.453125 [10]: card: Tune 1 to RTL 4
2009-05-11 07:20:36.453125 [10]: card: user: hollywood:1:0 tune DVBT:tv:Digitenne RTL 4 Freq:826000 ONID:8720 TSID:2211 SID:11 PMT:0x3F2 FTA:False LCN:4 BandWidth:8
2009-05-11 07:20:36.453125 [10]: dvbt:  Tune:DVBT:tv:Digitenne RTL 4 Freq:826000 ONID:8720 TSID:2211 SID:11 PMT:0x3F2 FTA:False LCN:4 BandWidth:8
2009-05-11 07:20:36.453125 [10]: dvbt: tune: Assigning oldChannel
2009-05-11 07:20:36.453125 [10]: dvbt: tune: Current Channel != null DVBT:tv:Digitenne RTL 7 Freq:826000 ONID:8720 TSID:2211 SID:13 PMT:0x406 FTA:False LCN:7 BandWidth:8
2009-05-11 07:20:36.453125 [10]: dvbt: tune: Graph is tunning
2009-05-11 07:20:36.453125 [10]: dvbt: tune: Getting default locator
2009-05-11 07:20:36.453125 [10]: dvbt: tune: Putting bandwidth 8
2009-05-11 07:20:36.453125 [10]: dvbt: tune: put_ONID 8720
2009-05-11 07:20:36.453125 [10]: dvbt: tune: put_SID 11
2009-05-11 07:20:36.453125 [10]: dvbt: tune: put_TSID 2211
2009-05-11 07:20:36.453125 [10]: dvbt: tune: Carrier frequency 826000
2009-05-11 07:20:36.453125 [10]: dvbt: tune: put_Locator
2009-05-11 07:20:36.453125 [10]: dvbt: tune: Submitting tune request: SubId 0, channel DVBT:tv:Digitenne RTL 4 Freq:826000 ONID:8720 TSID:2211 SID:11 PMT:0x3F2 FTA:False LCN:4 BandWidth:8
2009-05-11 07:20:36.453125 [10]: dvbt: tune: Submitting tune request: System.__ComObject
2009-05-11 07:20:36.453125 [10]: dvb:Submiting tunerequest Channel:RTL 4 subChannel:0 
2009-05-11 07:20:36.453125 [10]: dvb:using existing subchannel:0
2009-05-11 07:20:36.453125 [10]: dvb:Submit tunerequest size:1 new:0
2009-05-11 07:20:36.453125 [10]: subch:0 OnBeforeTune
2009-05-11 07:20:36.453125 [10]: dvb:Submit tunerequest calling put_TuneRequest
2009-05-11 07:20:36.468750 [10]: dvb:Submit tunerequest done calling put_TuneRequest
2009-05-11 07:20:36.468750 [10]: subch:0 OnAfterTune
2009-05-11 07:20:36.468750 [10]: FireDTV: HW Filtering disabled.
2009-05-11 07:20:36.468750 [10]: dvbt: tune: Running graph for channel TvLibrary.Implementations.DVB.TvDvbChannel
2009-05-11 07:20:36.468750 [10]: dvbt: tune: SubChannel 0
2009-05-11 07:20:36.484375 [10]: dvb:  LockedInOnSignal ok
2009-05-11 07:20:36.484375 [10]: subch:0 OnGraphStart
2009-05-11 07:20:36.484375 [10]: subch:0 SetupPmtGrabber:pid 3F2 sid:B
2009-05-11 07:20:36.484375 [10]: subch:0 set pmt grabber pmt:3F2 sid:B
2009-05-11 07:20:36.484375 [10]: WaitForPMT: Waiting for PMT.
2009-05-11 07:20:36.500000 [12]: subch:0 OnPMTReceived() True
2009-05-11 07:20:36.500000 [10]: WaitForPMT: Found PMT after 0.015625 seconds.
2009-05-11 07:20:36.500000 [10]: subch:0 SendPmt:B B FFFFFFFF 4
2009-05-11 07:20:36.500000 [10]: Decode pmt
2009-05-11 07:20:36.500000 [10]: descr1 len:6 9 4 b 0 e3 fb 
2009-05-11 07:20:36.500000 [10]: Set descriptor data with length 7
2009-05-11 07:20:36.500000 [10]: subch:0 SendPMT version:4 len:41 11
2009-05-11 07:20:36.515625 [10]: FireDTV: #0/1 pmt data:0x0 0x2 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x2B 0x0 0x3 0x1 0x2 0xB0 0x29 0x0 0xB 0xC9 0x0 0x0 0xE3 0xF3 0xF0 0x6 0x9 0x4 0xB 0x0 0xE3 0xFB 0x2 0xE3 0xF3 0xF0 0x0 0x3 0xE3 0xF4 0xF0 0x0 0x6 0xE3 0xF5 0xF0 0x7 0x56 0x5 0x64 0x75 0x74 0x9 0x0 0x3F 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 
2009-05-11 07:20:36.531250 [10]: FireDTV:GetCAMStatus() finished
2009-05-11 07:20:36.531250 [10]:   FireDTV:cam is inserted
2009-05-11 07:20:36.531250 [10]:   FireDTV:cam is valid
2009-05-11 07:20:36.531250 [10]:   FireDTV:cam is ready
2009-05-11 07:20:36.531250 [10]: subch:0 cam flags:True
2009-05-11 07:20:36.531250 [10]: subch:0 SetMpegPidMapping
2009-05-11 07:20:36.531250 [10]: subch:0  pid:3F3 pcr
2009-05-11 07:20:36.531250 [10]: subch:0  pid:3F2 pmt
2009-05-11 07:20:36.531250 [10]: subch:0  pid:3F3 video type:MPEG-2
2009-05-11 07:20:36.531250 [10]: subch:0    map pid:3F3 video type:MPEG-2
2009-05-11 07:20:36.531250 [10]: subch:0  pid:3F4 audio lang: type:MPEG-1
2009-05-11 07:20:36.531250 [10]: subch:0    map pid:3F4 audio lang: type:MPEG-1
2009-05-11 07:20:36.531250 [10]: subch:0  pid:3F5 teletext type:6
2009-05-11 07:20:36.531250 [10]: subch:0    map pid:3F5 teletext type:6
2009-05-11 07:20:36.531250 [10]: FireDTV: HW Filtering disabled.
2009-05-11 07:20:36.546875 [10]: subch:0 stop tif
2009-05-11 07:20:36.546875 [10]: WaitForPMT: sending PMT to CAM took 0.046875 seconds.
2009-05-11 07:20:36.546875 [10]: dvbt: tune: Graph running. Returning TvLibrary.Implementations.DVB.TvDvbChannel
2009-05-11 07:20:36.640625 [10]: card: Tuner locked: True
2009-05-11 07:20:36.640625 [10]: **************************************************
2009-05-11 07:20:36.640625 [10]: ***** SIGNAL LEVEL: 98, SIGNAL QUALITY: 98 *****
2009-05-11 07:20:36.640625 [10]: **************************************************
2009-05-11 07:20:36.640625 [10]: card: tuned user: hollywood subchannel: 0
2009-05-11 07:20:36.640625 [10]: user:hollywood add
2009-05-11 07:20:36.640625 [10]: card2:hollywood 1 0
2009-05-11 07:20:36.640625 [10]: Controller: hollywood 1 0
2009-05-11 07:20:36.640625 [10]: control2:hollywood 1 0
2009-05-11 07:20:36.656250 [10]: card: StartTimeShifting 1 R:\\live1-0.ts 
2009-05-11 07:20:36.656250 [10]: card: CAM enabled : True
2009-05-11 07:20:36.656250 [10]: card: WaitForTimeShiftFile - waiting _eventAudio & _eventVideo
2009-05-11 07:20:37.531250 [12]: PID seen - type = Audio
2009-05-11 07:20:37.531250 [12]: audioVideoEventHandler Audio
2009-05-11 07:20:37.562500 [12]: PID seen - type = Video
2009-05-11 07:20:37.562500 [12]: audioVideoEventHandler Video
2009-05-11 07:20:37.562500 [10]: card: WaitForTimeShiftFile - video and audio are seen after 0.90625 seconds
2009-05-11 07:20:37.562500 [10]: Controller: StartTimeShifting started on card:1 to R:\\live1-0.ts
2009-05-11 07:20:50.437500 [10]: Controller: StopTimeShifting 1
2009-05-11 07:20:50.437500 [10]: card FireDTV BDA Tuner DVBT: StopTimeShifting user:hollywood sub:0
2009-05-11 07:20:50.437500 [10]: card: StopTimeShifting user:hollywood sub:0
2009-05-11 07:20:50.437500 [10]: card not IDLE - freeing subch: 0
2009-05-11 07:20:50.437500 [10]: subch:0-0 tswriter StopTimeshifting...
2009-05-11 07:20:50.437500 [10]: tvcard:FreeSubChannel: subchannels count 1 subch#0 keep graph=False
2009-05-11 07:20:50.437500 [10]: DVB subch:0 Decompose()
2009-05-11 07:20:50.437500 [10]: FreeSubChannel CA: freeing sub channel : 0
2009-05-11 07:20:50.437500 [10]: tvcard:FreeSubChannel : no subchannels present, stopping graph
2009-05-11 07:20:50.437500 [10]: dvb:StopGraph called
2009-05-11 07:20:50.437500 [10]: tvcard:FreeAllSubChannels:
2009-05-11 07:20:50.437500 [10]: dvb:StopGraph
2009-05-11 07:20:50.453125 [10]: user:hollywood remove
2009-05-11 07:20:50.453125 [10]: Controller:Timeshifting stopped on card:1
2009-05-11 07:20:50.453125 [10]: RTSP: remove stream stream1.0
2009-05-11 07:20:51.500000 [14]: card: Tune 1 to Nederland 1
2009-05-11 07:20:51.500000 [14]: card: user: epg:1:-1 tune DVBT:tv:Digitenne Nederland 1 Freq:482000 ONID:8720 TSID:2214 SID:1101 PMT:0x1B62 FTA:True LCN:1 BandWidth:8
2009-05-11 07:20:51.515625 [14]: dvbt:  Tune:DVBT:tv:Digitenne Nederland 1 Freq:482000 ONID:8720 TSID:2214 SID:1101 PMT:0x1B62 FTA:True LCN:1 BandWidth:8
2009-05-11 07:20:51.515625 [14]: dvbt: tune: Assigning oldChannel
2009-05-11 07:20:51.515625 [14]: dvbt: tune: Current channel is null
2009-05-11 07:20:51.515625 [14]: dvbt: tune: Graph is tunning
2009-05-11 07:20:51.515625 [14]: dvbt: tune: Getting default locator
2009-05-11 07:20:51.515625 [14]: dvbt: tune: Putting bandwidth 8
2009-05-11 07:20:51.515625 [14]: dvbt: tune: put_ONID 8720
2009-05-11 07:20:51.515625 [14]: dvbt: tune: put_SID 1101
2009-05-11 07:20:51.515625 [14]: dvbt: tune: put_TSID 2214
2009-05-11 07:20:51.515625 [14]: dvbt: tune: Carrier frequency 482000
2009-05-11 07:20:51.515625 [14]: dvbt: tune: put_Locator
2009-05-11 07:20:51.515625 [14]: dvbt: tune: Submitting tune request: SubId -1, channel DVBT:tv:Digitenne Nederland 1 Freq:482000 ONID:8720 TSID:2214 SID:1101 PMT:0x1B62 FTA:True LCN:1 BandWidth:8
2009-05-11 07:20:51.515625 [14]: dvbt: tune: Submitting tune request: System.__ComObject
2009-05-11 07:20:51.515625 [14]: dvb:Submiting tunerequest Channel:Nederland 1 subChannel:-1 
2009-05-11 07:20:51.515625 [14]: dvb:Getting new subchannel
2009-05-11 07:20:51.515625 [14]: dvb:GetNewSubChannel:0 #0
2009-05-11 07:20:51.515625 [14]: TvDvbChannel ctor new subchIndex:0
2009-05-11 07:20:51.515625 [14]: dvb:Submit tunerequest size:1 new:0
2009-05-11 07:20:51.515625 [14]: subch:0 OnBeforeTune
2009-05-11 07:20:51.515625 [14]: dvb:Submit tunerequest calling put_TuneRequest
2009-05-11 07:20:51.515625 [14]: dvb:Submit tunerequest done calling put_TuneRequest
2009-05-11 07:20:51.515625 [14]: subch:0 OnAfterTune
2009-05-11 07:20:51.515625 [14]: FireDTV: HW Filtering disabled.
2009-05-11 07:20:51.531250 [14]: dvbt: tune: Running graph for channel TvLibrary.Implementations.DVB.TvDvbChannel
2009-05-11 07:20:51.531250 [14]: dvbt: tune: SubChannel 0
2009-05-11 07:20:51.531250 [14]: subch:0 OnGraphStart
2009-05-11 07:20:51.531250 [14]: subch:0 Graph already running - skip WaitForPMT
2009-05-11 07:20:51.531250 [14]: dvb:  RunGraph
2009-05-11 07:20:52.109375 [14]: dvb:  LockedInOnSignal ok
2009-05-11 07:20:52.109375 [14]: subch:0 OnGraphStarted
2009-05-11 07:20:52.109375 [14]: subch:0 SetupPmtGrabber:pid 1B62 sid:44D
2009-05-11 07:20:52.109375 [14]: subch:0 set pmt grabber pmt:1B62 sid:44D
2009-05-11 07:20:52.109375 [14]: WaitForPMT: Waiting for PMT.
2009-05-11 07:20:52.140625 [12]: subch:0 OnPMTReceived() True
2009-05-11 07:20:52.140625 [14]: WaitForPMT: Found PMT after 0.03125 seconds.
2009-05-11 07:20:52.140625 [14]: subch:0 SendPmt:44D 44D FFFFFFFF 3
2009-05-11 07:20:52.140625 [14]: Decode pmt
2009-05-11 07:20:52.140625 [14]: Set descriptor data with length 7
2009-05-11 07:20:52.140625 [14]: subch:0 SendPMT version:3 len:35 1101
2009-05-11 07:20:52.140625 [14]: FireDTV: #0/1 pmt data:0x0 0x2 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x25 0x0 0x3 0x1 0x2 0xB0 0x23 0x4 0x4D 0xC7 0x0 0x0 0xFB 0x63 0xF0 0x0 0x2 0xFB 0x63 0xF0 0x0 0x3 0xFB 0x64 0xF0 0x0 0x6 0xFB 0x65 0xF0 0x7 0x56 0x5 0x64 0x75 0x74 0x9 0x0 0xF0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 
2009-05-11 07:20:52.265625 [14]: FireDTV:GetCAMStatus() finished
2009-05-11 07:20:52.265625 [14]:   FireDTV:cam is inserted
2009-05-11 07:20:52.265625 [14]:   FireDTV:cam is valid
2009-05-11 07:20:52.265625 [14]:   FireDTV:cam is ready
2009-05-11 07:20:52.265625 [14]: subch:0 cam flags:True
2009-05-11 07:20:52.265625 [14]: subch:0 SetMpegPidMapping
2009-05-11 07:20:52.265625 [14]: subch:0  pid:1B63 pcr
2009-05-11 07:20:52.265625 [14]: subch:0  pid:1B62 pmt
2009-05-11 07:20:52.265625 [14]: subch:0  pid:1B63 video type:MPEG-2
2009-05-11 07:20:52.265625 [14]: subch:0    map pid:1B63 video type:MPEG-2
2009-05-11 07:20:52.265625 [14]: subch:0  pid:1B64 audio lang: type:MPEG-1
2009-05-11 07:20:52.265625 [14]: subch:0    map pid:1B64 audio lang: type:MPEG-1
2009-05-11 07:20:52.265625 [14]: subch:0  pid:1B65 teletext type:6
2009-05-11 07:20:52.265625 [14]: subch:0    map pid:1B65 teletext type:6
2009-05-11 07:20:52.265625 [14]: FireDTV: HW Filtering disabled.
2009-05-11 07:20:52.281250 [14]: subch:0 stop tif
2009-05-11 07:20:52.281250 [14]: WaitForPMT: sending PMT to CAM took 0.140625 seconds.
2009-05-11 07:20:52.281250 [14]: dvbt: tune: Graph running. Returning TvLibrary.Implementations.DVB.TvDvbChannel
2009-05-11 07:20:52.375000 [14]: card: Tuner locked: True
2009-05-11 07:20:52.375000 [14]: **************************************************
2009-05-11 07:20:52.375000 [14]: ***** SIGNAL LEVEL: 0, SIGNAL QUALITY: 0 *****
2009-05-11 07:20:52.375000 [14]: **************************************************
2009-05-11 07:20:52.375000 [14]: card: tuned user: epg subchannel: 0
2009-05-11 07:20:52.375000 [14]: user:epg add
2009-05-11 07:20:52.375000 [DVB EPG timer]: Controller: GrabEpg on card ID == 1
2009-05-11 07:20:52.375000 [DVB EPG timer]: dvb:grab epg...
2009-05-11 07:22:55.796875 [10]: Controller: StartTimeShifting RTL 4 37
2009-05-11 07:22:55.796875 [10]: user:epg remove
2009-05-11 07:22:55.796875 [10]: tvcard:FreeSubChannel: subchannels count 1 subch#0 keep graph=False
2009-05-11 07:22:55.796875 [10]: DVB subch:0 Decompose()
2009-05-11 07:22:55.796875 [10]: FreeSubChannel CA: freeing sub channel : 0
2009-05-11 07:22:55.796875 [10]: tvcard:FreeSubChannel : no subchannels present, stopping graph
2009-05-11 07:22:55.796875 [10]: dvb:StopGraph called
2009-05-11 07:22:55.796875 [10]: tvcard:FreeAllSubChannels:
2009-05-11 07:22:55.796875 [10]: dvb:StopGraph
2009-05-11 07:22:55.812500 [10]: Controller: find free card for channel RTL 4
2009-05-11 07:22:55.812500 [10]: Controller:   got 1 tuning details for RTL 4
2009-05-11 07:22:55.812500 [10]: Controller:   channel #1 DVBT:tv:Digitenne RTL 4 Freq:826000 ONID:8720 TSID:2211 SID:11 PMT:0x3F2 FTA:False LCN:4 BandWidth:8 
2009-05-11 07:22:55.812500 [10]: Controller:    card:1 type:DvbT is available priority:2 #users:0 same transponder:False
2009-05-11 07:22:55.812500 [10]: Controller:    card:2 type:RadioWebStream cannot tune to channel
2009-05-11 07:22:55.812500 [10]: Controller: found 1 available
2009-05-11 07:22:55.812500 [10]: card: CardTune 1 RTL 4 hollywood:1:-1
2009-05-11 07:22:55.812500 [10]: card: Tune 1 to RTL 4
2009-05-11 07:22:55.812500 [10]: card: user: hollywood:1:-1 tune DVBT:tv:Digitenne RTL 4 Freq:826000 ONID:8720 TSID:2211 SID:11 PMT:0x3F2 FTA:False LCN:4 BandWidth:8
2009-05-11 07:22:55.812500 [10]: dvbt:  Tune:DVBT:tv:Digitenne RTL 4 Freq:826000 ONID:8720 TSID:2211 SID:11 PMT:0x3F2 FTA:False LCN:4 BandWidth:8
2009-05-11 07:22:55.828125 [10]: dvbt: tune: Assigning oldChannel
2009-05-11 07:22:55.828125 [10]: dvbt: tune: Current channel is null
2009-05-11 07:22:55.828125 [10]: dvbt: tune: Graph is tunning
2009-05-11 07:22:55.828125 [10]: dvbt: tune: Getting default locator
2009-05-11 07:22:55.828125 [10]: dvbt: tune: Putting bandwidth 8
2009-05-11 07:22:55.828125 [10]: dvbt: tune: put_ONID 8720
2009-05-11 07:22:55.828125 [10]: dvbt: tune: put_SID 11
2009-05-11 07:22:55.828125 [10]: dvbt: tune: put_TSID 2211
2009-05-11 07:22:55.828125 [10]: dvbt: tune: Carrier frequency 826000
2009-05-11 07:22:55.828125 [10]: dvbt: tune: put_Locator
2009-05-11 07:22:55.828125 [10]: dvbt: tune: Submitting tune request: SubId -1, channel DVBT:tv:Digitenne RTL 4 Freq:826000 ONID:8720 TSID:2211 SID:11 PMT:0x3F2 FTA:False LCN:4 BandWidth:8
2009-05-11 07:22:55.828125 [10]: dvbt: tune: Submitting tune request: System.__ComObject
2009-05-11 07:22:55.828125 [10]: dvb:Submiting tunerequest Channel:RTL 4 subChannel:-1 
2009-05-11 07:22:55.828125 [10]: dvb:Getting new subchannel
2009-05-11 07:22:55.828125 [10]: dvb:GetNewSubChannel:0 #0
2009-05-11 07:22:55.828125 [10]: TvDvbChannel ctor new subchIndex:0
2009-05-11 07:22:55.828125 [10]: dvb:Submit tunerequest size:1 new:0
2009-05-11 07:22:55.828125 [10]: subch:0 OnBeforeTune
2009-05-11 07:22:55.828125 [10]: dvb:Submit tunerequest calling put_TuneRequest
2009-05-11 07:22:55.828125 [10]: dvb:Submit tunerequest done calling put_TuneRequest
2009-05-11 07:22:55.828125 [10]: subch:0 OnAfterTune
2009-05-11 07:22:55.828125 [10]: FireDTV: HW Filtering disabled.
2009-05-11 07:22:55.843750 [10]: dvbt: tune: Running graph for channel TvLibrary.Implementations.DVB.TvDvbChannel
2009-05-11 07:22:55.843750 [10]: dvbt: tune: SubChannel 0
2009-05-11 07:22:55.843750 [10]: subch:0 OnGraphStart
2009-05-11 07:22:55.843750 [10]: subch:0 Graph already running - skip WaitForPMT
2009-05-11 07:22:55.843750 [10]: dvb:  RunGraph
2009-05-11 07:22:56.859375 [10]: dvb:  LockedInOnSignal ok
2009-05-11 07:22:56.859375 [10]: subch:0 OnGraphStarted
2009-05-11 07:22:56.859375 [10]: subch:0 SetupPmtGrabber:pid 3F2 sid:B
2009-05-11 07:22:56.859375 [10]: subch:0 set pmt grabber pmt:3F2 sid:B
2009-05-11 07:22:56.859375 [10]: WaitForPMT: Waiting for PMT.
2009-05-11 07:23:06.859375 [10]: WaitForPMT: Timed out waiting for PMT after 10 seconds. Increase the PMT timeout value?
2009-05-11 07:23:06.859375 [10]: dvbt: tune: Graph running. Returning TvLibrary.Implementations.DVB.TvDvbChannel
2009-05-11 07:23:06.937500 [10]: card: Tuner locked: False
2009-05-11 07:23:06.937500 [10]: **************************************************
2009-05-11 07:23:06.937500 [10]: ***** SIGNAL LEVEL: 0, SIGNAL QUALITY: 0 *****
2009-05-11 07:23:06.937500 [10]: **************************************************
2009-05-11 07:23:06.937500 [10]: card: tuned user: hollywood subchannel: 0
2009-05-11 07:23:06.937500 [10]: user:hollywood add
2009-05-11 07:23:06.937500 [10]: card2:hollywood 1 0
2009-05-11 07:23:06.937500 [10]: Controller: hollywood 1 0
2009-05-11 07:23:06.937500 [10]: control2:hollywood 1 0
2009-05-11 07:23:06.937500 [10]: Controller: delete timeshift files R:\\live1-0.ts
2009-05-11 07:23:06.937500 [10]: Controller:   delete R:\live1-0.ts.tsbuffer
2009-05-11 07:23:06.937500 [10]: Controller:   delete R:\live1-0.ts.tsbuffer1.ts
2009-05-11 07:23:06.953125 [10]: card: StartTimeShifting 1 R:\\live1-0.ts 
2009-05-11 07:23:06.953125 [10]: card: CAM enabled : True
2009-05-11 07:23:06.953125 [10]: start subch:0 No PMT received. Timeshifting failed
2009-05-11 07:23:06.953125 [10]: user:hollywood remove
2009-05-11 07:23:06.953125 [10]: tvcard:FreeSubChannel: subchannels count 1 subch#0 keep graph=False
2009-05-11 07:23:06.953125 [10]: DVB subch:0 Decompose()
2009-05-11 07:23:06.953125 [10]: FreeSubChannel CA: freeing sub channel : 0
2009-05-11 07:23:06.953125 [10]: tvcard:FreeSubChannel : no subchannels present, stopping graph
2009-05-11 07:23:06.953125 [10]: dvb:StopGraph called
2009-05-11 07:23:06.953125 [10]: tvcard:FreeAllSubChannels:
2009-05-11 07:23:06.953125 [10]: dvb:StopGraph
2009-05-11 07:23:06.968750 [10]: dvb:StopGraph called
2009-05-11 07:23:06.968750 [10]: tvcard:FreeAllSubChannels:
2009-05-11 07:23:06.968750 [TS_File_Cleanup]: card: delete timeshift files R:\\live1-0.ts
2009-05-11 07:23:06.968750 [10]: dvb:StopGraph filterstate already stopped, returning.
2009-05-11 07:23:08.015625 [4]: card: Tune 1 to Nederland 1
2009-05-11 07:23:08.015625 [4]: card: user: epg:1:-1 tune DVBT:tv:Digitenne Nederland 1 Freq:482000 ONID:8720 TSID:2214 SID:1101 PMT:0x1B62 FTA:True LCN:1 BandWidth:8
2009-05-11 07:23:08.031250 [4]: dvbt:  Tune:DVBT:tv:Digitenne Nederland 1 Freq:482000 ONID:8720 TSID:2214 SID:1101 PMT:0x1B62 FTA:True LCN:1 BandWidth:8
2009-05-11 07:23:08.031250 [4]: dvbt: tune: Assigning oldChannel
2009-05-11 07:23:08.031250 [4]: dvbt: tune: Current channel is null
2009-05-11 07:23:08.031250 [4]: dvbt: tune: Graph is tunning
2009-05-11 07:23:08.031250 [4]: dvbt: tune: Getting default locator
2009-05-11 07:23:08.031250 [4]: dvbt: tune: Putting bandwidth 8
2009-05-11 07:23:08.031250 [4]: dvbt: tune: put_ONID 8720
2009-05-11 07:23:08.031250 [4]: dvbt: tune: put_SID 1101
2009-05-11 07:23:08.031250 [4]: dvbt: tune: put_TSID 2214
2009-05-11 07:23:08.031250 [4]: dvbt: tune: Carrier frequency 482000
2009-05-11 07:23:08.031250 [4]: dvbt: tune: put_Locator
2009-05-11 07:23:08.031250 [4]: dvbt: tune: Submitting tune request: SubId -1, channel DVBT:tv:Digitenne Nederland 1 Freq:482000 ONID:8720 TSID:2214 SID:1101 PMT:0x1B62 FTA:True LCN:1 BandWidth:8
2009-05-11 07:23:08.031250 [4]: dvbt: tune: Submitting tune request: System.__ComObject
2009-05-11 07:23:08.031250 [4]: dvb:Submiting tunerequest Channel:Nederland 1 subChannel:-1 
2009-05-11 07:23:08.031250 [4]: dvb:Getting new subchannel
2009-05-11 07:23:08.031250 [4]: dvb:GetNewSubChannel:0 #0
2009-05-11 07:23:08.031250 [4]: TvDvbChannel ctor new subchIndex:0
2009-05-11 07:23:08.031250 [4]: dvb:Submit tunerequest size:1 new:0
2009-05-11 07:23:08.031250 [4]: subch:0 OnBeforeTune
2009-05-11 07:23:08.031250 [4]: dvb:Submit tunerequest calling put_TuneRequest
2009-05-11 07:23:08.031250 [4]: dvb:Submit tunerequest done calling put_TuneRequest
2009-05-11 07:23:08.031250 [4]: subch:0 OnAfterTune
2009-05-11 07:23:08.031250 [4]: FireDTV: HW Filtering disabled.
2009-05-11 07:23:08.031250 [4]: dvbt: tune: Running graph for channel TvLibrary.Implementations.DVB.TvDvbChannel
2009-05-11 07:23:08.046875 [4]: dvbt: tune: SubChannel 0
2009-05-11 07:23:08.046875 [4]: subch:0 OnGraphStart
2009-05-11 07:23:08.046875 [4]: subch:0 Graph already running - skip WaitForPMT
2009-05-11 07:23:08.046875 [4]: dvb:  RunGraph
2009-05-11 07:23:08.609375 [4]: dvb:  LockedInOnSignal ok
2009-05-11 07:23:08.609375 [4]: subch:0 OnGraphStarted
2009-05-11 07:23:08.609375 [4]: subch:0 SetupPmtGrabber:pid 1B62 sid:44D
2009-05-11 07:23:08.609375 [4]: subch:0 set pmt grabber pmt:1B62 sid:44D
2009-05-11 07:23:08.609375 [4]: WaitForPMT: Waiting for PMT.
2009-05-11 07:23:08.625000 [12]: subch:0 OnPMTReceived() True
2009-05-11 07:23:08.625000 [4]: WaitForPMT: Found PMT after 0.015625 seconds.
2009-05-11 07:23:08.625000 [4]: subch:0 SendPmt:44D 44D FFFFFFFF 3
2009-05-11 07:23:08.625000 [4]: Decode pmt
2009-05-11 07:23:08.625000 [4]: Set descriptor data with length 7
2009-05-11 07:23:08.625000 [4]: subch:0 SendPMT version:3 len:35 1101
2009-05-11 07:23:08.625000 [4]: FireDTV: #0/1 pmt data:0x0 0x2 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x25 0x0 0x3 0x1 0x2 0xB0 0x23 0x4 0x4D 0xC7 0x0 0x0 0xFB 0x63 0xF0 0x0 0x2 0xFB 0x63 0xF0 0x0 0x3 0xFB 0x64 0xF0 0x0 0x6 0xFB 0x65 0xF0 0x7 0x56 0x5 0x64 0x75 0x74 0x9 0x0 0xF0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 
2009-05-11 07:23:08.656250 [4]: FireDTV:GetCAMStatus() finished
2009-05-11 07:23:08.656250 [4]:   FireDTV:cam is inserted
2009-05-11 07:23:08.656250 [4]:   FireDTV:cam is valid
2009-05-11 07:23:08.656250 [4]:   FireDTV:cam is ready
2009-05-11 07:23:08.656250 [4]: subch:0 cam flags:True
2009-05-11 07:23:08.656250 [4]: subch:0 SetMpegPidMapping
2009-05-11 07:23:08.656250 [4]: subch:0  pid:1B63 pcr
2009-05-11 07:23:08.656250 [4]: subch:0  pid:1B62 pmt
2009-05-11 07:23:08.656250 [4]: subch:0  pid:1B63 video type:MPEG-2
2009-05-11 07:23:08.656250 [4]: subch:0    map pid:1B63 video type:MPEG-2
2009-05-11 07:23:08.656250 [4]: subch:0  pid:1B64 audio lang: type:MPEG-1
2009-05-11 07:23:08.656250 [4]: subch:0    map pid:1B64 audio lang: type:MPEG-1
2009-05-11 07:23:08.656250 [4]: subch:0  pid:1B65 teletext type:6
2009-05-11 07:23:08.656250 [4]: subch:0    map pid:1B65 teletext type:6
2009-05-11 07:23:08.656250 [4]: FireDTV: HW Filtering disabled.
2009-05-11 07:23:08.671875 [4]: subch:0 stop tif
2009-05-11 07:23:08.671875 [4]: WaitForPMT: sending PMT to CAM took 0.046875 seconds.
2009-05-11 07:23:08.671875 [4]: dvbt: tune: Graph running. Returning TvLibrary.Implementations.DVB.TvDvbChannel
2009-05-11 07:23:08.765625 [4]: card: Tuner locked: True
2009-05-11 07:23:08.765625 [4]: **************************************************
2009-05-11 07:23:08.765625 [4]: ***** SIGNAL LEVEL: 0, SIGNAL QUALITY: 0 *****
2009-05-11 07:23:08.765625 [4]: **************************************************
2009-05-11 07:23:08.765625 [4]: card: tuned user: epg subchannel: 0
2009-05-11 07:23:08.765625 [4]: user:epg add
2009-05-11 07:23:08.765625 [DVB EPG timer]: Controller: GrabEpg on card ID == 1
2009-05-11 07:23:08.765625 [DVB EPG timer]: dvb:grab epg...
2009-05-11 07:23:14.593750 [16]: Controller: DoSetChannelStates for 22 channels
2009-05-11 07:23:16.953125 [16]: Controller: StartTimeShifting RTL 4 37
2009-05-11 07:23:16.953125 [16]: user:epg remove
2009-05-11 07:23:16.968750 [16]: tvcard:FreeSubChannel: subchannels count 1 subch#0 keep graph=False
2009-05-11 07:23:16.968750 [16]: DVB subch:0 Decompose()
2009-05-11 07:23:16.968750 [16]: FreeSubChannel CA: freeing sub channel : 0
2009-05-11 07:23:16.968750 [16]: tvcard:FreeSubChannel : no subchannels present, stopping graph
2009-05-11 07:23:16.968750 [16]: dvb:StopGraph called
2009-05-11 07:23:16.968750 [16]: tvcard:FreeAllSubChannels:
2009-05-11 07:23:16.968750 [16]: dvb:StopGraph
2009-05-11 07:23:16.968750 [16]: Controller: find free card for channel RTL 4
2009-05-11 07:23:16.968750 [16]: Controller:   got 1 tuning details for RTL 4
2009-05-11 07:23:16.968750 [16]: Controller:   channel #1 DVBT:tv:Digitenne RTL 4 Freq:826000 ONID:8720 TSID:2211 SID:11 PMT:0x3F2 FTA:False LCN:4 BandWidth:8 
2009-05-11 07:23:16.968750 [16]: Controller:    card:1 type:DvbT is available priority:2 #users:0 same transponder:False
2009-05-11 07:23:16.968750 [16]: Controller:    card:2 type:RadioWebStream cannot tune to channel
2009-05-11 07:23:16.984375 [16]: Controller: found 1 available
2009-05-11 07:23:16.984375 [16]: card: CardTune 1 RTL 4 hollywood:1:-1
2009-05-11 07:23:16.984375 [16]: card: Tune 1 to RTL 4
2009-05-11 07:23:16.984375 [16]: card: user: hollywood:1:-1 tune DVBT:tv:Digitenne RTL 4 Freq:826000 ONID:8720 TSID:2211 SID:11 PMT:0x3F2 FTA:False LCN:4 BandWidth:8
2009-05-11 07:23:16.984375 [16]: dvbt:  Tune:DVBT:tv:Digitenne RTL 4 Freq:826000 ONID:8720 TSID:2211 SID:11 PMT:0x3F2 FTA:False LCN:4 BandWidth:8
2009-05-11 07:23:16.984375 [16]: dvbt: tune: Assigning oldChannel
2009-05-11 07:23:16.984375 [16]: dvbt: tune: Current channel is null
2009-05-11 07:23:16.984375 [16]: dvbt: tune: Graph is tunning
2009-05-11 07:23:16.984375 [16]: dvbt: tune: Getting default locator
2009-05-11 07:23:16.984375 [16]: dvbt: tune: Putting bandwidth 8
2009-05-11 07:23:16.984375 [16]: dvbt: tune: put_ONID 8720
2009-05-11 07:23:16.984375 [16]: dvbt: tune: put_SID 11
2009-05-11 07:23:16.984375 [16]: dvbt: tune: put_TSID 2211
2009-05-11 07:23:16.984375 [16]: dvbt: tune: Carrier frequency 826000
2009-05-11 07:23:16.984375 [16]: dvbt: tune: put_Locator
2009-05-11 07:23:16.984375 [16]: dvbt: tune: Submitting tune request: SubId -1, channel DVBT:tv:Digitenne RTL 4 Freq:826000 ONID:8720 TSID:2211 SID:11 PMT:0x3F2 FTA:False LCN:4 BandWidth:8
2009-05-11 07:23:16.984375 [16]: dvbt: tune: Submitting tune request: System.__ComObject
2009-05-11 07:23:16.984375 [16]: dvb:Submiting tunerequest Channel:RTL 4 subChannel:-1 
2009-05-11 07:23:16.984375 [16]: dvb:Getting new subchannel
2009-05-11 07:23:16.984375 [16]: dvb:GetNewSubChannel:0 #0
2009-05-11 07:23:16.984375 [16]: TvDvbChannel ctor new subchIndex:0
2009-05-11 07:23:17.000000 [16]: dvb:Submit tunerequest size:1 new:0
2009-05-11 07:23:17.000000 [16]: subch:0 OnBeforeTune
2009-05-11 07:23:17.000000 [16]: dvb:Submit tunerequest calling put_TuneRequest
2009-05-11 07:23:17.000000 [16]: dvb:Submit tunerequest done calling put_TuneRequest
2009-05-11 07:23:17.000000 [16]: subch:0 OnAfterTune
2009-05-11 07:23:17.000000 [16]: FireDTV: HW Filtering disabled.
2009-05-11 07:23:17.000000 [16]: dvbt: tune: Running graph for channel TvLibrary.Implementations.DVB.TvDvbChannel
2009-05-11 07:23:17.000000 [16]: dvbt: tune: SubChannel 0
2009-05-11 07:23:17.000000 [16]: subch:0 OnGraphStart
2009-05-11 07:23:17.000000 [16]: subch:0 Graph already running - skip WaitForPMT
2009-05-11 07:23:17.000000 [16]: dvb:  RunGraph
2009-05-11 07:23:18.796875 [16]: dvb:  LockedInOnSignal ok
2009-05-11 07:23:18.796875 [16]: subch:0 OnGraphStarted
2009-05-11 07:23:18.796875 [16]: subch:0 SetupPmtGrabber:pid 3F2 sid:B
2009-05-11 07:23:18.796875 [16]: subch:0 set pmt grabber pmt:3F2 sid:B
2009-05-11 07:23:18.796875 [16]: WaitForPMT: Waiting for PMT.
2009-05-11 07:23:18.906250 [12]: subch:0 OnPMTReceived() True
2009-05-11 07:23:18.906250 [16]: WaitForPMT: Found PMT after 0.109375 seconds.
2009-05-11 07:23:18.906250 [16]: subch:0 SendPmt:B B FFFFFFFF 4
2009-05-11 07:23:18.906250 [16]: Decode pmt
2009-05-11 07:23:18.906250 [16]: descr1 len:6 9 4 b 0 e3 fb 
2009-05-11 07:23:18.906250 [16]: Set descriptor data with length 7
2009-05-11 07:23:18.906250 [16]: subch:0 SendPMT version:4 len:41 11
2009-05-11 07:23:18.906250 [16]: FireDTV: #0/1 pmt data:0x0 0x2 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x2B 0x0 0x3 0x1 0x2 0xB0 0x29 0x0 0xB 0xC9 0x0 0x0 0xE3 0xF3 0xF0 0x6 0x9 0x4 0xB 0x0 0xE3 0xFB 0x2 0xE3 0xF3 0xF0 0x0 0x3 0xE3 0xF4 0xF0 0x0 0x6 0xE3 0xF5 0xF0 0x7 0x56 0x5 0x64 0x75 0x74 0x9 0x0 0x3F 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 0x0 
2009-05-11 07:23:18.937500 [16]: FireDTV:GetCAMStatus() finished
2009-05-11 07:23:18.937500 [16]:   FireDTV:cam is inserted
2009-05-11 07:23:18.937500 [16]:   FireDTV:cam is valid
2009-05-11 07:23:18.937500 [16]:   FireDTV:cam is ready
2009-05-11 07:23:18.937500 [16]: subch:0 cam flags:True
2009-05-11 07:23:18.937500 [16]: subch:0 SetMpegPidMapping
2009-05-11 07:23:18.937500 [16]: subch:0  pid:3F3 pcr
2009-05-11 07:23:18.937500 [16]: subch:0  pid:3F2 pmt
2009-05-11 07:23:18.937500 [16]: subch:0  pid:3F3 video type:MPEG-2
2009-05-11 07:23:18.937500 [16]: subch:0    map pid:3F3 video type:MPEG-2
2009-05-11 07:23:18.937500 [16]: subch:0  pid:3F4 audio lang: type:MPEG-1
2009-05-11 07:23:18.937500 [16]: subch:0    map pid:3F4 audio lang: type:MPEG-1
2009-05-11 07:23:18.937500 [16]: subch:0  pid:3F5 teletext type:6
2009-05-11 07:23:18.937500 [16]: subch:0    map pid:3F5 teletext type:6
2009-05-11 07:23:18.937500 [16]: FireDTV: HW Filtering disabled.
2009-05-11 07:23:18.953125 [16]: subch:0 stop tif
2009-05-11 07:23:18.953125 [16]: WaitForPMT: sending PMT to CAM took 0.046875 seconds.
2009-05-11 07:23:18.953125 [16]: dvbt: tune: Graph running. Returning TvLibrary.Implementations.DVB.TvDvbChannel
2009-05-11 07:23:19.046875 [16]: card: Tuner locked: True
2009-05-11 07:23:19.046875 [16]: **************************************************
2009-05-11 07:23:19.046875 [16]: ***** SIGNAL LEVEL: 0, SIGNAL QUALITY: 0 *****
2009-05-11 07:23:19.046875 [16]: **************************************************
2009-05-11 07:23:19.046875 [16]: card: tuned user: hollywood subchannel: 0
2009-05-11 07:23:19.046875 [16]: user:hollywood add
2009-05-11 07:23:19.046875 [16]: card2:hollywood 1 0
2009-05-11 07:23:19.046875 [16]: Controller: hollywood 1 0
2009-05-11 07:23:19.046875 [16]: control2:hollywood 1 0
2009-05-11 07:23:19.046875 [16]: Controller: delete timeshift files R:\\live1-0.ts
2009-05-11 07:23:19.062500 [16]: card: StartTimeShifting 1 R:\\live1-0.ts 
2009-05-11 07:23:19.062500 [16]: card: CAM enabled : True
2009-05-11 07:23:19.062500 [16]: subch:0 SetTimeShiftFileName:R:\\live1-0.ts
2009-05-11 07:23:19.062500 [16]: Set video / audio observer
2009-05-11 07:23:19.062500 [16]: subch:0 SetTimeShiftFileName fill in pids
2009-05-11 07:23:19.062500 [16]: subch:0-0 tswriter StartTimeshifting...
2009-05-11 07:23:19.062500 [16]: card: WaitForTimeShiftFile - waiting _eventAudio & _eventVideo
2009-05-11 07:23:20.343750 [12]: PID seen - type = Video
2009-05-11 07:23:20.343750 [12]: audioVideoEventHandler Video
2009-05-11 07:23:20.375000 [12]: PID seen - type = Audio
2009-05-11 07:23:20.375000 [12]: audioVideoEventHandler Audio
2009-05-11 07:23:20.375000 [16]: card: WaitForTimeShiftFile - video and audio are seen after 1.3125 seconds
2009-05-11 07:23:20.390625 [16]: user:hollywood card:1 sub:0 add stream:R:\\live1-0.ts.tsbuffer
2009-05-11 07:23:20.390625 [16]: RTSP: add stream stream1.0 file:R:\\live1-0.ts.tsbuffer
2009-05-11 07:23:20.390625 [16]: Controller: StartTimeShifting started on card:1 to R:\\live1-0.ts.tsbuffer
2009-05-11 07:38:36.468750 [10]: Controller: StopTimeShifting 1

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juari
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-12-2019
-Leon- schreef op zondag 10 mei 2009 @ 16:18:
[...]

Hebbes, PDVD9 codec staat nu in MP en het resultaat is:

[afbeelding]

Snap nog steeds niet waarom hij geen AC3filter gebruikt als audio-codec, maar goed...
Wat me opvalt is dat zodra de subtitle engine aan het werk gaat, de load naar 50% schiet (zoals te zien in het grafiekje), zodra de subs weer weg zijn (of na een aantal seconde) zakt de load weer af naar ca. 4%. Die 4% load is natuurlijk _/-\o_ maar waren springt hij weer naar 50% als er subs komen? (Trouwens nog alleen getest met embedded subs, en nog niet met losse .srt file)

** EDIT **

Dit is best ziek zeg :) Losse .srt en Quantum of Solace speelt met PDVD9 codec + subs af met een load van 2-4% !!!! :*) :9~ _/-\o_
Gelukkig geen audio-sync problemen, maar misschien dat dat komt omdat ik er een receiver tussen heb zitten. Lijkt allemaal goed te werken!!

TNX voor the tips & hulp Klaus!!
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? ben al een tijdje aan het klooien om dit voor elkaar te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:50
Die screenshots zien er goed uit !!!
Zat zelf te kijken naar Boxee met MythTV integratie, maar dit ziet er ook wel heel goed uit !
Enige wat jammer is, is dat jezelf je codecs moet installeren en dat het alleen op windows werkt.

Ga het toch is uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVD... nu wil die update precies niet werken; hoe moet je dat doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
juari schreef op maandag 11 mei 2009 @ 17:10:
[...]
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? ben al een tijdje aan het klooien om dit voor elkaar te krijgen
Ik neem aan dat je doelt op ca. 5% load met mkv/H.264 bronnen:

1. Upgrade naar 1.0.2
2. Download de binaries via deze link
3. Pak het bestand uit in je MediaPortal directory (zie inhoud)
4. Start MediaPortal Configuratie
5. Klik links op 'Videos' --> 'Video Player' en selecteer bij 'H.264 video decoder' een DXVA codec (bijvoorbeeld CyberLink H.264/AVC Decoder (PDVD9))

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/w6y5g6.jpg

6. Menu 'Videos' --> rechts tab 'Subtitle' en zorg dat je onder 'Select subtitles engine' MPC-HC hebt geselecteerd.

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2wgsqxs.jpg

7. Tab 'Subtitle (cont)' heb ik alleen de Shadow Depth van 5 terug gezet naar 3, de rest allemaal standaard gelaten.

En klaar ben je. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 20:15:
GVD... nu wil die update precies niet werken; hoe moet je dat doen??
Chill Justchill ;) Alles komt goed.

Download die MediaPortal 1.0.2
Start het bestand op en ga door met de installatie
Op het volgende scherm krijg je de optie tussen Upgrade of schone installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Leon- schreef op maandag 11 mei 2009 @ 20:28:
[...]

Chill Justchill ;) Alles komt goed.

Download die MediaPortal 1.0.2
Start het bestand op en ga door met de installatie
Op het volgende scherm krijg je de optie tussen Upgrade of schone installatie.
Kweetet... blijven chillen... ma das soms moeilijk met die mediaportal software é |:( :)

edit: aha nu werkt het wel,... blijkbaar moet je de file dus opslaan op de harde schijf en dan runnen om up te daten

Heb die PDVD9 er ook eens opgegooid, eens benieuwd

edit2: ahan thx voor bovenstaande post/tutorial, terwijl uittesten !

edit3: Leon, die Cyberlink X.264 codec staat niet in de lijst in mediaportal config; enig idee? De DVD codecs staan er wel in..

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2009 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 20:31:
[...]
Heb die PDVD9 er ook eens opgegooid, eens benieuwd
Die PDVD9 H.264 codec geeft ernstig mooi beeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Leon- schreef op maandag 11 mei 2009 @ 20:50:
[...]

Die PDVD9 H.264 codec geeft ernstig mooi beeld ;)
Zie eens mijn vorige post, edit3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 21:09:
[...]

Zie eens mijn vorige post, edit3..
Zet je Direct Messages effe aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand hoe je de MPC x.264 kan installeren en waar is die dl'n?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Leon- schreef op maandag 11 mei 2009 @ 21:21:
[...]

Zet je Direct Messages effe aan.
Pff da vind ik zo ni direct, anders MSN ?

chill_just_chillAThotmailDOTcom

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 21:23:
[...]

Pff da vind ik zo ni direct, anders MSN ?

chill_just_chillAThotmailDOTcom
schop aan dat ding dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké... MP 1.0.2... Zie niet echt direct verbeteringen...
anyway de PDVD9 codec werkt alleszinds, merci Leon ;-) Het beeld is vrij goed.. moet nu nog s exact vergelijken welke codec ik het beste vind...
Qua levels heb 'k ook ver mekaar, ik stel nu muijn desktop in op 1080@50HZ op 16-235 levels. Nu werkt de auto RRC van mediaportal wel goed..

En nu ga ik een filmpje bekijken ( Quantum of Solace 720p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 22:35:
Oké... MP 1.0.2... Zie niet echt direct verbeteringen...
anyway de PDVD9 codec werkt alleszinds, merci Leon ;-) Het beeld is vrij goed.. moet nu nog s exact vergelijken welke codec ik het beste vind...
Qua levels heb 'k ook ver mekaar, ik stel nu muijn desktop in op 1080@50HZ op 16-235 levels. Nu werkt de auto RRC van mediaportal wel goed..

En nu ga ik een filmpje bekijken ( Quantum of Solace 720p )
Mooi zo ;)
En die resolutie lijkt me ook de beste optie voor je. 50Hz geeft het meest perfecte beeld op ons PAL signaal en de scrollbar van RTL7 loopt vloeiend hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Nogmaals de vraag heeft Media Portal 1 of 2 ook DLNA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0rcist
  • Laatst online: 02-11-2024
Is iemand hier weleens tegen het probleem aangelopen dat MKV's niet willen afspelen vanaf een netwerk share?

Als ik de MKV's lokaal heb staan is het geen probleem en de rest van de media vanaf het netwerk is ook geen probleem... via mediainfo kan wel alles worden uitgelezen en ook de binnen windows is de mkv vanaf het netwerk probleemloos te bekijken..

Ik gebruik overigens de standalone filters (SAF).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,

Ook ik zie de PDVD9 codec voor h.264 niet in de mp codec lijst staan (uiteraard powerdvd 9 geinstalleerd...)! Ik heb al geupgrade naar 1.0.2...

Kan iemand mij een hint geven...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_nv40_man
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
-Leon- schreef op maandag 11 mei 2009 @ 20:27:
[...]

Ik neem aan dat je doelt op ca. 5% load met mkv/H.264 bronnen:

1. Upgrade naar 1.0.2
2. Download de binaries via deze link
3. Pak het bestand uit in je MediaPortal directory (zie inhoud)
4. Start MediaPortal Configuratie
5. Klik links op 'Videos' --> 'Video Player' en selecteer bij 'H.264 video decoder' een DXVA codec (bijvoorbeeld CyberLink H.264/AVC Decoder (PDVD9))

[afbeelding]

6. Menu 'Videos' --> rechts tab 'Subtitle' en zorg dat je onder 'Select subtitles engine' MPC-HC hebt geselecteerd.

[afbeelding]

7. Tab 'Subtitle (cont)' heb ik alleen de Shadow Depth van 5 terug gezet naar 3, de rest allemaal standaard gelaten.

En klaar ben je. :P
Kan de Cyberlink decoder nu wel zelf herkennen of content DXVA compatible is? Bij decoder uit Powerdvd 7 en 8 was dat niet zo namelijk wat hem per definitie ondergeschikt maakte aan de MPC Videodecoder die dat al tijden wel kan.

Ik snap trouwens niet hoe jullie kunnen zeggen dat er mijlen verschil zit in de beeld kwaliteit van de Cyberlink decoder, MPC Videodecoder, ffdshow en Coreavc. De verschillen zijn (indien je van allemaal de levels etc goed ingesteld hebt) minimaal te noemen. De enige die soms minimaal mindere kwaliteit geven zijn Coreavc en de Divx H264 decoder. Tijd geleden had ik vergelijkingsscreens gepost tussen de MPC en Divx decoder. Minimaal minder details bij Divx.

Verder ligt er hier (Veenendaal) nu 50/50Mb glas met bijbehorend digi-tv signaal (testuser dus gratis settop-box en dus digi-tv signaal). Door in Tv server twee virtuele Elecard tuners aan te maken kan ik nu in perfecte digitale kwaliteit kijken en opnemen inclusief timeshift en de hele zooi. Logo's gefabriceerd (geïnteresseerden kunnen zich melden :) ).

Volgende stap is de Monochrome skin verder opleuken met fanart achtige backdrops op alle pagina's (Music, Weather, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petillan
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-02-2023
Ik zie ook de PDVD9 codec niet in de lijst, enkel ffdshow en coreAVC.

Ik heb ook nog een paar andere vragen, ben nu bezig met mediaportal te configuren op mijn desktop om zo alles wat uit te proberen en te leren.

Kan de TV engine ook op een linux server gedraaid worden?
Zou handig zijn want ik zou voor mijn file -en cccamserver linux willen gebruiken.

Voor TV te kijken gebruik ik MDAPI voor mediaportal, ik connect wel naar mijn cccam server, maar vooraleer hij terug kan antwoorden zegt mediaportal al: "can not descramble signal...". Hij zegt dit iets te vroeg / geeft te rap op, kan ik ergens instellen dat hij wat langer probeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

The_nv40_man schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 13:25:
Logo's gefabriceerd (geïnteresseerden kunnen zich melden :) ).
Interesse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de mensen die geen PDVD codec in MP kunnen vinden:

Dit komt omdat sinds PDVD8 DirectShow support verwijderd is...

Download via deze link het laatste HD Pack (2.1) en installeer daarvan de PDVD9 codec. Laat de rest eruit want dat heb je niet nodig en kan alleen maar problemen geven (Met dank aan Klaus_1250 voor de link naar het HD Pack)
The_nv40_man schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 13:25:
[...]
Kan de Cyberlink decoder nu wel zelf herkennen of content DXVA compatible is?
Daar ga ik wel even vanuit aangezien met CoreAVC mijn load structureel rond de 35% lag.
Ik snap trouwens niet hoe jullie kunnen zeggen dat er mijlen verschil zit in de beeld kwaliteit van de Cyberlink decoder, MPC Videodecoder, ffdshow en Coreavc.
Mijlen verschil zal je mij zeker niet horen zeggen, maar ik heb het gevoel (waarschijnlijk door de lagere load) dat het wel iets vloeiender afspeelt. Daarnaast gebruikte ik natuurlijk CoreAVC, en je geeft zelf aan dat dat verschil beter merkbaar is.
DJ-Visto schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 09:38:
Nogmaals de vraag heeft Media Portal 1 of 2 ook DLNA?
Die vraag heb je al eerder zo gesteld en toen is er ook geen antwoord op gekomen. Als je nou eens uitlegt wat je daar mee zou willen, want MediaPortal kan je gewoon vanaf een server draaien, en dan kan je met je clients daar op 'inloggen'.

[ Voor 60% gewijzigd door -Leon- op 12-05-2009 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

-Leon- schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 18:02:

Download via deze link het laatste HD Pack (2.1) en installeer daarvan de PDVD9 codec. Laat de rest eruit want dat heb je niet nodig en kan alleen maar problemen geven (Met dank aan Klaus_1250 voor de link naar het HD Pack)
Thx voor de tip heren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LEON, TOP!

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2009 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Leon,

je bent g-w-e-l-d-i-g _/-\o_ !!! Ik heb alle stappen gedaan die je beschreven had en het werkt perfect! 4% cpu usage bij bijna al mijn hd-films! Echter loopt 24p niet zo lekker, maar denk dat dat door mn tv (philips full hd-tvtje) komt...want mijn levels klopte eerst ook niet, zwart was beetje grijzig en door mn output te veranderen naar RGB Full was het beeld weer perfect!

Alleen nog mijn 24p oplossen, want het wilt niet lekker lopen met powerdvd codec...dynamic refresh changer doet zn werk wel goed, hij switcht probleemloos naar 24/50/60hz etc. Maar in MPC loopt het beeld toch vloeiender als ik een film op 1080p@24hz afspeel. Beetje vaag, maar boeiend komt wel ooit..

Nogmaals, je bent super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, beeld is ook wel supervloeiend nu met de interne RRC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

[...]

Daar ga ik wel even vanuit aangezien met CoreAVC mijn load structureel rond de 35% lag.

[...]

Mijlen verschil zal je mij zeker niet horen zeggen, maar ik heb het gevoel (waarschijnlijk door de lagere load) dat het wel iets vloeiender afspeelt. Daarnaast gebruikte ik natuurlijk CoreAVC, en je geeft zelf aan dat dat verschil beter merkbaar is.

[...]

Die vraag heb je al eerder zo gesteld en toen is er ook geen antwoord op gekomen. Als je nou eens uitlegt wat je daar mee zou willen, want MediaPortal kan je gewoon vanaf een server draaien, en dan kan je met je clients daar op 'inloggen'.
Dus geen DLNA voor je tv ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die z'n logitech harmony volledig werkend heeft onder win 7, alles werkt perfect enkel de remote niet. Sommige knoppen werken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 21:23:
Iemand die z'n logitech harmony volledig werkend heeft onder win 7, alles werkt perfect enkel de remote niet. Sommige knoppen werken niet.
Ow dat is wel leuk dat je dat zo verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_nv40_man
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
DXVA wordt zeker gebruikt bij bestanden waarbij dat kan dat bestrijd ik niet. Maar de Cyberlink decoders konden in ieder geval t/m die uit Powerdvd 8 niet herkennen als een bestand niet geschikt was voor DXVA (een L5.1 bestand met teveel reference frames bijvoorbeeld) en verslikte zich dan gewoon: zwart beeld als gevolg. De MPC Videodecoder herkend zelf of een bestand dmv DXVA afgespeeld kan worden en als dat niet kan schakelt deze over op een andere decoder (bijvoorbeeld de softwareversie van dezelfde MPC Videodecoder). Zolang het nog steeds wel eens voorkomt dat een bestandje niet helemaal compatible is lijkt me een dergelijke functie zeker meerwaarde hebben. Verder zijn er volgens mij ook geen nadelen aan deze decoder tov bijvoorbeeld de Cyberlink decoder. Zelfs nog een ander groot voordeel. Dat de MPC Videodecoder volledig gratis en als losse decoder te downloaden is.
Zolang de load niet dermate hoog word dat frames gedropped worden zou dat niet echt uit mogen maken.

Afbeeldingslocatie: http://i486.photobucket.com/albums/rr223/silencer02/preview.png

TV-Logo's zoals gevraagd.

[ Voor 4% gewijzigd door The_nv40_man op 12-05-2009 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monochrome skin en ik krijg steeds die stomme outdated warning, wat moet ik juist veranderen in de references.xml ??
Pagina: 1 ... 36 ... 42 Laatste

Dit topic is gesloten.