In mijn signature (onder de HTPC-link) staat aangegeven dat ik het geluid van mijn HTPC via S/PDIF doorstuur naar mijn receiverAT-Sheriff schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 22:51:
[...]
Ik weet niet exact wat je instellingen zijn maar misschien staat de te besturen output niet goed: zorg dat hij bijv. op HDMI staat indien je dat gebruikt.

Ben je dan nu tevreden met je MCE-remote icm de iMON software?Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 10:45:
[...]
Vraagje, hoe heb je de imon remoten van Antec aan de praat gekregen in Mediaportal?![]()
Ik gebruik een MCE remoten icm met de Antec kast en de imon software.
Ik gebruik overigens een Chieftec kast, maar dat is vergelijkbaar met de Antec wat betreft de iMON VFD/remote gedeelte.
Wat je nodig hebt, zijn eigenlijk 3 dingen:
- laatste versie iMON software (van de Soundgraph website) v7.20 geloof ik.
- cybrdisplay plugin (middels een MPI-file te installeren) en vervolgens de losse cybrdisplay.dll van 5 augustus 2008 kopieeren over de versie die bij die MPI hoorde - beide files zijn op het MP-forum te vinden.
- my keys.dll (gepost door cimelli op MP-forum) waarmee je de gekleurde knoppen Videos, Pictures, Music, etc. op je iMON remote kunt mappen. Alleen de paarse knop DVD werkt bij mij nog niet, maar die schijnt ook apart ingesteld te kunnen worden.
De grootste problemen werden bij mij overigens veroorzaakt door die stomme iMON software en remote