Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 67.571 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-06 09:40
luppien schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 13:59:
Mmmm ikh eb al een paar weken iets besteld bij 3busymen en het staat ook al weken op verzonden, weet iemand hoe lang zoiets normaal gesproken duurd. Ik weet dat er meestal niet over gepraat wordt maar dit gaat me iets te ver qua levertijd en ik vroeg me af of iemand mischien weet of 3busymen te vertrouwen is tegenwoordig.
Vorige week Heavenly sword en devil may cry besteld op maandag avond en zaterdag ochtend in de bus bij de drie drukken mannetjes dus ik ben er tevreden over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:30
Sony laat wel weer zijn wie het pispaaltje van de wereld is, EUROPA!, weer een Store Update die je gewoon geen update kunt noemen, al 4 weken lang hebben we geen normale update meer gehad en in plaats van dat ze boel een beetje aanvullen met content die in de overige stores aanwezig is doen ze gewoon helemaal niets.

zit te wachten op een demo van Army of Two en zie ook dat xboxlive een Condemned 2 demo heeft gekregen die ik ook wel in de PS3 store wil zien.

Wipeout HD mogen ze ook wel mee opschieten, die zou uitkomen in Q1 2008 maar dat zie ik nu al niet meer gebeuren maar een nieuwe datum word ook weer niet genoemd.

Ik ben van de Xbox360 overgestapt naar de PS3 en ik heb totaal geen spijt, ik wou alleen dat Sony het online nou eens iets beter zou doen, als ze nou eens wat beter gaan concurreren met Xboxlive heb je er nog wat aan maar het enigste wat Sony doet is zeggen "online is free" en daarna kwalitatief laten zien waarom het gratis (Xbox Live Silver is ook gratis maar kwa store is dat 100x beter) is, als ze de stores van europa en amerika nou eens gelijk trekken en wat betere updates uitbrengen dan is het al een stuk beter.

Wat vinden jullie trouwens van Viking: Battle for Asgard, lijkt me wel een vette game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

PSN heeft in de VS en Japan ook lange tijd geen fatsoenlijke update meer gehad eigenlijk, met deze week als dieptepunt. In die stores komen nog wel trailers en af en toe een demo. Hier is het inderdaad diep triest.

Hier wordt ik dan wel weer vrolijk val. Al zal het mij benieuwen of we dit spelletje wel snel van PSN kunnen halen, of net zo lang op moeten wachten als de nog niet verschenen Pain en Bowling.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Shiver23 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 15:28:
...

Hier wordt ik dan wel weer vrolijk val. Al zal het mij benieuwen of we dit spelletje wel snel van PSN kunnen halen, of net zo lang op moeten wachten als de nog niet verschenen Pain en Bowling.
Die staat voor april op het programma. Het origineel is natuurlijk Bridgebuilder, en met dat spel heb ik me echt uren vermaakt op de PC :). Ik ga deze echt aanschaffen! _/-\o_ Lijkt me geweldig!

Zit trouwens zelf ook nog steeds op Dark Mist te wachten. Die zou er in principe al moeten wezen, maar waarom het allemaal zolang moet duren is mij ook een raadsel. Misschien heeft het te maken met de nieuwe Store die in april moet komen?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Zoiets zat ik ook te bedenken. Misschien zelfs in combinatie met de open beta van Home. Dat ze even geen pieken op het netwerk willen omdat ze druk aan het werk zijn?
Ik ben bang dat het wishfull thinking is en dat ze gewoon weinig content willen leveren.

Dark Mist is overigens in Japan wel te krijgen. Helaas geen demo erbij om even te checken.

[ Voor 15% gewijzigd door Shiver23 op 14-03-2008 15:50 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt offtopic. Voor problemen moet je in Spielerij - Problemen & Vragen zijn, maar leest wel eerst de FAQ aldaar door alsjeblieft :o

[ Voor 72% gewijzigd door TheZeroorez op 14-03-2008 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn PS3 binnen.

Heb 2 probleempjes.

Ik heb een HMDI - DVI kabel gekocht. Werkt perfect en heb wel kabels voor de RGB uitgang voor mijn pc, maar mijn pc heeft geen RGB ingang. Dus moet ik dan een splitter kopen van DVI RGB als ik mijn pc nog met mijn monitor wil aansluiten?

Tevens heb ik een een toslink kabel gekocht. Heb hem aangesloten op de digitale optische uitgang van mijn Z5500 en aan de uitgang van mijn PS3, maar heb geen geluid. Zie ik nu wat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan instellen of je geluid over de HDMI poort OF over de optische uitgang gestuurd wordt. Als ik je omschrijving zo lees moet je die instelling even aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 21:45:
Ik heb misschien een defevt aan mijn PS3; de symptomen:
De laatste keren dat ik mijn PS3 probeer te starten met de controller lukt dat gewoon niet; ledjes blijven knipperen maar PS3 reageert hier niet op door aan te gaan.
Soms doet hij het wel in 1 keer, andere keren lukt het met beide controllers niet.
Klinkt dit bij iemand bekend? Kan er iets storen in het signaal of is de ontvanger kaduuk?
Heb ik ook wel es, is gewoon een sync probleempje volgens mij, moet je verder nix achter zoeken ;) Volgens mij heb ik het alleen maar als ik een controller opgeladen heb, als ik dan mn ps3 daarna aan wil zetten met de controller en de andere controller zit nog met usb aangesloten. Probeer eens. En anders moet je gewoon soms even moeite doen om van je luie reet te komen en op t knopje te drukken,

edit: je hoeft niet enes op het knopje te drukken, gewoon aanraken is genoeg, leve de vooruitgang!! :+

[ Voor 4% gewijzigd door jdm8 op 14-03-2008 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 16:46:
Je kan instellen of je geluid over de HDMI poort OF over de optische uitgang gestuurd wordt. Als ik je omschrijving zo lees moet je die instelling even aanpassen.
Klopt idd. geluid werkt!

Mijn beeldscherm geeft alleen aan dat ik niet de optimale resolutie heb, maar kan nergens een optie vinden om je resolutie te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:57

FeaR

In GoT we trust

Shiver23 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 15:28:Hier wordt ik dan wel weer vrolijk val. Al zal het mij benieuwen of we dit spelletje wel snel van PSN kunnen halen, of net zo lang op moeten wachten als de nog niet verschenen Pain en Bowling.
Probleem is dat Pain er op het eerste gezicht echt leuk uit zag en door de media goed werd ontvangen. Alleen het concept is nu al weer oud nieuws en op die manier graaft Sony best wel hun eigen graf. Want op diverse fora wordt nu toch wel door PS3-gebruikers gezegd dat ze Pain niet meer aanschaffen omdat het gewoon geen €10 of wat het ook gaat kosten waard is.

Zelfde als de add-on van Flow. Ik heb me echt uren en uren vermaakt met het origineel en dat was de €4,99 ofzo echt meer dan waard. Maar de add-on voor €2,99 kan me niet bekoren. Want naar mijn weten zit er maar 1 extra wezentje in. In ieder geval: ik krijg meteen de aftiteling zodra ik met het nieuwe wezen het level uit speel... best zonde van de centen.

Filmpje waar jij naar linkt ziet er wel grappig uit inderdaad. Sowieso zijn die op het oog makkelijke puzzelgames als Echodrome en PixelJunk Monsters verslavend.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Arx schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 15:44:
[...]

Die staat voor april op het programma. Het origineel is natuurlijk Bridgebuilder, en met dat spel heb ik me echt uren vermaakt op de PC :). Ik ga deze echt aanschaffen! _/-\o_ Lijkt me geweldig!
BridgeBuilder was inderdaad wel een vermakelijk spelletje ja :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:09
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 17:16:
[...]

Klopt idd. geluid werkt!

Mijn beeldscherm geeft alleen aan dat ik niet de optimale resolutie heb, maar kan nergens een optie vinden om je resolutie te veranderen.
Het is ook de bedoeling dat je de PS3 op een HD tv aansluit en niet op je monitor. Je monitor is 16:10 en een HD tv is 16:9 dus je zou nooit de optimale resolutie behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn laatste 3busymen was 7 dagen, maandag verzonden, maandag binnen meen ik.
Of sneller, kan ook 5 zijn.
Bij yesasia duurde het 7 dagen, nu nog 2 van biz-2 te gaan, maar tot nog toe gaat het best wel snel dat importeren, wel lastig om me in te houden met bestellen.
Ook nog een mp3 speler gehaald, die duurde 10 dagen.
(alles hongkong meen ik)

Maar ik heb nu 4 keer een vastloper gehad met burnout, een keer ging de chat gewoon verder maar beeld loopt dan vast.
Moet ik me zorgen maken? ik vind dit wel vaak, lijkt mijn windows 98 pc wel!
4 keer in iets van 50 uur dat ik heb gespeeld met burnout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Laatst online: 21-06 09:40
Hmm lullig voor me broertje die moet met burnout opnieuw beginnen, krijg error dat ie save games van andere user niet kan laden :P tho heeft ie de zelfde gebruikers naam. Nja houd hem bezig.

Ik zit nu met heavenly sword al op het eind volgens mij, ligt het nou aan mij of is de hele game easy en endfight zo veel lastiger? En is het niet beetje kort spel? :D Nja heb DMC4 ook al klaar liggen net zoals R&C en Unchatered dus maakt niet zo heel veel uit ;)

Enige nadeel vind ik wel dat we waarschijnlijk sommige spellen 2 keer moeten kopen :( zoals army of two en gta4 als we lekker samen willen spelen :P

Oh btw op yessia DS3 japan version werkt ook op EU gewoon lijkt me? Zit daar ook die "beweeg" functie in van de sixaxis?

[ Voor 9% gewijzigd door kRyPtO op 14-03-2008 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 18:13:
Mijn laatste 3busymen was 7 dagen, maandag verzonden, maandag binnen meen ik.
Of sneller, kan ook 5 zijn.
Bij yesasia duurde het 7 dagen, nu nog 2 van biz-2 te gaan, maar tot nog toe gaat het best wel snel dat importeren, wel lastig om me in te houden met bestellen.
Ook nog een mp3 speler gehaald, die duurde 10 dagen.
(alles hongkong meen ik)

Maar ik heb nu 4 keer een vastloper gehad met burnout, een keer ging de chat gewoon verder maar beeld loopt dan vast.
Moet ik me zorgen maken? ik vind dit wel vaak, lijkt mijn windows 98 pc wel!
4 keer in iets van 50 uur dat ik heb gespeeld met burnout.
Heb je de nieuwe firmware al gedownload?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Laatst online: 28-08 10:01
KillaH87 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 15:17:
Sony laat wel weer zijn wie het pispaaltje van de wereld is, EUROPA!, weer een Store Update die je gewoon geen update kunt noemen, al 4 weken lang hebben we geen normale update meer gehad en in plaats van dat ze boel een beetje aanvullen met content die in de overige stores aanwezig is doen ze gewoon helemaal niets.
We zij in Europa niet alleen het pispaaltje met de online Store van Sony.
Ook met de special editions van de PSP en de PS3 komen er bekaaid af.

Jullie hebben het vast al gelezen maar ik post hem toch even.
redactieblog: De Europese liefhebber vist opnieuw achter het net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:12

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ik snap niet dat hier zoveel mensen zijn die het een probleem vinden dat de PSN store niet goed genoeg (naar hun idee) wordt gevuld... Ik wil een demo van dit, en dit zou ik ook wel verwachten, etc. etc. De store is toch gewoon iets extra?s, kijk wat het brengt elke week, is allemaal bonus en hoef je niet voor te betalen (demo?s, trailers, thema?s). Het moet hier altijd meer, beter, verder, groter enzovoort. Ik snap dat we onderhand in the beyond zitten, maar naar mijn idee moeten we iets meer tevreden zijn met wat we allemaal WEL krijgen. Op de PS2 heb ik nooit een demo gespeeld en daar heb ik toch ook jaren plezier van gehad.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Sandyman538 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 18:20:
Ik snap niet dat hier zoveel mensen zijn die het een probleem vinden dat de PSN store niet goed genoeg (naar hun idee) wordt gevuld... Ik wil een demo van dit, en dit zou ik ook wel verwachten, etc. etc. De store is toch gewoon iets extra?s, kijk wat het brengt elke week, is allemaal bonus en hoef je niet voor te betalen (demo?s, trailers, thema?s). Het moet hier altijd meer, beter, verder, groter enzovoort. Ik snap dat we onderhand in the beyond zitten, maar naar mijn idee moeten we iets meer tevreden zijn met wat we allemaal WEL krijgen. Op de PS2 heb ik nooit een demo gespeeld en daar heb ik toch ook jaren plezier van gehad.
Dat is het probleem niet. Het probleem zit hem meer in verwachtingsmanagement. Ik hoef niet meer, beter, verder, maar ik wil wel die lang verwachte PSN games die maar niet uit komen (Soldner, LitteBigPlanet Beta, Home Beta en Dark Mist b.v.). Ondertussen is het een en ander wel uitgesteld, maar op zijn tijd een leuke game mag best wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arx schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 18:15:
[...]

Heb je de nieuwe firmware al gedownload?
Ja, dat was gisteren.
Toen had ik na een uurtje al een vastloper :(
Mijn 4e dus.
Ben bang dat 4 keer geen toeval meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Arx schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 18:24:
[...]

Dat is het probleem niet. Het probleem zit hem meer in verwachtingsmanagement. Ik hoef niet meer, beter, verder, maar ik wil wel die lang verwachte PSN games die maar niet uit komen (Soldner, LitteBigPlanet Beta, Home Beta en Dark Mist b.v.). Ondertussen is het een en ander wel uitgesteld, maar op zijn tijd een leuke game mag best wel.
Bovendien is het jammer dat bepaalde games wel in de VS store beschikbaar zijn, en het heel lang duurt voor diezelfde games in Europa via PSN verkrijgbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen,

PSN in europa is echt geen een ene bal aan. Daarom heb ik 3 accounts

hongkong(engels psn)
usa
en europa

en als je alle drie de UPDATES meepikt, zal je echt wel te vreden zijn.(tenminste dat ben ik :)

gewoon 3 accounts maken, en genieten van alle updates

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rhodium schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 18:03:
[...]

Het is ook de bedoeling dat je de PS3 op een HD tv aansluit en niet op je monitor. Je monitor is 16:10 en een HD tv is 16:9 dus je zou nooit de optimale resolutie behalen.
Ik vind een resolutie van 1920 x 1079 anders vrij vreemd en dat moet niks te maken hebben met mijn 16:10 ratio.

Games speelt hij alles scherp af maar in het menu is alles onscherp

Edit: hij stond ingesteld op 1080i, maar dat werkt dus niet. Heb hem nu ingesteld op 720p en nu werkt het wel.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2008 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
kRyPtO schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 18:14:
Oh btw op yessia DS3 japan version werkt ook op EU gewoon lijkt me? Zit daar ook die "beweeg" functie in van de sixaxis?
Die gaat gewoon werken ja :) De DS3 is eigenlijk gewoon een SIXAXIS met rumble. Daarnaast is ie gemaakt van steviger plastic en is ie iets zwaarder van gewicht (speelt veel beter!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn grootste irritatie zit hem in het verschil van de europese store met die van Japan/VS.. Er zijn een aantal PSN games die mij leuk lijken en maanden geleden al in de VS store stonden. En ik vind het gewoon belachelijk dat het zo lang moet duren voor die bende hier uit komt. Er is geen sprake van een distrubutie systeem wat je op gang moet brengen ofzo. ff vertalen en online knallen.

Daarnaast brengt sony in nieuwsberichten naar buiten dat ze de kwaliteit van de EU store gaan verhalen, en fatsoenlijk gaan vullen. Alleen blijft het tot op heden bij woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 18:27:
hey mensen,

PSN in europa is echt geen een ene bal aan. Daarom heb ik 3 accounts

hongkong(engels psn)
usa
en europa

en als je alle drie de UPDATES meepikt, zal je echt wel te vreden zijn.(tenminste dat ben ik :)

gewoon 3 accounts maken, en genieten van alle updates

greetz
Je hebt dan wat meer gratis dingen ja.
Maar de meeste Nederlands creditcards werken niet in de HK en VS stores, dus je kunt nog niks kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zamorano schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 19:31:
[...]

Je hebt dan wat meer gratis dingen ja.
Maar de meeste Nederlands creditcards werken niet in de HK en VS stores, dus je kunt nog niks kopen.
Jep, daar heb je gelijk in. Maar ik was eigenlijk niet van plan om iets te kope voordat er prepaid kaartjes in de winkel liggen :)
Maar mensen, klaag niet over de PSN want het is gratis.
Verder beveel ik aan, om mensen die alleen een EU PSN account hebben een hong kong en usa account bij te maken. Dat gaat heel gemakkelijk

adress uit amerika nodig. (Is makkelijk te vinde op het net)
en hong kong adress is even googlen
ook moet je verschillende emailadressen hebben.

Succes

greetz

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2008 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Het gekke is vooral dat Microsoft voor de Xbox voor bijna elk spel wel een demo online zet en dat Sony dat dus niet doet. En dat Sony een keer een weekje over slaat en niets boeiends plaatst is ook nog wel te doen, maar volgens mij is er al een maand niets meer gepost van een echt goede demo. Zelfde als dat Pain al in de VS te krijgen is en nog steeds niet hier. Het klopt gewoon niet.
Het hoeft dus niet "meer, beter, verder, groter enzovoort", maar Sony adverteert groots met hun gratis netwerk en dat het vol staat met demo's en dergelijke en dat er elke week meer bij komt. Dan moet je je ook wel aan je woord houden en niet 4 weken lang alleen wat filmpjes en thema's posten.

Nofi, maar dan vind ik de updates van XBox Live ,met betrekking tot demo's wel vele malen beter (lees: meer). Al moet ik dan ook eerlijk zeggen dat het daar ook al weer een week stil is. En het feit dat Gold members demo's een week eerder krijgen is natuurlijk ook niet echt je van het.

Maar nooit een demo op de PS2? Kocht jij dan altijd je spellen op de goede gok of?
Ik had hier zeker 50 demo dvd's liggen met minstens 5 demo's per dvd. Soms zelfs meer...
Zaten allemaal bij de OPM2 :)
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 18:27:
Daarom heb ik 3 accounts

hongkong(engels psn)
usa
en europa
Meeste tweakers hier hebben neem ik aan wel 3 of meerdere accounts. Ikzelf heb ook nog een UK account aangemaakt omdat in die Store een maand ofzo geleden de demo van The Club in stond en in de normale EU store niet. Japanse store heb ik alleen aangemaakt omdat daar toen een demo van GT5 te halen viel en nu natuurlijk het Echodrome.
Maar dat Aziaten op andere soorten games vallen was wel duidelijk en dat daarvoor een aparte PS Store is is wellicht ook nog te begrijpen. Maar de behoeftes van de Westerse landen ligt toch wel op hetzelfde niveau? Waarom zou Sony er dan voor kiezen om de demo van The Club alleen in de UK store te zetten. Beetje een gemiste kans denk ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:37
ik heb een EU, US en Japan account, mis ik wat bij Hong Kong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

@FeaR 1986, Bepalen de game makers niet wat op welke store komt en wanneer? En dus niet Sony, Wat overigens niet wegneemt dat het onbegrijpelijk is dat in elk geval de westerse stores niet gelijk zijn. Games die een demo online zetten kregen toch oo keen enorme verkoopboost? (meen ik ergens gelezen te hebben, op tweakers geloof ik)

[ Voor 24% gewijzigd door jdm8 op 14-03-2008 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

jdm8 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 20:35:
@FeaR 1986, Bepalen de game makers niet wat op welke store komt en wanneer? En dus niet Sony, Wat overigens niet wegneemt dat het onbegrijpelijk is dat in elk geval de westerse stores niet gelijk zijn. Games die een demo online zetten kregen toch oo keen enorme verkoopboost? (meen ik ergens gelezen te hebben, op tweakers geloof ik)
Als de demo ruk is hoeft het natuurlijk niet voor een verkoopboost te zorgen. Het is dat ik de demo van Turok had gespeeld, want anders had die game me best wel aangetrokken. Dus het hoeft niet altijd goed te zijn voor de verkopen (ik ben niet de enige die Turok bout vind, want vele reviews zijn negatief en hier hebben we ook al een flinke discussie gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

FeaR1986 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 20:40:
[...]

Als de demo ruk is hoeft het natuurlijk niet voor een verkoopboost te zorgen. Het is dat ik de demo van Turok had gespeeld, want anders had die game me best wel aangetrokken. Dus het hoeft niet altijd goed te zijn voor de verkopen (ik ben niet de enige die Turok bout vind, want vele reviews zijn negatief en hier hebben we ook al een flinke discussie gehad).
Da's natuurlijk logisch, maar mij games als uncharted geeft het alleen nog maar meer (gratis) reclame, zelfde met super stardust HD en pixel junk mosters, dankzij die demo's wil ik ze gewoon hebben. Alleen nog een creditcard |:(

Is er trouwens al iets bekend over (een demo van :9~ ) Killzone 2? Ik kan niet wachten. Killzone vond ik namelijk een geweldige game en de weinige beelden van killzone 2 tot nu toe geven aan dat ze de target renders bijna waar gemaakt hebben. Het ziet er ook uit alsof het al bijna klaar is, maar wanneer nu eindelijk???? Dit is eigelijk de enige game waar ik echt op zit te wachten (naast motorstorm 2) http://www.ps3wereld.be/m...News&file=article&sid=722 lol :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:20
Net de schrik van me leven gehad.
Ik speelde Burnout en na een actie met botsingen begon mijn PS3 te haperen. Geluid en beeld haperde elke seconde. Soms een hapering van een fractie van een seconde, maar ook grote haperingen. Kon totaal niet meer gamen.
Ging uit het spel en verrek hij haperde ook in het menu van de PS3.
PS3 uitgezet, aan gezet, nog steeds die haperingen... Toen begon ik hem te schijten want keb geen bonnetje meer ofzo. Na paar minuten speelde ik een trailer van een film af en toen deed hij weer normaal. PFJEWWW! Nare ervaringen met iets wat 600 euro heeft gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jdm8 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 20:48:
Is er trouwens al iets bekend over (een demo van :9~ ) Killzone 2? Ik kan niet wachten. Killzone vond ik namelijk een geweldige game en de weinige beelden van killzone 2 tot nu toe geven aan dat ze de target renders bijna waar gemaakt hebben.
Sony zou hebben bevestigd dat er dit weekend beeldmateriaal van KZ2 getoond zou worden op het Play.com Live! Event, dus hopelijk kunnen we dat dan vrij snel online vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Ja Killzone 2 lijkt me echt GEWELDIG :9~
Ik krijg er al helemaal zin in als ik alleen al de trailer bekijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

jdm8 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 20:48:
[...]Is er trouwens al iets bekend over (een demo van :9~ ) Killzone 2? Ik kan niet wachten. Killzone vond ik namelijk een geweldige game en de weinige beelden van killzone 2 tot nu toe geven aan dat ze de target renders bijna waar gemaakt hebben. Het ziet er ook uit alsof het al bijna klaar is, maar wanneer nu eindelijk???? Dit is eigelijk de enige game waar ik echt op zit te wachten (naast motorstorm 2):')
Killzone 2 komt pas eind dit jaar uit, dus nog zeker 8 maanden van te voren lijkt me best vroeg voor een demo. Verder vind ik het persoonlijk wel erg stil betreffende die game (wat meestal geen goed nieuws is in verband met uitstellen en dergelijke). Maar om eerlijk te zijn geloof ik de beelden die je tegenwoordig ziet van Killzone 2 niet meer zo. Sony heeft al toegeven de vele screenshots door de fotosoep te hebben gehaald, dus wellicht hebben ze ook met de filmpjes over Killzone 2 lopen kloten. En vraag me af of het cover-systeem wel gaat werken in first person. In games als Gears of War werkt het echt goed, maar die games zijn dan ook third-person :)
Maar je hebt wel gelijk betreffende Killzone 1. Dat was echt een dikke game en helemaal natuurlijk omdat het een Nederlandse game was. 8)

Maarre jij wacht alleen op MotorStorm 2 en Killzone 2?
Dus andere bekende sequels/games als Haze (ook uitgesteld btw), Gran Turismo 5 Prologue en natuurlijk GTA 4 interesseren jou niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 21:01:
[...]Sony zou hebben bevestigd dat er dit weekend beeldmateriaal van KZ2 getoond zou worden op het Play.com Live! Event, dus hopelijk kunnen we dat dan vrij snel online vinden :)
Dan heb ik niets gezegd over dat het al lang stil is rond Killzone 2 :P
Alleen dan wel hopen dat het ECHTE beelden zijn en niet mooier gemaakt.

Edit:
Dat had natuurlijk een edit moeten zijn :$

[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 14-03-2008 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supercop7373 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 20:32:
ik heb een EU, US en Japan account, mis ik wat bij Hong Kong?
nop, maar volgens mij is japan store japans. En bij hongkong is ie volledig engels. Ik zelf heb geen japans account omdat ik ergens had gelezen dat het japans zou zijn.
Beide hebbe zelfde content.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 21:03:
[...]

Dus andere bekende sequels/games als Haze (ook uitgesteld btw)
Haze hebben ze al twee keer uitgesteld, terwijl ze in november (originele release datum) zeiden dat het spel bijna af was :(

Persoonlijk kijk ik uit naar Peking 08 (Athene 04 was en is nog altijd dikke fun met zijn 4), Mortal Kombat 8, Resident Evil 5, GTA4, God of War 3, R:FOM2, Timesplitters 4 en de volgende Ghost Recon.

(Eventueel AC 2, in het geval er in de game écht iets te doen zal zijn behalve dezelfde missies over en over doen in overigens zeer mooie steden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Haze.. Vond de laatste trailer(s) echt teleurstellend. Wordt echt geen topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Hmmz. GT5P geprobeerd te bestellen op play.com. Maar krijg de volgende melding:
This item can only be delivered to a UK address.

LEUK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
technoaddict schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 21:35:

LEUK!
Mmm hier kan ik m gewoon bestellen hoor, of krijg je de melding als je je betaling geconfirmed hebt. Dus bij het tabje "Done"?

Ik heb wel een account dus mss dat dat wat uitmaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Laatst online: 31-07 12:36
technoaddict schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 21:35:

LEUK!
Dan moet je eerst de currency op euros zetten.

Ff iets anders.. zijn er hier meer Silent Hill fans die met angst en beven (no pun intended) deel 5 afwachten ?
Ik heb ze hier allemaal liggen (ja, inclusief deel 4 dus) maar wat er tot nu toe bekend is stelt me niet echt gerust dat dit weer een echte Silent Hill wordt (met name het feit dat de hoofdpersoon een ex-miltair is geeft me het idee dat de nadruk op schieten gaat liggen, tenzij ze echt de kant van Jacobs Ladder op gaan)

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag gisteren nieuwe screens van haze, godver wat mooi!!!!
Dat kan geen ingame zijn, of super photoshops, ik weet het niet maar als het echt ingame shots zijn dan word het echt geweldig.
http://media.ps3.ign.com/media/784/784480/imgs_1.html
(zal wel photoshop zijn ofzow? please not!)

Verder niemand last van vastlopers met burnout???? *maakt zich zorgen over zijn ps3*

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2008 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 21:13:
[...]Haze hebben ze al twee keer uitgesteld, terwijl ze in november (originele release datum) zeiden dat het spel bijna af was :(

(Eventueel AC 2, in het geval er in de game écht iets te doen zal zijn behalve dezelfde missies over en over doen in overigens zeer mooie steden)
Zelfde verhaal als met GTA 4 toch. Die game is ook al meerdere keren uitgesteld. Van oktober 2007 naar december 2007, toen maart dit jaar en nu wordt het eind april.
Maar zo lang toffe games niet zo extreem uitgesteld worden als Duke Nukem Forever hoor je mij niet klagen :P

En Assassin's Creed 2 ga ik sowieso kopen. Deel 1 was vernieuwend (al wat eentonig), maar denk dat ze dat met deel 2 toch wel op gaan lossen Ubisoft kennende. Maar deel 2 komt er toch sowieso, want ik wil de trilogie wel compleet hebben :)
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 21:55:
Dat kan geen ingame zijn, of super photoshops, ik weet het niet maar als het echt ingame shots zijn dan word het echt geweldig.
Zo denk ik dus ook over Haze :D
Alleen zoals ik eerder al zei heeft Sony met Killzone 2 ook al screenshots op lopen poetsen, dus kans bestaat (helaas) dat het ook met die van Haze is gebeurd. Maar ben wel benieuwd, dus als je dat linkje even vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 21:55:
http://media.ps3.ign.com/media/784/784480/imgs_1.html
(zal wel photoshop zijn ofzow? please not!)

Verder niemand last van vastlopers met burnout???? *maakt zich zorgen over zijn ps3*
Er was rond de 5 dagen geleden een nieuwe trailer uit gekomen van Haze. Ik zie hem nu niet op GT.com staan maar dat was echt ingame. En dat zag er echt veeeeel minder mooi uit dan die screenshots tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

[...]

Killzone 2 komt pas eind dit jaar uit, dus nog zeker 8 maanden van te voren lijkt me best vroeg voor een demo. Verder vind ik het persoonlijk wel erg stil betreffende die game (wat meestal geen goed nieuws is in verband met uitstellen en dergelijke). Maar om eerlijk te zijn geloof ik de beelden die je tegenwoordig ziet van Killzone 2 niet meer zo. Sony heeft al toegeven de vele screenshots door de fotosoep te hebben gehaald, dus wellicht hebben ze ook met de filmpjes over Killzone 2 lopen kloten. En vraag me af of het cover-systeem wel gaat werken in first person. In games als Gears of War werkt het echt goed, maar die games zijn dan ook third-person :)
Maar je hebt wel gelijk betreffende Killzone 1. Dat was echt een dikke game en helemaal natuurlijk omdat het een Nederlandse game was. 8)

Maarre jij wacht alleen op MotorStorm 2 en Killzone 2?
Dus andere bekende sequels/games als Haze (ook uitgesteld btw), Gran Turismo 5 Prologue en natuurlijk GTA 4 interesseren jou niet?
Owjah, Rfom 2 kijk ik natuurlijk ook naar uit :> , net als haze (al dat uitstel lijkt me wel goed, eerst kwam het ook op x360 uit en leek he teen haast game te worden, maar toen de launch wat ongelukkig uitkwam met een of andere topper hebben ze volgens mij maar besloten er ook echt iets mooist van te maken. GTA zie ik wel als ie uit is, GT5 is ook wel vet, alleen niet echt iets voor mij, ik hou van snelle actie en chaos, GT5 past daar dus niet echt bij (prologue vond ik ook geweldig, maar na 2 rondjes had ik het wel weer gezien. En er zijn ook nog wel andere games die ik eigelijk nog wil kopen (army of two, butnout, etc.) maarja, tijd en geld ;(

edit: is het misschien ook een ideetje om een lijstje met top games voor een zacht prijsje bij te houden? Hebben ze ook in het X360 topic. (niet dat ik tij dheb om ze dan te spelen, maar voor anderen)

[ Voor 13% gewijzigd door jdm8 op 14-03-2008 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Hoe lang duurt een systeem update ? best wel lang als ik het zo zie.

[ Voor 5% gewijzigd door Fietsbel op 14-03-2008 23:10 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Fietsbel schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 23:09:
Hoe lang duurt een systeem update ? best wel lang als ik het zo zie.
Volgens mij duurde deze langer als normaal, maarja, kun je mooi ff op tweakers kijken ;) of een bakkie koffie drinken, tv kijken, aandacht geven aan vriendin, etc.

http://www.gametrailers.com/player/31913.html nog meer keuzes ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

en hoe lang duurde het normaal? :P heb het ding pas sinds vandaag :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Fietsbel schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 23:15:
Nooit exact bijgehouden ;) Maar waren oo kwel die langer duurden, maar gewoon ff geduld hebben en mij tips opvolgen :P Zet anders bij de volgende update je ps3 in de reclame aan, start de update, en bij t volgende reclameblok issie klaar.

Heeft iemand nog suggesties voor het budgetlijsje? Het zijn er nog niet zo veel omdat de games voor ps3 redelijk nieuw zijn.

Tony Hawk Project 8 €20-35
The Orange Box €30-35
The Elder Scrolls 4 - Oblivion €35-40
The Darkness €35-40 (moet je van houden)
Skate €30-40
Warhawk (dosnload) €30 toch?
Conan €35-40
ff in klad

Kijk voor de echte koopjes bij onze vrienden op ebay :>

[ Voor 31% gewijzigd door jdm8 op 14-03-2008 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
[...]

Killzone 2 komt pas eind dit jaar uit, dus nog zeker 8 maanden van te voren lijkt me best vroeg voor een demo. Verder vind ik het persoonlijk wel erg stil betreffende die game (wat meestal geen goed nieuws is in verband met uitstellen en dergelijke). Maar om eerlijk te zijn geloof ik de beelden die je tegenwoordig ziet van Killzone 2 niet meer zo. Sony heeft al toegeven de vele screenshots door de fotosoep te hebben gehaald, dus wellicht hebben ze ook met de filmpjes over Killzone 2 lopen kloten.
Killzone is door de ontwikkelaars uitgebreid gedemonstreerd op zowel E3 als de Games Convention in Leipzig. Er is een presentatie van 25 minuten waarin je door een groot gedeelte van een level wordt geleid. De camera wordt regelmatig stilgezet zodat ze leuke dingen kunnen demonstreren zoals hun SFX, de realtime filters, de details in de karakters, de uitgebreide wereld, etc. Het zag er bijna een jaar geleden al fantastisch uit, het spel zal er alleen maar gelikter uitzien.

Afbeeldingslocatie: http://www.totalgamerzone.com/images/uploads/20070711062804-1.jpg

Ik heb er wel vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

is er zover iemand weet nog iets bekend over een CoD4 patch die rumble aanzet?

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:32

Aight!

'A toy robot...'

jdm8 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 23:19:
[...]

Nooit exact bijgehouden ;) Maar waren oo kwel die langer duurden, maar gewoon ff geduld hebben en mij tips opvolgen :P Zet anders bij de volgende update je ps3 in de reclame aan, start de update, en bij t volgende reclameblok issie klaar.

Heeft iemand nog suggesties voor het budgetlijsje? Het zijn er nog niet zo veel omdat de games voor ps3 redelijk nieuw zijn.

The Orange Box €30-35
The Darkness €35-40 (moet je van houden)
Skate €30-40
Warhawk (dosnload) €30 toch?
Conan €35-40
ff in klad

Kijk voor de echte koopjes bij onze vrienden op ebay :>
Lost Planet voor 39,99 mag er ook bij
Bladestorm ook.

The Darkness via iemand van hier gekocht, ben wel eens benieuwd hoe hij is. Lijkt me wel tof, denk dat ik sowieso COD 4 koop, en GT5:P eind deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fight night voor 24 euro gekocht, doe die er ook maar bij.
Leek me wel lachen, impulsaankoop.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 22:04:
[...]

Zelfde verhaal als met GTA 4 toch. Die game is ook al meerdere keren uitgesteld. Van oktober 2007 naar december 2007, toen maart dit jaar en nu wordt het eind april.
Maar zo lang toffe games niet zo extreem uitgesteld worden als Duke Nukem Forever hoor je mij niet klagen :P

En Assassin's Creed 2 ga ik sowieso kopen. Deel 1 was vernieuwend (al wat eentonig), maar denk dat ze dat met deel 2 toch wel op gaan lossen Ubisoft kennende. Maar deel 2 komt er toch sowieso, want ik wil de trilogie wel compleet hebben :)
Yep, dito met GTA4 maar toen ik hoorde dat het uitgesteld was om de multiplayer beter uit te werken, heb ik mijn zegen gegeven.

Duke Nukem Forever tjah, dat wordt stilaan een mythe. Daar spreken ze al 10 jaar van ofzo? Chew more bubblegum in the meantime ;)

Ik ga AC2 meer dan waarschijnlijk ook wel kopen, het spel was zeer mooi, de eerste twee uren was ik enorm onder de indruk. Na de repetitieve missions ging dat wat over, met dit spel kon toch zo véél meer gedaan worden. Zoals je zegt, met Ubisoft komt het wel in orde d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fietsbel schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 23:15:
Bij mij is het een 3-tal minuten om het te downloaden, daarna 4 à 5 erbij om de update te installeren.
Soms is het wat langer / korter, hangt ervan af wat de update inhoud.

Zoals gezegd, kopje koffie drinken of wat tv kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:22
Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 06:45:
[...]

Bij mij is het een 3-tal minuten om het te downloaden, daarna 4 à 5 erbij om de update te installeren.
Soms is het wat langer / korter, hangt ervan af wat de update inhoud.

Zoals gezegd, kopje koffie drinken of wat tv kijken :)
Misschien duurt de update iets langer omdat je ook nog de DIVX ondersteuning moet downloaden? Het is maar een gok, maar ik weet niet zeker welke firmware er op je PS3 stond voordat je ging updaten. Maar ik denk niet dat het 2.16 is geweest waar de DIVX drivers bij zijn gekomen. En ik denk niet dat Sony die drivers in ieder pakket stopt. Correct me if I;m wrong maar dan worden het op het einde wel heeeele grote updates als alles er iedere keer weer in moet zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4yall schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 07:59:
[...]

Misschien duurt de update iets langer omdat je ook nog de DIVX ondersteuning moet downloaden? Het is maar een gok, maar ik weet niet zeker welke firmware er op je PS3 stond voordat je ging updaten. Maar ik denk niet dat het 2.16 is geweest waar de DIVX drivers bij zijn gekomen. En ik denk niet dat Sony die drivers in ieder pakket stopt. Correct me if I;m wrong maar dan worden het op het einde wel heeeele grote updates als alles er iedere keer weer in moet zitten..
Of het duurde langer omdat we hier in het zuiden met datalimieten zitten en bijbehorend een tragere downloadsnelheid. (10 mbps hier) Geen idee wat die van jullie normaal is maar het zal ook wel sneller zijn zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Het budgetlijstje tot nu toe :)

Lost Planet €40
Bladestorm €40
Fight Night €30-35
The Orange Box €30-35
The Darkness €35-40
Skate €30-40
Warhawk (download) €30 toch?
Conan €35-40
nog steeds in klad
FeaR1986 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 22:04:
[...]

[...]

Zo denk ik dus ook over Haze :D
Alleen zoals ik eerder al zei heeft Sony met Killzone 2 ook al screenshots op lopen poetsen, dus kans bestaat (helaas) dat het ook met die van Haze is gebeurd. Maar ben wel benieuwd, dus als je dat linkje even vind ;)
Dit is volgens mij echt niet nep :)
http://www.gametrailers.com/player/22112.html
http://www.gametrailers.com/player/24038.html
*O*

[ Voor 63% gewijzigd door jdm8 op 15-03-2008 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Bij mij duurde het erg lang omdat ik vergeten was dat ik nog een hoop aan het downloaden was op m'n pc :X
Het is wel ontzettend wennen zo'n ps3 controller! te licht en is erg klein voor m'n grote klauwen :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Fietsbel schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 09:18:
Bij mij duurde het erg lang omdat ik vergeten was dat ik nog een hoop aan het downloaden was op m'n pc :X
Het is wel ontzettend wennen zo'n ps3 controller! te licht en is erg klein voor m'n grote klauwen :P
Ik vond dat lichte wel relax, en als het je echt irriteerd kun je een DS3 inporteren, of je controller openschroeven er er wat zwaars in doen (da ding is toch hol). Hij is idd wel wat klein als je grote handen hebt (zoals ik) Ik heb de controller daarom niet echt vast, maar hij licht meer (nogal scheef :P ) in mijn handen. Werkt perfect, alleen bij motion sensing games ist wel onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fietsbel schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 09:18:
Of je wacht even tot de Dualshock 3 uit is (Sixaxxis met rumble). Die weegt door de rumble iets zwaarder. Waarvoor dank.

Indien je geen geduld hebt kun je altijd nog twee gewichten aan je controller hangen. :P

Voor zover ik weet is er nog geen XL versie van de controller dus hopelijk raken je klauwen eraan gewoon. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Oja, er zit een Ferrari F1 2007 auto in GT5P: _/-\o_

http://www.gamed.nl/view/38514

Dat wordt veel rijden om dat ding te kunnen unlocken. :) De bolide ziet er waanzinnig goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik wilde het ook net posten ja. Nu begin ik toch ook wel te twijfelen om dan misschien toch maar GT5 Prologue te gaan halen...De Ferrari F40 die erin zit is ook wel bruut.
Misschien dan gelijk maar eens kijken voor een goed racestuurtje :)

Edit: Toch maar besteld bij Play.com :D

[ Voor 39% gewijzigd door SToRM666 op 15-03-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
Ik mag toch aannemen dat de Japanse versie van GT5P ook kan worden geupdate met de extraatjes die de Europese versie heeft, anders heb ik het zoooo niet naar mijn zin! ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Microsoft is echt een waardeloos bedrijf: de arrogantie waar ze altijd mee spreken.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=94696

Samenvatting: Blu-ray zuigt, niemand wil fysieke media meer want kijk maar naar die achterlijke LP-platen. Downloaden is de toekomst!!

Tja, ik snap het wel:ze bashen Blu-ray zoveel mogelijk, om maar niet de royalties aan Sony te hoeven gaan betalen. Maar heel veel mensen hechten juist aan fysieke media, en LP-platen zijn juist VET. Ik bedoel:of je hebt ergens een filenaam op je pc staan, of je hebt een mooie hoes die je kunt aanraken, waarbij je echt het gevoel hebt van dit is van mij. Hij noemt in feite iedereen die LP's of VHS banden of DVD's spaart een ............ (vul zelf maar in).

Ook nog een stukje gezien op gametrailers.tv en daar werd een CEO van MS geinterviewd. De vraag ging over het feit dat MS Gears of War 3 toch wel op een Blu-ray zal moeten uitgeven, qua schijfruimte. Maar nee, nee want op de dvd is nog ruimte genoeg was het antwoord.

Nu heb ik geen verstand van programmeren, en ruimte die je nodig hebt maar als je dit leest:
http://www.gamed.nl/view/38513

MGS4 zou niet genoeg hebben aan 50GB!!! Nu zou dit mss wel wat beter gecomprimeerd kunnen worden, maar hoe zou dit ooit op een dvd kunnen?

Oja die Ferrari F1 is erg vet ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Het kan ook zo zijn dat het op meedere dvd's word uitgegeven he. Kijk maar naar Lost Oddysey(4 dvd's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:39
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 21:08:
[...]

nop, maar volgens mij is japan store japans. En bij hongkong is ie volledig engels. Ik zelf heb geen japans account omdat ik ergens had gelezen dat het japans zou zijn.
Beide hebbe zelfde content.

greetz
Even voor de duidelijkheid, want dit klopt niet en ik heb ook wat andere posts gelezen met niet kloppende info.

De inhoud van de Japanse store verschilt WEL t.o.v. de Hong Kong store.
Taal in de Japanse store is Japans (verrassend) en in de Hong Kong store Engels.
In de Japanse store kan je NIET met je Nederlandse creditcard betalen.
In de Hong Kong store kan je WEL met je Nederlandse creditcard betalen.

(ik heb Super Puzzle Fighter HD Remix vanuit de HK store gekocht met mijn NL creditcard van de Postbank)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

bramberk15 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 11:16:
Microsoft is echt een waardeloos bedrijf: de arrogantie waar ze altijd mee spreken.

Samenvatting: Blu-ray zuigt, niemand wil fysieke media meer want kijk maar naar die achterlijke LP-platen. Downloaden is de toekomst!!

Tja, ik snap het wel:ze bashen Blu-ray zoveel mogelijk, om maar niet de royalties aan Sony te hoeven gaan betalen. Maar heel veel mensen hechten juist aan fysieke media, en LP-platen zijn juist VET. Ik bedoel:of je hebt ergens een filenaam op je pc staan, of je hebt een mooie hoes die je kunt aanraken, waarbij je echt het gevoel hebt van dit is van mij. Hij noemt in feite iedereen die LP's of VHS banden of DVD's spaart een ............ (vul zelf maar in).
De echte quotes zijn dit:
"Going forwards, digital downloads is really where it's at,".
"More and more people's ongoing and ever-increasing downloading of music and movies is becoming the de facto. I think that's going to happen in very short order; people want to consume that way," he continued.
"Before very long we will look back wistfully at shiny discs as something that was somewhat a historic phenomenon in a way that we kind of think about vinyl or VCRs today."
"sooner than any of us think"
"That's the future direction, and I think that's going to be the case in the next 12-18 months," Lewis predicted. "I think we're going to be talking much more about that than anything else. Do I think that this Christmas will somehow be defined by DVD playback? I genuinely don't think that will be the case,"
"And I think other factors, specifically our architecture around downloads, is far more advantageous and important for the future. We are best placed to offer that, we already offer that, our online pedigree is such that we will offer the best and most seamless experience."
Dus de echte samenvatting is: we denken dat consumenten (nog dit jaar) zullen overstappen naar downloaden ipv fysieke media te kopen. Verder denkt hij dat ze in de beste positie zijn om dat te bieden.

Alle andere dingen die geschreven worden, die worden erbij gezet om het wat smeuïger te maken en de consolewar aan te wakkeren gebaseerd op het overdrijven van de uitspraken. De schoorsteen moet uiteindelijk ook roken bij de diverse websites niet waar?

Dus geen:
- Blu-ray zuigt
- Achterlijke LPs (dat 'rubbish' kwam van eurogamer)

En ja ik vind fysieke media ook fijner, maar de trend is toch wel duidelijk aanwezig: Itunes, Steam. Mensen kiezen inderdaad voor dat gemak. Ik zou het ook fijner vinden als alles op mijn console direct van de HDD laadt, ipv het wisselen van discs (en de herrie :)). Maar Steam heeft daar een goede modus in gevonden, fysiek kopen, key invoeren en alsnog de digitale content gebruiken. Wellicht dat we in de toekomst alleen doosjes kopen?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
barzi schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 11:22:
Het kan ook zo zijn dat het op meedere dvd's word uitgegeven he. Kijk maar naar Lost Oddysey(4 dvd's).
Doet me denken aan de oude tijd toen we nog floppies hadden. Toen moest om de zoveel tijd een andere floppy in je drive doen. Gelukkig is die tijd over met Blu-ray.

Trouwens, die meneer van Microsoft vergeet wel even te vertellen dat de downloadable movies van hem uit marketplace strak staan van de comressie. Het probleem van VoD (Video on Demand) is dat de infrastructuur er nog niet klaar voor is. Enige manier om dat te overkomen is om die dingen zwaar te comprimeren. Niets voor niets stopt de EU mijoenen in de onderzoek naar een efficientere VoD. Dus ja, VoD is de toekomst, maar die toekomst is er nog niet. En ik denk ook niet dat die er over 1,5 jaar is, zoals Microsoft doet geloven met de uitspraak:
"That's the future direction, and I think that's going to be the case in the next 12-18 months," Lewis predicted.
En toch moet je je zelf afvragen of de mass market niet iets liever in zijn handen heeft, ipv van iets dat niet tastbaar is. Denk bv aan het mislukken van de chipknip hier in Nederland. Geld wat je niet ziet is denk ik een vergelijkbare. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Arx schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 11:31:
[...]
En toch moet je je zelf afvragen of de mass market niet iets liever in zijn handen heeft, ipv van iets dat niet tastbaar is. Denk bv aan het mislukken van de chipknip hier in Nederland. Geld wat je niet ziet is denk ik een vergelijkbare. :)
Okay, even de bosjes in: ik vind PIN anders redelijk geslaagd hier in Nederland, dat er vervolgens een tweede systeem de strot doorgeduwd wordt in parkeergarages en bedrijfsrestaurants, omdat het zo handig is om op te laden en dan twee meter verder weer uit te geven, tja....

Back on topic: ja, de vraag is alleen wat wil je in handen hebben? Ik moet nou niet echt zeggen dat ik warm loop van de disc zelf. Vroeger vond ik die mooie grote PC-games verpakking wel wat. Dus je kan je voorstellen dat je weer 'freeform' doosjes krijgt, waar een mooie manual in zit, wat goodies en verder een voucher, waarbij je de serial in moet voeren en je game gedownload wordt. En je hebt wat te geven als je een baard hebt en uit Spanje komt en je hebt digitale content. Best of both worlds, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Armada schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 11:39:
[...]

...

Back on topic: ja, de vraag is alleen wat wil je in handen hebben? Ik moet nou niet echt zeggen dat ik warm loop van de disc zelf. Vroeger vond ik die mooie grote PC-games verpakking wel wat. Dus je kan je voorstellen dat je weer 'freeform' doosjes krijgt, waar een mooie manual in zit, wat goodies en verder een voucher, waarbij je de serial in moet voeren en je game gedownload wordt. En je hebt wat te geven als je een baard hebt en uit Spanje komt en je hebt digitale content. Best of both worlds, toch?
Dat zou inderdaad een mooie oplossing zijn. :) Een ander nadeel namelijk van downloadable content kwam ik achter toen ik mijn die andere console verkocht. En dat is dat aangeschafte Arcade Games op persoon worden verkocht. Dat betekend dat wanneer je die games met de console verkoopt je verplicht bent je gamer card mee te verkopen. Dat vond ik dus zwaar k*t. Zo'n voucher, mits niet aan persoon gekoppelt, zou inderdaad een mooie oplossing zijn.

Volgende generatie console bestaat toch alleen maar uit een flinke hardeschijf voor de downloadable content, alleen maar om de simpele reden dat de distributeurs met DRM altijd de macht behouden over het ge-download-de file zodat ze met een simpele druk op de knop jou file kunnen deactiveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:09
20 game doosjes in de kast staat een stuk leuker dan 20 download op de HDD :). Download content is wel handig, maar lang niet zo leuk als even het cdtje eruit halen en hem in de PS3 stoppen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Arx schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 11:49:
[...]

Dat zou inderdaad een mooie oplossing zijn. :) Een ander nadeel namelijk van downloadable content kwam ik achter toen ik mijn die andere console verkocht. En dat is dat aangeschafte Arcade Games op persoon worden verkocht. Dat betekend dat wanneer je die games met de console verkoopt je verplicht bent je gamer card mee te verkopen. Dat vond ik dus zwaar k*t. Zo'n voucher, mits niet aan persoon gekoppelt, zou inderdaad een mooie oplossing zijn.

Volgende generatie console bestaat toch alleen maar uit een flinke hardeschijf voor de downloadable content, alleen maar om de simpele reden dat de distributeurs met DRM altijd de macht behouden over het ge-download-de file zodat ze met een simpele druk op de knop jou file kunnen deactiveren.
Natuurlijk heb je nog vraagstukken met de portabiliteit. Maar het aankopen van digitale content zou ook voordelen kunnen opleveren. Stel dat jij spellen had gekocht op die andere console en daarna voor de PS3 ging en het recht behield op die software op je nieuwe console? Simpelweg de versie via PSN downloaden en je kan verder waar je gebleven was.
Steam heeft al bewezen dat er geen nadeel hoeft te zijn tov een disc met hoe snel je je aankoop kan spelen, want pre-loading wordt daar allang voor release uitgevoerd.
rhodium schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 11:55:
20 game doosjes in de kast staat een stuk leuker dan 20 download op de HDD :). Download content is wel handig, maar lang niet zo leuk als even het cdtje eruit halen en hem in de PS3 stoppen :D
Zoals ik zeg: wel fysieke spullen leveren, alleen de disc niet meer. Ik haal bijzonder weinig plezier uit de 'disc in tray leg ceremonie', maar blijkbaar is niet iedereen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
zolang microsoft nog van die woekerprijzen voor zijn harddisks vraagt word DLC niet geaccepteerd. en dat veel mensen dingen downloaden wil niet zeggen dat ze geen fysieke disc willen hebben ofzo.

hoeveel procent van de wereldbevolking koopt alles nou via dlc? en hoeveel procent koopt alles in de winkel.

en er zit ook een groot nadeel aan:

ik heb hier 200 dvd films staan, 1 film kapot = 1 film kapot, dvd speler kapot = andere dvd speler regelen (toch 3 in huis) = film kijken

toekomst:
200 films op HDD, HDD kapot = alle films kapot = geen films kijken

ik heb af en toe ook nog wel eens dat internet eruit valt ofzo en als je dan net een film aan het kijken/downloaden bent is het ook lekker.

enigste gekochte DLC die ik heb is Steam Games (omdat ik begon met een ATI voucher en dus zonder hoesje half-life 2 kreeeg) en arcade games op de PS3.

films, muziek, games heb ik toch liever op hardcopy, die kun je bijv ook nog eens meenemen naar vrienden, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:49
Sluuz schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 11:24:
[...]
Even voor de duidelijkheid, want dit klopt niet en ik heb ook wat andere posts gelezen met niet kloppende info.

De inhoud van de Japanse store verschilt WEL t.o.v. de Hong Kong store.
Taal in de Japanse store is Japans (verrassend) en in de Hong Kong store Engels.
In de Japanse store kan je NIET met je Nederlandse creditcard betalen.
In de Hong Kong store kan je WEL met je Nederlandse creditcard betalen.

(ik heb Super Puzzle Fighter HD Remix vanuit de HK store gekocht met mijn NL creditcard van de Postbank)
Ik heb ook een Hong Kong account aangemaakt en idd alles is gewoon engels (gelukkig maar ;) ). Maar omdat je in HK's betaald is het dan goedkoper dan wanneer je met euro's betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Armada schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 11:30:
[...]

De echte quotes zijn dit:

[...]

Dus de echte samenvatting is: we denken dat consumenten (nog dit jaar) zullen overstappen naar downloaden ipv fysieke media te kopen. Verder denkt hij dat ze in de beste positie zijn om dat te bieden.

Alle andere dingen die geschreven worden, die worden erbij gezet om het wat smeuïger te maken en de consolewar aan te wakkeren gebaseerd op het overdrijven van de uitspraken. De schoorsteen moet uiteindelijk ook roken bij de diverse websites niet waar?

Dus geen:
- Blu-ray zuigt
- Achterlijke LPs (dat 'rubbish' kwam van eurogamer)

En ja ik vind fysieke media ook fijner, maar de trend is toch wel duidelijk aanwezig: Itunes, Steam. Mensen kiezen inderdaad voor dat gemak. Ik zou het ook fijner vinden als alles op mijn console direct van de HDD laadt, ipv het wisselen van discs (en de herrie :)). Maar Steam heeft daar een goede modus in gevonden, fysiek kopen, key invoeren en alsnog de digitale content gebruiken. Wellicht dat we in de toekomst alleen doosjes kopen?
Ja mss iets te snel doorheen gelezen want had idd niet gelet op wie nu wat zei. Maar feit blijft dat ze dus digitaal downloaden pushen, omdat ze geen Blu-ray hebben. Nu leven wij in een land waar de internet-toegang echt 'top-notch' is maar ik zie mij niet alles downloaden. Zo snel is mijn verbinding niet. Om nog mar niet te spreken over andere landen. Een vriend van me zit aangesloten op glasvezel en als we overal dat soort verbindingen hebben zit er mss toekomst in. Maar als je dus zeg een stuk of 10 games plus nog 20 films in HD kwalitiet op je schijf wilt hebben dan ben je zo'n (10x10) + (20x25) zo'n 600 GB kwijt. Dus denk niet dat het zo snel gaat lopen. Over een jaar of vijf a 10, dan heeft het denk ik wel toekomst. Maar dit jaar (?), nee dat zie ik niet gebeuren.

Los daarvan staat weer de hele discussie over fysieke media tov digitale media. Ik denk dat vooral muziek gebaat is met digitale files, omdat het gewoon irri is om elke keer weer een nieuwe cd in je pc/speler te stoppen als je een andere artiest wilt horen. Maar een game of film gebruik je toch voor een langere tijd, dus daar is het niet irri om een keer een nieuwe schijf in je station te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

KillaH87 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 12:05:
zolang microsoft nog van die woekerprijzen voor zijn harddisks vraagt word DLC niet geaccepteerd. en dat veel mensen dingen downloaden wil niet zeggen dat ze geen fysieke disc willen hebben ofzo.

hoeveel procent van de wereldbevolking koopt alles nou via dlc? en hoeveel procent koopt alles in de winkel.

en er zit ook een groot nadeel aan:

ik heb hier 200 dvd films staan, 1 film kapot = 1 film kapot, dvd speler kapot = andere dvd speler regelen (toch 3 in huis) = film kijken

toekomst:
200 films op HDD, HDD kapot = alle films kapot = geen films kijken

ik heb af en toe ook nog wel eens dat internet eruit valt ofzo en als je dan net een film aan het kijken/downloaden bent is het ook lekker.

enigste gekochte DLC die ik heb is Steam Games (omdat ik begon met een ATI voucher en dus zonder hoesje half-life 2 kreeeg) en arcade games op de PS3.

films, muziek, games heb ik toch liever op hardcopy, die kun je bijv ook nog eens meenemen naar vrienden, enz.
Als je Steam gebruikt, dan weet je dat wat je nu als nadeel aangeeft helemaal niet bestaat. Als ik mijn vader een nieuw spel wil laten zien, dan ga ik naar zijn huis en zet iets even te downloaden aan. Gaat mijn HDD kapot, dan download ik het opnieuw. Dat is het voordeel van een recht op account te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

bramberk15 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 12:11:
[...]

Ja mss iets te snel doorheen gelezen want had idd niet gelet op wie nu wat zei. Maar feit blijft dat ze dus digitaal downloaden pushen, omdat ze geen Blu-ray hebben. Nu leven wij in een land waar de internet-toegang echt 'top-notch' is maar ik zie mij niet alles downloaden. Zo snel is mijn verbinding niet. Om nog mar niet te spreken over andere landen. Een vriend van me zit aangesloten op glasvezel en als we overal dat soort verbindingen hebben zit er mss toekomst in. Maar als je dus zeg een stuk of 10 games plus nog 20 films in HD kwalitiet op je schijf wilt hebben dan ben je zo'n (10x10) + (20x25) zo'n 600 GB kwijt. Dus denk niet dat het zo snel gaat lopen. Over een jaar of vijf a 10, dan heeft het denk ik wel toekomst. Maar dit jaar (?), nee dat zie ik niet gebeuren.

Los daarvan staat weer de hele discussie over fysieke media tov digitale media. Ik denk dat vooral muziek gebaat is met digitale files, omdat het gewoon irri is om elke keer weer een nieuwe cd in je pc/speler te stoppen als je een andere artiest wilt horen. Maar een game of film gebruik je toch voor een langere tijd, dus daar is het niet irri om een keer een nieuwe schijf in je station te stoppen.
Mijn gedrag is meer tussen diverse spellen wisselen, dus ik vind het maar vervelend om steeds discs te wisselen. Soms wil ik iets neerschieten en soms wil ik puzzelen.

Over de bandbreedte en downloaden. Als je een recht krijgt en een bepaald spel hebt, dan kan je iets natuurlijk altijd weer van de HDD dumpen (en later weer ophalen wanneer nodig). Diverse compressie technieken kunnen er al voor zorgen dat je na een kwartiertje al kan beginnen met kijken, terwijl de restanten worden gedownload, ook op gemiddelde verbindingen. En natuurlijk hoef je niet alle films tegelijk te downloaden en kan je beginnen met degene die je echt wilt kijken.

Let wel, ik denk ook dat het nu nog wishful thinking is van MS, omdat e niet in het Blu-Ray kamp zitten. Maar ik zie wel degelijk een acceptabele optie in de distributievorm die zij voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

euh...dat artikel gaat helemaal niet over blueray :?

Microsoft praat over het feit dat games in de toekomst veel minder via fysieke media verspreid zullen worden. Met muziek is dit al een paar jaar het geval, films maken ook een overstap, en nu willen ze dit ook met games doen.
Sterker nog: ze doen dit NU al voor games (zie XBLA, wat toch een groot succes mag genoemd worden. Zij doen trouwens ook al een tijd aan verspreiding van HD films in perfecte kwaliteit). Sony doet trouwens ook aan online verkoop en verspreiding van games, waarom maakt eurogamers dan geen artikel over hoe "arrogant" die mensen van sony wel niet zijn?

Heerlijke ironie hier...sony heeft een tijd geleden gelijkaardige uitspraken gedaan (over welke richting ze uitwillen met de PS4) en toen was iedereen hier er vol lof over.

offtopic:
En waarom lees ik zo vaak xbox gerelateerde rants in het PS3 topic?

[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 15-03-2008 12:28 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:35

Nu heb ik geen verstand van programmeren, en ruimte die je nodig hebt maar als je dit leest:
http://www.gamed.nl/view/38513

MGS4 zou niet genoeg hebben aan 50GB!!! Nu zou dit mss wel wat beter gecomprimeerd kunnen worden, maar hoe zou dit ooit op een dvd kunnen?
zeg dan maar niets. MGS4 had gemakkelijk een stuk kleiner gekund (ik zeg niet op een dvd, maar 50gig dat is typisch marketing praat). Natuurlijk is blu ray prachtig, maar het maakt alles een stuk duurder. En MS visie van downloaden vind ik zo gek nog niet, of het allemaal zo snel zal gaan is natuurlijk afwachten, maar dat het gaat gebeuren twijfel ik niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Boeboe schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 12:26:
[...]

euh...dat artikel gaat helemaal niet over blueray :?

[..]
Doel je naar het orginele artikel?

Die meneer van Microsoft heeft het wel over Blu-ray: http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=34141
Heerlijke ironie hier...sony heeft een tijd geleden gelijkaardige uitspraken gedaan (over welke richting ze uitwillen met de PS4) en toen was iedereen hier er vol lof over.
Iedereen? Bron?
offtopic:
En waarom lees ik zo vaak xbox gerelateerde rants in het PS3 topic?
En wat is "rants"? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rhodium schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 11:55:
En een schijfje kan je tenminste onder de kerstboom leggen ;)

Wat Xbox even over het hoofd ziet met die downloadbare games, is dat er in sommige landen (of is België de enige?) nog steeds een datalimiet is! Met de 10 Gig die je hier in dit apenland krijgt kan je misschien een half spel per maand downloaden :(

Edit: maand ipv maan, 10 gig per volle maan is nog slechter lol.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2008 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
DarkShadow schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 12:48:
[...]

zeg dan maar niets. MGS4 had gemakkelijk een stuk kleiner gekund (ik zeg niet op een dvd, maar 50gig dat is typisch marketing praat). Natuurlijk is blu ray prachtig, maar het maakt alles een stuk duurder. En MS visie van downloaden vind ik zo gek nog niet, of het allemaal zo snel zal gaan is natuurlijk afwachten, maar dat het gaat gebeuren twijfel ik niet over.
Dat zeg ik toch zelf ook. Ik weet dat 50gb meer dan genoeg is. Maar feit blijft dat ze nu dus wel bij dit soort grote bestanden zijn beland. En ik zie mezelf niet 1,2,3 even snel 50 GB downloaden (of 30 GB). Wat als je verbinding eruit knalt? Hoelang ben je bezig met dat te downen, kost toch aardig wat stroom als je ps3 zolang aan moet staan.
Ik ben niet tegen downen, maar denk dat MS wat voorbarig is door te stellen dat in de nabije toekomst digitaal downloaden de overhand krijgt. Voor kleine bestanden wel, maar dit soort grote bestanden...Of de compressietechniek moet sprongen vooruit maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Arx schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 12:49:
[...]
Doel je naar het orginele artikel?

Die meneer van Microsoft heeft het wel over Blu-ray: http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=34141
Blueray wordt ook genoemd omdat dit de meest recente optische media is. Er wordt duidelijk vermeld dat alle optische media verleden tijd zullen zijn.
Bron?
Ik hoopte al dat je hiernaar ging vragen :). Uitspraak van sony: Optische drives worden overbodig in de toekomst
En wat is "rants"? :?
Wikipedia is je vriend ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

DLC? Hell zelfs hier in nederland met onze goede connecties zie ik het niet succesvol worden waarom? Even langs de videotheek voor een film en dan op de terugweg nog wat extra knabbels voor bij de film halen 90 minuten max. Een HD kwaliteit film downloaden (toch op zijn minst 7Gbyte!) 5-6 uur!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Boeboe schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 13:17:
[...]

Blueray wordt ook genoemd omdat dit de meest recente optische media is. Er wordt duidelijk vermeld dat alle optische media verleden tijd zullen zijn.

[...]

Ik hoopte al dat je hiernaar ging vragen :). Uitspraak van sony: Optische drives worden overbodig in de toekomst
Ik weet dat de volgende generatie PS's (ik heb trouwens mijn bedenkingen dat hij PS4 gaat heten trouwens, en jij als Japangek zou moeten weten waarom ;) maar dat ter zijde) zonder media drive worden uitgerust, maar waar ik meer moeite mee heb is de generaliserende zin van je: (..) toen was iedereen hier er vol lof over. Alsof ik iedereen ben, door een uitspraak van iemand anders. Je hebt altijd voorstanders en tegenstanders. Ik persoonlijk ben ik voorstander, maar betwijvel of het mass appeal heeft.
Nooit van gehoord, maar ik begrijp wat je bedoelt en ik had ook al zo iets verwacht. ;). Dat komt omdat dit het PS3 topic is, een thread vol met mensen die voorkeur hebben voor de Xbox 360 PS3 en daardoor alles bekijken van hun perpectief. Dat geldt net zo goed andersom in het Xbox 360 topic. :) De andere reden is dat het PS3 topic steeds populairder wordt wat een hoop nieuwe mensen aantrekt. Mensen die nog niet zo bekwaam zijn in het uitzoeken van harde feiten zoals jij dat altijd doet. O+ Deze nieuwe mensen moet je natuurlijk niet gelijk afvakkelen, maar juist reflecteren met de andere waarheid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
swampy schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 13:37:
DLC? Hell zelfs hier in nederland met onze goede connecties zie ik het niet succesvol worden waarom? Even langs de videotheek voor een film en dan op de terugweg nog wat extra knabbels voor bij de film halen 90 minuten max. Een HD kwaliteit film downloaden (toch op zijn minst 7Gbyte!) 5-6 uur!
Ik denk als je een 1080p, incl lossless of TrueHD geluidstrack wilt downen je toch iets meer nodig hebt dan 7Gb. Als er een significant prijsverschil komt tussen digitale en fysieke media, dan heeft het mss kans van slagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11-2019
Beste mensen,

Welke versie van de playstatio kan ik het beste aanschaffen:

60gb versie of 40 gb?

Ik weet de verschillen wat betreft backward compatibal met ps2 games. Maar ik wil he toch vooral gebruiken als media center en ben geen fanatiek gamer. Wil hem meer aanschaffen om films af te draaien, en als dvd speler te gebruiken etc

Ik las over de verandering van de processor:

Deze chip werd in eerste instantie gefabriceerd met de 90 nanometer SOI-technologie. Later werd gebruik gemaakt van de 65 nanometer SOI-technologie. De bedoeling van dit nieuwe ontwerp van de Cell processor was vooral voor kostenvermindering en minder warmte-afstoot. De zeven cores die gebruikt worden zullen alles leiden naar één kern, die uiteindelijk garant staat voor de kracht van de PS3

Kan een 60gb van een vriend overnemen maar zit dus te twijfelen of ik niet voor de 40gb moet gaan en dus de nieuwe processor iv.m. met warmte ontwikkelingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Twanjo schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 13:47:
Beste mensen,

60gb versie of 40 gb?

Ik weet de verschillen wat betreft backward compatibal met ps2 games. Maar ik wil he toch vooral gebruiken als media center en ben geen fanatiek gamer. Wil hem meer aanschaffen om films af te draaien, en als dvd speler te gebruiken etc

Deze chip werd in eerste instantie gefabriceerd met de 90 nanometer SOI-technologie. Later werd gebruik gemaakt van de 65 nanometer SOI-technologie. De bedoeling van dit nieuwe ontwerp van de Cell processor was vooral voor kostenvermindering en minder warmte-afstoot. De zeven cores die gebruikt worden zullen alles leiden naar één kern, die uiteindelijk garant staat voor de kracht van de PS3

Kan een 60gb van een vriend overnemen maar zit dus te twijfelen of ik niet voor de 40gb moet gaan en dus de nieuwe processor iv.m. met warmte ontwikkelingen
Als je geen PS2 games gaat spelen kun je net zo goed de 40GB aanschaffen. Voor specifieke verschillen verwijs ik je door naar de SP. Daar staat het heel duidelijk in gespecificeerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
bramberk15 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 13:42:
[...]

Ik denk als je een 1080p, incl lossless of TrueHD geluidstrack wilt downen je toch iets meer nodig hebt dan 7Gb. Als er een significant prijsverschil komt tussen digitale en fysieke media, dan heeft het mss kans van slagen.
Een andere optie is natuurlijk streamen. Probleem is dat die streams minimaal 48 Mbit/s nemen. De infrastructuur om de dezelfde kwaliteit te kunnen evenaren als Blu-ray is er dus nog lang niet.

Of je moet de streams dunner maken en de verlies in kwaliteit voor lief nemen. :(

offtopic:
En nu ga ik weer verder klussen. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Arx op 15-03-2008 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Twanjo schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 13:47:
Beste mensen,

60gb versie of 40 gb?

Als je de ps3 vooral voor films wilt gebruiken kun je idd beter de 40GB versie kopen. Dus is zuiniger, minder warmte-ontwikkeling maar vooral stiller. Dit is van belang als je films kijkt, vooral tijdens wat rustige stukken in films. De 60 gb versie heeft verschillende fans en de ene 60gb kan stiller zijn dan de andere, maar de 40gb is altijd stiller. Bovendien hoef je je vriend geen dienst te bewijzen want een 60gb is vrij populair door de ps2 optie, dus hij zal geen moeite hebben deze te verkopen via MP ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
En als je nou de 60gb met 2 spellen 2 controllers + hdmi kabel en 11 maanden garantie kunt kopen voor 400 euro? Wat is dan slim? Scheelt dat echt veel met die warmte en stillere 40gb versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Twanjo schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 14:09:
En als je nou de 60gb met 2 spellen 2 controllers + hdmi kabel en 11 maanden garantie kunt kopen voor 400 euro? Wat is dan slim? Scheelt dat echt veel met die warmte en stillere 40gb versie?
Dan mag je die vriend gelijk doorverbinden met mij ;) (email/PM allebei beschikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
barzi schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 14:11:
[...]

Dan mag je die vriend gelijk doorverbinden met mij ;) (email/PM allebei beschikbaar)
Tja sorry is alleen "vrienden prijsje" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
Armada schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 12:18:
[...]

Als je Steam gebruikt, dan weet je dat wat je nu als nadeel aangeeft helemaal niet bestaat. Als ik mijn vader een nieuw spel wil laten zien, dan ga ik naar zijn huis en zet iets even te downloaden aan. Gaat mijn HDD kapot, dan download ik het opnieuw. Dat is het voordeel van een recht op account te hebben.
het kan maar handig is het niet, ik heb een €50 @home abo en meeste mensen die ik ken hebben een €20 @home abo of vergelijkbaar en bij mij duurt dat downloaden van 3GB ook wel een tijdje dus moet er niet aan denken hoe dat bij iemand anders zou zijn. daar komt nog de wisselende specs bij van de pc's

voor games vind ik het systeem dan ook niet zo erg want dan wissel je desnoods een hardeschijf maar hoe gaat dat straks met een HDD speler onder je tv wat als daar de HDD an kapot gaat.

daarom toch liever hardcopy, mocht je apparatuur kapot zijn dan kun je bij iemand anders in principe gelijk aan de slag en ben je niet afhankelijk van zijn downloadsnelheid/specs

ik zie dit nog niet azo snel gebeuren, eerst moet iedereen een beetje een redelijke internet verbinding hebben, de hosts moeten voldoende capaciteit hebben (denk aan COD4 + xboxlive tijdens kerst) de mensen zelf hebben genoeg HDD capaciteit hebben en dat duurt nog wel even dus ik zie het binnen 5 jaar eigenlijk nog niet gebeuren dat DLC de retailmarkt overneemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Wat mij opvalt is als ik in de winkel op de achterkant van games kijk dat er maar heel weinig spelletjes zijn die 1080p aankunnen.
Gaat dit nog komen denk jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Twanjo schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 14:09:
Het ligt er een beetje aan hoe veel waarde jij hecht aan een stille ps3. Er zijn mensen die een 60gb weg hebben gedaan ivm het geluid. Nu kun jij dus wel even testen bij je vriend dus dat scheelt. Vind je het acceptabel, dan is het het overwegen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:35
swampy schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 13:37:
:D

Ik zet mn download aan en 40-50 min later is mn 8gig 1080p hdwmv binnen terwijl ik wat lekkers heb gehaald bij de supermarkt. Of ik download gewoon een dvdrip van 700 mb en kijk binnen 5 minuten naar nette kwaliteit film (als ik wat lui ben). Daarnaast zijn er genoeg 720p rips die varieren van 2.5 tot 5gb.

Ik zie het echt wel succesvol worden, voor mij is het al een aantal jaren realiteit. Ik zie zeer zelden de binnenkant van een videotheek.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.