Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 67.572 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:10
In April wordt de nieuwe Mortal Kombat aangekondigd voor de PS3 en X360. 8)
Op www.noob.com is een timer verschenen die afteld naar een datum in april!
Ik ben zelf een grote MK fan en kan niet wachten op een next-gen MK.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 12:27 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er hier ook mensen die veel F1 06:CE spelen en die het leuk lijkt om eens een keer een online race te houden...??? vind die races die je in het netwerk vindt eigenlijk maar niks.. is alleen maar geram en geouwehoer als je pit aan zet (en damage aan) en zonder damage kan je gewoon door de tegenstanders heen rijden :s... dus zijn er mensen die interesse hebben in een echte grandprix..? incl kwalificatie etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunameh
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-08 10:24
Heb zelf ook een PS3, de 40GB editie, erg stoer allemaal, vooral Singstar :D

Maar vind 1 ding jammer, kwam laatst Mortal Kombat II tegen in de Playstation Store, maar kan 'm niet kopen, want heb geen creditcard, dat vind ik een groot nadeel aan de Playstation Store.

Iemand die hier een creatieve oplossing op heeft en het liefst nog legaal? :p

Wat is een ander woord voor synoniem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Tsunameh schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:05:

Maar vind 1 ding jammer, kwam laatst Mortal Kombat II tegen in de Playstation Store, maar kan 'm niet kopen, want heb geen creditcard, dat vind ik een groot nadeel aan de Playstation Store.

Ja, neem een creditcard. Daar heb je online bijzonder veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:26

Rival24

I'll Be Back

Tsunameh schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:05:

Jazeker, de openingspost van deze thread lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunameh
  • Laatst online: 04-08 10:24
Rival24 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:10:
[...]

oh, my bad, thanks!

Wat is een ander woord voor synoniem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Zojuist is mijn mlb 08: The Show op de mat geploft, dus de komende tijd hebben jullie geen last van me.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Rival24 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:10:
[...]

De wirecard optie die het niet meer doet?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

MeNTaL_TO schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:17:
Zojuist is mijn mlb 08: The Show op de mat geploft, dus de komende tijd hebben jullie geen last van me.
Toch the Show gehaald en geen 2K? Geen verkeerde keuze als je mlb game wilt. Demo ziet er erg goed uit iig.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
MeNTaL_TO schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:18:
[...]

De wirecard optie die het niet meer doet?
In april zou een soort pre-paid kaart in Europa uit komen welke je kunt gebruiken om geld op je account te zetten en dan dingen te kopen.

Ik vind het ook ruk dat dit pas zo laat komt maja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn de veranderingen in de nieuwe firmware 2.17?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StWesleyT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-05 18:27
http://www.ps3focus.nl/v3/nieuws/bekijk.php?id=8778

ik heb trouwens ook foutmeldingen bij CoD4...

is dus gewoon een beetje stabieler geworden. wel jammer van geen ingame en dat soort dingen, maar ben blij zat dat ze uberhaupt een update doen...

[ Voor 42% gewijzigd door StWesleyT op 13-03-2008 12:46 ]

Qmotion MiniMaatPC2050. PSN: StWesleyT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Shiver23 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:20:
[...]

Toch the Show gehaald en geen 2K? Geen verkeerde keuze als je mlb game wilt. Demo ziet er erg goed uit iig.
Ja, op metacritic scoort the show ook veel hoger dan 2k en vond 2007 ook leuker.
Alleen jammer dat de code voor het gratis petje het niet lijkt te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Laatst online: 21-06 09:40
Hmm me broertje gaat nu ook een ps3 kopen maar heeft altijd bij mij zitten spelen, hoe krijg ik zijn save games op ze eigen ps3? :D Kan je het kopieren via het netwerk ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:48
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 09:29:
[...]

"Klein" typfoutje :+

Zoals FeaR1986 zei is mijn monitor al bezet door mijn pc. Dus het kopen van een HDMI kabel + HDMI - DVI splitter moet voldoende zijn als ik de RGB ingang voor mijn pc gebruik zoals FeaR aangaf.

Dan alleen nog het geluid.

Zou ik mijn PS3 ook aan kunnen sluiten op mijn Z-5500 en zo ja? Hoe

Ben geen technisch persoon namelijk.

Edit: was net even wat verder aan het lezen en kwam het verhaal over PS3 en Z5500 al tegen.
Ik was ook mierenneukerig aan het doen ;)

Om de Z-5500 aan te sluiten heb je een toslink optische kabel nodig, zo als deze.

Om beeld te krijgen kun je je pc inderdaad aansluiten op de RGB ingang en je PS3 op de DVI ingang.
kRyPtO schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:57:
Hmm me broertje gaat nu ook een ps3 kopen maar heeft altijd bij mij zitten spelen, hoe krijg ik zijn save games op ze eigen ps3? :D Kan je het kopieren via het netwerk ofzo?
Een USBstick is je beste vriend _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door E2TK op 13-03-2008 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon een usb opslag medium aansluiten op je ps3, naar gamesaves gaan, kopieren naar, en dan naar je broertjes ps3 lopen, daar hetzelfde usb opslag medium in doen onder game (denk ik) je usb opslagmedium openen en van daar de gamesaves naar de ps3 kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Volgens mij nog niet gepost hier:
GT5P
De rest ziet u HIER.

Afbeeldingslocatie: http://images.playfrance.com/5/4777/zoom/5733.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.playfrance.com/5/4777/zoom/7948.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
zwembroek schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 11:52:
Er gaat dus meteen weer een grote fighter war beginnen tussen Street Fighter en Mortal Kombat net zoals in de Super Nintendo dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Zit er nou wél of géén foto modus in GT5p ? Ik kon altijd eindeloos klooien in GT4 !

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Zo, weer een gigantische update voor de store vandaag:
* Guitar Hero III
o Modern Metal track pack (€5,99)
+ Avenged Sevenfold - Almost Easy
+ Thrice - The Arsonist
+ Deftones - Hole in the earth

Game video's
* Elefunk

Thema's
* PixelJunk Monsters

Wtf... :/

Had wel een demo van Army of Two verwacht. Volgens mij een van de eerste EA-games zonder demo.

[ Voor 12% gewijzigd door Shiver23 op 13-03-2008 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Laatst online: 12-09 14:22
Ik hoop dat de afbeeldingen van GT5P straks op de Tv wat scherper zijn. Het lijkt wel alsof er geen AA is in sommige screenshots.

De update is inderdaad niet veel soeps. Maarja daarom hebben we ook een US account. Daar komen af en toe nog eens demo's om de hoek kijken.
Ik denk zelf ook dat ze veel meer uit Blu-ray kunnen halen door meer trailers op het PSN te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:45

jefjef

learning by doing

voor diegene die halsreikend uitkijken naar DE BELEVING van het jaar en niet willen wachten

klikklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

m4yall schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 13:56:
Ik hoop dat de afbeeldingen van GT5P straks op de Tv wat scherper zijn. Het lijkt wel alsof er geen AA is in sommige screenshots.
Veel van die screenshots hebben nogal te lijden van slechte JPEG compressie zo te zien.
jefjef schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:07:
voor diegene die halsreikend uitkijken naar DE BELEVING van het jaar en niet willen wachten

klikklik
Gelukkig maar €75 verzendkosten. :+

[ Voor 96% gewijzigd door SD5k op 13-03-2008 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Zonekill schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 13:30:
Volgens mij nog niet gepost hier:
GT5P
De rest ziet u HIER.

[afbeelding]
[afbeelding]
Ahum layout!

Maak anders thumbnails zodat ze wel in de layout passen. En tja..misschien PNG plaatjes ofzo zou handiger zijn want de kwaliteit van deze JPG"s is niet super!

GT5P ziet er zeker goed uit of ik het koop, twijfels..

[ Voor 4% gewijzigd door swampy op 13-03-2008 14:18 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Hallo ik heb gisteren een PS3 gekocht met 2 games :) Maar nu wil ik Gran Turismo HD downloaden, maar kan hem nergens vinden op de store? Hij was gratis geworden had ik gelezen. Weet iemand meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
fox-hound schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:16:
Hallo ik heb gisteren een PS3 gekocht met 2 games :) Maar nu wil ik Gran Turismo HD downloaden, maar kan hem nergens vinden op de store? Hij was gratis geworden had ik gelezen. Weet iemand meer?
GT;HD is er volgens mij al een tijdje niet meer en dat komt omdat GT5P bijna uit is. De Prologue variant is behoorlijk uitgebreider dan HD en heeft volgens mij ook betere graphics. Oftewel, als je wilt racen met GT, 26 maart was het volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
KeeZ schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 13:41:
Zit er nou wél of géén foto modus in GT5p ? Ik kon altijd eindeloos klooien in GT4 !
Nee, volgens mij niet helaas.
Key Features:

The first ever Gran Turismo title with online racing: drive online against up to 16 other Gran Turismo aces
Race a total of 71 stunning, high-performance cars
Race the Eiger Nordwand, the Daytona International Speedway, the London City Track , the Fuji Speedway, Suzuka and the High Speed Ring - and then race them in alternative layouts
All-new physics engine means true next-generation vehicle handling
All-new and improved opponent AI opponents for a nail-biting race experience
Access to Gran Turismo TV : a world of great motoring TV programming online
In-game museum featuring the history and heritage of the top car manufacturers
My Garage - a personalised homepage feature with calendar, clock and map & weather of major race circuits worldwide
Quick Tune facility allows you to adjust power, tyres, suspension and more
All in stunning High Definition at 1080p

Gran Turismo 5 Prologue Additional Features for Europe:

Drift Mode – The player’s drifting technique is measured based on drift angles, racing lines, and speeds within evaluation zones located at various turns on the course.
In Depth Car Tuning – Players have the ability to adjust the vehicle’s performance, including power, tyres, suspension and the ability for quick tuning whilst racing.
Two-player Split Screen Racing – Allows players to race head-to-head offline.
New Race Events – Online racing fans can join in on a new set of scheduled events and time trials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
Tijd terug stond deze nog wel in de US store, dus daar kan je het proberen. En anders gewoon GT5p kopen, €28 via www.play.com (gratis verzending)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online

klikklik
Lijkt me overrated, ik pak liever een van mn gitaren van de muur en plug die in mn guitarport 8)
Ik begrijp niet dat het uberhaupt verkoopt. Kost toch bakken met geld al die controllers...

[ Voor 8% gewijzigd door EfBe op 13-03-2008 14:51 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Woehooe!!! Nieuwe maps komen eraan voor CODIV!!!! Offe.. ben ik nou spuit 11??

[ Voor 37% gewijzigd door Dutch_Baseline op 13-03-2008 14:53 ]

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Dutch_Baseline schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:53:
Woehooe!!! Nieuwe maps komen eraan voor CODIV!!!! Offe.. ben ik nou spuit 11??
Klein beetje ;). De eerste screens van 2 mappen heb ik al gezien. Morgen volgen er screens van de andere 2 mappen. Maarja eigenlijk is het eraan komen van mappen al lang bekend. Ik wil een datum van IW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 12:10

itsoutthere

The Truth

Ik las 1 of 2 pagina's terug een bericht over dat COD4 problemen geeft in combinatie met de nieuwe firmware... Nou, ik heb totaal géén last van problemen na het upgraden van de firmware. (60GB PS3)

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
m4yall schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 10:40:
[...]

Regiovrij is regiovrij. Ik heb 5 films in mijn winkelwagen bij Amazon staan en zodra het 18 maart is (release I am Legend) komen ze deze kant op. Samen voor 85 euro incl verzenden (ex evt douane)
- I am Legend
- The Departed
- We own the Night
- Michael Clayton
- The Invasion

Deze staan allemaal op regiovrij op de door jou genoemde site dus ga ik daar ook vanuit! Zo niet, dan gaan ze marktplaats op in de hoop een eigenaar te vinden die een US PS3 heeft ofzo.

Offtopic, heeft verzenden als gift voordelen bij Amazon of pakt de douane het er dan alsnog uit?
Ik vraag het me toch af: Als je naar de specs kijkt van bijv We own the night, dan zie je dat het regio 1 is, terwijl op die site staat dat ie regiovrij is.... Of staat dat er bijna altijd terwijl ze wel regiovrij zijn???

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfNoAvail
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:19

OfNoAvail

Beter een half gezegde...

bramberk15 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:38:
[...]

Tijd terug stond deze nog wel in de US store, dus daar kan je het proberen. En anders gewoon GT5p kopen, €28 via www.play.com (gratis verzending)
Hij is nog wel te downloaden, hij staat alleen om een of andere reden in de lijst bij Volledige Games.
(ofzo, in ieder geval niet bij demo's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Dutch_Baseline schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:45:
[...]

Ik vraag het me toch af: Als je naar de specs kijkt van bijv We own the night, dan zie je dat het regio 1 is, terwijl op die site staat dat ie regiovrij is.... Of staat dat er bijna altijd terwijl ze wel regiovrij zijn???
Wat mij op is gevallen is dat Amazon.com van de een op de andere dag bij alle Blu-ray films regio 1 heeft gezet. Terwijl ze dat eerder niet deden. Ik heb Pirates 1 en 2 van ebay gekocht (2 voor 30euro incl verzenden) Op Amazon stond toen al dat ze regio 1 waren. Ik de beste man van Ebay gemaild en hij verzekerde mij dat ze regiovrij waren, wat ze dus ook zijn.

Amazon.com probeert denk ik zo de export te verkleinen. Niet voor hunzelf, want hun verdienen eraan maar ik denk dat de Blu-ray association daar misschien achter zit. Dat zij liever hebben dat de Europeanen hier de volle mep betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

m4yall schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:12:
[...]
Wat mij op is gevallen is dat Amazon.com van de een op de andere dag bij alle Blu-ray films regio 1 heeft gezet. Terwijl ze dat eerder niet deden. Ik heb Pirates 1 en 2 van ebay gekocht (2 voor 30euro incl verzenden) Op Amazon stond toen al dat ze regio 1 waren. Ik de beste man van Ebay gemaild en hij verzekerde mij dat ze regiovrij waren, wat ze dus ook zijn.
Volgens mij neem Amazon de regio over die op de cover staat. En staat er al heel lang een regiocode bij BD's die wel regiovrij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:53
itsoutthere schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:42:
Ik las 1 of 2 pagina's terug een bericht over dat COD4 problemen geeft in combinatie met de nieuwe firmware... Nou, ik heb totaal géén last van problemen na het upgraden van de firmware. (60GB PS3)
Inderdaad, net ook 1 uurtje COD4 gespeeld op mijn 60GB ps3 en niks gemerkt... Ben benieuwd welke problemen zich dan voordeden bij degene die hier melding van maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]nioz schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 21:50:
Op de hoeveel geregistreerde users is dat?
Ik heb zelf overigens het idee dat het 'drive probleem' gewoon een slechte batch is geweest met slechte drives en geen (blijvende) fout in het design van de PS3, dus ik maak me weinig zorgen over de toekomst.

Als je playstation 3 nou eens een keer kapot zou gaan ( kapotte drive ) is dat gewoonweg domme pech .
Maar als je leest op forum,s dat sommige personen wel 2 tot 3 keer hetzelfde probleem ( kapotte drive ) hebben binnen korte termijnen is dat geen domme pech meer .
Stel voor dat er 50000 Playstation 3 verkocht zijn in de benelux en er 3% met kapotte drive te kampen hebben kom je uit op 1500 .
Mochten meerdere personen nou die pech hebben dat ze 2 tot 3 keer worden getroffen door kapotte drive dan is dat volgens mij geen 3% meer .
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=739397#739397
http://community.eu.plays...read.php?t=181722&page=32
Zelfs heb ik gelzen dat personen met een Playstation 3 60 GB zijn getroffen met kapotte drive,s en deze zouden stabieler zijn als de 40 GB ??
Ikzelf ben hem 2 tot 3 weken kwijt door reparatie en mocht de volgende kapot gaan vertrouw ik Sony Harware ook niet meer.
Heb vandaag nog gebeld met Sony Playstation 3 Service en deze persoon zij dat mijn console word omgeruild door een ander exemplaar en de kapotte playstation 3 worden later gerepareerd anders zou het Sony te veel geld en tijd kosten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:25:
Als je playstation 3 nou eens een keer kapot zou gaan ( kapotte drive ) is dat gewoonweg domme pech .
Maar als je leest op forum,s dat sommige personen wel 2 tot 3 keer hetzelfde probleem ( kapotte drive ) hebben binnen korte termijnen is dat geen domme pech meer .
Stel voor dat er 50000 Playstation 3 verkocht zijn in de benelux en er 3% met kapotte drive te kampen hebben kom je uit op 1500 .
Mochten meerdere personen nou die pech hebben dat ze 2 tot 3 keer worden getroffen door kapotte drive dan is dat volgens mij geen 3% meer .
Ongeveer 1% van alle LCD-monitoren heeft last van dode of luie pixels. Toch heb ik van de 4x een alle keren een monitor gehad met defecte pixels. Kan dan dat percentage niet meer kloppen? Kan, maar kan ook niet.
Hier op het forum was eind vorig jaar een groep mensen met nieuwe 40GB's met leesproblemen. Nu hoor je daar bijna niets meer van. Ik denk nog altijd dat er een slechte batch is geweest en dat Sony dat adequaat moet oplossen. Maar van een structureel probleem lijkt mij geen sprake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:53

FeaR

In GoT we trust

Zoals gezegd met een USB-stick.
Let er wel op dat je niet alle save games zo maar kan kopieren en dat sommige save games ook alleen werken onder de account van degene waaronder ze gemaakt zijn. Dus eerste even testen voordat je het definitief van de eerste PS3 af gooit :)
m4yall schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 13:56:Ik denk zelf ook dat ze veel meer uit Blu-ray kunnen halen door meer trailers op het PSN te zetten.
Ze laten sowieso een hoop liggen met betrekking tot films.
De teaser van Cloverfield was alleen beschikbaar in SD in de Nederlandse Store. In de Amerikaanse store was volgens mij wel HD beschikbaar in de mate van 720p.
Wat is nu de moeite om daar even subs onder te plakken en ook de 720p versie in onze store te knallen. Films als Cloverfield zien er nu eenmaal een stuk beter uit in HD.
fox-hound schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:16:Hallo ik heb gisteren een PS3 gekocht met 2 games :) Maar nu wil ik Gran Turismo HD downloaden, maar kan hem nergens vinden op de store? Hij was gratis geworden had ik gelezen. Weet iemand meer?
PlayStation Store > Games > Volledige Games > Racen > GT HD Concept 2.0
Gast, heb je nu werkelijk echt niets anders te posten dan telkens die links naar die Tros Radar Site of weet ik veel waar je ons allemaal naar toe wilt hebben...
Accepteer gewoon dat de PS3 net als elk andere electrisch apparaat uit kan vallen, storingen kan hebben en dus ook kapot kan gaan. Dat jij pecht hebt en dat jouw drive kapot is is jammer voor je. Maar dat was zo de eerste keer dat je het postte en het is nu nog steeds zo. En het wordt er echt niet beter van als je nog zeshonderd keer post dat je de PS3 en/of service van Sony kut vindt. Sony had een uitval van tussen de 1 en de 3 procent en dat blijft stabiel. Het is gewoon pech dat jouw PS3 bij die 3 procent hoort....

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 11:52:
Hm, ik denk niet dat er al in april een nieuwe MK komt, misschien in april 2009 ;)

Indien het dit jaar is, dan is dat subliem, want Armageddon heeft het wel gehad ondertussen.
Ik hoop dat er in de nieuwe MK terug evenveel characters zitten als de vorige, en dat de Konquest terug wat verbeterd is.
Soms word ik 's nachts nog wakker in het zweet als ik aan de Konquest mode van Deception denk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:42
Helemaal hier boven mee eens... Sony regeld het teminste kan je van sommige dingen "cough cough Xbox360" niet echt zeggen daar moest ik het bij ondervinden dat hij 4x kapot ging voor er daad werkelijk iets aan gedaan werd, maar helaas lag die toen al buiten op straat

En alles kan kapot en het is inderdaad even jammer en afwachten maar geduld is een schone zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb je dan wel gebeld met Microsoft :?. De mijne kwamen ze ophalen een paar uur nadat ik de RMA aangevraagd had. (regelt is met een "t" btw)

MK...ik weet het niet. Ik heb de MK reeks al niet meer boeiend gevonden sinds MK3. Street Fighter staat daarentegen wel hoog op men verlanglijstje.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Boeboe schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:00:
Heb je dan wel gebeld met Microsoft :?. De mijne kwamen ze ophalen een paar uur nadat ik de RMA aangevraagd had. (regelt is met een "t" btw)

MK...ik weet het niet. Ik heb de MK reeks al niet meer boeiend gevonden sinds MK3. Street Fighter staat daarentegen wel hoog op men verlanglijstje.
Ik heb 3x Gebeld

1e x duurde het 3 weken voor ik het bewijsje had voor op je doos te plakken daarna had ik hem na 3 weken weer werkend thuis, toen ik hem weer aansloot om te gamen GoW crashde hij weer na 10 min

2e x was het zo geregelt, kwamen ze hem dag erna ophalen had ik hem binnen 1 week terug

Toen kreeg ik een Controller + Goldcard erbij, ik dacht YES eindelijk GoW spelen 1e dag ging goed :D 2e dag ging ook goed :D 3e dag ding weer kapot

3e x Was het bellen ophalen ook zo geregelt, toen ik hem deze x terug kreeg zat er een lijstje bij dat ze het moederbord hadden vervangen en nogmaals een Goldcard kreeg ik maar helaas mocht dit niet baaten en na 2 / 3 weken was hij weer stuk

Toen heb ik hem opengemaakt en nagekeken en weer waren er dingen van het moederbord lostgelaten door de warmte ( en ja hij staat gewoon rechtop en met genoeg ventillatie, niet ingebouwd ofzo)

4e x had ik er geen zin meer in en heb ik hem kapot gegooid en een ps3 gekocht die tot op de dag van vandaag nog steeds zonder enig probleem draait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33

klikklik
gegarandeerd dat die wordt opgepikt door de douane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
Mektheb schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:19:
[...]

Ik heb 3x Gebeld

1e x duurde het 3 weken voor ik het bewijsje had voor op je doos te plakken daarna had ik hem na 3 weken weer werkend thuis, toen ik hem weer aansloot om te gamen GoW crashde hij weer na 10 min

2e x was het zo geregelt, kwamen ze hem dag erna ophalen had ik hem binnen 1 week terug

Toen kreeg ik een Controller + Goldcard erbij, ik dacht YES eindelijk GoW spelen 1e dag ging goed :D 2e dag ging ook goed :D 3e dag ding weer kapot

3e x Was het bellen ophalen ook zo geregelt, toen ik hem deze x terug kreeg zat er een lijstje bij dat ze het moederbord hadden vervangen en nogmaals een Goldcard kreeg ik maar helaas mocht dit niet baaten en na 2 / 3 weken was hij weer stuk

Toen heb ik hem opengemaakt en nagekeken en weer waren er dingen van het moederbord lostgelaten door de warmte ( en ja hij staat gewoon rechtop en met genoeg ventillatie, niet ingebouwd ofzo)

4e x had ik er geen zin meer in en heb ik hem kapot gegooid en een ps3 gekocht die tot op de dag van vandaag nog steeds zonder enig probleem draait :)
zonde, tegenwoordig hoor je dat stukken minder. Kreeg je bij je 5e keer geen gratis spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Mektheb schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:19:
[...]

Right. Dus in plaats van hem te laten repareren, en op marktplaats te verkopen, pak je het apparaat van 400,- en flikker je op de grond kapot.

Klinkt aannemelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

en er waren "dingen" losgekomen van het moederbord ook? Als het er uitziet als een schoendoos en het komt uit nigeria is het geen xbox ;). De ps3 heb je dan betaald met de goldcard die je cadeau kreeg na je tweede reparatie zeker? :p

Alsook 3 weken voor een UPS stickertje :')

[ Voor 27% gewijzigd door boe2 op 13-03-2008 17:49 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige probleem wat ik nu met COD kan zien is dat hij de online statistieken niet meer telt.. Ik promoveer wel maar me score blijft hetzelfde. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:43
Hoe is het mogelijk om in de Play-store dingen te kopen ? ik heb helaas geen credit-card, dus volgens mijn is het hier nog niet mogelijk of wel ?

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikdacht dat ik hem laatst nog in de US store zag staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Boeboe schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:44:
en er waren "dingen" losgekomen van het moederbord ook? Als het er uitziet als een schoendoos en het komt uit nigeria is het geen xbox ;). De ps3 heb je dan betaald met de goldcard die je cadeau kreeg na je tweede reparatie zeker? :p

Alsook 3 weken voor een UPS stickertje :')
Tja, als ik het defecten topic doorlees van die aanbeden console van je dan kan ik toch niet anders concluderen dan dat die helpdesk van MS
1) echt de meest beroerde software gebruikt ever written (gaat nl. om de haverklap down)
2) labels soms erg lang op zich laten wachten
3) de vervoerservice soms te wensen overlaat.

In de VS is het beter geregeld. Daar komt 'the coffin' langs, een doos waar hij inmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

EfBe schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 18:37:
[...]

Tja, als ik het defecten topic doorlees van die aanbeden console van je dan kan ik toch niet anders concluderen dan dat die helpdesk van MS
1) echt de meest beroerde software gebruikt ever written (gaat nl. om de haverklap down)
2) labels soms erg lang op zich laten wachten
3) de vervoerservice soms te wensen overlaat.

In de VS is het beter geregeld. Daar komt 'the coffin' langs, een doos waar hij inmoet.
Labels zijn volledig in handen van UPS zelf. Omdat het reparatiecentrum van MS eerst de opdracht aan UPS moet geven kan het een paar uur duren vooraleer je dit label krijgt, maar 3 weken is je reinste onzin. Dat zou betekenen dat iemand je RMA noteert, die ergens 3 weken laat liggen (en de rest WEL uitvoert) en DAN pas de jouwe zou behandelen.
"The coffin" wordt zowel hier als in de VS al zeer lang niet meer gedaan. RMA procedures duurden er immers langer door ;)

*edit*

[ Voor 23% gewijzigd door boe2 op 13-03-2008 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:45

jefjef

learning by doing

ben nu bezig update 2.17 te dowloaden, kan ik ergen terug vinden wat die updates allemaal inhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arie26 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 18:35:
Hoe is het mogelijk om in de Play-store dingen te kopen ? ik heb helaas geen credit-card, dus volgens mijn is het hier nog niet mogelijk of wel ?
kom op zeg dit ga je niet menen dat je dit nu nog vraagt... dan heb je dus echt niet de startpost doorgelezen en ook niet de moeite genomen om iig de afgelopen 2 a 3 pagina's even te lezen... echt erg jammer dit... gewoon dom gevraag en niet lezen.

nee zonder creditcard kan dit niet.. er zouden psn cards komen maar die laten nog even op zich wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jefjef schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 19:00:
ben nu bezig update 2.17 te dowloaden, kan ik ergen terug vinden wat die updates allemaal inhouden?
zelfde als hierboven LEZEN is of op deze pagina of de vorige gevraagd en ook al beantwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Nou tussen al het gebash en geblaat over kapotte XBOXen (why?) nu even mijn ervaringen betreffende hetgeen ik de PS3 eigenlijk NIET voor heb gekocht, YDL 6.0. Heb gisteren mijn Logitech Cordless Mediaboard Pro (zwarte met bluetooth) en 250GB HDD (Sansung M5S) binnen gekregen en vandaag even aan de slag gegaan. Mijn PS3 staat aangesloten op een 40" Samsung Full-HD TV (middels HDMI) en via UTP op mijn 20MBit router.
In a nutshell: Als je de aanwijzingen van de YDL website opvolgt dan ben je na +/- 1,5 uur klaar met installeren, hij herkent alles (zelfs je internet) helemaal vanzelf. Je hebt hiervoor wel tijdelijk even een USB toetsenbord nodig maar niet per difinitie een muis (is wel handig!) Daarna had ik veel moeite hem aan de praat te krijgen met de 1080p resolutie, heeft me 4 uur gekost om erachter te komen dat ik in een config bestand een "#" was vergeten. Het aansluiten van het toetsenbord is met de juiste instructies echt kinderspel. De SIXAXXIS controller werkt echter bij mij alleen maar door hem via USB aan te sluiten (langer kabeltje graag!). Ben voor de rest echt een absolute leek op linux gebied (tot vandaag nog nooit mee gewerkt) maar het bevalt me prima! Heel erg soepel, programma's installeren is duizend keer beter dan in Windows! Gewoon typen "YUM Install "programmanaam"* en hij zoekt zelf de installatie bestanden op!
Programma's opstarten duurt een paar seconden maar als ze eenmaal aan zijn draaien ze als een zonnetje. Echt werkelijk een hele vette computer zo met dat toetsenbordje erbij... Ik raad iedereen met een PS3 en redelijke TV aan dit ook te doen, zelfs als je net zo'n leek bent als ik... het is heel makkelijk.

TIP: SIXAXXIS controller en SNES9Emulator... de rest kan je zelf bedenken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

xvanwaart schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 19:54:
Nou tussen al het gebash en geblaat over kapotte XBOXen (why?) nu even mijn ervaringen betreffende hetgeen ik de PS3 eigenlijk NIET voor heb gekocht, YDL 6.0. Heb gisteren mijn Logitech Cordless Mediaboard Pro (zwarte met bluetooth) en 250GB HDD (Sansung M5S) binnen gekregen en vandaag even aan de slag gegaan. Mijn PS3 staat aangesloten op een 40" Samsung Full-HD TV (middels HDMI) en via UTP op mijn 20MBit router.

...

Programma's opstarten duurt een paar seconden maar als ze eenmaal aan zijn draaien ze als een zonnetje. Echt werkelijk een hele vette computer zo met dat toetsenbordje erbij... Ik raad iedereen met een PS3 en redelijke TV aan dit ook te doen, zelfs als je net zo'n leek bent als ik... het is heel makkelijk.

TIP: SIXAXXIS controller en SNES9Emulator... de rest kan je zelf bedenken...
Ooh maar dat is standaard aan een goede linux distro, als het werkt dan is het heerlijk! Wat nu allemaal installatie bestanden downloaden? Gewoon via de Package Installation Manager!

Maar ja dat is gewoon linux he! Helemaal niet meer dat je echt voor elk stuk hardware zelf een config moet gaan schrijven :! Sigh Terug naar de PS3 topic maar weer! 2.17 update schijnt vooral te zijn om de stabiliteit voor games te verbeteren. Oh well! Nog steeds geen Home dus maar ja dat wisten we al ;)

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Heeft iemand al geprobeerd die originele ps3 harddisk te herpartitioneren middels een partitieprogrammaatje? Want, om bv linux erop te zetten moet je eerst herformatteren, maar ik heb nog 30gig vrij, en als het format toch fat32 is, zou het toch moeten lukken lijkt me. Tenzij dingen encrypted zijn natuurlijk. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:43
jefjef schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 19:00:
Ontdek de nieuwe features in update 2.17 van de PS3-systeemsoftware.

Sinds 13 maart 2008 is er een update van de PS3-systeemsoftware beschikbaar. Als je die op je PS3-systeem installeert, beschik je over versie 2.17 van de systeemsoftware en zijn de volgende features bijgewerkt. Om versie 2.17 van de PS3-systeemsoftware te downloaden, heb je minimaal 120 Mb vrije ruimte op de Harde Schijf van je PS3 (Systeemupdate) of op een verwisselbaar opslagmedium (Pc bijwerken) nodig.

De belangrijkste features in versie 2.17 van de systeemsoftware

De stabiliteit van sommige software in PLAYSTATION 3-indeling is verbeterd.
Opmerking:

Dit staat er te lezen bij Sony, zegt alleen nog niet veel natuurlijk
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 19:16:
[...]
kom op zeg dit ga je niet menen dat je dit nu nog vraagt... dan heb je dus echt niet de startpost doorgelezen en ook niet de moeite genomen om iig de afgelopen 2 a 3 pagina's even te lezen... echt erg jammer dit... gewoon dom gevraag en niet lezen.

nee zonder creditcard kan dit niet.. er zouden psn cards komen maar die laten nog even op zich wachten
Ja ik vraag het wel, staat er toch ook ??
En nee ik heb niet alle voorpagina's gelezen.
eigenlijk hoopte ik van iemand te horen of Wirecard nu wel of niet werkt bij de playstation-store.

En jammer dat je me een beetje dom vindt.

[ Voor 65% gewijzigd door Arie26 op 13-03-2008 20:59 ]

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet geheel onterecht lijkt me

vul in wirecard + ps3 op google en je krijgt dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Euhm... Dit is het PS3-topic he.. niet het XBox-topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb misschien een defevt aan mijn PS3; de symptomen:
De laatste keren dat ik mijn PS3 probeer te starten met de controller lukt dat gewoon niet; ledjes blijven knipperen maar PS3 reageert hier niet op door aan te gaan.
Soms doet hij het wel in 1 keer, andere keren lukt het met beide controllers niet.
Klinkt dit bij iemand bekend? Kan er iets storen in het signaal of is de ontvanger kaduuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 10:21

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Al enige tijd volg ik dit topic en ik ben bijna zover om tot aanschaf over te gaan...

Ik heb een PSX gehad en een PS2, waar ik veel plezier aan heb beleefd maar uiteindelijk ben ik toch overgestapt op PC gaming. Nu met het uitkomen van een paar spellen die ik graag wil spelen, (GTA IV, Grand Turismo) ben ik bijna over de streep, ik heb alleen nog twee vraagjes:

- Mijn 4 jaar oude DVD speler is zo goed als kapot en een ps3 speelt natuurlijk ook dvd's (en blueray is mooi meegenomen) nou weet ik dat ik de kwaliteit van de PS2 qua dvd's waarneembaar minder vond dan die van m'n standalone dvd speler. Hoe zit dat nu met de PS3 en de kwaliteit van afgespeelde DVD's (en Blueray).

Ik ga weer verder bladeren...

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Hoe zat het nou met de COD4 multiplayer? Met een US versie kon je toch niet spelen tegen mensen met een EU versie? Of is dat nu dmv die update al opgelost?
Wil COD4 namelijk gaan kopen, de vraag is volgens mij al vaak langs geweest maar ik heb er nog geen duidelijk antwoord op gezien.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:50
hesr schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 22:04:
Hoe zat het nou met de COD4 multiplayer? Met een US versie kon je toch niet spelen tegen mensen met een EU versie? Of is dat nu dmv die update al opgelost?
Wil COD4 namelijk gaan kopen, de vraag is volgens mij al vaak langs geweest maar ik heb er nog geen duidelijk antwoord op gezien.
Naar mijn weten is de EU patch al enige tijd uit, en kan je weer tegen elkaar spelen. Heb het zelf nog niet gespeeld. Zit momenteel aan de Burnout/NJ:Sigma en CoD4 is al heeeel lang niet meer erin geweest...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 12:10

itsoutthere

The Truth

Roland_EM25 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 21:54:
Al enige tijd volg ik dit topic en ik ben bijna zover om tot aanschaf over te gaan...

Ik heb een PSX gehad en een PS2, waar ik veel plezier aan heb beleefd maar uiteindelijk ben ik toch overgestapt op PC gaming. Nu met het uitkomen van een paar spellen die ik graag wil spelen, (GTA IV, Grand Turismo) ben ik bijna over de streep, ik heb alleen nog twee vraagjes:

- Mijn 4 jaar oude DVD speler is zo goed als kapot en een ps3 speelt natuurlijk ook dvd's (en blueray is mooi meegenomen) nou weet ik dat ik de kwaliteit van de PS2 qua dvd's waarneembaar minder vond dan die van m'n standalone dvd speler. Hoe zit dat nu met de PS3 en de kwaliteit van afgespeelde DVD's (en Blueray).

Ik ga weer verder bladeren...
Ehh.. dit was 1 vraag volgens mij? ;) Maar de upscaler in de PS3 is zeer goed volgens vele reviews en volgens mijn eigen mening, dus waarschijnlijk zal ie vergelijkbaar of beter zijn dan je standalone dvd-speler (ligt er natuurlijk aan wat je hebt, als je een of andere high-end dvd-speler hebt is deze misschien wel beter)
hesr schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 22:04:
Voor zover ik weet kan je ook weer tegen US met een EU versie, de versies zijn nu weer gelijkgetrokken met de patches en gezien de hoeveelheid Amerikanen die ik tegen kom terwijl ik m'n EU versie speel kan ik me bijna niet voorstellen dat het niet zo is.

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Laatst online: 16-11-2023
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 21:45:
De laatste keren dat ik mijn PS3 probeer te starten met de controller lukt dat gewoon niet; ledjes blijven knipperen maar PS3 reageert hier niet op door aan te gaan.
Soms doet hij het wel in 1 keer, andere keren lukt het met beide controllers niet.
Klinkt dit bij iemand bekend? Kan er iets storen in het signaal of is de ontvanger kaduuk?
Zijn je controllers wel opgeladen? :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Sync je controller eens nog een keer met je ps3. Dit doe je simpelweg door hem met een usb kabel aan je ps3 te hangen. :) Misschien dat dat gewoon niet helemaal goed staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
PWM schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:38:
[...]

Right. Dus in plaats van hem te laten repareren, en op marktplaats te verkopen, pak je het apparaat van 400,- en flikker je op de grond kapot.

Klinkt aannemelijk
scheeld ik hem voor 200 + 5 games van een collega had gekocht ;)
En alsnog was het pure woede en het zat en geen zin moeite te doen te verkopen op marktplaats..of nogmaals dat hele gezeik af te gaan,

[ Voor 16% gewijzigd door Mektheb op 13-03-2008 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arx: he!? Dit ís tweakers hoor...I did check te batteries! :P

Satch: Bedankt, ik dacht dat je met het knopje ging syncen/connecten. Dat is dus kennelijk net iets anders. Kan heel goed het probleem zijn want ik laad de controller altijd aan mijn pc, dus misschien dat het 'kanaal' waarop ze zouden moeten zitten iets is verandert

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Ik had dit probleem enige tijd geleden, ik kwam er toen achter dat het aanmelden van mijn BT headset de communicatie met de controllers in de war stuurde. Soms kon ik de PS3 wel aanzetten draadloos, soms ook niet.. en soms verloor de controller(s) ook contact met de PS3 tijdens het spelen van een spel.

De oplossing die ik uiteindelijk heb gevonden is: controller met usb kabel verbinden en opnieuw pairen, daarna de controller draadloos uitzetten (ps button, turn off the controller) en daarna natuurlijk weer draadloos aanmelden door de ps button in te drukken. Hierna nooit meer problemen gehad *knock knock*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Laatst online: 16-11-2023
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 22:49:

...
Sorry, kon de opmerking gewoon niet laten. :P

Ik heb wel weer eens zin om in een potje ouderwets CoD4 online knallen! Iemand weer eens zin om een servertje op te zetten een keer in de avond? :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Satch: Bedankt, ik dacht dat je met het knopje ging syncen/connecten. Dat is dus kennelijk net iets anders. Kan heel goed het probleem zijn want ik laad de controller altijd aan mijn pc, dus misschien dat het 'kanaal' waarop ze zouden moeten zitten iets is verandert
En anders zit er nog een resetknopje op de controller dat je kunt proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door Shiver23 op 13-03-2008 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel0672
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-08 09:43
DarkShadow schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:28:
[...]
gegarandeerd dat die wordt opgepikt door de douane.
en ook nog eens te krijgen in NL voor minder geld (als je de verzendkosten meerekend)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt de bluray versie van Final fantasy advent childeren uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline

Toen ik één van mijn controllers een klein jaar geleden via mijn pc oplaadde, werkte bij mij de PS3 knop opeens niet meer. Die gaf geen reactie. Ik kon wel mijn PS3 ermee aanzetten, maar ik kon als die eenmaal aan stond niets meer. Of het te maken heeft met het opladen via de pc, ik weet het niet. Opvallend is het natuurlijk wel... Uiteindelijk geruild in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Oh, en trouwens.... Om nog even terug te komen op het al dan niet regio vrij zijn van Blu-Ray's. (Ik schreef gisteren dat bij Amazon opeens veel Blu Ray's op regio 1 staat terwijl deze site anders schrijft).

Als je hier kijkt dan zie je dat veel films die bij Amazon op regio 1 staat hier wel gewoon aangeduid worden als regio vrij. Bijvoorbeeld "We own the night".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Kijk, dit zijn nu gave playstation store titels:
http://www.gamersyde.com/news_6147_en.html

Old skool, in een wat geupdate jasje, nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24
Dutch_Baseline schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 08:55:
Oh, en trouwens.... Om nog even terug te komen op het al dan niet regio vrij zijn van Blu-Ray's. (Ik schreef gisteren dat bij Amazon opeens veel Blu Ray's op regio 1 staat terwijl deze site anders schrijft).

Als je hier kijkt dan zie je dat veel films die bij Amazon op regio 1 staat hier wel gewoon aangeduid worden als regio vrij. Bijvoorbeeld "We own the night".
Ik kan me best voorstellen dat Amazon geen zin heeft in het uitzoeken van dit soort dingen en daarom gewoon standaard alles op regio 1 zet.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Ik zie op consoleshop.nl een pre-order van de ps3 staan voor 399,- (40gb model + GT5 Proloque)
Leverbaar 28-03-08.. geen slechte deal toch?

Ps. consoleshop zit in rotterdam, dus ik kan hem afhalen wat me weer bezorgkosten scheelt.

[edit] oh kijk nou: incl. 19% BTW en gratis verzending nog beter toch!

[ Voor 14% gewijzigd door Tristan op 14-03-2008 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 19:49
Dat is de standaard prijs alleen de gratis verzenden is wel goed.
Niks goedkoper als andere shops dus

[ Voor 24% gewijzigd door Negaiido op 14-03-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Negaiido schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 11:17:Dat is de standaard prijs alleen de gratis verzenden is wel goed.
Is inclusief Gran Tursimo 5 Prologue hé? Lijkt me een mooie deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Negaiido schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 11:17:
Dat is de standaard prijs alleen de gratis verzenden is wel goed.
Bij de MediaMarkt, FRS, Bart Smit &Co zal de bundel ook voor 399,- komen te liggen. Lijkt me logisch dat ze het verzenden gratis doen, want anders loopt / fietst bijna iedereen wel even ergens naar toe om de verzendkosten uit te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
Arx schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 23:07:
[...]

Sorry, kon de opmerking gewoon niet laten. :P

Ik heb wel weer eens zin om in een potje ouderwets CoD4 online knallen! Iemand weer eens zin om een servertje op te zetten een keer in de avond? :)
Zeg, ik als verstokt pc gamer heb nu ook een PS3 erbij gekocht, vooral voor sportspellen en wat exlusives. Hoe lang duurt het voor je een lekker potje kan knallen met COD4 met zo'n controller? Ik kan vooralsnog niks beginnen met die pookjes in een trager spel als uncharted, dus laat staan COD4. Niet dat ik snelle shooters ooit voor mn PS3 zou kopen want daar is de PC voor, maar ik ben toch enigzins gefrustreerd ;)

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
anathema schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 11:36:
[...]

Zeg, ik als verstokt pc gamer heb nu ook een PS3 erbij gekocht, vooral voor sportspellen en wat exlusives. Hoe lang duurt het voor je een lekker potje kan knallen met COD4 met zo'n controller? Ik kan vooralsnog niks beginnen met die pookjes in een trager spel als uncharted, dus laat staan COD4. Niet dat ik snelle shooters ooit voor mn PS3 zou kopen want daar is de PC voor, maar ik ben toch enigzins gefrustreerd ;)
Ik heb even moeten wennen aan de sticks. Op een gegeven moment ga je het doorkrijgen en ga je de sensitivity verhogen waardoor je 'reactievermogen' een stuk beter wordt. Ik denk dat ik al met al misschien een uurtje of 2 heb moeten wennen waarna ik telkens na een paar uurtjes de sensitivity heb verhoogd. Nu na in totaal een uur of 30 (weet het niet eens zeker) gaat het gewoon lekker, maarja dat mag ook wel anders had ik de 30 nooit gehaald! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
m4yall schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 11:40:
[...]

Ik heb even moeten wennen aan de sticks. Op een gegeven moment ga je het doorkrijgen en ga je de sensitivity verhogen waardoor je 'reactievermogen' een stuk beter wordt. Ik denk dat ik al met al misschien een uurtje of 2 heb moeten wennen waarna ik telkens na een paar uurtjes de sensitivity heb verhoogd. Nu na in totaal een uur of 30 (weet het niet eens zeker) gaat het gewoon lekker, maarja dat mag ook wel anders had ik de 30 nooit gehaald! :P
OK, zal er mee aan de slag :) Ik merk wel dat ik de verticale camera-as wel geflipped wil hebben in spellen, waarschijnlijk doordat dat met het stuurknuppelprincipe in vliegspellen die ik gespeeld heb wat logischer was vroeger. Dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur, maar is dat in principe ook logisch voor normale 3D spellen?

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

anathema schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 11:45:
[...]

OK, zal er mee aan de slag :) Ik merk wel dat ik de verticale camera-as wel geflipped wil hebben in spellen, waarschijnlijk doordat dat met het stuurknuppelprincipe in vliegspellen die ik gespeeld heb wat logischer was vroeger. Dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur, maar is dat in principe ook logisch voor normale 3D spellen?
Invert FTW!!! ;)
Geen idee of dat logisch is voor 3D spellen, enige wat ik weer is dat het voor mij het meest natuurlijke aanvoelt om invert te spelen. Anders schiet ik alles mis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Nohead schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 11:54:
[...]

Invert FTW!!! ;)
Geen idee of dat logisch is voor 3D spellen, enige wat ik weer is dat het voor mij het meest natuurlijke aanvoelt om invert te spelen. Anders schiet ik alles mis :P
Ik vind Invert dan weer echt een groot drama!! Moet er niet aan denken. Maar als je idd veel vliegspellen hebt gedaan komt het wel weer logisch over, maar ik zou van voor niet meer weten waar ik van achter ben als ik dat aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 09-09 18:02
Over een tijdje kan ik ook een ps3 kopen, maar ik wil de versie om er ook ps2 games mee te kunnen spelen!
Ik ben nu al aan het zoeken, maar echt kan hem nergens meer vinden.
Iemand een idee waar ik ze vandaan kan halen?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 12:40:
Over een tijdje kan ik ook een ps3 kopen, maar ik wil de versie om er ook ps2 games mee te kunnen spelen!
Ik ben nu al aan het zoeken, maar echt kan hem nergens meer vinden.
Iemand een idee waar ik ze vandaan kan halen?
Je bent denk ik op de tweede hands markt aangewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
  • Laatst online: 22-10-2022
Ik wil ook een ps3 die ps2 spellen kan spelen. Ik heb besloten dat ik wacht op een 80 of mischien 120 gig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je bedoeld die 80 en 120 GB die niet aangekondigd zijn voor nederland ?

Ik heb sterke twijfels of Sony nog met een model gaat komen met BC. Dat zou namelijk hun eerdere punt dat er geen vraag naar is nogal onderuit halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Laatst online: 16:57
Skoelat schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 13:35:
Ik wil ook een ps3 die ps2 spellen kan spelen. Ik heb besloten dat ik wacht op een 80 of mischien 120 gig.
Ik denk niet meer dat dat gaat komen persoonlijk.. Het bleek toch niet zo simpel te zijn om backwards compatible te zijn en leverde te veel problemen op. (Ik baseer dit niet op feiten, gewoon mijn persoonlijke mening)

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zojuist de PS3+GT5prol pack pre-ordered, nu nog 2 weekjes wachten :) En inderdaad ook 399, al had ik nog wel een leuke deal kunnen maken met die 499 pack (2 controllers, Fifa2008 en rachel&nogwat) maar 2 genoemde spellen trekken mij niet zo. Dus koop tzt wel een 2de controller erbij.

Het blijft jammer dat je er geen PS2 spellen op kan spelen, maar heeft wel weer een beetje blingbling factor als je de PS1, 2 en 3 naast elkaar hebt staan :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
ChiLLeR schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 13:40:
[...]

Ik denk niet meer dat dat gaat komen persoonlijk.. Het bleek toch niet zo simpel te zijn om backwards compatible te zijn en leverde te veel problemen op. (Ik baseer dit niet op feiten, gewoon mijn persoonlijke mening)
Voor zover ik begrepen heb, willen consumenten wel Backwards Compatibility in de PS3 echter zijn er weinig mensen die die BC daadwerkelijk gebruiken. Sony heeft toen besloten om BC te verwijderen om zo de kosten van de PS3 te kunnen drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

Mmmm ikh eb al een paar weken iets besteld bij 3busymen en het staat ook al weken op verzonden, weet iemand hoe lang zoiets normaal gesproken duurd. Ik weet dat er meestal niet over gepraat wordt maar dit gaat me iets te ver qua levertijd en ik vroeg me af of iemand mischien weet of 3busymen te vertrouwen is tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
OCTheEagle schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 13:57:
[...]

Voor zover ik begrepen heb, willen consumenten wel Backwards Compatibility in de PS3 echter zijn er weinig mensen die die BC daadwerkelijk gebruiken. Sony heeft toen besloten om BC te verwijderen om zo de kosten van de PS3 te kunnen drukken.
Meen ergens gelezen te hebben dat Sony aan een patch werkt om (alsnog) software-matig ps2 compatability toe te voegen voor de 40gb modellen. Maar of dat waar is?? Denk ook niet dat we hier snel een ps3 met 120gb krijgen. Sony zet juist in op een globaal model, en aangezien de harde schijf vervangbaar is kunnen ze de kosten drukken door een standaard 40gb model te produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:20
luppien schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 13:59:
Mmmm ikh eb al een paar weken iets besteld bij 3busymen en het staat ook al weken op verzonden, weet iemand hoe lang zoiets normaal gesproken duurd. Ik weet dat er meestal niet over gepraat wordt maar dit gaat me iets te ver qua levertijd en ik vroeg me af of iemand mischien weet of 3busymen te vertrouwen is tegenwoordig.
Lees de laatste tijd meer van dit soort dingen. Misschien dat de douane niet meer in die stikkers van "Dit is een 5 euro pakketje" trappen.
Overigens heb ik één keer besteld via 3bm, ongeveer anderhalve maand geleden, en dat pakketje had ik binnen 5 dagen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luppien schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 13:59:
Een paar weken is inderdaad wel lang.
Je kan hem natuurlijk altijd vragen of ie hem wel verstuurd heeft omdat je nog niets ontvangen hebt.

Hij kan ook bij de douane liggen en dat ze er de tijd voornemen om het te controleren of de prijs vast te stellen
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.