Ja dat lukt wel hoor, die van mij kwam vorige week dinsdag om half 3 aan (ook Zuid-Limburg)Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:15:
Dit wordt dus nog vandaag hoop ik:
(moet naar zuidlimburg)
[...]
Verwijderd
jesus dat is echt snel , ik heb hem sinds 9 juli in de preproductie. had je iets veranderd aan het pakket? ik heb zelf 4 gb ipv 3 en topo grijs.Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 23:53:
Bestelperiode van Studio 15 verloopt snel:
fase 1: 20 juli
fase 2: 20 juli
fase 3: 22 juli
fase 4: 23 juli
fase 5: 23 juli
Helemaal happy!
Nu UPS nog afwachten, moet lukken voor het weekend!
Vandaag een nieuwe XPS m1330 besteld voor MKB. Iemand die zich durft te wagen aan een gokje? Het gaat overigens om een model met 9-cells accu.
Verwijderd
voor bedrijven zullen ze wel redelijk snel leveren.KoppenSneller schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 16:33:
Vandaag een nieuwe XPS m1330 besteld voor MKB. Iemand die zich durft te wagen aan een gokje? Het gaat overigens om een model met 9-cells accu.
ik gok op een weekje
Mijn Vostro 1510 is ook zakelijk besteld en staat al vanaf 1-7 georderd.Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 18:05:
[...]
voor bedrijven zullen ze wel redelijk snel leveren.
ik gok op een weekje
-
Verwijderd
hm dan zou ik toch eens van je laten horen (indien dit nog niet gebeurd is uiteraard), want er zou ook bij jou misschien iets fout gelopen kunnen zijn.XBOXCenturion schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 19:40:
[...]
Mijn Vostro 1510 is ook zakelijk besteld en staat al vanaf 1-7 georderd.
spammen helpt trouwens, gewoon constant mails sturen om te vragen hoe het nu eigenlijk zit en achter een geldige reden vragen. Bij mij was hij binnen de paar uur na mijn laatste en zeer geïrriteerde klachtenmail naar de volgende status verplaats.
intussen staat is hij verzonden naar ups, allemaal in 2 dagen tijd.
Dus good luck
Edit: Dell melde mij dat, toen mijn laptop in fase 2 stond, hij aan het wachten was op een batterij.
Ik vind dat het er erg op begint te lijken dat de batterij een populair excuus is indien er geen deftig antwoord kan gegeven worden.
De batterij bij de overige laptops is namelijk wel gelukt, en men vermelde hier al meermaals dat de batterij helemaal geen onderdeel is van fase 2
maar ja, mij niet gelaten, ik krijg hem binnen kort, dus ik ben tevreden nu
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2008 21:53 ]
Verwijderd
Een update.
Your package is on time with a scheduled delivery date of 07/25/2008.
AMSTERDAM,
NL 07/25/2008 7:22 A.M. OUT FOR DELIVERY
07/25/2008 7:22 A.M. IMPORT SCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 07/25/2008 2:33 A.M. EXPORT SCAN
07/25/2008 12:37 A.M. ARRIVAL SCAN
FRANKFURT,
DE 07/24/2008 9:25 P.M. DEPARTURE SCAN
LOD,
PL 07/23/2008 10:42 P.M. ORIGIN SCAN
PL 07/23/2008 2:33 A.M. BILLING INFORMATION RECEIVED
Ziet er naar uit dat ik hem zo zal krijgen dan, ik denk jij ook wel fikkie =]
Your package is on time with a scheduled delivery date of 07/25/2008.
AMSTERDAM,
NL 07/25/2008 7:22 A.M. OUT FOR DELIVERY
07/25/2008 7:22 A.M. IMPORT SCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 07/25/2008 2:33 A.M. EXPORT SCAN
07/25/2008 12:37 A.M. ARRIVAL SCAN
FRANKFURT,
DE 07/24/2008 9:25 P.M. DEPARTURE SCAN
LOD,
PL 07/23/2008 10:42 P.M. ORIGIN SCAN
PL 07/23/2008 2:33 A.M. BILLING INFORMATION RECEIVED
Ziet er naar uit dat ik hem zo zal krijgen dan, ik denk jij ook wel fikkie =]
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2008 08:35 ]
he bah, jouw trucker rijdt sneller 
HERNE-BOERNIG,
DE 25/07/2008 2:35 EXPORTSCAN
25/07/2008 1:16 AANKOMSTSCAN
FRANKFURT,
DE 24/07/2008 22:06 VERTREKSCAN
LOD,
PL 23/07/2008 22:42 HERKOMSTSCAN
PL 23/07/2008 2:33 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
HERNE-BOERNIG,
DE 25/07/2008 2:35 EXPORTSCAN
25/07/2008 1:16 AANKOMSTSCAN
FRANKFURT,
DE 24/07/2008 22:06 VERTREKSCAN
LOD,
PL 23/07/2008 22:42 HERKOMSTSCAN
PL 23/07/2008 2:33 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Nou Fikkie, ik hoop voor je dat hij voor jou ook gewoon vandaag komt! Ik typ nu vanaf mijn (top!) laptop
Hij gaat als een trein
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Hij staat wel in fase 4, en heb al verschillende mailtjes gestuurd.Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 21:43:
[...]
hm dan zou ik toch eens van je laten horen (indien dit nog niet gebeurd is uiteraard), want er zou ook bij jou misschien iets fout gelopen kunnen zijn.
spammen helpt trouwens, gewoon constant mails sturen om te vragen hoe het nu eigenlijk zit en achter een geldige reden vragen. Bij mij was hij binnen de paar uur na mijn laatste en zeer geïrriteerde klachtenmail naar de volgende status verplaats.
intussen staat is hij verzonden naar ups, allemaal in 2 dagen tijd.
Dus good luck
Edit: Dell melde mij dat, toen mijn laptop in fase 2 stond, hij aan het wachten was op een batterij.
Ik vind dat het er erg op begint te lijken dat de batterij een populair excuus is indien er geen deftig antwoord kan gegeven worden.
De batterij bij de overige laptops is namelijk wel gelukt, en men vermelde hier al meermaals dat de batterij helemaal geen onderdeel is van fase 2
maar ja, mij niet gelaten, ik krijg hem binnen kort, dus ik ben tevreden nu
-
Als ik hem vandaag binnenkrijg, dan hebben de langste wachters hem tenmisnte eindelijk binnen (en syf natuurlijk).. Dan mag een nieuwe generatie problemen hier zich melden
Verwijderd
Hij is binnen 
21-6 besteld, 25-7 binnen, en is volgens mij helemaal in orde!
21-6 besteld, 25-7 binnen, en is volgens mij helemaal in orde!
[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2008 13:15 ]
Hij is bij mij ook binnen, aldus volgens mijn zus...
Geen problemen buiten.. Kijk vanavond wel hoe het intern zit
... En dan gelijk xp erop knallen.
Geen problemen buiten.. Kijk vanavond wel hoe het intern zit
Verwijderd
Alhoewel.. mijn wifi werkt niet, op geen enkele router, aan/uit zetten helpt niet etc. ik ga nu ff andere drivers er op zetten en anders reinstallen. Ik krijg een time out bij het connecten.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2008 13:52 ]
Muggenziften: je hebt de volgorde ook verkeerd, eerst uit zetten, dan weer aan. niet andersomVerwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:52:
aan/uit zetten helpt niet
No production networks were harmed during this posting
Heb ik die twijfelachtige eer geloof ikFikkieHo schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 12:20:
Als ik hem vandaag binnenkrijg, dan hebben de langste wachters hem tenmisnte eindelijk binnen (en syf natuurlijk).. Dan mag een nieuwe generatie problemen hier zich melden
[ Voor 0% gewijzigd door Centurion op 25-07-2008 23:22 . Reden: Te erge typo ]
-
Heb een samsung btw
[ Voor 13% gewijzigd door FikkieHo op 25-07-2008 21:20 ]
Verwijderd
Tot nu toe vind ik mijn leveringstermijn alvast veeeeel te lang
, ik heb customer service dan ook al maar een keer gemaild! Ik had toch wel gedacht in een periode van twee weken hem in mijn bezit te hebben.. want ik heb de laptop nu echt wel snel nodig
Orderdatum: 22/07/2008
Geschatte leverdatum: 19/08/2008
In preproductie sinds 25/07/2008
Specs zijn:
XPS M1530 CORE 2 DUO T9300 2.50GHz,800,6M 1 911,25 911,25 S
N07X5310~N07X5310 1 S
Display 15.4" WSXGA+ (1680x1050)
Fingerprint Reader Biometric with BLACK accent 1 S
CCFL backcover black & 2.0mp camera 1 S
Resource DVD XPS M1530 - (Diagnostics & Drivers) 1 S
Documentation Dutch XPS M1530 1 S
Ship Accessories Euro XPS M1530 - Power Cord 3 PIN 1 S
Memory Dual Channel 4.0GB (2x2048) 667 MHz DDR2 SDRAM 1 S
Hard Drive 320GB SATA (5400rpm) 1 S
AC Adapter 90W - 3 Pin 1 S
Battery XPS Primary 6-cell 56WHr Li-Ion 1 S
Graphics Card 256MB NVIDIA GeForce Go 8600M GT 1 S
Dell Travel Remote control 1 S
Intel® Next-Gen Wireless-N Mini-PCI Card, EUR 1 S
European - Dell TrueMobile 355 internal Bluetooth Module 1 S
Logitech V220 Cordless Mouse 1 S
Specs zijn:
XPS M1530 CORE 2 DUO T9300 2.50GHz,800,6M 1 911,25 911,25 S
N07X5310~N07X5310 1 S
Display 15.4" WSXGA+ (1680x1050)
Fingerprint Reader Biometric with BLACK accent 1 S
CCFL backcover black & 2.0mp camera 1 S
Resource DVD XPS M1530 - (Diagnostics & Drivers) 1 S
Documentation Dutch XPS M1530 1 S
Ship Accessories Euro XPS M1530 - Power Cord 3 PIN 1 S
Memory Dual Channel 4.0GB (2x2048) 667 MHz DDR2 SDRAM 1 S
Hard Drive 320GB SATA (5400rpm) 1 S
AC Adapter 90W - 3 Pin 1 S
Battery XPS Primary 6-cell 56WHr Li-Ion 1 S
Graphics Card 256MB NVIDIA GeForce Go 8600M GT 1 S
Dell Travel Remote control 1 S
Intel® Next-Gen Wireless-N Mini-PCI Card, EUR 1 S
European - Dell TrueMobile 355 internal Bluetooth Module 1 S
Logitech V220 Cordless Mouse 1 S
Dude, je moet echt niet zeuren.. Het is een verwachte!!!! leverdatum.. Hij wordt meestal ervoor geleverd..
Verwijderd
Hoop dat ze die van jou nog wat extra vertragen, wat een zeikerd ben jij zeg. Als het je te lang duurt na 4 dagen dan moet je gewoon je order annuleren, niet zeiken en een laptop bij de MediaMarkt halen.Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 17:23:
Tot nu toe vind ik mijn leveringstermijn alvast veeeeel te lang, ik heb customer service dan ook al maar een keer gemaild! Ik had toch wel gedacht in een periode van twee weken hem in mijn bezit te hebben.. want ik heb de laptop nu echt wel snel nodig
![]()

Verwijderd
waar ga jij nu over zagenVerwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 17:23:
Tot nu toe vind ik mijn leveringstermijn alvast veeeeel te lang, ik heb customer service dan ook al maar een keer gemaild! Ik had toch wel gedacht in een periode van twee weken hem in mijn bezit te hebben.. want ik heb de laptop nu echt wel snel nodig
![]()
Ik ben niet diegene die dell gaat goedpraten wat levertijden betreft, maar 1 dag is toch wel aanvaardbaar denk ik.
Ter vergelijking: ik stond er meer dan 3 weken in (weliswaar met een fout in mijn order)
Ik kreeg vandaag een mailtje dat mijn Dell Vostro 13" donderdag (= over 2 dagen) wordt bezorgd. Na 2 weken vakantie had ik eigenlijk verwacht dat UPS allang langsgeweest was, want zaterdag 12 juli stond m'n laptop al op "stap 4: verzending wordt voorbereid"!
Na een onverwachts snelle productie (binnen een week) vind ik het maar raar dat het ruim 2 weken duurt om m'n laptop in een doosje te stoppen en op te sturen... Hebben meer mensen die ervaring?
Los hiervan maakt het niet veel uit, want 2 dagen wachten na de vakantie is geen probleem.
Na een onverwachts snelle productie (binnen een week) vind ik het maar raar dat het ruim 2 weken duurt om m'n laptop in een doosje te stoppen en op te sturen... Hebben meer mensen die ervaring?
Los hiervan maakt het niet veel uit, want 2 dagen wachten na de vakantie is geen probleem.
Voor mijn vriendin een 1310 gister besteld, bevestigd en betaald. Gisteravond al in preproductie en productie. En hij is nu al onderweg naar ons.
Besteldatum: 29-07-2008
Verwachte leverdatum: 26-08-2008 (Dell)
Verwachte leverdatum: 31-07-2008 (UPS en ik)
Valt me behoorlijk mee.
Ongeveer de goedkoopste config:
T5650
1x 2GB
160GB HDD
Truelife
Valt me behoorlijk mee.
T5650
1x 2GB
160GB HDD
Truelife
"Chaos kan niet uit de hand lopen"
Geloof dat de accu's voor de Vostro's weer op voorraad zijn, mijn Vostro 1510 is namelijk ook gisteren verzonden.storeman schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:41:
Voor mijn vriendin een 1310 gister besteld, bevestigd en betaald. Gisteravond al in preproductie en productie. En hij is nu al onderweg naar ons.
Valt me behoorlijk mee.
T5650
1x 2GB
160GB HDD
Truelife
-
Ongelofelijk! Vrijwel dezelfde configuratie heb ik 3 weken geleden besteld, en die heeft exact dezelfde leverdatum...storeman schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:41:
Als ik dit zo lees, klinkt het alsof mijn Vostro wel al ruim 2 weken in elkaar zat, maar ze dus nog op de accu zaten te wachten o.i.d.? Dat hadden ze me best mogen vertellen, i.p.v. "levering wordt voorbereid"!
Ik moet de komende dagen maar vooral niet meer op de Dell-site kijken naar de huidige prijs

[ Voor 8% gewijzigd door RemcoDelft op 30-07-2008 17:47 ]
Een stuk goedkoper?RemcoDelft schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 17:47:
Ik moet de komende dagen maar vooral niet meer op de Dell-site kijken naar de huidige prijs
De 1310 is juist een stukje duurder. Ik heb hem voor 534,- All-in, nu kom ik op ruim 574,- (met business ipv premium). Geen idee of ze nog gratis verzenden, anders zou dat er ook nog bovenop komen.
"Chaos kan niet uit de hand lopen"
Verwijderd
Lijkt wel alsof alles een stuk duurder is geworden, mijn XPS M1530 configuratie die ik 2 weken geleden heb ontvangen is nu maar liefst 400 euro duurder.storeman schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 22:26:
[...]
Een stuk goedkoper?
De 1310 is juist een stukje duurder. Ik heb hem voor 534,- All-in, nu kom ik op ruim 574,- (met business ipv premium). Geen idee of ze nog gratis verzenden, anders zou dat er ook nog bovenop komen.
Vostro 1510 gisteren ontvangen, eerste indruk is goed. Degelijk gebouwd, ziet er erg netjes uit. Vista werkt tot op heden nog erg fijn, tegen mijn verwachtingen in moet ik zeggen.
Was het wachten zeker waard.
Was het wachten zeker waard.
-
Tijdens dat ik op vakantie was, werden eindelijk de 2 identieke laptops geleverd die ik besteld had. Twee m1530's, waarvan een voor mezelf en een voor mn ouders. Mijn ouders waren wel thuis toen de laptops geleverd werden en zij pakten ook 1 van de laptops uit. Die bleek rose te zijn terwijl we 2 zwarte laptops besteld hadden. Ook de processor, beeldscherm en harde schijf komen niet overeen met wat er besteld is. De andere laptop is wel volledig volgens bestelling. Ik vind dit echt een enorme fout van dell door gewoon een verkeerde laptop te sturen die helemaal niet overeenkomt met de bestelling. Zeker als het 2 identieke laptops zouden moeten zijn.
Ik heb er ook al anderhalf maand op moeten wachten dus dan verwacht je wel dat als het eindelijk geleverd wordt dat het ook echt goed is, mooi niet dus..
Ik ga maandag maar eens een tijdje aan de telefoon hangen met dell want dit is echt een grove fout. Opzich voldoet de laptop wel voor mijn ouders dus denk dat ik hem wel wil houden maar dan met een flinke korting, waarbij we geld terug krijgen, is dit denken jullie mogelijk?
Ik heb er ook al anderhalf maand op moeten wachten dus dan verwacht je wel dat als het eindelijk geleverd wordt dat het ook echt goed is, mooi niet dus..
Ik ga maandag maar eens een tijdje aan de telefoon hangen met dell want dit is echt een grove fout. Opzich voldoet de laptop wel voor mijn ouders dus denk dat ik hem wel wil houden maar dan met een flinke korting, waarbij we geld terug krijgen, is dit denken jullie mogelijk?
Je wilt een flinke korting omdat er een verkeerde laptop is bezorgd?? Ehh... wat denk je zelf? Ze gaan je echt geen geld teruggeven omdat een laptop verkeerd bezorgd is. Dus nee, dat lijkt me niet mogelijk. Ik vind het trouwens ook heel erg overdreven om dan een flinke korting te eisen.heiders schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 13:52:
Tijdens dat ik op vakantie was, werden eindelijk de 2 identieke laptops geleverd die ik besteld had. Twee m1530's, waarvan een voor mezelf en een voor mn ouders. Mijn ouders waren wel thuis toen de laptops geleverd werden en zij pakten ook 1 van de laptops uit. Die bleek rose te zijn terwijl we 2 zwarte laptops besteld hadden. Ook de processor, beeldscherm en harde schijf komen niet overeen met wat er besteld is. De andere laptop is wel volledig volgens bestelling. Ik vind dit echt een enorme fout van dell door gewoon een verkeerde laptop te sturen die helemaal niet overeenkomt met de bestelling. Zeker als het 2 identieke laptops zouden moeten zijn.
Het lijkt mij anders vrij logisch als er een laptop geleverd is met specs die lager zijn dan waar je voor betaald hebt dat je dan iig het verschil in geld terug krijgt als je de laptop houdt en daarbij hoop ik dat ze nog wat korting willen geven voor de slechte service die zij geleverd hebben. Lijkt mij vrij redelijksilmaril8 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 15:22:
[...]
Je wilt een flinke korting omdat er een verkeerde laptop is bezorgd?? Ehh... wat denk je zelf? Ze gaan je echt geen geld teruggeven omdat een laptop verkeerd bezorgd is. Dus nee, dat lijkt me niet mogelijk. Ik vind het trouwens ook heel erg overdreven om dan een flinke korting te eisen.
ALS je de laptop houdt ja. Dan kan ik me het voorstellen. Maar volgens mij bedoelde je dat nietheiders schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 12:45:
[...]
Het lijkt mij anders vrij logisch als er een laptop geleverd is met specs die lager zijn dan waar je voor betaald hebt dat je dan iig het verschil in geld terug krijgt als je de laptop houdt en daarbij hoop ik dat ze nog wat korting willen geven voor de slechte service die zij geleverd hebben. Lijkt mij vrij redelijk
Een klein presentje (extra set bluetooth oordopjes ofzo) voor de slechte service lijkt me redelijk. Maar een flinke korting eisen is natuurlijk zwaar overdreven. Proberen kan natuurlijk altijd, maar overdreven blijft het wel
Edit: waarom zou je uberhaupt die laptop willen houden als deze totaal anders is? Zelfs de kleur verschilt enorm....
[ Voor 7% gewijzigd door silmaril8 op 03-08-2008 12:53 ]
Ik bedoelde dat dus wel. Mijn eigen laptop is namelijk wel volgens bestelling, maar die van mn ouders niet, maar die zijn hier al best tevreden mee dus zij willen hem gewoon houden, mits we geldt terug krijgen. Die flinke korting is denk idd wel beetje overdreven, ik ga die accessoires wel proberen.heiders schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 13:52:
Opzich voldoet de laptop wel voor mijn ouders dus denk dat ik hem wel wil houden maar dan met een flinke korting, waarbij we geld terug krijgen, is dit denken jullie mogelijk?
Edit: De laptop van mijn ouders staat zo goed als altijd open tegen de muur, waardoor je de roze kleur toch niet ziet, daarom is de kleur ook niet zo'n probleem en ze gaan volgende week op vakantie dus ze hebben nu ook echt een laptop nodig.
[ Voor 17% gewijzigd door heiders op 03-08-2008 16:46 ]
Verwijderd
Iemand ervaring met levertijden van de studio 15?
Heb mijne namelijk 18 juli besteld.
verwachte levertijd is 15 augustus, maar systeem staat nog steeds in preproductie (weet niet hoelang ze nodig hebben om systeem samen te stellen, in te pakken en te versturen. Moet toch wel binnen paar dagen lukken lijkt me?)
Wil eigenlijk weten of het ook wel vaker voorkomt dat ze de geschatte levertijd niet halen?
Zit een week later namelijk al voor een half jaar in het buitenland dus kan het me eigenlijk niet permitteren.
verwachte levertijd is 15 augustus, maar systeem staat nog steeds in preproductie (weet niet hoelang ze nodig hebben om systeem samen te stellen, in te pakken en te versturen. Moet toch wel binnen paar dagen lukken lijkt me?)
Wil eigenlijk weten of het ook wel vaker voorkomt dat ze de geschatte levertijd niet halen?
Zit een week later namelijk al voor een half jaar in het buitenland dus kan het me eigenlijk niet permitteren.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2008 10:42 ]
Denken jullie dat dell het kan presteren minimaal 10 dagen over mijn bestelling te doen inclusief de verzending?
Verwijderd
Jep, ik heb hetzelfde verhaal. Ik mijn studio 15 de 19 de besteld, en hij staat sinds de 21ste in pre-productie. Geschatte lever datum is 18 augustus, maar hij staat vandaag de dag nog altijd in pre-productie. Maar de vraag naar de studio 15 is heel erg hoog, dus ze zitten waarschijnlijk op wat onderdelen te wachten.... Maar ze hebben nog een week om de datum te halen, dus laten we het hopen....Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:41:
Iemand ervaring met levertijden van de studio 15?
Verwijderd
Heb vorige week een m1530 besteld met de volgende specificaties:
T9300, 4 gig, 1680x1050, 9 cell batterij, zwart
Fase 1: 31-7
Fase 2: 1-8
Fase 3: 5-8
Fase 4: 6-8
Het gaat erg snel nu vind ik
.
Er zijn op dit moment toch geen leveringsproblemen met de batterij, toch? Ik heb verder ook geen accesoires gekozen dus verwacht dat de laptop vandaag of morgen verzonden zal worden.
Het gaat erg snel nu vind ik
Er zijn op dit moment toch geen leveringsproblemen met de batterij, toch? Ik heb verder ook geen accesoires gekozen dus verwacht dat de laptop vandaag of morgen verzonden zal worden.
Omdat dit een plek is waar aardig wat Dell-bezitters langskomen, even zwaar offtopic, n.a.v. dit topic: [Gentoo] Keyboard werkt niet bij boot .
Is er hier een Vostro 1310-bezitter die succesvol Linux gebruikt? Mijn 1310 heeft (in het kort) het probleem dat-ie soms wel, en soms niet het toetsenbord en de muis snapt bij het opstarten, onder Linux. Als het werkt, dan blijft het goed, tot de eerste reboot. Als het niet werkt, is rebooten de enige optie... Dit zowel na installatie, als direct met boot-CD's (Gentoo) en DVD (Knoppix).
Ik ben nu voornamelijk benieuwd of dit bij alle 1310's zo is, of dat ik een rot mainboard te pakken heb... Dell zelf zegt uiteraard dat ze alleen Vista ondersteunen, en laat dat nou net werken...
Is er hier een Vostro 1310-bezitter die succesvol Linux gebruikt? Mijn 1310 heeft (in het kort) het probleem dat-ie soms wel, en soms niet het toetsenbord en de muis snapt bij het opstarten, onder Linux. Als het werkt, dan blijft het goed, tot de eerste reboot. Als het niet werkt, is rebooten de enige optie... Dit zowel na installatie, als direct met boot-CD's (Gentoo) en DVD (Knoppix).
Ik ben nu voornamelijk benieuwd of dit bij alle 1310's zo is, of dat ik een rot mainboard te pakken heb... Dell zelf zegt uiteraard dat ze alleen Vista ondersteunen, en laat dat nou net werken...
Dell is goed bezig met het leveren van de M1530.
Een vriend van me bestelde T9300, 4 gig, 1920x1200, 9 cell batterij, zwart.
3-8 - Besteld
3-8 - Betaald dmv overschrijving
6-8 - Status 5, verzonden
8-8 - Geplande aankomstdatum, aldus tracking systeem van UPS
Top Dell!
Een vriend van me bestelde T9300, 4 gig, 1920x1200, 9 cell batterij, zwart.
3-8 - Besteld
3-8 - Betaald dmv overschrijving
6-8 - Status 5, verzonden
8-8 - Geplande aankomstdatum, aldus tracking systeem van UPS
Top Dell!
Verwijderd
Fase 5: verzonden op 6-8Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 11:05:
Heb vorige week een m1530 besteld met de volgende specificaties:
Het gaat erg snel nu vind ik.
Morgen zou hij binnen moeten komen volgens de gegevens van UPS. Kan iemand mij vertellen of die gegevens betrouwbaar genoeg zijn om op te vertrouwen, of wordt het vaker later geleverd dan aangegeven?
Zijn aardig betrouwbaar naar mijn ervaring.Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 08:14:
[...]
Fase 5: verzonden op 6-8![]()
Morgen zou hij binnen moeten komen volgens de gegevens van UPS. Kan iemand mij vertellen of die gegevens betrouwbaar genoeg zijn om op te vertrouwen, of wordt het vaker later geleverd dan aangegeven?
-
In juli een studio 17" besteld (1920x1200, bluray, T9300, 4GB, 2x250GB, ATI 3650) en levertermijn gaat ondertussen reeds richting 2 maanden
:
:

- orderdatum:11/07
- in preproductie: 12/07
- verwachte leverdatum 13/08

- in preproductie: 08/08
- verwachte leverdatum 29/08
[ Voor 8% gewijzigd door Manta99 op 08-08-2008 06:06 ]
Verwijderd
Hmm hij staat nog steeds op de volgende status:XBOXCenturion schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 02:26:
[...]
Zijn aardig betrouwbaar naar mijn ervaring.
HERNE-BOERNIG,
DE 08/08/2008 2:05 VERTREKSCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 07/08/2008 23:20 AANKOMSTSCAN
FRANKFURT,
DE 07/08/2008 20:21 VERTREKSCAN
LOD,
PL 06/08/2008 13:48 HERKOMSTSCAN
PL 06/08/2008 11:33 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Met leverdatum op vandaag, dat nog wel...
Of UPS heeft de status van mijn pakketje nog niet geupdate of ik krijg hem pas maandag, maar dan mag ik nog steeds niet klagen
Update:
Yes! Binnen! nu nog even werken tot 5 uur en daarna uitpakken
Wel raar overigens, op de site van UPS staat niet dat ie werd afgeleverd maar dat ie sinds vanmiddag in 'Eindhoven, Best' staat, dus verwachte hem eigenlijk nog niet
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2008 15:07 ]
Bellen bellen bellen, kijk of er een fout in hun systeem is. Probeer meerdere mensen aan de lijn te krijgen. Anders 1 keer mailen..Manta99 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 06:02:
In juli een studio 17" besteld (1920x1200, bluray, T9300, 4GB, 2x250GB, ATI 3650) en levertermijn gaat ondertussen reeds richting 2 maanden:
Deze week gebeld of 13/08 aangehaald kon worden, en dat was geen probleem. Deze morgen zie ik echter een termijnverschuiving bij de orderstatus
- orderdatum:11/07
- in preproductie: 12/07
- verwachte leverdatum 13/08
:
We zullen maar geduld hebben zeker? Gelukkig viel de prijs mee (1.327€ incl BTW & verzending)...
- in preproductie: 08/08
- verwachte leverdatum 29/08
Leuke topic lijkt mij... Gisteren nieuwe laptop besteld en betaald. Een latitude D830. Ben cerieus hoe 't lukt.
Gisteren betaald via bankoverschrijving (België). Dexia -> Citibank
Fase 1: 8/8
Fase 2: 12/8 14:19
Fase 3: 12/8 (volgens Dell), wijziging op site maar gezien op 13/8
Fase 4: 13/8
Fase 5: 14/8
UPS geplande leverdatum: 18/8. Als dat niet mooi is?
Verwachte leverdatum: 28/8.
Volgens de FAQ verwacht Dell dat betalingen binnen de 10 werkdagen binnen zijn. Ik hoop dat betalingen tussen Dexia & Citibank snel verlopen. Dan word (volgens mijn redenering) de leverdatum ingekort met de effectieve betaalduur van die 10 dagen naar bijvoorbeeld 3.. :-) Ik ben cerieus! :-)
Gisteren betaald via bankoverschrijving (België). Dexia -> Citibank
Fase 1: 8/8
Fase 2: 12/8 14:19
Fase 3: 12/8 (volgens Dell), wijziging op site maar gezien op 13/8
Fase 4: 13/8
Fase 5: 14/8
UPS geplande leverdatum: 18/8. Als dat niet mooi is?
Verwachte leverdatum: 28/8.
Volgens de FAQ verwacht Dell dat betalingen binnen de 10 werkdagen binnen zijn. Ik hoop dat betalingen tussen Dexia & Citibank snel verlopen. Dan word (volgens mijn redenering) de leverdatum ingekort met de effectieve betaalduur van die 10 dagen naar bijvoorbeeld 3.. :-) Ik ben cerieus! :-)
[ Voor 12% gewijzigd door GSteven op 14-08-2008 10:57 . Reden: Fase 4 & 5 ]
Verwijderd
Zucht. Ook de levertijd van mijn Studio 15 hebben ze aangepast. Hij was sinds 21 juli in preproductie, en de verwachte leverdatum was 18 augustus. Nu krijg ik van Dell een mailtje dat de nieuwe verwachte leverdatum 10 september wordt. Omdat de vraag te hoog is.... Ik wacht maar af
Verwijderd
Heeft er iemand een idee wat de levertijd momenteel is van een XPS M1530?
Ik ben aan het uitkijken voor een laptop voor het nieuwe schooljaar (start laatste week van september) en zal waarschijnlijk een XPS M1530 worden. Ofwel een Studio 15, ben er ook nog niet helemaal uit wat ik zou moeten nemen voor mijn studies met af en toe eens een spel.
Zou het ook kunnen dat de prijzen van de XPS M1530 de laatste tijd gestegen zijn? Volgens mij was het goedkoper in mei/juni en tegenwoordig zelfs geen kortingsbonnen meer ook (België).
Ik ben aan het uitkijken voor een laptop voor het nieuwe schooljaar (start laatste week van september) en zal waarschijnlijk een XPS M1530 worden. Ofwel een Studio 15, ben er ook nog niet helemaal uit wat ik zou moeten nemen voor mijn studies met af en toe eens een spel.
Zou het ook kunnen dat de prijzen van de XPS M1530 de laatste tijd gestegen zijn? Volgens mij was het goedkoper in mei/juni en tegenwoordig zelfs geen kortingsbonnen meer ook (België).
Verwijderd
Ik heb 4 augustus een XPS M1730 besteld, via financiering... 11 augustus bevestiging gehad dat de goedkeuring is doorgegeven aan Dell dat de betaling in orde is, maar tot op heden is mijn bestelling nog altijd niet verwerkt. Vindt het toch raar dat men er meer dan een week over doet om een bestellingbonnetje in te vullen en op te sturen naar de fabriek waar deze gebouwd wordt! Weet toevallig iemand hoe dit komt?
Verwijderd
Hier hetzelfde verhaal.Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 17:27:
Zucht. Ook de levertijd van mijn Studio 15 hebben ze aangepast. Hij was sinds 21 juli in preproductie, en de verwachte leverdatum was 18 augustus. Nu krijg ik van Dell een mailtje dat de nieuwe verwachte leverdatum 10 september wordt. Omdat de vraag te hoog is.... Ik wacht maar af
De verwachte leverdatum is bij mij ook verlengd naar 10 september.
Had de laptop deze week moeten hebben dus heb hem moeten annuleren.
Jammer maar helaas.
Nu maar een Hp DV5 gehaald. Minder goeie specs maar wel met een blu-ray speler.
Verwijderd
Ik krijg net een mailtje van UPS dat ik hem morgen krijg. Nadat hij 5 dagen in fase 4 heeft gezeten.Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:04:
[...]
Hier hetzelfde verhaal.
De verwachte leverdatum is bij mij ook verlengd naar 10 september.
Had de laptop deze week moeten hebben dus heb hem moeten annuleren.
Jammer maar helaas.
Nu maar een Hp DV5 gehaald. Minder goeie specs maar wel met een blu-ray speler.
Hier ook zo´n verhaal met een Studio 15, zou 22-08 geleverd worden, is nu 9-09 geworden
.
Maar ik heb wel contact gehad met de Helpdesk van Dell welke stelden dat het niet tot zolang ging duren, alleen gewoon ´maar´ een paar dagen langer..
Maar ik heb wel contact gehad met de Helpdesk van Dell welke stelden dat het niet tot zolang ging duren, alleen gewoon ´maar´ een paar dagen langer..
Verwijderd
Tja, ze hadden mij ook gezegd dat ik em waarschijnlijk eerder zou krijgen, maar mijne stond tot gisteren nog steeds in preproductie.Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:02:
[...]
Ik krijg net een mailtje van UPS dat ik hem morgen krijg. Nadat hij 5 dagen in fase 4 heeft gezeten.
Misschien dat je een andere configuratie hebt.
Balen zeg...
Verwijderd
Gisterenavond besteld, vandaag al op fase 4 (levering wordt voorbereid).
Dat gaat wel heel erg snel in mijn geval.
Wat was jou configuratie?yeehaw schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:25:
Hier ook zo´n verhaal met een Studio 15, zou 22-08 geleverd worden, is nu 9-09 geworden.
[ Voor 7% gewijzigd door Nickienick op 21-08-2008 21:18 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:14:
Gisterenavond besteld, vandaag al op fase 4 (levering wordt voorbereid).
Verwijderd
Leverdatum volgens UPS: maandag 25 augustus. Hopelijk is het niet alleen een lege doos want dit gaat wel erg snel.
Verwijderd
Er was blijkbaar een vergissing gebeurd bij Dell/Fidexis. Normaal onvang ik mijn M1730 op 3 september.Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:14:
Ik heb 4 augustus een XPS M1730 besteld, via financiering... 11 augustus bevestiging gehad dat de goedkeuring is doorgegeven aan Dell dat de betaling in orde is, maar tot op heden is mijn bestelling nog altijd niet verwerkt. Vindt het toch raar dat men er meer dan een week over doet om een bestellingbonnetje in te vullen en op te sturen naar de fabriek waar deze gebouwd wordt! Weet toevallig iemand hoe dit komt?
Ben benieuwd. Hopelijk komt er een vervroeging.
Ik heb vrijdag avond me laptop bestelt (m1530) en hij is vanochtend in behandeling genomen, en het is allemaal vrij snel gegaan 
25-08 11:00 = fase 2: pre production
25-08 17:00 = fase 3: production
25-08 22:30 = fase 4: Levering wordt voorbereid
Hopelijk word me laptop snel verstuurt
Edit:
25-08 23:30 = fase 5. Verzonden
Edit:
[ Voor 6% gewijzigd door mats op 25-08-2008 23:41 ]
Verwijderd
ik heb zaterdag besteld, hoop dat mijne ook snel aankomt, staat nog op fase 1mats schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 23:12:
Ik heb vrijdag avond me laptop bestelt (m1530) en hij is vanochtend in behandeling genomen, en het is allemaal vrij snel gegaan
Edit:
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 19:47 ]
Mijne is nu vanuit utrecht onderweg naar mijn huisjeVerwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:44:
[...]
ik heb zaterdag besteld, hoop dat mijne ook snel aankomt, staat nog op fase 1
Een 1530 besteld op 21-08, gisteren ingeboekt in Polen en de vastgestelde leverdatum staat voor morgen gepland.
Ik 'eis' dat er een LG-scherm in zit (niet van tevoren aangegeven), anders moeten we helaas even gaan bellen..
Ik 'eis' dat er een LG-scherm in zit (niet van tevoren aangegeven), anders moeten we helaas even gaan bellen..
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
mats schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 23:12:
Edit:
ik heb mijne vandaag ontvangen (12:30) en ik heb een samsung schermSanderTje! schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 13:16:
Een 1530 besteld op 21-08, gisteren ingeboekt in Polen en de vastgestelde leverdatum staat voor morgen gepland.
[ Voor 34% gewijzigd door mats op 27-08-2008 15:03 ]
Als ik de verhalen die ik heb gelezen waar zijn, weet je niet wat je mist zolang je het LG scherm niet hebt gezienmats schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:03:
ik heb mijne vandaag ontvangen (12:30) en ik heb een samsung schermziet er goed uit hoor
Maar aangezien jij ook een Samsung-scherm hebt, 'vrees' ik ook voor zo'n scherm. Echt veel geluk heb ik nog niet gehad met Dell overigens, dus het zou me niets verbazen
Wat ik las wat het samsung scherm op het moment gelijkwaardig aan die van LG, maar ik heb zelf ook samsung(226CW) monitor voor gewone pc dus dat is mijn vergelijkingSanderTje! schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:25:
[...]
Als ik de verhalen die ik heb gelezen waar zijn, weet je niet wat je mist zolang je het LG scherm niet hebt gezien
Maar aangezien jij ook een Samsung-scherm hebt, 'vrees' ik ook voor zo'n scherm. Echt veel geluk heb ik nog niet gehad met Dell overigens, dus het zou me niets verbazen
Dat geeft hoop!mats schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:33:
[...]
Wat ik las wat het samsung scherm op het moment gelijkwaardig aan die van LG, maar ik heb zelf ook samsung(226CW) monitor voor gewone pc dus dat is mijn vergelijkingik vind ze allebei goed
Verwijderd
supermats schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:03:
[...]
[...]
ik heb mijne vandaag ontvangen (12:30) en ik heb een samsung schermziet er goed uit hoor
Net gaan kijken en staat op fase 2, kan nog wel paar dagen wachten, moet toch nog werken, maar daarna gaat het moeilijk worden

Hoop op een LG scherm door al de positieve reacties, maar waarschijnlijk zou ik het niet eens merken omdat ik niet kan vergelijken. Zie net dat ik al een jaar naar een samsung scherm kijk

als het deze kwaliteit is kan ik er zeker en vast mee leven.
Waarom in Polen gekocht? Goedkoper?SanderTje! schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 13:16:
Ik zie er niks van, kijk nu naar een heel wit scherm en zie geen grijze plekken ofzoSanderTje! schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:44:
[...]
Dat geeft hoop!Heb je dan geen last van het veelgenoemde 'grainyness'?
Als je hem bestelt bij dell.nl komt hij uit polenVerwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 18:40:
Waarom in Polen gekocht? Goedkoper?
Verwijderd
Hallo allemaal,
Ik heb mijn xps 26-08 besteld en hij is 27-08 (gister) in pre-productie gegaan. Ik hoop dat die van mij een beetje opschiet, heb hem nodig voor studie, dus eigenlijk al te laat besteld.
Dit zijn de specs:
Intel Core 2 Duo T8300
Windows Vista Home Premium
15,4" WXGA+ met de 1.440 x 900 resolutie
4GB Dual Channel (2x2GB)
250GB Free Fall Sensor (7200RPM)
nVidia 8600GT 256MG geheugen
Vast Blu-raydisk station
6-cel hoofdbatterij
Ik wilde heel graag de 6-cel, omdat ik foto's heb vergeleken en ik de 6-cel mooier vond (ieder zijn eigen mening
) nu ben ik alleen wel een beetje bang ben de 6-cel. Weet iemand of de problemen al zijn opgelost? Ik heb dit topic even doorgelezen en er staan af en toe wel berichten als: volgensmij is het batterij-probleem opgelost, maar is dit ook echt zo?
Ik heb mijn xps 26-08 besteld en hij is 27-08 (gister) in pre-productie gegaan. Ik hoop dat die van mij een beetje opschiet, heb hem nodig voor studie, dus eigenlijk al te laat besteld.
Dit zijn de specs:
Intel Core 2 Duo T8300
Windows Vista Home Premium
15,4" WXGA+ met de 1.440 x 900 resolutie
4GB Dual Channel (2x2GB)
250GB Free Fall Sensor (7200RPM)
nVidia 8600GT 256MG geheugen
Vast Blu-raydisk station
6-cel hoofdbatterij
Ik wilde heel graag de 6-cel, omdat ik foto's heb vergeleken en ik de 6-cel mooier vond (ieder zijn eigen mening
Verwijderd
Ik heb een m1530 25-8 besteld 26ste op preproductie
vandaag op productie. Hoe lang duurt productie ongeveer?
de specs zijn alsvolgt:
Intel® Core2Duo Processor T8300
4.096 MB Geheugen
NVIDIA® GeForce Go 8600M GT
Hard Drive 250GB Free Fall Sensor (7200rpm)
Wuxga(1920x1200) scherm met zwarte cover
en 9cell accu omdat ik em op school wil gebruiken en dus wil dat ie lang kan draaien zonder
stopcontact.
Edit: de status is net naar klaarmaken voor verzending gegaan
werken die bikkels daaro bij dell soms 24/7 door?
Edit2: 3dagen na bestellen verzonden, hulde!
de specs zijn alsvolgt:
4.096 MB Geheugen
en 9cell accu omdat ik em op school wil gebruiken en dus wil dat ie lang kan draaien zonder
stopcontact.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2008 23:19 . Reden: goed nieuws :) ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 03:12:
[...]
Er was blijkbaar een vergissing gebeurd bij Dell/Fidexis. Normaal onvang ik mijn M1730 op 3 september.
Ben benieuwd. Hopelijk komt er een vervroeging.
Verwijderd
Jeetje he! dat is wel heel snel! Ik had gehoopt dat die van mij vandaag al op fase vier zou staan, of fase drie, maar op dit moment nog op fase 2!Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:55:
Ik heb een m1530 25-8 besteld 26ste op preproductie
de specs zijn alsvolgt:
4.096 MB Geheugen
stopcontact.
Verwijderd
Komt door de batterij idd want dit lees ik op de dell site als ik een m1530 wil aanpassen nuVerwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 07:11:
[...]
Jeetje he! dat is wel heel snel! Ik had gehoopt dat die van mij vandaag al op fase vier zou staan, of fase drie, maar op dit moment nog op fase 2!Misschien licht het aan je 9-cel batterij. Ik heb namelijk ook de t8300, 4gb, nvidia GF 8600m GT, 250GB (7200rpm) freefallsensor, enige verschillen is het scherm en de 9-cel. Nouja, ik mag (nog) niet klagen
" Hoofdbatterij
LET OP: wegens grote vraag is de levertijd voor een laptop met een 6-cel batterij opgelopen tot 15 dagen. U kunt de levertijd met 5 dagen verkorten door een andere batterij te kiezen. De 9-cel batterij steekt 3 centimeter uit de achterkant van de laptop. "
Dus bij jou gaat het hopelijk 8dagen duren
M'n laptop is donderdag aangekomen, ook best rap!
Wel een lichte irritatie gehad met de koerier van UPS. Ik had dinsdag Dell gemaild over dat ik een toevoeging op het afleveradres wilde laten zetten, omdat de koerier het anders niet zou kunnen vinden. De laptop was op dat moment in productie, dus ik hoopte dat ze dat nog zouden oppakken. Ik was niet in staat om te bellen die dag. Het bedrijf waar ik werk (en nog niet zo lang) zit in een bedrijfsverzamelgebouw, dus zonder de naam van het bedrijf (die ik vergeten was op te geven, m'n eigen stommiteit natuurlijk -> nieuwigheid), kon de koerier het dus niet zo vinden met alleen mijn naam en het adres.
Woensdag daarom UPS gebeld (voor m'n werk, dus kon wel). Verhaal uitgelegd, ik moest de volgende ochtend even terugbellen want dan zou de chauffeur op pad zijn voor aflevering. Harstikke mooi dus, hoorde dat ie de volgende dag al afgeleverd zou worden. Word je toch een beetje nerveus van
Nou, volgende ochtend weer gebeld, om 8 uur al direct. Verhaal uitgelegd, hele vriendelijke medewerker van UPS aan de lijn gehad, hij zou het fixen. Rond 12:00 word ik op m'n mobiel gebeld, m'n collega nam op (ik was in gesprek): het was de koerier. Hij kon het niet vinden.
Dacht ja hoor, daar gaan we al. Dus m'n collega en ik sprinten naar beneden via de trap, staan voor bij de deur, staat daar wel een UPS truck (
) maar geen chauffeur. Dus, wij zoiets van: weer naar boven! Boven aangekomen konden hem ook al niet vinden.
Had ie de lift genomen, dus we hebben elkaar compleet misgelopen. Komen we hem boven tegen in ons kantoor, had hij het pakket al afgeleverd bij m'n collega.
Begint ie heel geirriteerd en ook lichtelijk arrogant: "Ja, de volgende keer moet je wel even wat meer erop zetten, anders kan ik het niet vinden!
" Hij liep al richting z'n vrachtwagen, dus ik probeerde het nog snel uit te leggen. Maar hij moest vast z'n targets halen ofzo want de gelegenheid kreeg ik daar niet toe. Heeeeel erg onbeleefd in ieder geval.
Wat een figuur zeg, als hij es wist hoeveel moeite ik nog wel had gedaan om het nog in orde te krijgen.. Had m'n fout namelijk wel ingezien natuurlijk. Maar goed, dat weet hij niet en zal ie ook nooit te weten komen met zo'n attitude.
Uiteraard wel beetje pissed op UPS, omdat het doorgegeven zou worden. Verder alles prima overigens, kwaliteit van levering was top. En Dell kan ik ook niet veel kwalijk nemen, die is prima bezig geweest met z'n week van betaling tot aflevering.
Waar ik zo voor gevreesd heb (het scherm) viel me reuze mee. Het is wel een Samsung, maar een heel mooi scherm. Voor de rest lijkt ie ook prima in orde
Nog even een log van UPS voor de mensen die dat willen weten:
UTRECHT, NL 28/08/2008 12:02 AFGELEVERD
28/08/2008 6:54 WORDT AFGELEVERD
28/08/2008 6:54 IMPORTSCAN
HERNE-BOERNIG, DE 28/08/2008 3:33 EXPORTSCAN
28/08/2008 1:08 AANKOMSTSCAN
FRANKFURT, DE 27/08/2008 22:01 VERTREKSCAN
LOD, PL 26/08/2008 14:40 HERKOMSTSCAN
PL 26/08/2008 11:31 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Wel een lichte irritatie gehad met de koerier van UPS. Ik had dinsdag Dell gemaild over dat ik een toevoeging op het afleveradres wilde laten zetten, omdat de koerier het anders niet zou kunnen vinden. De laptop was op dat moment in productie, dus ik hoopte dat ze dat nog zouden oppakken. Ik was niet in staat om te bellen die dag. Het bedrijf waar ik werk (en nog niet zo lang) zit in een bedrijfsverzamelgebouw, dus zonder de naam van het bedrijf (die ik vergeten was op te geven, m'n eigen stommiteit natuurlijk -> nieuwigheid), kon de koerier het dus niet zo vinden met alleen mijn naam en het adres.
Woensdag daarom UPS gebeld (voor m'n werk, dus kon wel). Verhaal uitgelegd, ik moest de volgende ochtend even terugbellen want dan zou de chauffeur op pad zijn voor aflevering. Harstikke mooi dus, hoorde dat ie de volgende dag al afgeleverd zou worden. Word je toch een beetje nerveus van
Nou, volgende ochtend weer gebeld, om 8 uur al direct. Verhaal uitgelegd, hele vriendelijke medewerker van UPS aan de lijn gehad, hij zou het fixen. Rond 12:00 word ik op m'n mobiel gebeld, m'n collega nam op (ik was in gesprek): het was de koerier. Hij kon het niet vinden.

Had ie de lift genomen, dus we hebben elkaar compleet misgelopen. Komen we hem boven tegen in ons kantoor, had hij het pakket al afgeleverd bij m'n collega.
Begint ie heel geirriteerd en ook lichtelijk arrogant: "Ja, de volgende keer moet je wel even wat meer erop zetten, anders kan ik het niet vinden!
Wat een figuur zeg, als hij es wist hoeveel moeite ik nog wel had gedaan om het nog in orde te krijgen.. Had m'n fout namelijk wel ingezien natuurlijk. Maar goed, dat weet hij niet en zal ie ook nooit te weten komen met zo'n attitude.
Uiteraard wel beetje pissed op UPS, omdat het doorgegeven zou worden. Verder alles prima overigens, kwaliteit van levering was top. En Dell kan ik ook niet veel kwalijk nemen, die is prima bezig geweest met z'n week van betaling tot aflevering.
Waar ik zo voor gevreesd heb (het scherm) viel me reuze mee. Het is wel een Samsung, maar een heel mooi scherm. Voor de rest lijkt ie ook prima in orde
[ Voor 7% gewijzigd door SanderTje! op 30-08-2008 00:33 ]
Verwijderd
hoe vindt je die log bij ups?SanderTje! schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 00:32:
M'n laptop is donderdag aangekomen, ook best rap!
Nou, volgende ochtend weer gebeld, om 8 uur al direct. Verhaal uitgelegd, hele vriendelijke medewerker van UPS aan de lijn gehad, hij zou het fixen. Rond 12:00 word ik op m'n mobiel gebeld, m'n collega nam op (ik was in gesprek): het was de koerier. Hij kon het niet vinden.Dacht ja hoor, daar gaan we al. Dus m'n collega en ik sprinten naar beneden via de trap, staan voor bij de deur, staat daar wel een UPS truck (
) maar geen chauffeur. Dus, wij zoiets van: weer naar boven! Boven aangekomen konden hem ook al niet vinden.
Begint ie heel geirriteerd en ook lichtelijk arrogant: "Ja, de volgende keer moet je wel even wat meer erop zetten, anders kan ik het niet vinden!" Hij liep al richting z'n vrachtwagen, dus ik probeerde het nog snel uit te leggen. Maar hij moest vast z'n targets halen ofzo want de gelegenheid kreeg ik daar niet toe. Heeeeel erg onbeleefd in ieder geval.
bij dell staat er sinds gisteren dat hij verzonden is (6u in de ochtend) en er is een link naar ups maar als ik hierop klik zegt ie:
>>> UPS kan de informatie over de zending voor uw aanvraag niet vinden. Controleer uw gegevens en probeer het opnieuw.
is het normaal dat het zo lang duurt eer de gegevens erop staan?
ligt er meestal aan. meestal een dagVerwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 12:55:
[...]
hoe vindt je die log bij ups?
bij dell staat er sinds gisteren dat hij verzonden is (6u in de ochtend) en er is een link naar ups maar als ik hierop klik zegt ie:
>>> UPS kan de informatie over de zending voor uw aanvraag niet vinden. Controleer uw gegevens en probeer het opnieuw.
is het normaal dat het zo lang duurt eer de gegevens erop staan?
Ze melden hem aan bij UPS, die haalt hem dezelfde (als ze op tijd zijn) of de volgende dag op.
Daarna wordt hij echt pas verwerkt in het systeem.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Dag mensen,
Ik kreeg een berichtje van een moderator om een Deeltje 2 aan te maken. Aangezien ik dit topic niet meer lees, en daardoor niet weet of er op dit moment leverproblemen zijn zou ik graag willen dat iemand anders even een nieuwe topic start maakt en die opent. Ik hoop dat iemand dat even wil doen.
Ik kreeg een berichtje van een moderator om een Deeltje 2 aan te maken. Aangezien ik dit topic niet meer lees, en daardoor niet weet of er op dit moment leverproblemen zijn zou ik graag willen dat iemand anders even een nieuwe topic start maakt en die opent. Ik hoop dat iemand dat even wil doen.
Idd, en zijn geval is hij doorgegeven aan UPS in het weekend. En UPS heeft ook ergens een keer weekend, vandaar natuurlijk dat het zo lang gaat duren. Vanaf morgen kun je actie verwachten denk ik. Dan pas kun je dus ook die log zien!Ankh schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 12:59:
[...]
ligt er meestal aan. meestal een dag
Ze melden hem aan bij UPS, die haalt hem dezelfde (als ze op tijd zijn) of de volgende dag op.
Daarna wordt hij echt pas verwerkt in het systeem.
Spannend gevoel weet ik
[ Voor 3% gewijzigd door SanderTje! op 31-08-2008 16:56 ]
Dus ik zit nu al lekker bijna 2 maanden op m'n Studio 15 te wachten, als hij niet voor 9 september in productie is ga ik hem denk maar annuleren...
Verwijderd
Vandaag me laptop ontvangen die ik vorige week maandag besteld heb.
9.32 stond de ups bezorger al voor de deur
9.32 stond de ups bezorger al voor de deur
Verwijderd
26/8 een laptop besteld, xps m1530
Staat nog steeds op fase2: preproductie.
Gechatte leverdatum 11/9, waarschijnlijk door de 9cel batterij ?
Verwijderd
Ik heb hem ook op 26/8 besteld, een xps m1530, en hij staat ook nog steeds op fase 2 preproductie (sinds 27/8). Mijn geschatte leverdatum is echter 17/9. Heb je met een 9cel of 6cel besteld? Wanneer moet ik mij zorgen gaan maken en even bellen naar dell? want als hij per ongeluk niet is aangenomen en ik moet een nieuwe bestelling plaatsen, baal ik wel heel erg.Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:32:
26/8 een laptop besteld, xps m1530
Verwijderd
9cel, WXGA+ (1440*900) en Hard Drive 250GB Free Fall Sensor
update 04/09 fase 3 in productie

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2008 21:31 ]
Gisteren een Studio 15 besteld.
Nu maar eens afwachten!
Orderdatum: 1-9-2008
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 23-9-2008
In preproductie sinds 2-9-2008
Nu maar eens afwachten!
e6400 gister besteld:
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 3-10-2008
In preproductie sinds: 1-9-2008
Damn duurt nog lang ;-)
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 3-10-2008
In preproductie sinds: 1-9-2008
Damn duurt nog lang ;-)
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
Op 28-08 zwarte XPS 1530 besteld (specs: C2D T9300 2,50 GHz, 9cell batt., 400GB, WXGA+).
Op 29-08 in pre-productie gegaan, hiervan is de datum tot 2 keer toe gewijzigd op 30-08 en 01-09 voor het laatst. Geschatte leverdatum is wel altijd gelijk gebleven, nl. 19-09.
Regelmatig besteld bij Dell maar dit nog niet meegemaakt. Ter info maar via de site een mail naar klantenservice gestuurd.
Op 29-08 in pre-productie gegaan, hiervan is de datum tot 2 keer toe gewijzigd op 30-08 en 01-09 voor het laatst. Geschatte leverdatum is wel altijd gelijk gebleven, nl. 19-09.
Regelmatig besteld bij Dell maar dit nog niet meegemaakt. Ter info maar via de site een mail naar klantenservice gestuurd.
Wij bestellen vaak bij Dell (minimaal 2 keer in de week). En de leverdatum wordt nooit aangepast, helaas. Eigenlijk heb ik nooit lang moeten wachten op producten (hooguit een week of 2 maar dat is MAX!). Nu met mijn notebook ben ik bang dat ik toch wat langer moet wachtenVerwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 19:04:
Op 28-08 zwarte XPS 1530 besteld (specs: C2D T9300 2,50 GHz, 9cell batt., 400GB, WXGA+).
Verwijderd
Studie 17:
Orderdatum: 2-9-2008
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 30-9-2008
In preproductie sinds 3-9-2008
Zag dat Studio 15's iets sneller gaan, zijn er al ervaringen met de 17's?
Orderdatum: 2-9-2008
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 30-9-2008
In preproductie sinds 3-9-2008
Zag dat Studio 15's iets sneller gaan, zijn er al ervaringen met de 17's?
Op 2 september een XPS 1530 besteld.
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 24-9-2008
Werkelijke verzenddatum: 4-9-2008
Volgens de UPS site wordt hij maandag 8 september bezorgd. Krijg hem dus een stuk eerder dan geplanned
Volgens de UPS site wordt hij maandag 8 september bezorgd. Krijg hem dus een stuk eerder dan geplanned
Verwijderd
Mijn xps m1530 staat eindelijk op fase 4
jammer net voor het weekend, heb ik hem deze week niet meer
maar goed, ben al lang blij dat hij door fase 2 is gekomen zonder problemen. Ik had even naar dell gebeld, en zij verzekerde mij ervan dat er op dit moment geen batterij problemen zijn voor de m1530, ook al is dit anders op de site aangegeven. Spannend hoe lang het nog duurt! Als ie op fase 5 staat, hoelang duurt de levering dan ongeveer? Mensen die hier uit ervaring spreken (vast wel
)?
Edit: hij staat inmiddels op fase 5, er zijn alleen nog geen details bekend! spannend
Edit: hij staat inmiddels op fase 5, er zijn alleen nog geen details bekend! spannend
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2008 19:44 ]
Verwijderd
Mijn xps m1530 staat eindelijk op fase 4
jammer net voor het weekend, heb ik hem deze week niet meer
maar goed, ben al lang blij dat hij door fase 2 is gekomen zonder problemen. Ik had even naar dell gebeld, en zij verzekerde mij ervan dat er op dit moment geen batterij problemen zijn voor de m1530, ook al is dit anders op de site aangegeven. Spannend hoe lang het nog duurt! Als ie op fase 5 staat, hoelang duurt de levering dan ongeveer? Mensen die hier uit ervaring spreken (vast wel
)?
Grappig, ik krijg hem op de 9e september, en verzenddatum was 5-9-08 dus dat klopt helemaalMljoek schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 12:12:
Op 2 september een XPS 1530 besteld.
Dell Studio 15
In productie sinds 6-9-2008
In productie sinds 6-9-2008
Verwijderd
Update van mijn eerdere post:
Orderdatum: 28-8-2008
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 19-9-2008
In preproductie sinds 1-9-2008
Sinds vandaag (06-09) in productie. Top! Houd jullie op de hoogte m.n. Ankh.
Orderdatum: 28-8-2008
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 19-9-2008
In preproductie sinds 1-9-2008
Sinds vandaag (06-09) in productie. Top! Houd jullie op de hoogte m.n. Ankh.
Verwijderd
Mijn ervaring is 2 tot 4 dagen, van verzending tot levering. Na 1 dag krijg je de track & trace.Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 17:13:
Mijn xps m1530 staat eindelijk op fase 4jammer net voor het weekend, heb ik hem deze week niet meer
)?
Veel plezier!
Verwijderd
Oké! Volgens mij kan ik die track en trace wel op mijn buik schrijven, 5-09-08 verzonden, nog steeds geen track en traceVerwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 11:07:
[...]
Mijn ervaring is 2 tot 4 dagen, van verzending tot levering. Na 1 dag krijg je de track & trace.
Veel plezier!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2008 10:19 . Reden: aanvulling ]
Dell studio 15 9-cell batterij
besteld ongeveer 25 augustus
in preproductie 26 tot 29 ongeveer.
verwachte leverdatum 23-09
Ik zie dat heel veel studio 15 de 23 geleverd gaat worden.. hoe moet ik die datum zien? ik hoorde dat het bij dell altijd vrij rap gaat. (een maand vind ik niet snel) Weet iemand hoe het zit.
besteld ongeveer 25 augustus
in preproductie 26 tot 29 ongeveer.
verwachte leverdatum 23-09
Ik zie dat heel veel studio 15 de 23 geleverd gaat worden.. hoe moet ik die datum zien? ik hoorde dat het bij dell altijd vrij rap gaat. (een maand vind ik niet snel) Weet iemand hoe het zit.
Verwijderd
Gelukkig, vandaag track en trace. Ik heb er volgensmij alleen niets aan, want er staat niets over de tijden dat hij aankomt. Kan ik hier achter komen (schatting) of is dat niet mogelijk? Want om de hele dag thuis te gaan zitten van 9.00-17-00 is wel een beetje overdreven.Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:18:
[...]
Oké! Volgens mij kan ik die track en trace wel op mijn buik schrijven, 5-09-08 verzonden, nog steeds geen track en traceNou ja we wachten rustig af... misschien ligt het aan het weekend.
Dit zijn de gegevens tot nu toe
Status van uw pakket
Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
LOD,
PL 05/09/2008 16:25 HERKOMSTSCAN
PL 05/09/2008 13:03 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2008 15:49 ]
Verwijderd
Ik heb er vorige week dinsdag ook een XPS M1530 besteld en krijg hem morgen aan zegt ups.
Best wel nice na een weekje al.
en Bigtweek die van u komt in de loop van morgen ook wel binnen
Best wel nice na een weekje al.
en Bigtweek die van u komt in de loop van morgen ook wel binnen