Dell levertijden topic

Pagina: 1 ... 18 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sp!tF!re schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 10:42:
Voor mij vergelijkbaar verhaal ergens rond 7 juli werd mijn status aangepast naar 1 augustus, na contact met Dell bleek dat mijn order fout was gegaan en hij zou herboekt worden, dit is uiteindelijk op 15 juli gebeurd en op 18 juli ging hij 'in productie', vervolgens is hij op 19 juli overgesprongen naar 'Klaarmaken voor verzending'.. Het kan dus gewoon daarna heel snel gaan :) Ik werd overigens op een datum van 6 augustus gezet (verwacht) na herboeking, als ik dit zo zie kan dat wel eens sneller gaan ;)

EDIT: Eveneens op 25 juni besteld overigens ;)
mooi, dat is toch enige geruststelling, want tot 21 augustus kan ik echt niet meer wachten
hopelijk gaat ie bij mij ook zo snel nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
Hier nu ook in fase 3, eindelijk!
De 11e is mijn bestelling van 23/6 herboekt, op de 15e ging ie naar fase 2 en gister dus naar fase 3..
Specs: M1530 / Blue / T8300 / 4GB / 320GB / 8600GT / 1440x900 / 9 cells
Geschatte leverdatum: 25-8 (nou, dat gaan ze toch wel redden :> )

Lijkt het toch nog allemaal goed te komen, ondanks het inmiddels lange wachten :)

[ Voor 51% gewijzigd door EvEs0r op 19-07-2008 11:34 ]

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De geschiedenis samengevat:
23 juni bestelling.. op 16 juli nog steeds hangend in fase 4
Geannuleerd, nieuwe besteld en..:

Fase 1: 16-07
Fase 2: 18-07
Fase 3: 18-07
Fase 4: 19-07

Maar, hoewel het systeem het nog niet aangeeft zojuist een mail gehad: Laptop verzonden: leverdatum 22 juli!!!

(De verwachte leverdatum was 7 augustus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

@wyst, of je hebt pech als ik

@EvEs0r.. IKKKKK WWIIIILLL OOOK. Blijkbaar ligt het dus niet aan de blauwe behuizing. Want die heb jij ook.

Leven is no fair

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@fikkiho no kidding, mijn order was ook van 21-6 en ik hang nog steeds lekker in fase 2 zelfs na een herboeking op 14-7, t9300, 4gb ram, midnight blue, wuxga 1920x1200 scherm.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2008 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:41
Het enige wat jij en FikkieHo gemeen hebben is 4GB, een T9300 en een blauwe cover..

De 4GB verzorgt geen problemen volgens anderen, de blauwe cover ook niet als ik een paar posts hierboven mag zien... Wellicht wachten jullie op de T9300? Dan zal het niet zo lang duren denk ik (hoop ik), maar ik zou het wel kort houden naar Dell toe..!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was ook mijn idee.. ik denk dat het aan de CPU ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn M1330 zit ook een T9300, zou dus kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Hij staat op Fase 5 :D Dell heeft peper in de reet! Sorry FikkieHo, ik hoop voor je dat hij snel komt (en voor de rest natuurlijk ook)..! Maar het komt heus wel goed, de CPU komt gewoon begin volgende week binnen en dan hebben jullie hem ook vrijdag wel :*)

Nu nog afwachten wanneer hij wordt bezorgd...

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
EvEs0r schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 11:24:
Hier nu ook in fase 3, eindelijk!
De 11e is mijn bestelling van 23/6 herboekt, op de 15e ging ie naar fase 2 en gister dus naar fase 3..
Specs: M1530 / Blue / T8300 / 4GB / 320GB / 8600GT / 1440x900 / 9 cells
Geschatte leverdatum: 25-8 (nou, dat gaan ze toch wel redden :> )

Lijkt het toch nog allemaal goed te komen, ondanks het inmiddels lange wachten :)
Update: Inmiddels is hij verzonden! _/-\o_
En dat op een zaterdag!

Voor de wachtende, heb vertouwen, Dell is zeker bezig!

[ Voor 5% gewijzigd door EvEs0r op 20-07-2008 00:24 ]

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Zo... net even verbaasd naar mijn orderstatus zitten kijken;

Dell XPS M1530 (RED) - T7250 / 3GB / 8400GT / 250GB 5400 / 9-cell

Orderdatum: 17 - 07 - 2008
Fase 1: 17 - 07 (woensdag)
Fase 2: 18 - 07 (donderdag)
Fase 3: 19 - 07 (vrijdag)
Fase 4: 19 - 07 (gister)
Fase 5: 20 - 07 (vandaag)

Nu nog hopen dat alles goed is en alle accessoires en dergelijke erbij zitten!

[ Voor 10% gewijzigd door alex3305 op 20-07-2008 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 12:55
EvEs0r schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 21:37:
[...]

Update: Inmiddels is hij verzonden! _/-\o_
En dat op een zaterdag!

Voor de wachtende, heb vertouwen, Dell is zeker bezig!
Dat soort berichten zie je altijd als mensen zien dat hun eigen laptop verzonden is ;) .

Voorlopig sta ik al vanaf 1-7 te wachten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Je vergeet het detail dat de beste man langer wacht dan jij, namelijk vanaf 23 juni al (en ik eveneens langer, nl. 25 juni)..

En ik vind dat er best reden is tot vertrouwen, afgezien van de fout die bij meerderen is gemaakt had hij in principe wel gewoon in productie moeten gaan. Vervelend van de fout voor iedereen die er last van heeft gehad, maar vervolgens worden ze wel binnen 2 weken (meestal minder) klaar gemaakt en verzonden. De accu-productie is verbeterd als we de berichten mogen horen en dat klopt ook wel gezien mensen niet meer in fase 4 blijven hangen in afwachting van een accu.

Tuurlijk zijn er altijd problemen, maar bij een dergelijk grootschalig bedrijf kun je dat gewoon niet voorkomen (en laten we wel wezen, fouten zjin menselijk). Ik ben in ieder geval goed geholpen via de mail en telefoon en heb in mijn geval een klantenservice meegemaakt die het goed heeft opgelost voor mij. Bovendien waren ze beide vriendelijk en de telefoniste heeft het ook goed uitgezocht voor mij. Wat dat betreft dus gewoon geen klachten, ik vind dat ze het goed hebben opgelost (beter had denk ik niet gekund, ook hun macht is beperkt..)

Dus, ik ben van mening dat er wel degelijk reden is tot blijdschap voor mensen, gezien de huidige berichten lijkt het gewoon weer op gang te komen (wellicht door de studio serie)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht anders nog steeds op die batterij, zal wel een andere zijn maar dan nog.
Ook al vanaf 23-06, ik blijf het een hoop gedoe vinden.
Het is dat ik ook goede ervaringen heb met dell maar ik kan me voorstellen dat mensen er als het op deze manier gaat nog weinig vertrouwen in hebben
Maar ik gun het jullie van harte :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2008 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Ik had het ook meer over de XPS serie, mijn fout! Ik zie dat jij een Vostro hebt en ik weet niet hoe die gaan, maar de M1330 en de M1530 lijken weer een beetje op gang te komen! Succes in ieder geval, wel rot als je in Fase 4 blijft hangen omdat hij in feite gewoon af is |:(

[ Voor 21% gewijzigd door Arjan90 op 20-07-2008 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je Sp!tF!re
Ik weet niet hoe het precies organisatorisch in elkaar zit bij Dell,
Ik begrijp wel dat als een andere leverancier niet kan leveren zij er ook weinig aan kunnen doen.
Ik heb hem niet perse nodig voor werk of studie dus ik zit niet op hete kolen.
Enige wat mij gestoord heeft is de slechte communicatie,
het zal ook voor de mensen met de vostro wel goed komen, ik zag nog iemand in dit topic die de vostro had besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Op wat voor een manier heb jij slechte communicatie dan? Ik kreeg een ruime week voor de verwachte leverdatum te horen dat het langer ging duren - dit bleek dus uiteindelijk door de fout te komen - en ik vind het niet raar dat ze het dan melden. Mensen die zeggen dat ze het pas de dag ervoor of zelfs de dag zelf horen vind ik wel slordig van Dell!

Ik heb in ieder geval van UPS te horen gekregen - ik zag het op de site - dat de geplande leverdatum morgen is! En laat ik nou net morgen nog thuis zijn en woensdag niet meer, dus daar hoop ik maar op (moet woensdag en donderdag werken en heb alleen de fiets thuis, dus om hem nou op te halen van het postkantoor :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sp!tF!re schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:37:
(moet woensdag en donderdag werken en heb alleen de fiets thuis, dus om hem nou op te halen van het postkantoor :P )
UPS levert het pakket niet af bij het postkantoor als je niet thuis bent. Ze proberen het drie keer, daarna mag je het pakket ophalen op het depot. Doe je dat dan nog niet, dan gaat het pakket retour. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:58:
[...]

UPS levert het pakket niet af bij het postkantoor als je niet thuis bent. Ze proberen het drie keer, daarna mag je het pakket ophalen op het depot. Doe je dat dan nog niet, dan gaat het pakket retour. ;)
Bedankt, mooi rot dan... Als ze inderdaad dinsdag komen: no problem, als ze woensdag en donderdag komen heb ik nog de vrijdag.. Maar dan laat ik hem wel gewoon op het werk bezorgen en dan zie ik wel hoe ik het dan regel 8)7 Hoelang heb je dan om de laptop op te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vijf dagen. :) Je kunt UPS bellen om het afleveradres te wijzigen, of doe het via internet.
U kunt ook uw leveradres wijzigen op UPS.com. Selecteer de tab Tracking en vul de 12 cijfers van uw InfoNotice-nummer in. Selecteer in het gedeelte Status van uw pakket de link naar Een andere afleveringsopties kiezen. Selecteer de optie Op een ander adres afleveren en vul de nodige gegevens is, zodat uw verzending op een alternatief adres wordt afgeleverd.
Maar als UPS zegt morgen dan komt het morgen wel hoor. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2008 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grm, gebeld voor iDeal linkje, is gestuurd, krijg ik er een error op. Meer mensen problemen met die iDeal linkjes van Dell ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, nog een erg typisch verhaal..
Zoals eerder verteld had ik mijn vorige bestelling geannuleerd, een nieuwe besteld met de 9 cell.. en wat schetst mijn verbazing: ze staan allebei gepland op levering morgen..

Kortom ik krijg morgen 2 laptops! Ik hoef er maar eentje, dus kan eens rustig bekijken welke ik nou wil.. de 9 cell of de 6 cell.. Oh oh.. hoe een bestelling een hele rare verhaallijn kan krijgen zeg. Pfff..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:21:
grm, gebeld voor iDeal linkje, is gestuurd, krijg ik er een error op. Meer mensen problemen met die iDeal linkjes van Dell ?
Ik kreeg hem niet eens... We hebben het toen handmatig overgemaakt en er zijn genoeg mensen aan het werk bij Dell: binnen een dag stond hij gekenmerkt als 'betaald'!

@Bouwe: Bedankt ;) Dan neem ik aan dat ze er morgen zijn, maar gezien ik geen vervoer heb om naar het depot te gaan.. Ach het komt allemaal wel goed, ik verzin wel wat..!

@Lady: Lekker dan, nu opeens wel dus? Nuja, de 9-cells geeft natuurlijk altijd extra accuduur als je dat wilt.. Verder moet je het lekker zelf weten :) De ander gewoon weigeren en dan komt het allemaal goed. Ik zou zelf de 9-cells doen ivm accuduur, maar dat is natuurlijk persoonlijk!

@FikkieHo: Nog een update van jouw kant of sta je nog steeds in fase 2? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Ik sta nog steeds op de kansloze vervloekte legendarische fase 2 :D

Dell = haat tegen mij
Als ze zo doorgaan dan komen ze die 26-8 wel tegemoet ja..

[ Voor 24% gewijzigd door FikkieHo op 21-07-2008 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FikkieHo schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:46:
Ik sta nog steeds op de kansloze vervloekte legendarische fase 2 :D

Dell = haat tegen mij
Als ze zo doorgaan dan komen ze die 26-8 wel tegemoet ja..
Jij hebt inderdaad ontzettend veel pech zeg, ik snap niet wat er bij jou steeds fout gaat. Je hebt toch een vrij standaard configuratie besteld lijkt me, dus ik begrijp niet waarom je in fase 2 blijft hangen. Misschien Dell maar weer eens bellen? De XPS M1530 is trouwens wel de moeite waard om op te blijven wachten, tis een prachtige laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-09 05:08
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:13:
Vijf dagen. :) Je kunt UPS bellen om het afleveradres te wijzigen, of doe het via internet.

[...]

Maar als UPS zegt morgen dan komt het morgen wel hoor. ;)
Dus ik heb dan alsnog maar 5 dagen? Mijne staat voor vrijdag gepland, maar ik ga precies vrijdag op vakantie...dus dat gaat 'm ook niet worden (tenzei ze voor 11 komen ;)).

Vriend van me en ik hebben alle 2 precies dezelfde Dell Studio besteld (ik zwart, hij blauw, voorderest gelijk). Hij heeft 'm 2 uur eerder besteld, maar mijn geld was de volgende dag binnen (postbank - postbank), zijn betaling pas na 't weekend. Nu is zijn laptop vrijdag verstuurd, en mijne staat nogsteeds in fase 2, vraag me dus af of ze vrijdag wel gaan halen...

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op wat voor een manier heb jij slechte communicatie dan? Ik kreeg een ruime week voor de verwachte leverdatum te horen dat het langer ging duren - dit bleek dus uiteindelijk door de fout te komen - en ik vind het niet raar dat ze het dan melden. Mensen die zeggen dat ze het pas de dag ervoor of zelfs de dag zelf horen vind ik wel slordig van Dell!
nuja, ik heb gewoon geen bericht gekregen, vind ik idd toch wel behoorlijk slordig!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2008 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Ik kreeg hem de dag erna :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denniskrol schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:14:
[...]

Dus ik heb dan alsnog maar 5 dagen? Mijne staat voor vrijdag gepland, maar ik ga precies vrijdag op vakantie...dus dat gaat 'm ook niet worden (tenzei ze voor 11 komen ;)).
Indien je buren hebt die je vertrouwt, afleveradres wijzigen en bij hun laten bezorgen. Of bij een familielid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in ieder geval van UPS te horen gekregen - ik zag het op de site - dat de geplande leverdatum morgen is! En laat ik nou net morgen nog thuis zijn en woensdag niet meer, dus daar hoop ik maar op (moet woensdag en donderdag werken en heb alleen de fiets thuis, dus om hem nou op te halen van het postkantoor :P )
Ik kreeg de 1e keer helemaal geen bericht, moest er achter komen via de site,
De 2e keer 2 dagen voor de leverdatum met een hele andere reden dan wat ze mij verteld hadden nadat ik gebeld had over waarom ik de 1e keer vooruitgeschoven was.
Mijn contactpersoon die had ik ook al een paar keer gemaild maar die mailt gewoon niet terug,
Verder hebben ze gewoon geen info verder, enige wat ze weten is dat die batterij niet leverbaar is maar dat ze waarschijnlijk ( maar wisten ze ook niet zeker) deze week die laptop op gingen sturen.
Ik denk wel dat je hem morgen gewoon hebt, bij een pc die ik eerder besteld had ( zonder problemen :) ) was hij er op de afgesproken leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb dan eindelijk ook goed nieuws, hij staat nu op fase 5
Ik ben helemaal blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:21:
Linkje werkte thuis wel. Ligt waarschijnlijk aan de proxy op het werk,
afijn betaald, nu dus wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ff status update, nog steeds fase 2 en krijg geen reacties op emails, bellen heb ik al gedaan maar alle verhalen heb ik nou al lang gehoord, dus ik wacht nog lekker af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 01:46:
Zo, ff status update, nog steeds fase 2 en krijg geen reacties op emails, bellen heb ik al gedaan maar alle verhalen heb ik nou al lang gehoord, dus ik wacht nog lekker af.
Ik probeer hun vandaag wel opnieuw te bellen en nu te vragen nou wat ze missen... Kan me niet voorstellen dat heel toevallig wij dan weeer zo lang moeten wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier gaat het in ieder geval wel goed..Status van uw pakket

EINDHOVEN, BEST,
NL 22/07/2008 6:26 WORDT AFGELEVERD
22/07/2008 6:26 IMPORTSCAN

HERNE-BOERNIG,
DE 22/07/2008 2:48 EXPORTSCAN
22/07/2008 0:37 AANKOMSTSCAN

FRANKFURT,
DE 21/07/2008 21:29 VERTREKSCAN

LOD,
PL 19/07/2008 15:48 HERKOMSTSCAN

PL 19/07/2008 2:38 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

In dit geval gaan beide laptops zo, zitten in hetzelfde busje. Hopen dat ze op tijd zijn en dan kiezen maar.. (wordt toch de 6 cell denk ik, dus de oorspronkelijke bestelling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
FikkieHo schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 08:00:
[...]

Ik probeer hun vandaag wel opnieuw te bellen en nu te vragen nou wat ze missen... Kan me niet voorstellen dat heel toevallig wij dan weeer zo lang moeten wachten..
En in jullie geval kan ik me dan ook voorstellen dat je geïrriteerd raakt..

Mijne staat in ieder geval in de levering vanuit Drachten: OUT FOR DELIVERY! Ik wacht met smacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sp!tF!re schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:05:
[...]

En in jullie geval kan ik me dan ook voorstellen dat je geïrriteerd raakt..

Mijne staat in ieder geval in de levering vanuit Drachten: OUT FOR DELIVERY! Ik wacht met smacht!
Ja dan zou ik ook gefrustreerd raken, dat is echt niet meer normaal. |:( Hoop dat het snel goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeh.. kijken wie er vandaag eerste is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
Mijne nu ook out for delivery vanuit Eindhoven! :)
Loopt iets voor op die van Lady M. ;)

EINDHOVEN, BEST,
NL 22/07/2008 6:03 WORDT AFGELEVERD
22/07/2008 6:03 IMPORTSCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 21/07/2008 23:48 EXPORTSCAN
21/07/2008 22:53 AANKOMSTSCAN
FRANKFURT,
DE 21/07/2008 19:58 VERTREKSCAN
LOD,
PL 19/07/2008 15:48 HERKOMSTSCAN
PL 19/07/2008 2:38 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

[ Voor 67% gewijzigd door EvEs0r op 22-07-2008 11:10 ]

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Gister stond mijne nog steeds in preproductie sinds 04-07 (niet heel lang vergeleken met sommige hier, dat weet ik) met verwachtte levertijd van 25-07. Kijk ik vandaag, is die in preproductie sinds 22-07 en verwacht op 11-08. Zo kan ik die 2 weken preproductie ook halen ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

bellen naar Dell, is waarschijnlijk een fout van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Klinkt als hetzelfde probleem, dat had ik dus ook.. Ik kreeg alleen wel een mailtje, heb je geen mailtje ontvangen hierover? Zoals Fikkie zegt (die hetzelfde probleem had), even bellen en vragen hoe dat nou zit ;)

Ik heb nog geen laptop ontvangen, wat duurt wachten toch lang :9 Maar dat kan ook nog wel even duren, Drachten is een flink stuk weg en ik heb zo het idee dat ik als laatste op de route zit.. :'( Ach die paar extra uurtjes kunnen er nu ook nog wel bij :9

[ Voor 24% gewijzigd door Arjan90 op 22-07-2008 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn studio 15 is onderweg! Spannend! Besteld op 9 juli.

ROTTERDAM,
NL 22/07/2008 5:00 WORDT AFGELEVERD
22/07/2008 5:00 IMPORTSCAN
22/07/2008 5:00 BESTEMMINGSSCAN
22/07/2008 4:57 BESTEMMINGSSCAN
22/07/2008 4:57 IMPORTSCAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Sp!tF!re schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:52:
Klinkt als hetzelfde probleem, dat had ik dus ook.. Ik kreeg alleen wel een mailtje, heb je geen mailtje ontvangen hierover? Zoals Fikkie zegt (die hetzelfde probleem had), even bellen en vragen hoe dat nou zit ;)

Ik heb nog geen laptop ontvangen, wat duurt wachten toch lang :9 Maar dat kan ook nog wel even duren, Drachten is een flink stuk weg en ik heb zo het idee dat ik als laatste op de route zit.. :'( Ach die paar extra uurtjes kunnen er nu ook nog wel bij :9
Ik heb geen mailtje gehad van Dell. Heel erg is het niet, want ik ga vrijdag voor 3 weken op vakantie, voor de 10e is er sowieso niemand thuis hier, dus als ze 'm dan wel de 11e kunnen leveren is er niks aan de hand...

edit: krijg net een mailtje dat die vertraagd is :(
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:11:
Mijn studio 15 is onderweg! Spannend! Besteld op 9 juli.

ROTTERDAM,
NL 22/07/2008 5:00 WORDT AFGELEVERD
22/07/2008 5:00 BESTEMMINGSSCAN
22/07/2008 4:57 BESTEMMINGSSCAN
22/07/2008 4:57 IMPORTSCAN
En dat vind ik dan raar, ik heb mijn studio 15 op 2 juli besteld....

[ Voor 83% gewijzigd door Dannisi op 22-07-2008 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Hoeft niet per sé raar te zijn natuurlijk, ligt gewoon aan de configuratie.. Grote kans dat die van jou anders is dan die van hem, bovendien lijkt je order te zijn vastgelopen.

Ik heb een pakketje van Dell ontvangen >:)

[ Voor 18% gewijzigd door Arjan90 op 22-07-2008 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:58
gruwelijk geweldige levertijden...

mijn xps 1530 zaterdagavond besteld, morgen al binnen.. _/-\o_

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Waardeloze helpdesk..

Uh ja meneer, uw verwachte leverdatum is 26-08.
Ja duh, dat wist ik allemaal al.
En er zijn geen problemen met de onderdelen.
Ja dat hebben wel meerdere mij vertelt. Maar waarom is hij dan nog steeds in preproductie.
Volgens mij systeem is hij in productie.
O? waarom wordt de website dan niet geupdate?
in preproductie en in producite is hetzelfde volgens mij...
Kunt u duidelijker wezen?
U notebook wordt voor of op de verwachte leverdatum geleverd, ik stuur wel een bericht van de orderstatus....
(Ik schat op IQ 2). Okay, bedankt, tot ziens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cbr600f4i schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:02:
gruwelijk geweldige levertijden...

mijn xps 1530 zaterdagavond besteld, morgen al binnen.. _/-\o_
dat is fijn, en geeft hoop.
heb 'm donderdag besteld, gister betaald (ivm ideal link), staat gescheduled voor 8-8.
dus met beetje geluk deze week al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

@cbr en @ maui === Wat zijn jullie specs? Ik wil nu verdomme weten waarom ik en syf nou in godsnaam zo lang moeten wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FikkieHo schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:17:
@cbr en @ maui === Wat zijn jullie specs? Ik wil nu verdomme weten waarom ik en syf nou in godsnaam zo lang moeten wachten..
XPSM1530 - C2D T9300 2.5GHz 4GB Memory 320GB HDD, 8600M GT
WSXGA 1680x1050
9 CELL accu
ZWART

verder standaard

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2008 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Maui: Als die datum inderdaad klopt dan zou het voor FikkieHo ook nu moeten gebeuren zo ongeveer.. Het kan toch niet anders?

De XPS is het trouwens absoluut waard om voor te wachten, wat een monster! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:58
mijn config idem als Maui
XPSM1530 - C2D T9300 2.5GHz 4GB Memory 320GB HDD, 8600M GT
WSXGA 1680x1050
9 CELL accu
ZWART

[ Voor 43% gewijzigd door cbr600f4i op 22-07-2008 14:01 ]

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FikkieHo schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:17:
Laat je niet te makkelijk afschepen door die helpdesk Fikkie, gewoon blijven bellen tot je iemand aan de lijn krijgt met een IQ > 2. Er moet gewoon weer iets goed fout zijn gegaan met jouw order, anders kan het echt niet zo lang duren want alle onderdelen lijken er gewoon te zijn op dit moment. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Ik spam ze morgen wel vol.. Ik maak anders mijn werktijd vol met telefoontjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ha. kijk net weer ff
22-7-2005 15:12 -> Fase:3. In productie :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em! Ik heb em! *Jubel*

Oh ja, en hij/zij (?) is super!!!! *jeeej*

Succes voor iedereen die nog wachtend is, het loont :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
Laptop is hier ongeveer een uurtje geleden aangekomen, super! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door EvEs0r op 22-07-2008 15:25 ]

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo weer gebeld, weer niets... iets over dat omdat mijn order geherboekt is op 14-7 dat ik weer aan het einde van rij zou staan en weer in het begin van het process bla bla iets over batterijen en populariteit van het systeem en dat mijn leveringsdatum op 11-8 staat *rolls eyes*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

... stelletje prutsers daar. Of ze doen het heel goed, of gewoon heel slecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar het nu al laat is heb ik besloten dat ik nog afwacht tot morgen en dan annuleer ik het en ga ik een macbook halen, jammer van de dell laptop maar hier ga ik niet op wachten, dan maar mindere specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 16:22:
Daar het nu al laat is heb ik besloten dat ik nog afwacht tot morgen en dan annuleer ik het en ga ik een macbook halen, jammer van de dell laptop maar hier ga ik niet op wachten, dan maar mindere specs.
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zou het 5 daagjes geven, als er dan niets is gebeurd annuleer je hem alsnog? Bij mij was het namelijk binnen 4 dagen geregeld qua in productie gaan, net de dag die ik als laatste dag had gegeven en anders zou ik een JHL90 halen (Compal).. Toen hebben ze het toch doorgezet en ik ben maar wat blij dat ze dat hebben gedaan: het is écht een top laptop!
(afgezien van het partitioneren waar ik nu ENORME ruzie mee heb, ik wil gewoon meerdere partities en dat lijkt dus niet te kunnen doordat er al een extended en 3 primaire zijn.. Heb de recovery dus weggehaald zodat ik een plekje overhoudt blijkt er een extended gebruikt te zijn: flink ant kloten dus.. Het ligt in ieder geval aan mijn onervarenheid met deze software: XP had ik PartitionMagic en dat werkte goed.. Nu maar even wennen aan Paragon..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update, ik ben nu net in productie gegaan, dus ik kan hem helaas niet meer annuleren? :S Kan iemand mij hier vertellen hoe ik wel mijn geld terug krijg en of ik idd echt 150 euro annuleringskosten kwijt ben?

Ja hoor, Uw bestelling is in productie sinds 14-7-2008, ik durf te wedden omdat ik een uur geleden belde en vroeg hoe het zit met annuleren en nu hebben ze dit gedaan zodat ik niet meer er uit kan.

Het is allemaal leuk en aardig maar straks wacht ik alsnog 3 weken op een batterij.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2008 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 16:43:
Update, ik ben nu net in productie gegaan, dus ik kan hem helaas niet meer annuleren? :S Kan iemand mij hier vertellen hoe ik wel mijn geld terug krijg en of ik idd echt 150 euro annuleringskosten kwijt ben?

Ja hoor, Uw bestelling is in productie sinds 14-7-2008, ik durf te wedden omdat ik een uur geleden belde en vroeg hoe het zit met annuleren en nu hebben ze dit gedaan zodat ik niet meer er uit kan.

Het is allemaal leuk en aardig maar straks wacht ik alsnog 3 weken op een batterij.
Rustig maar, begin volgende week zullen ze 'm wel afleveren. Je roept al weken dat je wil gaan annuleren maar doet het toch nooit, dus blijf nu nog even wachten en dan komt alles goed. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Batterijen zijn er wel weer volgens mij dus ik denk dat je morgen op fase 5 staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FikkieHo schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:06:
Waardeloze helpdesk..

Uh ja meneer, uw verwachte leverdatum is 26-08.
Ja duh, dat wist ik allemaal al.
En er zijn geen problemen met de onderdelen.
Ja dat hebben wel meerdere mij vertelt. Maar waarom is hij dan nog steeds in preproductie.
Volgens mij systeem is hij in productie.
O? waarom wordt de website dan niet geupdate?
in preproductie en in producite is hetzelfde volgens mij...
Kunt u duidelijker wezen?
U notebook wordt voor of op de verwachte leverdatum geleverd, ik stuur wel een bericht van de orderstatus....
(Ik schat op IQ 2). Okay, bedankt, tot ziens
nuja ik kreeg precies hetzelfde, maar dan als antwoord op mijn mail.
Zo weer gebeld, weer niets... iets over dat omdat mijn order geherboekt is op 14-7 dat ik weer aan het einde van rij zou staan en weer in het begin van het process bla bla iets over batterijen en populariteit van het systeem en dat mijn leveringsdatum op 11-8 staat *rolls eyes*.
Als dit waar is, is het ronduit schandalig. Men beloofd mij van mijn laptop zo snel mogelijk te leveren en verontschuldigen zich voor de fout, en dan gaat ie gewoon onderaan de hoop |:(

Nuja, eigenlijk heb ik na al die heisa al helemaal geen zin meer in mijn m1330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tip voor de mensen die vastzitten in fase 2, bellen en informeren naar annulerings mogelijkheden, hoe lang het duurt voor je geld terug is op je rekening etc. daarna melden dat je er over gaat nadenken en evt later wel opneemt, die van mij ging 1 uur later in productie (per 1 week geleden in productie, timetravel!), of het toeval is weet ik niet.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 18:00:
[...]
Nuja, eigenlijk heb ik na al die heisa al helemaal geen zin meer in mijn m1330
Ik snap precies wat jij bedoelt.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2008 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

nee, ik denk dat dat gespam van ons heeft geholpen. Ik heb ze om 16.30 idd weer gebeld, en dan zo lang mogelijk gespammed over hoe ontevereden ik was..

Nu ik ook in fase 3.. Hehe, eindelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het helpt wel om steeds te bellen en/of te mailen.
Bij mij heeft het ook gewerkt
Ik hoop echt dat hij snel verzonden wordt voor jullie,
het duurt allemaal veel te lang.
De mijne komt als het goed is morgen, precies binnen 30 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Ja, die 30 dagen zijn sinds vandaag al voorbij :D Had hem dus 21 juni besteld :D Ach ja, ik ben iig van de helse fase 2 af..
Maar tis maar welke helpdeskpersoon je krijgt..

Wedstrijdje Syf? :P

[ Voor 6% gewijzigd door FikkieHo op 22-07-2008 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FikkieHo schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 22:43:
Ja, die 30 dagen zijn sinds vandaag al voorbij :D Had hem dus 21 juni besteld :D Ach ja, ik ben iig van de helse fase 2 af..
Maar tis maar welke helpdeskpersoon je krijgt..

Wedstrijdje Syf? :P
Fase 4 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Hoewa, ook fase 4 :D Ik mag eigenlijk niet blij zijn, want we hebben immers veels te lang gewacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Maar je krijgt hem nu eindelijk wel! Gelukkig maar, bij mij heeft het dus bijna 30 dagen geduurd (3.5 weken).. Maar ik ben er al lekker mee aan het kutten, heb de helft al gesloopt dus dat gaat helemaal goedkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, Fase 5 :)

UPS
Scheduled Delivery: 07/24/2008

Package Progress
Location Date Local Time Description
LOD,
PL 07/22/2008 11:14 P.M. ORIGIN SCAN
PL 07/22/2008 2:33 A.M. BILLING INFORMATION RECEIVED
:9
vanavond gelijk maar ff een BlueTooth muisje halen :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2008 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Net mijn computer binnen gehad, ik had deze de 17e besteld, dus heeft nog geen week geduurd!

Overigens heb ik de standaard XPS m1530 (RED), maar wel zonder VIsta Ultimate en met 9-cell batterij.

Wat voor bluetooth muisje wil je gaan halen (oplaadbaar?) :P

[ Voor 13% gewijzigd door alex3305 op 23-07-2008 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alex3305 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:21:
Net mijn computer binnen gehad, ik had deze de 17e besteld, dus heeft nog geen week geduurd!

Overigens heb ik de standaard XPS m1530 (RED), maar wel zonder VIsta Ultimate en met 9-cell batterij.

Wat voor bluetooth muisje wil je gaan halen (oplaadbaar?) :P
Deze
V470 Cordless Laser Mouse for Bluetooth

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/515/jpg/4431.1.0.jpg

of

Microsoft Bluetooth Notebook Mouse 5000

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/images/mk_productdetails_bnm5k.jpg
oplaadbaar maakt me niet zoveel uit, stop er wel oplaadbare batterijen in dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 16:16

MaDDoG

De brakste schakel

Oeh, ik had weinig hoop na alle berichten hier Maar tot nu toe lijkt het voorspoedig te gaan.

Afgelopen vrijdag een Dell XPS 1530 besteld (midnight blue), zaterdag geld overgemaakt. Dinsdag is de order in behandeling genomen en kwam hij op fase 2. Vandaag staat hij al op fase 4.

Of kan hij ook nog in fase 4 een tijd op blijven hangen? Lijkt me niet toch. Mijn verwachte leverdatum is wel nog 10 augustus. Als ze nog 9 dagen willen gaan doen over het inpakken dan mogen ze wel een hele mooie strik erop maken.

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:30:
[...]

oplaadbaar maakt me niet zoveel uit, stop er wel oplaadbare batterijen in dan.
Ik zou voor die Logitech gaan, die Microsoft muis ziet er niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

MaDDoG schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:02:
Oeh, ik had weinig hoop na alle berichten hier Maar tot nu toe lijkt het voorspoedig te gaan.

Afgelopen vrijdag een Dell XPS 1530 besteld (midnight blue), zaterdag geld overgemaakt. Dinsdag is de order in behandeling genomen en kwam hij op fase 2. Vandaag staat hij al op fase 4.

Of kan hij ook nog in fase 4 een tijd op blijven hangen? Lijkt me niet toch. Mijn verwachte leverdatum is wel nog 10 augustus. Als ze nog 9 dagen willen gaan doen over het inpakken dan mogen ze wel een hele mooie strik erop maken.
Enige reden dat hij op fase 4 blijft hangen is accuprobleem. Echter is ie nu opgelost.. Dus.. Of je hebt een accersoires erbij gekocht die niet te leveren valt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:04:
[...]

Ik zou voor die Logitech gaan, die Microsoft muis ziet er niet uit...
idd, en voor het oplaadbare, deze:

GP PowerBank M530
Afbeeldingslocatie: http://www.gppowerbank.nl/cmdata/images/PB_M530_-_3D.jpg

maar goed heeft niks met levertijden te maken, kan beter ff in Bluetooth muizen topic verdergaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 12:55
FikkieHo schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:34:
[...]

Enige reden dat hij op fase 4 blijft hangen is accuprobleem. Echter is ie nu opgelost.. Dus.. Of je hebt een accersoires erbij gekocht die niet te leveren valt..
Ik zit toch al een ruime week op de accu te wachten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

XBOXCenturion schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:30:
[...]

oww..... hoe kunnen dan anderen maar 4 dagen wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

XBOXCenturion schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:30:
[...]
Ah, de accu zit niet bij fase 2. Dat dacht ik even. Fase 4 is niet alleen in de doos stoppen.
Dan zal ik nog niet te blij worden en even rustig afwachten.

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvd
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-12-2024
hoe zit dat nou eigenlijk met die iDeal link? zijn er mensen die daar gebruik van hebben gemaakt? en hebben die de link dan ook binnen een werkdag binnen gekregen? eigenlijk belachelijk dat je een dag op die link moet wachten, moet veel sneller kunnen volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p.w.vandijk schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:43:
hoe zit dat nou eigenlijk met die iDeal link? zijn er mensen die daar gebruik van hebben gemaakt? en hebben die de link dan ook binnen een werkdag binnen gekregen? eigenlijk belachelijk dat je een dag op die link moet wachten, moet veel sneller kunnen volgens mij..
Ik kreeg 'm niet automatisch binnen, ff gebeld en werd ie gelijk gestuurd. Helpdesk kan 'm zo aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

p.w.vandijk schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:43:
Ik heb de link ook niet gekregen. Het was toch weekend dus ik heb het bedrag maar gewoon over geboekt. Snap ook niet helemala waarom je op de link zou moeten wachten ipv dat je direct kan betalen.

Oh en nog een vraag: Op de pakbon staat: "Raheen Industrial Estate, Raheen Limerick".
Dat betekend dat hij uit Ierland komt en de kans dat ik een LG panel heb kleiner is nietwaar? Toch wel weer jammer als dat zo is. Maar, ik kan altijd blijven hopen.

*kuch* XPS 1530, 1900x1080 *kuch*

[ Voor 7% gewijzigd door MaDDoG op 23-07-2008 17:59 ]

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De WUXGA scherm is toch altijd een samsung? Dacht ik in elk geval.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2008 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn M1330 is afgelopen maandag eindelijk binnengekomen.

Ik heb een bol toetsenbord dus meteen gebeld en gemeld. Krijg ik te horen dat ze geen monteur kunnen sturen om het toetsenbord te verwisselen. Er moet een nieuw nb in elkaar gezet worden en dan wordt deze opgehaald en of ik ook een foto kon mailen anders gebeurde er niets.

Zit je een maand te wachten kun je er nog meer tijd in gaan steken of ik niet al genoeg gebeld heb met die tent de afgelopen weken en nu weer die hele molen door.

Ik was zo kwaad dat ik gewoon heb opgehangen, ondanks dat dit een mooi NB is wordt dit wel mijn allerlaatste Dell.

Het is mm werk maar wel erg storend die bolling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel heel erg balen Tuno, en het kost allemaal extra tijd en werk.
Mijne is vandaag binnen gekomen alles was gelukkig goed
Ik heb via de telefoon besteld en kreeg een dag later een ideal link.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2008 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaDDoG schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:57:
[...]

Ik heb de link ook niet gekregen. Het was toch weekend dus ik heb het bedrag maar gewoon over geboekt. Snap ook niet helemala waarom je op de link zou moeten wachten ipv dat je direct kan betalen.

Oh en nog een vraag: Op de pakbon staat: "Raheen Industrial Estate, Raheen Limerick".
Dat betekend dat hij uit Ierland komt en de kans dat ik een LG panel heb kleiner is nietwaar? Toch wel weer jammer als dat zo is. Maar, ik kan altijd blijven hopen.

*kuch* XPS 1530, 1900x1080 *kuch*
Als je deze tread even doorleest vind je antwoord op al je vragen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 20:29:

Ik heb een bol toetsenbord dus meteen gebeld en gemeld. Krijg ik te horen dat ze geen monteur kunnen sturen om het toetsenbord te verwisselen. Er moet een nieuw nb in elkaar gezet worden en dan wordt deze opgehaald en of ik ook een foto kon mailen anders gebeurde er niets.
hm en een nieuwe kan denk ik nog wel wat duren. De mijne staat nu al een week in preproductie (nadat hij er eerst al eens 3 weken in stond wegens een fout). En blijkbaar past dell de prioriteitsregel niet echt consequent toe, waarmee ik bedoel dat je blijkbaar terug benede aan de stapel beland.
Nu weet ik dat natuurlijk niet als het met garantie te maken heeft, maar bij mij lijkt het er allesinds sterk op.
Nuja, ik hoop voor jou dat hij toch nog snel gemaakt kan worden.
Vind het trouwens niet kunnen dat wanneer je betaald voor thuisservice dat ze je dan zeggen dat er momenteel geen monteur vrij is. Hm dan moeten ze maar zorgen dat ze er een vrij maken hé!

Edit: lool, hij is zonet in fase 3 gegaan, en nu staat er: in productie sinds 17/07/08, wat dus absoluut niet waar is :*) maar goed, ik ga goed slapen vannacht :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2008 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 20:29:

Zit je een maand te wachten kun je er nog meer tijd in gaan steken of ik niet al genoeg gebeld heb met die tent de afgelopen weken en nu weer die hele molen door.

Ik was zo kwaad dat ik gewoon heb opgehangen, ondanks dat dit een mooi NB is wordt dit wel mijn allerlaatste Dell.

Het is mm werk maar wel erg storend die bolling.
Zou be in zo een geval wel je geld terug kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestelperiode van Studio 15 verloopt snel:

fase 1: 20 juli
fase 2: 20 juli
fase 3: 22 juli
fase 4: 23 juli
fase 5: 23 juli

Helemaal happy!
Nu UPS nog afwachten, moet lukken voor het weekend! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk in fase 5! _/-\o_ _/-\o_, 2dozen, 5kg. Zou mooi zijn als het voor het weekend binnen is maar ik denk pas maandag, gelukkig is het wacht ik niet meer op dell en nu maar hopen dat er geen bol toetsenbord is of een scherm vol met dead pixels etc. etc.

[ Voor 161% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2008 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Ik ook, gezellig weer in dezelfde bus :D Volgens mij wordt deze topic strx niet meer zo druk gepost ;)
btw, 1 doos van 4 kg maar :(

[ Voor 12% gewijzigd door FikkieHo op 24-07-2008 06:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeej, ik zit plots in fase 4, dell werkt snachts blijkbaar stevig door.
0 dozen en 0 kg, lol, maarja dit zal waarschijnlijk wel veranderen wanneer hij naar fase 5 gaat. Hopelijk haalt hij het nog voor het weekend, maar denk dat het voor maandag zal zijn.
Als ik nu niet nog een keer moet wachten natuurlijk (op een batterij ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

voor weekend lukt voor jouw dnek ik niet meer, fase 4 duurt meestal 1 dag, en dan wordt hij vandaag nog verstuurt naar UPS. Dan krijg je morgen fase 5. Dus maandag bij jouw thuis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit wordt dus nog vandaag hoop ik:
(moet naar zuidlimburg)
EINDHOVEN, BEST,
NL 07/24/2008 6:16 A.M. OUT FOR DELIVERY
07/24/2008 6:16 A.M. IMPORT SCAN
07/24/2008 6:14 A.M. DESTINATION SCAN
07/24/2008 6:14 A.M. IMPORT SCAN
07/24/2008 6:14 A.M. DESTINATION SCAN
07/24/2008 6:14 A.M. IMPORT SCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 07/24/2008 2:05 A.M. EXPORT SCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 07/23/2008 10:56 P.M. ARRIVAL SCAN
FRANKFURT,
DE 07/23/2008 8:01 P.M. DEPARTURE SCAN
LOD,
PL 07/22/2008 11:14 P.M. ORIGIN SCAN
PL 07/22/2008 2:33 A.M. BILLING INFORMATION RECEIVED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Als er staat "OUT FOR DELIVERY" dan betekent dit dat het pakket door een chaufeur mee is genomen in de afleverroute. Dan komt hij dus zeker vandaag, zelfs in Limburg :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Your package is on time with a scheduled delivery date of 07/25/2008.

Nou, ik ben tevreden.. Nu maar hopen dat er een goed scherm, geen problemen enzo op mijn lap zitten :D.

[ Voor 5% gewijzigd door FikkieHo op 24-07-2008 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FikkieHo schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:22:
Your package is on time with a scheduled delivery date of 07/25/2008.

Nou, ik ben tevreden.. Nu maar hopen dat er een goed scherm, geen problemen enzo op mijn lap zitten :D.
Bij mij ook, nog voor het weekend! :) Dan kan ik de dualboot etc al in orde maken!
Pagina: 1 ... 18 ... 105 Laatste