Dell levertijden topic

Pagina: 1 ... 17 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog te wachten...Wat voor scherm heb je, Samsung of LG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 20:15
Het is een super mooi LG scherm :)
Zit er nu trouwens achter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:41
@Fikkie: Doe ik, als ze moeilijk doen krijgen ze nog wat extra peper, volgens mij zijn er genoeg andere aanbieders die laptops verkopen of niet? ;) *hint* Hoe dan ook, ik krijg vanmiddag hopelijk mijn nummer en dan ga ik kijken wat hij doet, ik heb dus een:

XPS M1530 (Black) / T8300 / 4GB / 8600M GT / 1680x1050 / 250GB (7200RPM) / 9-cells

En dan nog een tas e.d. maar dat hoort niet bij het productieproces (komt pas bij fase 4 denk ik). Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn fases :)

EDIT: En een 9-cell, toegevoegd aan het lijstje

[ Voor 6% gewijzigd door Arjan90 op 15-07-2008 14:38 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

6cell of 9 cell? Ik heb " Blauw, T9300, 4gb, 8600, 1680, 250 7200, 6cell en een muis :D"

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, mijn moeder heeft dell gebeld. Ik had de laptop voor begin augustus nodig en dell zei dat ze dat niet haalden. Dus nu heeft dell de bestelling geannuleerd en krijg ik binnen 2 werkdagen mijn geld terug. Nu maar even een andere laptop bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is ie een uurtje geleden bezorgd, mooi op tijd. Wat een prachtige laptop is het!!! :*)

Het scherm (1680x1050, LG) is echt geweldig. De letters zijn zeker niet te klein. Alleen jammer dat Dell er al allerlei troep op heeft geinstalleerd, maar die kan ik er natuurlijk vanaf gooien. Alle accessoires zitten er ook bij, de sleeve past bij mij prima (9 cell batterij). Wordt wel best warm linksbeneden (niet gloeiend heet ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is ie deze middag aangekomen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heiders
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-06 06:54
Voor degenen met een nieuwe laptop met LG scherm, komt jullie laptop uit Polen of Ierland? Ben benieuwd of daar nog verschil in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heiders schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:57:
Voor degenen met een nieuwe laptop met LG scherm, komt jullie laptop uit Polen of Ierland? Ben benieuwd of daar nog verschil in zit.
Komt uit Polen, maar volgens mij komen daar nu alle M1530 voor NL vandaan.

Ik was net even bij mijn overbuurjongen die gisteren zijn XPS 1530 heeft gekregen. Hij heeft een Samsung scherm (ook uit Polen), een 1680x1050. Ik zie bij hem echter totaal geen graining en ook geen backlight bleeding. Scherm is zeer vergelijkbaar met mijn LG. Lijkt er dus op dat Samsung het graining probleem inderdaad heeft opgelost (zoals een vriend van me bij Dell USA al zei). _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vanmiddag ook ontvangen!! :*)

Ziet er mooi uit en ik heb ook een LG scherm... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-02-2021
ik was niet thuis, ups zal morgen weer komen morgen, dan ben ik weer thuis dus dan zie ik het wel. Iemand met een nieuwe 1440-900?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:53
Hier is hij vanmiddag ook aangekomen. :)
Helaas was er niemand thuis, dus ik zal nog 2 dagen moeten wachten tot ik wel thuis ben.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Ik zag overigens nergens iets liggen dat ze zijn geweest. Zal me niet verbazen als ze morgen voor het eerst komen. Blijft toch apart. Ik vanmorgen bellen dat ik vandaag niet thuis zou zijn, was niks aan te doen. Rijdt dus zo;n joker helemaal hierheen terwijl ik al weet dat ik er niet ben. Zal iemand betalen en indirect zijn wij klanten dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:14

DMN

gpXtreme schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 07:38:
Bij mij is het ook snel gegaan:

6/7 bestelling + betaling
8/7 bevestiging ontvangst betaling + orderbevestiging + fase 2
9/7 fase 3
10/7 fase 4
11/7 fase 5, verzending :)
12/7 mogelijke levering (wordt nog geupdate)

1720/t5750/3GB/8600M GT/320GB/standaard cover/6cell accu/1440*900 truelife/ (dus eigenlijk het standaard systeem van E769)

Dus @ achillias die dezelfde specs besteld heeft; wat ze je aan de telefoon vertelden over wachten op accus's lijkt niet helemaal te kloppen. Waarschijnlijk wordt die van jou ook vandaag wel verzonden.
Na een mislukte afleverpoging gisteren is de laptop dus vandaag bezorgd. Eerste indruk is prima. Wel handig dat je aan UPS een alternatief bezorgadres kan opgeven (buren in mijn geval). Anders had ik het pakketje op moeten halen in utrecht (30km).

Freude am Fahren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:09
gpXtreme schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:51:

Na een mislukte afleverpoging gisteren is de laptop dus vandaag bezorgd. Eerste indruk is prima. Wel handig dat je aan UPS een alternatief bezorgadres kan opgeven (buren in mijn geval). Anders had ik het pakketje op moeten halen in utrecht (30km).
Welk scherm heb je? LG of AUO of ....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht al sinds eind juni op een M1330 T9300/LED

Krijg steeds maar te horen dat de 6 cell batterij niet op voorraad is en ze hebben geen idee wanneer ze hem krijgen.

Zijn er nog meer mensen die op hun M1330 zitten te wachten?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 20:22 . Reden: tikfoutje :-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 17:06:
[...]

Komt uit Polen, maar volgens mij komen daar nu alle M1530 voor NL vandaan.
Die van mij komt uit Ierland.

Overigens heb ik nog steeds dezelfde bestelstatus als vrijdag, terwijl hij morgen geleverd zou moeten worden. Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 20:17:
[...]

Die van mij komt uit Ierland.

Overigens heb ik nog steeds dezelfde bestelstatus als vrijdag, terwijl hij morgen geleverd zou moeten worden. Ik ben benieuwd...
Hoofdkantoor van Dell zit in Ierland, daarom staat dat op de pakbon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:01:
[...]

De laptop wordt of in Ierland of in Polen gemaakt. Dus dat heeft dan niks te maken of in Ierland het hoofdkantoor staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren m'n derde M1530 ontvangen. En eindelijk, na de eerste 2 ivm de grainy samsungschermen te hebben teruggestuurd, nu een LG-scherm (LPLDF00). En....ja, deze is heel veel helderder en zoveel rustiger voor je ogen. Geen spijt de eerste 2 niet geaccepteerd te hebben. Het toetsenbord is niet bol en de HD (5400) is stil. Hij komt uit Polen. Accepteer geen samsungschermen zolang er ook nog de betere LG's worden geleverd voor hetzelfde geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:01:
[...]

Ah, dus ze verzinnen zomaar een route voor die traceresultaten, logisch. Als op de trace-resultaten staat dat 'ie in ierland is opgehaald betekent dat dus eigenlijk dat hij in Polen is opgehaald? Als er straks staat dat hij het Kanaal over is, dan betekent dat zeker eigenlijk dat hij de Rijn over is gestoken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 23:23:
[...]

Ah, dus ze verzinnen zomaar een route voor die traceresultaten, logisch. Als op de trace-resultaten staat dat 'ie in ierland is opgehaald betekent dat dus eigenlijk dat hij in Polen is opgehaald? Als er straks staat dat hij het Kanaal over is, dan betekent dat zeker eigenlijk dat hij de Rijn over is gestoken?
Aangezien het zo lang duurt voordat je hem krijgt zou het best weleens kunnen dat ie een wereldreis aan het maken is :+

Feit is dat vrijwel alle M1530 die nu afgeleverd worden uit Polen komen, die van jou kan best de uitzondering zijn die die regel bevestigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:51:
Gisteren m'n derde M1530 ontvangen. En eindelijk, na de eerste 2 ivm de grainy samsungschermen te hebben teruggestuurd, nu een LG-scherm (LPLDF00). En....ja, deze is heel veel helderder en zoveel rustiger voor je ogen. Geen spijt de eerste 2 niet geaccepteerd te hebben. Het toetsenbord is niet bol en de HD (5400) is stil. Hij komt uit Polen. Accepteer geen samsungschermen zolang er ook nog de betere LG's worden geleverd voor hetzelfde geld.
de samsung schermen zijn nu verbeterd volgens de anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfenstein
  • Laatst online: 07:21
Een update van mijn bestelling
(M1530 / T8100 / 250GB 5400rpm / 4GB / 1440x900 / 9 cell)

Besteld/ betaald: 9-7
Fase 2 Prepoductie: 11-7
Fase 3 Productie: 15-7
Fase 4 Levering voorbereiden: 15-7
Fase 5 Verzonden: 15-7

Dus nu afwachten wanneer UPS voor de deur staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:03

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 20:12:
Ik wacht al sinds eind juni op een M1330 T9300/LED

Krijg steeds maar te horen dat de 6 cell batterij niet op voorraad is en ze hebben geen idee wanneer ze hem krijgen.

Zijn er nog meer mensen die op hun M1330 zitten te wachten?
Ik heb twee M1330 besteld en bij mij verloopt het als volgt:

Orderdatum: 8-7-2008
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 30-7-2008
Werkelijke verzenddatum: 15-7-2008
Naam transporteur: UPS

Dit met T8100 processor, LED display en gratis upgrade naar 9 cells Accu.

Edit: Bericht van UPS gehad, zij leveren morgen de beide laptopjes af. :D

[ Voor 11% gewijzigd door _Dune_ op 16-07-2008 11:35 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 00:31:
[...]

Aangezien het zo lang duurt voordat je hem krijgt zou het best weleens kunnen dat ie een wereldreis aan het maken is :+
Daar zeg je wel wat. :P

Ik snap wat je bedoelt met die pakbon, daar staat inderdaad gewoon het correspondentieadres (of weet ik veel) onder het Dell logo, en dat zegt natuurlijk niets. Maar ik bedoelde echt de track & trace gegevens, en daarop stond dat 'ie uit Limerick kwam, en is vanochtend in Rotterdam aangekomen. Niet via Warschau en Berlijn, overigens, gewoon rechtstreeks het Kanaal over. ;)

Ben benieuwd, vanmiddag komt 'ie blijkbaar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na even getest te hebben viel mij op dat de DVD drive niet werkt :'( ..
Zo snel ik er een dvd in doe is de drive in zijn geheel weg en komt pas weer terug als ik hem via apparaatbeheer opnieuw laat herkennen.

Heb hier meteen een melding van gemaakt bij dell...

Maar voor de rest is het een supermooi ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update!!
Vandaag werd ik teruggebeld door de agent die mij in eerste instantie mijn laptop verkocht heeft. Ten einde raad heb ik hem namelijk een mail gestuurd omdat ik zo'n gevoel had dat die bestelling van mij gewoon enorm vastliep, maar niemand wilde helpen.

Hij zag ook niet zoveel meer in het 6-cell batterij verhaal, aangezien ik al sinds 23 juni wacht. Ook hij vond het nu een veel te lange wachttijd worden. Hij vermoedde zelfs dat als ik nu niets doe dat ik wellicht de 25e weer een mailtje ga krijgen en het weer verlengd zal worden. Dus zijn voorstel was order annuleren en nieuwe bestellen. Ditmaal toch met een 9-cell. (Als me dat echt niet bevalt kan ik altijd nog een 6 cell bijhalen). Er zou vaart achter gezet worden.

Dus ik ben benieuwd. Petje af wel voor deze agent, eindelijk iemand die begrijpt dat ik niet achterlijk ben en de tijd neemt om het uit te zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:05:
Update!!
Vandaag werd ik teruggebeld door de agent die mij in eerste instantie mijn laptop verkocht heeft. Ten einde raad heb ik hem namelijk een mail gestuurd omdat ik zo'n gevoel had dat die bestelling van mij gewoon enorm vastliep, maar niemand wilde helpen.

Hij zag ook niet zoveel meer in het 6-cell batterij verhaal, aangezien ik al sinds 23 juni wacht. Ook hij vond het nu een veel te lange wachttijd worden. Hij vermoedde zelfs dat als ik nu niets doe dat ik wellicht de 25e weer een mailtje ga krijgen en het weer verlengd zal worden. Dus zijn voorstel was order annuleren en nieuwe bestellen. Ditmaal toch met een 9-cell. (Als me dat echt niet bevalt kan ik altijd nog een 6 cell bijhalen). Er zou vaart achter gezet worden.

Dus ik ben benieuwd. Petje af wel voor deze agent, eindelijk iemand die begrijpt dat ik niet achterlijk ben en de tijd neemt om het uit te zoeken!
Ik heb sinds 24-06 een 1330 in bestelling staan en ook meerdere malen bij de agents aangegeven of ze hem niet met een 9 cell kunnen versturen maar dat weigeren ze.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 11:20 . Reden: tikfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:17:
[...]

Ik heb sinds 24-06 een 1330 in bestelling staan en ook meerdere malen bij de agents aangegeven of ze hem niet met een 9 cell kunnen versturen maar dat weigeren ze.
Heb je gebeld naar customer service? Of contact gehad met degene bij wie je em besteld hebt?
Overigens is het niet zo dat mijn oorspronkelijke bestelling nu met een 9-cell geleverd word. De hele bestelling is geannuleerd en er is een nieuwe gemaakt. Ik begin dus van voren af aan, omdat er waarschijnlijk gewoon iets mis is gegaan in het produktieproces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:03

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:17:
[...]
De 9 Cell accu's waren toen ik twee XPS1330's bestelde 8-7 als gratis upgrade te selecteren. Vreemd dat men om een order te bespoedigen die al zolang open staat niet deze accu willen leveren?

Overigens geeft UPS aan dat mijn beide laptopjes morgen bezorgd worden.

[ Voor 7% gewijzigd door _Dune_ op 16-07-2008 11:56 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Dune_ schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:38:
[...]

De 9 Cell accu's waren toen ik twee M1330's bestelde 8-7 als gratis upgrade te selecteren. Vreemd dat men om een order te bespoedigen die al zolang open staat niet deze accu willen leveren?

Overigens geeft UPS aan dat mijn beide laptopjes morgen bezorgt worden.
Een order kan niet zomaar bespoedigd worden als ie al in het produktieproces zit. Een order kan wel geannuleerd en opnieuw besteld worden (in sommige/alle/enkele?? gevallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Bij de meeste zoals mij en spitfire worden ze als origineel herboekt. Wij konden niks veranderen aan onze order. Er wordt wel zogenaamd spoed achter gezet.. Niet dat de productie mensen dat weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer gebeld met verkoop en met customer service en ze weigeren om de order te cancellen en opnieuw in te boeken met een 9 cell.

Volgens verkoop is de order te ver in het proces en kan deze niet gecancelled worden.

Bij Customer Service willen ze de order wel cancellen en opnieuw boeken als ik de meerprijs van de 9 cell betaal ondanks dat deze al 3 weken tegen 0,00 meerprijs op de website staat.

Ik wil het liefst geen 9 cell maar als dit de enigste mogelijkheid is om het NB voor mijn vakantie te krijgen dan moet het maar.

Ik geef het op, je klant 3 weken laten wachten, niet weten wanneer ze de order uit kunnen leveren en je klant vervolgens ook nog om een bijbetaling vragen voor de 9 cell.

Ik vind dit echt onbegrijpelijk zelfs zo dat ik niet eens gevraagd heb wat de meerprijs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Mijn laptop (1440) is binnengekomen en het scherm is grijs, het beeld komt niet eens in de buurt van wit. Ik heb hem naast mijn zoveel jaar oude laptop gezet en het verschil is enorm. Het is voor mij ook niet mogelijk te achterhalen wie de fabrikant is van het scherm, daar staat standaardscherm. Heel vreemd. Ga nog een dag rommelen en anders stuur ik het terug, echt onacceptabel dit beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:05:
Net weer gebeld met verkoop en met customer service en ze weigeren om de order te cancellen en opnieuw in te boeken met een 9 cell.

Volgens verkoop is de order te ver in het proces en kan deze niet gecancelled worden.

Bij Customer Service willen ze de order wel cancellen en opnieuw boeken als ik de meerprijs van de 9 cell betaal ondanks dat deze al 3 weken tegen 0,00 meerprijs op de website staat.

Ik wil het liefst geen 9 cell maar als dit de enigste mogelijkheid is om het NB voor mijn vakantie te krijgen dan moet het maar.

Ik geef het op, je klant 3 weken laten wachten, niet weten wanneer ze de order uit kunnen leveren en je klant vervolgens ook nog om een bijbetaling vragen voor de 9 cell.

Ik vind dit echt onbegrijpelijk zelfs zo dat ik niet eens gevraagd heb wat de meerprijs is.
Gut, wat een ellendig verhaal.. Blijkbaar kan je ook enorm pech hebben..
In welke fase sta je eigenlijk? Misschien als je wachttijd toch langer is dat ze het doen. Overigens kan je wettelijk na een wachttijd van een maand kosteloos annuleren (zie voorwaarden del) en dan staat het je vrij een nieuwe te bestellen, met gratis 9 cell.. Ja toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DavidR schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:19:
Mijn laptop (1440) is binnengekomen en het scherm is grijs, het beeld komt niet eens in de buurt van wit. Ik heb hem naast mijn zoveel jaar oude laptop gezet en het verschil is enorm. Het is voor mij ook niet mogelijk te achterhalen wie de fabrikant is van het scherm, daar staat standaardscherm. Heel vreemd. Ga nog een dag rommelen en anders stuur ik het terug, echt onacceptabel dit beeld.
Damn! Had jij niet ook al eerder zoveel pech gehad met de levertijden?
Wat is dit toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Correctie: Heb wat verder gezocht (dell kon me niet helpen met de fabrikant), is een LG. Heb in de bios wat aanpassingen gedaan en beeld is nu helder. Heb dus lopen paniekzaaien maar ben niet zo;n It-er. Had eerst problemen, bleef net als velen in fase 2 staan maar de 9e een nieuwe poging gedaan, gisteren zijn ze langsgeweest, vandaag ontvangen (was gisteren niet thuis). Dus al met al nu binnen een week besteld en binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:42:
[...]

Gut, wat een ellendig verhaal.. Blijkbaar kan je ook enorm pech hebben..
In welke fase sta je eigenlijk? Misschien als je wachttijd toch langer is dat ze het doen. Overigens kan je wettelijk na een wachttijd van een maand kosteloos annuleren (zie voorwaarden del) en dan staat het je vrij een nieuwe te bestellen, met gratis 9 cell.. Ja toch?
Ik sta al sinds 3 juli volgens de website in Fase:4. Levering wordt voorbereid maar dat klopt ook niet aangezien ik de ene keer te horen heb gekregen dat hij al klaar stond in de doos te wachten op de batterij, de andere keer kreeg ik weer te horen dat hij nog niet geproduceerd was en van de week dat hij nu op de band stond.

Heb sterk het vermoeden dat ze van al deze bestellingen die blijven hangen de status naar fase 4 hebben gezet zodat je hem niet kunt annuleren.

Ze hebben bij Dell trouwens geen flauw idee hoeveel systemen er blijven hangen dat zijn ze nu aan het achterhalen vertelden ze me gisteren en vandaag. Dit laatste is natuurlijk weer zo'n vreemd verhaal en als het waar is dan hebben ze echt een probleem.

Ik heb ze in de afgelopen weken denk ik wel 6 keer gebeld en een keer gemaild maar niemand wil of kan het oplossen en dat is echt onbegrijpelijk.

Ik ben het aardig zat vooral het feit dat na 3 weken nog niemand bij Dell kan zeggen wanneer het NB nu komt en je ook nog eens om een meerprijs vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DavidR schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:01:
Correctie: Heb wat verder gezocht (dell kon me niet helpen met de fabrikant), is een LG. Heb in de bios wat aanpassingen gedaan en beeld is nu helder. Heb dus lopen paniekzaaien maar ben niet zo;n It-er. Had eerst problemen, bleef net als velen in fase 2 staan maar de 9e een nieuwe poging gedaan, gisteren zijn ze langsgeweest, vandaag ontvangen (was gisteren niet thuis). Dus al met al nu binnen een week besteld en binnen.
Wat heb je dan ingesteld in de BIOS om het beeld goed te krijgen? :? Misschien interessant voor anderen die dit probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@TUNO: als je op een maand wachten zit mag je gewoon annuleren en als je dan een nieuw systeem in elkaar zet, kun je zelf kiezen voor de 9-cell (die dan dus 0 euro is).

Verder zou ik gewoon blijven proberen. En als je je laptop telefonisch besteld hebt: contact opnemen met agent waarbij je toen besteld hebt. (die kent je al, heeft jouw bestelling geregeld, krijgt er een bonus voor als de bestelling ook doorgaat -ook al wordt daar natuurlijk nooit over gesproken maar zo werkt dat- etc etc). Als je via internet besteld hebt weet ik het niet, dan is het misschien wat lastiger zoeken naar iemand die de moeite wil doen...

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Lady M. Ik wacht af maar als er niet snel een oplossing komt dan cancel ik hem zodra de maand voorbij is en dan koop ik nooit meer een Dell ondanks dat ik er nu 3 heb staan thuis.

Ik heb hem overigens via het web besteld met 15% korting, misschien is dat wel de reden dat hij zo lang blijft hangen 8)

Zal de voortgang (of juist niet ;) ) wel blijven posten hier.

Ik hoop dat jij hem in ieder geval wel snel krijgt.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Dit is dus echt de laatste keer dat ik bij Dell bestel :(

Annulleren van mijn order is geen probleem, maar we kunnen het geld pas terug storten op het moment dat de laptop terug komt van levering. Voor de goede orde hij staat nog steeds bij Dell te wachten op een batterij.
Dus ik MOET wachten totdat de levering is gedaan, daarna krijg ik pas me geld terug. Wanneer de levering gedaan word dat konden ze me niet vertellen.

De afschrijving hebben ze ook nog eens gedaan tegen hun eigen AV in, aangezien een betaling met CC wordt afgeschreven na verzending van de Laptop. :(

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er alternatieven waren voor de m1530 had ik die idd zeker al gekocht, zaken doen met dell is een slechte zaak, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik heb een 1440/900 resolutie op mijn Inspiron 1720 (17 inch dus) alleen twijfel ik eigenlijk over het wel of geen LG beeldscherm hebben, in mijn hardware omschrijving staat er MONITOR/LPL0000 maar aangezien het een WXGA+1440x900 panel is zou het toch LPLDF00 moeten zijn?

Wie weet er meer over?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:41:
Hmm ik heb een 1440/900 resolutie op mijn Inspiron 1720 (17 inch dus) alleen twijfel eigenlijk over het wel of geen LG beeldscherm hebben, in mijn hardware omschrijving staat er MONITOR/LPL0000 maar aangezien ik andere LPLDF00 zie posten twijfel ik dus.

Wie weet er meer over?
Ben je tevredem over het beeldscherm of niet? Zelf twijfel ik ook tussen een 1440x900 en een 1920x1200 beeldscherm voor ofwel Inspiron 1720 ofwel Studio 17. Wat vind jij van het beeldscherm dat je voor je hebt?

Edit: Het blijkt dus toch een LG scherm te zijn, echter de meeste ervaringen zijn niet bijzonder positief. Zoek maar eens via google op LPL0000.

[ Voor 10% gewijzigd door TweakersOnly op 16-07-2008 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakersOnly schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:48:
[...]
Ben je tevredem over het beeldscherm of niet? Zelf twijfel ik ook tussen een 1440x900 en een 1920x1200 beeldscherm voor ofwel Inspiron 1720 ofwel Studio 17. Wat vind jij van het beeldscherm dat je voor je hebt?
Ziet er echt goed uit, mooie kleurwaarden wit is ook echt wit en ik zie geen grainy of iets dergelijks over het beeldscherm zitten.

Wel is die inkijkhoek voor mij gevoel iets te beperkt, je moet er echt recht voor zitten om alles in de juiste kleuren waar te nemen.

Is deze nu wel of niet LG ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:52:
[...]
Maar wil gewoon weten of dit van LG is ja of de nee.
Zie mijn edit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 16:56
Veel overeenkomstige verhalen hier.

Ik was wachten uiteindelijk beu en daarbij komt dat ik over een klein weekje op vakantie ben en dan de laptop toch niet kan ontvangen. Same story: Nee, we kunnen de bestelling nu niet annuleren want hij is al te ver in het proces. Eerst moet het pakket verstuurd worden door UPS, dan moet ik hem weigeren en als de laptop dan terug bij de fabriek is, dan wordt actie ondernomen om mijn geld terug te storten.

Ik heb heus wel begrip voor de regels ( ook al zijn die vaak star en niet per definitie efficient/klantvriendelijk) maar iets meer actie mag ik toch verwachten. Mijn orderdatum is 11 Juni 2008, dus inmiddels al bijna 5 weken in de wacht. Misschien moet ik maar eens de voorwaarden van Dell doorlezen en kijken wat er mogelijk is om deze zaak te bespoedingen.

Pfew, moest even van mijn hart :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het rare is dat ik in google ook niemand tegen kom met een Inspiron 1720 en met een LPDF00 panel waarschijnlijk zijn die dus alleen bedoelt voor de XPS line en de LPL0000 voor de Inspirons en dan met name 17 inch?

Maar het is echt een super schermpje, mooiere beeldwaarden dan de meeste laptops die in de winkels staan.

-edit- zie het al :P

LG Philips LPLDF00 - Dell P / N: XP059 - Taille: 15,4

vandaar dat mijnes wat afwijkt met de andere LG types die hier genoemd worden ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Redinox schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:59:
Veel overeenkomstige verhalen hier.

Ik was wachten uiteindelijk beu en daarbij komt dat ik over een klein weekje op vakantie ben en dan de laptop toch niet kan ontvangen. Same story: Nee, we kunnen de bestelling nu niet annuleren want hij is al te ver in het proces. Eerst moet het pakket verstuurd worden door UPS, dan moet ik hem weigeren en als de laptop dan terug bij de fabriek is, dan wordt actie ondernomen om mijn geld terug te storten.

Ik heb heus wel begrip voor de regels ( ook al zijn die vaak star en niet per definitie efficient/klantvriendelijk) maar iets meer actie mag ik toch verwachten. Mijn orderdatum is 11 Juni 2008, dus inmiddels al bijna 5 weken in de wacht. Misschien moet ik maar eens de voorwaarden van Dell doorlezen en kijken wat er mogelijk is om deze zaak te bespoedingen.

Pfew, moest even van mijn hart :)
* LuCarD heeft het zelfde probleem.... Ik kan hem niet eens gaan weigeren aangezien hij bij receptie word afgeleverd, en die accepteren alle pakketjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 16:56
Hmm, uiteraard geen bewijs hiervoor maar ik heb zo het vermoeden dat ze hier goed over nagedacht hebben. Hoe vaak zal het niet gebeuren dat een klant uiteindelijk toch maar de bestelling aanneemt en bij zichzelf denkt: "Vooruit dan maar, het heeft dan wel (te) lang geduurd maar laat hem nu maar hier staan". Scheelt Dell weer de kosten van het retourneren + ze hoeven geen geld terug te storten.

Eens kijken of er meer mogelijk is bij het volgende scenario: deze order annuleren maar ik bestel meteen een nieuwe. Waarschijnlijk is het dan geen enkel probleem om te annuleren ondanks dat ze al zover in het productie proces zijn.

(Ik weet het, ik weet het... dit is allemaal speculatie ten top...maar toch wel enigszins geloofwaardig nietwaar? ;) )

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste weken zoveel tegenstrijdige statussen gekregen aan de telefoon met de agents dat ik er niks meer van geloof. Order op 24-06 bevestigd en ergens rond 05-07 sprong hij opeens naar de status De verzending van uw bestelling wordt voorbereid sinds 3-7-2008, niet echt real time zou je zeggen :*)

Kreeg ook bijna continu te horen dat hij niet geannuleerd kon worden omdat hij zo ver in het productieproces was. Vandaag had ik eerst verkoop aan de lijn en die zei dat ik niet kon cancelen (had niet anders verwacht van een verkoper) bij customer care kon ik wel cancelen en opnieuw laten boeken als ik de meerprijs van 9 cell betaalde.

Conclusie: 3 weken later weet niemand nog wanneer mijn M1330 gaat komen en ik ga er zo ook niet achterkomen met al die tegenstrijdige info, het is echt de tactiek van de langste adem. Je kunt je afvragen waarom bedrijven het hun klanten en zichzelf zo moeilijk maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 19:07:
Ik heb de laatste weken zoveel tegenstrijdige statussen gekregen aan de telefoon met de agents dat ik er niks meer van geloof. Order op 24-06 bevestigd en ergens rond 05-07 sprong hij opeens naar de status De verzending van uw bestelling wordt voorbereid sinds 3-7-2008, niet echt real time zou je zeggen :*)

Kreeg ook bijna continu te horen dat hij niet geannuleerd kon worden omdat hij zo ver in het productieproces was. Vandaag had ik eerst verkoop aan de lijn en die zei dat ik niet kon cancelen (had niet anders verwacht van een verkoper) bij customer care kon ik wel cancelen en opnieuw laten boeken als ik de meerprijs van 9 cell betaalde.

Conclusie: 3 weken later weet niemand nog wanneer mijn M1330 gaat komen en ik ga er zo ook niet achterkomen met al die tegenstrijdige info, het is echt de tactiek van de langste adem. Je kunt je afvragen waarom bedrijven het hun klanten en zichzelf zo moeilijk maken
nuja, heb ik ook voor, hij staat ook al 3 weken in status 2 (beter dan status 4 zoals bij jou, maar ja). Heb vrijdag gemailt en men zei mij dat er een fout was gebeurd en dat hij opnieuw moest worden geboekt. Oké ik stem in, met het gedacht dat ik mijn laptop dan een week later ofzo alsnog zou ontvangen.
Nu vandaag belt iemand van dell mij om mijn kredietkaart gegevens te vragen zodat ze mijn order opnieuw kunnen boeken. Het was niet mijn kredietkaart waarmee ik betaald heb, dus moet ik de gegevens aan de eigenaar vragen en doormailen.
Maar visa heeft toch een persoonlijke code? Deze kan ik toch moeilijk doorgeven :/ Als ik deze doorgeef kan dell zomaar op mijn kosten dingen (alé die van de eigenaar) gaan bestellen :/
Hebben nog mensen hun kredietkaart gegevens opnieuw moeten doorgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@wyst de verificatie code van 3 cijfers staat achter op de handtekeningstrip en wordt bij mijn weten alleen gebruikt bij online aankopen als extra check.

Ik zou persoonlijk die code niet aan iemand geven via de telefoon.

Ik zou ze vragen of ze de order niet klaar kunnen zetten op zo'n manier dat ik op een beveiligde pagina zelf de credit card gegevens kan invullen.

My 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippetje01
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 14:21
vandaag weer even met dell gebeld (ene jeffry ofzo) en die melde (zoals ik al eerder was tegen gekomen in dit artikel) dat ze deze week nog een shipment 6 cells verwachten. Hij melde tevens dat mijn laptop met 90% zekerheid vrijdag verstuurd zou gaan worden.
Nouja, eerst zien dan geloven maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@kippetje 01

Wacht je op een m1530 of een M1330 en sinds wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Gaap, nog steeds in Fase 2. Waarschijnlijk wordt mijne dan nog op 1 augusts geleverd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfenstein
  • Laatst online: 07:21
Wolfenstein schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 07:57:
Een update van mijn bestelling
(M1530 / T8100 / 250GB 5400rpm / 4GB / 1440x900 / 9 cell)

Besteld/ betaald: 9-7
Fase 2 Prepoductie: 11-7
Fase 3 Productie: 15-7
Fase 4 Levering voorbereiden: 15-7
Fase 5 Verzonden: 15-7

Dus nu afwachten wanneer UPS voor de deur staat :)
APELDOORN,NL
17/07/2008 9:50 AFGELEVERD
17/07/2008 5:49 WORDT AFGELEVERD
17/07/2008 5:49 IMPORTSCAN
HERNE-BOERNIG,DE
17/07/2008 1:50 EXPORTSCAN
17/07/2008 0:50 AANKOMSTSCAN
FRANKFURT,DE
16/07/2008 21:36 VERTREKSCAN
LOD,PL
15/07/2008 21:24 HERKOMSTSCAN
PL
15/07/2008 17:32 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Ik kreeg net een telefoontje van thuis dat mijn laptop is bezorgd. Zeker na alle berichten in dit topic de laatste tijd, mag ik niet klagen. Van bestellen to bezorgen in 8 dagen is niet slecht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippetje01
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:11:
@kippetje 01

Wacht je op een m1530 of een M1330 en sinds wanneer?
een inspiron 1525 sinds 4 juli (2juli besteld) staat overigens eerder in dit topic ergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

kippetje01 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:56:
[...]

een inspiron 1525 sinds 4 juli (2juli besteld) staat overigens eerder in dit topic ergens
dan valt het allemaal nog mee ;) pas 2 weken wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippetje01
FikkieHo schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:20:
[...]

dan valt het allemaal nog mee ;) pas 2 weken wachten
ook dat is te lang natuurlijk... maar inderdaad het valt relatief nog mee lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 12:55
En hier nog een slachtoffer.

De eerste besteld, vanaf 9-7 in fase 4. Geplande leverdatum was op of voor 22-7. Vandaag een mail dat de leveringsdatum is uitgesteld naar 6-8. 5 dagen voor de geplande leverdatum een vertraging aangeven, terwijl op de dellsite geen leveringsproblemen voor dit systeem stonden aangegeven (Vostro 1510) vind ik onacceptabel. Ik heb een mailtje gestuurd, het probleem blijkt nog steeds de accu te zijn (6-cells).
Vervolgens een ontevreden mail gestuurd over de hele situatie, ben benieuwd wat er terugkomt want ik vind dit echt geen doen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Ze kunnen zelf niks doen. Ze moeten gewoon wachten op de accu.. En boze mailtjes sturen heeft geen nut, maakt ze alleen maar onvriendelijker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
FikkieHo schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:28:
Ze kunnen zelf niks doen. Ze moeten gewoon wachten op de accu.. En boze mailtjes sturen heeft geen nut, maakt ze alleen maar onvriendelijker..
Feit is wel dat ze, mochten ze pas op de 6de van augustus leveren, in overtreding zijn.

Levertijd van aankopen op afstand is maximaal 30 dagen.

Daarbij komt nog dat het niet mijn probleem is dat zij hun zaken met de leveranciers niet op orde hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Centurion op 17-07-2008 14:17 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FikkieHo schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:28:
Ben ik niet met je eens en wel om het feit dat ze mij meerdere malen hebben aangegeven dat ze nog aan het uitzoeken waren hoeveel systemen er bleven hangen.

Ik weet zeker dat als je niet aan de bel trekt er zeer zeker niets gebeurt, vraag blijft natuurlijk of er wel iets gebeurt als je aan de bel trekt :)

Je moet natuurlijk wel op een nette manier aangeven dat je niet blij bent met de gang van zaken maar dat spreekt voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:36:
[...]

Ben ik niet met je eens en wel om het feit dat ze mij meerdere malen hebben aangegeven dat ze nog aan het uitzoeken waren hoeveel systemen er bleven hangen.

Ik weet zeker dat als je niet aan de bel trekt er zeer zeker niets gebeurt, vraag blijft natuurlijk of er wel iets gebeurt als je aan de bel trekt :)

Je moet natuurlijk wel op een nette manier aangeven dat je niet blij bent met de gang van zaken maar dat spreekt voor zich.
Uiteraard ben ik correct gebleven.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil jullie niet verder verontrusten maar op de Dell website staat nu dat kiezen voor de 6 cell zorgt voor een extra levertijd van 3 weken (was eerst 1 week). Misschien voor sommigen van jullie dus raadzaam om de order te annuleren en de 9 cell te kiezen. Heb zelf ook de 9 cell en ben erg zeer tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:01:
Ik wil jullie niet verder verontrusten maar op de Dell website staat nu dat kiezen voor de 6 cell zorgt voor een extra levertijd van 3 weken (was eerst 1 week). Misschien voor sommigen van jullie dus raadzaam om de order te annuleren en de 9 cell te kiezen. Heb zelf ook de 9 cell en ben erg zeer tevreden mee.
Moeten ze dat wel willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelliuz
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-09 14:24
Ik heb voor m'n XPS 1530 een status 5 sinds enkele dagen.
Ik volg mn pakje via site van UPS, en zou normaal vandaag moeten afgeleverd zijn. Hele dag is er iemand thuisgeweest en niemand gezien ! Nu zie ik op website van ups :

BRUSSELS,
BE 17/07/2008 13:10
DE ONTVANGER WAS NIET BESCHIKBAAR OM TE TEKENEN BIJ DE 1E AFLEVERPOGING. EEN 2E POGING WORDT ONDERNOMEN

Wij hebben helemaal niemand gezien !
Nu nog een vraagje, moet ik zelf thuis aanwezig zijn om handtekening te zetten? Ik veronderstel van niet maar zo leid ik het toch af uit bovenstaande tekst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jelliuz schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:16:
Ik heb voor m'n XPS 1530 een status 5 sinds enkele dagen.
Ik volg mn pakje via site van UPS, en zou normaal vandaag moeten afgeleverd zijn. Hele dag is er iemand thuisgeweest en niemand gezien ! Nu zie ik op website van ups :

BRUSSELS,
BE 17/07/2008 13:10
DE ONTVANGER WAS NIET BESCHIKBAAR OM TE TEKENEN BIJ DE 1E AFLEVERPOGING. EEN 2E POGING WORDT ONDERNOMEN

Wij hebben helemaal niemand gezien !
Nu nog een vraagje, moet ik zelf thuis aanwezig zijn om handtekening te zetten? Ik veronderstel van niet maar zo leid ik het toch af uit bovenstaande tekst...
Nee hoeft niet, je kunt ook een ander laten tekenen. Misschien zaten ze op het verkeerde adres? Anders UPS even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kippetje01 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 01:00:
vandaag weer even met dell gebeld (ene jeffry ofzo) en die melde (zoals ik al eerder was tegen gekomen in dit artikel) dat ze deze week nog een shipment 6 cells verwachten. Hij melde tevens dat mijn laptop met 90% zekerheid vrijdag verstuurd zou gaan worden.
Nouja, eerst zien dan geloven maar toch.
Dat is knap, die jeffrey kon mij niets vertellen over onderdelen die ontbraken etc, sterker nog hij deed totaal geen moeite om te zien of mijn geherboekte order (van 2 maanden geleden) nu wel in orde was.
FikkieHo schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:18:
Gaap, nog steeds in Fase 2. Waarschijnlijk wordt mijne dan nog op 1 augusts geleverd..
Ik ook FikkieHo, nieuwe orderdatum is 14-7 en ik word er onderhand moedeloos van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zowaar rond 5 uur gebeld door Dell, was in gesprek dus ze hebben mijn voicemail ingesproken.

Er zijn 6 cell batterijen binnengekomen, ze kon me niet vertellen wanneer mijn M1330 verstuurd zou worden want de orders worden op oudheid verstuurd.

Ik weet dus nog steeds niet wanneer hij komt en het is nu hopen dat er genoeg batterijen zijn binnengekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Vandaag een Dell XPS m1530 besteld. Versie is Product (RED) met als uitzondering de 9-cell batterij en Vista Home Premium ipv Ultimate. Wel al vandaag Postbank-Postbank betaald, dus het zou al binnen moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 19:25:
Ik ben zowaar rond 5 uur gebeld door Dell, was in gesprek dus ze hebben mijn voicemail ingesproken.

Er zijn 6 cell batterijen binnengekomen, ze kon me niet vertellen wanneer mijn M1330 verstuurd zou worden want de orders worden op oudheid verstuurd.

Ik weet dus nog steeds niet wanneer hij komt en het is nu hopen dat er genoeg batterijen zijn binnengekomen :)
nou fijn is dat, mijn order is door de herboeking naar voren geschoven. Dus echt eerlijk is het dan niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat op status 5 verzonden, zal begin volgende week wel arriveren.

Eindelijk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webinn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 12:44
hier eindelijk (besteld 1 juli, 6 cell Precision) fase 5 :)

Ze zijn wakker geschoten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippetje01
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 08:51:
Hij staat op status 5 verzonden, zal begin volgende week wel arriveren.

Eindelijk :*)
zelfde hier :) 17-7 verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, voor mij gaat de nieuwe bestelling nu van start. Nu: Fase 1 :)

Ik word een expert in geduld hebben..

Edit: Fase 2..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2008 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
webinn schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:14:
hier eindelijk (besteld 1 juli, 6 cell Precision) fase 5 :)

Ze zijn wakker geschoten...
Wat was je verwachte leverdatum?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Ff weer een update van mij>> Ik heb gebeld en gemaild. Kijken wat de uitslag is.

De XPS 1530 draait normaal. Alles heeft gewoon standaardlevertijden (dus een weekje of 2 max) verder is het zo dat de batterij problemen bijna zijn opgelost. Dus waarschijnlijk hebben ze weer binnenkort een grote levering van de 6cells.

btw: degene die zogenaamd spoed hebben of voorrang >> volgens meneer helpdesk is dat niet mogelijk en zal er ook geen rekening mee worden gehouden. Dus die mooie woordjes zijn maar klets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webinn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 12:44
XBOXCenturion schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:16:
[...]

Wat was je verwachte leverdatum?
Echte leverdatum is 22 juli, de verwachte leverdatum was (raar maar waar) 23 juli. Waarschijnlijk hebben ze rekening gehouden met die vertragingen, want besteld op 1 juli en in fase 4 van 7 juli, daar heeft die dus 11 dagen staan wachten op een batterij (gebeld naar Dell)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FikkieHo schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:43:
Ff weer een update van mij>> Ik heb gebeld en gemaild. Kijken wat de uitslag is.

De XPS 1530 draait normaal. Alles heeft gewoon standaardlevertijden (dus een weekje of 2 max) verder is het zo dat de batterij problemen bijna zijn opgelost. Dus waarschijnlijk hebben ze weer binnenkort een grote levering van de 6cells.

btw: degene die zogenaamd spoed hebben of voorrang >> volgens meneer helpdesk is dat niet mogelijk en zal er ook geen rekening mee worden gehouden. Dus die mooie woordjes zijn maar klets.
En volgens een andere meneer van de helpdesk kunnen er wel prioriteiten gegeven worden, maar dat kan alleen in sommige gevallen. Er mag maar een beperkt aantal mensen prioriteit gegeven worden, waarbij de helpdeskmanager toestemming moet vragen aan de teamleider. Tja.. wie heeft er nu gelijk?

Blijft toch detective werk- met al die verschillende verhalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:08:
[...]

En volgens een andere meneer van de helpdesk kunnen er wel prioriteiten gegeven worden, maar dat kan alleen in sommige gevallen. Er mag maar een beperkt aantal mensen prioriteit gegeven worden, waarbij de helpdeskmanager toestemming moet vragen aan de teamleider. Tja.. wie heeft er nu gelijk?

Blijft toch detective werk- met al die verschillende verhalen..
Die prioriteiten zijn gewoon om mensen zoet te houden en te voorkomen dat ze annuleren. Uiteindelijk hangt het gewoon van de onderdelen af, als die er zijn wordt de laptop in elkaar gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:41:
[...]

Die prioriteiten zijn gewoon om mensen zoet te houden en te voorkomen dat ze annuleren. Uiteindelijk hangt het gewoon van de onderdelen af, als die er zijn wordt de laptop in elkaar gezet.
Ja, daar had ik natuurlijk ook aan gedacht. Ik heb zelfs de opmerking gemaakt:"jaja, prioriteit.. het is een mooie zoethouder!". Hij verzekerde me echter dat het zo niet zit.

Niet dat ik er verder een discussie mee aan wil zwengelen wie de waarheid spreekt.. Ik geloof het natuurlijk liever wel, dan niet.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit topic al even en zal ook maar even mijn reaktie geven.
Ik heb mijn vostro 1510 23-6-2008 besteld en bij mij blijft hij ook hangen op de 6 cells batterij.
Ik sta al sinds 05-07-2008 in fase 4.
Zonder opgaaf van reden werd tot 2x toe mijn leveringsdatum uitgesteld, en na het bellen met Dell kwam ik erachter dat de batterijen niet leverbaar waren.
Vandaag maar weer gebeld omdat ik hier gelezen had dat ze er weer waren maar ik word er niet veel wijzer van.
Volgens hen zijn ze nog steeds niet leverbaar, ik word er niet goed van.
Ik moet nu wachten tot 12-08-2008 ik heb wel even gezegd dat ik dit niet acceptabel vind en toen was het ineens dat hij waarschijnlijk in de loop van volgende week verzonden wordt.
Heb er weinig vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:25:
Ik volg dit topic al even en zal ook maar even mijn reaktie geven.
Ik heb mijn vostro 1510 23-6-2008 besteld en bij mij blijft hij ook hangen op de 6 cells batterij.
Ik sta al sinds 05-07-2008 in fase 4.
Zonder opgaaf van reden werd tot 2x toe mijn leveringsdatum uitgesteld, en na het bellen met Dell kwam ik erachter dat de batterijen niet leverbaar waren.
Vandaag maar weer gebeld omdat ik hier gelezen had dat ze er weer waren maar ik word er niet veel wijzer van.
Volgens hen zijn ze nog steeds niet leverbaar, ik word er niet goed van.
Ik moet nu wachten tot 12-08-2008 ik heb wel even gezegd dat ik dit niet acceptabel vind en toen was het ineens dat hij waarschijnlijk in de loop van volgende week verzonden wordt.
Heb er weinig vertrouwen in.
Zou het kunnen zijn dat er verschillende 6 cells zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:59:
[...]

Zou het kunnen zijn dat er verschillende 6 cells zijn?
Ja dat klopt, de batterij van de XPS M1330 en M1530 is bijvoorbeeld niet dezelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen idee Tuno,

Het gaat bij mij om de Primary 6-cell 58W/HR LI-ION

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:24:
Ik heb geen idee Tuno,

Het gaat bij mij om de Primary 6-cell 58W/HR LI-ION
Daar heb je het al want in de M1330 is het een Primary 6-cell 56WHr Li-Ion Battery

Scheelt slechts 2WHr maar ik denk dat ie ook niet helemaal lekker past :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2008 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:36:
[...]
Ze hebben echt niets zelf uitgezocht want als je zelf niet doorgeeft dat je order blijft hangen dan blijf je dus gewoon maanden wachten op niets, ik heb zelf ook iets van 3x moeten bellen voor ze toegegeven hebben dat de order blijft hangen, misschien was dat ook gewoon een slap excuus overigens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@syf81

Das ook wat ik bedoelde, als je niets meldt dan duurt het wat langer.

Als ze wat pro-actiever zouden zijn dan zou je er een heel ander gevoel aan overhouden. Wat had het gekost om alle klanten waar de order van blijft hangen een email te sturen met uitleg en verontschuldigingen voor de vertraging? Niet veel vergeleken met wat het kost aan boze klanten, annuleringen en klanten die van plan waren te kopen en bijv. deze posts lezen.

Ik snap nog steeds niet dat bedrijven service als een noodzaak zien en niet als de onderscheidende factor die je groot maakt. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
De XPS M1530 staat sinds vandaag in fase 3 (toch nog enige vooruitgang).. Ik heb als alternatief al een laptop uitgekozen en heb ze tot vandaag gegeven om in productie te gaan (voor mezelf zeg maar), dus ze hebben 'mazzel'.

Hopelijk dat hij dus snel komt (en dat er een LG bij zit!).. Misschien komt hij volgende week wel :*) (Ik ga wel uit van 6 augustus :z dan kan het eigenlijk alleen maar meevallen)
Tot noch toe lijkt het goed afgehandeld, nu wachten op de laptop! :*)

EDIT: 'Uw bestelling is in productie sinds 15-7-2008'... Dat klopt volgens mij niet helemaal, maar goed, vol verwachting klopt mijn hart!

[ Voor 12% gewijzigd door Arjan90 op 18-07-2008 19:22 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

mazzelaar... ik was zelfs sneller dan jouw :( je hebt me ingehaald.. wat is je voorlopige leverdatum? 6 aug? De mijne nog steeds 26-08.. wel belachelijk lang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Misschien door je cover blauwe behuizing? Verder hebben we een praktisch gelijk systeem (ik heb alleen een T8300 en jij een T9300 maar verder hebben we hetzelfde, en je hebt een muis maar die komt
pas bij fase 4 toch?), dus ik denk dat jij binnenkort ook wel doorgaat! Nu maar hopen dat ik niet nog op de accu en/of meer spullen moet wachten :)

[ Voor 3% gewijzigd door Arjan90 op 18-07-2008 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En jawel, na annulering van mijn oude bestelling (besteld op 23 juni en bleef hangen in fase 4) ziet het er nu als volgt uit:

Fase 1: 16-07-08
Fase 2: 18-07-08
Fase 3: 18-07-08

Het gaat in ieder geval nu nog goed.. Het wordt pas echt spannend als deze ook in fase 4 gaat komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:56:
[...]

Daar heb je het al want in de M1330 is het een Primary 6-cell 56WHr Li-Ion Battery

Scheelt slechts 2WHr maar ik denk dat ie ook niet helemaal lekker past :)
Dan zijn de baterijen inderdaad gewoon op, maar dan nog vind ik het niet erg klantvriendelijk om mensen niet op de hoogte te stellen als iets niet leverbaar is.
Op mailtjes naar mijn contactpersoon wordt gewoon ook niet gereageerd.
Ik heb al gevraagd of ze de batterij dan niet later kunnen sturen maar dat doen ze niet.
Ik wacht het af en bel ze ondertussen gewoon steeds op om te vragen hoe het er voor staat, misschien helpt het.
Ik wilde een reserve batterij bestellen maar ik wacht maar tot ik mijn laptop binnen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
En ik zit in Fase 4, nu afwachten hoe snel dat gaat! :9 Er lijkt nu in ieder geval schot in de zaak te zitten..!

Sorry FikkieHo O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff, nu is mijn bestelling al voor de 2de keer met 3 weken uitgesteld :s
Mijn verwachte leverdatum voor mijn M1330 staat nu op 21 augustus, heb hem overigens besteld op 25 juni.
Maar ik had onlangs gemailt en bleek ook bij mij een fout in te zitten, nu was de leverdatum al eens verschoven naar 1 augustus, maar na de herboeking is de leverdatum van de "nieuwe" order 21 augustus.
Is dit bij nog mensen zo dat wanneer er een fout optreed en men herboekt je order, dat de leverdatum dan echt wel ver achteruit geschoven wordt?

In het slechtste geval moet ik dus 2 maanden wachten op mijn order :s ik vind dit toch allemaal wat overdreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Voor mij vergelijkbaar verhaal ergens rond 7 juli werd mijn status aangepast naar 1 augustus, na contact met Dell bleek dat mijn order fout was gegaan en hij zou herboekt worden, dit is uiteindelijk op 15 juli gebeurd en op 18 juli ging hij 'in productie', vervolgens is hij op 19 juli overgesprongen naar 'Klaarmaken voor verzending'.. Het kan dus gewoon daarna heel snel gaan :) Ik werd overigens op een datum van 6 augustus gezet (verwacht) na herboeking, als ik dit zo zie kan dat wel eens sneller gaan ;)

EDIT: Eveneens op 25 juni besteld overigens ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Arjan90 op 19-07-2008 10:44 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 105 Laatste