Dell levertijden topic

Pagina: 1 ... 16 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Das mooi, eindelijk eens positief bericht na 10 pagina's problemen :D

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-02-2021
IK heb nu inmiddels een trackingnummer, weliswaar slechts de info ontvangen door UPS, dus nog niet de package zelf maar er zit schot in (besteld en betaald 9-7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Wordt morgen bezorgd lees ik. Toch rap na bestelling op 9-7. UPS info klopt meestal wel, heb nog nooit een dag voor niks zitten wachten al zijn de meningen daarover verdeeld heb ik vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
De mijne zit helaas nog steeds in Duitsland terwijl hij vandaag afgeleverd zou moeten worden... Had verwacht dat hij vanmorgen vroeg in Nederland aan zou komen, dus of de track & trace is niet biujgewerkt of de laptop komt vandaag niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DavidR schreef op maandag 14 juli 2008 @ 08:53:
IK heb nu inmiddels een trackingnummer, weliswaar slechts de info ontvangen door UPS, dus nog niet de package zelf maar er zit schot in (besteld en betaald 9-7).
Same here, denk dat we vandaag dezelfde UPS vrachtwagen ingaan. Bij mij staat er nu ook dat ie morgen bezorgd zal worden, dat zou erg snel zijn! Zit die van jou ook nog in Polen?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2008 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
ik222 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 09:15:
De mijne zit helaas nog steeds in Duitsland terwijl hij vandaag afgeleverd zou moeten worden... Had verwacht dat hij vanmorgen vroeg in Nederland aan zou komen, dus of de track & trace is niet biujgewerkt of de laptop komt vandaag niet meer...
Kan erg snel gaan. Maar heb je geen richtdatum gekregen bij UPS. Dat is meestal de datum waarop ze ook wel komen. Misschien is het niet bijgewerkt maar lijkt me sterk als ze dat niet een dag van tevoren hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
DavidR schreef op maandag 14 juli 2008 @ 09:20:
[...]

Kan erg snel gaan. Maar heb je geen richtdatum gekregen bij UPS. Dat is meestal de datum waarop ze ook wel komen. Misschien is het niet bijgewerkt maar lijkt me sterk als ze dat niet een dag van tevoren hebben gedaan.
Afleverdatum is vandaag tussen 9.00 en 17.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
ik222 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 09:22:
[...]

Afleverdatum is vandaag tussen 9.00 en 17.00
Dan ga ik er vanuit dat UPS de site nog moet bijwerken. Zul je zien dat hij straks ineens is aangekomen in NL. Al vind ik het allemaal kort dag. Je moet maar thuis kunnen zijn. Zo lukt het mij niet morgen er te zijn, dan maar woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DavidR schreef op maandag 14 juli 2008 @ 09:24:
[...]

Dan ga ik er vanuit dat UPS de site nog moet bijwerken. Zul je zien dat hij straks ineens is aangekomen in NL. Al vind ik het allemaal kort dag. Je moet maar thuis kunnen zijn. Zo lukt het mij niet morgen er te zijn, dan maar woensdag.
Zit die van jou nu ook nog in Polen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:46

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

ik222 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 09:15:
Bij mij was vanochtend de status wel aangepast, het is nu:
EINDHOVEN, BEST,NL 14/07/2008 6:04 WORDT AFGELEVERD
Dus dat klinkt goed :9

[ Voor 34% gewijzigd door Koetjeboe op 14-07-2008 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Wordt afgeleverd betekent deze dag bezorgen als ik me niet vergis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ie morgen komt dan neem ik mooi vrij! Weet nog niet of ik Vista 32-bit erop laat staan, beetje zonde van die 4GB intern geheugen. Maar van de andere kant, als alles goed draait, waarom wijzigen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegd weet ik het ook niet meer.
Inmiddels al vanaf 23 juni bezig en hij blijft maar hangen op Fase 4. Ik krijg ook steeds te horen dat dat enkel aan de 6 cell batterij ligt.

Na alle annuleringen van laptops en nieuwe bestellingen in dit topic vroeg ik me af: zijn er nog anderen die rond die tijd besteld hebben en nog steeds wachtende zijn? (met 6 cell-batterij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Koetjeboe schreef op maandag 14 juli 2008 @ 09:43:
[...]

Bij mij was vanochtend de status wel aangepast, het is nu:

[...]

Dus dat klinkt goed :9
Mijn status is nog steeds niet veranderd helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:55:
Inmiddels al vanaf 23 juni bezig en hij blijft maar hangen op Fase 4. Ik krijg ook steeds te horen dat dat enkel aan de 6 cell batterij ligt.

Na alle annuleringen van laptops en nieuwe bestellingen in dit topic vroeg ik me af: zijn er nog anderen die rond die tijd besteld hebben en nog steeds wachtende zijn? (met 6 cell-batterij)
Ik.

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:41
Wel vervelend hoor, dat er vrij veel mensen blijven hangen in een fase. Ik krijg straks een nieuwe factuur etc. en het blijkt niet mogelijk om mijn laptop op de eerst gegeven leverdatum te leveren (niet dat ik ervan uit was gegaan dat ze vandaag opnieuw konden inboeken en morgen konden leveren, maar het was te proberen) en ik ga er dan ook van uit dat ik deze week mijn laptop mag ontvangen, zo niet moet hij toch wel op zijn minst verzonden zijn!

Ach, die vrouw bij Dell zou mijn order nauwlettend in de gaten houden dus ik ga ervanuit dat ik regelmatig op de hoogte wordt gehouden bij veranderingen e.d. Ik werk verder hele dagen en kan vanuit de winkel niet op de Dell site (geblokkeerd) en kan de order dus niet controleren (en kan dus eveneens niet bellen naar Dell aangezien ik van 9 tot 6 werk).

EDIT: Over die 6-cells, ook op de site van Dell staat al sinds enige tijd dat er vertraging is opgelopen voor die accu en je kan nu de 9-cells accu er gratis bijkrijgen ipv. de 6-cells (allemaal marketing want voorheen kreeg je in plaats daarvan bijv. 100 of 150 euro korting, maar goed, het gaat om het idee!). Ik hoop voor jullie dat hij snel geleverd wordt, anders even contact opnemen of je misschien zonder extra kosten een 9-cells kan krijgen omdat je op de site hebt gezien dat het nu kan wegens lange levertijd en dat je er toch vanuit gaat dat die regeling ook voor jou geldt. Tenzij je al contact hebt opgenomen natuurlijk..

[ Voor 28% gewijzigd door Arjan90 op 14-07-2008 11:10 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR

Vlgs mij kun je echt beter annuleren en opnieuw bestellen mits er niet teveel verschil in de prijs zit. Heb ik ook gedaan (9-7), wordt morgen bezorgd. Stond ook sinds 23-6 in preproductie en gebeurde niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 16:56

Nog steeds geen statusverandering. Inmiddels heb ik maar een annulerings mail verstuurd. Ik heb er op dit moment gewoon even geen vertrouwen meer in. (Daar komt bij dat ik volgend weekend op vakantie ga en Dell me nog steeds niet kon garanderen dat de laptop voor het weekend binnen zou zijn). Wellicht probeer ik het na mijn vakantie nog een keer. Jammer maar helaas ;(

[ Voor 0% gewijzigd door Redinox op 14-07-2008 11:15 . Reden: Typevautje ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

DavidR schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:12:
[...]

Vlgs mij kun je echt beter annuleren en opnieuw bestellen mits er niet teveel verschil in de prijs zit. Heb ik ook gedaan (9-7), wordt morgen bezorgd. Stond ook sinds 23-6 in preproductie en gebeurde niks.
Maar ik kan hem niet meer voor dezelfde prijs krijgen.

Ik betaal voor mijn M1530, T9300, 4GB, 250Gb(7200), 1440x900 net iets meer als 1000€. Als ik dezelfde config nu doe dan kom ik op 1200+ uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:41
LuCarD schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:16:
[...]

Ik betaal voor mijn M1530, T9300, 4GB, 250Gb(7200), 1440x900 net iets meer als 1000€. Als ik dezelfde config nu doe dan kom ik op 1200+ uit.
Even mailen met de vraag of ze willen herboeken i.v.m. het feit dat je blijft hangen in een bepaalde fase. Eventueel uitleg vragen waar hij op blijft hangen (zo heb ik het gedaan en toen mocht ik herboeken).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuCarD schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:16:
[...]

Of anders wacht je even tot donderdag waarschijnlijk zijn dan weer de 10% korting coupons geldig,

btw moet eigenlijk de deur uit maar dan zal je zien dat ze dan net langskomen (UPS) kutzooi dus :( :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2008 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:59:
[...]

Of anders wacht je even tot donderdag waarschijnlijk zijn dan weer de 10% korting coupons geldig,

btw moet eigenlijk de deur uit maar dan zal je zien dat ze dan net langskomen (UPS) kutzooi dus :( :P
Is er bij jou als iets veranderd aan de track & trace resultaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik222 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:00:
[...]

Is er bij jou als iets veranderd aan de track & trace resultaten?
Jep
AMSTERDAM,
NL 14/07/2008 4:15 WORDT AFGELEVERD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Vreemd bij staat de laatste melding nog steeds uit Duitsland en die is van zaterdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik222 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:08:
Vreemd bij staat de laatste melding nog steeds uit Duitsland en die is van zaterdag...
Misschien dat UPS opbellen voor opheldering bij jou zal zorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:13:
[...]

Misschien dat UPS opbellen voor opheldering bij jou zal zorgen?
Ik wacht vandaag even af, kan moeilijk nu al bellen omdat de track & trace niet wordt bijgewerkt. Kan goed zijn dat de laptop wel vandaag komt...

Als hij er aan het einde van de dag niet is dan ga ik wel bellen uiteraard...

[ Voor 10% gewijzigd door ik222 op 14-07-2008 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is er ook nog niets veranderd in de T&T. Laatste melding is nog steeds "FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN", locatie Limerick. Ben benieuwd of hij op tijd komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Sp!tF!re schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:08:

Ach, die vrouw bij Dell zou mijn order nauwlettend in de gaten houden dus ik ga ervanuit dat ik regelmatig op de hoogte wordt gehouden bij veranderingen e.d. Ik werk verder hele dagen en kan vanuit de winkel niet op de Dell site (geblokkeerd) en kan de order dus niet controleren (en kan dus eveneens niet bellen naar Dell aangezien ik van 9 tot 6 werk).
Ik heb trouwens nog steeds geen bericht van die vrouw gekrgen.. Nog een keer mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor, ik bel vandaag weer (ik heb donderdag, vrijdag al gebeld) en vandaag geven ze wel toe dat er een fout is in de ordernummer van het besturingssysteem?? en nu willen ze hem wel herboeken, geweldig, als ze dat donderdag al hadden toegegeven maar nee toen kreeg ik een verhaal over een batterij te horen.
Word nog leuk, daar ik een 6 cell batterij heb dus ik moet zeker 2 maanden wachten nu zelfs na mijn herboeking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds 21-6 bezig met 6 cell batterij en mijn order word nu herboekt. |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er toevallig nog mensen die een M1330 hebben besteld? Is het normaal dat hier ook van die enorm lange levertijden zijn? Anders zal er bij mij ook wel een foutje ingeslopen zijn. Hij zit nu al 3 weken in preproductie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Mijn track & trace pagina is ook bijgewerkt:
EINDHOVEN, BEST,
NL 14/07/2008 7:00 WORDT AFGELEVERD
Hij komt er dus aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang duurde het bij iedereen voor ze een nieuwe ordernummer kregen bij een herboeking? Mijn order is al wel geannuleerd maar ik krijg verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UPS hier in nog geen velden of wegen te bekennen. Ze hebben nog 3:05 uur de tijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Ik heb de oude order telefonisch geannuleerd en een nieuwe boeking gedaan. Middels mijn bankrekeningnummer welke dus bekend is bij ze, is een nieuwe order betaald. Ik zou dus gewoon een nieuwe order inleggen en Dell bellen ze te vragen e.e.a. te verrekenen. Zit je vanaf vandaag weer in de molen en die draait een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*zucht*.. straks toch maar eens bellen dan.. Wat best lastig is zo werkend tussen 9.00 uur en 17.00..
Moe word ik ervan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ondertussen mijn nieuwe ordernummer gekregen en sta in fase 2 dus, ik had de sales representantive maar gemailed over de 6 cell batterij en die zegt dat er vrijwel geen verschil in tijd zit tussen de levering van de 6 en 9 cell, dus afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:22:
Ik heb ondertussen mijn nieuwe ordernummer gekregen en sta in fase 2 dus, ik had de sales representantive maar gemailed over de 6 cell batterij en die zegt dat er vrijwel geen verschil in tijd zit tussen de levering van de 6 en 9 cell, dus afwachten maar.
Klopt, ze hadden afgelopen vrijdag ook geen 9 cell batterijen meer, maar na enig aandringen van mijn kant hadden ze opeens toch nog een batterij gevonden en is mijn laptop verzonden. Tis zonde als je laptop klaar is maar je dan nog weken op een batterij moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar eens gebeld zojuist. En de medewerker die ik sprak gaf aan dat ze er geen 9-cell in kunnen doen, dat annulering en herbestelling geen garantie geeft tot snellere levering en dat ik dus toch moet wachten omdat er nog steeds geen 6-cell batterijen zijn. Wel word ik vrijdag gebeld over de status van het batterij-mysterie. En hij zei dat ze zelf ook wel zouden willen dat ze meer konden uitleggen aan de klant. (aan die laatste opmerking heb ik natuurlijk verder niets, maar goed)

Resultaat: nog steeds wachtende, ik word wel gebeld vrijdag (en oh wee als ze dat niet doen!) en verder bouw ik een soort professioneel geduld op inmiddels. Pffffft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:41:
Ook maar eens gebeld zojuist. En de medewerker die ik sprak gaf aan dat ze er geen 9-cell in kunnen doen, dat annulering en herbestelling geen garantie geeft tot snellere levering en dat ik dus toch moet wachten omdat er nog steeds geen 6-cell batterijen zijn. Wel word ik vrijdag gebeld over de status van het batterij-mysterie. En hij zei dat ze zelf ook wel zouden willen dat ze meer konden uitleggen aan de klant. (aan die laatste opmerking heb ik natuurlijk verder niets, maar goed)

Resultaat: nog steeds wachtende, ik word wel gebeld vrijdag (en oh wee als ze dat niet doen!) en verder bouw ik een soort professioneel geduld op inmiddels. Pffffft
Maak je geen zorgen ze bellen niet. Het is me inmiddels al meerdere malen beloofd, maar dat doen ze dus gewoon helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:41:

Ik zou nu echt gewoon annuleren en opnieuw bestellen met 9 cell, dan heb je 'm volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Hij is hier zojuist afgeleverd, nu uitpakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ook opnieuw besteld met een 6-cell die er bij annulering en nieuwe order sneller was?
Want ik wil eigenlijk gewoon de 6 cell..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik222 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:10:
Wat voor scherm heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
ik222 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:10:
Mooi! Zit er nog een sleeve of wat andere extra's bij? Welk scherm had jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet nog steeds wachten :( op de koerier van UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:46

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

DavidR schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:11:
[...]

Ook zojuist ontvangen...zit wel een hoes bij maar voor de rest niks extra's, wel jammer maar niet echt onverwacht. Resolutie 1920x... bevalt erg goed, erg erg mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:11:
Iemand ook opnieuw besteld met een 6-cell die er bij annulering en nieuwe order sneller was?
Want ik wil eigenlijk gewoon de 6 cell..
Waarom zou je een 6-cell nemen als je de 9-cell gratis kunt krijgen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:17:
[...]

Waarom zou je een 6-cell nemen als je de 9-cell gratis kunt krijgen???
De 9-cell is groter en zwaarder als de 6 cell?

De 9-cell steekt uit en de 6 cell niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Zojuist mijn orderstatus binnen. Wederom weer in Fase 2.

Maar goed, verwachte levertijd 28-07-08. 3 dagen eerder dan daarvoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuCarD schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:20:
[...]

Daardoor krijgt je toetsenbord een betere stand, typt makkelijker. Bovendien zorgt het voor een betere koeling van je laptop en gaat de batterij veel langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
DavidR schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:11:
[...]

Had hem besteld met een 1680 x 1050 scherm en het is een LG :)

Verder geen bol toetsenbord of iets dergelijks, ziet er op het eerste gezicht allemaal prima uit :)

Zit een sleeve bij en oordopjes (is een bluetooth headset die ik er toen als aanbieding bijkreeg) :)

[ Voor 21% gewijzigd door ik222 op 14-07-2008 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
FikkieHo schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:21:
Zojuist mijn orderstatus binnen. Wederom weer in Fase 2.

Maar goed, verwachte levertijd 28-07-08. 3 dagen eerder dan daarvoor :D
Die datum had ik ook, wordt nu morgen bezorgd. Zou dus kunnen dat je over een week hier zit te tikken op je nieuwe laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuCarD schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:20:
[...]

Precies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah me hele dag verpest door die &@$#@$ UPS koerier, heb een afspraak staan om 17:05 hopelijk voor die tijd nog geleverd en anders morgen maar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:47:
Bah me hele dag verpest door die &@$#@$ UPS koerier, heb een afspraak staan om 17:05 hopelijk voor die tijd nog geleverd en anders morgen maar :(
Niet zeuren, jij weet tenminste dat je hem krijgt :P Sommigen niet. Die zitten nog in fase 2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne wordt normaal morgen geleverd en was ook maar voorzien voor 28/07, dus ik denk dat de 6-cell baterijen terug in voorraad zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:12:
De mijne wordt normaal morgen geleverd en was ook maar voorzien voor 28/07, dus ik denk dat de 6-cell baterijen terug in voorraad zijn!
Wat was jouw bestel datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:12:
dus ik denk dat de 6-cell baterijen terug in voorraad zijn!
Nietes! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Aaaarrghhh... zeg ik net dat je nooit terug word gebeld.

Ga je even 5 minuten naar de WC wordt je prompt gebeld, en bellen ze morgen terug...

En na een 30 minuten in de wacht te hebben gestaan tijdens het terugbellen heb ik maar opgehangen...

[ Voor 26% gewijzigd door LuCarD op 14-07-2008 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk me laptop afgeleverd nu maar eens even uitpakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuCarD schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:14:
[...]

Wat was jouw bestel datum?
Ik heb hem besteld op 30/06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een mail gehad dat ze wat problemen hebben gehad met de 6-cell baterijen maar dat ondertussen de batterij ontvangen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:57:
[...]

Ik heb hem besteld op 30/06
Dan zou je me hebben ingehaald... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar in apparatenbeheer moet ik kijken om te zien van welk merk mijn beeldscherm is?

Kan alleen in eigenschappen --> details ''algemeen PnP beeldscherm zien'' em in fabrikant staat er standaardbeeldschermtypen.

Toch niet een Samsung hé :>?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2008 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:19:
Waar in apparatenbeheer moet ik kijken om te zien van welk merk mijn beeldscherm is?
Computer -> Eigenschappen > Hardware > Apparaatbeheer > Monitors > Plug & Play Monitor > Eigenschappen > Details > Hardware ID's

@je edit: dan moet je nog "hardware id's" uit het lijstje selecteren.

[ Voor 9% gewijzigd door ik222 op 14-07-2008 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DavidR schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:31:
[...]

Die datum had ik ook, wordt nu morgen bezorgd. Zou dus kunnen dat je over een week hier zit te tikken op je nieuwe laptop.
Is jouw UPS status al aangepast? Die van mij staat nog steeds op Polen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik222 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:22:
[...]

Computer -> Eigenschappen > Hardware > Apparaatbeheer > Monitors > Plug & Play Monitor > Eigenschappen > Details > Hardware ID's

@je edit: dan moet je nog "hardware id's" uit het lijstje selecteren.
LPL0000 :D LG toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar wordt er in Limerick niet gewerkt op maandag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 20:15
Nog steeds geen mail van dell over de verzending gehad, maar volgens de ups is hij onderweg in transit en op tijd :) .
Vastgestelde aflevering: 15/07/2008 .
Misschien toch nog voor me vakantie binnen.

Ik kan nog niet zien waar hij zit, maar zolang hij er morgen is hoor je mij niet klagen hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:58:
[...]

Ik heb een mail gehad dat ze wat problemen hebben gehad met de 6-cell baterijen maar dat ondertussen de batterij ontvangen is
Hmm.. mij vertelde ze vandaag dat er nog steeds problemen zijn met de 6-cell batterijen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff schiet niet echt op dus. Dan moet ik hem waarschijnlijk maar annuleren, morgen maar eens bellen dat ik niet zolang wil wachten en dat ze het geld terug storten. Jammer maar helaas... Duurt nu echt te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Florian schreef op maandag 14 juli 2008 @ 18:13:
Nog steeds geen mail van dell over de verzending gehad, maar volgens de ups is hij onderweg in transit en op tijd :) .
Vastgestelde aflevering: 15/07/2008 .
Misschien toch nog voor me vakantie binnen.

Ik kan nog niet zien waar hij zit, maar zolang hij er morgen is hoor je mij niet klagen hoor. :P
Die van mij is ook onderweg, denk dat jouw laptop in dezelfde vrachtwagen zit. Ik heb ook nog geen mail van Dell gehad, maar als ie vanavond nog in Duitsland aankomt dan zal ie morgen wel bezorgd zijn en kun je 'm mooi meenemen op vakantie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:10:
[...]

Die van mij is ook onderweg, denk dat jouw laptop in dezelfde vrachtwagen zit. Ik heb ook nog geen mail van Dell gehad, maar als ie vanavond nog in Duitsland aankomt dan zal ie morgen wel bezorgd zijn en kun je 'm mooi meenemen op vakantie 8)
En dan zou die van mij ook in dezelfde vrachtwagen zitten :*) .. Geeft ook precies dezelfde status aan en alles :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:10:
[...]

Die van mij zal ook in dezelfde vrachtwagen zitten denk ik, raar ik heb wel een mail gehad van Dell deze middag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O+
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 19:50:
[...]

Hmm.. mij vertelde ze vandaag dat er nog steeds problemen zijn met de 6-cell batterijen..
ja, raar allemaal, dit is wat ik van hen ontvangen heb:
Uw order heeft wat langer dan normaal in fase 4 van productie gestaan omdat de batterij nog niet aanwezig was.

Ondertussen is de batterij ontvangen en uw order overgedragen aan onze vervoerder UPS. UPS verwacht morgen 15 juli de eerste afleverpoging te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Van mij is in Frankfurt, maar ineens is de datum verwijderd en de term on time.
Misschien wordt het een dag later. Morgen ben ik toch niet thuis dus maakt mij niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:28:
[...]

En dan zou die van mij ook in dezelfde vrachtwagen zitten :*) .. Geeft ook precies dezelfde status aan en alles :P
Die van mij zit nu in Frankfurt. Gaat vandaag nog naar een andere plaats in Duitsland en wordt dan morgenmiddag bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DavidR schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:51:
Van mij is in Frankfurt, maar ineens is de datum verwijderd en de term on time.
Misschien wordt het een dag later. Morgen ben ik toch niet thuis dus maakt mij niet uit.
Heb je een mail van Dell gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannotwin
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-11-2023
De mijne is vandaag keurig netjes omstreeks 12.00 uur door UPS afgeleverd. Kortom _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:36:
[...]

Heb je een mail van Dell gehad?
Nope. Zal wel loslopen, zie dat hij in Frankfurt is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florian
Ik weet niet hoe vaak ze de "Status van uw pakket" updaten.
Want volgens dit zit die van mijn dan nog steeds in LOD, Polen.

Voor de rest is hij nog wel on time en wordt hij morgen verwacht.
Hopen dat het zo blijft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Florian schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:49:
Ik weet niet hoe vaak ze de "Status van uw pakket" updaten.
Want volgens dit zit die van mijn dan nog steeds in LOD, Polen.

Voor de rest is hij nog wel on time en wordt hij morgen verwacht.
Hopen dat het zo blijft. :P
Kijk nu nog eens, denk dat ie nu is bijgewerkt. Ik heb nl. 5 dozen volgens UPS (geen idee wat daar dan allemaal in moet zitten...). 4 zijn om 20u vertrokken uit Frankfurt, eentje is om 21.50u vertrokken uit Frankfurt. Wellicht zit jij ook bij die 2e vracht. Status is nog steeds on time en aflevering gepland voor morgen. Komt dus wel goed!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2008 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florian
Die van mij is ook om 21:50 vertrokken uit Frankfurt.
Alleen de leverdatum en de on time zijn verdwenen.
Er staat alleen in transit.
Hopen dat hij wel op tijd komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Florian schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:22:
Die van mij is ook om 21:50 vertrokken uit Frankfurt.
Alleen de leverdatum en de on time zijn verdwenen.
Er staat alleen in transit.
Hopen dat hij wel op tijd komt.
Bij mij idem dus, alleen de tijd was 8.18 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DavidR schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:25:
[...]

Bij mij idem dus, alleen de tijd was 8.18 uur.
Nu staat ie in Herne-Boernig, dus morgenochtend zal ie in NL zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:45:
[...]

Nu staat ie in Herne-Boernig, dus morgenochtend zal ie in NL zijn! :)
Hij is nu in Eindhoven, out for delivery! Heb gelukkig vandaag vrij genomen >:)

EINDHOVEN, BEST,
NL 07/15/2008 7:04 A.M. OUT FOR DELIVERY
07/15/2008 7:04 A.M. IMPORT SCAN
07/15/2008 6:45 A.M. DESTINATION SCAN
07/15/2008 6:45 A.M. IMPORT SCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 07/15/2008 2:18 A.M. EXPORT SCAN
07/15/2008 1:05 A.M. ARRIVAL SCAN
FRANKFURT,
DE 07/14/2008 9:50 P.M. DEPARTURE SCAN
LOD,
PL 07/11/2008 6:28 P.M. ORIGIN SCAN
PL 07/11/2008 5:33 P.M. BILLING INFORMATION RECEIVED

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florian
Die van mij zit in Apeldoorn er staat bij WORDT AFGELEVERD. :*)
De on time is nog steeds weg, maar boven aan staat: Uw pakket is op tijd met een geplande afleverdatum van 15/07/2008.
Dus nu wordt het vandaag wachten tot hij komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Na de aanvankelijk onverwachts snelle verwerking, staat mijn laptop nu al vanaf in ieder geval zaterdag op "4. Levering wordt voorbereid"! Ik had verwacht dat dit na de productie snel zou gaan: doosje er omheen, adres er op, en verzenden! Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:47

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica