Dell levertijden topic

Pagina: 1 ... 15 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FikkieHo schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 08:42:
Uggg... Ik word jaloers :P Maar is fase 5 echt verstuurd zijn of op weg naar versturen?
Uw bestelling bevindt zich momenteel bij de transporteur. Weldra zal een gedetailleerde status over uw levering beschikbaar zijn.
staat er in mijn status. UPS levert trouwens vast niet in het weekend neem ik aan?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:07

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

magic_nl schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 09:42:
HéHé... Eindelijk schot in de zaak. Gisteren m'n accountmanager nog maar 'ns gebeld. Bleek dat er geen enkele reden was waarom m'n bestelling niet geleverd kon worden. Ging proberen of 't nog voor de 11e ging lukken, anders zou 't pas augustus worden.
Kijk ik vandaag bij de status:
Orderdatum: 18-6-2008
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 30-7-2008

Werkelijke verzenddatum: 8-7-2008 ;)

En bij UPS staat er al 1 van de 5 pakken op levering morgen.. Zouden ze 't dan toch gaan redden voor mijn vakantie?
Ze hebben 't gered. Gisteren binnengekomen, vandaag uitpakken en inrichten.
Wel 'n klein foutje, maar daar ga ik niet moeilijk overdoen. Staat Vista Basic op ipv XP home, maar downgraden we straks gewoon naar XP pro

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

staat er in mijn status. UPS levert trouwens vast niet in het weekend neem ik aan?
Op zaterdag nog wel. Zondag niet

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:30
Ik heb geen reactie op mijn mail, maar aangezien ik nét voor 5 uur mailde is het even afwachten he :) Hopen dat ze vandaag met een verklaring komen aangezien bestellingen later dan de mijne nu ook doorgaan terwijl de mijne zo blijft staan, ik heb er alleen nog een laptoptas bij zitten maar die zou dan pas bij fase 4 toegevoegd moeten worden begrijp ik (evenals de 9-cells accu)?

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Sp!tF!re schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:07:
Ik heb geen reactie op mijn mail, maar aangezien ik nét voor 5 uur mailde is het even afwachten he :) Hopen dat ze vandaag met een verklaring komen aangezien bestellingen later dan de mijne nu ook doorgaan terwijl de mijne zo blijft staan, ik heb er alleen nog een laptoptas bij zitten maar die zou dan pas bij fase 4 toegevoegd moeten worden begrijp ik (evenals de 9-cells accu)?
Geen idee of dat zo werkt, volgens mij is de accu een uitzonderingen ivm met slechte leverbaarheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FikkieHo schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:04:
[...]

Op zaterdag nog wel. Zondag niet
Volgens de site levert UPS niet op zaterdag, enkel bij bijzondere verzendingen en als de verzender dit persé (lees: meer voor betaalt) wil. Ik geloof niet dat UPS op zaterdag laptops levert....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik222 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:08:
[...]

Geen idee of dat zo werkt, volgens mij is de accu een uitzonderingen ivm met slechte leverbaarheid...
Ben vooral benieuwd wat voor scherm je krijgt. Aangezien alle 1680x1050 bestellingen nu ongeveer tegelijk in productie zijn gegaan lijkt het me waarschijnlijk dat we allemaal schermen uit dezelfde batch krijgen. Laten we hopen op LG. Als het Samsung is en het valt mee dan hou ik mijn scherm gewoon. Waar komt je laptop trouwens vandaan? Ierland of Polen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:33:
[...]

Ben vooral benieuwd wat voor scherm je krijgt. Aangezien alle 1680x1050 bestellingen nu ongeveer tegelijk in productie zijn gegaan lijkt het me waarschijnlijk dat we allemaal schermen uit dezelfde batch krijgen. Laten we hopen op LG. Als het Samsung is en het valt mee dan hou ik mijn scherm gewoon. Waar komt je laptop trouwens vandaan? Ierland of Polen?
Bij mij op de pakbon staat, Raheen Industrial Estate,
Raheen Limerick..

En volgens mij is dat Ierland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-02-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:32:
[...]

Volgens de site levert UPS niet op zaterdag, enkel bij bijzondere verzendingen en als de verzender dit persé (lees: meer voor betaalt) wil. Ik geloof niet dat UPS op zaterdag laptops levert....
Nee levert echt niet in het weekend. Heb ook wel eens gebeld met ze in het weekend, moet je je nr doorgeven etc, hij logt dan gewoon in op de site en vertelt wat jij ook ziet. Weet verder helemaal niets en wordt niet geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

[...]

correctie: Aangezien bijna alle 1680x1050 bestellingen (die van Spitfire en die van mij niet :P)

Foutje van mij dat UPS op zaterdag levert.. Verwar met post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FikkieHo schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:52:
[...]

correctie: Aangezien bijna alle 1680x1050 bestellingen (die van Spitfire en die van mij niet :P)

Foutje van mij dat UPS op zaterdag levert.. Verwar met post :)
Heb je al gebeld met Dell? Ik zou het toch even checken, wellicht is er iets fout gegaan met je order. Anders zit je voor niks nog langer te wachten, alle componenten zouden nu gewoon aanwezig moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog steeds Fase 4. Waar blijven die 6-cell-batterijen!!!? Toch vreemd dat niemand er meer over kan vertellen. Fabrieken weten toch zelf wel wanneer ze kunnen leveren? Dat is toch niet allemaal berust op toeval?

*baalt vandaag weer een beetje meer*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:56:
Hier nog steeds Fase 4. Waar blijven die 6-cell-batterijen!!!? Toch vreemd dat niemand er meer over kan vertellen. Fabrieken weten toch zelf wel wanneer ze kunnen leveren? Dat is toch niet allemaal berust op toeval?

*baalt vandaag weer een beetje meer*
Waarom bestel je niet gewoon een 9-cell batterij? De upgrade is gratis, je krijgt een betere batterij en snellere levering. Even bellen met Dell dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 10:08:
[...]

Waarom bestel je niet gewoon een 9-cell batterij? De upgrade is gratis, je krijgt een betere batterij en snellere levering. Even bellen met Dell dus! :)
Je kan een bestelling niet wijzigen. Je kan hem alleen annuleren en dan opnieuw een bestelling plaatsen.

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is te bizar voor woorden. 8 juli besteld, geschatte leverdatum 30-7-2008. Gisteren ging hij in preproductie en direct daarna in productie. Ik kijk nu naar de order en wat blijkt:

Fase:5. Verzonden

Geschatte leverdatum staat nog steeds op 30 juli. Nu weet ik dat UPS soms vertraging heeft, maar drie weken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Ze zijn helemaal de weg kwijt bij dell :)
Hopen voor je dat hij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 16:56
Ik baal vrolijk met je mee.

Heb inmiddels voor mezelf de knoop doorgehakt. Indien ik vanmiddag rond een uur of 4 nog geen uitsluitsel heb bel ik ze en dan mogen ze wat mij betreft kiezen: of ze leveren de laptop met een 9-cells batterij zonder meerprijs als compensatie, of ik cancel mijn order. Dan probeer ik het over een paar weken na mijn vakantie nog wel een keer.

Of ik ga ergens anders shoppen.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ik begin het ook wel zat te worden, ik sta nog steeds in fase 2, blijkbaar gaan anderen met een midnight blue scherm wel naar fase 3 dus dan ligt het toch ergens anders aan, maar goed, ik vind het een beetje onzin dat dell elke keer problemen heeft met voorraad, 40 dagen om een laptop te maken en af te leveren vind ik toch wel een beetje te lang duren.
Jammer dat de macbook pro met dezelfde specs iets van 600-800 euro duurder is, anders had ik het wel geweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Ja, een MBP is een prachtding, vooral nu er bootcamp is, maar zelfs met studentenkorting is hij vrij onbetaalbaar.. Dus helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:58
op 19 juni besteld

levering gepland voor/op 4 juli
levering gepland voor/op 19 juli (zonder enige bericht gehad te hebben)
levering geplan voor/op 29 juli (zonder enig bericht gehad te hebben)

Rede, accu zou niet leverbaar zijn. Ik gevraagd om andere accu, doen we niet, tenzij ik ga dokken.
Order canceld. No Dell for me. Ga wel bij de concurentie shoppen.

XPS M1530, T9300, 3GB, 320GB, 1680x1050, black, 6cell batt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
[...]

Hij komt uit Ierland...

Zodra hij binnen is meld ik welk scherm ik heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe het zit met de m1330 reeks?
ik heb op 25-6 mijn order geplaatst, maar mijn leverdatum staat pas op 1-8.
(T8300, 4gb, 320gb, 9cell, wled)

is de batterij van een 1330 en een 1530 hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:06:
op 19 juni besteld

levering gepland voor/op 4 juli
levering gepland voor/op 19 juli (zonder enige bericht gehad te hebben)
levering geplan voor/op 29 juli (zonder enig bericht gehad te hebben)

Rede, accu zou niet leverbaar zijn. Ik gevraagd om andere accu, doen we niet, tenzij ik ga dokken.
Order canceld. No Dell for me. Ga wel bij de concurentie shoppen.

XPS M1530, T9300, 3GB, 320GB, 1680x1050, black, 6cell batt.
Gelijk heb je, dat zou ik ook niet accepteren. Dat is werkelijk schandalig slechte service van Dell. Waardeloos dat ze die batterij niet even wisselen :(

Kreeg net een mail van Dell dat mijn laptop geproduceerd is maar dat de batterij (9 cell) momenteel ook niet op voorraad is. Zal dus nog wel een tijd in fase 3 blijven staan... :/

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:30:
[...]
Kreeg net een mail van Dell dat mijn laptop geproduceerd is maar dat de batterij (9 cell) momenteel ook niet op voorraad is. Zal dus nog wel een tijd in fase 3 blijven staan... :/
Tja niet gek, iedereen kiest nu voor de 9cell batterij en het is dus te verwachten dat die ook minder leverbaar gaat zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Mijn Laptop is inmiddels te volgen via track & trace van UPS:

Hij wordt maandag tussen 9.00 en 17.00 afgeleverd :)

M1530 / Zwart / T9300 / 4GB / 250 GB (7200 rpm) / 1680 x 1050 / 9 cell

Fase 1 (Orderdatum): 24-6
Fase 2 (Preproductie): 24-6
Fase 3 (Produtie): 10-7
Fase 4 (Gereed maken voor verzenden): 10-7
Fase 5 (Verzonden): 11-7

[ Voor 49% gewijzigd door ik222 op 11-07-2008 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

ik222 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:11:

Ik heb nogmaals maar eens gebeld. Mijn systeem blijft dus nog steeds hangen op de batterij. :(

Volgens de Customer service komt deze waarschijnlijk binnen drie dagen weer binnen. En dan word hij eind volgende week verstuurd 8)7
De order annuleren was wel mogelijk maar het gaat twee weken langer duren voordat ik me geld terug heb, aangezien mijn laptop al zo ver in elkaar zit dat hij eerst verstuurd moet worden en als hij terug is dan pas kan hij worden geannuleerd. :X 8)7

Weet iemand trouwens hoe het zit met koop op afstand wet? Zij vragen een flink bedrag om daar gebruik van te kunnen maken. Ruim 180E voor een laptop :(
http://www1.euro.dell.com...nl&s=gen&~lt=popup#return

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Betreft de colportagewet. Indien een product op afstand wordt gekocht maar niet naar tevredenheid van client is, mag dit product zonder kosten worden teruggestuurd. Laat je niks wijsmaken. De enige kosten die wel eens in rekening worden gebracht zijn vervoerskosten, hetgeen op zich redelijk is lijkt me BEHALVE als het product niet voldoet vlgs client. Indien je gewoon spijt hebt van een bestelling is het niet onredelijk denk ik die kosten te berekenen. Lijkt me dus logisch wat je moet zeggen als je annuleert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
LuCarD schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:16:
[...]

Ik heb nogmaals maar eens gebeld. Mijn systeem blijft dus nog steeds hangen op de batterij. :(

Volgens de Customer service komt deze waarschijnlijk binnen drie dagen weer binnen. En dan word hij eind volgende week verstuurd 8)7
De order annuleren was wel mogelijk maar het gaat twee weken langer duren voordat ik me geld terug heb, aangezien mijn laptop al zo ver in elkaar zit dat hij eerst verstuurd moet worden en als hij terug is dan pas kan hij worden geannuleerd. :X 8)7

Weet iemand trouwens hoe het zit met koop op afstand wet? Zij vragen een flink bedrag om daar gebruik van te kunnen maken. Ruim 180E voor een laptop :(
http://www1.euro.dell.com...nl&s=gen&~lt=popup#return
De kosten voor retouren die Dell rekent zijn niet markt conform. Met andere woorden, het kost in werkelijkheid helemaal geen 180 euro om een laptop, aangetekend met verzekerd vervoer, te versturen.

Je mag de laptop ook zelf terugsturen naar Dell, doe dit wel aangetekend en met verzekerdvervoer.

Jij geeft nu al aan te willen annuleren, Dell kiest er zelf voor het product toch te willen versturen. Zij dragen nu de kosten voor het terughalen van de laptop. Kijk even de op de site van de consumentenatoriteit of bel even voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Idd, ze verzinnen gewoon smoesjes om te zorgen dat jij de order niet annuleert..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Ik heb eerder al geannuleerd en daar deed men helemaal niet moeilijk over hoor. Moest hem alleen aannemen, dag later werd hij opgehaald en een week later was het geld terug op de rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Okey... Bellen werkt momenteel dus ook niet.. Heb 5 minuten zitten wachten en daarna half uur later weer 2.. Een en al stilte en ruis...

@Spitfire, heb jij al gebeld?

[ Voor 10% gewijzigd door FikkieHo op 11-07-2008 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieroman
  • Laatst online: 19-09 16:20

Pieroman

/me

Blijkbaar heb ik net alle perikelen rondom de schermen/accu's ontlopen want mijn M1530 staat ondertussen in fase 4.
Ik heb hem 5-7 (een zaterdag) besteld en toen later die dag ook betaald.
Op 8-7 werd de laptop op fase 2 gezet (een dinsdag, betaling was dus snel binnen)
Gisteren stond de bestelling in fase 3 en toen ik net keek alweer in fase 4 :)
Hopelijk heb ik hem volgende week dus binnen.

Heb een M1530/T9300/320GB/4GB/Blue/1680x1050/9cell besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Pieroman schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:28:
Blijkbaar heb ik net alle perikelen rondom de schermen/accu's ontlopen want mijn M1530 staat ondertussen in fase 4.
Ik heb hem 5-7 (een zaterdag) besteld en toen later die dag ook betaald.
Op 8-7 werd de laptop op fase 2 gezet (een dinsdag, betaling was dus snel binnen)
Gisteren stond de bestelling in fase 3 en toen ik net keek alweer in fase 4 :)
Hopelijk heb ik hem volgende week dus binnen.

Heb een M1530/T9300/320GB/4GB/Blue/1680x1050/9cell besteld.
Bij mij staat hij al 2 weken op fase 4....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

ai.. Spitfire, ik vrees dat we in een probleem zitten, mensen wat is hier wijsheid? Zal ik via de Telefoon/Mail dan voor hetzelfde bedrag hem opnieuw boeken?

Uw tweede vraag is waarom uw order vertraagd is terwijl van andere de orders sneller doorgaan. Helaas moet ik u hierbij mededelen dat er in deze bestelling een fout is opgetreden waardoor de order niet verder het productie proces in gaat, graag wil ik u vragen of het accoord gaat met het volgende om u bestelling te bespoedigen:

- Wij annuleren deze order en herboeken de bestelling u ontvangt dan een nieuw ordernummer en wij zuller er alles aandoen om de order zo snel mogelijk uit te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
Pff, ik wordt zo langzamerhand ook wel ongeduldig...

23/6 besteld, vanaf 24/6 in fase 2. Geschatte leverdatum was 15/7...
Nu gister een mailtje gehad dat de leverdatum is uitgesteld tot 1/8...

Specs: M1530 / T8300 / 320GB / 4GB / Blauw / 1440x900 / 9 cell

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

EvEs0r schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:44:
Pff, ik wordt zo langzamerhand ook wel ongeduldig...

23/6 besteld, vanaf 24/6 in fase 2. Geschatte leverdatum was 15/7...
Nu gister een mailtje gehad dat de leverdatum is uitgesteld tot 1/8...

Specs: M1530 / T8300 / 320GB / 4GB / Blauw / 1440x900 / 9 cell
als een gek bellen - Mailen gaat slomer.. Kijken of het aan de levertijden ligt of aan fouten als bij mij.. Blijkbaar lag die van mij al klaar met voorraad en zijn ze hem alleen vergeten om hem in elkaar te bouwen en nu klopt er niks meer van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FikkieHo schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:41:
ai.. Spitfire, ik vrees dat we in een probleem zitten, mensen wat is hier wijsheid? Zal ik via de Telefoon/Mail dan voor hetzelfde bedrag hem opnieuw boeken?

Uw tweede vraag is waarom uw order vertraagd is terwijl van andere de orders sneller doorgaan. Helaas moet ik u hierbij mededelen dat er in deze bestelling een fout is opgetreden waardoor de order niet verder het productie proces in gaat, graag wil ik u vragen of het accoord gaat met het volgende om u bestelling te bespoedigen:

- Wij annuleren deze order en herboeken de bestelling u ontvangt dan een nieuw ordernummer en wij zuller er alles aandoen om de order zo snel mogelijk uit te leveren.
Heb je een alternatief? Vreemd dat die order geannuleerd moet worden, dan gaat het nog langer duren. Kun je van Dell geen compensatie krijgen als je een nieuwe order plaatst? Denk aan korting, extra randapparatuur etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-update-

4-7 laptop besteld

7-7 betaling binnen
8-7 fase 2
9-7 fase 3
10-7 fase 4
11- fase 5

Laptop kan ik aankomende maandacht verwachten uit Polen volgens track and trace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Ja, ik heb ff gereplied dat ik voor hetzelfde bedrag >> zelfde laptop maar dan met 9cell accu en sowieso snellere levertijd dan 1 augustus. Ik ben hier gewoon de dupe van een fout van hun, en daar ga ik niet extra voor betalen/wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FikkieHo schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:49:
[...]

als een gek bellen - Mailen gaat slomer.. Kijken of het aan de levertijden ligt of aan fouten als bij mij.. Blijkbaar lag die van mij al klaar met voorraad en zijn ze hem alleen vergeten om hem in elkaar te bouwen en nu klopt er niks meer van 8)7
Ik ga zo ook even bellen dan om te kijken, ik ben bang dat ik hetzelfde probleem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

DavidR schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:13:
Ik heb eerder al geannuleerd en daar deed men helemaal niet moeilijk over hoor. Moest hem alleen aannemen, dag later werd hij opgehaald en een week later was het geld terug op de rekening.
Misschien komt het omdat ze mijn bestelling als zakelijk hebben bestempeld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
Heb gebeld! Bleek aan Vista te liggen, er is een nieuwe versie, met een nieuw nummer...daardoor bleef mijn order hangen, omdat deze nog de oude Vista bevatte...wordt nu dus herboekt en meteen in productie genomen :-)

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FikkieHo schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:57:
Ja, ik heb ff gereplied dat ik voor hetzelfde bedrag >> zelfde laptop maar dan met 9cell accu en sowieso snellere levertijd dan 1 augustus. Ik ben hier gewoon de dupe van een fout van hun, en daar ga ik niet extra voor betalen/wachten.
Ik heb ze net gesproken bij mij zeiden ze dat de laptop wel in productie was gegaan dus ik vroeg hoe het kan dat de site aangeeft van niet, bij aandringen ging ze het navragen en bleek dat ie idd nog in preproductie zat (omdat ze wachten op een batterij o_O).
Echter lees ik jou verhaal en nu denk ik ook van wtf straks is het 1 augustus en is er nog steeds geen laptop en dan komt ie ook niet door een fout oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Als u accoord gaat met het annuleren van uw order zodat wij deze kunnen herboeken dan wordt de order geheel herboekt zoals u deze orgineel heeft bestelt en voor de zelfde prijs. Dell kan geen wijzigingen in de order aanbrengen als u de voorkeur geeft om de 9-cell batterij bij uw bestelling te ontvangen dan dient de order in zijn geheel te worden geannuleerd zodat u een geheel nieuwe bestelling dan doen via onze website of bij onze verkoop afdeling.

Nou ja, ik ben maar gewoon akkoord gegaan.. Ik heb geen zin om nog langer te wachten. Want als ik langer wacht dan blijft ie voor eeuwig op fase 2 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Het lijkt er ergens op dat ze gewoon een batch orders kwijt zijn geraakt medio juni en dan maar zien wie of wat er geleverd wordt. Betaald is er toch al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FikkieHo schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:35:
Als u accoord gaat met het annuleren van uw order zodat wij deze kunnen herboeken dan wordt de order geheel herboekt zoals u deze orgineel heeft bestelt en voor de zelfde prijs. Dell kan geen wijzigingen in de order aanbrengen als u de voorkeur geeft om de 9-cell batterij bij uw bestelling te ontvangen dan dient de order in zijn geheel te worden geannuleerd zodat u een geheel nieuwe bestelling dan doen via onze website of bij onze verkoop afdeling.

Nou ja, ik ben maar gewoon akkoord gegaan.. Ik heb geen zin om nog langer te wachten. Want als ik langer wacht dan blijft ie voor eeuwig op fase 2 staan.
Laat je niet te makkelijk afschepen door Dell. Enige compensatie moet er toch wel mogelijk zijn? Of in elk geval levering binnen 2 weken. Ik heb net nog even gebeld om te vragen hoe die 9 cell batterijen nu opeens op kunnen zijn. Kwartiertje later werd ik teruggebeld en zeiden ze dat het probleem met mijn batterij opgelost is. Ben nu van fase 3 naar fase 4 gegaan (staat ook al op de website). Lijkt dus de goede kant op te gaan...Anyway, mijn verwachte leverdatum bij bestelling was 30 juli, dus als Dell voor die datum levert hebben ze zich aan hun afspraak gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DavidR schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:36:
Het lijkt er ergens op dat ze gewoon een batch orders kwijt zijn geraakt medio juni en dan maar zien wie of wat er geleverd wordt. Betaald is er toch al.
Heb jij inmiddels al een andere laptop gevonden? Een HP of Asus ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik222 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:11:

M1530 / Zwart / T9300 / 4GB / 250 GB (7200 rpm) / 1680 x 1050 / 9 cell

Fase 1 (Orderdatum): 24-6
Fase 2 (Preproductie): 24-6
Fase 3 (Produtie): 10-7
Fase 4 (Gereed maken voor verzenden): 10-7
Weet je zeker dat ie uit Ierland komt? In Ierland staat het hoofdkantoor en daarom staat dat op de pakbon. Heb het idee dat meeste laptops die nu door Dell voor de NL markt geproduceerd worden uit Polen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:54:
[...]

Weet je zeker dat ie uit Ierland komt? In Ierland staat het hoofdkantoor en daarom staat dat op de pakbon. Heb het idee dat meeste laptops die nu door Dell voor de NL markt geproduceerd worden uit Polen komen.
Op de Pakbon staat Ierland in ieder geval ja....

Bij track & trace zie ik wel PL staan dus denk ik toch gewoon uit polen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig, ik denk ik bel ook eens naar de klantenservice.. Kreeg ook ruis. Toen via de chat gevraagd waarom ik niemand te pakken kreeg..

4:50:27 PM Pascale_Behr Zij zijn vandaag niet meer aanwezig.
4:51:05 PM m Nee dat snap ik, maar normaal gesproken wel toch tot 17.00 uur?
4:51:35 PM m Quote Dell site: Vragen voor Customer Service 020-674 5298 8:30 - 17:00 maandag - vrijdag,
behalve op woensdag 9:00 - 17:00
4:52:17 PM Pascale_Behr Meer informatie kan ik u niet geven.
4:52:17 PM Pascale_Behr Zij zijn niet aanwezig.

Het wordt steeds interessanter.

Klantenservice medewerkers vertrekken overspannen op vrijdag vervroegd naar huis? Zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 11:18

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:56:
Grappig, ik denk ik bel ook eens naar de klantenservice.. Kreeg ook ruis. Toen via de chat gevraagd waarom ik niemand te pakken kreeg..

4:50:27 PM Pascale_Behr Zij zijn vandaag niet meer aanwezig.
4:51:05 PM m Nee dat snap ik, maar normaal gesproken wel toch tot 17.00 uur?
4:51:35 PM m Quote Dell site: Vragen voor Customer Service 020-674 5298 8:30 - 17:00 maandag - vrijdag,
behalve op woensdag 9:00 - 17:00
4:52:17 PM Pascale_Behr Meer informatie kan ik u niet geven.
4:52:17 PM Pascale_Behr Zij zijn niet aanwezig.

Het wordt steeds interessanter.

Klantenservice medewerkers vertrekken overspannen op vrijdag vervroegd naar huis? Zoiets?
Denk eerder gewoon een vroege vrijdag middag borrel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koetjeboe schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:04:
[...]

Heb inmiddels een aantal keer contact gehad met Dell en werd elke keer vriendelijk en kundig te woord gestaan. Werd ook teruggebeld als dat was afgesproken. Het ligt er dus net aan wie je treft bij Dell customer service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 20:51
Red Baron schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:57:
M1530 / T5750 / 2GB / 160GB / 8400GS / 1680x1050 / 9-cell
Vrijdag avond besteld en betaald (via overschrijving, kon geen ideal optie vinden helaas).
Nog op fase 1.
Ik heb dinsdag de order nog telefonisch gewijzigd naar engelstalige vista + works ipv nl.
Hiervoor moest de order inderdaad geannuleerd en opnieuw aangemaakt worden. De status van de 1e order was op dat moment net naar fase 2. En dat was de nieuwe order aan het eind van de dag ook.
Ik zie net dat ik vandaag in fase 3 ben aanbeland.

De verwachte leverdatum is nog steeds 30-7.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Vandaag bericht terug, zie hier:
Geachte heer Peters,

Hartelijk dank voor uw emailbericht waarin u vraagt naar de levertijd van uw order.

Ik heb uw order bekeken en zie helaas dat er een fout is opgetreden bij uw order waardoor hij niet verder in productie zal gaan.

Graag wil ik u vragen of u accoord gaat met het annuleren van uw order zodat wij een nieuwe voor u kunnen inboeken. Na het inboeken ontvangt u van ons een nieuwe orderbevestiging met een automatisch leverdatum echter zal Dell er alles aan doen om uw order nog voor of op de eerst gegeven leverdatum te leveren.

Wachtend op uw antwoord.
...
Je zal altijd zien dat ik het weer heb (dat is gewoon altijd zo :9 ), nuja niets aan te doen. Zo maar zeggen dat dat allemaal goed is, zolang alles maar gelijk blijft verder. Het zou de 15de zijn maar dat redden ze nu vast niet, hopen dat ze ook mijn configuratie vast wegleggen want als ik nou moet wachten voor dat scherm óf voor de accu door hun fout (fouten zijn menselijk, maar er gaat wel veel fout bij Dell zou ik zo zeggen) ga ik ze stalken met bellen..

Nuja, niets aan te doen, laten we maar afwachten wat het zo woord. De 15de gaan ze niet redden dus hopen dat ze er nu een spoedje van maken (iedereen die dus iets vergelijkbaars heeft: mailen!).. Ik zal wel zien hoe het gaat, het blijven mensen, maar ik wacht natuurlijk wel op mijn mooie laptop :*)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb inmiddels een aantal keer contact gehad met Dell en werd elke keer vriendelijk en kundig te woord gestaan. Werd ook teruggebeld als dat was afgesproken. Het ligt er dus net aan wie je treft bij Dell customer service.
Eeh ja, ALS iemand treft natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, daar ik ook op 21-6 besteld heb en ook in preproductie ben blijven hangen toch maar weer gemailed, telefonisch zeiden ze dat er geen probleem was alleen maar vertraging, echter vertrouw ik het totaal niet meer, zeker nu er meerdere mensen zijn bij wie de order geannuleerd is en een nieuwe order gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Je zal altijd zien dat ik het weer heb (dat is gewoon altijd zo :9 ), nuja niets aan te doen. Zo maar zeggen dat dat allemaal goed is, zolang alles maar gelijk blijft verder. Het zou de 15de zijn maar dat redden ze nu vast niet, hopen dat ze ook mijn configuratie vast wegleggen want als ik nou moet wachten voor dat scherm óf voor de accu door hun fout (fouten zijn menselijk, maar er gaat wel veel fout bij Dell zou ik zo zeggen) ga ik ze stalken met bellen..

Nuja, niets aan te doen, laten we maar afwachten wat het zo woord. De 15de gaan ze niet redden dus hopen dat ze er nu een spoedje van maken (iedereen die dus iets vergelijkbaars heeft: mailen!).. Ik zal wel zien hoe het gaat, het blijven mensen, maar ik wacht natuurlijk wel op mijn mooie laptop :*)
Dus jij had hetzelfde probleem als ik :) Nu hopen dat wij snel een bevestiging krijgen van onze 2e order, want die van mij is geannuleerd maar ik heb nog steeds geen nieuwe order :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Ik heb ze een mailtje teruggestuurd waarin ik uiteraard akkoord ga, maar er wel op 'vertrouw dat ik hem voor of op de eerstgenoemde leverdatum' ontvang. Gewoon net gemeld dat ik er dus wat minder blij mee ben en eveneens om een bevestiging gevraagd, heb jij dit ook gedaan dan?

We zien wel hoe het gaat, ik zal jullie/je op de hoogte houden met wat er bij mij gebeurt. Ik weet alleen niet of het ook morgen (op zaterdag dus) gebeurt of pas maandag.. Dat is even afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sp!tF!re schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:10:
Ik heb ze een mailtje teruggestuurd waarin ik uiteraard akkoord ga, maar er wel op 'vertrouw dat ik hem voor of op de eerstgenoemde leverdatum' ontvang. Gewoon net gemeld dat ik er dus wat minder blij mee ben en eveneens om een bevestiging gevraagd, heb jij dit ook gedaan dan?

We zien wel hoe het gaat, ik zal jullie/je op de hoogte houden met wat er bij mij gebeurt. Ik weet alleen niet of het ook morgen (op zaterdag dus) gebeurt of pas maandag.. Dat is even afwachten!
Op zaterdag gebeurt er niets bij Dell NL, dus dat gaat maandag worden. Hoop dat jullie een snelle leverdatum krijgen, dat lijkt me wel op z'n plaats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Altijd bij dit soort dingen een bevestiging gevraagd. Ze zal wel maandag een mailtje sturen.. Tot dan lui :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is zover, mijn laptop is inmiddels ook verzonden! :*)

M1530 / Blauw / T9300 / 4GB / 320 GB / 1680 x 1050 / 9 cell

Fase 1 (Orderdatum): 30-6
Fase 2 (Preproductie): 01-7
Fase 3 (Productie): 10-7
Fase 4 (Gereed maken voor verzenden): 11-7

Nu hopen dat alles in orde is, ben vooral erg benieuwd naar het scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:19:
Het is zover, mijn laptop is inmiddels ook verzonden! :*)

M1530 / Blauw / T9300 / 4GB / 320 GB / 1680 x 1050 / 9 cell

Fase 1 (Orderdatum): 30-6
Fase 2 (Preproductie): 01-7
Fase 3 (Productie): 10-7
Fase 4 (Gereed maken voor verzenden): 11-7

Nu hopen dat alles in orde is, ben vooral erg benieuwd naar het scherm...
Jeetje, ik heb op 21-6 besteld en ik zit nog steeds in pre-productie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontzettend bizar. Ik heb dinsdag besteld, en ontvang hem aanstaande woensdag. Er is iets goed misgegaan bij Dell, blijkbaar.

Zou het voor jullie zin hebben een nieuwe te bestellen en die ander te annuleren? Lijkt erop alsof nieuwe bestellingen wel vlot afgehandeld worden, en dat ze oude maar wat laten hangen.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2008 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn laptop heeft zich om 22:00 in Duitsland gemeld :> arme jongen toch binnenkort krijgt hij zijn vaste stekkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Koetjeboe schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:04:
[...]

Wel een hele vroege en dan eveneens op donderdag (ik belde rond half 5).. Dat vind ik een slechte zaak, maar goed ik heb verhalen gehoord van het UWV (waar ze al om 3 uur weg gaan op vrijdag en de telefoons gewoon niet opgenomen worden onder het mom 'ik ben er niet' - gedurende de halve dag, uiteraard) en zo erg heb ik het nog niet meegemaakt. Er werd in ieder geval gereageerd op mijn mail ;) Nu maar wachten tot maandag, gelukkig moet ik veel werken: dan gaat de tijd lekker snel! :P

@Syf81: Misschien even contact zoeken net als ik? Ik bleef ook in de pre-productie staan en klaarblijkelijk is dat fout gegaan (het komt uiteraard niet in ze op dat als dit meermaals gebeurt in een bepaalde periode er tóch iets fout gegaan moet zijn..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 00:58:
Mijn laptop heeft zich om 22:00 in Duitsland gemeld :> arme jongen toch binnenkort krijgt hij zijn vaste stekkie.
Lol hij is vast in gezelschap van die van mij want die zit ook in Duitsland volgen track en trace ;) Hij bereikt als het goed is maandag zijn eindbestemming...

[ Voor 8% gewijzigd door ik222 op 12-07-2008 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 11:18

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

ik222 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:31:
[...]

Lol hij is vast in gezelschap van die van mij want die zit ook in Duitsland volgen track en trace ;) Hij bereikt als het goed is maandag zijn eindbestemming...
érg goed gezelschap, want die van mij is daar nu ook,
HERNE-BOERNIG,DE 12/07/2008 3:02 EXPORTSCAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:40

KroeT

[...]

KroeT schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 21:03:
Kleine update van mijn kant (specs, zie een paar posts omhoog):

Fase 5: Verzonden
Orderdatum: 6-7-2008
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 21-7-2008
Werkelijke verzenddatum: 9-7-2008

Peper tussen de billen, daar in Ierland :)
En gisteren volgens afspraak geleverd. Rood is mooi :)

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We willen u graag op de hoogte brengen van de volgende afleverinformatie:

---------------- Leveringsgegevens ----------------

- Geplande Leverdatum: 15/07/2008
- Leveringstijdstip: 9:00 - 17:00 (het is voor ons niet mogelijk een specifiek tijdstip aan te geven)

YEAH!!! 8) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sp!tF!re schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 08:45:
[...]
@Syf81: Misschien even contact zoeken net als ik? Ik bleef ook in de pre-productie staan en klaarblijkelijk is dat fout gegaan (het komt uiteraard niet in ze op dat als dit meermaals gebeurt in een bepaalde periode er tóch iets fout gegaan moet zijn..)
Ja, ik heb ze maar gemailed want ik heb ze donderdag en vrijdag gesproken en op beide dagen werd er geclaimed dat er geen fout is. 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2008 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannotwin
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-11-2023
Het gaat opzich best snel daar bij Dell in Polen.

Mijn toekomstige laptopje

M1530 / Blauw / T8100 / 4GB / 250 GB (7200 rpm) / 1920 x 1200 / 9 cell

Vorige week vrijdag (4 juli) besteld, 7e betaald en 10e verzonden. _/-\o_

En op dit moment staat ie, zo te lezen in goed gezelschap van andere computers/laptopjes van GoT'ers, in Duitsland ;) en hij zal maandag worden afgeleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit, mijn bestelling is vertraagt. Hij komt nu op z'n vroegst op 15 augustus, een dikke maand later :( . Kan ik niet echt gebruiken, ik heb hem eigenlijk elke dag nodig. Dan maar even kijken of er een andere is en dan deze annuleren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:26:
Shit, mijn bestelling is vertraagt. Hij komt nu op z'n vroegst op 15 augustus, een dikke maand later :( . Kan ik niet echt gebruiken, ik heb hem eigenlijk elke dag nodig. Dan maar even kijken of er een andere is en dan deze annuleren....
Dat de datum een maand uitgesteld is wil niet altijd zeggen dat hij dan pas komt...

Die van mij werd uitgesteld van 8 juli naar 1 augustus maar wordt nu uiteindelijk komen maandag 14 juli geleverd. Maar je hebt geen garantie wanneer hij komt dat is het lastige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik222 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:29:
[...]

Dat de datum een maand uitgesteld is wil niet altijd zeggen dat hij dan pas komt...

Die van mij werd uitgesteld van 8 juli naar 1 augustus maar wordt nu uiteindelijk komen maandag 14 juli geleverd. Maar je hebt geen garantie wanneer hij komt dat is het lastige.
Mja, maar als ik het verhaal van de accu's hoor denk ik dat ik nog wel even moet wachten. Het mooiste zou in ieder geval zijn als ik hem voor de 1e van augustus heb, maar of dat er in zit is de vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 20:15
Wanneer krijg je de leveringsgegevens ??
Die van mij staat sinds gister avond rond 22:00 in fase 5 en op de dell status site staat:
Uw bestelling bevindt zich momenteel bij de transporteur. Weldra zal een gedetailleerde status over uw levering beschikbaar zijn.

Kan ik hem op dinsdag verwachten.
Ga namelijk woensdag op vakantie :P en wil niet weten wat er gebeurt wanneer hij ergens twee weken rond zwerft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Na een paar weken is de laptop al teruggestuurd lijkt me. Lijkt me dan handig UPS te bellen maandag om een afspraak te maken voor een afhaaldatum later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Florian schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 19:35:
Wanneer krijg je de leveringsgegevens ??
Die van mij staat sinds gister avond rond 22:00 in fase 5 en op de dell status site staat:

Kan ik hem op dinsdag verwachten.
Ga namelijk woensdag op vakantie :P en wil niet weten wat er gebeurt wanneer hij ergens twee weken rond zwerft.
Als het goed is heb je een mailtje gehad met een afleverdatum en een track en trace link. Zo weet je op welke dag hij afgeleverd gaat worden.

Maar als hij gisteren verstuurd is zal dat waarschijnlijk dinsdag zijn inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florian
Dat mailtje heb ik nog niet gehad. Misschien dat die nog vanavond komt.
Het zou wel beter zijn als hij nog dinsdag binnen komt :) . Scheelt een hoop gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Florian schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 19:59:
Dat mailtje heb ik nog niet gehad. Misschien dat die nog vanavond komt.
Het zou wel beter zijn als hij nog dinsdag binnen komt :) . Scheelt een hoop gedoe.
In het weekend gebeurt er niets, UPS zal 'm waarschijnlijk maandagochtend ophalen bij Dell (op vrijdagavond hebben ze 'm niet meer afgehaald, anders had dat in je status gestaan) en dan wordt ie op woensdag bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 20:51
M1530 / Zwart / T5750 / 2GB / 160GB / 8400GS / 1680x1050 / 9-cell

Fase 1 (Orderdatum): 4-7
Fase 2 (Preproductie): 7-7
Fase 1 (Orderdatum): 8-7 (configuratie gewijzigd)
Fase 2 (Preproductie): 8-7
Fase 3 (Productie): 11-7
Fase 4 (Gereed maken voor verzenden): 12-7
Fase 5 (Verzonden): 12-7

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:34:
[...]

In het weekend gebeurt er niets, UPS zal 'm waarschijnlijk maandagochtend ophalen bij Dell (op vrijdagavond hebben ze 'm niet meer afgehaald, anders had dat in je status gestaan) en dan wordt ie op woensdag bezorgd.
Volgens mij is hij al bij UPS hoor als hij op fase 5 staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Even mezelf quoten:
RemcoDelft schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:08:
Mijn Dell Vostro 1310 (gisteren besteld) heeft een verwachte leverdatum van voor 13 augustus. Over precies 5 weken dus. Dit valt goed tegen, omdat de Dell chat me gisteren vertelde dat het ongeveer 10 werkdagen zou duren...
Bij het bestellen stond er wel dat er leveringsproblemen zijn, maar ook een "klik hier". En die "klik hier" bracht me naar een pagina waar staat dat de Vostro gewoon normaal leverbaar is. Oftewel ze geven op meerdere plaatsen, tot aan de chat, verschillende berichten.
Oftewel: 4 dagen geleden besteld, en nu staat er tot mij verbazing: Fase:4. Levering wordt voorbereid!
Mijn vraag: is Dell hier heel enthousiast geworden met mijn bestelling, of is het normaal dat er dit staat: Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 13-8-2008, en de laptop wel al veel eerder geleverd gaat worden? Ik had m'n Vostro namelijk de eerste maand niet verwacht! Nu lijkt het er op dat-ie volgende week gewoon al voor de deur staat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik222 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:53:
[...]

Volgens mij is hij al bij UPS hoor als hij op fase 5 staat...
Nee dat is niet zo, fase 5 wil alleen zeggen dat factureringsgegevens verzonden zijn naar UPS maar de hardware kan nog best bij Dell staan (en dat zal in dit geval ook zo zijn, omdat zijn bestelling nog niet gescand is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florian
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:06:
[...]

Nee dat is niet zo, fase 5 wil alleen zeggen dat factureringsgegevens verzonden zijn naar UPS maar de hardware kan nog best bij Dell staan (en dat zal in dit geval ook zo zijn, omdat zijn bestelling nog niet gescand is).
Hmmmm dat zal wel wat minder zijn. Dan maandag maar opbellen om de levering uit te stellen
Op de Dell site staat wel:

Uw bestelling wordt momenteel verzonden via onze leveringspartner (koerierbedrijf) / postservice.
Voor meer informatie - inclusief updates over de geschatte leveringsdatum - klikt u op de link naar de website van het koerierbedrijf. (die link heb ik nog niet)

Status van Levering: Uw bestelling bevindt zich momenteel bij de transporteur. Weldra zal een gedetailleerde status over uw levering beschikbaar zijn.

Ik weet niet wat ze onder weldra verstaan :P

Maar een andere vraag hoe zit het met die nieuwe 1680x1050 schermen. Zijn die van LG of zijn het (verbeterde) Samsung schermen.

[ Voor 12% gewijzigd door Florian op 12-07-2008 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Florian schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:10:
[...]

Hmmmm dat zal wel wat minder zijn. Dan maandag maar opbellen om de levering uit te stellen
Op de Dell site staat wel:

Uw bestelling wordt momenteel verzonden via onze leveringspartner (koerierbedrijf) / postservice.
Voor meer informatie - inclusief updates over de geschatte leveringsdatum - klikt u op de link naar de website van het koerierbedrijf. (die link heb ik nog niet)

Status van Levering: Uw bestelling bevindt zich momenteel bij de transporteur. Weldra zal een gedetailleerde status over uw levering beschikbaar zijn.

Ik weet niet wat ze onder weldra verstaan :P

Maar een andere vraag hoe zit het met die nieuwe 1680x1050 schermen. Zijn die van LG of zijn het (verbeterde) Samsung schermen.
Weet dat dat op de Dell site staat, maar ze hebben alleen de factuurgegevens pas aan UPS doorgegeven (gaat uiteraard elektronisch). Lijkt me idd verstandig om Dell maandag even te bellen.

Ben ook erg benieuwd naar die schermen, begin volgende week zullen we het weten (geloof dat iedereen die zo'n scherm heeft besteld 'm volgende week krijgt, die van mij is ook verzonden...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Na alle ellende met het bestellen en vertragen op zoek geweest naar een andere laptop. Door de positieve berichten hier toch een nieuwe poging gewaagd. De oudere die nog steeds op 1-8 en in fase 2 stond geannuleerd.

9-7 besteld
9-7 betaald
staat sinds vandaag in fase 5 verzonden en dezelfde teksten als hierboven. Nog geen trackingnummer ontvangen overigens.

Lijkt me handiger dus oude orders te annuleren en gewoon een nieuwe order in te leggen. Kennelijk lopen die orders via een andere route of iets dergelijks. Had ook nog iets meer korting te pakken op deze manier, scheelde nu toch 50.-

Order: M1530/T9300/1440-900/250GB(7200)/9 cells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannotwin
Florian schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:10:
[...]
klikt u op de link naar de website van het koerierbedrijf. (die link heb ik nog niet)
Je kunt het eventueel bij UPS proberen via http://www.ups.com/WebTracking/reference?loc=nl_NL . Vul daar je ordernummer in en druk op traceren. Dan hoef je nog nog niet een tracingnummer te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florian
Cannotwin schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 22:22:
[...]

Je kunt het eventueel bij UPS proberen via http://www.ups.com/WebTracking/reference?loc=nl_NL . Vul daar je ordernummer in en druk op traceren. Dan hoef je nog nog niet een tracingnummer te hebben :)
Dat werkt wel :)

De status is nu: Ontvangen factuur gegevens
en hij is Verzonden of gefactureerd op: 11/07/2008.

Ik kan hem waarschijnlijk dus niet dinsdag verwachten ??
In dat geval wordt het bellen en me levering naar later verplaatsen.

Bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit hoeveel dozen bestaat jullie bestelling eigenlijk? Zie bij UPS dat die van mij uit 5 dozen bestaat, vraag me af wat daar allemaal inzit....heb alleen een laptop besteld met wat assessoires (tas, muis, headset), geen printer ofzo. Spannend ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Mazzelaars.. inderdaad vaag dat je 5 dozen hebt. Tas, laptop, muis, headset. Dat zijn er sowieso 4, maar mij lijkt het dat je tas muis headset allemaal in 1 grote doos gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannotwin
Florian schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 23:06:
[...]

Dat werkt wel :)

De status is nu: Ontvangen factuur gegevens
en hij is Verzonden of gefactureerd op: 11/07/2008.

Ik kan hem waarschijnlijk dus niet dinsdag verwachten ??
In dat geval wordt het bellen en me levering naar later verplaatsen.

Bedankt voor de hulp.
np.

Maar je kunt dat in een later tijdstip zien. Bij mij staat er nu bijv.
Uw pakket is op tijd met een geplande afleverdatum van 14/07/2008.

Trackingnummer: trackingnummer
Type: Pakket
Status: In transit - op tijd
Vastgestelde aflevering: 14/07/2008
Verzonden naar: plaats, NL
Verzonden of gefactureerd op: 10/07/2008
Service: STANDARD
Gewicht: 4,00 Kg
Kortom nog ff geduld en je kunt het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cannotwin schreef op zondag 13 juli 2008 @ 11:09:
[...]

np.

Maar je kunt dat in een later tijdstip zien. Bij mij staat er nu bijv.

[...]

Kortom nog ff geduld en je kunt het zien :)
Lol hoe kan jouw pakket maar 4kg wegen terwijl mijn laptop zonder extra accesoires totaal 8kg weegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannotwin
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 12:35:
[...]
Lol hoe kan jouw pakket maar 4kg wegen terwijl mijn laptop zonder extra accesoires totaal 8kg weegt?
Ik heb ook een "kale" laptop zonder accessoires. Verder is het een M1530. Ik kan zo 1-2-3 niet vinden welke laptop jij hebt gekocht? Misschien een groter scherm.

Ook zal het misschien liggen aan categorieën. Dat die van mij tot 4 kilo is gewogen en die van jou in de categorie van 4-8kg?

Weet het ook niet. :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 00:24:
Ontzettend bizar. Ik heb dinsdag besteld, en ontvang hem aanstaande woensdag. Er is iets goed misgegaan bij Dell, blijkbaar.

Zou het voor jullie zin hebben een nieuwe te bestellen en die ander te annuleren? Lijkt erop alsof nieuwe bestellingen wel vlot afgehandeld worden, en dat ze oude maar wat laten hangen.
Ik heb precies hetzelfde. Heb hem op 25-6 besteld en zit nog steeds in fase 2. Als hij deze week niet uit fase 2 gaat, ga ik er achteraan mailen en annuleer ik de bestelling. Ik heb al een andere laptop gevonden die het dan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:28:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Heb hem op 25-6 besteld en zit nog steeds in fase 2. Als hij deze week niet uit fase 2 gaat, ga ik er achteraan mailen en annuleer ik de bestelling. Ik heb al een andere laptop gevonden die het dan wordt.
Gewoon annuleren en opnieuw inleggen. Heb ik ook gedaan en na 3 dagen verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DavidR schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:38:
[...]

Gewoon annuleren en opnieuw inleggen. Heb ik ook gedaan en na 3 dagen verzonden.
Opnieuw inleggen? Gewoon opnieuw bestellen? Dat kan ik doen, maar hoe zit het dan met het overgemaakte geld? En ik ben nu meer kwijt dan eerst, scheelt me met kortingen zo'n 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Gewoon mailtje sturen, zeggen er bij meerdere personen een fout is. Dus dat je je laptop wilt herboeken met dezelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laptop volgens de laatste trekking nog steeds in Duitsland terwijl het morgen bij me adres zou moeten worden bezorgd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 18:05:
Laptop volgens de laatste trekking nog steeds in Duitsland terwijl het morgen bij me adres zou moeten worden bezorgd :?
Is bij mij ook zo en is ook normaal, op zondag mogen er geen vrachtwagens rijden dus vannacht na 0.00 uur zal hij vertrekken naar Nederland. Dan zal hij 's morgens heel vroeg (eigenlijk 's nachts nog) in Nederland aankomen en dan verder afgeleverd worden. Onze laptops komen dus echt wel morgen :)

[ Voor 5% gewijzigd door ik222 op 13-07-2008 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazza
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-05 09:04
Nou, ik post misschien een beetje laat in deze thread maar mijn laptop is dus afgelopen vrijdag (11 Juli) om half elf 's morgens binnen gekomen.
De laptop werkt verder perfect, en heeft ook een LG scherm :9~ , Hij zat nog in de verpakken en zag er verder helemaal ongebruikt uit, dus het is hoogstwaarschijnlijk geen retourlaptop ;) .
Dus, ik heb hem 4 juli besteld, en 11 juli is hij binnen gekomen, een weekje dus, toch netjes :) .
Jammer dat dit niet bij iedereen zo verloopt, vind het toch een beetje jammer dat sommige mensen weken moeten wachten om hun laptop te krijgen.
Verder kan ik zeggen dat het echt een fijne laptop is, mooi design, niet te zwaar, eigenlijk allemaal veel beter dan ik verwacht had :9 .
Pagina: 1 ... 15 ... 105 Laatste