Hoe is het mogelijk? Ik heb 19 juni exact hetzelfde besteld en heb levertijd 1 augustus gekregen. Echt niet te geloven dit. Wat doen die gasten met bestellingen? En ja, misschien is het een retourlaptop. Maar ik ben wel happy voor jou hoor

Maar zelfs als was het een teruggestuurde, dan nog had o.a. ik hem nog veel eerder moeten krijgen. Echt vreemd allemaal.
Hmm..vreemd, dan kan het inderdaad mogelijk zijn dat ik een retourlaptopje toegestuurd krijg
Het kan ook mogelijk zijn dat de orders naar verschillende locaties toe gaan, zover ik weet worden deze modellen zowel in Ierland als in Polen gemaakt, misschien wordt die van jou in Polen geassembleerd, die van mij komt in ieder geval uit Ierland, misschien dat daar het verschil in zit, dat er bij Polen gewoon een lange wachtrij is, en bij Ierland niet, misschien is mijn order daarom ook naar Ierland gegaan.
Ik zal eens met mijn kameraad contact opnemen, die heeft ook een XPS M1530 besteld, wel met een iets andere configuratie, maar ik zal eens vragen wat de status van zijn laptop is.
Edit:
Heb hem al geannuleerd hoor. Maar uit interesse volg ik dit topic nog. Vind het echt apart. Ik zou niet gelijk zeggen dat je een retour krijgt overigens.
Ik heb mijn kameraad net gesproken, en zijn laptop is vandaag ook verstuurd (heeft hem 5 juli besteld).
Komt ook uit Raheen, Ierland, dus waarschijnlijk heeft het daar wat mee te maken, je hebt best kans dat al je hem nu opnieuw besteld dat je hem zomaar hebt.
Zijn configuratie is overigens iets anders dan die van mij, hij heeft een 1920x1200 scherm ipv 1440x900 en een 250 GB 5400 RPM schijf ipv 320 GB.
[
Voor 21% gewijzigd door
Wazza op 09-07-2008 20:28
]