Dell levertijden topic

Pagina: 1 ... 14 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

orderdatum 6 juli
verwachte leveringsdatum 21 juli

specs; M1530, 2,5ghz, 4gb ram, 250gb7200, 1440*900 scherm, 9 cell

daadwerkelijke leveringsdatum 10 juli!
wiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-02-2021
Hoe is het mogelijk? Ik had dezelfde besteld, alleen de 320GB versie. Echt apart. En ik zit sinds 19-6 te wachten en stond nog in preproductie vanmorgen en er was geen enkele mogelijkheid dat hij voor augustus bezorgd kon worden. Snap er niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Het zit werkelijk niet mee voor de 1680 lui :( Mijnes staat trouwens nog steeds op 15-07

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DavidR schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 11:00:
Hoe is het mogelijk? Ik had dezelfde besteld, alleen de 320GB versie. Echt apart. En ik zit sinds 19-6 te wachten en stond nog in preproductie vanmorgen en er was geen enkele mogelijkheid dat hij voor augustus bezorgd kon worden. Snap er niks meer van.
Zouden ze niet zo slim zijn om bepaalde configuraties in massa voor te produceren en dat ik toevallig een config bestel die ze zo op de plank hebben liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol ik zit ook nog steeds in fase 2 :/ orderdatum 4-7-08 Inspiron 1720/T5720/2.0 GHZ/320 GB/ 3GB DDR II/ Nvidia 8600M GT/1440x900 truelife TM/ verwachte leverdatum 28-07/08.

Waarom zijn die verschillen allemaal zo groot hier :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 11:08:
Lol ik zit ook nog steeds in fase 2 :/ orderdatum 4-7-08 Inspiron 1720/T5720/2.0 GHZ/320 GB/ 3GB DDR II/ Nvidia 8600M GT/1400x900 truelife TM/ verwachte leverdatum 28-07/08.

Waarom zijn die verschillen allemaal zo groot hier :( ;)
Nou nou, al 5 dagen in fase 2, dat is balen he? Beetje meer geduld zou niet verkeerd zijn...Als je na een maand nog in fase 2 zit dan mag je beginnen te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar weer eens een mailtje gestuurd hoe dat nu zit met die veranderingen.
Een meteen mailtje terug gehad van customer service:
"Voor zover ik het kan zien is er verandering in uw order geweest, echter kan ik op dit moment niet zeggen wat, ik zal het voor u gaan navragen en zodra ik antwoord heb zal ik u hiervan op de hoogte stellen"

Mails worden in ieder geval behandeld..

To be continued..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 11:18

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Koetjeboe schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:15:
[...]

XPS M1530 CORE 2 DUO T8300 2.40GHz,800,3M
15.4" Widescreen WUXGA (1920x1200) TFT Display with TrueLife
CCFL backcover blue & 2.0mp camera
Memory Dual Channel 4.0GB (2x2048) 667 MHz DDR2 SDRAM
Hard Drive 250GB Free Fall Sensor (7200rpm)
8xDVD+/-RW Slim Slot-Load Drive, including SW
Graphics Card 256MB NVIDIA GeForce Go 8600M GT

Inmiddels eindelijk verder:

Mijn bestelling:
Geschatte leverdatum: 4-7-2008
Fase 1 (betaling): 12-6-2008
Fase 2 (preproductie): 13-6-2008
Fase 3: 27-06-2008
Fase 4: 27-06-2008

Ben benieuwd wanneer hij eindelijk naar 5 gaat...
Inmiddels nog steeds op fase 4 :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

off-topic: Valt het iemand op dat er in de advertentie onderaan iedere keer reclame staat voor laptop-accu's. Dat is op zijn minst ironisch te noemen..;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 11:23:
[...]

Nou nou, al 5 dagen in fase 2, dat is balen he? Beetje meer geduld zou niet verkeerd zijn...Als je na een maand nog in fase 2 zit dan mag je beginnen te klagen.
Ga er dan maar vanuit dat de order al ruim van ten voren geannuleerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 16:56
Nu breekt mijn klomp..ik lees nu al bij meerdere posts in dit forum dat mensen die later dan mij dezelfde of een vergelijkbare XPS1530 besteld hebben, die een verwachte leverdatum hebben die eerder is dan de mijne of hem zelfs al binnen hebben ...ik wacht potjandriedubbeltjes-op-zijn-kant alleen maar op een 6cells accu.

*zucht*

Dan maar weer een keer bellen en mailen. Ze zullen het vast (over het algemeen) wel goed bedoelen bij de customer service maar ik krijg steeds meer het idee dat ze ook maar wat aanrommelen.
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 11:29:
off-topic: Valt het iemand op dat er in de advertentie onderaan iedere keer reclame staat voor laptop-accu's. Dat is op zijn minst ironisch te noemen..;)
:) Hehe, dat is inderdaad behoorlijk ironisch..op het treiterige af. "Zie ons eens: wij hebben accu's teveel en moeten ervan af."

[ Voor 27% gewijzigd door Redinox op 09-07-2008 11:47 ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Redinox: laat even weten hoe je telefoontje afloopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Redinox
Misschien kun je een 9 cell gratis afdwingen?

Als je nu een 1530 besteld staat er bij de 6 cell dat dit de levering kan vertragen
Voor een 9 cell betaal je momenteel NUL euro bij als je de laptop nieuw besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
offtopic:
Die advertenties worden automatisch geplaats aan de hand van woorden die veel in het topic voorkomen wat in dit geval dus accu is. Als er dus vaak "wasmachine" zou staan in dit topic zou je aanbiedingen van wasmachines daar krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:42:
@Redinox
Misschien kun je een 9 cell gratis afdwingen?

Als je nu een 1530 besteld staat er bij de 6 cell dat dit de levering kan vertragen
Voor een 9 cell betaal je momenteel NUL euro bij als je de laptop nieuw besteld
Dat willen ze niet.... Je krijgt wel de optie om de hele laptop te annuleren en opnieuw te bestellen.

Dat heb ik namelijk gistern gevraagd

[ Voor 4% gewijzigd door LuCarD op 09-07-2008 12:48 ]

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Ik zie inderdaad dat er op de website staat over die vertraging:

Indien u voor dit onderdeel kiest, vertraagt dit de levering van uw systeem met 1 weken60178 (en ja, die getallen staan der ook op)
Speciale aanbieding - geldig t/m:dinsdag 9 september 2008

OMG, wachten tot 9 september...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

LuCarD schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:47:
[...]

Dat willen ze niet.... Je krijgt wel de optie om de hele laptop te annuleren en opnieuw te bestellen.

Zojuist ook maar weer eens gebeld, en hij vond ook dat ik 'nogal' lang moest wachten :z Hij kon ook niks meer aan de bestelling veranderen, wat wel erg jammer is aangezien je nu voor hetzelfde geld 4 ipv 3 jaar garantie krijgt en een 9 ipv een 6 cells...

Maar hij ging een 'note' naar Ierland sturen dat deze al erg erg lang aan het wachten is, maarja, dat werd mij 10 dagen geleden ook al verteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Mijn Dell Vostro 1310 (gisteren besteld) heeft een verwachte leverdatum van 13 augustus. Over precies 5 weken dus. Dit valt goed tegen, omdat de Dell chat me gisteren vertelde dat het ongeveer 10 werkdagen zou duren...
Bij het bestellen stond er wel dat er leveringsproblemen zijn, maar ook een "klik hier". En die "klik hier" bracht me naar een pagina waar staat dat de Vostro gewoon normaal leverbaar is. Oftewel ze geven op meerdere plaatsen, tot aan de chat, verschillende berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Toen ik vanmorgen annuleerde was het de vraag of mijn annulering op tijd was (stond nog in preproductie). Laat staan hoe de leveranties zijn :)
Op zich zullen genoeg mensen nu annuleren omdat ze niet 6 weken willen wachten. Maakt de wachtijd wat korter voor hen die blijven zitten lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuCarD schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:47:
[...]

Das wel krom, per saldo heeft dit voor Dell namelijk hetzelfde effect
bovendien voor hun nog extra administratie.

Je moet alleen voor een 2e keer gaan aanbetallen en het is maar de vraag wanneer je het geld van de geannuleerde order terug krijgt. Ze weten dat een heleboel klanten dit niet kunnen of willen en laten je dus gewoon lekker wachten of bieden je bovenstaande finacieel onaantrekkelijke verhaal.

Troost je; een levering binnen 2 werkdagen na bestelling levert weer andere twijfels op waar je ook slecht van slaapt. Ik ben er benieuwd wat er morgen in de doos zit als ze hem binnen 48 uur geassembleerd, getest en verzonden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik ergens een mooie aanbieding zie voor een andere laptop (HP, Asus) zal ik ook meteen annuleren. Intussen wacht ik rustig af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:42:
Als ik ergens een mooie aanbieding zie voor een andere laptop (HP, Asus) zal ik ook meteen annuleren. Intussen wacht ik rustig af...
Als je wat ziet laat me dat dan even weten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ze dan inmiddels wel doen is dus melden dat er vertraging is. Weliswaar binnen de ruimte voor "aanbiedingen" maar goed. Voor mensen die overwegen te gaan kopen is het zinvol.. Die vertraging was er echter niet bekend toen ik bestelde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Irritant is ook dat je pas hoort van een vertraging enkele dagen voor levering. Meldt dat dan eerder, maar dan verkopen ze niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 14:09:
Wat ze dan inmiddels wel doen is dus melden dat er vertraging is. Weliswaar binnen de ruimte voor "aanbiedingen" maar goed. Voor mensen die overwegen te gaan kopen is het zinvol.. Die vertraging was er echter niet bekend toen ik bestelde..
Ik heb gisteren besteld, en zag alleen een vertragingsmelding bij de 6-cell accu. Interessant detail was dat de 9-cell accu ineens dezelfde prijs had als de 6-cell!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DavidR schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 14:33:
Irritant is ook dat je pas hoort van een vertraging enkele dagen voor levering. Meldt dat dan eerder, maar dan verkopen ze niks meer.
Absoluut. Hoewel van de andere kant misschien eerlijkheid nog wel het belangrijkste is. Als ik vantevoren wist dat ik van 20 juni t/m 25 juli bezig zou zijn om mijn laptop in bezit te krijgen dan had ik zelf de keus gehad en nu niet gemiept!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Hmmm nou ik had toch echt de 9 cell met verder de specs als boven al gemeld van een laptop die dus eerder zou zijn geleverd dan de mijne (bestelling 19-6). Ik snap er niks van in ieder geval. Ben nu wat aan het zoeken naar een HP. Heb ook gekeken naar een XXOD (mooie specs) maar denk dat ik voor een gevestigd merk ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:29

KroeT

[...]

Inspiron 1525, T5750, 3GB, 250GB, Ruby Red.

Orderdatum: 6-7-2008
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 21-7-2008

Zit echter nu al in Fase 4 (levering wordt voorbereid), dus volgens mij gaat het razendsnel.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Ligt echt aan hetgeen je bestelt. Zie maar anderen die ook met flinke vertragingen te maken hebben gekregen. Sommigen dan weer niet, het is heel vreemd. Het lijkt wel dat er een heel blok orders is vergeten of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT

KroeT

[...]

Mja, ik verwoordde het wat knullig. Ik bedoelde niet dat ik van mening ben dat Dell razendsnel werkt, maar dat in mijn specifieke geval snel gewerkt lijkt te worden. Dan nuanceert het een beetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 13:07
Assembleren ze bij Dell trouwens alle PCs in Verwegistan of dichter bij huis? Ik heb namelijk al een pakbon bij mijn advertentie staan, maar ben morgen eigenlijk niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazza
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-05 09:04
Nou, Ik heb mijn laptop op 4 Juli besteld en hij is vandaag, 9 Juli, Verzonden! _/-\o_

Configuratie van mijn laptop:
Dell XPS M1530 Tuxedo Black
C2D T9300
4 GB RAM
320 GB 5400 RPM HDD
1440x900 LCD Display
8X DVDRW
9-Cell Batterij

De laptop komt overigens uit Raheen, Ierland.
We zullen zien hoe snel UPS is en wanneer hij binnen komt :*)

Ik hoop maar niet dat dit een gebruikt retourgestuurd laptopje is 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Wazza op 09-07-2008 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Hoe is het mogelijk? Ik heb 19 juni exact hetzelfde besteld en heb levertijd 1 augustus gekregen. Echt niet te geloven dit. Wat doen die gasten met bestellingen? En ja, misschien is het een retourlaptop. Maar ik ben wel happy voor jou hoor :)
Maar zelfs als was het een teruggestuurde, dan nog had o.a. ik hem nog veel eerder moeten krijgen. Echt vreemd allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazza
Hoe is het mogelijk? Ik heb 19 juni exact hetzelfde besteld en heb levertijd 1 augustus gekregen. Echt niet te geloven dit. Wat doen die gasten met bestellingen? En ja, misschien is het een retourlaptop. Maar ik ben wel happy voor jou hoor :)
Maar zelfs als was het een teruggestuurde, dan nog had o.a. ik hem nog veel eerder moeten krijgen. Echt vreemd allemaal.
Hmm..vreemd, dan kan het inderdaad mogelijk zijn dat ik een retourlaptopje toegestuurd krijg ;(

Het kan ook mogelijk zijn dat de orders naar verschillende locaties toe gaan, zover ik weet worden deze modellen zowel in Ierland als in Polen gemaakt, misschien wordt die van jou in Polen geassembleerd, die van mij komt in ieder geval uit Ierland, misschien dat daar het verschil in zit, dat er bij Polen gewoon een lange wachtrij is, en bij Ierland niet, misschien is mijn order daarom ook naar Ierland gegaan.
Ik zal eens met mijn kameraad contact opnemen, die heeft ook een XPS M1530 besteld, wel met een iets andere configuratie, maar ik zal eens vragen wat de status van zijn laptop is.

Edit:
Heb hem al geannuleerd hoor. Maar uit interesse volg ik dit topic nog. Vind het echt apart. Ik zou niet gelijk zeggen dat je een retour krijgt overigens.
Ik heb mijn kameraad net gesproken, en zijn laptop is vandaag ook verstuurd (heeft hem 5 juli besteld).
Komt ook uit Raheen, Ierland, dus waarschijnlijk heeft het daar wat mee te maken, je hebt best kans dat al je hem nu opnieuw besteld dat je hem zomaar hebt.
Zijn configuratie is overigens iets anders dan die van mij, hij heeft een 1920x1200 scherm ipv 1440x900 en een 250 GB 5400 RPM schijf ipv 320 GB.

[ Voor 21% gewijzigd door Wazza op 09-07-2008 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Heb hem al geannuleerd hoor. Maar uit interesse volg ik dit topic nog. Vind het echt apart. Ik zou niet gelijk zeggen dat je een retour krijgt overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT

KroeT

[...]

Kleine update van mijn kant (specs, zie een paar posts omhoog):

Fase 5: Verzonden
Orderdatum: 6-7-2008
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 21-7-2008
Werkelijke verzenddatum: 9-7-2008

Peper tussen de billen, daar in Ierland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook iemand die recentelijk een XPS 1530 met 1680x1050 scherm heeft besteld die al binnen een week na bestelling is geleverd? Dit is voor mij de ideale resolutie dus ik wil hier liever niet vanaf wijken... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd ze vertelden mij aan de telefoon vandaag dat mijn laptop Inspiron 1720 ook in Ierland gefabriceerd zou gaan worden en mijn status is gewoon nog steeds fase 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:16:
[...]

Troost je; een levering binnen 2 werkdagen na bestelling levert weer andere twijfels op waar je ook slecht van slaapt. Ik ben er benieuwd wat er morgen in de doos zit als ze hem binnen 48 uur geassembleerd, getest en verzonden hebben.
Het kan hoor. Vorig jaar een Inspiron besteld op dinsdagmiddag 16:00 uur. Vrijdagochtend om 10:00 uur stond UPS voor de deur. Je moet net dat beetje mazzel hebben om met je order op de juiste plant te komen. Was toen Ierland trouwens.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2008 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Voor alle fabeltjes, Alle Dell computers worden in Ierland gemaakt...Dell heeft namelijk een strategie om per continent (of groot gebied) maar één fabricage plaats te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
alex3305 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 21:44:
Voor alle fabeltjes, Alle Dell computers worden in Ierland gemaakt...Dell heeft namelijk een strategie om per continent (of groot gebied) maar één fabricage plaats te hebben.
Eh? En waarom is mij dan medegedeeld door mijn accountmanager dat hij contact heeft opgenomen met de fabriek in Polen om te zien wat er nu precies nog steeds mis is met mijn bestelling?

Het loopt nog steeds niet goed met mijn bestelling. Nog steeds staat in het ene systeem dat mijn XPS1530 verstuurd is, in het andere dat het wachten nog steeds op mijn accu is. Geprobeerd om dan maar als 'goedmakertje' een 9 cells accu los te peuteren maar dat mogen ze (nog) niet.

Ik wacht af tot vrijdagmiddag, dan nog een positief bericht --> annulering en Dell kan fluiten naar zijn centen. Voorraadproblemen zijn een ding, maar zo'n slechte communicatie richting klant..... Nee, dat vind ik net te veel van het goede. We wachten nog maar even af! :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Nope.... Hier een pers bericht van de fabriek in polen
http://www1.euro.dell.com..._brk_000?c=uk&l=en&s=corp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Nja,
Dell Announces Manufacturing Facility In Poland To Serve Growing Central And Eastern European Markets
Central Europe horen wij eigenlijk niet bij, dus ik denk eerder dat daar eerder bij uitzondering computers voor Nederland worden gemaakt dan dat dat in de regel gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle fabeltjes. Mooi niet dus :-)
In de track en trace van mijn laptop die morgen geleverd wordt staat toch echt herkomstscan Lodz in Polen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 08:37

DMN

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 21:07:
Vreemd ze vertelden mij aan de telefoon vandaag dat mijn laptop Inspiron 1720 ook in Ierland gefabriceerd zou gaan worden en mijn status is gewoon nog steeds fase 2.
Die van mij (zelfde specs) is sinds gisteren in fase 3. Ik heb maandag besteld.

Freude am Fahren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Strategie"? Voor snelle productie zeker....

Ha.Ha.Ha. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 21:05:
Is er ook iemand die recentelijk een XPS 1530 met 1680x1050 scherm heeft besteld die al binnen een week na bestelling is geleverd? Dit is voor mij de ideale resolutie dus ik wil hier liever niet vanaf wijken... |:(
Ik heb er een besteld met 1680 x 1050 scherm en sta als sinds 24-6 op fase 2: preproductie. Je hoeft dus denk ik weinig hoop te hebben dat die snel geleverd wordt...

Prutsers daar bij Dell :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

ik222 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 09:24:
[...]

Ik heb er een besteld met 1680 x 1050 scherm en sta als sinds 24-6 op fase 2: preproductie. Je hoeft dus denk ik weinig hoop te hebben dat die snel geleverd wordt...

Ik denk niet dat het scherm de enige factor is. Ik heb een 1440 x 900 scherm en ik wacht ook al sinds 23-6.

Je zou bijna denken dat de mensen die gebeld hebben langer moeten wachten. Op zich is dat business technisch gezien niet eens zo gek. Aangezien dat de klanten zijn die toch al niet tevreden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik222 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 09:24:
[...]

Ik heb precies dezelfde besteld als jij op 26-6 met als verwachte leverdatum 30 juli maar heb de order geannuleerd omdat opeens de 9 cell upgrade gratis was (had ik 142 euro voor betaald). Heb op 30-6 opnieuw besteld en verwachte leverdatum is weer 30 juli. Heb dus in elk geval 142 euro bespaard zonder verdere vertraging op te lopen. Sta nu ook nog in fase 2, als dat over 2 weken nog zo is annuleer ik de order en haal ik een laptop bij MediaMarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

O o, Ja hoor, het is zover. Ik heb de vertraging binnen :)

Orderdatum: 21-6-2008
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 1-8-2008

In preproductie sinds 10-7-2008

Ze hebben dus zomaar mijn preproductie datum gewijzigd.. Het was eerst 24-06-08. En zomaar opeens hebben ze die maar naar vandaag veranderd... Nou ja, tot augustus dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Alles heeft 3 weken stilgelegen lijkt het. Gebeurde bij mij exact hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
LuCarD schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 09:29:
[...]

Ik denk niet dat het scherm de enige factor is. Ik heb een 1440 x 900 scherm en ik wacht ook al sinds 23-6.

Je zou bijna denken dat de mensen die gebeld hebben langer moeten wachten. Op zich is dat business technisch gezien niet eens zo gek. Aangezien dat de klanten zijn die toch al niet tevreden zijn.
Ik heb ze (nog) niet gebeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag fase 3 ingegaan. Dell Inspiron 1720.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippetje01
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 14:21
Hier een inspiron 1525 besteld

Orderdatum: 2-7-2008
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 30-7-2008

De verzending van uw bestelling wordt voorbereid sinds 4-7-2008

na gisteren even te hebben gebeld blijkt dat ook bij mij de levering wacht op de accu (6 cells)

exacte config:

BaseIntel® Core™2 Duo Processor T8300 (2,40 GHz, 800 MHz FSB, 3 MB L2-cache)
Geheugen3072MB 667MHz DDR2 SRAM (1x1024+2x2048)
ToetsenbordIntern toetsenbord - VS/Internationaal (QWERTY)
Grafische kaartGeïntegreerde Intel® Graphic Media Accelerator X3100
Harde schijf250 GB (5.400 rpm) SATA harde schijf
BesturingssysteemLegitieme Windows Vista™ Home Premium - Nederlands
ModemVoor 56,6K/V92 geschikte interne modem & adapter - Nederland
Optische stations8x DVD+/-RW optisch station, met software
Draadloze connectiviteitDell™ Wireless 1395 802.11b/g Minikaart - Europa
CablesStroomkabel van 1 meter voor Europa
VerzendingsdocumentenNederlandse documentatie met Europese 3-pins stroomkabel
Gedis-pakketreferentieN0752508
Microsoft-softwareMicrosoft® Works 9.0 /Nederlands - (bevat geen Microsoft® Word)
Standaardondersteuning1 jaar beperkte garantie - Collect & Return
Ondersteuningsdiensten1 jaar basisgarantie
BeveiligingssoftwareGeen beveiliging/antivirusbeveiliging - Nederlands
Voeding65 W wisselstroomadapter
BluetoothDell™ Wireless 355 Bluetooth 2.0-module (tot 3 Mbps) met Enhanced Data rate - Eur
Primaire Batterij6-cel hoofdbatterij
DraagtassenNylon rugzak voor laptops met een scherm tot 15,4 inch - zwart
Camera2,0 megapixel webcamera
Keuze uit kleurenJet Black met matte afwerklaag
Tv-tunersDell™-reisafstandsbediening
LCD-scherm15,4-inch WXGA-breedbeeldscherm (1.280 x 800) met TrueLife™

we zullen zien hoelang het duurt. Het lijkt, aldus een aantal andere reacties, dat het feit dat de laptop zelf al gebouwd is een positief iets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kippetje01 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:46:
Hier een inspiron 1525 besteld

Orderdatum: 2-7-2008
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 30-7-2008

De verzending van uw bestelling wordt voorbereid sinds 4-7-2008

na gisteren even te hebben gebeld blijkt dat ook bij mij de levering wacht op de accu (6 cells)

exacte config:

BaseIntel® Core™2 Duo Processor T8300 (2,40 GHz, 800 MHz FSB, 3 MB L2-cache)
Geheugen3072MB 667MHz DDR2 SRAM (1x1024+2x2048)
ToetsenbordIntern toetsenbord - VS/Internationaal (QWERTY)
Grafische kaartGeïntegreerde Intel® Graphic Media Accelerator X3100
Harde schijf250 GB (5.400 rpm) SATA harde schijf
BesturingssysteemLegitieme Windows Vista™ Home Premium - Nederlands
ModemVoor 56,6K/V92 geschikte interne modem & adapter - Nederland
Optische stations8x DVD+/-RW optisch station, met software
Draadloze connectiviteitDell™ Wireless 1395 802.11b/g Minikaart - Europa
CablesStroomkabel van 1 meter voor Europa
VerzendingsdocumentenNederlandse documentatie met Europese 3-pins stroomkabel
Gedis-pakketreferentieN0752508
Microsoft-softwareMicrosoft® Works 9.0 /Nederlands - (bevat geen Microsoft® Word)
Standaardondersteuning1 jaar beperkte garantie - Collect & Return
Ondersteuningsdiensten1 jaar basisgarantie
BeveiligingssoftwareGeen beveiliging/antivirusbeveiliging - Nederlands
Voeding65 W wisselstroomadapter
BluetoothDell™ Wireless 355 Bluetooth 2.0-module (tot 3 Mbps) met Enhanced Data rate - Eur
Primaire Batterij6-cel hoofdbatterij
DraagtassenNylon rugzak voor laptops met een scherm tot 15,4 inch - zwart
Camera2,0 megapixel webcamera
Keuze uit kleurenJet Black met matte afwerklaag
Tv-tunersDell™-reisafstandsbediening
LCD-scherm15,4-inch WXGA-breedbeeldscherm (1.280 x 800) met TrueLife™

we zullen zien hoelang het duurt. Het lijkt, aldus een aantal andere reacties, dat het feit dat de laptop zelf al gebouwd is een positief iets is.
Als je in fase 3 zit dan zijn toch alle benodigheden om de laptop in elkaar te zetten bij de hand of zie ik dat verkeerd wat betreft vertragingen.
Wanneer een systeem is vrijgegeven voor fabricage zijn alle benodigde componenten om het systeem te bouwen afgeleverd.

Een montage team zet de componenten in het systeem. Dit team is verantwoordelijk voor de gehele productie van het systeem, dit bevordert de kwaliteit van- en het verantwoordelijkheidsgevoel voor het te bouwen systeem.

Het systeem gaat dan door naar de testfase.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2008 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FikkieHo schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 10:09:
O o, Ja hoor, het is zover. Ik heb de vertraging binnen :)

Orderdatum: 21-6-2008
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 1-8-2008

In preproductie sinds 10-7-2008

Ze hebben dus zomaar mijn preproductie datum gewijzigd.. Het was eerst 24-06-08. En zomaar opeens hebben ze die maar naar vandaag veranderd... Nou ja, tot augustus dan..
Exact hetzelfde hier, op 21-6 besteld, 25-6 in preproductie en vandaag is ie spontaan verzet naar 1-8 en in preproductie sinds 10-7, gisteren nog met ze gesproken maar ze kwamen met een vaag verhaal dat ze geen 6 cells hadden (waardoor ik niet helemaal begrijp waarom de rest van de laptop dan niet afgemaakt is) :?

Gaat bij mij om een m1530, T9300, 4gb, 1920x1200, 250gb, 6 cell en midnight blue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippetje01
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:49:
[...]

Als je in fase 3 zit dan zijn toch alle benodigheden om de laptop in elkaar te zetten bij de hand of zie ik dat verkeerd wat betreft vertragingen.

[...]
Aan de telefoon vertelden ze mij dat de accu los in de doos gaat na assemblage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:55:
[...]

Exact hetzelfde hier, op 21-6 besteld, 25-6 in preproductie en vandaag is ie spontaan verzet naar 1-8 en in preproductie sinds 10-7, gisteren nog met ze gesproken maar ze kwamen met een vaag verhaal dat ze geen 6 cells hadden (waardoor ik niet helemaal begrijp waarom de rest van de laptop dan niet afgemaakt is) :?

Gaat bij mij om een m1530, T9300, 4gb, 1920x1200, 250gb, 6 cell en midnight blue.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jahoor hij is binnen! _/-\o_ :D

3e besteld, 4e betaald, 7e betaling binnen, 8e opgestuurd.

M1530 / T8300 / 1440 x 900 / 9 cell / 3GB / 250 GB / 8600GT
Laptop is helemaal in orde, met een LG scherm hij is echt prachtig. 8)

Blijkbaar zijn de accu's er weer.
Hopen dat er meer laptops snel verstuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:34:
Jahoor hij is binnen! _/-\o_ :D

3e besteld, 4e betaald, 7e betaling binnen, 8e opgestuurd.

M1530 / T8300 / 1440 x 900 / 9 cell / 3GB / 250 GB / 8600GT
Laptop is helemaal in orde, met een LG scherm hij is echt prachtig. 8)

Blijkbaar zijn de accu's er weer.
Hopen dat er meer laptops snel verstuurd worden.
Hoe kun je trouwens zien of het een LG of Samsung scherm is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:21:
[...]

Heb net even contact gehad met Dell. Midnight blue levert een week extra levertijd op, is momenteel niet voldoende voorradig. Dit staat dus los van eventuele vertragingen door scherm of batterij.
Bedankt voor de opfleurende nieuws :) Ik weer met mijn blauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm net gebeld met de klantenservice blijkt dus voor de Inspiron 1720 accu (6 cell) problemen te zijn. Mijn laptop is volgens de medewerker al helemaal in elkaar gezet maar ze wachten nu op de levering van de batterijen voordat het verzonden wordt :( .

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2008 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FikkieHo schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:44:
[...]

Bedankt voor de opfleurende nieuws :) Ik weer met mijn blauw..
Tja, heb zelf ook blauw EN een 1680x1050 scherm...Maar heb geen zin een andere configuratie te kiezen om 2 weken eerder mijn laptop te ontvangen. Liever nog wat langer wachten en dan helemaal tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:37:
[...]

Hoe kun je trouwens zien of het een LG of Samsung scherm is?
Details van het scherm in apparaatbeheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Die van mij is zojuist in productie gegaan :)

M1530 / Zwart / T9300 / 4GB / 1680 x 1050 / 9 cell

Nu kijken hoe het verder gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 11:40
Gisteren bestelde XPS M1330. Betaald met credit card. Vandaag in productie (fase 3). In Midnight Blue (de kleur die blijkbaar problemen heeft bij de M1530) met de 6-cels accu en T5750, 2GB RAM, 160GBHD en X3100.

Neem aan dat als hij in productie is de onderdelen in ieder geval beschikbaar zijn en hij vrij vlot wordt afgeleverd?

[ Voor 3% gewijzigd door Arthur op 10-07-2008 15:18 ]

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik222 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 15:07:
Die van mij is zojuist in productie gegaan :)

M1530 / Zwart / T9300 / 4GB / 1680 x 1050 / 9 cell

Nu kijken hoe het verder gaat...
Das goed nieuws! :) Hou ons op de hoogte hoe het verder gaat. Wat voor harde schijf heb je trouwens besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne is de 8e besteld, een uur geleden in preproductie en nu net in productie gegaan. Leverdatum staat wel op de 30e...

M1530 / Rood / T8500 / 3GB /1440x900 / 9cell / 250GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 15:37:
Mijne is de 8e besteld, een uur geleden in preproductie en nu net in productie gegaan. Leverdatum staat wel op de 30e...

M1530 / Rood / T8500 / 3GB /1440x900 / 9cell / 250GB
Ik ben nu ook net in productie gegaan :) , leverdatum staat wel nog gewoon op 30 juli. Lijkt erop dat er weer wat schot komt in de Dell productie!

M1530 / Blauw / T9300 / 4GB / 1680x1050 / 9cell / 320GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Ik denk dat ze gewoon iedereen van Pre naar gewone productie hebben laten gaan.

Ik ben namelijk ook naar fase 3 gegaan, maar voor de rest geen update :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Hehe, iedereen behalve de mensen die vandaag een vertraging kregen.. Voor diegene is het gewoon nog preproducite.. Dit kan nog leuk worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 15:16:
[...]

Das goed nieuws! :) Hou ons op de hoogte hoe het verder gaat. Wat voor harde schijf heb je trouwens besteld?
250 GB 7200 rpm, houd jullie zeker op de hoogte verder ;) Maar lijkt er dus op dat er een lading 1680 x 1050 schermen is aangekomen vandaag :)

@LuCarD: Wat zou je dan verder verwachten voor update? En sinds wanneer sta je in productie?

[ Voor 30% gewijzigd door ik222 op 10-07-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

ik222 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 15:50:
[...]

250 GB 7200 rpm, houd jullie zeker op de hoogte verder ;) Maar lijkt er dus op dat er een lading 1680 x 1050 schermen is aangekomen vandaag :)

@LuCarD: Wat zou je dan verder verwachten voor update? En sinds wanneer sta je in productie?
Hee dat is grappig....

De website is vandaag veranderd maar de melding is:
Uw bestelling is in productie sinds 2-7-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

ik222 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 15:50:
[...]

Ja, maar als er een lading 1680 schermen zou zijn, zou ik dan niet ook in productie staan aangezien ik dezelfde preproducite datum "HAD"? Of ben ik als zwarte schaap uitverkoren om op de volgende lading te wachten.. in ieder geval keep us posted. En als ie binnen is, which screen :D

[ Voor 7% gewijzigd door FikkieHo op 10-07-2008 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FikkieHo schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 16:01:
[...]

Ja, maar als er een lading 1680 schermen zou zijn, zou ik dan niet ook in productie staan aangezien ik dezelfde preproducite datum "HAD"? Of ben ik als zwarte schaap uitverkoren om op de volgende lading te wachten.. in ieder geval keep us posted. En als ie binnen is, which screen :D
Misschien moet je even contact opnemen met Dell, heb ik vanochtend ook gedaan. Even kijken of zij je kunnen updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:45
Ik heb dus de 25ste besteld (juni) en heb nu bericht dat ik uitgesteld ben tot 1 augustus qua levering. Maar even bellen want ik heb ook het 1680 scherm, even kijken of hij dan wel aangepast kan worden of dat er nog iets is waar op gewacht wordt..

EDIT: er staat nu bij 'In preproductie sinds 10-7-2008', terwijl dit voorheen '25-6-2008' was, is er dan wel een update gedaan? :*)
Bedankt Koetjeboe, nu aan de lijn met Dell
EDIT2: Net gebeld, geen gehoor na het doorverbinden? Gewoon ruis en verder niets, dan maar een mailtje rechtstreeks naar Dell toe..

[ Voor 39% gewijzigd door Arjan90 op 10-07-2008 16:38 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Nee, dat is gewoon de datum waarop hij vertraagt is...helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil jullie hoop niet de grond indrukken hoor, maar ik sta al meer dan een week in fase 4. Dat was eigenlijk de fase waarna alles 'snel zou gaan'. Het zegt allemaal niets.. Levertijd is uitgesteld van 14-07 naar 25-07...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend was ik in fase 3 beland en zit nu in fase 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 16:43:
Ik wil jullie hoop niet de grond indrukken hoor, maar ik sta al meer dan een week in fase 4. Dat was eigenlijk de fase waarna alles 'snel zou gaan'. Het zegt allemaal niets.. Levertijd is uitgesteld van 14-07 naar 25-07...
Dan zou ik sowieso bellen of mailen als ik jou was want fase 4 houdt gewoon in dat de notebook/desktop klaar is voor verzending.

-edit- ik bekijk nu mijn pakbon die ik in mijn status weergegeven heb gekregen, alle gegevens komen overeen alleen staat er bij aantal dozen 0 en identiek voor het gewicht. Ik neem aan dat het nog niet gescand is?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2008 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Nog een update van mij:

Zit nu in fase 4 (levering wordt voorbereid) :)

M1530 / Zwart / T9300 / 4GB / 250 GB (7200 rpm) / 1680 x 1050 / 9 cell

Ik meld het wel weer als hij verzonden is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 18:12:
[...]
Dan zou ik sowieso bellen of mailen als ik jou was want fase 4 houdt gewoon in dat de notebook/desktop klaar is voor verzending.

-edit- ik bekijk nu mijn pakbon die ik in mijn status weergegeven heb gekregen, alle gegevens komen overeen alleen staat er bij aantal dozen 0 en identiek voor het gewicht. Ik neem aan dat het nog niet gescand is?
Helaas Achillias....zoals al eerder in dit topic vermeld staat zegt fase 4 ook niet alles. Trust me, mijn bestelling staat daar ook al op sinds 28 Juni en mijn pakbon staat ook sinds diezelfde datum op de site.

Mits het vertragende onderdeel de accu is, maken ze de bestelling al voor zover mogelijk klaar.....en doen de accu los in de doos zodra die weer op voorraad is. Dus technisch gezien hebben ze gelijk, de productie fase is voltooid. Maar dan begint het wachten :'(

Betreft overigens wel de XPS1530..weet niet of de Inspiron-serie dezelfde problemen kent. Hebben die uberhaupt hetzelfde type accu?

[ Voor 6% gewijzigd door Redinox op 10-07-2008 19:33 ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

ik222 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:24:
Nog een update van mij:

He, verdacht, misschien heb jij een 2de handse :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redinox schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:30:
[...]

Helaas Achillias....zoals al eerder in dit topic vermeld staat zegt fase 4 ook niet alles. Trust me, mijn bestelling staat daar ook al op sinds 28 Juni en mijn pakbon staat ook sinds diezelfde datum op de site.

Mits het vertragende onderdeel de accu is, maken ze de bestelling al voor zover mogelijk klaar.....en doen de accu los in de doos zodra die weer op voorraad is. Dus technisch gezien hebben ze gelijk, de productie fase is voltooid. Maar dan begint het wachten :'(

Betreft overigens wel de XPS1530..weet niet of de Inspiron-serie dezelfde problemen kent. Hebben die uberhaupt hetzelfde type accu?
Wat staat er dan op je pakbon wat betreft de accu?

Inspiron 1720 heeft deze: Primary 6-cell 56WHr Li-Ion Battery

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2008 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippetje01
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:37:
[...]
Wat staat er dan op je pakbon wat betreft de accu?

Inspiron 1720 heeft deze: Primary 6-cell 56WHr Li-Ion Battery
De mijne staat ook op fase 4, ze wachten nu nog op de accu. Op de pakbon staat niets nuttigs ben ik bang, behalve dat de mijne uit ierland komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
Pakbon:

Battery XPS Primary 6-cell 56WHr Li-Ion

Ik kan nergens echt terugvinden of dit verder dezelfde types zijn (formfactor etc.) Als ik in de nederlandse webshop van Dell kijk, is er een optie om te zoeken naar batterijen voor de "Vostro", "Lattitude", "XPS & Inspiron" en "Precision"-laptops. Zie hier

Lijkt dus om hetzelfde type te gaan.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej,

Ik heb vorige week vrijdag een XPS M1530 besteld, en dezelfde avond nog betaald.
T9300/Zwart/4GB/320GB/1680x1050/9cell

En ik sta sinds vandaag ook in Fase3: Productie.

Orderdatum 4-7-2008.

Fase 1: 7-7-2008
Fase 2: 8-7-2008
Fase 3: 10-7-2008

Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 28-7-2008

Maar voor de rest ook geen bericht gehad of iets..
Mja misschien komt het allemaal goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 07:50
Op 4-10 ('s avonds) order
Op 8-10 betalingsbevestiging met uiterlijke leverdatum 28-07
Vandaag mailtje gehad dat het pakket morgen word aangeboden :D

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Nog een update van mij:

Bij mij staat hij ook klaar....

Maar gek genoeg staat er op de site
De verzending van uw bestelling wordt voorbereid sinds 2-7-2008
En geschatte levertijd staat nogsteeds op 1-8-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinsdag tegen middernacht (M1530) besteld en via creditcard betaald. Woensdag in productie en testfase, vandaag staat ie al op verzenden! Ik heb de T9300, blauw (vertraagt dus geenszins), 9cell en 1440x900. Het is de 3e die ik besteld heb. De eerste vanwege samsungscherm geretourneerd, de tweede omdat hij het totaal niet deed. Deze laatste was duidelijk een eerder teruggestuurd exemplaar: er zat nergens geen folie meer op en de laptop stond scheef! Zeer binnenkort ontvang ik dus de 3e en nu maar hopen dat het een LG is en vanwege de ZEER snelle levertijd geen geretourneerde met een of ander gebrek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Het ligt nu volgens mij niet meer aan de kleur/scherm maar aan de accu. Want als ik zo zie, hebben alle 1680 schermen vandaag alles binnen. Alleen is die van mij 6 cells en de 9cells hebben vandaag lucky :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Koetjeboe schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:15:
[...]

XPS M1530 CORE 2 DUO T8300 2.40GHz,800,3M
15.4" Widescreen WUXGA (1920x1200) TFT Display with TrueLife
CCFL backcover blue & 2.0mp camera
Memory Dual Channel 4.0GB (2x2048) 667 MHz DDR2 SDRAM
Hard Drive 250GB Free Fall Sensor (7200rpm)
8xDVD+/-RW Slim Slot-Load Drive, including SW
Graphics Card 256MB NVIDIA GeForce Go 8600M GT
6 cells battery
Inmiddels eindelijk verder:

Mijn bestelling:
Geschatte leverdatum: 4-7-2008
Fase 1 (betaling): 12-6-2008
Fase 2 (preproductie): 13-6-2008
Fase 3: 27-06-2008
Fase 4: 27-06-2008
Fase 5: 10-07-2008

eindelijk eindelijk eindelijk eens verzonden, bijna een maand geduurd. En 'toevallig' heb ik deze middag nog dell gemailed dat ik hem voor dinsdag in huis wou hebben, en als dat niet zou lukken konden ze de mail als een ordercancel beschouwen...toeval, of het helpt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazza
Nou, dat mijn laptop uit Ierland zou komen blijkt nu niet te kloppen, op de pakbon staat wel Ierland, maar dat is blijkbaar het hoofdkantoor, want mijn laptop komt volgens UPS toch echt uit Polen.
Hij is nu inmiddels ergens in Duitsland, laatste scan was in Frankfurt iets minder dan een uur geleden.
Als alles goed gaat mag ik morgen mijn laptop in ontvangst nemen :*)

Nu hopen dat alles goed is met de laptop... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NineTailedFox
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:39
Nog een update van mij:

Hoeveel heb je hiervoor betaald dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta nog gewoon in productie, fase 3 dus. Hoop niet dat ik een geretourneerd apparaat krijg, want dan kan ik dan weer een maand wachten op een nieuwe...Ben benieuwd wat voor laptop de mensen krijgen die binnen een dag na bestelling al in fase 4 zitten. Werkt Dell echt zo snel als alles meezit?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

als alles op voorraad is dan zou alles binnen een week kunnen worden gedaan. Want een laptop in elkaar zetten duurt echt niet lang hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 08:37

DMN

Bij mij is het ook snel gegaan:

6/7 bestelling + betaling
8/7 bevestiging ontvangst betaling + orderbevestiging + fase 2
9/7 fase 3
10/7 fase 4
11/7 fase 5, verzending :)
12/7 mogelijke levering (wordt nog geupdate)

1720/t5750/3GB/8600M GT/320GB/standaard cover/6cell accu/1440*900 truelife/ (dus eigenlijk het standaard systeem van E769)

Dus @ achillias die dezelfde specs besteld heeft; wat ze je aan de telefoon vertelden over wachten op accus's lijkt niet helemaal te kloppen. Waarschijnlijk wordt die van jou ook vandaag wel verzonden.

Freude am Fahren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fase 5 ingegaan :) !

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Uggg... Ik word jaloers :P Maar is fase 5 echt verstuurd zijn of op weg naar versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Phantom schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 22:41:
[...]

Hoeveel heb je hiervoor betaald dan? :)
1164 euro

En nu hier ook naar fase 5 inderdaad :) !

En fase 5 betekent inderdaad echt verstuurd, dus het pakket is in handen van UPS dan.

[ Voor 17% gewijzigd door ik222 op 11-07-2008 08:46 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 105 Laatste