Dell levertijden topic

Pagina: 1 ... 13 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 09:53:
Hier is de levering normaal voorzien op 28/07 maar als ik op de vooruitgang van mijn bestelling kijk staat hij al op fase 4, duurt het dan werkelijk nog zo lang om hem te verzenden, iemand ervaring?
Dat komt dus omdat de accu's er nog niet zijn. Dell produceert dan heel je laptop (hij gaat dus naar fase 4) maar pas zodra de accu er weer is wordt die nog in het pakketje gedaan en kan het verzonden worden.

Vandaar dat hij zo lang op fase 4 blijft staan, levering van accu's kan overigens nog wel 2 tot 3 weken duren volgens eerdere posts hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach zo vandaar, we zullen maar afwachten dan en maar duimen dat hij uiteindelijk op 28/07 geleverd wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1530 / T8300 / 3GB / 250GB / 8600GT / 1440x900 / 9-cell

3e besteld, verwachte leverdatum is de 25e.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2008 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:32

Gamer

mobile

XPS M1730 afgeleverd.
Puike service van Dell.

Tot hierbij mijn korte bijdrage in dit topic.

4600Wp Z - 4800Wp W - 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh | Homey Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
buran schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 20:02:
[...]

Update:
Ik kijk net op de site van de bestelstatus en tot mijn grote verbazing staat de bestelling ineens op: "Fase 4: Levering wordt voorbereid. De verzending van uw bestelling wordt voorbereid sinds 26-6-2008". :D Wel vreemd dat ze dan gister een email stuurden met het bericht van vertraging.

Hoelang duurt het nou gemiddeld voordat ik hem dan heb? Als ik het goed heb een werkdag of 2?
Nieuwe update:

Uw bestelling is verzonden sinds 4-7-2008 Fase:5. Verzonden
Uw bestelling wordt momenteel verzonden via onze leveringspartner (koerierbedrijf) / postservice. _/-\o_

Mijn bestelling heeft dus een week op fase 4 gestaan. Ik had de bestelling dan ook al 7 juni gedaan, en de oorspronkelijke leverdatum was 1 juli, dus in totaal een dag of 4 te laat. Maar wel ruim 2 weken voor de herziene leverdatum. Ik hoop voor de anderen hier in dit topic dat hun bestellingen ook zijn verzonden. :)

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zie ik geen optie om te betalen met iDeal?

Als ik op bankoverschrijving druk dan staat er een vermelding dat ik via de mail een link krijg om het via die manier te betalen.

Maar nu zie ik in mijn orderbevestiging staan dat ik het handmatig kan overmaken naar hun rekeningnummer.. ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hetzelfde. Ik heb nergens een link gezien om te betalen met iDeal, toen heb ik het maar gewoon overgemaakt en stond het de volgende dag op de rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
buran schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 17:59:
[...]

Nieuwe update:

Uw bestelling wordt momenteel verzonden via onze leveringspartner (koerierbedrijf) / postservice. _/-\o_

Mijn bestelling heeft dus een week op fase 4 gestaan. Ik had de bestelling dan ook al 7 juni gedaan, en de oorspronkelijke leverdatum was 1 juli, dus in totaal een dag of 4 te laat. Maar wel ruim 2 weken voor de herziene leverdatum. Ik hoop voor de anderen hier in dit topic dat hun bestellingen ook zijn verzonden. :)
In ieder geval lijken er weer wat accu 's te zijn als bestellingen worden verzonden dus dat is goed nieuws voor iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 09:45
Hier word je toch wel een beetje simpel van :<
Verkeerd gescanned hier, verkeerd gescanned daar, chauffeur pakketjes 'vergeten'... etc etc...
Naar Dell gebeld, die hebben er nu achter gezeten dat het 100% maandag afgeleverd wordt...

http://wwwapps.ups.com/We...acknum=1ZW167596853978730

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké laptop besteld bedrag overgemaakt alleen jammer dat het nu weekend is :( nu krijgen ze waarschijnlijk het bedrag pas aan het einde van de aankomende week te zien op hun rekening.

Mijn leveringsdatum is trouwens 28-07-08 :X pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:07:
M1530 / T8300 / 3GB / 250GB / 8600GT / 1440x900 / 9-cell

3e besteld, verwachte leverdatum is de 25e.
Toch apart heb mijne zo net besteld, exact zelfde specs.

Dell schrijft: De verwachte leverdatum voor deze order is op of voor 18-7-2008.

Misschien vandaag lading accu's binnen gekomen?

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buran schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 17:59:
[...]

Nieuwe update:

Ik heb ook een Dell XPS M1530 besteld. Bestelling geplaatst op 8 juni en bij mij staat hij nu sinds 26-6 in Fase 4. Hopelijk komt de mijne dan ook wat eerder :P Zou in ieder geval zeer welkom zijn! (Heb overigens een 6-cell versie besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 19:55:
Oké laptop besteld bedrag overgemaakt alleen jammer dat het nu weekend is :( nu krijgen ze waarschijnlijk het bedrag pas aan het einde van de aankomende week te zien op hun rekening.

Mijn leveringsdatum is trouwens 28-07-08 :X pas.
Ik wil niet veel zeggen hoor. Maar als je online overmaakt, dan is het dan volgende werkdag gewoon binnen.. In jouw geval op maandag. Als het via post is, dan is het rond woensdag.. Iig niet aan het einde van de week :) Of je hebt een heeeeele trage bank..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

power_user schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 20:41:
[...]

Toch apart heb mijne zo net besteld, exact zelfde specs.

Dell schrijft: De verwachte leverdatum voor deze order is op of voor 18-7-2008.

Misschien vandaag lading accu's binnen gekomen?
Hmm dan maar hopen dat hij eerder word afgeleverd. Zat vandaag op de link te wachten om met ideal te betalen, echter heb ik deze niet ontvangen. Toch maar via bank betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1530 / T8100 / 3GB / 350GB / 8600GT / 1440x900 / 6-cell

Het slaat gewoon nergens op als ze paar dagen voor afleveringsdatum.
Je bestelling word gecanceled en niet wetende waarom.
Dan ga je toch maar even de klantenservice bellen.....

Bleek dat mijn betaling niet in orde was.
Terwijl mijn eigen bankgegevens zei dat het betaald was (IDeal)

Dus klacht ingediend dat ik het er niet mee eens ben.
Dat ze dus pas paar dagen voor levertijd haden cancelen.
En een paar andere zaken natuurlijk.
Sinds dien krijg een extra mail van een van Dells account manager.

En jah hoor ik moet nu ook langer wachten op blijkbaar de 6-cell accu! (bron: Dit forum)
Maar in mijn laaste mail zei hij/zij dat paar onderdelen niet in voorraad hadden.

Wacht nu al vanaf 27MEI op mijn XPS m1530

Vind wel dat ze met een compensatie mogen komen.
En nee geen mailtje met letters!

Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 21-7-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-02-2021
Sta nog steeds sinds 23-6 in preproductie met leverdatum 11-7. Iets zegt me dat dat moeilijk gaat worden.....alleen nog steeds niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn xps M1330 is zojuist verandert naar 1-8-2008, terwijl hij normaal op of voor 9-7-2008 zou geleverd moeten worden.

baal er enorm van. Ik vind het trouwens niet kunnen dat er een leverdatum op geplakt wordt, en net op de moment dat wanneer hij in productie zou moeten gaan, de levertijd wordt aangepast.
Wat is dan nog de relevantie van zo'n levertermijn :s

Ik hoop inderdaad dat de accu's en alle andere onderdelen snel binnen komen zodat het toch nog vroeger kan.
Helpt het trouwens als je gaat klagen op de chat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Toch heel apart hoor dit, gisteravond besteld, nu al Fase:4. Levering wordt voorbereid...

Nog wel steeds Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 18-07-2008.

Hoeft toch niet zo lang te duren om dat ding in te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
power_user schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 16:22:
Toch heel apart hoor dit, gisteravond besteld, nu al Fase:4. Levering wordt voorbereid...

Misschien ook handig om aan te geven wat je dan besteld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je via iDeal/creditcard betaalt ofzo? Want Dell gaat echt niet met de productie beginnen tot dat het totale bedrag binnen is, en het lijkt me ook sterk dat er mensen van de administratie nu op kantoor aanwezig zijn om de transactie op ''voldaan'' te zetten waar door je systeem in productie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat er dan wat mis gaat hoor, mijn bestelling van een dag eerder staat nog steeds op fase 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 17:13:
[...]

Heb je via iDeal/creditcard betaalt ofzo? Want Dell gaat echt niet met de productie beginnen tot dat het totale bedrag binnen is, en het lijkt me ook sterk dat er mensen van de administratie nu op kantoor aanwezig zijn om de transactie op ''voldaan'' te zetten waar door je systeem in productie gaat.
T8300, 250GB, 3GB RAM, 1440 x 900, Tuxedo Black.

Met American Express creditcard betaald. Betaling zou dus direct moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag vandaag bij de status van mijn bestelling dat mijn XPS M1530 verzonden is door Dell! Had hem besteld op 8 juni en hij is dus vandaag (5-7-2008) verstuurd. De verwachte leverdatum is echter wel veranderd naar 23-7-08 (voorheen stond hij op 10-7-08). Maarja, hopelijk komt hij één dezer dagen binnen :9~

Config is: M1530 / T8300 / 3GB / 250GB / 8600GT / 1440x900 / 6-cell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Het wordt nu nog gekker, gister besteld, nu op fase 5.

Uw bestelling is verzonden sinds 5-7-2008 Fase:5. Verzonden

Uw bestelling wordt momenteel verzonden via onze leveringspartner (koerierbedrijf) / postservice.

Voor meer informatie - inclusief updates over de geschatte leveringsdatum - klikt u op de link naar de website van het koerierbedrijf.

Meer Informatie
Orderdatum: 4-7-2008
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 18-7-2008

Werkelijke verzenddatum: 5-7-2008

Naam transporteur: UPS

Status van levering: Uw bestelling bevindt zich momenteel bij de transporteur. Weldra zal een gedetailleerde status over uw levering beschikbaar zijn.

Dat kan toch niet kloppen???

Ik hoor hier allemaal verhalen over uitgestelde levering, mensen die tussen de 4 en 8 weken wachten etc. Of kan UPS er soms een maand over doen ofzo?

Mijn config nogmaals T8300, 250GB, 3GB RAM, 1440 x 900, 8600GT, 9-cell. Tuxedo Black.

En met creditcard betaald.

Ik hou jullie op de hoogte...

[ Voor 9% gewijzigd door power_user op 05-07-2008 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Edit: laat maar 8)7

[ Voor 85% gewijzigd door ik222 op 05-07-2008 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
ik222 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 19:54:
@power_user: Heb je een M1530 of een M1330 besteld?
M1530

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Of je hebt heel veel pech en krijgt een 2de handse laptop binnen.. Dus dat hij er al kant en klaar lag met de zelfde specs om verzonden te worden, maar door iemand anders werd geannuleerd. Dus dan krijg jij die...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
FikkieHo schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 19:55:
Of je hebt heel veel pech en krijgt een 2de handse laptop binnen.. Dus dat hij er al kant en klaar lag met de zelfde specs om verzonden te worden, maar door iemand anders werd geannuleerd. Dus dan krijg jij die...
Haha je laat het negatief klinken.

Als iemand dat ding heeft geannuleerd is ie toch alsnog nieuw (1e hands)

Ik hoopte juist dat het toeval zo was dat wat je hier boven beschrijft zou gebeuren zodat ik geen 4 weken hoef te wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Ja ik zou wel willen dat mijne meteen klaarlag vanwege eem geanuleerde order :P

Wacht als sinds 24-6 en moet volgens Dell nog tot 1-8 wachten :(

[ Voor 13% gewijzigd door ik222 op 05-07-2008 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het eigenlijk normaal dat je geen mail krijgt wanneer de levertijd wijzigt?
Ik heb nogal zo'n gevallen gelezen op dit forum, maar hebben die dan achteraf toch nog een mail gekregen?
Want ik vind het wel niet kunnen dat ze nog niet eens de moeite nemen om mij te verwittigen dat mijn laptop met 3 weken is uitgesteld. Ik baal ondertussen enorm van de service van dell, al mijn lof is met de moment verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Ja, ik heb ook geen mail gekregen, terwijl ik o pdezelfde dag als ik222 heb besteld.. En dezelfde specs?

Mijn staat nog steeds op f2 en op 15-7. Heb er weinig vertrouwen in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Tuurlijk logische zet van Dell om zo laat mogelijk te melden dat er een vertraging is. Je zit dan al zo lang te wachten, dat je die paar weken er ook wel bij neemt. Als ze gelijk melden dat eea vertraagd is, worden veel meer orders geannuleerd.
Ik sta nog steeds op de rol voor levering op de 11e terwijl hij nog steeds in preproductie staat....
Heb overigens reeds 2 keer gebeld naar eventuele vertraging, was niks bekend. Aangezien mijn eerdere betaling ook niet te vinden was bij DELL vraag ik me zeer af of hij al uberhaupt is gezien, ondanks de melding preproductie. Het zal me niks verbazen als ik over een paar dagen moet bellen en mij wordt verteld dat er iets mis is gegaan en ik voorrang ga krijgen. Ik ben al aan het zoeken naar een alternatief inmiddels.

[ Voor 37% gewijzigd door DavidR op 06-07-2008 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds wanneer werkt dell in het weekend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 13:45:
Sinds wanneer werkt dell in het weekend :P
In Polen werken ze gewoon door in het weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
FikkieHo schreef op zondag 06 juli 2008 @ 11:38:
Ja, ik heb ook geen mail gekregen, terwijl ik o pdezelfde dag als ik222 heb besteld.. En dezelfde specs?

Mijn staat nog steeds op f2 en op 15-7. Heb er weinig vertrouwen in :)
Mijne staat in fase 2 met een verwachte datum van 1-8 zelfs, en dus inderdaad ook geen mail gekregen...

Zelf denk ik dat het scherm (1680 x 1050) op dit moment het probleem is aangezien configuraties zonder dit scherm wel verzonden worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar ik heb een M1330, dus dat is absoluut geen 1680 x 1050 scherm, en mijne is ook van 9-07 naar 1-08 verplaatst (mijn order is in preprod. van 25/6).
mja ik moet dus blijkbaar niet wachten op een reactie van dell (wat ik eigenlijk wel zou verwachten van een klantendienst, maarja). Ik ga dus morgen eens chatten met dell om te horen waarom mijn laptop uberhaupt zoveel vertraging krijgt.
Ik heb trouwens mijn geld meteen via visa over gemaakt, dus ik vind het niet kunnen dat dell mijn geld ongeveer anderhalve maand van mij leent :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 01:39:
Ik heb trouwens mijn geld meteen via visa over gemaakt, dus ik vind het niet kunnen dat dell mijn geld ongeveer anderhalve maand van mij leent :s
Lenen ze het technisch gezien dan niet van Visa, en niet van jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Visa zal geen boodschap hebben aan een leveringsvertraging door DELL....
De klant koopt en kan eventuele rente dan wel niet terugvorderen bij DELL. Geef ik weinig kans, elk bedrijf kan te maken hebben met vertragingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DavidR schreef op maandag 07 juli 2008 @ 09:35:
Visa zal geen boodschap hebben aan een leveringsvertraging door DELL....
De klant koopt en kan eventuele rente dan wel niet terugvorderen bij DELL. Geef ik weinig kans, elk bedrijf kan te maken hebben met vertragingen.
dat is waar, ik ben ook helemaal niet van plan om mijn rente terug te vorderen. Dat zal toch maar enkele eurocent zijn. Maar ik vind het principe niet kunnen. Als ik meteen moet betalen als ik een bestelling plaats, moeten ze er ook voor zorgen dat ik zo snel mogelijk mijn product heb.
Ik zou het logischer vinden dat ik een betaling moet doen wanneer bij ontvangst van mijn product.

Maarja hetzij zo zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Ze zouden moeten melden dat er vertraging is, wanneer duidelijk is wanneer er vertraging is. En dat zullen ze niet doen, rekken tot je al zo lang gewacht hebt dat die ene of 2 weken ook niet meer uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik222 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 17:01:
[...]

Mijne staat in fase 2 met een verwachte datum van 1-8 zelfs, en dus inderdaad ook geen mail gekregen...

Zelf denk ik dat het scherm (1680 x 1050) op dit moment het probleem is aangezien configuraties zonder dit scherm wel verzonden worden...
Ligt inderdaad aan het scherm. Een kennis van me werkt bij Dell USA en vertelde me gisteren dat Dell geen Samsung 1680x1050 schermen meer heeft besteld vanwege de beroerde kwaliteit (graining). Het omwisselen van deze schermen + de bijbehorende reputatieschade werd voor Dell te kostbaar. Men wacht nu op verbeterde Samsung schermen (nieuwe batch) of switcht naar LG schermen. Ik heb gisteren besteld (zelfde configuratie als ik222) en mijn verwachte leverdatum is 30-07. Volgens mijn Dell contact zou het echter zelfs nog een aantal weken langer kunnen duren (DELL USA biedt deze schermen volgens hem momenteel zelfs niet meer aan). Pluspunt is wel dat de kans op een goed 1680x1050 scherm nu een stuk groter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Ik ben inmiddels aan het zoeken naar een alternatief, hetgeen ik balen vind want had helemaal geen zin weer te gaan zoeken naar die dingen. Levering nog steeds gepland op vrijdag terwijl hij in fase 2 staat momenteel. Ga er 1 zoeken die ik gewoon een of twee dagen later in huis heb zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orderdatum: 16-6-2008

Status van levering: Uw bestelling bevindt zich momenteel bij de transporteur. Weldra zal een gedetailleerde status over uw levering beschikbaar zijn

TOP dus dan zijn de ACCU'S weer op voorraad ;)
Deze week heb ik hem eindelijk!
Had helaas nog geen reactie op mijn mail....
Maar als ik mijn laptop deze week via UPS krijg dan is het goed.
NU ook hopen voor een LG 1440x900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

mazzelaars.. Dan moeten wij met de 1680 scherm nog wachten :( Ach ja, het zei zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

FikkieHo schreef op maandag 07 juli 2008 @ 11:52:
mazzelaars.. Dan moeten wij met de 1680 scherm nog wachten :( Ach ja, het zei zo.
* LuCarD heeft ook een 1440x900 scherm en nog geen laptop :(

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:07:
Hallo, ik heb op 11/6 een XPS M1530 besteld (RED, T8300, WXGA, 320 Gb, 6-cell batt, 8600M GT, built in SIM) met verwachte levertijd 3/7. Deze heeft 2 weken op preproductie gestaan, dus daar werd ik wat moedeloos van. Afgelopen vrijdag 27/6 wijzigde de status naar productie, maar ik kreeg tegelijkertijd een mail dat de verwachte levertijd gewijzigd is van 3/7 naar 16/7. Balen!

Vandaag echter blijkt de laptop in fase 4 (levering wordt voorbereid) te staan. Half complete pakbon is reeds beschikbaar. Lijkt mij dat ik hem binnen een paar dagen heb. Toch?
Schiet lekker op, sta ook al een week in fase 4. Als ze inderdaad op 16/7 gaan leveren ben ik met vakantie...iemand enig idee hoe UPS ermee omgaat als de deur drie weken niet wordt opengedaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:22:
[...]

Schiet lekker op, sta ook al een week in fase 4. Als ze inderdaad op 16/7 gaan leveren ben ik met vakantie...iemand enig idee hoe UPS ermee omgaat als de deur drie weken niet wordt opengedaan??
Volgens mij kun je contact opnemen met UPS en dan een datum na de vakantie plannen voor aflevering...

@mferrari: Als dat de reden is dan wacht ik graag nog wat langer op een laptop met een beter scherm :)

[ Voor 11% gewijzigd door ik222 op 07-07-2008 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heiders
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-06 06:54
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:43:

Orderdatum: 16-6-2008

Status van levering: Uw bestelling bevindt zich momenteel bij de transporteur. Weldra zal een gedetailleerde status over uw levering beschikbaar zijn

TOP dus dan zijn de ACCU'S weer op voorraad ;)
Deze week heb ik hem eindelijk!
Had helaas nog geen reactie op mijn mail....
Maar als ik mijn laptop deze week via UPS krijg dan is het goed.
NU ook hopen voor een LG 1440x900
Het lijkt erop dat jij echt enorm veel geluk hebt. Ik had namelijk 8 juni precies dezelfde configuratie besteld muv de processor (T8300 ipv T8100) en mijn leveringsdatum is maar weer eens verschoven naar 23 juli, wordt hier toch echt een beetje moedeloos van :| Je zou toch denken dat als de accu het probleem was, dat orders die eerder geplaatst waren ook eerder zo'n accu zouden ontvangen wanneer deze weer voorradig waren, niet dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
power_user schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 19:26:
Het wordt nu nog gekker, gister besteld, nu op fase 5.

Uw bestelling is verzonden sinds 5-7-2008 Fase:5. Verzonden

Uw bestelling wordt momenteel verzonden via onze leveringspartner (koerierbedrijf) / postservice.

Voor meer informatie - inclusief updates over de geschatte leveringsdatum - klikt u op de link naar de website van het koerierbedrijf.

Meer Informatie
Orderdatum: 4-7-2008
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 18-7-2008

Status van levering: Uw bestelling bevindt zich momenteel bij de transporteur. Weldra zal een gedetailleerde status over uw levering beschikbaar zijn.

Dat kan toch niet kloppen???

Ik hoor hier allemaal verhalen over uitgestelde levering, mensen die tussen de 4 en 8 weken wachten etc. Of kan UPS er soms een maand over doen ofzo?

Mijn config nogmaals T8300, 250GB, 3GB RAM, 1440 x 900, 8600GT, 9-cell. Tuxedo Black.

En met creditcard betaald.

Ik hou jullie op de hoogte...
Bovenstaande schreef ik Zaterdag, inmiddels is ie traceerbaar via UPS en hij wordt morgen tussen 9:00 en 17:00 afgeleverd. Vrijdagavond besteld, Dinsdag in huis, niet slecht! :) Ik hoop op een LG - scherm, maar aangezien het zo snel is gegaan heb ik d'r een beetje een nare bijsmaak bij. Alsof deze specifieke laptop door iemand anders na ontvangst niet gewenst was ofzo, dat verbind ik dan weer aan het slechte scherm. :'(

Zal dus wel een Samsung worden. Hij komt wel uit Polen, wat me dan weer wat vrolijker stemt (veel LG -schermen uit Polen zien langs komen op dit forum). Ik laat het nog wel even weten.

Mijn gedachten gaan uit naar bijvoorbeeld "Heiders". Ik snap niet hoe het verschil in levertijd zo groot kan zijn, we hebben notabene een vergelijkbare config. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm sta vandaag nog steeds in Fase 1 terwijl ik vrijdag het geld heb weten over te maken, wordt hier een beetje moedeloos van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 13:07
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 17:54:
Hmm sta vandaag nog steeds in Fase 1 terwijl ik vrijdag het geld heb weten over te maken, wordt hier een beetje moedeloos van.
Ik heb donderdag geld overgemaakt en kreeg vandaag een mail dat betaling binnen is en bestelling in gang is gezet. Sta nu op fase 2.

Dus waarschijnlijk sta jij morgen op fase 2.

Nu kijken hoelang de overige fasen gaan duren...

[ Voor 33% gewijzigd door Jannibal23 op 07-07-2008 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Bij velen duurt fase 2 minimaal 2 weken. Tel daar een week voor productie en levering bij op en reken maar uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 17:54:
Ja hallo, je kan ook overdrijven hoor.. Het geld verwerken duurt eenmaal 1 dag. Dus voordat ze dat recht hebben gezet zijn ze wel 1 dag verder...

Heb geduld, morgen zal er wel fase 2 staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 20:58
M1530 / T5750 / 2GB / 160GB / 8400GS / 1680x1050 / 9-cell
Vrijdag avond besteld en betaald (via overschrijving, kon geen ideal optie vinden helaas).
Nog op fase 1.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 20:15
Ik heb zaterdag avond een xps 1530 besteld :) en met creditcard betaald.
Heb alleen nog maar een ontvangstbevestiging gehad geen orderbevestiging.
Bij status van bestelling staat er: Wij kunnen u momenteel geen update bieden.
Wanneer kan ik een orderbevestiging verwachten of moet ik morgen dell even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

wacht nou gewoon even 2 dagen.. Dell is ook maar een gewone arme computer systeem. Het is geen regelrechte ramp als er 1,2 dagen speling in zit. Pas als je 1 maand in fase2 verkeerd dan mag je om je heen schoppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Bij mij duurde het 4 dagen voor ik van betaling naar preproductie ging. Paar dagen maakt toch niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heiders schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:27:
[...]

Het lijkt erop dat jij echt enorm veel geluk hebt. Ik had namelijk 8 juni precies dezelfde configuratie besteld muv de processor (T8300 ipv T8100) en mijn leveringsdatum is maar weer eens verschoven naar 23 juli, wordt hier toch echt een beetje moedeloos van :| Je zou toch denken dat als de accu het probleem was, dat orders die eerder geplaatst waren ook eerder zo'n accu zouden ontvangen wanneer deze weer voorradig waren, niet dus..
Dit kreeg ik vandaag via de mail van : dell.delivery.update@ups.com

Geachte Extrazuur,

We willen u graag op de hoogte brengen van de volgende afleverinformatie:

---------------- Leveringsgegevens ----------------

Order Nummer: ........

Geplande Leverdatum: 08/07/2008
Leveringstijdstip: 9:00 - 17:00 (het is voor ons niet mogelijk een specifiek tijdstip aan te geven)

Uw bestelling is inmiddels onderweg en het is niet mogelijk nog veranderingen aan te brengen aan:
-Aflevertijdstip
-Afleverdatum
-Afleveradres

Indien er niemand aanwezig is om de levering in ontvangst te nemen, zal UPS de volgende 2 (werk)dagen opnieuw proberen te bezorgen.

De chauffeur zal ook een kaart achterlaten met contactinformatie en informatie over andere leverings- of afhaalmogelijkheden.

------------ Volg uw orderstatus online ------------
Klik simpelweg op onderstaande UPS link (of plak de link in de adresbalk van uw internetprogramma) - voor een actuele update. http://wwwapps.ups.com/....
(je persoonlijke track & trace link)

------------------------ Factuur ------------------------

Uw factuur zal binnen 2 weken apart naar u toe worden verzonden. Met vriendelijke groet, Dell. UPS volgnummer

Order Nummer Klantnummer

Dit is een geautomatiseerd e-mailbericht en antwoorden worden niet ontvangen.

Blijkt dus gewoon op de afgesproken afleverdata geleverd te worden.
Dus de mail waarin stond dat er aantal dingen niet voorradig waren bleek niet nodig te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Van mij is vannacht ook doorgezet naar levering per 1-8. Ik ga het straks annuleren. Echt te gek voor woorden dat je dit hoort 3 dagen voor geplande levering na 3 weken wachten. Al met al is 6 weken levertijd voor een laptop belachelijk. Ik ga straks een lapptop bestellen die ik een dag later in huis heb. Nu maar hopen dat ik niet weer 3 weken moet wachten en zelf moet bellen en betaalbewijzen moet mailen om mijn geld terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Net de order geannuleerd. Besteld op 19-6 en leverdatum nu 1-8. Stond sinds 23-6 in preproductie. Is nu ineens gewijzigd in preproductie sinds 8-7! Er is dus 3 weken helemaal niks gedaan aan de order. Kies nu voor een andere. Heb al wat op het oog, heb ik morgen in huis. Levertijden van 6 a 7 weken, waar hebben we het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DavidR schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:06:
Net de order geannuleerd. Besteld op 19-6 en leverdatum nu 1-8. Stond sinds 23-6 in preproductie. Is nu ineens gewijzigd in preproductie sinds 8-7! Er is dus 3 weken helemaal niks gedaan aan de order. Kies nu voor een andere. Heb al wat op het oog, heb ik morgen in huis. Levertijden van 6 a 7 weken, waar hebben we het over?
Wat voor iets heb je op het oog? Is er een volwaardig alternatief voor de XPS 1530?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Ik ben niet zo dat ik van alles het beste moet hebben. Ik wil gewoon een mooie snelle laptop waar ik wat zooi op kan branden, kan gamen en genoeg geheugen heeft. Ik ben niet zo'n expert en veeleisend als de meesten hier. Er zijn er genoeg toch? Ga straks even de winkels in om even wat dingen van dichtbij te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Kijk dan vooral naar de Asus's. Ik vind deze namelijk een mooie alternatief voor een Dell XPS en zijn van zeer degelijke kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florian
Er bleek uiteindelijk iets mis te zijn gegaan met de betaling, waardoor de order was geannuleerd en ik er geen melding van heb gekregen, waarschijnlijk omdat de email niet was aangekomen.
Opnieuw bestelt en kreeg toen gelijk wel een orderbevestiging binnen en kon ik de status van mijn bestelling bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Florian schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:24:
Er bleek uiteindelijk iets mis te zijn gegaan met de betaling, waardoor de order was geannuleerd en ik er geen melding van heb gekregen, waarschijnlijk omdat de email niet was aangekomen.
Zo te zien gaat het vaak fout met betaling!
Hoe heb je betaald? Via Ideal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 08:37

DMN

De laatste maanden is er niets gepost over levertijden van een Inspiron 1720. Is er iemand die iets kan zeggen over de actuele levertijden van dit model?

Base
Intel® Core™ 2 Duo Processor T5750 (2.0 GHz, 667 MHz FSB, 2 MB L2 cache)

Geheugen
3072MB 667MHz DDR2 SRAM (1x1024+2x2048)

Toetsenbord
Intern toetsenbord - VS Int. (QWERTY)

Grafische kaart
nVidia® GeForce™ Go 8600M GT met 256 MB DDR2 toegewezen grafisch geheugen

Harde schijf
320GB (5.400 rpm) Dual SATA harde schijven (2 x 160 GB)

Besturingssysteem
Legitieme Windows Vista™ Home Premium - Nederlands

Optische stations
Vast intern 8x DVD+/-RW-station met software

Draadloze connectiviteit
Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Minikaart - Europa - Core 2 Duo Processors

Primaire Batterij
6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 W/h)

LCD-scherm
17,0-inch WXGA+ (1.440 x 900) TFT-breedbeeldscherm met TrueLife™

Samen met de 10+5% korting was het best een aardige prijs (E683) voor het geheel. Ik heb gisteren besteld en betaald. Verwachte leverdatum staat nu op 29/7.

Freude am Fahren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Ik wilde een bedrag terughebben van een geanulleerde order, moest zelf met een betalingsbewijs komen omdat men de betaling niet kon vinden. Ik zou adviseren niet op die manier te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florian
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:35:
[...]

Via creditcard.
Betaling was geweigerd of zo maar de tweede keer ging het wel goed. Misschien dat ik een verkeerd nummertje had ingetypt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik sta nu in fase 4 toch wel netjes.

(M1530 / 3GB / 250GB / T8300 / 8600GT / 9-cell / 1440 x 900) Donderdag besteld, vrijdag betaald, maandaag betaling ontvangen vandaag fase 4 met complete pakbon.. Hopen dat hij morgen wordt verstuurd..

Verwachte lever datum was 25/7.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2008 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gpXtreme schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:50:
De laatste maanden is er niets gepost over levertijden van een Inspiron 1720. Is er iemand die iets kan zeggen over de actuele levertijden van dit model?

Base
Intel® Core™ 2 Duo Processor T5750 (2.0 GHz, 667 MHz FSB, 2 MB L2 cache)

Geheugen
3072MB 667MHz DDR2 SRAM (1x1024+2x2048)

Toetsenbord
Intern toetsenbord - VS Int. (QWERTY)

Grafische kaart
nVidia® GeForce™ Go 8600M GT met 256 MB DDR2 toegewezen grafisch geheugen

Harde schijf
320GB (5.400 rpm) Dual SATA harde schijven (2 x 160 GB)

Besturingssysteem
Legitieme Windows Vista™ Home Premium - Nederlands

Optische stations
Vast intern 8x DVD+/-RW-station met software

Draadloze connectiviteit
Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Minikaart - Europa - Core 2 Duo Processors

Primaire Batterij
6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 W/h)

LCD-scherm
17,0-inch WXGA+ (1.440 x 900) TFT-breedbeeldscherm met TrueLife™

Samen met de 10+5% korting was het best een aardige prijs (E683) voor het geheel. Ik heb gisteren besteld en betaald. Verwachte leverdatum staat nu op 29/7.
Lol de zelfde laptop als die ik heb gekocht, mijn verwachte leveringsdatum is 28/7. Inmiddels in fase 2 beland het is afwachten hoe snel ze mijn laptop in elkaar gaan zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2008 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 08:37

DMN

Ik dacht al dat ik toch niet de enige kon zijn die zo'n ding besteld heeft het afgelopen half jaar.
Het is (met die 15% korting) de goedkoopste 17" C2D en 8600M GT machine op dit moment. Ik ben benieuwd naar je ervaringen en of hij daadwerkelijk geleverd gaat worden voor de 28ste. Wanneer had jij betaald?

Freude am Fahren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 10:15
Ik heb op woensdag 25 juni een XPS M1530 besteld (T8300 / 4GB / 250GB [7200RPM] / 8600M GT / 1680x1050) en de verwachte leverdatum is over precies een week (de 15de dus), hij staat echter nog in fase 2 dus ik heb er een hard hoofd in.. :( Hopen dat ie snel komt, ik kan namelijk niet wachten om ermee te spelen. Als ik iets hoor/zie geef ik het wel door :)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gpXtreme schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 14:13:
Ik dacht al dat ik toch niet de enige kon zijn die zo'n ding besteld heeft het afgelopen half jaar.
Het is (met die 15% korting) de goedkoopste 17" C2D en 8600M GT machine op dit moment. Ik ben benieuwd naar je ervaringen en of hij daadwerkelijk geleverd gaat worden voor de 28ste. Wanneer had jij betaald?
Vorige week vrijdag om 19:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webinn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 12:44
op 1 juli een Dell Precision W05M41 (XP, 4GB, 160GB, Core 2 Duo T9300, 15.4" WUXGA (1920x1200))

Verwacht op 23 juli. We shall see :)

EDIT1: sinds 7/7 in preproductie

[ Voor 11% gewijzigd door webinn op 08-07-2008 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sp!tF!re schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 14:34:
Ik heb op woensdag 25 juni een XPS M1530 besteld (T8300 / 4GB / 250GB [7200RPM] / 8600M GT / 1680x1050) en de verwachte leverdatum is over precies een week (de 15de dus), hij staat echter nog in fase 2 dus ik heb er een hard hoofd in.. :( Hopen dat ie snel komt, ik kan namelijk niet wachten om ermee te spelen. Als ik iets hoor/zie geef ik het wel door :)
Ook bij jou zal het scherm wel de bottleneck zijn; reken op levering begin augustus, dan zouden de nieuwe 1680x1050 schermen binnen moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Sp!tF!re schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 14:34:
He, jij hebt precies hetzlefde, behalve mijn cpu is de t9300. En zelfde datum. Helaas heb ik deze mail gekregen. Dus tja, ik betwijfel het dat ie het red..

Geachte heer X,

Bedankt voor uw bestelling bij Dell B.V.. Graag willen wij u informeren over de status van uw order.

Tot onze spijt zijn enkele onderdelen niet voorradig en heeft uw order vertraging opgelopen. Uw order zal in productie worden genomen zodra alle onderdelen aangeleverd zijn. De verwachte afleverdatum is op dit moment 15 juli a.s..

Wij raden u aan om regelmatig onze website te controleren voor de status aangezien de afleverdatum nog kan veranderen.

De status van uw order kunt u volgen via:

www.dell.NL/status of www.dell.BE/status.

Wij doen ons uiterste best uw order zo spoedig mogelijk af te leveren en bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Die datum kun je echt vergeten. Dell meldt de vertragingen pas rond leverdatum. Reken op in ieder geval augustus en dan is het de vraag hoeveel mensen al wachten (ook zij die hier niet posten).

[ Voor 72% gewijzigd door DavidR op 08-07-2008 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 10:15
Daar was ik al bang voor, hopen dat de nieuwe schermen dan in ieder geval van LG zijn, die schijnen het beste te zijn! Zolang ik hem maar voor 1 september heb, dat gaat vast wel lukken :D (hopelijk iets eerder zodat ik ermee kan spelen, maar dat zien we dan wel, moet toch werken)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Sp!tF!re schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 15:03:
Daar was ik al bang voor, hopen dat de nieuwe schermen dan in ieder geval van LG zijn, die schijnen het beste te zijn! Zolang ik hem maar voor 1 september heb, dat gaat vast wel lukken :D (hopelijk iets eerder zodat ik ermee kan spelen, maar dat zien we dan wel, moet toch werken)
tja, hij kan ook blijven hangen op andere componenten zoals de batterij.

Daar hangt mijn laptop op dit moment namelijk op :(
En ik heb nog geen mooie andere gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Vanmorgen de order geannuleerd per email en net ontvang ik een mail dat de levering is uitgesteld met 3 weken. Zucht.. wacht het nog maar even af en ga dan maar weer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Voor de liefhebber: de Sony Vaio FW (komt snel uit) is een mooi alternatief voor de M1530

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 13:07
Jannibal23 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:08:
[...]

Ik heb donderdag geld overgemaakt en kreeg vandaag een mail dat betaling binnen is en bestelling in gang is gezet. Sta nu op fase 2.

Dus waarschijnlijk sta jij morgen op fase 2.

Nu kijken hoelang de overige fasen gaan duren...
Sinds vanmiddag al op fase 3. Gaat sneller dan verwacht, maar misschien moet ik niet te vroeg juichen. (Levertijd volgens Dell nog steeds op 31-7)

[ Voor 4% gewijzigd door Jannibal23 op 08-07-2008 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, net een mailtje ontvangen van Dell. Mijn orderbevestiging van de laptop die ik twee weken geleden besteld heb, betaald en ook al een orderbevestiging gekregen had. Mijn verwachte levertijd was 17 juli. Ik kijk op de oude orderbevestiging, blijkt ie gecancelled te zijn. Kijk op de nieuwe, is mijn verwachte levertijd ineens 12 augustus!
Hoezo wordt mijn order gecancelled en opnieuw ingevoerd zonder dat ik daarvan op de hoogte gebracht wordt, noch dat ik daarvoor een uitleg krijg. Ik hoop dat Pascale er voor niets tussen zit, ze was bij mij in de chat twee weken geleden ook niet heel vriendelijk.
Weet iemand wat hier aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Die van mij had ook ineens een andere dag vanaf preproductie. Wordt gewoon gewijzigd. Bij mij orderdatum 19 juni, leverdatum nu 1 augustus. Vind het allemaal wel best. Heb er geen enkel vertrouwen in dat die dan wel wordt bezorgd. Maar ja, als je het laat hoort wacht je nog wel een weekje, en nog een, en nog een...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weee:

Orderdatum: 3-7-2008
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 25-7-2008
Werkelijke verzenddatum: 8-7-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Wat ik wel frappant vind is dat Montevina er nu aan komt de levertijden van (vooral de XPS M1530) erg omhoog schieten. Komen er dan misschien toch een nieuwe laptops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 22:57:
Weee:

Orderdatum: 3-7-2008
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 25-7-2008
Werkelijke verzenddatum: 8-7-2008
Wat had je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(M1530 / 3GB / 250GB / T8300 / 8600GT / 9-cell / 1440 x 900) Stond al in een post erboven. Maar hier nog een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 23:43:
[...]

(M1530 / 3GB / 250GB / T8300 / 8600GT / 9-cell / 1440 x 900) Stond al in een post erboven. Maar hier nog een keer :)
Damn dat is echt snel gegaan zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Oeh zou het een teruggestuurd exemplaar met Samsung scherm zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik herinner me dat power_user hetzelfde had met dezelfde configuratie. Opzich is dit niet echt bijzonder snel vind ik.. Het is eigenlijk belachelijk dat dell er 2 tot 4 weken over doet. Apple levert bijv ook binnen 4-5 werkdagen. Ik denk idd dat er nieuwe accu's zijn binnengekomen. Hoor nu overal dat er laptops worden verzonden ver voor de verwachte levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja alleen worden de apples niet bij bestellen in elkaar gezet (alleen enkele die iets aanpassen)
Dell doet er idd niet snel over en dat is de grootste gezeur/gezever bij Dell, maar in de loop van de jaren heeft Dell zichzelf flink verbeterd!

Ik denk dat aan de levertijden niet veel gedaan kan worden, omdat ze grotendeels afhankelijk zijn van de leveranciers, wel zouden ze misschien wat flexibeler knnen zijn tegen klanten. [[[[en minder liegen]]]]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:35:
[...]

Volgens mij kan je geen nummer verkeerd typen en dat word geautoriseerd als zijde goed en betaald.
Maar vind het wel matig van Dell dat ze na 3 weken je bestelling cancellen.
En dan van mening zijn dat betaling NIET in orde is.
Terwijl je op je eigen bank gegevens wat anders ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gianni Rombios schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 00:34:
Dit is toch wel zo triest. Iemand is blij dat z'n nieuwe laptop er sneller dan verwacht aankomt, en dan moet een of andere tweaker (uit jaloezie? afgunst?) even snel een berichtje plaatsen om aan te geven dat het waarschijnlijk toch maar een inferieur exemplaar is.

Laat mensen toch gewoon blij zijn met hun aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Er komt er in ieder geval weer 1 vrij want ik heb geannuleerd. Stond voor 1-8 (al geloof ik ook daar weinig van). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Gianni Rombios schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 00:34:
Geen idee waarom je dat denkt, 1440 x 900 schermen zijn gewoon goed leverbaar op het moment (zie ook eerdere berichten in dit topic).

Alleen de 1680 x 1050 schermen zijn op het moment niet of nauwelijks leverbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:57

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

HéHé... Eindelijk schot in de zaak. Gisteren m'n accountmanager nog maar 'ns gebeld. Bleek dat er geen enkele reden was waarom m'n bestelling niet geleverd kon worden. Ging proberen of 't nog voor de 11e ging lukken, anders zou 't pas augustus worden.
Kijk ik vandaag bij de status:
Orderdatum: 18-6-2008
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 30-7-2008

Werkelijke verzenddatum: 8-7-2008 ;)

En bij UPS staat er al 1 van de 5 pakken op levering morgen.. Zouden ze 't dan toch gaan redden voor mijn vakantie?

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
He!! Ik heb vanmorgen gebeld en het was absoluut niet mogelijk te leveren voor de 11e. Zal geen grote klant zijn. Nou ja, dan maar een andere.
Overigens had ik gewoon een 1440 scherm en geen 1680.

[ Voor 16% gewijzigd door DavidR op 09-07-2008 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al een tijdje volg ik dit topic omdat ook ik wachtende ben op dell xps 1530.. Inmiddels duurt het maar en duurt het maar dus toch maar eens een post aan wagen hier:

Dit zijn de specs:
M1530 / 4GB / 250GB / T8300 / 8600GT / 6-cell / 1280 x 800 / 7200rpm

Orderdatum: 20-06-8
Fase 2: 23-06-08
Fase 3 / 4: 27-06-08
Fase 5: ??
Verwachtte leverdatum: 14-07-08

En toen bleef het hangen..De accountmanager verzekerde mij dat er momenteel geen vertragingen waren. En hoewel ik denk dat hij ook echt denkt dat dat zo is ben ik toch verder gaan zoeken. Wat heen en weer gemail met customer service leverde het volgende mailtje (08-07-08) op:

"Geachte XXX,
Hartelijk dank voor uw emailbericht waarin u vraagt naar de status van uw order.
Het wachten is op dit moment op de batterij om uw order te kunnen versturen vanuit onze fabriek, de batterij is momenteel niet voorradig. Zodra de batterij geleverd wordt door onze toeleverancier, zal uw order per koerier verstuurd worden.
Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben een dossier aangemaakt met dossiernummer: XXX en zullen u op de hoogte stellen zodra uw order verstuurd wordt."

Hierop heb ik gereageerd met de vraag wat dan de verwachtte levertijden van de batterijen zijn, want -laten we eerlijk zijn- dat is tenslotte voor mij als klant het belangrijkste. Dit konden ze niet aangeven.

Vandaag: 09-07-08: Zondere verdere berichtgeving blijkt mijn status van bestelling veranderd te zijn:

De verzending van uw bestelling wordt voorbereid sinds 9-7-2008
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 25-7- 2008

Ik zet inmiddels mijn vraagtekens bij die bestelstatus, maar goed. Dit kan gunstig zijn omdat ik nu dan toch echt in fase 4 ben beland.. maar dat spreekt natuurlijk weer tegen met de geschatte levertijd. Tja, het blijft speculeren.

Dat onderdelen vertraging hebben, kan. Dat ik dan langer moet wachten, ook prima (met baalmoment maar goed). Maar dat het gruwelijk lastig is om echt helder te krijgen wat er aan de hand is en dat de verkoopafdeling en customer service blijkbaar niet dezelfde informatie hebben of willen geven vind ik storend. Als klant vind ik het belangrijk gewoon helder en duidelijk te weten waar ik aan toe ben en waarom. En juist dat is -ook gezien alle berichten hier- blijkbaar heel lastig. Minpunt voor Dell dus.

En nu, geduld hebben.. keep ya posted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webinn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 12:44
webinn schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 14:40:
op 1 juli een Dell Precision W05M41 (XP, 4GB, 160GB, Core 2 Duo T9300, 15.4" WUXGA (1920x1200))

Verwacht op 23 juli. We shall see :)

EDIT1: sinds 7/7 in preproductie
_/-\o_ we zijn nu 9/7 en al in fase 4. Hopelijk nu geen vertragingen meer >:)
Pagina: 1 ... 13 ... 105 Laatste