[Fotoapparatuur] Mijn nieuwe apparatuur [deel 3] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 30 Laatste
Acties:
  • 266.473 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je deze al binnen? Weet iemand wat de levertijd is van deze kaartjes? (ik zie 1-5 werkdagen staan) ik ga volgende week woensdag naar Zuid-Afrika en heb wat extra geheugen nodig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-09 20:05

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:56:
[...]

Ik heb hem ook, werkt prima. :) Voor mij is die snel zat.
toevallig vorige week voor het eerst een paar 4GB exemplaren van dezelfde serie gebruikt op een 5D bij een reportage; prima snelheid! Ik heb overigens meteen mijn oude sweex card reader met die bestelling vervangen door een transcend reader erbij te kopen van 9 euro (had ergens in een review gelezen dat dit een snel kaartlezertje was); het verschil tussen die 2, ook bij mijn sandisk ultra II kaartjes is aanzienlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:48
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:57:
[...]

Heb je deze al binnen? Weet iemand wat de levertijd is van deze kaartjes? (ik zie 1-5 werkdagen staan) ik ga volgende week woensdag naar Zuid-Afrika en heb wat extra geheugen nodig 8)
ik zou ze als 't goed is vandaag binnen moeten krijgen :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simon schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:01:
[...]

ik zou ze als 't goed is vandaag binnen moeten krijgen :)
Oke, dan bestel ik er vanavond 2, toch een stuk goedkoper vergeleken met m'n extreme 3. Nu 2x 8 gig voor de prijs van 1x 8ig extreme 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
wel voor 4 uur doen, scheelt weer 1 dag

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simon schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:08:
wel voor 4 uur doen, scheelt weer 1 dag
Dat is zo, helaas ben ik tot 5 uur aan het werk zonder m''n abnamro apparaatje voor een ideal betaling :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Jochem schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:41:
[...]

Waar heb je deze besteld, als ik vragen mag?
Bij Whibal zelf. Uit de VS dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:14:
[...]

Dat is zo, helaas ben ik tot 5 uur aan het werk zonder m''n abnamro apparaatje voor een ideal betaling :(
Vorige week bestelde ik donderdag om 17:05, kreeg om 17:15 de bevestiging en het was de volgende dag in huis! Leve cameranu _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:14:
[...]

offtopic:
Er is toch altijd wel een collega die het ding wel bij heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

PatJuh heeft ook weer wat geld uit gegeven aan z'n hobby ter vervanginv van mijn 70-300 APO heb ik nu de

Afbeeldingslocatie: http://myshutter.biz/wp/wp-admin/images/shop/sigma70-200mmf2.8.jpg
"Sigma 70-200 f2.8 EX HSM Macro II" Een hele mond vol maar goed het is een lekker lensje :)

Maar goed wat comfort bij het vasthouden mag ook wel dus vandaar een

Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_2324_1.jpg

Matin Neoprene Camera Grip II.

Ik moet zeggen dat het nu wat beter vasthoud dan met de neckstrap rond me pols gewikkeld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:51
Sinds ik de handstrap op de camera heb hangen, doe ik nog steeds de neckstrap om mijn arm wikkelen, gewoon puur omdat hij dan niet zo irritant in de weg hangt. Als ik dan de camera bij de grip vastpak (portretstand), dan schuift mijn hand wel uit de handstrap, maar de neckstrap blijft om de arm zitten. Lekker irritant, neckstrap die voor je lens gaan bungelen.

Heb de camera ook altijd gewoon vast als ik ergens loop, zal de camera bijna nooit aan mijn nek/schouder hebben hanngen, omdat dat gewoon niet lekker hangt. Vooral niet met een grote/zware lens erop (bv. 24-105L)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:02

Beaves

Usque ad Finem

Ik heb buiten een handstrap een afklikbare neckstrap, dus een die je middels twee gespen kan loskoppelen van de camera. Werkt ideaal zeker omdat ik bijna nooit een neckstrap gebruik.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
TranceSetter schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:57:
Sinds ik de handstrap op de camera heb hangen, doe ik nog steeds de neckstrap om mijn arm wikkelen, gewoon puur omdat hij dan niet zo irritant in de weg hangt. Als ik dan de camera bij de grip vastpak (portretstand), dan schuift mijn hand wel uit de handstrap, maar de neckstrap blijft om de arm zitten. Lekker irritant, neckstrap die voor je lens gaan bungelen.

Heb de camera ook altijd gewoon vast als ik ergens loop, zal de camera bijna nooit aan mijn nek/schouder hebben hanngen, omdat dat gewoon niet lekker hangt. Vooral niet met een grote/zware lens erop (bv. 24-105L)
Neckstrap is sowieso maar een irritant ding... Hij zit er bij mij aan voor het wisselen, maar anders had ik hem echt ter plekke eraf gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Henk schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:01:
[...]

Neckstrap is sowieso maar een irritant ding... Hij zit er bij mij aan voor het wisselen, maar anders had ik hem echt ter plekke eraf gehaald :)
Ik vind 'm juist prettig eigenlijk, hang hem nooit om m'n nek, maar als ik een stuk aan het lopen ben en m'n haden vrij wil gooi ik de strap over mijn schouder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 14:18
oh, ik vind m vaak wel handig. om de arm wikkelen en dan camera aan de handstrap dragen als ik er even niet echt gebruik van maak, loopt net iets relaxter dan hand om de grip oid. en je kunt m ook als schouderband gebruiken (als je geen jas oid aanhebt, anders issie te kort :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Neckstrap is inderdaad handig om lenzen te wisselen en om de camera even aan de schouder te hangen. Voor de rest zit altijd dat ding voor mijn zoeker te irriteren als ik portret schiet :X

Meestal doe ik de strap wel om de nek, want heb de neiging wel eens spontaan iets uit mijn handen te laten vallen, super vaag en soms erg lastig :D

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 00:29

Spikey

Making the web accessible!

hmm ik heb vandaag ook die strap binnen gekregen, maar ik weet het zo net nog net.. tijdens het lopen hangt hij prima en dat scheelt zeker wel tov het echt klem moeten houden (eventueel met neck-strap om je pols). maar tijdens het foto's schieten eb ik het idee dat hij minder lekker in de hand ligt..

edit: net maar even opnieuw vast gemaakt. of eigenlijk wat losser gezet want hij zat er nog wel op lol. het voelt gelijk een stuk comfortabeler dus ik denk dat dat het euvel is + gewenning. uit eindelijk zit hij toch met een gesp om je pols dus blijven hangen doet ie wel.

[ Voor 31% gewijzigd door Spikey op 25-06-2008 15:54 ]

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

dan moet je deze iets losser zetten aan de voorkant en de achterkant iets "strakker" dan heb je wat meer speelruimte en ligt de camera beter in de hand (vind ik iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spikey

Spikey

Pat-Skim schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:50:
dan moet je deze iets losser zetten aan de voorkant en de achterkant iets "strakker" dan heb je wat meer speelruimte en ligt de camera beter in de hand (vind ik iig)
inderdaad, net dus even gedaan.. scheelt een stuk!

mijn D40 wordt wel groot zo trouwens.. met grip, strap (onderplaatje is toch ook een 1cm of wat dik) en een QR plaatje eronder. :X

[ Voor 16% gewijzigd door Spikey op 25-06-2008 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Haha, dank je. Hong Kong was mijn gok, vandaar dat ik me afvroeg welke winkel.

Ik zou wel willen weten hoe goed deze werkt namelijk; een grip voor de D40 met contacten naar de rest van de camera dus (denk ik) niet via IR.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Joepv schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:44:
Meestal doe ik de strap wel om de nek, want heb de neiging wel eens spontaan iets uit mijn handen te laten vallen, super vaag en soms erg lastig :D
De oplossing is om de neckstrap aan de buitenkant van je hand te doen als je de camera vasthoudt. Op die manier gaat het precies goed (er van uitgaande dat je niet de portretstand van een grip gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spikey

Spikey

Zpottr schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:02:
[...]

Haha, dank je. Hong Kong was mijn gok, vandaar dat ik me afvroeg welke winkel.

Ik zou wel willen weten hoe goed deze werkt namelijk; een grip voor de D40 met contacten naar de rest van de camera dus (denk ik) niet via IR.
de D40 heeft intern geen contacten zitten. in ieder geval niet voor een extra shutter knop op je grip. die plaatjes bij die link zijn van de grip voor de D80 (staat op het stickertje aan de onderkant van de grip). beetje misleidend dus.

(mijn eedere reply op je vraag was overigens een linkje naar de ebay winkel mocht je dat misschien gemist hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 20:34

ppFreddy

gewoon Frederik

Joepv schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:44:
Neckstrap is inderdaad handig om lenzen te wisselen en om de camera even aan de schouder te hangen. Voor de rest zit altijd dat ding voor mijn zoeker te irriteren als ik portret schiet :X
Ik had dat in het begin ook vaak, nu heb ik de reflex om de neckstrap met mn rechterduim mee te pakken als ik de camera in portretstand draai ;)
_O- 8)7

edit: wat ik eigenlijk kwam vertellen:
Deze middag gekocht:

Lowepro Lens Case 2
Afbeeldingslocatie: http://products.lowepro.com//CatalogImages/18-1951-IMG1_LRG.jpeg

Lowepro Lens Case 3
Afbeeldingslocatie: http://products.lowepro.com//CatalogImages/18-1953-IMG1_LRG.jpeg

zal van pas komen deze zomer :)

[ Voor 19% gewijzigd door ppFreddy op 25-06-2008 16:30 ]

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Spikey schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:14:
de D40 heeft intern geen contacten zitten. in ieder geval niet voor een extra shutter knop op je grip. die plaatjes bij die link zijn van de grip voor de D80 (staat op het stickertje aan de onderkant van de grip). beetje misleidend dus.
Hmm idd, dat zou niet zo netjes zijn :)
(mijn eedere reply op je vraag was overigens een linkje naar de ebay winkel mocht je dat misschien gemist hebben)
Thanks, had ik gezien!

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Spikey schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:56:
[...]

inderdaad, net dus even gedaan.. scheelt een stuk!

mijn D40 wordt wel groot zo trouwens.. met grip, strap (onderplaatje is toch ook een 1cm of wat dik) en een QR plaatje eronder. :X
Tjah... Zie je toch niet op de foto dat het er maar wat onder geknutseld zit :P? Ik geef er niet zo om hoe de camera eruit ziet en zolang deze nog in me tas past vind ik het allemaal goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppFreddy schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:17:
[...]
Ik had dat in het begin ook vaak, nu heb ik de reflex om de neckstrap met mn rechterduim mee te pakken als ik de camera in portretstand draai ;)

[...]

_O- 8)7

edit: wat ik eigenlijk kwam vertellen:
Deze middag gekocht:

Lowepro Lens Case 2
[afbeelding]

Lowepro Lens Case 3
[afbeelding]

zal van pas komen deze zomer :)
Passen je lenzen daar met zonnekap en al in?

Als je bij de schuimlaag die aan de achterkant zit een stukje afsnijdt (schuimlaag aan de achterkant is verwijderbaar schijnt het) dan past het in sommige gevallen wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 20:59
Of je draait je zonnekap er gewoon omgekeerd op?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het over de breedte. Een zonnekap maakt je lens breder. ALs je dan de schuimlaag aan de achterkant wat inkort dan heb je daar een paar mm extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

net geprobeerd (had dat beter in de winkel gedaan blijkbaar)

de 70-200 2.8 past in de 3 alsof de case ervoor gemaakt is, de 17-55 2.8 met omgekeerde zonnekap past in de 2, maar het is hééél krap (de lens op zich is geen probleem, de zonnekap is echter een pak breder :X) en ik moet echt kracht zetten om het geheel er terug uit te krijgen. Het stukje dat zorgt voor de verharding achter de achterste schuimlaag heb ik eruit gehaald en het is iets beter, maar ik ga morgen even teruggaan om te vragen of ze em kunnen ruilen voor een 1W, die is een halve centimeter breder, en met dat plastic stuk eruit moet het lukken dan, op internet lees ik trouwens ook dat de 1W aangeraden wordt voor de 17-55 :)

[ Voor 6% gewijzigd door ppFreddy op 25-06-2008 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:31

Gutteguttegut

CEO of TFD

Lowepro Slingshot 200AW
Afbeeldingslocatie: http://ec1.images-amazon.com/images/I/510W10ZV7GL.jpg
Eindelijk alles netjes in 1 tas :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
die lenstasjes zijn wel extreeeeem nerdy he..

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

nja, liever daarmee rondlopen op events dan continu mijn rugzak mee te sleuren :)

edit: en ik ben trouwens niet de enige die zo'n dingen heeft ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.henkvandergiesen.nl/files/lightroom/20080426-IMG_0756.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door ppFreddy op 25-06-2008 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

simon schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:57:
die lenstasjes zijn wel extreeeeem nerdy he..
Het wordt pas erg als ze aan iemands riem hangen :P

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Erasmo schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:26:
[...]

Je moest eens weten hoe vaak mijn 70-200 pouch aan mijn riem bungelt... :) Dat, samen met een setje batterijen + geheugenkaartje in je broekzak, is een veel fijner rondloopprincipe dan een schoudertas/rugzak, en wisselt razendsnel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erasmo schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:26:
[...]

Danke voor het compliment :)

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2008 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

ppFreddy schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:22:
nja, liever daarmee rondlopen op events dan continu mijn rugzak mee te sleuren :)

[afbeelding]
The defence rests :P

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een paar testshots gedaan met mijn gloednieuwe EF 50 1.8 mark 1 -> prachtig ding 8)

Gloednieuw aangezien het een lens is waar niet de minste gebruikssporen zijn op terug te vinden... Nergens een krasje, nergens een beetje verf af -> moest ik die ergens tegengekomen zijn op een rommelmarkt had ik er zonder probleem het dubbel voor betaald :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 09:12
Toch maar eentje gekocht vandaag bij KE:

Afbeeldingslocatie: http://www.connyvermeulen.com/images/24-105.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennovanw
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 14:59

mennovanw

Canon? You can!

Na toch wat te missen met mijn overigens perfecte Canon 50 mm 1.8 mark 1 ben ik vandaag na lang nadenken toch over gegaan tot aanschaf van een 50 1.2L. Wijd open al scherper dan de 1.8 een klein beetje dicht geknepen.. En de hoeveelheid licht die het ding opzuigt; ronduit obsceen..

EF: 1DX2, 17-TSE, 20-35L, 28-80L, 35LII, 50L F1, 50 Planar, 80-200L, 85L F1.2, 100-300L, MR14-EX, 470EX-AI, 600EX-II RT
RF: R5, 15-35L, 24-70L, 28, 70-200L F2.8, 100L, 100-500L
CV: 20, 40, 50 F1, 90
Én veel klassiek Canon spul in alle mounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Armo schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 23:18:
Toch maar eentje gekocht vandaag bij KE:
O+

Op welke body gebruik je hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
mennovanw schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 23:23:
Na toch wat te missen met mijn overigens perfecte Canon 50 mm 1.8 mark 1 ben ik vandaag na lang nadenken toch over gegaan tot aanschaf van een 50 1.2L. Wijd open al scherper dan de 1.8 een klein beetje dicht geknepen.. En de hoeveelheid licht die het ding opzuigt; ronduit obsceen..
Daar willen we wel een *UITGEBREIDE* review van zien ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:27

sapphire

Die-hard pruts0r

Pat-Skim schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:05:
PatJuh heeft ook weer wat geld uit gegeven aan z'n hobby ter vervanginv van mijn 70-300 APO heb ik nu de

[afbeelding]
"Sigma 70-200 f2.8 EX HSM Macro II" Een hele mond vol maar goed het is een lekker lensje :)

Maar goed wat comfort bij het vasthouden mag ook wel dus vandaar een

[afbeelding]

Matin Neoprene Camera Grip II.

Ik moet zeggen dat het nu wat beter vasthoud dan met de neckstrap rond me pols gewikkeld :).
Daar ben ik nou weer benieuwd naar hoe die zit.
Lijkt mij dat je hand aan de onderkant van je body knel komt te zitten..kun je eventueel een duidelijke foto maken van je hand in de strap aan je body?
De pics opinternet zijn nou niet echt duidelijk te noemen.....

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
sapphire schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 23:33:
Lijkt mij dat je hand aan de onderkant van je body knel komt te zitten..
Je hoeft een strap niet muurvast te zetten, losjes werkt ook. in party pictures topic zijn wel een paar voorbeelden te zien. (ik herinner me er een waarin iemand zijn camera ondersteboven vast heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Nou is Parypics al niet mijn favo gedeelte om te bekijken amar na 30 pagina's heb ik noig geen enkele Matin strap gezien en alleen maar Canon straps...bedoelde je die niet ?
Dit matin strap kun je namelijk gebruiken zonder grip en zit op 3 punten vast om je hand ipv 2 dus het verschilt nogal....

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

zo een matin strap heb ik nog gehad op mijn D70s en daar zat het vrij goed, op mijn 40D + grip paste die niet dus heb ik nu een namaak van de canon strap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
sapphire schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 00:38:
Nou is Parypics al niet mijn favo gedeelte om te bekijken
:( heiden!
amar na 30 pagina's heb ik noig geen enkele Matin strap gezien en alleen maar Canon straps...bedoelde je die niet ?
Lijkt me, want een Matin strap ben ik echt nog never tegengekomen... :P
Dit matin strap kun je namelijk gebruiken zonder grip en zit op 3 punten vast om je hand ipv 2 dus het verschilt nogal....
Het grote voordeel van de Canon is dat Canon in zijn grips gewoon al een hele fijne aansluiting heeft zitten, waardoor je niet met je handen knel komt tussen de bovenkant van je strap/cam en één of andere vage houder voor die strap onderin :)

Als je een Canon met grip hebt, zie ik ook echt geen reden om één of ander 3rd party ding te halen. (freddy >:) ). Dus mocht je een partyfotograaf tegenkomen die geen originele canon-strap heeft, dan zal dat een willekeurige verdwaalde nikonian zijn. En díe zijn al schaars :+

[ Voor 15% gewijzigd door Henk op 26-06-2008 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 16:37

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Zojuist via E-Bay:

Custom Battery voor de EOS 40D á €25.- (incl. verzenden)
Afbeeldingslocatie: http://i15.ebayimg.com/06/i/000/f8/7d/e567_2.JPG

und

No-Name Battery Grip voor de EOS 40D á €49,-
Afbeeldingslocatie: http://hk.geocities.com/wai_tung/30DL.JPG

Ben er wel blij mee :D Nu even w88 tot het komt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 26-06-2008 09:34 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Ik heb van de week de volgende rugzak binnnengekregen. Ga deze volgende week op Madeira testen.

Afbeeldingslocatie: http://bp3.blogger.com/_1okg6FxI_og/SCMTcwp_TuI/AAAAAAAAAxA/w1XwiPRmPFI/s400/NatGeo.jpg

Heel fijn tasje tot nu toe en alles past erin. Zelfs nog plaats om je statief op te bergen (ophangen aan tas) en ooit misschien eens lens covers aanvast te maken.

[ Voor 15% gewijzigd door Gizzy op 27-06-2008 14:03 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

Henk schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 08:17:
Het grote voordeel van de Canon is dat Canon in zijn grips gewoon al een hele fijne aansluiting heeft zitten, waardoor je niet met je handen knel komt tussen de bovenkant van je strap/cam en één of andere vage houder voor die strap onderin :)

Als je een Canon met grip hebt, zie ik ook echt geen reden om één of ander 3rd party ding te halen. (freddy >:) ). Dus mocht je een partyfotograaf tegenkomen die geen originele canon-strap heeft, dan zal dat een willekeurige verdwaalde nikonian zijn. En díe zijn al schaars :+
tja, ik bestelde wat accu's bij aq4u.nl en ik dacht what the heck, waarom ook niet... :9
intussen heb ik dat ding getweaked en is die vage houder in het vuilnis verdwenen, zelfs mijn neckstrap heb ik aan het ding bevestigd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Canon EF 70-300mm F 4-5.6 IS USM
Afbeeldingslocatie: http://www.picamatic.com/show/2008/06/26/12/513871_bigthumb.jpg

Geen 70-200, maar dit is in ieder geval nog een betaalbare optie voor me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abrakadaver
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-01-2021

[afbeelding]
Hmm.. lijkt me nou niet echt praktisch met die tasjes aan je heupen...
Dan loop ik nog liever met zo'n girly shootsac dan dat je jezelf als een 'big mama' door het publiek moet bewegen met die brede heupen. ;)

Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn
  • Laatst online: 31-03 20:56

qadn

Pinnacle of Perversion

Een echte kerel bewaard zijn lensen gewoon in zijn broek!
Gewoon ff langs de dump en zo'n kekse broek met grote zakken halen.

Neo wist ook zijn 70-200/2.8 in zijn broek te stoppen dus niets dat je let ;)

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Dat was z'n 70-200 niet hoor ;)

offtopic:
schoot voor open doel die opmerking

edit: @ hieronder...beide pics doen eht prima hier hoor.

[ Voor 24% gewijzigd door sapphire op 26-06-2008 12:30 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
404
Gizzy schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:26:
Ik heb van de week de volgende rugzak binnnengekregen. Ga deze volgende week op Madeira testen.

[afbeelding]

Heel fijn tasje tot nu toe en alles past erin. Zelfs nog plaats om je statief op te bergen (ophangen aan tas) en ooit misschien eens lens covers aanvast te maken.
404

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:24
Notna schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:33:
Zojuist via E-Bay:

Custom Battery voor de EOS 40D á €25.- (incl. verzenden)
[afbeelding]

und

No-Name Battery Grip voor de EOS 40D á €49,-
[afbeelding]

Ben er wel blij mee :D Nu even w88 tot het komt :)
Dat is niet duur voor zo'n grip. Waar gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 16:37

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Herrick schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:30:
[...]

Dat is niet duur voor zo'n grip. Waar gekocht?
Stond erboven, E-bay :9

Maar een directe link, hij heeft er nog 1 geloof ik :)

http://cgi.ebay.nl/Vertic...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Heb me wel vergist in de prijs tho, het is 62 euro (incl verzenden). Alsnog niet duur imo :)
Fail eerder bij jouw ISP :P :X

[ Voor 16% gewijzigd door Notna op 26-06-2008 12:58 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Laatst online: 18-09 09:12
TranceSetter schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 23:25:
[...]

O+

Op welke body gebruik je hem?
Same as yours 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Konijnenberg laat op zich wachten betaling is ontvangen sinds dinsdag levering 2-3 dagen… :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parle85
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-08-2023
Je zou toch verwachten dat het hier nog eventjes storm gaat lopen, voor alle mensen die nog even van de cashback een graantje mee willen pikken!

Ik niet, ben alleen om klein grut geweest bij konijn, Turnhout:

Cokin filtersetje

-Wide-angle filter houder:
Afbeeldingslocatie: http://www.morrisphoto.co.uk/ProductImages/cokinpwa.jpg

Adapterring 77 mm voor de filterhouder

-ND8 filter (3 stops) P154

-ND2 grijs verloop filter (1 stop) P121L

-Canon EP-EX15 (oculairverlenger in de volksmond)
Afbeeldingslocatie: http://www.bobatkins.com/photography/reviews/magnifiers/canon_eyepiece_extender.jpg

5D III | 1D II | 17-40 | 24-70 | 35 | 85 | 70-200 | parlevlietfotografie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Die EP-EX15 heb ik ook, maar die verkleind het beeld wel enorm. Heb daarom de lensjes uit dat ding gesloopt, en nu is het eigenlijk een soort van tunnel geworden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Niet online
TranceSetter schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:18:
Die EP-EX15 heb ik ook, maar die verkleind het beeld wel enorm. Heb daarom de lensjes uit dat ding gesloopt, en nu is het eigenlijk een soort van tunnel geworden :+
Wat is het voordeel van zo'n verlenger?

Plaatje van de matin type III strap, eerst losjes:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~oce/lens/strapv.jpg
en daarna helemaal vast.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~oce/lens/strap.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door bouwfraude op 26-06-2008 16:21 . Reden: speigel schhongemaakt :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Wauw.. Dinsdag WhiBal™ G6 Pocket Kit besteld in de states; nu al in de brievenbus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
J3roen schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:57:
Wauw.. Dinsdag WhiBal™ G6 Pocket Kit besteld in de states; nu al in de brievenbus. :)
Dat is lekker vlot, waar heb je die besteld als ik vragen mag?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

€995,- het gat in

Afbeeldingslocatie: http://img181.imageshack.us/img181/4753/lz3i4016gs4.jpg

+ 2e accu / acculader eruit :) *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:05:
€995,- het gat in

[afbeelding]

Alleen op dpz hebben we een zwart gat :P, hier gooien we niets het gat in ;) :P.
Wel een mooi prijsje hoor :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 14:18
TranceSetter schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:18:
werkt dat prettig? I mean, heb je nu wel je volledig zoekerbeeld? zoja ga ik er nl. morgen nog een halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nomad schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:08:
[...]

Alleen op dpz hebben we een zwart gat :P, hier gooien we niets het gat in ;) :P.
Wel een mooi prijsje hoor :)
Liever lui dan moe, crossposten mag best vind ik :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Magic schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:04:
[...]

Dat is lekker vlot, waar heb je die besteld als ik vragen mag?
zeker! Ik heb een keer eerder gehad dat het zo snel ging, en dat was uit Hong Kong.

Ik heb hem bij de originele makers besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

€995,- het gat in

[afbeelding]

Da's net een mooi prijsje, gefeliciteerd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stimmt.

USPS heeft niet druk de laatste paar weken lijkt het. Heb de afgelopen tijd meer pakjes uit de USA gehad die redelijk rap gingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
bouwfraude schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:54:
Wat is het voordeel van zo'n verlenger?
Het voordeel is dat je niet met een scheef gezicht tegen die camera aanhangt, omdat je zo graag je oog zo dichtbij de zoeker wil hebben. Het geeft je wat meer ruimte, wat erg lekker is.
iceheart schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:10:
werkt dat prettig? I mean, heb je nu wel je volledig zoekerbeeld? zoja ga ik er nl. morgen nog een halen :+
Ik vind het prettig werken. Hele zoekerbeeld blijft zichtbaar. Enige minpuntje is dat er een wazige rand omheenkomt, omdat Canon de originele zoeker net te smal heeft gemaakt, daardoor wordt de rand daarvan een beetje wazig. Echter vind ik het niet zo erg storen, en ben ik blij dat ik dat ding erop heb zitten. Maar dat is natuurlijk persoonlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
J3roen schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:10:
[...]

zeker! Ik heb een keer eerder gehad dat het zo snel ging, en dat was uit Hong Kong.

Ik heb hem bij de originele makers besteld.
Voor wat korting (niet veel maar scheelt iets), kun je willmore opgeven als coupon code :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 15:42
Parle85 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:13:
Je zou toch verwachten dat het hier nog eventjes storm gaat lopen, voor alle mensen die nog even van de cashback een graantje mee willen pikken!

.....
* sweetdude zich meldt

Sinds gisteren een Eos 40d met kitlens binnen. De pretty boy xxl en screenprotector is nog onderweg. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Niet online
Parle85 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:13:
-Canon EP-EX15 (oculairverlenger in de volksmond)
Dat woord heeft slechts 1 hit op google :)
TranceSetter schreef:
Het voordeel is dat je niet met een scheef gezicht tegen die camera aanhangt, omdat je zo graag je oog zo dichtbij de zoeker wil hebben. Het geeft je wat meer ruimte, wat erg lekker is.
Is misschien wel handig mijn neus zit altijd wat in de weg :+

[ Voor 42% gewijzigd door bouwfraude op 26-06-2008 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:46

Sharky

Skamn Dippy!

€995,- het gat in

[afbeelding]

995,-? Holy mac. Das niet veel geld, hoeveel sluiterbewegingen heeft 'ie gehad? Ik heb een maandje of 2 geleden eentje gekocht voor 1200,- en dat was al verdraaid weinig en die had ook maar 1200 foto's gemaakt, das haast niks natuurlijk voor zo'n camera...

Maar goed, gefeliciteerd en welkom bij de club! Zoveel 1D'ers lopen er niet op GoT.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
* Henk zwaait ook even naar Allstar. Welkom bij de club ;)

Lekkere prijs... niet al te afgeragd hoop ik? :)

[ Voor 11% gewijzigd door Henk op 26-06-2008 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Laatst online: 31-07 16:31
Sharky schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:12:
[...]
Zoveel 1D'ers lopen er niet op GoT.
Misschien omdat die zo'n kutbediening heeft? :?
-DG- rent heel gauw weg. :P

Ontopic:
Lees de topicwaarschuwing :)

[ Voor 33% gewijzigd door Floor-is op 28-06-2008 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Allstar: Damn zeg! Ik dacht eerst dat het een mark I was, bleek het een mark II te zijn. Erg lekker prijsje dan hoor. :) Veel plezier ermee natuurlijk ook.

Op MP staat er trouwens eentje voor 1250 voor de liefhebber. Meestal zijn ze te vinden voor een eurootje of 1500 trouwens. (ben een vrij hechte marktplaats bezoeker)

@-DG- : He, waar heb ik die eerder gezien? Bij Simon dus... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 21:09:
@-DG- : He, waar heb ik die eerder gezien? Bij Simon dus... :+
Plaatje van dat kaartje heb ik inderdaad van dezelfde site gejat.
Ik heb ze heus niet aangeschaft omdat Simon dat óók heeft gedaan ofzo. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Hoezo niet? :/

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Omdat ik ze al een tijdje wou kopen vanwege goede prijs/prestaties en...
Ik ga er veeeeel te serieus op in. :P

[ Voor 5% gewijzigd door -DG- op 26-06-2008 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroennl
  • Laatst online: 18-09 07:30
Zo ja, 120 euro het aan een goed doel gedoneerd voor een Spyder 3 Pro nu nog een nieuwe monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:36:
[...]

Da's net een mooi prijsje, gefeliciteerd !
Thx ;)
Sharky schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:12:
[...]

995,-? Holy mac. Das niet veel geld, hoeveel sluiterbewegingen heeft 'ie gehad? Ik heb een maandje of 2 geleden eentje gekocht voor 1200,- en dat was al verdraaid weinig en die had ook maar 1200 foto's gemaakt, das haast niks natuurlijk voor zo'n camera...

Maar goed, gefeliciteerd en welkom bij de club! Zoveel 1D'ers lopen er niet op GoT.
80k clicks volgens Cancount. Vrij veel, maar hij moet het nog maar even volhouden, en gezien de prijs nog steeds een goede deal imho. Oh en eh, ik was al lid van de club, dit is mn 2e 1Dmk2 O+
Henk schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:20:

Nja zie hierboven: sluiter heeft al 80k op de teller, maar verder in prima staat, zelfs beter dan de 1Dmk2 die ik al had. Die zit tegen de 70k trouwens . .
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 21:09:
@Allstar: Damn zeg! Ik dacht eerst dat het een mark I was, bleek het een mark II te zijn. Erg lekker prijsje dan hoor. :) Veel plezier ermee natuurlijk ook.
Hehe, de mark I ga ik morgen inruilen ergens als het goed is. Wilde al een tijdje upgraden, 2 dezelfdy body's is toch wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.naneupro.com/products/ug-u60/images/products/ug-u60-popup2.jpg

Dagjestas en met oog op de toekomst gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Nu online

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Henk schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:20:

Hij zat al bij de club ;).

Wel een erg mooi ding om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Machtig mooi en dik boek:

Afbeeldingslocatie: http://i9.ebayimg.com/03/i/000/f5/8e/1545_1.JPG

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn

qadn

Pinnacle of Perversion

Ik weet dat ik woest aantrekkelijk ben Sapphire, maar je moet niet gaan projecteren natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

zo, de Lowepro Lens Case 2 ingeruild voor een 2e Lens Case 3 (is blijkbaar de enige waar die 17-55 2.8 inpast incl zonnekap, en als ik later zou upgraden naar een dikkere cam met dikkere lens past die er met geluk ook in :)

nu op zoek naar goeie schoenen nog om de zomerfestivals door te komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppFreddy schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 00:27:
zo, de Lowepro Lens Case 2 ingeruild voor een 2e Lens Case 3 (is blijkbaar de enige waar die 17-55 2.8 inpast incl zonnekap, en als ik later zou upgraden naar een dikkere cam met dikkere lens past die er met geluk ook in :)
Lens meenemen en gewoon passen scheelt een hoop rompslomp...
nu op zoek naar goeie schoenen nog om de zomerfestivals door te komen :p
Ecco's! :)
Prettige festivaltijd, en mooie platen gewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

mja, de shop waar ik mn gear haal is slechts een omweg van 5 minuten als ik naar mn werk rij dusja :)

die ecco's lijken me inderdaad comfortabele, stevige schoenen, misschien dit weekend als ik tijd heb eens gaan passen, op een kwartiertje van mij thuis is er een winkel die algemeen een goeie naam heeft die ze verkoopt dus ik zal wel iets vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Nu online

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

*loopt de laatste 5 jaar ook op ecco's, bevalt prima inderdaad, comfort is hoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvaneijk
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-05 12:10

jvaneijk

Dr.Oak

Ik heb ook weer eens iets nieuws gekocht... Ben nu in het bezit van.
Afbeeldingslocatie: http://www.jordyvaneijk.nl/got/679B.jpg
Monopod Manfrotto 679B

Nog even geen kop erop maar dat komt nog wel.

Gekocht om mijn lens stil te kunnen houden. Eerst dit proberen volgende maand dan wel een tripod Als ik die echt nodig heb. Hiermee kan ik al aardig wat beweging onderdrukken hoop ik.

[ Voor 6% gewijzigd door jvaneijk op 27-06-2008 08:38 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mishmash
  • Laatst online: 13-12-2023
Zojuist gekocht voor mijn Nikon D70:

Afbeeldingslocatie: http://www.kamera-express.nl/cache/data_product_17004_-1

*O*

In de winkel vond ik hem wat te duur (130 bij kamera-express) maar uiteindelijk via ebay gekocht in Engeland voor een mooie prijs van 45 euro incl verzendkosten :) Nog nieuw in doos ook!

* Mishmash is weer blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parle85
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-08-2023
bouwfraude schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 19:44:
[...]
Dat woord heeft slechts 1 hit op google :)
[...]
Is misschien wel handig mijn neus zit altijd wat in de weg :+
Raad eens welke hit 8)

Verder, dat is ook de reden dat ik hem gekocht heb. Ik vind het een goede aanpassing tot nu toe, ook al wordt het zoekerbeeld iets kleiner. Imo een aanrader.

5D III | 1D II | 17-40 | 24-70 | 35 | 85 | 70-200 | parlevlietfotografie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nomad schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 08:31:
*loopt de laatste 5 jaar ook op ecco's, bevalt prima inderdaad, comfort is hoog :)
Ik loop ook al een aantal jaren op Ecco's.

Inderdaad heerlijk. Niks inlopen, meteen goed.

Ik knoop de veters wel zo zodat hij vooraan niet trekt, anders komt de schoen knel te zitten op een of andere pees.

Maar wel heerlijk om binnen de vijf minuten de schoenenzaak weer uit te zijn.

"Deze Ecco's, maat 45, zelfde kleur" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn

qadn

Pinnacle of Perversion

Ik heb het niet zo op ecco's, qua duurbaarheid is er nog behoorlijk wat te wensen over.
Voor normaal gebruik Bommels, voor Festivals, wandeltochten etc. Lowa schoenen, wel een paar zoeken wat je _precies_ past, maar ik heb vorig jaar zonder inlopen een wandel en klimvakantie gedraait op een nieuw paar zonder blaren!

(overigens zijn Ecco's aanmerkelijk goedkoper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoort niet in dit topic!

Ook maar gekocht, en natuurlijk omdat simon ze ook heeft gekocht >:)

[ Voor 56% gewijzigd door Floor-is op 28-06-2008 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Er worden wel veel nieuwe geheugenkaartjes en ander klein spul getoond hier. Dat was niet echt de bedoeling van dit topic.. Aldus de waarschuwing onderaan.

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.pictureline.com/images/medium/Lee_filter75.jpg

Gratis waaiertje met sample gel filters. Passen met een doe-het-zelf hulpstukje prima op een flitser :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleWan
  • Laatst online: 11-09 14:26
Magic schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:36:
[afbeelding]

Gratis waaiertje met sample gel filters. Passen met een doe-het-zelf hulpstukje prima op een flitser :)
Kheb ze deze week ook ontvangen. Er zitten gigantisch veel soorten filters in en ze passen perfect op mn flitser. De mogelijkheden zijn dan ook enorm.

http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl

Pagina: 1 ... 21 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-> Zorg voor plaatjes die je zelf gemaakt hebt, dat maakt het waardevol. Stockplaatjes verwijderen we.
-> Ben je helemaal wild van hoeveel knopjes er op je camera zitten of hoe goed je iemand z'n hersenen in kan slaan met je nieuwe telelens,dan mag je dat uiteraard melden. Wil je echter wat meer uitgebreide ervaringen over het product delen, doe dit dan in de daarvoor bestemde topics. Op die manier verzuipen de ervaringen niet in al het aankoopgeweld en hebben andere mensen er ook wat aan.
-> Fotoapparatuur = lenzen, camera's, flitsers, statieven en printers etc. Dus geen filters, omnibounces, geheugenkaartjes, schoonmaakspul en andersoortig "klein spul" Ook nieuwe monitoren, PC's, laptops, (externe) HD's, extra geheugen voor je computer etc zijn weliswaar goed bruikbaar bij digitale fotografie, maar vallen daar dus niet onder.
-> Houd slowchat binnen de perken.