Nou daar komt ie dan.
Er zit inderdaad een PC-to-hotshoe adapter tussen, deze heb ik samen met het kabeltje én de parapluhouder van
http://www.flashzebra.com/ gekocht.
Ontzettend goede service, snelle verscheping en je kan hem altijd persoonlijk bereiken om vragen te stellen.
Er komen wel een klein beetje verzendkosten bij maar de producten zelf zijn niet duur en van goede kwaliteit.
Batterijhouder komt inderdaad uit een electronica/hobby winkel, ik weet zeker dat die niet lastig te vinden is. Kabeltje en batterij houder waren bij elkaar volgens mij €1,50 ofzo.
EDIT: Ohja en het is nog volledig mogelijk om er een paraplu op te zetten, de ontvanger zit aan de zijkant waar voor de rest niets zit en het houdertje waarmee hij vast zit zit niets in de weg.
EDIT 2: Ik was nog iets vergeten, als je van plan bent de PC-poort op de ontvanger te gebruiken is het een strak plan om de binnenkant goed vast te lijmen met een lijmpistool of wat je ook hebt liggen, er is een kleine kans dat je hem anders kapot draait ( PC aansluitingen zijn echt ontzettend slecht ontworpen).
[
Voor 29% gewijzigd door
Dr-b op 12-03-2008 22:01
]