Ow ow ow, dat is toch geen geld meer tegenwoordig!rGz schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:58:
Zojuist een Canon Eos 400D gekocht, bij de MediaMarkt voor 399 (na cashback).
Mijn eerste Spiegelreflex
* rGz is blij
Veel plezier met je aankoop.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Ow ow ow, dat is toch geen geld meer tegenwoordig!rGz schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:58:
Zojuist een Canon Eos 400D gekocht, bij de MediaMarkt voor 399 (na cashback).
Mijn eerste Spiegelreflex
* rGz is blij
Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
Canon of DE versie?Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:21:
Kleine aankoop, maar m'n oude was kapot: nieuwe afstandsbediening voor de 30D
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ik denk ook om ooit die lens te kopen, ofwel de Sigma 10-22...DarkFlow schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:31:
Nieuw speeltje voor mijn D50:
[afbeelding]
Erg fijne lens moet ik zeggen. Ik schiet vooral rond de 18mm, dus dit bereik is ideaal voor mij. En die bouw! Valt me nu pas echt op hoe brak die 18-55mm kitlens is
Ook maar een Hoya PRO1 Digital UV-filter bij gekocht. Itt de 18-55mm verdient deze lens wel nog net dat beetje extra bescherming.
https://fgheysels.github.io/
Hij is erg goed en ook nog eens "goedkoop" als set bij konijnenberg te bestellen. Voor mijn ervaringen moet je even in het statieventopic kijken./sapphire schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:39:
Ookal die Manfrotto set
Nomad heeft hem ook en hij was er erg positief over, ben erg benieuwd naar jou ervaringen!
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
[ Voor 3% gewijzigd door yjanse op 17-06-2008 15:39 ]
Verwijderd
- Manfrotto 055XPROB alu tripodsapphire schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:39:
Ookal die Manfrotto set
Nomad heeft hem ook en hij was er erg positief over, ben erg benieuwd naar jou ervaringen!
Deze bedoel je, gok ik:Mobyrick schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:18:
[...]
Hij is erg goed en ook nog eens "goedkoop" als set bij konijnenberg te bestellen. Voor mijn ervaringen moet je even in het statieventopic kijken./
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Verwijderd
Ik ben erg jalours!zonoskar schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 21:16:
Net opgehaald:
[afbeelding]
Tokina AT-X 11-16mm f2.8 Asph.
laatmaar, ik moet beter lezenMobyrick schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:18:
[...]
Hij is erg goed en ook nog eens "goedkoop" als set bij konijnenberg te bestellen. Voor mijn ervaringen moet je even in het statieventopic kijken./
[ Voor 12% gewijzigd door Kwartjuh op 17-06-2008 16:52 ]
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Inderdaad niet dezelfde combi. Die 055xprob is een luxere versie en die 488rc4 is een balhoofdVerwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:25:
[...]
- Manfrotto 055XPROB alu tripod
- 488RC4 Balhoofd
Is niet hetzelfde als
- Manfrotte 055XDB
- 804rc2 panhead
Verwijderd
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
Yep, 1,2 en 3, been there done thatTranceSetter schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 19:43:
Nou ik heb net mijn statief in elkaar geschroefd.
1. Wat is die stevig
2. Wat werkt dat allemaal lekker.
3. Wat issie hoog (ben zelf 1,87m maar dat ding steekt er zonder kop bovenuit, en nog steeds stevig)
Nu weet ik pas wat voor 'rommel' mijn oude statief was![]()
Kan niet wachten om hem uit te gaan proberen
Nou, echt heerlijk gewoon. Nachtfoto's Parijs? Kom maar opNomad schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 19:45:
[...]
Yep, 1,2 en 3, been there done that....ja die manfrotto 055 is echt _stevig_.
Daar kan je een wimberley kop op zetten en een 600 F/4 op rammen en gewoon gaan met die banaan.
[ Voor 6% gewijzigd door TranceSetter op 17-06-2008 19:52 ]
Ik heb er een manfrotto tas bij gekocht, niet goedkoop, wel heel erg fijn.TranceSetter schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 19:52:
[...]
Nou, echt heerlijk gewoon. Nachtfoto's Parijs? Kom maar op![]()
Nu nog een manier om hem goed mee te kunnen nemen...
grin.... wacht maar tot je bv een 17-55 /2.8 Nikkor in handen hebt gehad...DarkFlow schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:31:
Erg fijne lens moet ik zeggen. Ik schiet vooral rond de 18mm, dus dit bereik is ideaal voor mij. En die bouw! Valt me nu pas echt op hoe brak die 18-55mm kitlens is
Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels
Nou voor dat bedrag wil ik hem ook nog wel kopen. Voor dit weekend gaat dat helaas niet meer lukken (ga donderdag weg), dus moet ik ff wat gaan verzinnen. Parijs is echter nog een maandje weg, en dit weekend ga ik hem niet superveel gebruiken. Thanks voor de tipNomad schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 19:59:
[...]
Ik heb er een manfrotto tas bij gekocht, niet goedkoop, wel heel erg fijn.
deze, draagcomfort is groot en statief past er gemakkelijk in
Verwijderd
Er is ook nog een padded versie van:Nomad schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 19:59:
[...]
Ik heb er een manfrotto tas bij gekocht, niet goedkoop, wel heel erg fijn.
deze, draagcomfort is groot en statief past er gemakkelijk in
ik ok, 28 juli gaan we naar ParisTranceSetter schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 20:17:
[...]
Nou voor dat bedrag wil ik hem ook nog wel kopen. Voor dit weekend gaat dat helaas niet meer lukken (ga donderdag weg), dus moet ik ff wat gaan verzinnen. Parijs is echter nog een maandje weg, en dit weekend ga ik hem niet superveel gebruiken. Thanks voor de tip
De versie die ik heb beschermd genoeg vind ik. Zowel mijzelf als ik hem op de rug draag, als het statief tijdens vervoer. Die padded versie voelt als overkill, het is geen lens natuurlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 20:42:
[...]
Er is ook nog een padded versie van:
http://www.fotokonijnenbe...tails.php?id_product=6044
Maar dan sleep je weer een kilo schuim mee volgens mij
Ligt eraan met wie je gaat natuurlijk. Met vriendin is een ander verhaal als met ouders en zus+aanhang. Die vermaken zich wel, en dan doe ik dat ook op mijn eigen manier. Daarbij heb ik vorig jaar Parijs al gezien, en weet nu wel waar ik foto's wil makensapphire schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:05:
[...]
ik ok, 28 juli gaan we naar Paris
Ik ben alleen neit van plan de hee staad door een viewfinder te bekijken hoor
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door iworx op 18-06-2008 00:58 ]
This space intentionally left blank.
Verwijderd
Dat is een mooie prijs, heb je misschien een ebay linkje?Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 00:02:
[afbeelding]
Holux M241 GPS-tracker / BT-GPS-muis. Handig voor de vakantie en i.c.m. een nog aan te schaffen PDA / telefoon voor TomTom. Voor een 49 euro incl verzending vanaf Ebay gehaald. Not bad
PSN & XBL: Denkoyugo
En als ie niet stevig genoeg is dan hang je gewoon je fototas of een zak met stenen aan die haakNomad schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 19:45:
[...]
Yep, 1,2 en 3, been there done that....ja die manfrotto 055 is echt _stevig_.
Daar kan je een wimberley kop op zetten en een 600 F/4 op rammen en gewoon gaan met die banaan.
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS
Verwijderd
Gewoon zoeken op holux m241 en dan van laag naar hoog met de prijs. D'r zitten er een paar tussen met een biedprijs die 3 pond lager ligt dan de buy now prijs, die heb ik genomenGutteguttegut schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 08:34:
[...]
Dat is een mooie prijs, heb je misschien een ebay linkje?
* Gutteguttegut zoek een gevoeligere GPS muis, mn "oude" Adapt muis wordt nu wel erg traag.
Ik heb meteen even naar reviews gezocht...maar nog niet echt veel positiefs erover gelezen.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 10:00:
[...]Gewoon zoeken op holux m241 en dan van laag naar hoog met de prijs. D'r zitten er een paar tussen met een biedprijs die 3 pond lager ligt dan de buy now prijs, die heb ik genomen
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2008 11:29 ]
Verwijderd
Paar gelezen, behoorlijk okay en voor 50 euro vind ik het prima. Anders verpats ik hem wel weer door, enige puntje van zorg is de batterijduur. Maar hey, wat kost een set AA's nouGutteguttegut schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 10:35:
[...]
Ik heb meteen even naar reviews gezocht...maar nog niet echt veel positiefs erover gelezen.
Verwijderd
érg lekker stuk glasVerwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:26:
Zojuist voor een leuk vriendenprijsje afgehaald:
[afbeelding]
Canon EF 17-40 f/4L USM
Hoya Circular Polarizer
Eindelijk weer groothoek in mn collectie, dus ga weer volledig uitgerust op tournee naar Tjechië!
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2008 11:31 ]
Grappig, in één klap een switch naar Canon... waarom precies?Swatfireglide schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:36:
Jaja eindelijk kan ik hier wat posten.
[afbeelding]
Zie valt:
Canon 40D
17-40
70-200 F4 IS
Verder zijn nog onderweg:
- Hoya 77 mm PRO1 DIGITAL Circular Polarizer Filter DMC *+Cleaning Cloth+Filter Holder+LensPen
- Hoya 67 mm PRO1 DIGITAL Circular Polarizer Filter DMC *+Cleaning Cloth+Filter Holder+LensPen
- Lowepro Mini Trekker AW Black
Ben wel ruim 2,5 K lichter, maar wel heeeel blij. Nu nog even me sig aanpassen
NikonCanon D40DSwatfireglide schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:36:
Te koop: Agfa clack; DM voor details.
Wilde combi van kwaliteit/draagbaarheid(doe veel dag/trektochten). Nikon heeft geen F4 reeks en canon wel. Ga er nu op kwaliteit behoorlijk op vooruit en bovendien blijft het draagbaar. Een 70-200Vr van nikkon werd me iets te zwaar dus vandaar switchHenk schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:39:
[...]
Grappig, in één klap een switch naar Canon... waarom precies?
Ah, zoSwatfireglide schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 12:13:
[...]
Wilde combi van kwaliteit/draagbaarheid(doe veel dag/trektochten). Nikon heeft geen F4 reeks en canon wel. Ga er nu op kwaliteit behoorlijk op vooruit en bovendien blijft het draagbaar. Een 70-200Vr van nikkon werd me iets te zwaar dus vandaar switch
'grats
Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen met deze lens! Hij staat hier op mijn wishlist. Sluit perfect aan bij de rest van m'n set. (24-70 en 70-200)iworx schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 00:56:
Woei, ik mag ook weers eens posten.
Nieuw sinds vandaag de 14-24 f/2.8 van Nikon. Wat een beestig leuke lens. Voorbeeldjes op mijn Flicrk pagina.
[afbeelding]
Deze dus, nog geen eigen fototjes, ben er dadelijk mee op pad gegaan.
Fotonerd
Verwijderd
Caon 40D | 17-40 | 70-200 F4 IS | (Foto)Blog - www.ydoschreuder.nl
Dank je Henk, kan je nu ook ophouden met mij Canon spul proberen te verkopen
Verwijderd
Verwijderd
Tot nu toe niets dan lof. 't is nog even wennen maar je kan er nog redelijk mee vanaf de heup schieten. Enorm lichtsterk, viel me gisteren meteen op en ondanks geen VR toch goed scherp.Xilantof schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 12:38:
[...]
Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen met deze lens! Hij staat hier op mijn wishlist. Sluit perfect aan bij de rest van m'n set. (24-70 en 70-200)
This space intentionally left blank.
Het is een interesante lens, ik ben benieuwd naar je ervaringen.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:16:
Ik was opzoek naar een alternatief voor m'n 12-24 f/4. Niet dat ik hem weg doe, maar gewoon iets lichtsterkers, wat compacter en lichter. Toen kwam ik op MP dit tegen voor een leuk prijsje:
[afbeelding]
Zojuist kwam het pakketje aan. Het is een leuk schattig klein lensje.![]()
Ik heb hem niet gekocht voor het extreme fisheye-effect. Met m'n huidige opdrachten heb ik hier meer aan dan aan een 10.5mm oid. Maar wie weet in de toekomst...
Verwijderd
Dat mag geen twijfel heten, de 17-40 all the wayVerwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:11:
Nu twijfel: Een week of twee schieten met een oude 35-80 lens die ik nog had liggen, en dan een Sigma 20-40 2.8 kopen, of nog een maand wachten en op zoek naar een 17-40 L.
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS
Dat lijkt mij idd een no-brainer. 17-40 \o/Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:48:
[...]
Dat mag geen twijfel heten, de 17-40 all the way
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
I'd go Sigma.Oxi schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:34:
Die twee lenzen in 1 zin noemen... Kiezen tussen een knaken lens of een geweldige lens.. Lastige keus.
De canon is optisch een dusdanig kanon dat ik daar een 5D voor zou kopen...Nomad schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:41:
In het geval van de 28-75 tamron bijvoorbeeld gaan al je punten op, maar toch zou ik die best kunnen kiezen boven de 24-70 canon, omdat die laatste gewoon ruim 3x zo duur is en minder scherp is.
Beiden leveren behoorlijk contrast, maar de canon wint.
[ Voor 9% gewijzigd door Jorussio op 18-06-2008 17:57 ]
Absoluut, die 24-70 heeft een contrast, wauw!, maar icm de 5D ben je ook weer 1500+1200 armer ofzo.Henk schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:48:
[...]
De canon is optisch een dusdanig kanon dat ik daar een 5D voor zou kopen...
Sorry?Nomad schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 19:58:
[...]
eerst een spaarpod creeeren en dan winkelen, niet andersom
ken je die niet, dat is een i-pod waar je geld in stopt om te sparen!
Leuk voor je UV filter, maar dan heb je waarschijnlijk een el cheapo filter gekregen. Dat doet alleen maar afbreuk...Jorussio schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 17:55:
Ja ik dan ook maar weer eens geld uitgegeven!
50mm 1.4 van Pentax, voor me K10D
Een UV-Filter erbij "afgedongen"
[afbeelding]
Is toch voor zijn vijver, die zijn niet zo duureth0 schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 20:18:
[...]
Leuk voor je UV filter, maar dan heb je waarschijnlijk een el cheapo filter gekregen. Dat doet alleen maar afbreuk...
Verwijderd
Die heb ik! Korte review: bouw is zeker niet krakkemikkig; focus is heel bizar inderdaad, en bovendien langzaam en luidruchtig, in tegenstelling tot 17-40 dus; ontzettend scherp op 20mm, verliest contrast en scherpte opvallend richting 40mm/2.8, maar is vanaf 3.5/4.0 weer scherp, ook nog redelijk in de hoeken; De hoeken komen goed mee; Qua omvang verschilt het weinig met 17-40; Bizarre diameter: 82mm <- gaat duur worden voor filters! Misschien kan er wel step-down filter op; beetje gelige kleur foto'sabrakadaver schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:00:
Indd, die sigma 20-40 heb ik eigelijk nog nooit iets goed over gehoord. (en daarnaast: wat is nou een maandje wachten?)
hmm uberhaupt eigelijk nog nooit iets gehoord over die 20-40....
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2008 21:49 ]
Verwijderd
True, hij is achterhaald door de nieuwe technieken, en een tamron lijkt mij ook interessanter.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 21:48:
Ik heb die 20-40 in m'n handen gehad, een paar keer gefocust, een reeks testshots tegen een bakstenen muur gemaakt en besloten dat ik hem toch echt niet hoefde. Bereik op crop wat niet prettig is, scherpte niet geweldig, contrast zo-zo, achterlijke filtermaat (en waarom, de helft is plastic) en de focus is absoluut klote. Haal dan een Tammy 17-50 voor het geld. Optisch beter en een veel beter bereik imo.
Verwijderd
hey dat heb ik ook... incl zelfde hoya filters...Swatfireglide schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:36:
Jaja eindelijk kan ik hier wat posten.
[afbeelding]
Zie valt:
Canon 40D
17-40
70-200 F4 IS
Verder zijn nog onderweg:
- Hoya 77 mm PRO1 DIGITAL Circular Polarizer Filter DMC *+Cleaning Cloth+Filter Holder+LensPen
- Hoya 67 mm PRO1 DIGITAL Circular Polarizer Filter DMC *+Cleaning Cloth+Filter Holder+LensPen
- Lowepro Mini Trekker AW Black
Verwijderd
Verwijderd
Parklife
Parklife
Verwijderd
Vind ik ook mooier, maar dan geldde deze mooie aanbieding nietOrion84 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:49:
* Orion84 geeft WM-Jeroen een spuitbus zwarte verf
Nee, geintje, veel plezier er mee hoor, maar persoonlijk vind ik dat zilver niks
geldde => goldVerwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 16:45:
[...]
Vind ik ook mooier, maar dan geldde deze mooie aanbieding niet
Verwijderd
Heb 'm net ook maar besteld, voor die prijs kan je 't niet laten, en voor de situaties dat ik m'n Metz 45 CL-4 flitser niet nodig heb is 't voldoende.Niky schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 21:45:
De tas bevalt echt heel erg goed. De prijs/kwaliteit verhouding is gigantisch (22 euro voor een tas die naar mijn mening sterker en degelijker is dan een vergelijkbaar examplaar vele malen duurder).
The devil is in the details.
Mooie aankopen.. Maar dacht dat jij Nikon schoot, waarom deze overstap?Hahn schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 18:44:
Vandaag gehaald:
Canon EOS 40D
Canon EF-S 17-55 f/2.8 IS UMS
In bestelling:
Canon EW-83J Lenshood
Verwijderd
Welcome to the light side...Hahn schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 18:44:
Vandaag gehaald:
Canon EOS 40D
[afbeelding]
[afbeelding]
In bestelling:
Canon EW-83J Lenshood
[afbeelding]
En ik kwam er thuis pas achter dat m'n SD-geheugen niet in een 40D pastDus geheugen moet ik ook nog aanschaffen
gedegen research gedaan dusHahn schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 18:44:
En ik kwam er thuis pas achter dat m'n SD-geheugen niet in een 40D pastDus geheugen moet ik ook nog aanschaffen
Nikon, Fujifilm en Apple zooi
Wou iets beters dan m'n Nikon D40 en Nikon had niet echt iets wat me aansprak. Had tijdje geleden al Canon 30D op het oog, maar de 40D was nu in de aanbieding bij de Media Markt (en daar werk ik, dus ook nog eens personeelskorting eroverheen) en toen ben ik ook maar gelijk overstag gegaan voor een geile 2.8-lensendless schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 18:51:
[...]
Mooie aankopen.. Maar dacht dat jij Nikon schoot, waarom deze overstap?
The devil is in the details.
Mja.. Helemaal geen verkeerde keuze zo, zeker niet dat dat ontzettend lekkere stukje glas erbij.Hahn schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 19:13:
[...]
Wou iets beters dan m'n Nikon D40 en Nikon had niet echt iets wat me aansprak. Had tijdje geleden al Canon 30D op het oog, maar de 40D was nu in de aanbieding bij de Media Markt (en daar werk ik, dus ook nog eens personeelskorting eroverheen) en toen ben ik ook maar gelijk overstag gegaan voor een geile 2.8-lens
Spotmeting?!?!Shark.Bait schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 19:11:
[...]
gedegen research gedaan dus
ik ben ook over op canon![]()
[afbeelding]
28mm, antishake, spotmeting, 2nd curtain flash, face recognition- spul dat elke zichzelf respecterende SLR ook zou moeten hebben in een ultracompact.
oja, en ik ben vanmorgen de body dop van mijn D300 ergens in blijdorp verloren, dus die heb ik ookmaar opnieuw gekcht.:(
En een etuitje en een 4 GB SD kaart voor in de ixus.
Moet je een fatsoenlijk objectief kopen, dan zit het er gewoon bij hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 18:58:
Betaalbare kwaliteit misschien? Alleen belachelijk dat Canon de zonnekappen nog steeds niet standaard bij de lenzen meelevert en de hoofdprijs vraagt voor zo'n stukkie plastic...
NiceHahn schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 18:44:
Vandaag gehaald:
Canon EOS 40D
[afbeelding]
[afbeelding]
In bestelling:
Canon EW-83J Lenshood
[afbeelding]
Anti-shake? Dat is geen Canon noch een Nikon term!Shark.Bait schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 19:11:
[...]
gedegen research gedaan dus
ik ben ook over op canon![]()
[afbeelding]
28mm, antishake, spotmeting, 2nd curtain flash, face recognition- spul dat elke zichzelf respecterende SLR ook zou moeten hebben in een ultracompact.
oja, en ik ben vanmorgen de body dop van mijn D300 ergens in blijdorp verloren, dus die heb ik ookmaar opnieuw gekcht.:(
En een etuitje en een 4 GB SD kaart voor in de ixus.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Poor 5d owner now?Jasper schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 20:21:
Vandaag de 10-22 verkocht en een 17-40 erbij gehaaldHappy 5d owner now
[ Voor 0% gewijzigd door NickH op 20-06-2008 21:10 . Reden: 5d bedoel ik :X ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq