Ik heb eens op de site van Telfort gekeken en ook nog eens gebeld, kan iemand mij vertellen of het hele verhaal klopt?
Voor een tweetal bedrijven, was ik op zoek naar een goedkope, maar snelle verbinding (de verbinding is niet van bedrijfsbelang, is alleen om met het hele gezin op te kunnen internetten).
Momenteel hebben deze mensen nog ADSl van fibernet/fiberworld, maar omdat deze failliet waren, zal hun verbinding niet lang blijven bestaan.
Ook hebben ze beiden een alarm, welke op dezelfde lijn zit als hun ADSL verbinding.
Bij de ene is het echt een zooi, de modem ligt helemaal achterin ergens, met ik weet niet hoeveel kabel tussen het ISRA punt en waar het modem echt ligt.
hier zijn ook nog eens alle telefoon verbinding opgeklikt door middel van zo'n stekker die je op elkaar kunt klikken. De modem stoppen ze er in als ze willen internetten, alarm gaat er dan af, omdat dit niet werkt met elkaar (logisch als je het ook zo op elkaar gefrot ziet).
Maar omdat het mij gewoon het beste lijkt om met een schone lei te beginnen, en omdat hun internet van allebei toch niet goed werkt, wilde ik er dus een lijn langs maken.
Orange gebeld, die zeiden dat dit niet kon.
Toen Telfort gebeld, die zeiden toen dat dit gratis was en dat er dan een monteur komt die het tweede aderpaar gaat aansluiten, maar klopt dit verhaal nou wel?
Ook zeiden ze dat het niks extra kost, omdat Telfort van KPN is en Orange niet.
[
Voor 3% gewijzigd door
eX0duS op 14-04-2008 20:12
]