Het kleine-mismoderatietopic deel VI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 18.379 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik wil daarvoor nog wel een nulletje geven. De schrijfstijl is niet geweldig, maar het is nog wel begrijpbaar. -1 kan ik me echter ook wel voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Het lijkt er iig op dat hij gewoon altijd zo schrijft gezien z'n andere reacties.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
@arne: bedankt voor een goed argument om hem toch op -1 te zetten, zo had i hem nog niet bekeken.
Was dat serieus of sarcasme? Zo'n korte (slechte) beargumentatie heb ik namelijk nog maar zelfden gegeven voor mijn gevoel :p

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Hij was nog serieus ook :P Ik had er gewoon niet aan gedacht om hem als simpele oneliner te bekijken, want dat maakt hem idd een -1. Dus in dit geval was de argumentatie kort maar krachtig ;)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

packman in 'nieuws: 'Microsoft brengt Zune 3 in 2009 wereldwijd uit' '
Te offtopic voor de +1, en bovendien een reactie die altijd gemaakt wordt bij dergelijke nieuwsposts.. nulletje imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heikanu
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 21:17
RoD schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 15:47:
Te offtopic voor de +1, en bovendien een reactie die altijd gemaakt wordt bij dergelijke nieuwsposts.. nulletje imo.
Yep, mee eens. Hij staat nu ook op nul... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:37

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

RoD schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 15:47:
Duidelijke 0 die ik met plezier heb bevestigd :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 12:48
Torp in: Onderzoekers simuleren intelligentieniveau van vierjarig kind
Dit lijkt me een terechte vraag aangezien niet iedereen de film AI kent en de foto duidelijk niet van een vierjarig kind is. Er blijkt een duidelijke reden achter te zitten, die zonder mijn vraag misschien niet was verklaard. Als de antwoorden interessant genoeg zijn om 0 te krijgen waarom krijgt mijn vraag die deze interessante antwoorden uitlokt, dan massaal -1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het is een redelijk onzinnige oneliner plus fipo, en bovendien staat het antwoord al min of meer in de mouse-over. Zie ook de reacties. Ik snap jou redenatie voor de 0 wel, maar hij slaat voor mij toch om deze redenen door naar de -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Laatst online: 14:29
Dit lijkt me geen +1, wel erg simpel.

Heerlijk, simpele post op de FP simpele posts op het forum/IRC :P

[ Voor 23% gewijzigd door Jorrit op 15-03-2008 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
mij ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Een krappe 0 inderdaad.

Avalaxy in 'nieuws: Onderzoekers simuleren intelligentieniveau van vierjarig kind'
Mag imo op +1, draagt bij aan de discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Had hem al op +1 staan.

Wat mij betreft zijn deze 2 reacties te weinig voor een 0, eerst deze offtopic en vervolgens een ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

En alles staat weer op de gewenste scores. En daar heb ik niets voor hoeven doen... :'(

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Is dit nou een 0 of een -1, grootste gedeelte van de post is geneuzel en maar het laatste is een puntje. Deze en de reactie daarop zijn volgens mij niet meer dan te simpele oneliners voor een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

J.J.K. schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 12:36:
Is dit nou een 0 of een -1, grootste gedeelte van de post is geneuzel en maar het laatste is een puntje.
Niet echt een zinnige post, maar wel een 0 imo.
Deze en de reactie daarop zijn volgens mij niet meer dan te simpele oneliners voor een 0.
Die tweede vind ik wel een 0. Die eerste is een beetje een twijfel- cq. grensgeval, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

J.J.K. schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 12:36:
Is dit nou een 0 of een -1, grootste gedeelte van de post is geneuzel en maar het laatste is een puntje.
Ik heb een 0 gegeven maar vind een -1 ook te rechtvaardigen. Onnodig geneuzel, slecht nederlands en eigenlijk draagt de poster geen enkel punt aan zoals het er nu staat (post is gewijzigd). De quote die de poster aanhaalt komt overigens niet uit de film hackers maar is echt al veel ouder.

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 15-03-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Deze reactie balanceerd tussen de 0 en de +1 maar volgens mij hoort hij gewoon op 0. De hele reactie is een grote speculatie zonder enige onderbouwing.

EDIT: Deze drie reacties mogen wmb op -1, offtopic en dubbel:
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft: tekorten oorzaak van tegenvallende verkoop Xbox 360'
Murcielago in 'nieuws: Microsoft: tekorten oorzaak van tegenvallende verkoop Xbox 360'
Mitt3nz in 'nieuws: Microsoft: tekorten oorzaak van tegenvallende verkoop Xbox 360'

EDIT2: Voor Wolkje en Kixtart:
+2 voor deze reactie lijkt mij een mismodder.
0 voor een harde Flame ook, al kan dat een klikfout zijn.
Mooie 0 maar niet dusdanig van kwaliteit om in aanmerking te komen voor de hoogste score.
Hier lijkt iemand het modsysteem niet helemaal te snappen, de reactie is behulpzaam maar +2...
Succes jongens ;)

[ Voor 65% gewijzigd door Jorrit op 16-03-2008 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
J.J.K. schreef op zondag 16 maart 2008 @ 00:57:
...
EDIT2: Voor Wolkje en Kixtart:
+2 voor deze reactie lijkt mij een mismodder.
0 voor een harde Flame ook, al kan dat een klikfout zijn.
Mooie 0 maar niet dusdanig van kwaliteit om in aanmerking te komen voor de hoogste score.
Hier lijkt iemand het modsysteem niet helemaal te snappen, de reactie is behulpzaam maar +2...
Succes jongens ;)
Eentje uit die rij zal bijna zeker z'n rechten kwijtraken. De rest valt eigenlijk wel mee.
Thnx.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Laatst online: 22-09 22:23
Wat te doen met alle "ik heb zoveel afstandsbedieningen" reacties in nieuws: Onderzoek: Nederland telt 66 miljoen afstandsbedieningen.
Wordt wel erg rood als je die allemaal op -1 gaat zetten. Op zich zijn het imho gewoon -1 berichten maar denk dat je als je naar het niveau* van het artikel kijkt, er ook geen echte meerwaarde reacties te verwachten zijn.

* Met niveau bedoel ik; het nieuwsbericht is vrij luchtige en dat het meer een leuk weetje is dan dat het echt tech-nieuws is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

De eerste paar op 0 en de rest -1. Op een gegeven moment gaat het vervelen en dan weet je dat ja kan overstappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Kixstart of Wolkje: wellicht kan je even nakijken wie deze en deze reacties een +2 gaf? Die mag zijn rechten ook wel verliezen imho...

Voor beiden is de -1 het aangewezen niveau...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Die zijn beide inderdaad van belabberd niveau. Een score van +2 is een overduidelijke mismod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Duidelijk ja. Met een afwijking van 2+ kunnen die waarschijnlijk gelijk inactief gezet worden. Eventjes aan de baas melden :+
(en sowieso zijn die fipo en nepfipo ook zwaar vervelend)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Die +2 reacties geven al een afwijking van +3 in het mismod gebeuren. Ik weet niet of je daar handmatig moeite voor moet doen. Zeker als het systeem prima werkt en de reactie toch wel op -1 staat.

Bij twijfel of verstoring wel, maar voor dit overduidelijke incident.... kweetniet

[edit]
Als mislukte FIPO krijg je dan wel een -2 mee. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Delerium op 16-03-2008 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mjah, +3 is idd een afwijking van formaat. Maar ik weet niet of beide moderators (ik weet niet of het dezelfde was) veel moderaties gedaan hebben, want misschien ontlopen ze dan nog de dans ook...

Overigens heeft de tweede reactie net een tweede +2 gehad.... na-aper ofzo.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Laten we het zo zeggen, dit komt wel goed (dit is niet het enige van beide +2 modders)

[ Voor 13% gewijzigd door Kixtart op 16-03-2008 19:32 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Wat een slechte reacties zitten hier tussen zeg (en wat wazige mods soms)
nieuws: 'Slimme bril' moet vergeetachtigheid verlichten

edit
Niet echt meerwaarde:
Verwijderd in 'nieuws: Japanse isp's willen filesharers gaan afsluiten'
-1tje toch?
Verwijderd in 'nieuws: Japanse isp's willen filesharers gaan afsluiten'

Edit2:
Inmiddels al goedgezet (naar mijn mening), snelle mensen.

Edit3:
Verder graag mening over deze:
nieuws: Congres VS verwerpt immuniteit voor telco's in aftapwetsvoorstel
spoiler:
Ik heb een -1 gegeven voor ungefundeerd ranten

[ Voor 51% gewijzigd door Kixtart op 16-03-2008 20:53 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Kixtart schreef op zondag 16 maart 2008 @ 19:57:
Wat een slechte reacties zitten hier tussen zeg (en wat wazige mods soms)
nieuws: 'Slimme bril' moet vergeetachtigheid verlichten
Wauw, wat een bak ellende daar. Een en al rood, een en al niet grappige maar toch grappig bedoelde posts en offtopic geneuzel. Ik heb het een en ander bijgespijkerd maar er is zeker nog heel wat modding nodig daar wil alles een beetje recht staan. Ik heb meer -1's uitgedeeld dan ooit daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Hoe dom kan je zijn?
Verwijderd in 'nieuws: China trekt stekker uit Youtube wegens protest Tibet'
Maar goed, dat is meer persoonlijke frustratie. Een mening is een mening, dus laat ik hem maar op 0. Maar ik wou hem toch wel even melden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
arne schreef op maandag 17 maart 2008 @ 00:47:
Hoe dom kan je zijn?
Verwijderd in 'nieuws: China trekt stekker uit Youtube wegens protest Tibet'
Maar goed, dat is meer persoonlijke frustratie. Een mening is een mening, dus laat ik hem maar op 0. Maar ik wou hem toch wel even melden :p
Ja, we hadden het nog over hem een uurtje geleden op IRC, in dit topic staat ook een intressante reactie van gebruiker in kwestie. Komt lekker van de grond trouwens #tmf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Het is een stukje sarcasme...maar ja wel erg controversieel. Ik heb hem overigens ook een 0 gegeven, -1 is eigenlijk gewoon een meningmod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Een mededeling / sticky / name it zou misschien niet overbodig zijn. Alhoewel ik er wel voor ben het forum als main te houden, omdat het leerzaam kan zijn beslissingen achteraf door te lezen en terug te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
-1 is eigenlijk gewoon een meningmod.
De enige legitieme reden om hem -1 te geven is imho dat hij er bewust op uit is veel overtrokken reacties uit te lokken (met een behoorlijke topicvervuiling als gevolg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

arne schreef op maandag 17 maart 2008 @ 02:00:
De enige legitieme reden om hem -1 te geven is imho dat hij er bewust op uit is veel overtrokken reacties uit te lokken (met een behoorlijke topicvervuiling als gevolg).
Die reden heb ik dan ook aangehouden voor mijn -1. Zeker nu ik zijn edit zie, want hij leek het nog te menen ook :X

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

wolkje schreef op maandag 17 maart 2008 @ 08:38:
[...]

Die reden heb ik dan ook aangehouden voor mijn -1. Zeker nu ik zijn edit zie, want hij leek het nog te menen ook :X
Same here. Een wel verdiende -1. Ik dacht eerst dat het sarcasme was maar helaas...

offtopic:
#tmf? Me fires up the gool ol irc client

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Duidelijk. Eerst hield ik het ook nog op sarcasme of een duidelijke mening (0), maar de post is alleen maar gemaakt om reacties uit te lokken. (volgt ook een beetje uit sommige posts op GoT en FP)

editje: Ik vind het net geen flame-uitlokking, maar door z'n schrijfwijze komt het wel aardig in de buurt.

[ Voor 23% gewijzigd door Kixtart op 17-03-2008 10:35 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik geef 'm een nul. Reacties uitlokken mag. En beter nog, er staat nieteens onzin in.

Wel is het matig onderbouwd dus echt veel zit er dan noet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Volgens mij is deze reactie gewoon een op de man spelende troll. De eerste twee regels met name, en de reactie over het ontoerekeningsvatbaar zijn is ook niet helemaal normaal.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
wildhagen schreef op maandag 17 maart 2008 @ 17:19:
Volgens mij is deze reactie gewoon een op de man spelende troll. De eerste twee regels met name, en de reactie over het ontoerekeningsvatbaar zijn is ook niet helemaal normaal.
Op -1 gezet, wat een hopeloze draad is dat, meeste is reactie op Saladin, had beter genegeerd kunnen worden. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Even een kleine samenvatting van een #TMF moment:

De vraag (door Dirk): is dit een +1 of een +2?

Mijn standpunt:
Het is een duidelijk een betoog, met een feitelijke redelijke onderbouwing. De onderbouwing geld alleen overduidelijk voor slechts 1 segment en is niet zo geschreven dat hij echt gaat overtuigen. Vanuit dat oogpunt is het dus een slecht betoog, welke geen +2 waard is. Gezien de vergelijkingen en de aanvulling op het artikel is het echter wel een ruime +1.

In mijn ogen een ruime +1 dus maar geen +2.

[ Voor 4% gewijzigd door Arne op 17-03-2008 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik vind het ook een betoog. En wel ruim opgezet, voorzien van cijfertjes zonder een bias uit te spreken. De feiten kan je namelijk opnemen en zelf herinterpreteren.
Ik geef dat dus gewoon een +2. En wel omdat ik niet bij andere betogen kan beknibbelen of het exact logisch opgebouwt is en mij overtuigd. Het ziet er gewoon goed uit.

En dan nog, de lat voor +2 is niet zo hoog dat dit een +1 zou moeten zijn. Als alle betogen van dit soort op +2 eindigen is er niets aan de hand. Als het allemaal eindigt op +1 is er wel wat aan de hand. Dat niveau is niet heilig of zo.
(en bij een eventuele overenthousiaste modbot is feedback gewenst, want iemand die uitgezet wordt omdat 'ie een +1-post een +2 geeft is natuurlijk onzin. De mdbot is voor afwijkingen van mensen die iets op +2 zetten dat duidelijk ook geen +1 is maar meer onder de 0 zit.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Deze reactie hoort op -1 vanwege het feit dat een ongefundeerde flame richting de US gov is en de reactie de start is van een volledig offtopic discussie is. Vooral het feit dat het de startpost van die discussie is draagt bij aan de reden waarom de reactie op -1 zou moeten komen, zoals botoo in een ander topic zei:
Wmb word de eerste offtopic reactie wat 'harder' aangepakt dan vervolgreacties op het eerdere offtopic punt. Heel kort door de bocht: als de eerste offtopic uit het zicht is dan kunnen zinvolle(!) reacties daarop wat coulanter bekeken worden.
De overige reacties in die draad kunnen wmb op 0, goede reacties maar offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
@ecteinascidin:
Het is welliswaar ondebouwd met cijfertjes, maar die zijn imho meet ter afleiding van dat zijn betoog geen stand houd. De cijfertjes geven op een zeer specifiek segment een vergelijking, dat wil nog niet zeggen dat AMD voor een ieder behalve tweakers opeens DE keuze is en AMD er weer helemaal bovenop komt. Ik mis een deel van de logica en een fatsoenlijke vergelijking over meerdere segmenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

arne schreef op maandag 17 maart 2008 @ 20:30:
Even een kleine samenvatting van een #TMF moment:

De vraag (door Dirk): is dit een +1 of een +2?

Mijn standpunt:
Het is een duidelijk een betoog, met een feitelijke redelijke onderbouwing. De onderbouwing geld alleen overduidelijk voor slechts 1 segment en is niet zo geschreven dat hij echt gaat overtuigen. Vanuit dat oogpunt is het dus een slecht betoog, welke geen +2 waard is. Gezien de vergelijkingen en de aanvulling op het artikel is het echter wel een ruime +1.

In mijn ogen een ruime +1 dus maar geen +2.
Ik begrijp je standpunt en redenen voor +1, maar ik denk niet dat we die lat weer zo hoog moeten leggen voor +2. We hoeven geen perfectie na te streven, want dan is er altijd wel iets te vinden waarop je een reactie af kan keuren voor +2-niveau. Ik zou in jouw geval dus al snel naar boven afronden en een +2 geven. Al is het maar om dit soort reacties te promoten. Het is gewoon een helder verhaal, bronnen, geen fanboy mening, etc. Dat het mij niet overtuigt, doet daar in die zin niets aan af.

Ik ga dus mee met ecteinascidin en geef toch een +2. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Het gaat er mij niet om dat het mij niet overtuigd. Het is in mijn ogen voor practisch niemand overtuigend.

Ik vind het dan ook geen helder verhaal maar zo veel mogelijk gooien met termen om interessant te doen. busswords genoeg. Een fanboy-mening valt juist ook wel wat voor te zeggen omdat hij alle alternatieven en andere segmenten simpelweg "vergeet".

Om die reden is het ook een betoog en geen uiteenzetting. Dat is opzich heel netjes, en geef ik graag een +2 voor, maar dat wel een net betoog. Een net betoog moet imho overtuigend zijn en enigsinds leesbaar en dat is het beide niet.

[ Voor 26% gewijzigd door Arne op 17-03-2008 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind het toch wel een prima uiteengezet betoog. Imo voldoende voor de +2 aangezien het zeker meer is dan een gemiddelde +1. Dan geef ik er zo een +2 voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Deze reactie: player-x in 'nieuws: Robot krijgt duwtje in de juiste richting' is dat wel voldoende voor een +1? ik vind hem niet meer dan een 0. Zoveel bijzonders staat er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Die eerste is een duidelijke +1, dat is echt te weinig voor een +2, over die 2e twijfel ik nog daar staat toch wel veel informatie die niet bekend is bij het grote publiek. Denk dat ik toch een +2 geef voor die 2e, het is een mooi stukje uitleg.
edit:
Vanwege die onjuistheid nu ook +1 van gemaakt.

[ Voor 10% gewijzigd door Jorrit op 18-03-2008 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

J.J.K. schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:11:
Die eerste is een duidelijke +1, dat is echt te weinig voor een +2, over die 2e twijfel ik nog daar staat toch wel veel informatie die niet bekend is bij het grote publiek. Denk dat ik toch een +2 geef voor die 2e, het is een mooi stukje uitleg.
Mee eens. :) Ik rond in zo'n twijfel geval ook sneller af naar boven dan naar beneden. Wat dat betreft had de reactie wel iets netter gekund, maar levert toch veel informatie/inzicht.

edit:
Bij nader inzien, vanwege een onjuistheid (die eronder aangegeven wordt) toch een +1 van gemaakt. De informatie blijft wel relevant, maar de reden die de reactie aangeeft is niet de juiste.

[ Voor 16% gewijzigd door Cloud op 18-03-2008 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Tja, daar moet ik dan ook bij melden dat ie een redelijk eindje offtopic gaat... want zijn reactie is idd goed. En daar zou ik dan wel een puntje voor wille aftrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hoe modden jullie eigenlijk reacties die onderdeel uitmaken van een offtopic thread? Stel daar zou een reactie in staan die op zichzelf +2 of +1 waard is, gaat die dan naar resp. +1 of +0 omdat hij nou eenmaal tov het originele artikel offtopic is?

Ik kan voor beide methoden wel argumenten verzinnen. Je zou omlaag (maar natuurlijk nooit onder +0 als de reactie zelf geen -1 waard is) kunnen modden omdat ze niet waardevol zijn voor die draad, en dus ook minder interessant voor mensen die hun filter op +1 en +2 hebben staan. Aan de andere kant wil je denk ik ook niet subdiscussies "afstraffen".

Goed, de aanleiding van deze vraag is een draad waarin ik zelf gereageerd heb. Daarin staan 2 +1's:
In Search of Sunrise in 'nieuws: Epic brengt vijftal games naar Steam'
RenaldoN in 'nieuws: Epic brengt vijftal games naar Steam'
Geen volle +1's naar mijn mening, maar wel meer dan een +0. Alleen zijn ze offtopic (aan het artikel, niet aan de draad). Verderop staat een reactie van mij:
.oisyn in 'nieuws: Epic brengt vijftal games naar Steam'

Een 3x +0 tot nu toe (maar hij is pas krap 2 uur oud natuurlijk). Voor zover ik mijn eigen reactie "objectief" kan beoordelen vind ik 'm meer waard dan de vorige twee die ik aanhaalde. Geen +2 uiteraard, maar een +1 is imho wel op z'n plaats. Alleen wederom offtopic, dus wdb kan ik ook wel leven met een +0, als je die methode zou hanteren. Maar als je dat deed, dan horen die andere twee natuurlijk ook niet op +1.

Dus terug naar m'n originele vraag: offtopic omlaag modden of niet? :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:56

botoo

💀 too old to die young

Eerste offtopic reactie word volledig offtopic afgerekend, zinvolle(!) opvolgende posts bekijk ik wat softer, meestal loopt dat uit op een wat schralere score dan wanneer 'ie ontopic zou zijn maar zeker geen reden om onderuit te schoffelen.

Flauwekul en onderbroekenlol gaat naar de haringkelder, maar dat is niets nieuws.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
Deze vind ik max een 0 waard, ook door de wat flamerige toon: 'pipobedrijf als EA'
Is een imho een krappe +1 door de beschrijving van de mogelijkheden vanuit zijn persoonlijke ervaring. Maar vind hem in dit bericht wel aardig offtopic gaan.
Zoals je zelf al aangeeft is hij wel offtopic, maar vind hem voor de discussie wel toegevoegde waarde hebben. Ook sluit hij denk ik wel aardig aan bij de behoeften van de lezer van dit artikel.
Dus terug naar m'n originele vraag: offtopic omlaag modden of niet? :)
Ben het eens wat botoo zegt.

Heb er zelf ook nog 1.
MaxxBass in 'nieuws: Spamwetgeving VS bezorgt online-advertentiebedrijf miljoenenboete'
Geeft zelf al aan dat hij grotendeels herhaalt wat in het artikel staat, dus een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Ik werk precies op dezelfde manier als botoo. De eerste reactie is gewoon offtopic of niet, maar volgende zinvolle goede reacties beoordeel ik normaal, zolang het niet tot in de eeuwigheid doorgaat.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Daar kan ik me wel in vinden ja :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
ThaHyp3 in 'nieuws: Forse uitval bij ssd-laptops waargenomen'

4 x +1 meerwaarde? Wat is dat nu weer voor iets, die verdient gewoon -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Alfredo schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:09:
ThaHyp3 in 'nieuws: Forse uitval bij ssd-laptops waargenomen'

4 x +1 meerwaarde? Wat is dat nu weer voor iets, die verdient gewoon -1.
Die is inderdaad te flauw => -1, misschien dat het grappig kan worden opgevat, maar dan moet je de reactie waarschijnlijk in de draad zelf zien.
In datzelfde draadje is deze reactie wel erg offtopic en wel erg kort voor een +1.

[ Voor 14% gewijzigd door Jorrit op 18-03-2008 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wat maakt onderstaande post een +1? In mijn ogen niet meer dan een simpele 0.

sjaakmans in 'nieuws: HP gaat pc's en laptops met Suse Linux verkopen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
3x eens. saai zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Yup, modforce is stilletjes langs geweest.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

@.iosyn
Indien je reageert op een offtopicpost is het hoofdonderwerp van de post die offtopicpost, niet het ontopicnieuws. Daarom kan die reactie hoewel offtopic wel degelijk ontopic zijn want het reageert op een ander onderwerp. Dat meenemende is het redelijkerwijs zo dat de post gewoon beoordeeld wordt zoals het hoort, namelijk op opbouw enzo en niet het offtopicding.

Dat tenzij het wel heel offtopic wordt en weinig meer met Tnet te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Is dit nou een +1 waard? Verwijderd in 'nieuws: Forse uitval bij ssd-laptops waargenomen' Zoveel bijzonders zegt ie nou ook weer niet.
En deze: Swelson in 'nieuws: Forse uitval bij ssd-laptops waargenomen' Leuk lijstje met namen... maar is dat nou zo bijzonder?
En ook het verhaal van deze kerel vind ik niet zo bijzonder: ChevyVanDude in 'nieuws: Forse uitval bij ssd-laptops waargenomen'
Als laatste vind ik deze dan wel weer een punt hebben: Tjeerd in 'nieuws: Forse uitval bij ssd-laptops waargenomen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hij is een beetje goedkoop, maar draagt wel bij aan de discussie. +1 voor de moeite zullen we maar zeggen, imo.
En deze: Swelson in 'nieuws: Forse uitval bij ssd-laptops waargenomen' Leuk lijstje met namen... maar is dat nou zo bijzonder?
Nee, dat draagt bijna niets bij. Nulletje imo.
En ook het verhaal van deze kerel vind ik niet zo bijzonder: ChevyVanDude in 'nieuws: Forse uitval bij ssd-laptops waargenomen'
Aardig, maar geen +1 imo. Ietwat mager. Eens dus.
Als laatste vind ik deze dan wel weer een punt hebben: Tjeerd in 'nieuws: Forse uitval bij ssd-laptops waargenomen'
Eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Weer een rijtje:
Allereerst eentje die al gemeld was in #TMF en ook al gefixt: BruT@LysT in 'nieuws: Nvidia brengt Geforce 9800 X2 officieel uit' Een rant zonder onderbouwing.
Deze reactie is niet echt bijzonder: Albaholic in 'nieuws: Nvidia brengt Geforce 9800 X2 officieel uit'
Deze nogal offtopic: Verwijderd in 'nieuws: Nvidia brengt Geforce 9800 X2 officieel uit' (0 is genoeg)
Deze weer niet bijzonder: Sjah in 'nieuws: Firefox 3 pakt geheugenhonger aan' (en het wordt al vaak zat genoemd en beter onderbouwd)
Weer een niet echt bijzondere: squindahr in 'nieuws: Firefox 3 pakt geheugenhonger aan'
En deze idem: arjankoole in 'nieuws: Firefox 3 pakt geheugenhonger aan'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind dit eigenlijk helemaal niet zo offtopic. Imo is die +1 wel terecht.
Deze weer niet bijzonder: Sjah in 'nieuws: Firefox 3 pakt geheugenhonger aan' (en het wordt al vaak zat genoemd en beter onderbouwd)
Draagt wel bij aan de discussie, maar ik snap jouw standpunt ook wel. Grensgevalletje imo. Ik ben er zelf nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Mr_Light in 'nieuws: Miljoenen van Intel en Microsoft voor optimaal gebruik multicores'
Beetje een onsamenhangende post. 13x +2 en 11x +1, maar voor een +2 had ie wel wat meer aandacht mogen besteden aan z'n opbouw. Daarnaast vind ik de dingen die ie roept ook niet bepaald eye-openers, maar dat komt wellicht omdat ik wat meer bekend ben met het onderwerp dan de gemiddelde tweaker.

Een reactie als johnbetonschaar in 'nieuws: Miljoenen van Intel en Microsoft voor optimaal gebruik multicores' daarentegen blijkt steken op +1, terwijl ik die echt zoveel beter vind dan bovenstaande post. Deze krijgt van mij een +2.

[ Voor 40% gewijzigd door .oisyn op 19-03-2008 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Eens, maar dan mag de reactie van terw_dan ook wel op +2 :)
TERW_DAN in 'nieuws: Miljoenen van Intel en Microsoft voor optimaal gebruik multicores'

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

@Kixtart: Eens :). Mijn objectiviteit was daar even in het geding, aangezien ie in mijn straatje komt (gamedevelopment) en ik het niet helemaal met 'm eens ben ;). Maar dat zijn hoogstens technicalities (en geen grote onwaarheden oid), die niet van invloed horen zijn op de beoordeling.

[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 19-03-2008 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Eigenlijk vind ik het maar nutteloos reclame maken, ook omdat je niet even aangeeft wat in de link staat :)

Maar ik vind hem toch zelf niet erg genoeg voor een -1 (maar met twijfel eigenlijk. Onder het mom van ietsiepietsie grappig geen twijfel meer)

[ Voor 6% gewijzigd door Kixtart op 19-03-2008 13:55 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Een beetje promotie van de eigen site mag wel... maar het had op een nettere manier gekunt. Ik geef het een nulletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

O+

edit:
Laat ik hier volledigheidshalve ook nog maar even bijzetten dat ik lering uit het incident trek en de volgende keer weer iets minder laatdunkend over de concurrenten van mijn werkgever zal proberen over te komen. Anders krijg ik natuurlijk weer van die enge Powermods op mijn kop omdat ik niks onderbouw :P

edit:
Dat niet melden wat er achter een link te vinden is, heb ik zelf trouwens ook wel 'ns iemand kwalijk genomen. Schande! Maar toch he - Kieskeurig... * Rataplan denkt aan Wim Bosboom en bibbert...

[ Voor 123% gewijzigd door Rataplan op 19-03-2008 14:23 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

'Reclame maken' voor functionaliteit van de site waarop je nota bene het nieuws zit te lezen, zie ik echt niet als verkeerd hoor. Ik zie het niet eens als reclame.

Gewoon een behulpzame 0 dus. Enige informatie over de link was mooi geweest, maar ik zie geen enkele reden voor een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

.oisyn schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:38:
Een reactie als johnbetonschaar in 'nieuws: Miljoenen van Intel en Microsoft voor optimaal gebruik multicores' daarentegen blijkt steken op +1, terwijl ik die echt zoveel beter vind dan bovenstaande post. Deze krijgt van mij een +2.
Dat is idd een schoolvoorbeeld van een +2 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
terracide in 'nieuws: Veiling 700MHz-spectrum levert VS bijna 20 miljard dollar op'

Wederom 9 keer +1, ik vind hem niet meer dan een -1 waard (compleet offtopic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

wolkje schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:24:
'Reclame maken' voor functionaliteit van de site waarop je nota bene het nieuws zit te lezen, zie ik echt niet als verkeerd hoor. Ik zie het niet eens als reclame.

Gewoon een behulpzame 0 dus. Enige informatie over de link was mooi geweest, maar ik zie geen enkele reden voor een -1.
Eens. Het is vrij logisch als je naar de "eigen" Pricewatch wijst. Ik zie daar niets ongewenst in. Imo ook een nulletje dus, en daar staat ie ook vrij stevig op :)
Vrij inhoudsloze post. Nog te weinig voor een 0. Dus ik ga mee met die -1.

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 19-03-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
wolkje schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:24:
Klopt ook weer wel.
Behulpzaam haal ik er niet uit eigenlijk, de spammert :+

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Deze reactie lijkt me een FiPo en dus -1, ipv de 0 waar hij nu op staat?

En bij deze reactie neig ik eerder naar de -1 dan de 0 waar hij nu staat? Jullie mening hierover?

[ Voor 37% gewijzigd door wildhagen op 19-03-2008 18:42 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
wildhagen schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 18:40:
Deze reactie lijkt me een FiPo en dus -1, ipv de 0 waar hij nu op staat?
Toen al eens met jullie :)
En bij deze reactie neig ik eerder naar de -1 dan de 0 waar hij nu staat? Jullie mening hierover?
-1 ja. Wat is de waarde van deze post? (niks dus)

Wat zullen we met deze doen, reactie op een flauw grapje. Hij is niet vervelend, maar ook niet echt nodig (vooral omdat de context op -1 staat). Zelf zat ik toch te denken aan een 0.
Brian in 'nieuws: Satelliet reflecteert laserpulsen in quantumtest'

En voor deze geldt hetzelfde:
Verwijderd in 'nieuws: Arthur C. Clarke overleden'

@K1n8fisher, kan naast deze iig niks vinden. Laat maar gaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Kixtart op 19-03-2008 23:12 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die laatste vind ik toch echt een -1. Zinloze reply op een nutteloze post. Hij bedoelt het waarschijnlijk niet verkeerd, maar ik kan er toch niet echt een 0 van maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Bij die refriednoodle is er zelfs een +2 voor gegeven.
Mismodpolitie: kunnen jullie dat even natrekken?

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Die eerste een nulletje, hij probeert behulpzaam te zijn en is voor de rest niet schadelijk.
De tweede een -1, te ernstig offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Light
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Mr_Light

Zo-i-Zo de gekste.

.oisyn schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:38:
Mr_Light in 'nieuws: Miljoenen van Intel en Microsoft voor optimaal gebruik multicores'
Beetje een onsamenhangende post. 13x +2 en 11x +1, maar voor een +2 had ie wel wat meer aandacht mogen besteden aan z'n opbouw. Daarnaast vind ik de dingen die ie roept ook niet bepaald eye-openers, maar dat komt wellicht omdat ik wat meer bekend ben met het onderwerp dan de gemiddelde tweaker.
Als ik mijn eigen post's mocht modereren had ik er eerlijk gezegd iig zelf geen +2 aan toegewezen.

Over opbouw; tja moest rennen voor de trein en had het op me werk te druk om even goed de boel te verbeteren.

Eens dus. O+

IceManX schreef: sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

In http://tweakers.net/etc/?Action=Poll&ID=869 heeft iemand wel heel royaal met +1 gestrooid, daar mag wel een aantal reacties een puntje minder hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Ik ben daar het modereren, maar het hoeft iig niet zo streng.
Bijv. zoiets mag wat mij betreft toch net op +1: http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2496915

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Tja je geeft al aan het is krap en daar ben ik het mee eens, al ben ik dan aan de andere kant van de lijn gaan zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik ben het met mijn collega eens. :) Ik vind het allemaal niet zo erg. Polls zijn o.a. zaken waar de moderatie wat soepeler kan. Ik zal straks de poll eens nalopen, maar ik zag zo gauw geen schokkende dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Twee niet al te bijzondere reacties, mogen wat mij betreft wel op 0:
Verwijderd in 'nieuws: Western Digital start levering 640GB-schijven met 2 platters'
Kama in 'nieuws: Western Digital start levering 640GB-schijven met 2 platters'

Gezeur over bits en bytes...
TGEN in 'nieuws: Western Digital start levering 640GB-schijven met 2 platters'

En heeft zo'n reactie nou zin?
Verwijderd in 'nieuws: Western Digital start levering 640GB-schijven met 2 platters'
En de reactie erop:
LessRam in 'nieuws: Western Digital start levering 640GB-schijven met 2 platters'

En verder, als je het niet snapt, hoef je nou niet direct een -1 te hebben hoor, ook al breng je het niet al te netjes... Het belangrijkste doet hij: hij geeft aan wat hij niet snapt.
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2498567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Staan nu goed :)
Onschuldige 0 of -1 vanwege het uitgekauwde karakter. Kan beide denk ik zo.
Nog net onschuldig, imo.
Dat noem ik dan weer loos geblaat. -1 van mijn kant.
En verder, als je het niet snapt, hoef je nou niet direct een -1 te hebben hoor, ook al breng je het niet al te netjes... Het belangrijkste doet hij: hij geeft aan wat hij niet snapt.
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2498567
Inhoudsloos en slecht gebracht. Als hij nou netjes meldt dat hij het niet snapt en wat er dan precies mis is, wil ik wel een 0 geven. Maar imo is dit een vrij loze reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Gezeur over bits en bytes...
TGEN in 'nieuws: Western Digital start levering 640GB-schijven met 2 platters'
Een -1 vind ik. Een 0 is inderdaad geen echte mismod, maar het is imho schoolmeestertje spelen, maar dan eens niet op spelling.
En heeft zo'n reactie nou zin?
JimmyJump in 'nieuws: Western Digital start levering 640GB-schijven met 2 platters'
stoort het? imho niet. Al ben ik wel wat beters van hem gewend :p
En de reactie erop:
LessRam in 'nieuws: Western Digital start levering 640GB-schijven met 2 platters'
Tjah, een beetje een nutteloze persoonlijke aanval die wel een wat nettere verwoording kan gebruiken imho. Op deze manier een -1
http://tweakers.net/react...ting&ParentID=2498567
Ook ik kan niks anders dan -1 geven voor deze reactie wanneer ik mijn geweten een beetje netjes wil houden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
Redney in 'nieuws: Microsoft koopt rootkitbestrijder'
Heeft als intelligente reactie:
Krijg de tering
Wellicht kan een Powermod daar wat van zeggen en hem op -2 zetten?

Edit:
Neobender in 'nieuws: Sony rekent vijftig dollar voor verwijderen bloatware'
Onschuldige 0 of een fipo? Heb hem een -1 gegeven vanwege het toch wel erg hoge fipo gehalte.

[ Voor 24% gewijzigd door --Niels-- op 21-03-2008 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Da's snel, hij is al weg (ben het er helemaal mee eens trouwens, dat-ie weg is!) :)

Die link vind ik een twijfgevalletje, ik denk dat een 0 en een -1 beiden te verdedigen is. Ik houd het voorlopig nog even op een krappe 0.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

^Mo^ in 'nieuws: Sony rekent vijftig dollar voor verwijderen bloatware'
Ik vind dit geen +1. Geen onderbouwing, kromme vergelijking... gewoon een simpele oneliner, en dus een 0, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

RoD schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 19:19:
^Mo^ in 'nieuws: Sony rekent vijftig dollar voor verwijderen bloatware'
Ik vind dit geen +1. Geen onderbouwing, kromme vergelijking... gewoon een simpele oneliner, en dus een 0, imo.
Mee eens, het is niet meer dan een 0. Er is nog wel wat hulp bij die post nodig btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Nog twee pro's eroverheen en hij gedaan hoor... dat valt dus wel mee, we hebben het wel erger gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Terug op 0 bij deze!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarthezZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

BarthezZ

anti voetbal en slechte djs!

TeXiCiTy in 'nieuws: Sony rekent vijftig dollar voor verwijderen bloatware'

Kzie hier 11 keer +1 (papegaai modden vermoed ik :( ) terwijl ik weinig meerwaarde zie aan de post, beetje basis informatie

? ? in 'nieuws: Sony rekent vijftig dollar voor verwijderen bloatware'
Overduidelijke flame (alhoewel ik denk dat deze reactie zichzelf wel goed mod)

84hannes in 'nieuws: Sony rekent vijftig dollar voor verwijderen bloatware'
25 keer +1 en 1 keer +2 (meningmod/ghost account?) op een comment die niets meer zegt dan wat al een aantal keer gezegt is erboven

[ Voor 36% gewijzigd door BarthezZ op 21-03-2008 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

BarthezZ schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 21:28:
TeXiCiTy in 'nieuws: Sony rekent vijftig dollar voor verwijderen bloatware'

Kzie hier 11 keer +1 (papegaai modden vermoed ik :( ) terwijl ik weinig meerwaarde zie aan de post, beetje basis informatie
Mwa, basis... Het is wel een aardig puntje om te noemen en draagt daardoor bij tot de discussie. Ik vind het een krappe +1.
? ? in 'nieuws: Sony rekent vijftig dollar voor verwijderen bloatware'
Overduidelijke flame (alhoewel ik denk dat deze reactie zichzelf wel goed mod)

84hannes in 'nieuws: Sony rekent vijftig dollar voor verwijderen bloatware'
25 keer +1 en 1 keer +2 (meningmod/ghost account?) op een comment die niets meer zegt dan wat al een aantal keer gezegt is erboven
Eens.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.