HTC Touch Cruise - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste
Acties:
  • 157.040 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zerveza schreef op zondag 09 maart 2008 @ 18:07:
ik check regelmatig mijn mail van het werk via de exchange / webmail. ik vind het bijzonder irritant dat ik iedere keer de frames moet aanpassen om mijn mail te kunnen lezen.. iemand hier iets op gevonden?

(het linker frame met daarin inbox, ... e.d. beslaat zowat het hele scherm, ik moet dat frame kleiner maken (slepen, en altijd pielen om net goed op het randje te zitten))
Ik laat mijn email doorsturen naar Gmail, die hebben een zeer handige frameloze web-interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op zondag 09 maart 2008 @ 16:14:
[...]

Daarnaast vind ik de Touch Cruise ook veel mooier dan de Touch Dual ;)
Over smaak valt te twisten.
De Touch Dual was de beste deal die ik met T-mobile kon maken en ben er dan ook zeer tevreden over.

Ik heb nog wel een vraag aan je: hoe kan ik screenshots maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:43
Xanion schreef op zondag 09 maart 2008 @ 17:56:
[...]

Hoe heet die calendar plugin ook alweer die jij erop hebt staan? (ben 'm aan het zoeken, maar kan niet meer op de naam komen :))
Ik heb TodayAgenda erop staan (freeware). Verder gebruik ik als agenda ook Pocket Informant 8. Je moet er voor betalen, maar het werkt zo veel fijner en overzichtelijker. Zie bijvoorbeeld de screenshot van komende week:
Afbeeldingslocatie: http://img101.imageshack.us/img101/1192/agenda11tm1.png

Gewoon de huidige dag groot en de rest van de week klein maar overzichtelijk eronder. Verder kan je nog veel verschillende views aanpassen... Geweldig programmaatje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 18:18:
[...]

Ik laat mijn email doorsturen naar Gmail, die hebben een zeer handige frameloze web-interface.
ik laat mijn gmail doorsturen naar m'n telefoon. :P
Gaat nog prettiger, elke 5 minuten checken op nieuwe berichten, en die binnen krijgen op dezelfde manier als je emailtjes binnenkrijgt.
Maar de online Gmail werkt ook fijn ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:32
Ook ik heb het toestel maar besteld via 2call.nl 1 jarig verlenging flex 25 + sms verdubbelaar. 199,- moest ik bij betalen. Ik ben benieuwd!

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 18:05:
[...]

Ik bedenk me net dat het nog sneller kan met de Touch Flo interface (de beruchte kubus).
Op 1 zijde van de kubus kan je 9 contactpersonen kwijt. Even met de duim de kubus oproepen (van de onderkant van het scherm omhoog touchen), de laatst gebruikte kubus-kant staat geselecteerd en anders even de duim van links naar recht of van rechts naar links over het scherm bewegen om de kubus te draaien.
Die mogelijkheid had ik wel ergens op een filmpje gezien, maar dat zijn er natuurlijk maar 9. Het zou mooi zijn als er een kubusvlak was met de 9 laatst gebelde contactpersonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 19:07:
[...]

Die mogelijkheid had ik wel ergens op een filmpje gezien, maar dat zijn er natuurlijk maar 9. Het zou mooi zijn als er een kubusvlak was met de 9 laatst gebelde contactpersonen.
Die heb je al in je telefoonscherm staan bovenaan in de adres-scrolllijst.

Dat gaat nog makkelijker dan Touch Flowen, belknop indrukken, paar keer op naar beneden drukken en bellen maar.

Uiteraard zijn "ouderwetsche" spraaklabels ook mogelijk, 1 druk op je BT headset, "JOSDEE" roepen en JosD wordt gebeld. Uiteraard moeten deze spraaklabels wel eerst ingesproken worden.

Is volgens mij ook de enige manier om legaal vanuit de auto te bellen (als bestuurder), voor alle eerder genoemde methoden moet de telefoon aangeraakt worden en dat mag niet van de wet.

Of mag je het toestel wel bedienen als die in een houder zit?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op zondag 09 maart 2008 @ 18:51:
[...]

Ik heb TodayAgenda erop staan (freeware). Verder gebruik ik als agenda ook Pocket Informant 8. Je moet er voor betalen, maar het werkt zo veel fijner en overzichtelijker. Zie bijvoorbeeld de screenshot van komende week:
[afbeelding]

Gewoon de huidige dag groot en de rest van de week klein maar overzichtelijk eronder. Verder kan je nog veel verschillende views aanpassen... Geweldig programmaatje!
Ivm Pocket Informant, hoe kan ik 't volgende probleem oplossen: ik stel vb. een alarm in op 60 minuten voor de afspraak en wanneer ik dan die afspraak bewerk (vb. titel vearnderen) verdwijnt het alarm 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
brrrt schreef op zondag 09 maart 2008 @ 18:51:
[...]

[afbeelding]

Ik heb 2 vragen over de TodayAgenda (ik zag trouwens dat jou link naar een 1.0 V gaat, maar er is ook al 1.1V als het goed is)

- Ik begreep dat TodayAgenda de huidige standaard agenda vervangt? Hoe zit dat dan met mijn huidige agenda punten? Worden deze automatisch over gezet?

- Ik wil mijn agenda graag in het Nederlands weergegeven. Kan dit met TodayAgenda?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 21:54:
[...]

Ivm Pocket Informant, hoe kan ik 't volgende probleem oplossen: ik stel vb. een alarm in op 60 minuten voor de afspraak en wanneer ik dan die afspraak bewerk (vb. titel vearnderen) verdwijnt het alarm 8)7 |:(
Vreemd, hier heb ik geen last van... Misschien als je een afspraak bewerkt even goed opletten of het alarm nog steeds geld? Even opletten kan geen kwaad :)
Monda schreef op maandag 10 maart 2008 @ 01:05:
[...]

Ik heb 2 vragen over de TodayAgenda (ik zag trouwens dat jou link naar een 1.0 V gaat, maar er is ook al 1.1V als het goed is)

- Ik begreep dat TodayAgenda de huidige standaard agenda vervangt? Hoe zit dat dan met mijn huidige agenda punten? Worden deze automatisch over gezet?

- Ik wil mijn agenda graag in het Nederlands weergegeven. Kan dit met TodayAgenda?
TodayAgenda (ik gebruik versie 1.0, vandaar m'n link) vervangt alleen de agenda op het hoofdscherm, niet de werkelijke (PocketOutlook) agenda. Dat doet zover ik weet geen een agenda. Ik gebruik ook PocketInformant, maar dit is bijvoorbeeld ook gewoon een shell voor de standaard PocketOutlook agenda :)

Ik heb bij TodayAgenda een Nederlandse versie staan ja (zoals ook te zien is in de screenshot, er staat bijvoorbeeld Vandaag, morgen, dinsdag etc.). Ik weet niet meer zeker of je dit aan 't begin op moet geven of dat dit zich vergelijkt met de versie van je TC. Ik heb namelijk een Nederlandse TC. Dit moet je maar even uit testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:07
brrrt schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:12:
[...]
*knip*

Ik heb bij TodayAgenda een Nederlandse versie staan ja (zoals ook te zien is in de screenshot, er staat bijvoorbeeld Vandaag, morgen, dinsdag etc.). Ik weet niet meer zeker of je dit aan 't begin op moet geven of dat dit zich vergelijkt met de versie van je TC. Ik heb namelijk een Nederlandse TC. Dit moet je maar even uit testen :)
Ben ik nou gek of zie ik daar gewoon echt "Views" staan? :9

Verder is versie 1.0 in 'alle' talen beschikbaar waaronder Nederlands. Versie 1.1 is echt alleen nog in het Engels beschikbaar. Maar:
Pocket Informant traditionally comes with fourteen different languages. We now have most of our localization done and will be testing them publicly shortly. This of course will be a free update and you will be able to simply download the update with the localizations, pick your language, and install.
(bron: http://www.pocketinforman....php?p_id=pocketinformant)

En ik heb dan ook nog wel twee vraagjes, kan je ergens instellen dat het alarm standaard op None staat ipv 15 min van te voren?
En ik heb in Outlook veel items in categorieën geplaatst, maar die zie ik nergens terug in Pocket Informant? Is dit ook op te lossen of sync ie dat gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:08
ik wordt helemaal gek.

ik kan:
a. geen sms-jes meer intikken,
b. maar bijvoorbeeld ook geen nieuw e-mailadres aanmaken via de wizard. Bij de eerste stap kan ik niets invoeren.

bij beide acties krijg ik een "ping" te horen! Voor de rst werkt alles perfect. Wat is er aan de hand???

edit: ik kan alleen maar leestekens invullen, dus komma's, punten e.d.....

[ Voor 11% gewijzigd door 107mb op 10-03-2008 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Heb je niet gewoon Caps Lock aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nljuggler
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-11-2021
FabianNL schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:46:
[...]

Ben ik nou gek of zie ik daar gewoon echt "Views" staan? :9

*knip*
Het screenshot waar jij 'Views' ziet staan in van Pocket Informant, niet van TodayAgenda.

Ik moet zeggen dat ik het screenshot waar brrrt op doelt ook ff mis hoor, maar ik kan je garanderen dat TodayAgenda Nederlands is.... voor een groot deel. De vertaling is nog niet compleet, maar in het slechtste geval kan je de vertalen zelf nog bijwerken, want dat is gewoon een tekstbestandje dat je aan kan passen.

If Newton was a juggler, he would have caught the apple...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Ik zie het idd... Zit TodayAgenda en Pocket Informant ff door elkaar te gooien O-)

Mijn vraagjes gingen dus wel gewoon echt over Pocket Informant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Laatst online: 02-02-2022
Bij het afspelen van films loopt het geluid nooit precies gelijk met het beeld. De film speelt zonder haperingen en perfect af, maar het geluid loopt nooit synchroon. Ik gebruik Coreplayer voor het afspelen van films.

Hebben meer dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
@ hierboven

Een beetje research in dit topic kan geen kwaad.
Zoek en gij zult vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
nljuggler schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:08:
[...]

Het screenshot waar jij 'Views' ziet staan in van Pocket Informant, niet van TodayAgenda.

Ik moet zeggen dat ik het screenshot waar brrrt op doelt ook ff mis hoor, maar ik kan je garanderen dat TodayAgenda Nederlands is.... voor een groot deel. De vertaling is nog niet compleet, maar in het slechtste geval kan je de vertalen zelf nog bijwerken, want dat is gewoon een tekstbestandje dat je aan kan passen.
De screenshot waar ik op doelde was:
Afbeeldingslocatie: http://img174.imageshack.us/img174/7836/homescreenzg0.png
Die zat op de vorige pagina. Daar zie je TodayAgenda staan onder mijn klok.
FabianNL schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:46:
[...]

En ik heb dan ook nog wel twee vraagjes, kan je ergens instellen dat het alarm standaard op None staat ipv 15 min van te voren?
En ik heb in Outlook veel items in categorieën geplaatst, maar die zie ik nergens terug in Pocket Informant? Is dit ook op te lossen of sync ie dat gewoon niet?
Goede vraag! Dit wil ik ook wel weten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
low_n_slow schreef op maandag 10 maart 2008 @ 12:45:
@ hierboven

Een beetje research in dit topic kan geen kwaad.
Zoek en gij zult vinden
Ik ben al dik een maand dit topic en het vorige topic aandachtig aan het doornemen, maar ik heb geen antwoord kunnen vinden op mijn vraag. Kan jij aangeven waar volgens jou het antwoord te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De wet zegt dat het strafbaar is een mobiele telefoon tijdens het rijden vast te houden. Aanraken als je telefoon in een houder zit of op je schoot ligt is niet strafbaar. O-)
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 21:23:
[...]

Dat gaat nog makkelijker dan Touch Flowen, belknop indrukken, paar keer op naar beneden drukken en bellen maar.

Uiteraard zijn "ouderwetsche" spraaklabels ook mogelijk, 1 druk op je BT headset, "JOSDEE" roepen en JosD wordt gebeld. Uiteraard moeten deze spraaklabels wel eerst ingesproken worden.

Is volgens mij ook de enige manier om legaal vanuit de auto te bellen (als bestuurder), voor alle eerder genoemde methoden moet de telefoon aangeraakt worden en dat mag niet van de wet.

Of mag je het toestel wel bedienen als die in een houder zit?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

radem205 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:15:
[...]

Ik ben al dik een maand dit topic en het vorige topic aandachtig aan het doornemen, maar ik heb geen antwoord kunnen vinden op mijn vraag. Kan jij aangeven waar volgens jou het antwoord te vinden is?
Ik heb niet de WIJSHEID in pacht, maar volgens mij moet er worden gezocht op iets met LIP en SYNC. Succes met het zoeken. (Het stond dacht ik in een van de posts in deze thread (deel 2 dus)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09-2023
brrrt schreef op maandag 10 maart 2008 @ 12:57:
Goede vraag! Dit wil ik ook wel weten! :D
Pocket Informant;
Menu -> My Informant -> Settings

Setting scherm;
Calender -> General -> Default Reminder Time

Deze optie geeft aan wat je default reminder time is. Het eerste wat ik gedaan heb na het installeren van PI 8 is deze op "None" gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:38:
[...]

Ik heb niet de WIJSHEID in pacht, maar volgens mij moet er worden gezocht op iets met LIP en SYNC. Succes met het zoeken. (Het stond dacht ik in een van de posts in deze thread (deel 2 dus)).
Ja klopt, maar die posts gaan meer over Streaming Video (Youtube e.d.), daar heeft Radem zelf ook op geantwoord met oplossingen (Ytpocket.com).
Ik gok dus dat Radem het heeft over "offline" films. Ik gok dat het dan ook in je buffering zit. Het kan natuurlijk ook zijn dat film niet goed gedecode is. Als je de film op een PC of iets afspeelt, gaat het dan wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand misschien al een tweak gevonden om het volume van de ringtone/SMS tone te verhogen? En zijn er anderen die het volume ook laag vinden. Ik bedoel wanneer je een ringtone via WMP afspeelt is deze harder dan wanneer je deze instelt als ringtone(mp3 formaat). Idem met SMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
TweakMarkster schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:40:
[...]

Ja klopt, maar die posts gaan meer over Streaming Video (Youtube e.d.), daar heeft Radem zelf ook op geantwoord met oplossingen (Ytpocket.com).
Ik gok dus dat Radem het heeft over "offline" films. Ik gok dat het dan ook in je buffering zit. Het kan natuurlijk ook zijn dat film niet goed gedecode is. Als je de film op een PC of iets afspeelt, gaat het dan wel goed?
excuses voor de onduidelijkheid, maar het gaat inderdaad om offline video's met coreplayer. op de pc gaat het allemaal wel goed. ik heb de film met "super" geconverteerd.

ben ik de enige met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
radem205 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 15:21:
[...]

excuses voor de onduidelijkheid, maar het gaat inderdaad om offline video's met coreplayer. op de pc gaat het allemaal wel goed. ik heb de film met "super" geconverteerd.

ben ik de enige met dit probleem?
Goed communiceren is een vak apart :P :9
Maar verder over je probleem. Ik heb zelfs geen problemen met de films. Mijn ervaring met SUPER is ook goed. De lip sync is prima en de video speelt prima af.
Ik speel hem af met TCPMP, wellicht dat coreplayer iets teveel geheugen inneemt om het geluid goed te laten verlopen met het beeld? Je zou het dus kunnen proberen om de film met TCPMP af te spelen.
Daarnaast zou er ook iets fout kunnen zijn gegaan bij het encoden met SUPER. Dat proces gaat niet al te snel en vergt veel van je systeem. Wellicht dat er andere programma's aan het draaien waren, die het ecoding proces "verstoorden" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
TweakMarkster schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:37:
[...]

Pocket Informant;
Menu -> My Informant -> Settings

Setting scherm;
Calender -> General -> Default Reminder Time

Deze optie geeft aan wat je default reminder time is. Het eerste wat ik gedaan heb na het installeren van PI 8 is deze op "None" gezet :)
Uhm... ik kan hem niet vinden? Heb versie 8.1 en het enige wat erbij staat is "Default Reminder Time on Task" en die staat al op None.

Toch bedankt iig voor de reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
FabianNL schreef op maandag 10 maart 2008 @ 15:52:
Uhm... ik kan hem niet vinden? Heb versie 8.1 en het enige wat erbij staat is "Default Reminder Time on Task" en die staat al op None.
Dan zit je bij Settings in de Task optie te kijken. Als je op General drukt, kun je daar de algemene default reminder time instellen. Probeer maar, werkt echt. Heb namelijk ook de laatste versie.

Je kunt er ook bij komen door in het Settings scherm voor All Settings te kiezen en dan onder het kopje Calender dezelfde optie (default reminder time) aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
TweakMarkster schreef op maandag 10 maart 2008 @ 16:12:
[...]

Dan zit je bij Settings in de Task optie te kijken. Als je op General drukt, kun je daar de algemene default reminder time instellen. Probeer maar, werkt echt. Heb namelijk ook de laatste versie.

Je kunt er ook bij komen door in het Settings scherm voor All Settings te kiezen en dan onder het kopje Calender dezelfde optie (default reminder time) aan te passen.
Heb het gevonden! Probleem was dat ik niet de aller nieuwste versie had, en daar stond die optie dus niet bij in. Maar nu gewoon geupdate naar de laatste versie en nu dus wel gevonden.

Bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een probleem met spd shell

als ik de weerplugin wil doen dan staat er "data is niet gedownload"
kan dit niet weg krijgen omdat er via provider of wifi niks gebeurd ,hoe los ik dit op ??

heb al een keer op nieuw geinstaleerd 8)7

gek ddatum enzo worden ook steeds veranderd staat nu op 3-08-2005 :?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2008 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 21:23:
[...]

Oooooh, heerlijk. Je krijgt niet vaak precies wat je zoekt, maar nu begint het er echt op te lijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
TweakMarkster schreef op maandag 10 maart 2008 @ 15:44:
[...]

Goed communiceren is een vak apart :P :9
Maar verder over je probleem. Ik heb zelfs geen problemen met de films. Mijn ervaring met SUPER is ook goed. De lip sync is prima en de video speelt prima af.
Ik speel hem af met TCPMP, wellicht dat coreplayer iets teveel geheugen inneemt om het geluid goed te laten verlopen met het beeld? Je zou het dus kunnen proberen om de film met TCPMP af te spelen.
Daarnaast zou er ook iets fout kunnen zijn gegaan bij het encoden met SUPER. Dat proces gaat niet al te snel en vergt veel van je systeem. Wellicht dat er andere programma's aan het draaien waren, die het ecoding proces "verstoorden" ?
Als je het aantal FPS van het bronbestand veranderd, kun je last krijgen van lip sync-problemen. Ik weet niet of dat hier het geval is, maar het checken van input en output zou geen kwaad kunnen. Sowieso kijk ik altijd eerst naar de specs van de video voordat ik em converteer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een 8Gb microSD kopen en ik heb nog twee vraagtekens:
  • Op eBay zie je ze volop staan, maar vaak staat daar achter dat ze geschikt zijn voor Nokia N95 etc etc. Nooit de HTC Touch. Zit er verschil tussen microSD kaartjes of zijn ze allemaal geschikt voor de Cruise?
  • Is het mogelijk om het microSD kaartje te gebruiken als een opslagmedium voor aan je PC (dus als een USB stick)? En zo ja, natuurlijk hoe?
Bedankt weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

[quote]Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 19:56:
• Op eBay zie je ze volop staan, maar vaak staat daar achter dat ze geschikt zijn voor Nokia N95 etc etc. Nooit de HTC Touch. Zit er verschil tussen microSD kaartjes of zijn ze allemaal geschikt voor de Cruise?

Er kan soms incompatibiliteit optreden, garanties heb je niet.. maar over het algemeen werkt het gewoon. Sommige merken zijn getest en zullen dus gegarandeerd werken. Je kan hiervoor ook even rondzoeken.
• Is het mogelijk om het microSD kaartje te gebruiken als een opslagmedium voor aan je PC (dus als een USB stick)? En zo ja, natuurlijk hoe?

Bedankt weer
Ja, met een cardreader die je via USB aansluit bijvoorbeeld. De zoekfunctie is je vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Laatst online: 18:27
RoD schreef op maandag 10 maart 2008 @ 20:01:
[...]

Ja, met een cardreader die je via USB aansluit bijvoorbeeld. De zoekfunctie is je vriend.
ik denk dat hij bedoeld dat je de cruise aansluit aan de pc, en dan het geheugenkaartje als "usb-stick" gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
RoD schreef op maandag 10 maart 2008 @ 19:44:
[...]

Als je het aantal FPS van het bronbestand veranderd, kun je last krijgen van lip sync-problemen. Ik weet niet of dat hier het geval is, maar het checken van input en output zou geen kwaad kunnen. Sowieso kijk ik altijd eerst naar de specs van de video voordat ik em converteer.
Ik heb met onderstaande instellingen de video (mpg) geconverteerd naar avi:

http://www.imgdumper.com/...37bsnk955wh258ledgmyec8t8

Kan iemand hier wat mee om een mogelijke oplossing te bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellboy123 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 20:17:
[...]
ik denk dat hij bedoeld dat je de cruise aansluit aan de pc, en dan het geheugenkaartje als "usb-stick" gebruiken
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Laatst online: 23-06 20:13

_AvA_

en dat ben zo.

SD kaartjes met meer dan 2GB zijn SDHC kaartjes.
De kleinere (Micro) variant (MicroSDHC dus) word gewoon ondersteund door de Touch Cruise. De SDHC standaard houd een ander FAT bestandssysteem in, waardoor de maximale capaciteit is vergroot van 2 naar 32GB.

Op het moment is de grootste MicroSDHC kaart 8GB, maar 12GB komt er binnen een paar weken, en na nog een paar weken komt 16GB er, het is nog een kwestie van maanden voor 32GB uit komt, maar het is wel al in vergevorderde status.

In de pricewatch staat een MicroSDHC al vanaf zo'n 45 euro (uit mijn hoofd)
Zie: pricewatch: Sandisk Secure Digital Micro High Capacity 8GB

Nu heb ik een vraag...
Ik wil de TouchFlo scroll functie gebruiken in Opera Mobile 9.5 beta, is iemand dat al gelukt?

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

_AvA_ schreef op maandag 10 maart 2008 @ 20:52:
SD kaartjes met meer dan 2GB zijn SDHC kaartjes.
De kleinere (Micro) variant (MicroSDHC dus) word gewoon ondersteund door de Touch Cruise. De SDHC standaard houd een ander FAT bestandssysteem in, waardoor de maximale capaciteit is vergroot van 2 naar 32GB.

Op het moment is de grootste MicroSDHC kaart 8GB, maar 12GB komt er binnen een paar weken, en na nog een paar weken komt 16GB er, het is nog een kwestie van maanden voor 32GB uit komt, maar het is wel al in vergevorderde status.

In de pricewatch staat een MicroSDHC al vanaf zo'n 45 euro (uit mijn hoofd)
Zie: pricewatch: Sandisk Secure Digital Micro High Capacity 8GB
Het gaat ook wel passen, daar niet van. Maar soms is er incompatibiliteit met bepaalde geheugenchips. Daarom hebben veel producten ook een QVL. Het zal overigens wel een beetje meevallen. De meeste doen het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Ik heb vandaag m'n HTC Touch Cruise cradle / bureaulader binnen gekregen, degene die ik eerder al had aangehaald, deze dus: http://cgi.ebay.com/HTC-T...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Nou, m'n bevindingen. Tja, uhm... hij doet precies wat ie moet doen? Het is gewoon een simpel houdertje met een mini/micro (?) USB connectortje waar je je Cruise in kan zetten en die je vervolgens dus aansluit op je PC. Hij zit niet zo straks in het houdertje, maar door de connector blijft ie natuurlijk sowieso gewoon goed en zonder problemen staan. Het is gewoon niks bijzonders maar doet precies wat ie zou moeten doen!

Verder zat er nog een screenprotector bij, maar die is echt om te huilen zo slecht volgens mij. Hij is sowieso gewoon vierkant en past volgens mij niet eens op het scherm (te klein). Daarnaast zat er 2 stylussen bij, eentje die redelijk dik en kort is. Waar je opzich niks aan hebt? Tevens zat er een andere, plastic, doorzichtige stylus bij die je in je houdertje kan zetten. In dit stylus houdertje, zit een mooi blauw ledje en die verlicht dus de hele stylus (wat ook een beetje te zien is op de foto's).

Daarnaast zat er ook nog een power connector bij, maar die past niet in dit stopcontact :+
(en een 'handy strap' en nog een of ander touwtje)

Weinig bijzonders dus, maar vind het erg handig en duidelijk het kleine beetje geld waard!

Hieronder nog 3 foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.com/file/img/2008/mar/10/img/vtevuj0dfszvqeuof60pz1s92.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.com/file/img/2008/mar/10/img/jw7fx1g8vlt4f6llbgcsl8qet.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.com/file/img/2008/mar/10/img/mfavqn5u7aht9th9iop2c91aj.jpg

/Edit, nog iets heel anders maar misschien wel leuk, ik kwam vandaag toevallig dit gratis spelletje tegen:
Number Cruncher

[ Voor 6% gewijzigd door FabianNL op 10-03-2008 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:37
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 19:56:
Bedankt weer
Sandisk 8GB SDHC werkt prima. mob-com.nl. USB kaartlezertje voor je PC zit erbij.
Geen verzendkosten en snelle levering. Sorry voor de reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 11:30

Pieth

Beginnend prutser..

Geef dan een link naar de pricewatch van het ding, dan maak je geen reclame en komt hij tot hetzelfde resultaat.. 8)

Klikkerdeklik..

Vanmiddag toevallig nog besteld voor mijn toekomstige TC

[ Voor 43% gewijzigd door Pieth op 11-03-2008 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:31
Vanmiddag opera 9 geinstalleerd, werkt erg fijn moet ik zeggen. Beduidend sneller dan de 8.5 versie en absoluut sneller dan IE. Heb alleen wel een probleem, want zodra ik mijn touch-toetsenbord selecteer krijg ik zowel bij abc en xt9 alleen maar cijfers. Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik heb sinds gister een heel vreemd probleem met mijn TomTom. Plotseling uit het niets (na een tijdje intensief gebruik) kan ik niet meer navigeren.
Mijn TT start ineens heel traag op en als ik een route plan, doet ie er lang over om de wegen te berekenen. Daarna zie ik: Fout tijdens het berekenen van de route.
Ik heb naar mijn weten niets verandert. Herkent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Niet hetzelfde probleem als hierboven, maar wel met TomTom: ik heb een hard reset gedaan, alle programma's die ik wilde hebben opnieuw geinstalleerd, maar nu heeft de bijgeleverde TomTom geen optie 'Geintegreerde GPS' meer. Het werkt ook wel via NMEA natuurlijk, maar weet iemand hoe dit íneens zomaar kan?

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Groentenman schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 01:08:
Vanmiddag opera 9 geinstalleerd, werkt erg fijn moet ik zeggen. Beduidend sneller dan de 8.5 versie en absoluut sneller dan IE. Heb alleen wel een probleem, want zodra ik mijn touch-toetsenbord selecteer krijg ik zowel bij abc en xt9 alleen maar cijfers. Iemand hier een oplossing voor?
Dat is een bekend probleem. Evenals dat PCM toetsenbord spaties tussen de letters geeft.
De oplossing is hier daarvoor iig nog niet langs gekomen...

[ Voor 5% gewijzigd door FabianNL op 11-03-2008 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou,
Ik heb eindelijk YouTube aan de praat via TCPMP en de FlashVideoBundle. Het werkt allemaal heel erg mooi.

Check zeker even deze link: http://discussion.treocen...76f&p=1319431#post1319431 :9~

Maar nu heb ik wel nog een vraag. Ik kan nu dus youtube videos online streamen en downloaden. Maar, als ik een video download en aangeef dat dat naar mijn SDcard moet, dan wordt deze eerst naar het hoofdgeheugen gedownload en vervolgens naar de SDCard overgezet. Op mijn hoofdgeheugen is nog maar 16Mb vrij, dus krijg ik vaak meldingen dat er niet genoeg geheugen is.

Nu heb ik de volgende vragen:

1. Kan je de temp download dir instellen zodat alles wat gedownload wordt rechtstreeks naar de sdcard gaat en niet eerst via het hoofdgeheugen?
2. Is er een handig programma waarmee je ruimte kan vrijmaken op je hoofdgeheugen. Een defragmenteer programma of zo?

Groeten en bedankt weer. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2008 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

:'( 8)7 ;( }:|

3G en 3.5G zijn er weer mee gekapt.
Krijg weer gewoon G in beeld, 3G Vodafone NL is weer verandert in Vodafone NL...
Vodafone gebeld, en ze hebben veel geprobeerd, maar het werkt niet.

Heeft iemand hier een oplossing voor?
Wat ik heb gedaan:
Reset
Handmatig netwerk selecteren
Opnieuw reset
Automatisch netwerk selecteren
Nog een reset

Geen resultaat...

Help :'(

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:36:

2. Is er een handig programma waarmee je ruimte kan vrijmaken op je hoofdgeheugen. Een defragmenteer programma of zo?

Groeten en bedankt weer. _/-\o_
Dit vroeg ik mij ook al een tijd af. Verder is het TomTom probleem verholpen door schone install.

Nog een vraag, heb op mn sdcard dit setup bestand staan: Mi_MediaSetup... Ik weet neit meer wat het is en omdat het waarschijnlijk afgekort is, kan ik niets vinden op google...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:03
FabianNL schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:55:
[...]

Dat is een bekend probleem. Evenals dat PCM toetsenbord spaties tussen de letters geeft.
De oplossing is hier daarvoor iig nog niet langs gekomen...
Een "tijdelijke" oplossing is om handschriftherkenning aan te zetten, zodat je wel kunt "internetten" met Opera Mobile 9.5.

Zo doe ik dat tenminste.

Hier te downloaden:

KLIK

[ Voor 9% gewijzigd door toxict op 11-03-2008 15:34 ]

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr

jbr

Right back @ ya

Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 22:23:
Heb de Cruise nu een maandje en hij bevalt mij prima, had een Ipaq-3950 pda hiervoor.
- Telfort surf&mail unlimited met sim-only abbo (werkt ook prima met UMTS/HSDPA)
Ik snap toch iets niet. Dit abonnement had ik ook, maar ik heb eigenlijk altijd aangenomen dat dit enkel GPRS was. Ik heb een keer 1 seconde een 3G icoontje gezien, maar die ging weer weg. Heb je iets moeten instellen in de T-Cruise?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Wij gaan jou niet helpen met dingen die per definitie niet legaal zijn!

Kwam nog wat leuks tegen op ebay, hoesjes voor de tc: http://search.ebay.co.uk/...&satitle=htc+touch+cruise
jbr schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:24:
[...]

Ik snap toch iets niet. Dit abonnement had ik ook, maar ik heb eigenlijk altijd aangenomen dat dit enkel GPRS was. Ik heb een keer 1 seconde een 3G icoontje gezien, maar die ging weer weg. Heb je iets moeten instellen in de T-Cruise?
Dan heb jij waarschijnlijk dezelfde instelling nodig als ik :P

[ Voor 55% gewijzigd door Ginz op 11-03-2008 23:02 ]

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monda schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:01:
[...]

Dit vroeg ik mij ook al een tijd af. Verder is het TomTom probleem verholpen door schone install.

Nog een vraag, heb op mn sdcard dit setup bestand staan: Mi_MediaSetup... Ik weet neit meer wat het is en omdat het waarschijnlijk afgekort is, kan ik niets vinden op google...
SKtools is een handig programma.

http://s-k-tools.com/index.html?sktools/m_feat.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Welk programma kan ik het beste gebruiken om al mijn instellingen en programma's, e-mails, alles eigenlijk te backuppen zodat ik een hard reset kan uitvoeren? Dit 3G moet gewoon weer gaan werken.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

_AvA_ schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 19:21:
Welk programma kan ik het beste gebruiken om al mijn instellingen en programma's, e-mails, alles eigenlijk te backuppen zodat ik een hard reset kan uitvoeren? Dit 3G moet gewoon weer gaan werken.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wat dacht je van de meegeleverde backup tool? (Sprite Backup)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Over het hoofd gezien 8)7 bedankt voor de tip.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
erg handig idd! maar nu ben ik mn java icoon kwijt bij programma's... dus ook opera mini ;(

hoe krijg ik dit nu weer goed??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Superbedankt voor deze tip. Eerst 16Mb vrij en dankzij dit tooltje meer dan 40Mb!!! Echt een aanrader. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Gisteren een screenprotector gehaald en de muts bij die winkel zou hem er wel even voor me opzetten maar dat zou even duren want dat moest in een vochtige ruimte gebeuren. Geen probleem want ik moest iets verder in de straat toch even wat eten halen. Kom ik een uur later terug zegt dat mens dat ze een krasje had gezien en geprobeerd had om het weg te werken met displex polisch.

Er is tot op heden niks aan te zien (kras zit er nog steeds) maar loop ik nu de kans dat het scherm binnenkort wel naar de mallemoeren is?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Laatst online: 01:45

J-P

Syntax erro....

The Dolf schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 20:48:
Gisteren een screenprotector gehaald en de muts bij die winkel zou hem er wel even voor me opzetten maar dat zou even duren want dat moest in een vochtige ruimte gebeuren. Geen probleem want ik moest iets verder in de straat toch even wat eten halen. Kom ik een uur later terug zegt dat mens dat ze een krasje had gezien en geprobeerd had om het weg te werken met displex polisch.

Er is tot op heden niks aan te zien (kras zit er nog steeds) maar loop ik nu de kans dat het scherm binnenkort wel naar de mallemoeren is?
tja je zou haar aansprakelijk kunnen stellen.
Haar WA verzekering dekt dat wel.
Maar slim is idd anders, vooral voor iemand die in een telecomwinkel werkt.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Met total commander kun je snelkoppelingen maken.

Die plaats je in de map programmas onder Windows>Start Menu

Succes.

--edit---

Was voor low_n_slow

Arrgh displex..... das kut :P
Geen dof scherm nog?
naja gewoon ff langs gaan en der naam vragen, voordat ze ontslagen word.

vrouwen en techniek, gaat niet altijd goed
* _AvA_ kijkt naar verbrande broodrooster

[ Voor 50% gewijzigd door _AvA_ op 11-03-2008 21:37 ]

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel...werkt super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr

jbr

Right back @ ya

_AvA_ schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:37:

Dan heb jij waarschijnlijk dezelfde instelling nodig als ik :P
Ik was dit topic even aan het doorspitten en daaruit blijken wel meer mensen problemen te ondervinden met telfort...

Het lullige is dat als ik naar deze pagina op Telfort.nl ga en de laatste optie kies (06-nummer invullen), dat er bij de HTC Touch Cruise vrolijk wordt gemeld dat er geen instellingen beschikbaar zijn.

Tijd om gezamelijk met meerdere TC bezitters icm Telfort Surf&Mail even Telfort onder de kl*ten de schoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja is goed.
Hier ook een roaming 3hoek en geen 3G.

bij Vodafone wel 3G of H maar meestal geen verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Laatst online: 12-09 12:26

Dav0s

Hr?

Ik heb via 9292ov.nl de pocketwijzer gedownload. Volgens de site zijn hier ook bussen, etc in op te zoeken. Ik kan deze alleen niet vinden. Doe ik iets fout of zitten ze er gewoon niet bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:41
Hey mensen...

Ik heb ook de TC aangeschaft... nu heb ik alleen één probleempje...

ik kan mijn mail niet verzenden. Ik heb Casema, en ik kan wel ontvangen maar niet verzenden.

ik heb het idee dat mijn SMTP server geblockt word door casema.

heeft iemand ook Casema email op zijn TC? en zo ja, hoe heb jij het dan opgelost?

Crypter

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth
  • Laatst online: 19-08 11:30

Pieth

Beginnend prutser..

Weet iemand hoe je in Opera 9.5 makkelijk naar Landscape mode kunt gaan?

Het liefste zou ik bij het opstarten van Opera automatisch naar Landscape gaan en bij hem afsluiten weer naar Portrait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Laatst online: 23:25
Crypter schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 00:18:
Hey mensen...

Ik heb ook de TC aangeschaft... nu heb ik alleen één probleempje...

ik kan mijn mail niet verzenden. Ik heb Casema, en ik kan wel ontvangen maar niet verzenden.

ik heb het idee dat mijn SMTP server geblockt word door casema.
in dit geval gaat je mail naturlijk helemaal buiten casema om, je moet de smtp van je provider bebruiken wil je kunnen verzenden.... ikzelf heb t-mobile, daarvan is de smtp voor je mobiel:
smtp1.gprs.t-mobile.nl

van de andere providers moet je het ff opzoeken.. succes

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelVH
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 21:04
Dav0s schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 00:11:
Ik heb via 9292ov.nl de pocketwijzer gedownload. Volgens de site zijn hier ook bussen, etc in op te zoeken. Ik kan deze alleen niet vinden. Doe ik iets fout of zitten ze er gewoon niet bij?
Volgens mij zitten die er al enige jaren niet meer in. Op de site zie ik ook staan:
Met de PocketWijzer plant u snel en eenvoudig een reis per trein in Nederland.

Don't be afraid of the dark, be afraid of what it hides

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een HTC Cruise, en nu heeft het systeem problemen met de Dataverbinding
Zodra ik Windows live (messenger) of skype of iets dergelijks wil gebruiken werkt dit niet en zegt het programma dat er niet voldoende verbinding is of dat er geen verbinding is..
Nu kan ik wel internetten.. maar Live mail of andere programma's
(die met internet moeten verbinden) niet.
Ik heb al op deze forums gezocht ook op "Deel 1" Maar kan nergens een oplossing vinden
Als iemand hier wel een oplossing voor weet zou die persoon dan hierop antwoord willen geven?
Het Mooiste zou zijn als dit op de ROM editbaar is, als het toestel een hard reset nodig is dat het erna gewoon werkt maar dit is een wens geen eis.

Provider: Vodafone

Alvast bedankt voor de reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peugeot206gt schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 08:42:
[...]

in dit geval gaat je mail naturlijk helemaal buiten casema om, je moet de smtp van je provider bebruiken wil je kunnen verzenden.... ikzelf heb t-mobile, daarvan is de smtp voor je mobiel:
smtp1.gprs.t-mobile.nl

van de andere providers moet je het ff opzoeken.. succes
Bij de email heb ik de optie: keep copies of sent items in Sent folder (gebruik de smtp van T-Mobile), maar de verzonden berichten komen wél aan, maar niet in de sent folder...iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTC Touch Cruise besteld vandaag na regelmatig deze thread gelezen te hebben. Ik hoop dat jullie vriendelijke mensen klaar zijn voor mijn vragen ;)
Maar eerst voorlopig de 2 volledige threads eens doornemen.

Dikke proficiat aan iedereen die hier bijdraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:32
Ik heb inmiddels ook de telefoon. Echter zit ik volgens mij met een groot probleem. Ik belde zostraks een vriend van mij en die kon mij vervolgens zien via de camera?? (beeld bellen denk ik) Moet je hier voor betalen ? ik heb namelijk helemaal geen GPRS of UMTS abonnement afgesloten... Er staat ook elke keer 3G boven in de start balk. :| Iemand enig idee hoe ik dit kan uitschakelen?

edit: ik heb het al gevonden bij telefoon instellingen. Nu heeft de telefoon wel de hele nacht aangestaat op 3G.. betekent dit nu dat ik al die tijd voor deze verbinding heb moeten betalen?

[ Voor 34% gewijzigd door Possible op 12-03-2008 11:25 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 10:01
@ hierboven

Grote kans dat je voor het dataverbruik extra moet betalen ja.
Dus niet voor het aantal minuten dat er 3G in beeld heeft gestaan, maar alleen voor het aantal KB/MB dat verstuurd, dan wel ontvangen is.

[ Voor 47% gewijzigd door BertusB404 op 12-03-2008 11:32 ]

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyMoody
  • Laatst online: 12-09 15:28
Wanneer ik nieuwe mail heb ontvangen en ik dit probeer te openen wordt het bericht soms niet weergegeven maar springt het beeld terug naar het 'today scherm'. Een harde reset voor een ander probleem lostte dit fenomeen niet op. Het lijkt ook niets met een instelling te maken te hebben. Iemand een idee?

PVOutput Limelight 6750Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Possible schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:15:
Ik heb inmiddels ook de telefoon. Echter zit ik volgens mij met een groot probleem. Ik belde zostraks een vriend van mij en die kon mij vervolgens zien via de camera?? (beeld bellen denk ik) Moet je hier voor betalen ? ik heb namelijk helemaal geen GPRS of UMTS abonnement afgesloten... Er staat ook elke keer 3G boven in de start balk. :| Iemand enig idee hoe ik dit kan uitschakelen?

edit: ik heb het al gevonden bij telefoon instellingen. Nu heeft de telefoon wel de hele nacht aangestaat op 3G.. betekent dit nu dat ik al die tijd voor deze verbinding heb moeten betalen?
Als je dit in het vervolg wilt voorkomen, kan je ff zoeken naar nodata in dit topic, genoeg antwoorden waarschijnlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 12:17

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Sinds eergisteren heb ik eindelijk ook mijn TC :+ . Ik heb tot nu toe het topic (en het vorige) zo goed mogelijk gevolgt, maar iets kan ik toch niet terugvinden :?
Hoe stel ik mijn PCMKeyboard versie 0.13 in zodat deze in landscape komt. Ik krijg van alles ingesteld behalve dat. Ik hoop niet dat ik er overheen heb gelezen.

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Laatst online: 01:45

J-P

Syntax erro....

ovaal schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:50:
Sinds eergisteren heb ik eindelijk ook mijn TC :+ . Ik heb tot nu toe het topic (en het vorige) zo goed mogelijk gevolgt, maar iets kan ik toch niet terugvinden :?
Hoe stel ik mijn PCMKeyboard versie 0.13 in zodat deze in landscape komt. Ik krijg van alles ingesteld behalve dat. Ik hoop niet dat ik er overheen heb gelezen.
Gewoon heel je scherm in landscape mode zetten.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:32
Vergeef me als ik vragen stel die al eens eerder zijn gesteld:

Begin toch te twijfelen om deze phone deze week te halen (ondanks de brakke driver, maar dit wordt binnenkort opgelost toch? O-) )
De volgende vragen:

- Kan je in SMSjes ook emoticons meesturen? Of instellen? Dat smst wat leuker met mn vriendin :)
- Hoe ervaren jullie dat smssen nu zonder toetsen of keyboardje?
- Iemand ervaring met beeldbellen? Werkt dit met die driver? Ik neem aan dat ik dan met mn vriendin ook kan beeldbellen als we beide vodafone hebben en een internetblox erbij, zei heeft een Nokia N82?

Enige wat mij ervan weerhoudt deze phone te halen is het gevoel dat ik erbij krijg dat ik dadelijk een 'onstabiele' telefoon koop.
Heb altijd SE gehad, dat is altijd stabiel geweest.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
FireStarter schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:38:
Vergeef me als ik vragen stel die al eens eerder zijn gesteld:

Begin toch te twijfelen om deze phone deze week te halen (ondanks de brakke driver, maar dit wordt binnenkort opgelost toch? O-) )
De volgende vragen:

- Kan je in SMSjes ook emoticons meesturen? Of instellen? Dat smst wat leuker met mn vriendin :)
- Hoe ervaren jullie dat smssen nu zonder toetsen of keyboardje?
- Iemand ervaring met beeldbellen? Werkt dit met die driver? Ik neem aan dat ik dan met mn vriendin ook kan beeldbellen als we beide vodafone hebben en een internetblox erbij, zei heeft een Nokia N82?

Enige wat mij ervan weerhoudt deze phone te halen is het gevoel dat ik erbij krijg dat ik dadelijk een 'onstabiele' telefoon koop.
Heb altijd SE gehad, dat is altijd stabiel geweest.
Het is mij tot nu toe nog niet gelukt om emoticons in een sms te krijgen. Graag zou ik ook willen weten hoe dit moet. Ik heb smileysms uitgeprobeerd, maar dit werkt compleet anders, waardoor niet alle smsjes normaal te lezen zijn. Ik snap echt niet waarom dit niet standaard is... In MMSjes kan je wel gewoon smileys ontvangen. Gelukkig herken ik de emoticon tekens van mijn vriendin, dus ik weet wat ze bedoeld met haar smsjes. Maar ideaal is natuurlijk anders...

Smsen zonder "echt" toetsenbord werkt perfect! Ik heb hiervoor ook een SE (k800i) gehad, en ik mis het toetsenbord compleet niet. Enkele pagina's terug zie je het toetsenbordje wat ik zowat altijd gebruik, deze knoppen zijn groot zat en zo sms je zonder problemen. Anders gebruik ik het .cab bestandje (wat ook een paar pagina's terug te zien is) voor handschriftherkenning. Werkt ook zeer fijn :)

Beeldbellen gaat zonder problemen met deze driver. Ik vond de beelden mooi en vloeiend, toen ik dit met mijn vriendin deed. De frontcamera van de TC is overigens (veel) beter dan die van een SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
brrrt schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:44:
[...]

Het is mij tot nu toe nog niet gelukt om emoticons in een sms te krijgen. Graag zou ik ook willen weten hoe dit moet. Ik heb smileysms uitgeprobeerd, maar dit werkt compleet anders, waardoor niet alle smsjes normaal te lezen zijn. Ik snap echt niet waarom dit niet standaard is... In MMSjes kan je wel gewoon smileys ontvangen. Gelukkig herken ik de emoticon tekens van mijn vriendin, dus ik weet wat ze bedoeld met haar smsjes. Maar ideaal is natuurlijk anders...

Smsen zonder "echt" toetsenbord werkt perfect! Ik heb hiervoor ook een SE (k800i) gehad, en ik mis het toetsenbord compleet niet. Enkele pagina's terug zie je het toetsenbordje wat ik zowat altijd gebruik, deze knoppen zijn groot zat en zo sms je zonder problemen. Anders gebruik ik het .cab bestandje (wat ook een paar pagina's terug te zien is) voor handschriftherkenning. Werkt ook zeer fijn :)

Beeldbellen gaat zonder problemen met deze driver. Ik vond de beelden mooi en vloeiend, toen ik dit met mijn vriendin deed. De frontcamera van de TC is overigens (veel) beter dan die van een SE.
Bedankt voor de snelle reactie,

Ben benieuwd dus of er dus ook emoticons meegestuurd kunnen worden. Het is totaal geen zakelijke functie maar het kan een sms toch wel een stuk gelikter maken.

Sony Ericsson is hier heel erg goed in. Daar heb je echt leuke standaard emoticons tussen staan, helaas werken de nieuwe nokia's hier niet mee(N82 tenminste), misschien ligt dat aan het OS Sybian v60? Wat dit OS dus wel biedt is een apart programma waar je aan codes smileys/plaatjes/emoticons kunt koppelen. Zo kan @-@ iets betekenen.

Hopelijk bestaat er dus ook zo'n programmatje die het mogelijk maakt op de Cruise.

[ Voor 20% gewijzigd door FireStarter op 12-03-2008 15:55 ]

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Bij elke fabrikant zijn die smileys anders... En als je ze dan zonodig toch wilt, stuur dan gewoon een MMS... Als je vriendin smileys kan ontvangen kan ze ook vast wel MMSjes ontvangen...
Succes ;)

Ik had denk ik wel liever ook een toetsenbord gehad, maar nu ik dat HTC toetsenbord een beetje onder de knie hebt gaat het bijna even snel als op de pc.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Zover ik weet bestaat dit niet. Ik had deze vraag ook al eens op XDA gesteld, en daar had niemand een echt antwoord...
Hopelijk weet nu iemand wel een oplossing? :)

[edit]
Dat zijn vriendin geen smileys kan ontvangen is het probleem niet. Hij kan het niet ontvangen. Als hij : ) intoetst zonder spatie, ontvangt zijn vriendin wel gewoon een emoticon. Maar als zijn vriendin naar hem : ) stuurt, krijgt hij gewoon tekst te zien. Dit is natuurlijk wel zonde...

[ Voor 48% gewijzigd door brrrt op 12-03-2008 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiv98
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-09 18:50
FireStarter schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:38:
Even los van die driver,die blox en die Nokia: als je gebruikt maakt van 'beeldbellen', dan betaal je volgens mij meestal een apart tarief. Rond de 50 cent per minuut, ofwel gillend duur.
Kan best zijn dat de data via GPRS/UMTS verstuurd wordt (moet haast wel), maar daar heeft het voor de provider niks mee te maken.

Als je dat niet wilt, moet je aan andere applicatie gebruiken voor beeldbellen. Kan dat niet via Skype en dergelijke? (geen ervaring mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
swiv98 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:29:
[...]

Even los van die driver,die blox en die Nokia: als je gebruikt maakt van 'beeldbellen', dan betaal je volgens mij meestal een apart tarief. Rond de 50 cent per minuut, ofwel gillend duur.
Kan best zijn dat de data via GPRS/UMTS verstuurd wordt (moet haast wel), maar daar heeft het voor de provider niks mee te maken.

Als je dat niet wilt, moet je aan andere applicatie gebruiken voor beeldbellen. Kan dat niet via Skype en dergelijke? (geen ervaring mee).
Idd, die eikels! Je zal straks zien dat ze daar in de toekomst weer een nieuwe melkkoe van gaan maken.

Het gemis van emoticons vind ik best wel jammer, want om haar nou iedere keer een mmsje te versturen...

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-03 17:47
Misschien een domme vraag maar ik kan het niet vinden.

Als ik gebeld wordt, stopt de oproep al vrij snel (na één melodietje) en dat is vrij lastig, ben meestal dus te laat met opnemen en dan moet ik zelf terug bellen.

Staat momenteel ingesteld op eerst trillen en dan bellen.

Kan de oproep langer doorlopen? Hoe kan ik dit instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Kievit1964 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 17:36:
Misschien een domme vraag maar ik kan het niet vinden.

Als ik gebeld wordt, stopt de oproep al vrij snel (na één melodietje) en dat is vrij lastig, ben meestal dus te laat met opnemen en dan moet ik zelf terug bellen.

Staat momenteel ingesteld op eerst trillen en dan bellen.

Kan de oproep langer doorlopen? Hoe kan ik dit instellen?
Ik denk dat je het in dit geval bij de provider moet zoeken. M'n vader had vroeger hetzelfde probleem, en toen ff gebeld naar de klantenservice van Orange en toen kon je gewoon aangeven hoevaak een inkomend gesprek over moet gaan alvorens het wordt doorverbonden met de voicemail

Wat je anders nog kunt proberen
• Startmenu
• Instellingen
• Telefoon
• Tabblad services
• Selecteren "Oproep doorschakelen"
• Instellingen ophalen drukken
• En daar staat dan: Doorsturen na [5~30 seconden]

Is volgens mij hetzelfde als bellen naar de klantenservice, alleen zonder tussenkomst van een echte telefonist(e)

[ Voor 18% gewijzigd door Yellowneck op 12-03-2008 17:43 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan het niet vinden ,maar hoe zet ik deze in nl..ik heb de nl cab wel...

ik heb het gevonden .

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Ik wil graag rltoday installeren ipv van die standaard htc home plugin maar op een of andere manier lukt mij dat niet. Ik heb al onderzoek gedaan op deze site en de rltoday-site maar krijg het nog steeds niet voor elkaar.. ;(

Ik heb hem geinstalleerd op mijn apparaat en zie hem staan bij: instellingen - vandaag - items maar wil hem graag groot zien en niet verstopt onder al mijn afspraken.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
FireStarter schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:45:
[...]
Het gemis van emoticons vind ik best wel jammer, want om haar nou iedere keer een mmsje te versturen...
Ze zijn er wel. Als je in een SMS bericht je Camera knopje voorzichtig indrukt krijg je een symbolen lijst waarin zich bovenaan ook 6 Emoticons bevinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik blijf dit topic met veel interesse lezen. Nog 1 maand en dan ben ik aan de beurt voor een nieuw toestel. Ik lees veel voors en ook wat tegens. Zijn er gebruikers onder jullie die spijt hebben van hun aankoop. Ik neig heel sterk naar de Cruise met name voor het flexibele WM dat erop staat. De 3 MP camera neem ik voor lief. Ik maak best veel foto's met mijn mobiel (Nokia N80). Twijfel twijfel. De agenda functie gebruik ik veel, Exel bestanden inlezen, MP3 speler tijdens het joggen, veel SMS en bellen. Ik twijfel tussen de Nokia N82 en de Cruise. Ik heb behoefte aan wat eerlijke meningen over de Cruise van jullie als gebruikers. Dank _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door hoefniks op 12-03-2008 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 09:20
hoefniks schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 20:41:
Ik blijf dit topic met veel interesse lezen. Nog 1 maand en dan ben ik aan de beurt voor een nieuw toestel. Ik lees veel voors en ook wat tegens. Zijn er gebruikers onder jullie die spijt hebben van hun aankoop. Ik neig heel sterk naar de Cruise met name voor het flexibele WM dat erop staat. De 3 MP camera neem ik voor lief. Ik maak best veel foto's met mijn mobiel (Nokia N80). Twijfel twijfel. De agenda functie gebruik ik veel, Exel bestanden inlezen, MP3 speler tijdens het joggen, veel SMS en bellen. Ik twijfel tussen de Nokia N82 en de Cruise. Ik heb behoefte aan wat eerlijke meningen over de Cruise van jullie als gebruikers. Dank _/-\o_
Ik zit hier in hetzelfde laadje, twijfel tussen de goede cam van de N82 of de uitgebreidere mogelijkheden van de cruise. Na de hoopgevende berichten daar er een driverupdate zou uitkomen die de cam van de cruise wat meer werkbaar zou maken was ik ervan overtuigd om de cruise als opvolger van mijn huide phone te kiezen. Maar nu dat die driverupdate er toch niet zou komen neig ik weer terug naar de N82...tja stiekem hoop ik op een heel snelle opvolger van de cruise + goede cam :9

[ Voor 3% gewijzigd door jos707 op 12-03-2008 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
overdag zijn de foto's best goed, alleen 's avonds in kunstlicht... dan moet je er niet mee aankomen. Verder heb ik compleet geen spijt van mijn telefoontje. Ik ben er super blij mee! Ik heb 'm nu een maand, en zit nog steeds dagelijks ermee te spelen/dingen uit te proberen tot 's avonds laat...
Mijn vorige foon had ik ook gekocht voor de camera, de SE k800i. Nu heb ik een wat mindere camera, en ik merk dat ik 'm ook compleet niet mis. Als ik een fotootje wil maken doe ik dat, en met 1 druk op de knop email ik 'm naar wie ik wil. Verder is de flexibiliteit hetgeen wat deze telefoon zo top maakt. Je kan 'm gewoon inrichten naar je eigen smaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik gebeld word wordt het scherm vrij vlug donker..hoe stel ik in dat het langer verlicht blijf..het is erg lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen? Ik heb sinds enkele dagen een TC en loop tegen een aantal problemen aan:

Na het instaleren van de bijgeleverde software Tom Tom navigator 6 heb ik een gratis kaart gedownload, echter zodra ik opnieuw opstart geeft het toestel aan dat er geen kaart is gevonden, terwijl ik zie dat de kaart aanwezig is(middels de explorer). Harde reset, softe reset, opnieuw opstarten, opnieuw installeren, niets helpt. Graag wil ik de kaart van West Europa kopen en erop zetten, maar wil eerst de demoversie uitproberen.

Verder heb ik geprobeerd om email te installeren (gmail en zonnet), echter bij allebei krijg ik de melding: 'fout bij synchroniseren' en daarna 'kan geen verbinding maken'. Terwijl internet sms en bellen etc prima werkt. Ik krijg nergens een mogelijkheid tot handmatig instellen gevonden. Wat zou er mis kunnen zijn. Of ben ik te blond ;) ? En hoe kan je een emailaccount verwijderen?(Is vast heel simpel, maar ik krijg het niet gevonden).

Alvast bedankt!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jbr schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:24:
[...]

Nee ik heb gewoon de instellingen die Telfort op de site geeft gebruikt, maar ik heb wel met de Telfort Klantenservice gebeld. Je moet dan zeggen dat je op het UMTS netwerk overgezet wilt worden, want het lijkt erop dat ze dat standaard bewust niet automatisch doen. Dat hebben ze bij mij gedaan, was dan 24 uur na dit van de klantenservice toegezegd werd geregeld. Daarna even opnieuw aanmelden en ik zat op UMTS netwerk. Alleen toen kon ik helemaal niet meer van data gebruik maken. Weer gebeld en bleek weer iets fout te staan bij hen wat ze gecorrigeerd hebben.
Daarna ging alles werken en sinds die tijd heb ik UMTS met HDSPA werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Possible schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:15:
Ik zie wel vaker dit misverstand:
- Als je 3G in je display ziet wil dat niet zeggen dat je op dat moment een dataverbinding hebt, maar het wil alleen maar zeggen dat je van het 3G (UMTS) netwerk gebruikt maakt. Daarmee kun je ook bellen.

Als je data verbruikt zie je dit aan het data-symbool waar je een GPRS of UMTS symbooltje in ziet verschijnen.

Het handmatig omschakelen naar het normale netwerk ipv UMTS is dus niet nodig hiervoor. Wil je zeker weten dat je geen data verbruikt, dan gebruik je het nocode programma'tje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
Yellowneck schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 17:39:
[...]

Is volgens mij hetzelfde als bellen naar de klantenservice, alleen zonder tussenkomst van een echte telefonist(e)
Hartelijk dank, instelling stond inderdaad erg kort bij het doorverbinden, staat nu op 30 sec. Dat is denk ik wel voldoende. :) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 21:51:
Kan iemand mij helpen? Ik heb sinds enkele dagen een TC en loop tegen een aantal problemen aan:

Na het instaleren van de bijgeleverde software Tom Tom navigator 6 heb ik een gratis kaart gedownload, echter zodra ik opnieuw opstart geeft het toestel aan dat er geen kaart is gevonden, terwijl ik zie dat de kaart aanwezig is(middels de explorer). Harde reset, softe reset, opnieuw opstarten, opnieuw installeren, niets helpt. Graag wil ik de kaart van West Europa kopen en erop zetten, maar wil eerst de demoversie uitproberen.

kijk even terug in dit forum, staat meerdere keren hoe dit te verhelpen is.
o.a. Bluetooth uit zetten bij (instellingen, verbindingen, bluetooth, modus, vinkje weghalen bij inschakelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 21:31:
als ik gebeld word wordt het scherm vrij vlug donker..hoe stel ik in dat het langer verlicht blijf..het is erg lastig...
Daar is een tweak voor. Is hier al besproken. Ik dacht in deel 1. Zoek even op backlite.
Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen, hoort hier niet.