HTC Touch Cruise - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste
Acties:
  • 157.041 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die met dit toestel problemen krijgen dat sommige programma's geen dataverbinding krijgen, bijv. met Live Messenger of mail ophalen waarschijnlijk geld dit alleen voor

Vodafone

Doe alsvolgd!:

Start -> Instellingen -> (Tab) Verbindingen -> Verbindingen -> Geavanceerd (Tab) -> Netwerk selecteren

Bij de eerste dropdown menu Als het goed is Staat die automatisch op "Vodafone GPRS"
Ga die vervolgens Bewerken (knop: "Bew...") -> Proxyinstellingen (Tab) -> Vink daarna alleen de bovenste aan, de rest is niet aangevinkt!

Succes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09-2023
brrrt schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 21:25:
overdag zijn de foto's best goed, alleen 's avonds in kunstlicht... dan moet je er niet mee aankomen. Verder heb ik compleet geen spijt van mijn telefoontje. Ik ben er super blij mee! Ik heb 'm nu een maand, en zit nog steeds dagelijks ermee te spelen/dingen uit te proberen tot 's avonds laat...
Mijn vorige foon had ik ook gekocht voor de camera, de SE k800i. Nu heb ik een wat mindere camera, en ik merk dat ik 'm ook compleet niet mis. Als ik een fotootje wil maken doe ik dat, en met 1 druk op de knop email ik 'm naar wie ik wil. Verder is de flexibiliteit hetgeen wat deze telefoon zo top maakt. Je kan 'm gewoon inrichten naar je eigen smaak!
Helemaal mee eens. De camera maakt erg goede foto's (ik had erger verwacht) overdag. Helaas 's avonds zijn de foto's echt minder van kwaliteit, maar daar valt heel erg goed mee te leven. Het weegt niet op tegenover de kwaliteit overdag en de vele functies van het apparaat.
Zowiezo omdat het Windows Mobile is, kun je alles tweaken en installeren dat je wil. Ook de look en feel is helemaal aan te passen via shells of flash toepassingen (iTask of iFonz).
Email functie werkt perfect. TomTom loopt snel en Google Maps is ook top. De GPS module die erin zit, blaast de gehele concurrentie weg. Hij vangt meer satellieten binnenshuis op, dan de meeste GPS muizen buiten. De agenda is al goed, maar als je Pocket Informant installeert heb je een hele krachtige applicatie. Geluid is prima, alleen staat deze standaard iets te hoog/schel afgesteld, maar dat is via de equalizer in te stellen. Het design is ook erg mooi, stukken beter dan de ouderwetse PDA formaten. TouchFlo werkt prima. Ook de mogelijkheid om SDHC kaartjes te gebruiken (binnenkort 32GB versies) is een top toevoeging.
Ik zal nog een heleboel vergeten, maar ik ben ongeloofelijk blij met dit toestel. Vriend van me had net een Touch gekocht en baalt nu dat hij niet even gewacht had. Mijn schoonvader had een P3300 en wist niet hoe snel hij de Cruise moest halen.
De N82 legt het gewoon af tegenover de Cruise. Wellicht dat de foto's iets beter zijn. Maar verder laat de TC hem ver achter zich. Zowiezo is de Symbian OS gewoon minder krachtig. En het "praat" gewoon minder goed met PC's en andere systemen. Daarnaast zit je gewoon vast aan de gehele structuur van het symbian systeem.
Het driver "probleem" is teveel opgeklopt. Het is jammer dat de kracht van de chip niet aangesproken wordt, maar ik merk het niet. Verder zul je er alleen veel van merken als je 3d games wilt spelen. Mensen hebben ook over video playback, maar ge-encode films met SUPER spelen prima af. Het sentiment is eerder dat het zonde is dat HTC niet betaald heeft voor de functionaliteit van de chip (duurdere licentie bij Qualcomm en dus duurdere telefoon), dan dat het problemen oplevert qua gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het cameragedeelte van mijn Cruise is kapot. Zoals ik al eerder gemeld heb krijg ik bij het activeren van de camera de melding dat de camera niet geinitialiseerd kan worden. Contact gehad met de serviceafdeling van HTC. Zij gaven aan dat het toestel vervangen moet worden. Helaas via internet besteld, waardoor ik in de vervang/reparatieprocedure terechtkom die 3 weken kan duren. Zijn er nog meer mensen met dit camera-probleem?
Er wordt oa door Tweakmarkster geschreven dat het cameragedeelte goed is. Maar toen mijn camera nog functioneerde zag ik op het display bij een geringe beweging van 't toestel een wazig beeld. Voor een scherpe foto moest ik het toestel dan ook heel stil houden. Is dit bij jullie ook zo of was dit de voorbode voor 't cameradefect?
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 22:47:
[...]

Daar is een tweak voor. Is hier al besproken. Ik dacht in deel 1. Zoek even op backlite.
gevonden ...heb nu de cab daarvoor.dank je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 20:50

PK

Sinds twee weken heb ik een touch cruise bevalt me prima. Nu ook met een Brodit houder op een proclip, echt superstrak.
Een probleem heb ik wel met deze Phone. Als deze op trillen staat en vergrendeld is en de volumeknop wordt bewogen dan knalt de Phone op het normaal bellen profiel. Dit irriteert me een beetje, omdat de volumeknop al snel (per ongeluk) beweegt. Heeft iemand een oplossing? (heb gezocht in topics maar niks hierover gevonden).
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 07:25:
Het cameragedeelte van mijn Cruise is kapot. Zoals ik al eerder gemeld heb krijg ik bij het activeren van de camera de melding dat de camera niet geinitialiseerd kan worden. Contact gehad met de serviceafdeling van HTC. Zij gaven aan dat het toestel vervangen moet worden. Helaas via internet besteld, waardoor ik in de vervang/reparatieprocedure terechtkom die 3 weken kan duren. Zijn er nog meer mensen met dit camera-probleem?
Er wordt oa door Tweakmarkster geschreven dat het cameragedeelte goed is. Maar toen mijn camera nog functioneerde zag ik op het display bij een geringe beweging van 't toestel een wazig beeld. Voor een scherpe foto moest ik het toestel dan ook heel stil houden. Is dit bij jullie ook zo of was dit de voorbode voor 't cameradefect?
:(
Ik vermoed dat dit de voorbode was van je camera defect. Bij mijn TC was er niets van wazige beeld te ontdekken. Drie weken zeg je voor de reparatieprocedure? Moet ik nog 1 weekje wachten denk ik. :( MIjn TC was al na anderhalve week kapot, toen deed de microfoon het niet meer. Pech kun je hebben, helaas...

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:43
Dat wazige en trage beeld heb ik dus alleen bij kunst- of geen licht. Verder doet de camera precies wat ik wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:32
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 22:47:
[...]

Daar is een tweak voor. Is hier al besproken. Ik dacht in deel 1. Zoek even op backlite.
Is de topicstarter van dit deel actief bezig zodat dit deel open kan blijven?

Anders gaat het straks er zo aan toe in HTC Touch Cruise - Deel 5

Daar is een tweak voor, staat in deel 2 of 3 anders in 1 :z
Zie het N95 topic waarbij je met de searchbutton 10000 posts doet doorzoeken.

[ Voor 8% gewijzigd door FireStarter op 13-03-2008 10:19 ]

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
FireStarter schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 10:17:
[...]

Is de topicstarter van dit deel actief bezig zodat dit deel open kan blijven?

Anders gaat het straks er zo aan toe in HTC Touch Cruise - Deel 5

Daar is een tweak voor, staat in deel 2 of 3 anders in 1 :z
Zie het N95 topic waarbij je met de searchbutton 10000 posts doet doorzoeken.
Heb de topicstarter al een tijdje niet meer gezien. Zou inderdaad wel handig zijn als de tips en tweaks die hierbij regelmatig voorbij komen opgenomen worden in de SP.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Ik heb een vraag over SKTools, wat ik hier gepost zag worden en ik super blij mee ben!

Even wat newb vraagjes...

1. Het gaat om de bijgeleverde FreeUP RAM. Daar staan 4 opties om je RAM te verbeteren (Alle taken sluiten, slaapstand, Heaps en poging om ram vrij te maken).
Als je deze indrukt worden ze lichter van kleur (grijs), wanneer je ze een 2e keer indrukt worden ze weer zwart. Hoe staan ze geactiveerd?

2. In SKTools zelf kun je bij Optimaliseren, BESTANDSSYSTEEMCACHE aanpassen van 0 (auto) naar 2048. Is dit aan te raden?
Er staat bij, dat dit ten koste gaat van de hoeveelheid vrije RAM, waar kan ik checken hoeveel dit nog is?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ow wat ben ik blij met mijn TC!! Waar ik niet uit kom is het volgende:

Ik had de ilusie dat ik, zodra iemand mij een mail stuurt, deze op mijn HTC zou ontvangen. Ik heb een aantal pop3 email accounts. Outlook checkt deze en met het syncen krijg ik deze ook in mij telefoon. Nu lees ik dat pushmail alleen via een excange server werkt. Ik ben gewoon een thuisgebruiker en heb niet zo'n server.

Is het mogelijk dat ik mijn mail zowel op mijn pc als op mijn HTC (die bijvoorbeeld om de 5 minuten via gprs de mailbox checkt) ontvangt en dat deze twee na de synchronisatie weer hetzelfde zijn (bijvoorbeeld een mailtje verzonden op met de htc, die dan ook in 'verzonden items' in oulook geplaatst wordt)?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monda schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 11:47:
Ik heb een vraag over SKTools, wat ik hier gepost zag worden en ik super blij mee ben!

Even wat newb vraagjes...

1. Het gaat om de bijgeleverde FreeUP RAM. Daar staan 4 opties om je RAM te verbeteren (Alle taken sluiten, slaapstand, Heaps en poging om ram vrij te maken).
Als je deze indrukt worden ze lichter van kleur (grijs), wanneer je ze een 2e keer indrukt worden ze weer zwart. Hoe staan ze geactiveerd?

2. In SKTools zelf kun je bij Optimaliseren, BESTANDSSYSTEEMCACHE aanpassen van 0 (auto) naar 2048. Is dit aan te raden?
Er staat bij, dat dit ten koste gaat van de hoeveelheid vrije RAM, waar kan ik checken hoeveel dit nog is?
@1

Als je die optie hebt gebruikt, zal je zien dat hij greyed is. Zorg dat de optie weer zwart is. Als je dan weer opnieuw indrukt zal sktools de aktie weer opnieuw uitvoeren. In principe moet je de aktie dus elke keer herhalen.

@2

Ga naar start/instellingen/systeem/geheugen/hoofdgeheugen. Daar kan je zien hoeveel geheugen er nog vrij is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intruder1400 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:35:
Ow wat ben ik blij met mijn TC!! Waar ik niet uit kom is het volgende:

Ik had de ilusie dat ik, zodra iemand mij een mail stuurt, deze op mijn HTC zou ontvangen. Ik heb een aantal pop3 email accounts. Outlook checkt deze en met het syncen krijg ik deze ook in mij telefoon. Nu lees ik dat pushmail alleen via een excange server werkt. Ik ben gewoon een thuisgebruiker en heb niet zo'n server.

Is het mogelijk dat ik mijn mail zowel op mijn pc als op mijn HTC (die bijvoorbeeld om de 5 minuten via gprs de mailbox checkt) ontvangt en dat deze twee na de synchronisatie weer hetzelfde zijn (bijvoorbeeld een mailtje verzonden op met de htc, die dan ook in 'verzonden items' in oulook geplaatst wordt)?

Thanks!
Kijk eens op http://www.emoze.com Is een gratis pakket die ik al een tijdje naar volle tevredenheid gebruik. Synct tevens ook je contacten en je agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 13:09:
[...]

@1

Als je die optie hebt gebruikt, zal je zien dat hij greyed is. Zorg dat de optie weer zwart is. Als je dan weer opnieuw indrukt zal sktools de aktie weer opnieuw uitvoeren. In principe moet je de aktie dus elke keer herhalen.

@2

Ga naar start/instellingen/systeem/geheugen/hoofdgeheugen. Daar kan je zien hoeveel geheugen er nog vrij is. Over bestandssysteemcache kan ik weinig zeggen. Weet ook niet wat voor effect dat zal hebben. Maar op auto laten staan lijkt mij de beste optie.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Bedankt voor je duidelijke antwoord!

@1 Aaah ok ik snap t, dus regelmatig herhalen!
@2 ok, ik ga anders gewoon ff proberen, kan altijd weer terug zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:07
Loop wel steeds vaker tegen het probleem aan dat Windows gaat zeuren dat ie geen verbinding kan maken, dit als ik gewoon geen bereik heb (of natuurlijk m'n pincode nog moet invoeren bij het opstarten). Erg irritant is dit... vooral als ik geen bereik heb, kan ik gewoon niks meer met m'n telefoon doen omdat elke seconde dat schermpje wel weer opduikt "Probeert verbinding te maken..." "verbinden mislukt" enz... Toevallig iemand hier ooit iets voor gevonden? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, hoe kan ik een schermafdruk maken van mijn cruise? Ik zie ze in deze topics erg veel maar kan nergens vinden hoe dit gemaakt wordt. Kan je vanaf je PC je Cruise overnemen? en dan een printscreen maken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:19:
Vraagje, hoe kan ik een schermafdruk maken van mijn cruise? Ik zie ze in deze topics erg veel maar kan nergens vinden hoe dit gemaakt wordt. Kan je vanaf je PC je Cruise overnemen? en dan een printscreen maken ofzo?
Zoek eens op MyMobiler .... werkt perfect! (kun je overigens je TC ook mee besturen -muis en keyboard- vanaf een normale pc) ;)

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 13:10:
[...]

Kijk eens op http://www.emoze.com Is een gratis pakket die ik al een tijdje naar volle tevredenheid gebruik. Synct tevens ook je contacten en je agenda.
Ik heb er net eens naar gekeken, maar hij vraagt om welk toetsel je gebruikt en er staan alleen Nokia en Samsung apparten in. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:19:
Ik gebruik pocketscreen. Deze maakt gewoon screenshots die op je telefoon (of geheugenkaart) opgeslagen worden. Dit gaat met een timertje af. Werkt prima!
Alleen is 't nadeel dat je (bij mij iig, dankzij m'n WKtask) altijd een tabje ziet waar PocketScreen staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik heb Opera 9.5 geinstalleerd, amar ben niet tevreden. Wil m er weer afgooien aangezien Opera flink op mijn opslag heeft ingehakt.

Iemand enig idee hoe ik Opera 9.5 kan uninstallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monda schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:59:
Ik heb Opera 9.5 geinstalleerd, amar ben niet tevreden. Wil m er weer afgooien aangezien Opera flink op mijn opslag heeft ingehakt.

Iemand enig idee hoe ik Opera 9.5 kan uninstallen?
Je had toch sktools? Daar zit een uninstaller bij. Of : start/instellingen/systeem/programma's verwijderen. Maar zit er geen handleiding bij je toestel? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit berichtje heb ik ook geplaats in het topic over de touch/elfje. Misschien dat iemand hier een oplossing weet.. 8)7

Vraagje van deze kant.

Ik heb diverse hotmail/live accounts. Nu heb ik één account aangemaakt op de touch. Maak ik echter een tweede aan, dan wordt automatisch de eerste gewist?! Zelf gebruik ik geen outlook maar thunderbird, dus synchroniseren met de pc doe ik eigenlijk niet. Vraag is dus, hebben er meerderen problemen met het aanmaken van accounts en zo niet, iemand een tip waar het bij mij fout gaat?

Tia

Ten tweede, eerder had ik al opgemerkt dat de meegeleverde batterij wel erg snel leegloopt. De meegeleverde 1100 is als je de touch normaal gebruikt [mail ophalen, beetje i-netten en bellen uiteraard] binnen de kortste keren leeg. Op het net heb ik een site gevonden die een 2200 tegen een redelijke prijs levert. Misschien iets voor anderen.

http://www.batteryupgrade.com/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:01:
[...]

Ik heb er net eens naar gekeken, maar hij vraagt om welk toetsel je gebruikt en er staan alleen Nokia en Samsung apparten in. :?
Ik kan me die vraag niet herrineren...het is ook al weer een tijdje geleden. Maare het werkt op mijn cruise hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 10:01
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:31:

Ten tweede, eerder had ik al opgemerkt dat de meegeleverde batterij wel erg snel leegloopt. De meegeleverde 1100 is als je de touch normaal gebruikt [mail ophalen, beetje i-netten en bellen uiteraard] binnen de kortste keren leeg. Op het net heb ik een site gevonden die een 2200 tegen een redelijke prijs levert. Misschien iets voor anderen.

Ik zie anders alleen een 1350 staan voor de Touch Cruise, of zoek ik verkeerd?

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Laatst online: 23-06 20:13

_AvA_

en dat ben zo.

BertusB404 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:58:
[...]

Ik zie anders alleen een 1350 staan voor de Touch Cruise, of zoek ik verkeerd?
Dat heb ik dus ook, en 1350 zit er standaard al in....

Probleem...
Ik ga even mijn gal spuien, misschien dat iemand mij kan helpen.

Ik vind geen 3G netwerk meer. Alleen GPRS werkt nog. 3G heeft het een paar dagen gedaan, daarna kapte hij ermee.
Ik heb een vodafone zorgeloos internet blox. Dit ondersteund 3G.

Ik kan geen verbinding maken met het 3G netwerk.

Wat ik al heb geprobeerd:
Reset
Handmatig netwerk selecteren
Hard reset

Dat alles op aanraden van de klantenservice van Vodafone, maar het wilde niet baten.
Toen mijn SIM in een andere 3G telefoon: werkte. andere 3G sim in mijn telefoon: geen 3G.
Toen hield de service van vodafone ook op, dus naar t for telecom gegaan waar ik het toestel heb gekocht. Die wilden mij wel helpen maar het lukte hen ook niet.

Ik sta met mijn handen in het haar....... Niets lijkt te werken....
Wie heeft dit zelfde probleem (of gehad)... Wie heeft er wellicht een tip, ook maar een klein duwtje in de goede richting... alles is welkom!

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Ik heb net een shockerende ontdekking gedaan bij mijn TC. Er komt een koperkleurige gloed over de USB ingang!
Ik ben bang dat 't begint te roesten, door het volgende voorval:
Afgelopen vrijdag zat ik in een gebouw waar een benzine-gerelateerd brandongelukje was (lekker handig, maar niet de plek om dat te bespreken). Ik snelde op het vuur af en begon het uit te trappen, terwijl iemand anders de (poeder) brandblusser pakte en het vuur uit maakte.
Nu blijkt dat het poeder héél slecht is voor apparatuur! Omdat het vol zout schijnt te zitten, zou het alle apparatuur en RVS aantasten. Ik heb, nadat er gespoten is en ik naar buiten liep, gelijk mijn telefoon gepakt en heb deze de rest van de avond in het beschermhoesje in mijn jas (in een andere ruimte) gestopt. Ik heb 'm een beetje opgepoetst en hoop dat het allemaal goed gaat. Mijn telefoon heeft immers maar 1 minuut in de poederdamp gelegen...

Heeft iemand hier ervaring/kennis over? Kan het werkelijk roest zijn, of is het gewoon een standaard gelige/koperen gloed die je wel vaker op producten (zoals vaak gebruikte USB sticks etc.) ziet? Moet ik me zorgen maken, of is het allemaal maar overdreven?

Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

zolang het werkt is er niks aan de hand lijkt me...
Het kan zijn dat het de bovenste laag van het metaal gecorrodeerd heeft, maar zolang het werkt is er niets aan de hand.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:12
Hi, Ik ben sinds een week ook in het bezit van een cruise, mooi apparaat! Ik heb natuurlijk ook een aantal problemen. Ik krijg bijv het mms'en echt niet aan de praat. Ik heb de instellingen wel 10 keer gecontrolleerd en een collega van mij ook. Ik Vodafone bellen, bleek dat deze geblokeerd was. Ik dacht oke dan, nu kan ie. Helaas, het wil gewoon echt niet. Ik kan niet ontvangen en verzenden, baal enorm! Trouwens, internetten en sms'en gaat gewoon.

Ik ben eigenlijk ook naar iemand opzoek in de buurt van Groningen/Assen die mij eventueel wil helpen. Ik krijg nog een aantal dingen niet voor elkaar. Ik heb echt veel gelezen hier maar het lukt gewoon niet. Ik hoop dat iemand zich hier meld, die mij kan helpen. Ik zou daar enorm blij mee zijn. :)

mvg Hans de Bruijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 11:30

Pieth

Beginnend prutser..

Heb hem nu 2 dagen en moet zeggen, wat een opluchting na die P3300! _/-\o_

Alles loopt veel sneller en soepeler en voor mij de eerste keer een PPC met standaard een fatsoenlijke draaiende OS. Het 8GB SDHC kaartje wat ik via de Pricewatch heb besteld werkt ook lekker snel. Uiteraard is deze al weer gedeeltelijk gevuld met een scala aan extra applicaties:

Google Maps
HButton 2.2
LCMinutes 1.40 (<-- lekker overzichtelijk progje om je abbo kosten bij te houden)
Opera 9.5
PocketToolman
TomTom 6.032 Western-Europe v675.1409
Windows Live 10.6.0034.0800
WKTask 1.1.7.3
Resco File Explorer 2007
Resco Registry Add-in
SPB Diary2
SPB GPRS Monitor 2.5.1

En uiteraard de nodige tweaks:

6 Tabs HTC home
Touchflo sensitivity
Speedup Touchflo by increasing Frames Per Second
Better Touchflo scrolling
Disable Large startmenu
Disable the HTC Taskmanager (<-- wat een verschil *O*)
Enable FileSystem cache
Increase FileSystem cache
Increase FileSystem filter cache
Activate the GPS photo
Change date format on Today screen
Touch Calculator skin
PK NewWarningWhiteBattery
HTC Action Screen

Het totale plaatje werkt echt heerlijk en zelfs internetten is nu goed te doen. Heb alleen nog steeds dat Opera cijfers in de URL balk laat zien i.p.v. letters, maar is volgens mij nog geen oplossing voor.

@Brrt:
Zolang het RVS van je toetsen geen rare kleuren gaat aannemen en je USB gewoon blijft werken is er weinig aan de hand denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:31:
Dit berichtje heb ik ook geplaats in het topic over de touch/elfje. Misschien dat iemand hier een oplossing weet.. 8)7

Vraagje van deze kant.

Ik heb diverse hotmail/live accounts. Nu heb ik één account aangemaakt op de touch. Maak ik echter een tweede aan, dan wordt automatisch de eerste gewist?! Zelf gebruik ik geen outlook maar thunderbird, dus synchroniseren met de pc doe ik eigenlijk niet. Vraag is dus, hebben er meerderen problemen met het aanmaken van accounts en zo niet, iemand een tip waar het bij mij fout gaat?

Tia

Google leverde alleen maar deze resultaten op.
Die dus allemaal hetzelfde probleem hebben, en ook geen oplossing weten. Ik denk dat het dus simpelweg niet kan...

Tevens, voor de mensen die geen andere batterij konden vinden, misschien komt dat ook omdat ie er duidelijk bij zet: "Dit berichtje heb ik ook geplaats in het topic over de touch/elfje." :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 18:37:
Ik heb net een shockerende ontdekking gedaan bij mijn TC. Er komt een koperkleurige gloed over de USB ingang!
Afgelopen vrijdag zat ik in een gebouw waar een benzine-gerelateerd brandongelukje was (lekker handig, maar niet de plek om dat te bespreken). Ik snelde op het vuur af en begon het uit te trappen, terwijl iemand anders de (poeder) brandblusser pakte en het vuur uit maakte.
Nu blijkt dat het poeder héél slecht is voor apparatuur! Omdat het vol zout schijnt te zitten, zou het alle apparatuur en RVS aantasten. Ik heb, nadat er gespoten is en ik naar buiten liep, gelijk mijn telefoon gepakt en heb deze de rest van de avond in het beschermhoesje in mijn jas (in een andere ruimte) gestopt. Ik heb 'm een beetje opgepoetst en hoop dat het allemaal goed gaat. Mijn telefoon heeft immers maar 1 minuut in de poederdamp gelegen...

Heeft iemand hier ervaring/kennis over? Kan het werkelijk roest zijn, of is het gewoon een standaard gelige/koperen gloed die je wel vaker op producten (zoals vaak gebruikte USB sticks etc.) ziet? Moet ik me zorgen maken, of is het allemaal maar overdreven?

Help!
No worries mate. Bij mij is het hetzelfde bij normaal gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
brrrt schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 18:37:

Help!
Poederblussers zijn geweldige apparaten, doordat ze vele verschillende soorten branden (A, B en C) kunnen blussen door hun met een dikke laag schuim bedekkende eigenschap. Het zuurstof wordt afgesloten en de brand is snel weg.
Helaas is het zeer bekend dat het funest voor elektrische apparatuur is. Het kan printplaten wegvreten en komt overal in en tussendoor, waardoor afschermen van apparatuur moeilijk is. Het corrodeerd metalen en stopt elektracircuiten, omdat het niet geleidend is. Om die reden stappen kantoren steeds vaker over op schuimblussers.
Het zou dus erg goed kunnen dat je USB uitgang "aangetast" is, maar hij is niet direct met het poeder in aanraking geweest. Het kan dus zijn dat je bij het schoonwrijven, je de chrome afwerking eraf geschuurd hebt.

[ Voor 1% gewijzigd door TweakMarkster op 13-03-2008 20:39 . Reden: spelfouten verwijderen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jbr schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:24:
[...]

Zoek eens op MyMobiler .... werkt perfect! (kun je overigens je TC ook mee besturen -muis en keyboard- vanaf een normale pc) ;)
Dank voor deze tip:

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3034/2331810872_37206b586b.jpg?v=0

En of het werkt :*)

De URL: http://www.mymobiler.com/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FabianNL schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 19:48:
[...]

Google leverde alleen maar deze resultaten op.
Die dus allemaal hetzelfde probleem hebben, en ook geen oplossing weten. Ik denk dat het dus simpelweg niet kan...
Dank je Fabian. Die laatste link maakt het duidelijk. Meerdere hotmail/live accounts tegelijk tijdig op de foon werkt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx voor alle tips. super handig om de telefoon over te nemen met de PC.

FF over de brandblussers, er zijn types welke funest zijn voor electronica, deze zijn ook not done bij datacentra. Het hoe en wat weet ik niet precies. ff googlen op : "poederblusser en elektronica" en dan kom je tot de ontdekking dat elektronica en poederblussers niet echt samen gaan. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Ik gebruik nu het programma Sprite Backup (standaard megeleverd), en wilde even laten weten of het goed werkt.
Het werkt hier fantastisch, even je telefoon backuppen en het maakt niets meer uit wat je doet, je kunt altijd nog een backup terugzetten.
De backups gaan heel ver, zelfs het (getweakte) register word meegekopieerd. Dat is zeer handig, omdat ik met die 3G problemen vaak heb moeten hard resetten. Even sprite backup installeren en alles terugzetten, en dan alsof er niets is gebeurd weer verder gaan. Aanrader.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:29:
[...]

Je had toch sktools? Daar zit een uninstaller bij. Of : start/instellingen/systeem/programma's verwijderen. Maar zit er geen handleiding bij je toestel? 8)
staat er niet tussen bij geinstalleerde programma's...Bij SKTools niet en systeem niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwee
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 12:57
Ik heb de HTC telefoon nu een paar weken en vind het een heerlijk apparaat, maar heb nog 3 vragen:

- Bij mij begint er zich stof op te hopen in de opening van de speaker aan de voorkant. Hebben jullie hier ook last van of zit er bij jullie iets van een bescherm gaasje tussen?
- Ik heb 1 keer proberen te videobellen. De andere partij gaf toen aan dat ik niet te verstaan was. Hebben jullie hier ook last van?
- Weet iemand van jullie hoe ik het beeld in spiegelbeeld kan weergeven, zodat ik als ik in de auto zit de tomtom in de spiegeling van mijn voorruit kan volgen?

De laatste vraag vind ik het leukste om te weten, maar de eerste 2 vragen maak ik me het meeste druk om. Hopelijk weet iemand hier antwoorden op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 21:32:
Thanx voor alle tips. super handig om de telefoon over te nemen met de PC.

FF over de brandblussers, er zijn types welke funest zijn voor electronica, deze zijn ook not done bij datacentra. Het hoe en wat weet ik niet precies. ff googlen op : "poederblusser en elektronica" en dan kom je tot de ontdekking dat elektronica en poederblussers niet echt samen gaan. :'(
Gelukkig wist TweakMarkster me wel gerust te stellen:
TweakMarkster schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 20:38:
Het zou dus erg goed kunnen dat je USB uitgang "aangetast" is, maar hij is niet direct met het poeder in aanraking geweest. Het kan dus zijn dat je bij het schoonwrijven, je de chrome afwerking eraf geschuurd hebt.
Mijn telefoon lag namelijk zo'n 4 meter van het brandje vandaan. En er was nog een (vrijstaande) open haard tussen. Ik denk dat omdat ik aardig snel mijn telefoon weg gehaald heb, ik nog wel geluk kan hebben. Alles doet 't nog, het ziet er alleen lichtelijk aangetast uit. Je kent 't wel, een beetje richting de kleur die een simkaart heeft. Ik denk dat het beschermlaagje aangetast is zoals _AVA_ zei en zoals Eagle69 ook heeft. Dit kan ook gewoon slijtage zijn denk ik. Ik gebruik mijn telefoon namelijk wel aardig intens :P

Bedankt iedereen, jullie hebben mij in ieder geval wel gerust gesteld hierover. Ik denk dat als het zo blijft als het nu is, er niks aan de hand is. Er is afgelopen vrijdag immers niet direct op gespoten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Niet online
Volgens het boekje kan ik mijn wekker instellen door op start-instellingen-systeem-klok en alarminstellingen-alarmen te klikken. Hoe omslachtig kan het? Iemand een idee om dit wat sneller voor elkaar te krijgen? Ik heb al geprobeerd het alarm als snelkoppeling toe te voegen maar dat lukt niet. Wie o wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monda schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 22:28:
[...]

staat er niet tussen bij geinstalleerde programma's...Bij SKTools niet en systeem niet...
Als er geen uninstaller bij zit, misschien is dan de map waar opera inzit in zijn geheel te verwijderen een optie?! Heb opera 9.5 zelf niet op me foon staan dus....ik kan je niet verder helpen. Misschien dat ik eerst even een backup maak en morgen opera ga installeren en weer proberen te verwijderen. Laat ik nog wel even weten hoe en wat mijn bevindingen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intruder1400 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 23:30:
Volgens het boekje kan ik mijn wekker instellen door op start-instellingen-systeem-klok en alarminstellingen-alarmen te klikken. Hoe omslachtig kan het? Iemand een idee om dit wat sneller voor elkaar te krijgen? Ik heb al geprobeerd het alarm als snelkoppeling toe te voegen maar dat lukt niet. Wie o wie?
je kan gewoon in je basisscherm op de klok drukken, dan kom ik iig in mijn wekkerscherm, 1 druk, zo weinig moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 23:36:
[...]

Als er geen uninstaller bij zit, misschien is dan de map waar opera inzit in zijn geheel te verwijderen een optie?! Heb opera 9.5 zelf niet op me foon staan dus....ik kan je niet verder helpen. Misschien dat ik eerst even een backup maak en morgen opera ga installeren en weer proberen te verwijderen. Laat ik nog wel even weten hoe en wat mijn bevindingen zijn
Als je een 'verkeerde' versie installeert wordt het goed lastig. Het is meer dan alleen een mapje verwijderen namelijk, het nestelt zich ook in het register en in meerdere mappen.

Ik denk dat je het beste een andere versie van Opera 9.5 eroverheen kan installeren, die wél te verwijderen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 22:31
Heej mensen al tijdje in het bezig van mijn touch cruise maaar nu is het mij opgevallen dat ik ineens 2 zwart achtige plekken onder in me scherm heb.

Je ziet het niet zo heel erg alleen als een pagina hellemaal wit is.

Zijn er meer mensen die dit soort verschijnselen hebben of zijn er mensen die weten waar door het komt?

Valt dit ook nog onder de garantie of moet ik er mee leven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zer0cool12342 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 00:18:
Heej mensen al tijdje in het bezig van mijn touch cruise maaar nu is het mij opgevallen dat ik ineens 2 zwart achtige plekken onder in me scherm heb.

Zijn er meer mensen die dit soort verschijnselen hebben of zijn er mensen die weten waar door het komt?

Zoek even op "newtonringen" in dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel kan ik net geen 2 dagen met de batterij, dat is toch wel erg kort.

Enkele links over batterijen met hogere capaciteit:

eerste
tweede
derde

Heeft iemand ervaringen hiermee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Niet online
!!! Werkt super!!!

Het enige wat nog niet lukt, is dat als ik een mailtje verwijder op mijn HTC, dat deze ook direct in Outlook verwijderd wordt. Is daar een oplossing voor? Ik heb de instellingen zo aangepast dat 'delete' wordt uitgevoerd op het toestel én de pc. Nog andere opties die ik kan uitproberen?

Overigens, ik ben nu al helemaal blij met emoze, desnoods delete ik alleen op de pc.

Grz.

p.s.: Ik loop nog tegen iets anders aan. Ik heb een vodafone abbo met internet. Als ik een mms wil versturen gaat ie gprs connecten maar dat lukt niet. na drie pogingen geeft ie aan dat ik mogelijk de instellingen dien te veranderen, zonodig fabrieksinstellingen. Vreemd want volgens mij heeft ie zich automatisch ingesteld op vodafone. Verder werkt gprs prima (bijvoorbeeld met emozo). Kent iemand dit probleem en een mogelijke oplossing?

[ Voor 27% gewijzigd door intruder1400 op 14-03-2008 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 09:34:
[...]

Zoek even op "newtonringen" in dit topic...
Ja daar had ik al naar gezocht, maar dat is denk ik niet wat ik heb ik zal straks even een foto maken met me w810 want et lijkt niet echt op de newtonringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intruder1400 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 10:14:
[...]

!!! Werkt super!!!

Het enige wat nog niet lukt, is dat als ik een mailtje verwijder op mijn HTC, dat deze ook direct in Outlook verwijderd wordt. Is daar een oplossing voor? Ik heb de instellingen zo aangepast dat 'delete' wordt uitgevoerd op het toestel én de pc. Nog andere opties die ik kan uitproberen?

Overigens, ik ben nu al helemaal blij met emoze, desnoods delete ik alleen op de pc.

Grz.

p.s.: Ik loop nog tegen iets anders aan. Ik heb een vodafone abbo met internet. Als ik een mms wil versturen gaat ie gprs connecten maar dat lukt niet. na drie pogingen geeft ie aan dat ik mogelijk de instellingen dien te veranderen, zonodig fabrieksinstellingen. Vreemd want volgens mij heeft ie zich automatisch ingesteld op vodafone. Verder werkt gprs prima (bijvoorbeeld met emozo). Kent iemand dit probleem en een mogelijke oplossing?
Fijn om te horen :*) . Push mail helemaal voor niets !!! Vodafoon berekend alleen voor push mail al 9,50 per maand. >:) Voor het deleten... Had ik ook gezien ook dat je dat kan instellen bij de properties van je inbox. Alleen nog niet uitgeprobeerd. Ik laat het nog wel even weten als ik een oplossing heb.

Don

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn TC wel eens opnieuw opstart moet ik een aantal keer mijn pin invoeren om de telefoonoptie aktief te krijgen. Dat vond ik opzich al vreemd. Toen ik hem vanochtend van de lader afhaalde bleek de telefoon optie uit te staan en moest ik weer de pin opgeven om de telefoon optie te starten. Als iemand mij dus had willen bellen hadden ze de voicemail gekregen.

Hebben meer mensen hier last van. De sim kaart heb ik nieuw bij mijn TC gekregen.

Don

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

TweakMarkster schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 20:38:
[...]

Poederblussers zijn geweldige apparaten, doordat ze vele verschillende soorten branden (A, B en C) kunnen blussen door hun met een dikke laag schuim bedekkende eigenschap. Het zuurstof wordt afgesloten en de brand is snel weg.
Helaas is het zeer bekend dat het funest voor elektrische apparatuur is. Het kan printplaten wegvreten en komt overal in en tussendoor, waardoor afschermen van apparatuur moeilijk is. Het corrodeerd metalen en stopt elektracircuiten, omdat het niet geleidend is. Om die reden stappen kantoren steeds vaker over op schuimblussers.
Poederblusser en schuimblusser zijn 2 verschillende dingen. Een poeder blusser veroorzaakt geen kortsluiting. En geeft minder snel reacties met andere stoffen!!

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Niet online
Voor het deleten... Had ik ook gezien ook dat je dat kan instellen bij de properties van je inbox. Alleen nog niet uitgeprobeerd. Ik laat het nog wel even weten als ik een oplossing heb.

Don
Ik heb opnieuw dezelfde instelling ingegeven bij propertys van inbox: 'mobile and pc' en met ok bevestigd. Vreemd genoeg werkt het deleten nu wel (delete op mobile is ook delete in Outlook).

Echt super proggie!! THANKS!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Weet iemand of er een goed (gratis) programaatje is om automatisch je kilometerregistratie bij te houden? Moet toch kunnen met een ingebouwde GPS. Heb even zitten googlen, maar kan niet echt ergens een programma vinden voor WM6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Livia schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 12:07:
[...]

Poederblusser en schuimblusser zijn 2 verschillende dingen. Een poeder blusser veroorzaakt geen kortsluiting. En geeft minder snel reacties met andere stoffen!!
Ik snap de overdreven reactie niet helemaal. Ik zeg ook niet dat hetdezelfde apparaten zijn. Ik geef aan dat kantoren nu liever schuimblussers op voorraad hebben, zodat ze niet voor tienduizenden euro's aan extra schade hebben zodra een poederblusser ingezet wordt.
Ff een prullenbak blussen waar een brandje in staat, wordt dan een dure hobby als er (computer)apparatuur in de buurt staat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat jullie beter een discussie 'blussers en stuff' openen jongens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 13:11:
Dame!!

Ik gebruik nu ook WkTASK en maak snelkoppelingen van internetsites die ik launch via WkTASK Launncher. Is er een manier om de iconen van deze snelkoppelingen te veranderen in iconen die staan voor de website. Op desktop veranderen en dan terug zetten is een optie. Maar heb geen idee hoe dit moet?

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 13:11:
Je leert hier tenminste wel iets over de blusser. Wat is gevaarlijk voor de telefoon en wat niet.
Kom je nooit meer voor onverwachte dingen te staan na een brandje in huis/kantoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth

Pieth

Beginnend prutser..

Heb wat liggen stoeien met PCM Keyboard en de layout en ben tot onderstaand resultaat gekomen. Voor de liefhebbers:
Dutch TouchXLDeluxe Uitpakken en in je Program Files/PCMKeyboard directory zetten.

keyboard_layout_1=1234567890\nqwertyuiop\nasdfghjkl/\n\2zxcvbnm,\B\n\M\M. \D\N\N
keyboard_layout_2=!@#€%^&*()\nQWERTYUIOP\nASDFGHJKL?\n\1ZXCVBNM"\B\n\M\M' \D\N\N
keyboard_layout_3=[1:) ][1:( ][1:D ][1:P ][1;) ][1:O ][1:X ][1:/ ][1:+ ][1;( ]\n~|-+[3www.][3.org]\n`$_=[3.com][3.net]\n{}\[\][3http://www.][2.nl]\B\n\M\M<> \D\N\N

symbol_pad=.,:
symbol_pad=,,;
symbol_pad=/,\\
symbol_pad= ,\T\T\H\H\F
symbol_pad=\N,\O\O\X\X\P\P\C\C
symbol_pad=e,ëéèê
symbol_pad=a,äáàâ
symbol_pad=i,íìîï
symbol_pad=o,óòôö
symbol_pad=u,úùûü
symbol_pad=c,ç

Alle credit gaat naar de makers van PCM Keyboard, Chris.nl: voor het maken van een Nederlandse CAB en Pamas: voor het maken van de skin en de layout waar die van mij op gebaseerd is.

Om dit toetsenbord te gebruiken heb je dus sowieso de skin van Pamas: nodig.

Afbeeldingslocatie: http://contagion.pandemic.nl/~python/TC/PCMKeyboard/pcmk1.jpg

Klinker vasthouden om letters met accenten te krijgen. Met de 'mode' knop krijg je de overgebleven symbolen en wat specials.

Afbeeldingslocatie: http://contagion.pandemic.nl/~python/TC/PCMKeyboard/pcmk2.jpg

De '.' of ',' vasthouden om ':' respect. ';' te krijgen. Het vasthouden van '/' zorgt voor de '\'

Afbeeldingslocatie: http://contagion.pandemic.nl/~python/TC/PCMKeyboard/pcmk3.jpg

Het vasthouden van de 'Return' of 'Space' leveren nog wat handige functies op.

Afbeeldingslocatie: http://contagion.pandemic.nl/~python/TC/PCMKeyboard/pcmk4.jpg

Het is misschien handig als de TS dit soort handige software (die vrij te verkrijgen is en vrij makkelijk naar wens aan te passen) ook in de OP gaat bijhouden, zoals bij het Touch topic. Wel zo gemakkelijk voor mensen die snel wat op willen zoeken en niet zo behendig zijn met de search functie.

[ Voor 19% gewijzigd door Pieth op 14-03-2008 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Laatst online: 01:45

J-P

Syntax erro....

Pieth schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:58:
Heb wat liggen stoeien met PCM Keyboard en de layout en ben tot onderstaand resultaat gekomen. Voor de liefhebbers:
[...]
Wow, prachtig, dit is echt alles wat PCM Keyboard nog misde, gebruik PCM Keyboard nu al sinds ik de TC heb en hij bevalt prima maar dit is een erg fijne update!!!!!!

Kan je er nog even bij vermelden hoe je het precies installeerd? Moet je deze layout gewoon in de PCMKeyboard map zetten? en dan selecteren en ook de layout van pamas?

Behoud ik dan ook gewoon mijn aangepaste dictionary?

Nogmaals, goed werk!!!!!! _/-\o_ _/-\o_

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds van de week heb ik er ook 1. Twee dingen die ik vreemd vind en beiden keyboard gerelateerd zijn.

1* Ik heb PCM Keyboard 0.13 erop staan en ik heb daar maar ook bij de originele keyboards geen NL/aanvulling staan. Voorheen had ik een P3300 en daar had ik het wel. Iemand een idee hoe dit goed te krijgen?

2* Ik heb zoals PCM Keyboard erop staan en werd een beetje moe van het juiste keyboard te selecteren. Nu heb ik SIPChange geïnstalleerd maar die geeft bij het rebooten een foutmelding en die moet ik weg klikken en kan dan via programmas-sipchange de juiste invoer kiezen. Op de P3300 was dit niet en hield hij de settings gewoon vast. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Dutch TouchXLDeluxe.layout

keyboard_layout_1=1234567890\nqwertyuiop\nasdfghjkl/\n\2zxcvbnm,\B\n\M\M. \D\N\N
keyboard_layout_2=!@#€%^&*()\nQWERTYUIOP\nASDFGHJKL?\n\1ZXCVBNM"\B\n\M\M' \D\N\N
keyboard_layout_3=[1:) ][1:( ][1:D ][1:P ][1;) ][1:O ][1:X ][1:/ ][1:+ ][1;( ]\n~|-+[3www.][3.org]\n`$_=[3.com][3.net]\n{}\[\][3http://www.][2.nl]\B\n\M\M<> \D\N\N

symbol_pad=.,:
symbol_pad=,,;
symbol_pad=/,\\
symbol_pad= ,\T\T\H\H\F
symbol_pad=e,ëéèê
symbol_pad=a,äáàâ
symbol_pad=i,íìîï
symbol_pad=o,óòôö
symbol_pad=u,úùûü
symbol_pad=c,ç

Alle credit gaat naar de makers van PCM Keyboard, Chris.nl: voor het maken van een Nederlandse CAB en Pamas: voor het maken van de skin en de layout waar die van mij op gebaseerd is.

[afbeelding]

Klinker vasthouden om letters met accenten te krijgen. Met de 'mode' knop krijg je de overgebleven symbolen en wat specials.

[afbeelding]

De '.' of ',' vasthouden om ':' respect. ';' te krijgen. Het vasthouden van '/' zorgt voor de '\'

[afbeelding]

[afbeelding]

Het is misschien handig als de TS dit soort handige software (die vrij te verkrijgen is en vrij makkelijk naar wens aan te passen) ook in de OP gaat bijhouden, zoals bij het Touch topic. Wel zo gemakkelijk voor mensen die snel wat op willen zoeken en niet zo behendig zijn met de search functie.
hm paar dingen

1. Je verwijst naar wat oudere versies: pocketcm 0.12 werkt niet meer. je moet 0.13 hebben
2. De download link van Pamas voor die layout werkt ook niet meer.
3. op jou plaatjes staan een soort Word icoontjes: dik uitlijnen e.d. heb jij die ook op je telefoon? want tot nu toe werkt jou skin op versie 0.13 maar die overige opties heb ik helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
low_n_slow schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 16:29:
[...]
hm paar dingen

1. Je verwijst naar wat oudere versies: pocketcm 0.12 werkt niet meer. je moet 0.13 hebben
3. op jou plaatjes staan een soort Word icoontjes: dik uitlijnen e.d. heb jij die ook op je telefoon? want tot nu toe werkt jou skin op versie 0.13 maar die overige opties heb ik helaas niet.
De links werken ondertussen wel weer :)
Maar het plaatje wat ie laat zien, komt uit Word en daar heb je dus wel uitlijnen, vet, enz...

/en dankjewel natuurlijk! Had al PCM keyboard maar nog niet deze skin (wel de vorige versie, alleen dit is weer net iets beter!)

[ Voor 9% gewijzigd door FabianNL op 14-03-2008 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Lol, 'k had nog niet bedacht dat PCM keyboard ook op de Cruise gebruikt wordt.
Maar da's wel zo logisch natuurlijk.

Als versie 0.14 er is, knutsel ik die nieuwe layout ook weer in de PCMKeyboardNL-0.14.CAB.
Iets meer blabla daarover staat hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 06:58
Sinds enige tijd nu ook een HTC Touch Cruise, erg tevreden mee! Alleen valt mij op dat elke keer als mijn mobiel langer dan 5 of 6 uur aan staat het windows ladertje steeds opduikt, de hele tijd.

Als ik vervolgens verbinding maak met het internet is deze weer weg (via Wifi). Heb zelf (nog) geen data abonnement (wel in bestelling) maar dit is onwijs irritant, het ladertje blijft steeds in beeld. Ook al een harde reset gedaan, mocht niet baten.

Heb de instellingen van de RSS-Reader, Mail, Weer (op de voorpagina) al allemaal op handmatig updaten gezet, en nog duikt ie na ongeveer 6 uur op.

Iemand enig idee wat het is? (Harde reset ook al gedaan, mail ingesteld, TomTom erbij gezet en RSS en opera 9 erbij gezet, that's all).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Laatst online: 21:37
Zer0cool12342 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 00:18:

Zijn geen Newtonringen denk ik. Eerder dark spots (of als ze helder oplichten) hot spots.
Dit wordt veroorzaakt door de LED's die de backlight verlichten. De LED's zijn dan niet goed opgelijnd met de lichtgeleider van het backlight. Daardoor is de inkoppeling van het licht niet optimaal. Zoals gezegd kan dat dark of hot spots opleveren. Niks aan te doen, behalve de display module vervangen. Wordt geaccepteerd tot een bepaald niveau en is geen garantie kwestie.
Veel telefoons hebben dit. Mijn oude Nokia 6630 heeft hot spots. 2 van de 4 LED's (in het midden) veroorzaken dat. Valt alleen op als het scherm helemaal wit is bij het opstarten.
Ermee leven dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Masimo op 14-03-2008 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 07:27
Ik heb ook gemerkt dat de cruise soms heel snel leegloopt. Een keer had ik een volledig lege cruise in de ochtend, circa 8 uur nadat ik 'm had opgeladen. Raarrr... totdat ik doorhad dat mobile 6 wel heel vaak agendameldingen geeft, en de melding regelmatig herhaald. Dan staat het scherm aan (en dat vreet energie). Ik heb nu de meldingen uitgezet en viola! ik heb na 2 dagen nog 66% power in mijn batterij.. en die meldingen had ik toch al niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klopping
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:46
Dutch TouchXLDeluxe.layout

symbol_pad=.,:
symbol_pad=,,;
symbol_pad=/,\\
symbol_pad= ,\T\T\H\H\F
symbol_pad=e,ëéèê
symbol_pad=a,äáàâ
symbol_pad=i,íìîï
symbol_pad=o,óòôö
symbol_pad=u,úùûü
symbol_pad=c,ç

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Piet, als ik klinker vasthoud krijg ik niet letters met accenten. ALs ik return indruk krijg ik wel de cut, past etc opties. Enig idee waar dit aan kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:26

mno

Weet iemand een goed programmatje waarmee je tijdens het navigeren met TomTom het beeldscherm kan uitzetten en/of kan locken via een hardware key?

Ik heb een aantal tooltjes geprobeerd (Screenoff, screenoffpt, deltalock) maar allemaal zorgen ze er voor dat TomTom de connectie met de GPS verliest!

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth

Pieth

Beginnend prutser..

Bogey Dope schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 15:48:
[...]
Kan je er nog even bij vermelden hoe je het precies installeerd? Moet je deze layout gewoon in de PCMKeyboard map zetten? en dan selecteren en ook de layout van pamas?

Behoud ik dan ook gewoon mijn aangepaste dictionary?

Nogmaals, goed werk!!!!!! _/-\o_ _/-\o_
Heb mijn post en de ZIP file aangepast (TouchXL.style toegevoegd). Je hoeft alleen de style van Pamas en mijn layout naar je Program Files/PCMKeyboard folder te kopieren. Bij de opties selecteer je mijn layout en de TouchXL style.

Je dict. blijft gewoon onaangetast.
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 16:09:
1* Ik heb PCM Keyboard 0.13 erop staan en ik heb daar maar ook bij de originele keyboards geen NL/aanvulling staan. Voorheen had ik een P3300 en daar had ik het wel. Iemand een idee hoe dit goed te krijgen?

2* Ik heb zoals PCM Keyboard erop staan en werd een beetje moe van het juiste keyboard te selecteren. Nu heb ik SIPChange geïnstalleerd maar die geeft bij het rebooten een foutmelding en die moet ik weg klikken en kan dan via programmas-sipchange de juiste invoer kiezen. Op de P3300 was dit niet en hield hij de settings gewoon vast. Iemand een idee?
1* Zie deze post: Download hier PCMKeyboardNL-0.13.CAB

2* Klikkie doen Tweak nr. 34 Als de rest is uitgeschakeld pakt hij vanzelf het PCMKeyboard.
low_n_slow schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 16:29:
[...]
hm paar dingen

2. Heb de ZIP die in mijn post wordt genoemd aangepast en de TouchXL style toegevoegd.
klopping schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 20:31:
[...]
Piet, als ik klinker vasthoud krijg ik niet letters met accenten. ALs ik return indruk krijg ik wel de cut, past etc opties. Enig idee waar dit aan kan liggen.
Controleer even bij je opties of je wel de Touch XLDeluxe als layout geselecteerd hebt en niet de Touch XL (die heeft die functionaliteit van paste etc. ook). Als dat het niet is moet je mijn layout eens openen met een teksteditor en kijken of de symbol_pads wel gedefineerd zijn. SR wilt ook wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
Masimo schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 18:49:
[...]

Zijn geen Newtonringen denk ik. Eerder dark spots (of als ze helder oplichten) hot spots.
Dit wordt veroorzaakt door de LED's die de backlight verlichten. De LED's zijn dan niet goed opgelijnd met de lichtgeleider van het backlight. Daardoor is de inkoppeling van het licht niet optimaal. Zoals gezegd kan dat dark of hot spots opleveren. Niks aan te doen, behalve de display module vervangen. Wordt geaccepteerd tot een bepaald niveau en is geen garantie kwestie.
Veel telefoons hebben dit. Mijn oude Nokia 6630 heeft hot spots. 2 van de 4 LED's (in het midden) veroorzaken dat. Valt alleen op als het scherm helemaal wit is bij het opstarten.
Ermee leven dus.
Kijk hier kan ik wat mee.. Het zijn donkere plekjes maar tis niet super erg dus er valt mee te leven nog bedankt voor je uitleg tis mij duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
oltk schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 19:03:
[...]

Ik heb ook gemerkt dat de cruise soms heel snel leegloopt. Een keer had ik een volledig lege cruise in de ochtend, circa 8 uur nadat ik 'm had opgeladen. Raarrr... totdat ik doorhad dat mobile 6 wel heel vaak agendameldingen geeft, en de melding regelmatig herhaald. Dan staat het scherm aan (en dat vreet energie). Ik heb nu de meldingen uitgezet en viola! ik heb na 2 dagen nog 66% power in mijn batterij.. en die meldingen had ik toch al niet nodig.
Hoe/waar heb je dat uit kunnen zetten?
Ik heb even gekeken maar zie de optie niet staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig de actieve brodithouder ( die ik momenteel gebruik voor m'n MDA compact III) zondermeer kan gaan gebruiken voor de HTC touch cruise?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pieth schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 21:22:
[...]

Heb mijn post en de ZIP file aangepast (TouchXL.style toegevoegd). Je hoeft alleen de style van Pamas en mijn layout naar je Program Files/PCMKeyboard folder te kopieren. Bij de opties selecteer je mijn layout en de TouchXL style.

Je dict. blijft gewoon onaangetast.

[...]
Welke zip[ bedoel je? bedoel je de cab?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth

Pieth

Beginnend prutser..

Voor de liefhebbers:
Dutch TouchXLDeluxe Uitpakken en in je Program Files/PCMKeyboard directory zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pieth schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 21:22:

2* Klikkie doen Tweak nr. 34 Als de rest is uitgeschakeld pakt hij vanzelf het PCMKeyboard.
Even een vraag, hoe importeer je die reg-files? Ik heb het geprobeerd met Regedit maar de optie "Import" blijft grijs.

Edit.
Ben er al achter, met SKTools lukt het wel. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2008 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik (newb) heb het volgende probleem met mijn Cruise.

Ik heb SKTools geinstalleerd en wat scans etc gedraaid. Nu zag ik dat plotseling mijn QuickGPS van mijn Cruise verdwenen is (waarmee je de positie van de satelliet kan downloaden).

Iemand enig idee hoe ik dit weer (werkend terug kan zetten)? Is het gewoon een kwestie van downloaden (ik zag alleen trial versies), kan ik hem weer activeren? Of is een harde reset de enige oplossing?
Kan het zijn dat ik quickGPS zelfs van de ROM verwijdert heb en daardoor een harde reset ook niets uitmaakt?

[ Voor 27% gewijzigd door Monda op 15-03-2008 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 11:00:
[...]

Even een vraag, hoe importeer je die reg-files? Ik heb het geprobeerd met Regedit maar de optie "Import" blijft grijs.

Edit.
Ben er al achter, met SKTools lukt het wel. :)
kun je mij vertellen hoe je dat doet of gedaan heb..ik ben echt een leek hierin..dank je wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:32

symbol_pad=.,:
symbol_pad=,,;
symbol_pad=/,\\
symbol_pad= ,\T\T\H\H\F
symbol_pad=e,ëéèê
symbol_pad=a,äáàâ
symbol_pad=i,íìîï
symbol_pad=o,óòôö
symbol_pad=u,úùûü
symbol_pad=c,ç

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mischien een stomme vraag hoor maar hoe verander ik de skin? ik heb ze in in de dir gezet zoals hierboven aangegeven. Echter staat het toetsenbord nog op de default versie.

edit: laat maar al gevonden :) bij invoer..

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een groot aantal tweaks/tips van xda doorgevoerd o.a. uitzetten big startmenu, maar ook het uitzetten van de Taskmanager wordt genoemd als grote factor bij het verhogen van de snelheid.

Hoe kan het wisselen tussen progs dan makkelijk worden gedaan? Er is standaard geen mogelijkheid om naar de taskmanager te gaan met een hardwarebutton...

solved: gebruik nu .ink bestandje om ernaar te verwijzen en heb deze ook gekoppeld aan button (quicksearch op taskmanager vind j t wel)

WMtask en dan wel een button toewijzen?
Levert dit een snelheidsverschil op... ervaringen?

(net ook een hardbutton assigned to rotate screen, handig om snel te kunnen typen (met iets groter toetsenbord).)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2008 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 16:09:
Sinds van de week heb ik er ook 1. Twee dingen die ik vreemd vind en beiden keyboard gerelateerd zijn.

Ivm SIPCHange: kan 't zijn dat je een Nederlandstalige Cruise hebt? Dan kan je de foutmelding bij 't opstarten zo oplossen:

ga naar \Windows\Opstarten\

SIPChange.lnk moet je openen om te bewerken en de snelkoppeling veranderen van "\Program Files\sipchange\sipchange.exe" SET naar "\Programmabestanden\sipchange\sipchange.exe" SET

zonder " " é ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 18:26:
Heb mij gisteren ook zo'n Brodit Active Holder (voor TC dus ;)) aangekocht + ProClip...Vandaag al geleverd, maar de ProClip werkt met een voucher, dus die moet ik pas binnen 2 weekjes verwachten.

Nu, ik kon niet zo lang wachten en dan maar de lokale Euroshop gereden en een stukje gekocht dat je op één van de ventilatiegaten in je wagen kan klikken. Eventjes moeten bijwerken met het zakmes: 4 uitsteekseltjes verwijderen en het plaatje van de Active Holder erop vijzen en klaar is kees...voor amper 4 euro (20 minder dan zo'n ProClip). Dus aan diegenen die twijfelen voor Active Holder + ProClip, kijk eens rond (denk dat ze dit stukje ook in Halfords hadden) en zo kan je lekker 20 euro besparen door de ProClip achterwege te laten.

Hier de "setup": http://www.cyclingpress.be/tc
Heb m vandaag ook gehaald en moet zeggen dat dit een super oplossing is, zit stevig en is een stuk goedkoper, nogmaals bedankt voor de duidelijke handleiding!!!!! _/-\o_

Wat ik me alleen afvroeg is of dat de TC nu nog iets naar links (richting de bestuurder) te kantelen is, want ik ben bang dat die nu net iets te veel naar rechts is gericht, of ervaar jij dat totaal niet zo?

[ Voor 8% gewijzigd door J-P op 15-03-2008 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bogey Dope schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 15:52:
[...]

Heb m vandaag ook gehaald en moet zeggen dat dit een super oplossing is, zit stevig en is een stuk goedkoper, nogmaals bedankt voor de duidelijke handleiding!!!!! _/-\o_

Wat ik me alleen afvroeg is of dat de TC nu nog iets naar links (richting de bestuurder) te kantelen is, want ik ben bang dat die nu net iets te veel naar rechts is gericht, of ervaar jij dat totaal niet zo?
De active holder is toch een beetje kantelbaar, ook bij deze setup. Bij mij was 't echter niet nodig om te kantelen, maar da's wss wagengebonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 19:10:
[...]

De active holder is toch een beetje kantelbaar, ook bij deze setup. Bij mij was 't echter niet nodig om te kantelen, maar da's wss wagengebonden :)
Ja dat bedoelde ik ook met mijn vraag, de holder heb ik nog niet binnen, maar als die een beeteje kan kantelen is het helemaal mooi meegenomen, scheelt weer €20,- :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of er een cradle bestaat waarmee je de TC kan gebruiken op je stereo
dus een draadje ( koptelefoon kleine jacket) vanuit de cradle naar je stereo , heb nu mn mp3 speler aan mn stereo maar ja wil natuurlijk mp3 afspelen via mn TC

op mn stereo zit nl geen usb dat zo mooi zijn maar helaas

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2008 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je ook kunt video chatten via internet met je cruise? Met msn messenger zit die optie er niet bij. Zal dat met skype het geval zijn?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2008 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 21:20:
weet iemand of er een cradle bestaat waarmee je de TC kan gebruiken op je stereo
dus een draadje ( koptelefoon kleine jacket) vanuit de cradle naar je stereo , heb nu mn mp3 speler aan mn stereo maar ja wil natuurlijk mp3 afspelen via mn TC

Draadje usb naar 3,5 mm phone bij expansys kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of draadloos :P http://www.expansys.com/d.aspx?i=145404

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry59
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-12-2023

Heb hier ergens op het forum ook een verloopstekkertje gezien.
Er bestaat dus idd wel het e.e.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hellup!

Ben in bezit van een HTC Cruise met een Sandisk 8GB Micro kaart.

Sinds gisteren zijn alle bestanden die op de geheugenkaart zouden moeten staan, niet meer benaderbaar (Tomtom kaarten, apllicaties, muziek etc). Als ik onder File exporer de storage kaart opzoek zie ik daar alleen een file "Hyena" staan. De storage kaart lijkt dus leeg te zijn. Als ik echter onder setting -memory- storage kijk, staat de helft van 8GB als beschikbaar, oftewel de files moeten er nog op staan.

Via activesyc gekoppeld aan de pc kom ik ook niet bij de bestanden. Ik heb op mijn HTC Cruise al een harde reset uitgevoerd zonder resultaat.

Iemand andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 10:43:
Hellup!

Ben in bezit van een HTC Cruise met een Sandisk 8GB Micro kaart.

Sinds gisteren zijn alle bestanden die op de geheugenkaart zouden moeten staan, niet meer benaderbaar (Tomtom kaarten, apllicaties, muziek etc). Als ik onder File exporer de storage kaart opzoek zie ik daar alleen een file "Hyena" staan. De storage kaart lijkt dus leeg te zijn. Als ik echter onder setting -memory- storage kijk, staat de helft van 8GB als beschikbaar, oftewel de files moeten er nog op staan.

Via activesyc gekoppeld aan de pc kom ik ook niet bij de bestanden. Ik heb op mijn HTC Cruise al een harde reset uitgevoerd zonder resultaat.

Iemand andere suggesties?
Probeer hem eens via de computer alleen te benaderen, dus niet via de TC, maar in een verloop stekker naar usb en dan in je computer.

Verder zijn er nog programma's (voor zowel je PC als je PPC) die gegevens terug kunnen halen als ze al gedelete zijn, maar hoe die nu heten zou ik zo niet weten, moet je even googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry59 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 01:04:
[...]

Heb hier ergens op het forum ook een verloopstekkertje gezien.
Er bestaat dus idd wel het e.e.a.
kan er niets over vinden wel de koptelefoon jacket maar die past niet op de groote usb die uit de cradle/docking komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er was iemand die krassen op t scherm had
hier onder een site met onder delen
waaronder behuizing

http://cnn.cn/shop/p3650-touch-cruise-polaris-c-277_456.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:32
Zijn er mensen ervaren met Ifonz? ik heb het inmiddels geinstalleerd en het ziet er wel geinig uit.

ifonz:
Afbeeldingslocatie: http://img101.imageshack.us/img101/6350/pccapture1pn6.jpg

slide 2 unlock:
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpcfreeware.com/en/ss/1840/slide2unlock.png

Dialpad:
Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1296/639394617_a10f6e4447.jpg

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmoxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 07:20

elmoxx

xx xx xx

Hoi allemaal,
Ik heb geen touch cruize, maar zijn voorganger volgens mij.
Er wordt meerdere keren gerefereerd aan de tyttn 2, maar geen enkele keer aan de p3300. Ondanks dat de specs niet geheel gelijk zijn kan ik me voorstellend at er toch wel e.e.a. nuttigs in ook dit topic staat..

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bogey Dope schreef op zondag 16 maart 2008 @ 10:59:
[...]

Probeer hem eens via de computer alleen te benaderen, dus niet via de TC, maar in een verloop stekker naar usb en dan in je computer.

Verder zijn er nog programma's (voor zowel je PC als je PPC) die gegevens terug kunnen halen als ze al gedelete zijn, maar hoe die nu heten zou ik zo niet weten, moet je even googlen.
Dank voor je suggestie; op de ene of andere wonderbaarlijke manier herkende de Cruise toch plotseling weer de files op de geheugenkaart en heb vervolgens met Sprite Backup weer mijn gegevens ge-restored. wel worden er zoveel fouten aangegeven dat ik overweeg om alles toch maar weer opnieuw te installeren, zucht.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tussen de behuizing/cover van het scherm en het scherm zelf beginnen steeds meer stofdeeltjes te komen. Weet iemand of en hoe ik de cover op de juiste/veilige manier even open kan maken om het stof ertussenuit te halen??? (Heb weinig zin om de tel hiervoor op te sturen namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:26

mno

Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 11:17:
[...]
kan er niets over vinden wel de koptelefoon jacket maar die past niet op de groote usb die uit de cradle/docking komt
Zoek eens op ebay.nl op "htc p3650 adapter" (zonder aanhalingstekens). Misschien kan je die gebruiken.

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:46
Heeft er hier iemand ervaring met het installeren van een andere ROM? Hoe gaat dit in zijn werk? En kan ik dat thuis gewoon doen met een USB kabeltje?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Sinds gisteren wilt mijn 'windows verkenner' op de TC niet meer 't mapje 'windows' openen. Eerst laadt hij een paar minuten, scherm wilt een paar keer uit, zodat 'ie uiteindelijk een random windows-submapje opent.
3 keer een softreset gedaan, en weet niet wat ik hiermee aanmoet.
Iemand een oplossing?
Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen, hoort hier niet.