[quote]
ruud1234 schreef op 10 februari 2008 in deel 1:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Nog een suggestie voor andere gebruikers om de harde-reset te testen; je moet het in principe zonder risico kunnen uitvoeren. Volgens de handleiding komt er eerst een melding die vraagt om bevestiging. Bij mij komt die melding dus NIET, en er gebeurt dan ook helemaal niets.
Ik ben wel benieuwd of er meer mensen mogelijk dit probleem hebben zonder het te weten."
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb dit probleem nu ook; wat ik ook probeer, na opnieuw opstarten blijft de HTC TC vaststaan op het scherm met het wachtwoord voor het ontgrendelen. Het touchscreen reageert nergens meer op en een harde reset doet hij niet.......
Ik ben erg benieuwd wat jij uiteindelijk hebt gedaan om dit probleem op te lossen of misschien iemand anders die dit probleem heeft gehad ?!
Groeten van Paul..................
PS; P900 was mijn vorige smartphone, heb ik er zolang mee gewacht een nieuwe te kopen....krijg ik dit......
OK hard reset is opeens wel gelukt, het klinkt misschien raar, maar ik deed niets anders dan die tientallen andere keren vannacht en vanmorgen..........
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 17-03-2008 11:56
. Reden: Gelukt ! ]