HTC Touch Cruise - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 156.951 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:48

J-P

Syntax erro....

Entity schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 17:46:
[...]

Bij mij werkt het anders prima... In de Engelse versie is het tenminste: Settings -> System -> About -> Device ID. De naam die ik daar invul, is wat anderen zien als ik BT aan heb staan.
Ok vreemd, bij mij veranderd de Bluetooth naam dan niet.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venigo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-05 18:37

venigo

Thanks! Greetz!

TweakMarkster schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:54:
[...]

Antwoord op vraag 1: zoek op xda-developers.com of in Deel 1 van de HTC Cruise topic. Volgens mij hadden we het er daar ook over gehad.

Vraag 2: Een makkie. Instellingen -> tabblad Systeem -> Info
Als je zelf gezocht had, had je het ook kunnen vinden 8)
Kan enkel de link vinden om de pad te veranderen die de knop gebruikt, enkel kan ik de shortcut niet vinden die je nodig hebt om naar de volgende track te gaan..

Als je me hiermee kan helpen _/-\o_ .

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256110

Anoniem: 253281 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 21:39:
sinds enkele weken kan mijn HTC geen 'verbinding' meer maken met Quick GPS en Windows Update. Niet via Wi-Fi (thuis netwerk) of via Active Sync.

ik krijg de melding 'verbinding mislukt, probeer het later opnieuw'

Wat is er aan de hand?
Ik had hetzelfde probleem. Op één of andere manier worden de verkeerde waarden in de registry entry van QuickGPS gezet. Oplossing is hier te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126428

Nog een vraagje. Als ik op mijn werk ben zet ik mijn htc op stil (trillen) maar als ik thuis ben zet ik hem weer op normaal ( gewoon met ringtone dus ) alleen dan moet ik daarna nog eens het geluid van de ringtone omhoog zetten omdat deze dus niet automatisch omhoog gaat met het omswitchen van de profielen. Is hier een oplossing voor dat als ik hem op normaal zet dat de geluid ook gewoon mee gaat? Want dit is echt super irritant.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 126428 op 19-03-2008 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Anoniem: 126428 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 20:47:
Nog een vraagje. Als ik op mijn werk ben zet ik mijn htc op stil (trillen) maar als ik thuis ben zet ik hem weer op normaal ( gewoon met ringtone dus ) alleen dan moet ik daarna nog eens het geluid van de ringtone omhoog zetten omdat deze dus niet automatisch omhoog gaat met het omswitchen van de profielen. Is hier een oplossing voor dat als ik hem op normaal zet dat de geluid ook gewoon mee gaat? Want dit is echt super irritant.
Vreemd, want bij mij is dit standaard al, zodra ik van profiel wissel staat het volume meteen waar ik m laatst had staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:12
Anoniem: 251622 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:40:
Zijn er mensen die ervaring hebben met skype op de touch cruise?

Heb zelf t-mobile + onbeperkt internet (a 9 e per maand)
Een search in het subforum: PDA"s, smartphones, GSM's en GPS navigatie levert alleen zeer oude posts op.

Ik heb in ieder geval enkele vragen: Is het ook mogelijk om gratis naar andere skypers te bellen (heb ooit is van iemand gehoord dat de providers de poorten hiervoor hebben geblokkeerd, omdat ze anders zo zelf inkomsten mislopen, klopt dit?), en zo ja, is de snelheid voldoende om te bellen of is chatten de enige mogelijkheid?
Geen ervaring met Skype als zodanig. Ik heb wel succesvol mijn Telfort Vast Bellen draaiend op mijn TC. Was bij wijze van experiment. Als ik een wifi verbinding heb, kan ik de VoIP activeren. De TC neemt dan mijn vaste nummer over en ik bel dan tegen Telfort tarief.

Ik heb het aan de gang gekregen m.b.v. twee bestandjes van XDA:

Custel Voip.cab dit hersteld de WM6 VoIP functionaliteit, die bij de meesten door de provider eruit is gehaald. Moet deze cab zijn want andere werkten bij mij niet!!
SetupVoIP_v0.3.CAB hiermee kun je je VoIP instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 23:39
Ik ben sinds vandaag ook de eigenaar van de touch cruise.. Heb echter één vraagje aan jullie.. Toen jullie de touch cruise net ontvangen hadden en hij geheel in orginele staat verkeerde, wat gebeurde er toen, wanneer je de "gps-toets" indrukte (aan de voorzijde)? Ik kom dan namelijk bij m'n berichten uit.. Ik dacht dat daar juist de gps mee opgestart werd? Of moet daar nog extra software voor geinstalleerd worden? Heb al tomtom en google maps geinstalleerd maar beide zeggen geen gps fix te krijgen?? QuickGPS heb ik al gedownload en ben ook al in de weer geweest met de HTC GPS tool.. Iemand die me hier wat duidelijkheid over kan verschaffeN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255318

Kievit1964 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 22:43:
[quote]Anoniem: 255318 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 21:51:
Kan iemand mij helpen? Ik heb sinds enkele dagen een TC en loop tegen een aantal problemen aan:

Na het instaleren van de bijgeleverde software Tom Tom navigator 6 heb ik een gratis kaart gedownload, echter zodra ik opnieuw opstart geeft het toestel aan dat er geen kaart is gevonden, terwijl ik zie dat de kaart aanwezig is(middels de explorer). Harde reset, softe reset, opnieuw opstarten, opnieuw installeren, niets helpt. Graag wil ik de kaart van West Europa kopen en erop zetten, maar wil eerst de demoversie uitproberen.

kijk even terug in dit forum, staat meerdere keren hoe dit te verhelpen is.
o.a. Bluetooth uit zetten bij (instellingen, verbindingen, bluetooth, modus, vinkje weghalen bij inschakelen)
Alles bekeken en uitgeprobeerd, niks helpt, nog andere ideeen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asje62
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-04 23:16
Bogey Dope schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 20:21:
[...]

Ok vreemd, bij mij veranderd de Bluetooth naam dan niet.
Instellingen - tabblad persoonlijk - info over eigenaar (Settings - personal - owner information)
= naam die ook bij Bluetooth te zien is (oftewel device-id)

Instellingen - tabblad systeem - info - tabblad apparaatID (settings - system - device information)
= apparaatnaam (zie je o.a. in ActiveSync)

....althans, bij mijn vorige pda-n (WM5) en bij m'n nieuwe TC (WM6)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:00
Monda schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:40:
[...]

Oke Thnx!

Ik heb besloten te wachten tot een officieele 6.1 ROM of een snelle NL. Dan heeft het toch verder nu nog geen zin om de SPL te updaten, want dat is als ik het nou goed begrijp, ongeveer het zelfde als de sim lock eraf halen?
Klopt?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
  • Laatst online: 26-03 17:47
Anoniem: 255318 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 23:56:
[...]

Alles bekeken en uitgeprobeerd, niks helpt, nog andere ideeen???
Kijk eens in je directory of je en "Opslagkaart" en "Storage card" hebt.
Zo ja verplaats dan de directory 2577 naar je opslagkaart ipv je storage card.
De directory "Storage Card" kan daarna delete worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252802

blakez schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 22:41:
Ik ben sinds vandaag ook de eigenaar van de touch cruise.. Heb echter één vraagje aan jullie.. Toen jullie de touch cruise net ontvangen hadden en hij geheel in orginele staat verkeerde, wat gebeurde er toen, wanneer je de "gps-toets" indrukte (aan de voorzijde)? Ik kom dan namelijk bij m'n berichten uit.. Ik dacht dat daar juist de gps mee opgestart werd? Of moet daar nog extra software voor geinstalleerd worden? Heb al tomtom en google maps geinstalleerd maar beide zeggen geen gps fix te krijgen?? QuickGPS heb ik al gedownload en ben ook al in de weer geweest met de HTC GPS tool.. Iemand die me hier wat duidelijkheid over kan verschaffeN?
Ook bij mij was de GPS knop niet out-of-the-box aan TomTom gekoppeld. Via Start->instellingen->Knoppen kan je de toewijzing van programma's aan knoppen aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Anoniem: 252802 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 07:59:
[...]

Ook bij mij was de GPS knop niet out-of-the-box aan TomTom gekoppeld. Via Start->instellingen->Knoppen kan je de toewijzing van programma's aan knoppen aanpassen.
ik heb <ok/close> aan die knop gekoppeld.. en <start> aan de explorer knop.. vind ik practschen en ben ik gewend van S200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janegsm
  • Laatst online: 04-04 20:16
blakez schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 22:41:
Ik ben sinds vandaag ook de eigenaar van de touch cruise.. Heb echter één vraagje aan jullie.. Toen jullie de touch cruise net ontvangen hadden en hij geheel in orginele staat verkeerde, wat gebeurde er toen, wanneer je de "gps-toets" indrukte (aan de voorzijde)? Ik kom dan namelijk bij m'n berichten ...
De Gps-toets is niet aan pgs gekoppeld.
Gps wordt automatisch opgestart als je tomtom of andere tool met gps opstart.
(In tomtom ingesteld: 'Andere NMEA GPS-ontvanger', GPS-baudsnelheid 4800, COM4 )
De 1e keer dat je de GPS gebruikt kan het zeker 5 min duren voordat ie de sateliten vind, buiten in vrije zicht is het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251622

een korte vraag: ik wil nu skype op mijn TC zetten, maar nu staan er op de skype site 2 links:
versie 2.2.0.37 vooor pocket pc
en versie 2.2.0.36 voor smartphone

welke moet ik nou hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Anoniem: 251622 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:13:
een korte vraag: ik wil nu skype op mijn TC zetten, maar nu staan er op de skype site 2 links:
versie 2.2.0.37 vooor pocket pc
en versie 2.2.0.36 voor smartphone

welke moet ik nou hebben?
Je hebt een PocketPC gekocht, dus ik zou die doen.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87350

Ik wil mijn device vast voorbereiden voor een ge-update rom met Hard-SPL-V2. Het werkt voor geen meter bij mkij. Als ik op update klik en de scherm waar het percentage staat loopt het vast en gebeurt er niets meer. Error, dat wel 8)7 Als ik bij die handleiding kijk zie ik dat ik bij dat scherm de USB-kabel eruit en erin moet doen, tenminste zo begrijp ik het maar dan komt het ook niet goed. Iemand een duidelijke NL beschrijving hoe die Hard-SPL te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254605

OK, hier komt mijn eerste vraag. Ik heb al gezocht en niks gevonden maar ben wel van zin het volledige topic eens door te lezen.

Mijn HTC is via Active Sync verbonden (USB) met mijn laptop die aan het bedrijfsnetwerk hangt. Ik kan perfect internetten na het proxy paswoord te hebben ingegeven.

Het weerstation kan zich echter niet updaten. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Anoniem: 87350 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:25:
Ik wil mijn device vast voorbereiden voor een ge-update rom met Hard-SPL-V2. Het werkt voor geen meter bij mkij. Als ik op update klik en de scherm waar het percentage staat loopt het vast en gebeurt er niets meer. Error, dat wel 8)7 Als ik bij die handleiding kijk zie ik dat ik bij dat scherm de USB-kabel eruit en erin moet doen, tenminste zo begrijp ik het maar dan komt het ook niet goed. Iemand een duidelijke NL beschrijving hoe die Hard-SPL te doen?
Je moet er eerst voor zorgen dat je een actieve active sync verbinding hebt, vervolgens kan je beginnen met het flashen.

Als dat niet werkt probeer hem dan manueel in bootloader te zetten (soft reset met cameratoets en internettoets ingedrukt houden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bogey Dope schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:46:
[...]

Je moet er eerst voor zorgen dat je een actieve active sync verbinding hebt, vervolgens kan je beginnen met het flashen.

Als dat niet werkt probeer hem dan manueel in bootloader te zetten (soft reset met cameratoets en internettoets ingedrukt houden)
Het is gelukt. Bij mij moest ik eerst zoals een programma installeren op JA drukken en toen begon hij. Hij ging in de Boot-loader en toen stond hij vast en kreeg ik een error. Ik doe vanuit frustratie "Recover en loop de stappen door zonder de batterij eruit te halen. Toen pas ging hij naar het scherm waar je 0-100% ziet. Stekker eruit en erin en na een halve minuut liep hij naar 100%. Na flashen gecontroleerd of het juist was en jawel. Trouwens bij mij moet je alleen de camera-button ingedrukt houden om in de bootloader te komen, geen internet toets. Anyway....THX _/-\o_

Als ik nu bvb een andere rom erop zet, moet je dan elke keer deze handeling uitvoeren? Bij mijn P3300 moest dat wel namelijk. Iig, dat was het advies.

Wat is de beste cq snelste rom die er is voor de Cruise?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ben heel de tijd voorzichtig geweest met software te instaleren en net voordat ik wil gaan experimenteren met andere roms wou ik een backup maken met SPB Clone.
Na het instaleren doet mijn telefoon dus helemaal niks meer.

Iemand enig idee met welk programma ik wel een veilige backup kan maken?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Dolf schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:18:
Ben heel de tijd voorzichtig geweest met software te instaleren en net voordat ik wil gaan experimenteren met andere roms wou ik een backup maken met SPB Clone.
Na het instaleren doet mijn telefoon dus helemaal niks meer.

Iemand enig idee met welk programma ik wel een veilige backup kan maken?
Ik heb hetzelfde gehad met SPB Clone. Eerst een hoop gedonder, liep gewoon vast en een melding dat hij iets niet kon vinden. Ik heb een Hard Reset gedaan en eerst SPB Clone geïnstalleerd en toen werkte het wel (nu nog :) ) Als je een ander vergelijkbaar product wil dan is SPB Backup wel iets en op je disks die je bij je Cruis hebt gehad staat Sprite Backup. Die doet het ook goed. Ik zou toch eerst proberen SPB Clone aan de praat te krijgen want die is echt de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Anoniem: 87350 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:27:
[...]

Ik heb hetzelfde gehad met SPB Clone. Eerst een hoop gedonder, liep gewoon vast en een melding dat hij iets niet kon vinden. Ik heb een Hard Reset gedaan en eerst SPB Clone geïnstalleerd en toen werkte het wel (nu nog :) ) Als je een ander vergelijkbaar product wil dan is SPB Backup wel iets en op je disks die je bij je Cruis hebt gehad staat Sprite Backup. Die doet het ook goed. Ik zou toch eerst proberen SPB Clone aan de praat te krijgen want die is echt de beste.
Ik heb net WM6.1 er op gezet en ga het vanavond eens proberen met SPB Backup aangezien de rom die ik nu gebruik nog in ontwikkeling is.

Weet iemand de verschillen tussen SPB en Sprite toevallig?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Dolf schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 17:59:
[...]

Ik heb net WM6.1 er op gezet en ga het vanavond eens proberen met SPB Backup aangezien de rom die ik nu gebruik nog in ontwikkeling is.

Weet iemand de verschillen tussen SPB en Sprite toevallig?
SPB Clone maakt echt een hele back-up en ik heb het idee dat Sprite dat niet helemaal doet. Ik kan het verkeerd hebben maar het is een gevoel. Van de week had ik met Sprite een back-up terug gezet en vond daarin na re-boot oude bestanden. Met SPB Clone heb ik dat nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ik doelde eigenlijk op SPB backup. Ik ga er namelijk van uit dat Clone ook de rom ook kopieert.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Dolf schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:48:
Ik doelde eigenlijk op SPB backup. Ik ga er namelijk van uit dat Clone ook de rom ook kopieert.
SPB backup en Sprite doen bijna hetzelfde. Zo goed als geen verschil. Hoop dat je hiermee wat kunt. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byzanthy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 20:19
Ik vind de foto functie in de Cube op zich aardig uitgevoerd. Het lukt mij alleen niet om andere dan de standaard (voorbeeld) foto's hierin te laten zien. De foto's die ik zelf heb gemaakt of andere foto's op m'n geheugenkaart laat hij niet zien.
Iemand enig idee hoe ik dit kan wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-03 08:02
Ik heb sinds gisteren eindelijk mijn TC binnen, en ben er sindsdien erg druk mee.
Het bevalt allemaal goed, en ben er al redelijk aan gewend.

Maar nu heb ik TodayAgenda geïnstalleerd, maar nu blijven de afspraken die ik in de standaardagenda heb staan ook op mijn today-scherm staan.
Dus eigenlijk staat het er nu dubbel.

Hoe krijg ik dit weg?

Nevermind, heb het al gevonden.
Voor de gene die er ook last van heeft:
Ga naar instellingen -> vandaag -> tabblad items, en vink "Agenda" uit.

Ik sta trouwens versteld van de manier waarop het touch-screen werkt.
Het lukt me zelfs zonder veel moeite om het gewone standaard toetsenbord te gebruiken om te typen, zelfs zonder stylus.
Ik heb ooit een tijdje gespeeld met een Palm, geen idee welk type (wel meerdere generaties terug) maar daar werkte het touchscreen echt niet zo soepel als die van de TC.
Nu heb ik dan geen ervaring met recente PDA's/Smartphones, maar toch.

Ik ben in ieder geval erg tevreden met mijn toestel!

[ Voor 48% gewijzigd door BertusB404 op 20-03-2008 19:45 ]

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byzanthy
Paar zaken die ik op m'n Cruise heb gezet en hier nog niet/amper genoemd heb gezien:
  • Mortbuttons: Uitgebreid te configureren button-set, zelfs meerdere button-sets als je wilt, koppel deze aan een softkey met KeySwop of een hardkey dmv je button-instellingen.
  • KeySwop: configureer je soft-key's en maak nieuwe short-cuts naar veelgebruikte zaken (nieuwe SMS bijvoorbeeld) die je evt. aan zo'n shortkey (of als losse button in Mortbuttons) kunt gebruiken
  • Goosync: synchronise je agenda met je online Gmail-agenda
  • HTC actionScreen: koppel deze aan een soft-key met KeySwop je hebt een shortcut naar nieuwe SMS/agenda-item/mail/contact etcetera
  • Edit: toevoeging:
  • AltTab: koppel dit 86Kb kleine progje (door een link naar de exe in je windows/startmenu/programs te zetten) aan een hard-key en "switch" daarmee door je openstaande applicaties.

[ Voor 19% gewijzigd door Byzanthy op 20-03-2008 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:48
Byzanthy schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 20:24:
Paar zaken die ik op m'n Cruise heb gezet en hier nog niet/amper genoemd heb gezien:

- Mortbuttons: Uitgebreid te configureren button-set, zelfs meerdere button-sets als je wilt, koppel deze aan een softkey met KeySwop

- KeySwop: configureer je soft-key's en maak nieuwe short-cuts naar veelgebruikte zaken (nieuwe SMS bijvoorbeeld) die je evt. aan zo'n shortkey (of als losse button in Mortbuttons) kunt gebruiken

- Goosync: synchronise je agenda met je online Gmail-agenda

- HTC actionScreen: koppel deze aan een soft-key met KeySwop je hebt een shortcut naar nieuwe SMS/agenda-item/mail/contact etcetera
Mag ik vragen waarvoor je Mortbutton precies gebruikt? Kom het regelmatig tegen, en sommige kunnen ook niet meer zonder (zoals ze mooi zeggen). Maar echt een nuttig iets, heb ik nog niet kunnen vinden om eerlijk te zijn...

Verder heb ik de softkeys aangepast via het register, net zo handig :)
En HTC Action Screen is idd ook altijd handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byzanthy
FabianNL schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 20:39:
[...]

Mag ik vragen waarvoor je Mortbutton precies gebruikt? Kom het regelmatig tegen, en sommige kunnen ook niet meer zonder (zoals ze mooi zeggen). Maar echt een nuttig iets, heb ik nog niet kunnen vinden om eerlijk te zijn...

Verder heb ik de softkeys aangepast via het register, net zo handig :)
En HTC Action Screen is idd ook altijd handig!
Ik wil m'n cruise een beetje snel kunnen bedienen en hou dus van grote "knoppen".
Ik heb mortbutton1 (dat is dus 1 button-set) van 12 ingestelde buttons gekoppeld aan m'n linker softkey (zou denk ik ook een hardkey kunnen worden) zodat ik met 1 druk op die softkey m'n 12 meest gebruikte functies in beeld heb. Tezamen met de semitransparante skin ziet dat er ook nog eens gelikt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255854

De camerafix voor de cruise staat weer op de HTC site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255569

Vandaag m'n Cruise binnen gekregen, echter na wat klooien heb ik em een harde reset gegeven.
Nu heb ik bij het opstarten niet meer het scherm zoals dat was toen ik em uit de doos haalde.
Wat ik ook probeer ik krijg em niet meer terug in de originele uitvoering.
Is er ergens de originele firmware te downloaden of heeft iemand een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249946

Anoniem: 255854 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 21:52:
De camerafix voor de cruise staat weer op de HTC site :)
waar vin ik die ?
shockt de camera dan niet meer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:02
Anoniem: 249946 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 22:32:
[...]

waar vin ik die ?
shockt de camera dan niet meer ?
op de HTC e-club site (van htc.com)
Dit helpt niet tegen de schokken, maar is voor een helderdere (pff... wat een woord) zoom bij je gemaakte foto's. Dat heb ik eruit kunnen halen tenminste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Weet iemand waar ik goede kwaliteit Cases ( Aluminium en leer) kan kopen voor mn Cruise? Bij PDA-Shop zijn ze allemaal niet te krijgen...(binnenkort leverbaar en tijdelijk uitverkocht).
En kan ik standaard meegeleverde software volledig verwijderen? (Opera)...

[ Voor 17% gewijzigd door Monda op 21-03-2008 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255569

Gisterenochtend waren ze er idd niet.
Gisterenmiddag deze iemeel:

De Noreve Tradition Leather Case HTC Touch Cruise is op voorraad. Bestelt u op werkdagen voor 21:00 uur met creditcard, iDEAL of onder rembours, dan verzenden wij het product nog dezelfde dag.

Plaats uw bestelling via deze link:

http://www.smartphoneshop.nl/product/48773

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ceekee
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-11-2024
Ik heb het volgende probleem met mijn Cruise.

Als ik de TC pair met mijn BT carkit valt de verbinding na een 5-10 seconde weg en kan ik er dus niet mee bellen. ;(

Maar als ik eerst TomTom opstart en daarna de carkit verbinding maak, blijft de verbinding met mijn carkit werken.

Heeft er iemand ideeen hoe ik toch via mijn carkit kan bellen, zonder eerst TT te moeten opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:19

Entity

9000rpm

De hotfix die eerder werd aangehaald in dit topic is weer te downloaden via HTC e-Club (na inloggen -> My Downloads -> Other Downloads -> HTC Touch Cruise). Dit is de omschrijving:
3/17/2008

Hot fix for Touch Cruise photo quality issue

If you zoom in on a captured photo and notice grainy, maze-like patterns within the image itself (this problem is caused by too much sharpness enhancement being applied in bright-light environments), please download and install this hot fix to solve the problem. Sharpness parameters within the photo will then be reduced with only a minimal loss of image sharpness.
Ik heb hem geïnstalleerd het de camera lijkt ook wat sneller te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Masimo schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:32:
[...]

Ik heb wel succesvol mijn Telfort Vast Bellen draaiend op mijn TC. Was bij wijze van experiment. Als ik een wifi verbinding heb, kan ik de VoIP activeren. De TC neemt dan mijn vaste nummer over en ik bel dan tegen Telfort tarief.
Mag ik je vragen hoe je dat voor elkaar heb gekregen? Ik heb zelf ook m20mbit van telfort met gratis bellen. Ik heb VoIP geïnstalleerd en heb bij het eerste tab de naam van provider en user en pasword ingevuld, Ik weet niet wat ik daaronder moet invullen, kan jij enig licht hierop schijnen? :)

EDIT
Wat ik vreselijk irritant vind is dat er geen NL taal in lijkt te zitten.
Voorbeeld:
Ik wil een sms versturen of email, op mijn P3300 heb ik dan als ik bvb Pa intyp direct 4 opties die ik kan kiezen. Voorbeeld: Pater/Paar enz Sneller typen lijkt me. Op de cruise heb ik dat niet en dat is nogmaals very irri. Weet iemand hoe je dit goed krijgt? Kan het überhaupt wel?

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 87350 op 21-03-2008 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149719

ceekee schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 09:13:

Als ik de TC pair met mijn BT carkit valt de verbinding na een 5-10 seconde weg en kan ik er dus niet mee bellen. ;(

Maar als ik eerst TomTom opstart en daarna de carkit verbinding maak, blijft de verbinding met mijn carkit werken.

Heeft er iemand ideeen hoe ik toch via mijn carkit kan bellen, zonder eerst TT te moeten opstarten
ben altijden aan t proberen om mn tomtom over de speakers te krijgen met bleutooth
hoe doe je t precies ???/
in volgorde dan hoop ikdat t bij mij ook werkt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_v_B
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-03-2022
[img]C:\Documents and Settings\p.v.breemaat\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Screen01.bmp

Heb een vraag over de HTC Touch Cruise.
Heb aangevinkt dat de klok altijd in ieder programma zichtbaar moet zijn.
Echter krijg ik alleen nog maar een analoge versie en niet meer de digitale.
Iemand een idee hoe dit komt of waar ik dit precies moet instellen??

B.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Patrick_v_B schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 10:42:
[img]C:\Documents and Settings\p.v.breemaat\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Screen01.bmp

Heb een vraag over de HTC Touch Cruise.
Heb aangevinkt dat de klok altijd in ieder programma zichtbaar moet zijn.
Echter krijg ik alleen nog maar een analoge versie en niet meer de digitale.
Iemand een idee hoe dit komt of waar ik dit precies moet instellen??

B.v.d.
Denk je echt dat wij dat plaatje kunnen zien?
Je zult eerst het plaatje moeten uploaden naar een locatie op 't internet, daarna als volgt hier zetten:

[img]ADRES[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_v_B
Je zult eerst het plaatje moeten uploaden naar een locatie op 't internet, daarna als volgt hier zetten:

[[url="ADRES"]afbeelding[/url]]
[/quote]
Nee, dat dat niet ging had ik al in de gaten. Echter stond de verwijzing nog in het bericht dus......
Maar dat maakt zoveel toch niet uit wel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-05 17:15
Patrick_v_B schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 10:57:

[/quote]
Nee, dat dat niet ging had ik al in de gaten. Echter stond de verwijzing nog in het bericht dus......
:')

Lees eens de faq over het posten van een plaatje op internet. Want dit gaat pertinent niet lukken.
Het gaat er dus om dat jij het plaatje ergens op internet zet en dan hier naar toe linkt. Dus niet vanaf je compjoetert, want dat werkt niet :9

[ Voor 14% gewijzigd door low_n_slow op 21-03-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66511

Ik heb opeens het probleem dat mijn touch screen het niet lekker meer doet. Is dit op te lossen of zal ik hem terug moeten sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Patrick_v_B schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 10:57:

[/quote]
Mjah, maar 't is een verwijzing naar jouw harde schijf. Als 't goed is kunnen wij daar niet op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EDIT
Voorbeeld:
Ik wil een sms versturen of email, op mijn P3300 heb ik dan als ik bvb Pa intyp direct 4 opties die ik kan kiezen. Voorbeeld: Pater/Paar enz Sneller typen lijkt me. Op de cruise heb ik dat niet en dat is nogmaals very irri. Weet iemand hoe je dit goed krijgt? Kan het überhaupt wel?
[/quote]

ik heb T9 aanstaan en kan snel typen hoor krijg steeds meerdere sugesties per woord en soms ja dan moet je t de TC leren maar vindt t over t algemeen soepel gaan zelfs onder het auto rijden geen probleem :+

heb wel een nederlandse TC misschien is dat t probleem ?

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 149719 op 21-03-2008 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_v_B
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/21/1206095905-870.jpg

Lees eens de faq over het posten van een plaatje op internet. Want dit gaat pertinent niet lukken.
Het gaat er dus om dat jij het plaatje ergens op internet zet en dan hier naar toe linkt. Dus niet vanaf je compjoetert, want dat werkt niet :9
[/quote]

Zie bijgaande!!

Daar wil ik dus gewoon zien staan hoe laat het is en niet de klok!
Iemand een idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149719 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:49:
EDIT
Voorbeeld:
[/quote]

ik heb T9 aanstaan en kan snel typen hoor krijg steeds meerdere sugesties per woord en soms ja dan moet je t de TC leren maar vindt t over t algemeen soepel gaan zelfs onder het auto rijden geen probleem :+

heb wel een nederlandse TC misschien is dat t probleem ?
Ik heb ook een NL TC maar ik heb geen NL woord aanvulling. Trouwens, ik haat dat T9 keyboard. Is er geen normaal Keyboard buiten PCMKeyboard? Qua grote hetzelfde als het T9 keyboard maar dan normaal als je snap wat ik bedoel. Lastig misschien maar toch..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87350 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 12:05:
[...]

Ik heb ook een NL TC maar ik heb geen NL woord aanvulling. Trouwens, ik haat dat T9 keyboard. Is er geen normaal Keyboard buiten PCMKeyboard? Qua grote hetzelfde als het T9 keyboard maar dan normaal als je snap wat ik bedoel. Lastig misschien maar toch..... ;)
er zijn toch echt wel andere keybords te vinden hoor op t net al dan niet betaald
zoek eens in t forum daar stonden ze volgens mij ook (weet niet meer waar maar volgens mij in deel 1 al besproken )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149719 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 12:12:
[...]

er zijn toch echt wel andere keybords te vinden hoor op t net al dan niet betaald
zoek eens in t forum daar stonden ze volgens mij ook (weet niet meer waar maar volgens mij in deel 1 al besproken )
Natuurlijk zijn er zat "betaalde" keyboards te vinden maar daar gaat het niet om. Waarom werkt het op een P3300 wel perfect en op een Cruise belachelijk. Weird dat je niet een normaal keyboard heb.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 87350 op 21-03-2008 13:07 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs4me
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 14:48
Hai,

Ik ben nu ook een aantal dagen trotse bezitter van de HTC Cruise.

Ik zit een beetje te pielen ermee, erg leuk allemaal. Het is m'n eerste PDA phone, dus sommige dingen zijn nog wel wat nieuw, maar als beetje tweaker zijnde kom ik daar wel uit.

Probleem was alleen dat ik hem aangesloten had met USB, maar niet herkent werd. Wel vaker een probleem, dus een reboot maar dan van m'n PC. Terwijl die aan het afsluiten was zag ik nog net het bericht wat ik eerder niet gezien had, USB Malfunction - remove device.

Kdenk, das klote. Bij de restart weer aangesloten, maar geen USB te herkennen.

Wat me ook opvalt is dat de Cruise enorm heet wordt als ik hem aangesloten heb met USB. Is dit normaal? Tegen echt heet aan, kan hem nog net vast pakken als ie er +- 10 minuten inzit. Nu issie eruit en koelt ie langzaam weer af.

Dat is toch niet normaal?

Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

Gr,
Xs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:15

Pinobigbird

doesn't share food!

Patrick_v_B schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:56:
[afbeelding]

Zie bijgaande!!

Iemand een idee???
Klok lang indrukken, dan kan je kiezen tussen analoog of digitaal.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Of kijk hier voor handschriftherkenning, en anders in het Touch topic voor toetsenbordjes (onder tiepmiep). Best handig, in 't nieuwe topic komt hier ook een stuk over. :)

Ik heb trouwens wel woord aanvulling op m'n TC NL.. Best vreemd, misschien moet je onderaan (naast space) op ABC een aantal keer drukken, krijg je 't ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250877

intruder1400 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 10:14:
[...]

!!! Werkt super!!!

Het enige wat nog niet lukt, is dat als ik een mailtje verwijder op mijn HTC, dat deze ook direct in Outlook verwijderd wordt. Is daar een oplossing voor? Ik heb de instellingen zo aangepast dat 'delete' wordt uitgevoerd op het toestel én de pc. Nog andere opties die ik kan uitproberen?

Overigens, ik ben nu al helemaal blij met emoze, desnoods delete ik alleen op de pc.

Grz.

p.s.: Ik loop nog tegen iets anders aan. Ik heb een vodafone abbo met internet. Als ik een mms wil versturen gaat ie gprs connecten maar dat lukt niet. na drie pogingen geeft ie aan dat ik mogelijk de instellingen dien te veranderen, zonodig fabrieksinstellingen. Vreemd want volgens mij heeft ie zich automatisch ingesteld op vodafone. Verder werkt gprs prima (bijvoorbeeld met emozo). Kent iemand dit probleem en een mogelijke oplossing?
Hoi,
Heb eMoze nu ook geïnstalleerd, maar op de één of andere manier krijgt hij geen contact met de eMoze server. Hebben jullie dat ook wel eens? Ik probeer het via GPRS, maar niks, hij kan de emoze server niet vinden en komt steeds met het Connection Recovery scherm. ook het forum van Emoze levert me geen duidelijk antwoord. Iemand? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02:07

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

xs4me schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:04:
Hai,

Ik ben nu ook een aantal dagen trotse bezitter van de HTC Cruise.

Ik zit een beetje te pielen ermee, erg leuk allemaal. Het is m'n eerste PDA phone, dus sommige dingen zijn nog wel wat nieuw, maar als beetje tweaker zijnde kom ik daar wel uit.

Probleem was alleen dat ik hem aangesloten had met USB, maar niet herkent werd. Wel vaker een probleem, dus een reboot maar dan van m'n PC. Terwijl die aan het afsluiten was zag ik nog net het bericht wat ik eerder niet gezien had, USB Malfunction - remove device.

Kdenk, das klote. Bij de restart weer aangesloten, maar geen USB te herkennen.

Wat me ook opvalt is dat de Cruise enorm heet wordt als ik hem aangesloten heb met USB. Is dit normaal? Tegen echt heet aan, kan hem nog net vast pakken als ie er +- 10 minuten inzit. Nu issie eruit en koelt ie langzaam weer af.

Dat is toch niet normaal?

Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

Gr,
Xs
Nee dat is niet normaal dat hij zo heet wordt....

En je zou de optie USB to PC in je Settings eens uit kunnen vinken...tenminste, als je Vista hebt en gebruik maakt van WMDC. Die optie staat dus in je settings van je pda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs4me
Na nog een reboot, een andere USB port en reset van de PDA werkt ie nu ... geen idee wat het was, leek wel een soort kortsluiting.

Hopelijk is het een 1malig incident. Ik gebruik iig die USB port maar niet meer :D ...

Volgende challenge ... Tom Tom en GPS ... verbind maar niet met GPS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xs4me schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:46:

Volgende challenge ... Tom Tom en GPS ... verbind maar niet met GPS :)
In tomtom -- andere gps -- com4

Gaat volgens mij altijd werken
en misschien even naar buiten om de gps vol zicht op de sattelieten te geven. de eerste keer kan het even duren, daarna zou het redelijk snel moeten gaan.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 255854 op 21-03-2008 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
heb je ook in quickGPS de sattellieten gedownload? Dan gaat 't allemaal iets sneller. Verder als je buiten staat (succes nu, met dit weer... :P) vind hij de sattellieten allemaal wel sneller. Binnen krijg je ook wel een fix, alleen (bij mij iig) gaat dat niet altijd even snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:09
Ik heb ook problemen met het aan de praat krijgen op de PC. Ik heb het al op 3 verschillende PC's geprobeerd maar het lukt gewoon niet.

Ik heb verder nog geen MMS kunnen versturen, begrijp er geen bal van. Vodafone gebeld, bleek daar MMS geblokeerd te staan deze vrijgeschakeld en zie, nog met geen mogelijkheid een MMS eruit te krijgen :( Wordt hier echt vreselijk sip van, iemand een idee?

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
blokkeerd vodafone mmsjes? Wat een onzin.
Als ze 't nu vrijgeschakeld hebben, misschien kan je dan met een soft-reset wel mmsjes sturen? Anders op vodafone.nl de gegevens downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venigo
  • Laatst online: 31-05 18:37

venigo

Thanks! Greetz!

Komt hij nog maar een keer dan:
Ik heb de registery key gevonden waarvan de shortcut kunt wijzigen van de knop die op de standaard headset zit. Enkel kan ik de command nergens vinden hoe je naar de volgende track kunt gaan via de mediaplayer..

Iemand die me hiermee kan helpen?

B.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ceekee
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-11-2024
ceekee schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 09:13:

quote]mimarron schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 10:23:
[...]

ben altijden aan t proberen om mn tomtom over de speakers te krijgen met bleutooth
[/quote]

Ik bedoelde wat anders, ik kan niet bellen via mijn carkit omdat de verbinding wegvalt als ik niet eerst TT opstart 8)7 .

@mimarron : misschien kan je de volgende link bekijken en kan je het gebruiken:

http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-bluetooth-audio-v1-0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs4me
Anoniem: 255854 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:08:
[...]

In tomtom -- andere gps -- com4

Gaat volgens mij altijd werken
en misschien even naar buiten om de gps vol zicht op de sattelieten te geven. de eerste keer kan het even duren, daarna zou het redelijk snel moeten gaan.
QuickGPS gedraait iig. Zo maar ff naar buiten, weer is niet echt super, maar we zullen zien.

COM4 kan ik pas instellen als ik een GPS verbinding heb denk ik? Nu in Tom Tom bij GPS instellingen kan ik niks instellen iig ... aangezien ik geen verbinding heb. Van binnen hier pakt ie em iig niet, ook niet bij het raam.

We zullen zien zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ceekee schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:58:
[...]

[...]

[/quote]

Ik bedoelde wat anders, ik kan niet bellen via mijn carkit omdat de verbinding wegvalt als ik niet eerst TT opstart 8)7 .

oic

zal een proberen met dat progje
thanks voor t mee denken en zal hier een bericht achter laten als t gelukt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_v_B
Pinobigbird schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:06:
[...]

Klok lang indrukken, dan kan je kiezen tussen analoog of digitaal.
Yes, Thanx!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nljuggler
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-11-2021
Vraagje: De USB kabel die wordt meegeleverd, is dat een standaard USB 2 MiniUSB kabel? M.a.w. kan ik met elke willekeurige USB 2 MiniUSB kabel mijn telefoon aansluiten?

Ik wordt er een beetje moe van mijn kabel elke keer van huis mee naar mijn werk te nemen.

[ Voor 0% gewijzigd door nljuggler op 21-03-2008 16:03 . Reden: typo ]

If Newton was a juggler, he would have caught the apple...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xs4me schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:28:
[...]

COM4 kan ik pas instellen als ik een GPS verbinding heb denk ik? Nu in Tom Tom bij GPS instellingen kan ik niks instellen iig ... aangezien ik geen verbinding heb. Van binnen hier pakt ie em iig niet, ook niet bij het raam.

We zullen zien zo :D
als je bij tomtom gaat naar -- wijzig voorkeuren-- toon gps status-- (links onder) stel in -- krijg je de keuze voor de gps, dan blader je naar andere gps en kies je com4 als rechtsbovenin het rondje draait werkt je gps en moet je na verloop van tijd verbinding krijgen.

moet echt lukken zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
Patrick_v_B schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:56:
[afbeelding]

[/quote]

Zie bijgaande!!

Iemand een idee???
met pen op klokje blijven staan. Dan kiezen voor digitaal......

[ Voor 4% gewijzigd door Kievit1964 op 21-03-2008 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
nljuggler schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:01:
Vraagje: De USB kabel die wordt meegeleverd, is dat een standaard USB 2 MiniUSB kabel? M.a.w. kan ik met elke willekeurige USB 2 MiniUSB kabel mijn telefoon aansluiten?

Ik wordt er een beetje moe van mijn kabel elke keer van huis mee naar mijn werk te nemen.
Ja dat kan. Gewone USB-USB mini standaard kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215701

dus tomtom werkt met de interne gps.maar de camera is niet zo goed dan de nokia n95???welke versie van tomtom is het.en is het een snel mobieltje of even traag zoals mijn htc s200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruinsmm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-06 12:59
Heb nu een maand de Touch Cruise.

Hij bevalt mij prima. Als ik de Touch Cruise connect met de Sweex router van mijn ouders zie ik aan het ikoontje dat de Touch Cruise geen verbinding heeft met de router. Start ik Opera browser op, dan blijk ik toch verbinding te hebben. De weergave van het Wifi ikoontje klopt dus niet. Bij mijn thuis krijg ik wel de juiste wifi ikoontje te zien als ik met mijn router connect. Hebben jullie daar ook last van?

Verder heb ik verschillende toetsenborden geprobeerd, er kwam maar 1 toetsenbord uit die prima werkt en ook nog gratis is, namelijk de Phone Pad Input, deze bleek zelf van HTC te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221088

cassiekai schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:15:
Ik heb ook problemen met het aan de praat krijgen op de PC. Ik heb het al op 3 verschillende PC's geprobeerd maar het lukt gewoon niet.

Ik heb verder nog geen MMS kunnen versturen, begrijp er geen bal van. Vodafone gebeld, bleek daar MMS geblokeerd te staan deze vrijgeschakeld en zie, nog met geen mogelijkheid een MMS eruit te krijgen :( Wordt hier echt vreselijk sip van, iemand een idee?

groet
Ik heb dit eerder gehad met mijn n95 bij t-mobile.

Toen vertelde iemand mij van de klantenservice dat ik eerst een smsje moest ontvangen alvorens ik er een kon versturen.

Klinkt vreemd, is het ook, maar het werkte wel!

Mischien het proberen waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DERop
  • Niet online
Ben sinds vorige week ook een trotste bezitter. Heb al heel wat tweaks doorgevoerd en hij bevalt goed. Alleen touchen zonder vast keyboard is erg wennen. Ben over het algemeen erg te spreken over dit toestel. Ik heb echter 1 zwaar irritant ding, waarover ik nog niets heb kunnen vinden op zowel Tweakers als in het developersforum. Wellicht heeft iemand een oplossing. Het probleem doet zich voor bij het openen van SMS of Mailberichten. In het bericht dat dan opent, kom je ongeveer onderaan de tekst uit. Bij korte berichten zie je dus een leeg venster en moet je elke keer terug omhoog scrollen om de header en de rest van het bericht te zien... Bij een collega met een andere ROM is dit ook het geval. Hopelijk weet iemand hier iets voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik heb een probleem met mijn vandaag snelkoppeling in Start. Wanneer ik Vandaag wil openen en er op tik gebeurt er niets. Verder reageren de overige programma's en instellingen via start wel. Hoe kan ik dit fixen of checken of deze snelkoppeling klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
  • Laatst online: 21-09-2023
Monda schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 11:31:
Ik heb een probleem met mijn vandaag snelkoppeling in Start. Wanneer ik Vandaag wil openen en er op tik gebeurt er niets. Verder reageren de overige programma's en instellingen via start wel. Hoe kan ik dit fixen of checken of deze snelkoppeling klopt?
De snelkoppeling doet het waarschijnlijk gewoon, alleen niet zoals je zou verwachten.
De snelkoppeling "Vandaag" verwijst niet naar het instellingen menu voor het "Vandaag" scherm. Hij verwijst naar het Vandaag scherm zelf. Het is een soort Show Desktop (bekend van windows xp/vista) snelkoppeling. Als je geen programma's open hebt staan en je klikt hem aan, dan lijkt er niets te gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een dringend probleem (ja wie niet hé), ik vind er niet direct iets voor terug en ik ben bang dat ik op kosten gejaagd wordt.

Ik heb al een paar keren in de laatste dagen gemerkt dat de Cruise verbinding legt met het 3G netwerk van Mobistar zonder reden. Ik verdacht 2 tooltjes nl. de standaard weerplugin en PocketWeather maar die staan volgens mij op manueel.

Wat kan er nog connecteren en hoe kan ik zien welk programma dat de connectie opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Anoniem: 254605 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 12:40:
Ik heb een dringend probleem (ja wie niet hé), ik vind er niet direct iets voor terug en ik ben bang dat ik op kosten gejaagd wordt.

Ik heb al een paar keren in de laatste dagen gemerkt dat de Cruise verbinding legt met het 3G netwerk van Mobistar zonder reden. Ik verdacht 2 tooltjes nl. de standaard weerplugin en PocketWeather maar die staan volgens mij op manueel.

Wat kan er nog connecteren en hoe kan ik zien welk programma dat de connectie opstart?
Modaco Nodata is volgens mij al 100keer voorbij gekomen in dit topic. Zou die installeren.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xanion schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 16:37:
[...]

Modaco Nodata is volgens mij al 100keer voorbij gekomen in dit topic. Zou die installeren.
Bedankt makker, ik ga er werk van maken om als nieuweling de volledige topics eens door te nemen maar het is heel wat info en dit leek me dringend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
Twijfels twijfels, ik sta dus voor de keus n82 tegen touch cruise en ik kom er maar niet uit. Afgezien van de overduidelijke feiten die ik voor mezelf al op een rijtje heb gezet, kunnen jullie nog argumenten geven voor of tegen een aanschaf van een touch cruise? (ik neig naar de cruise)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
DERop schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 20:59:
Ben sinds vorige week ook een trotste bezitter. Heb al heel wat tweaks doorgevoerd en hij bevalt goed. Alleen touchen zonder vast keyboard is erg wennen. Ben over het algemeen erg te spreken over dit toestel. Ik heb echter 1 zwaar irritant ding, waarover ik nog niets heb kunnen vinden op zowel Tweakers als in het developersforum. Wellicht heeft iemand een oplossing. Het probleem doet zich voor bij het openen van SMS of Mailberichten. In het bericht dat dan opent, kom je ongeveer onderaan de tekst uit. Bij korte berichten zie je dus een leeg venster en moet je elke keer terug omhoog scrollen om de header en de rest van het bericht te zien... Bij een collega met een andere ROM is dit ook het geval. Hopelijk weet iemand hier iets voor?
Kijk hier eens naar

Verder valt het me op dat steeds meer mensen een Cruise volgens mij krijgen, het niveau begint langzaam maar zeker omlaag te gaan heb ik soms het idee :)

(nee, niet op jouw post doelende hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
FabianNL schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 18:24:
[...]

Kijk hier eens naar

Verder valt het me op dat steeds meer mensen een Cruise volgens mij krijgen, het niveau begint langzaam maar zeker omlaag te gaan heb ik soms het idee :)

Dan ben ik wel eens nieuwsgierig wat je met niveau bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249464

ceekee schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:58:
[...]

[...]

[/quote]

Thanx voor deze link. Nu nog iets zoeken zodat het geluid wat harder kan op de BT-headset.
De standaard megeleverde audiobooster ziet de BT-headset niet als headset..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tantuss
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-03-2021
DERop schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 20:59:
Ik heb m'n rom geupdate naar de Bepe 0.65 WWE
*knip* links naar dit soort ROMs willen we hier niet zien
Hier zit dus WM 6.1 in en dan is het sms systeem wat veranderd.
Misschien dat het de oplossing bied die je zoekt?

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 23-03-2008 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nljuggler
cassiekai schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:15:

groet
Een idee heb ik wel .Na wat speurwerk is het me met de volgende instellingen gelukt een MMS te versturen én te ontvangen:

Servernaam: Vodafone MMS
Gateway: 192.168.251.150
Poort number: 8799
Serveradres: http://mmsc.mms.vodafone.nl
Verbinden via: Vodafone GPRS
Maximale verzendgrootte: 300K
WAP Versie: WAP 2.0

Echter, dat is via Vodafone GPRS. Ik zou het liever via Vodafone MMS laten verlopen. Zit al een beetje in de naam, hè. Bovendien heb ik met het NoData tooltje GPRS standaard uitgeschakeld. Dit zorgt er dan dus ook wsl voor dat ik standaard geen MMS-jes kan ontvangen...toch?

Weet iemand de instellingen om het via Vodafone MMS te laten verlopen??? _/-\o_ :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
nljuggler schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 23:30:
[...]

Een idee heb ik wel .Na wat speurwerk is het me met de volgende instellingen gelukt een MMS te versturen én te ontvangen:

Servernaam: Vodafone MMS
Gateway: 192.168.251.150
Poort number: 8799
Serveradres: http://mmsc.mms.vodafone.nl
Verbinden via: Vodafone GPRS
Maximale verzendgrootte: 300K
WAP Versie: WAP 2.0

Echter, dat is via Vodafone GPRS. Ik zou het liever via Vodafone MMS laten verlopen. Zit al een beetje in de naam, hè. Bovendien heb ik met het NoData tooltje GPRS standaard uitgeschakeld. Dit zorgt er dan dus ook wsl voor dat ik standaard geen MMS-jes kan ontvangen...toch?

Weet iemand de instellingen om het via Vodafone MMS te laten verlopen??? _/-\o_ :?
He, thanks :) ga het proberen als ik weer in NL ben. Ik woon in Duitsland en vind het een beetje te duur om hier te experimenteren. Ik laat wel ff weten hoe het gegaan is, hopelijk lukt het nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FabianNL schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 18:24:
[...]

Kijk hier eens naar

Jammer van deze opmerking want ik dacht dat deze thread bedoeld was om elkaar te helpen en als nieuweling is het altijd moeilijk om je weg te vinden.
Ook het zoeken is gemakkelijk als je weet naar wat je zoekt. In mijn vraag hoger had ik bvb als gezocht naar communicatie, provider, netwerk en niks gevonden.

Misschien een aanrader voor diegene die met deel3 gaat beginnen om eens alle vragen en het antwoord na elkaar in een post te plaatsen. We kunnen vermoedelijk wel een aantal pagina's opkuisen op deze manier en toch veel nuttige info in 1 post krijgen.

Ik wil gerust assisteren om dit voor te bereiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
Anoniem: 254605 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 09:18:
[...]

Jammer van deze opmerking want ik dacht dat deze thread bedoeld was om elkaar te helpen en als nieuweling is het altijd moeilijk om je weg te vinden.
Ook het zoeken is gemakkelijk als je weet naar wat je zoekt. In mijn vraag hoger had ik bvb als gezocht naar communicatie, provider, netwerk en niks gevonden.

Misschien een aanrader voor diegene die met deel3 gaat beginnen om eens alle vragen en het antwoord na elkaar in een post te plaatsen. We kunnen vermoedelijk wel een aantal pagina's opkuisen op deze manier en toch veel nuttige info in 1 post krijgen.

Ben ik het helemaal mee eens!!! Daarom had ik ook de vraag aan betrokkene gesteld wat hij met die opmerking bedoeld.

Het plan over deel 3 vind ik ook een goede.

Ik ben dus ook een beginneling en kom met een boel dingen ook niet verder. Ik zou het liefst een keer langs gaan bij 1 van de freaks hier en dan samen mijn cruise naar wens maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-03-2024

JvW

On my way home...

Terugkomend op de MMS-jes:

Volgens mij wordt daarvoor altijd de GPRS service gebruikt. Bij mijn cruise werkte het aanvankelijk ook niet, terwijl het met hezelfde abbo wel werkte met mijn vorige telefoon (Razr).
Bij mij was het slechts een kwestie van eerst een MMS ontvangen, en vervolgens kon ik ze ook versturen.

Blijft merkwaardig, maar toch.

[ Voor 1% gewijzigd door JvW op 23-03-2008 11:15 . Reden: typo ]

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249328

Het is meestal andersom. In ieder geval bij vodafone.
Eerst een mms versturen met je telefoon, anders kan je er geeneen ontvangen.
Als je nog geen mms hebt verstuurd, krijg je een smsje met een link naar het mmsje op de vodafone site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
  • Laatst online: 21-09-2023
Anoniem: 254605 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 09:18:
[...]

Way ahead of you! klik-> http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/29770937
Zie je wel, kan geen kwaad om ff pagina's en posts door te lezen. Maar het komt eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245969

Volgende prog is erg goed (met dank aan A_C van xda, ook bekend van S2UL)

Afbeeldingslocatie: http://i270.photobucket.com/albums/jj116/s2u2/s2p/s2p008.png

Hiermee heb je de ipod touch interface voor wat betreft je muziek. Gewoon door je album art scrollen en afspelen. Erg geinig. Werkt op polaris oftewel TC.

Afbeeldingslocatie: http://i270.photobucket.com/albums/jj116/s2u2/s2p/s2p006.png

(17 March 2008) S2P v0.32 - Slide2Play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nljuggler
MediJack schreef op zondag 23 maart 2008 @ 11:15:
Terugkomend op de MMS-jes:

Volgens mij wordt daarvoor altijd de GPRS service gebruikt. Bij mijn cruise werkte het aanvankelijk ook niet, terwijl het met hezelfde abbo wel werkte met mijn vorige telefoon (Razr).
Bij mij was het slechts een kwestie van eerst een MMS ontvangen, en vervolgens kon ik ze ook versturen.

Blijft merkwaardig, maar toch.
Als daar altijd GPRS voor wordt gebruikt, waarom staat er dan standaard bij mijn verbindingen ook een verbinding Vodafone MMS? ...en wordt er op de Vodafone site voor verschillende (wel ondersteunde) HTC toestellen bij de instellingen ook over Vodafone MMS gesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boedha
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-06 23:20

Boedha

Niks

Ik heb mijn werkrooster in de telefoon gezet. Aangezien ik in ploegen werk en dit rooster dus elke 10 dagen terug komt, heb ik dit dus ook zo erin gezet dat elke 10 dagen er een bepaald rooster in staat met de daarbij behoorden tijden.

Wat er nu gebeurt is dat de middagdienst en de nachtdienst er in eerste instantie goed instaan van
15:00 uur tot 23:00 uur en van 23:00 tot 07:00. Als ik dan een paar dagen later check welke dienst ik heb een paar weken later dan zijn deze tijden versprongen met een uur en wel naar 14:00 tot 22:00 en 22:00 tot 06:00. De ochtenddienst blijft wel goed staan. :?

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247810

Ik heb een hele andere vraag.
Op dit moment ben ik echt toe aan een andere telefoon, ik had het al even uitgesteld maar mijn huidige is echt helemaal op.
De TC heeft mijn aandacht getrokken maar ik hik een beetje tegen het bekende verhaal op van het ontbreken van de drivers.
Mijn vraag is dan, zit het er aan te komen dat HTC met drivers komt, ik had gelezen dat dit eind maart zou gebeuren, maar nu hoor ik weer dat hiermee niet het driver-issue wordt opgelost maar andere zaken.
Ik denk als het probleem nog niet opgelost en ook niet in de planning staat ik wacht op de sony ericcsson x1.

Alvast bedankt voor de reacties,

Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Laatst online: 02-02-2022
Boedha schreef op zondag 23 maart 2008 @ 15:54:
Ik heb mijn werkrooster in de telefoon gezet. Aangezien ik in ploegen werk en dit rooster dus elke 10 dagen terug komt, heb ik dit dus ook zo erin gezet dat elke 10 dagen er een bepaald rooster in staat met de daarbij behoorden tijden.

Wat er nu gebeurt is dat de middagdienst en de nachtdienst er in eerste instantie goed instaan van
15:00 uur tot 23:00 uur en van 23:00 tot 07:00. Als ik dan een paar dagen later check welke dienst ik heb een paar weken later dan zijn deze tijden versprongen met een uur en wel naar 14:00 tot 22:00 en 22:00 tot 06:00. De ochtenddienst blijft wel goed staan. :?
Zomertijd ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Rustig, rustig, rustig allemaal mensen. Ik lees nog steeds trouw meerdere malen per dag deze thread en houd het allemaal netjes bij en vind het nog steeds leuk en gezellig hier hoor! Sorry als m'n post anders leek...

Ik zeg alleen dat ik merk dat de Cruise gewoon steeds populairder wordt, door het aantal en niveau van post. Er komen hier gewoon steeds meer 'onervaren' Cruise gebruikers. En nee, dat is idd geen énkel probleem! Valt me alleen wel soms op... En dit zie je trouwens altijd en overal, vwiel me de vorige keer ook op in het N73 draadje (m'n vorige foon).
Dus was géén klacht van mij verder ook, wilde niet onnodig gaan zeiken of mensen 'beledigen'.

Dus geen paniek verder, we gaan gewoon gezellig verder! En ik kijk al weer uit naar deeltje 3 hoor! :P

[ Voor 5% gewijzigd door FabianNL op 23-03-2008 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:18
edit: niet meer nodig.

[ Voor 93% gewijzigd door Possible op 23-03-2008 18:54 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de HTC Touch Cruise. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kan nemen, hoort hier niet.