Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 150 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 43.518 views

• Aionios
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:38
FireAge schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:42:
[...]

Dat maakt natuurlijk niks uit. Je had dat food ook kunnen verkopen op de ah, het kost je dus nog steeds evenveel. Dat is hetzelfde als zeggen dat flasks je niks kosten omdat je herbalism hebt...

En als enhancement shaman zou je eigenlijk aan een stuk door Haste Potion moeten slikken. Althans, dat moeten rogues, ik weet niet of dat de juiste pot voor shammies is.
Er is voor elke class well een pot, magic users gebruiken mana pots, melee gebruik enrgy pots/rage pots/haste pots, tanks gebruiken Ironshield pots of health pots.

En als je dat niet doet, dan nerf je gewoon je eigen dps/healing whatever.
Dit geldt niet voor farm content, maar voor progress content of course.
Ik zal is kijken of deze niet te extreem duur zijn/makkelijk te maken zijn, want ik kan via een maat zn druid redelijk wat potions maken, maar niet mn Flask wat ik wel jammer vind, moeten we nog steeds discoveren. Ik zal dus eens kijken of hij dat recipe heeft, als hij het heeft ga ik proberen er een hoop te maken want dit zou idd wel een nice boost voor mn dps kunnen zijn. Zodra ik thuis ben (stage) kijk ik er naar.

Enhancement shaman's moeten trage wapens hebben maar met hoeveel je het versnelt maakt niet meer uit, want de damage van je wapens word niet minder met haste rating, dacht ik teminste.
Kevinp schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:46:
Als je idd altijd alles moet kopen is het duur, maar mij lijkt het makkelijker om af en toe een dagje te farmen zodat je er weer een tijdje tegenaan kan:)
Dit probeer ik zo veel als mogelijk te doen, maar zoals ik al eerder zeg mn maat kan geen Flask of Relentless assault maken dus die kan niet voor de rest probeer ik alles te grinden wat mogelijk is.

[ Voor 13% gewijzigd door Aionios op 21-02-2008 10:52 ]

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:22
in mijn oude en nieuwe guild lopen mensen ook te QQen over te weinig gold. maar dailys zijn saai en fatsoenlijke proffessions hebben ze niet. goh, apart..

ook rerollt elke wannaB bill gates nu JC, waardoor de prijs van adamantite ore de lucht in schiet. zit eraan te denken om maar ff te knallen met mn warlock, om mijn paladin zijn epic flymount te geven. kan hij zelf adamantite farmen..

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Met men hunter kom ik ook toe met major mana pots :).
En anders ff aspect of the viper op en autoshoot + cd en trinkets op, dan valt het niet zo op dat ik niet steady shot :p
Eigenlijk kan ik die rotatie wel ophouden met elke keer major mana pots te slikke, en meestal heb ik aan 1 à 2 pots genoeg op een boss fight. Op Nightbane heb ik het zelf niet echt nodig, vlak voor hij elke keer opstijgt, pop ik viper aspect, tot de skellies neer zijn en hij terug landt... Gedurende die periode heb ik toch snel 1000 mana terug.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
BlaSfem0n schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:57:
Met men hunter kom ik ook toe met major mana pots :).
En anders ff aspect of the viper op en autoshoot + cd en trinkets op, dan valt het niet zo op dat ik niet steady shot :p
Eigenlijk kan ik die rotatie wel ophouden met elke keer major mana pots te slikke, en meestal heb ik aan 1 à 2 pots genoeg op een boss fight. Op Nightbane heb ik het zelf niet echt nodig, vlak voor hij elke keer opstijgt, pop ik viper aspect, tot de skellies neer zijn en hij terug landt... Gedurende die periode heb ik toch snel 1000 mana terug.
Fel Mana Potion
Requires Level 60
Use: Restores 3200 mana over 24 sec, but at a cost. Also reduces spell damage by 25 and healing done by 50 for 15 min. (2 Min Cooldown)

echt geweldig voor een hunter :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• BlaSfem0n
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Bokkie schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:01:
[...]

Fel Mana Potion
Requires Level 60
Use: Restores 3200 mana over 24 sec, but at a cost. Also reduces spell damage by 25 and healing done by 50 for 15 min. (2 Min Cooldown)

echt geweldig voor een hunter :)
nice tip, hopelijk gaan die niet voor te veel over de spreekwoordelijke toonbank :)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 17:44
Altijd wel grappig. Sta ik in IF met mijn full BT \ Mount Hyjal gear, komen van die gasten naar mij toe van "je hebt geen RL". Dan vraag ik hoeveel dagen ze per week raiden, en 9\10 keer raiden ze meer dan ik (in 2 dagen is alles clear, BT + MH) Tsja, dat zijn ze vrijwel uitgeluld :)
Dat ik effectiever ben in het verzamelen van epix wil nog niet zeggen dat ik geen real life heb ;)

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
BootVluchteling schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:56:
in mijn oude en nieuwe guild lopen mensen ook te QQen over te weinig gold. maar dailys zijn saai en fatsoenlijke proffessions hebben ze niet. goh, apart..

ook rerollt elke wannaB bill gates nu JC, waardoor de prijs van adamantite ore de lucht in schiet. zit eraan te denken om maar ff te knallen met mn warlock, om mijn paladin zijn epic flymount te geven. kan hij zelf adamantite farmen..
Momenteel spaart iedereen gems voor de expension, ik verkoop ze lekker de prijzen zullen niet echt veel hoger meer worden.

living ruby :75g
rigit dawnstone(crafted): 60g
star of elune(40g)solid star(60g)
noble topaz 60g

echt verschrikkelijk de prijzen, maar ik verdien er genoeg mee :P.
Dutchy007 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:09:
Altijd wel grappig. Sta ik in IF met mijn full BT \ Mount Hyjal gear, komen van die gasten naar mij toe van "je hebt geen RL". Dan vraag ik hoeveel dagen ze per week raiden, en 9\10 keer raiden ze meer dan ik (in 2 dagen is alles clear, BT + MH) Tsja, dat zijn ze vrijwel uitgeluld :)
Dat ik effectiever ben in het verzamelen van epix wil nog niet zeggen dat ik geen real life heb ;)
Veel guilds raiden wel 24/7 bij wijze van wanneer nieuwe content uitkomt. Maar goed de sunwell zal wel niet heel lang leven denk ik :).

[ Voor 28% gewijzigd door Kevinp op 21-02-2008 11:10 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:51
BlaSfem0n schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:04:
[...]

nice tip, hopelijk gaan die niet voor te veel over de spreekwoordelijke toonbank :)
1 mana thistle + 2 nightmare vine. Succes !
Ach, gewoon counteren door aan jou te vragen hoeveel dagen per week en hoeveel uur je per dag raid op nieuwe content straks })

[ Voor 55% gewijzigd door ImdaMned op 21-02-2008 11:11 ]

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Kevinp schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:09:
[...]

Momenteel spaart iedereen gems voor de expension, ik verkoop ze lekker de prijzen zullen niet echt veel hoger meer worden.

living ruby :75g
rigit dawnstone(crafted): 60g
star of elune(40g)solid star(60g)
noble topaz 60g

echt verschrikkelijk de prijzen, maar ik verdien er genoeg mee :P.
hmm..vandaar dat onze Adamantite Ore prijzen zo achtelijk hoog zijn. 31G voor een stack, soms staan ze voor 27G/stack op. Als je de ore op de AH koopt en vervolgens prospect, dan is je winst niet echt hoog. Waarschijnlijk verlies je er zelfs op.
De arcane dusts van de groene JC ringen die je disenchant kosten tegenwoordig ook niks meer (22G/stack).

Dus wat te doen? Gems opsparen en op de AH gooien als p2.4 uitkomt. Of ze nu op de AH gooien tegen bovenstaande prijzen..

Strava

• Dutchy007
Ach, gewoon counteren door aan jou te vragen hoeveel dagen per week en hoeveel uur je per dag raid op nieuwe content straks
Dat word weer 5-6 dagen raiden helaas :<

• Kevinp
Dutchy007 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:21:
[...]

btw dutchy van skullcrusher?

en ow ja, ik mine zelf en dan propect ik, dus ik maak hoogsens minder winst. maar het prospecten gaat de laatste tijd erg goed. regelmatig living rubys enzo. Weinig talasite :).

ik denk dat ze in het begin van 2.4 erg hoog zullen zijn(de prijzen) daarna laag(iedereen heeft immers veel opgespaard) en dan weer de normale prijzen van een week of 2 geleden zullen krijgen.

het meeste is te verdienen net na de patch, maar ook het moeilijkst.

• Smultie
  • Niet online
Dutchy007 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:21:
[...]

Als 't zo "helaas" is, waarom doe je 't dan?
Ow ja, ff vergeten dat WoW voor sommige mensen werk is waar ze geen geld voor krijgen maar epixxxxxx (die 1 patch later voor Heroic badges gekocht kan worden :')).

• Kevinp
SMulTiE schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:24:
[...]

Ow ja, ff vergeten dat WoW voor sommige mensen werk is waar ze geen geld voor krijgen maar epixxxxxx (die 1 patch later voor Heroic badges gekocht kan worden :')).
het gaat om de content :) niet de epics, die zijn echter wel nodig om de content te verslaan.

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:58
Ralfvanw schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:51:
Enhancement shaman's moeten trage wapens hebben maar met hoeveel je het versnelt maakt niet meer uit, want de damage van je wapens word niet minder met haste rating, dacht ik teminste.
Ik dacht dat je trage weapons moest hebben vanwege de hidden cooldown op WF?
Daarom vroeg ik me af of haste wel goed was.

• Smultie
  • Niet online
Kevinp schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:25:
[...]

het gaat om de content :) niet de epics, die zijn echter wel nodig om de content te verslaan.
Snap ik ook wel, (zit nu zelf @ Illidan, hopelijk deze week down)
Maar gezien zijn "helaas" heeft hij niet zo veel lol in 5-6 dagen/week raiden, vandaar m'n vraag.

• Dutchy007
Kevinp schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:23:
[...]
btw dutchy van skullcrusher?
Dat ben ik :)
SMulTiE schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:24:
[...]
Nouja, ik zit wel uit te kijken naar Sunwell natuurlijk. Maar ik raid liever 2 dagen dan 6 natuurlijk :) Alhoewel ik het niet erg vind, ik houd van progress!
SMulTiE schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:26:
[...]

Maar gezien zijn "helaas" heeft hij niet zo veel lol in 5-6 dagen/week raiden, vandaar m'n vraag.
Het is inderdaad even doorbijten, maar het heeft wel resultaat natuurlijk.

[ Voor 23% gewijzigd door Dutchy007 op 21-02-2008 11:32 ]

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:25
Wootlock schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:44:
[...]

Enchanting droppen en een gather prof pakken :+

Een avondje kara kost voor mij:

1x Flask of pure death (40g)
1x stack poached bluefish (3g)
2x Superior wizard oil (5g voor 2x5 charges)

Mana pots gebruik ik niet (Life tap ftw)
Het enige wat op een avond echt opgaat is die flask de rest houd ik altijd wel wat over voor de volgende raid :p
40g per raid voor mij
Jullie raiden 10 uur per avond? Met 1 wizard oil kan je namelijk 5 uur. (1 uur per charge, gaat niet weg als je dood gaat)

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:06
Hallo,

Ik ga even heel erg lui doen (heb even geen tijd om te googlen) maar ik ws benieuwd, is het ook mogenlijk om je Kara rep ring te ruilen voor een ander exemplaar? (bv tankring ruilen voor healring)?

dropte voor een guildie gister de BoE healing mace, die wisselde voor 750 van eigenaar vanavond even laten enchanten. En dan kan mn dr00d ook een healing poging gaan doen ;)
cls schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:37:
[...]

Ja, kost alleen wel geld. (70g geloof ik)
ahh ok hmm ff wat farmen gister 2k aan ore uitgegeven (ca 80 stacks aan adamantite ore) alleen ik kies ervoor om de rare gems (100+) niet te verkopen en te wachten op arena 4 of 2.4 eens kijken of ik er nog wat meer winst uit kan halen

[ Voor 34% gewijzigd door Wognummer op 21-02-2008 11:39 . Reden: BRR typo's en leestekens ]

• danslo
Locks schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:36:
Hallo,

Ik ga even heel erg lui doen (heb even geen tijd om te googlen) maar ik ws benieuwd, is het ook mogenlijk om je Kara rep ring te ruilen voor een ander exemplaar? (bv tankring ruilen voor healring)?
Ja, kost alleen wel geld. (70g geloof ik)

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ja, kost alleen gold. Ik dacht 75g.
offtopic:
Doh, te laat..

[ Voor 4% gewijzigd door OkkE op 21-02-2008 11:41 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Kevinp
Epicurus ex illusion ex skullcrusher :). Ik weet niet hoe alliance side is, maar horde side is echt verschikkelijk. veel UAE mensen, allemaal pvp'ers. Nu met alle nerfs beginnen eindelijk mensen door SSC/Tk heen te komen. en een horde guild met illidan down. :). Ik zit zelf nu op stormreaver :).

• Aionios
Hallo,

dropte voor een guildie gister de BoE healing mace, die wisselde voor 750 van eigenaar vanavond even laten enchanten. En dan kan mn dr00d ook een healing poging gaan doen ;)
Ja maar dan moet je Exhalted zijn.
Edit:
En idd Dokke kan goed zijn dat dit 75G is weet ik niet zeker
FireAge schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:25:
[...]

Klopt, maar als ik bij Recount kijk is mijn damage voor 55% white dan 35% wf en dan 20% overige dingen waaronder Earthshock. Dus ik zal iig meer damage doen en kan sneller weer wf hebben.
De hidden CD is 3 sec :( daarom moet je altijd zo traag mogelijke wapens hebben voor hoogste damage output als je wf hebt, maar met haste rating gaat die dmg niet omlaag dus zou het niet mogen uitmaken, ik zal alleen een white dmg boost krijgen.

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:48
Hallo,

[...]

ahh ok hmm ff wat farmen gister 2k aan ore uitgegeven (ca 80 stacks aan adamantite ore) alleen ik kies ervoor om de rare gems (100+) niet te verkopen en te wachten op arena 4 of 2.4 eens kijken of ik er nog wat meer winst uit kan halen
Ik denk dat de prijzen van blue gems hard gaan dalen in patch 2.4 en beyond, namelijk meer guilds zullen in staat zijn om BT/MH/Mr.T te gaan doen en daardoor zullen er meer purples op de markt gaan komen. Ook zullen de epic gems die in heroics droppen niet meer unique zijn. Dus hou er rekening mee dat je kans hebt dat je kapitaal is vernietigd ;)

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

BlaSfem0n schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:57:
Mja bij nightbane heb ik ook niet echt probs. Maar bij een fight als morogrim wel. Vol nuken en explosive traps + volley voor aoe steeds op die murlocks dan gaat het toch wel reete hard met de pots als je weer eens in het verdomd hoekje party word gegooid zonder spriest.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Verwijderd

Of je hebt geluk dat je in een BT/MH guild zit en de epix op mag pakken waarvoor je guildies vele avonden hebben staan wipen of je hebt mee geholpen met de progress en raid je nu mss 2 dagen in de week, maar heb je voorheen 3+ dagen geraid.

• Bokkie
  • Niet online
FireAge schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:25:
[...]

Meer voor de flurry proc :) in principe doe je als shaman 2x gelijke speed wapens, anders vreet je offhand je flurry procs op, met low dmg hits

• Wognummer
TroX schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:43:
[...]

Ik denk dat de prijzen van blue gems hard gaan dalen in patch 2.4 en beyond, namelijk meer guilds zullen in staat zijn om BT/MH/Mr.T te gaan doen en daardoor zullen er meer purples op de markt gaan komen. Ook zullen de epic gems die in heroics droppen niet meer unique zijn. Dus hou er rekening mee dat je kans hebt dat je kapitaal is vernietigd ;)
true maar ik denk niet dat dat bij mij op de server opgaat en die guilds zullen dan in eerste instantie de gems voor zichzelf houden ;) dus ik denk dat het in het begin wel mee zal vallen de eerste 3 weken, en die spellhaste zal ook wel goed gaan lopen

[ Voor 3% gewijzigd door Wognummer op 21-02-2008 11:49 ]

• TroX
Ik snap eigenlijk niet zo goed waar blizzard heen wil voor casters. Wat me opvalt is dat op het meeste gear +spell hit wegvalt en met name haste terug is te vinden. Maar je kan dan misschien wel sneller casten, maar uiteindelijk wordt er meer ggeresist en ben je sneller door je mana heen. Hoe goed is spellhaste eigenlijk aangezien je bij de meeste items redelijk je +hit aan het nerfen bent.

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Bokkie schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:42:
hmmz nice de 3 nieuwe T6 delen zijn aangepast, STA erafgehaald en de locks krijgen daarvoor in de plaatst, meer hit/crit/haste

oh en exalted met scale of the sands \o/ eindelijk me ring met proc :P was wel een messy raid :X

gold: doe dailies :)
Oehhh te pro, dit geeft weer hele nieuwe mogelijkheden mbt gear combinaties \o/

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Ralfvanw schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:24:
Het wipen hebben we vooral bij Vashj al 3 wipe avonden gehad ;(
Je doet net alsof dat veel is. Wacht maar tot je bij Kael, Archimonde of het tweede deel van BT komt.

Verwijderd

Poee gister met mijn 60 druid 4 goeie instance runs gedaan(3x ramparts 1 keer furnace). 2 keer kitty dps en 2 keer als tank (dat wil ik eigenlijk voornamelijk gaan doen endgame). Ik had echt heel erg slechte gear (me bracers +6 agilty enzo). Had van te voren AH afgesnuffelt voor wat betere greens maar er stond gewoon niks op. Maar opzich ging het tanken fantastisch. Enige keer dat ik wat probs had was bij de boss van ramparts, draakje sloeg eigenlijk te hard op me, gelukkig goeie healer bij ons. Laatste boss dropte feral staff (uber ding). Blood furnace bosses waren stukke makkelijker te tanken dan die in ramparts terwijl de bosses in blood furnace oranje zijn voor een level 60. (2x getankt met zelfde party 1 keer in BF en 1 keer in ramparts). Leuke dag iig met 4x succesvol instance runnen ^_^

• Bokkie
  • Niet online
HolyCorn schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:53:
[...]

Oehhh te pro, dit geeft weer hele nieuwe mogelijkheden mbt gear combinaties \o/
http://www.worldofraids.com/2008/ptr/24/t6/warlock.jpg

zeker wel vooral die boots :9~

• danslo
Ik ben niet zo blij met die warlock T6 change. Wanneer leert Blizzard nou eens om gvd niet zoveel hit te stacken. Ik had net m'n wishlist bij elkaar die inclusief die boots net op de hitcap zat, moeten ze er weer extra hit op doen :/

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:36

NoTimeRemains

I know

op Dramaspear zitten te veel miners en te veel wannabee jcers. Adamantite is hier dan ook belachelijk hoog.
ik was er over aan het denken om herbalism te droppen voor mining, maar dat schiet ook niet op. ik heb gewoon de tijd niet om 7 dagen per week met mijn flying mount boven Outlands te hangen en dan alleen maar miners.

waarmee kan je als gatherer nog wel veel geld mee verdienen dan? mining is overbevolkt, net als herb (want boompjes in Terrokar zijn echt bezet), skinning is die viable?

This is the Way.

• Bokkie
  • Niet online
cls schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:59:
Ik ben niet zo blij met die warlock T6 change. Wanneer leert Blizzard nou eens om gvd niet zoveel hit te stacken. Ik had net m'n wishlist bij elkaar die inclusief die boots net op de hitcap zat, moeten ze er weer extra hit op doen :/
Jij maakt een wishlist op basis van PTR spul 8)7 je weet toch dat zolang het nog niet live is alles kan veranderen :P bij wijze van spreken maken ze die krengen de dag voor release nog met 0 stats, en +300 shadow dmg ofzo :+

Waarom wil iederen een 'viable' proffession? ik hoef niet perse bakken met winst te maken, zolang maar onegeveer break even loop maakt het weinig uit, het gaat mij meer om het besparen op, dan op het daadwerkelijk winst maken :)

Hou gewoon je herbalism, doe wat dailies, herb her en der wat zodat je jezelf kan voorzien en je overschot verkoop je, richt je niet op mass productie ofzo, maar gewoon op zelf voorziening, op die manier is alle winst meegenomen, maak je gemiddeld op zich altijd winst, maar je zal inderdaad geen dagobert duck worden, maar moet dat ook perse?

[ Voor 33% gewijzigd door Bokkie op 21-02-2008 12:06 ]

• danslo
Bokkie schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 12:03:
[...]

Jij maakt een wishlist op basis van PTR spul 8)7 je weet toch dat zolang het nog niet live is alles kan veranderen :P bij wijze van spreken maken ze die krengen de dag voor release nog met 0 stats, en +300 shadow dmg ofzo :+
Is hetzelfde met live hoor, het is gewoon ontzettend moeilijk voor een endgame warlock om niet over die hitcap heen te gaan en dan gaan ze nog meer hit op die items gooien, lekker slim.

• Bokkie
  • Niet online
cls schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 12:05:
[...]

Is hetzelfde met live hoor, het is gewoon ontzettend moeilijk voor een endgame warlock om niet over die hitcap heen te gaan en dan gaan ze nog meer hit op die items gooien, lekker slim.
die hitcap is geen magisch nummer :P ik zit er nu ook 11 over, maar boeiend guildie van me zit er 30 onder, hoe dichterbij hoe beter ivm minder verspilde item cost, maar je zult toch steeds aanpassingen moeten doen. zorg gewoon dat je er altijd in ieder geval in de buurt zit, items zat en gems doen een hoop

• Aionios
Exitium schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:53:
[...]

Je doet net alsof dat veel is. Wacht maar tot je bij Kael, Archimonde of het tweede deel van BT komt.
Leren kost tijd he....

Tis jammer dat we er wipen maar die paar x bij ons zal idd nog niet veel zijn er zijn vast guilds die er nog veeeeel meer dan ons op hebben gewiped.

En eigenlijk wil ik graag de andere zien, wil graag alle content zien.

• danslo
Bokkie schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 12:08:
[...]

die hitcap is geen magisch nummer :P ik zit er nu ook 12 over, maar boeiend guildie van me zit er 30 onder, hoe dichterbij hoe beter ivm minder verspilde item cost, maar je zult toch steeds aanpassingen moeten doen. zorg gewoon dat je er altijd in ieder geval in de buurt zit, items zat en gems doen een hoop
Elk punt dat je boven de hitcap zit zou veel beter in dmg/crit/haste gespendeerd kunnen worden.

Verder vraag ik niet om advies, ik weet zelf wel hoe ik mijn gear moet samenstellen aangezien we al een aantal maanden illidan farmen. Het was gewoon een rant naar blizzard toe vanwege hun onkunde wat betreft de stats op warlock gear. Gewoon veel te veel hit, je moet moeite doen om er niet overheen te gaan.

• Bokkie
  • Niet online
cls schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 12:11:
[...]

Elk punt dat je boven de hitcap zit zou veel beter in dmg/crit/haste gespendeerd kunnen worden.

Verder vraag ik niet om advies, ik weet zelf wel hoe ik mijn gear moet samenstellen aangezien we al een aantal maanden illidan farmen. Het was gewoon een rant naar blizzard toe vanwege hun onkunde wat betreft de stats op warlock gear. Gewoon veel te veel hit, je moet moeite doen om er niet overheen te gaan.
De rest van cloth gear in sunwell heeft een chronisch tekort aan hit dus de hit op de lock tier6 items vind ik gewldig, kan ik tenminste de oudere tier items makkelijker vervangen voor andere loot uit sw

Verwijderd

Hallo,

ik heb met mijn druid stom genoeg het verkeerde ring path gekozen (auto compleet add on aan staan -.-) ik heb een ticket geopened en een gm heeft mijn path gewoon kunnen weizigen, was wel een uitdaging van ik mocht me char niet verplaatsten en de tank stond om het hoekje en begon net met attun ^^)
koste me niks, ik moet erbij zeggen dat ik die ring meteen gedestroyed had in de hoop dat de Q chain zo reseten. ook was dit pas de eerste ring in een pat.

over proffs, ik ben met mijn mage tailooring en ench. die ench heb ik pas later gekozen en is heel erg laag (280) en de mats kosten een godsvoormogen (voor mij dan). op me druid heb ik herb + alch (elixer spec) en kan hier redelijke winst uit halen (btw wel jammer dat je alch pas kan speccen op lvl 68 terwijl je op lvl 62 al makkelijk 375 alch kan hebben). dus ik ben vrij gebonden aan farmen. ik kies er meestal voor om arcane tomes en sunfury signets te farmen bij mana forge duro (goeie drop rate en in 1/2 fireball neer) hiermee heb ik in een uurtje meestal rond de 100 netherweave 2/3 arc tomes en 40 sunfury signets +15/20g cash drop. dit maakt een total van ongeveer 100/150g per uur. is dit slim of zijn er betere manieren? ook vraag ik me af om het slim is die ench te respeccen naar een andere porf (zoals JC) want er is pas 1 guild in mijn realm die bt op farm heeft (er zijn nu net 2 andere die nu een poging wagen om te clearen).

als je tips hebt hoor ik dit graag. want ik heb vaak alleen tijd om te raiden momenteel en dat kost toch aardig wat. (me inkomen per week is gemiddeld 400g en hou nooit wat over door raids)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2008 12:27 ]

Verwijderd

ik kon bovenstaande post niet meer wijzigen dus sorry voor de spamm ^^

ook dacht ik gelzen te hebben dat er weer een soort "openings event" is voor sunwellplatue zoals bij gate of anh'Qiraj het geval was. klopt dit? en zijn er al data bekent dat ze dit gaan proberen?

• Kevinp
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 12:31:
ik kon bovenstaande post niet meer wijzigen dus sorry voor de spamm ^^

ook dacht ik gelzen te hebben dat er weer een soort "openings event" is voor sunwellplatue zoals bij gate of anh'Qiraj het geval was. klopt dit? en zijn er al data bekent dat ze dit gaan proberen?
Je moet daylies gaan doen om de gate voor de laatste boss te openen, en ook dropen er items die de progress met 1% ofzo ophoogd.

• FireAge
Ralfvanw schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:41:
Klopt, maar als ik bij Recount kijk is mijn damage voor 55% white dan 35% wf en dan 20% overige dingen waaronder Earthshock. Dus ik zal iig meer damage doen en kan sneller weer wf hebben.
De hidden CD is 3 sec :( daarom moet je altijd zo traag mogelijke wapens hebben voor hoogste damage output als je wf hebt, maar met haste rating gaat die dmg niet omlaag dus zou het niet mogen uitmaken, ik zal alleen een white dmg boost krijgen.
Volgens mij klopt dat dus niet.
Voor zover ik weet wil je wapens hebben met 2.6 of 2.8 speed, welke weet ik niet meer. Want op die manier zul je altijd WF proccen op het moment dat hij van cooldown af is. Misschien dat hiet iemand shammie theorycrafting kan, maar anders zal ik ff kijken waar dat ook maar weer weg kwam.

EDIT:
Ik zat er naast, je wilt idd zo traag mogelijk:
http://elitistjerks.com/f..._works_theorycraft_vol_i/

[ Voor 7% gewijzigd door FireAge op 21-02-2008 12:55 ]

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

cls schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:31:
[...]

Jullie raiden 10 uur per avond? Met 1 wizard oil kan je namelijk 5 uur. (1 uur per charge, gaat niet weg als je dood gaat)
Ik geloof dat je sarcastich bent :>
wij raiden van 20:30 tot 22:30

"Don't let your dreams be memes"

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kevinp schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 12:34:
[...]

Je moet daylies gaan doen om de gate voor de laatste boss te openen, en ook dropen er items die de progress met 1% ofzo ophoogd.
80 drops benodigd van alle huidige "end-game" bosses. Kael'Thas, Vashj, Archimonde en Illidan droppen allemaal 1 Essence of Immortals. Daarvan moet je er als server 80 van inleveren om de gates naar de laatste 3 bosses in The Sunwell te unlocken.

Afhankelijk van je server gaat dat dus een week tot een paar maanden duren. De eerste 3 bosses zijn sowieso bereikbaar voor iedereen, zonder attunement, of wellicht een simpele attunement. Heroic Magister's Terrace "key" is bijvoorbeeld ook te krijgen door de questlines te volgen en Kael'Thas's head te looten.

In Shattrath staan er op een lege portal plek 4 channelers te channelen met een quest npc ervoor. Deze geeft een quest om manacells te recoveren van de ethereals bij Bash'ir Landing in BEM. Door deze daily quests te doen zal er uiteindelijk bij 100% een portal naar het eiland waar The Sunwell op ligt openen. Zo zijn er nog meer daily quests die serverwide te doen zijn om het een en ander te unlocken.

[ Voor 19% gewijzigd door redfoxert op 21-02-2008 12:55 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Verwijderd

redfoxert schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 12:53:
[...]

80 drops benodigd van alle huidige "end-game" bosses. Kael'Thas, Vashj, Archimonde en Illidan droppen allemaal 1 Essence of Immortals. Daarvan moet je er als server 80 van inleveren om de gates naar de laatste 3 bosses in The Sunwell te unlocken.

Afhankelijk van je server gaat dat dus een week tot een paar maanden duren. De eerste 3 bosses zijn sowieso bereikbaar voor iedereen, zonder attunement, of wellicht een simpele attunement. Heroic Magister's Terrace "key" is bijvoorbeeld ook te krijgen door de questlines te volgen en Kael'Thas's head te looten.

In Shattrath staan er op een lege portal plek 4 channelers te channelen met een quest npc ervoor. Deze geeft een quest om manacells te recoveren van de ethereals bij Bash'ir Landing in BEM. Door deze daily quests te doen zal er uiteindelijk bij 100% een portal naar het eiland waar The Sunwell op ligt openen. Zo zijn er nog meer daily quests die serverwide te doen zijn om het een en ander te unlocken.
dat is vrij complex ^^ het zal nog wel even duren op mijn server voor die laatste 3 bosses sinds er maar 3 guilds zijn die vasj archi en keal op farm hebben en pas 1 die illidan op farm heeft =)

wel jammer dat er geen anh'qiraj opening is, nooit geweest en well eens mee willen maken.

Gister voor het eerst weer eens een raid geweest met me mage, een kara alt run wel. en zoals al aangegeven was is me spell hit rating een ramp, ik denk dat zeker wel 10% van mijn spells resist word. en dat is veeeell. maar volgende week lekker vakantie dus kan ik even gold farmen voor me tailoor sets en wat spell hit sockets xD

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2008 13:08 ]

• _Droopy
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

Ook van mij maar weer eens een status update van de guild waarin ik zit.
Server: Bloodhoof (PvE)
Guild: Tainted Souls (Horde)
Class: Priest (Shadow)
Name: Pakezel.
Progress: Afgelopen zondag Illidan down voorde 1ste keer. ^_^ (Horde side server 1st)
Gisteren een van de beste raids in tijden gehad: MH cleared in 2uur en 10min's + 1ste 3 bosses in BT down. Raid gestart om 20:00 en was afgelopen om 0:15. (standaard bij ons, we starten om 20:00 en proberen niet meer te pullen na 0:00)
Ik ben erg benieuwd hoe het vandaag gaat, iig een erg goeie start v/d raid-week, al zeg ik het zelf. ;)

Verder heb ik ook nog een vraag voor de math-crafters onder ons:
Hoeveel nut zien jullie in het hebben van spellhaste voor een shadowpriest?
En dan met name; vanaf hoeveel spellhaste wordt het echt interesant? (patch 2.4 in gedachte uiteraard.)

[ Voor 5% gewijzigd door _Droopy op 21-02-2008 13:09 ]

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 19:44
Kevinp schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:41:
[...]

Epicurus ex illusion ex skullcrusher :). Ik weet niet hoe alliance side is, maar horde side is echt verschikkelijk. veel UAE mensen, allemaal pvp'ers. Nu met alle nerfs beginnen eindelijk mensen door SSC/Tk heen te komen. en een horde guild met illidan down. :). Ik zit zelf nu op stormreaver :).
< also stormreaver!! Horde L64 tankadin

Verwijderd

_Droopy schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 13:05:
Ook van mij maar weer eens een status update van de guild waarin ik zit.
Server: Bloodhoof (PvE)
Guild: Tainted Souls (Horde)
Class: Priest (Shadow)
Name: Pakezel.
Progress: Afgelopen zondag Illidan down voorde 1ste keer. ^_^ (Horde side server 1st)
Gisteren een van de beste raids in tijden gehad: MH cleared in 2uur en 10min's + 1ste 3 bosses in BT down. Raid gestart om 20:00 en was afgelopen om 0:15. (standaard bij ons, we starten om 20:00 en proberen niet meer te pullen na 0:00)
Ik ben erg benieuwd hoe het vandaag gaat, iig een erg goeie start v/d raid-week, al zeg ik het zelf. ;)

Verder heb ik ook nog een vraag voor de math-crafters onder ons:
Hoeveel nut zien jullie in het hebben van spellhaste voor een shadowpriest?
En dan met name; vanaf hoeveel spellhaste wordt het echt interesant? (patch 2.4 in gedachte uiteraard.)
ten eerste gratz met illidain xD
denk niet dat ik ooit de kans zal krijgen hiervoor, ambitie is tog wel MH ^^

over die spellhaste denk ik niet dat het intresant word voor shadow priests en afflictoin locks. aangezien die gebaseerd zijn op dots en channeling, maar voor mages, destruct locks en elemental shammys (maybe boomkip) zeker intresant kan zijn, zolang iemand al aangaf het niet al je spellhit nerfed (waar ik nu ook achter ben -.-)

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 13:01:
[...]

dat is vrij complex ^^ het zal nog wel even duren op mijn server voor die laatste 3 bosses sinds er maar 3 guilds zijn die vasj archi en keal op farm hebben en pas 1 die illidan op farm heeft =)

wel jammer dat er geen anh'qiraj opening is, nooit geweest en well eens mee willen maken.
Zo complex is het toch niet ? :) 80 items die droppen van in totaal 4 bosses om de gates open te krijgen en een zooi daily quests die gedaan dienen te worden voor een portal. Binnen een week op een drukke server en dat is geregeld. Er gaan nu al stemmen op dat Outland een van de eerste kan zijn gezien het aantal guilds wat al redelijk wat van deze content farmed. Guilds die BT farmen op 1 avond zullen ook in dezelfde week na de release Kael'Thas en Vashj omleggen en vervolgens Archimonde op zn sodemieter geven, alleen voor dat ene item. Dat is ook een van de redenen dat Blizzard TK en SSC open heeft gegooid met betrekking tot het niet hoeven killen van alle andere bosses voordat de end-boss beschikbaar komt.

Dus al met al ... sommige servers moeten er nog even flink aan gaan trekken willen ze snel de echte end-game content willen zien voordat WotLK komt.

Verwijderd

redfoxert schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 13:13:
[...]

Zo complex is het toch niet ? :) 80 items die droppen van in totaal 4 bosses om de gates open te krijgen en een zooi daily quests die gedaan dienen te worden voor een portal. Binnen een week op een drukke server en dat is geregeld. Er gaan nu al stemmen op dat Outland een van de eerste kan zijn gezien het aantal guilds wat al redelijk wat van deze content farmed. Guilds die BT farmen op 1 avond zullen ook in dezelfde week na de release Kael'Thas en Vashj omleggen en vervolgens Archimonde op zn sodemieter geven, alleen voor dat ene item. Dat is ook een van de redenen dat Blizzard TK en SSC open heeft gegooid met betrekking tot het niet hoeven killen van alle andere bosses voordat de end-boss beschikbaar komt.

Dus al met al ... sommige servers moeten er nog even flink aan gaan trekken willen ze snel de echte end-game content willen zien voordat WotLK komt.
klopt, complexer dan ik me voorgesteld had dan ^^ en ja ik denk dat outland een goede kans maakt. en ja ik denk dat we hard moeten doorwerken (ook al vind ik onze progress wel aardig, nog even w8 tot lurker neer gaat -.-) verwacht ik niet dat we verder dan hyal zullen komen ALS we al zover komen =) maar dat is wel de ambitie van onze guild atm

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 09:56
Na een tijdje te hebben gelurkt heb ik maar eens besloten ook hier een account aan te maken. Ik speel zelf nu actief op Daggerspine horde (70 hunter en 70 pala) maar heb op Executus alliance ook wat chars (70 pala en wat andere meuk).

Op Daggerspine zit ik in de guild The Addams Family, en op dit moment raiden we de 25-mans content samen met een andere guild; Anathemas. Ik geloof dat ik ooit las dat hier ook wat mensen op Daggerspine zaten dus het leek me wel leuk om even te checken hoe of wat.

• Bokkie
  • Niet online
[...]
Zo complex is het toch niet ? :) 80 items die droppen van in totaal 7 bosses om de gates open te krijgen en een zooi daily quests die gedaan dienen te worden voor een portal
[..]
de 3 sunwell bosses droppen die dingen ook :)

• redfoxert
  • Niet online
Bokkie schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 13:25:
[...]

de 3 sunwell bosses droppen die dingen ook :)
Dan helemaal :D

• Wognummer
Warlock:
- Drain Mana has been reverted back; rank 6 now drains 200 mana per second (was 300).
- Emberstorm talent change: Rank 1 now decreases Incinerate casting time by 2% (Screenshot)

ik las in eerste instantie drain life laten we hopen dat het hierbij blijft

• ImdaMned
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 13:12:
[...]

over die spellhaste denk ik niet dat het intresant word voor shadow priests en afflictoin locks. aangezien die gebaseerd zijn op dots en channeling, maar voor mages, destruct locks en elemental shammys (maybe boomkip) zeker intresant kan zijn, zolang iemand al aangaf het niet al je spellhit nerfed (waar ik nu ook achter ben -.-)
spell haste = spelldgm in 2.4 voor affliction locks en spriests. Met haste verlaag je ook je GCD

Verwijderd

[...]
stop met denken, spellhaste verlaagt ook de GC

@ droopy, je hebt een SP waarmee je in een guild zit die illidan killed maar snapt niets van game mechanics ? Het lijkt me handig dat je wat (SP)sites bezoekt

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:02

Valkyre

Kitesurf FTW!

Hoeveel spellhaste heb je eigenlijk nodig om de GCD te verlagen naar 1 seconden? want dit is dacht ik het minimale wat je kon bereiken qua GCD vermindering.

heeft haste eigenlijk effect op mindflay? aangezien Haste dit wel voor bijv evocation doet. (althans als je die 300% haste debuff van de flamecasters in ZA hebt :)) en Arcane missiles e.d.

lijkt mij dat je Mindflay ook sneller word voor het hetzelfde total dmg.

[ Voor 46% gewijzigd door Valkyre op 21-02-2008 13:40 ]

iRacing Profiel

• ImdaMned
Gohan-san schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 13:38:
Hoeveel spellhaste heb je eigenlijk nodig om de GCD te verlagen naar 1 seconden? want dit is dacht ik het minimale wat je kon bereiken qua GCD vermindering.
15.6 haste = 1%
520 haste ongeveer

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Leuk die nieuwe stats op de 3 extra t6-pieces. Vooral erg nuttig de spell-hit die ze op de healing priest-bracers hebben gedaan.. :o

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Gohan-san schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 13:38:

heeft haste eigenlijk effect op mindflay? aangezien Haste dit wel voor bijv evocation doet. (althans als je die 300% haste debuff van de flamecasters in ZA hebt :)) en Arcane missiles e.d.

lijkt mij dat je Mindflay ook sneller word voor het hetzelfde total dmg.
is de global cooldown die tijd dat je even niks kan casten als je als mage een fireblast cast. Scorch kan je meteen nadat deze claar met casten weer beginnen. Bij fireblast moet je altijd even wachten.

• Kevinp
[...]

stormreaver 28 guilds die vashj kunnen killen 25 keal 14 archi 10 illidan. dat is dus als iedereend at zou doen
28 + 25 + 14 + 10 = 77 marks op dit moment dat is dus een a twee resets. gezien de nog komende progress.

outland 36 vashj 28 keal 19 archi 10 illidan:
36 + 28 + 19 + 10 = 93 dus dat is 1 reset.

magtheridon(nihilium) 36 vashj 30 keal 24 archi 17 illidan
36+30+24+17=107

ik ken de andere servers niet, maar het duurt dus maar 1 reset ofzo om het te openen.

Ik kan me zelfs voorstellen dat nihilium met alts(die waarschijnlijk bt gear hebben) ook andere guilds meehelpt op vashj ofzo. of met de helft van nihilium en de helft ssc guilds ff vashj killen voor die marks, het gaat toch om world 1st kills.

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

[...]

ten eerste gratz met illidain xD
denk niet dat ik ooit de kans zal krijgen hiervoor, ambitie is tog wel MH ^^

www.shadowpriest.com

spell haste kan wel degelijk zeer interessant zijn voor een mana generator, err, shadow priest. 8)

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Kevinp schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 13:46:
[...]
ik ken de andere servers niet, maar het duurt dus maar 1 reset ofzo om het te openen.
Kijk naar servers die gestart zijn met tbc en je ziet niet meer dan 5-10 guilds die daadwerkelijk Vash/Kael gekilled hebben, en hoogstens 2/3 met Illidan/Archimonde kills.
Dat zijn de servers waar het dus 'wat' langer gaat duren :)

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

sc0ut0r schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 13:22:
Op Daggerspine zit ik in de guild The Addams Family, en op dit moment raiden we de 25-mans content samen met een andere guild; Anathemas. Ik geloof dat ik ooit las dat hier ook wat mensen op Daggerspine zaten dus het leek me wel leuk om even te checken hoe of wat.
:w Loller ik zit dus in ana en we raiden idd met jullie in ssc en tk. Zelf doen we 1 25 man in de week aka gruul/doomwalker en deze week voor het eerst maggy.
Foutje :) Maar je snapt wat ik bedoel.

[ Voor 33% gewijzigd door William/Ax3 op 21-02-2008 14:07 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

MantaMania schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:14:
heeft iemand een idee of zometeen met season 4 gear de rating req van wapens af zou vallen? Zit namelijk te vergelijk tussen de nieuwe badge fists en merciles swords als rogue zijn.
Die fists zijn erg leuk en ook iets beter maar ik zou dan mn human bonus kwijt raken die is alleen met sword en maces en die wil ik eigenlijk niet missen.
Dus zat ik te twijfelen om te sparen voor vengeful als daar die vereiste van af zou vallen.
en waarom zouden ze dat gaan doen ?
Het zit er net pas in , ik zou er eerder maar rekening mee gaan houden dat het goed mogelijk is dat andere s4 gear ook aan rating gekoppelt gaat worden

.Quod me nutrit me destruit.

Verwijderd

Ik heb een level 70 warrior en wil me nu volledig focussen op pvp. Nu dacht ik aan deze build: http://www.wowhead.com/?talent=LV0xbAioM0zZVVzVMxkV en dan op mace specializen ipv poleaxe. Wat vinden jullie ervan of hebben jullie een betere build die volledig focussed op pvp?

• FireAge
Boulderfist:
Illidan Stormrage: 5
Archimonde: 8
Kael'thas Sunstrider: 11
Lady Vashj: 13

Totaal: 37 tokens
Misschien dat het bij de release 40 tokens zijn, en dat we het in 2 weken kunnen doen, maar ik denk het niet :)

Dus dat wordt even slikken voor Last Resort en Forte ^^.
Ik voel een transfer aankomen.

Verwijderd

William/Ax3 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:00:
[...]

:w Loller ik zit dus in ana en we raiden idd met jullie in ssc en tk. Zelf doen we 1 25 man in de week aka gruul/doomwalker en deze week voor het eerst maggy.
8)

Doomwalker is 40.. :+

• redfoxert
  • Niet online
FireAge schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:01:
Boulderfist:
Illidan Stormrage: 5
Kael'thas Sunstrider: 11
Lady Vashj: 13

Totaal: 37 tokens
Misschien dat het bij de release 40 tokens zijn, en dat we het in 2 weken kunnen doen, maar ik denk het niet :)

Dus dat wordt even slikken voor Last Resort en Forte ^^.
Ik voel een transfer aankomen.
Laat ze even weten dat Outland FULL is ! kkthnx! :D

Queues van 500+ op een zondagavond ... brrrrrr

• Wognummer
nice deze had ik nog niet gezien

[ Voor 39% gewijzigd door Wognummer op 21-02-2008 14:14 ]

• Exitium
Turalyon:
Illidan: 4
Archimonde: 7
Kael'thas: 11
Vashj: 16

Totaal van 38 tokens dus. Als wij het goed doen op RoS deze week, kunnen we misschien voor release Illidan nog neerhalen (progress van andere guilds op mother en council was in ieder geval erg goed), en een andere alliance guild zitten op het moment al op hem. Geen flauw idee hoe de progress in TK/SSC is realmwise.

• Aionios
Is dit een reward van die Fishing dailies? Als dat zo is wil ik hem wel graag, Free lures :)

Want ik heb dit nog niet gezien/gelezen op http://www.mmo-champion.com/

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

Kevinp schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:36:

die fire elemental phase is eigenlijk piss easy. Alleen vind ik illidan sowieso te makkelijk, ik weet nog goed voor ragnaros dat we eerst weken moesten gear farmen(oa fr) om ook maar kans te maken. Nu in 2 dagen van 100% naar 2%

ow ja ik was fr tank dus niet mijn schuld.
ik vind gear moeten farmen niet iets 'moeilijker' maken , is gewoon een timezink en zo boring als ik weet niet wat , wachten om een boss te killen tot je genoeg mats voor gear hebt voor meerdere tanks zuigt gewoon.
of wou je bv hydross moeilijk noemen omdat daar res gear voor gehaalt moest worden ?

• HanH
  • Laatst online: 22-04-2021
Neelon schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 13:51:
[...]

www.shadowpriest.com

spell haste kan wel degelijk zeer interessant zijn voor een mana generator, err, shadow priest. 8)
En ik denk dat de cooldown na wanden ook korter is? Geen idee eigenlijk.
nice :)

[ Voor 25% gewijzigd door HanH op 21-02-2008 14:19 ]

Verwijderd

dontcare schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:01:
[...]

en waarom zouden ze dat gaan doen ?
Het zit er net pas in , ik zou er eerder maar rekening mee gaan houden dat het goed mogelijk is dat andere s4 gear ook aan rating gekoppelt gaat worden
ik denk dat het best mogelijk is dat de rating req's van vengefull afvallen als S4 er is, zodat teams met een iets lagere rating ook een redelijke kans krijgen in S4, en ja ik denk dat er meer reqs zullen zitten.

• Wognummer
Ralfvanw schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:16:
[...]

Is dit een reward van die Fishing dailies? Als dat zo is wil ik hem wel graag, Free lures :)

Want ik heb dit nog niet gezien/gelezen op http://www.mmo-champion.com/
ik kwam hem op een ander forum tegen als fishing dailies samen met DEZE

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Magtheridon gaat iig niet langer dan een week duren met 16 guilds BT elke week clearen (en 21 in MH).
Ben iig wel erg benieuwd naar TSP maar ga denk ik niet spelen op de PTR.

Hoop voor de elemental pvp shamies dat blizz niet alles doorvoert zoals het er nu voor staat, een shared 10sec cd voor EM en NS is killing voor hun burst.

Slash Care
Mementô

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 09:56
William/Ax3 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:00:
[...]

[...]

Foutje :) Maar je snapt wat ik bedoel.
Hey Axejess, ik herrinner mij jou nog wel. Atm doe ik het wat rustiger aan met raiden vanwege Uni. enzo maar leuk om toch nog een bekende te zien hier. Ik probeer mijn guildies een beetje warm te maken voor een RL guild-meet, maar ze zijn allemaal zo lui als wat, stelletje Hongaren.

• HanH
  • Laatst online: 22-04-2021
Locks schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:22:
[...]

ik kwam hem op een ander forum tegen als fishing dailies samen met DEZE
als ie niet unique-equipped was, zou het de nieuwe solid star of elune zijn. (maar, alas)

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:20:
[...]

ik denk dat het best mogelijk is dat de rating req's van vengefull afvallen als S4 er is, zodat teams met een iets lagere rating ook een redelijke kans krijgen in S4, en ja ik denk dat er meer reqs zullen zitten.
klein beetje fout gelezen, dacht dat hij de nieuwe s4 gear bedoelde :)
maar idd goed mogelijk dat s3 gear geen rating meer heeft in s4.

• Exitium
dontcare schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:36:
[...]

Dat is de bedoeling ja. :)

Nu: S3 rating, S2 geen rating, S1 honor
In S4: S4 rating, S3 geen rating, S2 honor, S1 verdwijnt

• Nivado
  • Laatst online: 10:18
dontcare schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:36:
[...]

Het zou me echter niet verbazen als ze de rating requirement enkel een beetje laten zaken, bv van 1850 naar 1700 of 1650 ofzo. Een hogere/meer requirement voor s4 zou me ook niets verbazen. Het lijkt me, naarmate de PVP epics steeds beter worden, dat ze deze ook "exclusiever" maken.

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Carnagy schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 13:46:
[...]

is de global cooldown die tijd dat je even niks kan casten als je als mage een fireblast cast. Scorch kan je meteen nadat deze claar met casten weer beginnen. Bij fireblast moet je altijd even wachten.
Yep de tijd dat je niks kan doen na bijv een fireblast. Het cirkeltje rond nadat je een instant cast gecast hebt :) op je spell button :)

btw vind ik het wel erg lame dat Bloodlust + icey Veins niet meer stacked na de patch, komop zeg dit soort dingen hadden toch van te voren bedacht kunnen worden. het is maar 20 seconden :S

[ Voor 17% gewijzigd door Valkyre op 21-02-2008 14:48 ]

iRacing Profiel

• Kevinp
redfoxert schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:04:
[...]

Laat ze even weten dat Outland FULL is ! kkthnx! :D

Queues van 500+ op een zondagavond ... brrrrrr
ik denk zelfs dat alle chars nog op cooldown zijn qua migraten. last resort zal het idd moelijk krijgen en zal een/twee weken moeten wachten en zelf ook MH/BT/Vashj/Keal killen. + 3 bosses in Sunwell dat zou iig 7 tokens zijn :P. Forte hetzelfde dat zijn er dan 14.

[ Voor 25% gewijzigd door Kevinp op 21-02-2008 14:47 ]

• TroX
Op zich wel jammer dat je als skilled guild nu afhankelijk bent van de progress van de rest van de guilds / populatie van je server. Voor guilds als last resort en forte is het dan wel heel lelijk om niet de concurrentie aan te kunnen gaan met guilds zoals Nihilum.

• Exitium
Gohan-san schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:44:
btw vind ik het wel erg lame dat Bloodlust + icey Veins niet meer stacked na de patch, komop zeg dit soort dingen hadden toch van te voren bedacht kunnen worden. het is maar 20 seconden :S
Die twintig seconden is best killing in Pvp. ;(

Verwijderd

waar haalt een ieder de server progress vandaan? Ik zit op Emerald Dream. Zou iemand dit willen checken voor mij?. Iets met proxy en werk en "De gevraagde informatie is niet toegestaan"

bvd

Edit een EU server. Kan er zelf niet bij, vandaar mijn verzoek

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2008 14:54 ]

• Kevinp
TroX schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:50:
Op zich wel jammer dat je als skilled guild nu afhankelijk bent van de progress van de rest van de guilds / populatie van je server. Voor guilds als last resort en forte is het dan wel heel lelijk om niet de concurrentie aan te kunnen gaan met guilds zoals Nihilum.
Ze hadden ook op Kazzak kunnen blijven waar ze met hun erbij 15 BT clearende guilds hadden.

zie post hieronder ik had de US versie:

[ Voor 29% gewijzigd door Kevinp op 21-02-2008 14:56 ]

• Exitium
Kevinp schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:52:
[...]

Ze hadden ook op Kazzak kunnen blijven waar ze met hun erbij 15 BT clearende guilds hadden.

http://www.wowjutsu.com/us/emeralddream/

niet helemaal up to date, maar meestal toch redelijk goed de laaste tijd.
Jammer dat je naar de US realm linkt. :P

Ik check realmforums trouwens, raidende guilds die wat verder zijn posten daar wel in een progress thread. :)

Emerald Dream
Illidan: 4
Kael'thas: 10
Vashj: 14

• Bokkie
  • Niet online
Frostwhisper volgens realmhistory (Plan B bestaat al niet meer dacht ik) 27 items van de huidige bazen (sunwell excluded) 3 a 4 weken op zijn minst dus

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

[...]

Yep de tijd dat je niks kan doen na bijv een fireblast. Het cirkeltje rond nadat je een instant cast gecast hebt :) op je spell button :)

Kom op zeg, dit had je toch zelf wel kunnen bedenken dat nu haste de GCD verlaagt dat icy veins en heroism niet meer zouden stacken.

"maar" 20 seconden.

Ik heb een WOS-post!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
[...]

Had zo'n vermoeden idd maar thx _/-\o_

Ik ga als mage zijnde eerst mn spell hit maar eens op de max krijgen. Zit nu op 85 spellhit. Misschien binnenkort maar wat gems veranderen of wat enchants aanpassen.

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:52:
waar haalt een ieder de server progress vandaan? Ik zit op Emerald Dream. Zou iemand dit willen checken voor mij?. Iets met proxy en werk en "De gevraagde informatie is niet toegestaan"

bvd

Edit een EU server. Kan er zelf niet bij, vandaar mijn verzoek
http://ed.subtle-edge.com/

tadaa :) Teh Dreamz unofficial forum.. Raidprogress vind je onder het kopje Raids
Ik speel nl. ook op Emerald dream

Strava

Verwijderd

Kevinp schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:52:
[...]

niet helemaal up to date, maar meestal toch redelijk goed de laaste tijd.

voor emerald dream
illidan:1
archi 5
TK 9
vashj: 11
dank u

Verwijderd

deadsy33 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:58:
[...]

http://ed.subtle-edge.com/

tadaa :) Teh Dreamz unofficial forum.. Raidprogress vind je onder het kopje Raids
Ik speel nl. ook op Emerald dream
Welke guild zit je?

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Exitium schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:50:
[...]

Die twintig seconden is best killing in Pvp. ;(
en dat is juist mijn probleem er word veel teveel gedaan om pvp te improven. wow blijft in eerste instantie een PVE game in my opnie, PVP is leuk maar nerf na nerf of aanpassing na aanpassing om het pvp interressant te houden, ben ik op tegen.
Hmzaniac schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:56:
[...]

Kom op zeg, dit had je toch zelf wel kunnen bedenken dat nu haste de GCD verlaagt dat icy veins en heroism niet meer zouden stacken.

"maar" 20 seconden.
ik had het over Bloodlust, Heroism is meende ik iets shamans eigens maar weet het niet zeker meer.

Ik gok dat dit alleen maar gedaan word om PVP "eerlijker" te maken, en daar ben ik op tegen. sowieso is de max GCD verlaging 1seconden dus er gaat max maar 0.5 seconden van af.

Er is niks lekkerder dan tijdens een boss fight op 20% een Bloodlust te krijgen, Pop Trinket, IV, Combustion. en lekker fireballs raggen.

[ Voor 45% gewijzigd door Valkyre op 21-02-2008 15:05 ]

iRacing Profiel

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Het zal wel onder slowchat vallen, maar ik zit in Angels of Ares. Momenteel zijn we bezig met Vashj ( progress 18%)

Strava

• ImdaMned
Hmzaniac schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:56:
[...]

"maar" 20 seconden.
Ik begrijp hem niet helemaal, maar wat heeft icy veins met GCD te maken ?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Oneliners en slowchatten is niet de bedoeling hier. Voor kleine mededelingen en algemeen tijdverdrijf kun je terecht op IRC / MSN / ICQ / WoW / etc.