Ik zal is kijken of deze niet te extreem duur zijn/makkelijk te maken zijn, want ik kan via een maat zn druid redelijk wat potions maken, maar niet mn Flask wat ik wel jammer vind, moeten we nog steeds discoveren. Ik zal dus eens kijken of hij dat recipe heeft, als hij het heeft ga ik proberen er een hoop te maken want dit zou idd wel een nice boost voor mn dps kunnen zijn. Zodra ik thuis ben (stage) kijk ik er naar.FireAge schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:42:
[...]
Dat maakt natuurlijk niks uit. Je had dat food ook kunnen verkopen op de ah, het kost je dus nog steeds evenveel. Dat is hetzelfde als zeggen dat flasks je niks kosten omdat je herbalism hebt...
En als enhancement shaman zou je eigenlijk aan een stuk door Haste Potion moeten slikken. Althans, dat moeten rogues, ik weet niet of dat de juiste pot voor shammies is.
Er is voor elke class well een pot, magic users gebruiken mana pots, melee gebruik enrgy pots/rage pots/haste pots, tanks gebruiken Ironshield pots of health pots.
En als je dat niet doet, dan nerf je gewoon je eigen dps/healing whatever.
Dit geldt niet voor farm content, maar voor progress content of course.
Enhancement shaman's moeten trage wapens hebben maar met hoeveel je het versnelt maakt niet meer uit, want de damage van je wapens word niet minder met haste rating, dacht ik teminste.
Dit probeer ik zo veel als mogelijk te doen, maar zoals ik al eerder zeg mn maat kan geen Flask of Relentless assault maken dus die kan niet voor de rest probeer ik alles te grinden wat mogelijk is.Kevinp schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:46:
Als je idd altijd alles moet kopen is het duur, maar mij lijkt het makkelijker om af en toe een dagje te farmen zodat je er weer een tijdje tegenaan kan:)
[ Voor 13% gewijzigd door Aionios op 21-02-2008 10:52 ]