Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 150 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 43.522 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:55
MantaMania schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:14:
heeft iemand een idee of zometeen met season 4 gear de rating req van wapens af zou vallen? Zit namelijk te vergelijk tussen de nieuwe badge fists en merciles swords als rogue zijn.
Die fists zijn erg leuk en ook iets beter maar ik zou dan mn human bonus kwijt raken die is alleen met sword en maces en die wil ik eigenlijk niet missen.
Dus zat ik te twijfelen om te sparen voor vengeful als daar die vereiste van af zou vallen.
Het ligt er ook aan of je veel pvped of dat je ze voor PVE gaat gebruiken. Als je ze voor PVE gaat gebruiken is het een kwestie van afwegen of de stats / dps verschillen opwegen tegen de stats van je racial.

Voor PVP wordt het een ander verhaal omdat je ook resilience verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Kevinp schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 10:07:
[...]

Misschien is dat zo, maar die potions zijn cheap ass(alleen de vails al). dus die kan je spammen. En idd een elixir effect krijg je niet meer bij een flask.
Wat toch veel mensen onderschatten is de hp die je van een MA pot krijgt. Ik gebruik in BT/MH bij gevechten waar ik als restoshaman ook damage krijg altijd MA pots (Najentus, BB, Teron (verder zaijn we nog niet)). Dat het 300-500 minder mana teruggeeft, compenseert prima voor de health die ik erbij krijg. Als het een tank&spank fight is, gewoon super mana pots chunken.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:18:
[...]

Eerlijk gezegd niet O-)

Echt, afgezien van mijn rogue (en nu mijn druid, hetzij in mindere mate) weet ik niks van het spel. Best apart, maarja :z

...

Dat zijn die spellen toch? Ik heb WC 1 t/m 3 ook gespeeld O-)

Arthas was wel bruut vond ik toen (Die ken ik wel, de heroic pala :D )
Je hebt de spellen gespeeld? Wat loop je dan te bazelen dat je niks weet? :P In Warcraft 3 komt de hele slag tegen Archimonde nog naar voren. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dus zo een speler die niks leest, filmpjes skipped en alleen speelt :P Enige games waar ik dat niet heb gedaan is C&C, Max Payne en Maffia ( :9~ )

Die zuigen je echt in het verhaal.

Met me druid heb ik het een beetje anders gedaan en geprobeerd om te lezen. Druids hebben erg leuke quests. Die van bearform en aquaticform.

En dat de-poison gebeuren was ook leuk.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2008 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Dennism schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:07:
[...]

dat zal niet al te lastig zijn, een aantal van onze locks vind affli zo'n leuke speelstijl dat ze er maar moeilijk van af te krijgen zijn :D
tja euh... het probleem is dat elke boss vol zit met dots zodat alle slots gebruikts zijn, en dus je niets hebt aan 2 affli locks.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Kevinp schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:31:
[...]

tja euh... het probleem is dat elke boss vol zit met dots zodat alle slots gebruikts zijn, en dus je niets hebt aan 2 affli locks.
24 of 32 debuffslots (lange tijd geleden, weet het ook niet meer precies), en die van een lock zijn toch meestal beter dan BV viper ofzo. Lijkt mij geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
DaRKaNGLe694 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:37:
[...]

24 of 32 debuffslots (lange tijd geleden, weet het ook niet meer precies), en die van een lock zijn toch meestal beter dan BV viper ofzo. Lijkt mij geen probleem.
40 en euh..

Warriors:
sunder
demoralizing shout
thunderclap

Hunters:
hunter's mark
scorpid sting

Warlocks:
curse of elements
curse of shadow
curse of recklessness
corruption
siphon life
UA
immolation x2
imp shadowbolt
shadow embrace

Mages:
imp scorch
ignite
fireball

Priests:
swp x2
vampiric touch x2
vampiric embrace x2
mindflay x2
misery
shadowweaving

Paladins:
judgement of the crusader
judgement of wisdom
judgement of light
consecration

Druids:
faerie fire
rip
mangle

Rogues:
rupture x2
deadly poison x2

This adds up to 39 debuffs. If we take a 3rd shadowpriest, or bring a MS/fury warrior for instance, then the debuff slots to free up would need to be consecration and for rogues to use evis instead of rupture. For the most part though, it looks like everyone can maximize their dps without fear of kicking off people's debuffs.

[ Voor 16% gewijzigd door Kevinp op 20-02-2008 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:26

Darkasantion

Just keep swimming!

Kevinp schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:31:
[...]

Dat is inderdaad het nadeel, hoewel men met 40 buff slots op een boss nog beest de ruimte heeft.

Maargoed, ik ben zelf ook zwaar Aflli, maar moet er niet aan denken om Destro te gaan :X , vooral het opnieuw 'aan'leren van cast-sequence en wat waaneer te gebruiken lijkt mij niks, naast het feit dat je eigenlijk constant aan de manapot/drink/lifetap bent om maar niet Oom te raken. Heb ik liever wat minder dmg, maar wel lekker constant en in controle.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
DaRKaNGLe694 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:37:
[...]

40 inmiddels, alleen als een target er al 40 hebt en een hunter cast nummer 41, dan verdwijnt er één van de mob. Beetje irritant als je hunter een CoD eraf schopt. :P
Kevinp schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:40:
Paladins:
judgement of wisdom
judgement of light
consecration
Consecration neemt geen debuff slot in beslag, werkt in principe hetzelfde als hellfire of flamestrike.

[ Voor 25% gewijzigd door Exitium op 20-02-2008 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:23
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:13:
[...]

Hey hey rustig aan jij he mannetje, volgens mij ben jij je frustraties een beetje aan het uitspreken omdat je een paar keer goed gepakt bent van achter door een rogue...of niet? ;)
ik voelde me als de keeper van ADO..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Darkasantion schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:41:
[...]

Dat is inderdaad het nadeel, hoewel men met 40 buff slots op een boss nog beest de ruimte heeft.

Maargoed, ik ben zelf ook zwaar Aflli, maar moet er niet aan denken om Destro te gaan :X , vooral het opnieuw 'aan'leren van cast-sequence en wat waaneer te gebruiken lijkt mij niks, naast het feit dat je eigenlijk constant aan de manapot/drink/lifetap bent om maar niet Oom te raken. Heb ik liever wat minder dmg, maar wel lekker constant en in controle.
zie hierboven een overzichtje van de gebruikte debuffslots met 2 sp's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]

40 en euh..

Warriors:
sunder
demoralizing shout
thunderclap Thunderfury
Fixed ;)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Exitium schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:41:
[...]

40 inmiddels, alleen als een target er al 40 hebt en een hunter cast nummer 41, dan verdwijnt er één van de mob. Beetje irritant als je hunter een CoD eraf schopt. :P
Ik meen mij te herinderen dat er een prio systeem op gehangen was nadat de debuff slots vermeerderd waren. Gezien ik rond die tijd (net pre TBC) gestopt ben, heb ik nooit de details meer gelezen, maar het lijkt me logisch dat als er een prio systeem is dat een hunter zijn dot echt niet een CoE/DOT ofzo eraf mikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
kan ook, maar TF heeft zelfs nog 2 bebuffslots nodig ivm die extra 15% nature resitsance debuff.
DaRKaNGLe694 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:44:
[...]
Ik meen mij te herinderen dat er een prio systeem op gehangen was nadat de debuff slots vermeerderd waren. Gezien ik rond die tijd (net pre TBC) gestopt ben, heb ik nooit de details meer gelezen, maar het lijkt me logisch dat als er een prio systeem is dat een hunter zijn dot echt niet een CoE/DOT ofzo eraf mikt.
er is wel zoiets gebeurd en je hebt ook al sinds firemaw debuff en buffslots (vroeger kon je bij firemaw je warrior full buffen zodat hij geen flame debuffs kreeg :P.

[ Voor 56% gewijzigd door Kevinp op 20-02-2008 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kevinp schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:44:
[...]

kan ook, maar TF heeft zelfs nog 2 bebuffslots nodig ivm die extra 15% nature resitsance debuff.
Precies 40 dus ! :D

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
[...]

40 en euh..

Warriors:
sunder
demoralizing shout
thunderclap
Rend
Deep Wounds

Hunters:
hunter's mark
scorpid sting

Warlocks:
curse of elements
curse of shadow
curse of recklessness
corruption
siphon life
UA
immolation x2
imp shadowbolt
shadow embrace

Mages:
imp scorch
ignite
fireball

Priests:
swp x2
vampiric touch x2
vampiric embrace x2
mindflay x2
misery
shadowweaving

Paladins:
judgement of wisdom
judgement of light
consecration

Druids:
faerie fire
rip
mangle

Rogues:
rupture x2
deadly poison x2

This adds up to 39 debuffs. If we take a 3rd shadowpriest, or bring a MS/fury warrior for instance, then the debuff slots to free up would need to be consecration and for rogues to use evis instead of rupture. For the most part though, it looks like everyone can maximize their dps without fear of kicking off people's debuffs.
*Fixed

Stom wel alles lezen natuurlijk :(

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

stings van hunters?

Debuffs van frost mages?

Blood frenzy van warrior
evt bleed effect van warrior na een crit
oke zijn beide wel dmg warriors

druids
insect swarm
moonfire
?

@erwinO rend zou eigenlijk niet horen imo.
TroX schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:20:
[...]

Het ligt er ook aan of je veel pvped of dat je ze voor PVE gaat gebruiken. Als je ze voor PVE gaat gebruiken is het een kwestie van afwegen of de stats / dps verschillen opwegen tegen de stats van je racial.

Voor PVP wordt het een ander verhaal omdat je ook resilience verliest.
alleen pve, enige pvp dat ik doe is voor de gear voor pve ;)
Maar mn vraag was eigenlijk of iemand een idee had dus of die vengeful rating vrij zou worden zometeen ;)

[ Voor 65% gewijzigd door MantaMania op 20-02-2008 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
:X
DaRKaNGLe694 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:44:
[...]
doet ie wel, de TBC ranks van cor/cos/coe vallen niet onder het prio system, de oudere ranks, wel, dus als mijn cos/coe/cor eraf gegooid wordt ga ik ranks terug, na de raid maak ik op guildforum wel een topic :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hey hey rustig aan jij he mannetje, volgens mij ben jij je frustraties een beetje aan het uitspreken omdat je een paar keer goed gepakt bent van achter door een rogue...of niet? ;)
zoals normaal.... tip ga noooit healen in AB -.- maarja dat is nou eenmaal het design van de class =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
MantaMania schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:49:

@erwinO rend zou eigenlijk niet horen imo.
Naja als je veel melee hebt en je Deep Wounds up wil houden kan je natuurlijk er voor kiezen om rend erop te gooien als je Deep Wounds afloopt, maar speel eigenlijk nooit fury/arms warr ben altijd tank dus tja :), (geloof zelfs dat rend niet gebruikt kan worden in Zerk Stance)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
[b]Bokkie schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:50
doet ie wel, de TBC ranks van cor/cos/coe vallen niet onder het prio system, de oudere ranks, wel,
Ah, dat maakt het een en ander weer duidelijk. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:42:
[...]

ik voelde me als de keeper van ADO..
Haha, ik wordt ook wel eens door een andere rogue gepakt, en dat is dan wel grappig want dan doe ik precies terug van wat hij doet.

B.v. als hij een blind bij mij doet dan normaal stunned hij me, en zodra ik dan ik dan uit de stun ben doe ik het ook. :P

Als hij dan bv een gouge doet en dan een vanish, begint hij weer met een cheap shot en daarna doe ik het zelfde, gewoon om hem te irriteren. >:)

Maarja ik denk dat rogue's wel kunnen worden uitgeroepen als 1 van de meest irritante classes in BG's/arena's, maar het blijft leuk spelen.. ;)

Ooit geprobeerd? :)
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:56:
[...]

zoals normaal.... tip ga noooit healen in AB -.- maarja dat is nou eenmaal het design van de class =(
Tuurlijk wel..lekker gaan healen in BG's AB, w8en tot ze je killen en dan in SoR lekker heals spammen op een target die een beetje veel onder vuur ligt.. :Y)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2008 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:59:
[...]

Tuurlijk wel..lekker gaan healen in BG's AB, w8en tot ze je killen en dan in SoR lekker heals spammen op een target die een beetje veel onder vuur ligt.. :Y)
zolang ik instant heals gebruikt gaat het nog wel maar als ik echt moet gaan casten word ik gek. zeker in ToL heb ik meteen 2 ot 3 rogues in me rug (of shadow priest die in 3 spells even al me mana weg burned) en heb ik nog niet eens de kans gehad of ook maar 1 heal uit te delen xD

1 keer was wel luek toen liep ik samen met 1 andere resto druid en kwamen 6 man aan in AB. we bleven gewoon elkaar healen en duurde 3.16 mins of ons neer te krijgen :D

ik had ook nog eigenlijk een vraagje,

ik heb al een hele tijd niks aan me mage gedaan, en begin nu weer net pas. ook was ik deep arc dat meer dmg doet als deepfire, dit is alleen als je een goede crit rating hebt en redelijke spelldmg. ik heb geen van beide. ook heb ik pas sinds een week me spellstrike pants en ben ik bezig voor hood. ook ben ik aan het farmen voor spellfire set waar ik de robe nog van moet hebben. die zal ik inderdaad met spellhit gems vullen. ook ben ik aan het werk voor de spellblade van gladiator voor me spelldmg iet omhoog te kriken en ben ik van plan die later te switchen voor die van badge awards. dan wordt het mischien weer luek om arc fire te worden maar dat is voor mij (in mijn oogen) nog niet echt bruikbaar.

iemand nog bruikbare tips?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2008 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

ErwienO schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:56:
[...]

Naja als je veel melee hebt en je Deep Wounds up wil houden kan je natuurlijk er voor kiezen om rend erop te gooien als je Deep Wounds afloopt, maar speel eigenlijk nooit fury/arms warr ben altijd tank dus tja :), (geloof zelfs dat rend niet gebruikt kan worden in Zerk Stance)
die blijft ook up na crits en in principe zou die daarvan dus continue up moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:30:
Ik ben dus zo een speler die niks leest, filmpjes skipped en alleen speelt :P Enige games waar ik dat niet heb gedaan is C&C, Max Payne en Maffia ( :9~ )
Beetje offtopic hoor maar jij moet eens "Chronicles of Riddick: Escape from butcher bay" spelen, daarbij word je pas in het verhaal gezogen!! en je houd van rogues? Dan is dit jouw spel geloof mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
>:)
haha.. die These are the People in your Raid is echt te grappig
niet goed om op werk te lezen .. veel rare gezichten om me heen van waar heeft die last van

nou raid ik nog niet eens maar heb al zo veel herkenbare types zien rondlopen.

ik weet er nog wel een - geen tijd gehad om alle paginas te lezen, en las dat het op us is dus kan er niet posten

laggy healer, is one of the best healers you met.. but that is only when she has no lag. must be a girl because she can multitask healing and talking during a intense fight. likes to sing random songs. likes music so much, she shares them with everyone. only later you find out she shares songs to everyone through the whole day, including during raids

....

overigens .. ik kreeg dit linkje
www.mywarcraftjournal.com
lijkt wel wat potentie in te zitten, .. het idee tenminste .. moet nog wat verder uitgewerkt worden denk ik .. er zitten nog wat bugs en schoonheidsfoutjes in.
Haha, erg leuk topic inderdaad, dit is al 2x in een guild waar ik bij zat gebeurt (letterlijk):

Mr. Mikeless- Has a microphone. Hears the conversation and directions. Once wiped the raid because he started talking and most folks alt-tabbed to see who the hell was speaking. May be your best player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Gisteren een zowel klote als goede avond gehad.

illidan wipe op 9%, 2%, 11%.

die op 9% was omdat de MT ff niet opletten en sheer in enrage kreeg terwijl hij een trap wilde openen.

en die 2% was omdat onze lock tank dood was, en we dus vanuit de trap moesten nuken dat ging net niet voldoende.

iig phase 1 en 2 100% onder controle soms gaat er nog wat fout bij de overgan wanneer er parasites zijn.

die fire elemental phase is eigenlijk piss easy. Alleen vind ik illidan sowieso te makkelijk, ik weet nog goed voor ragnaros dat we eerst weken moesten gear farmen(oa fr) om ook maar kans te maken. Nu in 2 dagen van 100% naar 2%

ow ja ik was fr tank dus niet mijn schuld.

[ Voor 3% gewijzigd door Kevinp op 20-02-2008 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:23
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:59:
[...]

Haha, ik wordt ook wel eens door een andere rogue gepakt, en dat is dan wel grappig want dan doe ik precies terug van wat hij doet.

B.v. als hij een blind bij mij doet dan normaal stunned hij me, en zodra ik dan ik dan uit de stun ben doe ik het ook. :P

Als hij dan bv een gouge doet en dan een vanish, begint hij weer met een cheap shot en daarna doe ik het zelfde, gewoon om hem te irriteren. >:)

Maarja ik denk dat rogue's wel kunnen worden uitgeroepen als 1 van de meest irritante classes in BG's/arena's, maar het blijft leuk spelen.. ;)

Ooit geprobeerd? :)

[...]

tot lvl 30. maar melee dps is niet mijn ding.. druid is wel ok, maar heb liever een caster, al vind ik een mage ook brak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:39:
[...]

tot lvl 30. maar melee dps is niet mijn ding.. druid is wel ok, maar heb liever een caster, al vind ik een mage ook brak :P
Moet je eens kijken of je iemand IRL kent die een rogue heeft, die ook redelijk in de purplaz zit. :)

En dan daar een potje mee gaan pvpen... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Nivado schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:08:
[...]

Beetje laat, maar toch.
Trinket 1: Dabri's Enigma, quest in Netherstorm, even zoeken op wowhead (kan er hiervandaan niet bij)
Trinket 2: Gnomerian Auto Blocker 41 Heroic badges (duurt even voor je ze bij elkaar hebt, maar ik gebruik hem is SSC/TK nogsteeds)
Belt: Entry into the Arcatrez (of zoiets) iig de questchain de de Arca key opleverd. (Doe je gelijk Botanica voor de Shield, welke beter is dan de SL Shield) Alternatieven zijn de belts van heroic SP (blue) en Ramparts (epic) beide last boss.
Bow: Melmorta Twillight Bow dropt in BM normal, Bow uit Heroic MT (heeft iets meer stamina) of AH afzoeken naar bows/guns/thrown "of the Champion" of "of Stamina"

Op je vraag over sunders kan ik kort zijn: Sunder Armor zijn useless voor prot warriors. Elke prot warrior heeft devastate (sinds 2.3 iig) en Devastate doet Sunder + Dmg voor de zelfde rage (imp. Sunder Armor verlaagd ook de rage cost van devastate).
Voor te tanken zonder raids/heroics binnen te moeten gaan, kan je ook Adamantite Figurine proberen vast te krijgen, dropped van de Inciter in Shadow Labs (heb zowel shield als trinket voor men tank daar, maar nog geen schouders) 32 def rating on equip en +-1250 armor on use voor 20? sec met 2m CD.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:21:
[...]

Beetje offtopic hoor maar jij moet eens "Chronicles of Riddick: Escape from butcher bay" spelen, daarbij word je pas in het verhaal gezogen!! en je houd van rogues? Dan is dit jouw spel geloof mij :)
Zal er eens naar kijken :)

Speel niet zoveel spellen meer doordat ik nu ook fulltime werk en sinds wow ik eigenlijk geen spel meer boeiend vind, op fifa na. Alleen nog wel es met maten bieren en achter de console kruipen :D

Maar het klinkt goed
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:43:
[...]

Moet je eens kijken of je iemand IRL kent die een rogue heeft, die ook redelijk in de purplaz zit. :)

En dan daar een potje mee gaan pvpen... >:)
Ja mooi. Tijdje geleden een maat ook op mijn rogue laten spelen. Hij was helemaal verkocht (had de shadowstep ambush build)

Vooral stealth en vanish vond hij erg leuk :P

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2008 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:53
Kevinp schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:36:
Gisteren een zowel klote als goede avond gehad.

illidan wipe op 9%, 2%, 11%.

die op 9% was omdat de MT ff niet opletten en sheer in enrage kreeg terwijl hij een trap wilde openen.

en die 2% was omdat onze lock tank dood was, en we dus vanuit de trap moesten nuken dat ging net niet voldoende.

iig phase 1 en 2 100% onder controle soms gaat er nog wat fout bij de overgan wanneer er parasites zijn.

die fire elemental phase is eigenlijk piss easy. Alleen vind ik illidan sowieso te makkelijk, ik weet nog goed voor ragnaros dat we eerst weken moesten gear farmen(oa fr) om ook maar kans te maken. Nu in 2 dagen van 100% naar 2%

ow ja ik was fr tank dus niet mijn schuld.
Ja mee eens, ik weet niet of hij generfed is, maar Illidan is gewoon in 2 dagen te doen, misschien zelfs in 1 dag als je een beetje een goed team hebt. Was voor mij een beetje een tegenvaller. Dan waren Vash en Kael toch een stukje lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
FireAge schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:22:
[...]

Ja mee eens, ik weet niet of hij generfed is, maar Illidan is gewoon in 2 dagen te doen, misschien zelfs in 1 dag als je een beetje een goed team hebt. Was voor mij een beetje een tegenvaller. Dan waren Vash en Kael toch een stukje lastiger.
ik kwam in de guild toen ze net wat healing problemen hadden, en al 3 weken bezig waren op keal. toen ik d'r 2 weken in zat me wipes hadden we hem neer(pre laatset nerf). We hadden hem 2 of 3 keer dood en toen kwam de nerf, wat hem echt makkelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:18:
[...]

Eerlijk gezegd niet O-)

Echt, afgezien van mijn rogue (en nu mijn druid, hetzij in mindere mate) weet ik niks van het spel. Best apart, maarja :z

...

@On_E

Dat zijn die spellen toch? Ik heb WC 1 t/m 3 ook gespeeld O-)

Die peons uit deel 2 waren echt bruut. Met dat verveelde commentaar als je op hem bleef klikken.

Arthas was ook wel cool vond ik toen (Die ken ik wel, de heroic pala :D )
Je oefende toen al op het niet opletten welk verhaaltje er rond je 'quest' was, maar probeerde er enkel snel doorheen te raggen? 8)7
Anders heb je toch al behoorlijk wat lore opgedaan als je de WC RTS reeks (met expansions) hebt uitgespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja klopt, gewoon er doorheen jassen. Vond verhaal niet echt belangrijk. Actie vond ik interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionios
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:38
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:39:
Ja klopt, gewoon er doorheen jassen. Vond verhaal niet echt belangrijk. Actie vond ik interessant.
Toch jammer, Ik heb atm alleen W3 en W3 expansion gespeeld maar ik vind het verhaal erachter zeer intressant. Zelf moet ik de Expansion nog wel een x uitspelen :/ Maar vooral de bonus campaign met Rexxar en misha vond ik erg leuk. Zij komen ook in WoW terug op een aantal plekken oa in Feralas/Desolace/stonetalon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Ralfvanw schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:47:
[...]

Toch jammer, Ik heb atm alleen W3 en W3 expansion gespeeld maar ik vind het verhaal erachter zeer intressant. Zelf moet ik de Expansion nog wel een x uitspelen :/ Maar vooral de bonus campaign met Rexxar en misha vond ik erg leuk. Zij komen ook in WoW terug op een aantal plekken oa in Feralas/Desolace/stonetalon.
en BeM :). ja hij is overal te gelijk :D. Een beetje zoals hemmet nessignwarry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:39:
Je kan altijd 'recaps' lezen van de lore op wow-site :) Het is echt de moeite waard.

En Rexxar loopt niet meer zijn rondje in deso/stone/fera sinds de TBC exp, als je alsnog de onyxia chain wilt doen, moet je met een ander praten in deso...

[ Voor 20% gewijzigd door BlaSfem0n op 20-02-2008 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Kevinp schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:48:
[...]

mja, niet helemaal he ;) :P

z'n zoon heeft 't van em overgenomen in STV :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Ralfvanw schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:47:
[...]

Spijtig voor je dat je the frozen throne niet uithebt. Zeker nog proberen voor wotlk uitkomt, het einde is zo cool dat je er nog meer naar uitkijkt om op northrend rond te lopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:08
wat te lachen op de woensdag

Meest OP spell in wow

Lightning Bolt

en ja hij is al oud en flauw maarja ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Wognummer op 20-02-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionios
BlaSfem0n schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:54:
[...]

Spijtig voor je dat je the frozen throne niet uithebt. Zeker nog proberen voor wotlk uitkomt, het einde is zo cool dat je er nog meer naar uitkijkt om op northrend rond te lopen!
moet ik dan maar is gaan doen, heb ze nog steeds thuis. Ik dnk dat ik eigenlijk nooit het eerste campaign stuk heb gedaan ivm Bonus campaign.
Kevinp schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:48:
[...]

Viggen schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:53:
[...]

mja, niet helemaal he ;) :P

z'n zoon heeft 't van em overgenomen in STV :P
Nooit op gelet eigenlijk ben al heel lang niet meer in Desolace geweest en in STV heb ik er niet op gelet, want ik heb de quests daar nu al heel wa keren gedaan dus simpel talk --> click quest name --> accept/complete --> weglopen

Edit:
Wat ook meehelpt is het hoge gank gehalte in STV tegenwoordig...... :|

[ Voor 3% gewijzigd door Aionios op 20-02-2008 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
[...]

ik kijk uit naar Naxx in TBC. Ik hoop eigenlijk wel dat ze de mooie dingen bewaard hebben. Ik bedoel ik moet er niet aan denken dat je in 2 weken naxx cleared straks.

Sommige gevechten zullen al niet meer zo moeilijk zijn, loatheb bv die kan niet meer zoals eerst omdat je gewoon die consumebles neit meer kan spammen.

meaxxna met de hot change kan die nooit erg moeilijk meer zijn, met met BoS kan je misschien zelfs wel vrij komen om te healen?

razuvioius is en blijft een retard check(en wat geluk).

4 horseman? tja dat kan niet op de huidige manier tenzij ze spells niet resisten, dan kan je misschein nog iets verzinnen(immers taunt is ook een spell).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
[...]

tijdje geleden is dit ook al langsgekomen, maar op warcraftmovies.com staat er een reeks filmpjes waar met de cutscenes van WC3+FT allemaal achter elkaar te zien zijn.
Je krijgt dan een goed beeld van de lore, maar mist natuurlijk een deel doordat je de progress (het spelen zelf) mist.
3u+ aan cutscenes iirc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Kevinp schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 16:02:
[...]

ik kijk uit naar Naxx in TBC. Ik hoop eigenlijk wel dat ze de mooie dingen bewaard hebben. Ik bedoel ik moet er niet aan denken dat je in 2 weken naxx cleared straks.

Sommige gevechten zullen al niet meer zo moeilijk zijn, loatheb bv die kan niet meer zoals eerst omdat je gewoon die consumebles neit meer kan spammen.

meaxxna met de hot change kan die nooit erg moeilijk meer zijn, met met BoS kan je misschien zelfs wel vrij komen om te healen?

razuvioius is en blijft een retard check(en wat geluk).

4 horseman? tja dat kan niet op de huidige manier tenzij ze spells niet resisten, dan kan je misschein nog iets verzinnen(immers taunt is ook een spell).
Ja Naxx had eindelijk de eerste 'echte' lore-baas vanuit de vorige WC games (Kel'thuzad). Ben er zelf nooit binnen geweest spijtig genoeg, enkel ZG 4 en MC een paar bazen gedaan voor TBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Ralfvanw schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 16:00:
Edit:
Wat ook meehelpt is het hoge gank gehalte in STV tegenwoordig de laatste drie jaar...... :|
Fixed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja opzich is het zonde, maargoed toen wist ik niet veel beter. Was ook een stuk jonger en dan is het allemaal niet zo interessant.

Maar ik heb thuis ook een boek waar de lore van elke race en class instaat. Die van UD rogues is erg nice :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionios
Vroeger was het nog te doen als ik nu bij da nessingwary kampje kom staat er 9 van de 10 x een Ally of horde 70 te campen meestal zelfs 2 en dan nog wa low levels pre-tbc was het er ivm nu rustig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
BlaSfem0n schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 16:07:
[...]

Ja Naxx had eindelijk de eerste 'echte' lore-baas vanuit de vorige WC games (Kel'thuzad). Ben er zelf nooit binnen geweest spijtig genoeg, enkel ZG 4 en MC een paar bazen gedaan voor TBC.
Ik heb ook lang niet alles gedaan, maar de sfeer die er was in de guild toen we daar de eerste keer binnen gingen. het was gewoon echt mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionios
Ik ben nooit in Naxx geweest opzich wel jammer. Ik heb pre-tbc heel veel zitten klooien en eigenlijk alleen ZG gedaan :'(
Heb iets van 5 guilds gehad die allemaal disbande binnen zeer korte tijd en daarna heb ik het opgegeven.....
Ben met TBC pas egt begonnen met Raiden hoop snel BT en MH te zien, maar eerst TK en SSC maar helemaal clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Sjonge Sjonge wat gaat dit topic toch snel :o

Na weer wat wipes gedaan te hebben op maiden ging ze eindelijk..... nog niet neer :(
Best try: 40%

Lijkt wel of de dispellers aan het slapen zijn. vandaag maar weer attumen downen en doorstomen naar maiden.
Verder begint me lockje steeds meer epic items te krijgen: Gladiators spelleblade (met +40 spelldmg enchant :P) AV lvl 60 OH (Ben de naam vergeten) en de wand uit heroic underbog.

Verder heb ik een epic pattern gevonden tijdens het grinden: een epic cloak die +30 stam en +30 resi geeft, nu zit ik echter met dat ding in me maag: Leren of verkopen op de ah :?

Ook maar eens wat gems in me gloves gestopt (gloves van attumen) unbuffed zit ik nu op bijna 1k spelldmg.

Ook me rogueje maar eens geleveld: hij is nu 22 met fiery enchants op zijn wapens, Fiery + poison = nice >:)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionios
Wootlock schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 16:30:
Verder heb ik een epic pattern gevonden tijdens het grinden: een epic cloak die +30 stam en +30 resi geeft, nu zit ik echter met dat ding in me maag: Leren of verkopen op de ah :?
Ik zou op ah kijken wat voordeliger is, als je makkelijk veel geld kan verdienen door de cloak te craften en te verkopen zou ik hem leren maar als je veel dure mats nodig hebt en jij daar geen zin in hebt om bij elkaar te zoeken of dat de cloak gewoon weinig waard is zou ik da pattern voor zo veel als mogelijk verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Wootlock schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 16:30:
Sjonge Sjonge wat gaat dit topic toch snel :o

Na weer wat wipes gedaan te hebben op maiden ging ze eindelijk..... nog niet neer :(
Best try: 40%

Lijkt wel of de dispellers aan het slapen zijn. vandaag maar weer attumen downen en doorstomen naar maiden.
Verder begint me lockje steeds meer epic items te krijgen: Gladiators spelleblade (met +40 spelldmg enchant :P) AV lvl 60 OH (Ben de naam vergeten) en de wand uit heroic underbog.

Ook maar eens wat gems in me gloves gestopt (gloves van attumen) unbuffed zit ik nu op bijna 1k spelldmg.

Ook me rogueje maar eens geleveld: hij is nu 22 met fiery enchants op zijn wapens, Fiery + poison = nice >:)
Maiden is een van de lastigste bazen in het spel, zeker in het begin, nu blazen wij als we ooit gaat haar neer met 1 hooguit 2x rependance. Gewoon omdat we een of twee mains mee hebben. En onze alts ook goede gear krijgen(heb net voor mijn mage bracers of nimble tought gemaakt) dus BT epic op een alt(blue /green) geared mage :D. Nu nog ff farmen voor spellfire, moet nog erg veel primal fires hebben :p.

iig een paladin meenemen met blessing of sacrefice. en een priest zodat je twee dispellers hebt. Liefst nog een shadowpriest en een druid voor hots op de MT dat helpt echt wel.

en als het moeilijk wordt met melee gewoon een keer niet meenemen. Maar zorg wel dat hij dan niet te kort op andere staat. wat ook nog vaak een probleem is.

[ Voor 11% gewijzigd door Kevinp op 20-02-2008 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 14:00
BlaSfem0n schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:00:
[...]

Voor te tanken zonder raids/heroics binnen te moeten gaan, kan je ook Adamantite Figurine proberen vast te krijgen, dropped van de Inciter in Shadow Labs (heb zowel shield als trinket voor men tank daar, maar nog geen schouders) 32 def rating on equip en +-1250 armor on use voor 20? sec met 2m CD.
Die is inderdaad ook erg goed, volgens mij zelfs nog beter dan Dabri's Enigma. Ik was hem even vergeten. Ik gebruik hem nu nog wel eens (icm met de hydross trinket) als ik als (off)tank bij Leotheras mijn defense wil verhogen, zonder mijn stamina te hoog te hebben. (Onze tanks lopen daar in 75% dps gear ivm inner demons)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Onze MT op leo krijgt de inner demon dood zonder DPS gear. Wat wel wil helpen is een shaman met WF in zijn groep en zorgen voor 2/3 spell reflects die al snel 3k damage doen.
Hierdoor maak je het voor de healers een stuk eenvoudiger om hem op te houden omdat hij meer mitigation heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Ralfvanw schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 16:34:
[...]

Ik zou op ah kijken wat voordeliger is, als je makkelijk veel geld kan verdienen door de cloak te craften en te verkopen zou ik hem leren maar als je veel dure mats nodig hebt en jij daar geen zin in hebt om bij elkaar te zoeken of dat de cloak gewoon weinig waard is zou ik da pattern voor zo veel als mogelijk verkopen
Ik heb al op de AH gekeken en er stond er één voor 800g buyout.
Dus ik denk dat de AH me beste optie is want dit is duidelijk een pvp cloak waar een ieder mij de mats kan brengen en de primal nether (+- 100g op onze server) kan ik dan regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Kevinp schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 16:36:
[...]

Maiden is een van de lastigste bazen in het spel, zeker in het begin, nu blazen wij als we ooit gaat haar neer met 1 hooguit 2x rependance. Gewoon omdat we een of twee mains mee hebben. En onze alts ook goede gear krijgen(heb net voor mijn mage bracers of nimble tought gemaakt) dus BT epic op een alt(blue /green) geared mage :D. Nu nog ff farmen voor spellfire, moet nog erg veel primal fires hebben :p.

iig een paladin meenemen met blessing of sacrefice. en een priest zodat je twee dispellers hebt. Liefst nog een shadowpriest en een druid voor hots op de MT dat helpt echt wel.

en als het moeilijk wordt met melee gewoon een keer niet meenemen. Maar zorg wel dat hij dan niet te kort op andere staat. wat ook nog vaak een probleem is.
Paladin's hebben we altijd mee en BoS werkt goed meestal hebben we ook een aparte paladin bij voor de dispell.
wat wij doen is: 1 tank (warrior) tank haar in het midden, wij gaan aan de rand staan van deze cirkel, classes die zelf Holy fire kunnen dispellen doen het zelf, de classes die dat niet kunnen gaan in de vakjes naast de dispellers staan.
Maar het lijkt wel of de dispellers aan het slapen zijn: main tank krijgt geen heals omdat de healers aan het dispellen zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 20:32
Maiden is een van de lastigste bazen in het spel, zeker in het begin, nu blazen wij als we ooit gaat haar neer met 1 hooguit 2x rependance.
Hmm, ik kan me herinneren dat toen we kara net binnengingen we meer moeite met bijv moroes hadden, de eerste keer dat we maiden probeerde ging ze meteen neer, dispellen + bijv 1 healer in de aoe gooien voor de repentence werkte prima (geen id of het gevecht nu anders is, ben er al een tijdje niet meer geweest)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
TroX schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 16:44:
Onze MT op leo krijgt de inner demon dood zonder DPS gear. Wat wel wil helpen is een shaman met WF in zijn groep en zorgen voor 2/3 spell reflects die al snel 3k damage doen.
Hierdoor maak je het voor de healers een stuk eenvoudiger om hem op te houden omdat hij meer mitigation heeft.
Is niet zo heel moeilijk, ik heb er ook geen problemen mee, ff full rage opbouwen voordat de inner demons komen en dat meteen leeg spammen als je er 1 krijgt met shield slam heroic strike devastate spell reflect wil ook wel werken idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:33
Wootlock schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 16:49:
[...]

Paladin's hebben we altijd mee en BoS werkt goed meestal hebben we ook een aparte paladin bij voor de dispell.
wat wij doen is: 1 tank (warrior) tank haar in het midden, wij gaan aan de rand staan van deze cirkel, classes die zelf Holy fire kunnen dispellen doen het zelf, de classes die dat niet kunnen gaan in de vakjes naast de dispellers staan.
Maar het lijkt wel of de dispellers aan het slapen zijn: main tank krijgt geen heals omdat de healers aan het dispellen zijn :(
Pally met BoS is handig; hoeft helemaal niet tho. Zorg dat iedereen uitgespreid staat net voor de pilaren, en dat de dispellers dus iedereen kunnen dispellen. De tank up houden en wat dispellen moet geen enkel probleem zijn (als je nog aan het leren bent kun je misschien wel beter 3 healers meenemen). Als er iets fout gaat en de healers krijgen de stun (denk dat dat het prob eerder is dan dat ze slacken dan of niet?), laat de tank gewoon even een klein rondje maken met Maiden zodat ze alle healers even wakker schud met haar AoE.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
porn* schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 17:57:
[...]

Pally met BoS is handig; hoeft helemaal niet tho. Zorg dat iedereen uitgespreid staat net voor de pilaren, en dat de dispellers dus iedereen kunnen dispellen. De tank up houden en wat dispellen moet geen enkel probleem zijn (als je nog aan het leren bent kun je misschien wel beter 3 healers meenemen). Als er iets fout gaat en de healers krijgen de stun (denk dat dat het prob eerder is dan dat ze slacken dan of niet?), laat de tank gewoon even een klein rondje maken met Maiden zodat ze alle healers even wakker schud met haar AoE.
Met mijn mage verliep Maiden ongeveer als volgt:

Positioneer.
Cast frostbolt totdat er 'iets gebeurde'
Iceblock + Ice reset spell
Cast frostbolt en burn cooldowns
Loot

Heerlijk zo'n simpele boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier een nette guild dat ssc/tk farmt of kara/za ? ik speel momenteel op kazzak. Het is daar fun maar ook niet veel slovenia people. Achja iemand nog een leuke server of iets.

heb rogue met 1830 ap and 282hit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:06

NoTimeRemains

I know

nou ja ik ben maar begonnen om de 150 badges te krijgen de nieuwe badge reward mainhand te krijgen. heroicje is niet meer zo moeilijk als je een goed team achter je hebt. en natuurlijk veel CC help ook.
maar goed vandaag ging de guild een 'try' op Leo doen. na drie wipes op Lurker en twee op Morogrim
was het moraal net als mijn durabillity ver onder het vriespunt.
sjonge jonge ik erger me echt helemaal dood als mensen niet gewoon repaired/reagented/potted/etc aankomen. daardoor krijg je gewoon wipe achter wipe. gewoon zo demoraliserend...
wat moet je nou met zo'n mensen.
nou ja de SSC raid was over omdat er velen, als mij, geen zin meer hadden.
en toen wou de raid ook nog eens een try op Maggy doen. nou ja ik niet dus.
kreeg ik achteraf ook nog eens gezeik van de RL/GM te horen, waarom ik nou niet meer mee ging.
kom op man we zitten gewoon op retard checks te kloten. ik snap dat niet.
dat je het gewoon niet kan omdat de raid er niet klaar voor is, omdat het gewoon een moeilijke boss is (in het begin). OK, wipen is dan geen probleem.
maar omdat je het niet kan EN dan ook nog eens omdat men ook nog te retarted zijn om niet prepared aan te komen. dan moet je je toch eens achter je oren krabben.
maar goed we zijn op zoek naar een andere guild.

This is the Way.

Verwijderd

Ik ben nieuw op die forum en las het inleidend stukje van WoW (ik speel zelf al 1.5 jaar wow) en zag dat bij betalings methode Ideal er nog niet bijstond, terwijl ik daar al even gebruik van maak. wat ik zelf fijner vind is dan steeds naar een winkel gaan om een pre-paid kaartje te kopen.

maar even dat terzijde, ik probeer zoveel mogelijk mee tegaan in dit forum en zo lekker veel praten/discusieren/lachen/huilen enz op dit forum :)

Greetz NoMercy aka Jeroen =D

• Kevinp
Wootlock schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 16:49:
[...]

zorgen dat je 2 dispellers aanwijst die het doen, als je moeite het healen hebt is een Spriest idiaal. Dus deze dispellen ook een priest en een paladin als die niet op dispell duty staan.

afhankelijk van de gear van je tank is BoS wel aan te raden. ik hield het zelf in het begin met alle hots net vol. Wat verder ook helpt is stance dancen als tank (dus zerker rage op rependance) dat scheelt als snel 2k dmg wanneer het gebeurd.

Maar met de huidige badge gear + tank craftebles zou de tank ophouden niet zo'n probleem mogen zijn. Zoals ik al zij een druid voor hots is wel fijn als die gewoon ticken tijdens rependance.

Verder gister een goede avond gehad, een nieuw record in BT. Alleen mother en verder nog up. Verder de legs van Akama geloot en, zoals wij werken kreeg ik daar meteen 3 epic gems voor :D. 175 stamina op legs is toch wel fijn. Wel moet ik nu ineens weer op mijn block value gaan letten die is van 33% naar 28% gegaan. Dus ik moet geen high block value item meer vervangen.

[ Voor 34% gewijzigd door Kevinp op 21-02-2008 08:42 ]

• TroX
NoTimeRemains schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 22:51:
nou ja ik ben maar begonnen om de 150 badges te krijgen de nieuwe badge reward mainhand te krijgen. heroicje is niet meer zo moeilijk als je een goed team achter je hebt. en natuurlijk veel CC help ook.
maar goed vandaag ging de guild een 'try' op Leo doen. na drie wipes op Lurker en twee op Morogrim
was het moraal net als mijn durabillity ver onder het vriespunt.
sjonge jonge ik erger me echt helemaal dood als mensen niet gewoon repaired/reagented/potted/etc aankomen. daardoor krijg je gewoon wipe achter wipe. gewoon zo demoraliserend...
wat moet je nou met zo'n mensen.
nou ja de SSC raid was over omdat er velen, als mij, geen zin meer hadden.
en toen wou de raid ook nog eens een try op Maggy doen. nou ja ik niet dus.
kreeg ik achteraf ook nog eens gezeik van de RL/GM te horen, waarom ik nou niet meer mee ging.
kom op man we zitten gewoon op retard checks te kloten. ik snap dat niet.
dat je het gewoon niet kan omdat de raid er niet klaar voor is, omdat het gewoon een moeilijke boss is (in het begin). OK, wipen is dan geen probleem.
maar omdat je het niet kan EN dan ook nog eens omdat men ook nog te retarted zijn om niet prepared aan te komen. dan moet je je toch eens achter je oren krabben.
maar goed we zijn op zoek naar een andere guild.
Zou bijna denken dat je in mijn guild zit ;)
Gisteren gingen we naar SSC, hydros down, maar toen begon de ellende. 2 keer wipen op lurker kom op zeg... na de kill door naar morogrim omdat we 2 paladins in de raid hadden wat het een stuk makkelijker maakt. Ook daar nog 4 keer staan wipen zonder dat we hem down kregen. Echt irritant als je vorige week nog ineens doorrushde naar Vashj om die te tryen.
Begin een beetje klaar te zijn met al de retards in de guild.

Verwijderd

shadowpriest met ve. is inderdaad relaxed op maiden >_> kmoet altijd gewoon vol dps doorgaan en me niet druk maken over dispellen =D maja dat was lang geleden.

toen tbc net uit was ^^

• FireAge
Kevinp schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:28:
[...]

ik kwam in de guild toen ze net wat healing problemen hadden, en al 3 weken bezig waren op keal. toen ik d'r 2 weken in zat me wipes hadden we hem neer(pre laatset nerf). We hadden hem 2 of 3 keer dood en toen kwam de nerf, wat hem echt makkelijk maakt.
Weer mee eens. Gek hoe die 10% zo veel uitmaakt.
Is zijn shield eigenlijk nog steeds dispellable door hunter arcane shot?

• Nivado
  • Laatst online: 14:00
Kevinp schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 08:38:
[...]
Verder gister een goede avond gehad, een nieuw record in BT. Alleen mother en verder nog up. Verder de legs van Akama geloot en, zoals wij werken kreeg ik daar meteen 3 epic gems voor :D. 175 stamina op legs is toch wel fijn. Wel moet ik nu ineens weer op mijn block value gaan letten die is van 33% naar 28% gegaan. Dus ik moet geen high block value item meer vervangen.
Block Value != Block Rating. Block Rating verhoogd de kans op een block, block Value verhoogd de hoeveelheid dmg die je blockt, maar ik denk dat je dat wel weet.

• Exitium
Wij gisteren een goeie raid. Twintig voor acht al een volle raidgroup up toen ik online kwam. RL whisperde me gelijk al of ik het erg vond Rage uit te zitten, daarna zou ik het over kunnen nemen van een priest.

Raidstart is officieel om 20:00, maar om kwart voor werd er dus al gepulled. Kwart over acht Rage dood, ik en een lock naar binnen voor een tank en een priest. Anetheron geoneshot ondanks dat het niet al te soepel liep, offtank ging op de eerste infernal al neer omdat ik en de andere OT healer niet op tijd aan die kant konden zijn en de drie healers die daar stonden het vertikten 'm te healen. :? Maar goed, onze feral liep goed op te letten en pakte 'm op. Laatste infernal wist de tweede OT te killen precies op het moment dat Anetheron neer ging, dus dat was weer lachen op TS.

Kaz'Rogal was zoals gewoonlijk weer makkelijk, alleen resiste ik te weinig dit keer, zelfs met ~300 shadow res. :( Toen Azgalor waar we gigantische pech hadden met dooms en nub healers die te lang in RoF bleven staan. De laatste 15% stonden we met drie pala healers overeind, waarvan er één fulltime op de offtanks stond, en dat haalden we net niet. Wipe op 3%, weer terug en daarna wel een eenvoudige kill.

Toen dus op naar Archimonde, eerste try een 75% wipe en dat zag er veelbelovend uit voor een 2nd kill. Tweede try 47% wipe, en dat was met een aantal mensen die er nog nooit geweest waren. Had zelf nogal pech die try, met twee doden werd ik ingesloten door vuur, werd gefeared en kreeg op datzelfde moment nog de curse ook. Hi2u 5k dmg in een seconde. Had bubble op cooldown, dus dat overleefde ik niet. Derde try ging echter perfect en ging 'ie neer. Dat waren een blije shaman (pakte 2 T6 items deze run :P), een blije hunter (weer 2x de warrior/hunter/shaman token :?), een blije RL met z'n nieuwe zwaardje en een hele blije ret pala, die ook baalde omdat 'ie zondag nog de axe van Teron gewonnen had en daar net executioner op had zitten. :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 00:02:
Ik ben nieuw op die forum en las het inleidend stukje van WoW (ik speel zelf al 1.5 jaar wow) en zag dat bij betalings methode Ideal er nog niet bijstond, terwijl ik daar al even gebruik van maak. wat ik zelf fijner vind is dan steeds naar een winkel gaan om een pre-paid kaartje te kopen.

maar even dat terzijde, ik probeer zoveel mogelijk mee tegaan in dit forum en zo lekker veel praten/discusieren/lachen/huilen enz op dit forum :)

Greetz NoMercy aka Jeroen =D
Welkom NoMercy (jeroen) :w

• On_E
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

Warsong Gulch ftw.

Dat WSG ooit nog mijn favoriete BG zou worden zeg, tegenwoordig is het echt super, vrijwel alleen maar mensen die spelen om te winnen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Kevinp
Nivado schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:04:
[...]

Block Value != Block Rating. Block Rating verhoogd de kans op een block, block Value verhoogd de hoeveelheid dmg die je blockt, maar ik denk dat je dat wel weet.
T5 leggisn zijn vol gepakt met value en rating, in 95% van de gevallen gaat dat samen :P. Maar goed je hebt idd gelijk :).
FireAge schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:00:
[...]

Weer mee eens. Gek hoe die 10% zo veel uitmaakt.
Is zijn shield eigenlijk nog steeds dispellable door hunter arcane shot?
zo ver ik weet niet, denk dat ze zoiets wel hot fixen. we zijn nooit echt vaak bij keal geweest ik denk dat we hem 5x ofzo gekilled hebben. Daarna BT/MH. Vind het daarom ook wel fijn dat die attunements gelift worden dat maakt recruiten wel een stuk makkelijker.
Exitium schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:15:
een blije hunter (weer 2x de warrior/hunter/shaman token :?), een blije RL met z'n nieuwe zwaardje en een hele blije ret pala, die ook baalde omdat 'ie zondag nog de axe van Teron gewonnen had en daar net executioner op had zitten. :D
Ik ken het, net epic flying mount gekocht en HoD van de guild bank(was voor alt dus kost het 150g /stuk).

en nu won ik ineens leggings, gelukkig had ik een guildie die de nether voor niks gaf, maar toch koste dat somme clefthoof leather nog 50g voor een stack :(. Tja als tank kan je nou eenmaal niet slacken met je enchants dus toch maar gedaan.

[ Voor 65% gewijzigd door Kevinp op 21-02-2008 09:31 ]

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Gisteren kara raid afgelast ivm te weinig healers.
Onze guild heeft 2 problemen met classes: Tanks en healers.
Ach ja zaterdag maar weer een poging wagen :o), de tip van het stance dancen van de MT zal ik eens doorgeven kijken of het helpt

• Aionios
Ik had gister minder geluk met raide, mn guild ging SSC maar tussen 19:00 en 19:05 was ik ff op andere server maar in die 5 min was bijna de hele raid geinvite....
Ik gezegd dat ik standby stond. Had mezelf achter de portal ergens verstopt en ben maar 2 filmen gaan kijke.....
Gelukkig ging de raid niet super want ze waren nogal aant wipe op Lurker en Leo.
On_E schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:23:
Warsong Gulch ftw.

Dat WSG ooit nog mijn favoriete BG zou worden zeg, tegenwoordig is het echt super, vrijwel alleen maar mensen die spelen om te winnen.
Ik heb het de laatste tijd al niet meer zo met pvp:
  • Ik zuig als Enh shaman in pvp
  • Ally verliest 99% of meer van alle WSG/AB/Eots gevechten

[ Voor 37% gewijzigd door Aionios op 21-02-2008 09:38 ]

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Ralfvanw schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:34:
Gelukkig ging de raid niet super want ze waren nogal aant wipe op Lurker en Leo.
Err en dit noem je gelukkig? Wat is dat nou weer voor een instelling zeg :/

Wij zijn gisteren ook ssc weer ingeweest lurker ging gelijk neer maar mogri is nog steeds een bitch voor ons 4x wipe en toen ging die pas neer heb echt nog een schijthekel an die fight geef mij liever maar loot reaver ^^. Heb wel beetje een probleem om me gold flow gelijk te houden aan de uitgaves al die verrotte flasks/mana pots kosten een giga vermogen :s.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

• Bokkie
  • Niet online
hmmz nice de 3 nieuwe T6 delen zijn aangepast, STA erafgehaald en de locks krijgen daarvoor in de plaatst, meer hit/crit/haste

oh en exalted met scale of the sands \o/ eindelijk me ring met proc :P was wel een messy raid :X

gold: doe dailies :)

[ Voor 33% gewijzigd door Bokkie op 21-02-2008 09:48 ]

• FireAge
William/Ax3 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:39:
[...]

Wij zijn gisteren ook ssc weer ingeweest lurker ging gelijk neer maar mogri is nog steeds een bitch voor ons 4x wipe en toen ging die pas neer heb echt nog een schijthekel an die fight geef mij liever maar loot reaver ^^. Heb wel beetje een probleem om me gold flow gelijk te houden aan de uitgaves al die verrotte flasks/mana pots kosten een giga vermogen :s.
Raiden kost ongeveer 50g per uur. Dus 4 uurtjes raid op een avond is 200g, das toch peanuts?

• Aionios
[...]

Minder kills

Meer bosses waarmee ik mee kan, dus grotere kans op upgrade voor mn gear en dat is al heel lang geleden sinds ik wat nieuws heb gehad uit een raid voor mn huidige specc, laatste wat ik heb geupgrade was mn cloak (Dory's Embrace).

Maar het is idd wel lullig voor mn Guildmates....

Het probleem met geld heb ik ook sinds ik weer ben gaan raiden en tijd voor egt veel grinde heb ik niet meer stage + raide = weinig tijd...
De tijd die ik overhoud wil ik graag besteden aan het levelen van mn alt :o
FireAge schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:46:
[...]

Raiden kost ongeveer 50g per uur. Dus 4 uurtjes raid op een avond is 200g, das toch peanuts?
Wtf.... Bij mij kost et ongeveer 50G per 2 uur en zelf probeer ik te slacken op mn pots zodat et minder kost :|

[ Voor 13% gewijzigd door Aionios op 21-02-2008 09:49 ]

• Kevinp
[...]

Guild repairs ftw :D. Ok door de vele illidan tries zijn we wel door onze marks heen dus moeten we zelf flasks kopen. Ben nu aan het twijfelen of ik dit weekend primal fire ga farmen, of Blacksmitting drop en Herbalism ga lvl' en.

• FireAge
Herbalism is voor de chinezen.
Ga dan voor alchemy.

• Kevinp
die heb ik al op mijn alt :).

heb nu:
BS 375
mining 375
JC 375
Alchemy 375
Tailoring 365
Enchating 288

• FireAge
Wtf.... Bij mij kost et ongeveer 50G per 2 uur en zelf probeer ik te slacken op mn pots zodat et minder kost :|
Als jullie hele raid dat doet, kun je net zo goed ophouden.
En als ze dat niet doen is het een beetje onrespectvol voor je mederaiders vind je niet?
Als zij wel vol ervoor gaan en jij gaat lopen knibbelen over het aantal pots dat je gebruikt.

Ik ben resto druid, en op moeilijke bosses drink ik gewoon contant pots om te zorgen dat ik mijn innervate aan een priest oid kan geven. En nee, dit is geen /gloat post, maar imo gewoon hoe het hoort als je een beetje serieus progress wil maken.

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

FireAge schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:46:
[...]

Err niet als je zoals ik als je speelt alleen eigenlijk raid lol. Ik heb gewoon geen tijd om te grinden/daily's te doen. Als ik online kom is het voorbereiden op de raid dan1 daily in skettis en boem raid invite en gaan. Moet gewoon eigenlijk een herb alt hebben en daarmee als een gek een keer de spullen voor pots grinden. Ga dit weekend maar is opofferen om overdags is wat gold bij elkaar te grinden en om me ravanger is naar de 70 te tillen dan hoef ik tenminste ook niet steeds me cat om te speccen.
ImdaMned schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:56:
Flask of supreme power rond de 25g.
1 flesje oil a 7g.
Per try 1 foodbuff a 1g.
Eventueel mana ports.
Daarnaast nog loot van bosses + green/greys.
Hier:
Flask of relentless assault 40 g (ja dat kosten die krengen :s ) en per raid (ssc/tk hebben we nog niet echt op farm) gaan er dus 2/3 doorheen
Foodbuffs voor mezelf en pet die grind ik
Mana pots
Mana oils
Purple arrows

[ Voor 25% gewijzigd door William/Ax3 op 21-02-2008 10:04 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:23
Flask of supreme power rond de 25g.
1 flesje oil a 7g.
Per try 1 foodbuff a 1g.
Eventueel mana ports.

Daarnaast nog loot van bosses + green/greys. Valt best wel mee allemaal.

[ Voor 10% gewijzigd door ImdaMned op 21-02-2008 09:57 ]

• FireAge
Kevinp schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:50:
die heb ik al op mijn alt :).

heb nu:
BS 375
mining 375
JC 375
Alchemy 375
Tailoring 365
Enchating 288
Damn :)
Waarom zou je dan nog herba nemen?
Mining is gewoon 200-250g per uur, zeker in combo met JC.

Ik heb zelf JC 375 en ken alle designs en Ench 375 met bijna alle designs (mis mongoose, sinfire, soulfrost atm) en dat voorziet mij meer dan ruim van goud.
Gedurende de week ore opkopen <23g, en dan op dinsdag een smak gems op ah gooien. Dat levert mij genoeg op voor de rest van de week omdat alle pvp-ers op woensdag nieuwe gems nodig hebben ^^

• Kevinp
William/Ax3 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:55:
[...]

Err niet als je zoals ik als je speelt alleen eigenlijk raid lol. Ik heb gewoon geen tijd om te grinden/daily's te doen. Als ik online kom is het voorbereiden op de raid dan1 daily in skettis en boem raid invite en gaan. Moet gewoon eigenlijk een herb alt hebben en daarmee als een gek een keer de spullen voor pots grinden. Ga dit weekend maar is opofferen om overdags is wat gold bij elkaar te grinden en om me ravanger is naar de 70 te tillen dan hoef ik tenminste ook niet steeds me cat om te speccen.
200g/raid?

ik bedoel ik flask niet op bosses die we al op farm hebben, ok van dps'ers wordt wel verwacht dat die of een flask of potions nemen als dat moet. een stack mana pots gaat bij ons voor 10g. Op farm raids zal je die hooguit 15 nodig hebben(dat is 30g). Dan krijg je ook zo'n 5g van bosses (laten we zeggen 4 bosses = 20g) da's nog 10g verlies. Een full repair is 40g is dus 50g verlies op een farm raid. Nu kan dat idd wel oplopen bij niet farm raids, maar die full repair en mana pots zijn misschein zelfs nog overdreven.

Zoals ik al zei repareerd iedereen >=75% attendence bij ons gratis :D

[ Voor 3% gewijzigd door Kevinp op 21-02-2008 09:59 ]

• Aionios
FireAge schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:54:
[...]

Als jullie hele raid dat doet, kun je net zo goed ophouden.
En als ze dat niet doen is het een beetje onrespectvol voor je mederaiders vind je niet?
Als zij wel vol ervoor gaan en jij gaat lopen knibbelen over het aantal pots dat je gebruikt.

Ik ben resto druid, en op moeilijke bosses drink ik gewoon contant pots om te zorgen dat ik mijn innervate aan een priest oid kan geven. En nee, dit is geen /gloat post, maar imo gewoon hoe het hoort als je een beetje serieus progress wil maken.
Zoals ik zeg ik probeer het, bij bosses neem ik standaard een Flask in tenzij ik het domweg vergeet ;(
Ik heb namelijk geen zin om op de trash of als we nog aan het wachten zijn op de rest een Flask te pakken want dat is te duur, dat kan ik niet betalen...
dan zit ik na 3 raids zonder flasks omdat ik het mezelf niet kan veroorloven en dat zou ik erger vinden dan soms niet.

• Bokkie
  • Niet online
Flasks alleen bij bepaalde/nieuwe bosses of als er gecalled wordt.
Anders elixirs, wel iest prijziger, maar zoals ik al zei, miscchien dit weekend tailoring droppen en herb of alch nemen

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:15
Snap niet hoe mensen moeite kunnen hebben met consumables verzamelen :')

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dumpdumpdump/ah.jpg

Die blackened basilisk stacks kan je echt supermakkelijk farmen in terokkar forest. Stuk of 40 per half uur. Die 80 flasks zijn half door illidari marks (die we in onze guildbank kunnen krijgen in ruil voor fortification flasks), en de helft gewoon door op auctionhouse laag in te kopen en daily quests te doen. (half uurtje heb je zo 80G binnen).

edit:
Ik ben trouwens tailoring/enchanting (heb zelfs 375 herbalism gedropt voor tailoring), dus heb geen herbs kunnen farmen oid.

[ Voor 12% gewijzigd door danslo op 21-02-2008 10:12 ]

• FireAge
Tsja, het hangt er natuurlijk vanaf hoe je guild in de gear zit t.o.v. de encounter.
Ik refereerde naar de situatie waar ralf in zit, namelijk geen content op clear, maar langzaam progress boeken in SCC.

4 uur raid
1 uur trash
3 uur boss tries
elke 15 minuten wipen.
=> 1x full repair 30g
12x food, a 1g per food
Mana oil 5g totaal ofzo
12x 4 mana potions = 100g
2 flasks = 50g.

Kom ik toch uit op 200g voor een progress avond...

Tuurlijk, content op farm kost minder. maar progress boeken is duur, en maak je alleen als je maximaal er voor gaat.

• ErwienO
Ralfvanw schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:47:
Ik hoop wel dat je door hebt dan een pot nemen goedkoper is dan wipen?

Als je gold wil verdienen en niks wil uitgeven zou ik maar stoppen met raiden.

Als ik Morogrim tank en er zitten 2 MT healers in watery graves neem ik standaard een HP stone + Pot als het meteen daarna nog een keer gebeurt Last Stand en meteen daarna ng een keer shield wall daarna kan ik weer een pot + hp stone nemen, en uiteinelijk is dat goedkoper dan wipen. Gister had ik het namelijk 6 keer achter elkaar 2 MT healers in watery graves 3 HP pots er door heen geburned.

En ga helemaal geen karathress doen zonder HP stone, HP pots/Mana Pots als je die niet wil gebruiken want dan weet je cker dat je het niet gaat halen.

[ Voor 6% gewijzigd door ErwienO op 21-02-2008 10:25 ]

• Aionios
FireAge schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:16:
Tsja, het hangt er natuurlijk vanaf hoe je guild in de gear zit t.o.v. de encounter.
Ik refereerde naar de situatie waar ralf in zit, namelijk geen content op clear, maar langzaam progress boeken in SCC.

4 uur raid
1 uur trash
3 uur boss tries
elke 15 minuten wipen.
=> 1x full repair 30g
12x food, a 1g per food
Mana oil 5g totaal ofzo
12x 4 mana potions = 100g

2 flasks = 50g.

Kom ik toch uit op 200g voor een progress avond...

Tuurlijk, content op farm kost minder. maar progress boeken is duur, en maak je alleen als je maximaal er voor gaat.
Deze kan je weghalen want ik en Enhancement, heb Cooking en lots of meat door Cooking dailies en vissen. Mana oils heb ik niet nodig Watershield + BoW + Shamanistic rage = full mana. Mana pots heb ik er een paar van maar die gebruik ik zeeeer zelden en health pots alleen als Healthstone op CD staat of als ik er geen heb.

Het wipen hebben we vooral bij Vashj al 3 wipe avonden gehad ;(
De rest van de bosses gaan vaag genoeg ook nog elke x mis.
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:28:
Nu we het toch over Gold maken hebben, ik heb een Spriest level 40, met tailoring en enchanting, maar ik kan maar moeilijk aan goud komen. Iemand hier tips voor?
Dat probleem heb ik ook op mijn alt, Enchanting is gewoon duur doordat je de greenies en blue's vaak de'd en dat is normaal met questen je grootste inkomsten bron.

Wat je zou kunnen doen is enchanting wat laten rusten en dat op lvl 70 pas levelen dan kan je zelf ook makkelijk items grinden.

[ Voor 20% gewijzigd door Aionios op 21-02-2008 10:33 ]

Verwijderd

Nu we het toch over Gold maken hebben, ik heb een Spriest level 40, met tailoring en enchanting, maar ik kan maar moeilijk aan goud komen. Iemand hier tips voor?

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Op dat lvl kosten die professions alleen maar goud en kan je niet echt winst maken volgens mij... dit komt pas op hoger lvls.
Misschien valt er wat te verdienen met tailoring, als je [Robes of Arcana] weet te scoren, die gaan bij ons 5-6g.

• FireAge
Ralfvanw schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:24:
Deze kan je weghalen want ik en Enhancement, heb Cooking en lots of meat door Cooking dailies en vissen. Mana oils heb ik niet nodig Watershield + BoW + Shamanistic rage = full mana. Mana pots heb ik er een paar van maar die gebruik ik zeeeer zelden en health pots alleen als Healthstone op CD staat of als ik er geen heb.

Het wipen hebben we vooral bij Vashj al 3 wipe avonden gehad ;(
De rest van de bosses gaan vaag genoeg ook nog elke x mis.
Dat maakt natuurlijk niks uit. Je had dat food ook kunnen verkopen op de ah, het kost je dus nog steeds evenveel. Dat is hetzelfde als zeggen dat flasks je niks kosten omdat je herbalism hebt...

En als enhancement shaman zou je eigenlijk aan een stuk door Haste Potion moeten slikken. Althans, dat moeten rogues, ik weet niet of dat de juiste pot voor shammies is.
Er is voor elke class well een pot, magic users gebruiken mana pots, melee gebruik enrgy pots/rage pots/haste pots, tanks gebruiken Ironshield pots of health pots.

En als je dat niet doet, dan nerf je gewoon je eigen dps/healing whatever.
Dit geldt niet voor farm content, maar voor progress content of course.

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Enchanting droppen en een gather prof pakken :+

Een avondje kara kost voor mij:

1x Flask of pure death (40g)
1x stack poached bluefish (3g)
2x Superior wizard oil (5g voor 2x5 charges)

Mana pots gebruik ik niet (Life tap ftw)
Het enige wat op een avond echt opgaat is die flask de rest houd ik altijd wel wat over voor de volgende raid :p
40g per raid voor mij

• Kevinp
Als je idd altijd alles moet kopen is het duur, maar mij lijkt het makkelijker om af en toe een dagje te farmen zodat je er weer een tijdje tegenaan kan:)

• FireAge
Wootlock schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:44:
[...]

Enchanting droppen en een gather prof pakken :+

Een avondje kara kost voor mij:

1x Flask of pure death (40g)
1x stack poached bluefish (3g)
2x Superior wizard oil (5g voor 2x5 charges)

Mana pots gebruik ik niet (Life tap ftw)
Het enige wat op een avond echt opgaat is die flask de rest houd ik altijd wel wat over voor de volgende raid :p
40g per raid voor mij
*cough*Destruction Potion*cough*
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Oneliners en slowchatten is niet de bedoeling hier. Voor kleine mededelingen en algemeen tijdverdrijf kun je terecht op IRC / MSN / ICQ / WoW / etc.