Wij gisteren een goeie raid. Twintig voor acht al een volle raidgroup up toen ik online kwam. RL whisperde me gelijk al of ik het erg vond Rage uit te zitten, daarna zou ik het over kunnen nemen van een priest.
Raidstart is officieel om 20:00, maar om kwart voor werd er dus al gepulled. Kwart over acht Rage dood, ik en een lock naar binnen voor een tank en een priest. Anetheron geoneshot ondanks dat het niet al te soepel liep, offtank ging op de eerste infernal al neer omdat ik en de andere OT healer niet op tijd aan die kant konden zijn en de drie healers die daar stonden het vertikten 'm te healen.

Maar goed, onze feral liep goed op te letten en pakte 'm op. Laatste infernal wist de tweede OT te killen precies op het moment dat Anetheron neer ging, dus dat was weer lachen op TS.
Kaz'Rogal was zoals gewoonlijk weer makkelijk, alleen resiste ik te weinig dit keer, zelfs met ~300 shadow res.

Toen Azgalor waar we gigantische pech hadden met dooms en nub healers die te lang in RoF bleven staan. De laatste 15% stonden we met drie pala healers overeind, waarvan er één fulltime op de offtanks stond, en dat haalden we net niet. Wipe op 3%, weer terug en daarna wel een eenvoudige kill.
Toen dus op naar Archimonde, eerste try een 75% wipe en dat zag er veelbelovend uit voor een 2nd kill. Tweede try 47% wipe, en dat was met een aantal mensen die er nog nooit geweest waren. Had zelf nogal pech die try, met twee doden werd ik ingesloten door vuur, werd gefeared en kreeg op datzelfde moment nog de curse ook. Hi2u 5k dmg in een seconde. Had bubble op cooldown, dus dat overleefde ik niet. Derde try ging echter perfect en ging 'ie neer. Dat waren een blije shaman (pakte 2 T6 items deze run

), een blije hunter (weer 2x de warrior/hunter/shaman token

), een blije RL met z'n nieuwe zwaardje en een hele blije ret pala, die ook baalde omdat 'ie zondag nog de axe van Teron gewonnen had en daar net executioner op had zitten.