Heroism = bloodlust.Gohan-san schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:00:
ik had het over Bloodlust, Heroism is meende ik iets shamans eigens maar weet het niet zeker meer.
[quote]Gohan-san schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:00:
[...]
De oplossing voor de - toegegeven - achterblijvende mage dps is niet icy veins + heroism. Want dan blijf je afhankelijk van een bepaalde group setup. Er moet gewoon een andere oplossing komen om mage dps op een fatsoenlijk niveau te krijgen. Icy veins zo laag in frost zetten zodat vrijwel iedere spec dit talent kan krijgen is een mooi begin.
Bovendien is Wow is niet alleen pve, er zitten ook genoeg mensen tussen die graag pvp spelen, en om nou te zeggen dat pve voorrang heeft op pvp en er daarom sommige classes maar volledig uit balans moeten worden gerukt puur en alleen voor pve... Je hebt het over een 1.2% dps decrease als je niet icy veins en heroism tegelijk kan gebruiken maar ze achter elkaar doet.
[...]
Bloodlust = Heroism.ik had het over Bloodlust, Heroism is meende ik iets shamans eigens maar weet het niet zeker meer.
Ook weer: "maar" 0.5 seconden is gigantisch in pvp. Het lijkt me niet meer dan logisch dan icy veins + heroism al vrij dubieus was. Voor frost (wat de meest gespeelde mage spec in pvp was/is) maakte het niet extreem veel uit, maar met de nieuwe haste wijzigingen gaat dat wel zo zijn.Ik gok dat dit alleen maar gedaan word om PVP "eerlijker" te maken, en daar ben ik op tegen. sowieso is de max GCD verlaging 1seconden dus er gaat max maar 0.5 seconden van af.
De oplossing voor de - toegegeven - achterblijvende mage dps is niet icy veins + heroism. Want dan blijf je afhankelijk van een bepaalde group setup. Er moet gewoon een andere oplossing komen om mage dps op een fatsoenlijk niveau te krijgen. Icy veins zo laag in frost zetten zodat vrijwel iedere spec dit talent kan krijgen is een mooi begin.
Bovendien is Wow is niet alleen pve, er zitten ook genoeg mensen tussen die graag pvp spelen, en om nou te zeggen dat pve voorrang heeft op pvp en er daarom sommige classes maar volledig uit balans moeten worden gerukt puur en alleen voor pve... Je hebt het over een 1.2% dps decrease als je niet icy veins en heroism tegelijk kan gebruiken maar ze achter elkaar doet.
Moet je wel een shaman krijgenEr is niks lekkerder dan tijdens een boss fight op 20% een Bloodlust te krijgen, Pop Trinket, IV, Combustion. en lekker fireballs raggen.
In 2.4 gaan haste effects de GCD voor casters verlagen tot een minimum van 1s. Dit om ervoor te zorgen dat affliction locks/shadow priests/holy paladins iets aan spell haste op hun gear gaan hebben.ImdaMned schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:09:
[...]
Ik begrijp hem niet helemaal, maar wat heeft icy veins met GCD te maken ?
[ Voor 13% gewijzigd door Hmzaniac op 21-02-2008 15:25 ]
Ik heb een WOS-post!
Dat weet ik, maar icy veins verlaagt je cast tijd met 20% en doet niets met haste rating. Ergo, icy veins verlaagt jd gcd niet. Bloodlust/heroism doet dat wel.Hmzaniac schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:21:
In 2.4 gaan haste effects de GCD voor casters verlagen tot een minimum van 1s. Dit om ervoor te zorgen dat affliction locks/shadow priests/holy paladins iets aan spell haste op hun gear gaan hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door ImdaMned op 21-02-2008 15:31 ]
ah ik dacht altijd dat het gewoon Bloodlust heet
maar Bloodlust is alleen een 20% cast versnelling.
niet Haste afhankelijk. ergo doet niks met Haste of GCD
Daarnaas word bijna alles op pvp gebalanced omdat daar zoveel whiners zitten over, dit is niet eerlijk.
Dat Bloodlust + IV in PVP/Arena imba is had niet van te voren bedacht kunnen worden?
damn imdamned was sneller
niet Haste afhankelijk. ergo doet niks met Haste of GCD
Daarnaas word bijna alles op pvp gebalanced omdat daar zoveel whiners zitten over, dit is niet eerlijk.
Dat Bloodlust + IV in PVP/Arena imba is had niet van te voren bedacht kunnen worden?
damn imdamned was sneller
[ Voor 4% gewijzigd door Valkyre op 21-02-2008 15:40 ]
Als je even zoekt is vrijwel overal te vinden dat icy veins een haste effect is die je spellcasts 20% spell haste geven en in 2.4 dus ook de GCD gaat verlagen.ImdaMned schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:30:
[...]
Dat weet ik, maar icy veins verlaagt je cast tijd met 20% en doet niets met haste rating. Ergo, icy veins verlaagt jd gcd niet. Bloodlust/heroism doet dat wel.
Heroism heeft exact dezelfde mechanismes als icy veins, maar heroism zou opeens wel werken en icy veins niet?
Heroism
Increases melee, ranged, and spell casting speed by 30% for all party members. Lasts 40 sec.
Icy Veins
Hastens your spellcasting, increasing spell casting speed by 20% and increases the chance your chilling effects will Freeze the target by 10%. Lasts 20 sec.
Bloodlust = horde versie, Heroism = alliance versie. Bloodlust is een 30% cast/melee/ranged haste effect net als Heroism.ah ik dacht altijd dat het gewoon Bloodlust heetmaar Bloodlust is alleen een 20% cast versnelling.
Wat een complete onzin zeg.... sommige dingen worden op pvp gebalanceerd omdat het in PVP daadwerkelijk een verschil kan uitmaken of een bepaalde class te goed of te slecht is tegen andere classes. In PVE speel je tegen mobs en raid bosses, die zal het echt geen worst uitmaken of de mages 1.2% minder damage doen en de warlocks 1.2% meer.Daarnaas word bijna alles op pvp gebalanced omdat daar zoveel whiners zitten over, dit is niet eerlijk.
Daarom wordt er vaker voor pvp gebalanced dan voor pve gebalanced. Omdat het voor pve minder uitmaakt.
[ Voor 43% gewijzigd door Hmzaniac op 21-02-2008 15:54 ]
Ik heb een WOS-post!
Ik denk dat het punt is dat je in de oude situatie nooit onder de 1.5 sec kwijt kon zijn voor het casten van een fireball of iets dergelijks, met het stacken van IV + heroism. Nu haste rating de GCD verlaagt kan dat wel, waardoor het een flinke DPS boost is. (en in PvP dodelijk)ImdaMned schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:30:
[...]
Dat weet ik, maar icy veins verlaagt je cast tijd met 20% en doet niets met haste rating. Ergo, icy veins verlaagt jd gcd niet. Bloodlust/heroism doet dat wel.
Icy Veins Rank 1
3% of base ManaInstant cast 3 min cooldown
Hastens your spellcasting, reducing cast time of all spells by 20% and increases the chance your chilling effects will Freeze the target by 10%. Lasts 20 seconds.
Het is een miniem verschil, maar icy veins reduced je cast time terwijl bloodlust je cast speed versnelt. Het effect is hetzelfde, de mechanic is anders. Net zoiets als fear en deathcoil die een horror effect heeft. 't werkt anders, maar doet hetzelfde.Bloodlust Rank 1
750 ManaInstant cast 10 min cooldown
Increases melee, ranged, and spell casting speed by 30% for all party members. Lasts 40 seconds.
Het kan natuuriljk zijn dat in 1.4 dat blizz zal zeggen: IV = BL. In dat geval heb je wel gelijk en zal dat zeker z'n uitwerking hebben in pvp.
Sorry, ik cheat. Ik gebruik op encounters maar 1 haste item en dat is de ring uit ZA met de timed run. (voor de haste berekening niet echt noemenswaardig) Maar ik trollhax met troll berserking.Exitium schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:47:
[...]
Ik denk dat het punt is dat je in de oude situatie nooit onder de 1.5 sec kwijt kon zijn voor het casten van een fireball of iets dergelijks, met het stacken van IV + heroism. Nu haste rating de GCD verlaagt kan dat wel, waardoor het een flinke DPS boost is. (en in PvP dodelijk)
Ik heb al een keer op 2000 hp gezeten. Toen werd bloodlust gepopped en ramde ik op m'n "mage powah" macro en werd icy veins, troll berserking, slot 13 en combustion gepopped. Crittende fireballs per 1.45 seconde zijn leuk kan ik je vertellen : P
Bloodlust verlaagd nu ook al de huidige GCD met 30%
[ Voor 35% gewijzigd door ImdaMned op 21-02-2008 16:00 ]
Hmm...ImdaMned schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:54:
Sorry, ik cheat. Ik gebruik op encounters maar 1 haste item en dat is de ring uit ZA met de timed run. (voor de haste berekening niet echt noemenswaardig) Maar ik trollhax met troll berserking.
Ik heb al een keer op 2000 hp gezeten. Toen werd bloodlust gepopped en ramde ik op m'n "mage powah" macro en werd icy veins, troll berserking, slot 13 en combustion gepopped. Crittende fireballs per 1.45 seconde zijn leuk kan ik je vertellen : P
Bloodlust verlaagd nu ook al de huidige GCD met 30%
* Exitium smells an incoming nerf!
Vaag, ik heb ze net opgezocht op wowhead (check mn vorige post) en ze daaruit gekopieerd. En wat ik daaruit krijg is:ImdaMned schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:54:
[...]
[...]
Het is een miniem verschil, maar icy veins reduced je cast time terwijl bloodlust je cast speed versnelt. Het effect is hetzelfde, de mechanic is anders. Net zoiets als fear en deathcoil die een horror effect heeft. 't werkt anders, maar doet hetzelfde.
Icy Veins
Hastens your spellcasting, increasing spell casting speed by 20% and increases the chance your chilling effects will Freeze the target by 10%. Lasts 20 sec.
Beiden "Increase spell casting speed". Mogelijk is dit een wijziging in 2.4 die al op wowhead is doorgevoerd?Heroism
Increases melee, ranged, and spell casting speed by 30% for all party members. Lasts 40 sec.
Ik heb een WOS-post!
zou kunnen, ik had hem van wowdb.com (wowhead.com is geblocked)
Das dan imho wel een mooie klap in het gezicht van de mensen die dit spel spelen voor PVE redenen. Ikzelf ben bijvoorbeeld kort na release beginnen te spelen omdat de PVE in dit spel vrij goed uitgewerkt zou zijn. Dit bleek ook zo te zijn, ik ben toen wel begonnen op een PVP server echter de enige PVP toen aanwezig in het spel was de mogelijkheid mensen van een andere faction te killen in PVP. Iets wat me leuker leek dan die mogelijkheid bijna niet hebben. Er was geen Honor, geen GM/HW grind, Geen BG's of Arena's.Hmzaniac schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:44:
[...]
Wat een complete onzin zeg.... sommige dingen worden op pvp gebalanceerd omdat het in PVP daadwerkelijk een verschil kan uitmaken of een bepaalde class te goed of te slecht is tegen andere classes. In PVE speel je tegen mobs en raid bosses, die zal het echt geen worst uitmaken of de mages 1.2% minder damage doen en de warlocks 1.2% meer.
Daarom wordt er vaker voor pvp gebalanced dan voor pve gebalanced. Omdat het voor pve minder uitmaakt.
Nu ging het balancen aardig goed tot aan de release van Arena's, er waren wel wat PVP fixes maar niet superveel het grootste gedeelte van de balance kwam voort uit PVE. Nu echter de Arena's er zijn valt het me op dat blizz ineens veel meer balanced op het PVP vlak ipv op PVE vlak. Wat er gewoon voor zorgt dat dingen die balanced zijn PVE generfed moeten worden voor PVP doeleinden.
Juist terwijl blizz bij CC wel heeft laten zien voor beide te kunnen balancen (CC in PVP korter en DR's terwijl PVE onaangeraakt bleef). Nu ook weer met dat drinken, waarom nerfen ze niet gewoon drinken in Arena door een debuff toe te voegen met iets als "regens mana at 50% while drinking in a Arena" ipv het zo te nerfen dat de eerste ticks in PVE ook langzaam gaan.
En nu ook weer in patch 2.4 de nieuwe T6 pieces. Alle stam verwijderen Zodat 4/4T6 niet samen gebruikt zal worden met 4/4 Arena. Nu zal dit voor sommige classes wel aardig zijn doordat die er goede PVE stats voor terug krijgen. Echter als bijv feral druid tank zou ik er niet bij mee zijn dat er ineens geen stamina meer zit op 4 van de set pieces, of bijvoorbeeld low hp classes zoals mages/priests die straks misschien 8/8 T6 niet aankunnen omdat ze dan random attacks/aoe's niet kunnen overleven.
Nou, ik zou niet zeggen dat ik niks van game mechanics snap, maar ik geef toe, the mathcraft van spellhaste is mij wat duister geworden.Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 13:35:
[...]
stop met denken, spellhaste verlaagt ook de GC
@ droopy, je hebt een SP waarmee je in een guild zit die illidan killed maar snapt niets van game mechanics ? Het lijkt me handig dat je wat (SP)sites bezoekt
Tot op 2.4 wist ik iig dat spellhaste geen zin had voor Spriests, omdat je teveel spelldmg op offert t.o.v. de winst die je haalt uit het sneller casten, maar nu dat spellhaste ook effect heeft op de GCD ligt dat dus mogelijk anders, vandaar mijn vraag.
als ik net zie langskomen dat je zo'n 500+ spelhaste nodig zou hebben om de GCD op 1 sec te krijgen, dan vraag ik me nogsteeds af of het zo'n voordeel is om spellhaste te stacken t.o.v. spelldmg, tbh.
Ik kan helaas geen tabel vinden (oid) waaruit duidelijk wordt wanneer het werkelijk zin heeft, heeft er iemand anders zoiets gevonden misschien?
Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195
Verwijderd
Ik heb me helemaal nog niet verdiept in het hele sunwell gebeuren, maar zoals ik begrijp wordt het "het zelfde idee" als AQ?
Waar bij de poort ook ge-unlocked moet worden?
Of is dat poort openen alleen voor de laatste 3 bosses
Alleen krijg je van elke baas Badges voor imba loot, die ik trouwens wel gezien heb (echt goeie dingen zitten er tussen zeg
)
Mja let maar niet op mij, heb nog geen tijd gehad om ff dat soort dingen op te zoeken
Ga vanavond wel ff een paar uurtjes besteden om het uit te vogelen..
Of is dat poort openen alleen voor de laatste 3 bosses
Alleen krijg je van elke baas Badges voor imba loot, die ik trouwens wel gezien heb (echt goeie dingen zitten er tussen zeg
Mja let maar niet op mij, heb nog geen tijd gehad om ff dat soort dingen op te zoeken
Omdat al deze wijziging echt mi-ni-male impact hebben op PvE maar gigantisch zijn voor PvP.
Icy veins niet meer stacken met heroism is een dps verschil van nul komma niets als je ze na elkaar afgooit ipv tegelijkertijd.
Drinking change: dit betekent dat je minimaal 6s moet drinken voordat je dezelfde hoeveelheid mana terugkrijgt als voor 2.4. Mag jij me vertellen hoe vaak je minder dan 6s drinkt in raids. Terwijl de tank de volgende groep aan het pullen is en de non-mana users al lekker vooruit lopen kan je blijven zitten drinken. Dan kost het je, wat, 50 dps op trash pulls?
En over die stamina verwijderen op de nieuwe T6 pieces: Als je fatsoenlijk in je gear zat had je al meer dan genoeg stamina. Je hebt de oude content toch ook zonder die extra stamina van de nieuwe T6 gedaan? en anders moet je misschien eens gaan denken aan socketen met 5dmg/6stam 4agi/6stam 4str/6stam etc. als je te weinig stamina hebt.
Mijn punt is: al deze wijzigingen zijn echt minimaal in pve (een verwaarloosbare dmg nerf voor mages, een in pve niet aanwezige wijzigingen in hoe drinken werkt, en het missen van een stat waar je in principe al genoeg van zou moeten hebben) terwijl als deze wijzigingen niet gedaan werden pvp compleet ongebalanceerd zou raken.
Vergis je niet: ik doe zelf ook graag pve, maar daar heb ik een compleet ander char voor. Maar ik vind dat pvp net zo goed een onderdeel is van het spel en dat dat ook best gebalanceerd mag worden, en ik vind dat ze het op zo'n manier (kijk naar de drinking change bijv.) nog best goed vanaf brengen.
Dat kan je net zo goed zeggen vanuit de kant van PVP spelers. Die vinden het ook niet grappig als er bepaalde classes/items gebuffed/generfed moeten worden puur en alleen om PVE redenen.Das dan imho wel een mooie klap in het gezicht van de mensen die dit spel spelen voor PVE redenen.
Dat er mensen zijn die vinden dat pve altijd voorrang moet hebben op pvp omdat zij toevallig zich alleen maar met pve bezighouden, dat vind ik nou belachelijk.
edit:
Wat betreft die feral change, grote kans dat dat een bug is. Daar is het een PTR voor, zodat dat soort fouten kunnen gebeuren
Wat betreft die feral change, grote kans dat dat een bug is. Daar is het een PTR voor, zodat dat soort fouten kunnen gebeuren
[ Voor 10% gewijzigd door Hmzaniac op 21-02-2008 16:32 ]
Ik heb een WOS-post!
hmmjah dit geld ook voor pvp/Arena beetje een non argument.Hmzaniac schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:21:
[quote]Gohan-san schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:00:
[...]
Moet je wel een shaman krijgen
Denk dat wij hier beiden tegenover elkaar zullen blijven staan, jij vind het verschikkelijk dat het kan ivm PVP, ik geef helemaal niks om PVP en vind het lullig dat wij omwillen van PVP generfed worden in PVE.
Ja ik heb bijna altijd een shaman in mijn groep daarbij zit ik nog met hem op skype, dus tijdens de cruciale boss fights, Zuljin bijv. is het erg fijn dat ik kan zeggen, okee pop nu Bloodlust, dit is gewoon erg lekker. misschien is het maar een 1.2% dmg increase het is toch weer 1.2%.
iets anders, was is er qua Eten/Drinken dan generfed? nvm net beantwoord.
Bovenstaande blijft nog steeds van kracht, jij vind een dmg increas van 1.2% verwaarloosbaar, ik doe zelf niet veel aan theoryrcraft dus ik zal je geloven dat het ergens uitgerekend is.
als het in pvp zo belangrijk is, misschine learn to Spellsteal/Purge/Dispell magic of CC.
jij vind het onzin dat wij/ of ik er over zeur in pve, en ik vind het omgekeerd onzin voor PVP.
Ik zal het accepteren hoor, niet dat ik een keuze heb, maar er zijn zo ontiegelijk veel dingen veranderd omwille van pvp, en dat vind ik irritant. PVP is niet eerlijk en dat zal het ook nooit worden.
[ Voor 25% gewijzigd door Valkyre op 21-02-2008 16:34 ]
Water gaat nu ipv dat het gelijk mana teruggeeft werken op de volgende manier.iets anders, was is er qua Eten/Drinken dan generfed?
0-2s: 0%
2-4s: 133%
4-6s: 166%
6-8s: 100%
zodat je niet in arena's je star's tears kan spammen om iedere keer 1 tick mana regen terug te krijgen of iemand rond een pilaar kan kiten tot je ooc bent en vervolgens 1-2 ticks mana regen krijgt tot ie je weer inhaalt.
Ik heb een WOS-post!
Verwijderd
Zoiets denk ik eerderHmzaniac schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 16:36:
[...]
Water gaat nu ipv dat het gelijk mana teruggeeft werken op de volgende manier.
0-2s: 0%
2-4s: 1 33%
4-6s: 1 66%
6-8s: 100%
zodat je niet in arena's je star's tears kan spammen om iedere keer 1 tick mana regen terug te krijgen of iemand rond een pilaar kan kiten tot je ooc bent en vervolgens 1-2 ticks mana regen krijgt tot ie je weer inhaalt.
Normaal zou je idd 2-3 sec gaan zitten, en net die laaste Frostbolt/shadowbolt/smite casten om die vervelende npc/pvp enable'de mafkees uit te schakelen.
Maar dat kan nu strax niet meer
Nee, het idee is dat je met 0 133 166 100 over een periode van 0-2s niets, en over een periode van 4s maar 66% van wat je normaal zou krijgen over die periode. Als je 6s of meer zit krijg je dezelfde hoeveelheid in totaal terug. Je krijgt dus nog steeds dezelfde hoeveelheid mana terug van je water, zolang je maar minimaal 5 seconden blijft zitten. Als je minder dan 5 seconden drinkt krijg je ook minder mana terug.
PvE wise is het dus inderdaad wel een nerf voor een timed 4 chests ZA run en hyjal trash, maar zolang je 5s kan zitten om te drinken maakt het niets uit.
PvE wise is het dus inderdaad wel een nerf voor een timed 4 chests ZA run en hyjal trash, maar zolang je 5s kan zitten om te drinken maakt het niets uit.
edit:
En overigens heb ik bij die drinking change ook nog wel mn twijfels dat ze dat gaan veranderen, maar op dit moment is een wijziging die niet zoveel pve impact heeft maar ondertussen wel de retarded druid+hunter of druid+warrior teams enigzins meer handelbaar maakt beter dan helemaal geen wijziging
En overigens heb ik bij die drinking change ook nog wel mn twijfels dat ze dat gaan veranderen, maar op dit moment is een wijziging die niet zoveel pve impact heeft maar ondertussen wel de retarded druid+hunter of druid+warrior teams enigzins meer handelbaar maakt beter dan helemaal geen wijziging
[ Voor 58% gewijzigd door Hmzaniac op 21-02-2008 16:49 ]
Ik heb een WOS-post!
en tjsa in pvp alleen voor arena's.Hmzaniac schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 16:44:
PvE wise is het dus alleen een erf voor een timed 4 chests ZA run.
Goed de drink nerf kan mij niet zo heel veel schelen, maar sommige wel. maar laten we het maar weer over Undead rogues of Warlock builds hebben!
Verwijderd
Ik reageerde wat bot, maar op shadowpriest.com staan verschillende topics met beste gear, beste haste gear, en vele topics wat haste in 2.4 voor SP gaat doen.
Verwijderd
Ik ben op zoek naar een addon die mijn party frames rood laat "gloeien" als ze verde weg zijn dan 40 yards, dus mijn heals. (Resto druid) Het liefst moet het stacken met ag_unitframes addon.
Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk. *leest meeVerwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 17:03:
Ik ben op zoek naar een addon die mijn party frames rood laat "gloeien" als ze verde weg zijn dan 40 yards, dus mijn heals. (Resto druid) Het liefst moet het stacken met ag_unitframes addon.
Default blanke hetero
Als dit inderdaad de beoogde wijziging is dan vind ik dit als tree druid behoorlijk irritant. Normaliter is het tijdens heroics en raids juist fun om met minimale drinktijd door te rammen. Ik vind het persoonlijk juist fijn als de tank al pulled terwijl ik nog zit te drinken. Dat houdt iedereen scherp en voorkomt zodoende juist fouten.Hmzaniac schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 16:29:
[...]
Drinking change: dit betekent dat je minimaal 6s moet drinken voordat je dezelfde hoeveelheid mana terugkrijgt als voor 2.4. Mag jij me vertellen hoe vaak je minder dan 6s drinkt in raids. Terwijl de tank de volgende groep aan het pullen is en de non-mana users al lekker vooruit lopen kan je blijven zitten drinken. Dan kost het je, wat, 50 dps op trash pulls?
Met 2.4 moeten wij manaburners dus echt de tijd krijgen om toch aan onze mana te komen. Gelukkig hebben we als druids natuurlijk Innervate nog maar die bewaar ik toch liever voor noodgevallen.
May you live in interesting times!
Voor zover ik heb kunnen zien ga je, uitgaande van een MH/BT gearset, er niet al te veel in stats op vooruit totaal gezien tov T5 en vergelijkbaar, maar krijg je de haste er ongeveer "gratis" als extra stat bij. Denk dus dat het niet een kwestie is van inleveren, maar gewoon gear upgraden en uiteindelijk krijg je een ongv. gelijkwaardig item waarvan de meerwaarde dus is dat je wat haste rating erbij krijgt._Droopy schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 16:19:
[...]
Nou, ik zou niet zeggen dat ik niks van game mechanics snap, maar ik geef toe, the mathcraft van spellhaste is mij wat duister geworden.
Tot op 2.4 wist ik iig dat spellhaste geen zin had voor Spriests, omdat je teveel spelldmg op offert t.o.v. de winst die je haalt uit het sneller casten, maar nu dat spellhaste ook effect heeft op de GCD ligt dat dus mogelijk anders, vandaar mijn vraag.
als ik net zie langskomen dat je zo'n 500+ spelhaste nodig zou hebben om de GCD op 1 sec te krijgen, dan vraag ik me nogsteeds af of het zo'n voordeel is om spellhaste te stacken t.o.v. spelldmg, tbh.
Ik kan helaas geen tabel vinden (oid) waaruit duidelijk wordt wanneer het werkelijk zin heeft, heeft er iemand anders zoiets gevonden misschien?
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Is dat nieuwe drinken niet alleen bestemd voor PvP?Tular schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 17:11:
[...]
Als dit inderdaad de beoogde wijziging is dan vind ik dit als tree druid behoorlijk irritant. Normaliter is het tijdens heroics en raids juist fun om met minimale drinktijd door te rammen. Ik vind het persoonlijk juist fijn als de tank al pulled terwijl ik nog zit te drinken. Dat houdt iedereen scherp en voorkomt zodoende juist fouten.
Met 2.4 moeten wij manaburners dus echt de tijd krijgen om toch aan onze mana te komen. Gelukkig hebben we als druids natuurlijk Innervate nog maar die bewaar ik toch liever voor noodgevallen.
Ik heb met net ook es verdiept in de 2.4 patch notes en kwam dit tegen: "Transmute Arcanite no longer has a cooldown." Ben ik de enige die dit mightily cool vindt? Toegegeven, mijn main char in WoW is pas level 54 en kan dus niet meepraten over end game inkomsten, maar op het moment verdien ik voornamelijk mn gold met het kopen van Arcane Crystals en Thorium Bars en die dan te transmuten en verder te verkopen, en ondanks de cooldown, verdient dat behoorlijk aardig. Dit is dan ook een goede opsteker.
Juist nietKajel schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 23:25:
Ik heb met net ook es verdiept in de 2.4 patch notes en kwam dit tegen: "Transmute Arcanite no longer has a cooldown." Ben ik de enige die dit mightily cool vindt? Toegegeven, mijn main char in WoW is pas level 54 en kan dus niet meepraten over end game inkomsten, maar op het moment verdien ik voornamelijk mn gold met het kopen van Arcane Crystals en Thorium Bars en die dan te transmuten en verder te verkopen, en ondanks de cooldown, verdient dat behoorlijk aardig. Dit is dan ook een goede opsteker.
We zouden vandaag eigenlijk weer TK gaan doen, en dus lekker op VR gaan zitten wippen, maar door het niet op kommen dagen van 1 Tank 3 Healers en 1 DPS ging het niet door. Toen maar besloten om met het 2e team Kara toen doen voor de badges en drops. En jawel eindelijk dropten mijn gloves
van Attumen . Onze healer kreeg ook zijn gewilde mace van Maiden, dus zeker een geslaagde avond. Ben nu lekker hitcapped met 204 Hitrating
.
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Zo hoezo slowchat en snelheid van het topic... 
Anyways.. Ik redelijk blij, en guild ook, dat ik een Resto Druid ben tijdens raids. Maar nu las ik de 2.4 patch er een LB 'nerf' kwam en vroeg me af of mensen op de PTR hier al iets van gevoeld hebben?
Kwam alleen nog iets tegen dat de ticks minder zijn maar de eind Bloom wel groter is..
En zit net in SMV met 3k Gold in de pocket.. dus nog wat dust/essences verkopen. Mijn Hunter wat potjes laten maken en ik heb genoeg voor de epic skill.
Oh Exitium jullie komen er wel, zolang jullie raids plannen en kunnen afmaken..
Anyways.. Ik redelijk blij, en guild ook, dat ik een Resto Druid ben tijdens raids. Maar nu las ik de 2.4 patch er een LB 'nerf' kwam en vroeg me af of mensen op de PTR hier al iets van gevoeld hebben?
Kwam alleen nog iets tegen dat de ticks minder zijn maar de eind Bloom wel groter is..
En zit net in SMV met 3k Gold in de pocket.. dus nog wat dust/essences verkopen. Mijn Hunter wat potjes laten maken en ik heb genoeg voor de epic skill.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Volgens mij maakt het niet super veel uit, ik heb op de officiele wow fora geen overdreve veel topics gezien, helemaal niet in de general wat wel gebeurd als het een erg grote nerf is.junglebeast schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 00:25:
Zo hoezo slowchat en snelheid van het topic...
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Hehe, gisteren met de guild, samen met een paar 'maagdjes' (hunter, lock en rogue) kara binnen voor de eerste bazen. Ik was mee op men elemental/resto sham als backup/raid healer, ook voor de eerste keer. De rogue ging al dood omdat hij niet door had dat de undead horsies door stealth keken toen hij al eens een piepje wilde doen
. Attumen ging zonder enig probleem dood, en de hunter was lucky en kreeg op zen eerste run al de bracers van hem. Daarna Moroes. Dit ging al wat minder met de nieuwe groep, al deed de hunter wat er verwacht werd van hem en trapte goed. Maar zonder pala erbij deden de garottes pijn
. Toch een 5tal keer gevecht moete resetten, maar ik ben maar 1 keer dood gegaan (dankzij een garotte, kon als niet main resto moeilijk mezelf én andere mee uphouden). Eindelijk moroes neer met wel 4 doden, dropped hij datgene wat ik al veel op het forum hier gehoord heb dat hij amper ooit dropped... De befaamde Dalaran Cloack
. En raad eens wie het hoogste bod had en gewonnen heeft...
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
De hunterBlaSfem0n schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 08:30:
Hehe, gisteren met de guild, samen met een paar 'maagdjes' (hunter, lock en rogue) kara binnen voor de eerste bazen. Ik was mee op men elemental/resto sham als backup/raid healer, ook voor de eerste keer. De rogue ging al dood omdat hij niet door had dat de undead horsies door stealth keken toen hij al eens een piepje wilde doen. Attumen ging zonder enig probleem dood, en de hunter was lucky en kreeg op zen eerste run al de bracers van hem. Daarna Moroes. Dit ging al wat minder met de nieuwe groep, al deed de hunter wat er verwacht werd van hem en trapte goed. Maar zonder pala erbij deden de garottes pijn
. Toch een 5tal keer gevecht moete resetten, maar ik ben maar 1 keer dood gegaan (dankzij een garotte, kon als niet main resto moeilijk mezelf én andere mee uphouden). Eindelijk moroes neer met wel 4 doden, dropped hij datgene wat ik al veel op het forum hier gehoord heb dat hij amper ooit dropped... De befaamde Dalaran Cloack
Zitten er eigenlijk restricties op die legendary bow? Ik bedoel het aantal hunters in raids is nooit echt hoog. En voor mensen die sunwell farmen en wat geluk hebben kunnen misschien andere het ook krijgen.
het is de ideale warrior bow, het is me al vaak genoeg voor gekomen dat ik geen bullets of arrows had om te pullen dat is hiermee mooi opgelost. Jammer dat ze dat niet op hebben gelost zoals met throwing, alleen kan dat moeilijk ivm hunters(al zouden die wel hun stacks kunnen repairen).
Lief dagboek,
Gisteren voordat we aan raiden toekwamen eerst een guild emo slit wrists chat gehad.
Het werd hoog tijd dat mensen werden aangesproken op hun gedrag en focus tijdens de raids.
De laatste tijd was het echt weer slacken to the max. Daarna toch maar even een SSC groep opgezet. Waar het eergisteren drie keer wipen was op Lurker en 3x op morogrim (WTF?) was het vandaag een stuk beter. Vanwege het hebben van slechts 1 paladin eerst maar naar leo gegaan.
Wat een makkelijk gevecht is dat. 5 minuten over op de enrage timer en 0 deaths. Een blije mage met zijn caster sword en twee happy rogues met hun T5. Daarna doorgegaan naar karathress die na twee kills eindelijk een keer geoneshot werd. Voor de 3e keer een worldbreaker, maar dit maal eindelijk wat tank liefde. Een tank en priest kregen hun T5.
Inmiddels was er een 2e paladin online gekomen en moest er een priest weg, dus dat maakte het makkelijk. Dus gereplaced en trash gecleared naar Morogrim.
Maar jezus wat haat ik die boss. Er zit gewoon een te grote random factor in.
De eerste twee tries erg ongelukkig met de watery graves. Alle 6 de watery graves die we op ons kregen zat ik in
. En de laatste had 5 van de 7 healers in de grave, terwijl net de murlocs er waren dat was dus een wipe.
De tweede try was ok maar wat ongelukkig. We verloren teveel DPS dus de positionering van de murlocs veranderd zodat de AOE nu ook morogrim raakte en de raid dichter op de boss stond.
Dit werkte goed en hij lag binnen no-time op zijn gat.
Zondag / Maandag / Dinsdag staan er vashj tries op het programma. We hebben tot nu toe nog maar 1 avond tries gehad op Vashj, maar als de juiste mensen online zijn heb ik er wel een goed gevoel over dat het gaat lukken!
Gisteren voordat we aan raiden toekwamen eerst een guild emo slit wrists chat gehad.
Het werd hoog tijd dat mensen werden aangesproken op hun gedrag en focus tijdens de raids.
De laatste tijd was het echt weer slacken to the max. Daarna toch maar even een SSC groep opgezet. Waar het eergisteren drie keer wipen was op Lurker en 3x op morogrim (WTF?) was het vandaag een stuk beter. Vanwege het hebben van slechts 1 paladin eerst maar naar leo gegaan.
Wat een makkelijk gevecht is dat. 5 minuten over op de enrage timer en 0 deaths. Een blije mage met zijn caster sword en twee happy rogues met hun T5. Daarna doorgegaan naar karathress die na twee kills eindelijk een keer geoneshot werd. Voor de 3e keer een worldbreaker, maar dit maal eindelijk wat tank liefde. Een tank en priest kregen hun T5.
Inmiddels was er een 2e paladin online gekomen en moest er een priest weg, dus dat maakte het makkelijk. Dus gereplaced en trash gecleared naar Morogrim.
Maar jezus wat haat ik die boss. Er zit gewoon een te grote random factor in.
De eerste twee tries erg ongelukkig met de watery graves. Alle 6 de watery graves die we op ons kregen zat ik in
De tweede try was ok maar wat ongelukkig. We verloren teveel DPS dus de positionering van de murlocs veranderd zodat de AOE nu ook morogrim raakte en de raid dichter op de boss stond.
Dit werkte goed en hij lag binnen no-time op zijn gat.
Zondag / Maandag / Dinsdag staan er vashj tries op het programma. We hebben tot nu toe nog maar 1 avond tries gehad op Vashj, maar als de juiste mensen online zijn heb ik er wel een goed gevoel over dat het gaat lukken!
Wat ik mij daarmee dus afvraag is of de hunters daar hun dps niet mee verlagen, omdat ze ook dps krijgen uit de pijlen, en als je geen pijlen meer hebt ben je die boost dus kwijt lijkt me.Kevinp schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 08:45:
[...]
De hunter.
Zitten er eigenlijk restricties op die legendary bow? Ik bedoel het aantal hunters in raids is nooit echt hoog. En voor mensen die sunwell farmen en wat geluk hebben kunnen misschien andere het ook krijgen.
het is de ideale warrior bow, het is me al vaak genoeg voor gekomen dat ik geen bullets of arrows had om te pullen dat is hiermee mooi opgelost. Jammer dat ze dat niet op hebben gelost zoals met throwing, alleen kan dat moeilijk ivm hunters(al zouden die wel hun stacks kunnen repairen).
Als je Hier kijkt zie je dat het toch al snel 50 dps is, verschilt per pijl.
Wij zitten nu zelf ook op Vashj, hopelijk lukt het ons deze x wel voor de reset, maar bij ons gaan de bosses ook niet egt al te makkelijkTroX schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 08:56:
Dagboek verhaal
We kunnen het makkelijk maar de laatste 2x wipen we steeds omdat we of te lang door gaan, tot mark 6 en dan rustig transferen of dat iemand overaggro'd en dat we dus een zooi van adds hebbe
[ Voor 23% gewijzigd door Aionios op 22-02-2008 09:02 ]
Lief dagboek...
Gister stonden een aantal UBRS runs op de planning voor de Ace of Beasts. Eerste run kwamen we uiteindelijk uit op 7 level 70 spelers, dus dat was natuurlijk easy. Was mijn eerste keer daar, en vond het toch zeker wel leuk, helaas toen geen drop.
Aangezien die run eigenlijk wat te lang duurde, en het mij alleen om de Ace ging, hebben we daarna nog 2 (semi-) stealth runs gedaan met 2 Druids en een Rogue, dat ding helemaal snel. Helaas weer geen drop, dus binnenkort nog maar een paar runs doen.
Gister stonden een aantal UBRS runs op de planning voor de Ace of Beasts. Eerste run kwamen we uiteindelijk uit op 7 level 70 spelers, dus dat was natuurlijk easy. Was mijn eerste keer daar, en vond het toch zeker wel leuk, helaas toen geen drop.
Aangezien die run eigenlijk wat te lang duurde, en het mij alleen om de Ace ging, hebben we daarna nog 2 (semi-) stealth runs gedaan met 2 Druids en een Rogue, dat ding helemaal snel. Helaas weer geen drop, dus binnenkort nog maar een paar runs doen.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Stealth runs, heerlijk vooral met Kara pre q, een rogue kan het helemaal makkelijk maar om ff SV en Arca te kunnen skippen is toch wel handig scheelt op onze server al snel 2-4 uur.OkkE schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 08:59:
Lief dagboek...
LFG SUX zwaar, het zoeken naar een groep duurt soms langer dan de instance zelf.
De gate is alleen voor de laatste 3 bosses. De eerste 3 zijn gewoon bereikbaar voor iedere server dus als die maar genoeg omvallen zal die poort uiteindelijk "vanzelf" wel open gaanVerwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 16:22:
Ik heb me helemaal nog niet verdiept in het hele sunwell gebeuren, maar zoals ik begrijp wordt het "het zelfde idee" als AQ?
Of is dat poort openen alleen voor de laatste 3 bosses![]()
Alleen krijg je van elke baas Badges voor imba loot, die ik trouwens wel gezien heb (echt goeie dingen zitten er tussen zeg)
Mja let maar niet op mij, heb nog geen tijd gehad om ff dat soort dingen op te zoeken![]()
Verwijderd
junglebeast schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 00:25:
So I did some testing today, and decided that with the spirit buff, the nerf to Lifebloom was a necessary one.
With the buffs to mana regen from the Spirit changes, there's no reason for PvE druids to get upset. This buff is going to have the strongest effect on well geared PvP druids, as the sets have no spirit on them.
Anyway, here's the numbers from my testing.
My stats:
1806 Healing
485 Intellect
439 Spirit
90 Mana Per 5 seconds (had to add this one up)
Ga naar:
http://forums.worldofwarc...?topicId=4822933119&sid=1 voor de stats.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2008 09:28 ]
Er kunnen maximaal vier mensen in de graves zitten.TroX schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 08:56:
En de laatste had 5 van de 7 healers in de grave, terwijl net de murlocs er waren dat was dus een wipe.
Gisteren...junglebeast schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 00:25:
BT op het programma. Om 19:38 al 23 man in de raid, terwijl we de laatste weken op donderdag geluk hadden als we überhaupt 23 attuned mensen online hadden om 20:00. Zag er veelbelovend uit, tot we bij Naj'entus kwamen.
Geen flauw idee wat er mis was, maar alles ging verkeerd. DPS was crap (60% na vier minuten enzo), healing was crap, alleen de MT deed wat 'ie moest doen. Op één try stond ik zelfs onder de shadowpriest qua healing done. Nog altijd geen flauw idee hoe dat kan, omdat ik gewoon heb lopen spamhealen tot ik rond 50-60% neer ging. Try erna precies hetzelfde gedaan en toen stond ik derde.
Om tien uur maar raid gecancelled, toen zaten we qua pots/repairs al over de 50g op een boss die we al maanden zonder problemen neerleggen.

Dat soort raids horen erbij, wat me meestal opvalt is dat dan geen enkele dps de moeite neemt om te flasken/potten. Als dps neit goed is zal je dat gewoon moeten doen.Exitium schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:28:
[...]
Er kunnen maximaal vier mensen in de graves zitten.Sowieso is een achtste healer op Morogrim erg prettig als je er nog zoveel moeite mee hebt.
[...]
Gisteren...
BT op het programma. Om 19:38 al 23 man in de raid, terwijl we de laatste weken op donderdag geluk hadden als we überhaupt 23 attuned mensen online hadden om 20:00. Zag er veelbelovend uit, tot we bij Naj'entus kwamen.
Geen flauw idee wat er mis was, maar alles ging verkeerd. DPS was crap (60% na vier minuten enzo), healing was crap, alleen de MT deed wat 'ie moest doen. Op één try stond ik zelfs onder de shadowpriest qua healing done. Nog altijd geen flauw idee hoe dat kan, omdat ik gewoon heb lopen spamhealen tot ik rond 50-60% neer ging. Try erna precies hetzelfde gedaan en toen stond ik derde.Resto shaman waarbij z'n internet eraf vloog en die we niet meer teruggezien hebben, mage waarbij in het hele drop de stroom er plots af vloog, etc etc. Uiteindelijk nog een paar tries met zeven healers geprobeerd en dat waren nog wel de beste tries qua healing, alleen kreeg de DPS het niet voor elkaar. En dat terwijl we al een tank en die offline healer gereplaced hadden door een lock en rogue. Normaal doen we Naj'entus met 8 healers, 3 prot warriors en 14 DPS'ers, nu kregen zelfs 7 healers, 2 prot warriors en 16 DPS'ers het niet voor elkaar.
Om tien uur maar raid gecancelled, toen zaten we qua pots/repairs al over de 50g op een boss die we al maanden zonder problemen neerleggen.
we hebben dit ook 1x gehad, gelukkig de laatste tijd niet meer. Wel regelmatig dat we iemand dood laten gaan om de dps wat te boosten(dus die spine vroeg gebruiken).
Wij liepen fully flasked/potted/well fed/oiled rond, da's het stomme.

Natuurlijk zelf nog niet kunnen testen, maar als ik het zo in dat topic lees, komt het dus neer op ongeveer 8% minder healing voor Lifebloom. Maar even wachten tot de patch live is, maar als het zo blijft zou ik dat denk ik toch minder vinden.Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:23:
Info over Lifebloom in Patch 2.4
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Nog 2 lvl'tjes en dan mag ik ook (weer) outland gaan bezoeken maar nu met mijn prot warrior. Op mijn server valt het me tot nu toe reuze mee wat betreft pickup groups en instances<60 op gisteren na. 1e pickup groep valt ineens uit elkaar op het moment dat ik voor de ingang van brd sta. Zomaar ineens kapt iedereen tegelijk, leek wel afgesproken werk... Daarna een nieuwe groep gevormd, ik was toch al in de buurt in Searing Gorge dus wachten op een ander om de rest te summonen. Na 10 minuten is iedereen nogsteeds bezig waar die mee bezig was en niemand had de moeite genomen richting brd te gaan. Dus vraag ik "komt er nog iemand?". Krijg je van die lame-ass antwoorden van : ik ben mijn mineskills aan het ophalen, ik heb geen flightpath naar kargath.... Daar wordt ik nou zo moe van, die slackers die nog niet de moeite nemen om ergens naartoe te reizen. Mijn reactie : de groeten en zoek het maar uit als je nog brd wil doen.
Dat gebeurde de laatste tijd bij ons ook, maar ik snap dat niet. Je weet toch wat je moet doen, je focussed, maar dan nog weten mensen het te presteren om alles te verneuken of fout te doen, WTF is up with that.Exitium schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:33:
Wij liepen fully flasked/potted/well fed/oiled rond, da's het stomme.
Slechte assignments mensen die niet weten wat ze precies moeten. Als bv iemand jou target healed en jij daarna ook dan heb je dus 0 healing done. alleen verklaart dat de dps niet. lijkt haast of iedereen te dicht op elkaar stond en zo geinterrupt werd.TroX schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:44:
[...]
Dat gebeurde de laatste tijd bij ons ook, maar ik snap dat niet. Je weet toch wat je moet doen, je focussed, maar dan nog weten mensen het te presteren om alles te verneuken of fout te doen, WTF is up with that.
Welkom bij de 25 mans raids : )TroX schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:44:
[...]
Dat gebeurde de laatste tijd bij ons ook, maar ik snap dat niet. Je weet toch wat je moet doen, je focussed, maar dan nog weten mensen het te presteren om alles te verneuken of fout te doen, WTF is up with that.
Gisteren 4/5 MH en 2/9 BT gecleared en heb m'n T6 gloves \o/. Altijd leuk spul om in je bank te later rotten. Kan natuuriljk niet zo zijn dat ik pass en dat het naar een rogue gaat
[ Voor 21% gewijzigd door ImdaMned op 22-02-2008 09:54 ]
Mja of het nu een 10 man raid is of een 25 man raid interesseert me niet, maar als je gewoon focussed (en na 2/3 keer een boss gedaan te hebben moet alles wat je moet doen toch wel duidelijk zijn?) zijn en je ding doen. Ik snap dat niet soms denk ik echt dat sommige mensen het IQ van ingevroren vissticks hebben.ImdaMned schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:48:
[...]
Welkom bij de 25 mans raids : )
Gisteren 4/5 MH en 2/9 BT gecleared en heb m'n T6 gloves \o/. Altijd leuk spul om in je bank te later rotten. Kan natuuriljk niet zo zijn dat ik pass en dat het naar een rogue gaat
Inderdaaad een rogue met T6 is eeuwige zonde, maar ik neem aan dat ze in je bank komen omdat je de T5 setbonus nog niet wil verliezen? De gloves bewaar je dus tot je 2/4 of 4/4 T6 hebt?
Ligt dat nou aan mij of is dit gewoon een kromme redenering? Ow druids krijgen betere regen, dan nerfen we maar de ticks hun beste heal....Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:23:
[...]
So I did some testing today, and decided that with the spirit buff, the nerf to Lifebloom was a necessary one.
With the buffs to mana regen from the Spirit changes, there's no reason for PvE druids to get upset. This buff is going to have the strongest effect on well geared PvP druids, as the sets have no spirit on them.
Anyway, here's the numbers from my testing.
My stats:
1806 Healing
485 Intellect
439 Spirit
90 Mana Per 5 seconds (had to add this one up)
Ga naar:
http://forums.worldofwarc...?topicId=4822933119&sid=1 voor de stats.
Het is idd 8% minder op de PTR nu, ik hoop echt dat ze die 4p T6 bonus gaan veranderen om druids toch nog iets leuks te geven. Die Lacerate buff gaat ook al nergens over, goede manier om de minst gespeelde endgame class populair te houden
Ja, die dingen moeten ze ook eens een keer vendoreble makenImdaMned schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:48:
[...]
Gisteravond weer een paar potjes WSG gedaan, en ik voel me steeds beter worden als Rogue.
Op een gegeven moment was ik onderweg naar de Alli flagroom op mijn Mount, kwam ik een Draenei Shaman tegen, die uiteraard gelijk begon te nuken zodat ik Cloak + Vanish moest doen, en met zo’n 80% hp omkeerde om ‘m aan te vallen.
Dat lukte ook nog, en met zo’n 5% hp over had ik ‘m dood gemaakt, wil ik daarna rustig even gaan eten, word ik ineens ge-frostshocked, dood…
Moest even denken wat er nou precies gebeurde, dacht even dat ie direct geressed was bij hun GY en ik in range was en dus daarom alsnog dood ging, maar achteraf bedacht ik me dat ie gewoon een ankh gebruikte om me alsnog te doden.
Hij zal wel geïrriteerd geweest zijn omdat ik van ‘m won met 80% hp vs 100%.
Anyway, daarna nog even Steamvault Heroic gedaan in 55 minuten, nog 14 badges te gaan voor de Bloodlust Brooch.
Op een gegeven moment was ik onderweg naar de Alli flagroom op mijn Mount, kwam ik een Draenei Shaman tegen, die uiteraard gelijk begon te nuken zodat ik Cloak + Vanish moest doen, en met zo’n 80% hp omkeerde om ‘m aan te vallen.
Dat lukte ook nog, en met zo’n 5% hp over had ik ‘m dood gemaakt, wil ik daarna rustig even gaan eten, word ik ineens ge-frostshocked, dood…
Moest even denken wat er nou precies gebeurde, dacht even dat ie direct geressed was bij hun GY en ik in range was en dus daarom alsnog dood ging, maar achteraf bedacht ik me dat ie gewoon een ankh gebruikte om me alsnog te doden.
Hij zal wel geïrriteerd geweest zijn omdat ik van ‘m won met 80% hp vs 100%.
Anyway, daarna nog even Steamvault Heroic gedaan in 55 minuten, nog 14 badges te gaan voor de Bloodlust Brooch.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
ZuchtImdaMned schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:48:
[...]
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Soms verslapt de aandacht van 1 iemand, en dan kan het al snel een wipe opleveren. Overkomt iedereen wel eens. En ik neem aan bij meer casual spelers wat meer dan bij anderen.TroX schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:00:
[...]
Mja of het nu een 10 man raid is of een 25 man raid interesseert me niet, maar als je gewoon focussed (en na 2/3 keer een boss gedaan te hebben moet alles wat je moet doen toch wel duidelijk zijn?) zijn en je ding doen. Ik snap dat niet soms denk ik echt dat sommige mensen het IQ van ingevroren vissticks hebben.
Crap, je bent wakker, geen flamewar : (Inderdaaad een rogue met T6 is eeuwige zonde, maar ik neem aan dat ze in je bank komen omdat je de T5 setbonus nog niet wil verliezen? De gloves bewaar je dus tot je 2/4 of 4/4 T6 hebt?
Klinkt bekend, gisteravond ook Karazhan gedaan, en idd ook kinderachtige rogue die zo nodig heen en weer moest huppelen en zo al de eerste wipe veroorzaakte omdat helft afk was, Attumen ging redelijk vlot, door naar Moroes en hier ging het fout, eerste pull shackling werkte niet (3 priests) 1 van de priests kreeg een nare mana drain en was oom in eerste paar seconden.. En toen begon de echte ellende.. orders to evacuatie gegeven.. en lopen de kamer uit.. Moroes heeft een gevolgd tot aan de ingang leuke was dat ik, een warlock en een tank 5 minuten met Garotte opgescheept zaten.. iedereen eruit en Moroes reset, 2de try weer onbetrouwbare shackles.. priest dood, tank dood, en ja hoor Moroes volgt weer iedereen tot aan ingang 2 hebben het overleeft en allebei hadden Garrotte, toen maar bug report aangemaakt, normaal reset Moroes zodra je iets buiten kamer komt.BlaSfem0n schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 08:30:
Hehe, gisteren met de guild, samen met een paar 'maagdjes' (hunter, lock en rogue) kara binnen voor de eerste bazen. Ik was mee op men elemental/resto sham als backup/raid healer, ook voor de eerste keer. De rogue ging al dood omdat hij niet door had dat de undead horsies door stealth keken toen hij al eens een piepje wilde doen. Attumen ging zonder enig probleem dood, en de hunter was lucky en kreeg op zen eerste run al de bracers van hem. Daarna Moroes. Dit ging al wat minder met de nieuwe groep, al deed de hunter wat er verwacht werd van hem en trapte goed. Maar zonder pala erbij deden de garottes pijn
Gm report aangemaakt en je raad het al, standaard reactie 'dit is geen 'known bug/issue' bla bla, en geen refund voor repairs die voorkomen hadden kunnen worden als moroes gewoon had reset, vertelde dat ik maar op forum moest posten en weg was hij. Gelijk customer support email gestuurd dat ik dit geen 'service' vindt en dat de GM eigenlijk vertelde dat wij de tering konden krijgen en op konden rotten want daar kwam het op neer.
Was het avondje wel weer volgende keer gewoon paladin mee scheelt ook weer.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ik denk dat daarom die dps op die boog zo hoog is, aangezien meeste top-end ranged wapens zich situeren tussen de 80-90 dps, en deze is maar dan 140. Je verliest ook nog eens de 15 of meer % haste van de quiver/ammopouch, niet alleen de + dam van arrows/bullets... En ja, om op mijn verhaal terug te komen, natuurlijk let ik op nieuwe hunters in raid aangezien men main hunter is en ik hunter officer benKevinp schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 08:45:
[...]
De hunter.
Err zijn de meeste van de 10mil+ spelers dan hardcore? Dat geloof ik nooitImdaMned schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:05:
En ik neem aan bij meer casual spelers wat meer dan bij anderen.
Gisteren ook maar weer ff wat in kara gedaan. Maar word beetje moe van opera ik heb echt nog nooit wat anders gekregen dan ozz. Waar legt dat nou weer an zucht. Was weer van "oow Axejess is with us so what we will get haha" npc: "blabla tekst van ozz" ik: "SIGH

[ Voor 34% gewijzigd door William/Ax3 op 22-02-2008 10:25 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
maja, wij hadden het geluk dat we ver genoeg van de rogue stonden, dus hij was de enige dodeprutser001 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:05:
[...]
Klinkt bekend, gisteravond ook Karazhan gedaan, en idd ook kinderachtige rogue die zo nodig heen en weer moest huppelen en zo al de eerste wipe veroorzaakte omdat helft afk was, Attumen ging redelijk vlot, door naar Moroes en hier ging het fout, eerste pull shackling werkte niet (3 priests) 1 van de priests kreeg een nare mana drain en was oom in eerste paar seconden.. En toen begon de echte ellende.. orders to evacuatie gegeven.. en lopen de kamer uit.. Moroes heeft een gevolgd tot aan de ingang leuke was dat ik, een warlock en een tank 5 minuten met Garotte opgescheept zaten.. iedereen eruit en Moroes reset, 2de try weer onbetrouwbare shackles.. priest dood, tank dood, en ja hoor Moroes volgt weer iedereen tot aan ingang 2 hebben het overleeft en allebei hadden Garrotte, toen maar bug report aangemaakt, normaal reset Moroes zodra je iets buiten kamer komt.
Gm report aangemaakt en je raad het al, standaard reactie 'dit is geen 'known bug/issue' bla bla, en geen refund voor repairs die voorkomen hadden kunnen worden als moroes gewoon had reset, vertelde dat ik maar op forum moest posten en weg was hij. Gelijk customer support email gestuurd dat ik dit geen 'service' vindt en dat de GM eigenlijk vertelde dat wij de tering konden krijgen en op konden rotten want daar kwam het op neer.
en moroes volgde ons gelukkig maar tot aan de trap naar de ingang
Heb tijdens die try niet specifiek meer overhealing van mezelf gezien dan normaal. Sta op normale tries daar ook standaard in de top 4.Kevinp schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:47:
[...]
Slechte assignments mensen die niet weten wat ze precies moeten. Als bv iemand jou target healed en jij daarna ook dan heb je dus 0 healing done. alleen verklaart dat de dps niet. lijkt haast of iedereen te dicht op elkaar stond en zo geinterrupt werd.
Spreiden hebben we juist op gelet, er bleken een paar mensen te zijn met een gigantisch oude versie van hun boss mod, die misten het range-schermpje en hebben we toen nog laten updaten.
Resetten is voor mietjes! Fight and die like a man.prutser001 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:05:
[...]
Klinkt bekend, gisteravond ook Karazhan gedaan, en idd ook kinderachtige rogue die zo nodig heen en weer moest huppelen en zo al de eerste wipe veroorzaakte omdat helft afk was, Attumen ging redelijk vlot, door naar Moroes en hier ging het fout, eerste pull shackling werkte niet (3 priests) 1 van de priests kreeg een nare mana drain en was oom in eerste paar seconden.. En toen begon de echte ellende.. orders to evacuatie gegeven.. en lopen de kamer uit.. Moroes heeft een gevolgd tot aan de ingang leuke was dat ik, een warlock en een tank 5 minuten met Garotte opgescheept zaten.. iedereen eruit en Moroes reset, 2de try weer onbetrouwbare shackles.. priest dood, tank dood, en ja hoor Moroes volgt weer iedereen tot aan ingang 2 hebben het overleeft en allebei hadden Garrotte, toen maar bug report aangemaakt, normaal reset Moroes zodra je iets buiten kamer komt.
Serieus resetten is zo lame. Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat geen enkele boss resettable is. Dat zou zo veel tijd schelen met mensen die wegrennen ipv doodgaan omdat ze denken dat ze een boss kunnen resetten.
Na 13 maanden WoW toch 'officieus' maar een punt achter mijn WoW subscription gezet. Ben er nog niet helemaal uit of ik door zal gaan met spelen of niet. Ik ben in ieder geval al een paar dagen niet meer ingelogd maar ergens kriebelt het toch wel. Misschien dat ik af m'n subscription nog wel een keer verleng en dat ik toch wat meer casual ga spelen (nog meer casual dan de laatste tijd al het geval was).
Heb na 13 maanden hetgene wel gezien wat ik wou zien in WoW (en wat in mijn bereik was), PvP heb ik een hekel aan dus de enige optie die ik heb is nog een char naar 70 brengen en of ik daar nou zo veel zin in heb...
Ik moet het allemaal nog maar even aanzien.
PS: Ik ben wel al begonnen met EVE Online
Heb na 13 maanden hetgene wel gezien wat ik wou zien in WoW (en wat in mijn bereik was), PvP heb ik een hekel aan dus de enige optie die ik heb is nog een char naar 70 brengen en of ik daar nou zo veel zin in heb...
* whyz zucht....
Mensen die solarianalarm geïnstalleerd hebben en de raid nog weten te wipen....
Slechte dag dus gisteren, aantal tries op solarian helaas niet down.
Right for all the wrong reasons.
Maar als je main tank dood is en je hem niet op kan vangen meer en je loopt weg dan reset hij toch ?TroX schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:17:
[...]
Resetten is voor mietjes! Fight and die like a man.
Serieus resetten is zo lame. Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat geen enkele boss resettable is. Dat zou zo veel tijd schelen met mensen die wegrennen ipv doodgaan omdat ze denken dat ze een boss kunnen resetten.
dus dan denken ze het toch niet maar resetten ze hem gewoon zonder dat ze doodgaan en scheeld ping ping

DIE... (joking)BlaSfem0n schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 08:30:
De befaamde Dalaran Cloack. En raad eens wie het hoogste bod had en gewonnen heeft...
Heb dat kreng in een half jaar nog niet zien droppen.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Zelf zonder solarian alarm moet er toch wel een lichtje bij je gaan branden als je opeens donker paars wordt en allemaal bliksemschichten op je donder krigtwhyz schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:18:
* whyz zucht....
Dat soort dingen snap ik gewoon echt niet..
Wij hebben juist dat kreng 3 keer gehad, terwijl andere dingen eigenlijk nooit dropten.Neelon schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:19:
[...]
DIE... (joking)
Dan zou ik het niet meer weten, overkomt iedereen wel eens. Wij hadden gelukkig een erg goede raid de laatste keer, maar wij raiden maar 4 dagen(ik meestal 3) dus zondag gaat illidan pas neer(hopelijk) en anders hebben we iig nog 2 dagen om hem neer te krijgen. Dat moet wel lukken.Exitium schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:15:
[...]
Heb tijdens die try niet specifiek meer overhealing van mezelf gezien dan normaal. Sta op normale tries daar ook standaard in de top 4.
Spreiden hebben we juist op gelet, er bleken een paar mensen te zijn met een gigantisch oude versie van hun boss mod, die misten het range-schermpje en hebben we toen nog laten updaten.
linkje ?Neelon schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:19:
[...]
DIE... (joking)
Ow die ja die dropt zo vaak bij ons,( ik heb hem ook hehe ^^ ) denk elke dpser en ofspec dpser hem al heeft
zelfde met die van Prince....
Enigste wat bij ons in kara nooit dropt en heeft gedropt
1 ) Healing bracers van Maiden
2 ) Die Dagger van Prince
Verwijderd
Gisteren eindelelijk mijn http://www.wowhead.com/?item=27759 vervangen 
Wel meteen met T6 helm... fooking t4/t5/naj'entus helm nooit gedropped voor me
Wel meteen met T6 helm... fooking t4/t5/naj'entus helm nooit gedropped voor me
Vandeweek mijn eerste ZG run gedaan en een Primal Hakkari Sash gedropped gekregen.
Nou wil ik dat ding in gaan leveren voor Zandalar Haruspex's Belt in STV, maar schijnbaar moet ik Honored rep hebben daarvoor?
Het is eigenlijk nergens fatsoenlijk terug te vinden. Op de ene site staat dat Friendly genoeg is, de andere zegt Honored. Ook de Q info vertelt er verder niets over, die zegt dat ik alleen de Primal Hakkari Sash in hoef te leveren. Toch is het niet mogelijk om Complete Q te doen.
Vreemd verhaal dus! Kan iemand mij hier meer duidelijkheid over geven?
En mocht het zo zijn dat ik Honored moet zijn, wat is de snelste manier om dat te worden? Veel ZG runs?
Nou wil ik dat ding in gaan leveren voor Zandalar Haruspex's Belt in STV, maar schijnbaar moet ik Honored rep hebben daarvoor?
Het is eigenlijk nergens fatsoenlijk terug te vinden. Op de ene site staat dat Friendly genoeg is, de andere zegt Honored. Ook de Q info vertelt er verder niets over, die zegt dat ik alleen de Primal Hakkari Sash in hoef te leveren. Toch is het niet mogelijk om Complete Q te doen.
En mocht het zo zijn dat ik Honored moet zijn, wat is de snelste manier om dat te worden? Veel ZG runs?
Las het ook al op het guild forum. Erg jammer dat je er mee stopt, was heel gezellig je er bij te hebben en al je kennis van bosses was natuurlijk ook heel handig. Hoop je zeker nog eens terug te zien.UTwizard schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:18:
Na 13 maanden WoW toch 'officieus' maar een punt achter mijn WoW subscription gezet. Ben er nog niet helemaal uit of ik door zal gaan met spelen of niet. Ik ben in ieder geval al een paar dagen niet meer ingelogd maar ergens kriebelt het toch wel. Misschien dat ik af m'n subscription nog wel een keer verleng en dat ik toch wat meer casual ga spelen (nog meer casual dan de laatste tijd al het geval was).
EVE heb ik ook heel even geprobeerd (de free trail), vond ik eigenlijk helemaal niets aan. Maar veel plezier gewenst uiteraard.
Volgens mij moet je honored zijn ja...Sypheron schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:26:
Vandeweek mijn eerste ZG run gedaan en een Primal Hakkari Sash gedropped gekregen.
En voor sommige leuke planns en dingen rewards exalted zelfs..
Ja man want Mother corpse runs zijn voor bikkelsTroX schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:17:
[...]
Resetten is voor mietjes! Fight and die like a man.
ugh gisteren eindelijk de groepering voor Brutallus op orde *Server restart in 15 mins* tevens wordt SWP disabled tot de volgende PTR push damnit!!!!
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Je bedoelt feral druids populair houden. Onze SSC raid laatst: 3 ferals, 3 resto druids en een moonkinSouLmaN schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:00:
[...]
Ligt dat nou aan mij of is dit gewoon een kromme redenering? Ow druids krijgen betere regen, dan nerfen we maar de ticks hun beste heal....
Het is idd 8% minder op de PTR nu, ik hoop echt dat ze die 4p T6 bonus gaan veranderen om druids toch nog iets leuks te geven. Die Lacerate buff gaat ook al nergens over, goede manier om de minst gespeelde endgame class populair te houden
Als al die 3 priests healing priests zijn, dan kan ik wel snappen dat het "onbetrouwbare" shackles zijn, zij missen namelijk nagenoeg altijd de +spell-hit om deze betrouwbaar te maken. Enige keren dat mijn shackles los komen is of omdat de mob geganked gaat worden, of omdat een dispell van een andere add deze weghaalt. Ben pew pew priest trouwens. GIEF Shadow-Cloak of Dalaran...prutser001 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:05:
[...]
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Volgens mij kan je beter die van Prince nemenNeelon schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:36:
[...]
Als al die 3 priests healing priests zijn, dan kan ik wel snappen dat het "onbetrouwbare" shackles zijn, zij missen namelijk nagenoeg altijd de +spell-hit om deze betrouwbaar te maken. Enige keren dat mijn shackles los komen is of omdat de mob geganked gaat worden, of omdat een dispell van een andere add deze weghaalt. Ben pew pew priest trouwens. GIEF Shadow-Cloak of Dalaran...
Dat was wel mooi op mijn warlock alts zijn eerste kara run dropte prince de spelldamage dagger en de cloak, was een mage bij die alles al had en de rest was hunters / melee 
Altijd mooi om mages / warlocks te pesten die er al maanden op wachten.
Al hebben een aantal van hen inmiddels het caster sword van Leotheras die tot nu toe nog elke keer is gedropped ;/
Al hebben een aantal van hen inmiddels het caster sword van Leotheras die tot nu toe nog elke keer is gedropped ;/
hahah darnTroX schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:41:
Dat was wel mooi op mijn warlock alts zijn eerste kara run dropte prince de spelldamage dagger en de cloak, was een mage bij die alles al had en de rest was hunters / melee
Ach ik ben aant sparen voor die van Sunwell Platau... moet nog 22 badges dus dan heb ik er 150
lol.... een mod voor een van de meest simpele en makkelijke raidbosses van tbc, ik snap dat echt niet he (ok ok, wij hebben toen we nog tk deden ook een keer een druid gehad die de raid twee keer o prij opblies, maar die mocht daarna ook lekker buiten gaan wachten voro de rest van de raidwhyz schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:18:
* whyz zucht....
Het gekke is dat toen ik als shadow meeging mijn shackle het 'langst' duurde en eigenlijk niet 1 keer los kwam, nu ging ik mee als holy (heb iets van ~920+healingNeelon schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:36:
[...]
Als al die 3 priests healing priests zijn, dan kan ik wel snappen dat het "onbetrouwbare" shackles zijn, zij missen namelijk nagenoeg altijd de +spell-hit om deze betrouwbaar te maken. Enige keren dat mijn shackles los komen is of omdat de mob geganked gaat worden, of omdat een dispell van een andere add deze weghaalt. Ben pew pew priest trouwens. GIEF Shadow-Cloak of Dalaran...
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
HahahaWebsnake schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:00:
[...]
lol.... een mod voor een van de meest simpele en makkelijke raidbosses van tbc, ik snap dat echt niet he (ok ok, wij hebben toen we nog tk deden ook een keer een druid gehad die de raid twee keer o prij opblies, maar die mocht daarna ook lekker buiten gaan wachten voro de rest van de raid).
Vraagje aan de healing droods hier
wat is een beetje redelijke +Healing om heroics en kara te gaan healen?
Sssst, breng me nou niet in verleiding

dat komt wss door meer spell hit die je hebt op je shadowprutser001 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:01:
[...]
Het gekke is dat toen ik als shadow meeging mijn shackle het 'langst' duurde en eigenlijk niet 1 keer los kwam, nu ging ik mee als holy (heb iets van ~920+healing) en het leek wel of ze nergens op reageerd, tot 3 keer resist is toch wel belachelijk, niet eerder meegemaakt als shadow. In het begin bij Moroes worden er 3 geshackled 'die met benediction' is gewoon 'dps for all' maarja toch gaat de ene eerder los dan de ander. En die cloak dropte.. alleen niet voor mij.
gisteren eindelijk weer eens wat plezier gehad met raiden.
naar ZA toe eerste drie bazen zonder problemen down. helaas alleen maar warrior/pala

toen naar de 4de (Lynx) maar die wilde maar niet down. die Cleave abillity hakte te veel door.
morgen gaan we met het zelfde team door.
gief Wub's Cursed Hexblade
[ Voor 46% gewijzigd door NoTimeRemains op 22-02-2008 11:09 ]
This is the Way.
Ja, iedereen corpse runnen en ressen scheelt idd veeeel tijd ipv van een resetTroX schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:17:
[...]

Is er eigenlijk een makkelijke manier om een wish list te maken en die te vergelijken met je huidige gear. Om zo de gear te zoeken die je uiteindelijk wil.
Ja ? pen en papier of een word documentje en wowhead / armory / thotbot erbij en klaarKevinp schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:10:
Is er eigenlijk een makkelijke manier om een wish list te maken en die te vergelijken met je huidige gear. Om zo de gear te zoeken die je uiteindelijk wil.
Verwijderd
+1000 healing. (Heb ik vernomen).Locks schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:02:
Ben zelf ook aan het timmeren om aan de 1000 te geraken.
Zit nu net over de 600, maar dat is met questrewards en ben nog feral spec (moet nog 3 levels!).
www.maxdps.com is een hele relaxte site, vult je stats/skills in en laat zo de beste upgrades zien.Kevinp schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:10:
Ben het wel met dit topic eens.Locks schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:02:
Voor de mensen die er vanwegen proxy niet bij kunnen:
Die spirit hoeft denk ik niet zo hoog, maar het is verder een aardige richtlijn. Natuurlijk kan je er met minder heen, maar dit is een mooi streven.1000 +heal
80 mp5
400 spirit
7000 health unbuffed
7500 mana unbuffed
Beide.UTwizard schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:04:
Sssst, breng me nou niet in verleidingOf is het gewoon een gebrek aan vertrouwen?
Maar nu mis je wel onze eerste Gruul raid he, dus misschien toch even een weekje later stoppen?
[ Voor 20% gewijzigd door OkkE op 22-02-2008 11:18 ]
ahh ok tnxVerwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:13:
[...]
+1000 healing. (Heb ik vernomen).
Ben zelf ook aan het timmeren om aan de 1000 te geraken.
Zit nu net over de 600, maar dat is met questrewards en ben nog feral spec (moet nog 3 levels!).
nou ja DIT helpt wel een eind om er aan te geraken
en dan nog leren healen
[ Voor 16% gewijzigd door Wognummer op 22-02-2008 11:17 ]
uhm, als je er 150 heb, dan kan je 2 items kopen van sunwell plateau ofzo..? hoe zit dat nou precies..?Mektheb schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:42:
[...]
hahah darnlucky you ...
Ach ik ben aant sparen voor die van Sunwell Platau... moet nog 22 badges dus dan heb ik er 150
ik zit nu ook lekker badges te farmen op mn pally. heb er 45 atm, en er komen er elke dag wel 5 minimaal bij.. is die sunwell weer een slag beter dan wat je nu bij g'eras kan kopen..?
Welcome to the world of spellhit. (en die 10% van talents helpt ookprutser001 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:01:
[...]
Het gekke is dat toen ik als shadow meeging mijn shackle het 'langst' duurde en eigenlijk niet 1 keer los kwam, nu ging ik mee als holy (heb iets van ~920+healing) en het leek wel of ze nergens op reageerd, tot 3 keer resist is toch wel belachelijk, niet eerder meegemaakt als shadow. In het begin bij Moroes worden er 3 geshackled 'die met benediction' is gewoon 'dps for all' maarja toch gaat de ene eerder los dan de ander. En die cloak dropte.. alleen niet voor mij.
Dat klopt ook. Als holy zijnde zul je nagenoeg of helemaal geen spell-hit (dit heeft niks met +healing te maken) hebben, en dat zorgt ervoor dat je minder goed in shacklen bent als een shadow priest. Als de shadow priest zijn spell hit op orde heeft dan. ik zie nog wel eens mensen uit raid guild rondlopen met belachelijk weinig (veel te weinig dus) spell-hit. Lijkt een beetje een ondergewaardeerde stat te zijn soms.prutser001 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:01:
[...]
Nee, hier vergis je je in. De 10% die je als shadow priest uit talents kan halen is voor shadow spells. Laat shackle nu net holy of discipline zijn, weet niet meer welke 2, in ieder geval niet shadow. Die 10% helpt dus niks met shackles.Exitium schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:17:
[...]
Welcome to the world of spellhit. (en die 10% van talents helpt ook)
[ Voor 17% gewijzigd door Neelon op 22-02-2008 11:20 ]
Gewoon dood gaan is het snelste. als je 5 min moet wachten had je al makkelijk weer klaar kunnen staan fully buffed and so on.prutser001 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:05:
[...]
Schackle 2 mobs en nuke die andere 2. laat Hunters eventueel traps neerleggen naast de priest die moeten schacklen.
vooral als je het gevecht nog aan het leren bent, is het voor de Healer een erg messsy fight
Ligt er aan wat je wil kopen, wapens zijn 150 badges (of 105 MH + 45 OH)BootVluchteling schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:16:
[...]
uhm, als je er 150 heb, dan kan je 2 items kopen van sunwell plateau ofzo..? hoe zit dat nou precies..?
ik zit nu ook lekker badges te farmen op mn pally. heb er 45 atm, en er komen er elke dag wel 5 minimaal bij.. is die sunwell weer een slag beter dan wat je nu bij g'eras kan kopen..?
Armors zitten rond de 100 badges?
nee met 150 kan ik er 1 kopen de Spelldagger die kost 150 badgesBootVluchteling schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:16:
[...]
uhm, als je er 150 heb, dan kan je 2 items kopen van sunwell plateau ofzo..? hoe zit dat nou precies..?
leuke site, maar waardeloos voor een prot warriorTomSmit82 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:13:
[...]
www.maxdps.com is een hele relaxte site, vult je stats/skills in en laat zo de beste upgrades zien.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Oneliners en slowchatten is niet de bedoeling hier. Voor kleine mededelingen en algemeen tijdverdrijf kun je terecht op IRC / MSN / ICQ / WoW / etc.
Oneliners en slowchatten is niet de bedoeling hier. Voor kleine mededelingen en algemeen tijdverdrijf kun je terecht op IRC / MSN / ICQ / WoW / etc.