If it aint fixed, it's broken.
Heeft iemand er een mooi setje in liggen, zeggen ze (die designer knurft, o wat haat ik dat kereltje) "Ja hij moet de nieuwste pimp luidsprekers hebben met 500Watt vermogen"
Vaak is het dan van die Autostyle zooi, terwijl hij er eerst goed spul in had liggen.
Of mooie spaakvelgen, halen ze eronder weg, pleuren ze er autostyle zooi onder
WTF!
Zeker bij zaken als velgen tikt dat behoorlijk aan. De meeste leveranciers hebben daarnaast echt wel door dat DGB niet echt populair meer is, en het meestal niet echt reclame meer is...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
Zowel dat programma met Chip Foose, Barry White als Becky van Fifth gear vind ik leuke "auto programma's" vele malen beter dan DGBVerwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 09:22:
[...]
je wilt Foose toch niet gaan vergelijken met de prutsers van DGB hoop ik.
"Niet meer"? Waren die lelijke creaties ooit wel goede reclame voor je producten?deepbass909 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 21:11:
.... De meeste leveranciers hebben daarnaast echt wel door dat DGB niet echt populair meer is, en het meestal niet echt reclame meer is...

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
En jammer
dat je zo'n Mustang als deze in dit topic postSeatRider schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 08:57:
Ja of ik ben gewoon verwend, ik kijk tegenwoordig naar Overhaulin'op Discovery, waar ze alleen maar klassiekers aanpakken, die dan ook standaard worden voorzien van een 500+ pk nieuwe motor en custom made velgen. Was zelf nogal te spreken over deze Mustang:
[afbeelding]

[ Voor 4% gewijzigd door Knightwolf op 20-04-2008 00:42 ]
Dat zegt ie ook nietKnightwolf schreef op zondag 20 april 2008 @ 00:41:
dat je zo'n Mustang als deze in dit topic postdie hoort hier helemaal niet thuis want hier is niks fout aan.
Maar je kijkt er vanwege dit topic wel met "wat is er fout aan?" ogen naar. Mooie bak trouwens, zet maar voor de deur
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Ik wacht wel met mijn mening tot ie af is.Jellabie schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 00:52:
Net terug van aan mijn 'lude te knutselen, is een maat van mij bezig aan zijn autotje, een widebodykitje
En nee... niet op een civic 1.4i ofzo
[video]
Hondas snelste
Mijn mening van geen foute tuning.
Stukje rond 1:00 is geniaal! Hier vanaf 1:20, kippenvel
Ik had het nummer nog ergens op een oude cd staan, die direct weer opgezocht
[ Voor 12% gewijzigd door Gisae op 20-04-2008 01:10 ]
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Verwijderd
Chip FTW. Maar hij moet wel de zijspiegeltjes laten hangen .. de boef.Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 09:22:
[...]
je wilt Foose toch niet gaan vergelijken met de prutsers van DGB hoop ik.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2008 03:42 ]
Ik vind dat mens van nu er beter uit zien als die crackhoerKnightwolf schreef op zondag 20 april 2008 @ 00:41:
Alleen Jorinde was meestal nog wel leuk, maar die muts die er nu staat is
Vaak bu'j te bang!
Klopt.. Jorinde was ook niet al te snugger..al is die van nu niet veel beter..-tom-562 schreef op zondag 20 april 2008 @ 09:58:
[...]
Ik vind dat mens van nu er beter uit zien als die crackhoer
snap wel niet dat mensen het toelaten dat de mensen van DGB aan hun auto komen.. ik rijd in een oud barrel maar ik zou ze er niet aan laten.
Verwijderd
http://videos.streetfire....treet-Drifting_157406.htm
Zooooo dicht langs de vangrail.
Vaak bu'j te bang!
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Instroming van frisse lucht vermoed ik.Widow schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:18:
Wel stoer filmpje. Vraag me alleen af waarom er zoveel met 1 koplamp rijden.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ze zullen de vangrails wel vaker dan 1 keer aan tikken...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Precies zo hoort het ook, en niet zoals hier een gast die rondrijd in dat ding midden in een stad (lees: dorp) Altijd schoon enzo en maar associaal parkeren etc. (wat kan ik mij daar aan ergeren).Carpento schreef op donderdag 17 april 2008 @ 21:59:
De bagger zat bijna tot aan de handgrepen, en zo hoort het ook

Verwijderd
Heb nog nooit dat programma gezien (als belg) maar als ik het hier zo volg wordt daar nogal wat verkracht...
Verwijderd
Echt de meeste lompe en extreem foute dingen die ze bij DGB uithalen. Als 1 van mijn auto's onder handen nemen doe ik ze wat denk ik.
19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
Verwijderd
http://www.autoblog.nl/ar...os-maar-dan-ook-echt-goed
http://audiforum.nl/phpBB...=0&postorder=asc&&start=0
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 13:05 ]
Sjees wat erg

Bij die Pimp my ride figuren houden ze zich nog bezig of het wel streetlegal is en veilig, dit is gewoon levensgevaarlijke situaties creeëren...
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Lol!! das van een maat van me
tja tis een auto die aardig aanwezig is. Sommige dingen hadden van mij weg mogen blijven maar hij is er zooo blij mee ... achja
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Kan hij eigenlijk wel rijden, met al die drempels in Nederland? Of heeft hij van dat airrideachtigiets?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

http://auto.marktplaats.n...per-apart-blikvanger.html
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Ding was al verne*kt toen ie van de band kwamB0MBACI schreef op donderdag 24 april 2008 @ 18:56:
[afbeelding]
hoe kan je zo een mooie mercedes verne*ken....

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Smaken verschillen ik vind hem anders wel erg mooi, op fotos is hij idd niet de mooiste maar in het echt is het zeker wel te pruimenTwhomp schreef op donderdag 24 april 2008 @ 19:21:
[...]
Ding was al verne*kt toen ie van de band kwam

[ Voor 10% gewijzigd door B0MBACI op 24-04-2008 19:42 ]
Dit kwam ik tegen ;

Jammer

Bl44t
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
OcGuru schreef op donderdag 24 april 2008 @ 23:20:
Was aan het kijken voor een civic op autotrack![]()
Dit kwam ik tegen ;
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer
Now go away or I shall taunt you a second time!
Die vlammen ookOcGuru schreef op donderdag 24 april 2008 @ 23:20:
Was aan het kijken voor een civic op autotrack![]()
Dit kwam ik tegen ;
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer
Ik vind het netjes gedaan, alleen is dat zo'n beetje de ALLER LELIJKSTE MERCEDES OOIT gemaaktB0MBACI schreef op donderdag 24 april 2008 @ 18:56:
[afbeelding]
http://auto.marktplaats.n...per-apart-blikvanger.html
hoe kan je zo een mooie mercedes verne*ken....

dus hij is er met die kleurstelling in ieder geval minder lelijk op geworden
Leluk dus, gadver. Maargoed, ieder z'n mening zal ik maar zeggenRoamor schreef op donderdag 24 april 2008 @ 20:21:
Ik vind het in ieder geval standaard de mooiste lelijkste Mercedes die momenteel in productie is.
Maargoed, waarom ik eigenlijk een kijkje in dit topic kwam nemen is het volgende! Op de SPN gisteravond stond een VW Bora of zo of wat is het?
Zowiezo al leluk....

En dan gewoon geen achterbumper hebben

De paint gaat nog wel, donkerblauw metallic met vrij grote flake, de grille ook wel... maar die spoiler

[ Voor 46% gewijzigd door Knightwolf op 27-04-2008 14:39 ]
En natuurlijk is de achterkant een regelrechte ramp
Zo'n ding kun je toch moeilijk over het hoofd zienWidow schreef op zondag 27 april 2008 @ 16:48:
Die zal wel een aanrijding hebben gehad ofzo... auto ziet er nog niet eens zo heel slecht uit.
Whehehehe, die is van een vriend van meKnightwolf schreef op zondag 27 april 2008 @ 14:33:
Leluk dus, gadver. Maargoed, ieder z'n mening zal ik maar zeggen
Maargoed, waarom ik eigenlijk een kijkje in dit topic kwam nemen is het volgende! Op de SPN gisteravond stond een VW Bora of zo of wat is het?
Zowiezo al leluk....
[afbeelding]
[afbeelding]
De paint gaat nog wel, donkerblauw metallic met vrij grote flake, de grille ook wel... maar die spoileren die dubbele DTM pijpen
omg...
Eerst had ie dr 2 verschillende velgen op zitten, toen zag het dr helemaal verschrikkelijk uit
En hij is dr zo blij mee, met zn sirene, kookfluitje (blow off valve, het is een tdi) en nog wat meer troep
En ieder van mn vrienden lacht m uit om zn kauwgomballen bora
En die bumper mist ie ws omdat ie dr af geschopt is.
leeg
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Zit die spoiler niet achterstevoren???Knightwolf schreef op zondag 27 april 2008 @ 14:33:
[...]
Ik vind het netjes gedaan, alleen is dat zo'n beetje de ALLER LELIJKSTE MERCEDES OOIT gemaakt
dus hij is er met die kleurstelling in ieder geval minder lelijk op geworden![]()
[...]
Leluk dus, gadver. Maargoed, ieder z'n mening zal ik maar zeggen
Zowiezo al leluk....
[afbeelding]
[afbeelding]
De paint gaat nog wel, donkerblauw metallic met vrij grote flake, de grille ook wel... maar die spoileren die dubbele DTM pijpen
omg...
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Omg, een TDI ook nog4x2 schreef op zondag 27 april 2008 @ 22:02:
[...]
Whehehehe, die is van een vriend van me
Eerst had ie dr 2 verschillende velgen op zitten, toen zag het dr helemaal verschrikkelijk uit
En hij is dr zo blij mee, met zn sirene, kookfluitje (blow off valve, het is een tdi) en nog wat meer troep

Enne, bumper eraf geschopt?
Heb even 2 plaatjes gepakt uit 2 verschillende posts maar deze twee wagens zijn dus niet getuned of wat dan ook. Dit zijn test wagens, kijk eens rond op autoweek.nl en je ziet erg veel autos met een soort van doek er over heen.Wiethoofd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 10:52:
de verhoudingen van een Smart for Two kloppen ook niet helemaal, dat is dan wel een 'kleinere' auto (understatement) maar hij is te hoog in verhouding tot de lengte.
En om hem dan helemaal (letterlijk) zwart te maken:
[afbeelding]
En natuurlijk als je zo'n lelijke auto hebt:
[afbeelding]
Kijk namelijk eens voor de gein naar de bestandsnaam van de plaatjes

"Mekker, blaat"
scherp gezien maar idd, die lijkt me ook niet correct erop te hangen.
(de steunen staan juist maar de spoiler verkeerd)
Ja, ruzie met iemand, die wilden zn vorige spoiler tevens gebruiken om achter de auto aan te skieen, spoiler was het dr alleen niet mee eensKnightwolf schreef op zondag 27 april 2008 @ 23:31:
[...]
Omg, een TDI ook nog
Enne, bumper eraf geschopt?
Heeft ie trouwens wel vergoed gekregen, dat dan weer wel.
Het is geen verkeerde gozer trouwens, maar zn autosmaak en gedrag zijn van tijd tot tijd nogal fout zeg maar
leeg
I'm not weird, I'm a limited edition
Verwijderd

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2008 01:04 ]
Is dat ding van Marthijn ? Haha !4x2 schreef op zondag 27 april 2008 @ 22:02:
[...]
Whehehehe, die is van een vriend van me
OMFG!!!.....en ik dacht dat de achterkant lelijk was.

[ Voor 0% gewijzigd door Oemfoefoe op 02-05-2008 19:45 . Reden: Typo ]
zit op een standaard uitvoering van een twingo...
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Ronal BearsGeckoo schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 14:20:
[...]
zit op een standaard uitvoering van een twingo...
http://www.ronalusa.com/wheels/archive/bear.html
En uit de categorie: Teh shadowz are all wr0ng:

Nederlands is makkelijker als je denkt

Partij rook en herrie, uit een cuore met dubbele pijp en 846cc motortje

Lelijke bumperkit en dan ook aan 1 kant de uitlaat hebben

En deze was niet fout, maar ik denk niet dat ik hoef te vertellen welk geslacht de bestuurder was...
Het is een New Beetle Cabrio, dus dat moest je sowiezo niet doenWidow schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 15:58:
En deze was niet fout, maar ik denk niet dat ik hoef te vertellen welk geslacht de bestuurder was...
[afbeelding]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
dat zijn het'jesGoldenSample schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:13:
en de mannen die d'r in rijden mag je imho niet eens man noemen
Audi S3

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
1: Je hebt ze zo allemaal compleet, volgens zijn er nog maar weinig niet doorverkocht
2: Zo blijft bewaard voor het nageslacht wat je allemaal NIET met een auto moet doen...

Was echt te erg.. En die gozer vond het geweldig

ah pics gevonden

[ Voor 67% gewijzigd door Arsenius op 04-05-2008 01:20 ]
*empty*
eensMR_VIPER schreef op zondag 04 mei 2008 @ 09:00:
Voor grote beurt standaarden vond ikd at nog een nette auto. Fout maar dan toch net ff beter.
voor dat DGB foute tuning museum, dat is wel een idee, die auto's brengen toch niks meer op
Citroën Saxo
Renault megane Cabrio
Peugeot 106 (waarvan de velgen al verpatst zijn?)
Audi van Sophie Hilbrand
En iemand die het helemaaaal niet snapt: Renault Megane met een "De grote beurt look!". Het wordt dus zelfs al nagedaan

Zie ie em voor meer kunnen verkopen met deze tekst erbij?

Nou, ik vind het helemaal niet erg om in de beetle van mijn vriendin te rijden...GoldenSample schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:13:
en de mannen die d'r in rijden mag je imho niet eens man noemen

Daar trek ik meer bekijks mee dan met mijn spierwitte Impreza.
echt een vet bakje
[ Voor 14% gewijzigd door Bramster op 05-05-2008 09:00 ]
Nu nog een lange antenne met een metalen krul eropWFvN schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:27:
Ik vind die rainbowflakes wel geinig effect geven maar het geeft zo'n kermisbotsautogevoel
Dan ben ik blij dat de meningen daarover verschillenBarracuda_82 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 08:53:
[...]
Nou, ik vind het helemaal niet erg om in de beetle van mijn vriendin te rijden...
[afbeelding]
Daar trek ik meer bekijks mee dan met mijn spierwitte Impreza.
Kan wel kloppen ja. Zal ze wel bij haar ouders op bezoek zijn geweest (die wonen bij jou een stukje verderop) of bij een vriend van ons (die woont zelfs bij jou haast in de straat).Skuzz schreef op maandag 05 mei 2008 @ 08:59:
die heb ik pas nog gespot met je (neem ik aan dan) je vriendin erin
echt een vet bakje
Dat hadden ze eens een keer met een mini gedaan daarTroonStaal schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:52:
[...]
Nu nog een lange antenne met een metalen krul erop

Af en toe zie ik ook wel eens die pick-up die ze onder handen hebben genomen, de kleurencombi zwart-oranje is wel mooi en die sidepipes zijn zeker stoer

Het leven is te kort om geduld te hebben!

http://www.marktplaats.nl...or-tuning.html%3Fxref%3D1
Wegens overtollig heb ik een drift style tuning bodykit te koop.
Ik had een japanse auto gekocht van iemand in het buitenland maar de boot waarop de auto moest staan is nooit aangekomen.
Nu heb ik dus deze tuning bodykit over die ik gekocht had.
De bodkykit is gemaakt voor een Nissan maar door de universele pasvorm past de bodykit ook op een Honda en op een Subaru.
De bodykit is gemaakt zoals de driftbodykitten uit de Fast and the Furious Tokio Drift, dat is een japanse drift film.
Het zijn 2 zijskirts, 1 voor links en 1 voor rechts ook zit er een voorbumper bij met een luchthapper voor je intercooler en je dumpvalve en hierdoor kan je dus harder met je auto.
Bij de achterbumper zit een diffusor ingebouwd zodat je bij hoge snelheid naar beneden wordt gezogen met de achterkant van de auto.
Er is 1 minpunt aan de voorbumper namelijk dat die een scheur heeft doordat ik 1 van mijn wielen ertegenaan liet vallen op de zolder. Op de foto zie je het niet zo goed maar het is best nog wel te repareren met lijm en misschien popnagels.
Voor deze hele mooie drift style bodykit wil ik ongeveer 250 euro hebben want dan maak ik niet al teveel verlies, ik heb nu een Suzuki gekocht en daar past ie niet op dus het moet echt verkocht nu.
Owja, de grijze auto op de achtergrond is ook te koop voor 500 euro.

* Knightwolf kruipt weer terug op z'n stoel

Knightwolf schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 04:30:
Als iemand nog een driftbodykit zoekt....![]()
![]()
http://www.marktplaats.nl...or-tuning.html%3Fxref%3D1
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
* Knightwolf kruipt weer terug op z'n stoel

Bieder Bod Datum
ronald € 11,50 08-05-08, 18:09
decapitated cucumber € 11,01 08-05-08, 14:20
Alex € 10,99 08-05-08, 13:54
Charles € 10,00 08-05-08, 00:26
Kistje Komkommers € 7,79 07-05-08, 23:23
arnout € 7,78 07-05-08, 23:18
Komkommer Joep € 7,77 07-05-08, 23:16
Stijn € 7,50 07-05-08, 23:11
27 komkommers € 5,15 07-05-08, 23:09
Frank € 5,00 07-05-08, 21:49
Komkommer € 0,35 07-05-08, 20:56
ronald € 0,25 07-05-08, 19:04
En vooral het foutste is dat hij ook z'n bodykit zo neerzet dat als je er met een auto bovenop valt je 2 paar verschillende banden hebt, een extra stuurkolom+stoel en een _bodykit_
En dat is met een redenWidow schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 20:57:
Vierspaaks velgen zie je trouwens ook niet veel.
Dat idee vind ik best briljant eigenlijkWiethoofd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 18:53:
volgens mij moet je ook een zeekomkommer zijn om met zo'n bodykit rond te rijden, en vooral het idee opbrengen om zo je spullen aan te bieden.
En vooral het foutste is dat hij ook z'n bodykit zo neerzet dat als je er met een auto bovenop valt je 2 paar verschillende banden hebt, een extra stuurkolom+stoel en een _bodykit_
Dit topic is gesloten.