De Nederbelg !

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Was een TVP nou weer? Wel inderdaad lekker foutTouchdomex schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:02:
Check. een typische TVP
Ga terug naar fok, ga niet langs start en ontvang geen 1000 euro
En, nee, dit is geen verkapte tvp dusch...
[ Voor 6% gewijzigd door AkroBatik op 18-02-2008 20:51 ]
.
Kan je je eigen post terug vinden ? Nou..
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Whaha, Partyflocker!Anoniem: 94768 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:34:
TerugVindPost
En om maar ff ontopic te gaan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die sjappies krijgen er flink van langs daar. Op die bovenste bimmer heeft die gast gewoon een spoiler op zijn motorkap geplakt!

Deze dus
[ Voor 6% gewijzigd door SuBBaSS op 18-02-2008 21:20 ]
Dat is makkelijker, dan kan je in je lijstje van post dit topic terug vinden. Super functie dus!Hydraulik-Phunk schreef op maandag 18 februari 2008 @ 21:07:
Wat heb je eigenlijk aan een TVP ? Om ff heel offtopic te gaan ?
Kan je je eigen post terug vinden ? Nou..
.
Dat compenseert weer voor het gewicht van de uitstekende uitlaat aan de achterkant.SuBBaSS schreef op maandag 18 februari 2008 @ 21:14:
[...]
Die sjappies krijgen er flink van langs daar. Op die bovenste bimmer heeft die gast gewoon een spoiler op zijn motorkap geplakt!

Iemand deze Civic nog wel eens gespot ? Was van een vriend van me, ben wel benieuwd hoe 'ie er nu aan toe is
[edit]Nee, die sideskirts zijn ook net iets té.. passen zo lekker bij de rest ook
[ Voor 40% gewijzigd door Cyclonist op 18-02-2008 22:51 ]
Anoniem: 16963

"al het roers is van de buiten kant weg gehaald"
"andere tussebak"
"grotere injectooren"
"spoort stuur"
"en een ombousetje"
"en een carbon achter fluigel"
"alleen de radeo en de westrijd spiekers gaan er wel uit"
"richt prijs moet op schrijfen"
En nadat men in het topic aan zijn 300pk vermogen ging twijfelen:
"zal ik tog geen kans meer maken om hem te verkopen wand iedereen geet nu anders denken over die auto van mij
je woord heerdSTIKKE bedankt"
Ontopic: als ie staat te wachten bij een stoplicht en er loopt iemand voorlangs.........wordt ie dan dat grote zwarte gat ingezogen?
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
Anoniem: 16963 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:36:
1 foto helaas, maar wel wat leuke teksten erbij uit zijn verkoop topic:
[afbeelding]
"al het roers is van de buiten kant weg gehaald"
"andere tussebak"
"grotere injectooren"
"spoort stuur"
"en een ombousetje"
"en een carbon achter fluigel"
"alleen de radeo en de westrijd spiekers gaan er wel uit"
"richt prijs moet op schrijfen"
En nadat men in het topic aan zijn 300pk vermogen ging twijfelen:
"zal ik tog geen kans meer maken om hem te verkopen wand iedereen geet nu anders denken over die auto van mij
je woord heerdSTIKKE bedankt"
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Dat is de airintake voor de wedstrijdspeakersTheimon schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:53:
Misschien komt ie uit Limburg en typt/spelt ie zn woorden fonetisch?
Ontopic: als ie staat te wachten bij een stoplicht en er loopt iemand voorlangs.........wordt ie dan dat grote zwarte gat ingezogen?
Anoniem: 94768
300PK uit een Calibra Turbo is niet zo moeilijk hoor. Met een EDS chip kan je van die 200pk al 280pk maken. En volgens die gast krijg je er ook pk's bij als je een openlucht filter hebt en een ander uitlaat etc.Sick Nick schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:15:
Ach ja, gezien de kansloze bumperset zal ie ook wel geen 300 pk hebben. Het kan overigens wel als het een 2 liter turbo is, als je daar genoeg in investeert krijg je die wel betrouwbaar op 300 pk. Maar van dat geld had ie z'n bumperset netjes strak kunnen maken en dat heeft ie ook niet gedaan.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Ze smelten de kazen!Anoniem: 16963 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:36:
1 foto helaas, maar wel wat leuke teksten erbij uit zijn verkoop topic:
[afbeelding]
Die kuipjes worden steeds exotischer..
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Zelfs m'n vriendin moest erg lachen om deze opmerking.Theimon schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:53:

Niet dat ze geen humor heeft, maar Tweakers.net is niet zo haar "ding".
Dus ook geen kennis van natuurkunde; die 300 PK zit er niet in...Anoniem: 170345 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:03:
Van iemand die in zo een auto rijdt verwacht je ook geen correct taalgebruik.
Zie mijn vorige opmerking; bij alleen grotere injectoren zal de motor verzuipen.deepbass909 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:04:
En vergeet natuurlijk z'n "grotere injectooren" niet
Niet helemaal waar. De Transit van m'n ouders heeft ook grotere injectoren gekregen, zonder verdere aanpassingen. Daardoor heeft hij nu 100 ipv 85 pk (gecontroleerd op een dyno).Mini Poeper schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 06:38:
[...]
Zie mijn vorige opmerking; bij alleen grotere injectoren zal de motor verzuipen.
Ben ik de enige die zijn kenteken als DIRT las??? (wat overigens wel erg toepasselijk is voor dit gedrocht )
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Ik las het eerst ook, wel toepasselijk op een auto waar de spoiler hoger is dan de auto zelf... ach, krijg je geen pijn in je rug van het duwendeepbass909 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:27:
[...]
Ben ik de enige die zijn kenteken als DIRT las??? (wat overigens wel erg toepasselijk is voor dit gedrocht )
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

ik heb het topic niet doorgelezen, maar aan de foto's te zien dacht ik dat dit de bedoeling ongeveer was
.
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Anoniem: 53287
kippengaas
veel te kleine velgen
die spoiler achterop lijkt wel het handvat van een winkelwagen
oncomfortabele sportstoel
rood, wat helemaal dof is geworden door de zon
'k vraag me af wat voor motorblok in dat winkelwagentje ligt....

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
De spoorbreedte achteraan is ook iets te breed uitgevallen tegenover de voorwielen zo op het eerste zicht.Anoniem: 53287 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 18:14:
te veel chroomlook, tis waarschijnlijk niet eens echt chroom?
kippengaas
veel te kleine velgen
die spoiler achterop lijkt wel het handvat van een winkelwagen
oncomfortabele sportstoel
rood, wat helemaal dof is geworden door de zon
'k vraag me af wat voor motorblok in dat winkelwagentje ligt....
Positief punt is natuurlijk wel het lage gewicht.
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.
Wtf is dat? Een Bentley Impreza WRX?
Nederlands is makkelijker als je denkt
Nee, dit komt meer in de buurt:AkroBatik schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 17:09:
ik heb het topic niet doorgelezen, maar aan de foto's te zien dacht ik dat dit de bedoeling ongeveer was
[ Voor 76% gewijzigd door dude88 op 20-02-2008 21:56 ]
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Anoniem: 152007
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Sig klikbaar gemaakt, dan kom je op m'n MP advertentie. Bij interesse kun je mailen/bellenRoamor schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 20:59:
*kijkt naar sig* Wat wil je ervoor hebben?
Leepu?Just_I schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 17:23:
Die velgen zijn wel vet, maar de rest die eruit als het werk van een bepaalde Bangladeshees ( hoe noem je zo een).
Zelfs die auto's vind ik er beter uitzien dan dit gedrocht. Chop Shop, die twee samen zijn

Verschrikkelijk zeg...
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dit is voordat ik ben gaan tjoenenMartijnGizmo schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:51:
[...]
Nee, dit komt meer in de buurt:
[afbeelding]
.
Second that, dit kun je echt niet menen
Daarvoor moesten ze je je rijbewijs afnemen.
Kan er echt niet bij wat zo iemand bezield.
Neem een A8, steek daar redelijk grote originele velgen onder en eventueel als je echt wil verlagen tot de banden net niet in de wielkas verdwijnen. Blijf er voor de rest gewoon vanaf.
*empty*
De restwaarde van die Ibiza dan.....

....maar ik ga er vanuit dat de Ibiza nog niet klaar is. Het lijkt erop dat die 'vlammen' de eerste laag is van een serious paintjob. Niet dat het mijn smaak is, maar ik geef het nu nog de voordeel van de twijfel.
De eigenaar van die Celica heeft daarentegen een bewuste keuze gemaakt om met die roze accenten te werken.

Ook als je die velgen erbij betrekt?Oemfoefoe schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 15:51:
True....
....maar ik ga er vanuit dat de Ibiza nog niet klaar is. Het lijkt erop dat die 'vlammen' de eerste laag is van een serious paintjob. Niet dat het mijn smaak is, maar ik geef het nu nog de voordeel van de twijfel.

Anoniem: 35978
Als je tussen de lagen van je fantastisch mooie paintjob gaat rondrijden heb je echt niet het voordeel van de twijfelOemfoefoe schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 15:51:
True....
De eigenaar van die Celica heeft daarentegen een bewuste keuze gemaakt om met die roze accenten te werken.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik zou niet eens in die Ibiza willen ........

Dat gat voor die uitlaat... brr

Vaak bu'j te bang!
Whahaha

Nou die is wel futureproof hoor
Oostblok tuningLen schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 17:35:
Ik weet niet of deze hier thuis hoort, ik heb het enge gevoel dat dit zelfs vanuit de fabriek zo kan komen ...
[afbeelding]
Dat gat voor die uitlaat... brr

Deze is trouwens dan wel weer erg geinig en strak:

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Eh
NOSIG
NOSIG
gehehe, Ik las eerst "Autogym" ... Volgens mij is het een hele slangenmensentoer om hier in en uit te komen.
[ Voor 6% gewijzigd door Len op 24-02-2008 10:47 ]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
IIRC zit hier een RB26DETT uit een Skyline R34 GT-R in.....Joopieboy schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 21:04:
[...]
[afbeelding]

Moet je wel eerst erin en eruit kunnen komen. Volgens mij hoef je maar een helling van een paar graden tegen te komen en je staat vast. Ik neem aan dat deze auto weinig drempels heeft genomen.Anoniem: 4629 schreef op zondag 24 februari 2008 @ 02:49:
De parkeergarage wordt ineens erg goedkoop.
airride?Roamor schreef op zondag 24 februari 2008 @ 14:06:
[...]
Moet je wel eerst erin en eruit kunnen komen. Volgens mij hoef je maar een helling van een paar graden tegen te komen en je staat vast. Ik neem aan dat deze auto weinig drempels heeft genomen.
Zelf zou ik het niet doen, kan het wel waarderen.
Aannames zijn fataal.
Is het niet zo dat als je gas geeft dat je motorblok er uitvliegt en het karretje daar blijft staan?MartijnGizmo schreef op zondag 24 februari 2008 @ 13:58:
[...]
IIRC zit hier een RB26DETT uit een Skyline R34 GT-R in.....
[afbeelding]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Ecodan warmtepomp
Je bedoeld een williams? Heel foutAnoniem: 170345 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 19:20:
Ik zag gisteren een Clio (model 1990) met een Impreza-look. Helaas geen pics.
.
Die Lada doet mij denken aan de Lotus lada;Joopieboy schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 21:04:
[...]
Oostblok tuning:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Motor: 2.0 liter
PK: 180+
Top: 237 km/h
Bouwjaar: 1996
Tuning kosten: 100k engelse ponden
This message was deleted
Als je nagaat wat er allemaal aan zon lada vervangen moet worden om ervoor te zorgne dat hij stevig genoeg is om het vermogen te dragen
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Dat kwam meer omdat het door/bij Lotus gebeurde, oftewel, incl. flink wat arbeidsloon
Zie http://www.youtube.com/watch?v=Wg4bHuJZAPk
Dit topic is gesloten.