Het foute tuning topic deeltje 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 54.069 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220294

Ik vind die chopper op de aanhanger wel vet eigenlijk. Veel aandacht voor details. Goed, je moet geen trekhaak aan een lambo doen, maar het idee is tof. Uitvoering iets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
deepbass909 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 09:11:
Maar goed, als je geld genoeg hebt (wat die gast blijkbaar heeft) laat je het gewoon op maat maken.
Dat is het probleem niet: verzekeringstechnisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:35

GaMeOvEr

Is een hork.

Anoniem: 131051 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 22:30:
[small]Aan de laatste twee hier (gameover en goldensample), doe eens normaal?
Dude, doe het zelf.
Ten eerste is het een grote misconceptie dat iedereen te pas en te onpas geïnteresseerd is in uw persoonlijke meningen. Bijna niemand heeft daar boodschap aan.
Foute tuning is één en al persoonlijke mening.
En dan nog hoef je niet zo denigrerend te doen over mensen met een andere voorkeur. Omdat jij jezelf een veel grotere en stoerdere jongen vindt op een hayabusa of ander scheurmoster onder een hoek van 60° betekent niet dat iedereen die beleving nastreeft op een motorfiets.
Als jij een Lamborghini rijd, rij je die voor het weggedrag, (sportief) of voor de lame variant: status. Hoe dan ook, als jij zogenaamd sportief bent, wil je niet op een chopper rijden. Die zijn namelijk niet sportief, sturen niet lekker (al zeker niet met een 2 meter voorvork onder een hoek van 45 graden) en zijn voor de cruise bedoelt, niet voor sportief werk. Ik vind mezelf niets stoerder op een sportfiets of een naked, die hebben stomweg mijn voorkeur wegens hun weggedrag, namelijk sportief.
Niet iedereen wil kneeslidend door het verkeer. Dat jij alleen dát goed genoeg vindt, getuigt van uw gebrek aan inleving en overmaat aan pretentie.
Praat geen poep joh. Ik zeg nergens dat mensen geen chopper mogen rijden, ik zeg dat zo'n ding niet bij een Lambo hoort, omdat het volkomen verschillende doelgroepen zijn.
Ik ben ook een grote motorliefhebber, maar baanmachines en ten allen tijde spastisch te stepjes op de grond krijgen, interesseren me geen hol. Van waar haal jij dan de onfaalbare autoriteit om dergelijke 'motor-enthousiasts' te beledigen met hun eigendom?
Tuurlijk, leg mij maar lekker woorden in de mond joh. :z Ik heb het over het passen van een chopper bij een Lambo, en mijn persoonlijke voorkeur voor motoren. Ik oordeel niet over het feit wat anderen wel of niet mogen rijden en hoe stoer ze dan wel of niet zijn.
Ik geef toe, de chopper hierboven is allesbehalve praktisch, en ik zou hem dan zelf ook niet kopen, maar het doel van die machine ligt volledig ergens anders. Net zoals er auto's bestaan die gemaakt zijn om te cruisen, en niet op prestatie zijn gericht. Ook 'ondermaats' zeker voor de heer 'auto-motoring-expert'? Alsof een lotus bvb zo comfortabel is om in en uit te stappen, maar er wordt toch ook maar (met een heel specifiek doel) mee gereden.
Als het niet monsterlijk snel of super duper on the edge betreft, dan is iemand het predicaat 'liefhebber' niet waard blijkbaar. Erg jammer.
Zie hierboven. Meneer "ik heb wel een genuanceerde mening en jij niet".
Er zijn wel degelijk cruisers die erg comfortabel zitten (de normale standaard cruisers) Ik durf zelfs beweren dat ze minstens zo comfortabel, zoniet comfortabeler zitten als een hayabusa. Onder 120 km/u komt een cruiser-rijder ontspannender en veel minder vermoeid (weliswaar later) op een bestemming aan. Als je nu op snelheid begint te zeiken: dat is niet voor iedereen even belangrijk, sommigen genieten ook graag van het uitzicht en de ervaring (en ook 'ervaring' is voor iedereen persoonlijk)
Cruisers zijn ook comfortabel ja. Zolang je rustig aan doet. Sportief zijn ze niet. Dus horen ze ook niet bij een Lamborghini als vage aanvullende showcase.
Wat dacht je trouwens van de oudere medemens die ook motorliefhebber is, maar na jaren harde bouwvakkersarbeid totaal niet meer in staat is om z'n rug op een scheurijzer te zetten. Afvoeren maar, die mooie hobby?
Jij hebt zeker ook de LOI cursus overdrijven gevolgt of niet? :+
Om maar te zeggen dat een beetje inleving en respect voor andermans hobby's wel op z'n plaats is (en neerbuigende afkeurende houding tov aparte stromingen niet past bij een open forum waarin we ruimte laten voor ieders mening) Uiteindelijk baal ik nog het meest van het superioriteitsgevoel van R1-type rijders. Nogmaals jammer.[/small]

En ja, ik heb een slechte dag vandaag :p
Je trekt het allemaal veel te ver door, legt woorden in mijn mond die uit hun context zijn, etc, laat staan dat ik een superioriteitsgevoel heb over andere motorrijders. Ik heb trouwens op het moment niet eens meer een motor. Last van mijn superioriteitsgevoel heb ik, als ik met mijn lompe XJR 1300 destijds een R1 rijder in de buitenbocht passeer. Hier niet van toepassing dus. ;)

Het is voor mij een schijtchopper (en specifiek deze apenhanger uitvoering met xxxxl voorvorken) omdat ik het schijtchoppers vind, en ze kut vind rijden, omdat het niet past bij hoe ik wil rijden. Dat anderen dat wel willen doen, moeten ze lekker zelf weten, zolang ik er maar niet op hoef te rijden.

En daarbij vind ik dus zo'n type fiets niet passen bij het type auto waar hij achterhangt. Kortom, kwestie van (persoonlijke, zoals altijd) smaak. Net zoals de eigenaar van een Fiat Multipla mijn BMW een ouwe gare sjonnie/kampsjakenbak vind, en ik zijn überpraktische Multipla nomineer voor de lelijkste auto van de laatste 20 jaar.

Kortom, het is te merken dat je een slechte dag hebt. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door GaMeOvEr op 22-05-2008 14:37 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Anoniem: 131051 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 22:38:
[...]

I'm chilling :)

Maar hun taalgebruik laat weinig tot de verbeelding over. (stampend, shredder, doodvermoeiend, mooie rechtdoor = per definitie motor x, ....)

En over het algemeen stoor ik mij mateloos aan de superieure gedoe van dat soort motorrijders, die hun neus voor alles ophalen wat niet minstens 150 pk heeft en eruitziet als een brok gesmolten plastiek op twee wielen ;)
:X ik heb wel wat los gemaakt zo te zien 8)7

Volgens mij is ongeveer het doel van dit hele topic lachen om het knutselwerk dat iemand heeft gedaan aan z'n auto waarvan een forum user vind dat het er niet uit ziet blablabla. Er word smakelijk gelachen om een golf met 1.4 liter motor maar een uiterlijk alsof d'r een dik 300 pk sterke beul van een motor in ligt. 't doe l van een Ricer/Showcar is dat hij d'r strak en mooi uit ziet, echter vinden veel mensen het nogal sneu d'r uit zien als je een auto bouwt die d'r zo bizar uit ziet of een auto bouwt die er uit ziet alsof hij heel hard kan terwijl hij dat niet kan.
Bij motoren is mijn mening (waarom zou ik die overigens niet moeten geven, het halve forum drijft op meningen en dit topic al voor 100%) dat de gemiddelde Chopper een redelijk waardeloze motorfiets is. Veel zijn in 1 ding goed en dat is het showen van dat uiterlijk. Als je dat mooi vind vind ik dat prima maar ik vind 't helemaal niks. Over comfort op de chopper 't volgende, Waarom is de houding op van die ubertourbuffels als een HondaGoldwing (truus pak jij even de kip uit de magnetron :+) dan een stuk hoger dan op de gemiddelde Chopper en staan je benen wat dichter bij je?
O.a. daarom mijn mening dat een Chopper voor 't showen is. En ja dat vind ik kansloos net als dat veel hier dat over auto's vinden.

overigens is een Hayabusa geen supersporter, dat ding is veel te lomp groot om als Supersport door 't leven te gaan, zit meer in de Sport tour officieel nu Hypersport, dus niet om je kneesliders mee op te roken maar om snoeihard de snelwegen over te vliegen :+
Dat iemand een andere reden heeft om zus of zo een motor te kopen en te rijden begrijp ik alleen dan doet nog niks af aan m'n standpunt ;)
En afkraken van iemands motorfiets, hier doen we met auto's niet anders :P

-edit-
Ook met GameOver. En al die insinuaties zijn onnodig want woorden in iemands mond leggen kan iedereen.

Over die bouwvakker trouwens, nee dan moet je juist op een chopper gaan rijden, d'r zijn behoorlijke aantallen daar zit je in z'n vage houding hangend op je onderrug met je schouders naar voren, dat doet die zwakke rug zeker geen goed.

[ Voor 7% gewijzigd door GoldenSample op 22-05-2008 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Anoniem: 131051 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 22:30:
[small]Aan de laatste twee hier (gameover en goldensample), doe eens normaal?
Je rijd zeker geen Ha-ha-ha-ha-ha-Harley ? Dan had je wat meer humor gehad. :+

En stukgaaties zijn ook om te duwen hoor. Je moet motor rijden zoals je wil maar zo miepen over wat opmerkingen ? je gaat te weinig met motor rijders om, daarom raad ik je aan om eens wat Joe-Bar strips te lezen. Dan leer je misschien eens lachen om de " motor " humor.

Die Lambo is echt fout overigens. Maar ergens juist wel heel tof. Een berg geld en schijt aan de rest van de wereld. Wil je cruisen neem je de chopper wil je gummen koppel je de aanhanger los.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Capo schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:33:
[...]

Je rijd zeker geen Ha-ha-ha-ha-ha-Harley ? Dan had je wat meer humor gehad. :+

En stukgaaties zijn ook om te duwen hoor. Je moet motor rijden zoals je wil maar zo miepen over wat opmerkingen ? je gaat te weinig met motor rijders om, daarom raad ik je aan om eens wat Joe-Bar strips te lezen. Dan leer je misschien eens lachen om de " motor " humor.
Nee hoor, ik heb nergens last van :) (harleys zijn trouwens te duur :p ) En beide heren kunnen beweren wat ze willen, maar hun opmerkingen waren niet bedoeld om de lambo te contrasteren met de chopper, het was eenzijdig afgeven op wat volgens hun een minderwaardige beoefening is van de motorsport. Doet me verder ook weinig hoor, maar om te heven wanneer je naar een motortreffen gaat, en er staan cruisers, krijg je altijd de 'opgetrokken neus' attitude van de heren in leren condooms en kneesliders. Daar is weinig humor aan bij de meesta van die mensen, meestal is dat één of andere paupere tokkie-houding :) Met humor is weinig mis hoor :) Hell, Joe Bar is grappig en daar krijgt de cruiser het ook altijd hard te verduren :p Ik zou de eerste zijn om de cruisers te relativeren met wat zelfspot :)
Die Lambo is echt fout overigens. Maar ergens juist wel heel tof. Een berg geld en schijt aan de rest van de wereld. Wil je cruisen neem je de chopper wil je gummen koppel je de aanhanger los.
Tuurlijk, die man beseft dat zelf ook wel natuurlijk. :) Maar gewoon: je hebt geld en omdat het kán, en je weet dat je er alle puristen mee op de kast jaagt :+ (de puristen die enkel maar hun hele leven kunnen dromen van een lambo). Als ik het geld had, ik zou er ook zoiets belachelijks mee doen. Erg relativerend :) Beetje stangen en zo.

Trouwens, onzin natuurlijk, want ofwel ga je met de lambo op vakantie, ofwel de cruiser. Tenzij je meedoet aan verafgelegen motor-events en je maar één wagen hebt. Ben je wel snel ter plaatse ;)

Ik vraag mij af wat dat karretje doet bij plankgas in de lamborghini :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Onze geremde brede aanhanger ging prima tot 160km/h. Harder wilde de toenmalige auto niet. ;) Komend jaar met de volvo moet 180 wel lukken maar ik pas ervoor :+

Probleem is dat veel mensen zich te serieus nemen. Of het nou gaat om boos kijkende chopper rijders met hun leren hesje met colors of rijders in leren condooms die ieder jaar hun super sport in ruilen vanwege nog beter getest in het nieuwe motor magazine ( dus al de jaren ervoor was eigenlijk gewoon slecht ? )

Joe bar rocks :)

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-05 08:27
GaMeOvEr schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:23:

Als jij een Lamborghini rijd, rij je die voor het weggedrag, (sportief) of voor de lame variant: status. Hoe dan ook, als jij zogenaamd sportief bent, wil je niet op een chopper rijden. Die zijn namelijk niet sportief, sturen niet lekker (al zeker niet met een 2 meter voorvork onder een hoek van 45 graden) en zijn voor de cruise bedoelt, niet voor sportief werk. Ik vind mezelf niets stoerder op een sportfiets of een naked, die hebben stomweg mijn voorkeur wegens hun weggedrag, namelijk sportief.
Waar haal jij dat vandaan? Ikzelf ben stapelzot van Ferrari, maar als ik mij een motor zou kopen zou het sowieso een chopper zijn. Het zijn gewoonweg ubermachtige dingen. Oké een R1 is ook vet maar daar wil ik niet oprijden (goed voor een keer ja). Een chopper daarentegen mag je me altijd onder mijn gat schuiven.

En nog even ter info, zo fantastisch is de wegligging van een standaard lambo ook niet hoor in vergelijking met andere rasechte racepaarden en verfijnd is ie helemaal niet.

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iavak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Iavak

no savegame

Joopieboy schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:47:
Geen idee wat voor auto het is (iemand een idee?) en ik kan ook niet kiezen tussen fout of goed getuned, maar appart en gaaf is het wel: :P
[afbeelding]
Het is een Nissan Cedric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Jongens, zullen we gewoon weer foto's gaan plaatsen van stratenmakers ferrari's en smakelijk gaan lachen over foute tuning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:35

4x2

lộn xộn quá

Afgezien daarvan is een chopper wel het laatste wat je moet kopen als je een slechte rug hebt en/of langere ritten wil maken imho, maar goed :P
Zithouding op langere stukken is echt verschrikkelijk op zo'n ding, op de gemiddelde supersport ben je beter af (mits je m boven de 100-120 kan houden).

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Anoniem: 131051 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:43:

Nee hoor, ik heb nergens last van :) (harleys zijn trouwens te duur :p ) En beide heren kunnen beweren wat ze willen, maar hun opmerkingen waren niet bedoeld om de lambo te contrasteren met de chopper, het was eenzijdig afgeven op wat volgens hun een minderwaardige beoefening is van de motorsport. Doet me verder ook weinig hoor, maar om te heven wanneer je naar een motortreffen gaat, en er staan cruisers, krijg je altijd de 'opgetrokken neus' attitude van de heren in leren condooms en kneesliders
Luister eens naar mannetje dat je er rondloopt, ga hier niet stupide dingen lopen beweren, alsof je mij (of goldensample) kent. Als ik zeg dat ik het niet zo bedoel, dan bedoel ik dat dus niet zo, ga dus niet zo irritant lopen beweren alsof ik uit mijn nek lul of aan het liegen ben, omdat jij een of ander complex met types hebt, waarvan jij vindt of denkt dat ik er ook bijhoor, op basis van volledig uit de lucht gegrepen conclusies van je eigen gefrustreerde kant.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 15:57
Mijn beschadigde autootje :/
Was mijn eigen schuld tho |:(

Afbeeldingslocatie: http://upload.project-j.nl/uploads/IMAG0088.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Auw. :( Tijd voor de onderdelenlijn? Best wel foute tuning ja. :P

[ Voor 28% gewijzigd door GaMeOvEr op 22-05-2008 22:08 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
GaMeOvEr schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 21:59:
Auw. :( Tijd voor de onderdelenlijn? Best wel foute tuning ja. :P
Ja zo rij ik op dit moment rond :P Nouja, bumper wel weer in zijn ophanging. Dit weekend pas nieuwe spulletjes :) Nja, was beetje gare situatie in een bocht, moest ik achteruit, maar stond dus een auto in mijn dode hoek |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Don3k schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 21:53:
Mijn beschadigde autootje :/
Was mijn eigen schuld tho |:(

[afbeelding]
Auw zonde van je mooie swiffer... :(

Btw jouw ken ik van het stc! Voeg me eens toe op msn joh, wil graag wat meer weten van je autootje enzo. :P

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Joopieboy schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:32:
[...]

Auw zonde van je mooie swiffer... :(

Btw jouw ken ik van het stc! Voeg me eens toe op msn joh, wil graag wat meer weten van je autootje enzo. :P
Sorry, op dit moment geen MSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Ach maakt het uit, ik hou je topics wel in de gaten, vind het wel een tof bakkie!

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Offtopic
Capo schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:10:
Onze geremde brede aanhanger ging prima tot 160km/h. Harder wilde de toenmalige auto niet. ;) Komend jaar met de volvo moet 180 wel lukken maar ik pas ervoor :+
Dat is onze aanhangwagen dus ook, is zelfs iets breder dan onze E-klasse. Een model met de bak tussen de wielen, dus lekker laag bij de grond en veertig centimeter breder dan standaard. Oja, we hebben toen ook maar met een extra stevig disselwiel besteld. Een Henra, kost iets maar dan heb je kwaliteitsspul! Vind ik niet misstaan achter een CLS... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Hmm, als die Belg te lui is om het hier effe te melden doe ik het maar :+

Het foute tuning topic deeltje 24

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!