Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
3-spaaks is echt zo begin jaren '90, toen sportvelgen betaalbaar werden voor de massa laat maar zeggen
Vaak bu'j te bang!

In grote formaten zijn driespaaks velgen ook vreselijk hoor!

*empty*

Amish tuning
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Op die laatste foto zie je ook hoe ze met de tintman die ruiten controleren. Daar kan de autobestuurder ook nog flink last mee krijgen mochten ze te donker blijken (en terecht)
Anoniem: 35978
Da's om z'n denkbeeldige gfla_fusion schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 18:39:
Iemand het al opgevallen dat hij aan de rechterkant van de wagen zit en op de tweede foto zijn arm niet uit de raam hangt maar binnen in de auto?
Het verhaal erbij:MadMarky schreef op maandag 12 mei 2008 @ 21:54:
Op die laatste foto zie je ook hoe ze met de tintman die ruiten controleren. Daar kan de autobestuurder ook nog flink last mee krijgen mochten ze te donker blijken (en terecht)
Tegen zeven uur vanmorgen kwam een groot aantal hulpverleners in actie na een melding van een verkeersongeval in Nieuw Amsterdam. De aanrijding had plaatsgevonden op de kruising Vaart NZ - Tuinderslaan, toen een fietser de Vaart NZ overstak. Hij zag - waarschijnlijk gehinderd door de vele verkeersborden- een uit de richting van Nw Amsterdam naderende auto niet aankomen. De bestuurder van de auto remde heftig, maar raakte desondanks de fietser, die daardoor in het kanaal geslingerd werd. De auto klapte zeer hard tegen een boom in de rechter berm; zo hard, dat het voertuig zelfs -verticaal- met het dak tegen de stam sloeg. Buurtbewoners zagen, dat een tegemoetkomende witte vrachtwagen zeer hard remde om een volgende aanrijding te voorkomen. Diverse mensen snelden naar de plaats des onheils; drie mannen gingen te water om de fietser te redden. Deze was inmiddels al onder water verdwenen, maar één van de mannen ontdekte het lichaam en gedrieën trokken ze de man de wal op. Niet alleen werden er politie, vier ambulances en brandweer op het ongeval afgestuurd; ook de traumaheli met het MMT arriveerde korte tijd later. De slachtoffers -ook de inzittenden van de auto raakten gewond- werden direct medisch behandeld. De zeer ernstig gewonde fietser werd vervolgens naar de traumaheli gedragen en naar Groningen gevlogen.
Voor de verkeersongevalsanalisten was er nogal wat uit te dokteren, hoewel de toedracht vrij duidelijk was. Zo bleek, dat de auto -de maximum snelheid ter plaatse in de 60-zone was 50 km/uur wegens werkzaamheden- veel te hard had gereden. Bovendien was het "gepimpte" voertuig voorzien van veel te donkere -dus verboden- zijruiten, zo bleek uit de metingen. Nadat het onderzoek was afgerond, kon berger de Jong het wrak van de elf jaar oude, groene Toyota Paseo op de bergingswagen laden.
Tegen negenen werd de weg vrijgegeven.
Hopelijk loopt het niet te beroerd af voor betrokken personen..... het ziet er allemaal zeer ongezellig uit om het maar even zacht uit te drukken
Aannames zijn fataal.

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Die fietser zeg, tjesis

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
In dat geval was die ricer fout. Maar sommige fietsers rijden ook als een kip zonder kopTroonStaal schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 08:01:
[...]
Die fietser zeg, tjesisHelemaal het kanaal in gelanceerd

Lekkere stemmingmakerij in dat artikel over verkeersborden trouwens

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Dat weet ik ook wel (rijlessen in hartje Amsterdam Centrum is niet misDon3k schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 08:10:
[...]
In dat geval was die ricer fout. Maar sommige fietsers rijden ook als een kip zonder kop
Hehe, Amsterdam of Groningen is echt drama met de autoTroonStaal schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 08:38:
[...]
Dat weet ik ook wel (rijlessen in hartje Amsterdam Centrum is niet mis) maar zoiets wens je toch niemand toe. Hoop dat de fietser er weer 100% bovenop komt en dat die bestuurder er grondig van langs krijgt.

No Shame, only Fame!

Het leven is te kort om geduld te hebben!
Aannames zijn fataal.

Wel appart zo met die bumperkit en die chromen velgen.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Vaak bu'j te bang!
Ja de fietser zat fout echter.Knightwolf schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:39:
Dan nog is volgens het verhaal de fietser zelf hardstikke fout omdat hij de auto niet zag aankomen en dus toch overstak. Dan maakt het niet meer uit hoe hard of zacht die auto gereden had, ook alsie onder de max snelheid gereden had had die fietser in het kanaal gelegen met de juiste timing. Hooguit was de auto zelf dan minder beschadigd maar die boom is dan nog steeds erg hard!
Stel dat de auto wel legale ruiten had, had hij misschien de fietser eerder gezien en dus net zo kunnen remmen dat hij 'm niet geraakt had en de auto misschien wel onder controle kunnen houden. (goed deze is wel erg als als en misschien misschien)
Echter als hij beduidend langzamer had gereden, met 60km/u kom je niet nog met je dak zo tegen die boom aan, hij reed dus nog veel harder dan 60km/u gezien hij nog erg hard heeft geremd (hij verloor immers de controle). Stel dat die fietser 10 kilometer per uur had gereden op dat moment (lijkt me vrij reeël) de auto had de helft langzamer gereden (50 ipv 100) had hij 'm waarschijnlijk gewoonweg gemist

Kwam trouwens ook die rode Alfa tegen, die leek me nog wel te pruimen trouwens

[ Voor 20% gewijzigd door Carpento op 14-05-2008 17:47 ]
Anoniem: 4629
Maar wel: dronken bestuurders

Het is natuurlijk compleet fout, maar het idee + de paintjob vind ik eigenlijk best wel gaaf!FiXeR.nl schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 20:22:
Wie plaatst de auto op dumpert?
Deze: http://www.dumpert.nl/med...ijk._een_watermeloen.html
de velgen hadden nog gemoeten, deze steken nu zo af tegen het groen, verder wel een vette auto jaosc4r schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 20:25:
[...]
Het is natuurlijk compleet fout, maar het idee + de paintjob vind ik eigenlijk best wel gaaf!
niet dat ik er in rond wil rijden, maar om te zien leuk dingetje
Anoniem: 83328
kijk eens goed. De enige overeenkomst is dat het beide sedans zijnJoopieboy schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:22:
Dat is hem idd...
[afbeelding]
Wel appart zo met die bumperkit en die chromen velgen.

vooral die tekst erbij..... waet een lading onzin.Knightwolf schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 04:30:
Als iemand nog een driftbodykit zoekt....![]()
![]()
http://www.marktplaats.nl...or-tuning.html%3Fxref%3D1
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
* Knightwolf kruipt weer terug op z'n stoel
bv
*een diffuser in je achterbumper trekt je auto naar beneden.....******* PFFF ha dan moet wel je hele bodem beplaat zijn.
*wtf is een "tuning bodykit " *******het A of B jongens..
*De bodykit is gemaakt zoals de driftbodykitten uit de Fast and the Furious Tokio Drift, dat is een japanse drift film. ****** hoe ist automax
*Het zijn 2 zijskirts, 1 voor links en 1 voor rechts ********* its a feature...
*ook zit er een voorbumper bij met een luchthapper voor je intercooler en je dumpvalve en hierdoor kan je dus harder met je auto. ***********
marja voor dat geld mag je ook niet klagen... echt een koopje. Scheurtje kan wel gefixed worden.
FreeReef.nl
Met een hamer en wat popnagels?
wij iters gebruiken daar ducktape voor
FreeReef.nl

Smart heeft onder de forfour deze geleverd:-tom-562 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 15:35:
Idd, 4-spaaks is gewoon lelijk.

Vind ik persoonlijk toch wel heel gaaf staan
Wat is dat voor vage nummerplaat dan?CDAAbeltje schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:59:
Hier nog een aantal foto's van een gast van Hyves:
[afbeelding]
Dat heeft hij speciaal aan moeten vragen. Met zijn niveau kon hij niet meer letters en cijfers onthouden
If it aint fixed, it's broken.
edit:
Mm, had het hele nummerplaat gebeuren niet echt door.
Nuja.
Volgens mij is die draak op die oranje auto nog best mooi
[ Voor 40% gewijzigd door winkelwagen op 15-05-2008 17:00 . Reden: bleh ]
Anoniem: 16963
4 spaaks kan best wel mooi zijn, bijvoorbeeld de Work Equip 01:-tom-562 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 15:35:
Idd, 4-spaaks is gewoon lelijk.

Staat echt super onder een beetje mooie ae86.
Ben je als eigenaresse tevreden met je creatie uit DGB -en dat is best uitzonderlijk gezien de vele misbaksels die te koop staan / stonden- en dan komt je vehikel alsnog op een wat sneue manier aan zijn einde:
[afbeelding]
Ze krijgt een nieuwe ZX
Anoniem: 4629
Dank je .. ik dacht bijna dat het een Ferrari was. Diepe zucht.
Wist niet dat je in Duitsland ook dat soort geinige kentekens kon aanvragen
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
# 1 Een Fiat 126 in Rome (niet echt fout gepimpt/tuned maar wel van zichzelf fout
Een Mercedes bij het ziekenhuis van Leeuwarden (MCL)
5-spaaks kan ook lelijk zijn

Een BMW bij Leeuwarden CS
Let ook op de professionele manier waarop de bodykit is vastgemaakt/hersteld.

sorry voor de slechte qual foto's maar m'n mob heeft geen autofocus

Da's niet fout, da's een klassiekerWiethoofd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:02:
Hier nog een paar die ik onlangs tegen ben gekomen:
# 1 Een Fiat 126 in Rome (niet echt fout gepimpt/tuned maar wel van zichzelf fout)
[afbeelding]
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Die hebben we hier al vaker gezien
Die Fiat is een nette klassieker, die Mercedes heeft smakeloze velgen en die BMW heeft kennelijk al eens schade gehad aan het dakWiethoofd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:02:
Hier nog een paar die ik onlangs tegen ben gekomen:
# 1 Een Fiat 126 in Rome (niet echt fout gepimpt/tuned maar wel van zichzelf fout)
[afbeelding]
Een Mercedes bij het ziekenhuis van Leeuwarden (MCL)
[afbeelding]
5-spaaks kan ook lelijk zijn![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom zeg je dat? Je foto's zijn gewoon scherp hoor.sorry voor de slechte qual foto's maar m'n mob heeft geen autofocus![]()
vandaar de postMadMarky schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:14:
Die Fiat is een nette klassieker, die Mercedes heeft smakeloze velgen en die BMW heeft kennelijk al eens schade gehad aan het dak
De lijntjes van de auto's zijn rafelig, lage Anti AliassingWaarom zeg je dat? Je foto's zijn gewoon scherp hoor.
Wel scherp maar rafelig
PruTz0r inderdaad..... een beetje vent doet dat natuurlijk met McGyvertape aka DucktapeWiethoofd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:02:
al dan niet met sluitertjes of dubbelzijdig tapeWFvN schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:21:
PruTz0r inderdaad..... een beetje vent doet dat natuurlijk met McGyvertape aka Ducktape
hoe rijdt je trouwens in eerste instantie zo'n ding stuk? door je difuser te laag over een drempel heen?
{edit}
nog even een paar foto's uit italië
eerst die Fiat 126 even van de zijkant gezien:

en dan de kers op de taart, een lambo gallardo van de polizia (ingenomen na aanhouding en overgespoten)

[ Voor 33% gewijzigd door Wiethoofd op 16-05-2008 21:35 ]
Nee, gewoon kado gekregen van lamboWiethoofd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:27:
[...]
en dan de kers op de taart, een lambo gallardo van de polizia (ingenomen na aanhouding en overgespoten)
[afbeelding]
OMFG, sund van het mooiste model 3-serie ooit gemaakt... Best wel verneuqdt

Euhm... dat is geen bmw....Knightwolf schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 02:13:
[...]
OMFG, sund van het mooiste model 3-serie ooit gemaakt... Best wel verneuqdt
De Nederbelg !
wat dan wel?
Ik dacht ook dat het een oude 3 serie was die 'gepimpt' was...
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Verbouwde BMW 3-serie e30. Heeft al eens eerder in een topic gestaan.
Enkele links:
http://carscoop.blogspot....s-polish-tuner-mixes.html
http://www.autoblog.nl/ar...ar_in_de_pimp_my_bmw_cate
http://www.leftlanenews.c...ombined-with-e46-e60.html
*empty*
De Nederbelg !
Hey die BMW heb ik nog op marktplaats zien staan toen ik vorig jaar naar een E36 aan het zoeken was. Toen ook al smakelijk om gelachen (vooral om de prijs)Wiethoofd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:02:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het kan erger... Opel Club Tilburg (hebben ook zo'n raamband).Anoniem: 4629 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:59:
Vandaag gezien .. een totaal standaard grijze Focus. Met dikke (heel dikke) raamband. Met daarop: FOCUS.
Dank je .. ik dacht bijna dat het een Ferrari was. Diepe zucht.
Als er een standaard auto bij zit, blijkt er altijd alsnog een kachelpijp onder te hangen.

Kwam dit van de week ook nog tegen:
Een opgepimpte Opel Corsa coupé (Tigra dus):

Ik ben ook nooit fan geweest van deze auto, maar om er nu zo'n grafhok van te maken vind ik toch wel het uiterste.

Ik vind 'm wel cool
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
edit:

[ Voor 41% gewijzigd door Twhomp op 19-05-2008 23:48 ]
Potentieel handig voor de koeling van je remmen
Anoniem: 168490
Audi? Het is een Bentley Continental GT met wat spul van andere merken gejat (Bugatti, Ferrari, Audi)Wiethoofd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 23:47:
vette velgen, maar om nou een audi om te gaan bouwen qua looks zodat hij op een bugati veyron lijkt is imo diep triest, hij staat trouwens ook te hoog op z'n wielen als hij voor veyron door moet gaan
Het is volgens mij geen Audi, ben benieuwd wat het wel is eigenlijk. Lijkt een Bentley.Wiethoofd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 23:47:
vette velgen, maar om nou een audi om te gaan bouwen qua looks zodat hij op een bugati veyron lijkt is imo diep triest, hij staat trouwens ook te hoog op z'n wielen als hij voor veyron door moet gaan
Ah, bentley dus.
[ Voor 7% gewijzigd door GaMeOvEr op 20-05-2008 00:34 ]
Aannames zijn fataal.
Die werken toch zegmaar als spoiler? Ze zuigen steeds meer lucht onder de auto vandaan waardoor ie lager komt te liggen?
If it aint fixed, it's broken.
Volgens mij zuigen ze lucht aan om de remmen te koelen, tenminste, dat is bij de Lamborghini Reventon wel het gevalBakkert schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 00:48:
[...]
Die werken toch zegmaar als spoiler? Ze zuigen steeds meer lucht onder de auto vandaan waardoor ie lager komt te liggen?
"Bremsen ist Angst haben"
Voor de volledigheid: het ging om een hele oude aftandse Corsa
continental GT idd,Hydraulik-Phunk schreef op maandag 19 mei 2008 @ 23:43:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind 'm wel cool
had hem al gezien, persoonlijk vind ik het verkrachting van een mooie wagen.
Audi S3

Hij is wel degelijk fout, die motor hoort te rijden, niet op een kar te staanCDAAbeltje schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:31:
Deze is niet bepaald fout maar ik wil het toch graag met jullie delen:
[img]"http://media.biertijd.com/galleries/biertijd0805/lambo/03.jpg"[/img]
en eigenlijk jammer van de 5 spaaks velgen, die hadden zwart moeten zijn
TeamBVD
Anoniem: 131051
Uw mening?
Let op, ik ben niet per se een bmw fan, meestal laat het mij koud. Maar de 6 is op zich wel een mooie wagen. Beetje controversieel gestyled, maar daarom wel opvallend en fris.
Als je een 6 koopt dan heb je dus al een aparte, gedurfde wagen. Een grote tweedeurs GT. En dan maak je er dit van? Wat bezielt sommige mensen toch...

En dan naar de camping met je Lambo met daarachter een sleurhut met een caravanclub stickerinjectie schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 21:50:
Volgens mij is ie extreem fout. Kijk maar naar die kentekenplaten. Dat horen lompe Gele Gaik platen te zijn. Wie anders als een nederlander zet er een trekhaak onder zijn auto.
Ik vond de achterklep van die 6-serie zo lelijk als wat, scrollde al naar beneden om te zien of ie die misschien had verbeterd, maar hij lijkt nog wel lelijker. Dat je het ook met zon dure bak doet. Kijk een golf 3 is toch al niets meer waard, maar zo verneuk je de restwaarde van je bak wel enorm.Anoniem: 131051 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:38:
bmw 6 serie
Uw mening?![]()
Let op, ik ben niet per se een bmw fan, meestal laat het mij koud. Maar de 6 is op zich wel een mooie wagen. Beetje controversieel gestyled, maar daarom wel opvallend en fris.
Als je een 6 koopt dan heb je dus al een aparte, gedurfde wagen. Een grote tweedeurs GT. En dan maak je er dit van? Wat bezielt sommige mensen toch...
Aannames zijn fataal.
ook al niet op z'n tuinstoel.GaMeOvEr schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 21:55:
Een Lambo met trekhaak is al best wel fout. Vervolgens een aanhanger erachter met zo'n schijtchopper erop, met een wegligging van niets, door de bochten heen duwen en alles aanslijpen aan de weg, tja. koop dan een pickup als je een kutwegligging waardeert, maar hang zo'n "Kan alleen behoorlijk rechtdoor" motorfiets niet achter een sportwagen...
Als je goed mooi en hard rechtdoor wil koop je wel een busa of een andere grote toer tot toer achtige motorfiets.. en niet z'n dood vermoeiend stamp chopper kreng.
De enige juiste weg voor dat ding is de weg naar de schedder imho
[ Voor 4% gewijzigd door GoldenSample op 21-05-2008 22:12 ]
Ten eerste is het een grote misconceptie dat iedereen te pas en te onpas geïnteresseerd is in uw persoonlijke meningen. Bijna niemand heeft daar boodschap aan.
En dan nog hoef je niet zo denigrerend te doen over mensen met een andere voorkeur. Omdat jij jezelf een veel grotere en stoerdere jongen vindt op een hayabusa of ander scheurmoster onder een hoek van 60° betekent niet dat iedereen die beleving nastreeft op een motorfiets.
Niet iedereen wil kneeslidend door het verkeer. Dat jij alleen dát goed genoeg vindt, getuigt van uw gebrek aan inleving en overmaat aan pretentie.
Ik ben ook een grote motorliefhebber, maar baanmachines en ten allen tijde spastisch te stepjes op de grond krijgen, interesseren me geen hol. Van waar haal jij dan de onfaalbare autoriteit om dergelijke 'motor-enthousiasts' te beledigen met hun eigendom?
Ik geef toe, de chopper hierboven is allesbehalve praktisch, en ik zou hem dan zelf ook niet kopen, maar het doel van die machine ligt volledig ergens anders. Net zoals er auto's bestaan die gemaakt zijn om te cruisen, en niet op prestatie zijn gericht. Ook 'ondermaats' zeker voor de heer 'auto-motoring-expert'? Alsof een lotus bvb zo comfortabel is om in en uit te stappen, maar er wordt toch ook maar (met een heel specifiek doel) mee gereden.
Als het niet monsterlijk snel of super duper on the edge betreft, dan is iemand het predicaat 'liefhebber' niet waard blijkbaar. Erg jammer.
Er zijn wel degelijk cruisers die erg comfortabel zitten (de normale standaard cruisers) Ik durf zelfs beweren dat ze minstens zo comfortabel, zoniet comfortabeler zitten als een hayabusa. Onder 120 km/u komt een cruiser-rijder ontspannender en veel minder vermoeid (weliswaar later) op een bestemming aan. Als je nu op snelheid begint te zeiken: dat is niet voor iedereen even belangrijk, sommigen genieten ook graag van het uitzicht en de ervaring (en ook 'ervaring' is voor iedereen persoonlijk)
Wat dacht je trouwens van de oudere medemens die ook motorliefhebber is, maar na jaren harde bouwvakkersarbeid totaal niet meer in staat is om z'n rug op een scheurijzer te zetten. Afvoeren maar, die mooie hobby?
Om maar te zeggen dat een beetje inleving en respect voor andermans hobby's wel op z'n plaats is (en neerbuigende afkeurende houding tov aparte stromingen niet past bij een open forum waarin we ruimte laten voor ieders mening) Uiteindelijk baal ik nog het meest van het superioriteitsgevoel van R1-type rijders. Nogmaals jammer.
En ja, ik heb een slechte dag vandaag
Trouwens, ik heb daarnet, denk ik, een huyndai coupé gezien, die er best wel mooi uitzag. Terwijl ik deze, van wat ik mij kan herinneren, oorspronkelijk niet zo mooi vond. Bestaan daar aftermarket body parts voor? Vooral de neuspartij is bij het origineel niet echt zo mooi. Jammer ook van de beperkte motorisaties, het zou een mooi niche-wagentje kunnen zijn.
In elk geval kijk ik hoopvol uit naar de nieuwe huyndai coupé. Weliswaar typisch aziatische stijl, maar wel achterwielaandrijving en motorisaties boven de 200 pk. Voor typische huyndai prijzen!
Alleen past die open inlaatkelk dan weer niet in het plaatje.
@alvi
Chill dude. Je gaat effe veel te serieus in op een paar loze kreten. Maar dan ook veeeel te serieus.
[ Voor 24% gewijzigd door MadMarky op 21-05-2008 22:34 ]
I'm chillingMadMarky schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 22:32:
Die chopper zou zo bij OCC vandaan kunnen komen. Helemaal ontworpen met een thema en stokoude techniek
@alvi
Chill dude. Je gaat effe veel te serieus in op een paar loze kreten. Maar dan ook veeeel te serieus.
Maar hun taalgebruik laat weinig tot de verbeelding over. (stampend, shredder, doodvermoeiend, mooie rechtdoor = per definitie motor x, ....)
En over het algemeen stoor ik mij mateloos aan de superieure gedoe van dat soort motorrijders, die hun neus voor alles ophalen wat niet minstens 150 pk heeft en eruitziet als een brok gesmolten plastiek op twee wielen
Er zit een Lambo merkje op gelast/soleerd/ductaped/plakt/dubbelzijdigtaped dus hij kan niet bij OCC weg komen; de lambo is wel vet, maar het hele mistune gedeelte bij de auto is: de trekhaakMadMarky schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 22:32:
Die chopper zou zo bij OCC vandaan kunnen komen. Helemaal ontworpen met een thema en stokoude techniek

meeeens, maar wel terecht@alvi
Drie jaar geleden toen wij onze huidige E kochten wilden we eigenlijk een CLS, maar bij deze auto kan geen trekhaak gemonteerd worden! Dus het hele feest ging niet door en werd het weer een E.
We hebben er zelfs de importeur voor gebeld, maar het kon niet. Als je nu in de carbase van AutoWeek kijkt, staat er nog steeds geen gewicht bij bij aanhangergewicht.
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
We hebben een aanhangwagen staan die zo nu en dan getrokken moet worden. Nee, geen caravan want wij zijn geen camping mensen (met alle respect naar iedereen die dat leuk vindt). Lijkt me touwens niks om met 80 km/h naar je vakantiebestemming te bollen.Theimon schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 06:13:
En terecht dat er onder een CLS geen trekhaak kan, Mercedes heeft ook wel door dat dat er niet uitziet. Wat ga je in godsnaam met een CLS trekken? Een paardentrailer? Een Kip? Doe 's ff lekker normaal
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Dit topic is gesloten.