De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Het zijn gewoon dierenliefhebbers
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
En dan de auto starten, per ongeluk.Twhomp schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 15:48:
En wij maar zeggen dat zo'n rioolpijp als uitlaat waardeloos is:
[afbeelding]
Of mensen die het woord "katalysator" verkeerd interpreterenTwhomp schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 15:48:
En wij maar zeggen dat zo'n rioolpijp als uitlaat waardeloos is:
[afbeelding]
Verwijderd
Mwah .. dat is (hopelijk) functioneel en voor een goede reden. Dat kan ik niet fout noemen.Wiethoofd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 22:53:
Deze is voor op de track, maar ook best wel nutteloos:
Wiethoofd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 22:53:
Dan doe ik mijn bijdrage ook even.
Ik zocht op Renault Megane en kwam deze tegen:
[ Voor 60% gewijzigd door Swaptor op 05-04-2008 23:13 ]
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Dat is gewoon een oost europesche wielklem!tazzman schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 23:24:
Anders zouden ze hem wellicht kunnen jatten..deze superzeldzame, vette, dikke, pimped japanse.. sportauto
[afbeelding]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Nuteloos of niet, zet hem maar voor me deurWiethoofd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 22:53:
Deze is voor op de track, maar ook best wel nutteloos:
En deze helemaal

[ Voor 19% gewijzigd door seninha op 08-04-2008 11:57 ]
Op een circuit dus, waar die hoort911GT2 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 14:14:
Idd die gele zou ik zo mee rond gaan rijden... in een drempelloze wereld
was toch toe aan nieuwe luchtfilter; oplossing is inmiddels besteld.Mini Poeper schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 13:14:
[...]
Ik weet het...![]()
Moet nog steeds zo'n bak maken waar filter in hangt separaat van de rest van de motorcompartiment. Ik heb al een extra gat geboord dat net achter de grill zit. Door dat vierkant in het midden komt origineel de lucht binnen en maakt dan een bocht van 90 graden, dit heb ik laten zitten. Was ook al over slangen aan het denken, maar denk dat ik voor een gesloten BMC van carbon. Nu merk je wel héél goed als het mistig is, dan wilt 'ie gááán!

Ik weet het, een echt gesloten systeem is beter maar een carbon airbox van BMC zou nèt passen met veel bochten en weg naar gasklephuis zou dan langer zijn. Nu komt lucht in bakkie, deze wordt opgezogen meteen naar gasklephuis (die bij mij groter en afgevlakt is). Bij zit trouwens in de kunststof grill ding tussen de gele sticker en driehoek een gat van 60mm. Stroomt er toch iets meer lucht van grill via andere weg de motoruimte in. Nu dus in dat bakje
[/off topic]

Honda snivic 1.4...

Het leven is te kort om geduld te hebben!

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
pas op he, ik weet je te vinden!-tom-562 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 10:46:
Man, die polderferarri's zijn altijd fout, ook al zijn ze standaard
* Edmin was niet altijd zo classy..
die rooie spiegel is wat fout ja, rest kan zekerCasejunkie schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 22:02:
deze mag hier ook wel gepost worden:
[afbeelding]
is toch jouw auto of niet?

Idd ja, die uitlaat.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
TeamBVD
Er zijn nou eenmaal veel mensen op deze wereld die iets 'moois' en 'grafisch correct lijnenspel' niet van 'lelijks' en 'een wirwar van lijnen en vormen' kunnen onderscheiden. Wel vind ik het zo frappant dat die mensen niet door lijken te hebben dat het voertuig dat ze zo vakkundig vernielen, ook daadwerkelijk door een ontwerper met veel zorg en passie is getekend?
Hebben ze het idee alsof auto-designers niets doen dan even enkele willekeurige lijnen op papier zetten en dan 'verklaren' dat 'het af is'? Of denken ze het simpelweg beter te kunnen dan diegenen die er voor gestudeerd hebben en er hun vak van gemaakt hebben?
Zouden ze dit ook bij andere apparaten hebben? Zoals mp3 spelers en tv's?
De volgende keer dat zo'n sjonnie met z'n nieuwe iPod Touch in de klas zit te spelen, pak ik een spuitbus en spuit ik deze fuchsia. Want dat vind ik mooier dan dat saaie chromekleurtje.
Als ik de ontwerper was van een van die auto's, trouwens, dan zou ik demonstratief de garage's in NL afgaan en elk van die auto's waar een of andere 'kit' op gemonteerd zit persoonlijk de bumpers er vanaf schoppen totdat deze weer enigzins in originele staat hersteld is.
[ Voor 34% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 12-04-2008 06:40 ]
Dan noemen ze het casemodding...DiSiLLUSiON schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 06:36:
Zouden ze dit ook bij andere apparaten hebben? Zoals mp3 spelers en tv's?
maar serieus, jij vind dus eigenlijk dat je een ontwerp niet aan mag passen omdat de maker het zo bedoeld heeft?
Alleen, net als bij mooie en slechte casemodding
Ik heb het dan niet over 'professionele ombouwers'.. Die gevoel hebben voor vormgeving en van een auto een compleet ánder ontwerp te maken (zoals die hot rods, heerlijk
Maar, dan heb ik het over al die sjonnie bakkies die je hier voorbij ziet komen. De eigenaren daarvan zijn in veel gevallen vaak overtuigd dat het er geweldig uitziet "beter dan het origineel!". Ja, het origineel is niet in ieder geval even zorgvuldig ontworpen, maar om het dan 'beter' proberen te maken.. Je bent toch geen auto-ontwerper?
Het is erg amusant om er naar te kijken, ik vermaak me wel... En het mag misschien wel beter rijden, maar ik kan het simpelweg niet bevatten dat ze hun auto mét gigantische taartscheppen, booskijkers en superspoilerkit écht oprecht esthetisch aantrekkelijker vinden dan het origineel. Anderen hebben door dat het er vaak enigzins lachwekkend uitziet, daarom worden de foto's ook in dit topic geplaatst. Maar... Denken ze écht dat ze kunnen ontwerpen, of willen ze het simpelweg personaliseren?
Ik heb er wel eens een gesproken, die een erg uitgesproken mening had over z'n golfje. Die achterkant was niets, moest een spoiler op anders was 'ie niet mooi en dergelijke... Gek genoeg was is er echt van overtuigd dat ie d'r ontzettend veel verstand van had, maar toen ik opperde dat ie misschien auto-ontwerper moest worden had 'ie zoiets van: Dat is niets voor mij.. Maar dan wel denken dat je het beter kunt?

[ Voor 47% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 12-04-2008 09:20 ]
Dit heeft niets met uitgebalanceerde ontwerpen te maken!
Fiat Multipla

Pontiac Aztec

Ssang Yong Rodius

Niet bedoeld om eigenaren van deze auto's zwart te maken. Dit is mijn mening en gelukkig valt over smaak niet te twisten.
Maar ik ben het volmondig met je eens, een fatsoenlijk lijnenspel is bij die auto's ver te zoeken.
[ Voor 30% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 12-04-2008 10:28 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt
Idd. Wel vaker bij dit soort gevallen: Probleem lost zichzelf opGoldenSample schreef op zondag 13 april 2008 @ 12:23:
goed voor de motor koeling!
Verwijderd
Hoe ziet het stereotype Calibra rijder er dan precies uit?MadMarky schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 12:46:
Die oranje Calibra staat regelmatig bij m'n werk geparkeerd. De eigenaar voldoet bijna precies aan het stereotype Calibra rijder, heeft alleen geen petje...
Je moet me ff helpen want ik heb namelijk geen flauw idee hoe het st cal rijder er uit ziet.
Lol met google: 'stereotype Calibra' levert deze op:Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 13:01:
[...]
Hoe ziet het stereotype Calibra rijder er dan precies uit?
Je moet me ff helpen want ik heb namelijk geen flauw idee hoe het st cal rijder er uit ziet.

[ Voor 0% gewijzigd door Wiethoofd op 13-04-2008 16:01 . Reden: URL klopte, titellink niet ]
denk niet als de Opel Tigra (marrokaans petje van <25jaar)Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 13:01:
[...]
Hoe ziet het stereotype Calibra rijder er dan precies uit?
maar meer als hardcore petje stratenmaker van <25
Verwijderd
LoLGoldenSample schreef op zondag 13 april 2008 @ 15:15:
[...]
denk niet als de Opel Tigra (marrokaans petje van <25jaar)
maar meer als hardcore petje stratenmaker van <25
Zoals hier onder: (Opel Calibra rijder incl. dronken muts)

Je moet ook op stereotype zoeken heWiethoofd schreef op zondag 13 april 2008 @ 13:19:
[...]
Lol met google: 'steriotype Calibra' levert deze op:
[afbeelding]
de link gevolgd? dan zag je dat de zoekterm wel klopte, maar alleen de naam van de url niet
Voor de liefhebbers:
http://www.2dehands.be/top/golf3-bmw-stukken-39689141.html

LOL:0X55AA schreef op zondag 13 april 2008 @ 18:57:
Die VW Golf / BMW die hier eens langsgekomenn is staat te koop.
Voor de liefhebbers:
[afbeelding]
Omschrijving:
omgebouwde golf3 met bmw stukken.
met werk aan.
niet controle vrij.
best te verplaatsen op aanhangwagen.
rijd momenteel niet
wel mogelijk om terug te laten rijden.
alle ramen zijn nieuw.
moet DRINGEND WEG
enkel serieuse reacties
Niet controle vrij? Best te verplaatsen op een aanhangwagen.

Wat voor vogel heeft die auto ondergescheten???
Wiethoofd schreef op zondag 13 april 2008 @ 19:04:
@ 0X55AA, is dat een andere carroserie op het onderstel of gewoon een hele verkeerde bodykit (of combo van beide)?
{update: eerst de link volgen}
en deze is ook altijd leuk om je buren mee te pesten:
[afbeelding]
gheh. die heb ik laatst nog zien staan op paaspop in zieuwent. Alleen daar was ie zwartWiethoofd schreef op zondag 13 april 2008 @ 19:04:
@ 0X55AA, is dat een andere carroserie op het onderstel of gewoon een hele verkeerde bodykit (of combo van beide)?
[afbeelding]
Ook weer typisch wie er zoal op geboden hebben:0X55AA schreef op zondag 13 april 2008 @ 18:57:
Die VW Golf / BMW die hier eens langsgekomenn is staat te koop.
Voor de liefhebbers:
[afbeelding]
Said, Abdel, Khalid, Emin, echt een marokkanen/turkenbak dus
MadMarky schreef op zondag 13 april 2008 @ 23:00:
[...]
Ook weer typisch wie er zoal op geboden hebben:
Said, Abdel, Khalid, Emin, echt een marokkanen/turkenbak dus
Als ik met zoiets thuis kom word ik meteen de auto ingeschopt: naar de notaris om me te onterven.

Zou ik knap vinden, want zover als mijn info gaat, bestaat deze oranje Calibra niet meer en is die in onderdelen verkocht...MadMarky schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 12:46:
Die oranje Calibra staat regelmatig bij m'n werk geparkeerd. De eigenaar voldoet bijna precies aan het stereotype Calibra rijder, heeft alleen geen petje...
mmm, volgens he RDW rijd hij nog ...
[ Voor 5% gewijzigd door TMDevil op 14-04-2008 17:08 ]
n54 power!
Die is stiekem nog wel stoer/hilarischWiethoofd schreef op zondag 13 april 2008 @ 19:04:
[afbeelding]
Er zijn tegenwoordig ook waterdichte boxen te krijgenTEAMIKKE schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:25:
[...]
Die is stiekem nog wel stoer/hilarischAlleen lijkt me niet fijn met regen?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
dus als jij in die rode Corsa rijdt en bij NKL in Emmen werkt, je bent een sukkel
This too shall pass
SorrySharky schreef op woensdag 16 april 2008 @ 23:30:
dus als jij in die rode Corsa rijdt en bij NKL in Emmen werkt, je bent een sukkel
Ben gelukkig weinig fout's tegen gekomen, maar deze horen hier toch echt thuis

Verwijderd
Ik mis de groene Renault trouwens waar ik nog net een hoekje van zie staan.
Oh en die 2 politiewagens met meer halfords meuk dan de gemiddelde Golf II.
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2008 01:59 ]
Verwijderd
TaaaaataaadataaaaaaaaKnightwolf schreef op donderdag 17 april 2008 @ 01:23:
@ American Sunday afgelopen zondag op Circuit Park Zandvoort.
Ben gelukkig weinig fout's tegen gekomen, maar deze horen hier toch echt thuis
[afbeelding]
The A-Team!
Mwa, matzwart busje vind ik best fout.Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 01:57:
Wat is er mis met een matzwart busje?
Ik mis de groene Renault trouwens waar ik nog net een hoekje van zie staan.
Oh en die 2 politiewagens met meer halfords meuk dan de gemiddelde Golf II.
Enne, op een Ami-evenement ga ik geen f*kking oerlelijke renoo's op de foto zetten.
Verder, owja die highway patrol gevallen

Nee, helaas geen A-Team busje en geen General Lee gezien
[ Voor 12% gewijzigd door Knightwolf op 17-04-2008 18:05 ]
Vaak bu'j te bang!
Vind zon highway patrol bak trouwens best stoer! Kost zoiets nou in NL?
[ Voor 20% gewijzigd door Widow op 17-04-2008 18:51 ]
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
idd die is juist cool
die highway patrol's zouden wel cool geweest zijn als er niet zoveel troep op zou zitten (met name die 4x4)
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Gewoon de prijs van een 2e hands Blazer + andere paintjob + opplakmeuk?Widow schreef op donderdag 17 april 2008 @ 18:49:
Busje valt nog mee ja. Maar wtf is dat voor limo? Lijkt wel de voor en achterkant van n gewone auto met een stuk rondvaartboot ertussen ofzo
"Omdat ik binnenkort een bedrijfswagen krijg en 2 auto`s voor de deur een beetje teveel van het goede is moet ik helaas mijn auto verkopen."
Altijd hetzelfde...
Sommige mensen zijn heel blij met een VR6, sommigen zijn al tevreden met een Golf CL:

Onder het kenteken laat de bezitter overigens wel merken dat hij doorheeft wat ie zijn auto aandoet. Zonde, inderdaad.

Proud to own a Golf CL
De voorkant van deze CRX is niet mijn ding:

Maar de achterkant vind ik wel te pruimen:

Bij een fout getunede auto hoort natuurlijk een supervette aanhanger:

Met laagprofielbanden, heel laag. En nu extra laag (lees: banden stonden leeg
En als afsluiter nog iets heel cools, ik vind het iig niet fout:

De bagger zat bijna tot aan de handgrepen, en zo hoort het ook
http://link.marktplaats.nl/152177557Widow schreef op donderdag 17 april 2008 @ 18:49:
Die dan maar? .. Kwijl.
Verwijderd
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2008 22:15 ]
De humor! Deze gaat op mijn must have lijst!Xtresis schreef op donderdag 17 april 2008 @ 22:09:
[...]
http://link.marktplaats.nl/152177557
Die dan maar? .. Kwijl.
Ik ben benieuwd: Mag je er in die staat mee op de openbare weg mee rijden? (PA installatie, Zwaailichten)
GaafXtresis schreef op donderdag 17 april 2008 @ 22:09:
[...]
Die dan maar? .. Kwijl.
In werkende staat volgens mij niet. Maar als je de zekering eruit trekt zodat je het niet zomaar aan kan zetten, het mag er zover ik weet wel aanwezig zijn/op zitten.Twhomp schreef op donderdag 17 april 2008 @ 22:33:
Leuk ding idd!
Ik ben benieuwd: Mag je er in die staat mee op de openbare weg mee rijden? (PA installatie, Zwaailichten)
Knight Rider scanner voorin mag ook, alleen mag je op de weg niet aan hebben. Zelfde geldte voor Neon onder de auto. Het mag er onder zitten, maar op de weg mag je het niet aan zetten.
Verwijderd
Nederlandse KLPD agent de berm in rijden, hand je op gun "Sir! GET BACK inside the vehicle NOW!"ThinkPadd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 22:20:
Precies, politie uniform aan, dikke ray-ban op je kop (dat is zo'n politie zonnebril)
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Das uniek, jeweettoch!babbaloerie schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:05:
Waarom moet toch altijd het kenteken op de achterkant van een auto persé op een andere plek zitten dan waar ie hoort![]()
Heeft ook een computer!
Stooeoeer. En dan aan de zijkant "To patronize and annoy" in schrijfletters, a la south parkXtresis schreef op donderdag 17 april 2008 @ 22:09:
[...]
Die dan maar? .. Kwijl.
"To oppress and enslave" vind ik leuker persoonlijkSeatRider schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 13:41:
[...]
Stooeoeer. En dan aan de zijkant "To patronize and annoy" in schrijfletters, a la south park

Let vooral op de perfect passende, dichte wielen, die vooral aan de achterzijde bijna naadloos overgaan in de carosserie, de mooie mat zwarte afwerking, en als toetje, de uitgerolde wielkasten
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Heb zelf ook een polo gehad, als ik deze zie denk ik: waarom vernaggel je dat ding zo
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

wel gelachen met deeltje 23. dit linkje
ben ik in dit deel niet tegen gekomen, maar is misschien al een keer geplaatst in eerdere delen.
oostblok car tunning dus.. nog fouter.
169 plaatjes met pijn aan je ogen, hoewel ik deze wel gaaf vind:dollyking schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 15:39:
Echt het foute topic,
wel gelachen met deeltje 23. dit linkje
ben ik in dit deel niet tegen gekomen, maar is misschien al een keer geplaatst in eerdere delen.
oostblok car tunning dus.. nog fouter.

Ziet eruit als een auto die zo geleverd werd, "enige" keverinspiratie. Leg daar maar eens een wielklem om
This footer is intentionally left blank
Ziet er uit als zo'n hayabusa mod. Haya blok achterin, aandrijving op de achterwielen. Dan is het best wel vet.deepbass909 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 14:11:
Deze "schoonheid" kwam ik vorige week tegen in Mechelen, België...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Let vooral op de perfect passende, dichte wielen, die vooral aan de achterzijde bijna naadloos overgaan in de carosserie, de mooie mat zwarte afwerking, en als toetje, de uitgerolde wielkasten
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Klik mee voor GoT!........
lijkt wel of de hele wagen wat te lang in de zon heeft gestaan (en daardoor gesmolten is)Ikke! schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 17:48:
Er zit wel een rolkooi in, dus er zal idd wel iets meer gedaan zijn dan verlelijken. Zijn die spiegels trouwens gesmolten of gewoon nog niet volgroeid?
heeft ook air-to-ride (of zoiets) volgens mij: wagen staat lager dan toegestaan op de Belgische wegen - en dat verklaard mogelijk ook het "wielkast tegen/op wiel"-syndroom: goei beveiliging:
zonder de afstandsbediening om hem terug omhoog te zetten geraken ze er niet ver mee.
(vluchtheuvels, steentjes, zelfs gewoon de gootjes die men soms over moet aan een kruispunt of zijweg ...)
heeft wat weg van duitse styling...de enige styling die ik wel mooi vind...laag en breed, met kleine (te) brede velgen eronder...achter ietsje hoger dan voor, verder geheel standaard...helemaal goed...een paar elementen van het voorbeeld hierboven passen net niet...deepbass909 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 14:11:
Deze "schoonheid" kwam ik vorige week tegen in Mechelen, België...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ff voorbeeldje gezocht:
http://www.designercars.net/biler/--59326.jpg
zo dus...
Zo ken ik er een paar die dat met een japanner hebben gedaan, dat ziet er dan weer niet uit
De Nederbelg !
Kwam ik vannmiddag tegen op de A27 bij Hilversum.
Ik kreeg hem helaas niet scherp op de foto (snel telefoon pakken, camstand en klikken, daar weer een uitsnede van gemaakt) maar de deuren zijn wit, en de achterschermen en achterklep zijn met een stel spuitbussen van een wit/grijs vegenfestijn voorzien. Onder de hoeken van de spoiler is nog de originele kleur te zien, paars metallic.
Hoop plasticwerk, uitlaat (rechts) vergeten (is nu een groot gat waar je de demper met een roestig pijpje door ziet)
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
En nee... niet op een civic 1.4i ofzo
Hondas snelste
Mijn mening van geen foute tuning.
De Nederbelg !
[ Voor 21% gewijzigd door Oyster op 19-04-2008 01:07 ]
Verwijderd
Auto: Lancia Kappa 2.4 JTD met standaard 136pk na chiptuning en het plaatsen van de zes versnellingsbak van de Alfa 166 JTD nu 225pk en 410nm trekkracht. Topsnelheid volgens de tomtom 241km/pu

Grinnik! Met A8 velgen ook, als ik me niet vergis. Dat is al twijfelachtig op een Golf, laat staan op een japResistor schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 19:33:
[afbeelding]
Kwam ik vannmiddag tegen op de A27 bij Hilversum.
Ik kreeg hem helaas niet scherp op de foto (snel telefoon pakken, camstand en klikken, daar weer een uitsnede van gemaakt) maar de deuren zijn wit, en de achterschermen en achterklep zijn met een stel spuitbussen van een wit/grijs vegenfestijn voorzien. Onder de hoeken van de spoiler is nog de originele kleur te zien, paars metallic.
Hoop plasticwerk, uitlaat (rechts) vergeten (is nu een groot gat waar je de demper met een roestig pijpje door ziet)
das een russische 4 wheel drive wannebe uit 1970 oidajhaverkamp schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:02:
[...]
169 plaatjes met pijn aan je ogen, hoewel ik deze wel gaaf vind:
[afbeelding]
Ziet eruit als een auto die zo geleverd werd, "enige" keverinspiratie. Leg daar maar eens een wielklem om
|>

Ja of ik ben gewoon verwend, ik kijk tegenwoordig naar Overhaulin'op Discovery, waar ze alleen maar klassiekers aanpakken, die dan ook standaard worden voorzien van een 500+ pk nieuwe motor en custom made velgen

Was mij nog niet eens opgevallenSeatRider schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 08:49:
[...]
Grinnik! Met A8 velgen ook, als ik me niet vergis. Dat is al twijfelachtig op een Golf, laat staan op een jap
Danm wat weinig ruimte in die wielkasten, als die een grote hobbel of een bruggetje in een polder tegenkomt (waar normale auto's met 60km/h overheen kunnen) lijkt hij mij toch een probleem te hebben.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
je wilt Foose toch niet gaan vergelijken met de prutsers van DGB hoop ik.SeatRider schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 08:57:
Ligt het aan mij of is DGB hard achteruitgegaan sinds Jorinde weg is? In de aflevering van gisteren werd een Subaru gepimpt met wieldoppen. En dan wel schamper doen over de stoelhoezen die de eigenaar zelf had aangebracht.
[afbeelding]
Ja of ik ben gewoon verwend, ik kijk tegenwoordig naar Overhaulin'op Discovery, waar ze alleen maar klassiekers aanpakken, die dan ook standaard worden voorzien van een 500+ pk nieuwe motor en custom made velgen. Was zelf nogal te spreken over deze Mustang:
[afbeelding]
DGB is nooit goed geweest.SeatRider schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 08:57:
Ligt het aan mij of is DGB hard achteruitgegaan sinds Jorinde weg is? In de aflevering van gisteren werd een Subaru gepimpt met wieldoppen. En dan wel schamper doen over de stoelhoezen die de eigenaar zelf had aangebracht.
[afbeelding]
Ja of ik ben gewoon verwend, ik kijk tegenwoordig naar Overhaulin'op Discovery, waar ze alleen maar klassiekers aanpakken, die dan ook standaard worden voorzien van een 500+ pk nieuwe motor en custom made velgen. Was zelf nogal te spreken over deze Mustang:
[afbeelding]
Overhaulin zie ik ook regelmatig, evenals Wrecks to riches. Zijn wel leuke programma's.
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Dit topic is gesloten.