Ik lees idd wat je schrijft. Eerst schrijf je:Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 18:54:
Of je leest wat ik schrijf
(...)
Wbt de laatste vraag .. meen je dat nou?
Vervolgens schrijf je:Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:40:
Ik heb een hekel aan Golfjes. Echt een diepgewortelde weerzin. Geen idee waarom precies.
(...)
Dus ja ik lees wat je schrijft. Bovendien, jij vindt ze graflelijk, dat wil niet zeggen dat hij ook graflelijk is. Ja het lijkt mierenneuken maar het geeft toch een heel andere nuance aan je post.Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 18:30:
Golfjes zijn graflelijk. Vanuit geen enkele hoek te pruimen. Maar er is meer nodig dan het uiterlijk van een buttplug om echt een weerzin te kweken. En die ontgaat me. En toch. Misschien is het dat er zo veel van die dingen rondrijden. Of het soort volk dat er in rondrijdt. Vooral de oudere modellen, verziekt en verneukt. Petjes. Of de opgejaagde kneusjes die een 5th gen in elk gaatje in de file raggen om zo 1 meter op te schieten. Nee .. ik heb een hekel aan die bakken en dat zal ook altijd wel zo blijven.
Ik heb het al vaker gezegd. Ik zal nooit een Golf gaan rijden. Daar zijn ze te bah voor. Het enige wat ik qua looks kan waarderen, waarbij ik dan nog steeds er niet in zou gaan rijden maar wat ik dan tenminste nog kan aanschouwen zonder weerzin, is een 1st gen GTI zonder opsmuk en geheel clean en origineel. Verder .. yech.
En nee ik weet echt niet wat je rijdt. Daarom vraag ik het ook
NOSIG