Het foute tuning topic deeltje 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 54.113 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:34

_Christiaan_

Master of SOG

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 18:54:
Of je leest wat ik schrijf :z

(...)

Wbt de laatste vraag .. meen je dat nou? :P
Ik lees idd wat je schrijft. Eerst schrijf je:
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:40:
Ik heb een hekel aan Golfjes. Echt een diepgewortelde weerzin. Geen idee waarom precies.
(...)
Vervolgens schrijf je:
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 18:30:
Golfjes zijn graflelijk. Vanuit geen enkele hoek te pruimen. Maar er is meer nodig dan het uiterlijk van een buttplug om echt een weerzin te kweken. En die ontgaat me. En toch. Misschien is het dat er zo veel van die dingen rondrijden. Of het soort volk dat er in rondrijdt. Vooral de oudere modellen, verziekt en verneukt. Petjes. Of de opgejaagde kneusjes die een 5th gen in elk gaatje in de file raggen om zo 1 meter op te schieten. Nee .. ik heb een hekel aan die bakken en dat zal ook altijd wel zo blijven.

Ik heb het al vaker gezegd. Ik zal nooit een Golf gaan rijden. Daar zijn ze te bah voor. Het enige wat ik qua looks kan waarderen, waarbij ik dan nog steeds er niet in zou gaan rijden maar wat ik dan tenminste nog kan aanschouwen zonder weerzin, is een 1st gen GTI zonder opsmuk en geheel clean en origineel. Verder .. yech.
Dus ja ik lees wat je schrijft. Bovendien, jij vindt ze graflelijk, dat wil niet zeggen dat hij ook graflelijk is. Ja het lijkt mierenneuken maar het geeft toch een heel andere nuance aan je post.

En nee ik weet echt niet wat je rijdt. Daarom vraag ik het ook :P

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga maar lekker buitenspelen met je oostindische blindheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Waar slaat dit nou weer op?

edit: ik zet gewoon normale reacties neer en dan krijg je zulke reacties terug.

[ Voor 60% gewijzigd door _Christiaan_ op 02-04-2008 23:38 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk rijd HlpDsk een nieuwe Lian-Li PC70 voorzien van watercooling, en getuned tot 4Ghz.

en anders een fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

_Christiaan_ schreef op woensdag 02 april 2008 @ 23:37:
Waar slaat dit nou weer op?

edit: ik zet gewoon normale reacties neer en dan krijg je zulke reacties terug.
Erhm.. check dat icon dan ff van 'm .. :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Golfjes ZIJN lelijk. Ik zeg het dus het is zo.
't Is gewoon een mening Christiaan, kap eens met je nuances. Het is het foute tunig topic en niet het lagerhuis.

Voor de rest kan deze nog wel eens op herhaling:
[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=LuC6jeKjTdg]

De 5 GTI, naast de originele GTI één van de weinige soorten Golf die ik wel kan waarderen ;)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Dit is offtopic dus ik hou het kort en hopelijk kan iedereen het er dan ook bij laten:
Het 1e wat ik zei is dat ik er een hekel aan heb. Dat is een mening. Dat kun je niet als iets anders opvatten. Zoals een feit. Dus alle verdere geneuzel kun je al gelijk achterwege laten want dat is niet meer dan moedwillig precies dat negeren wat je niet kunt gebruiken omdat je weet dat je onzin aan het uitkramen bent (en veel subtieler dan dat kan ik het je niet brengen). Verzin geen feiten waar het voor iedereen (behalve jou) glashelder is dat ik een persoonlijke mening verkondig. Niet meer en niet minder. Je bent selectief bezig. Ik maak je meer dan duidelijk dat ik ze lelijk vind, en dat dat bovendien _niet_ de reden is dat ik een hekel aan ze heb. Trek die 2 dan ook niet gelijk alsof er een causaal verband is. Daarmee maak je geen punt, daarmee zet je alleen je eigen redenatieskillz voor schut.

Als dat werkelijk te ingewikkeld is voor je (en dat betwijfel ik dus hou ik het op moedwil), dan hebben wij verder weinig meer te bespreken. En ja .. dan ga je maar buiten spelen of zo. Doe wat je wilt doen, maar val mij niet lastig met pick 'n choose replies waar niemand wat mee kan of interesse in heeft.

Bloody hell.

Zo .. kan het dan nu weer ontopic verder aub. Dat gezever ook steeds.

Ontopic: http://videos.streetfire....812-b2be-99ba00e69a91.htm

Dát is foute tuning. Styling != tuning. En dit is gewoon not done. (imo ja)
Die haakse bochten in het systeem .. vast heel goed voor de flow.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 04:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk vind ik de swift ook veel meer de spirituele opvolger van de mini. (zoals james may het in top gear ooit eens verwoordde). In de swift kan je uiteraard niet hetzelfde soort bmw ontworpen motorscala kiezen, maar verder dan dat...

Hoe kan de mini nu de opvolger zijn van de vorige mini? Hij is voor te beginnen EXTREEM duur, op het randje van het belachelijke. Wil je een voorwielaangedreven auto met een goed dynamisch chassis, ga dan een focus halen voor 3/4 van de prijs. Meer plaats en originele styling. Een mini is alleen voor mensen die mode-accessoires belangrijk vinden en vrouwen die er één willen omdat het zo 'leuk' is omdat hun vriendinnen er ook één hebben. Hij mag dan nog zo goed rijden (aldus alle tv shows en reviews), ik wil er nog niet dood in gevonden worden. Die wagen is echt verneukt door yobs en yups, real estate mensen, junior managers, 'car enthousiast zeikers', snobs... Erg jammer, want een wagen is voor een groot deel ook imago. Daarom wil ik later ook liever geen bmw (alhoewel ik toch steeds daarop terugkom indien ik een keuze zou mogen maken in dat segment/prijsklasse...) Mini=burgertruttenbak...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 05:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 05:28:
Erg jammer, want een wagen is voor een groot deel ook imago. Daarom wil ik later ook liever geen bmw (alhoewel ik toch steeds daarop terugkom indien ik een keuze zou mogen maken in dat segment/prijsklasse...)
Eerst een hele rant waarom je geen nieuwe Mini zou willen hebben ... en dan haal je je eigen post compleet onderuit door deze situatie gelijk te stellen aan een BMW.. die je eigenlijk best WEL zou willen rijden, maar die je niet kan betalen 8)7 :+ :>

Conclusie: je wilt best wel heel graag zo'n Mini. Geef maar toe >:) ;)

[ Voor 6% gewijzigd door tazzman op 03-04-2008 11:45 ]

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:53

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 04:04:

Draairichting van z'n banden zijn ook verkeerd. 't Water wordt nu naar het midden van de band geleid.

/mierenneukmodus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoZe
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:09

Dat is gewoon humor. Ik zeg niet dat het goed is uitgevoerd, maar het idee van een Japans blok in een Ami is gewoon droog. Net zoiets als een diesel in een Corrado hangen.

VAO: K'nex Big Ball Factory 63045

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 17:13

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Al is het alleen maar om de liefhebbers te stangen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

MoZe schreef op donderdag 03 april 2008 @ 12:20:
[...]

Dat is gewoon humor. Ik zeg niet dat het goed is uitgevoerd, maar het idee van een Japans blok in een Ami is gewoon droog. Net zoiets als een diesel in een Corrado hangen.
Ja maar dat verhaal snap ik totaal niet... Ze hebben van een G60 een 110kw TDI gemaakt uit een Golf IV, de donor auto (een plat gereden Golf) bevat nog een complete versnellingsbak... en ze rijden dat ding met de originele bak wat totaal niet werkt:
Op de wishlist staan onder andere een versnellingsbak: die uit de donor Golf IV TDI, of eentje uit een Vento of Golf III TDI. Met de originele bak uit de G60 er nog in, ligt de topsnelheid nu nog op ergens tussen de 160 en 180, afhankelijk van hoeveel lef je hebt. De motor draait bij die snelheden vanwege de korte overbrengingsverhoudingen te veel toeren. Met een TDI versnellingsbak moet dit probleem opgelost zijn.
Die snap ik echt niet.. de Corrado ligt totaal uit elkaar, het G60 blok is verwijderd.... dan haal je toch DIRECT de versnellingsbak eruit en vervang deze door de *6 BAK* die bij dat 150pk TDI blokt hoort... :X :X

Nee,. nu kunnen ze de boel eerst weer eens compleet uit elkaar halen omdat ze rond rijden met een 5 bak waarmee ze het zuur verkregen TDI blok al bij 160 door/tegen de begrenzer drukken.

Ik ben zo a-technisch als een konijn maar dit is toch vragen om problemen? Mijn Gofl IV TDI (96kw @ 110kw, gechipt bij aflevering) maakte toch gretig gebruik van die 6 bak die erin zit... in z'n 5 kwam je ook niet bepaald aan z'n topsnelheid op de autobahn ;)

Over letterlijke foute tuning gesproken.. :P

En over het "vergeten van remmen" gesproken..
en het nodige al vervangen:
- Remblokken voor. De remschijven komen er aan, en de banden slijten nu wel heeeeel erg snel
:+

[ Voor 6% gewijzigd door tazzman op 03-04-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
MoZe schreef op donderdag 03 april 2008 @ 12:20:
[...]

Deze is ook leuk, maar dan omgekeerd (Chevy V8 in een Datsun):
http://www.youtube.com/watch?v=qSJVi1mPjZQ
http://www.jagsthatrun.com/Pages/Datsun_Z_V-8.html

En past zo'n Chevy V8 onverhoopt niet, dan kun je altijd zoiets nemen:
http://www.youtube.com/watch?v=i3VVI6Auvys
http://www.moyermade.com/chevyV8.html

[ Voor 8% gewijzigd door 3dfx op 03-04-2008 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Ha ha ha
Gaat men hier de MINI, Swift en Daihatsu geval met elkaar vergelijken. Daihatsu goed de bocht doorjagen en je valt om! Ik heb eens een proefrit gemaakt in een Swift; fijne auto maar mist totaal de wegligging die de MINI heeft. Net nog op school zag ik er een naast mij staan en toen vielen mij die kleine stroopwafeltjes van remschijven op (veel rijden er rond met achter remtrommels).

Nee, dan prefereer ik de MINI. Natuurlijk zijn er meer begerenswaardigere auto's maar ik vindt de Swift weer een copie van succes van een Europees merk. Moet ik daarbij wel zeggen dat ik de Swift een mooie auto vindt, maar wat dan écht fout is: contrasterende dak en strepen aanbrengen.

If you can't afford a MINI, a Swift is the answer for sure!

Trouwens: de MINI is in beginsel ontwikkeld door Rover op basis van de MG F, maar werd gelukkig door BMW overgenomen en die hebben technisch een en ander aangepast. Bijvoorbeeld de remmerij van de 3-serie, maar nog veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tazzman schreef op donderdag 03 april 2008 @ 11:45:
[...]

Eerst een hele rant waarom je geen nieuwe Mini zou willen hebben ... en dan haal je je eigen post compleet onderuit door deze situatie gelijk te stellen aan een BMW.. die je eigenlijk best WEL zou willen rijden, maar die je niet kan betalen 8)7 :+ :>
Ik dacht dat ik duidelijk was :s
Daarom wil ik later ook liever geen bmw
Situatie=imago schade, dat is bij bmw precies hetzelfde als bij de mini en daar blijf ik bij. Als ik rondkijk, op zoek naar een premium sedan, kom ik altijd bij bmw uit als 'default option'. Op zich geen probleem, als ik me niets zou aantrekken van het soort mensen dat daar normaal in rijdt. Maar zoals ik al zei, is imago een groot deel van de "aantrekkingskracht". Ga maar eens op allerhande bmw fora kijken (zelfs dat hier op GoT), daar wil je toch niet bijhoren... :|

En nadat is afstudeer (paar maanden nog) kan ik prima een bmw betalen, dus moei je daar maar niet mee, ok?
Conclusie: je wilt best wel heel graag zo'n Mini. Geef maar toe >:) ;)
Echt letterlijk NOOIT niet. Hoe duidelijk kan ik zijn? Belachelijke prijzen voor één of ander nostalgia snobbakje, met minder plaats als een toyota AYGO... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Thuis hebben we een E-klasse staan en twee MINI's
Wat je net aangeeft over imago heb je gelijk in: soms als ik bepaalde types wil definiëren zeg ik weleens 'tweedehandse-BMW-kopers' dan weet iedereen wat ik bedoel. De benz wordt zakelijk gereden, m'n ouweheer kijkt inprincipe naar de afschrijving (meestal om de drie jaar), maar als een nieuw model op de markt is dan wordt deze na een half jaar (we willen geen kinderziektes) ingeruild omdat er al snel fout volk in rijdt. Waarschijnlijk maken we dit jaar na 20 jaar de overstap naar Audi.

MINI: sorry maar we naar een zakelijke gelegenheid moeten worden we echt niet voor VOL aangezien in een Aygo evenmin in een Swift.! Een Golf is meteen zo burgelijk tot vertegenwoordigers auto.Over de zitplaatsen: het is ook geen vier persoons auto, zo is 'ie niet op de markt gezet. Het is eerder een 2+2.

Het klopt idd dat er veel vrouwen in rondrijden en helaas wordt de auto niet veel gebruikt waarvoor 'ie is gemaakt: raggen! Het is duidelijk dat je nog nooit in zo'n wagen gereden hebt, dan praatte je wel anders. Het is écht een kart!

Over de prijs: ik ben er blij om dat 'ie zo duur is, dat houdt 'm (sub-)premium. Ik heb er nog niet veel sjonnies in zien rijden.

Je klinkt nu een beetje als een student die nog geen auto heeft en jaloers is op mensen die dat wel hebben. Ik zeg je: ik ben ook nog student en errûg blij met m'n MINI. Toen ik deze bestelde heb ik andere auto's ook overwogen maar kwam toch hierop uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Mini Poeper op 03-04-2008 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mini Poeper schreef op donderdag 03 april 2008 @ 16:05:

MINI: sorry maar we naar een zakelijke gelegenheid moeten worden we echt niet voor VOL aangezien in een Aygo evenmin in een Swift.! Een Golf is meteen zo burgelijk tot vertegenwoordigers auto.Over de zitplaatsen: het is ook geen vier persoons auto, zo is 'ie niet op de markt gezet. Het is eerder een 2+2.
Zucht, dat zeg ik ook niet, ik vergelijk de plaats die je krijgt in een mini met een aygo. Als je die prijs betaat voor een hatchback dan wil ik daar vier personen in kunnen krijgen en wat bagage. (wat in een golf GTI perfect lukt. Vanachter meer plaats dan in sommige berlines en in de koffer plaats voor een paar kratten bier, op ongeveer dezelfde lengte... En prijs/kwaliteit rijdt een gti rondjes rond die mini. (zie jij maar eens wat je betaalt voor een 200 pk mini, dsg laat ik dan nog even buiten beschouwing. Ik zal je vast verklappen dat het geen 27.000 zal zijn) Dat interieur van de mini is trouwens om van te huilen, daar zou ik spontaan van tegen een boom rijden denk ik :'(
Over de prijs: ik ben er blij om dat 'ie zo duur is, dat houdt 'm (sub-)premium. Ik heb er nog niet veel sjonnies in zien rijden.
Nee, dan krijg je wat er nu in rijdt... veel beter hoor... you're proving my point trouwens. Je bent nog student en rijdt met een mini rond? Die heb je dan 100% zeker niet zelf betaald, en van de papa gekregen. Dus, wie rijdt in mini's rond? Snobs... no offence.
Je klinkt nu een beetje als een student die nog geen auto heeft en jaloers is op mensen die dat wel hebben. Ik zeg je: ik ben ook nog student en errûg blij met m'n MINI. Toen ik deze bestelde heb ik andere auto's ook overwogen maar kwam toch hierop uit.
Ik ben echt allesbehalve jaloers hoor. :O Misschien wil je wel dat mensen jaloers zijn op jou? Dat soort type ben ik niet. (ik ben ook geen Nederlander trouwens, ik heb een iets relaxtere attitude). Ik heb nu helemaal geen auto nodig en mis het ook niet, dus je zit er volledig naast met je insinuaties. Ik weet dat mijn tijd ook wel komt, maar dan heb ik het op eigen kracht gedaan. Ik zal dan alvast als student niet gereden hebben in een dure mode-auto die ik van iemand anders gekregen zou hebben. Just not an option. Op jouw manier is het gemakkelijk uitspraken maken, en ook gemakkelijk student zijn blijkbaar. Sommigen hebben het wel iets moeilijker dan dat. En ik heb geduld. ik ken ook studenten met mini's, en in het algemeen heb ik een hekel aan die mensen, just that kind o' people, telkens weer. :+

En nu houd ik er over op, omdat het erg off-topic wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 16:22:
Nee, dan krijg je wat er nu in rijdt... veel beter hoor... you're proving my point trouwens. Je bent nog student en rijdt met een mini rond? Die heb je dan 100% zeker niet zelf betaald, en van de papa gekregen. Dus, wie rijdt in mini's rond? Snobs... no offence.
Nu maak je zelf ook insinuaties: hoe kom je erbij dat wij (m'n broer heeft er ook een) de auto van papa zouden hebben gekregen? Speelt moeders tegenwoordig niet mee? Als we iets krijgen dan krijgen we dit van hun samen, maar dat terzijde. Wij hebben iets veel belangrijkers gekregen: opvoeding en mentaliteit.
We werken naast onze studie flink veel en hard. Was het eerst in één van hun zaken, later zelfstandig en/of ergens anders. Dagen van 12+ uur werken is ons niet vreemd, daarbij zijn wij nog steeds die boerenjongens die het liefst op klompen lopen.
Ik zal niet ontkennen dat we financieel iets te kort komen van onze ouders, maar vind het altijd weer makkelijk gezegd door mensen die niet in die positie zitten: 'Van pappie gekregen!'

Ik ken ze overigens ook die het inderdaad allemaal van hun OUDERS krijgen en dat zijn idd niet altijd de leukste...
Ik ben echt allesbehalve jaloers hoor. :O Misschien wil je wel dat mensen jaloers zijn op jou? Dat soort type ben ik niet. (ik ben ook geen Nederlander trouwens, ik heb een iets relaxtere attitude). Ik heb nu helemaal geen auto nodig en mis het ook niet, dus je zit er volledig naast met je insinuaties.
Nee hoor, pak liever een biertje met mensen. ;)
En wij kochten al snel een auto omdat we in het buitengebied wonen en de eerste beste centrum meer dan een kwartier met de auto is.
En nu houd ik er over op, omdat het erg off-topic wordt.
Ik ook ;-)

[ Voor 16% gewijzigd door Mini Poeper op 03-04-2008 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Afbeeldingslocatie: http://media1.break.com/dnet/media/2008/4/14apr02-too-much-time-on-your-hands.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Doet me denken aan een serie/film van vroeger waarbij een vrachtauto ook gelijk een helikopter was... :| Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:41:
[...]

Maar zoals ik al zei, is imago een groot deel van de "aantrekkingskracht". Ga maar eens op
allerhande bmw fora kijken (zelfs dat hier op GoT), daar wil je toch niet bijhoren... :|
Namens de rest van de BMW rijders op GoT... bedankt. :P Maar je wilt je liever wel vertonen in een Golf GTI - enig idee wat voor volk daar in rond rijdt?
En nadat is afstudeer (paar maanden nog) kan ik prima een bmw betalen, dus moei je daar maar niet mee, ok?
Inderdaad - net afgestudeerde yuppies die het wel helemaal gaan maken in de wereld ;)

Overigens heb jij in Nederland ook geen nieuwe Golf GTI voor 27.000 eruo... incl. BPM en BTW kost dat ding 30.550,00 EUR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Mini Poeper schreef op donderdag 03 april 2008 @ 16:43:
[...]

Doet me denken aan een serie/film van vroeger waarbij een vrachtauto ook gelijk een helikopter was... :| Iemand?
MASK ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

M.A.S.K. :D Die goeie ouwe tijd, met die helmen enzo 8) Ik had daar vroeger nog zo'n auto van, deuren openklappen en wielen onder de auto draaien en hij kon vliegen en hij kon ook van die rode cirkelzaag-dingen schieten :D

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Nee, was geen tekenfilm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Niet online

http://videos.streetfire....812-b2be-99ba00e69a91.htm

Ach, ligt er ook eens een keer een fatsoenlijke motor in een 'Vette.

:> :+

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:30

4x2

lộn xộn quá

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:41:
Ga maar eens op allerhande bmw fora kijken (zelfs dat hier op GoT), daar wil je toch niet bijhoren... :|
Idd, petjesvolk met no fear stickers en spoilers op hun verlaagde roestbakken.
Afbeeldingslocatie: http://www.zeke.nl/hosting/harrie/1602/1602e.JPG

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-02-2024
Mini Poeper schreef op donderdag 03 april 2008 @ 16:43:
[...]

??????-hunter of zoiets

TeamBVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Nee..... M.A.S.K. was vet gaaf maar niet met een vrachtwagen die ook gelijk helicopter was. Volgens mij bedoelt hij:
Highwayman

Dingen die mij nog bijgebleven zijn: tweede hoofdrolspeler is blonde gast genaamd Jetro. Beide hoofdrolspelers reden in futuristische vrachtwagens waarvan de ene inderdaad een heli in zich verwerkt had; de cabine van de vrachtwagen was een helicopter. Vrachtwagen klapt open en heli kon opstijgen na verruilen van het stuurwiel door stuurknuppels.

Afbeeldingslocatie: http://www.jonwardmotorsports.com/images/otherphotos/highwayman.jpg
Meer pics van deze truck

De vrachtwagen van Jetro had wat meer weg van een 'trekker' zonder cabine erop; de cabine zat voor de voorwielen, een beetje hetzelfde idee als die sleepvrachtwagens voor vliegtuigen maar dan wat ander uiterlijk.

Ohja.... en Jetro had een metalen boemerang >:)

Zie 2:20 voor de heli

En die wazige truck van Jetro:
[YouTube: http://youtube.com/watch?v=cl9VoXWZAS0&feature=related]

[edit]
Heeeeeee..... HlpDsK..... ben ik bezig een uitgebreide beschrijving te geven, pleur jij even een foto neer :X

[ Voor 13% gewijzigd door WFvN op 03-04-2008 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent te laat, en hotlinking werkt niet }>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Inderdaad te laat ja ;( En hotlinking, was er al bang voor bij die site. Maar ìk heb video :P

[ Voor 12% gewijzigd door WFvN op 03-04-2008 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

offtopic:
Dit is offtopic dus ik hou het kort en hopelijk kan iedereen het er dan ook bij laten:
Het 1e wat ik zei is dat ik er een hekel aan heb. Dat is een mening. Dat kun je niet als iets anders opvatten. Zoals een feit. Dus alle verdere geneuzel kun je al gelijk achterwege laten want dat is niet meer dan moedwillig precies dat negeren wat je niet kunt gebruiken omdat je weet dat je onzin aan het uitkramen bent (en veel subtieler dan dat kan ik het je niet brengen). Verzin geen feiten waar het voor iedereen (behalve jou) glashelder is dat ik een persoonlijke mening verkondig. Niet meer en niet minder. Je bent selectief bezig. Ik maak je meer dan duidelijk dat ik ze lelijk vind, en dat dat bovendien _niet_ de reden is dat ik een hekel aan ze heb. Trek die 2 dan ook niet gelijk alsof er een causaal verband is. Daarmee maak je geen punt, daarmee zet je alleen je eigen redenatieskillz voor schut.

Als dat werkelijk te ingewikkeld is voor je (en dat betwijfel ik dus hou ik het op moedwil), dan hebben wij verder weinig meer te bespreken. En ja .. dan ga je maar buiten spelen of zo. Doe wat je wilt doen, maar val mij niet lastig met pick 'n choose replies waar niemand wat mee kan of interesse in heeft.

Bloody hell.

Zo .. kan het dan nu weer ontopic verder aub. Dat gezever ook steeds.

Ik zeg dit alleen maar omdat ik het een belediging vind voor mensen die in een Golf rijden, als jij zegt: een Golf is graflelijk. Goed, dit heb je even later rechtgezet in een volgende reactie, prima. Daarna had je ook gewoon kunnen zeggen: zie m'n icon. En nee ik heb daar echt niet naar gekeken,

Mij ging het puur om het verschil tussen vinden en zijn. Dat heb je rechtgezet, eigenlijk einde discussie. Maar vervolgens typ je "Of je leest wat ik schrijf" (wat gewoon nergens op slaat) en "ga maar lekker buitenspelen met je oostindische blindheid". Verwoord je boodschap nu eens normaal, want de botte manier waarop jij je boodschap verwoordt, dat is gewoon uitlokken van boze tegenreacties.

Afbeeldingslocatie: http://www.tuningfan.nl/wp-content/galerij/smart/fortwo/720376331cd1aee974fb2d2a5f30a094_n.jpg
Tja :P

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Nee. Jij kunt imo niet lezen. Als die uitspraak je tegenstaat .. leer lezen. Dat helpt.
Ik geef aan vanaf de 1e zin dat het om een mening gaat. En omdat ik niet bij elke nieuwe zin expliciet aangeef dat het nog steeds een mening is, denk jij dat je snugger bent door te gaan mierenneuken over zijn en vinden. Terwijl ik daar al heel duidelijk in ben geweest. Dat is kansloos en blijkbaar denk je dat je heel gevat bent maar in werkelijkheid zanik je alleen maar. Dus hou aub gewoon je mond want je voegt niks toe. Punt.

Sowieso. Lelijk is een subjectieve kwalificatie dus hoe jij het überhaupt voor elkaar krijgt dat als een feit op te vatten is me een raadsel. De enige logische verklaring is dat je wilt rellen. Als jij mijn mening beledigend vindt, heb je pech. Daar is het een mening voor. Live with it.

Ik ben het zat om deze discussie verder voor te zetten. Prima .. dan zijn we het toch lekker niet eens. Dat hoeft wmb ook niet.

[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
_Christiaan_ schreef op donderdag 03 april 2008 @ 22:17:
[...]

Ik zeg dit alleen maar omdat ik het een belediging vind voor mensen die in een Golf rijden, als jij zegt: een Golf is graflelijk. Goed, dit heb je even later rechtgezet in een volgende reactie, prima. Daarna had je ook gewoon kunnen zeggen: zie m'n icon. En nee ik heb daar echt niet naar gekeken,

Mij ging het puur om het verschil tussen vinden en zijn. Dat heb je rechtgezet, eigenlijk einde discussie. Maar vervolgens typ je "Of je leest wat ik schrijf" (wat gewoon nergens op slaat) en "ga maar lekker buitenspelen met je oostindische blindheid". Verwoord je boodschap nu eens normaal, want de botte manier waarop jij je boodschap verwoordt, dat is gewoon uitlokken van boze tegenreacties.

[afbeelding]
Tja :P
de golf 1,2,3 en 4 ZIJN gewoon graflelijk..
en al helemaal als je ze probeert te stylen :')

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-07 21:41

Huig

Merino Fanatic

Ik wou eigenlijk zeggen dat ik het wel begreep, zo heel veel vermogen had die C4 niet, iets meer dan 200 pk en 300 nm toch? (Toen de C4 net geïntroduceerd werd). Die 2JZ-GTE zijn leuke blokjes, en zeker als het een van de eerste C4's is zou je er nog op vooruit gaan ook, maar dit is gewoon Onetisch! :N

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne heeft 230 pk en 450 nm. elk jaar weer wat pk's en nm's er bij. Je rijdt op koppel. Top is dan wel niet zo hoog .. maar dat is sowieso iets van de laatste jaren. En heel wat praktischer imo.

Ik vind een Supra ook wel geinig maar dit hoort gewoon niet. Andersom ken ik het ook .. smallblock in een miata zelfs. Alleen verneuk je er in het geval van een miata ook de balans mee. Een suprablok in een 'vette zal qua gewicht minder uitmaken maar de balans voor en achter moet je wel gelijk houden. Die is toch echt uitgekiend en nu blijft dat toch niet hetzelfde.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2008 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-07 21:41

Huig

Merino Fanatic

"Had"? Heb je de 'Vette van de hand gedaan? nvm

Dat koppelverhaal is me wel een beetje bekend, ik gluur nog wel eens mee in het USA topic ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Huig op 04-04-2008 00:09 ]

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had .. nouja dan heb ik het over 1986. Het model had. En zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

Heb een keer in ik geloof Best Motoring een race-supra gezien. Daar hadden ze ivm het gewicht een 3S-GTE ingebouwd. De 2.0 turbo uit een MR2 :P Maar wel 600+ pk ofzo 8)

Edit: Iets in deze zin.

Edit 2: Nog meer Supra's met 3S-GTE's.

[ Voor 42% gewijzigd door JT op 04-04-2008 01:53 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar gezicht. Maar het is iig tuning en niet styling. 9 van de 10 keer dat mensen hier wat posten onder de noemer foute tuning is het in weze alleen maar styling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Gesoept. Check bijvoorbeeld die bullbar maar eens goed. Die hoort in de oorspronkelijke foto(s) niet voor die Smart te zitten (of die Smart achter die bullbar uiteraard ;) )

Btw.... als het echt was, dan vond ik het nog wel koel ook :+

[ Voor 7% gewijzigd door WFvN op 04-04-2008 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 12:57

911GT2

en blazen maar!

WFvN schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:07:
[...]

Gesoept. Check bijvoorbeeld die bullbar maar eens goed. Die hoort in de oorspronkelijke foto(s) niet voor die Smart te zitten (of die Smart achter die bullbar uiteraard ;) )

Btw.... als het echt was, dan vond ik het nog wel koel ook :+
Zo dus.
Afbeeldingslocatie: http://s2.desktopmachine.com/pics/Smart_forfun_62_1600x1200.jpg
Want hij bestaat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:30

4x2

lộn xộn quá

Faro schreef op donderdag 03 april 2008 @ 17:05:
[...]

Ach, ligt er ook eens een keer een fatsoenlijke motor in een 'Vette.
:> :+
En dan alleen de wegligging nog
bladveren FTW

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:16
niets mis met bladveren mits goed gebruikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

911GT2 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:48:
[...]
Zo dus.
[afbeelding]
Want hij bestaat wel.
hahaha wat doet die opwindsleutel op de plek van het originele het achterwiel daar? moet je hem eerst opwinden voordat je kan rijden ofzo? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:09

Vrijdag

De Zwarte

Afbeeldingslocatie: http://www5.picturepush.com/photo/a/520423/640/520423.jpg

Spoilers op je motorkap :')

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 23:47

-tom-562

Oliesjeik

He die heb ik ook zien staan. Het nut daarvan ontging mij ook ff :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

-tom-562 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:06:
Dat noemt zich een tweakert......dat is natuurlijk om de auto op te hangen na het wassen. Dan droogt hij veel beter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 07:09

Vrijdag

De Zwarte

-tom-562 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:06:
Ik gok dat ze voor de sjorbanden zijn als ie op vakantie gaat :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

911GT2 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:48:
[...]
Zo dus.
[afbeelding]
Want hij bestaat wel.
:D

Qua uiterlijk vind ik die gesoepte er beter uitzien; tikkie lager en breder; geeft wat betere verhoudingen vind ik (die rode vind ik wat dat betreft eigenlijk net wat 'Daihatsu Move'-achtigs als je snapt wat ik bedoel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die rode monstertruck Smart bestaat echt. Ze hebben er in 5th Gear zelfs mee gereden. De originele motor ligt er ook nog in, en die drijft o.a. de boordelektronica en zo aan. Verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Random pics

Erg trots op z'n renault :)
Afbeeldingslocatie: http://img2.freeimagehosting.net/uploads/d49539ca9e.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat ding onderdeel van het sneeuwruimteam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Dat logo is dan wel weer creatief... lelijk als de nacht.. maar wel crea bea :)

Geen idee of deze stukjes knutselwerk al voorbij waren gekomen:

Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1252/1330085969_d7c6a04288.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1366/1330221045_1276906d8c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 2e sowieso. Is ook niet serieus bedoeld. WTF @ die 1e. Is de originele foto aanklikbaar of zo met al die vakjes er op?

Die is trouwens ook niet serieus, getuige het "This is how stupid y'all look" op de kofferbak.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2008 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 07:31

Swaptor

Java Apprentice

Die eerste is een screenie van een pic @ flickr. Die vakjes zijn mouseovers op een public image, waar visitors comments hebben achter gelaten.

En nee, ik had geen zin om 't in proper Nederlandsch op te schrijven. ;)

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Is dit beter dan? :)

Afbeeldingslocatie: http://www.hemmy.net/images/automobiles/bmwpimp01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.hemmy.net/images/automobiles/bmwpimp03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.hemmy.net/images/automobiles/bmwpimp07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.hemmy.net/images/automobiles/bmwpimp09.jpg

Doet me denken aan vroeger.. toen had je ook van die speelgoed autotjes die, wanneer ze tegen elkaar aan reden bv, compleet uit elkaar sprongen.. deuren, wielen, motorkap etc sprong alle kanten op. Iemand enig idee wat ik bedoel? Moest er niet aan denken maar irriteer me mateloos dat ik het merk / naam van die autotjes niet meer kan herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Hot Wheels van Mattell :D
Heb ik er ook een paar van gehad

[ Voor 40% gewijzigd door ijskonijn op 04-04-2008 16:59 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heb ik ook nog. En ook waarvan de portieren dan omklappen naar een versie met een deuk er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tazzman schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 16:48:
Is dit beter dan? :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Doet me denken aan vroeger.. toen had je ook van die speelgoed autotjes die, wanneer ze tegen elkaar aan reden bv, compleet uit elkaar sprongen.. deuren, wielen, motorkap etc sprong alle kanten op. Iemand enig idee wat ik bedoel? Moest er niet aan denken maar irriteer me mateloos dat ik het merk / naam van die autotjes niet meer kan herinneren.
Ik had er vroeger ook zo één.

Enige wat ik kan vinden tot nu toe is : klik Ik denk dat het Tyco was (merk)

edit: oops, hot wheels idd: google image search

Ik had zo een blauwe, was wel leuk (glas sprong eruit, kreukelzone, dak plooide, wielen eraf :Y) Jong zijn was toen nog leuk :p Ook altijd leuk als één of andere bezoeker de auto 'kapot' maakte, z'n gezicht dan :p )

Nu ik er aan denk, die sets waren vrij volledig, de dummy vloog door de voorruit, ik had zelfs een kinderzitje met een 'kind-dummy'. De dummy's zelf konden ook helemaal uit elkaar vallen :) Speelgoed dat kapot MOEST. Hoe heerlijk. I want my toys back :'(

Die bmw op de plaatjes is echt erg. Ik vind die dingen er altijd zo gemuteerd uitzien als elk openklapbaar deel zo alternatief wordt gemonteerd. Wordt een wagen daar nu zwaarder van of niet? (want ofwel zijn die dingen nog niet af, ofwel worden de binnenpanelen van de deuren gewoon niet gemonteerd?)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2008 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee .. het zijn echt wagens .. groter dan je standaard Matchbox wagentjes. Als ze ergens tegenaan rijden vliegen de panelen er af. Ik heb er 20 jaar geleden ook mee gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Was verleden maand een paar dagen in Kuala Lumpur ,(hoofdstad Malaysie) en zag daar wel een paar gave auto's voorbij komen:

Afbeeldingslocatie: http://album.zoom.nl/public_images/8580/fFzFRC.jpg

Vooral deze bevalt me erg veel :P

Afbeeldingslocatie: http://album.zoom.nl/public_images/8580/NFYOwp.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door seninha op 04-04-2008 19:24 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Linkjes doen het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Opgelost ;)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Total niet fout, zet ze maar bij mij voor de deur neer :P
Daar in Maleisië zijn ze ook helemaal leip kwa auto's, vooral van die kleine Japanse auto's enzo, k-car etc :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Ja , je weet echt niet wat je ziet. Auto's die als ze hier zouden rondrijden je niet eens in je straat zou willen hebben hebben ze daar ontzetten gaaf aangepakt.

Hier een voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://album.zoom.nl/public_images/8580/hvUDDq.jpg
Afbeeldingslocatie: http://album.zoom.nl/public_images/8580/y1OXZE.jpg

En deze was mn favorite.Stond elke dag daar geparkeerd. Op een dag werd er zelfs een andere auto
weg gehaald zodat hij daar kon staan ;)

Afbeeldingslocatie: http://album.zoom.nl/public_images/8580/09xF5z.jpg

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Die auto's zijn echt gaaf, weet iemand wat dit eigenlijk voor auto is:
Afbeeldingslocatie: http://album.zoom.nl/public_images/8580/NFYOwp.jpg

Die is namelijk echt vet, het lijkt wel een Evo X achtig. Alleen wat boller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Bepaalde versie van de Honda Civic Type R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Volgensmij zijn 't beide ook gewoon 'standaard' Honda's gelijk door Mugen aan gepakt geleverd
net als dat je AMG Mercedersen kan kopen zeg maar ;)
Vooral die Civic is vet.
Afbeeldingslocatie: http://www.mugen-power.com/street/civic/wallpaper/wp03_800.jpg
denk dat 't deze is de Mugen civic Si geloof ik

[ Voor 27% gewijzigd door GoldenSample op 04-04-2008 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die civic sedan type R en mugen civic kan je in Europa niet krijgen, toch? Denk wel in de UK, maar daar ben ik niet zeker van.

Verder vind ik die maleisisch (schrijf je dat zo?) getunede kleine wagentjes niet zo fout eigenlijk. Wagentjes waar je in Europa niet mee wil gezien worden, maken ze toch nog iets cool van. Best netjes, vooral die eerste twee.
seninha schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 20:04:
Ja , je weet echt niet wat je ziet. Auto's die als ze hier zouden rondrijden je niet eens in je straat zou willen hebben hebben ze daar ontzetten gaaf aangepakt.

Hier een voorbeeld:

[afbeelding]
[afbeelding]
In Japan is het dacht ik ook zo dat er één of andere 'vrijwillige' beperking is op motorvermogen? (net zoals de duitse gentlemens agreement beperking van 150 mph.) Misschien is dat in Maleisie ook wel zo, en zie je daarom in die streken meer kleine wagentjes waar echt iets moois van wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Die Mazda RX-8 ziet er niet erg speciaal uit, op de velgen na lijkt ie me standaard.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Weet niet of dat ook zois in Malysie , maar kan je zeggen dat er ook vette dikke wagens rijden (Mercedes GL ., ML AMG , M5's enz)

Meest wat je ziet rijden zijn Protons. Aangezien deze dus uit Malaysie komen.

Wat die kleine autotjes betreft (de zwarte en witte), ik had daarover de zelfde gedachte. Thuis zou ik niet gauw zo iets kopen maar de modellen die daar rijden zijn echt onwijz gaaf.
Ben bang dat als ze hier verkocht worden , alleen ouderen er in gaan rijden. En dan ook nog de goedkoopste uitvoering.Waardoor het uiteindelijk niets is ;(

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ach koop een Daihatsu materia en gooi er een andere voorbumper onder, heb je hetzelfde ;)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 17:01:
Nee .. het zijn echt wagens .. groter dan je standaard Matchbox wagentjes. Als ze ergens tegenaan rijden vliegen de panelen er af. Ik heb er 20 jaar geleden ook mee gespeeld.
Volgens mij is Helpesk van mijn leeftijd - want dat is inderdaad wat ik bedoel... het waren vrij grote auto's (niet formaat Matchbox / Hotwheels) en die auto's vlogen letterlijk uit elkaar, deuren, panelen etc. Was allemaal van plastic meen ik mij te herinneren.. in meerdere kleuren. Ik had een rode sport auto (donker rood, paars) waar volgens mij blauwe deuren op zaten. :P

Kind zijn was toch wel erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsunami69
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 19:41
Weet iemand of deze mini v8jes ergens te koop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
tazzman schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 21:25:
[...]

Volgens mij is Helpesk van mijn leeftijd - want dat is inderdaad wat ik bedoel... het waren vrij grote auto's (niet formaat Matchbox / Hotwheels) en die auto's vlogen letterlijk uit elkaar, deuren, panelen etc. Was allemaal van plastic meen ik mij te herinneren.. in meerdere kleuren. Ik had een rode sport auto (donker rood, paars) waar volgens mij blauwe deuren op zaten. :P

Ik had zon gele pickup die over de kop kon vliegen :P. Had ook de bijbehorende rubberen Crash Dummies. Was idd van Tyco, vind jammer genoeg met google helemaal niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tazzman schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 21:25:
[...]

Die bedoel ik ook, ongeveer 25 cm moet dat geweest zijn, en de crashdummy's pasten erin. Die vlogen dan door de ruiten en de panelen (meestal in stukken, want ze hadden een knopje waardoor ze uit elkaar vielen) naar buiten. Denk dat die dingen te politiek incorrect waren (baby's en kinderen in vijf stukken door de voorruit naar buiten laten vliegen :+ ) want ze zijn jammer genoeg in elk geval nu niet meer te koop. Anyway, altijd met een aanloopje goed hard tegen de muur laten rijden :Y) Good times. Om dan nog maar niet te beginnen over die talloze op afstand bestuurbare autootjes, die altijd crap waren, maar toch zo plezant. (speelgoed, niet de rc varianten die uiteraard wél kwaliteitsvol zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 22:05:
[...]

Die bedoel ik ook, ongeveer 25 cm moet dat geweest zijn, en de crashdummy's pasten erin. Die vlogen dan door de ruiten en de panelen (meestal in stukken, want ze hadden een knopje waardoor ze uit elkaar vielen) naar buiten.
Nee, die Tyco / Hot Weels Crash Test Dummie auto's + poppetjes waren van eind jaren 80 en begin jaren 90.. wat ik (en ik denk ook Helpdesk) bedoel is veel ouder - eind jaren 70 tot hooguit begin jaren 80...D'r zaten ook geen poppetjes bij! Ben van bouwjaar '75 en speelde in 1989/1990 ook niet meer met autotjes :+

Denk denk.. hmm.. Het begint te dagen.. het was een setje met 2 schansen d'r bij.. en dat die auto''s dan in de lucht vol tegen elkaar zouden vliegen.. en dan "on impact" letterlijk uitelkaar zouden spatten. Maar hoe heet dat spul ook al weer.. gatdverdamme, nu MOET ik het weten ook .. :)

[ Voor 20% gewijzigd door tazzman op 04-04-2008 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i22.ebayimg.com/05/i/000/e5/77/0d55_1.JPG
Deze dingen? :P
Ik heb hier nog ergens die taxi en een vliegtuig :P Was alleen helaas niet 100% onverwoestbaar spul :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 22:34:
[afbeelding]
Ik heb hier nog ergens die taxi en een vliegtuig :P Was alleen helaas niet 100% onverwoestbaar spul :+
Jaaaaaa, omg, dat zijn ze :) Thx!! Ik had een rode en een blauwe!!

edit: en dan steeds het airbagje er terug induwen, stuur erop, en nog eens gaan :)

@tazzman, ok, we bedoelen dan waarschijnlijk iets anders. Maar die hierboven, dat zijn ze...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2008 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:30

Sick Nick

Drop the top!

Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/2zyzckz.jpg

3 op een rij :+ Hoewel de linker civic nog best netjes is, een andere voorbumper die wel mooi is en hij mag bij mij best wel voor de deur staan dan (wel even andere motor erin want zo'n 1.5 dxi schiet niet op natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 22:34:
[afbeelding]
Nee. Niet van crash dummies. Ik herinner me nog een groene kever en een paarse wagen.
Echt ouder .. begin jaren 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 23:01:
[...]

Nee. Niet van crash dummies. Ik herinner me nog een groene kever en een paarse wagen.
Echt ouder .. begin jaren 80.
Was dat geen groene kever met gele deuren... en een paarse wagen.. (iets in de richitng van een Ford Mustang Fastback) met blauwe deuren? Was dat niet van Mattel ofzo? We bedoelen echt wel het zelfde.. maar met zulke vage omschrijvingen kan ik d'r ook geen plaatje ofzo van vinden.. frust. :)

Overigens ook handig als extra loop-rek voor oma:

Afbeeldingslocatie: http://www.anti-rice.com/rice8/whale-tail-911.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Sick Nick schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 22:41:
[afbeelding]

3 op een rij :+ Hoewel de linker civic nog best netjes is, een andere voorbumper die wel mooi is en hij mag bij mij best wel voor de deur staan dan (wel even andere motor erin want zo'n 1.5 dxi schiet niet op natuurlijk).
Dit is toch werkelijk huilen met de pet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
tazzman schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 23:13:
[...]

Was dat geen groene kever met gele deuren... en een paarse wagen.. (iets in de richitng van een Ford Mustang Fastback) met blauwe deuren? Was dat niet van Mattel ofzo? We bedoelen echt wel het zelfde.. maar met zulke vage omschrijvingen kan ik d'r ook geen plaatje ofzo van vinden.. frust. :)

Overigens ook handig als extra loop-rek voor oma:

[afbeelding]
Als die NUT heeft goed, anders fout... ik denk hartstikke fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Anders zouden ze hem wellicht kunnen jatten..deze superzeldzame, vette, dikke, pimped japanse.. sportauto :P

Afbeeldingslocatie: http://www.anti-rice.com/rice18/post-3-1082856916.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 20:39:
Die civic sedan type R en mugen civic kan je in Europa niet krijgen, toch? Denk wel in de UK, maar daar ben ik niet zeker van.
Civic Sedan is hier alleen leverbaar als Hybrid Civic Hybrid @ Autoweek , die is kwa uiterlijk ver weg van hun uiterlijk, en prestaties gaan we het niet over hebben (alhoewel, 0-100 in 12 sec met een 1.3 benzine en een koppel van 200+ nm is niet gek (thanx to elektromotor))...

Ik heb de Hybrid zelf op het oog, en dan ongeveer zoals in deze test: Rijtest Civic Hybrid maar dan met leer (en totale leaseprijs is ongeveer gelijk aan een vol uitgeruste punto (90pk), een standaard corsa cosmo 90pk of een vrij kale 207)... En dan vergeet ik de bijtelling nog 8)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Afbeeldingslocatie: http://85.17.151.64/219300001-219350000/219318501-219318600/219318513_6_5qlF.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://85.17.225.26/219300001-219350000/219321901-219322000/219321964_6_KO31.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://85.17.151.158/219300001-219350000/219320101-219320200/219320171_6_rCTO.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://85.17.151.57/219300001-219350000/219319401-219319500/219319465_6_HnQn.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://85.17.151.57/219300001-219350000/219319401-219319500/219319463_6_VkX6.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://85.17.151.57/219300001-219350000/219319401-219319500/219319461_6_EPdA.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://85.17.151.64/219300001-219350000/219318501-219318600/219318511_5_9ShE.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://85.17.151.56/219300001-219350000/219316801-219316900/219316861_5_h7qB.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://85.17.151.60/219300001-219350000/219316201-219316300/219316204_5_NwoZ.jpeg

:')

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tazzman schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 23:13:

Zou zomaar kunnen. Is zo lang geleden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 23:47:
[...]

Zou zomaar kunnen. Is zo lang geleden :P
Na 3 uur zoeken heb ik het gevonden.. "Crazy Crashers" (of Smash Up Derby) van Kenner:

http://www.kenneruk.com/i...t&task=view&id=7&Itemid=2

http://www.btinternet.com/~nsinbath/ssp.htm

Zo kan ik eindelijk gaan slapen. .. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t!

Afbeeldingslocatie: http://www.btinternet.com/~nsinbath/images/ssp1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Een setje in goede conditie gaat op eBay voor 115 ~ 300 USD!!

Maar.. dat is hem wel eh? :) Jawel. Ik kan mij de kever herinnere (Gele deuren!!) en een rode auto.. weet niet meer welke we hadden. Volgens mij was het die Renault 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is 'm. Maar een setje in goede conditie hoort niet te bestaan. Dan heb je als kind die dingen niet gebruikt zoals bedoeld. Dat is erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Als ik ergens heel hard ga zoeken.. dan vind ik nog wel een carcas van een Kever en een Renault 4.. maar die onderdelen zijn echt pleite.. en ook dat rip-cord systeem werkte op het laatst ook niet echt behoorlijk meer :)

Ik moet echt ff mijn credit card verstoppen .. anders koop ik geheid zo'n setje.. "voor de kids..... die we erhm in een jaar of wat wellicht eens zullen krijgen.. ".. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 03:11

Theimon

Snapte!?

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 20:39:

In Japan is het dacht ik ook zo dat er één of andere 'vrijwillige' beperking is op motorvermogen? (net zoals de duitse gentlemens agreement beperking van 150 mph.) Misschien is dat in Maleisie ook wel zo, en zie je daarom in die streken meer kleine wagentjes waar echt iets moois van wordt gemaakt.
~280pk inderdaad. Echter gingen veel wagens met meer de deur uit. De Skyline van Nissan bijvoorbeeld ging vaak al met 340pk de deur uit en een pak papier met uitleg hoe je zo vlot mogelijk een bak paarden erbij kon krijgen. De Skylines zijn blijkbaar zeer eenvoudig nog veel sneller te maken dan ze al zijn. (en het blijven geweldige wagens, helaas zeer zeldzaam in het westen.... :'()

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
Hey, komt bekend voor :P
Volgens mij moet ik ook zo'n setje hebben *ergens*
Staat me vaag iets bij van een blauw-geel kevertje en zwarte schansen.
Zal eens gaan zoeken...

[ Voor 3% gewijzigd door 3dfx op 05-04-2008 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 08:07

SeatRider

Hips don't lie

Hee, is dit niet een DGB creatie? Volgens mij heb ik die ontwerpgnoom nog de originele achterlichtunits zien boren om plaats te maken voor die unieke ronde LED exemplaren.

Edit: Ja, maar nee: dit was de DGB uitvoering:

Afbeeldingslocatie: http://veronica.sbs.nl/images/subgalleries/1238/20684.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door SeatRider op 05-04-2008 09:29 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Voor Calibra-standaarden zijn die twee nog best netjes, bumperkits die aansluiten en geen idioot grote japstyle uitlaten eronder :P

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Man, die polderferarri's zijn altijd fout, ook al zijn ze standaard :P

Vaak bu'j te bang!

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.