Het foute tuning topic deeltje 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 54.115 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:03
FiXeR.nl schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 21:27:
Is dat een Rolls?

Dit WAS een Rolls :(
Niet zo boos man :D da's kei vet :D lekker gedurft ook op een Rolls :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Whale tales :r (alleen een 935 Moby Dick is een mooie whale :> )
Wat betreft al die corsa's en andere auto's met huge bodykits, is daar een streven ofzo? The bigger the bumper, the better?? :X

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:14
Die Volvo zou er met een wat nettere achterbumper best strak uit zien.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haal dan gelijk ook even de vleugel eraf, de o-zo-mooie lexuslichten, side-skirts en pimpwielen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-07 10:04
die volvo: met een andere bumper en een spoilertje van een R ofzo, ziet 't er nog wel aardig uit, die bult achter op de kofferklep mag er ook wel af trouwens...

nog wat fouts waar ik binnenkort eens een foto'tje van maak: Er staat hier in de straat een V70 met een opgeplakt R stickertje, nogal stom aangezien er een echter V70 R aan de overkant staat, en meneer voordat ie deze kocht een echte 850 T-5R heeft gehad...

I'm not weird, I'm a limited edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Een niet nederlands kenteken en achterop staat toch echt "Mynheer" (meneer) :?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

D'r loopt daar behoorlijk wat Nederlandse export rond hoor. Vaak weten ze zelf niet dat één van hun voorouders uit NL stamt, maar de achternamen pik je er zo uit :P

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 17:13

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Yonni schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:24:
Whale tales :r (alleen een 935 Moby Dick is een mooie whale :> )
Wat betreft al die corsa's en andere auto's met huge bodykits, is daar een streven ofzo? The bigger the bumper, the better?? :X
Afbeeldingslocatie: http://bp1.blogger.com/_nLWvtjFx0t8/RrXm6JDmmqI/AAAAAAAAAHk/jjqqpSD_3xE/s400/porsche-935-mobydick.jpg

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
(jarig!)

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 07:31

Swaptor

Java Apprentice

Mini Poeper schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:53:
[...]

Sorry, zeker nog nooit van Heico en Evolve gehoord?! :/
Sorry, zei ik niet 'tunen', als in aanrommelen met aftermarket zut? Of zelfs dealer-opties?:/

Het opkalefateren van een auto door de huistuner van een automerk is op een enkele uitzondering na niet fout. Alles past, is in proportie en vaak nog functioneel ook. Dit alles in tegenstelling tot 'tunen'.
Maar dat natuurlijk terzijde.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Laatst online: 18-12-2024
Swaptor schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 00:31:
[...]

Sorry, zei ik niet 'tunen', als in aanrommelen met aftermarket zut? Of zelfs dealer-opties?:/

Het opkalefateren van een auto door de huistuner van een automerk is op een enkele uitzondering na niet fout. Alles past, is in proportie en vaak nog functioneel ook. Dit alles in tegenstelling tot 'tunen'.
Maar dat natuurlijk terzijde.
Ow sorry, had de tremas niet gezien.
Voor de volgende keer: als je iets ondubbelzinnigs of synisch schrijft is dit met dubbele trema's "..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 07:31

Swaptor

Java Apprentice

Heh, apologies accepted.
Maareh, je cynisme-meter had al behoorlijk uit moeten slaan met een enkele apostrof, me dunkt.
Soit, koffie?
Afbeeldingslocatie: http://www.studiosept.com/images/coffee.jpg

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

TroonStaal schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:06:
[...]

Mynheer is een tuner, en misschien is het een openbaring voor je, maar ook in het buitenland kom je Nederlandse (lijkende) bedrijfsnamen tegen hoor ;)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-02-2024
TroonStaal schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:06:
[...]

Vroeger een jaartje of 6 terug was ikzelf nog wel redelijk gecharmeerd van dit soort projecten. :o :o (Gelukkig ben ik wijzer geworden)

Anyway Mynheer is een Engelse "Tunings"firma die veel van dit soort projecten deed/doet.

TeamBVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Hydraulik-Phunk schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 00:53:
[...]

Mynheer is een tuner, en misschien is het een openbaring voor je, maar ook in het buitenland kom je Nederlandse (lijkende) bedrijfsnamen tegen hoor ;)
Dan had ik het toch Menhir genoemd:

Afbeeldingslocatie: http://www.asterix-international.de/asterix/pics/characters/obelix.gif

:P

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Thnx voor de info, weer wat geleerd :D

Maar om de één of andere reden vind ik AMG of ABT beter klinken dan Mynheer... alleen Brabus klinkt net zo potsierlijk :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Brabus klinkt voor de Amerikaan als een bus vol BH's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

FiXeR.nl schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:45:
_O-

Daar zouden ze vast wel een roadtrip in willen maken dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
AAAA mijn ogen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Heb me al kromgelachen met jullie commentaar op al die getioende gedrochten die hier te bezichtigen zijn. En tja, het is erg te constateren maar hier laten jullie zien hoe idioot een mens wel kan zijn.
Oh ja, wat die Volvo hier verder boven betreft... fantastische drolvelgen naargelang de bodykit, niet dan?? ;( Echt weer zo'n zielige figuur die er geen zak van snapt. }:O

[ Voor 10% gewijzigd door hosee op 28-03-2008 03:24 ]

Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 17:13

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

FiXeR.nl schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:45:
Bangbus? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/flabah/fotos/prelude/uitbouw/frontje.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/flabah/fotos/prelude/uitbouw/zijkantje.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/flabah/fotos/prelude/uitbouw/poepke.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/flabah/fotos/prelude/uitbouw/DSC00291.JPG

fout?

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Net wat dikkere bumpers en een paar andere dingen vind ik persoonlijk goede tuning. Een aantal wagens vind ik standaard niet eens echt mooi. Een Supra vind ik standaard niet mooi, maar zodra je er een goede bodykit op zet vind ik het 1 van de mooiste wagens.

De wagen Jellabie vind ik zoals ie nu is ook mooier dan standaard. Gewoon net wat mooiere bumpers en dikke velgen er onder vind ik er prima uit zien. Dingen zoals vol plakken met stickers en te overdreven bumpers of spoilers vind ik foute tuning, maar een wagen net wat agressiever maken door een nette bodykit maakt een wagen in mijn mening mooier.

Dus de wagen van Jellabie vind ik niet fout.

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 28-03-2008 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Dat grijze op de voorbumper had van mij er af gemogen, verder vind ik 'm eigenlijk best strak zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectie
Niet fout... MAar de mooiste foto's ben je vergeten........
Of wil je daar niet aan herrinerd worden jella. :P

TeamBVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

hosee schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 03:18:
Heb me al kromgelachen met jullie commentaar op al die getioende gedrochten die hier te bezichtigen zijn. En tja, het is erg te constateren maar hier laten jullie zien hoe idioot een mens wel kan zijn.
Oh ja, wat die Volvo hier verder boven betreft... fantastische drolvelgen naargelang de bodykit, niet dan?? ;( Echt weer zo'n zielige figuur die er geen zak van snapt. }:O
Die velgen zijn standaard Volvo, al mag ik hopen dat het de winterbanden zijn. Die 15" velgen van het basismodel staan er niet bepaald goed onder nee :P

En voor de rest? Het pas tenminste allemaal en het is redelijk strak afgewerkt. Voor de rest totaal niet mijn smaak, met die luchthappers in de bumper en die (scheve) uitlaten in het midden.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:03
Nee niet echt :) al had het grijze in de bumper wel ook groen mogen zijn, of zwart misschien, maar dit is net iets te opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:22

_Christiaan_

Master of SOG

PilatuS schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:31:
Net wat dikkere bumpers en een paar andere dingen vind ik persoonlijk goede tuning. Een aantal wagens vind ik standaard niet eens echt mooi. Een Supra vind ik standaard niet mooi, maar zodra je er een goede bodykit op zet vind ik het 1 van de mooiste wagens.

De wagen Jellabie vind ik zoals ie nu is ook mooier dan standaard. Gewoon net wat mooiere bumpers en dikke velgen er onder vind ik er prima uit zien. Dingen zoals vol plakken met stickers en te overdreven bumpers of spoilers vind ik foute tuning, maar een wagen net wat agressiever maken door een nette bodykit maakt een wagen in mijn mening mooier.

Dus de wagen van Jellabie vind ik niet fout.
Eens.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Mooie Honda. Jammer dat die voorlichten het weer een burgerbak maken alla de Opel Vectra. Kunnen daar geen 'specials' in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Nu online

Jellabie

Topicstarter
Ja... je hebt projector headlighs voor de mijne, maar ik weet niet of ik die wel mooi vind, beetje dubbele gevoelens over:

Afbeeldingslocatie: http://images.google.be/url?q=http://ecx.images-amazon.com/images/I/51sie3F4xQL._AA280_.jpg&usg=AFQjCNHBkdA7Ppl5kq9t9Vh40pFHNCw0Rw

Afbeeldingslocatie: http://memimage.cardomain.net/member_images/7/web/559000-559999/559803_94.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i140.photobucket.com/albums/r26/rrb1986/richauto021.jpg

Weet dus niet goed wat ik daarmee ga aanvangen.

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren had ik net mijn trein gemist, dus liep even de stad in voor een rondje. En wat ziet mijn oog!

Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/313nitd.jpg

en

Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/2w1xu81.jpg

Helaas geen beter foto, is een gsm foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Haha, met een te koop bordje achter de ramen. Vraag me af hoelang ie em al probeerd te verkopen.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Jellabie schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 19:37:
Ja... je hebt projector headlighs voor de mijne, maar ik weet niet of ik die wel mooi vind, beetje dubbele gevoelens over:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Op zich vind ik ze niet verkeerd. Maar hangt wel heel erg van de auto af. Op een donkere auto zal dit beter werken als op een lichte. Op de foto met de witte is het niet mooi op de donkerblauwe wel.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie uitlaten:

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-O7XVODWP.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Lijkt me niet APK proof ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Echte VERKNALpotten...tjonge jonge... }:O

[ Voor 75% gewijzigd door hosee op 30-03-2008 23:08 ]

Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:01

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Ik ga maar eens met Jelle mee doen en m'n eigen auto spammen :p Toegegeven, hij is een beetje fout :p

Afbeeldingslocatie: http://lh6.google.nl/schaapinwolfskleren/R9xqUS-I1rI/AAAAAAAAAGQ/1jIMACuir0Y/s400/200803080027.jpg

En sinds dit weekend mag ik claimen dat er een "cold-air-intake" op zit met K&N open sport filter :p
(Cold-air als in de lucht wordt via een buis voor de radiateur aangezogen, zoals een cold-air officieel hoort, en vrijwel bij elke auto al gebeurd, tot ze een "echte" cold-air-intake installeren 8)7 )

Ik vind Jelle's Mugen kit eigenlijk in dezelfde categorie als de BMW M-sport kit hoort. Gewoon een nette kit die de auto net wat meer uitstraling geeft.

Jella, voor jou heb ik maar 1 smiley: d:)b
Ziet er top uit (alleen jammer van die kikkerlampen... maar ja dat is een fout van de Prelude helaas).

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-06 21:34

B-lennium

Volvo 164 1975!

ha! jij bent in assen geweest :P

ik heb me kapot gelachen daar, ieder zijn smaak maar ohw wat een gedrochten stonden er tussen!

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Nu online

Jellabie

Topicstarter
Het is omdat mijn 'lude stuk is, anders stond ik daar waarschijnlijk ook :P

en deepbass, thx :)
de rest trouwens ook.

[ Voor 23% gewijzigd door Jellabie op 31-03-2008 00:20 ]

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

injectie schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 07:14:
[...]

Anyway Mynheer is een Engelse "Tunings"firma die veel van dit soort projecten deed/doet.
"Chris and Nick Customs" .. brrrr moet er niet aan denken dat ze mijn BMW zo te grazen nemen:

Afbeeldingslocatie: http://www.candncustoms.com/custom/My%20Web%20Galleries/CUSTOMGALLERY/Albums/Album18/Large/bmwlarge3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.candncustoms.com/custom/My%20Web%20Galleries/CUSTOMGALLERY/Albums/Album18/Large/bmwlarge1.jpg

... correctie: dat ze mijn BMW te grazen nemen en dat ik er grof geld voor zou moeten betalen. :X

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

It's the BatMobile!!!

Maar wat een lelijk gedrocht...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:53

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Die beamer is bij Leepu geweest! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Laatst online: 09:33
dan moet je toch echt wat beter kijken want het is echt niet dezelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Skuzz schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:05:
Mwa...hij is ook lelijk...das al iets :+

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Laatst online: 23:53

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Skuzz schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:05:
Dûh! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Hier staan ook wel wat mooie kermisauto'tjes :P

Toegegeven, sommige zijn wel mooi maar de meesten... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Jellabie schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 19:37:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Op foto niet onaardig maar dit zijn volgens mij echt van die dingen die je eerst in het echt moet zien...
Levert het veel meer/beter licht op?

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos12/5628fabd5016f8535b98837adefd28f4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos12/9cad3ae666e06ce89aa97e257cd9f95e.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos12/569654b4558e59ed51504765a1a47485.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos12/f50af0abc5526a1cf308c9effd1af92c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

Als dat is wat ik denk dat het is, gezien de neus... ;(

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-09 08:36
Hoewel ik het niet echt een mooie auto vind, vindt ik dat de lijn van de bumper helemaal door naar achter best aardig. Had met een andere frontbumper en andere achterlichten nog best wat kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten-NForce
  • Laatst online: 07-03 12:28

Maarten-NForce

Swipe een tweedehands boot!

JT schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:37:
Als dat is wat ik denk dat het is, gezien de neus... ;(
Jup, duidelijk; een echte lolcar.

www.koopeendroom.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 22:54

yassine

Nothing to it but to do it!

Afbeeldingslocatie: http://i136.photobucket.com/albums/q185/Yassine_album/clio.jpgAfbeeldingslocatie: http://i136.photobucket.com/albums/q185/Yassine_album/clio-zij.jpg

Net op marktplaats gezien _O-

[ Voor 28% gewijzigd door yassine op 31-03-2008 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Nu online

Jellabie

Topicstarter
winkelwagen schreef op maandag 31 maart 2008 @ 22:00:
Hoewel ik het niet echt een mooie auto vind, vindt ik dat de lijn van de bumper helemaal door naar achter best aardig. Had met een andere frontbumper en andere achterlichten nog best wat kunnen worden.
en het minste dat je raakt op de weg, is je lak gescheurt, lekker handig :P

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:11
Jellabie schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 00:06:
[...]

en het minste dat je raakt op de weg, is je lak gescheurt, lekker handig :P
Dat is nu echt niet bepaald de bedoeling, of ben je ook zo iemand die zijn bumpers gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Engineer Stewie schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 06:52:
[...]

Dat is nu echt niet bepaald de bedoeling, of ben je ook zo iemand die zijn bumpers gebruikt?
Totdat je een nieuwbouwwoonwijk inrijdt, met allemaal drempels, hoge stoepen en schildpadden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
En fout publiek:
- jongens met foute shirtjes, foute broeken, foute petjes en ringen in de oren
- meisjes met te vet haar en cameltoe broeken

Verstand van écht tunen hebben ze niet. Tunen is immers een stukje natuurkunde en dat kan dit publiek over het algemeen niet. Sorry voor deze generaliserende opmerking, maar is vaak wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Tis, zo heb ik uit die discussie begrepen, voornamelijk optisch "tunen" omdat in België men nogal zware belastingen/verzekeringen schijnt te hanteren.

Maar dan nog, als je auto er uitziet als een raket, dan is een lullige 1.4 TDI natuurlijk matig op zijn best :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
TroonStaal schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 11:31:
Maar dan nog, als je auto er uitziet als een raket, dan is een lullige 1.4 TDI natuurlijk matig op zijn best :P
Klopt, in België mag bijna niks wat betreft TUNING. Andere en betere remmen zijn al een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Mini Poeper schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 11:42:
[...]

Klopt, in België mag bijna niks wat betreft TUNING. Andere en betere remmen zijn al een probleem.
Ik had vroeger een saxo, die staat hier ergens gepost.
Deze wagen was technisch 100% in orde, maar kwam niet door de keuring.
Hiervoor moest de wagen verhoogd worden + stock banden eronder.

Nu zijn ze zelfs nog veel strenger geworden, maar ik heb daar geen probleem mee. Verbouwen aan een auto oke, het mag zelfs lelijk zijn, maar hij moet wel in orde zijn.

Ik heb nu liever een stockwagen die vrij goed voorruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

offtopic:
Maar als dat een probleem is, hoe kan het dan dat een site als www.mashamoto.be wel klanten heeft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
volgens mij kun je wel door de keuring komen als je een extra belasting betaald voor je tunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarce
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:27
Zo... wij hebben ons net weer kunnen vermaken met wat plastic spul.

Afbeeldingslocatie: http://lh3.google.nl/MaarceJ/R_IhK9kBTZI/AAAAAAAAAIQ/51MEzOUUPSU/DSC00055.JPG.jpg?imgmax=800

Hij stond hier lekker onregelmatig te pruttelen en de straat in een blauwe mist te hullen. En ja hoor even later:

Afbeeldingslocatie: http://lh6.google.nl/MaarceJ/R_IhmtkBTaI/AAAAAAAAAIY/qt3mLhIPC_s/DSC00056.JPG.jpg?imgmax=800

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Een Honda naar de klote helpen :') Met blauwe rook, iets zegt me dat dat ding gruwelijk is mishandelt.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Maarce schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:57:

[afbeelding]

Hij stond hier lekker onregelmatig te pruttelen en de straat in een blauwe mist te hullen. En ja hoor even later:

[afbeelding]

_O-
Da's pas een burn-out :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Maarce schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:57:

[afbeelding]

[afbeelding]

_O-
Is die auto een 1-april grap _O- .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daemes ende Heeren! Aanschouw, den Ouden Geluidschmeestersch!

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-OWO4QCBF-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-HZPT73RK.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-LUV468WU.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2008 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Niks fouts aan? :?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Die velgen wel imho :P Maar verder vind ik het wel prima.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
niet extreem fout inderdaad, velgen zijn wel wat minder.
zal wel een reclame auto zijn voor een bedrijfje dat in audio spul handelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Nu online

Jellabie

Topicstarter
Skuzz schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:38:
volgens mij kun je wel door de keuring komen als je een extra belasting betaald voor je tunen.
nope :)

Je betaald 6€ tuningstax, en dan heb ik het over andere velgen, getinte ruitjes...
Voor de rest moet je attesten hebben, en dan nog gaat het spannend worden soms.

www.how2tune.be

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
If you can't afford a MINI, a Swift is the answer for sure! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectie
Mini Poeper schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 11:14:
[...]

En fout publiek:
- jongens met foute shirtjes, foute broeken, foute petjes en ringen in de oren
- meisjes met te vet haar en cameltoe broeken

Verstand van écht tunen hebben ze niet. Tunen is immers een stukje natuurkunde en dat kan dit publiek over het algemeen niet. Sorry voor deze generaliserende opmerking, maar is vaak wel zo.
Hmm Jongen met ringen in de oren meld zich.... (Nou ja Jongen, Ben 28, dus mag met gemak wel man genoemd worden.)

Maarre ik rij dan ook met een "Standaard" Burgerbak

TeamBVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Jellabie schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 18:17:
[...]

nope :)

Je betaald 6€ tuningstax, en dan heb ik het over andere velgen, getinte ruitjes...
Voor de rest moet je attesten hebben, en dan nog gaat het spannend worden soms.

www.how2tune.be
Da's wel interessant en goed uitgewerkt, die site.
Vraag ik me af, als er nou een auto door België rijdt (laten we zeggen vanuit Nederland naar Frankrijk) die niet aan deze eisen voldoet, riskeert de bestuurder dan een boete/inbeslagname? Maw, geldt dit voor in België geregistreerde voertuigen of alles wat er op de belgische wegen rijdt?

Wellicht offtopic maar ik vind het wel aardig om te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsunami69
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 19:41
volgens mij moet een auto voldoen aan de eisen die worden gesteld in het land van herkomst (kenteken), tenzij je natuurlijk een gevaar op de weg vormt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Op zich kan je aan veel van die wagens wel zien dat er veel aandacht is besteed aan het uiterlijk. Maar inderdaad het zijn Belgen, dus motorisch komt het totaal niet overeen met het uiterlijk...

Deze zijn trouwens toch wel behoorlijk geslaagd:
Afbeeldingslocatie: http://i97.photobucket.com/albums/l206/atmozfreak/DSCN2376.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i97.photobucket.com/albums/l206/atmozfreak/DSCN2378.jpg

En er zijn Belgen die het blijkbaar wel aandurven:
Afbeeldingslocatie: http://i97.photobucket.com/albums/l206/atmozfreak/DSCN2437.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i97.photobucket.com/albums/l206/atmozfreak/DSCN2439.jpg
Iets zegt me dat dit namelijk niet het originele blokje is. En ik moet zeggen dat het er erg netjes en strak uitziet.

Maar Jelle, beloof me 1 ding. Maak je Prelude nooit zoals deze:
Afbeeldingslocatie: http://i97.photobucket.com/albums/l206/atmozfreak/DSCN2377.jpg
Ik vind hem tot nu toe steeds beter worden, maar dit is echt het voorbeeld van verkeerde accenten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Die Golf ligt alleen wel te laag in combinatie met de te kleine velgjes. Een wat grotere velg had een stuk mooier gestaan (de witte-wang-banden zijn echter wel weer leuk :) )

Wat betreft het blok, tuningtechnisch (in de ik-wil-een-bak-meer-vermogen stijl) is er bijna niets simpeler dan een G60, GTI, R32, TDI of wat voor modern blok wat in een moderne Golf past in een oude Golf bouwen. De ruimte is er en de motorsteunen zijn in bijna alle gevallen identiek. Vaak vereist het ook een wijziging van versnellingsbak e.d. (en vergeet vooral de remmen niet ;) ), maar vervangwerk is vaak makkelijker dan motortuning op het bestaande blok.

[ Voor 58% gewijzigd door pagani op 02-04-2008 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Afbeeldingslocatie: http://i133.photobucket.com/albums/q46/ilove2lowride/more%20pis/dsc013141rg7.jpg

Laag en kleine wieltjes :9 :9 :9

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Fout of niet, ik vind hem wel vet :P Zolang die maar niet achteruit in parkeert :+

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Strakke kleur, dat wel.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

johnnyv.nl schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:01:
Die Golf ligt alleen wel te laag in combinatie met de te kleine velgjes. Een wat grotere velg had een stuk mooier gestaan (de witte-wang-banden zijn echter wel weer leuk :) )

Wat betreft het blok, tuningtechnisch (in de ik-wil-een-bak-meer-vermogen stijl) is er bijna niets simpeler dan een G60, GTI, R32, TDI of wat voor modern blok wat in een moderne Golf past in een oude Golf bouwen. De ruimte is er en de motorsteunen zijn in bijna alle gevallen identiek. Vaak vereist het ook een wijziging van versnellingsbak e.d. (en vergeet vooral de remmen niet ;) ), maar vervangwerk is vaak makkelijker dan motortuning op het bestaande blok.
Gelukkig zijn het voorwielaangedreven auto's, dus hangt de versnellingsbak al aan het blok. Blok plus bak vervangen is daardoor waarschijnlijk makkelijker dan alleen een blok. Remmen worden volgens mij nog weleens vergeten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

deepbass909 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 09:56:
[...]

Op zich kan je aan veel van die wagens wel zien dat er veel aandacht is besteed aan het uiterlijk. Maar inderdaad het zijn Belgen, dus motorisch komt het totaal niet overeen met het uiterlijk...

Deze zijn trouwens toch wel behoorlijk geslaagd:
[afbeelding]
Deze stijl snap ik dus niet. Bij een VW Kever staat het wel. Maar bij een golf.... Zo verlaagt, whitewalls, en dan een rek bovenop met oude koffers o.i.d. Dat past gewoon niet bij een Golf

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een hekel aan Golfjes. Echt een diepgewortelde weerzin. Geen idee waarom precies.
Maar dat Golfje hierboven is dermate clean dat ik het wel weer kan waarderen op een of andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Ik schat dat het golfje ouder is dan 25 jaar, dan is het een oldtimer en doe je er praktisch mee wat je wilt. Zolang het maar veilig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:40:
Ik heb een hekel aan Golfjes. Echt een diepgewortelde weerzin. Geen idee waarom precies.
Maar dat Golfje hierboven is dermate clean dat ik het wel weer kan waarderen op een of andere manier.
Je doet me denken aan de reclame van VW die je nu op TV ziet.

"Alarm? Op een Polo?"
"Xenon verlichting... Zien ze je wel aankomen, van een kilometer of DERTIG."

Volgens mij ben jij echt een prototype van zo'n figuur. Wel een hekel hebben aan de auto maar niet kunnen uitleggen waarom :')

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golfjes zijn graflelijk. Vanuit geen enkele hoek te pruimen. Maar er is meer nodig dan het uiterlijk van een buttplug om echt een weerzin te kweken. En die ontgaat me. En toch. Misschien is het dat er zo veel van die dingen rondrijden. Of het soort volk dat er in rondrijdt. Vooral de oudere modellen, verziekt en verneukt. Petjes. Of de opgejaagde kneusjes die een 5th gen in elk gaatje in de file raggen om zo 1 meter op te schieten. Nee .. ik heb een hekel aan die bakken en dat zal ook altijd wel zo blijven.

Ik heb het al vaker gezegd. Ik zal nooit een Golf gaan rijden. Daar zijn ze te bah voor. Het enige wat ik qua looks kan waarderen, waarbij ik dan nog steeds er niet in zou gaan rijden maar wat ik dan tenminste nog kan aanschouwen zonder weerzin, is een 1st gen GTI zonder opsmuk en geheel clean en origineel. Verder .. yech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

_Christiaan_ schreef op woensdag 02 april 2008 @ 17:47:
[...]

Je doet me denken aan de reclame van VW die je nu op TV ziet.

"Alarm? Op een Polo?"
"Xenon verlichting... Zien ze je wel aankomen, van een kilometer of DERTIG."

Volgens mij ben jij echt een prototype van zo'n figuur. Wel een hekel hebben aan de auto maar niet kunnen uitleggen waarom :')
In de reclame is het gewoon afgunst waar het mannetje last van heeft. Ik geloof niet dat HlpDsK daar zoveel last van heeft met z'n Vette

[ Voor 6% gewijzigd door WFvN op 02-04-2008 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind een Leon ook lelijk. Maar ik zie mezelf die eerder rijden als leasewagen oid dan een Golf. Ik vind sowieso maar weinig wagens mooi. Zeker van de recente burgerbakken. De styling van de nieuwe Civic is wel geinig. Of de nieuwe Swift. Vooral de Koreanen e.d. mogen wel wat gewaagder uit de hoek komen.

Een Mini vind ik bv. ook lelijk. Terwijl als je die naast de nieuwe Swift zet het broertjes zouden kunnen zijn. Dus sja .. het zal 'm wel in de details zitten.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Eerst kan je niet uitleggen waarom je Golf niks vind en nu opeens wel...

En je zegt dat Golfjes graflelijk zijn, maar dat vind jij.

Wat voor auto rij je zelf?

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je leest wat ik schrijf :z

Ik vind ze graflelijk, maar imo moet er meer zijn waarom ik er een hekel aan heb. Er zijn zoveel auto's graflelijk en aan de meeste heb ik niet zo'n duidelijke hekel. Puur het lelijk zijn is niet genoeg dus er moet meer achter steken en dat kan ik zo snel niet onder woorden brengen. En toch heb ik er dat gevoel bij en ik zie dat niet veranderen in de nabije toekomst. Het is voor mij ook niet duidelijk. Het meest aannemelijk is een combinatie van factoren die voor mij een totaalplaatje vormen dat me niet aanstaat.
Ieder z'n ding. Aan mij zijn ze gewoon niet besteedt. Zelfs niet een VR6 4-motion. En het is ook niet specifiek een VW issue want een Scirocco vind ik dan weer wel wat hebben.

Wbt de laatste vraag .. meen je dat nou? :P

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 18:33:
Ik vind een Leon ook lelijk. Maar ik zie mezelf die eerder rijden als leasewagen oid dan een Golf. Ik vind sowieso maar weinig wagens mooi. Zeker van de recente burgerbakken. De styling van de nieuwe Civic is wel geinig. Of de nieuwe Swift. Vooral de Koreanen e.d. mogen wel wat gewaagder uit de hoek komen.

Een Mini vind ik bv. ook lelijk. Terwijl als je die naast de nieuwe Swift zet het broertjes zouden kunnen zijn. Dus sja .. het zal 'm wel in de details zitten.
Een mini niet mooi vinden? en een swift wel?
jij hebt officieel geen smaak _O-

Golfjes vind ik ook niet mooi, en zal er zelf NOOIT een kopen, alleen al om de reden dat de meeste Marokkanen en Turken er in rijden, ik heb zelf al pikzwart haar een een buitenlands uiterlijk, dus in een golfje moet ik al helemaal niet gaan zitten wil ik niet als Turk of Marokkaan herkent worden..
(nofi verder naar die mensen)

De nieuwe Golf 5 GTI is wel mooi vind ik, en de nieuwste 6 (nog niet uit) is nog mooier dan de 5!

maargoed, alleen al als het golf heet zou ik het niet kopen :p

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:30

Sick Nick

Drop the top!

Een geweldig stukje niet-aansluitend tupperware:

Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/2zgzswn.jpg

En een trekhaak + oude aanhanger kan best onder je 'getunede' corsa met een dikke DTM pijp.

Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/69qtdd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Civic er naast heeft ook een leuke styling ondergaan. Lekker de deur open raggen en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
stiekem vind ik dat golfje met die 3 wieler op het dak erg vet, maar er missen nog wat details. Zoals zilveren lak en een veroeste moterkap. :P

Ik had eerst zo'n golfje gezien op een foto. Dat is dan ook de enigste golf waar ik in zou gaan rijden. Een rat-look-golf. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

MexxT schreef op woensdag 02 april 2008 @ 18:59:
[...]

Een mini niet mooi vinden? en een swift wel?
jij hebt officieel geen smaak _O-
Een nieuwe Swift is idd mooier als een nieuwe mini poeper. Nieuwe mini vinden mensen alleen mooi omdat het mini is. Een Daihatsu Trevis vinden ze weer lelijk, terwijl het praktisch dezelfde auto's zijn, maar alleen omdat het daihatsu is:
Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/480/2/dd918aeb81f394e0380d634774282212.jpg

Een swift ziet er een stuk minder verwijft uit als een nieuwe mini

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
De Swift is ook gewoon mooier dan een mini. De mini is zo saai, verwijfd. Er is maar 1 mooie mini en dat is de JCW Mini Clubman S.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.