Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 97 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 82.014 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 17:22

Rudedadude

Maybe we were born to run

Ja hoor, ik vind mezelf vooralsnog een casual gamer (want nooit eerder een spelconsole gehad, want SMG was mijn eerste Mario ooit :P ) en ben van plan om Wii fit aan te gaan schaffen.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Dynabyte heeft Mario Kart plus Wheel met een preorder prijs van 42,99!
https://www.dynabyte.nl/a...php?xi=614948&tc=cbsearch

Je kunt ook afhalen in filiaal en dan pas betalen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 15:26:
Ik vind het beeld met componentkabel op mijn Philips (cheap-ass) LCD ook prima. Zeker de mooie spellen (zoals MP3 en SMG) zijn echt veel beter dan op een CRT. Bij Wii Sports en Wii Play zijn de jaggies soms wel wat hinderlijk. Maar daar krijg je ook wel een hoop detail voor terug :).
Een goede hdcrt die tevens nog nog gecalibreert is zal beter beeld geven dan jouw lcd :X

Iemand die voor beeldkwaliteit gaat en niet extreme hoge budget heeft kan het beste altijd een hdcrt kopen rond de 400-600 euro en vervolgens deze laten calibreren :9

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2008 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig de tv philips pw9551 ?

en zo ja

Hoeveel verschilt de rgb kabel met de component kabel?

Aangezien het bij elke tv weer anders is.

naja valt mij iedergeval tegen dat er standaard geen rgb kabel wordt bij geleverd :( weer 30 euro :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 17:40:
Heeft iemand toevallig de tv philips pw9551?
...
Valt mij iedergeval tegen dat er standaard geen rgb kabel wordt bij geleverd :( weer 30 euro :X
Ten eerste is het vrij zinloos om te vragen of er mensen zijn met een bepaald type TV... die kans is vrij klein en voegt bar weinig toe aan dit topic.

Ten tweede is de rgb scart kabel 10 euro als je even rondkijkt online. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 17:40:
Heeft iemand toevallig de tv philips pw9551 ?

en zo ja

Hoeveel verschilt de rgb kabel met de component kabel?

Aangezien het bij elke tv weer anders is.

naja valt mij iedergeval tegen dat er standaard geen rgb kabel wordt bij geleverd :( weer 30 euro :X
Heb geen RGB voor de Wii, wel voor de Gamecube. Beeld is dan prima.
Voor de Wii zou ik wel voor component gaan zodat je progressive scan kunt gebruiken.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 17:50:
[...]

Ten eerste is het vrij zinloos om te vragen of er mensen zijn met een bepaald type TV... die kans is vrij klein en voegt bar weinig toe aan dit topic.

Ten tweede is de rgb scart kabel 10 euro als je even rondkijkt online. ;)
Ook die van nintendo ;)

Zullen vast wel genoeg third party kabels zijn voor een schappelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
ik zag dat de freeloader in Nederland 10 maart beschikbaar is... voor een adviesprijs van 20 euro. Staan er al ergens ervaringen van mensen of Super Smash Bros Brawl werkt?

want dan ga ik die asap importeren

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 17:56:
[...]
Ook die van nintendo ;)
Zullen vast wel genoeg third party kabels zijn voor een schappelijke prijs.
Ja, van Nintendo ja. Ik heb de mijne bij Dynabyte gehaald voor een tientje. Volgens mij verkopen die ze nu niet meer. Maar er zijn genoeg andere winkels die ze voor een goede prijs aanbieden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter komt de Freeloader hier snel naar ons kikkerlandje. Ik kan echt niet meer wachten op PES '08 en, in mindere mate, Super Smash Brothers. Erg handig zal het niet zijn, maar voor twee spellen heb ik het echt wel over. FIFA was leuk voor een half jaar, en is geweldig met vrienden, maar bezit nog niet half de diepgang die PES heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 19:46:
[...]

Ja, van Nintendo ja. Ik heb de mijne bij Dynabyte gehaald voor een tientje. Volgens mij verkopen die ze nu niet meer. Maar er zijn genoeg andere winkels die ze voor een goede prijs aanbieden...
volgens deze site http://www.budgetgaming.n...scart+kabel_hardware.html

is de goedkoopste 27.50, maar goed ga voor een third party variant aangezien die ook wel goed afgeschermd zijn vind het alleen jammer dat nintendo extreem prijzig is met accesoires en kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

In zat winkels liggen ze vaak voor 9.95 :) Heb het zelf gezien en zelf ook zo een kabel gehaald. Gewoon echte van Nintendo
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 21:58:
[...]

volgens deze site http://www.budgetgaming.n...scart+kabel_hardware.html

is de goedkoopste 27.50, maar goed ga voor een third party variant aangezien die ook wel goed afgeschermd zijn vind het alleen jammer dat nintendo extreem prijzig is met accesoires en kabels.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Collaborator schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 22:42:
In zat winkels liggen ze vaak voor 9.95 :) Heb het zelf gezien en zelf ook zo een kabel gehaald. Gewoon echte van Nintendo
[...]
Idd. Maar het is nogsteeds erg jammer dat je daarvoor moet zoeken... belachelijk dat Nintendo voor kabeltjes en LAN adapters etc adviesprijzen van 30,- aanhoudt. Een wiimote voor 40,- ok... maar zo'n stukje plastic waar ze zelf totaal niet in hoeven te hebben investeren... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 20:04:
Beter komt de Freeloader hier snel naar ons kikkerlandje. Ik kan echt niet meer wachten op PES '08 en, in mindere mate, Super Smash Brothers. Erg handig zal het niet zijn, maar voor twee spellen heb ik het echt wel over. FIFA was leuk voor een half jaar, en is geweldig met vrienden, maar bezit nog niet half de diepgang die PES heeft.
is PES08 hier niet snel uit dan? want ik zag tijden de CL Tot-Psv dat er wii pes reclames op de borden stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 09:32:
[...]

is PES08 hier niet snel uit dan? want ik zag tijden de CL Tot-Psv dat er wii pes reclames op de borden stonden.
Ik vond het ook al vreemd, PES '08 komt eind maart uit. Ik dacht 27 maart, dus dat is nog maar een paar weekjes wachten :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik heb net even No More Heroes zitten spelen (USA versie).
spoiler:
De eerste missie was echt leuk, vechten is goed uitgewerkt en het is aardig lastig. Maar na de eerste missie kom je in zo'n GTA style wereld en daar zijn ze gewoon 100% de mist in gegaan. Er lopen weinig mensen op straat, en met de mensen die er lopen kan je niet praten. Er rijden amper autos en die kan je ook niet stelen/slopen. Soms crash je op hele domme momenten, als je tegen de stoeprand rijd vlieg je van je wagen af. Ook veel onzichtbare muren etc. En er is gewoon niks te doen. In de hele stad kan je alleen naar de pin automaat, het hotel (saven etc), nieuwe missies halen bij 1 gebouw en er is een gebouw waar je een bijbaantje kan nemen.
De bijbaantjes zijn om geld te verdienen wat je weer nodig hebt om de missies (het enige leuke aan het spel) te doen. Het eerste bijbaantje is: schop tegen de boom en raap kokosnoten op.

edit: spoiler tags geplaatst omdat er spoilers in zouden zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2008 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 11:16:
... Maar na de eerste missie kom je in zo'n GTA style wereld en daar zijn ze gewoon 100% de mist in gegaan.
...
Er zitten wat spoilers in je post... ;)
No More Heroes is een Actie spel, geen Adventure. Het gaat er dus niet echt om wat je wel en niet kunt doen in de stad, laat staan om hoe realistisch het is. Het is gewoon een lekker bizarre fighter die imo erg goed is neergezet.
De hele stad komt wat vreemd over aan het begin, maar het is ook niet de bedoeling dat je er direct op los scheurt op je motor (schieten, tieten & helicopters stijl ala GTA) zodra je de kans hebt. Gewoon netjes de opdrachten doen eerst... ;)

Brawl:
Gamespot heeft zin in Brawl zo te zien... nog 1 nachtje slapen daar... :X
http://www.gamespot.com/

[ Voor 7% gewijzigd door Victorio op 08-03-2008 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 09:08:
[...]

Idd. Maar het is nogsteeds erg jammer dat je daarvoor moet zoeken... belachelijk dat Nintendo voor kabeltjes en LAN adapters etc adviesprijzen van 30,- aanhoudt. Een wiimote voor 40,- ok... maar zo'n stukje plastic waar ze zelf totaal niet in hoeven te hebben investeren... :?
naja vanmiddag ff in Leeuwarden en Dokkum geweest kon alleen de officele rgb vinden van nintendo met een prijs van 29.99 dus zal een third party rgbscart zometeen ff via internet bestellen.

Toch jammer had wel verwacht dat mediamarkt een groot assortiment had maar helemaal niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 09:32:
[...]

Klopt, foutje. Ik was onder de indruk dat hij een stuk later zou komen. Nou ja, dan wacht ik er wel even op, dat is ook geen ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Na een paar dagen Bully spelen hier even mijn ervaring.

Ten eerste: echt een geweldig spel. Misschien is de Wii niet helemaal de geschikte console voor mij aangezien mijn favoriete games zijn: The Godfather, Manhunt 2, Resident Evil 4 en nu Bully (SMG, Zack & Wiki en WarioWare zijn ook erg leuk hoor :P).
Bully is weer een wat serieuzere game, die mij erg aanspreekt. Het is echt overduidelijk dat alles is gebouwd met de GTA SA engine (RAGE / RenderWare?), maar dat maakt het niet minder leuk aangezien GTA:SA een geweldige game is. Met zo'n spel op de Wii moet je de wat matige graphics en de ietwat lange laadtijden voor lief nemen maar dan heb je ook wat, als je het mij vraagt.
Wat me ten eerste opviel is dat er echt gave en veel vechtmoves in het spel zitten. Je kan mensen vastpakken, weggooien, op de grond meppen, uppercutten en nog tal van andere toffe moves. Ook vind ik de filmpjes (wel wat matige graphics) erg goed. Prima personages, enorm goede voice-acting en geluid en leuke scenes, gesprekken etc. :)
Ben zojuist in Chapter II van het spel beland, nu mag ik buiten het schoolterrein en kan ik fietsen jatten / skateboarden en er rijden ook auto's rond (kan je die jatten?). Ik vind het hele idee erg gaaf, je mag niet spijbelen, af en toe een missietje, wat mensen pesten / slaan. En er zitten sowieso geinige features in en ook leuke grapjes enzo. :*)
Na zo'n 4 uur spelen zit ik op zo'n 5% van het spel dus er gaan voor mij nog wel een aantal uurtjes in zitten. Mooie bezigheid tot er andere gave spellen komen (No More Heroes, SSB, MK:Wii) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Neuh hoor, maar het is echt een goed spel. Snap niet wat er zo diep triest aan is, soort GTA maar dan op een school. Of je nou mensen in elkaar trapt en auto's jat of dat je kinderen mept en fietsen jat, beetje zelfde idee toch? :)

En om daar nou zo'n lap tekst voor te quoten.....? :X

[ Voor 14% gewijzigd door TheZeroorez op 09-03-2008 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 20:25:TMisschien is de Wii niet helemaal de geschikte console voor mij aangezien mijn favoriete games zijn: Resident Evil 4
Resident Evil is juist een game voor de Nintendo consoles. 0 t/m 4 + VeronicaX voor de Cube en 4, Umberella Chronicles (en 0 komt ook) voor de Wii zijn heerlijke spellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 21:42:
[...]

Resident Evil is juist een game voor de Nintendo consoles. 0 t/m 4 + VeronicaX voor de Cube en 4, Umberella Chronicles (en 0 komt ook) voor de Wii zijn heerlijke spellen :P
Ja, misschien wel.
Maar wat ik probeer te zeggen is dat ik van de wat serieuzere games houd, vooral shooters/adventure en sandbox. In dat opzicht is de Wii niet erg geschikt voor mij, maar aan de andere kant is de Wii fantastisch als er vrienden over de vloer komen (WarioWare, Mario Charged Football). d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De freeloader is besteld nu nog even kijken welke shipping optie ik het beste voor Smash kan doen. Iemand hier ervaring met Play Asia? Ik heb niet genoeg meer op Paypal staan voor UPS dus dan wordt het of Airmail of EMS speedpost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Doe niet.

Bully is een leuk spel, maar de naam dekt de lading niet. Het spel draait juist helemaal niet om pesten, maar om kattekwaad uithalen. Het spel is juist vrij tam, vooral als je het met alle andere spellen op de markt vergelijkt.

[ Voor 43% gewijzigd door TheZeroorez op 09-03-2008 18:24 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
MetroidPrime schreef op zondag 09 maart 2008 @ 00:55:
[...]

Bully is een leuk spel, maar de naam dekt de lading niet. Het spel draait juist helemaal niet om pesten, maar om kattekwaad uithalen. Het spel is juist vrij tam, vooral als je het met alle andere spellen op de markt vergelijkt.
Misschien had het spel beter (toch) Canis Canem Edit moeten heten, dan had het niet zulke negatieve reacties opgeroepen.

[ Voor 24% gewijzigd door TheZeroorez op 09-03-2008 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 21:12:
[...]

Neuh hoor, maar het is echt een goed spel. Snap niet wat er zo diep triest aan is, soort GTA maar dan op een school. Of je nou mensen in elkaar trapt en auto's jat of dat je kinderen mept en fietsen jat, beetje zelfde idee toch? :)

En om daar nou zo'n lap tekst voor te quoten.....? :X
Wat er niet diep triest is aan bully uhhhh bijvoorbeeld het hele concept van mensen pesten ofzo :(
Rockstar heeft zichzelf dit keer echt overtroffen door een spel te maken dat zichzelf eigenlijk wel de gouden kooi van de games mag noemen (en ik hoop dat het met bully ook snel afloopt). Ik hoop echt zo dat dit spel nauwelijks word verkocht. Het is gewoon zo fucking duidelijk dat Rockstar niks beters meer kan verzinnen. Kom er dan gewoon eerlijk voor uit weet je, in plaats van dat je een (zoveelste) aanstootgevende game gaat maken gewoon te triest voor woorden. Het enige wat dit spel doet is aanzetten tot pesten en qua originaliteit bied het helemaal niks, nul komma nul :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 01:04:
[...]

Wat er niet diep triest is aan bully uhhhh bijvoorbeeld het hele concept van mensen pesten ofzo :(
Rockstar heeft zichzelf dit keer echt overtroffen door een spel te maken dat zichzelf eigenlijk wel de gouden kooi van de games mag noemen (en ik hoop dat het met bully ook snel afloopt). Ik hoop echt zo dat dit spel nauwelijks word verkocht. Het is gewoon zo fucking duidelijk dat Rockstar niks beters meer kan verzinnen. Kom er dan gewoon eerlijk voor uit weet je, in plaats van dat je een (zoveelste) aanstootgevende game gaat maken gewoon te triest voor woorden. Het enige wat dit spel doet is aanzetten tot pesten en qua originaliteit bied het helemaal niks, nul komma nul :(
Even daargelaten of het in Bully echt om het pesten draait, vraag ik me heel erg af of games normale mensen kunnen aanzetten tot (in dit geval) pesten. Dat is al een hele oude discussie, maar ik zie nog steeds niet dat iedereen die ooit Carmageddon heeft gespeeld inmiddels straatraces rijdt met als doel mensen overhoop te rijden. Normale mensen zitten zo volgens mij niet in elkaar. Die spelen games juist als uitlaatklep voor frustraties, of omdat ze graag in de spelwereld willen opgaan om de normale dingen te vergeten.
Vergelijk het met films. Daarin gebeuren ook de vreemdste dingen, maar niemand doet het na. Ook is daar niet zoveel commotie over, omdat het al langer bestaat. Daarin wordt het inmiddels "normaal" gevonden.
Overigens vindt ik Bully wel redelijk origineel. Het is een van de weinige goede GTA clones, en dan is het nog niet eens een echte kloon. Het is een setting die je niet veel ziet in games, en het hele minigame systeem is ook wel interessant. Zie ook de ervaringen hierboven.
offtopic:
Of heb je wel eens mensen gezien die een loodgieterspak aantrekken om op lopende bruine paddestoelen met ogen te springen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
[...]

Wat je hier zegt vind ik complete onzin. Ik vind Bully juist wel heel origineel van concept, hoe vaak heb je een game met dit genre (school) gezien? Rockstar komt juist altijd met wat alternatieve ideeën en titels maar dat vind ik juist erg goede games allemaal (GTA, Manhunt, Bully...).
Dat dit spel aanstootgevend tot pesten zou zijn is een hele andere discussie (wtf? onzin), maar beweren dat het 'qua originaliteit niks te bieden heeft' is regelrechte onzin. :X

EDIT: Met hem ^^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

[...]

Heb jij het spel uberhaupt wel gespeeld of reviews er over gelezen? Zoals gezegd draait het amper om pesten maar vooral om kattekwaad op een leuke manier uit te halen. Een spel als GTA is echt 10x erger als Bully met wat er mogelijk is en wat er verwacht wordt van de speler.

De combinatie van minigames met het kattekwaad vindt ik dus echt wel orgineel, ook het punt dat je je aan de regels moet houden qua tijden en de reacties daarop is heel anders dan GTA/Clones..

Misschien is het verstandig om eerst een spel te spelen voor je er commentaar over geeft ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 23:59
[...]

Van mij mocht die bully wel harder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet het 2K/Take Two nageven... echt iedereen gelooft dat Bully gemaakt is door dezelfde mensen als GTA. Take Two heeft er echt goed aan gedaan om iedere studio Rockstar te noemen.
Bully is Rockstar Vancouver(Barking Dog Studios)
GTA is Rockstar North(DMA Design)
Rockstar Table Tennis is Rockstar San Diego(Angel Studios)

De ontwikkelaars en games hebben echt totaal niets met elkaar te maken behalve wellicht de engine of uitgever. Echt geweldige marketing moet ik zeggen. _/-\o_ "Bully? Oow dat is van de makers van GTA!" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:08
Bovendien wordt je als het ware ook nog beloond bij Bully als je naar je lessen gaat en als je spijbelt moet je de hele tijd op je hoede zijn, anders wordt je gestraft.

Overigens krijgen een hele hoop mensen in de US of A Disc Read Errors en Nintendo heeft al een speciale website gemaakt waar de mensen een formulier in kunnen vullen zodat hun Wii schoongemaakt wordt.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubhib
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 22:55
Ah eindelijk wat user ervaringen met bully, het leek me een geweldig spel. Ik wilde alleen even afwachten totdat men wat ervaringen met de wii versie gingen posten. Mij lijkt het echt een super origineel spel, waarin je het school leven gewoon wat op de hak kunt nemen, zonder echt geschorst te worden. ;) Wel jammer dat sommige mensen dan altijd weer alleen de negatieve kant van zo'n spel zien. GTA is in dat opzicht toch wel veel erger, en wat denk je van al die duizenden Battlefields, waar je georloofd mensen mag neerknallen. Dat is toch wel even wat erger dan met een katapult op iemands bilnaad mikken vind ik (vroeger ook gedaan met airsoft guns :P ). Morgen haal ik lekker Bully in huis. :D

Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Bully draait niet om pesten, het draait om kattekwaad uithalen. Het spel zet juist niet aan tot pesten omdat de hoofdpersoon niemand in het spel pest, integendeel, de hoofdpersoon neemt het juist tegen de pestkoppen op en verdedigt zijn klasgenoten. De naam Canis Canem Edit(Dog Eat Dog) dekt de lading daarom veel beter dan de naam Bully.

Trouwens, als jij pesten zo triest vind, waarom roep je dat iemand zelf als kind veel gepest moet zijn als ze dit spel al willen spelen? Je spreekt jezelf gigantisch tegen.

[ Voor 17% gewijzigd door TheZeroorez op 09-03-2008 18:27 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zondag 09 maart 2008 @ 13:56:
[...]

Bully draait niet om pesten, het draait om kattekwaad uithalen. Het spel zet juist niet aan tot pesten omdat de hoofdpersoon niemand in het spel pest, integendeel, de hoofdpersoon neemt het juist tegen de pestkoppen op en verdedigt zijn klasgenoten. De naam Canis Canem Edit(Dog Eat Dog) dekt de lading daarom veel beter dan de naam Bully.

Trouwens, als jij pesten zo triest vind, waarom roep je dat iemand zelf als kind veel gepest moet zijn als ze dit spel al willen spelen? Je spreekt jezelf gigantisch tegen.
Ohhhhh het draait niet om pesten, ja jesus als ik dat had geweten was ik deze discussie natuurlijk niet begonnen he ;) Ik vond het al zo gek dat de titel van het spel bully was (wat staat voor pestkop) maar nee nu dit veranderd natuurlijk alles he, NOT!!!!!

En aangezien je toch zo goed blijkt te kunnen uitleggen, leg mij dan eens uit waarom ik mijzelf tegenspreek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 16:05:
[...]

Ohhhhh het draait niet om pesten, ja jesus als ik dat had geweten was ik deze discussie natuurlijk niet begonnen he ;) Ik vond het al zo gek dat de titel van het spel bully was (wat staat voor pestkop) maar nee nu dit veranderd natuurlijk alles he, NOT!!!!!

En aangezien je toch zo goed blijkt te kunnen uitleggen, leg mij dan eens uit waarom ik mijzelf tegenspreek ;)
Misschien is Bully gewoon wel een met opzet aanstootgevende titel, om klanten te trekken. Ophef over spellen verkoopt namelijk, daar is Rockstar wel achter na GTA en Manhunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op zondag 09 maart 2008 @ 11:29:
[...]

Heb jij het spel uberhaupt wel gespeeld of reviews er over gelezen? Zoals gezegd draait het amper om pesten maar vooral om kattekwaad op een leuke manier uit te halen. Een spel als GTA is echt 10x erger als Bully met wat er mogelijk is en wat er verwacht wordt van de speler.

De combinatie van minigames met het kattekwaad vindt ik dus echt wel orgineel, ook het punt dat je je aan de regels moet houden qua tijden en de reacties daarop is heel anders dan GTA/Clones..

Misschien is het verstandig om eerst een spel te spelen voor je er commentaar over geeft ;)
Nee ik heb het spel niet gespeeld of reviews ervan gelezen aangezien ik al genoeg ervan weet om een oordeel te kunnen vellen. En je denkt toch niet echt dat ik dat alsnog ga doen he grapjas ;)

Natuurlijk weet ik ook wel dat er mischien nog wel veel ergere games te koop zijn (GTA of BF2 ofzo) maar ik vind dit spel gewoon kwalijk omdat het een lange tijd geduurd heeft voordat pesten in nederland echt serieus werd genomen. En nu verpest rockstar dat met deze game. Daarnaast is pesten veel persoonlijker dan zomaar iemand uit een auto sleuren omdat je de auto nodig hebt (GTA). Anyway ik heb er gewoon veel moeite mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whollabilla schreef op zondag 09 maart 2008 @ 16:10:
[...]

Misschien is Bully gewoon wel een met opzet aanstootgevende titel, om klanten te trekken. Ophef over spellen verkoopt namelijk, daar is Rockstar wel achter na GTA en Manhunt.
Ja dat denk ik dus ook ja, dat dit spel alleen maar gemaakt is om te shockeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 16:18:
[...]

Nee ik heb het spel niet gespeeld of reviews ervan gelezen aangezien ik al genoeg ervan weet om een oordeel te kunnen vellen. En je denkt toch niet echt dat ik dat alsnog ga doen he grapjas ;)

Natuurlijk weet ik ook wel dat er mischien nog wel veel ergere games te koop zijn (GTA of BF2 ofzo) maar ik vind dit spel gewoon kwalijk omdat het een lange tijd geduurd heeft voordat pesten in nederland echt serieus werd genomen. En nu verpest rockstar dat met deze game. Daarnaast is pesten veel persoonlijker dan zomaar iemand uit een auto sleuren omdat je de auto nodig hebt (GTA). Anyway ik heb er gewoon veel moeite mee...
Helaas gaat je vlieger niet op als er niet gepest wordt in de game.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 16:05:
[...]

Het veranderd wel degelijk alles. Jouw mening is dat het spel triest is omdat het over pesten gaat, maar de hoofdpersoon pest niemand in het spel, punt. Een citaat uit de Tweakers.net review:
De speler kruipt (opnieuw) in de huid van Jimmy Hopkins, die weinig liefde heeft gekend tijdens zijn jeugd en daardoor een straatschoffie van het kaliber Ciske de Rat is geworden. Niet te beroerd een grote mond open te zetten, kattenkwaad uit te halen of zijn vuisten te laten spreken, maar in basis gewoon een goed joch. Het zijn de rijkeluiskinderen die de 'Bullies' zijn en de dienst uitmaken op school. Het zijn de sportbullen die de nerds pesten en het is Jimmy die voor ze opkomt. Jimmy is echter geen heilige, verre van. Voor een beetje geld is hij niet te beroerd de bestaande Kerstman weg te slaan met een honkbalknuppel zodat een stand-in Santa, een dronken zwerver, zijn plaats in kan nemen. Het geeft de Rockstar-humor weer die in deze game zit. Maar Jimmy is geen rotzak, geen demoniserende pestkop. Anders gezegd, de speler speelt geen pestkop en de game promoot geen pesten. Het was leuk geweest als Dijsselbloem & co dat ten tijde van de PlayStation 2-versie ook hadden beseft.
**

[ Voor 18% gewijzigd door TheZeroorez op 09-03-2008 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie topicwarning. Ook als mededeling is het niet nodig omdat het gewoon totaal geen nut heeft.

[ Voor 80% gewijzigd door TheZeroorez op 09-03-2008 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Ik heb even wat in en in diep trieste reacties verplaatst naar waar ze horen: de prullenbak. Schaam je als er een reactie van je weg is of je gemodbreaked bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
TS heeft kleine update gekregen wat betreft games ('leuke wii games' en musthaves) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 17:22

Rudedadude

Maybe we were born to run

Is Fire emblem dan al uit in Nederland? Ik heb nog helemaal niets over dit spel gelezen...
Verder zie ik weer een paar kleine verschuivingen tussen must-haves en leuke wii games en och, dat zal altijd een punt van discussie blijven, dus daar ga ik niet aan beginnen. Wel heb ik inmiddels een aantal levels van Zack en Wiki gespeeld; wat ontzettend leuk is dat! Lekker je fantasie de loop laten met de verschillende 'tools' die je in een level aangereikt krijgt en dan kijken of het werkt :) (en vervolgens platgeslagen worden / te pletter vallen / opgevroten worden / etc. als het toch niet helemaal blijkt te kloppen ;) )

[ Voor 11% gewijzigd door Rudedadude op 09-03-2008 20:32 ]

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ja, Fire Emblem: Radiant Dawn is al uit in Europa. Victorio moet zijn mening maar eens delen in dit topic want hij heeft via MSN al duidelijk gemaakt dat hij erg enthousiast is. :)

Verder heb ik inderdaad wat geschoven met de indeling van de games in de TS. Zoals je al zegt 'smaken verschillen', maar ik vind het zo beter staan. Zack & Wiki heb ik bijvoorbeeld weggehaald bij musthaves. Het is een erg leuke en goede game, maar toch zou ik het geen musthave willen noemen. ;)

Ook nog wat data in de TS gewijzigd btw.

[ Voor 5% gewijzigd door monnick op 09-03-2008 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:17
Tijdje terug (vrijdag?) vroeg iemand wie WiiFit gaat kopen... nou, ik sowieso! :) Dat lijkt me echt zo'n gave toevoeging! (Ik ben behoorlijk een casual gamer, trouwens) Die mini-games lijken me echt leuk en ik denk dat ik m'n ouders ook wel weer wat meer achter de Wii hiermee kan krijgen. :P En het lijkt me ook een leuke toevoeging voor andere spelletjes, zoals dat ski-spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 22:45
@Bully-onderwerp: Ik vind de discussie echt diep triest. Als je er iets over gaat zeggen, ga dan indd eerst ff iets lezen er over voordat je hier onzin gaat omroepen... Ik weet wel waarom ze die naam hebben gekozen ipv Canis Canem Edit. Ophef. Ophef=publiciteit. Publiciteit=$$$

Wiifit, dat is echt een game waar ik mn twijfels over heb... Ik denk dat ik die game pas koop als er nog een 2e game is die dat board gebruikt en ik er voor een 'leuke' prijs 2 kan kopen. Ik ben nou eenmaal iemand die liever met iemand samen gamet :)

Ben echt benieuwd naar de reviews van IGN enzo over PES wii :P Is er eigenlijk iets bekend over het online gebeuren daarvan? Lag enzo, ervanuit gaande dat die game online gaat :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee waneer mario kart komt (EU versie) ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 23:35:
iemand een idee waneer mario kart komt (EU versie) ???
11 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
monnick schreef op zondag 09 maart 2008 @ 21:26:
Ja, Fire Emblem: Radiant Dawn is al uit in Europa. Victorio moet zijn mening maar eens delen in dit topic want hij heeft via MSN al duidelijk gemaakt dat hij erg enthousiast is. :)
Fire Emblem: Radiant Dawn
He wat? Oh ok, dan kruip ik wel even achter m'n Wii vandaan om hier wat te posten over dat verschrikkelijk lekkere spel... _/-\o_ (Was het niet al lang bedtijd...? :/ )

Ok. Ten eerste ziet het spel er gewoon erg mooi uit. De filmpjes en animaties zijn gewoon lekker om naar te kijken. Het verhaal... is bagger. En daar wordt het spel o.a. door Gamespot op afgerekend. Maar ach, ik ben van nature niet zo geduldig met lappen tekst lezen dus ik scroll er graag doorheen. ;) En wat boeit het verhaal ook verder als de gameplay prima in orde is; het is immers een turn based strategy spel!

Afgezien van Ancient Empires op m'n mobiel heb ik nooit eerder een spel in dit genre gespeeld. Maar om de een of andere reden was ik direct verkocht. Het start gewoon netjes met duidelijk tutorials om de eerste stappen te zetten in het spel. Tijdens de eerste battles wordt van alles uitgelegd over vijanden, attacks, wapens, items, characters etc etc. Het lijkt maar niet op te houden en er komt veel info op je af...

Vandaar dat ik na de eerste 5 battles weer helemaal opnieuw ben begonnen, maar dan even serieus. ;) Ik begreep niet helemaal dat het wel zo verstandig is om ALLE characters in leven te houden gedurende het hele spel.

Kortom, ik gok dat je met het hele spel ongeveer 20 uur zoet bent. De gameplay is heerlijk en er is van alles aan te passen via options, graphics zijn prima, voices ook, muziek ook, genoeg diepgang, verhaal zuigt, en nu ben ik naar m'n bed. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Darn, er zijn stiekem nu een behoorlijke lijst met games die ik graag wil spelen (in min of meer chronologische volgorde):
- Simpsons game
- Tomb Raider
- LEGO Star Wars
- Zack & Wiki
- Battalion Wars II
- Ghost Squad

Maar ik ben net verhuisd en heb geen rooie rot euro, heb wel laatst DBZ3 gekocht maar daar ben ik toch niet zo enthousiast over (wellicht moet ik wat meer oefenen).
Waarschijnlijk wordt PES mijn volgende aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTS/TBS-spellen horen nou eenmaal een slechte verhaallijn te hebben ;) Kijk maar naar de verhaallijn van Advance Wars DoR/DC. Als we een verhaaltje willen zien, gaan we wel een RPG spelen.
Victorio schreef op maandag 10 maart 2008 @ 01:38:Ik begreep niet helemaal dat het wel zo verstandig is om ALLE characters in leven te houden gedurende het hele spel.
Dat maakt het spel nou juist zo moeilijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:00:
RTS/TBS-spellen horen nou eenmaal een slechte verhaallijn te hebben ;) Kijk maar naar de verhaallijn van Advance Wars DoR/DC. Als we een verhaaltje willen zien, gaan we wel een RPG spelen.
[...]
Dat maakt het spel nou juist zo moeilijk ;)
Idd... ben net weer een vliegend paard verloren in Part 2. Flauwe battle...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 09:38
Is er eigenlijk al bekend hoeveel stuurtjes er bij Mario Kart standaard geleverd worden? Één zeker...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
dedominee schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:31:
Is er eigenlijk al bekend hoeveel stuurtjes er bij Mario Kart standaard geleverd worden? Één zeker...?
Exact evenveel als Wiimotes bij je Wii. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Voor de import liefhebbers: Soul Calibur Legends is € 13,10 bij Play-Asia. Goede deal lijkt me.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Microreview:
Ik heb vorige week Zack en Wiki aangeschaft, en ik kan iedereen deze echt aanraden. Prachtig spel, goeie muziek, en de geluiden zijn echt grappig (m'n vriendin vond ze zelfs geweldig). De puzzels zijn leuk en zeker uitdagend, ik zie niet hoe een 7-jarige hier doorheen moet komen eigenlijk.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dedominee schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:31:
1 zoals in alle racespellen.. echter zag ik van de week bij bart smit van die stuurtjes liggen voor 4,95€ weet niet of dat exact dezelfde zijn...

van de week maar eens dat pistool kopen met links crossbow training is dat spel een beetje leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op maandag 10 maart 2008 @ 01:38:
[...]

Fire Emblem: Radiant Dawn
He wat? Oh ok, dan kruip ik wel even achter m'n Wii vandaan om hier wat te posten over dat verschrikkelijk lekkere spel... _/-\o_ (Was het niet al lang bedtijd...? :/ )

Ok. Ten eerste ziet het spel er gewoon erg mooi uit. De filmpjes en animaties zijn gewoon lekker om naar te kijken. Het verhaal... is bagger. En daar wordt het spel o.a. door Gamespot op afgerekend. Maar ach, ik ben van nature niet zo geduldig met lappen tekst lezen dus ik scroll er graag doorheen. ;) En wat boeit het verhaal ook verder als de gameplay prima in orde is; het is immers een turn based strategy spel!

Afgezien van Ancient Empires op m'n mobiel heb ik nooit eerder een spel in dit genre gespeeld. Maar om de een of andere reden was ik direct verkocht. Het start gewoon netjes met duidelijk tutorials om de eerste stappen te zetten in het spel. Tijdens de eerste battles wordt van alles uitgelegd over vijanden, attacks, wapens, items, characters etc etc. Het lijkt maar niet op te houden en er komt veel info op je af...

Vandaar dat ik na de eerste 5 battles weer helemaal opnieuw ben begonnen, maar dan even serieus. ;) Ik begreep niet helemaal dat het wel zo verstandig is om ALLE characters in leven te houden gedurende het hele spel.

Kortom, ik gok dat je met het hele spel ongeveer 20 uur zoet bent. De gameplay is heerlijk en er is van alles aan te passen via options, graphics zijn prima, voices ook, muziek ook, genoeg diepgang, verhaal zuigt, en nu ben ik naar m'n bed. :O
klinkt goed is dit spel te vergelijken met fall out? dat spel heb ik helemaal grijs gespeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Nee, Fall Out is echt een RPG, Fire Emblem dus een Turn-Based Strategy game. Trouwens... over games die laat in Europa komen gesproken. Was februari vorig jaar al uit in Japan, en het heeft een slordige 14 jaar (!!!) geduurd voordat er uberhaupt een Fire Emblem game in Europa uit kwam na de eerste Fire Emblem game in Japan. :P

[ Voor 61% gewijzigd door Captain N op 10-03-2008 13:28 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:25:
Nee, Fall Out is echt een RPG, Fire Emblem dus een Turn-Based Strategy game.
dat begrijp ik... maar ik ben van beide genres een groot fan... doelde dus niet zo zeer op het RPG/RTS element maar uiterlijk, besturing enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 22:06

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Iemand SSBB al gespeeld? Las hier en daar dat de Amerikaanse stemmen nogal slecht zijn vergeleken met de Japanse stemmen van DSB:X, maar heb nog nergens voorbeelden gevonden.

Ah toch wel, klik. Vooral Pit vind ik nogal.. apart :P , de rest valt wel mee.

[ Voor 28% gewijzigd door Gizz op 10-03-2008 14:00 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
Gizz schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:56:
Iemand SSBB al gespeeld? Las hier en daar dat de Amerikaanse stemmen nogal slecht zijn vergeleken met de Japanse stemmen van DSB:X, maar heb nog nergens voorbeelden gevonden.

Ah toch wel, klik. Vooral Pit vind ik nogal.. apart :P , de rest valt wel mee.
Ik denk dat de stemmen toch niet zoveel uitmaken. Ikzelf zal in ieder geval toch niet naar het audioscherm gaan om naar de stemmetjes te beluisteren, en tijdens het spel let je er niet zo erg op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
De problemen met SSBB in de VS weerhouden mij er toch nog meer van om hem te importeren. Heb nl. geen zin in problemen met een import titel.
(sowieso moet eerst de Freeloader uitkomen en werken maar dat is even bijzaak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
Deddiekoel schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:05:
De problemen met SSBB in de VS weerhouden mij er toch nog meer van om hem te importeren. Heb nl. geen zin in problemen met een import titel.
(sowieso moet eerst de Freeloader uitkomen en werken maar dat is even bijzaak)
Dat hoeft op zich geen probleem te zijn, de Wii is eigenlijk de oorzaak van de problemen, alleen komt het door SSBB aan het licht. Je hoeft ook alleen je Wii schoon te laten maken, en niet je SSBB schijfje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03
Even iets luchtigs tussendoor: Een geniaal filmpje voor diegenen die Resident Evil 4 gespeeld hebben. Hij schijnt oud te zijn, maar ik had hem nog nooit gezien, dus ik denk ik deel het even.

http://www.insidegamer.nl...4-wordt-gearresteerd.html

[ Voor 5% gewijzigd door Goron op 10-03-2008 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Vanwege de Mario Kart pre-order was ik op de Dynabyte webshop en het viel me op dat ze best aardige deals hebben, helemaal icm hun (gratis) klantenkaart.
Imo een goede vervanging voor de FRS nu die niet meer hun 10% pas hebben.
Zo staat er onder andere Bully voor € 40,50. Ook hebben ze mindere games als Driver 4 voor 22,49!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Freeloader en Smash Bros. Brawl zijn onderweg. Nu hopen dat alles gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:50
Deddiekoel schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:40:
Vanwege de Mario Kart pre-order was ik op de Dynabyte webshop en het viel me op dat ze best aardige deals hebben, helemaal icm hun (gratis) klantenkaart.
Imo een goede vervanging voor de FRS nu die niet meer hun 10% pas hebben.
Zo staat er onder andere Bully voor € 40,50. Ook hebben ze mindere games als Driver 4 voor 22,49!
www.budgetgaming.nl kun je goedkoopste (web)shop in je buurt zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:50:
De Freeloader en Smash Bros. Brawl zijn onderweg. Nu hopen dat alles gaat werken.
Zelfde voor mij, nu hopen dat het online blijft werken =X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 22:06

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Volgens mij zou dat niet uit mogen maken. Bij de backups werkt het friendcodes gedeelte in ieder geval gewoon. Normaal online spelen (met random tegenstanders) was een iets ander verhaal, want dat werkte in de eerste instantie alleen voor Japanners zelf. Maar met het uitkomen van USA Brawl konden Amerikanen met een JAP backup ook opeens normaal online.

Blijkbaar blockt Nintendo gewoon bepaalde regio's (IP-blocks, ingebouwde regio van de Wii's?) totdat het spel verkrijgbaar is in die regio. Je zult het dus met friendcodes moeten doen tot de PAL-versie uit is :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
jongentje schreef op maandag 10 maart 2008 @ 15:30:
[...]

www.budgetgaming.nl kun je goedkoopste (web)shop in je buurt zoeken.
Weet ik wel, maar ik hou ervan om bij een fysieke winkel langs te kunnen en Dynabyte viel me positief op door hun prijzen. Er zijn zeker goedkopere opties maar die zijn ook niet voor iedereen weggelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:50:
Waar heb jij besteld? Ik heb nl. bij Codejunkies zelf besteld maar daar is nog niets gebeurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:28

S2S

Deddiekoel schreef op maandag 10 maart 2008 @ 15:58:
[...]

Waar heb jij besteld? Ik heb nl. bij Codejunkies zelf besteld maar daar is nog niets gebeurd...
Ik denk at je nog wel een tijdje kan wachten, Codejunkies is bagger.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op maandag 10 maart 2008 @ 15:58:
[...]

Gameseek.co.uk

Freeloader inclusief verzendkosten omgerekend 18,85 en ze accepteren paypal.
Ik heb gehoord dat Divneo of Divineo(even googlen) ook Freeloaders op voorraad heeft. Waarschijnlijk heeft Codejunkies vandaag ook de Freeloaders verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Tijn89 schreef op zondag 09 maart 2008 @ 23:35:
@Bully-onderwerp: Ik vind de discussie echt diep triest. Als je er iets over gaat zeggen, ga dan indd eerst ff iets lezen er over voordat je hier onzin gaat omroepen... Ik weet wel waarom ze die naam hebben gekozen ipv Canis Canem Edit. Ophef. Ophef=publiciteit. Publiciteit=$$$
Ja inderdaad, en omdat jullie het er hier over hadden heb ik hem vanmiddag gekocht, briljant *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Jheroun schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:05:
[...]

Ja inderdaad, en omdat jullie het er hier over hadden heb ik hem vanmiddag gekocht, briljant *O*
Mooi, dan is de (zinloze) discussie toch nog ergens goed voor geweest. Ik heb hem gisteren ook opgenomen bij 'Leuke wii games' in de TS. Als je het mij vraagt een topgame voor de Wii! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:00

Fioravanti

Fioravantastisch!

zo, in de wintersportvakantie maar Paper Mario (virtual console) uitgespeeld. Toch weer 27uur waardevolle gameplay genoten.Zeer verslavend en je merkt echt niet dat je er zo weer 2 uur achter zat...

leuke vorm van apres-ski zullen we maar zeggen ;)

nu maar wachten totdat mn mario kart wii binnen komt... en in de tussentijd? je ne sais pas, wat dat betreft is het maar goed dat mn tentamenperiode er een stukje van overbrugd ;)

Over Bully, ik heb em anderhalf jaar terug gekocht voor de ps2. zeer interessant spel, volgens mij ben ik rond 33% gestopt met spelen... kwam volgens mij vooral omdat ik ergens vastliep (eerste sleutel-opdracht bij techniek).

Verder wel een aanrader, heb je een ps2? vis em uit de budgetbak :)

[ Voor 25% gewijzigd door Fioravanti op 10-03-2008 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
Heb SSBB sinds vandaag. Echt geweldig spel!!! :D
Alleen de servers van Nintendo hebben het moeilijk met WFC... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:27
Dat soort tools zijn maar voor 1 ding geschikt en dat onderwerp is niet iets wat hier welkom is

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2008 10:20 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IGN over Mario Kart: http://wii.ign.com/articles/858/858352p1.html
Samenvatting van NeoGAF geplukt:
Mario Kart:
-"Rubber banding is bigger in this game then I've ever seen" Bozon
-Wider maps, Slower
-You can only trick with the wii-mote
-The new powerslide speed boost is very insignificant, doesn't really reward any skill to use it
-50cc, it feels like slow motion. They make jokes about how big a joke it is to come in first on 50cc.
-You can turn items off in verses, Aggressive, Balanced, and Off. You can't turn off items individually.
-NDA'd on wifi options.
-If they were to rate it today "7.5 and 7.8"

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2008 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
Even voor context, Double Dash kreeg ook maar een 7,9 van IGN ;).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 10:20:
Even voor context, Double Dash kreeg ook maar een 7,9 van IGN ;).
En dat was die game ook waard want Mario Kart DS was veel en veel beter. MKDS kreeg overigens een 9.5 van IGN.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2008 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb de freeloader nu ook maar bij Play.com besteld (niet op voorraad trouwens) en bij codejunkies proberen te annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.wiids.nl/article.php?id=25321
Nieuwe Mario Kart filmpjes en screenshots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
Leuk! Kan niet wachten tot 11 april... Ga deze week ook maar even Bully halen gezien de goede recensies hier. Is het nog steeds zo dat je bij de FRS oude games kunt inruilen? SPM, MSC en MP8 heb ik inmiddels uitgespeeld/gezien namelijk Op hun website vind ik er niks over...

Ga morgen even langs een FRS, maar wellicht weet iemand het hier toevallig :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dedominee schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 12:41:
Leuk! Kan niet wachten tot 11 april... Ga deze week ook maar even Bully halen gezien de goede recensies hier. Is het nog steeds zo dat je bij de FRS oude games kunt inruilen? SPM, MSC en MP8 heb ik inmiddels uitgespeeld/gezien namelijk Op hun website vind ik er niks over...

Ik geloof het niet, en de laatste keer dat ik iets inruilde daar kreeg ik er bijna niets meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

dedominee schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 12:41:

Zet ze gewoon op Marktplaats, bij de FRS krijg je voor een game van meer dan 2 maanden oud maar €7,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
Oke, duidelijk. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb van de week Driver:PL opgesnort voor 24 euro - ik had er niet al te veel van verwacht maar ík vond de eerste Driver game toch wel erg leuk en een beetje GTA clone kan ook geen kwaad op de Wii. Zowiezo ben ik een sucker voor de 70s - ik heb Interstate 76 dan ook compleet grijs gespeeld.

Al met al is de story mode best acceptabel, de handling is niet zo soepel als GTA maar zeer speelbaar. Grafisch is het geen hoogvlieger maar ik vind het allemaal zeer te pruimen. Een megahit zal het nooit worden maar ik kan mij hier toch wel weer een paar uurtjes mee vermaken.

Je moet toch wat tot Brawl eindelijk uitkomt hier :P

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht niet tot Brawl hier komt, importeer hem gewoon.

Freeloader werkt:
http://uk.youtube.com/watch?v=DuHUigFv2LM(JAP Brawl)
http://uk.youtube.com/watch?v=z4iWEtsZMvE(US No More Heroes)

Koop hier:
http://www.gameseek.co.uk...uuhn0f/Freeloader-for-Wii
of hier:
http://www.divineo.co.uk/cgi-bin/div-uk/wii-dfr.html

Vergeet niet:
http://www.play-asia.com/...+Bros.+Brawl-70-1vf9.html
en:
http://www.play-asia.com/...+More+Heroes-70-2e9r.html

Of bestel hier: http://www.videogamesplus.ca
Betaal niet langer 60 euro per game maar slechts 35 tot 40.
Profiteer van de alsmaar dalende Amerikaanse dollar. Nu maar hopen dat de Amerikanen weer op een president stemmen die met geld strooit en dan kunnen we straks voor 2 tientjes importeren. Zijn die oorlogen van de yanks toch nog ergens goed voor. :P

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2008 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 21:54

Tarin

Just plain weird.

Hoppa, eindelijk Ocarina of Time uitgespeeld. In Master Quest-smaak, dat wel. Vond hem eerlijk gezegd minder dan de originele, de hogere moeilijkheidsgraad zat hem vooral in op achterlijke lokaties verstopte knoppen en puzzeltjes waarbij het wel heel erg belangrijk was dat je op exact de goeie plek 2 keer de Song of Time speelde.

Nou eindelijk maar eens fatsoenlijk aan Majora's Mask beginnen, die heb ik ooit gespeeld tot aan level 1, en ben toen gestopt omdat ik te gestressed raakte van de klok. Deze ga ik ouderwetsch op de N64 doen, heb er destijds niet voor niets 169 gulden voor betaald.

[ Voor 7% gewijzigd door Tarin op 11-03-2008 14:57 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:45

Snippertje

Light up your life

De vraag is dan of het werkt me de Amerikaanse Brawl :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
Ik heb hier de amerikaanse Brawl, maar die werkt omdat ik iets in de Wii heb zitten ;)
Ik vind het spel echt gaaf, speel het continu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
WiiWare Japan overzicht + punten 25-03-08 van start.

[ Voor 6% gewijzigd door Icelus op 11-03-2008 15:30 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:49:
Wacht niet tot Brawl hier komt, importeer hem gewoon.

Freeloader werkt:
http://uk.youtube.com/watch?v=DuHUigFv2LM(JAP Brawl)
http://uk.youtube.com/watch?v=z4iWEtsZMvE(US No More Heroes)

Koop hier:
http://www.gameseek.co.uk...uuhn0f/Freeloader-for-Wii
of hier:
http://www.divineo.co.uk/cgi-bin/div-uk/wii-dfr.html

Vergeet niet:
http://www.play-asia.com/...+Bros.+Brawl-70-1vf9.html
en:
http://www.play-asia.com/...+More+Heroes-70-2e9r.html

Of bestel hier: http://www.videogamesplus.ca
Betaal niet langer 60 euro per game maar slechts 35 tot 40.
Profiteer van de alsmaar dalende Amerikaanse dollar. Nu maar hopen dat de Amerikanen weer op een president stemmen die met geld strooit en dan kunnen we straks voor 2 tientjes importeren. Zijn die oorlogen van de yanks toch nog ergens goed voor. :P
EVIL!
Ik heb nu de FL besteld bij Gameseek en Brawl bij VideoGamesPlus!
Ik verwacht verder door deze actie dat morgen bekend wordt dan over een maand Brawl in europa uitkomt ;-)
Eigenlijk vind ik Brawl een te grote titel om te importeren (heb mijn classics liever lokaal) maar kon me niet bedwingen!

Games als No more Heroes vind ik een stuk beter voor de import. Met de huidige dollar is dat natuurlijk erg lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Hoe zijn de regio's voor de Wii eigenljik verdeeld? Is er enkel Japan, VS en Europa?

Zo ja, waaronder valt Nieuw Zeeland dan eigenlijk? De kans is serieus aanwezig dat ik daar over enige tijd naar toe verhuis.. en ik heb geen zin om een extra Wii te moeten kopen. Hopelijk kan ik met FL (of een chip) daar gewoon mijn Europeese Wii blijven gebruiken en ook lokaal gewoon games te kopen.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 21:54

Tarin

Just plain weird.

Australie is PAL, zelfde als Europa dus. Ik verwacht eigenlijk dat NZ in hetzelfde schuitje zit.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ah dus ik kan gewoon de Wii meenemen en ook lokaal gekochte games spelen? Dat zou fantastisch zijn - want ik zal al te denken om mijn Wii te moeten verkopen ..

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen vragen over de beschikbaarheid - van wat dan ook - hier aub :)