Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 97 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 82.015 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
ik zou nog maar even wachten met importeren, lees veel mensen waarbij het niet werkt en die hebben versie 3.2E qua firmware.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Deze week No More Heroes mensen, vergeet het niet. Ik hoor iedereen alleen maar miepen dat ze Brawl willen.

No More Heroes. Halen.

;)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Willybubba schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 16:58:
Deze week No More Heroes mensen, vergeet het niet. Ik hoor iedereen alleen maar miepen dat ze Brawl willen.
Idd. Goed dat je het zegt. Brawl en Kart... en een hoop andere goede spellen sneeuwen kompleet onder. Net als met SMG is het even een flinke hype en ondertussen krijgen andere spellen niet de aandacht die ze imo toch ook wel verdienen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
No More Heroes, wat is daar nou zo geweldig aan?

Ok de art style is wel leuk gedaan, maar verder zitten er toch wel heel wat minpunten aan deze game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Phusebox schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 17:20:
Ok de art style is wel leuk gedaan, maar verder zitten er toch wel heel wat minpunten aan deze game...
Als je dat vind moet je hem niet halen d:)b De rest, halen als je zwarte wolkjes in de EU versie koel vind :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 16:58:

No More Heroes. Halen.

;)
Jup de Amerikaanse versie met bloed voor slechts 32 euro. Stel je eens Killer 7 voor maar dan zonder bloed of afgehakte ledematen, dat kan toch gewoon niet. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Idd! De VS versie van NMH is natuurlijk met gore!
Nog een reden om hem te importeren (naast de prijs).

Verder is mijn Freeloader al geshipped *O*

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu we het toch over de verschillende regio's hebben. Is er toevallig een wereldkaartje waarin staat welke regio's bij welk landen horen voor de WII?

Dus uit welke landen je games kan halen / meenemen van vakantie die je op een standaard NL WII kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 18:18:
Nu we het toch over de verschillende regio's hebben. Is er toevallig een wereldkaartje waarin staat welke regio's bij welk landen horen voor de WII?

Dus uit welke landen je games kan halen / meenemen van vakantie die je op een standaard NL WII kan spelen.
PAL regios: Australie/Nieuw Zeeland, Europa, Zuid Afrika
NTSC regios: Canada, Verenigde Staten, Mexico
NTSC-J regios: Japan, Azie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Delen van Zuid-Amerika hebben ook PAL, zoals Brazilië.

[ Voor 83% gewijzigd door Schweino op 11-03-2008 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 18:43:
PAL regios: Australie/Nieuw Zeeland, Europa, Zuid Afrika
NTSC regios: Canada, Verenigde Staten, Mexico
NTSC-J regios: Japan, Azie
Even als aanvulling: buiten Japan liggen er in Azië ook vaak NTSC-U Wii's in de winkel, hoewel Wii's daar (iig in Hong Kong en Thailand) vrijwel nergens te koop zijn.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
niemand die er mee zit dat SSBB dus niet overal werkt met de freeloader? Mensen met de nieuwste firmware hebben problemen. Dus ik kan me zo voorstellen dat als dit al niet werkt er straks nog een hoop meer gaat komen dat niet werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Phusebox schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 21:51:
niemand die er mee zit dat SSBB dus niet overal werkt met de freeloader? Mensen met de nieuwste firmware hebben problemen. Dus ik kan me zo voorstellen dat als dit al niet werkt er straks nog een hoop meer gaat komen dat niet werkt
Bron graag, ik zie op gamespot forum berichten dat het werkt.
http://www.gamespot.com/w...d=m-1-41910328&pid=928518
Ben wel benieuwd naar andere reacties, ik wacht het nog even af tot ik bestel, maar kan bijna niet van de buy now knoppen afblijven :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

Ik ben het eens met Phuse. Mede door hun nogal tra(a)gische release beleid in europa zal Nintendo
de freeloader echt niet op prijs stellen en zal deze vermoeddelijk echt wel gestopt gaan worden.
Ik hoop dat ik het mis heb en dat de FL echt onstopbaar wordt maar ik kan me dat haast niet voorstellen.

Verder snap ik de hype ook niet over no more heroes. Maar ik hou dan ook niet van sand box games.
Wat ik wel gaaf vind is de stijl, zowel gfx als de vibe/story.

Hebben jullie trouwens al gezien hoe je het energie zwaard moet opladen? Zeker een spel om met de gordijnen dicht te spelen ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
SSBB is inmiddels ook verstuurd. Ik draai firmware 3.2E en als ik alles binnen heb zal ik mijn ervaringen hier delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ik heb vandaag (dinsdag) SSBB binnengekregen. Ik bestelde voor mijn PS3 bijna al mijn spellen al via ebay bij 3busymen, maar dankzij de freeloader kan dit nu dus ook voor de wii :) Scheelt toch weer wat euro's en met Nintendo EU's release schedule..
Nu alleen nog even wachten tot mijn freeloader binnen is. Ik heb hem met mijn stomme hoofd bij codejunkies besteld: het duurde al een goede week voordat hij uberhaubt verstuurd werd (ondanks directe CC betaling) maar via de UPS link zag ik ook dat ze hem naar Utrecht GB probeerden te versturen, gelukkig is mijn pakketje sinds vandaag wel op weg naar het juiste adres, dus ben benieuwd. Zal in ieder geval ook mijn ervaringen even posten als dat nog nodig is.

Ik speel eigenlijk nooit online met mijn Wii, mijn ervaringen met Mario Strikers waren nou niet echt denderend, maar met het oog op WiiWare etc. hoop ik maar dat ze niet al te snel met een update komen waardoor de freeloader weer nutteloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Datel heeft toch al gezegd dat ze je Freeloader gratis zullen updaten als Nintendo hem blocked. Is verre van ideaal maar toch nette service als het echt zo is.
Wel je aankoopbewijs bewaren!
Lijkt me wel een voordeel dat je bij CodeJunkies hebt besteld. Die zullen neem ik aan de updates sowieso naar al hun klanten sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:49:
Wacht niet tot Brawl hier komt, importeer hem gewoon.

Freeloader werkt:
http://uk.youtube.com/watch?v=DuHUigFv2LM(JAP Brawl)
http://uk.youtube.com/watch?v=z4iWEtsZMvE(US No More Heroes)

Koop hier:
http://www.gameseek.co.uk...uuhn0f/Freeloader-for-Wii
of hier:
http://www.divineo.co.uk/cgi-bin/div-uk/wii-dfr.html

Vergeet niet:
http://www.play-asia.com/...+Bros.+Brawl-70-1vf9.html
en:
http://www.play-asia.com/...+More+Heroes-70-2e9r.html

Of bestel hier: http://www.videogamesplus.ca
Betaal niet langer 60 euro per game maar slechts 35 tot 40.
Profiteer van de alsmaar dalende Amerikaanse dollar. Nu maar hopen dat de Amerikanen weer op een president stemmen die met geld strooit en dan kunnen we straks voor 2 tientjes importeren. Zijn die oorlogen van de yanks toch nog ergens goed voor. :P
Uhuh mag hopen dat je straks ze niet voor 2 tientjes kan importeren :P Lijkt heel leuk dat de dollar zo laag staad, maar dat is het daadwerkelijk niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaURoN schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:40:
[...]

Uhuh mag hopen dat je straks ze niet voor 2 tientjes kan importeren :P Lijkt heel leuk dat de dollar zo laag staad, maar dat is het daadwerkelijk niet ;)
Niet voor de VS maar wel voor ons. Ach, dat zal niet gebeuren. Er komt een grote vraag naar de dollar door de vele gamers die Wii zooi gaan importeren en dan redden we de US Economy. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik overweeg ook sterk om een Freeloader aan te schaffen, maar ik wacht nog even af op wat meer ervaringen hier. In tegenstelling tot velen doe ik het eerst voor NMH (protest tegen censuur ;) ), Brawl in juni is voor mij nl best acceptabel. Maar goed, ik heb dan nog een PC en 360 bij de hand waar een paar sterke titels voor zijn/binnenkort komen.

Mocht Brawl later komen dan juni, dan wordt dat een import mits de disc-read errors niet problematisch zijn hier. Dat wil zeggen, hoe makkelijk is het op te lossen als het gebeurt? Bang voor het blokkeren van de Freeloader ben ik niet echt, het is maar een kleine uitgave en ze beloven een gratis update mocht het gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb destijds bij lik-sang nog een gratis freeloader gekregen voor de gamecube, maar uiteindelijk heb ik die nooit gebruikt. Om een of andere reden zijn importgames niet echt boeiend bij nintendo :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:51:
[...]

Niet voor de VS maar wel voor ons. Ach, dat zal niet gebeuren. Er komt een grote vraag naar de dollar door de vele gamers die Wii zooi gaan importeren en dan redden we de US Economy. :+
Mwa voor ons ook niet, ook wij zijn afhankelijk van de dollar (olie etc) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
De dollar komt denk ik wel goed. Ik heb amerikaanse aandelen en ik hou de dollar al een tijdje in de gaten. Mijn plan is nl. om bij een sterkere dollar te gaan verkopen. Mijn verwachting is dat als George W. weg het een stuk beter zal gaan. Tot die tijd ga ik lekker goedkoop games importeren!
Ik denk dat ik Tomb Raider en LEGO ook ga laten invliegen...

Edit: Ik heb even naar de prijzen op VideoGamesPlus gekeken en ik ga ZEKER importeren.
Prijzen schommelen allemaal tussen de 30 en 37 euro!

En ze hebben er Ghost Squad zonder gun voor 23 euro!

[ Voor 21% gewijzigd door Deddiekoel op 12-03-2008 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Freeloader besteld :)

Ik wacht alleen nog heel even met supersmash bestellen bij play-asia aangezien ik nog steeds op 2 bestelde ds spellen wacht, en niet teveel wil hebben openstaan.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Problemen horen in Spielerij - Problemen & Vragen, daarbuiten is het zo dat je hier toch niet geholpen wordt met een modchip-probleem.

[ Voor 83% gewijzigd door TheZeroorez op 12-03-2008 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:51:
[...]

Ook niet voor ons, aangezien de Euro nu erg duur is voor de Amerikanen en ze dus minder zullen importeren vanuit Europa. De VS heeft er zelfs minder last van dan wij, aangezien zij daar veel minder van import afhankelijk zijn en wel veel exporteren. Hun exportproducten zijn nu lekker goedkoop, en dus zetten ze meer om.
SaURoN schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:14:
[...]

Mwa voor ons ook niet, ook wij zijn afhankelijk van de dollar (olie etc) :P
Da's juist wel weer voordeliger voor ons. Olie wordt in dollars afgerekend, de dollar daalt dus de olieprijs in Euro's ook. Dat de olieprijs harder stijgt dan de dollar in waarde daalt, en we er dus niets van merken (behalve dat de olieprijs in Europa minder hard stijgt dan wanneer de dollar sterker zou zijn geweest) is een ander verhaal.

[ Voor 9% gewijzigd door Schweino op 12-03-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Ik heb net wat berichten verwijderd. Wanneer iets niet volgens de regels is mag dat via een TR ;)

Pixxa: Als je de regels kent volgens jezelf, waarom maak je dan toch zoveel fouten? (Modchip, problemen hier, zuigende opmerkingen) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Even een kleine melding van mij. Heb bij Bol.com een GC Memory Card en een Witte GC controller besteld. Beide erg fijne producten en werken als een trein op de Wii. Dus voor iedereen die zich nog eens wil wagen aan GC (of Virtual Console) games op de Wii: echt een aanrader voor totaal 22 euro!! (inclusief verzending) :)

Linkjes:
Zwarte Piranha Gamecube MemoryCard 16Mb € 9,99
Witte Logic 3 GameCube Controller (met rumble en turbo- en slowfunctie) € 9,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 21:16
Schweino schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 14:39:
[...]

Ook niet voor ons, aangezien de Euro nu erg duur is voor de Amerikanen en ze dus minder zullen importeren vanuit Europa. De VS heeft er zelfs minder last van dan wij, aangezien zij daar veel minder van import afhankelijk zijn en wel veel exporteren. Hun exportproducten zijn nu lekker goedkoop, en dus zetten ze meer om.
Wat weer niet goed is voor de US zijn de massale overnames die nu plaatsvinden, door de lage dollar slaan veel eu landen hun slag en kopen zijn grote namen voor een prikkie. Zie bv Vivendi die grote gamestudios koopt tegen lachwekkend lage prijzen.

Buiten dat kunnen we behoorlijk profiteren van import games, maar ga ik er niet aan beginnen. Zeker niet als ze straks alle freeloaders e.d weer blokkeren, wat nu dus aan zit te komen bij de freeloader. Dan zit je dan met je US brawl die je niet kunt spelen. Ik ben benieuwd naar Brawl, maar niet zo erg om dat risico te nemen. Genoeg te doen tot die tijd, Tomb Raider, No more heroes en MK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 09-09 20:48
Super Smashbros Brawl even tussen de middag een half uurtje gespeeld:

Mijn 1e indruk is dat het wel een leuke game, vooral de cut scene's zijn erg mooi.

Toch snap ik niet dat bijna iedereen op deze game zit te wachten, zelf kijk ik meer uit naar mario kart.

Misschien als ik vanavond een paar uurtjes SSBB gespeeld heb, begrijp ik dan waarom iedereen juist deze game wil hebben.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:40
Henkus schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:20:
Super Smashbros Brawl even tussen de middag een half uurtje gespeeld:

Mijn 1e indruk is dat het wel een leuke game, vooral de cut scene's zijn erg mooi.

Toch snap ik niet dat bijna iedereen op deze game zit te wachten, zelf kijk ik meer uit naar mario kart.

Misschien als ik vanavond een paar uurtjes SSBB gespeeld heb, begrijp ik dan waarom iedereen juist deze game wil hebben.
Tip: speel het samen met een paar vrienden :). Dan zal je snappen waarom iedereen er hier op zit te wachten...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even bij Dimension Plus geweest, die jongens doen ook aan import! :D
Alleen mogen ze het niet op de website zetten, maar als je er in de winkel naar vraagt is het geen probleem.

Afbeeldingslocatie: http://spooky.student.utwente.nl/~icec/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://spooky.student.utwente.nl/~icec/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://spooky.student.utwente.nl/~icec/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://spooky.student.utwente.nl/~icec/4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://spooky.student.utwente.nl/~icec/5.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMFG @hierboven...

Ik zit te wachten op Play Asia en Gameseek.co.uk... hurry up plz. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:23:
Alleen mogen ze het niet op de website zetten, maar als je er in de winkel naar vraagt is het geen probleem.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Eh? WTF? Hebben zij nu al in de winkel Freeloader+Brawl liggen? Of bedoel je dat zij het voor je kunnen importeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben ze nu liggen :9
In Groningen in ieder geval, weet niet hoe het met de andere filialen zit...
En ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet meer weet wat ik betaald heb, had een beetje haast :+

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Ik zit nu in Delft.... kan er zo ff langs gaan natuurlijk.

Hoeveel kosten die 2 bij elkaar? 20 euro + 55 euro?
Enne, wanneer zou de europese nou uit komen? Over 2 maanden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Kost dat bij Dimension Plus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

ik speel sinds gister de PAL versie van No more heroes, maar ik moet zeggen dat het spel erg teleurstellend is. Het vechtsysteem voelt erg willekeurig aan, terwijl ik dacht dat de controls juist het sterke punt waren van deze game. Nu is het gewoon een beetje in de rondte zwaaien met je wiimote zonder dat je echt je slagen gericht kan doen.

Het bloed is compleet vervangen door een soort van stofdeeltjes die er erg lelijk uit zien. Zowiezo zijn alle schaduwen zwart (dus pikzwart en geen grijstinten oid), dus als je twee mannetjes hebt gekilled is het hele beeld zowat zwart. Jammer, had veel verwacht van deze game.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-09 08:46

ThE_ED

Stuffed Animal

Eindelijk gelukt DBZ BT3 online te spelen! :D
Nog wel wat lag, wat het in combinatie met mijn n00bheid het niet makkelijker maakt, maar ok. ;)

Heeft er trouwens iemand een linkje naar waar welk gekleurd driehoekje op de spel-cases voor staat?

Ik ben fan van dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Ik heb net mijn Free Loader binnengekregen (2 besteld, 2 betaald, factuur waarop 2 stuks staan... en 1 free loader in de envelop :z Gaat lekker daar bij codejunkies, eerst de bestelling naar mijn adres maar dan in GB willen versturen en dan ook nog 1 free loader te weinig leveren :( )

Brawl wilde onder versie 3.1e niet werken, na een update naar 3.2e start hij gelukkig wel op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:21

Fioravanti

Fioravantastisch!

amahusu schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 17:16:
Nu is het gewoon een beetje in de rondte zwaaien met je wiimote zonder dat je echt je slagen gericht kan doen.
doet me denken aan het boxen bij wii sports ;)

verder lijkt me deze review genoeg afschrikwekkend... misschien dat anderen het toch anders zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 09-09 20:48
Ik weet niet of het toegestaan is, maar voor de gene die zitten wachten over info van SSBB hier van scans van de handleiding:Afbeeldingslocatie: http://img72.imageshack.us/img72/6205/wiisupersmashbrawl3zp2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img72.imageshack.us/img72/9472/wiisupersmashbrawl4ry0.jpgAfbeeldingslocatie: http://img235.imageshack.us/img235/1457/wiisupersmashbrawl5yu5.jpg

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
TheZeroorez schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:31:
[modbreak]Ik heb net wat berichten verwijderd. Wanneer iets niet volgens de regels is mag dat via een TR ;)[/modbreak]

Pixxa: Als je de regels kent volgens jezelf, waarom maak je dan toch zoveel fouten? (Modchip, problemen hier, zuigende opmerkingen) :/
@TheZeroorez, ben ik het niet helemaal mee eens maar goed. In ieder geval is er 1 iemand geweest die mn verhaal heeft willen lezen en kon aangeven dat het niet aan mn wii ligt maar aan mn chip. Beetje gaar dat als er een onderwerp wordt aangesneden wat niet helemaal zuiver is er gelijk 10 man opspringen en gaan gillen. Oh das geen onderwerp voor hier misschien iets voor TR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort dingen moet je niet in het topic zelf bespreken, dat is vervuiling.
Bovendien heeft Tweakers gewoon een hele duidelijke policy wbt modchips, als je dat niet bevalt dan ga je maar weg :)

/me gaat terug naar Zack & Wiki, Metroid en Mario en z'n vriendjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Pixxa schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 17:55:
[...]Beetje gaar dat als er een onderwerp wordt aangesneden wat niet helemaal zuiver is er gelijk 10 man opspringen en gaan gillen. Oh das geen onderwerp voor hier misschien iets voor TR?
Wat wil je nu eigenlijk zeggen?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
monnick schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:32:
Even een kleine melding van mij. Heb bij Bol.com een GC Memory Card en een Witte GC controller besteld. Beide erg fijne producten en werken als een trein op de Wii. Dus voor iedereen die zich nog eens wil wagen aan GC (of Virtual Console) games op de Wii: echt een aanrader voor totaal 22 euro!! (inclusief verzending) :)

Linkjes:
Zwarte Piranha Gamecube MemoryCard 16Mb € 9,99
128MB witte Gamecube geheugenkaart op eBay, inc. verzending vanuit Hong Kong: 7,50 Euro. Werkt perfekt op m'n Wii! _/-\o_

Edit: en inmiddels staat de dollar nog lager ten opzichte van de Euro :)

[ Voor 4% gewijzigd door BamSlam_ op 12-03-2008 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Deddiekoel schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:33:
Edit: Ik heb even naar de prijzen op VideoGamesPlus gekeken en ik ga ZEKER importeren.
Prijzen schommelen allemaal tussen de 30 en 37 euro!

En ze hebben er Ghost Squad zonder gun voor 23 euro!
ari3 en ik prediken dat al een eeuwigheid, maar nu met die Freeloader begint het pas echt bij mensen door te dringen geloof ik. :P Vandaag is de postbode langs geweest met Smash Bros, Metal Slug, Dewy's Adventure en Wario Ware (allen NTSC-J), maar er was niemand thuis. ;( Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar. :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Captain N schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 18:59:
[...]

ari3 en ik prediken dat al een eeuwigheid, maar nu met die Freeloader begint het pas echt bij mensen door te dringen geloof ik. :P Vandaag is de postbode langs geweest met Smash Bros, Metal Slug, Dewy's Adventure en Wario Ware (allen NTSC-J), maar er was niemand thuis. ;( Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar. :P
hoe lang duurt het normaal via videogamesplus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
sjekneck schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:32:
[...]
Buiten dat kunnen we behoorlijk profiteren van import games, maar ga ik er niet aan beginnen. Zeker niet als ze straks alle freeloaders e.d weer blokkeren, wat nu dus aan zit te komen bij de freeloader. Dan zit je dan met je US brawl die je niet kunt spelen. Ik ben benieuwd naar Brawl, maar niet zo erg om dat risico te nemen. Genoeg te doen tot die tijd, Tomb Raider, No more heroes en MK.
Reden te meer om een Wii uit de US te importeren. Koop er een Europese voeding bij via Nintendo Benelux of een website en klaar ben je. Heb ik ook gedaan en nog geen seconde spijt van gehad.
Waarom zouden ze dat niet op hun site mogen zetten? Er zijn in NL geen beperkede regels omtrent het verkopen van import games. Of zou Nintendo zo flauw zijn om zo'n winkel dan op hun vingers te gaan tikken en moeilijk gaan doen met leveringen ven NL producten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Mijn Super Smash Bros. Brawl FriendCode: 2835 9798 9974

Moet bekennen dat ik geen Nintendo kenner ben en de Wii m'n eerste console is... Dus veel meer dan Mario, Zelda en Metroid figuren ken ik niet. En ben ook niet echt into 2D of 3D fighting op zich... maar Brawl is gewoon een spel apart. Grappig, bizar, onverwacht... goede graphics en lekkere muziek. Zowel single als multiplayer is het spel goed uitgewerkt vind ik. Iemand zin in een potje online?

Net even online gespeeld. Werkt ook heerlijk. Geen lag te bekennen. Maar mensen die geen ervaring hebben met Smash Bros. is het wel aan te raden de handleiding erbij te pakken voor de controls. Er zit geen tutorial ofzo in het spel. ;) Dus ik ga even lezen nu...

[ Voor 22% gewijzigd door Victorio op 12-03-2008 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 20:49:

[...]

Waarom zouden ze dat niet op hun site mogen zetten? Er zijn in NL geen beperkede regels omtrent het verkopen van import games. Of zou Nintendo zo flauw zijn om zo'n winkel dan op hun vingers te gaan tikken en moeilijk gaan doen met leveringen ven NL producten?
Exactemento! Dat is het nare, je loopt als shop kans dat je geen EU leveringen meer krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Phusebox schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 20:29:
hoe lang duurt het normaal via videogamesplus?
Ik heb mijn games bij Yesasia.com besteld. Goedkoop, maar vrij langzaam helaas. Maar goed, ik heb de tijd. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik een Wii ga kopen, de spellen lijken me namelijk wel leuk. Ik ben echter wel bang dat ik spelletjes een beetje uitgegroeid ben en dat hij na een week stof gaat lopen te vergaren. Is hij nog steeds zo lastig te krijgen dat ik hem voor ongeveer de aanschafprijs weer door zou kunnen verkopen? Op marktplaats staan er genoeg, maar of ze verkocht worden is natuurlijk maar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:27

S2S

Victorio schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 21:08:
Mijn Super Smash Bros. Brawl FriendCode: 2835 9798 9974

Moet bekennen dat ik geen Nintendo kenner ben en de Wii m'n eerste console is... Dus veel meer dan Mario, Zelda en Metroid figuren ken ik niet. En ben ook niet echt into 2D of 3D fighting op zich... maar Brawl is gewoon een spel apart. Grappig, bizar, onverwacht... goede graphics en lekkere muziek. Zowel single als multiplayer is het spel goed uitgewerkt vind ik. Iemand zin in een potje online?

Net even online gespeeld. Werkt ook heerlijk. Geen lag te bekennen. Maar mensen die geen ervaring hebben met Smash Bros. is het wel aan te raden de handleiding erbij te pakken voor de controls. Er zit geen tutorial ofzo in het spel. ;) Dus ik ga even lezen nu...
Mijn SSB: 1762-2378-3701

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-09 08:46

ThE_ED

Stuffed Animal

Als ik SSB koop eindig ik ermee dat ik alleen met Sonic speel, denk ik. :P

Ik ben fan van dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:57

M-ThijZ

Riding on Rails

Is het eigenlijk mogelijk om geïmporteerde games in 480P op een HDTV te spelen? Bijvoorbeeld SSBB uit Amerika met de Freeloader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja waarom, niet? 480P is toch overal 480P?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat rondgekeken en blijkbaar zijn er bijna anderhalf jaar na de launch nog steeds tekorten. Lekker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Laatst online: 08:57

M-ThijZ

Riding on Rails

Willybubba schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 08:51:
Ja waarom, niet? 480P is toch overal 480P?
Verschil tussen PAL en NTSC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Laatst online: 08:08

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Captain N schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 18:59:
[...]

IK had de FL ook al op de Cube en hoewel het prima werkte baalde ik er toch altijd een beetje van.
Hoewel ik SSBB heb besteld wil ik de grote (klassieke) titels toch lokaal hebben. Is ook makkelijker met uitlenen etc. Op de Cube heb ik een paar grote titels amerikaans (met name PoP:SoT en F-Zero GX) en daar baal ik nog steeds van.
Maar voor de Wii ga ik dus de niet must-haves lekker importeren! Tomb Raider is mij 30eu wel waard itt de 60 die in de NL winkels wordt gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M-ThijZ schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 09:53:
[...]
Verschil tussen PAL en NTSC?
480P en 480i zijn beide 60hz NTSC signalen alleen 576i is PAL.
Even wat rondgekeken en blijkbaar zijn er bijna anderhalf jaar na de launch nog steeds tekorten. Lekker dan.
Nintendo maakt er 2.2 miljoen per maand, het is de populairste console allertijden. Ik denk dat je in april rond de release van (11 april)Mario Kart/(25 april)WiiFit de beste kansen maakt bij een winkel die niet of nauwelijks aan reserveren doet. Grote steden maak je geen kans maar wat kleinere dorpen willen ook nog wel eens wat hebben. Je kunt ook de grens over naar Duitsland of Belgie althans, ik heb vaak in het topic over mensen gelezen die dat hebben gedaan.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik denk dat ik ook maar ga wachten met SSBB op de PAL release want al met al ben ik toch meer dan 60 euro kwijt om hem te importeren + een freeloader. En ik zie in de toekomst geen andere spellen die ik zou willen importeren, plus disc-swappen sucked.

Misschien komt ie hier wel eerder nu er massaal geimporteerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 18:27
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 09:41:
Dat hadden wij ook. 2 weken geleden wilden we ook een Wii kopen, dus kijken bij de bekende winkels (Bart Smit, Intertoys etc.) overal registreren en dan een paar weekjes wachten :'(
Gelukkig had de Intertoys bij ons in het dorp er nog 1!!

Begin vorige week wilden we Super Mario Galaxy kopen, dus overal vragen, 3/4 weken levertijd 8)7 8)7 idem met accesoires enzo. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Nu hebben we SMG kunnen lenen voor een weekje, maar dat is echt een leuk spel. We zijn er helemaal aan verslaafd :D En ook maar Zelda gekocht, ook een gaaf spel. Geen HD, maar wel fun om te spelen.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
ThE_ED schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 08:25:
Als ik SSB koop eindig ik ermee dat ik alleen met Sonic speel, denk ik. :P
Eindig ja... :)
spoiler:
Je kan pas met Sonic spelen nadat je : Play 300 Brawl Matches OR Have him join in SSE
S2S schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 08:16:
[...]
Mijn SSB: 1762-2378-3701
Toegevoegd!

[ Voor 20% gewijzigd door Victorio op 13-03-2008 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Twee nieuwe (Japanse) WiiWare trailers

Eerlijk gezegd lijkt deze dienst mij niks voor mijzelf. Ik houd niet van dit soort simpele games waar je (fors) voor moet betalen. Misschien dat er een aantal leuke spellen komen, maar ik denk dat 80% bagger is. Daarnaast worden alle spellen opgeslagen op het schattige geheugen van de Wii of op SD-kaart, erg groot kunnen de spellen dus ook niet zijn.
Wat we ons moeten voorstellen bij de Final Fantasy; geen idee? FF spellen zijn toch altijd groot en uitgebreid, dat kunnen ze op de Wii onmogelijk doen gezien de opslagcapaciteit. :|

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5WSMnhAy7pM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 22:06

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Sonic is één van de middelste karakters die je kunt unlocken geloof ik. Ik had hem na 2 avondjes brawlen met wat vrienden al gekregen. Daarna gaan de karakters een heel stuk trager.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Gizz schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 11:17:
[...]
Sonic is één van de middelste karakters die je kunt unlocken geloof ik. Ik had hem na 2 avondjes brawlen met wat vrienden al gekregen. Daarna gaan de karakters een heel stuk trager.
Ah ok. Ik zag hier de lijst en dacht dat die niet zo snel te krijgen zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Play Asia, Gameseek en TPG post schieten weer eens niet op. Ik wil smashen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 22:06

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Victorio schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 11:21:
[...]

Ah ok. Ik zag hier de lijst en dacht dat die niet zo snel te krijgen zou zijn.
Volgens mij klopt die lijst niet. Ik heb Sonic gehaald door gewoon te brawlen, niet in SSE-mode. Maar volgens die lijst zou ik ook o.a. Mr. Game & Watch en R.O.B. moeten hebben (daar staan minder matches voor) maar die heb ik niet. Heel gek.

Of ik vergis me natuurlijk en ik ben hem wel tegengekomen in SSE, maar SSE heb ik maar 20 minuten gespeeld (tot Pit geloof ik).

[ Voor 10% gewijzigd door Gizz op 13-03-2008 11:54 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
monnick schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 10:52:
Twee nieuwe (Japanse) WiiWare trailers

Wat we ons moeten voorstellen bij de Final Fantasy; geen idee? FF spellen zijn toch altijd groot en uitgebreid, dat kunnen ze op de Wii onmogelijk doen gezien de opslagcapaciteit. :|
De FMV is meestal het grootst.
Bijv. Final Fantasy VIII was zo'n 200MB zonder de FMV IIRC, en Zelda OoT is 32MB.
Moet wel iets mee te doen zijn.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icelus schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:00:
[...]
De FMV is meestal het grootst.
Bijv. Final Fantasy VIII was zo'n 200MB zonder de FMV IIRC, en Zelda OoT is 32MB.
Moet wel iets mee te doen zijn.
Er was een mooie presentatie van Square Enix over Final Fantasy op WiiWare.

Ze hebben het heel goed aangepakt qua opslagruimte en er zit helaas geen CG in. Daarnaast gaat het meer om het bouwen van een stad o.i.d. dan om een grote epische wereld. Daarvoor zullen we moeten wachten op Final Fantasy: Chrystal Bearers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:02:
[...]

Er was een mooie presentatie van Square Enix over Final Fantasy op WiiWare.

Ze hebben het heel goed aangepakt qua opslagruimte en er zit helaas geen CG in. Daarnaast gaat het meer om het bouwen van een stad o.i.d. dan om een grote epische wereld. Daarvoor zullen we moeten wachten op Final Fantasy: Chrystal Bearers
Via de screenshots is wel te zien dat er HP e.d. aanwezig is maar het lijkt geen echte RPG.
Lost Winds lijkt me ook een leuke WiiWare-titel.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:25
Final Fantasy schijnt een soort van Sim City te worden, maar ik gok dat je als koning zijnde je stad moet beschermen. Dat is in iedergeval de info die er op internet staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 11:44:
Play Asia, Gameseek en TPG post schieten weer eens niet op. Ik wil smashen :'(
Bij mij ook, is al een tijdje geleden verstuurd, zit nog te wachten. Hoop dat het voor mij ook de hype kan na leven. ( Weet nog niet eens met welk char is wil spelen, waarschijnlijk toch maar weer Captain Falcon net als in de andere twee Smash Bros. )

Ook even een vraagje voor de mensen die 'm al hebben. Kunnen we nu alleen tegen mensen in europa spelen die 'm hebben of ook tegen amerikanen etc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:50
Arunia schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:40:
Final Fantasy schijnt een soort van Sim City te worden, maar ik gok dat je als koning zijnde je stad moet beschermen. Dat is in iedergeval de info die er op internet staat.
Volgens mij lijkt het meer op My Sims. Dus dat je zelf een poppetje bestuurt en wat huizen kan fixen, wat quests hebt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:24

Rudedadude

Maybe we were born to run

Wordt het niet eens tijd voor een apart topic over Brawl? Heel leuk allemaal dat je allerlei characters kunt unlocken en dat je versie ergens tussen hongkong en hier zweeft, maar het is een beetje offtopic...

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:50
Wat is er offtopic aan in een Wii topic? Zoveel anders valt er niet te bespreken momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Rudedadude schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:39:
Wordt het niet eens tijd voor een apart topic over Brawl? Heel leuk allemaal dat je allerlei characters kunt unlocken en dat je versie ergens tussen hongkong en hier zweeft, maar het is een beetje offtopic...
Ben ik het mee eens; zit ook niet te wachten op dat gebrawlel over SSBB....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
AlexR schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:25:
[...]

Ben ik het mee eens; zit ook niet te wachten op dat gebrawlel over SSBB....
Rapporten over hoe goed Brawl samen werkt met Free Loader zijn dan wel weer erg interessant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 12-09 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

BarôZZa schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:03:
Wat is er offtopic aan in een Wii topic? Zoveel anders valt er niet te bespreken momenteel.
Mag ik even bijvoegen in dit item? :)

Het valt mij (en anderen blijkbaar ook) op, dat er de laatste tijd enorm veel over specifieke titels wordt gediscussieerd in de 'algemene' console topics.

Volgens mij was het gebruikelijk hier een apart topic voor te openen als hier behoefte aan bleek te zijn.

Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de eindeloze 'Mijn Xbox 360 is kapot' dicussies in het 360 topic. Hiervoor is een apart topic geopend om zo het 'algemene' topic te ontlasten :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Michael Knight schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:37:
[...]
Volgens mij was het gebruikelijk hier een apart topic voor te openen als hier behoefte aan bleek te zijn.
Klopt. Aan de ene kant zinvol... aan de andere kant ook wel gezellig als er hier ook over Brawl gesproken zal worden, wat sowieso wel gebeurt.

Voor Zalda en SMG waren de aparte topics erg zinvol, voor MP3 minder.
De vraag is of er naast de standaard "Brawl is gaaf" en "Ik wil m'n Brawl" meldingen ook nog veel inhoudelijke posts over komen. Het is totaal geen spel waar je een guide voor nodig zou kunnen hebben dus in dat opzicht valt er weinig te bespreken.

Maar als er een apart topic komt ben ik erbij hoor! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Niet om je feestje te dwarsbomen, Nintex, maar Play-Asia's pakketjes blijven nog wel eens achter bij de douane, dan doet het al snel een weekje langer. Yesasia.com heeft dat probleem niet, aangezien die het eerst naar hun depot in Duitsland sturen. Duurt uiteindelijk net zo lang, maar heb je iig geen importkosten. Mijn pakje is vandaag binnen gekomen overigens, dus ik heb de komende tijd weer wat te doen! :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe sterk de wireless ontvanger in de wii is? Haal je een meter of 20 a 30? (tussen 2 huizen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 19:45

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 18:47:
Weet iemand hoe sterk de wireless ontvanger in de wii is? Haal je een meter of 20 a 30? (tussen 2 huizen).
Ik denk dat dat meer ligt aan je router eerlijk gezegd.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:57:
[...]

Klopt. Aan de ene kant zinvol... aan de andere kant ook wel gezellig als er hier ook over Brawl gesproken zal worden, wat sowieso wel gebeurt.
Voor sommige mensen is het inderdaad gezellig. Voornamelijk diegene die erin geinteresseerd zijn, of het spel zelf hebben.
Voor Zelda en SMG waren de aparte topics erg zinvol, voor MP3 minder.
De vraag is of er naast de standaard "Brawl is gaaf" en "Ik wil m'n Brawl" meldingen ook nog veel inhoudelijke posts over komen. Het is totaal geen spel waar je een guide voor nodig zou kunnen hebben dus in dat opzicht valt er weinig te bespreken.
Tja, ik neem toch wel aan dat er over Brawl genoeg te bespreken valt, zeker omdat het een erg groot spel is. In het geval van Zelda en SMG pakte een apart topic goed uit, en bij MP3 wat minder. Desondanks lijkt het me zeker voor Brawl handig om een apart topic te openen, al is het al vanwege de vele te behalen extra's. Dan krijg je natuurlijk weer pagina's vol met zwarte balken in dit topic.
En dat is precies wat nodig is om het topic een beetje succesvol te laten zijn. Mensen die er af en toe gewoon eens een postje doen, om het topic in leven te houden. Zonder dat bloedt het gewoon dood, wat dus ook bij Prime 3 gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Een apart topic voor Brawl lijkt me niet verstandig. Topics bij games als Zelda, SMG, en MP3 vind ik daarentegen wel verstandig aangezien dat spellen zijn met uitgebreide verhaallijn en veel plaatsen waar het 'onduidelijk' is wat je moet doen. Veel mensen hebben moeite met die spellen en komen niet verder in een level bijvoorbeeld.

Ik zie Brawl meer als een fight game waar alles vrij duidelijk is, natuurlijk kan je soms ergens vastzitten maar dat is meestal niet omdat het 'onduidelijk' is wat je moet doen. En natuurlijk zijn er geheimen / unlockables in SSBB maar daar is niet echt een apart topic voor nodig lijkt me zo, wil je iets weten dan raadpleeg je google en je hebt het antwoord.

Daarnaast vind ik het goed dat er ook over spellen wordt gepraat in het topic, volgens mij zou het topic erg karig worden als dit niet gebeurt. Nu even een weekje Brawl geklets en daarna wordt het topic vanzelf weer 'als van ouds'. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:57:
[...]

Voor Zalda en SMG waren de aparte topics erg zinvol, voor MP3 minder.

:'( :'(
wat dus ook bij Prime 3 gebeurde.
:'(
Mijn pakje is vandaag binnen gekomen overigens, dus ik heb de komende tijd weer wat te doen!
Heb jij het bij Play-Asia besteld of ergens anders?

Het heeft nog door mijn hoofd gespookt om een Mario Kart en Brawl topic te doen, maar er was te weinig interesse voor MP3. Daarnaast is het "Brawl gezwets" ook Wii gerelateerd, in het goede oude "Grote Gamecube topic" werd ook altijd over games gesproken. Zo hoort het ook vind ik.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In principe vind ik het ook niet erg om Brawl gezwets hier tussendoor te hebben. Sommige games lenen zich gewoon minder voor een apart topic. Ik denk dat het voor Brawl echter wel handig is om een topicje op te richten, waarbij het bijvoorbeeld mogelijk is om codes uit te wisselen, wedstrijdjes af te spreken of een toernooitje. Dat soort dingen zijn namelijk wel hinderlijk voor dit topic, omdat het niet veel, tot niks, toevoegd.

Uit het verleden is al gebleken dat de DM erg weinig gebruikt wordt in zulke gevallen :)

offtopic:
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 19:49:
[...]

:'( :'(

[...]

:'(
[/quote]

Haha, I know the feeling. Mijn SSX topic flopte ook hopeloos :+

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:24

Rudedadude

Maybe we were born to run

Wow, nu een pagina-lang een meta-discussie over de vraag of we moeten kunnen discussieren over Brawl ;) Ik denk dat iedereen uiteindelijk zelf wel weet of zijn of haar opmerking iets toevoegt aan dit wii topic. Ja het is interessant om inhoudelijk te horen of het spel goed is, waarom dit zo is en wat de ervaringen met de freeloader zijn en nee het zal me aan m'n aars oxideren of je nu move x+y of y+z doet en met welk character en of je game besteld/onderweg/opgehouden/aangekomen is :)

[ Voor 7% gewijzigd door Rudedadude op 13-03-2008 20:13 ]

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudedadude schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 20:12:
Wow, nu een pagina-lang een meta-discussie over de vraag of we moeten kunnen discussieren over Brawl ;) Ik denk dat iedereen uiteindelijk zelf wel weet of zijn of haar opmerking iets toevoegt aan dit wii topic. Ja het is interessant om inhoudelijk te horen of het spel goed is, waarom dit zo is en wat de ervaringen met de freeloader zijn en nee het zal me aan m'n aars oxideren of je nu move x+y of y+z doet en met welk character en of je game besteld/onderweg/opgehouden/aangekomen is :)
Als jij een ander onderwerp weet, barst los zou ik zeggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Lol!!! :) Haha. Ok, als er idd veel zwarte balken te verwachten zijn in Brawl posts, en er toernooitjes etc afgesproken gaan worden is een apart topic wel handiger ja. Ik gaf alleen aan dat het bij MP3 achteraf gezien niet echt nodig was geweest gezien de uiteindelijke lengte. (Ikzelf heb best veel aan het topic gehad hoor NinteX! ;) ) Daarnaast blijven mensen toch altijd dringende vragen hier posten als ze in het aparte topic geen antwoord krijgen.

Maar goed, wie maakt er een mooi topic aan? Ik niet, ik ben echt een Brawl n00b. Maar ik zal het topic zeker volgen!

[ Voor 5% gewijzigd door Victorio op 13-03-2008 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Damn, wat is Smash Bros vet! :) Van de nieuwe karakters vind ik Olimar wel enorm wennen, kan daar echt nog helemaal niks mee. Pit is daarentegen wel mijn ding. :) Die special attacks (kom even niet op de naam) die je krijg door die smash balls zijn ook echt ontzettend cool. Die beam van Samus als je zo'n bal gepakt hebt vult echt het halve scherm! :9 Goeie chaos weer in elk geval!

Mijn friend code overigens: 2707-1355-0019.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 09:59:
[...]

480P en 480i zijn beide 60hz NTSC signalen alleen 576i is PAL.
480P is geen NTSC signaal. 480P valt eigenlijk onder EDTV.

In het HDTV tijdperk bestaat er eigenlijk geen PAL of NTSC meer. De enige reden dat ze nog genoemd worden, is omdat het synoniem staat aan Regio-codering.

Op 360 en PS3 games staat ook nog PAL/NTSC, terwijl al deze spellen op elke HDTV draait. Hier word dan eigenlijk weer de herkomst van de console bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:21
SSBB, leuk spel en grafisch erg mooi. We zullen zien hoe het bevalt met anderen! Doet bij jullie de online random player het wel?

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik ben bezig met het maken van een Super Smash Brawl topic (jaja, toch maar ;)). Vanavond of morgenochtend zal hij in de Spielerij te vinden zijn. Uiteraard zal ik ook hier een linkje plaatsen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
theforce81 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 23:06:
SSBB, leuk spel en grafisch erg mooi. We zullen zien hoe het bevalt met anderen! Doet bij jullie de online random player het wel?
Ik probeerde het net, maar het lukt me niet andere spelers te vinden. Met friends nog niet geprobeerd.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
theforce81 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 23:06:
Nou draait het bij SSBB gewoon om gameplay en fun, dus veel doet het er niet toe, maar ik wil toch even kwijt dat ik de graphics niet zo snel als "erg mooi" zal omschrijven. (speel op 480p via component op een 32" HD-ready lcd). Het niveau van SMG haalt de game niet.
Online random heb ik nog niet gedaan, dus geen idee of dat bij mij werkt. Misschien zoekt de game dan naar iemand met een acceptabele latency en zijn die op dat moment niet beschikbaar? (er zijn waarschijnlijk weinig Europeanen online)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
[Wii] Super Smash Bros: Brawl

Morgen waarschijnlijk een grote update, maar de voorlopige TS is er. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
Om de laatste werkdag van de week af te trappen, zijn hier de nieuwe oudjes, de oude jongeren, van de VC. We beginnen met Operation Wolf, van de NES. Voor 500 punten ben je de niet-trotse eigenaar van een crappy port van een arcade game, die je niet eens met de NES Zapper kan spelen, terwijl dat 20 jaar geleden wel kon. Veel beter wordt het deze week niet als het om de bejaarde games van weleer gaat.
De nieuwe Britney Spears van de VC-wereld is Super R-Type. Voor 800 punten mag je met dit SNES-monster spelen. Ze zag er vroeger wel goed uit, maar inmiddels is het mooie er wel vanaf, en zie je dat de game waar je vroeger verliefd op was nu wel erg veel last van slowdowns heeft.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen vragen over de beschikbaarheid - van wat dan ook - hier aub :)