Dat leek mij dus ook dat het verschil niet echt zou moeten uitmakenmonnick schreef op maandag 03 maart 2008 @ 19:16:
[...]
Het zou natuurlijk verschil kunnen maken, maar het zou geen verschil moeten maken. De Wii 4 meter van de router vandaan is een zeer kleine afstand die geen kwaad zou moeten doen.
terug van vakantie btw![]()
Iemand ervaring met het spelen van progressive scan gamecube games op de Wii?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Gamecube games kun je spelen met de component kabel maar ze zullen niet in 480P weergeven worden behalve Rayman 3 die als enigste PAL cube game een 480P optie heeft.Deddiekoel schreef op maandag 03 maart 2008 @ 20:23:
Iemand ervaring met het spelen van progressive scan gamecube games op de Wii?
Je kunt ook de Action replay en dan de PAL component cheat gebruiken voor een select groepje titels.
Ja, op Play-Asia is 'ie iig ook los te verkrijgen.Deddiekoel schreef op maandag 03 maart 2008 @ 15:51:
Is Ghost Squad trouwens ook los te verkrijgen? Want ik zie dat er een 'niet-officiele' zapper bij zit en daar heb ik geen trek in. Ik heb al een Perfect Shot besteld om samen met een gun aan de gang te kunnen en een derde hoef ik niet.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Mag ik je wijzen naar de rechtszaak Galoob vs. Nintendo? Dat geeft toch wel aan dat Nintendo niet om produkten zoals bijvoorbeeld de Action Replay of de Freeloader zit te wachten.Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 00:11:
[...]
@MetroidPrime
Nintendo zei dat ze het "onbedoeld" geblokkeerd hadden. Het grootste slachtoffer waren de 'vroege' modchips.
Overigens zegt Nintendo vaak wel eens iets anders dan dat ze doen. Ik weet alleen dat er ineens na een firmware update, alle Gamecube schijfjes die van Datel afkomstig zijn, het ineens niet meer doen, terwijl de update verder geen effect had op alle door Nintendo goedgekeurde spellen.
[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 03-03-2008 22:16 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Lijkt me niet meer dan logisch dat Nintendo niet zit te wachten op de producten van Datel. De regio-lock op de Wii is een bewuste keuze, dus een goedkoop product dat dat tegen gaat is natuurlijk niet gewenst. 1+1=2
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Nee je kan beter wachten tot die groep mensen je helemaal zat is en er voor een paar tientjes een modchip in flikkert en geen cent meer aan je software uitgeeft
Verwijderd
DIe modchips draaien overigens ook niet alles. Vriend van me heeft z'n Wii gechipped en vraagt nu af of hij wel No More Heroes kan spelen met een Freeloader. Iets van 70% van de spellen werkt maar lang niet alles en omdat hij een van de eerste versies heeft zijn er haast geen updates. Het zal wel even duren voordat Nintendo met een firmware update komt om de Freeloader uit te schakelen als ze dat al doen. Vorige keer waren het zowel Datel als talloze modchips(het eigenlijke doelwit) en vernieuwingen in de firmware(menu, disc channel etc.) het lijkt me niet dat Nintendo een update maakt om specifiek de Datel producten te dwarsbomen.Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 22:30:
Nee je kan beter wachten tot die groep mensen je helemaal zat is en er voor een paar tientjes een modchip in flikkert en geen cent meer aan je software uitgeeft
Verwijderd
De NTSC games werken niet allemaal. Maar de PAL games werken 100%. Ik heb mijn wii laten modden en ik ben blij dat ik het gedaan heb. Smash Bros nu al spelen etc. En ik ben blij dat ik mijn geld niet heb verspild aan games als Rockstar Table Tennis en Mario&Sonic.
Bekend probleem, maar doorgaans relatief makkelijk op te vangen door je chippie te updaten/vervangen door een nieuwere chip.Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 22:33:
[...]
DIe modchips draaien overigens ook niet alles.
Vind het trouwens nog steeds een slap excuus om te modden als je niet kan wilt wachten op euro releases. Verpats dan je nl wii een koop een usa/jap.
Of natuurlijk een freeloader
10 second ninja DONE
Verwijderd
Die spellen kun je ook gewoon niet kopen. Het Wii modden zal hopelijk meevallen aangezien we nu op PC vlak een goed voorbeeld hebben van de gevolgen van piraterij.Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 23:22:
De NTSC games werken niet allemaal. Maar de PAL games werken 100%. Ik heb mijn wii laten modden en ik ben blij dat ik het gedaan heb. Smash Bros nu al spelen etc. En ik ben blij dat ik mijn geld niet heb verspild aan games als Rockstar Table Tennis en Mario&Sonic.
Ik heb hier al een aantal keren dvd-r en printerinkt gekocht. Bij ging alles perfect, goed verpakt en snelle levering.AlexR schreef op maandag 03 maart 2008 @ 15:28:
Heeft iemand ervarnig met de webshop "BigDennis"?
Hier (klik) zijn de wiimote's nml in de aanbieding en best aantrekkelijk icm "actie geen verzendkosten".
Maar kom via google niet heel veel positieve mensen tegen over de webshop.
Ps4/switch gamer
Wat is jouw setup precies? Ik heb een router en daarna een WiFi bridge, die staat ongeveer 2 meter van mijn Wii vandaan, dus het signaal zou sterk genoeg moeten zijn.Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 17:55:
[...]
ik denk dat het probleem toch ergens bij jou zit heb al behoorlijk wat spelletjes gespeeld en maar 1x verbroken spel gehad.
vermoedellijk andere speler connectie verbroken.
maar verder weinig problemen
Want ik vindt het vreemd dat er spelers zijn waar ik absoluut geen problemen mee heb gehad tijdens het spelen. Mocht er een firewall op mijn router aan staan (geen idee, heb hem nog niet zo lang), dan vindt ik het vreemd dat ik wel kon spelen met die handjevol spelers..
Zijn er al ervaringen met Rockstar's Tabletennis?
Ik blijf 't aanbod een beetje minimaal vinden als je het hebt over spellen waar de beweging ook echt onderdeel van 't spel is. Ik zit dus niet op Medal of Honor-achtige spellen te wachten, aangezien ik die wel op de PS3 speel. (beetje krom omschreven, maar hopelijk is m'n punt duidelijk
)
Ik blijf 't aanbod een beetje minimaal vinden als je het hebt over spellen waar de beweging ook echt onderdeel van 't spel is. Ik zit dus niet op Medal of Honor-achtige spellen te wachten, aangezien ik die wel op de PS3 speel. (beetje krom omschreven, maar hopelijk is m'n punt duidelijk
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/942164.aspBtM909 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 11:43:
Ik had het over ervaringen van users in dit topic
De reviews + screenshots heb ik al vaak genoeg gelezen en gezien
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
ik vond em erg tegenvallen, het spel lijkt niet helemaal soepel te lopen en er zit een soort van lag (of slow-motion) in te zitten op moment dat je de ballen slaat. Leuk en aardig voor een keer, maar absoluut geen topperBtM909 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 11:43:
Ik blijf 't aanbod een beetje minimaal vinden als je het hebt over spellen waar de beweging ook echt onderdeel van 't spel is. Ik zit dus niet op Medal of Honor-achtige spellen te wachten, aangezien ik die wel op de PS3 speel. (beetje krom omschreven, maar hopelijk is m'n punt duidelijk)
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
Het tv-gids kanaal is ondertussen gereleased in Japan. Ik blijf het toch raar vinden dat daar nu alweer een nieuw kanaal wordt gereleased, terwijl het vorige kanaal, het DS-Demo kanaal, nog steeds niet in de rest van de wereld is gereleased...
EDIT:
GoNintendo speculeert dat het TV-Gids ervoor zorgt dat je kunt zappen met je wii-remote
das best cool, indien het waar is.
EDIT:
GoNintendo speculeert dat het TV-Gids ervoor zorgt dat je kunt zappen met je wii-remote
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2008 12:54 ]
Binnenkort heb ik na verhuizing eindelijk woonkamer van slaapkamer gescheiden. De Wii komt dan in de woonkamer, en ik wil er een mooi draadloos wit toetsenbord bij. Gek genoeg kan ik die nergens vinden. Is er geen enkele producent in dit gat gesprongen?
Volgens mij heeft logitech een desktop setje voor de mac (USB) dus denk dat deze wel werkt ism de wii?prutsger schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:31:
Binnenkort heb ik na verhuizing eindelijk woonkamer van slaapkamer gescheiden. De Wii komt dan in de woonkamer, en ik wil er een mooi draadloos wit toetsenbord bij. Gek genoeg kan ik die nergens vinden. Is er geen enkele producent in dit gat gesprongen?
Is helemaal wit toetsenbord
Verwijderd
Ik heb zelf ook al eens naar een wit toetsenbord zitten kijken voor mijn WII, maar had nog niks gevonden.
Bedoel je de Cordless Desktop® S 530 Laser for Mac®:

Als deze op de WII werkt dan past hij iig wel mooi bij.

Dat snap ik niet, hoe kan een Wii je digitale tuner of analoge tuner in je tv beïnvloeden?Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:51:
GoNintendo speculeert dat het TV-Gids ervoor zorgt dat je kunt zappen met je wii-remotedas best cool, indien het waar is.
Ok, zappen zou kunnen als je een digitale tuner hebt die bluetooth en de Wiimote ondersteunt, maar die apparaten zouden nog uitgevonden moeten worden. Er is dan ook meteen geen verband meer tussen je Wii-channel en het tv-kijken zelf.
Sowieso heeft elke standaard digituner al een tv-gids, dus wat voor nut het precies heeft?
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Ja die bedoel ik jaVerwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:11:
Ik heb zelf ook al eens naar een wit toetsenbord zitten kijken voor mijn WII, maar had nog niks gevonden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Logitech had toch sowieso al een tobo dat ondersteund werd door de Wii?
Wie weet heeft Nintendo nog een infrarood-lampje naast de infrarood camera gehangen in je WiimoteGizz schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:15:
[...]
Dat snap ik niet, hoe kan een Wii je digitale tuner of analoge tuner in je tv beïnvloeden?
Ok, zappen zou kunnen als je een digitale tuner hebt die bluetooth en de Wiimote ondersteunt, maar die apparaten zouden nog uitgevonden moeten worden. Er is dan ook meteen geen verband meer tussen je Wii-channel en het tv-kijken zelf.
Sowieso heeft elke standaard digituner al een tv-gids, dus wat voor nut het precies heeft?
Of de sensorbar zelf wordt gebruikt, d.m.v. hem te laten knipperen maar ook dat is geen handige oplossing, dan reageert de tv van je buren eerder
als het goed is willen ze de sensor bar daarvoor gebruiken, hij zou via de muur terugketsen naar de tv.El_Quedro schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:55:
[...]
Wie weet heeft Nintendo nog een infrarood-lampje naast de infrarood camera gehangen in je Wiimote
Of de sensorbar zelf wordt gebruikt, d.m.v. hem te laten knipperen maar ook dat is geen handige oplossing, dan reageert de tv van je buren eerder
Moet je maar net een muur hebben daar.
Ik zal hem binnenkort eens uittesten.
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
potverdrie, Nintendo pissed me echt off met hun regio idioterie~
http://gonintendo.com/?p=36919
Niet dat ik zo ontzettend graag een TV-gids kanaal wil, maar ik wil wel dat er in alle regios op dezelfde manier gewerkt wordt om leuke dingen te ontwikkelen en aan te bieden voor de Wii. Ik heb zeker interesse in dat DS-Demo kanaal, maar niemand die weet of het ooit ook in NL wordt gereleased... echt... nintendo en regio releases...
Niet dat ik zo ontzettend graag een TV-gids kanaal wil, maar ik wil wel dat er in alle regios op dezelfde manier gewerkt wordt om leuke dingen te ontwikkelen en aan te bieden voor de Wii. Ik heb zeker interesse in dat DS-Demo kanaal, maar niemand die weet of het ooit ook in NL wordt gereleased... echt... nintendo en regio releases...

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2008 17:28 ]
Verwijderd
In dat TV-gids kanaal heb ik totaal geen interesse. Daar heb ik mijn, ehhmm, tv-gids wel voor. Dat het DS-demo kanaal nog steeds niet in Europa te vinden is, is natuurlijk te gek voor woorden.
Verwijderd
idd, helemaal mee eens, al is het wel tof dat ze met dit soort initiatieven komen voor de Wii. Het is gewoon debiel dat Europa (en zelfs Amerika in het geval van dat Everybody’s Nintendo-channel (DS-demo kanaal)) continue genegeerd wordt... ik wil niet weer over SSBM beginnen ofzo, maar Nintendo heeft echt issues wat dit betreft.
Dat gaat dan niet werken als je een wireless sensorbar hebt..M1lamb3r schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 16:00:
[...]
als het goed is willen ze de sensor bar daarvoor gebruiken, hij zou via de muur terugketsen naar de tv.
Verwijderd
Skiën op een Balance Board
Later dit jaar brengt Namco-Bandai in Amerika We Ski uit. Een ski-spel exclusief voor de Nintendo Wii. Leuk is dat de nieuwe game ook bestuurd kan worden met het Wii Balance Board.
Daarmee is We Ski waarschijnlijk het eerste spel waarin spelers skiën door daadwerkelijk met hun lichaam van links naar rechts te leunen. Het is niet verplicht, Namco-Bandai laat weten dat een gewone Wii-controller ook voldoende is, maar vanaf een Balance Board voelt alles natuurlijk wel een stuk realistischer.
Een Balance Board?
Op 25 april lanceert Nintendo het spel Wii Fit, dat verkocht gaat worden voor €89,99. Die prijs is zo hoog omdat het wordt geleverd met het Wii Balance Board, een speciale weegschaal waarop spelers kunnen balanceren en hun gewicht verplaatsen om het spel te besturen.
Voor iedereen die besluit te investeren in zo'n speciale controller is het altijd goed te weten dat nog meer spellen er gebruik van maken. Ook daarom is We Ski een interessante titel. Namco-Bandai belooft dat hun spel veel verschillende evenementen omvat, waaronder een ski-school, freestyle-skiën, slalommen en foto's maken.

bron
Later dit jaar brengt Namco-Bandai in Amerika We Ski uit. Een ski-spel exclusief voor de Nintendo Wii. Leuk is dat de nieuwe game ook bestuurd kan worden met het Wii Balance Board.
Daarmee is We Ski waarschijnlijk het eerste spel waarin spelers skiën door daadwerkelijk met hun lichaam van links naar rechts te leunen. Het is niet verplicht, Namco-Bandai laat weten dat een gewone Wii-controller ook voldoende is, maar vanaf een Balance Board voelt alles natuurlijk wel een stuk realistischer.
Een Balance Board?
Op 25 april lanceert Nintendo het spel Wii Fit, dat verkocht gaat worden voor €89,99. Die prijs is zo hoog omdat het wordt geleverd met het Wii Balance Board, een speciale weegschaal waarop spelers kunnen balanceren en hun gewicht verplaatsen om het spel te besturen.
Voor iedereen die besluit te investeren in zo'n speciale controller is het altijd goed te weten dat nog meer spellen er gebruik van maken. Ook daarom is We Ski een interessante titel. Namco-Bandai belooft dat hun spel veel verschillende evenementen omvat, waaronder een ski-school, freestyle-skiën, slalommen en foto's maken.

bron
Waarschijnlijk niet, maar goed dat is ook geen nintendo 1st party spulBamSlam_ schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 18:26:
[...]
Dat gaat dan niet werken als je een wireless sensorbar hebt..
Verwijderd
Wat voor methode ze ook gebruiken, dat zappen met de Wii remote werkt wel!
http://gamevideos.com/video/id/17871
toch best wel vet
http://gamevideos.com/video/id/17871
toch best wel vet
Ik kon voor de Wii uberhaupt gereleased was al zappen met m'n Wii-mote. Was een Club Nintendo kadootje, een TV-remote die er precies als de Wii-mote uit ziet.
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Ik heb het even gespeeld, maar het werkt gewoon niet.BtM909 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 11:43:
Ik blijf 't aanbod een beetje minimaal vinden als je het hebt over spellen waar de beweging ook echt onderdeel van 't spel is. Ik zit dus niet op Medal of Honor-achtige spellen te wachten, aangezien ik die wel op de PS3 speel. (beetje krom omschreven, maar hopelijk is m'n punt duidelijk)
Verwijderd
Het later releasen van games en het Nintendo Channel slaat inderdaad nergens op. In Japan was er echter iets anders aan de hand. Een aantal TV stations wilden niet meer Nintendo commercials uitzenden omdat de kijkcijfers terugliepen(iedereen zat te gamen). Nintendo wil natuurlijk niet de TV reclames kwijt zijn daarom heeft men het TV kanaal gemaakt om geen ruzie te krijgen met TV Tokyo.Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:26:
potverdrie, Nintendo pissed me echt off met hun regio idioterie~
Verwijderd
Lijkt me sterk dat er door een tvgids kanaal meer mensen tv gaan kijken... er zijn ongeveer al 1001 plekken waar je de tv programmering kan vinden, lijkt me sterk dat die 5 miljoen wii's in Japan daar nou opeens verandering in gaan brengen.
Verwijderd
Dit is echt de grootste onzin ooit lijkt meVerwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 22:02:
[...]
Het later releasen van games en het Nintendo Channel slaat inderdaad nergens op. In Japan was er echter iets anders aan de hand. Een aantal TV stations wilden niet meer Nintendo commercials uitzenden omdat de kijkcijfers terugliepen(iedereen zat te gamen). Nintendo wil natuurlijk niet de TV reclames kwijt zijn daarom heeft men het TV kanaal gemaakt om geen ruzie te krijgen met TV Tokyo.

Of het Nintendo 1st-party spul is maakt niet uit.. een wired 3rd-party sensorbar zou wel werken namelijkSaURoN schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 18:52:
[...]
Waarschijnlijk niet, maar goed dat is ook geen nintendo 1st party spul
IGN review van SSBB staan online... alleen lezen als je tegen 6 maanden wachten kunt
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Heeft iemand nog een tip voor een game waarbij de surround effecten met PLII mooi en duidelijk zijn. Mag uiteraard ook een GC game zijn. Ik heb pas een nieuwe receiver met PLII aangeschaft en wil ff testen of het allemaal goed werkt. Kom er nu ook achter waarom er geklaagd wordt over het ontbreken van een aparte audio out op de Wii. De RGB kabel van Nintendo splitst het geluid helaas niet en ik wil ook niet terug naar composiet dus heb ik nu maar de audio out van mijn TV op m'n receiver aangesloten. Helaas is het input signaal wat zacht dus mocht iemand nog een mega tip hebben over hoe het anders kan dan ben ik u daarvoor zee erkentelijk
[ Voor 3% gewijzigd door rajackar op 05-03-2008 09:46 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Kan je niet de witte en rode van je wii rechtstreeks op de receiver douwen?
Maar de effecten in Zelda zijn zoiezo in surround.
Zijn er GC memory cards die geheel onder het klepje passen in de Wii?
Ik zou het liefste mijn memory card er altijd in laten zitten, maar dan staat dat klepje continu half (of helemaal) open
Ik zou het liefste mijn memory card er altijd in laten zitten, maar dan staat dat klepje continu half (of helemaal) open

Niet als je de RGB kabel gebruikt. Daar zit alles rechtstreeks op de scart zonder pluggen.AlexR schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:30:
Kan je niet de witte en rode van je wii rechtstreeks op de receiver douwen?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Is al eens langsgeweest...rajackar schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:46:
[...]
Niet als je de RGB kabel gebruikt. Daar zit alles rechtstreeks op de scart zonder pluggen.
Je kunt een nieuwe RGB-kabel kopen met aparte audio-stekkers voor je versterker
óf
Je koopt een scart-blokje, dat je op je RGB-stekker klikt. Aan de zijkant van deze stekker kun je vervolgens twee audio-snoertjes pluggen, terwijl het scartblok weer in je tv gaat

Zoiets dus
[ Voor 7% gewijzigd door Michael Knight op 05-03-2008 10:18 ]
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
TNX, ik was er eigenlijk al bang voor. Dat wordt dus of een 3rd party kabel (mindere kwaliteit) of een extra blok (dat de beeld kwaliteit ook niet ten goede zal komen).
Wii Sports speelt (in ieder geval bij tennis en bowling) het applaus uit het publiek duidelijk over het achterkanaal af.rajackar schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:26:
Heeft iemand nog een tip voor een game waarbij de surround effecten met PLII mooi en duidelijk zijn.
Verwijderd
Je kunt ook gewoon google.nl erbij pakken, maar daar ben je waarschijnlijk te lui voorVerwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 00:30:
[...]
Dit is echt de grootste onzin ooit lijkt meBron?

http://www.insidegamer.nl/hardware/wii/nieuws/16430
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 11:44 ]
Dan is het wel wat vergezocht om te beweren dat Nintendo daarom dat kanaal heeft gemaaktVerwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:43:
[...]
Je kunt ook gewoon google.nl erbij pakken, maar daar ben je waarschijnlijk te lui voor![]()
http://www.insidegamer.nl/hardware/wii/nieuws/16430

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
http://business.timesonli...nology/article2056279.ece
En ja om te voorkomen dat Nintendo ruzie krijgt met grote TV bedrijven is dat TV kanaal in het leven geroepen. Ze werken daar echt op allerlei manieren samen met andere bedrijven. Wat dacht je van de Animal Crossing films, Pokemon series en weet ik het allemaal niet. Nintendo heeft er baat bij om goede verstandhoudingen te hebben met andere bedrijven in Japan.
En ja om te voorkomen dat Nintendo ruzie krijgt met grote TV bedrijven is dat TV kanaal in het leven geroepen. Ze werken daar echt op allerlei manieren samen met andere bedrijven. Wat dacht je van de Animal Crossing films, Pokemon series en weet ik het allemaal niet. Nintendo heeft er baat bij om goede verstandhoudingen te hebben met andere bedrijven in Japan.
Je hebt wel een puntVerwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:25:
http://business.timesonli...nology/article2056279.ece
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Even iets anders.... Voor de heren die het altijd al eens echt met prinses Zelda hebben willen "doen"....
http://www.gamert.nl/zin_in_zinderende_zelda.html
http://www.gamert.nl/zin_in_zinderende_zelda.html
Verwijderd
onder game play kun je een demo doen van zack en wiki..
is wel lachen!ook goed te doen op de wii!
http://ms2.nintendo-europe.com/zackwiki/enGB/index.html
Net ff door de review van smash brothers op ign gelezen. Ondanks dat ik na het spelen van melee (inmiddels al weer 5-6 jaar geleden
) op de cube niet te impressed was krijg ik er wel zin in.
Ik denk dat mijn fout ook geweest is dat ik het spel eigenlijk alleen maar in mijn eentje heb gespeeld.
Of zijn er hier ook fans van de smash bros. serie die veel single player spelen?
Ik denk dat mijn fout ook geweest is dat ik het spel eigenlijk alleen maar in mijn eentje heb gespeeld.
Of zijn er hier ook fans van de smash bros. serie die veel single player spelen?
10 second ninja DONE
Verwijderd
nou als ik deze nieuwe screens zie word t bij mij wel warm tussen de benen!
single of multy maakt mij niks uit!

en een zelda roddel!
Gerucht: Nieuwe Zelda in first person?
Er zijn een aantal sappige geruchten over de volgende Zelda aan het licht gekomen!
Het gerucht doet de ronde dat Retro Studios werkt aan een nieuwe Zelda titel voor de Nintendo Wii. Dit spel is echter geen gebruikelijke adventure game maar een first person spel.
De game krijgt invloeden mee van de allereerste Zelda titel van de NES. Het schild bestuur je met de Nunchuck en het zwaard met de Wii Remote. Een soort van Oblivion in een Zelda jasje met de technische pracht en praal van de Prime serie. Het klinkt in ieder geval als muziek in de oren. Als dit onwaarschijnlijke gerucht tot de waarheid berust dan zullen we het spel aantreffen op de E3 van dit jaar.
http://www.wiids.nl/article.php?id=25234
single of multy maakt mij niks uit!

en een zelda roddel!
Gerucht: Nieuwe Zelda in first person?
Er zijn een aantal sappige geruchten over de volgende Zelda aan het licht gekomen!
Het gerucht doet de ronde dat Retro Studios werkt aan een nieuwe Zelda titel voor de Nintendo Wii. Dit spel is echter geen gebruikelijke adventure game maar een first person spel.
De game krijgt invloeden mee van de allereerste Zelda titel van de NES. Het schild bestuur je met de Nunchuck en het zwaard met de Wii Remote. Een soort van Oblivion in een Zelda jasje met de technische pracht en praal van de Prime serie. Het klinkt in ieder geval als muziek in de oren. Als dit onwaarschijnlijke gerucht tot de waarheid berust dan zullen we het spel aantreffen op de E3 van dit jaar.
http://www.wiids.nl/article.php?id=25234
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 17:58 ]
Verwijderd
Lol dat stukje over Zelda heb ik net getypt
Smash Bros. heeft overigens nu veel meer single player content dan eerst. Er zit een adventure mode in(Subspace Emmisary) en je kunt gemakkelijk door de online mode met meer mensen tegelijk spelen.
Smash Bros. heeft overigens nu veel meer single player content dan eerst. Er zit een adventure mode in(Subspace Emmisary) en je kunt gemakkelijk door de online mode met meer mensen tegelijk spelen.
Verwijderd
Sorry Marcel
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 18:28 ]
Verwijderd
Maakt niet uit hoor, ik vond het alleen grappig om te zien.Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 18:25:
[...]
Sorry Marcel....als je het zelf wil plaatsen wil ik hem weg halen voor je
Zo van, hey die tekst ken ik ergens van
Ziet er leuk uit, die game, lekker ouderwets puzzelen a la Broken Sword. Maar ik laat me deze keer toch afschrikken door het kiddy uiterlijk ben ik bang. Misschien haal ik hem nog een keer uit de budgetbak.Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 17:38:
onder game play kun je een demo doen van zack en wiki..
En ik moet OoT nog uitspelen (ben bij de Spirit Temple - Master Quest that is. Valt me op dat er flink minder vijanden in de velden rondhobbelen...).
[ Voor 3% gewijzigd door Tarin op 05-03-2008 18:50 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Heb de Freeloader discussie gemist, maar zit er sterk aan te denken om 'm te halen voor Smash, goedkope PES en Zack en Wiki.
Enige twijfelpunt is hoe het online zal werken voor bijvoorbeeld Smash. Is online spelen regio gebonden of wereldwijd en kan je bijvoorbeeld wel tegen europese vrienden spelen met een PAL versie? Misschien dat mensen die nu al een USA Wii hebben hier meer over weten.
Enige twijfelpunt is hoe het online zal werken voor bijvoorbeeld Smash. Is online spelen regio gebonden of wereldwijd en kan je bijvoorbeeld wel tegen europese vrienden spelen met een PAL versie? Misschien dat mensen die nu al een USA Wii hebben hier meer over weten.
Verwijderd
Ik heb Zack en Wiki gekocht vorige week en hoewel ik nog niet veel heb gespeeld is het tot nu toe erg leuk. Vindt het wel de moeite waar.Voor mijn kids van 7 en 8 is het nog wel wat moeilijk. Ze kennen geen engels.
Verwijderd
http://www.wiids.nl/article.php?id=25255
Nieuwe gameplay filmpjes van Mario Kart.
De game is ietsjes mooier in beweging maar het valt me nog best tegen. Het sneeuw effect is overigens wel mooi in het derde filmpje. De motoren zien er ook wel tof uit en het valt me op dat de banen veel breder en langer zijn.
Nieuwe gameplay filmpjes van Mario Kart.
De game is ietsjes mooier in beweging maar het valt me nog best tegen. Het sneeuw effect is overigens wel mooi in het derde filmpje. De motoren zien er ook wel tof uit en het valt me op dat de banen veel breder en langer zijn.
die baan van dat tweede filmpje... Die zat toch ook in mariokart 64? 
Vind t er maar matigjes uitzien, maar t is lastig beoordelen... W8 wel tot een maat van me het heeft ;-)
Vind t er maar matigjes uitzien, maar t is lastig beoordelen... W8 wel tot een maat van me het heeft ;-)
Verwijderd
Jup, dat is een retro level. Er zitten 16 oude en 16 nieuwe tracks in het spel.Tijn89 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 23:58:
Zelfde gedachten hierLCHero schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 19:38:
Heb de Freeloader discussie gemist, maar zit er sterk aan te denken om 'm te halen voor Smash, goedkope PES en Zack en Wiki.
Belangrijkste element zit voor mij wel in de nieuwe Mario Kart: Snelheid!
Uitgaande van de filmpjes zit er flink vaart in en dat is toch een van de belangrijkste dingen. Als de besturing ook in orde is lijkt het toch een winnaar te worden.
Uitgaande van de filmpjes zit er flink vaart in en dat is toch een van de belangrijkste dingen. Als de besturing ook in orde is lijkt het toch een winnaar te worden.
Ff mijn vraag bumpen. Iemand een antwoord?QuarK schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:31:
Zijn er GC memory cards die geheel onder het klepje passen in de Wii?
Enne, is het voor een OoT beginner te doen om met de Master Quest te beginnen, of is dat een leuk alternatief na de gewone uitgespeeld te hebben?
Verwijderd
Er staat sowiezo een klepje open omdat er een gamecube controller in moet. Je kunt de klepjes er ook afhalen als je je er erg aan stoort.QuarK schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 09:32:
[...]
Ff mijn vraag bumpen. Iemand een antwoord?
Enne, is het voor een OoT beginner te doen om met de Master Quest te beginnen, of is dat een leuk alternatief na de gewone uitgespeeld te hebben?
Yeah ik weet dat het GC controller klepje open staat, staat ook niet echt mooi.
Vroeg me alleen af of ik de GC memcard verstopt kon laten zitten onder het andere klepje.
Vroeg me alleen af of ik de GC memcard verstopt kon laten zitten onder het andere klepje.
Voor ik denk de 12de keer in dit topic. Nee dat kan niet. Klaar. Ga lekker spelen.QuarK schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 09:38:
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Verwijderd
ik denk dat ze veel oude banen gaan gebruiken zoals ze dat ook met de ds versie hebben gedaanTijn89 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 23:58:
-(off-topic)-disjfa schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 09:46:
[...]
Voor ik denk de 12de keer in dit topic. Nee dat kan niet. Klaar. Ga lekker spelen.
zo lang er geen topic warning bij staat mag hij het gewoon vragen hoor.
dit topic is zo groot dat er genoeg dubbel staat.
niet iedereen zit hier de hele dag op het topic disjfa
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2008 10:12 ]
Verwijderd
Jij mag ook wel een keer normaal naar iemand toe reageren hoor.is niet moeilijk hoor!disjfa schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 09:46:
[...]
Voor ik denk de 12de keer in dit topic. Nee dat kan niet. Klaar. Ga lekker spelen.
edit:kan ook geen sorry vanaf

En Dopje,
Jij zit ook niet veel op dit topic volgens mij want er is al wel 12 keer langs gekomen welke banen er in de herhaling terug komen...

top 20 gedownloade vc games
.
http://www.wiids.nl/article.php?id=25254
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2008 11:06 ]
Ik vind het wel grappig verder dat de vc gewoon geheerst word door mario. Grootste deel van de nintendo gamebase is gewoon mario 1 tot 4 en halve spinoffs
Zegt wel wat over ninetndo gamewereld.
Het word tijd voor wiiware
Het word tijd voor wiiware
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
MK ziet er gewoon leuk uit, niet heel fancy maar mooier als sommige hier veronderstelde uit een paar craapy screenshots. Ik kan verder alleen maar hopen dat het goed zal werken met de motion sensors in de wiimote, want dat gaat anders wordt dat punten aftrek in reviews en een hoop commentaar van spelers opleveren.
Twee nieuwe games:
- Bully: Scholarship Edition (IGN: 8,0)
- The Spiderwick Chronicles (IGN: 7,5)
Kijk er naar uit om Bully te spelen, meestal zijn Rockstar games erg gaaf. Alleen Table Tennis was wat matig, maar Manhunt 2 was zeer vermakelijk!
- Bully: Scholarship Edition (IGN: 8,0)
- The Spiderwick Chronicles (IGN: 7,5)
Kijk er naar uit om Bully te spelen, meestal zijn Rockstar games erg gaaf. Alleen Table Tennis was wat matig, maar Manhunt 2 was zeer vermakelijk!
Verwijderd
Nieuwe screens van Mario Kart:
http://www.wiids.nl/article.php?id=25267
Ik blijft het jammer vinden dat de stilstaande beelden altijd zo dof en wazig zijn. Vooral omdat de game er in beweging mooier uit ziet.
http://www.wiids.nl/article.php?id=25267
Ik blijft het jammer vinden dat de stilstaande beelden altijd zo dof en wazig zijn. Vooral omdat de game er in beweging mooier uit ziet.
Ik vind die motorfietsjes er nog steeds niet leuk uit zien. Ook dat stunten zit ik echt totaal niet op te wachten. Afgezien van dat zijn die filmpjes er best leuk uit.
Stukken beter dan de screenshots.
Mijn foto's op Flickr.
Vraagje over Wii Sports: bij tennis heb ik nu 2004 punten, maar heb nu steeds dezelfde tegenstanders (1 met 1900 punten en 1 met 2000 punten). Zijn er ook nog tegenstanders met meer punten?
Nee
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Je kan ook een klepje met gaten erin kopen:QuarK schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 09:38:
Yeah ik weet dat het GC controller klepje open staat, staat ook niet echt mooi.
http://wiinintendo.net/20...wii-lid-that-doesnt-flap/
das al een hoop beter.
Ook Fire Emblem: Radiant Dawn (IGN: 8,0) ligt in de winkels voor de liefhebber.
Pfff... Ik ben nu toch wel ontwenningsverschijnselen aan het krijgen! Voor mijn wintersport, dacht ik: ok, laat ik mijn Wii maar even opsturen op de dag dat ik op wintersport ga, ivm de artifacts die steeds erger werder. Zo gezegd, zo gedaan. Nu ben ik al weer precies 2 weken na de dag dat ik hem opgestuurd heb en hij is nog steeds niet terug!!! (heb hem dus opgestuurd naar de Technische Dienst van Nintendo). Ik begin me zorgen te maken.... morgen maar even bellen.
[edit]Om ook nog even iets interessants neer te zetten:
http://www.nintendowiifan...kart-wii-and-its-channel/
Dat Mario Kart channel ziet er best wel gaaf uit!
Hier nog wat meer info:
http://www.wiisworld.com/...kart-wii-online-info.html
En een nieuw spel: Cheerleading on the Wii!
http://www.wiisworld.com/...star-cheer-squad-wii.html
[edit]Om ook nog even iets interessants neer te zetten:
http://www.nintendowiifan...kart-wii-and-its-channel/
Dat Mario Kart channel ziet er best wel gaaf uit!
Hier nog wat meer info:
http://www.wiisworld.com/...kart-wii-online-info.html
En een nieuw spel: Cheerleading on the Wii!
[ Voor 30% gewijzigd door ChrisM op 06-03-2008 23:19 ]
Ik heb vandaag een Wii + component kabel + Wii Play + SMG aangeschaft. Ben er erg blij me, maar ik moet zeggen dat ik de beeldkwaliteit toch iets minder vind dat verwacht.
Het upscalen naar de resolutie naar 1366x768 doet het beeld niet veel goeds.
Verwijderd
huh, die kwam toch 14 maart samen met No More Heroes?monnick schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:28:
Ook Fire Emblem: Radiant Dawn (IGN: 8,0) ligt in de winkels voor de liefhebber.
of is het weer een NiGHTS, Ghost Squad situatie dat winkels hem veel eerder hebben.
Die 2 weken is een indicatie en is volgens mij zelfs een minimum wat het gaat duren.ChrisM schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 23:16:
Pfff... Ik ben nu toch wel ontwenningsverschijnselen aan het krijgen! Voor mijn wintersport, dacht ik: ok, laat ik mijn Wii maar even opsturen op de dag dat ik op wintersport ga, ivm de artifacts die steeds erger werder. Zo gezegd, zo gedaan. Nu ben ik al weer precies 2 weken na de dag dat ik hem opgestuurd heb en hij is nog steeds niet terug!!! (heb hem dus opgestuurd naar de Technische Dienst van Nintendo). Ik begin me zorgen te maken.... morgen maar even bellen.
Bij mij duurde het 2 weken en een paar dagen, wat mij alles mee viel ze hadden gezegd dat ik van 4 weken uit moest gaan.
De technische dienst van Nintendo doet echt wel hun uiterste best om alle reparaties zo snel mogenlijk af te handelen.
Gisteren toch maar even Mario Kart ge preordered... En volgende week No More Heroes.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Die Cyber Lid is inderdaad briljant, die wil ik echt hebben!Sabbi schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:01:
[...]
Je kan ook een klepje met gaten erin kopen:
http://wiinintendo.net/20...wii-lid-that-doesnt-flap/
das al een hoop beter.
Tot zover heb ik nog geen andere shop gezien dan die japanse webshop. Enig idee of iemand ze al importeert?
Inkoopactie doen?
Nou weet ik weer waarom ik altijd teveel feetjes meesleep met Zelda. Was gisteren Twinrova in de pan aan het hakken (baas van de Spirit Temple), zijn de batterijen van m'n Wavebird leeg. Dus ik stressen en op zoek naar een ouwe bedrade controller om het spel op pauze te zetten.. ben blij dat ze dat bij de Wii opgelost hebben
.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Dat ding lijkt me inderdaad geweldig. Helaas nog geen Japanse webshop kunnen vinden die het ding ook buiten Japan wil verzenden..QuarK schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 09:30:
[...]
Die Cyber Lid is inderdaad briljant, die wil ik echt hebben!
Tot zover heb ik nog geen andere shop gezien dan die japanse webshop. Enig idee of iemand ze al importeert?
Inkoopactie doen?
Ik hoop dat er snel een importeur komt.. inkoopactie ben ik ook wel voor in.
Gister is er (uiteraard) weer een nieuwe VC game uitgebracht: Kirby 64 van de, je raadt het al, Nintendo 64 voor 1000 punten.
Als de inputresolutie (480P) al niet bijster hoog is..M-ThijZ schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 23:48:
Ik heb vandaag een Wii + component kabel + Wii Play + SMG aangeschaft. Ben er erg blij me, maar ik moet zeggen dat ik de beeldkwaliteit toch iets minder vind dat verwacht.
Vind het echt jammer, dat Nintendo niet heeft ingezet op 720P... niet meteen om bling-bling graphics, maar net dat kleine beetje extra scherpte/kwaliteit die je nu mist valt gewoon enorm op..
Verwijderd
Er zijn inderdaad best kartellige spellen maar Mario Galaxy is toch echt wel strak. Het ligt er ook een beetje aan hoe je instellingen zijn. Misschien de sharpness iets lager zetten o.i.d.Michael Knight schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 12:22:
[...]
Als de inputresolutie (480P) al niet bijster hoog is..
Vind het echt jammer, dat Nintendo niet heeft ingezet op 720P... niet meteen om bling-bling graphics, maar net dat kleine beetje extra scherpte/kwaliteit die je nu mist valt gewoon enorm op..
Kreeg vanmiddag de tip van iemand om zo'n goedkope Toshiba HDDVD speler + verzameling films te kopen, omdat er zo'n goede upscaler in zit. Weet niet zeker of zo'n speler ook een component invoer heeft, maar als dat zo is, is dat misschien wel een optie.Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 13:57:
[...]
Er zijn inderdaad best kartellige spellen maar Mario Galaxy is toch echt wel strak. Het ligt er ook een beetje aan hoe je instellingen zijn. Misschien de sharpness iets lager zetten o.i.d.
uhuh!M-ThijZ schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 14:11:
[...]
Kreeg vanmiddag de tip van iemand om zo'n goedkope Toshiba HDDVD speler + verzameling films te kopen, omdat er zo'n goede upscaler in zit. Weet niet zeker of zo'n speler ook een component invoer heeft, maar als dat zo is, is dat misschien wel een optie.

Ik ha dit om precies deze reden overwogen. Als zo'n speler ook DivX had ondersteudn had ik het gedaan.M-ThijZ schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 14:11:
[...]
Kreeg vanmiddag de tip van iemand om zo'n goedkope Toshiba HDDVD speler + verzameling films te kopen, omdat er zo'n goede upscaler in zit. Weet niet zeker of zo'n speler ook een component invoer heeft, maar als dat zo is, is dat misschien wel een optie.
Persoonlijk vind ik het beeld via component op mijn plasma top. Het wordt niet geupscaled en ziet er heerlijk scherp uit. Ja, je ziet nu meer jaggies maar ook veel meer detail.
Daarnaast heb ik gisteren ook DBZ3 binnen gekregen en hoewel ik maar heeeel even heb gespeeld denk ik dat deze versie me beter bevalt dan DBZ2 omdat de controls denk ik beter zijn. Het is veel duidelijker en minder geforceerd gericht op bewegingen. Maar nog wel de leuke bewegingen behoudend. Vanavond weer even verder!
Ik vind het beeld met componentkabel op mijn Philips (cheap-ass) LCD ook prima. Zeker de mooie spellen (zoals MP3 en SMG) zijn echt veel beter dan op een CRT. Bij Wii Sports en Wii Play zijn de jaggies soms wel wat hinderlijk. Maar daar krijg je ook wel een hoop detail voor terug
.
Zijn er eigenlijk nog veel mensen hier die Wii Fit gaan aanschaffen? Het is natuurlijk aardig aan de prijs, maar het is daarnaast ook niet echt gericht op de hardcore gamers. Terwijl hier (volgens mij) weinig casual gamers kopen. Dus wat zijn jullie van plan? Ik zie het zelf meer als een voetcontroller en het lijkt me daarom te gek, zeker met het oog op de 10-11 games die eraan komen van Nintendo die ook gebruik kunnen maken van de balance board.
Zijn er eigenlijk nog veel mensen hier die Wii Fit gaan aanschaffen? Het is natuurlijk aardig aan de prijs, maar het is daarnaast ook niet echt gericht op de hardcore gamers. Terwijl hier (volgens mij) weinig casual gamers kopen. Dus wat zijn jullie van plan? Ik zie het zelf meer als een voetcontroller en het lijkt me daarom te gek, zeker met het oog op de 10-11 games die eraan komen van Nintendo die ook gebruik kunnen maken van de balance board.
Wii Fit gaat er hier zeker komen. Al is het alleen maar om te kijken of het ook maar iets voor mijn eigen fitheid doet.
Daarnaast lijken mij games als Wii-Skii ook erg leuk!
Daarnaast lijken mij games als Wii-Skii ook erg leuk!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Geen vragen over de beschikbaarheid - van wat dan ook - hier aub :)
Geen vragen over de beschikbaarheid - van wat dan ook - hier aub :)