Krijg net een mail van dimension plus dat wii fit 79 euro gaat kosten.
http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=791152&z=85
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ps4/switch gamer
Verwijderd
ik vind de storymode in 3 beter eerlijk gezegd.... Sommige dingen in 2 waren echt belachelijk, zoals 8x tegen radditz vechten en 6x tegen vegeta....SaURoN schreef op maandag 25 februari 2008 @ 16:15:
[...]
Nou ik heb ze beiden:
Graphics allebei nagenoeg gelijk
De besturing vind ik in BT3 veel beter, in 2 was je afhankelijk van je cursor op het scherm. In 3 moet je echt de moves immiteren zeg maar
Kwa storymode, is 2 veel uitgebreider, daar zitten alle matches in, dit is in 3 behoorlijk ingekort. Persoonlijk vind ik de verhaallijn van 2 beter, maar de besturing van 3 beter.
Als ik op het moment moest kiezen tussen beide titels zou ik voor 3 gaan. Waarom?
Meer charcs, leukere customize opties imho en je speelt toch na de story mode duel en survival vind ikStory mode wandel je in begin doorheen en daarna begint het spelen pas echt vind ik..
Dat is mijn mening. Ik zou voor 3 gaan. Het is niet veel vernieuwds in vergelijking met 2, maar de controls vind ik veel beter.
Ik weet het niet. Misschien de internetprijs. Dat er in de gewone winkels als FRS nog 10 euro bij komt ofzo.NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 25 februari 2008 @ 23:42:
Wow dat zou wel heel erg mooi zijn. Ik hard eerder richting 90-100 euro verwacht. Is deze prijs final? Of pre-order prijs?
Van het Japans naar het Engels vertalen is net zoveel werk als van Japans naar Frans/Spaans/Duits. Dat verklaart dus niet een half jaar verschil tussen de Amerikaanse en Europese versie.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
While recounting some of the info that I learned from Nintendo of America’s President & COO, Reggie Fils-Aime, I implied that the European release of Super Smash Bros. Melee had been moved to the fall of 2008…that’s not quite accurate, as neither NOE nor Reggie has announced any official release date at this time. Reggie did tell me (and the other media present) that the release had been pushed out of the winter/spring time frame due to the amount of localization required to get the game up and running all the various European languages. But Reggie did not say WHEN Europeans will get Smash Bros., just that it would be at a later date than the U.S.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Of nog later dus ookHoedje schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 09:03:
Dit is wel geniaal zeg. Blijkt het najaar verhaal van Smash Bros. helemaal niet te kloppen. Juni is gewoon nog steeds een mogelijkheid:
[...]
Kwestie van smaak denk ikVerwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 23:51:
[...]
ik vind de storymode in 3 beter eerlijk gezegd.... Sommige dingen in 2 waren echt belachelijk, zoals 8x tegen radditz vechten en 6x tegen vegeta....
nu is het gewoon 1 battle met events en dan kun je de battle zo laten lopen als je zelf wilt... Persoonlijk vind ik dat een stuk leuker (en er zijn geen verplichte hercule battles meer.... uck 18 vs hercule op hard difficulty... wat een ramp)
Dat lijkt me meer ijdele hoop van een redacteur van 1up.com. Reggie zei in de quote toch echt "Until fall". Dat is inderdaad geen exacte datum, maar in mijn woordenboek blijft Fall Herfst. Ik denk dat we er eerder ook niet op hoeven rekenen. Ik ga er zelf in ieder geval niet meer vanuit. Nu is dit voor mijzelf niet zo'n grote ramp. Straks in April komt GTA IV, Mario Kart en ook Wii Fit. Denk dat ik in eerste instantie voor GTA en Wii Fit ga. Ben wel erg benieuwd naar Wii Fit moet ik zeggen. Iedereen die het heeft geprobeerd is enthousiast.Hoedje schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 09:03:
Dit is wel geniaal zeg. Blijkt het najaar verhaal van Smash Bros. helemaal niet te kloppen. Juni is gewoon nog steeds een mogelijkheid:
[...]
uhm...
Densha de Go!BarôZZa schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 00:31:
Voor de rest zag in Tokyo nog een Wii trein simulator game met een speciale controller erbij (soort wit dashboard met ledjes en knopjes erop).
Je hebt het via zo'n X2VGA doos gedaan he? Handige daarvan, is dat je er meerdere apparaten op kan aansluiten.jelbo schreef op maandag 25 februari 2008 @ 18:04:
[...]
Klopt, en ook in dit topic wat over die vraag gaat. Er staan wat foto's bij. Mijn conclusie: het is mooi, maar stiekem vind ik het op een ouderwetse dikbuistelevisie er nog iets mooier uitzien omdat het gebrek aan antialiasing daarop bijna niet opvalt. iig stukken minder als op TFT. Maar qua beeldkwaliteit vinjd ik het zeker niet tegenvallen, je ziet dus alleen de onvolkomenheden beter. Nu ben ik wel erg kritisch, als je wat verder van je scherm zit en je gewoon op gameplay concentreert valt het bijna niet op
/edit: ga dus wel voor component -> VGA, of minimaal RGB SCART -> VGA (als die er zijn). Composite/S-Video -> VGA is een drama.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Slightly off-topic misschien maar bij play.com kostie maar 46.23Deddiekoel schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 10:13:
Ik zit nu weer helemaal te twijfelen over DBZ3. Heb destijds DBZ2 verkocht omdat ik 3 wilde vanwege online play.Wat ik nu hoor is 3 voor ook duidelijk de betere versie. Alleen weiger ik op de Wii meer te betalen dan 50 euro voor mijn games.
Dit is trouwens volgens mij ook een reden waarom 3rd party games minder verkopen, ze zijn 10 euro duurder!
[ Voor 13% gewijzigd door Ryceck op 26-02-2008 10:25 ]
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Dat is juist het hele punt. Het heeft niets te maken met ijdele hoop. Die quote van Reggie komt van deze man, maar hij zegt nu dat Reggie dat nooit zo gezegd heeft. Ik vind het najaar ook aannemelijk daar niet van. Maar dat Reggie dit bevestigd zou hebben is dus gewoon niet waar, hij heeft alleen gezegd dat Brawl. niet in in de winter of het voorjaar zal verschijnen in EuropaSmoonshine schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 09:37:
[...]
Dat lijkt me meer ijdele hoop van een redacteur van 1up.com. Reggie zei in de quote toch echt "Until fall". Dat is inderdaad geen exacte datum, maar in mijn woordenboek blijft Fall Herfst. Ik denk dat we er eerder ook niet op hoeven rekenen.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik had het vroeger eens geprobeerd met met mijn GC met component kabel een X2VGA naar mijn 19"TFT iiyama dat was een teleurstelling omdat de frequenties niet werden onderstuend en dat de GC PAL games geen 480P onderstuenen. Dus dat was een teleurstelling.Freshnezz schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 10:11:
[...]
Je hebt het via zo'n X2VGA doos gedaan he? Handige daarvan, is dat je er meerdere apparaten op kan aansluiten.
Ik ga zelf voor een nieuwe monitor denk ik. Ik heb namelijk een nieuwe nodig en dan zal ik wel zoeken naar ééntje met een component ingang... 2 vliegen in 1 klap
Verwijderd
valt nog iemand iets op in deze statement? Ik zal een hint gevenHoedje schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 09:03:
[While recounting some of the info that I learned from Nintendo of America’s President & COO, Reggie Fils-Aime, I implied that the European release of Super Smash Bros. Melee had been moved to the fall of 2008…that’s not quite accurate, as neither NOE nor Reggie has announced any official release date at this time. Reggie did tell me (and the other media present) that the release had been pushed out of the winter/spring time frame due to the amount of localization required to get the game up and running all the various European languages. But Reggie did not say WHEN Europeans will get Smash Bros., just that it would be at a later date than the U.S.]
Heb hem net bij Play.com besteld. Eigenlijk een opwelling want game stond zeker niet bovenaan mijn wishlistRyceck schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 10:24:
[...]
Slightly off-topic misschien maar bij play.com kostie maar 46.23En je betaald daar ook geen bezorgkosten.
Ik ga hem iig nog niet bestellen. Ben nu eerst met Zelda:TP bezig en zodra ik die uit heb moet er een nieuwe game komen, en dat wordt of SMG, of MP3 of DBZ3 dan(of SSBB als die ooit uitkomt in europa
) Kijk tegen die tijd wel welke van de 3 het goedkoopste is. Of ik koop 2 2e-handjes via Marktplaats
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
De impressies van IGN en 1UP zijn hartstikke positief. Dus ik zie niet in waarom Mario Kart for Wii zou tegenvallenPhusebox schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:16:
belachelijk weer hoe Nintendo bezig is... ik heb speciaal een Wii gekocht voor o.a. Mario Karrt en SSBB... mario kart lijkt tegen te vallen en dan stellen ze SSBB hier ff uit.
Inderdaad, alle previews tot nu toe zijn vrij enthousiast. Nintendo lijkt zelfs naar alle kritiek op Mario Kart DS te hebben geluisterd en deze punten verbeterd in Mario Kart Wii. Mario Kart DS staat niet voor niets bekend als de beste Mario Kart tot nu toe.Hoedje schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:21:
[...]
De impressies van IGN en 1UP zijn hartstikke positief. Dus ik zie niet in waarom Mario Kart for Wii zou tegenvallenDaarbij heeft Nintendo een naam hoog te houden en is het misschien beter om te wachten op reviews voordat je daarover gaat oordelen
.
[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 26-02-2008 13:32 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Is dat gebrek alleen in europa zo? Het valt me namelijk op dat andere bedrijven zoals apple ook nauwelijks reclame maakt... Misschien gaan wij europeanen daar toch anders mee om?MetroidPrime schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:30:
[...]
Inderdaad, alle previews tot nu toe zijn vrij enthousiast. Nintendo lijkt zelfs naar alle kritiek op Mario Kart DS te hebben geluisterd en deze punten verbeterd in Mario Kart Wii. Mario Kart DS staat niet voor niets bekend als de beste Mario Kart tot nu toe.
Waar Nintendo wel de plank misslaat, is het gebrek aan promotie, terwijl het spel al over 45 dagen in de winkel zal liggen. Sommige mensen in dit topic lijken te denken dat gebrek aan aandacht over het spel automatisch inhoudt dat iedereen die het tot nu toe gespeeld is er negatief over is. Nintendo heeft zelf echter ook vrijwel niets gedaan aan de promotie van Super Smash Bros. Brawl, de enige echte vorm van promotie kwam in de vorm van de blog van de producer van het spel.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2008 13:44 ]
Verwijderd
Verwijderd
Voor zover ik het weet is dit wereldwijd. Er is tot nu toe ook nog maar 1 echte trailer vrijgegeven van het spel.Tijn89 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:41:
[...]
Is dat gebrek alleen in europa zo? Het valt me namelijk op dat andere bedrijven zoals apple ook nauwelijks reclame maakt... Misschien gaan wij europeanen daar toch anders mee om?lijkt mij overigens stug. Gooi elk uur een stoere reclame van mariokart de huiskamer in en ik koop hem
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Een update die dus vooral nuttig is voor mensen die hun Wii gechipt hebben?Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 14:05:
Afgelopen nacht is er een kleine systeemupdate uitgekomen voor het Wii systeem, het stelt niet al te veel voor maar mocht je nu een game in de Wii stoppen die updates nodig heeft zoals SMG bijvoorbeeld, dan geeft het disckanaal dat nu voortaan netjes aan i.t.t. voorheen waarin dat niet gebeurde
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Niet helemaal. Het is de kunst om een hype op te bouwen rond een spel. Mensen moeten het al willen spelen voor het uit is. Op die manier zorg je ervoor dat mensen er geld voor opzij zetten om het te spel te kunnen kopen.spaceboy schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 14:23:
Het lijkt me ook niet zo zinvol om NU al reclame te maken met iets wat over anderhalve maand pas te koop is. Als ik denk aan Metroid Prima Corruption, dat kwam best vaak op tv. Maar dan is het wel "GET IT NOW!". En zo werkt het (voor mij tenminste) ook, als je weet dat het te koop is ga je het halen. Als ik nu een filmpje zie dat er iets gaafs komt voor over 6 weken, ja prima... maar daar heb je weinig aan.
uhm...
Noem 's een voorbeeld van iets wat de laatste tijd op deze manier verkocht is? En dan heb ik het even niet over bioscoopfilms die over een week in de bios komen.Smoonshine schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 14:42:
[...]
Niet helemaal. Het is de kunst om een hype op te bouwen rond een spel. Mensen moeten het al willen spelen voor het uit is. Op die manier zorg je ervoor dat mensen er geld voor opzij zetten om het te spel te kunnen kopen.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Dan praat ik over een Halo 3, Call Of Duty 4 en Assassins Creed. Allemaal spellen die van tevoren dermate gehyped zijn dat ze als een tierelier verkochten. Op film gebied kun je denken aan Lord of the Rings en The Matrix. Iedereen wist dat die films eraan kwamen en dat ze die films moesten zien.spaceboy schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 14:47:
[...]
Noem 's een voorbeeld van iets wat de laatste tijd op deze manier verkocht is? En dan heb ik het even niet over bioscoopfilms die over een week in de bios komen.
Maar seriously, je gaat voor een game toch niet "geld opzij zetten"? Of ben ik nou zo'n rijke patser?
ALS ze al zoiets van te voren gaan marketen, is dat toch maximaal 1 a 2 weken van te voren. En dan nog, ik zou de effectiviteit van zo'n hype wel 's cijfermatig onderbouwd willen zien. Ik blijf erbij dat consumeren/kopen iets van het NU is.
[ Voor 3% gewijzigd door Smoonshine op 26-02-2008 15:02 ]
uhm...
Zelfs mijn Oma wist dat Halo 3 er aan kwam, en die is 84Smoonshine schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:01:
[...]
Dan praat ik over een Halo 3, Call Of Duty 4 en Assassins Creed.
[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 26-02-2008 15:09 ]
Ze zullen Mario Kart vast nog wel gaan promoten, maar dat zal dan weer te weinig, te laat zijn, net zoals bij bijvoorbeeld Super Mario Galaxy en Metroid Prime 3. Super Mario Galaxy werd gezien als 1 van de beste spellen sinds Ocarina of Time, maar vanwege het gebrek aan marketing vielen de Japanse verkoopcijfers van het spel zwaar tegen.spaceboy schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:07:
Ok ok. Ik geef het op. In mijn beleving waren er ook over Halo 3 geen reclames op tv 6 weken voor de launch. Maar ik heb het niet exact bijgehouden.
Ik bedoel maar te zeggen: wie zegt dat Nintendo niet alsnog MKart gaat promoten? Ze hebben nog effe... en ik heb het geld al eh... apartgelegd. :-)
[ Voor 18% gewijzigd door MetroidPrime op 26-02-2008 15:20 ]
[ Voor 20% gewijzigd door AlexR op 26-02-2008 15:16 ]
Alleen dat schijt-WiFi werkt bij mij nog voor geen meter.SaURoN schreef op maandag 25 februari 2008 @ 16:15:
[...]
Als ik op het moment moest kiezen tussen beide titels zou ik voor 3 gaan. Waarom?
Meer charcs, leukere customize opties imho en je speelt toch na de story mode duel en survival vind ikStory mode wandel je in begin doorheen en daarna begint het spelen pas echt vind ik..
Dat is mijn mening. Ik zou voor 3 gaan. Het is niet veel vernieuwds in vergelijking met 2, maar de controls vind ik veel beter.
Ik ben fan van dingen
Verwijderd
Misschien dat de LAN-adapter uitkomst bied? Ik weet niet of het veel zou uitmaken maar wellicht dat de verbinding dan stabieler werkt?ThE_ED schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:15:
[...]
Alleen dat schijt-WiFi werkt bij mij nog voor geen meter.
Heb al op internet gezocht en het schijnt dat vooral mensen in PAL landen last hebben van slechte verbindingen óf gewoon sowieso geen matches vinden. (like me) Vanwege een crashende Linksys heb ik nu een andere router en ook dat heeft voor de Wii niets geholpen, en ja ik kan wel gewoon verbinding maken.![]()
Ohwell, vind het wel leuk genoeg om zo los te spelen ook, maar tot nu toe dus nog geen spel in huis wat ik online kan spelen.
Ja, vielleicht.Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:41:
[...]
Misschien dat de LAN-adapter uitkomst bied? Ik weet niet of het veel zou uitmaken maar wellicht dat de verbinding dan stabieler werkt?
Ik ben fan van dingen
Ik was van plan vandaag eentje aan te schaffen, en het is niet geluktw.d schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:08:
[...]
Is de Wii zo slecht leverbaar dan? Ik heb er afgelopen weekend gewoon een gekocht bij de Free Record Shop in Apeldoorn, niks van gemerkt dat er een schaarste is. Ik wist het niet eens!
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Dan zou je eigenlijk eens bij de Xbox Live Arcade moeten kijken. Daar zijn een heleboel van die simpele arcade/puzzel/actie spellen te vinden voor een erg schappelijke prijs. Ik denk dat je daar nog meer ziet dan op de Wii.Kapoen schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:51:
[...]
Ik was van plan vandaag eentje aan te schaffen, en het is niet geluktIk heb zeker een stuk of 5 winkels hier in de regio bezocht (net ten noorden van Brussel). Geen enkele winkel wist me ook te vertellen wanneer/of ze nog binnen kwamen in de komende dagen/weken.
Oja mijn motivatie om een Wii aan te schaffen: ik hou van simpele arcade achtige games, en die vind je veel minder op PS3/Xbox heb ik de indruk.
Zijn er trouwens nog meer titels zoals Marble Mania/Super Monkey Ball te krijgen voor Wii? Dat soort behendigheidsspelletjes speel ik ook wel graag
uhm...
Verwijderd
Het is eerder Xbox Live Retro dan Xbox Live Arcade. Het aanbod van arcade titels is op de Wii beter;Smoonshine schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:54:
[...]
Dan zou je eigenlijk eens bij de Xbox Live Arcade moeten kijken. Daar zijn een heleboel van die simpele arcade/puzzel/actie spellen te vinden voor een erg schappelijke prijs. Ik denk dat je daar nog meer ziet dan op de Wii.
Hier ook rond Amsterdam. Twee Mediamarkten gehad, nog een aantal speelgoedwinkels en Dixons. Allemaal niets in vooraadKapoen schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:51:
[...]
Ik was van plan vandaag eentje aan te schaffen, en het is niet geluktIk heb zeker een stuk of 5 winkels hier in de regio bezocht (net ten noorden van Brussel). Geen enkele winkel wist me ook te vertellen wanneer/of ze nog binnen kwamen in de komende dagen/weken.
Ik hoop toch dat je dit niet serieus meent? De virtual console is leuk, maar komt in mijn ogen echt niet in de buurt van de XBLA. Het is leuk om die oude spellen opnieuw te doen, maar voor de 360 worden ze echt opnieuw ook aangepast voor de 360. Op de VC krijg je echt de oude titels met alle mankementen die daar bij komen kijken. Spellen als Undertow, Puzzle Quest en ook de remakes van titels als SWOS en REZ zijn echt volwassen alternatieven voor de full-price titels op de 360 en daarbij ook nog eens bijna allemaal online speelbaar via Xbox Live. De titels voor de VC vind ik voornamelijk leuk om nog een keer weer te doen vanwege de herinnering.Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 16:30:
[...]
Het is eerder Xbox Live Retro dan Xbox Live Arcade. Het aanbod van arcade titels is op de Wii beter;
Guilty Gear XX Accent Core(verschijnt deze week?)
House of Death(verschijnt in maart)
Mortal Kombat
Ghost Squad
Monkey Ball
Mercury Meltdown
Sonic Riders: Zero Gravity
Resident Evil: Umbrella Chronicles
Het is een beetje moeilijk om te bepalen wat een arcade titel is en wat niet. De Xbox 360 heeft deze:
Lost Planet
Armored Core 4
PGR
SEGA Rally
Virtua Fighter 5
Daarnaast kan XBLA echt niet op tegen de Virtual Console en vind ik het de slechtse download service qua aanbod van de huidige consoles.
[ Voor 6% gewijzigd door Smoonshine op 26-02-2008 16:42 ]
uhm...
Mijn ervaring is dat je in de kleinere tentjes (de Intertoys in het boerengehucht 3km verderop) meer kans hebt dan in een MM. Al is het alleen maar omdat alle winkels er gewoon weinig krijgen. Een kleine Intertoys waar per dag 50 mensen komen shoppen biedt dan betere perspectieven dan een MM waar per dag honderden mensen doorheen banjerenmlevd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 16:32:
[...]
Hier ook rond Amsterdam. Twee Mediamarkten gehad, nog een aantal speelgoedwinkels en Dixons. Allemaal niets in vooraad
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Euuuuuh.....met alle respect voor nintendo, de VC is een hele leuke service, maar heb jij XBLA eigenlijk wel al eens gebruikt of zelfs simpelweg gezien? De xbox live arcade zit op alle vlakken veel beter in elkaar dan de Wii VC.Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 16:30:
[...]
Daarnaast kan XBLA echt niet op tegen de Virtual Console en vind ik het de slechtse download service qua aanbod van de huidige consoles.
[ Voor 12% gewijzigd door boe2 op 26-02-2008 17:01 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Het schijnt dat Dimension Plus ze wel weer regelmatig krijgt, afgelopen zaterdag hadden ze er in Groningen iig wel een stuk of 20 liggen.Ryceck schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 16:48:
[...]
Mijn ervaring is dat je in de kleinere tentjes (de Intertoys in het boerengehucht 3km verderop) meer kans hebt dan in een MM. Al is het alleen maar omdat alle winkels er gewoon weinig krijgen. Een kleine Intertoys waar per dag 50 mensen komen shoppen biedt dan betere perspectieven dan een MM waar per dag honderden mensen doorheen banjeren
@Arcade-vraagstuk: Vergeet niet dat binnenkort WiiWare uitkomt wat het 3rd-party-small-game platform wordt. Hier worden ook een flink aantal kleine maar zeer koele games reeds voor gemaakt en in de toekomst ook nog bij verwacht. Het stuk van de Wii bij uitstek lijkt mij waar dat soort kleinere (en goed betaalbare) games tevoorschijn zullen komen
Hij ging er niet in over wat het deed. Maar wat het aanbod is. En dat is geheel afhankelijk van een mening en kan iedereen voor zichzelf weten.Boeboe schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 17:00:
[...]
Euuuuuh.....met alle respect voor nintendo, de VC is een hele leuke service, maar heb jij XBLA eigenlijk wel al eens gebruikt of zelfs simpelweg gezien? De xbox live arcade zit op alle vlakken veel beter in elkaar dan de Wii VC.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
10 second ninja DONE
Klopt, online vind hij soms een match(3min ofzo) en dan is het zo laggy dat het niet te spelen is.ThE_ED schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:15:
[...]
Alleen dat schijt-WiFi werkt bij mij nog voor geen meter.
Heb al op internet gezocht en het schijnt dat vooral mensen in PAL landen last hebben van slechte verbindingen óf gewoon sowieso geen matches vinden. (like me) Vanwege een crashende Linksys heb ik nu een andere router en ook dat heeft voor de Wii niets geholpen, en ja ik kan wel gewoon verbinding maken.![]()
Ohwell, vind het wel leuk genoeg om zo los te spelen ook, maar tot nu toe dus nog geen spel in huis wat ik online kan spelen.
Haha, heerlijk, die stress. Het is voor mij al effe geleden, maar ehm... was het niet dat je op de grond moest bouncen? Of was dat met die mollen? En komt hij niet dichterbij als je met je rug naar 'm toe staat? Het was niet zo moeilijk... geen paniek.JacquesDoekjes schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 20:57:
Gozerts,
Ik ben bezig met super mario galaxy, net beland bij "Bunnies in the Wind" van de Bedroom Observatory. Op het derde platform waar je beland (met die piranha planten) zit een raar beestje in het stuk modder (je ziet voetstapjes). Hij komt alleen tevoorschijn als je stil staat, en je kan niet dichterbij komen.
HET FOKT ME OP.
Ik kan nergens op het interweb vinden wat het is. Ik kan het niet raken met sterretjes, ik kan niet in de buurt komen. Wat-o-wat is het, tweakersforum geef me antwoorden.
Verwijderd
Ik heb een paar Xbox Live Arcade games maar het aanbod op de VC is gewoon veel beter.Boeboe schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 17:00:
[...]
Euuuuuh.....met alle respect voor nintendo, de VC is een hele leuke service, maar heb jij XBLA eigenlijk wel al eens gebruikt of zelfs simpelweg gezien? De xbox live arcade zit op alle vlakken veel beter in elkaar dan de Wii VC.
Daar hoef je zelfs geen fanboy voor te zijn om tot die vaststelling te komen. Het contrast tussen beiden is werkelijk droevig groot.
Gewoon achter em aan rennen en dan beschieten met je sterretjes, dan kan je em wegslaan.JacquesDoekjes schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 20:57:
Gozerts,
Ik ben bezig met super mario galaxy, net beland bij "Bunnies in the Wind" van de Bedroom Observatory. Op het derde platform waar je beland (met die piranha planten) zit een raar beestje in het stuk modder (je ziet voetstapjes). Hij komt alleen tevoorschijn als je stil staat, en je kan niet dichterbij komen.
HET FOKT ME OP.
Ik kan nergens op het interweb vinden wat het is. Ik kan het niet raken met sterretjes, ik kan niet in de buurt komen. Wat-o-wat is het, tweakersforum geef me antwoorden.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Op dat planeetje zitten inderdaad ook van die beren oid die uit metalen kokers kijken, en die je bouncend om kan keren.spaceboy schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 20:59:
[...]
Haha, heerlijk, die stress. Het is voor mij al effe geleden, maar ehm... was het niet dat je op de grond moest bouncen? Of was dat met die mollen? En komt hij niet dichterbij als je met je rug naar 'm toe staat? Het was niet zo moeilijk... geen paniek.
Nee dit is het ook niet. Het is geen vijand ofzo, gewoon een heel raar blauw/groen mannetje die gelijk ondergronds verdwijnt als je in de buurt komt.Gewoon achter em aan rennen en dan beschieten met je sterretjes, dan kan je em wegslaan.
of ronddraaien met het wii ding
OKE MENSEN NEGEER ME MAAR VOORTAAN, dit was inderdaad de oplossingJe bedoelt die voetstapjes/rook? Simpel, gewoon zwaaien met je Wii Remote en zo'n draai aanval doen.
[ Voor 25% gewijzigd door JacquesDoekjes op 26-02-2008 21:14 ]
Verwijderd
Je bedoelt die voetstapjes/rook? Simpel, gewoon zwaaien met je Wii Remote en zo'n draai aanval doen.JacquesDoekjes schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 21:07:
[...]
Op dat planeetje zitten inderdaad ook van die beren oid die uit metalen kokers kijken, en die je bouncend om kan keren.
Die zijn het niet.
In het lapje grond zit in de buurt een blauw/groen mannetje met een toeter uit zijn hoofd. Komt alleen bovengronds als je stil staat, op de grond bouncen doet em niets, sterretjes schieten ook niet.
Heb ik een loze easteregg gevonden oid?
Geeft niets hoor, er zijn meer mensen die het niet wisten.OKE MENSEN NEGEER ME MAAR VOORTAAN, dit was inderdaad de oplossing
*gaat huilen in een hoekje*
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2008 21:32 ]
10 second ninja DONE
Ik ben vast begonnen met screenshots van Wii sports (is die eigenlijk wel 480P?Bitfighter schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 18:53:
[...]
daar ben ik wel heel erg nieuwsgierig naar, dus ja daar heb ik wel in iedegeval wel behoefte aan.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Leuk een beetje het verschil te kunnen zien met behulp van je plaatjes... Heb je de foto's trouwens geschoten met een lange(re) sluitertijd op een statief? Misschien helpt dat tegen die diagonale streepjes...Gizz schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 23:56:
[..] Hopelijk zie je al het voordeel op deze foto's, maar ik zal morgen proberen wat betere plaatjes te schieten
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Verwijderd
Klinkt misschien een beetje afgezaagd, maar ik vind deze pics niet echt duidelijk.Gizz schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 23:56:
[...]
Ik ben vast begonnen met screenshots van Wii sports (is die eigenlijk wel 480P?). Zal morgen even kijken of ik ook wat nieuwe spellen kan doen (Zack & Wiki, SSBB of een ander mooi spel).
En wat is beter volgens jou? Ik heb nu die eh... 5 losse pluggen. DAT is toch component? (ik haal ze altijd door elkaar) Ik vind het beeld echt prima. (42"plasma)Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:31:
[...]
Klinkt misschien een beetje afgezaagd, maar ik vind deze pics niet echt duidelijk.
Ik zie bij thuis veel meer verschil tussen composiet en component
Die 5 pluggen is inderdaad component. Als je die kabel eens omwisselt met de standaard Wii videokabel, dan weet je wat hij bedoelt met beter. Dat is een veel groter verschil dan dat je kunt zien bij de plaatjes hierboven.spaceboy schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:29:
[...]
En wat is beter volgens jou? Ik heb nu die eh... 5 losse pluggen. DAT is toch component? (ik haal ze altijd door elkaar) Ik vind het beeld echt prima. (42"plasma)
uhm...
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Ja, 11 april als Europese releasedatum is al bevestigd door Nintendo.m3gA schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 12:12:
Is er trouwens al een officiele release date voor Mario Kart in Europa? Wil hem wel pre-orderen(ik las 11 april?)
Gewoon, Wii uit en kabel wisselen? Dat mijn Wii precies hetzelfde naar achteren kijkt komt doordat mijn andere poppetje moet serveren. En dat de tegenstanders hetzelfde zijn is eigenlijk gewoon toeval, maar op mijn tennisniveau krijg ik sowieso maar 4 verschillende tegenstanders.Boeboe schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:46:
Hoe neem jij 2 foto's van 2 identiek dezelfde frames met een verschillende kabel?
Niet alleen afgezaagd, ik meld nota bene zelf dat het verschil IRL veel groter isVerwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:31:
[...]
Klinkt misschien een beetje afgezaagd, maar ik vind deze pics niet echt duidelijk.
Ik zie bij thuis veel meer verschil tussen composiet en component
[ Voor 31% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 27-02-2008 13:26 ]
Ps4/switch gamer
Ik zit nog steeds met smart te wachten op Super Bombliss. Snap niet dat ze dat nooit op naar ander platform geport hebben, zeker nu online gamen gemeengoed is geworden.ari3 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:52:
De nieuwe Virtual Console games in Japan.
Jammer, dat is een enorm grote gemiste kans van Capcom. Het poorten van RE0 zal nauwelijks tijd in beslag nemen omdat de Wii volledig compatible is met de Gamecube en RE0 toch al geen gebruik maakte van analoge controls. Als je mij vraagt gaat dit een poort worden waar letterlijk niet meer dan een week voor nodig zal zijn.NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:25:
En capcom is weer aan het poorten geslagen.
REsident evil 0 gaat ook op de wii verschijnen, maar verwacht geen re4 make- het wordt blijkbaar speelbaar met alleen de remote WTF!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 27-02-2008 14:15 ]
En niet eens 16:9 LOLNinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:25:
En capcom is weer aan het poorten geslagen.
REsident evil 0 gaat ook op de wii verschijnen, maar verwacht geen re4 make- het wordt blijkbaar speelbaar met alleen de remote WTF!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2008 16:30 ]
Jeetje, die krijgen veel games tegelijk! Normaal zijn het er toch maar 2 per maand?ari3 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:52:
De nieuwe Virtual Console games in Japan.
Famicom:
『レッキングクルー』 Wrecking Crew
『スーパー魂斗羅』 Super Contra
Famicom Disk System:
『探偵神宮寺三郎 新宿中央公園殺人事件』 Tantei Jiguuji Saburou Chuoukoen Renzoku Satsujin Jiken
Super Famicom:
『コズモギャング ザ パズル』 Cosmo Gang: The Puzzle
『ドレミファンタジー』 Do-Re-Mi Fantasy
Nintendo 64:
『カスタムロボV2』 Custom Robo V2
Master System:
『北斗の拳』 Hokuto no Ken (aka Fist of the North Star)
MegaDrive:
『レッスルボール』 Wrestleball
『グレイランサー』 Grey Lancer
PC Engine:
『ダンジョンエクスプローラーII』 Dungeon Explorer II (topper!)
『アトラス』 Atlas
『パワーイレブン』 Power Eleven
『ネオ・ネクタリス』 Neo Nectaris
Dat is voor een hele maand.El_Quedro schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:09:
[...]
Jeetje, die krijgen veel games tegelijk! Normaal zijn het er toch maar 2 per maand?
Ik zelf zou heel graag Dungeon Explorer 2 willen, jammer dat ie alleen nog op de japanse Wii is..
Zou Dungeon Explorer 1 de moeite waard zijn in de tussen tijd?
Verwijderd
Verwijderd
Sinds wanneer draaien Mario Kart spellen om de graphics? Mario Kart spellen zijn nooit grafisch bijzonder geweest.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 19:56:
Nou als dat screenshot representatief is voor de game dan is afgescheept idd de juiste term.
[ Voor 11% gewijzigd door MetroidPrime op 27-02-2008 20:01 ]
[ Voor 62% gewijzigd door Goron op 27-02-2008 20:03 ]
Op zich deed Double Dash het qua graphics helemaal niet zo slecht. Ik verwacht van Mario Kart for Wii ook weer een redelijke verbetering. Het punt is dat in je herinnering het er altijd mooier uitzag. Mario 64 bijv. is echt pijnlijk lelijk, terwijl ik het toen echt mooi vondMetroidPrime schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 19:59:
[...]
Sinds wanneer draaien Mario Kart spellen om de graphics? Mario Kart spellen zijn nooit grafisch bijzonder geweest.
Damn, dat is wel erg duurMetroidPrime schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 19:16:
Ik vind het alleen jammer dat Wii Fit zo duur gaat worden. Wij mogen daar straks €89,99 voor betalen..
[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 27-02-2008 20:08 ]
Ah omgVerwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 18:36:
[afbeelding]
Een Amerikaans review exemplaar
Nog maanden wachten... maanden!
Wij worden hiermee afgescheept:
[afbeelding]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Je begint nu echt hinderlijk in herhaling te vallen de afgelopen topics. Het doet me erg denken aan mijn zoontje van 5....Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 18:36:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is een interessant to the point stuk over Mario KartMein Gott! We’ve just returned from visiting the Nintendo HQ in Frankfurt, Germany, and after playing Mario Kart Wii that’s the only possible reaction we could have. Simply put, the game’s AMAZING, and you, my friends, are going to LOVE it.
[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 27-02-2008 21:41 ]
Verwijderd
Verwijderd
MetroidPrime schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 19:16:
Ik vind het alleen jammer dat Wii Fit zo duur gaat worden. Wij mogen daar straks €89,99 voor betalen.
"Afgescheept" worden met een Mario Kart is overigens een contradictie in termen.
jip_86 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 23:20:
Krijg net een mail van dimension plus dat wii fit 79 euro gaat kosten.
Sommige tracks van Mario Kart zijn met opzet "lelijk" gemaakt. Dit zijn dan banen die uit een oudere Mario Kart komen. Laatst liet iemand hier een Ghost Valley baan zien om te laten zien dat het zo'n on-ge-lo-fe-lijk lelijk gedrocht zou zijn. Dat was een baan uit Super Mario Kart, die ze voor de "nostalgie" (en natuurlijk het gemak) in de Wii-versie stoppen.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 18:36:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Juistem het ging me echter niet om de kwaliteit van de graphics van Mario Kart. Maar eerder Mario Kart in plaats van Smash Bros. in het algemeen. Smash Bros. komt op 9 maart in Amerika en op 11 april krijgen wij pas Mario Kart. Het is wel duidelijk dat Smash Bros. een veel groter budget had dan Mario Kart ik zie geen dagelijkse updates voor Mario Kart in ieder geval.Whollabilla schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 00:01:
[...]
Sommige tracks van Mario Kart zijn met opzet "lelijk" gemaakt. Dit zijn dan banen die uit een oudere Mario Kart komen. Laatst liet iemand hier een Ghost Valley baan zien om te laten zien dat het zo'n on-ge-lo-fe-lijk lelijk gedrocht zou zijn. Dat was een baan uit Super Mario Kart, die ze voor de "nostalgie" (en natuurlijk het gemak) in de Wii-versie stoppen.
Die dagelijkse updates maken volgens mij niet echt uit voor de kwaliteit van het spel. Voor mij heeft de Dojo niet veel toegevoegd, en ik denk dat mensen die van Smash Bros houden het toch allemaal wel weten zonder, en het spel al zouden kopen, en dat mensen die er niet van houden toch niet kijken. Ook is er voor bijv. Mario Galaxy geen website geweest en ik heb misschien maar 1 keer reclame gezien op TV. Toch is het een fantastisch spel en verkocht (verkoopt) hij goed.Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 00:04:
[...]
Juistem het ging me echter niet om de kwaliteit van de graphics van Mario Kart. Maar eerder Mario Kart in plaats van Smash Bros. in het algemeen. Smash Bros. komt op 9 maart in Amerika en op 11 april krijgen wij pas Mario Kart. Het is wel duidelijk dat Smash Bros. een veel groter budget had dan Mario Kart ik zie geen dagelijkse updates voor Mario Kart in ieder geval.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq