Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
Het beste is om ergens te bestellen en te wachten of er eentje uit een ander Europees land te halen. Ik verwacht overigens heel veel Wii's tijdens de Mario Kart en WiiFit lancering. Nintendo heeft meestal nieuwe leveringen als de nieuwe titels uit worden gebracht.
Verwijderd
meneer moderator
Maar als je in de buurt van Enschede komt heb je waarschijnlijk wel kans
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
die heeft hij waarschijnlijk zelf weg gekniptBoeboe schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 17:41:
Er staat geen topicwarning in dit topic, vooraleer er hier met beschuldigende vingers gewezen wordt
hooop dat ik vanaaf nog wat tijd heb om BW2 op tehalen heb eindelijk weer internet op mijn wii en dit lijkt me het eerste echte online spel voor de wii
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2008 17:54 ]
Verwijderd
En dan zijn ze overigens binnen 1 dag, misschien zelfs een paar uurtjes foetsieVerwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 17:24:
Een moderator die de regels van het topic breekt.![]()
Het beste is om ergens te bestellen en te wachten of er eentje uit een ander Europees land te halen. Ik verwacht overigens heel veel Wii's tijdens de Mario Kart en WiiFit lancering. Nintendo heeft meestal nieuwe leveringen als de nieuwe titels uit worden gebracht.
[ Voor 19% gewijzigd door TheZeroorez op 21-02-2008 22:16 ]
Anyway, hier ben ik wel weer even mee zoet. TWW en TP heb ik uitgespeeld, Link's Awakening (beide versies) meerdere keren, Phanton Hourglass ook, Minish Cap ook, daarna de Color-games (OoS/OoA) maar doen dan. En dan de NES aansluiten voor de eerste twee
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
14 maart.Willybubba schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 08:55:
Is vandaag niet No More Heroes-dag?
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Ben ik de enige die dat heeft? kan me niet voorstellen, dus ......
Zouden ze het weer aangezet hebben dat bij een bezoek aan de pagina je 5 punten krijgt?
Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?
Commodore 64-spellen komen naar de Virtual Console
21 februari 2008 - De Virtual Console is al zeer populair bij Wii-bezitters en Nintendo blijft het assortiment iedere week uitbreiden. Later dit jaar zal dat zelfs met een compleet nieuw spelsysteem zijn! Wii-eigenaars zullen dan namelijk kunnen genieten van klassieke titels uit het tijdperk van de Commodore 64, de bestverkochte computer aller tijden. De Commodore 64-spellen sluiten zich aan bij de reeds beschikbare pareltjes die oorspronkelijk uit kwamen op systemen van Nintendo, SEGA, Turbografx en NEOGEO en nu verkrijgbaar zijn via het Wii-winkelkanaal.
Lees meer.
Mja mss, ik heb ook ingelogged, laat het je morgen weten.docftp schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:12:
Open ik net de Nintendo pagina, zie ik dat ik 5 punten meer heb staan dan gisteren.
Zouden ze het weer aangezet hebben dat bij een bezoek aan de pagina je 5 punten krijgt?
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
dat is echt goed nieuws. Ik heb nog een Commodore 64 thuis liggen met al die grote floppies:) Zaten echte goede spellen bij zoals Bubble Bobble en Donald Duck en nog een heleboel andere games waarvan ik de naam niet meer kan herrineren. Ahhh, de nostalgie... floppie erin, LOAD"$",8 en dan LIST en dan kon je je gamepje uitzoekenLizard schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:19:
Dit lees ik net op de nintendo pagina:
Commodore 64-spellen komen naar de Virtual Console
21 februari 2008 - De Virtual Console is al zeer populair bij Wii-bezitters en Nintendo blijft het assortiment iedere week uitbreiden. Later dit jaar zal dat zelfs met een compleet nieuw spelsysteem zijn! Wii-eigenaars zullen dan namelijk kunnen genieten van klassieke titels uit het tijdperk van de Commodore 64, de bestverkochte computer aller tijden. De Commodore 64-spellen sluiten zich aan bij de reeds beschikbare pareltjes die oorspronkelijk uit kwamen op systemen van Nintendo, SEGA, Turbografx en NEOGEO en nu verkrijgbaar zijn via het Wii-winkelkanaal.
Lees meer.
Klopt! Iedere keer als je inlogt krijg je 5 sterrendocftp schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:12:
Open ik net de Nintendo pagina, zie ik dat ik 5 punten meer heb staan dan gisteren.
Adventure Island NESS2S schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:30:
Welke VC games krijgen we vandaag?
http://www.vc-reviews.com/games/nes/adventure_island
River City Ransom NES
http://www.vc-reviews.com/games/nes/river_city_ransom
Handige site hoor
Maar dat was een hele tijd niet namelijk, daarom viel het vandaag opEl_Quedro schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:57:
[...]
Klopt! Iedere keer als je inlogt krijg je 5 sterrenStel hem in als homepage zou ik zeggen, bezoek je hem automagisch iedere dag
Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?
Hoop dat er binnenkort nog wat info over MSX-spellen komt. Eindelijk de originele Metal Gear en andere Konami spellen op de Wii.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Verwijderd
zeg me dat je dezelfde info hebt binnengekregen....
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2008 12:25 ]
1x per dag ingelogd Nintendo.nl bezoeken? Of gaat het om het inloggen zelf? Meerdere keren per dag heeft geen zin neem ik aan?El_Quedro schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:57:
[...]
Klopt! Iedere keer als je inlogt krijg je 5 sterrenStel hem in als homepage zou ik zeggen, bezoek je hem automagisch iedere dag
Enkele weken geleden ontving ik mijn 'Club Nintendo Spellenrek'.
Toch altijd leuk met gespaarde punten
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Ey! Of DM het of deel het met ons allenVerwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:25:
Is Sjeckneck in tha house?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik denk dat we nu wel kunnen concluderen dat je er idd weer sterren bijkrijgtCubic X schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 13:57:
Ik krijg er geen sterren bij na het inloggen op Nintendo.nl
Heb Mario Kart Wii in pre-order staan bij Wiihome.nl hopen dat ik em op de releasedag binnen heb
Verwijderd
http://www.wiids.nl/article.php?id=25008
Ben vanaf zondag 1 weekje wintersporten dus jullie zullen een weekje zonder up-to-date TS moeten doen.
Verwijderd
Mooie OPmonnick schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 17:08:
TS heeft wat betreft data een update gekregen. Ook heb ik de nieuwe kabelvergelijking van Michael Night (nieuwe TV) aan de TS toegevoegd (bedankt!
)
Ben vanaf zondag 1 weekje wintersporten dus jullie zullen een weekje zonder up-to-date TS moeten doen.![]()
Ik wil hem ook nog wel doen tussen composiet en component. Is daar behoefte aan?monnick schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 17:08:
TS heeft wat betreft data een update gekregen. Ook heb ik de nieuwe kabelvergelijking van Michael Night (nieuwe TV) aan de TS toegevoegd (bedankt!
)
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
....misschien dat je de introductie datum van de Wii-fit nog kan aanpassen nu deze bekend lijkt te zijn ?monnick schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 17:08:Ben vanaf zondag 1 weekje wintersporten dus jullie zullen een weekje zonder up-to-date TS moeten doen.![]()
En was onderstaande al "bekend" :
...dat zou het wachten waard zijnEuropa en Amerika moeten nog even wachten, maar er duikt nu wel een interessant gerucht op. Het Wii Balance Board zou namelijk voorzien worden van een LCD-scherm hier in het Westen. Hierop kan onder andere jouw gewicht weergegeven worden. We nemen dit gerucht met een korreltje zout, maar als het waar blijkt te zijn, zijn er wellicht nog veel meer toepassingen te verwachten.
http://www.gamequarter.be/?p=news&nid=13765
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2008 18:49 ]
daar ben ik wel heel erg nieuwsgierig naar, dus ja daar heb ik wel in iedegeval wel behoefte aan.Gizz schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 18:35:
[...]
Ik wil hem ook nog wel doen tussen composiet en component. Is daar behoefte aan?
Bedankt alvast
Groeten
PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
Verwijderd
Lijkt me totaal niet boeiend zo'n lcd schermpje. Kan je toch net zo goed op de tv weergeven?Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 18:36:
[...]
....misschien dat je de introductie datum van de Wii-fit nog kan aanpassen nu deze bekend lijkt te zijn ?
En was onderstaande al "bekend" :
[...]
...dat zou het wachten waard zijn
Verwijderd
...inderdaad, dat is nog maar afwachten of het enig nut heeft, hoewel het misschien wel geinig is. Bedoelde meer eigenlijk dat dit dus oorzaak zou kunnen zijn dat we hier wat langer moeten wachten de Wii-fit....Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 19:20:
[...]Lijkt me totaal niet boeiend zo'n lcd schermpje. Kan je toch net zo goed op de tv weergeven?
Zeker weten!!! Genoeg mensen die altijd nog vragen of er verschil is tussen RGB en component enzo! Misschien is het ook mogelijk een filmpje te maken? Dan kan je het echt goed zien.Gizz schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 18:35:
[...]
Ik wil hem ook nog wel doen tussen composiet en component. Is daar behoefte aan?
BronDuring a Game Developers Conference session called "Planning the Wii Menu" today, Nintendo's Takashi Aoyama announced a new Pay to Play program. This will be a new version of the Nintendo Wi-Fi Connection (NWFC). Aoyama explained that NWFC will remain a free service, but forthcoming experiences will require users to pay a fee to enjoy. These services will fall under the new NWFC: Pay to Play program. Games that utilize the new service will feature a logo similar to the one used for NWFC but is orange and reads Pay to Play at the bottom.
EDIT: Deze dienst blijkt volledig los te staan van DLC, wat ook binnenkort via het winkelkanaal zal worden gaan aangeboden. Hopelijk komt er nog DLC voor Guitar Hero 3.
[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 22-02-2008 20:56 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik vraag me af of de "Wii Sports" doelgroep er in zal trappen om uitbreidingen te gaan kopen voor spellen, of om Xbox-achtige online te krijgen. Ik vind het zelf wel een beetje jammer. Ze zeiden eerst nog dat alle online dingen gratis zouden zijn, en nu werkt dat ineens niet meer. Laten we maar hopen dat het voor een MMO spel is, en niet voor de "normale" online spellen.MetroidPrime schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 20:53:
Hmm, het lijkt er op dat Nintendo ook met een betaalde online dienst gaat komen boven op Nintendo WiFiConnection genaamd:
[...]
Bron
EDIT: Deze dienst blijkt volledig los te staan van DLC, wat ook binnenkort via het winkelkanaal zal worden gaan aangeboden. Hopelijk komt er nog DLC voor Guitar Hero 3.
Uitbreidingen tegen betaling kunnen nuttig zijn. Daar heb ik dus absoluut geen moeite mee, zolang er maar echt iets aan het spel wordt toegevoegd in plaats van dat je iets unlocked wat al op de disc van het spel staat zoals bij sommige Xbox 360 spellen. De DLC die GTA 4 gaat krijgen lijkt mij bijvoorbeeld iets waar ik wel wat geld voor over zal hebben.Whollabilla schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 21:33:
[...]
Ik vraag me af of de "Wii Sports" doelgroep er in zal trappen om uitbreidingen te gaan kopen voor spellen, of om Xbox-achtige online te krijgen. Ik vind het zelf wel een beetje jammer. Ze zeiden eerst nog dat alle online dingen gratis zouden zijn, en nu werkt dat ineens niet meer. Laten we maar hopen dat het voor een MMO spel is, en niet voor de "normale" online spellen.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Wie weet, misschien die MMO van SE? vandaag is namelijk ook bekend geworden dat de white engine die eerst alleen voor de ps3 bedoelt was nu is omgezet naar een MP engine die ook de x360, pc en Wii ondersteund.Whollabilla schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 21:33:
[...]
Ik vraag me af of de "Wii Sports" doelgroep er in zal trappen om uitbreidingen te gaan kopen voor spellen, of om Xbox-achtige online te krijgen. Ik vind het zelf wel een beetje jammer. Ze zeiden eerst nog dat alle online dingen gratis zouden zijn, en nu werkt dat ineens niet meer. Laten we maar hopen dat het voor een MMO spel is, en niet voor de "normale" online spellen.
Ps4/switch gamer
Verwijderd
Zelfs daar heeft men een oplossing voor gevonden:NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 23:33:
En hoe moet je dit dan op je wii opslaan.....geheugen zit nu al propvol met al die onzin kanalen etc. laat ze nou maar eerst een rechtsstreeks van sd-kaart afspelen ondersteunen.
Pay to Play...Pokemon MMORPG, Final Fantasy Online, Monster Hunter 3, Animal Crossing?Aoyama then addressed how Nintendo is dealing with a hot topic: Storage limitations.
They'll compress the games and then expand them when you start playing them. "This step should help alleviate the problem with size limitations."
Square Enix heeft de White Engine omgedoopt tot Crystal Tools en een deel draait nu op de Wii.
Zeer gaaf barozza! Zie je nog meer dingen die de moeite waard zijn? Ik ga namelijk 26 april zelf ookBarôZZa schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 14:04:
Ik ben nu in Tokyo. Overal is Brawl te zien en volgens mij verkoopt vrijwel elke zaak de Wii. Pro Evolution Soccer/Winning Eleven is ook verkrijgbaar. Accessoires zijn overal te vinden, nunchucks, wiimotes etc zijn ruim op vooraad en een stuk goedkoper dan in Nederland(omgerekend 8-10 euro goedkoper). Zag zelfs nog nieuwe originele Gamecube controllers voor zo'n 14 euro. Daar ga ik er denk ik wel eentje van halen.
Lijkt mij haast dat Ninty nu toch echt eens wat aan storage moet gaan verzinnen voor de Wii. Compressie is 1 ding, maar aangezien de rekenkracht van de Wii ook niet om over naar huis te schrijven is, lijkt mij deze oplossing ook niet echt een goeie..
Ik zeg, breng een addon uit waar een harddisk in zit, en als het ff kan een soort van externe grafische kaart ofzo welke ervoor zorgt dat de Wii op grafisch vlak kan competen met de PS3 en 360.. Soort van Enthousiast/serious gamer addon dus, voor de gamer i.p.v. "de gamende huismoeder"/non gamer of whatever je de nieuwe doelgroep wil noemen.
Waarom..? Nou, niet zozeer vanwege het feit dat de Wii games er beter uit moeten zien dan dat ze nu doen, maar meer omdat wij dan niet de hele tijd met crappy ass ports van oude ps2 games afgescheept worden en vage flash games die door moeten gaan voor party games...
WiiWare spul zal m.i. voornamelijk gedownload worden door de gamers i.p.v. de non gamers, dus de gamers zullen de addon waarsch. wel aanschaffen.. Kunnen ontwikkelaars ook voor de Wii inclusief addon dezelfde games uitbrengen als voor de ps3 en voor de 360, desnoods op een lagere reso of whatever, lekker belangrijk, als het maar gemakkelijk te porten is en er dus kwaliteits games uit komen van de 3rd parties i.p.v. de matige shit die de markt nu overspoelt...
Nintendo en 3rd party devs blijven dan games uitbrengen voor de Wii zonder de HD en graka addon en games uitbrengen die niet zonder de addon te spelen zijn.. (zie het als de hddvd upgrade voor de 360..)
Echte gamers blij, de nieuwe markt die Nintendo aangeboord heeft (non gamers) blij, software sales gaan omhoog voor de devs dus die ook blij, Nintendo kan weer een stuk hardware met winst verkopen dus zij ook blij, iedereen blij..!
Je houdt zo dus 2 gebruikersgroepen tevreden zonder een van de 2 in de kou te laten staan zoals Nintendo nu doet.. Who's with me..?
Nintendo heeft altijd gezegd dat online play voor 1st part games gratis zou zijn. Ben dan ook benieuwd wat ze hier mee willen gaan doen...Whollabilla schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 21:33:
[...]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Mijn droompjeWillybubba schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 11:07:
Hmm, betaald online. Als dat dan zonder die achterlijke friendscodes is...
Betaald: credit card vereist.
- Friends-list (fatsoenlijke dus gewoon met usernames. meerderjarige mensen dmv. CreditC. dus geen 'bescherming' zoals nu gedaan word meer nodig)
- Deticated servers
- Voice Chat etc (zie friendslist argument + een bluetooth headset uitbrengen?))
- Content downloads (oa direct betaald met CC)
- USB Harddisk uitbrengen (content. etc misschien Itunes (oid) verbinding voor audio / video content)
Daar kan het huidige systeem (waar ik best tevreden over ben overigens) best gratis naast bestaan
[ Voor 4% gewijzigd door Collaborator op 23-02-2008 21:53 ]
This space is occupied
Verwijderd
HDD adon zou leuk zijn, maar daar heeft nintendo al nee tegen gezegd. Opzich geen al te groot probleem als ze er dan maar voor zorgen dat je gewoon een SD kaartje voor de opslag van games mag gaan gebruiken want met een 4 a 8gb SD kaartje zal de gemiddelde persoon ook wel genoeg opslag hebben. Probleem daarvan is dat Nintendo dat waarschijnlijk ook niet doet want dan kan je die files naar je pc transferen en dat is natuurlijk weer prijs voor de hackers die wiiware/virtualconsole/addons willen kraken.
wtf, is pes/we al te krijgen?! ben daar heeeeel benieuwd naar, es kijken of ik die online ergens kan bestellenMatthijs schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 14:28:
[...]
Zeer gaaf barozza! Zie je nog meer dingen die de moeite waard zijn? Ik ga namelijk 26 april zelf ook
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
Dit plan kan niet werken, ten eerste zeg je: "Ik wil niet afgescheept worden met ports" maar vervolgens moet men een HD add-on hebben om ports te gaan maken?? Daarnaast is de Wii krachtig genoeg zoals die nu is. Super Mario Galaxy, Smash Bros. Brawl, Metroid Prime 3 etc. er zijn genoeg hele mooie titels in ontwikkeling en verkrijgbaar. Wat men vergeet is dat niet alleen de Wii een groot verschil heeft in kwaliteit. Op de Xbox zijn er ook 13 in een dozijn shooters.xxxneoxxx schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 21:11:
Mjha, in het kader van dat Wiiware nieuws..
Ik zeg, breng een addon uit waar een harddisk in zit, en als het ff kan een soort van externe grafische kaart ofzo welke ervoor zorgt dat de Wii op grafisch vlak kan competen met de PS3 en 360.. Soort van Enthousiast/serious gamer addon dus, voor de gamer i.p.v. "de gamende huismoeder"/non gamer of whatever je de nieuwe doelgroep wil noemen.
Waarom..? Nou, niet zozeer vanwege het feit dat de Wii games er beter uit moeten zien dan dat ze nu doen, maar meer omdat wij dan niet de hele tijd met crappy ass ports van oude ps2 games afgescheept worden en vage flash games die door moeten gaan voor party games...
WiiWare spul zal m.i. voornamelijk gedownload worden door de gamers i.p.v. de non gamers, dus de gamers zullen de addon waarsch. wel aanschaffen.. Kunnen ontwikkelaars ook voor de Wii inclusief addon dezelfde games uitbrengen als voor de ps3 en voor de 360, desnoods op een lagere reso of whatever, lekker belangrijk, als het maar gemakkelijk te porten is en er dus kwaliteits games uit komen van de 3rd parties i.p.v. de matige shit die de markt nu overspoelt...
Nintendo en 3rd party devs blijven dan games uitbrengen voor de Wii zonder de HD en graka addon en games uitbrengen die niet zonder de addon te spelen zijn.. (zie het als de hddvd upgrade voor de 360..)
Echte gamers blij, de nieuwe markt die Nintendo aangeboord heeft (non gamers) blij, software sales gaan omhoog voor de devs dus die ook blij, Nintendo kan weer een stuk hardware met winst verkopen dus zij ook blij, iedereen blij..!![]()
Je houdt zo dus 2 gebruikersgroepen tevreden zonder een van de 2 in de kou te laten staan zoals Nintendo nu doet.. Who's with me..?
Het gaat niet werken zo een add-on. Microsoft gaat ook geen HD-DVD games uitbrengen omdat het niet rendabel genoeg is. Een console is al vrij duur en men gaat dan ook niet 100 tot 150 euro neerleggen voor nieuwe hardware. Als jij "Zelda, Metroid, Mario, Mario Kart, Smash Bros." in de "kou laten staan" noemt. Dan snap ik niet dat je een Nintendo console gekocht hebt. Nintendo is nooit echt bezig geweest met het grafische of GTA, Call of Duty etc. Men springt in op populaire goedkope technieken. De enige Nintendo console die "hardcore" was is de Ultra 64 later de N64. Die console kon de beloften niet waarmaken omdat Silicon Graphics destijds de chips niet helemaal op orde kreeg en Nintendo bleef hangen bij cartridges. Nintendo wilde echter zo min mogelijk uitvallers en dus werd er nog meer verwijdert qua features en mogelijkheden.
De Gamecube was niet de volle realisatie van Project Dolphin. De Wii is dat wel en nu Nintendo deze technologie heeft "opgebruikt" zal het hooguit nog in een handheld vorm worden uitgebracht. Verwacht voor de volgende Nintendo console "HD" techniek die er wel toe doet. Tuurlijk, Xbox en PS3 games zijn veel mooier daar kun je moeilijk omheen. De consoles lopen echter alweer achter qua grafisch gebied. Normaal gesproken zijn consoles superieur aan PC's als ze op de markt komen. De Xbox 360 en PS3 waren inferieur toen ze uitkwamen. DX9, Shader Model 3 een gepimpte Geforce 7800 voor de PS3...de bende die Unreal Engine 3 heet. De consoles hebben power en daar kunnen mooie dingen mee gedaan worden maar daarmee is ook alles gezegd. Ik wordt er echt moe van dat 90% van de Next-Gen titels op 30fps of minder met frame-drops draait. Daarnaast kun je dit soort hardware nog niet voor 299 euro verkopen, de Xbox 360 gaat daarom echt razendsnel kapot. Hier in huis zijn er al 3 doorheen gegaan.
Ten slotte is er niets op tegen om een Xbox 360 dan wel PS3 te halen voor mooie graphics en vette games. De Wii zal op dit punt echt geen grafische uitbreidingen meer krijgen en Nintendo zal ook de route die men al 20 jaar heeft niet meer veranderen. Er is haast geen vraag naar een add-on voor de Wii. Het PS2 porten zal overigens op den duur ophouden. Iedere console werd verwelkomt met bergen ports van oudere spellen het zegt vooral iets over de populariteit
Een hardeschijf is wel iets waar men naar moet kijken. Het laatste excuses was gewoon onzin. De Gamecube kon ook al textures compressen dus het wordt tijd voor iets nieuws. Het mooiste vind ik nog wel de oplossing van Square Enix. Sloop dit eruit, sloop dat eruit, maak er saaie text van. Verwijder de CG en tadaa Final Fantasy op 40MB. Het zou al een groot voordeel zijn als de Wii WiiWare games direct van de SD-Cards kon afspelen. Ook dit zal moeilijk worden door de piraterij. Het zal mij benieuwen hoe Nintendo het aan gaat pakken met Downloadable content. De "pay to play" service is in ieder geval een begin om grote stappen te zetten. MMO's en met name van third parties zijn nu mogelijk. Het ziet er naar uit dat Capcom en Square Enix Nintendo die richting op sturen met Monster Hunter 3 en een FF MMO waar Wada al sinds de revolution dagen over aan het hinten is. Beide bedrijven ruiken geld en waarom zou Nintendo dat tegenhouden?
Die add-on bestaat al en die heet Xbox360, kost je nog geen €300,- en dan kun je games voor zogenaamde "echte" gamers kopen.xxxneoxxx schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 21:11:
...
Echte gamers blij, de nieuwe markt die Nintendo aangeboord heeft (non gamers) blij, software sales gaan omhoog voor de devs dus die ook blij, Nintendo kan weer een stuk hardware met winst verkopen dus zij ook blij, iedereen blij..!![]()
Ben ik trouwens de enige die het gek vindt dat gamers die van shooters en racespellen met gedetailleerde graphics houden, zogenaamde "echte gamers" zouden zijn?
Het is al bevestigd dat je voor de Wii Pay & Play dienst door middel van Wii Points zal kunnen gaan betalen. Ik denk dat het zoiets wordt als een abbonnement, maar dat je er iedere maand dat je er gebruik van maakt voor moet betalen. Als je er een maand geen gebruik van maakt, kost je dat dus niets.Collaborator schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 21:45:
[...]
Mijn droompje
Betaald: credit card vereist.
Verwijderd
ben ik trouwens de enige die vind dat gamers die van shooters met gedetailleerde graphics houden niet naar de xbox moeten gaan maar na de PC?Oscar Mopperkont schreef op zondag 24 februari 2008 @ 00:18:
[...]
Die add-on bestaat al en die heet Xbox360, kost je nog geen €300,- en dan kun je games voor zogenaamde "echte" gamers kopen.
Ben ik trouwens de enige die het gek vindt dat gamers die van shooters en racespellen met gedetailleerde graphics houden, zogenaamde "echte gamers" zouden zijn?
onizuka 'fervent anti-x-boxer' sensei
Ja, gister dus een enorme speelgoedzaak ingeweest bij Ueno station. Daar heb je enorm veel gadgets/hebbedingen etc. Qua Wii heb ik nog geen enorm bijzondere dingen gezien, al viel het me wel op dat het overal een prominente plaats in de winkels heeft. Bij de PS3 is dat een stuk minder en de Xbox 360 heb ik nog nergens gezienMatthijs schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 14:28:
[...]
Zeer gaaf barozza! Zie je nog meer dingen die de moeite waard zijn? Ik ga namelijk 26 april zelf ook
Voor de DS heb je trouwens helemaal veel vage dingen. Allerlei kookboeken, geheugen/braindingen, cocktail-recepten en aerobics dingen voor op de DS.
Ik zit zelf nog te twijfelen of ik een PS3(omgerekend vanaf 250 euro) of Jap Wii(180 euro) zal halen. Aan de ene kant goedkoop, maar aan de andere kant verkopen ze ook zoveel dingen die ze simpelweg in Nederland niet hebben en dat natuurlijk ook erg interessant is.
Ja, het is wel de duurste game die ik tot nu toe zag. Zo'n 7100 yen, dus zo'n 45 euro.amahusu schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 23:41:
[...]
wtf, is pes/we al te krijgen?! ben daar heeeeel benieuwd naar, es kijken of ik die online ergens kan bestellen
Hoe wil je in hemelsnaam een externe videokaart op de Wii aansluiten? USB is daar niet snel genoeg voor(wel voor een simpele vga kaart, maar niet voor games in HD).xxxneoxxx schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 21:11:
Mjha, in het kader van dat Wiiware nieuws..
Lijkt mij haast dat Ninty nu toch echt eens wat aan storage moet gaan verzinnen voor de Wii. Compressie is 1 ding, maar aangezien de rekenkracht van de Wii ook niet om over naar huis te schrijven is, lijkt mij deze oplossing ook niet echt een goeie..Ik weet een betere:
Daarnaast gaat dit niet echt werken. Ontwikkelaars zitten er niet op te wachten om alleen voor de 'add-on' te ontwikkelen, omdat ze dan hun afzetmarkt enorm inperken(volledige Wii installed base vs de users met een addon). In de N64 hadden ze een Extension Pak. Op zich een goed idee(kon je destijds bepaalde games in hires 640x480 runnen), maar er waren maar weinig games die er goed gebruik van maakten. De games die er eentje vereisten liepen ook minder goed dan de andere games. Plus dat je mensen kreeg die het niet snapten waarom een game voor de N64 niet gewoon werkte op hun console.
Nee de kracht van de Wii is momenteel de eenvoud. Eén console in plaats van allerlei verschillende versies. Daarmee zorgen ze ook dat ze de early adaptors niet tegen het hoofd stoten. Bij de Xbox 360 voelde je je toch wel genaaid als je een console kocht en er een maand later de Elite verscheen. Of de PS3 waarvan de HDD ineens werd vergroot.
Ik ga er gewoon vanuit dat Nintendo over een tijdje met een USB harddisk komt. Of het mogelijk maakt om van de SD kaart te runnen. De 8/16GB kaartjes zullen namelijk ook wel snel in prijs dalen.
Verwijderd
Op zich zie ik ook wel iets in het scenario wat jij schetst. Ik zag het echter als een nieuwe Wii en niet als addon (zoals hierboven gezegd kan wat jij wilt niet met een (USB) addon).
Ik zag meer een WiiHD die HD graphics kan produceren maar verder volledig backwards compatible zal zijn. Wat ik helemaal mooi zou vinden is als ze de games die er voor uitkomen zo maken dat ze OOK op de huidige Wii spelen maar dan in SD resolutie. Soort default verschil tussen High en Low settings in PC games.
Denk niet dat dit ooit zal gebeuren, maar het leek me wel wat.
Wel hoop ik nog steeds dat er IETS van directe toegang tot externe opslag komt. De huidige VC games zijn volgens mij ook nog niet gekraakt dus het koppelen aan de hardware lijkt te werken!
Verwijderd
Voor mij mag je wel een ps3 meenemenBarôZZa schreef op zondag 24 februari 2008 @ 02:59:
[...]
Ik zit zelf nog te twijfelen of ik een PS3(omgerekend vanaf 250 euro) of Jap Wii(180 euro) zal halen. Aan de ene kant goedkoop, maar aan de andere kant verkopen ze ook zoveel dingen die ze simpelweg in Nederland niet hebben en dat natuurlijk ook erg interessant is.
Maar dat is misschien ook omdat ik niet zoveel interrese heb in dingen die op dat moment leuk lijken maar na 2 weken weer in een kast verdwijnen.
Nou, ik bedoel meer ports van hedendaagse games i.p.v. games uit 2004 die toen op de ps2 uit kwamen, met dito grafisch uiterlijk (dank jullie wel luie devs..Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 23:59:
[...]
Dit plan kan niet werken, ten eerste zeg je: "Ik wil niet afgescheept worden met ports" maar vervolgens moet men een HD add-on hebben om ports te gaan maken??

Ja, dat ben ik wel met je eens. Maar dan noem je ook direct alle toppers op.. Ennuh.. Ook nog eens een die hier nog niet eens verkrijgbaar is. Het lijkt wel of Nintendo de 3rd party devs dood probeert te knuffelen in plaats van wat ze moeten doen, ze een rotschop onder het welbekende hol geven omdat ze zulke mediocre crap releasen. Ik neem aan dat je je beseft dat de games die je opsomde primair uit de Nintendo stal komen? Goede 3rd party games zijn vooralsnog op 1 hand te tellen.Daarnaast is de Wii krachtig genoeg zoals die nu is. Super Mario Galaxy, Smash Bros. Brawl, Metroid Prime 3 etc. er zijn genoeg hele mooie titels in ontwikkeling en verkrijgbaar. Wat men vergeet is dat niet alleen de Wii een groot verschil heeft in kwaliteit. Op de Xbox zijn er ook 13 in een dozijn shooters.
Ik hoop het.. Ik heb overigens wel hoop voor games als Okami, waar men schijnbaar wel de tijd neemt om deze goed te porten, aangezien dit al even duurt. (eindresultaat moeten we nog even afwachten, maar het begin is er..Het PS2 porten zal overigens op den duur ophouden. Iedere console werd verwelkomt met bergen ports van oudere spellen het zegt vooral iets over de populariteit
Ja, daar zijn we het dan wel helemaal over eens..Een hardeschijf is wel iets waar men naar moet kijken. Het laatste excuses was gewoon onzin. De Gamecube kon ook al textures compressen dus het wordt tijd voor iets nieuws. Het mooiste vind ik nog wel de oplossing van Square Enix. Sloop dit eruit, sloop dat eruit, maak er saaie text van. Verwijder de CG en tadaa Final Fantasy op 40MB. Het zou al een groot voordeel zijn als de Wii WiiWare games direct van de SD-Cards kon afspelen. Ook dit zal moeilijk worden door de piraterij. Het zal mij benieuwen hoe Nintendo het aan gaat pakken met Downloadable content. De "pay to play" service is in ieder geval een begin om grote stappen te zetten. MMO's en met name van third parties zijn nu mogelijk. Het ziet er naar uit dat Capcom en Square Enix Nintendo die richting op sturen met Monster Hunter 3 en een FF MMO waar Wada al sinds de revolution dagen over aan het hinten is. Beide bedrijven ruiken geld en waarom zou Nintendo dat tegenhouden?
Op de manier heb ik dingen als de 3D0 en de jaguar kunnen vermijden en heb ik ook van geen last van de 'geen games' droogte in het begin van bijna elke console.
Alleen nintendo kocht ik eigenlijk van af de snes al bij launch. Je bent fan of niet he
Omdat de wii toch zeer afweek in zowel controls als gfx ben ik van de bovenste reden afgestapt
Deze regels in acht nemend heb ik dus nog steds geen wii. Maar het omslag punt is erg dichtbij.
1 mario galaxy
2 zelda (bewust nog niet voor de cube gekocht omdat ik er vanuit ging dat de wii toch wel een zou komen)
3 de virtual console (reken ik voor het gemak als een full game)
4 de subtoppers/games niet in mijn genre maar toch wel leuk (zackNwiki,mario strikers,paper mario, mercury melt down en natuurlijk ook wiii sports)
5 Mario kart
Mario kart op de snes is een van de redenen waarom de super nintendo nog steeds mijn favo console ever is.
Dat spel was zo leuk zowel in single player als in multiplayer, gewoon ongelooflijk.
De serie is door het mijns inzien onnatuurlijke hop sliden om te boosten minder leuk geworden. Het oude mariokart was door de limiet van je slippen op te zoeken/weten zeer skillbased maar wel op een enigszins realistische manier (en ja realisme en MK gaan niet samen
In hoeverre dit gelijk staat met 'voorkomen van snaken' weet ik niet maar dat gaan we zien.
Ik schrok zeker toch ik net de screenshots zag, maar in het filmpje is het idd een heel stuk beter.
Hoe dan ook kan ik niet wachten tot ik het spel eindelijk kan spelen
10 second ninja DONE
Ik wil een freeloader voor de Wii...Naked girls eating bananas in the bath for the Wii
Famitsu.com has revealed some sample shots from the upcoming cleaning game for the Wii, Osouji Sentai Clean Keeper, which is slated for release on 24th April. The CG featured in the article are given as rewards in the game after winning battles apparently.
The game is supposed to be about the king of dirt trying to dirty your school and you have to clean and protect your school from dirt by maintaining good relations with the cleaning fairies and the girls in school and create cleaning sentai that will save the world from dirt by eating bananas while naked in the bath.
Nice to see yet another Wii game that the entire family can enjoy!
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Probleem met de PS3 meenemen is dat dat ding zo verrekte groot is. Daarnaast vraag ik me af hoeveel ik er nou daadwerkelijk op ga spelen. M'n wii vind ik geweldig, maar het is niet zo dat ik er dagelijks op speel.Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 10:56:
[...]
Voor mij mag je wel een ps3 meenemenDing is toch regiovrij en er komen sowieso wel een paar leuke games voor uit (al was het maar voor gt5) en tegen de tijd dat de ps3 hier 250 euro is zijn we ook weer minimaal 2 jaar veder...
Maar dat is misschien ook omdat ik niet zoveel interrese heb in dingen die op dat moment leuk lijken maar na 2 weken weer in een kast verdwijnen.
Japanse Wii met Smash Bros is ook aantrekkelijk trouwens. Als je die samen koopt ben je nog geen 200 euro kwijt.
Verwijderd
Verwijderd
Daarom zeg ik ook koop er 1 voor mij, kost mij een stuk minder dan die 400 hierBarôZZa schreef op zondag 24 februari 2008 @ 17:46:
[...]
Probleem met de PS3 meenemen is dat dat ding zo verrekte groot is. Daarnaast vraag ik me af hoeveel ik er nou daadwerkelijk op ga spelen. M'n wii vind ik geweldig, maar het is niet zo dat ik er dagelijks op speel.
Japanse Wii met Smash Bros is ook aantrekkelijk trouwens. Als je die samen koopt ben je nog geen 200 euro kwijt.
Een japanse wii is natuurlijk wel goedkoop maar tenzij je Japans kan lezen (kan jij dat btw?) heb je er natuurlijk nog niet zoveel aan. Een US wii zou wat mij betreft nog de beste keuze zijn maargoed die zijn bijna niet te krijgen.
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 19:32 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ben een paar dagen vrij geweest, maar hoorde net wat leuks toen ik binnenkwam jaVerwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:25:
Is Sjeckneck in tha house?
Verwijderd
Weet iemand of er zoiets uitkomt voor de wii? dat zou echt geweldig zijn.
En heeft iemand battelion wars 2 online gespeeld? wat moet ik me daarbij voorstellen? rts of meer first / third person shooter?
Nogal, zie ook de rest van het topicVerwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:08:
En heeft iemand battelion wars 2 online gespeeld?
Een combiwat moet ik me daarbij voorstellen? rts of meer first / third person shooter?
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Is de Wii zo slecht leverbaar dan? Ik heb er afgelopen weekend gewoon een gekocht bij de Free Record Shop in Apeldoorn, niks van gemerkt dat er een schaarste is. Ik wist het niet eens!schnumi schreef op zondag 24 februari 2008 @ 18:28:
[...]
Of bekijk mijn advertentie op de frontpage.
[ Voor 0% gewijzigd door Jheroun op 25-02-2008 13:08 . Reden: tiepvaut ]
XBOX360 heeft bijvoorbeeld een VGA uitgang die rechtstreeks op een monitor kan worden aangesloten. Ik vroeg me af waarom Nintendo dit niet heeft, en hoe de diverse converter stekkertjes bevallen...
Iemand hier wel ervaring mee?
Jelbo heeft daar ervaring mee, zijn bevindingen zijn nog wel terug te vinden in een ouder topic.Freshnezz schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:44:
Iemand hier ervaring met het aansluiten van de Wii op een TFT scherm?
XBOX360 heeft bijvoorbeeld een VGA uitgang die rechtstreeks op een monitor kan worden aangesloten. Ik vroeg me af waarom Nintendo dit niet heeft, en hoe de diverse converter stekkertjes bevallen...
ik heb hem aangesloten op mijn Samsung 940MW via de Componenten kabel, maar is het zo dat je je Wii wilt aansluiten op een TFT monitor met alleen DVI of D-SUB? want dan moet je van die VGA<>scart/component box iod hebben, kost een paar centen en ik vind het resultaat erg tegenvallen (doet het namelijk niet op elk TFT scherm)Freshnezz schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:44:
Iemand hier ervaring met het aansluiten van de Wii op een TFT scherm?
dus lekker op de componenten aansluiten dan heb je 480P wat aardig scherp op een componenten TFT scherm
Nu zit ik dus te twijfelen welke ik het beste kan aanschaffen, hetgeen ik echt als must-have beschouw is het natuurgetrouw na kunnen spelen van de orginele dbz-series verhaallijn. (en de recensies geven nogal een mixed beeld van of 2 of 3 dit beter doet...)
Iemand hier die advies kan geven?
[ Voor 31% gewijzigd door Ryceck op 25-02-2008 14:20 ]
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Verwijderd
Brawl for Europe - autumn at the earliest
Nintendo of American president Reggie Fils-Aime has said that Super Smash Bros. Brawl will not be coming to Europe until the Autumn.
Speaking to 1UP, Reggie answered a question regarding why Wii Fit and Mario Kart was coming to Europe first by saying, "Yeah, but they don't get Smash Brothers until fall."
Reggie cited the reason as a production problem, claiming that Nintendo would have to open and convert new factories in order to step up disc duplication, which would no doubt prove costly and wasteful in the long run.
Sorry Europe - looks like you'll (we'll) have to be content with Mario Kart for the time being.
Nou ik heb ze beiden:Ryceck schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:19:
DBZ: Budokai Tenkaichi 3 is nu net uitgekomen en ik ben op zich best geinteresseerd in deze game. Echter na het lezen van een aantal recensies zie ik heel erg veel vermelding over dat de verschillen met DBZ:BT2 niet echt schokkend zijn en dat in de sommige gevallen 2 nog leuker is dan 3.
Nu zit ik dus te twijfelen welke ik het beste kan aanschaffen, hetgeen ik echt als must-have beschouw is het natuurgetrouw na kunnen spelen van de orginele dbz-series verhaallijn. (en de recensies geven nogal een mixed beeld van of 2 of 3 dit beter doet...)
Iemand hier die advies kan geven?
Graphics allebei nagenoeg gelijk
De besturing vind ik in BT3 veel beter, in 2 was je afhankelijk van je cursor op het scherm. In 3 moet je echt de moves immiteren zeg maar
Kwa storymode, is 2 veel uitgebreider, daar zitten alle matches in, dit is in 3 behoorlijk ingekort. Persoonlijk vind ik de verhaallijn van 2 beter, maar de besturing van 3 beter.
Als ik op het moment moest kiezen tussen beide titels zou ik voor 3 gaan. Waarom?
Meer charcs, leukere customize opties imho en je speelt toch na de story mode duel en survival vind ik
Dat is mijn mening. Ik zou voor 3 gaan. Het is niet veel vernieuwds in vergelijking met 2, maar de controls vind ik veel beter.
Verwijderd
Ik ben er zo klaar me he met dit bedrijf.ze roepen alles zelf op zich af.
hierbij roep ik iedereen op om de schroevendraaien in de wii te zetten.
Het word tijd dat nintendo het maar eens voelt hoe kloten ze bezig zijn.
utorrent gaat overuren draaien bij mij.
Verwijderd
Voor het eerst ben ik het volledig eens met een dergelijk statement. 6 maanden na US is gewoon achterlijk.Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 16:35:
Wat?hoor ik daar een klein chipje in mijn wii komen gevolgd met mijn dikke vinger naar Nintendo?
Verwijderd
eeeh ik zet liever geen schroevendraaier in mijn wii maar baal er wel van dat sb weeeeeer is uitgesteld.Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 16:35:
Wat?hoor ik daar een klein chipje in mijn wii komen gevolgd met mijn dikke vinger naar Nintendo?
heb m in okt al besteld
Verwijderd
Klopt, en ook in dit topic wat over die vraag gaat. Er staan wat foto's bij. Mijn conclusie: het is mooi, maar stiekem vind ik het op een ouderwetse dikbuistelevisie er nog iets mooier uitzien omdat het gebrek aan antialiasing daarop bijna niet opvalt. iig stukken minder als op TFT. Maar qua beeldkwaliteit vinjd ik het zeker niet tegenvallen, je ziet dus alleen de onvolkomenheden beter. Nu ben ik wel erg kritisch, als je wat verder van je scherm zit en je gewoon op gameplay concentreert valt het bijna niet op-Sander schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:45:
[...]
Jelbo heeft daar ervaring mee, zijn bevindingen zijn nog wel terug te vinden in een ouder topic.
/edit: ga dus wel voor component -> VGA, of minimaal RGB SCART -> VGA (als die er zijn). Composite/S-Video -> VGA is een drama.
[ Voor 7% gewijzigd door jelbo op 25-02-2008 18:08 ]
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Verwijderd
http://www.vdigi.com/inde...n=com_virtuemart&Itemid=1
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 18:09 ]
Ja, dat gaat helpen, massaal de game downloadenVerwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 16:35:
Dan zal Nintendo helemaal de volgende keer denken, laat Europa maar zitten, daar verkoopt alles toch voor geen drol
Hoe dan ook is het wel achterlijk dat men hier een half jaar moet wachten... Niet dat ik dat spel uberhaupt ga halen, ik ben geen SSB fan, maar toch, een HALF FOKKING JAAR. Bizar.
Ze zullen bij Nintendo de Mario Kart bui al wel zien hangen, daar zijn voor het eerst in het bestaan van de serie niet zo veel mensen positief over en Wii Fit lijkt ook iets te zijn wat totaal niet past bij de nuchtere europeaan. Verder heeft Nintendo geen enkele troef meer. BW2 lijkt ook geen hoge ogen te gooien en zal zeker geen verkoop succes zijn, Fire Emblem spreekt ook maar weinig mensen aan en dan hebben ze alleen Mario Kart en Wii Fit nog die de meeste kans maken. Mits Brawl niet uit komt omdat anders de andere games ondersneeuwen in het brawl geweld en verkopen die ook slecht.
En aangezien Nintendo verder geen troef meer heeft voor de rest van het jaar lijkt het logisch om Europa even flink te naaien en de mensen te dwingen om andere bagger te kopen zodat dat tenminste niet slecht verkoopt en ze later dit jaar nog even kunnen cashen.
Ik pas hiervoor denk ik, met het al zeer slechte aanbod op de Wii is dit wel de druppel denk ik, ik heb er genoeg van. Koop straks wel een PS3, dan maar die 1 of 2 Nintendo games per jaar maar niet spelen, na 20 jaar wachten op games heb ik het wel gehad met Nintendo. Dit is na al die jaren van klagen nog nooit anders, als ezels zich blijven stoten aan het zelfde rotsblok dan weet ik het niet meer

[ Voor 19% gewijzigd door Steffy op 25-02-2008 19:16 ]
Komt dat van Mario Kart niet omdat er nog steeds vrij weinig van getoond is, anderhalve maand voor de release? Als er net zo veel promotie voor was geweest als bij Mario Kart DS, dan was er veel meer aandacht voor, het lijkt juist één van de betere Mario Kart spellen te gaan worden. Het is niet zo zeer dat er weinig mensen positief over denken(of veel mensen negatief, zoals jij lijkt te impliceren), maar dat er simpelweg vrijwel nog geen marketing voor is.Steffy schreef op maandag 25 februari 2008 @ 19:13:
Ze zullen bij Nintendo de Mario Kart bui al wel zien hangen, daar zijn voor het eerst in het bestaan van de serie niet zo veel mensen positief over en Wii Fit lijkt ook iets te zijn wat totaal niet past bij de nuchtere europeaan.
Overigens gaat Reggie over NoA en niet over NoE, er is nog altijd de kans dat hij het mis heeft en we het spel veel eerder krijgen, al lijkt die kans wel heel erg te zijn gekrompen.
[ Voor 22% gewijzigd door MetroidPrime op 25-02-2008 19:24 ]
"Maar jullie krijgen toch Mario Kart !?" -NOE

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Als de US Kart pas in de herfst krijgt vind ik dat toch een stuk rechtvaardiger. Uiteraard vind ik het ook belachelijk dat een game zo lang na de JPN release uitkomt maar we worden als EU tenminste niet meer per definitie genaaid omdat we bepaalde games nu ook als eerste krijgen (eerst strikers en nu kart). je kunt wel redeneren dat Brawl beter is maar dat is toch smaak.Vanitas schreef op maandag 25 februari 2008 @ 19:56:
[...]
"Maar jullie krijgen toch Mario Kart !?" -NOE
Daarnaast staat er nog niets vast want Reggie is idd van NoA...
Dat het met smaak heeft te maken is zonder meer waar. Maar het is nog wel 2x (voor mij iig) dat wij een shit game krijgen (waar ik strikers zelfs ronduit bagger vond) als "pleister op de wond".Deddiekoel schreef op maandag 25 februari 2008 @ 20:08:
[...]
Als de US Kart pas in de herfst krijgt vind ik dat toch een stuk rechtvaardiger. Uiteraard vind ik het ook belachelijk dat een game zo lang na de JPN release uitkomt maar we worden als EU tenminste niet meer per definitie genaaid omdat we bepaalde games nu ook als eerste krijgen (eerst strikers en nu kart). je kunt wel redeneren dat Brawl beter is maar dat is toch smaak.
Daarnaast staat er nog niets vast want Reggie is idd van NoA...
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Ook vind ik het feit dat we in Europa en USA nog steeds niet dat DS Demo kanaal hebben apart. Zeker gezien het feit binnenkort het Wiiware gebeuren gelanceerd wordt en de lanceringsdata daarvan wereldwijd redelijk dicht bij elkaar liggen. Waarom duurt het dan zo lang om dat Demo kanaal (waar ik toch best wel interesse in heb) te lanceren in de rest van de wereld.
Wat is de achterliggende reden van de verschillen in release data?!!
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Volgens mij is hoofdreden dat Nintendo alle games laat persen in 1 en dezelfde fabriek en ze dus moeite hebben om grote releases dicht bij elkaar te doen...Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 20:36:
Wat is exact de reden van die belachelijk lange periodes tussen release in het oosten of usa en europa?? Je zou toch zeggen dat het een kwestie is van vertalen en klaar is kees?! Ik geloof er echt geen drol van dat het dupliceren van discs de reden van de vertraging is, in elk geval geen reden tot vertraging van een half jaar?!
Ook vind ik het feit dat we in Europa en USA nog steeds niet dat DS Demo kanaal hebben apart. Zeker gezien het feit binnenkort het Wiiware gebeuren gelanceerd wordt en de lanceringsdata daarvan wereldwijd redelijk dicht bij elkaar liggen. Waarom duurt het dan zo lang om dat Demo kanaal (waar ik toch best wel interesse in heb) te lanceren in de rest van de wereld.
Wat is de achterliggende reden van de verschillen in release data?!!
Dan iets anders ik heb Nintendo.nl weer als startpagina, maar ik krijg er geen sterren bij...
Gaming is "big business" in Japan (vooral omdat piraterij daar veel minder voorkomt), dus zij krijgen altijd prioriteit. Onderschat het vertalingswerk zeker niet. Vooral rpg's bevatten tonnen tekst die op een geloofwaardige manier moeten vertaald worden.Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 20:36:
Wat is exact de reden van die belachelijk lange periodes tussen release in het oosten of usa en europa?? Je zou toch zeggen dat het een kwestie is van vertalen en klaar is kees?! Ik geloof er echt geen drol van dat het dupliceren van discs de reden van de vertraging is, in elk geval geen reden tot vertraging van een half jaar?!
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Even zonder dollen.. Aaaargh, Nintendo, ik postte laatst toch iets over gamers in de kou laten staan? Dank voor het bevestigen van mijn rant, NoE. Wij in Europa vermaken ons wel met de 30+ sims ports, barbie droomhuis titels en middelmatige filmgames die nog uit gaan komen op de Wii in de tussentijd.

Dit topic is gesloten.
Geen vragen over de beschikbaarheid - van wat dan ook - hier aub :)