Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 97 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 82.008 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Probeer eerst eens je meegeleverde composietkabel ipv je RGB-Scart... dan weet je iig of dat (niet) het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Hier mijn Battalion Wars 2 friend code :)

163 - 335 - 809 - 341

Ik zal alle bwii spelers van dit topic toevoegen aan mijn friends list :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel sterren kun je verzamelen bij Super Mario Galaxy ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:12:
Hoeveel sterren kun je verzamelen bij Super Mario Galaxy ??
Dat kan je natuurlijk allemaal hier vinden, maar het zijn er 120 met mario en daarna kan je opnieuw beginnen
spoiler:
met zijn groen geklede broer.

edit: even spoiler toegevoegd...

[ Voor 7% gewijzigd door AlexR op 19-02-2008 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 21:10
AlexR schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:16:
[...]

Dat kan je natuurlijk allemaal hier vinden, maar het zijn er 120 met mario en daarna kan je opnieuw beginnen
spoiler:
met zijn groen geklede broer.
Bijna goed, als je de 2e keer ook 120 sterren haalt, krijg je een bonus level waardoor het totaal op 121 komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
GJ-tje schreef op maandag 18 februari 2008 @ 19:29:
Iemand die toevallig weet hoe lang er garantie zit op een Wii?
Mijn Wii heeft al vrij lang strepen op het beeld.
Dit is zowel in het menu als in de games. Ik kan dit voornamelijk goed zien in Zack & Wiki.

Moet zeggen, ik heb ook een RGB-SCART kabel gekocht, dus het kan eventueel ook daar aan liggen, maar dat lijkt me somehow wel erg stug.

Met zoeken kom ik alleen maar dingen tegen over illegale dingen en dat je dan de garantie verliest. Bij google kwam ik welgeteld 1 hit er over tegen, maar was een advertentie ala Marktplaats, dat er 2 jaar garantie bij zit. Klopt dit?
Het zou zeer goed aan je kabel kunnen liggen. In het begin waren er veel meldingen van strepen in je beeld bij gebruik van de RGB kabel. Ik heb er zelf ook wel eens last van, maar ga binnenkort op component over...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:48

dread

Sluwe vlaming

Ik heb een t-wireless gekocht voor bij de wii omdat je die nunchuk nergens kan kopen.
Niet eerst gegkeken waar die t-wireless voor diende. In mijn naïviteit dacht ik dat je hiermee Wii games kon spelen. Helaas niet alleen oude gamecube spellen en dingen die je download. Wel schandalig dat dit niet op de doos stond!!

Anyway weet iemand games die je hiermee kan spelen?

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
dread schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:28:
Ik heb een t-wireless gekocht voor bij de wii omdat je die nunchuk nergens kan kopen.
Niet eerst gegkeken waar die t-wireless voor diende. In mijn naïviteit dacht ik dat je hiermee Wii games kon spelen. Helaas niet alleen oude gamecube spellen en dingen die je download. Wel schandalig dat dit niet op de doos stond!!

DBZ2, Brawl (nog niet uit) en alle GC en VC games. Misschien DBZ3 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online

Volgens mij staat het er wel degelijk op, die games boven me worden inderdaad ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-09 08:46

ThE_ED

Stuffed Animal

SaURoN schreef op zondag 17 februari 2008 @ 11:45:
Geef anders ff je vriendcode ;) Dan voeg ik je toe, kunnen we een keer proberen.

Dit is de mijne: 1203-8577-1340
:)

mijne is: 2148 7557 7981

ik ben heel slecht hoor :P
toch raar dat ie nooit zomaar online spelers vindt

[ Voor 4% gewijzigd door ThE_ED op 19-02-2008 14:53 ]

Ik ben fan van dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
ThE_ED schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:53:
[...]

Geeft niet ;) Ik ook :D

dm je wel eens keer als ik kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Doordat ik laatst weer eens die DBZ tekeningen die ik voor GoTusers had gemaakt heb gevonden ben ik weer helemaal in de stemming. :P

Ik ben fan van dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Mario Kart Wii gaat ook de Classic Controller en Gamecube controller ondersteunen:
Even though the steering wheel comes packed in with a steering wheel, you're not forced to use it. Mario Kart Wii will have full support for playing using the Wii remote exclusively, or the Wii Remote with the Nunchuk, or the Classic Controller, or even a GameCube controller. The game will automatically recognize which controller you choose to use the moment it's plugged in, and every best time will be noted with a specific controller icon to let everyone know just how you managed to get that score.
Bron

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:52:
Mario Kart Wii gaat ook de Classic Controller en Gamecube controller ondersteunen:

[...]

Bron
I called it woohoo :P

Metal Slug, NiGHTS, Dragonball Z: Budokai Tenkaichi 2 en 3(?), Super Smash Bros. Brawl(nog niet uit), Mario Kart Wii(nog niet uit), Fire Emblem Radiant Dawn(nog niet uit), Need for Speed Carbon(?), Mortal Kombat

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbelpost

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Preview van Wii Fit op GameKings, naar hun zeggen komt hij 'binnenkort' uit.... :P

http://www.gamekings.tv/index/videos/preview-wii-fit/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Brawl verschijnt 6 juni in Europa. Heeft Nintendo bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Iemand hier die de Japanse versie van Smash Bros al heeft? ari3? Zo ja, is het een beetje te doen om die met mensen te spelen die totaal geen Japans kunnen? Voor mezelf is het niet zo'n probleem, maar SSBB is natuurlijk vooral een multiplayer gebeuren.

Yesasia.com heeft overigens weer wat leuke aanbiedingen. Dewy's Adventure is weer cheapo (13.61 euro), alsook Wario Ware (14.97). Mario Strikers is er ook nog steeds cheap (17 euro oid), en nog een aantal leuke games. En, ik zie dat Metal Slug eindelijk ook uit is in Japan! :D

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Captain N schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:38:
En, ik zie dat Metal Slug eindelijk ook uit is in Japan! :D
Nice, kan je hem ook eindelijk spelen :). Als je wat een metal slug fan bent is dit de beste deal die je ooit zal maken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik heb het een paar keer in de arcade gespeeld, maar maar heel weinig. Maar ik was er wel gelijk verliefd op. Die stijl spreekt me erg aan, en ik hou wel van die moeilijke try-till-you-drop games. Dus die gaat er zeker komen. Heb nu Dewy, Wario, en Metal Slug in m'n winkelwagentje zitten. Maar ik twijfel dus nog over Smash Bros (hoewel het sowieso wel heel erg kriebelt :P). Bij Wario Ware is die twijfel er ook wel een beetje, maar ja... voor nog geen 15 euro pik ik hem toch maar op. ;)

Overigens doet Metal Slug me ook een beetje denken aan Contra/Probotector. And that's a good thing! :)

[ Voor 22% gewijzigd door Captain N op 19-02-2008 16:49 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:24
Wario Ware: Smooth Moves zeker kopen, Captain N! Leuke party game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:23:
Preview van Wii Fit op GameKings, naar hun zeggen komt hij 'binnenkort' uit.... :P

http://www.gamekings.tv/index/videos/preview-wii-fit/
Ziet er best wel vet uit. Hopen dat die snel uitkomt. Brawl in juni is aardig laat maar als Mario Kart echt in April al uitkomt dan hou ik het wel vol. Tot April hou ik me ook nog wel bezig met Galaxy en spellen die ik nog uit moet spelen. En hopelijk komt Wiifit dan in Mei ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:45
Volgens mij is het probleem bij NoE dat ze gewoon geen dead-line durven te stellen. Te bang dat ze het niet gaan halen en dus of moeten uitstellen of moeten overwerken... Softe gedoe hier in europa, wou dat Iwata er eens wat aan deed...

Wel chil dat we nu dus weten dat WiiFit binnen 3 maanden hier is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijn89 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 19:16:
Volgens mij is het probleem bij NoE dat ze gewoon geen dead-line durven te stellen. Te bang dat ze het niet gaan halen en dus of moeten uitstellen of moeten overwerken... Softe gedoe hier in europa, wou dat Iwata er eens wat aan deed...

Wel chil dat we nu dus weten dat WiiFit binnen 3 maanden hier is :)
Dat is volgens mij al helemaal onzin want volgens mij voort NoE echt geen kut uit, beetje administratie werk enzo maar niet echt iets bouwen. Dan alsnog, hoe lang kan het duren om wat tekst te vertalen en in een game te stoppen? Sowieso, als je geen deadlines durft te stellen, wat voor pauper bedrijf ben je dan? Jij bent toch de baas over die vertalers? als die met hun gezicht die deadline niet halen dan gaan ze maar fijn overwerken en zorgen dat het zo snel mogelijk wel af is. Je gaat je werknemers toch niet laten bepalen in wat voor tempo het gaat? hoppa, de zweep erover! werkkamp en dat soort dingen in het vooruitzicht stellen. Moet je zien hoe snel het gaat. En ja dat is perfect gerechtvaardigt want ik wil mijn game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
ThE_ED schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:53:
[...]

Heb je er ingezet :) Kan vanavond denk ik niet spelen

Maar hier vind hij zat spelers (custom en normaal / ranking)
Captain N schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:38:
En, ik zie dat Metal Slug eindelijk ook uit is in Japan! :D
Hier klaagt niemand op dat deze zooo laat in japan uitkomt ;) *nofi
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 19:31:
[...]

Dat is volgens mij al helemaal onzin want volgens mij voort NoE echt geen kut uit, beetje administratie werk enzo maar niet echt iets bouwen. Dan alsnog, hoe lang kan het duren om wat tekst te vertalen en in een game te stoppen? Sowieso, als je geen deadlines durft te stellen, wat voor pauper bedrijf ben je dan? Jij bent toch de baas over die vertalers? als die met hun gezicht die deadline niet halen dan gaan ze maar fijn overwerken en zorgen dat het zo snel mogelijk wel af is. Je gaat je werknemers toch niet laten bepalen in wat voor tempo het gaat? hoppa, de zweep erover! werkkamp en dat soort dingen in het vooruitzicht stellen. Moet je zien hoe snel het gaat. En ja dat is perfect gerechtvaardigt want ik wil mijn game!
en jij werkt bij AH als vakkenvuller?Goede kijk op de wereld en werken heb je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

SaURoN schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 19:58:
[...]

Heb je er ingezet :) Kan vanavond denk ik niet spelen

Maar hier vind hij zat spelers (custom en normaal / ranking)
Hmm, ik heb ook nog ff naar mijn routersettings gekeken, maar daar is niks raars mee volgens mij.
Kan wel de rankings opvragen ook gewoon, maar verder vind ik nooit een tegenspeler.

[ Voor 21% gewijzigd door ThE_ED op 19-02-2008 20:02 ]

Ik ben fan van dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
[...]
en jij werkt bij AH als vakkenvuller? Goede kijk op de wereld en werken heb je :P
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Rudedadude schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 10:40:
En, opvallend: ik heb in geen enkele winkel Zack en Wiki zien liggen (centrum Rotterdam). Loopt het spel dan zo goed of wordt het zo slecht ingekocht? Ik heb het spel nog nooit in een winkel zien liggen namelijk...
Bij eplaza op zuidplein en die andere zaak (bart smit of intertoys is dat geloof ik, iig die andere zaak op zuidplein) lagen er vorige week nog genoeg.

[ Voor 21% gewijzigd door Bianca op 19-02-2008 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cubic X schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:32:
Brawl verschijnt 6 juni in Europa. Heeft Nintendo bevestigd.

Wat een stelletje apen zeg bij Nintendo of Europe. Wat doen ze in godsnaam met die spellen. Melee kwam in mei tegenover de december release van de US. En Brawl komt in juni? Waarom verschijnen games die pas veel later af waren (Mario Kart(11 april), Disaster: Day of Crisis(mei) eerder....

Ik weet niet wat ik zieliger vind, Nintendo Europa of Sony en Microsoft die Nintendo zelfs hier niet kunnen verslaan ondanks tekorten, uitstel, bugs e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:29
Heb mijn Wiimote vandaag teruggekregen! Zat een factuurtje bij waarop staat dat er geen kosten aan verbonden zijn door de garantie. Er staat verder dat de Wiimote is vervangen.
07-02-2008 verstuurd en 19-02-2008 teruggekregen! Heb ook de nieuwe Wiimote getest en die werkt perfect.

Thx Nintendo! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hier klaagt niemand op dat deze zooo laat in japan uitkomt ;) *nofi
Ik wel, al bijna een jaar! :P Anyways, toch Smash Bros ook maar in m'n mandje gegooid. Voor 100.07 euro Smash Bros, Dewy's Adventure, Wario Ware, en Metal Slug thuis bezorgd. Lijkt me een nette deal. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Alien Syndrome is nu twee tientjes bij de Bart Smit. Geen topper, maar volgens mij wel een vermakelijk game voor die prijs.

Ben ik trouwens de enige die nog totaal niet onder de indruk is van Mario Kart Wii?
Als ik zie met hoeveel enthousiasme ze aan SSBB hebben gewerkt, dan komt MKW bij mij zo saai over. Naast de Wifi zie ik echt 0.0 interessante vernieuwingen. Geen over-the-top dingen. Veel tracks gerecycled uit de vorige games. En de graphics zien er tot nu toe ronduit matig uit

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/852/852952/mario-kart-wii-20080218092012675_640w.jpg

Het lijkt erop dat Nintendo het zich vrij makkelijk maakt deze keer en vooral focust op de casual gamer(hoewel Mario Kart dat natuurlijk altijd al was, deze keer dus nog meer) met het stuurtje etc. Het budget moet volgens mij ook echt maar een fractie geweest zijn van dat van SSBB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een feit dat Nintendo heel slecht is met screenshots. Zie de screens van Metroid Prime 3 bijvoorbeeld.

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/852/852952/mario-kart-wii-20080218092011472_640w.jpg
Daarnaast kun je op screenshots nooit de licht effecten zien e.d. het zal wel goedkomen met de game.
Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/59811520080219_172021_0_big.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Nu online
Screenshots van Super Smash Bros Brawl zien er anders telkens goed uit. Vind het gewoon tot nu toe leeg, saai en hoekig ogen. Zoals Bowser op dat plaatje.

Het kan natuurlijk ook komen omdat Mario Kart vroeger altijd één van de meest spectaculaire racers was. Tegenwoordig heb je ook veel chaotische normale racers waarbij je elke seconde moet opletten. Vergeleken met Burn Out ofzo waarbij alles van je scherm spat, oogt het Mario Kart concept wat saaier.

Niet dat ik nu realistische graphics met cartoony dingen vergelijk overigens. Maar ik had liever wat heftigere veranderingen gezien. Meer de focus op snelheid met een goede boostmeter ofzo. En een waar slagveld tussen de racers. Een beetje zoals Smash Bros nu doet met de Final Smash move.

Of racetracks die deels veranderen(afbrokkelen, de lucht inschieten etc) zoals in Excite Truck.

[ Voor 69% gewijzigd door BarôZZa op 20-02-2008 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Graphics zijn idd matig (low poly), en aan reacties op oa neogafte zien ben je niet de enige die niet heel enthousiast is. Motoren zijn een grappige toevoeging net als trucjes doen. Online is opzich wel tof, maar aangezien het niet echt een skill-spel is blijft het toch veel leuker om gewoon met iemand op de bank naast je een potje te spelen maar thats just me. Ook nog steeds jammer dat er geen 200cc mode is, iets sneller had nog wel gemogen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
BarôZZa schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 23:59:
Alien Syndrome is nu twee tientjes bij de Bart Smit. Geen topper, maar volgens mij wel een vermakelijk game voor die prijs.

Ben ik trouwens de enige die nog totaal niet onder de indruk is van Mario Kart Wii?
Als ik zie met hoeveel enthousiasme ze aan SSBB hebben gewerkt, dan komt MKW bij mij zo saai over. Naast de Wifi zie ik echt 0.0 interessante vernieuwingen. Geen over-the-top dingen. Veel tracks gerecycled uit de vorige games. En de graphics zien er tot nu toe ronduit matig uit

[afbeelding]

Het lijkt erop dat Nintendo het zich vrij makkelijk maakt deze keer en vooral focust op de casual gamer(hoewel Mario Kart dat natuurlijk altijd al was, deze keer dus nog meer) met het stuurtje etc. Het budget moet volgens mij ook echt maar een fractie geweest zijn van dat van SSBB.
Nou ik zit ook totaal niet te wachten op Mario Kart Wii en ik ga em ook zeker niet halen (of hij moet 15 euro gaan kosten... :+ ) Ik heb de DS versie al gespeeld en dat vind ik wel best. Die raak ik nu ook nooit meer aan.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Die screens van Mario Kart hebben mij ook niet echt warm gemaakt. Ten eerste ziet het er erg slecht uit voor een Wii spel (Mario Galaxy :9~ ) en ik zie ook nog niks van vernieuwingen afgezien van motoren en WiFi ( :) ). Maar het zal ongetwijfeld een leuke game worden..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegd hoef ik geen vernieuwingen te hebben bij Mario Kart. Online is super, en meer racers per baan is gaaf. Als ze nou ook nog eens de cpu wat moeilijker maken, wat wel niet zal gebeuren, dan kan er wat mij betreft niet veel fout gaan. Mario Kart:DS stond ook niet bol van de nieuwe dingen, maar was wel heel erg goed.

Wel is het jammer, dat er zo weinig updates worden gegeven, maar ik neem toch aan dat die geruchtenmolen binnenkort op gang gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
Nou ik heb mega veel zin in Mario Kart, in tegenstelling tot Brawl.
Vind de online toevoeging al geweldig voor als je alleen bent. Van mij hoeven ze zo'n spel niet helemaal op z'n kop te gooien, al ben ik het er wel mee eens dat, zeker Nintendo zelf, wel mooiere dingen uit de Wii-hardware mag persen. Maar Mario Kart gaat toch vooral om de gameplay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
Even iets anders.... Begrijp ik nou goed uit diverse site's (zoals bv HIERRR en HIERRRR dat Star Wars: TFU ook op 11 april uitkomt....?
Sjezus dat zal relaxed zijn! EN Mario Kart EN SW:TFU....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
AlexR schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 10:00:
Even iets anders.... Begrijp ik nou goed uit diverse site's (zoals bv HIERRR en HIERRRR dat Star Wars: TFU ook op 11 april uitkomt....?
Sjezus dat zal relaxed zijn! EN Mario Kart EN SW:TFU....
Dat zou echt vet zijn, onlangs werd 29 juli nog als releasedatum genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Op IGN staat ie zelfs voor augustus, dus dat zal nog wel even duren.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Vanitas schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:00:
Op IGN staat ie zelfs voor augustus, dus dat zal nog wel even duren.
We gaan het de komende weken wel zien hoe precies IGN is met z'n data. Heb het idee dat de data niet zo vaak worden herzien daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Disaster Day of Crisis op 30 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ook een bron?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dezelfde die een week van te voren Mario Kart doorspeelde
http://www.wiids.nl/article.php?id=24863 < 11 februari
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=182834 < 20 februari

Overigens;
Nintendo noemt de door Gamercc genoemde Smash Bros. datum van 6 juni pure speculatie. I DEMAND ANSWERS van Gamercc

WiiFit verschijnt op 25 april.
20 februari 2008 – Wii Fit is Nintendo’s nieuwe, unieke en innovatieve toepassing voor de Wii. Het spel bestaat uit 40 verschillende oefeningen op het gebied van aerobics, yoga, balans en spiertraining. Sinds de lancering in Japan op 1 december 2007, werd Wii Fit al 1,4 miljoen keer verkocht, waarmee het één van de snelst verkopende Wii-titels in Japan is! Vanaf 25 april kunnen ook Europese gebruikers hun lichaam in beweging zetten, want op die datum wordt Wii Fit in Europa gelanceerd.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2008 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 19:01
Zo, heb net de pre-order geplaatst voor Mario Kart WII (met Wheel) bij consoleshop.nl. Je kunt daar vanaf vandaag pre-orderen :)

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
Vind ik geen verstandige keuze, aangezien de adviesprijs 49,- is en ie daar voor 54,0 wordt verkocht...
Maar da's mijn mening....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:59
Winkelhaak2002 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 12:22:
Zo, heb net de pre-order geplaatst voor Mario Kart WII (met Wheel) bij consoleshop.nl. Je kunt daar vanaf vandaag pre-orderen :)
http://www.12game.com/WII...Kart_inclusief_Wheel.aspx kun je beter een pre order plaatsen, kost je dan slechts 41,99 ipv 54,00 (wat oplichterij is).
Enne hier kon je em al een week pre-orderen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door sjekneck op 20-02-2008 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 19:01
Okidoki... missed that one :)

Maar goed, we zien wel, als ik em maar binnen krijg :)

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
Ik haal m wel gewoon in de winkel. Bij 12game betaal je 7,95 aan verzendkosten voor "spelletjes met afwijkende maten" (dus neem aan bv met stuurwiel).
Waar hebben we het over, t's eind feb en hij is er pas in April....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
sjekneck schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:08:
[...]

http://www.12game.com/WII...Kart_inclusief_Wheel.aspx kun je beter een pre order plaatsen, kost je dan slechts 41,99 ipv 54,00 (wat oplichterij is).
Enne hier kon je em al een week pre-orderen ;)
Bij 12game zit je, inc. verzendkosten, toch op 49,94 eur totaal. Heb hem zelf net bij consolesengames.nl besteld, 46,70 eur inc. verzendkosten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:59
BamSlam_ schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:50:
[...]

Bij 12game zit je, inc. verzendkosten, toch op 49,94 eur totaal. Heb hem zelf net bij consolesengames.nl besteld, 46,70 eur inc. verzendkosten :*)
Das waar ook, dat stuurtje erbij maakt het pakketpost. Wordt toch naar de winkel gaan voor de meeste, mijn pre-order blijft gelukkig 40 euro 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

iemand de multiplayer van Medal of Honor Heroes 2 al uitgeprobeerd? Loopt het een beetje soepel en hoe is de online interface?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Laatst online: 03-07 12:24
Geweldig, echt waar. Heb nauwelijks last van lagg, moet nu alleen nog leren mikken... ga nu even online oefenen op een noobserver met de map port (nick is Hekjuh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:11:
iemand de multiplayer van Medal of Honor Heroes 2 al uitgeprobeerd? Loopt het een beetje soepel en hoe is de online interface?
ja en werkt naar behoren. Alleen die tegenstanders zijn zo goed..... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
April gaat een dure maand worden als deze data kloppen.
Mario Kart, SW:TFU en Wii Fit staan bij mij allemaal op de must have lijst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg ik zojuist binnen....
57 nieuwe screenshots van Mario Kart!
http://www.wiids.nl/article.php?id=25006
Verdeelt over twee pagina's om RSI te voorkomen. :P

Afbeeldingslocatie: http://www.wiids.nl/files/MariokartWii35.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 07:57:
Eerlijk gezegd hoef ik geen vernieuwingen te hebben bij Mario Kart. Online is super, en meer racers per baan is gaaf. Als ze nou ook nog eens de cpu wat moeilijker maken, wat wel niet zal gebeuren, dan kan er wat mij betreft niet veel fout gaan. Mario Kart:DS stond ook niet bol van de nieuwe dingen, maar was wel heel erg goed.

Wel is het jammer, dat er zo weinig updates worden gegeven, maar ik neem toch aan dat die geruchtenmolen binnenkort op gang gaat komen.
Het irritante van DS vond ik het snaken dat heel het Wifi gedeelte verziekte en het feit dat de powerups die je kreeg afhankelijk waren van de positie die je had. Stond je laatste, dan kreeg je continu van die boosts, stond je eerste, dan kreeg je van die waardeloze powerups en van die blauwe schildjes om je oren. Nu weet ik dat je die blauwe schildjes met wat moeite wel kan ontwijken, maar toch blijft het zuur als je 3 rondes lang de beste tijden rijdt en in de laatste ronde geraakt wordt door zo'n blauw schildje(dat door de laatste persoon is afgevuurd) en dan eindigt als tweede of derde.

Wat betreft de screenshots: hoipipeloi Gamecube kwaliteit

Afbeeldingslocatie: http://www.wiids.nl/files/MariokartWii52.jpg

vergeleken met

Afbeeldingslocatie: http://www.smashbros.com/en_us/characters/images/bowser/bowser_070703a-l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij ben vast Nintendo's geweldige screenshots van Metroid Prime 3 vergeten:
Afbeeldingslocatie: http://www.videogamecritic.net/images/wii/metroid_prime_3__corruption.jpg
En zo ziet de game er uit in real life:
http://i16.tinypic.com/4r7aiw7.jpg

Daarnaast is Smash Bros. door Game Arts gemaakt die voorheen Xbox 360 games maakte voor Square Enix. Mario Kart zal er in beweging veel beter uit zien dan de lelijke Nintendo screenshots(zoals altijd).

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2008 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Nu online
Wat een bullshit, je ziet toch de character models? Die zien er gewoon zwaar pauper uit. Low res textures, weinig polygonen etc.

Gaan we trouwens elke keer als Nintendo kutgraphics fixt teruggrijpen naar de MP3 screenshots?

Edit: de screenshots van MP3 vind ik er overigens stukken beter uitzien dan die van Mario Kart

[ Voor 17% gewijzigd door BarôZZa op 20-02-2008 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarôZZa schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 16:00:
Wat een bullshit, je ziet toch de character models? Die zien er gewoon zwaar pauper uit. Low res textures, weinig polygonen etc.

Gaan we trouwens elke keer als Nintendo kutgraphics fixt teruggrijpen naar de MP3 screenshots?

Edit: de screenshots van MP3 vind ik er overigens stukken beter uitzien dan die van Mario Kart
In plaats van een classic track kun je ook een nieuwe baan kiezen. Jup character models.
Smash heeft er 4 tegelijk, Mario Kart 12 met wagentje. Het is duidelijk dat Smash Bros. mooier is en dat is ook logisch gezien de twee games. In Smash Bros. speel je in een kleine gesloten arena met 4 man tegelijk, in Mario Kart is er een veel groter gebied en moeten de polygonen anders verdeeld worden.
Afbeeldingslocatie: http://www.wiids.nl/files/MariokartWii041.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:12

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:58:
[afbeelding]

Daarnaast is Smash Bros. door Game Arts gemaakt die voorheen Xbox 360 games maakte voor Square Enix. Mario Kart zal er in beweging veel beter uit zien dan de lelijke Nintendo screenshots(zoals altijd).
Ik vind die screenshot van MP3 behoorlijk representatief moet ik zeggen. Zo ziet het er bij mij met RGB kabel ook ongeveer uit. Niet dat ik het heel lelijk vind ofzo, maar heel mooi is het ook niet.

Mario Kart Wii valt me grafisch gezien ook best wel tegen als ik dit zo zie. Aan Double Dash heb ik betere herinneringen (al heb ik die al meer dan een jaar niet meer gespeeld).

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 16:08:
[...]
In plaats van een classic track kun je ook een nieuwe baan kiezen. Jup character models.
Smash heeft er 4 tegelijk, Mario Kart 12 met wagentje. Het is duidelijk dat Smash Bros. mooier is en dat is ook logisch gezien de twee games. In Smash Bros. speel je in een kleine gesloten arena met 4 man tegelijk, in Mario Kart is er een veel groter gebied en moeten de polygonen anders verdeeld worden.
Dus omdat het logisch is dat mario kart meer polygonen heeft, mag het er gewoon lelijker uitzien dan mario kart voor de nintendo 64 :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 16:12:
[...]

Dus omdat het logisch is dat mario kart meer polygonen heeft, mag het er gewoon lelijker uitzien dan mario kart voor de nintendo 64 :P
Afbeeldingslocatie: http://cache.kotaku.com/assets/resources/2007/01/mario_kart_64_vc.jpg
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:58:
[afbeelding]

Nou ik weet niet wat er mis is met MP3 op die foto, maar bij mij ziet het er _VEEL_ beter uit. Daarnaast is het heel lastig om goede foto's te maken van een beeldscherm, dus dat zal ook bijdragen aan de slechte kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juistem in real life zien games er gewoon veel mooier uit. Mario Kart zal dus ook een stuk mooier zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff vraagje over bw2 hoe bevalt de online funktie.
want dit is echt zo'n spelletje dat je wel een keer online wil spelen lijkt me.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 16:08:
[...]

[afbeelding]
Naast de vier poppetjes in Smash Bros kan je er nog tig rondrennende pokemon, instortende dingen, powerups en weet ik veel wat. Zo'n beetje alles op het scherm is continu in beweging. Technisch gezien zit die game simpelweg veel beter in elkaar.

12 karts zou de Wii nooit op z'n knieën mogen krijgen. Daarnaast is het zo dat net zoals bij de meeste racegames je vrijwel nooit 12 karts tegelijkertijd in beeld hebt(of een aantal zijn op een grote afstand waardoor je de polygonen kan verminderen).

Een screenshot van de Gamecube versie ter vergelijking:

Afbeeldingslocatie: http://n-europe.com/games/mariokart/17.jpg

Als ze hadden gezegd dat het de Wii versie was, dan had ik het geloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
BarôZZa schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 17:02:
[...]

Naast de vier poppetjes in Smash Bros kan je er nog tig rondrennende pokemon, instortende dingen, powerups en weet ik veel wat. Zo'n beetje alles op het scherm is continu in beweging. Technisch gezien zit die game simpelweg veel beter in elkaar.
Dat is natuurlijk wel een hele scheve vergelijking. Een racespel kun je nooit vergelijken met een ander (langzamer) spel. Dat er veel gebeurd op het scherm is verder irrelevant. Ik oordeel overigens pas over de kwaliteit als ik het met mijn eigen ogen zie, want Nintendo kennende zijn de screenshots absoluut niet representatief. Daarnaast zijn de previews (hands-on) van 1Up en IGN zeer positief en hebben ze het absoluut niet over slechte graphics. Dus ik denk dat het allemaal een storm in een glas water is ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
BarôZZa schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 17:02:
[...]

Een screenshot van de Gamecube versie ter vergelijking:

[afbeelding]

Als ze hadden gezegd dat het de Wii versie was, dan had ik het geloofd.
Als ik deze screenshot zie van Mario Kart Double Dash dan komt het wel goed met Mario Kart Wii. Deze screenshot ziet er ook niet uit maar op de gamecube ziet dat level er echt veel beter uit.
Hoedje schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 17:43:
[...] Dus ik denk dat het allemaal een storm in een glas water is ;)
Juist. Nintendo zal ervoor zorgen dat het grafisch oke is, maar verwacht geen high-end Crysis taferelen. En Nintendo kiest altijd gameplay voor graphics, Super Mario Land forever!!! _/-\o_
*Moet altijd denken aan die game als ik aan gameplay VS graphics denk.

[ Voor 0% gewijzigd door ninc op 20-02-2008 18:23 . Reden: Zinsconstructies fout etc,,, blah blah ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Nu online
Dat is absoluut niet irrelevant. De graphics van racegames zijn juist vaak een stuk beter dan die van andere soorten games, omdat er bijvoorbeeld relatief weinig interactie is met de omgeving, je beperkte bewegingsvrijheid hebt en je erg gemakkelijk kan werken met drawdistances etc. Racegames zijn relatief 'makkelijk' te programmeren vergeleken met bijvoorbeeld een vechtspel of een 3D platform game.

Maar zoals ik al zei, volgens mij is het simpelweg een budgetkwestie en geen technische beperking waarom de graphics niet top zijn. Super Smash Bros Melee verkocht bijna twee keer zoveel als Double Dash. De game is volgens mij ook veel langer in ontwikkeling geweest. Bij Brawl heb ik echt het idee dat ze zoveel mogelijk eruit hebben geperst terwijl ik bij Mario Kart het idee heb dat ze gewoon een simpel vervolg hebben gemaakt. De enige vernieuwingen zijn Wifi(waar ze simpelweg niet omheen konden) en dat je op moters kan rijden(imo niet echt veel toegevoegde waarde en vreemd als je het met een stuurtje speelt).

Overigens lijkt het me nog best een vermakelijk spel die ik vast wel een keer zal halen. Maar ik heb simpelweg het gevoel dat er veel meer uit te halen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik loop ook nog niet zo warm voor Mario Kart Wii. Ik zit daar ook niet zo op vernieuwing te verwachten, maar vooral op MEER MEER MEER! Van die motorfietsjes spreken me niet echt aan bijvoorbeeld. Wat ik graag zou zien is een Mario Kart met een character set van een stuk of 30 ventjes (zat die je er in zou kunnen stoppen, bijvoorbeeld Koopa Troopa uit SMK!). Daarnaast MEER banen! Leuk dat er nieuwe banen in zitten, maar die gerecyclede meuk zit ik eigenlijk niet zo heel erg op te wachten. Geef mij 30 nieuwe banen en ik ben happy. Idem dito wat betreft wapens: wapens zijn cool, dus stop die er flink in! Daarnaast: shortcuts! Dat was een van de redenen waarom ik (als een van de weinigen geloof ik) Mario Kart 64 wel erg tof vond: ieder level heeft wel zo z'n coole shortcuts die gewoon erg tof zijn om te doen. Het over het randje springen in die haarspeldbocht in DK Mountain op de Cube vind ik ook prachtig. I want more!

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Nu online
Dat soort dingen lijken mij ook veel beter. Van mij mogen ze zelfs de Smash Bros kant op met characters uit allerlei verschillende games en powerups die erop gebaseerd zijn. Dan krijg je ook wat originelere circuits. Racen door een level van Metroid, of een circuit door een Pokemon bos/stadje, een baan gebaseerd op Mario Galaxy zou ook tof zijn waarbij je van planeet naar planeet geschoten wordt. Het mag van mij allemaal wel wat origineler, gekker en chaotischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Helemaal mee eens. Overigens vind ik dat stuurtje ook echt nutteloos. Of echt een stuur met pedalen en dat soort dingen, of gewoon een controller. Zo'n stukje plastic eromheen doet 't 'm niet voor mij.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
BarôZZa schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 18:40:
Dat soort dingen lijken mij ook veel beter. Van mij mogen ze zelfs de Smash Bros kant op met characters uit allerlei verschillende games en powerups die erop gebaseerd zijn. Dan krijg je ook wat originelere circuits. Racen door een level van Metroid, of een circuit door een Pokemon bos/stadje, een baan gebaseerd op Mario Galaxy zou ook tof zijn waarbij je van planeet naar planeet geschoten wordt. Het mag van mij allemaal wel wat origineler, gekker en chaotischer.
Ik zie het al helemaal voor me, ben je aan het racen, je staat eerste, komt er ineens een Bidoof uit de struiken gesprongen!!! Jij ontwijkt hem maar net, knal je tegen een Sudowoodo die tussen de bomen staat! :D Of dat je door het bos rijdt en je ineens in de Twilight Realm komt en als je te ver van de baan afrijd die shadow creatures je grijpen!

:z :z Hmm Hmmm, snurk goede droom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Hehehe... _/-\o_ Goeie ideetjes... heb het gevoel dat ik al aan het spelen ben. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vernieuwingen mogen ze van mij wel in een andere games gooien. Simpel Mario Kart, met wi-fi en gewoon degelijke graphics en een sublieme gameplay is meer dan genoeg. Time trisl erbij, en het is klaar IMO. Crap met speciale power ups hoeft er niet, hoewel meer banen altijd welkom zijn. De motoren hadden ze van mij mogen weglaten, dat lijkt me een hele matige toevoeging, maar voor meer shortcuts ben ik altijd te porren. Zeker als het door een goed gebruikte shroom komt, is het altijd genieten geblazen :9

@Barroza, leuk voor je dat je gelooft dat je zo zou geloven dat dat Wii versie. Dat level is, imo, veruit het mooiste van Double Dash. Als de Wii versie die kwaliteit als basis neemt, maar dan meer detail geeft, hoor je mij niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:13
Waarom moet MK perse vernieuwend zijn? Het concept is toch prima. Bij de GC versie was het vernieuwende dat je met zijn tweeen reed en bij MKDS was het eigenlijk alleen de WiFi en het snaken (wat volgens mij niet helemaal de bedoeling was, aangezien ze het enigszins uit de Wii versie hebben gehaald). Het vernieuwende in de Wii versie zijn de motoren en dat je met zijn 12en kan racen. Daarnaast zegt Nintendo zelf dat de testers uiteindelijk allemaal kozen voor de besturing met het stuurtje. Dat kan natuurlijk BS zijn, want Excite Truck vond ik ook echt kut sturen, maar voor het zelfde geld is het wel gewoon goed uitgewerkt en moet je het alleen maar even door hebben (met de 'dooie' punten/hoeken zeg maar). Daarnaast komt er een apart MK Channel, wat denk ik echt goed gaat werken. Met online highscores en zo. Hier iig de concept art van de nieuwe items.

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2110/2279970042_bbb78a137c.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2220/2279180301_3769fb4770.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door pelt op 20-02-2008 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Nu online
Waarom het vernieuwend moet zijn? Waarom vernieuwen ze consoles? Waarom hebben ze de controller van de Wii vernieuwd tov de Gamecube? Waarom hebben ze Super Smash Bros vernieuwd? Waarom hebben ze Super Mario Galaxy vernieuwd?

Stilstand is achteruitgang en ik zie graag vernieuwingen van een innovatief bedrijf als Nintendo(was dat trouwens niet altijd één van de argumenten van de Nintendo fanboys tov Sony en Microsoft?). Als ik een nieuwe game heb wil ik het gevoel hebben dat ik iets vernieuwends speel en niet iets wat ik al tig keer eerder heb gedaan. Daarnaast vind ik dat de Mario Kart enigszins door de jaren heen enigszins is ingekakt. Ten tijde van de SNES en zelfs N64 was het een stuk spectaculairder vergeleken met de andere race games. Maar tegenwoordig vind ik het vooral wat saaier en trager.

Overigens vond ik de besturing in Excite Truck wel erg goed. Het verschil is alleen dat de tracks van Excite Truck ervoor geoptimaliseerd waren. Weinig scherpe bochten en eigenlijk niet één haarspeldbocht. Of het dus ook werkt in Mario Kart is de vraag (en dan vooral tov de andere besturingen zodat niet iedereen met de gamecube/classic controller gaat spelen online)

even iets anders trouwens:

IGN: Under $100 for another peripheral is still a chunk of cash to shell out. Do you have anything in line that will make further use of the Wii Balance Board?

Reggie Fils-Aime: I think what you're speaking to is, from a consumer perspective, help me feel good about this purchase. There are over 10 games in development that take advantage of the Balance Board. Certainly in terms of ongoing enjoyment, we believe that Wii Fit plus the Balance Board will provide that to the consume

------------

Dat is dan wel weer goed nieuws. De kans op 1080 met een balanceboard is dus wel aardig aanwezig.

[ Voor 11% gewijzigd door BarôZZa op 20-02-2008 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist is de GDC conferentie van Microsoft afgelopen, Gears of War 2 in november. Nu bedacht ik me ineens dat we nog geen flauw idee hebben wat Nintendo aan het einde van dit jaar gaat uitbrengen. De remake van Zelda: A Link to the Past waar Aonuma over sprak? Starfox Wii die volgens Miyamoto in ontwikkeling is, F-Zero of toch de nieuwe franchise(naast de Wii_ serie) die Miyamoto dit jaar wilde laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Iets wat ik net op GoNintendo las en best leuk is. Mario Kart zal een vorm van chatten ondersteunen!
Naast dit alles, wordt samen met Mario Kart Wii een nieuw kanaal, het Mario Kart-kanaal, aangemaakt. In dit kanaal krijgen spelers niet alleen zicht op hun plaats in het klassement, op basis van de races die online werden voltooid, maar kunnen ze ook zogenaamde Ghost-gegevens delen en downloaden. In het kanaal wordt tevens aangegeven welke vrienden online zijn, en is het mogelijk om een kamer aan te maken om met deze vrienden te chatten. Spelers kunnen ook een actuele race van vrienden als toeschouwer volgen, om meteen bij het begin de volgende race zelf aan de start te verschijnen. Dankzij dit kanaal kunnen spelers gebruikmaken van een veelheid aan nieuwe online-functies, waardoor ze zich kunnen aansluiten bij een wereldwijde gemeenschap van Mario Kart-coureurs en deel kunnen nemen aan speciale race-evenementen die door Nintendo worden georganiseerd.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:45
Hoedje schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:15:
Iets wat ik net op GoNintendo las en best leuk is. Mario Kart zal een vorm van chatten ondersteunen!

[...]
Dat wordt dus een draadloos bluetooth toetsenbordje kopen... :P En nu wil ik die headset! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarôZZa schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 20:26:
even iets anders trouwens:

IGN: Under $100 for another peripheral is still a chunk of cash to shell out. Do you have anything in line that will make further use of the Wii Balance Board?
....zijn er al nederlandse pre-order prijzen gespot voor de Wii-fit ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 23:35:
[...]
....zijn er al nederlandse pre-order prijzen gespot voor de Wii-fit ?
Nog niet, ik reken zelf op 79,99 o.i.d misschien 89,99 maar Nintendo weet ook wel dat ze niet teveel kunnen vragen voor een dergelijk pakket. Aangezien men in Amerika met meer dan 1 miljoen units lanceert moet dat de productie prijs wel drukken denk ik.

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:27
North America
- WiiWare: May 12th
- Wii Fit: may 19th

Europe

- Mario Kart Wii: April 11th
- Wii Fit - April 25th
link

[ Voor 4% gewijzigd door jip_86 op 21-02-2008 00:23 ]

Verwijderd

Hoedje schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:15:

[...]
Dat klinkt erg vet :O

Verwijderd

http://media.wii.ign.com/media/949/949580/vids_1.html
Nieuwe Mario Kart trailer(GDC off screen)
In beweging is het mooier dan in de screenshots.

• Victorio
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 08:34:
Dan wil ik wel graag die HD versie van de trailer zien. :9

Verwijderd

Nieuw in Mario Kart Wii is dat het spel wordt geleverd met een gratis stuurwiel. Door de intuïtieve besturing met dit accessoire hoopt Nintendo deze Mario Kart nóg toegankelijker te maken. Overigens worden alle andere besturingsmethodes ook ondersteund. Zelfs de GameCube controller. Online kunnen twaalf spelers het tegen elkaar opnemen, er zijn chatboxen en er is de mogelijkheid om als toeschouwer te kijken naar een race tussen je vrienden.

Mario Kart Wii is in Europa verkrijgbaar vanaf 11 april. De verwachte verkoopprijs is ongeveer €50

dus als je het stuurtje ruk vind kan je alsnog de oude controller gebruiken :P

• Victorio
@dopje...
MetroidPrime in "Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen ..."
Wel beetje het topic volgen he? ;)

Verwijderd

:$ loop weer es achter de feiten aan :')
ben toch wel blij dat ik net 4 extra gamecube controllers er bij heb gekocht ;)

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 08:34:
Inderdaad, in die trailer is al te zien dat de game toch wel een stap voorwaarts is kwa graphics t.o.v. de Gamecube versie. Ook lijkt de Wii versie wat meer snelheidsgevoel te hebben, maar dat moet natuurlijk nog maar blijken.

Verwijderd

Eerlijk gezegd hoop ik daar wel op. De snelheid ontbrak toch wel op een groot aantal van de banen van Double Dash. Het liefst zo min mogelijk rechte stukken, en zo veel mogelijk haarspeld bochten.

• BarôZZa
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:04:
Zojuist is de GDC conferentie van Microsoft afgelopen, Gears of War 2 in november. Nu bedacht ik me ineens dat we nog geen flauw idee hebben wat Nintendo aan het einde van dit jaar gaat uitbrengen. De remake van Zelda: A Link to the Past waar Aonuma over sprak? Starfox Wii die volgens Miyamoto in ontwikkeling is, F-Zero of toch de nieuwe franchise(naast de Wii_ serie) die Miyamoto dit jaar wilde laten zien?
Ik gok op 1080 Snowboarding met balanceboard ondersteuning en Animal Crossing als systemseller tijdens de feestdagen.
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 00:10:
[...]

Nog niet, ik reken zelf op 79,99 o.i.d misschien 89,99 maar Nintendo weet ook wel dat ze niet teveel kunnen vragen voor een dergelijk pakket. Aangezien men in Amerika met meer dan 1 miljoen units lanceert moet dat de productie prijs wel drukken denk ik.
Online denk ik idd 80-90 euro. In de winkel zal ie wel rond de 100 kosten net als Guitar Hero.

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:24
Deze trailer van Mario Kart al gezien?
http://media.wii.ign.com/media/949/949580/vid_2295416.html

Verwijderd

• Vanitas
Vanmiddag naar nedgame geweest. Jammergenoeg niks leuks kunnen vinden. Dus op de terugweg loop ik nog even door de frs. Zie ik daar Resident Evil 4 (voor de GC) liggen, voor 5 euro :D Ik had em al, maar ik had em maar meegenomen voor een vriend van me. Dat is toch wel een super aankoop, al zeg ik het zelf. :P

Verwijderd

Vandaag een artikel in de volkskrant 350.000 Wii's verkocht in de Benelux!
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen vragen over de beschikbaarheid - van wat dan ook - hier aub :)