Zo, onder het motto 'een dag niet gesogd, is een dat niet gesogd' een rondje feedback.
@
AugmentoR: De foto is wel erg krap gekaderd. Door je hoek heb ik het idee dat ik te dicht op het beest zit, en door zijn blik wordt dat niet beter. De compositie, kleuren etc zijn verder ook niet echt uniek. Ik vind het niet echt een mooie foto. (Maar ik vind kattenfoto's die ik zelf maak ook meestal niks, dus neem het niet te zwaar

)
@Griffin: Je neemt de foto erg makkelijk: staan, camera voor je ogen, recht voor de deur, en zo min mogelijk van de rest er op. Dat maakt het wat saai. Een originelere hoek, een detail, of iets contrasterends had de foto mooier gemaakt.
@Tomino: Ondanks dat deze foto niet iets echts bijzonders laat zien is hij best leuk. Het is herkenbaar genoeg om te zien wat het is, maar abstract genoeg om te zien hoe het dan in elkaar zit. Daarom, leuk.
@Hoevenaar: Een leuke hoek, geweldige kleuren, mooie achtergrond maakt dit gewoon een zeer prettige foto.
@RBH: grappig shot, maar er mist nog diepte.
@SideShow: Inderdaad wazig, niet ideaal van compositie, maar ook niet van houding. Ze zit jou een beetje aan te kijken en af te wachten. Dat maakt het een beetje onprettig.
@Amplified123: Doe alstublieft resizen. Verder vind ik dit geen mooie foto. De focus ligt net voor het oog; het deel dat jij zelf als belangrijk noemt. En dat is jammer. Ook is 2/3 kat-detail, en dat is mij iets te veel in dit geval.
@AJHaverkamp: toffe reactie, en ik ben het met je eens. Mooi shot!
@3V3RT: Inderdaad te groen, te donker, en ogen missen. En ik vind dat een gemis in deze foto omdat het de orientatie compleet maakt. Zeker in deze contrastsituatie kan je de ogen mooi laten uitkomen.
@bartbh: Waarom heb je deze foto genomen? Wat wil je me vertellen met deze foto? Waarom een dode duif? Een beetje marcaber, en ik snap de context van deze foto niet goed. (Ik snap de context wel: nieuwe camera, maar dat maakt de foto niet goed...)
@Saga-envi: Mooi dof, goed gekozen. Spannende indeling. Voor een kattenfoto best leuk
Foto's daarna doen me eigenlijk te weinig om er wat over te zeggen...