@Nedra: Fantastisch mooie foto. Is het "grijs" dat je ziet nog deel van de balon? Schitterend genomen!!
@Wouke: Hele mooie belichting. Krijgen we de setup te zien?!? Misschien dat de linkerkant (vooral rond de mond) iets minder schaduw mag hebben... Het is een hele grappige foto, IMO.
@therip: Doet mij weinig. Lucht is aardig blauw (polarisatie?!?). Voorste deel van het beeld vind ik te donker. Ik zie die halo niet waar mensen het over hebben...
@elmoxx: De achtergrond is wat te saai (met mist wil dat nog wel eens). Er zit wat in de achtergrond wat je misschien wat meer naar voren zou kunnen halen...?
@Dr.Roelski: Voor printbaar maken zou je het misschien wat witter/lichter kunnen maken. Snijd wat van de rechterkant en top af om de wolkenlijn en horizon op de derden te zetten. En (als je het kan, ik iig niet) de skilift weg etsen... (in de richting dat Wouke is gegaan alleen iets meer crop aan de rechterkant.)
@pauldegroot: Leuk, erg speels. Je ziet de fietser(?) niet eens. Iets minder onscherpte zou voor mij het beter doen, maar is absoluut niet erg storend.
@cat_18: showcase... (kleine crop van bodem voor iets minder onscherpte, misschien)
@BBrunekreeft: Ik vind het wel wat hebben... Ipv de boom misschien een dicht bundeltje aren zou misschien mooier zijn. Nu is het een onscherp zwart vlak in de achtergrond. Ik vind het jammer dat CCDs/CMOS zo rood gevoelig zijn zodat je die rode rand om de zon krijgt (of is dat unfocussed licht dit keer?)
@Nedra: Mooie compositie! Vertelt mij iets! Iets minder felle lucht en persoon iets lichter, prima! Flare is niet storend voor mij.
@iworx: Kleurtjes mooi, vind de compositie beetje saai...
@Maarten L: Leuk kastanjeblad(?)! Misschien tikkeltje minder vignetting? Kleuren zijn wat flets, maar past hier prima! DOF is goed.
@hallelujashit: Ben het met Maarten L eens... Maar het is wel een verdomd mooie flits! Achtergrond is jammer... Wat waren je instellingen?!?
@Erasmo: Wanneer gaat het gebouw mij opeten? Misschien is het te vroeg in de ochtend hiero... De onderste rij lijkt voor mij een mond

Daarom vind ik hem leuk. En als het wijder of krapper zou zijn dan zou je mijn fantasie niet kunnen hebben denk ik... Lucht misschien iets donkerder (mijn smaak) dmv polarisatie filter. Deze haalt ook wat van de schittering weg.
@not3pad: showcase... Fantastisch mooie foto! Ietwat ruisig op het grote formaat, maar voegt toe aan de sfeer.
@ikmattie: Qua kleuren en licht (en DOF) erg mooi gelukt!!
@LLamaWereldOver: Misschien dichter op de bloem, meer DOF en het zou mij wat meer doen.
@polthemol: Schitterend gelukt! Moet wel een "rustig" stuk geweest zijn dat je de foto zonder flits kon nemen, anders zou je ook nog bewegingsonscherpte moeten zien

Perfect in ZW!
@Skin: Door de onegale belichting krijgt ze nogal een erg asymmetrisch gezicht. Voor de rest: mooie meid, uitdrukking prima voor mij. Ik let nooit zo op de make-up, behalve wanneer ik het niet mooi vind, maw ook geslaagd.
Zelf eentje:
Bewerkingen (in Gimp): rechtgetrokken bij ongeveer 1 graad. Automatische witbalans van Gimp en vervolgens omgezet naar ZW. Lichte crop.