Nou, sorry Simon, maar als jij het verschil tussen egaal zwart (RGB 0,0,0) en artifarctvol grijs (RGB 9,12, 5 enzo) met een keiharde rand als overgang niet ziet, is er echt iets mis met (de instelling van) je monitor of met je ogen. "Snel en vuil" Oké, dat mag, al is het in de praktijk vrijwel onmogelijk om zo'n kunststukje op onzichtbare wijze uit te voeren, maar ga hier alsjeblieft niet lopen beweren dat het normaal is als je geen verschil ziet.simon schreef op maandag 26 mei 2008 @ 00:17:
Dan staat je monitor wel erg licht Exigence, mijne is gecalibreerd en 't valt bijna niet op. Wat me wel opvalt is de pijnlijke sharpening..
Edit:
Doe eens even normaal joh Simon? Moet ik "sorry"LIEVE Simon schrijven dan? Je snapt dondersgoed wat ik bedoel en je bent zelf, zeker tegen mij, niet echt iemand die zijn woorden vriendelijk verpakt. Ik heb geen enkele behoefte om dingen "een stukje vriendelijker" te zeggen iig en dat heeft geen moer met oorlog te maken. Jij schrijft letterlijk: "het valt bijna niet op", terwijl ik vind dat de foto volkomen verziekt is zo. Hoeveel vriendelijker had ik dat moeten verwoorden dan en wat heb ik niet goed gelezen? Mijn DM staat open.simon schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:06:
Hey Toff, voordat je weer een van je vele oorlogjes gaat uitvechten, ik zeg bijna.. Ik zie 't wel hoor, maar 't viel me niet direct op.. je kan 't een behoorlijk stukje vriendelijker zeggen.. en je kan volgende keer gewoon wat beter lezen.
[ Voor 39% gewijzigd door Toff op 27-05-2008 01:17 ]