drugsbunny schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 08:39:
[...]
Enigzins teleurstellend,
telefonisch kwam ik er niet doorheen & op mijn e-mail werd niet gereageerd.
De conclusie lijkt me dat ze op dit moment geen mogelijkheden hebben. Ik vind het wat jammer dat men niet even de moeite heeft genomen om dit even mede te delen. Een simpel briefje met de tekst "Helaas hebben we ff niks, wellicht in de toekomst wel. Dank voor uw interesse in $bedrijf." was al voldoende geweest.
Ondertussen solliciteer ik rustig verder. Mocht iemand nog een leuke vacature tegen komen waarin informatiebeveiliging of technisch(forensisch) onderzoek achteraf een aanzienlijke rol speelt in de driehoek Den bosch-Tilburg-Eindhoven(of max. 15 km daarbuiten), dan hou ik me aanbevolen

.
misschien had je moeten zeggen dat je stage kwam lopen of dat je vanuit een re-integratie traject komt

, die mensen zoeken ze nu bij Getronics, tenminste in beek op de desk. maar ja gratis werken kun je overal.
en dat de sfeer er niet goed meer is, dat is met al die ontslagen en onzekerheid of je contract wel of niet verlengt word, wel te verwachten. dat is niet alleen bij Getronics, maar bij de meeste grote bedrijven het geval. ik ben sinds 3 weken weg bij Getronics, jammer genoeg, ik was liever blijven werken. beter dan een uitkering. in iedergeval heb ik op de desk toch veel geleerd, daar ben ik wel blij mee.
ik heb nu sinds 3 weken,17 sollicitatie's verricht, maar van de meeste heb ik nog niets gehoord, van de 4 sollicitatie gespreken die ik nu al gehad heb, worden naderhand toch de jonkie's aangenomen. de arbeids markt voor de ict is in het zuiden, laat ik het optimistisch noemen, niet erg goed.
Arno, waarom zouden de mensen niet de telefoon durven op te nemen??