Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
Ik kan me voorstellen dat er heel veel getronics medewerkers van het zinkende schip afgestuurd willen worden om zo nog een zakje geld mee te krijgen. Dat is uiteindelijk voordeliger dan zelf gaan.

Ik ben ergens wel blij dat mijn afdeling in 2009 al naar budapest gestuurd was. Toen waren de regelingen blijkbaar wat mooier voor de medewerkers dan nu. Ook het jaarlijkse afwachten of je positie ineens "overbodig" is kan stress met zich mee brengen. Daar zit je toch niet op te wachten volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Polthemol

Mijn account is niet speciaal hiervoor aangemaakt maar bestaat al een behoorlijk tijdje. Eerst feiten checken aub. Maar verdediging ? Nee hoor, geen behoefte aan. Ik geef gewoon mijn mening en als je het daar niet mee eens bent prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand toevallig iets vertellen over de werksfeer/-cultuur en gemiddelde leeftijd bij het kantoor in Nieuwegein? Zit te denken om binnen Healthcare af te studeren en het kantoor in Nieuwegein ligt wat betreft lokatie het meest voor de hand...

Edit: he, is dit niet meer het topic over PinkRoccade...?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:02:

Edit: he, is dit niet meer het topic over PinkRoccade...?
Bestaat toch niet meer is uiteindelijk toch KPN?

Zie ook Werkgever overgenomen, hoe in je CV te verwerken?

[ Voor 15% gewijzigd door PcDealer op 12-10-2011 17:11 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 13:29

Arno

PF5A

PinkRoccade is weer een aparte organisatie tegenwoordig :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Michail8 Het kantoor in Nieuwegein is erg rustig, staat al een tijd leeg. Of PinkRoccade moet een kantoor in Nieuwegein hebben ? Getronics zit in Houten, mooi en leuk kantoor met een goede sfeer en cultuur !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:25
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:10:
@Michail8 Het kantoor in Nieuwegein is erg rustig, staat al een tijd leeg. Of PinkRoccade moet een kantoor in Nieuwegein hebben ? Getronics zit in Houten, mooi en leuk kantoor met een goede sfeer en cultuur !
Beetje vreemd om nog te spreken over Getronics terwijl deze naam (in Nederland) ondertussen alweer twee weken niet meer bestaat >:)
Sinds één oktober is het tenslotte KPN geworden en wordt de naam Getronics alleen nog in het buitenland gebruikt.

Kijkend naar de topic titel klopt deze dus ondertussen ook niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Ninjazx9R98: Klopt helemaal, correctie : KPN Corpoate Market (afgekort KPN CoMa).
Het kantoor in Houten is leuk, qua leeftijd, meubilair, sfeer etc. Parkeren is soms wel een uitdaging :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:46

RvL

Als je net als ik om 6.45 in Houten aankomt, is er ruimte genoeg :)

Later op de dag is inderdaad wel een uitdaging, al heb ik steevast de mazzel dat er net iemand voor 'mijn' ingang (oude Newtel ingang) weggaat :)

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Arno schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 18:00:
PinkRoccade is weer een aparte organisatie tegenwoordig :)
Het wordt steeds gekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:10:
http://www.pinkroccade-healthcare.nl/contact.aspx

Zoals je ziet heeft PinkRoccade inderdaad een kantoor in Nieuwegein. Ik dacht ook dat ik in het Getronics/PinkRoccade topic reageerde, maar die was al gesloten ofzo. Vandaar dat ik hier terecht kwam.

Maar niemand weet dus iets over hoe het is om bij PinkRoccade Healthcare in Nieuwegein te werken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:22
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:28:
@Ninjazx9R98: Klopt helemaal, correctie : KPN Corpoate Market (afgekort KPN CoMa).
Wel een geinige naam voor een bedrijf dat niet zo goed ligt bij de werknemers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

*knip* trollen doe je maar elders

[ Voor 81% gewijzigd door Rukapul op 14-10-2011 13:32 ]

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:34
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:28:
Tja, het minder hoogwaardige werk verdwijnt in een hoog tempo uit NL.
In Bangalore kunnen ze het beter en goedkoper.
Dus het ziet er inderdaad naar uit dat een aantal kanslozen op zoek moet naar ander werk.
Maar zo is de realiteit nu eenmaal.

En voor iedereen die hier over loopt te klagen het volgende.

Er is niks nieuws aan het offshoren van werk.
Hoeveel schoenfabrieken staan er nog in Brabant ? Hoeveel mijnwerkers wonen er nog in Limburg.

Kortom, vervelend maar het is niet anders.
Hetzelfde gaat zeker op voor het verkassen van de servicedesk naar Budapest? Kom op zeg .. ik heb de foto's gezien destijds tijdens de training en het verschil zie je er wel aan af. Waar je je in Nederland als organisatie nog bezig moet houden met diverse Arbo regels is dat in het buitenland (lees, oostblok e.d.) wel anders.

Daarnaast zijn het ook niet per definitie "kanslozen" die daar werken. In sommige Nederlandse regio's is er gewoonweg minder werk in de IT te vinden, het is dan ook niet zo heel gek dat Getronics daar een GSD heeft. Een grote vijver om uit te vissen, want mensen moeten toch werk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Laatst online: 19:42
Zo gek is dat niet. PinkRoccade is nog altijd een sterke naam op de markt. De belanghebbenden die PinkRoccade aan getronics verkochten hadden dat ook in de gaten en hebben de merknaam volgens mij ook niet meeverkocht, maar slechts in bruikleen gegeven als onderdeel van de verkoopdeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:16
PROnline schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:37:
[...]

Zo gek is dat niet. PinkRoccade is nog altijd een sterke naam op de markt. De belanghebbenden die PinkRoccade aan getronics verkochten hadden dat ook in de gaten en hebben de merknaam volgens mij ook niet meeverkocht, maar slechts in bruikleen gegeven als onderdeel van de verkoopdeal.
De voorloper van PinkRoccade is Pink Elephant en die is ook doorgestart omdat het een sterke naam is.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@De Bastaard: Op papier klinkt dat leuk, de "hoge" kwaliteit van de medewerkers in Beek t.o.v. Budapest of Bangalore. Helaas is de praktijk heel anders. Beek is nu vooral bezet door MBO'ers (absoluut geen HBO-niveau) die al moeite hebben met hun beheersing van de engelse taal. Tegenwoordig wordt zo'n beetje alles wat het woord Computer foutloos kan spellen aangenomen. De beloofde 80% oplossend vermogen hebben ze nog nooit gehaald (nou ja, als er maar 1 call in de maand van een klant is en je lost hem per ongeluk op dan scoor je 100%, maar bij grote klanten in ieder geval niet).
Dus verplaatsen naar een land waar de helpdeskmedewerkers wel een behoorlijke opleiding hebben gehad (in plaats van tandartsassistenete of kapster) en het werken ook nog eens goedkoper is lijkt mij in ieder geval een goed idee. Maar dat is slechts mijn mening, jij hebt uiteraard alle recht daar anders over te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Ik vind dat je je als "management" wel heel negatief uitlaat over mijn en mogelijk jouw collega's. In hoeverre het correct is, is niet door mij te controleren, maar je publiekelijk zo negatief uitlaten is not done.

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:50
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:51:
@De Bastaard: Op papier klinkt dat leuk, de "hoge" kwaliteit van de medewerkers in Beek t.o.v. Budapest of Bangalore. Helaas is de praktijk heel anders. Beek is nu vooral bezet door MBO'ers (absoluut geen HBO-niveau) die al moeite hebben met hun beheersing van de engelse taal. Tegenwoordig wordt zo'n beetje alles wat het woord Computer foutloos kan spellen aangenomen. De beloofde 80% oplossend vermogen hebben ze nog nooit gehaald (nou ja, als er maar 1 call in de maand van een klant is en je lost hem per ongeluk op dan scoor je 100%, maar bij grote klanten in ieder geval niet).
Dus verplaatsen naar een land waar de helpdeskmedewerkers wel een behoorlijke opleiding hebben gehad (in plaats van tandartsassistenete of kapster) en het werken ook nog eens goedkoper is lijkt mij in ieder geval een goed idee. Maar dat is slechts mijn mening, jij hebt uiteraard alle recht daar anders over te denken.
Ik wil niet met modder gooien maar toch... waar zou dat dan aan liggen?

Een verkeerd werknemersbeleid in de sollicitatie procedure?
Een bijzonder matige beloningsstructuur?
Elk initiatief dat op 90% van alle afdelingen de kop wordt ingedrukt?

Tevens heb ik erg sterk het idee dat je een verkeerde voorstelling hebt van het opleidingsniveau in het buitenland. Dat ze in Bangalore de Engelse taal meer machtig zijn als in Beek lijkt me vrij duidelijk. Het is de officiële voertaal daarzo. Budapest is duidelijk niet van hetzelfde niveau.

Ik wil jou als management best het voordeel van de twijfel geven, maar als je niet weet wat er speelt binnen het voormalige Getronics ben je aardig blind voor de onvrede onder de werknemers.

Maar dit speelt al jaren, het klinkt en beetje als oude koeien uit de sloot halen, ware het niet dat die 'koeien' zelf weer op de kant klauteren en in ieders zicht gaan staan :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illstid
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-01-2024
@management_gtr

Bedankt voor jouw input in dit draadje. Ik kreeg laatst een telefoontje van Getronics/KPN of ik interesse had voor een sollicitatie gesprek, ze hadden mijn CV en gegevens in een zogenaamde "Talent pool" zitten. Toevallig heb ik dit draadje al een tijdje gevolgd, en ik heb dus vriendelijk bedankt voor het telefoontje en verteld dat ik geen interesse heb.

Nu wil ik niet alle eer van mijn beslissing aan management_gtr toeschuiven, want de hele fusie met KPN en de ontslagrondes die ze nu aan het uitvoeren zijn hebben natuurlijk ook enorm meegewogen.

Maar door de negatieve uitlatingen van deze persoon management_gtr heb ik toch het gevoel dat ik mijzelf een hoop ellende heb bespaard door niet in te gaan op de uitnodiging van Getronics/KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notehoutelade
  • Niet online
wel apart dat meerdere negatieve berichten in dit topic niet zo'n impact hebben als iemand met als username 'management_gtr' :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
Ook apart om in een beslissing over het wel of niet op sollicitatie gesprek te gaan de woorden mee te laten wegen van iemand die mogelijk niet eens iets te maken heeft met het management van KPN/Getronics.
Voor hetzelfde geld betreft het hier gewoon een troll die het een leuke naam vond en de boel een beetje loopt op te naaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Dat zou inderdaad goed kunnen, echter in sommige posts kom ik wel info tegen die een volledige buitenstaander niet zou weten :)

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Laatst online: 19:42
@management_gtr

Heb je al een nickchange aangevraagd op tweakers? :+
Het voeren van de Getronics naam en verwijzingen is al sinds 1 okt. not-done.
Rebranding gemist?

[ Voor 7% gewijzigd door PROnline op 17-10-2011 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:15
PROnline schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:17:
@management_gtr

Heb je al een nickchange aangevraagd op tweakers? :+
Het voeren van de Getronics naam en verwijzingen is al sinds 1 okt. not-done.
Rebranding gemist?
En PR Online bestaat al vele jaren niet meer.... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rebranding .....*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
Arno schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 18:03:
Dat zou inderdaad goed kunnen, echter in sommige posts kom ik wel info tegen die een volledige buitenstaander niet zou weten :)
Ik heb geen management functie maar heb eerlijk gezegd nog geen info gezien wat alleen bekend zou zijn op management niveau.
Het is info die bekend is bij medewerkers en mogelijk ook bij kennissen/vrienden/familie van medewerkers.
Zo spannend is het allemaal niet wat hij geroepen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:59
verdere discussie over de achtergrond en nickname van management_gtr / kunstenaar is offtopic en ongewenst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 23:34
Ah ik moest even zoeken naar de een nieuwe post van management_gtr, maar ook hij heeft zich laten rebranden zie ik :p

Over je reactie op mijn post:

Het is inderdaad zo dat er veel MBO'ers werken bij Getronics, maar om nu te zeggen dat het randdebielen zijn slaat natuurlijk nergens op.

Je reactie laat me overigens wel twijfelen of je nu wel of niet een echte medewerker/manager bent bij Getronics. Ik vraag me dan ook af hoe de rest van je collega's c.q. managers zou reageren op het feit dat jij de medewerkers in Beek behoorlijk te kakken zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Rukapul schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:31:
[mbr]verdere discussie over de achtergrond en nickname van management_gtr / kunstenaar is offtopic en ongewenst[/]
Offtopic?! Dit kan je niet menen. Meneer doet zich voort als een manager van Getronics en schoffeert een complete afdeling. Ik vind het erg kortzichtig om te zeggen dat een discussie over deze gebruiker offtopic en ongewenst is. Het is nogal logisch dat een dergelijke uitspraak van een manager deze reacties los maakt, een manager hoort zich niet zo te gedragen.

Echter vind ik het verfrissend om te lezen wat een manager nou echt denkt i.p.v. van de standaard door een corporate communicatie afdeling geschreven tekst op te dreunen. Verstandig, nee. Verfrissend, ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loev schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:53:
[...]

Offtopic?! Dit kan je niet menen. Meneer doet zich voort als een manager van Getronics en schoffeert een complete afdeling. Ik vind het erg kortzichtig om te zeggen dat een discussie over deze gebruiker offtopic en ongewenst is. Het is nogal logisch dat een dergelijke uitspraak van een manager deze reacties los maakt, een manager hoort zich niet zo te gedragen.

Echter vind ik het verfrissend om te lezen wat een manager nou echt denkt i.p.v. van de standaard door een corporate communicatie afdeling geschreven tekst op te dreunen. Verstandig, nee. Verfrissend, ja :)
Wie de schoen past, trekke hem aan.

Jammer om te zien dat de waarheid zoveel pijn doet, en dat dit ook duidelijk doorklinkt in de reacties.
Maar het bewijst eens te meer dat offshoring geen wens maar een noodzaak is, gezien het niveau van de reacties hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Blijf je nu aan het zeuren over jouw/mijn collega's? Als je zulke opmerkingen blijft maken heb je toch een pallet planken voor je kop...

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Ik zal er weinig woorden aan vuilmaken: de volgende die op een persoon in plaats van een zaak reageert nomineert zichzelf voor een afkoelban. Bitchen doe je maar elders.Trollen idem overigens. Nicknames ed zijn aangepast om duidelijk te maken dat eenieder hier namens zichzelf spreekt.

[ Voor 24% gewijzigd door Rukapul op 24-10-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Inhoudelijk: ik kan me stevige kritiek op Getronics in Beek heel goed voorstellen. Daarvoor hoef je slechts op 'beek' te zoeken in dit topic of zoals ondergetekende afhankelijk te zijn geweest van de 'diensten' zoals geleverd vanuit Beek. Mijn persoonlijke ervaring is bijvoorbeeld dat de primaire kwaliteit het snel sluiten van tickets is. Daar komt bij dat ik het niet vind kunnen om helpdeskwerk te leveren met zo'n sterk accent dat het de communicatie in de weg zit ongeacht of dat Limburgs of Indiaas is.

Blijkbaar heeft Getronics en haar opdrachtgevers zo'n situatie laten ontstaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Rukapul op 24-10-2011 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notehoutelade
  • Niet online
voor een limburger is een hollands (of wat dan ook) net zo'n sterk accent als het accent van een limburgs accent voor een hollander :). Staat los van onduidelijke communicatie wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Beetje een slechte discussie hier momenteel naar mijn bescheiden mening. 't Lijkt er op dat de pot de ketel aan het verwijten is dat 'ie zwart ziet waarbij er alleen maar argumenten aangehaald worden welke een oorzaak vinden in het laatste jaar.

Persoonlijk ben ik van mening dat er beter gekeken kan en moet worden naar dát wat er de laatste jaren echt "mis" gelopen is bij WMS (Custom/Remote) & het GDC, en de achterliggende oorzaken daarvan achterhalen en oplossen/wegnemen,

Vanuit mijn bescheiden rol zie ik gelukkig wél dat er op die vlakken ook een kentering plaats vind.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

http://www.computable.nl/...nicsbanen-naar-india.html

[ Voor 20% gewijzigd door PcDealer op 26-10-2011 06:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 12:52
Ik heb binnenkort een gesprek met de afdeling Recruitment & een BU manager voor een mogelijk YP traject.

Wanneer zij een positief advies over mij hebben, mag ik een capaciteiten test afleggen. Kan iemand mij ongeveer schetsen wat voor soort gesprek en wat voor soort test dit is, heeft er iemand misschien voorbeelden?

Ik heb bijvoorbeeld alwel de self-assessment van CAP gemaakt, maar is deze te vergelijken?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

knights16 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:18:

Ik heb bijvoorbeeld alwel de self-assessment van CAP gemaakt, maar is deze te vergelijken?
Ik denk het wel. Een methode om inzichtelijk te maken van wat je sterke punten zijn en waar ruimte voor verbetering is, gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
Moet de topic title niet aangepast worden? Pink Roccade heet het allang niet meer en sinds een tijdje is de naam Getronics ook verdwenen. KPN it is!

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Had ik destijds ook voorgesteld in een TR, maar is niets mee gedaan.

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Arno schreef op woensdag 14 december 2011 @ 19:04:
Had ik destijds ook voorgesteld in een TR, maar is niets mee gedaan.
Op dat moment had Getronics zelf nog niets in de externe branding zoals haar website aangepast en derhalve stond die TR nog keurig 'pending' :)

Persoonlijk vind ik het zelfs nu nog een complete puinhoop in de communicatie. Via Getronics.nl word je doorgeleid naar een pagina waarbij onduidelijk is wat de echte naam is en op de KPN website ligt het van het pad dat je doorklikt wat je tegenkomt en het op 'Corporate' lijkt te houden.

Het is zelfs zo beroerd dat als je op kpn.nl op zakelijk klikt dat er daarna het woord corporate naast prive en zakelijk verschijnt, maar dat slaat dan weer niet op KPN Corporate Market 8)7

Al met al heb ik dus nog steeds geen uitsluitsel wat de beste naam betreft.

[ Voor 48% gewijzigd door Rukapul op 14-12-2011 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Wat destijds Getronics was, heet nu KPN Corporate Market. Het voormalige Getronics Consulting heet nu KPN Consulting. Aangezien het topic nu over Getronics gaat, lijkt mij dat KPN Corporate Market de wijziging van de titel prima dekt :)

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Done.

Als afgestudeerde bij KPN (Research) voelt dit onwennig. Van gerespecteerd lab naar IT boer zegmaar :P

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

* PcDealer denkt met weemoed terug aan KPN Qwest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombola
  • Laatst online: 09-09 17:16
Wat een geweldig nieuwjaarsgeschenk weer...
Alessi fruitschaal "Blow Up" dan was de reader van vorig jaar helemaal zo gek nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotaderp2
  • Laatst online: 18-10-2024
Dit vind ik weer erg teleurstellend...net zoals de wijnkoeler, en de reader van vorig jaar was ook niet echt best.

Deze oerlelijke fruitschaal kan ik dus weer gaan weggeven aan familie.

We werken toch bij KPN ?

Geef ons een mooie telefoon/tablet cadeau of een mobiel abbonnementje met data etc etc
Ik denk dat dat veel meer word gewaardeerd, en dat hoeft voor KPN nog niet eens zoveel te kosten.

[ Voor 15% gewijzigd door Rotaderp2 op 26-01-2012 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombola
Het thema "verbinding" deed nog hoop geven.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor dat ze op marktplaats te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:58

DarkSide

theres no place like ::1

Hoewel ik de fruitschaal niet echt een top cadeau vindt. Denk ik niet dat we kunnen verwachten dat we allemaal maar even een tablet krijgen van min 400,-.
En als ze een el cheapo doen van 99,- is dat ook niet goed. (al had ik natuurlijk stiekum wel iets gehoopt om via Internet./wifi met elkaar in verbinding konden komen)

De tas vindt ik nog steeds een mooi cadeau. Gebruik hem dagelijks
De wijnkoeler is allang niet meer in mijn bezit
De reader vond ik ook niet slecht. Heb er toch menig boekje op gelezen.
En dit jaar de fruitschaal

Volgend jaar dus weer een top cadeau.
Gelukkig dit jaar wel een kerstpakket gekregen (ook van de klanten).

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotaderp2
Het kerstpakket van KPN was zeker wel heel goed trouwens.
De rugtas was ook wel een aardig cadeau

Een goed tabblet hoeft zeker geen 400 euro te kosten, vooral niet voor KPN.
en ik heb nu ook een smartphone voor 85 euro waar ik uiterst content mee ben ( bijvoorbeeld )

Ik ben van mening dat ze toch wel wat beters kunnen verzinnen dan een fruitschaal ?
Ik snap nog steeds niet hoe ze erop komen zelfs.....

splits het dan op voor kantoorpersoneel en techneuten met andere cadeaus bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Laatst online: 23:41

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Nieuwjaars geschenk? :?

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotaderp2
Niet lang de eerste is er gisteravond al opgezet nieuw in doos ! _/-\o_ :D

p.s nee niet de mijne...... ;)
tombola schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:46:
Het thema "verbinding" deed nog hoop geven.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor dat ze op marktplaats te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
Waarom hebben jullie allemaal al die fruitschaal en ik nog niet? De fruitschaal hier in huis is nog steeds een kerstpakketding wat ik ooit van Achmea gehad heb als externe. Nu ja, we zien het wel. Geef mij maar gewoon een classic kerstpakket (wat ik vervolgens weer mag (moet) doorpassen naar de vrouw des huizes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombola
Rotaderp2 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:12:
Niet lang de eerste is er gisteravond al opgezet nieuw in doos ! _/-\o_ :D

p.s nee niet de mijne...... ;)
Er staan er al meer, allemaal sinds gisteren, en veel vanuit Zoetermeer, LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 21:58

DarkSide

theres no place like ::1

Yanze schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:11:
Waarom hebben jullie allemaal al die fruitschaal en ik nog niet? De fruitschaal hier in huis is nog steeds een kerstpakketding wat ik ooit van Achmea gehad heb als externe. Nu ja, we zien het wel. Geef mij maar gewoon een classic kerstpakket (wat ik vervolgens weer mag (moet) doorpassen naar de vrouw des huizes).
Heb hem ook nog niet hoor. Heb ook nog geen bericht gehad dat hij klaar staat. En kom voorlopig ook niet op kantoor.(en heb er voor de fruitschaal ook geen haast mee).
En classic kertpakket hebben we ook gehad. Dat was prima en lekker (vooral het biertje)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotaderp2
Ik heb hem ook nog niet, en dat terwijl ik bijna elke dag langs kantoor rij....
dat zegt wel genoeg denk ik... >:)

p.s dat biertje uit het kerstpakket was inderdaad heerlijk !
Yanze schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:11:

[ Voor 5% gewijzigd door Rotaderp2 op 27-01-2012 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
Na meer dan 14 jaar gaat vandaag het Getronics-boek dicht en ga ik aan de gang bij IT Concern. Aan alle collega's waar ik gedurende mijn diensttijd prettig mee samen heb mogen werken: bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Yanze schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 07:17:
Na meer dan 14 jaar gaat vandaag het Getronics-boek dicht en ga ik aan de gang bij IT Concern. Aan alle collega's waar ik gedurende mijn diensttijd prettig mee samen heb mogen werken: bedankt :)
Suc-6, Jông ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Hoppa, en maandag weer een telefoonronde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notehoutelade
  • Niet online
waar precies dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

In de mail:

Deze adviesaanvraag heeft betrekking op Managed Services (Customer Teams 1, Customer Teams 2, Platform Infra en Platform Business) en Professional Services.
Gelijktijdig met deze adviesaanvraag is een adviesaanvraag ingediend rondom overcapaciteit OSO (Platform Infra) en een adviesaanvraag voor ICT Partners (Customer Teams 2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notehoutelade
  • Niet online
die eventuele belronde komt dan toch pas minimaal over 6 weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Notehoutelade schreef op zondag 01 juli 2012 @ 14:31:
die eventuele belronde komt dan toch pas minimaal over 6 weken?
Nee, maandag avond dus -O-

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Beetje inherent aan een bedrijf wat beursgenoteerd is, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:50
Ik sta ervan te kijken dat na zo'n vijf jaar de naam 'Managed Services' überhaupt nog bestaat.
Geeft wel aan hoeveel er altijd gerommeld is binnen GTN.

Nou ja, voor de ex collegae die er nog werken, succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:31
Is die belronde afgelopen maandag al geweest? Zijn er veel mensen weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 12:50

ralfbosz

xm create bosz -c

Hennie-M schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 20:03:
Is die belronde afgelopen maandag al geweest? Zijn er veel mensen weg?
De belronde was alleen voor de mensen die een toekomstvaste baan hebben (hoe verzinnen ze het, je bent opzich overbodig, maar je kan misschien ergens anders binnen het bedrijf terecht). Als je geen toekomst vaste baan hebt/had werd je later in de week hiervan op de hoogte gebracht. Hoe verschilde enorm per afdeling, sommige kregen het gelijk dinsdag al te horen, maar er waren ook afdelingen die woensdag nog een belronde hadden.

De snijden langzaam de onderkant weg, dat is allemaal India, ook veel coördinerende banen die niet toekomst vast zijn.

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkiFan
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:43
Oftewel alles wordt weer gereshored? Ze zullen niet het eerste bedrijf zijn dat merkt dat offshoring en kostenbesparing toch een ietwat moeilijk huwelijk zijn.

Jurist in zijn vrije tijd, IT'er van beroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Voor wie de werknemers nog een beetje wilt steunen.....

http://www.wijzijnkpn.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Zo, na vorige week enkele van mijn collega's plots uit de scope zijn getrokken en het stopzetten van een ontslagronde bij een compleet ander team waarmee we samen onsite zitten is het mijn tijd geworden om vanavond een telefoon te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
Is het alweer zover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:39

backupdevice

Boeh!

Yep, Martketing en Sales bij C&C

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Maar ook OSO en field... Ík was ook de "gelukkige". Je bent boventallig maar ondertussen lopen er een zooi uitzendkrachten rond om het werk aan te kunnen, wie snapt dat nog?

Verwijderd

Kan iemand vertellen wat het het starters salaris is voor een young professional WO

En verdere arbeidsvoorwaarden (secundair)??

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Hier ook boventallig per 01-12, ben wel al vrijgesteld van werk dus heb nu vakantie. Na 7 jaar vond ik het ook wel mooi geweest.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

memphis schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:23:
Maar ook OSO en field... Ík was ook de "gelukkige". Je bent boventallig maar ondertussen lopen er een zooi uitzendkrachten rond om het werk aan te kunnen, wie snapt dat nog?
Ik zie hier een kans om je boventalligheid/ontslag aan te vechten als het dezelfde functie/werkzaamheden betreft die jij ook doet en er geen vacatures zijn in dezelfde range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

PcDealer schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:33:
[...]

Ik zie hier een kans om je boventalligheid/ontslag aan te vechten als het dezelde functie/werkzaamheden betreft die jij ook doet en er geen vacatures zijn in dezelfde range.
Moet je wel met heel sterk bewijs komen denk ik.

Bij de OR of HR aankloppen heeft weinig zin denk ik, want dat is alleen maar ja en amen (in je nadeel bedoel ik dan), maar bij een bond of rechtshulp, en een goeie onafhankelijke advocaat kan je daar wel mee terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Ik heb alles al door de rechtbijstand laten toetsen en die zeggen dat het niet geheel netjes is maar wel kan en dat het aanvechten alleen onnodig rekken zal worden
De bond vond het vreemd en heeft verhaal gehaald bij KPN waar een niet geheel correct antwoord uit kwam wat ik even heb aangegeven en dan hoor je niets meer. Ondertussen heb ik begrepen dat de mensen die uiteindelijk mochten blijven alsnog per juni aangezegd gaan worden dus is er ook geen winst meer te behalen.

KPN zal tegen die tijd geheel Field en OSO afgebouwd hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

memphis schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 21:57:
Ik heb alles al door de rechtbijstand laten toetsen en die zeggen dat het niet geheel netjes is maar wel kan en dat het aanvechten alleen onnodig rekken zal worden
De bond vond het vreemd en heeft verhaal gehaald bij KPN waar een niet geheel correct antwoord uit kwam wat ik even heb aangegeven en dan hoor je niets meer. Ondertussen heb ik begrepen dat de mensen die uiteindelijk mochten blijven alsnog per juni aangezegd gaan worden dus is er ook geen winst meer te behalen.

Even advocaat van de duivel spelen: Wát doet een bond én waarom wordt/ben/blijf je er lid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Mja... een goede vraag, ik had er meer van verwacht.

Ik moet zeggen dat ik wel een goede indruk van Qlix heb gekregen, die zijn toch wel veel actiever en harder tegen KPN in gegaan wat ik op hun site allemaal terug kan lezen.. Eerst maar eens kijken wat voor een baan ik weer zal vinden, de 1e afwijzing is alweer binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Ondertussen heb ik begrepen dat de mensen die uiteindelijk mochten blijven alsnog per juni aangezegd gaan worden dus is er ook geen winst meer te behalen.
Welke afdeling ?

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Volgens mij alle restanten wat nog onder het project "big apple" valt wat een jaar geleden is opgestart en per eind 2012 afgerond moet zijn. Ik weet niet als ik inhoudelijk veel kan zeggen want het was nogal vertrouwelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb alles al door de rechtbijstand laten toetsen en die zeggen dat het niet geheel netjes is maar wel kan en dat het aanvechten alleen onnodig rekken zal worden.
Maar intussen wel kunnen uitkijken naar een andere werkgever en je inkomsten behouden i.p.v. ww...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Tsja de ontslag regeling gaat veranderen dus krijg je minder mee als je ontslagen word.
Tuurlijk willen ze dan rekken.

[ Voor 18% gewijzigd door MarElo op 06-10-2012 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcg_nl
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 09:45
Weet iemand wat de rechten en of plichten zijn met de omzetting van de CAO's naar de KPN cao?

Kan er geweigerd worden of onderhandelingen gevoerd worden?

[ Voor 21% gewijzigd door mcg_nl op 01-11-2012 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Die omzetting moet goedgekeurd worden door de (C)OR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcg_nl
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 09:45
Voor veel mensen lijkt het erop dat het Wet op overname word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 15:14
Niet voor de mensen van OSO, die gaan er alsnog uit, waarschijnlijk per juli 2013.
Hoeraaatje voor kpn... ;w

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notehoutelade
  • Niet online
eruit? waarheen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Nou, gewoon met de grote schop onder je hol om het maar zo cru te zeggen....
Inderdaad is er vorige week weer een bijeenkomst geweest naar wat ik had begrepen waar is vermeld dat de stekker eruit getrokken wordt.

Dinsdag officieel mijn laatste dag onder contract na 3 maanden vrijgesteld te zijn van werk na aanzegging. Al div. sollicitaties achter de rug en morgen weer 1 te gaan.En ondertussen ook nog geen reactie van het UWV....

Ik kan alleen adviseren dat je moet zorgen dat je op dat moment een alternatief hebt. Snel tekenen, maximaal ontslagvergoeding innen en direct achter je laten want de weg van begeleiding en ondersteuning na aanzeggen is niet zo zoals ze doen beloven....

O ja, zorg ook dat je voor die tijd alle info uit je mail hebt opgeslagen, je salarisstroken en jaaropgaves uit SAP/RAET heb gehaald, je opgeslagen sertificaten hebt en alle van externe bedrijven (HP en zo) hebt omgezet naar je prive maal want na 1 dag ben je afgesloten.

[ Voor 16% gewijzigd door memphis op 09-12-2012 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notehoutelade
  • Niet online
wie gaat dat werk dan doen? extern inhuren ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

Over wat voor soort functies ging deze ontslagronde? Er worden namelijk op het gebied van IT servicedesk allerlei vacatures het land in gegooid. Waarschijnlijk is dit gewoon 1e lijns.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diminish
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-11-2024
zijn er al kerstpaktten binnen gekomen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 09:17
yes, met simpel engels (eten) inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

memphis schreef op zondag 09 december 2012 @ 20:57:

O ja, zorg ook dat je voor die tijd alle info uit je mail hebt opgeslagen, je salarisstroken en jaaropgaves uit SAP/RAET heb gehaald, je opgeslagen sertificaten hebt en alle van externe bedrijven (HP en zo) hebt omgezet naar je prive maal want na 1 dag ben je afgesloten.
Zolang je je wachtwoorden gewoon weet, is het overzetten van wg1 naar wg2 vaak een fluitje van een cent. Zeker als je weet wie of welke afdeling je moet hebben binnen de fabrikanten. In veel gevallen gaat het niet om een zakelijk adres (VMware) naar privémail over te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Vendrom schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 16:08:
yes, met simpel engels (eten) inhoud.
Een een goede pot bier :Y d:)b

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FBtje
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-05 12:13
Ik vroeg me af hoe het zit met de reguliere salarisaanpassing wanneer je door die verhoging boven het maximum van je schaal uitkomt... Ik dacht ergens gelezen te hebben dat een reguliere salarisaanpassing altijd moet worden doorgevoerd, maar kan het nergens terugvinden... vergis ik me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Check de CAO. Collectieve salarisverhogingen worden m.i. normaliter doorgevoerd over alle schalen.

Wat is de reden van de aanpassing?

[ Voor 24% gewijzigd door PcDealer op 03-09-2015 12:57 ]

• ramon42
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 15:49
FBtje, kijk even naar de nieuwe CAO (per 1-4-2015) en specifiek puntje 12.7 Bovenschaligheid (vanuitgaande dat je onder ITS of consulting valt).
oftewel als je op de max van je schaal zit kan je niet groeien totdat de max van de schaal opgehoogd word of je moet een schaal groeien (promotie). Kijk ook even naar punt 12.6 als je nog niet helemaal op je max zit, hier staan de voorwaarden om de jaarlijkse salarisaanpassing te krijgen.
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste