Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcg_nl
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 09:45
Weet iemand wat de rechten en of plichten zijn met de omzetting van de CAO's naar de KPN cao?

Kan er geweigerd worden of onderhandelingen gevoerd worden?

[ Voor 21% gewijzigd door mcg_nl op 01-11-2012 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Die omzetting moet goedgekeurd worden door de (C)OR?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcg_nl
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 09:45
Voor veel mensen lijkt het erop dat het Wet op overname word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 15:14
Niet voor de mensen van OSO, die gaan er alsnog uit, waarschijnlijk per juli 2013.
Hoeraaatje voor kpn... ;w

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notehoutelade
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
eruit? waarheen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:41

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Nou, gewoon met de grote schop onder je hol om het maar zo cru te zeggen....
Inderdaad is er vorige week weer een bijeenkomst geweest naar wat ik had begrepen waar is vermeld dat de stekker eruit getrokken wordt.

Dinsdag officieel mijn laatste dag onder contract na 3 maanden vrijgesteld te zijn van werk na aanzegging. Al div. sollicitaties achter de rug en morgen weer 1 te gaan.En ondertussen ook nog geen reactie van het UWV....

Ik kan alleen adviseren dat je moet zorgen dat je op dat moment een alternatief hebt. Snel tekenen, maximaal ontslagvergoeding innen en direct achter je laten want de weg van begeleiding en ondersteuning na aanzeggen is niet zo zoals ze doen beloven....

O ja, zorg ook dat je voor die tijd alle info uit je mail hebt opgeslagen, je salarisstroken en jaaropgaves uit SAP/RAET heb gehaald, je opgeslagen sertificaten hebt en alle van externe bedrijven (HP en zo) hebt omgezet naar je prive maal want na 1 dag ben je afgesloten.

[ Voor 16% gewijzigd door memphis op 09-12-2012 21:02 ]

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notehoutelade
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
wie gaat dat werk dan doen? extern inhuren ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

Over wat voor soort functies ging deze ontslagronde? Er worden namelijk op het gebied van IT servicedesk allerlei vacatures het land in gegooid. Waarschijnlijk is dit gewoon 1e lijns.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diminish
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-11-2024
zijn er al kerstpaktten binnen gekomen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 09:17
yes, met simpel engels (eten) inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

memphis schreef op zondag 09 december 2012 @ 20:57:

O ja, zorg ook dat je voor die tijd alle info uit je mail hebt opgeslagen, je salarisstroken en jaaropgaves uit SAP/RAET heb gehaald, je opgeslagen sertificaten hebt en alle van externe bedrijven (HP en zo) hebt omgezet naar je prive maal want na 1 dag ben je afgesloten.
Zolang je je wachtwoorden gewoon weet, is het overzetten van wg1 naar wg2 vaak een fluitje van een cent. Zeker als je weet wie of welke afdeling je moet hebben binnen de fabrikanten. In veel gevallen gaat het niet om een zakelijk adres (VMware) naar privémail over te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 13:29

Arno

PF5A

Vendrom schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 16:08:
yes, met simpel engels (eten) inhoud.
Een een goede pot bier :Y d:)b

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FBtje
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-05 12:13
Ik vroeg me af hoe het zit met de reguliere salarisaanpassing wanneer je door die verhoging boven het maximum van je schaal uitkomt... Ik dacht ergens gelezen te hebben dat een reguliere salarisaanpassing altijd moet worden doorgevoerd, maar kan het nergens terugvinden... vergis ik me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Check de CAO. Collectieve salarisverhogingen worden m.i. normaliter doorgevoerd over alle schalen.

Wat is de reden van de aanpassing?

[ Voor 24% gewijzigd door PcDealer op 03-09-2015 12:57 ]

• ramon42
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 15:49
FBtje, kijk even naar de nieuwe CAO (per 1-4-2015) en specifiek puntje 12.7 Bovenschaligheid (vanuitgaande dat je onder ITS of consulting valt).
oftewel als je op de max van je schaal zit kan je niet groeien totdat de max van de schaal opgehoogd word of je moet een schaal groeien (promotie). Kijk ook even naar punt 12.6 als je nog niet helemaal op je max zit, hier staan de voorwaarden om de jaarlijkse salarisaanpassing te krijgen.
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste